• 81.

    אנחנו הדרוזים מסכנים !!! הצדק עוד יצא לאור!!

    אמיר מכפר דרוזי !!!, 26/01/10 12:17

    הצדק עוד יצא לאור מטר אחד הממשלה לא תקח לנו!!!

    הגב לתגובה זו

  • 80.

    איוב קרא חסר

    רמי, 27/04/08 23:51

    איך הליכוד פגע באיוב קרא . מאז אין מנוחה למדינה כי טיבי וחבריו מסיתים

    הגב לתגובה זו

  • 79.

    לחברי המערכת צהריים טובים נא לפרסם את תגובתי בקשר לכביש מיספר 6 (ל''ת)

    פקק תנועה, 27/04/08 12:15

    הגב לתגובה זו

  • 78.

    כביש מיספר 6 ושלוחתו הצפונית.

    פקק תנועה, 27/04/08 12:02

    אמורים להגיע עד לק'רית ביאליק .ובמקביל לשכונות הרקפות הפרפר אפק וצור שלום. ולהיסלל בין שכונות אלו ולשמורת אפק. כביש זה נימכר לתושבי האזור. בשם כביש עוקף קריות. והנזקים שכביש זה יגרום לתושבים ושמורת אפק. ידועים וברור לכולם .כביש זה אמור להיות מורכב ממספר נתיבים גדולים ורחבים. ומיספר צמתים מורכבים .ורכבת קלה ובנייה רוויה.שונה ומשונה . שתצא מכלל שליטה .ביגלל התאבון הרב של הרשיות והקבלנים השונים .שיעסקו בבניה באזור .הנזק יהיה בלתי הפיך לאזור כולו .ולא יהיה ניתן לתיקן.

    הגב לתגובה זו

  • 77.

    ממשלת ישראל חייבת למצוא שטחים אחרים כדי להקים את כביש מספר 6 .

    פקק תנועה, 27/04/08 11:32

    כולל השלוחה הצפונית. שמישום מה הממשלה מוכרת את הפרויקט הזה. לתושבי האזור ככביש עוקף קריות. גם אצלנו פרויקט זה ימית. אסון ציבורי ואכותי. של פגיעה בערכי טבע ואיכות הסביבה. ופגיעה קשה מאוד בתושבים שגרים שם. ובעיקר בכול תושבי שכונת הפרפר. הרקפות. צור שלום. ואפק. בקרית ביאליק כול דרומה של קרית ביאליק. ינזק ויהרס ביגלל פרויקט. לא מציאותי זה .

    הגב לתגובה זו

  • 76.

    כמי שיש לו כבוד לעדה הדרוזית אני מאד מאוכזב

    עומר, 27/04/08 09:09

    המחאה כנגד הפקעת קרקע זו או אחרת היא לגיטימית, עד כאן אין שום בעיה. הבעיה מתחילה כאשר ראשית כל הופכים את שלטון החוק לבדיחה משליכים אבנים בצמתים ראשיות, מבעירים צמיגים, חוטפים שוטרים, שורפים רכבים או בתי יהודים. שנית כאשר חוברים לגרועים שבאויבי המדינה זחאלקה וטיבי סוכני החזבאללה בכנסת. ושלישית כאשר הופכים כל בעיה לבעיה של הדרוזים כנגד המדינה כאילו במגזר היהודי לא מתבצעת הפקעת קרקעות פרטיות כדי לסלול כבישים.

    הגב לתגובה זו

  • 75.

    כל הדמיון של הציונים מתפוצץ להם בפנים

    חה חה חה, 27/04/08 09:06

    ברה''מ החזיקה 70 שנה והציונים כמה?

    הגב לתגובה זו

    • אתה צוחק מוקדם מדי ידידי המוסלמי, ואגב הכור בדימונה לא דמיוני בכלל

      עמית, 27/04/08 13:49

      מה שדמיוני הוא סיפורי המעשיות שלכם על זכויותיכם בארץ. גש לקוראן פתח אותו ותמצא שירושלים הקדושה לא מוזכרת בו אפילו פעם אחת.

      הגב לתגובה זו

  • 74.

    הסירחון יוצא מכל החורים, כאשר גנב קרקעות הוא רו''מ היהודים, (ל''ת)

    הדרוזים והגנב., 27/04/08 04:20

    הגב לתגובה זו

  • 73.

    הדרוזים מסוכנים מהמוסלמים-5% מהם משרתים וכל השאר ביריונים כמו זחלקה (ל''ת)

    היכונו לפדאיון!, 27/04/08 01:29

    הגב לתגובה זו

  • 72.

    זחאלקה, בראכה וטיבי יביאו את ערביי ישראל ואת הדרוזים לאבדון- תיזהרו (ל''ת)

    עדינה, השרון, 27/04/08 01:27

    הגב לתגובה זו

  • 71.

    בושה !!! הורסים את המדינה מהר מהצפוי!

    עמית, 27/04/08 01:17

    חברים, בראשית זכרו שכולנו ישראלים.
    לגופו של עניין,
    אל תשוו את ההפקעות האלה לשום מקרה אחר, כי ברור לפחות לחלקנו שהמדינה עושה זאת (עם כל הרצון ''הטוב'' לתת לדרוזים) בכוונה ע''מ ללחוץ את ''הלא יהודים!'' בפינה ולגרום להם למכור, היום האדמות, מחר עוד אדמות ואחר כך את הבתים שלהם. פשוט כך. הרי אפשר ללכת עוד קילומטר ולעשות את התוכנית חלק על אדמת יהודי וחלק דרוזי, או בכלל באדמה ששייכת למדינה, אבל מה פתאום, שיקחו לנו!!! למה מה קרה יש לנו דרוזים פריירים והם אתנו, אז אין בעייה ניקח מהם!!! לא חושבים, מי יודע אולי מחר אהבת האדמה תגרום להם לפשוט מדים או משהוא כזה, וכולנו יודעים אם הדרוזים יפשטו ת'מדים .... אנחנו גמורים!, מי ילחם לצידנו רוסים, אתיופים או הבדוים... הרי רוסים ואתיופים בדיוק כמו רובנו (תרשו לי, זה מנסיוני העשיר בצבא) פחדנים, מהירייה הראשונה יתחבאו מתחת לשולחן!!, אז מי בדוים, ברגע שיהיה כמה הרוגים אצלנו, הם ירוצו לצד השני.. להתעורר אנשים, איפה אתם אנשי הצבא המבינים, הבכירים... ששירתו ביח' מובחרות ויח' מבצעיות שיודעים מי העם הנאמן ביותר לנו!!!!! כדאי שנעשה משהו בנדון לפני שיהיה מאוחר, גם כך המוכנות הצבאית שלנו במצוקה!!!...

    הגב לתגובה זו

  • 70.

    שטות: הדרוזים יודעים שא''י ניתנה לבני ישראל מהתורה לכן הפחד הגדול

    גדעון, 27/04/08 01:00

    מפני הפקעות
    יתכן שאלו אדמות מדינה ולא רשומים
    בטבו ואם אלו אכן רשומים בטבו בשמם יש לתת להם פיצוי הולם
    אחרת זאת למעשה גנבה
    גם כן עירית חדרה הפקיעה ממני 90 מ''ר לצרכים ציבורים ללא תמורה
    אבל בסופו של דבר א''י שיכת לעם ישראל והשתלטות ערבים דרוזים או בדואים לא תואיל להם אני מאמין לשלומי מ45 שסיפר שהדרוזים לא מופלים לרעה

    הגב לתגובה זו

  • 69.

    בקשר לאחמד טיבי והאחרים

    דרוזי גאה, 27/04/08 00:21

    אישית אני נגד שאחמד טיבי והח''כים הערביים ישתתפו בכנסים שלנו אבל תדעו לכם הם לא מסיטים אותנו ולעולם לא יסיטו אותנו הם סה''כ באו כאורחים ואנחנו כדרוזים מכבד כל אורח שבא לבקר אותנו אשר יהיה ולא חשוב מה או מי הוא אז כולם להירגע

    הגב לתגובה זו

    • כמי שיש לו הרבה כבוד לעדה הדרוזית, אני מאוכזב.

      נתן, 27/04/08 09:05

      ראשית כל מהלגיטימציה שאתם נותנים לאלימות כלפי שוטרים ואזרחים חפים מפשע, כמו למשל בפקיעין ובשבוע שעבר בצומת התשבי. ושנית מהעובדה שזחאלקה וטיבי נואמים אצלכם בכפר, אלה הם הגדולים שבאויבי המדינה אין להם חלק ונחלה איתנו, וכל קשר שלכם איתם מעמעם את זהר הכבוד של העדה היקרה שלכם.

      מחאתכם מובנת ואין איתה שום בעיה בבבסיס, אבל להערכתי יש כאן כמה טעויות:
      1. הנחת צינור הגז איננה נגד העדה הדרוזית.
      2. אלימות איננה דרך לגיטימית לפתרון בעיות.
      3. חבירה לאויבי ישראל לא מוסיפה לכם כבוד.

      הגב לתגובה זו

  • 68.

    שיהיה פה שקט

    דרוזי גאה, 27/04/08 00:16

    המדינה לא תיקח ס''מ אחד מאדמותינו בלי להגיע לפשרה שכולם יבינו אני בטוח שרוב המגיבים פה הם לא יודעים מה זה צבא לכן תלכו ותקראו קצת הסטוריה ותגלו שבלי הדרוזים לא היתה קמה מדינת ישראל אז אל תדברו שטויות אנחנו נהגן על האדמות שלנו ועל הכבוד שלנו ואל תחממו את העניינים ככה סתם וזה שאמר תוכיחו
    חמוד הדרוזים לא צריכים להוכיח לך ולכמוך כלום כי זה מוכח בכל ספר הסטוריה שתרצה לקרוא אני לא מבין את הגזענות הזאת של הרוב פה נגן על אדמותינו בדמנו ושימותו הקנאים

    הגב לתגובה זו

  • 67.

    לא לזלזל

    דרוזי מהגולן, 27/04/08 00:05

    83% מהתגובות הן נגד הדרוזים, כאילו אנחנו לא חלק מהמדינה, לידעתכם שאנחנו הכי אמינים בעולם עד שאתם מגיעים לרמה שלנו צרכים ללמוד הרבה מאיתנו לפחות בשביל להגיע למינימום שלנו..ולא לשכוח ''כשהדרוזים מתאחדים כלום לא יעצור אותנו אז לא כדאי לחבר'ה אלו לנסות...תלמדו תלמדו ..

    הגב לתגובה זו

    • דרוזים=אופורטוניסטים.

      חושחש, 27/04/08 05:56

      הולכים עם מי שחזק וחסרי כל נאמנות בסיסית. נא לא לטעות, הם משרתים בצבא רק כי זה מתאים להם כרגע.

      הגב לתגובה זו

    • למה אתה מצפה שבוע אחד זורקים אבנים שבוע אח''כ זחאלקה אצלכם בכפר

      תומר, 27/04/08 08:59

      בעיני זו בגידה והפרת אמונים

      הגב לתגובה זו

  • 66.

    דרוזים

    נורייאל, 26/04/08 23:53

    ממש מוזר הברית שלנו מתפרקת סוף סוף דורשים יותר מדיי

    הגב לתגובה זו

  • 65.

    שותפות גורל שנויה במחלוקת

    בסיס רמזי, 26/04/08 23:12

    הפקעת אדמות ??? למי??? לדרוזים???מתעוררת השאלה מה עושים הצעירים הדרוזים בצבא ובזכות ? התשובה במספר מילים, הינם עומדים על המשמר ומגינים לצד חיילינו היהודים על המדינה שלנו ועל גבולותיה ועל זכות הקיום שלה.ומצד השני ממשלות ישראל בחוצפה נחושה מפקיעה את אדמות סבינו ואבותינו ובנינו לדורות הבאים!!!. לא מספיק שקיימת אפליה במתן זכויות לעדה שנותנת מלוא חובותיה למדינה, וממשלות ישראל במצח נחושה מפקיעות את אדמותינו!!!. פונה אני לרחוב הישראלי ולשפויים בכלל לזעוק לצידינו את זעקת הצדק, אולי מתגובות הרחוב הישראלי תבוא הישועה.

    הגב לתגובה זו

    • משרתים בצבא - אז מה ?

      בועז, 27/04/08 01:06

      מה , אתם עושים טובה למישהו ,
      נמאס כבר לשמוע שאתם משרתים, כולם משרתים , לא רק אתם.
      אצלכם השירות הופך גם למקצוע - ואין לי שום בעיה עם זה אדרבא, אבל תפסיקו לנפנפף בשירות הצבאי. השירות הוא חובה שהופכת לזכות אח''כ.
      מפקיעים לכולם , לא רק לכם.
      אולי אתם רוצים שהמדינה תראה כמו הכפרים שלכם שלא מפקיעים מאף אחד כיון שפוחדים. והכפר ניראה כמו מחנה פליטים.
      אז אם מתאים לכם לחיות ככה - תתבשלו לכם בעוספייה ודליה ,
      אבל המדינה צריכה קוי גז ותחבורה - אל אפכם וחמתכם.
      קשקשנים

      הגב לתגובה זו

      • מוסר השכל לבועז

        בסיס רמזי, 27/04/08 21:43

        בועז יקירי ושותפי לגורל, ציינתי שהדרוזים משרתים בצבא בזכות , ואין על זה מחלוקת, להלן שתי אמרות שיש בהן מוסר השכל, אולי תתעורר ותזדהה עם העדה הדרוזית ולא תנגח אותה: בויכוח בין חילונים יהודים ויהודים דתיים וחרדים כתגובה לזה שלא משרתים בצבא, זועקים '' אם אנו שווה זכויות אז למה לא להיות שווה חובות''. לעומתם הדרוזים מזה שישים שנה צורחים באוזני מנהיגי המדינה '' אם אנו שווה חובות, אימתי נהיה שווה זכויות'' , ולמרות אי השוויון מפקיעים אדמות סבינו ואבותינו . היכן הצדק מכובדי!!!!!!!

        הגב לתגובה זו

    • אחינו הדרוזים-אל תלכו שולל אחרי זחאלקה, טיבי ובראכה, הם שליחיו של

      עדינה, השרון, 27/04/08 01:32

      עזמי בשארה שנותן להם הוראות. הם רוצים לקומם את הערבים נגד היהודים, ואתם בטיפשותכם ניגררים אחריהם. אל תלכו שולל כי אתם לא מענינים אותם. הם מקבלים עשרות אלפי דולרים עבור הפרובוקציות והתסיסה שהם מוליכים את ערביי ישראל.

      הגב לתגובה זו

      • תגובה לעדינה היקרה

        בסיס רמזי, 27/04/08 21:19

        עדינה היקרה, הח''כים הערבים הינם נבחרי עם ולהם כמו לאחרים זכות להבעת דיעה וסולידריות. הפקעת האדמות או הלאמתן נעשית בצורה כוחנית ושרירותית ללא התראה מוקדמת ובאישון לילה כאילו שהאדמות שטחי הפקר. מן הצדק שהממשלה תפנה לבעלי הקרקעות במו''מ הוגן וכנה ולא בכוח . כואב לכל שפוי ללא הבדל לאום , גזע או דת שינשלו אנשים מרכושם היקר שממנו מתפרנסים.

        הגב לתגובה זו

  • 64.

    הדרוזים העדה הכי טובה אני מכירה את סרן ר

    מיכל, 26/04/08 22:14

    אני מכירה את העדה הדרוזית שמעתי ןקראתי המון עליה במיוחד שהכרתי את סרן ר שהיה מ''פ ביחידה שלנו והוא היה דמות נערצת . חיילים ומפקדים הלכו אחריו ולעולם לא חא שוכחת את ההרצאה שהוא נתן ביחידה על העדה הנפלאה הזו ועל האנשים שיש לה . אני מתגעגעת אילו.......

    הגב לתגובה זו

  • 63.

    כמו שהשמאלנים הסיטו את ערביי ישראל

    זאב, 26/04/08 22:02

    כך ערביי ישראל של היום מסיתים נגדנו את הדרוזים.
    אני לא מבין איך הדרוזים לא מתביישים שעוזרו האישי של עראפת לשעבר (טיבי) מנסה לייצג אותם.

    הגב לתגובה זו

    • ואיך אין אתה ודומיך מהצבועים אינם משמיעים קול מחאה

      דרוזי גאה 2, 26/04/08 22:50

      נגד מדיניות ההפקעה של אדמותינו ????

      אנו צריכים את עזרתם של כל חברי הכנסת ואין שום פסול בכך

      הגב לתגובה זו

      • הדרוזים התחילו להמאס,ראו מקרה פקיעין! (ל''ת)

        עמירם, 27/04/08 03:56

        הגב לתגובה זו

    • זאב תתביש לך

      דרוזי גאה, 27/04/08 00:06

      אדון זאב תתביש לך עדיף לך שתשב בשקט נראה אותך שיבואו לקחת ממך כמה מטרים מאדמה שלך לא לדבר על אלפי דונמים תדע לך את האדמה הזאת לא יקחו מאיתנו אנחנו נלחם עד טיפת דם אחרונה יש בדמינה זהאת אנשים גזעניים כמוך שעדיף שיקברו שעודם בחיים אתה בושה לעם ישראל

      הגב לתגובה זו

      • הבעיה היא לא המחאה אלא אופיה, קרי, אלימות וחבירה לאויבינו טיבי ושות (ל''ת)

        עומר, 27/04/08 08:56

        הגב לתגובה זו

  • 62.

    לכל המשמיצים את הדרוזים.

    איציק מ, 26/04/08 21:45

    איפה הייתם שהחרדים הפרו חוק?
    מיתפרעי עמונה?
    מיתפרעי ההיתנתקות?
    בשלושת המיקרים יהודים היתפרעו ופגעו בשוטרים.
    אז לא דיברתם ככה?
    אבל שמדובר בדרוזים מותר הכל נכון?
    העיקר שהבבונים ביציע המיזרחי מישתוללים ומיתפרעים ולהם מותר.
    תיתבישו לכם צבועים פאשיסטים.
    זאת לא יהדות .
    היהדות מלמדת ומטיפה לסובלנות שלום ואחווה בין העמים.בימיוחד קבלת הזר והשונה.
    תיתבישו לכם

    הגב לתגובה זו

    • שתה מים ותרגע -

      יהודיה, 26/04/08 23:02

      כיצד אתה יכול להשוות בין עקירת יהודים מבתיהם להפקעת אדמה מאזרחי ישראל? הפקעת אדמות לצרכי ציבור נעשות גם במגזר היהודי.
      די להתלהמות.

      הגב לתגובה זו

  • 61.

    תתנו כמה ג'ובות תקבלו את כל השטח

    חלבי/חסון, 26/04/08 21:26

    הכל עניין של כסף אנחנו רוצים כסף

    הגב לתגובה זו

  • 60.

    ג'ינג'י חמוד,להיכן נעלם חברך בצלאל ?.

    נתן.ש, 26/04/08 21:23

    מסור לו ד''ש חם ממני וכמובן חג מימונה שמח.סה''כ אתם חמודים.

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    לכו לסוריה וקחו איתכם את נתן ממעלות!!! (ל''ת)

    ג'ינג'י, 26/04/08 21:06

    הגב לתגובה זו

    • ג'ינג'י חמוד,אני כאן לפניך ואשאר כאן אחריך

      נתן.ש, 26/04/08 21:18

      אתה אלילך ביבי וחבריך,הבאתם על עצמכם שהעם מאס בכם ובאלילכם ביבי הקצב.חג מימונה שמח.

      הגב לתגובה זו

  • 58.

    מצד שני , לא ''זכיתם'' בנקבא

    נס, 26/04/08 20:04

    מה זה הדגלים הירוקים אהה?
    נראה מע ט חולשה ומייד הם יפנו לנו את הגב,
    חיילים לא חיילים עלייהם לציית לחוק, תפסיקו לנגן לנו על הזכות שקיבלתם לשרת בצבא הגנה לישראל,

    הגב לתגובה זו

    • עם הטישות שלך זה נס שאתה חי (ל''ת)

      צבוע, 27/04/08 04:34

      הגב לתגובה זו

  • 57.

    אל תאיימו, הפסקנו לרעוד מפחד לאחרונה... (ל''ת)

    משולם, 26/04/08 19:35

    הגב לתגובה זו

    • משולם,מדוע להתלהם ?.

      נתן.ש, 26/04/08 21:27

      בעיות פותרים בדרכי נועם.

      הגב לתגובה זו

    • אז מדוע עשית במכנסיים ??? (ל''ת)

      דרוזי, 26/04/08 22:51

      הגב לתגובה זו

    • לא לאיים

      שלומי, 26/04/08 23:51

      הגיע הזמן אולי מאוחר אבל יותר טוב מאוחר מאשר ביכלל צריך להראות לדרוזים מי בעל הבית של מדינת ישראל זה היהודים בלבד ושהדרוזים לא יפחידו אף אחד כי פה במדינה שלנו אנחנו לא מפחדים מאף אחד וגם שהדרוזים לא יפחדו עם ברית הדמים שלהם לא טוב שילכו לסוריה ניראה אותם שם מאימים על השילטון.הדרוזים תמיד הלכו רק עם החזקים וגם היום מדינת ישראל חזקה ותישאר לנצח חזקה כי אין לנו בררה.

      הגב לתגובה זו

  • 56.

    הפקעה לצורכי תשתית,לגיטימי-אחינו הדרוזים אל תהיו מלטנטים,קרע בעם? (ל''ת)

    חזי, 26/04/08 19:25

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    בושה לדרוזים

    חיים, 26/04/08 19:16

    ממתי ברכה זחאלקה ואחמד טיבי מדברים בשם הדרוזים?הם מדברים בשם הדרוזים שמשרתים בצבא?בחיל האויר?בשריון?במג''ב?
    אם אתם הדרוזים מביאים את שונאי ישראל זחאלקה ברכה וטיבי-אז תפשטו את המדים,תלכו לחיות עם האחים של אחמד טיבי.אם מה שאמרתי לא מצא חן בעיניכם-אז כדאי שתתעוררו-תקיעו את אחמד טיבי והחברים שלו מקרבכם ואז תצאו למאבק משפטי וציבורי.אני אחזיר אתכם שלטים ביחד,כמו ששירתתי עם אחיי הדרוזים בצבא ביחד

    הגב לתגובה זו

    • לגבי אחמד טיבי

      ג, 26/04/08 19:33

      כזכור, אחמד טיבי שימש כיועצו של ערפאת בימים בהם הברבריות הפלשתינית בניצוחו של רב המחבלים ערפאת פוצצה אוטובוסים על נוסעיהם היהודיים. לכן אין ספק שלישראל יש כל הסיבות שבעולם להעמיד את טיבי באשמת מגע עם סוכן זר, פעולות טרור, וכדומה, השאלה מדוע ישראל לא עשתה את זה עד כה... אשאיר לאינטליגנציה שלכם את התשובה.

      הגב לתגובה זו

  • 54.

    אדמות יהודיות נחלקות עם דרוזים...

    שגיב, 26/04/08 19:04

    מה שדרוזי או ערבי שלהם ורק שלהם. תנסו להקים שכונה יהודית בגליל תראו איפה הכיבוש האמיתי נמצא!

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    עד עולם נאהב אותך מולדת, לנו את בקודש ולעד! (ל''ת)

    בקודש ולעד, 26/04/08 19:00

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    לא להיות צודקים אלה חכמים

    אברהם, 26/04/08 18:59

    הדרוזים נתנו ונותנים למדינה את
    מיטב בניהם לצהל כהצהרה חד
    משמעית על היותם חלק ממדינת
    ישראל לסיכום צריך לדבר איתם
    ברגישות משמע להיות יותר חכמים מצודקים גם על חשבון הפרויקטים
    החשובים בספק

    הגב לתגובה זו

    • אברהם מסכים עם תגובתך. (ל''ת)

      נתן.ש, 26/04/08 21:24

      הגב לתגובה זו

  • 51.

    דרוזים נכבדים, אתם טוענים שאתם חלק מהעם והמדינה - תוכיחו זאת! (ל''ת)

    שעת מבחן!, 26/04/08 18:57

    הגב לתגובה זו

    • נחנו לא חייבים לכם כלום ! (ל''ת)

      םולימאן, 26/04/08 22:53

      הגב לתגובה זו

  • 50.

    הדרוזים אחינו הם בנטל,אדמה זו נשמה.

    נתן.ש, 26/04/08 18:41

    סומך על פואד בן אליעזר,שימנע כאב מיותר מבעלי הקרקע.ותמצא הנוסחה בדרכי שלום ונועם.וכל מילה נוספת מיותרת.

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    באלימות ובחבירה לגדולים שבאויבינו טיבי ושות' לא תרוויחו ס''מ (ל''ת)

    עומר, 26/04/08 18:38

    הגב לתגובה זו

    • אנו מעדיפים להפסיד ובלבד שלא תסכסכו ביננו לבינם

      דאוד, 26/04/08 22:54

      הם אחים שלנו וגאוות כולנו

      הגב לתגובה זו

      • אם טיבי וזחאלקה הם האחים שלך אז אנחנו כבר לא באותה משפחה (ל''ת)

        נועם, 27/04/08 08:58

        הגב לתגובה זו

  • 48.

    זה לא אדמותכם ,זה אדמות מדינה. (ל''ת)

    ע, 26/04/08 18:36

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    למחוק את ''הקיפוח'', '' אפליה מתקנת'' ובני משפחתם (ל''ת)

    יאללה, 26/04/08 18:29

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    דרוזים אל תיפלו למלכודת של זחאלקה, כי זו תמחק את מעמדכם הייחודי.

    עומר, 26/04/08 18:25

    מעמד של כבוד
    מעמד שלח אחים לנשק ושותפים שווי זכויות.

    אם תבחרו להצטרף לצד הפלסטיני לא תהיה ברירה אלא להתייחס אליכם כאל אויב, ונכון שלנו זה מסבך את העניינים אבל אנחנו נסתדר גם בלעדיכם.

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    שחקנים טובים.

    שלומי, 26/04/08 18:24

    האחרונים אבל האחרונים שצריכים לבכות זה העדה הדרויזית שיסתמו וישבו בשקט כי את מה שהם קיבלו בחינם המדינה והיכן שבניהם עובדים במשרות ציבוריות כגון
    1.חברת חשמל.
    2.רשות הנמלים.
    3.משרד הפנים.
    4.שירותי הבטחון
    5.מכבי אש
    בכל המקומות הללו לא תמצאו יהודי אתיופי אחד ששירת נעמנה את המדינה.
    לא תמצאו בדואי אחד ששירת נעמנה את המדינה.
    כל חייל דרוזי ששירת את המדינה ניתנה האפשרות לרכוש קרקע במחיר ממש חינם ולבנות בית פרטי בשחונת חיילים משוחררים בעוספיה ובדלית הכרמל בזמן שהחברה הצעירים היהודים לוקחים משכנתה ל30 שנה בשביל לקנות בית מסכן בעיר ובקושי לגמור את החודש בשכורת מינימום.
    זה כבר כלכך שקוף שהעדה המכובדת הזו משחקת לנו את המשחק הידוע מראש של הפליה וקיפוח שהם מסכנים
    אז יש לי תשובה בשבילכם עדה מכובדת שבאמת את חלקם אני מעריך מאוד בתור אנשים טובים
    תפסיקו לנגן על זה שאתם משרתים את המדינה ואתם נאמנים לה.
    תשרתו תקבלו את הזכויות,לא תשרתו לא תקבלו.
    אין מתנות חינם אתם לא עושים טובה לאף אחד שאתם נאמנים וטובים,רק לעצמכם אתם עושים טובה.כמה משפחות בונים באופן פירטי בכפרים ומעלימים עין מכם כבר הגיעו מים עד נפש אז יאלה חליק .

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    תנו לי להתנבא: האלימות הדרוזית תביא לפיצוי כספי חסר תקדים, כי הרי

    דרור מרמת גן, 26/04/08 18:21

    אפילו ממשלת אולמרט לא תרצה לבטל פרוייקטים לאומיים חיוניים,ככניעה לאלימות.

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    לקרוא התגובות ולהקיא.

    אריה יהודי, 26/04/08 18:20

    אם יש סיבה לשנאת היהודים הם התגובות שקראתי.
    זכותם למחות זכותם להפגין ואם לא מקשיבים אז זכותם גם להשתולל.
    אפשר לפתור הבעיות על ידי משא ומתן. מתן פיצוי בצורת אדמה חלופית.
    מה אתם רוצים מהם? הם לא אבק ברוח שמוכן לעוף לכול מקום.
    אהלק קשר דם. אם זה קשר דם אז באמת הם פראירים.
    ואני גם בעד הפיתוח !!!

    הגב לתגובה זו

    • עדיף שתקיא לפחות יהיה שקט! אין על מה לדבר! כשזה נוגע לאדמת המדינה! (ל''ת)

      ברור? זה יחסוך, 26/04/08 18:34

      הגב לתגובה זו

    • תגיד, גם ליהודים שמגורשים מביתם מותר להשתולל? (ל''ת)

      דרור מרמת גן, 26/04/08 18:40

      הגב לתגובה זו

      • לצערי להם אסור . לאסוני יש בג''ץ ובצלם (ל''ת)

        אותו אריה, 26/04/08 19:46

        הגב לתגובה זו

  • 42.

    באמת חסרים לנו אויבים!

    זלמה, 26/04/08 18:18

    תמשיכו ככה זו הדרך!

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    זחאלקה, טיבי וברכה מנסים לגרור את הדרוזים לצד הפלסטיני

    לירון, 26/04/08 18:13

    דרוזים תחליטו את מי אתם מעדיפים. אם אתם בעד זחאלקה וברכה אזי באמת כדי שתוותרו על השירות הצבאי ותחפשו לכם פרטנרים חדשים.

    הגב לתגובה זו

    • דרוזים מדברים ערבית? אז ברור באיזה צד הם כשצריך לבחור צד ושיהודי (ל''ת)

      בצד אחד מהם!, 26/04/08 18:36

      הגב לתגובה זו

  • 40.

    יש לעצור ביד קשה את הגלישה הדרוזית לזרועות הטרור הפלשתינאי, לפני

    דרור מרמת גן, 26/04/08 18:12

    שיהייה מאוחר מדי, כפי שקורהבדרך כלל במדינה היהודית הקורסת.

    הגב לתגובה זו

    • 40 צודק (ל''ת)

      רונן, 26/04/08 18:28

      הגב לתגובה זו

    • דרור, מי ביקש ממך עצה? (ל''ת)

      אהה?, 26/04/08 18:55

      הגב לתגובה זו

  • 39.

    די ,מספיק, ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, (ל''ת)

    אזרחית, 26/04/08 17:57

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    ואם נפקיע ס''מ מה תעשו?תעשו לנו אינתיפדה כמו בפקיעין?ערבים (ל''ת)

    יוסי רחובות____, 26/04/08 17:56

    הגב לתגובה זו

    • בפירוש כן - ומה שהיה שם זה כלום לעומת הבאות (ל''ת)

      רמי, 26/04/08 22:57

      הגב לתגובה זו

  • 37.

    עוד לא הבנתם הסורים יותרו לכם על הראש (ל''ת)

    אדם, 26/04/08 17:46

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    נמאס מהשתוללות הדרוזים במדינה- לשים לזה סוף ומהר. (ל''ת)

    סבתא זפטה, 26/04/08 17:43

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    מדיניות אש''ף: להתנגד לכל שינוי מהותי לעומת

    בר ברע, 26/04/08 17:38

    המצב ב - 1945, ויש מי שמחוייב לביצוע המדיניות

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    אם מפקיעים מכולם לפי אמות מידה צודקות - אין סיבה שלא מדרוזים

    Eחד, 26/04/08 17:33

    להלחם בהפקעת אדמות מתוכננת זה צעד לגיטימי של כל אזרח ויישוב, אשר מרגיש שנעשה לו עוול, המקום להלחם בכך הוא בג''ץ!

    אם מפקיעים אדמות גם מישובים דרוזים, אבל לפי אמות מידה צודקות, אין בכך פסול! הרי גם הם משתמשים בגז ובכביש 6.

    מציע לעדה הדרוזית לחשוב טוב טוב לפני שהם קופצים עם טענות הקיפוח והקולות הלאומניים.

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    אל תפגעו במרקם היחסים העדין והמכובד !

    אילן, 26/04/08 17:29

    שבו עם נכבדיהם ואישי הציבור שלהם בכבוד ובנחת ולבטח יימצא הפתרון הנכון בלא להרוס את הקשר יוצר הדופן שבן הדתות.
    חג שמח להם ולנו.

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    איומי הדרוזים

    אלי, 26/04/08 17:26

    אף לא אחד מראשי העדה הדרוזית שנאם בעצרת הודיע שהדרוזים לא יסעו ברכבת וגם לא יסעו בכביש 6 שחלקים מהם עוברים באדמות שהוקפקעו מיהודים

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    הדרוזים חשבו שאים הם יתגייסו

    נור, 26/04/08 17:18

    לצה''ל ולמג''ב ויהיו תמיד הראשונים ליטבוח בפלסטינים זה יתן להם זכויות יתר במדינה, ומה יצא מיזה ?
    אצל הפלסטינים אזרחי ישראל המצב הרבה יותר טוב גם מבחינת החינוך והרמה האישית והתרבותית וכול הפרמטרים, בעוד אצל הדרוזים המצב הוא תת רמה.

    הגב לתגובה זו

    • זה לא קשור לגיוס

      מואפק, 26/04/08 18:06

      שירות בצבא לא יכול לשנות את המסורת והמטען הגנטי של עדה שלמה. זה שהם לא מפותחים וסובלים מרמה תרבותית נמוכה - כך זה היה תמיד וכך גם יישאר.

      הגב לתגובה זו

      • שניכם מדברים סתם,שניכם לא מפותחים

        סלים, 26/04/08 18:35

        עלק הראש שלכם,הביא לנו פיתוח? מה המנהיגים שלנו כמו טיבי עשו בשבילינו רק לשטחים הם דואגים ומה נחנו,רק להבגנות.

        הגב לתגובה זו

  • 30.

    גרגר של אדמת הקודש לא שייכת לכם . תגידו תודה שאתם נושמים פה. (ל''ת)

    על הרבה דבר, 26/04/08 17:16

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    האם שמתם לב, שאף לא יהודי אחד, לא הצליח להיתיישב בפקיעין?

    חומר למחשבה!, 26/04/08 17:04

    האם שמתם לב, שאף לא יהודי אחד, לא הצליח להיתיישב בפקיעין?
    הדרוזים הם ערבים לכל דבר, ולא רוצים שום יהודי, שישב בקירבם.
    אירועי פקיעין האחרונים הוכיחו מעל לכל ספק, את רגשות השינאה של הדרוזים ליהודים.
    לכן כל כן, יש למצות ולישם את כל התוכניות הכלכליות ואחרות, ללא כל מורא מהדרוזים!

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    גם לנו הפקיעו

    יגאל, 26/04/08 17:01

    רבע ממגרש ברחובות לצורך בנייה ציבורית-בית אקו,ם- ואפילו לא קיבלנו פיצוי כספי, לא הפגנו ולא איימנו,דרוזים אזרחים שווים כמונו

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    האקספלולטורים-נהנים מכל העולמות

    כורך, 26/04/08 17:00

    מה שטוב אצלכם ומה שטוב אצלנו-הא....

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    מדינה כפוית טובה

    מישהו, 26/04/08 16:50

    שאיננה יודעת להעריך את אזרחיה.

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    הדרוזים צריכים להפסיק לדבר על כל דבר כעדה

    וויסאם, 26/04/08 16:49

    זה פוגע בנו הדרוזים שכך אנו מתנהגים.
    לא מפקיעיעם אדמה בגלל שאנו דרוזים אלא בגלל שאנו צריכים.
    לא ירקרה כלום אם אצלנו בכפר יפקיעו אדמות ויסדרו לנו את הכביבישם כמו שצריך.

    הגב לתגובה זו

    • סוף סוף ההגיון מתחיל לדבר .כל הכבוד (ל''ת)

      יוסוף, 26/04/08 17:10

      הגב לתגובה זו

    • בדיוק! הם מתנהגים בגזענות ועוד טועניםן לקיפוח! הם מקפחים את עצמם! (ל''ת)

      זו שעת המבחן, 26/04/08 18:48

      הגב לתגובה זו

  • 24.

    כמוקירה ומכבדת את העדה הדרוזית אני שואלת האם המדינה השתגעה לעשות לה

    אלישבע, 26/04/08 16:47

    איך המדינה הולכת לפגוע כך בעדה יקרה זו שלנו.????? ועוד אנחנו אומרים שהם אחינו בדם.
    אני ממש כועסת על כך.אומנם לנו באופן אישי המדינה לקחה למעלה מ40% ממגרש למען כביש. אבל להתגרות בהם כך ממש לא מקובל עלי.
    וחוץ מזה מה פתאום חברי הכנסת הערבים פתאום הפכו למליצי יושר לדרוזים.בדרך כלל הם שונאים אותם .
    וזאת שמעתי מערבים ישראלים.לד''ר אחמד טיבי לידיעתך תושבי טייבה אומרים שאתה עוזר לפלסטינאים וכל מיני אנשים אבל לערבים הישראלים ובמיוחד לתושבי טייבה אתה ממש לא עוזר ואפילו מרגיז אותם מאד מאד.וזאת מפי 2 משפחות תושבות טייבה.אני מאד מאד מקוה שהאחראים במדינה ידעו לכבד את זכויות הדרוזים.ולא יפגעו בזכותם על האדמה.

    הגב לתגובה זו

    • אלישבע,תרגעי שתי מים,שלוק אויר ודיי. (ל''ת)

      אלי תשע, 26/04/08 17:30

      הגב לתגובה זו

    • אלישבע, תרגיעי! על גלעד שליט גם נלחמת בחרוף נפש שכזה? (ל''ת)

      לא נמאס, 26/04/08 18:45

      הגב לתגובה זו

  • 23.

    שוב חוזר הניגון...

    ברק, 26/04/08 16:44

    ושוב הדרוזים מנגנים על השירות בצה''ל, ולגישתם, הדבר פוטר אותם מכל חובה אחרת שיש לאזרח במדינה, ו''מחסן'' אותם מכל פעולה שלטונית.
    די. הבנו. אתם משרתים. כל הכבוד. גם אנחנו. בגולני.
    ועדיין, אם מישהו ירצה להפקיע לי אדמה, מה אני אוכל לעשות חוץ מלפנות לערכאות ?
    ללבוש את חולצת ''סוף מסלול אוג' 9 גולני 51'' ולהגיד- ''אבל אני משרת בצה''ל...'' ?

    הגב לתגובה זו

    • מה אתה אומר 23

      עמאד, 26/04/08 17:33

      איזה צבא אתה בן אדם שלא מכיר את הערך של האדמה ,אתה עוד לא נתת למדינה ולא תתן ממה שתינוק דרוזי נתן ,טיפשון תירגע

      הגב לתגובה זו

  • 22.

    העדה הדרוזית נגררת אחר הערבים,

    אלי אא, 26/04/08 16:34

    יותר ויותר אנו למדים שלאחרונה העדה הדרוזית מתחילה להעתיק את דפוסי ההתנהגות של ערביי ישראל ,ומתחילה לאבד מהפופולריות שהייתה מנת חלקה וגם אנוכי נימנתי על מעריציה .מי שה יה בצפון .רואה כיצד התפתחו הכפרים הדרוזים שגדלו פי כמה מאשר היכרנו בשנות ה70 וה80 הפכו ממש לערים .ועיני איש לא צרא .לבוא היום ולנצל ימי חג נביא שועב למעשים כאלה .לא מתאים לכם לכם,שובו להיות אותה עדה ניפלאה שאנו מכירים,,

    הגב לתגובה זו

    • אתם זורקים אותנו לחיק הערבים

      אדי מהכרמל, 26/04/08 16:47

      וחבל אנחנו ממש לא מעונינים להיות שם

      הגב לתגובה זו

      • אתה לא מבין שהערבים שונאים אותכם יותר מאשר אותנו

        רונן, 26/04/08 17:49

        וכרגע רק משתמשים בכם

        הגב לתגובה זו

      • אנחנו רוצים לחיות איתכם אבל אתם הורסים זאת כול פעם מחדש,אנחנו לא

        עושים לכם כלום, 26/04/08 18:52

        רע.

        הגב לתגובה זו

      • אדי, אתה כמו זה שצועק ''תחזיקו אותי''! את ההחלטות שלך תעשה בעצמך וקח (ל''ת)

        אחריות! אתה לא, 26/04/08 18:53

        הגב לתגובה זו

      • חצי חצי.

        לאומי ירוק, 26/04/08 19:00

        המנהיגות הישראלית לא יודעת לתגמל בעלי ברית ואחים, בדיוק כמו שהיא לא יודעת להעניש אויבים מבחוץ ובמיוחד מבית (למשל האנרכיסטים שפלשו לחברון).
        על הנושא הזה אפשר לכתוב ספריה ועד שהוא לא יטופל המדינה תמשיך להיות חולה.

        בזה אתה צודק.

        אבל יש קבוצות של דרוזים, בעיקר תומכי בל''ד וחד''ש שתופסות טרמפ על כל שטות, ומנסות להציג אותה כאילו זה קנוניה של היהודים נגד הדרוזים.

        תאמין לי, על כל מטר שהפקיעו לדרוזים יש מאה שהפקיעו ליהודים בשקט - למה לא שמעת על זה? כי היהודים לא עשו מזה 'אפליה נגד יהודים'.

        אם יש טענות נגד ההפקעה - תגידו אותן בצורה מסודרת, לא בצורת איומים, לא ע''י הזמנת מחבלים כמו זחאלקה ובראכה (שזה כאילו אתם אומרים 'אנחנו עם הערבים נגד היהודים'). לא כמו שהיה בפקיעין שהיה פוגרום נגד יהודים (ואתה יודע את זה).

        תעשו את זה תתפלאו כמה אנשים ירצו להקשיב לכם.

        אולי המנהיגות והאליטות היהודיות חולות, אבל העם מזהה מי בעל ברית ומי אויב, והוא רוצה לתגמל כל אחד כפי שמגיע לו.

        חג שמח.

        הגב לתגובה זו

  • 21.

    למה להפוך ידיד לאויב? מדינת חלם

    אילנה, 26/04/08 16:34

    רק עם קשה עורף מסוגל להפוך במו ידין אוכלוסיה תומכת וידידה לאויבת.
    חסר לנו אויבים מבית ומחוץ?
    צריך לפעול בשיתוף ובנועם . השלום והאחוה חשובים יותר מכל עקרון אחר שמעורב בעניין הזה.

    הגב לתגובה זו

    • הם ידיד על תנאי, את לא חושבת? (ל''ת)

      נפש יהודי, 26/04/08 17:26

      הגב לתגובה זו

  • 20.

    גרוש. (ל''ת)

    אא, 26/04/08 16:29

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    למה רק מיהודים????

    שוחר צדק, 26/04/08 16:25

    הצביעות חוגגת
    הגיע הזמן לפרסם נתוני אמת
    כמה הופקעו מיהודים
    כמה מערבים
    כמה עד היום מדרוזים

    הגב לתגובה זו

    • שוויון לדרוזים.

      אברום, 26/04/08 17:58

      החסרי אויבים אנחנו שאנו מחפשים נוספים? כשעשו את כביש 6 נתנו לתושבי הכפרים הערביים אדמות חלופיות שוות ערך ולדרוזים רק כסף . מדוע מה הם יעשו בכסף? יאכלו אותו ? לא מגיע להם ל פ ח ו ת שוויון כמו לערבים ולדעתי הרבה יותר. כמה מאותם ערבים מתו על הגנת המדינה.. תפסיקו לפגוע בבני בריתנו הדרוזים והבדואים.

      הגב לתגובה זו

      • לא היה צריך לתת אדמות חלופיות לערבים

        לאומי ירוק, 26/04/08 19:01

        (וגם לא היה צריך לעשות את כביש שש אבל זה נושא אחר, אקולוגי יותר).

        הגב לתגובה זו

  • 18.

    זה נראה כמו אינטרס פוליטי

    שלמה, 26/04/08 16:24

    איני מבין את הדרוזים או כל אחד אחר שמפקיעים ממנו אדמה לצורך פיתוח.אם הפיתוח הכרחי וזה התואי המתאים ביותר מה רע בזה ?למה להפוך כל דבר לפוליטי ?אני מבין שצריך לדון בפיצוי אבל למה להתנגד באופן עקרוני ולהפוך את הענין לגזעני או פוליטי ? כולנו שרתנו בצבא וכל אחד מאזרחי ישראל יכול לספר על הפקעה מהם, אז מה ,עשינו מרד ? יותר מכך איני מבין את התגובות של כאלה כולל יהודים , שדעתם היא שאם הדרוזים נאמנים לנו אנו חייבים לשחרר אותם מחובות אזרח אחרות. האם אנו כך דורשים גם מיהודים שלא נשלם מיסים, שנבנה ללא רשיון, שמותר לנו להשתלט על אדמות ממשלתיות?פתאום גם חברי כנסת ערבים מחפשים ''האקשן'' ומסיתים את הדרוזים ואלה נגררים.מה קרה לכם, אינכם יכולים לדאוג לעצמכם בלי החתרנים האלה ?שכחתם לדבר הכל חייב להיות על רקע לאומני כמו שרוצים הערבים שלהם יש תכניות אחרות לגמרי שלכם אין בהם חלק מה קרה לכם השתגעתם?

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    חבורת אוכלי חינם - איפה השויון?

    מעניין ת'תחת, 26/04/08 16:21

    מישהו פעם ביקר בכפר דרוזי?!

    החבר'ה האלה בקושי משלמים מיסים, אם בכלל. הם משתלטים -בדיוק כמו הבדואים- על אדמות, ועושים בהן כרצונם.

    עכשיו תבינו - אם אני, יהודי ישראלי, רוצה לקנות אדמה ולבנות עליה בית אני אצטרך להוציא קרוב ל200,000 דולר (כן כן, דולר). וזה עוד לפני משכנתא. קצת יותר ממליון שקל במצרפי. אבל טריף וחבריו יכולים לעשות את זה בחינם, פרט לעלויות בניה.

    גם כן מדינת חוק.

    הגב לתגובה זו

    • צודק. אני היום צריך לשלם יותר מ120 אלף

      בני, 26/04/08 17:16

      דולר עבור בית עץ עלוב במושב שכוח אל בכרמל.
      שיראו לי דרוזי אחד, בעל רישיון בניה חוקי על הקרקע שבו נבנתה הטירה שלו.

      אגב, יש גם לא מעט יהודים כאלה, בעיקר במושבים. השתלטו על קרקע באותה מנטליות ערבית. וכן, אני מדבר על אלה ממוצא כורדי בישובים בהרי ירושלים.

      הגב לתגובה זו

  • 16.

    ד''ר אכרם חסון

    בועז, 26/04/08 16:20

    ד''ר ממכללת אבמרסייד עלאק ד''ר

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    לסלילת כביש 6 הופקעו אדמות גם מיהודים-פיצוי הולם יפתור את המחלוקת.. (ל''ת)

    עדינה, השרון, 26/04/08 16:16

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    על המנהיגים הדרוזים לצאת בהודעה רשמית על ביטול שירות החובה בצהל

    פאדי / חורפיש, 26/04/08 16:16

    ועלינו לחזור לשורשים הערביים שלנו ולשמר אותם..לא נהיה נגד המדינה כמו שלא היינו אף פעם..נכבד את החוק ונדרוש שוויון מלא וזו זכות בסיסית לאדם.
    שישים שנה אנו הדרוזים מביאים קבלות ליהודים שאנחנו נאמנים למדינה ולמשטר והם ממשיכים בהפקעות אדמתנו ...

    הגב לתגובה זו

    • רק תצאו לנו מהוורידים

      ארז, 26/04/08 16:23

      אין צורך בהודעה רישמית,כל מה שצריך לעשות הוא רק לא להתייצב בלשכות הגיוס.
      עם ישראל יסתדר יפה בלי הדרוזים.אתם מוסלמים ותשארו מוסלמים.

      הגב לתגובה זו

      • בלי איומים ובלי טובות (ל''ת)

        צודק, 26/04/08 16:34

        הגב לתגובה זו

      • ושלא ישכחו מי מציל אותם משונאיהם הערבים (ל''ת)

        זכרוני, 26/04/08 16:35

        הגב לתגובה זו

      • הדרוזים אינם מוסלמים

        אילן חטאב, 26/04/08 17:21

        ללא קשר לנאמר בכתבה
        הדרוזים אינם מוסלמים
        הדת הדרוזית היא דת סודית שידועה כנראה רק לזקני העדה

        הגב לתגובה זו

      • תאמין לי שלא תסתדר יפה בלעדינו יא ג'ובניק אחד (ל''ת)

        דרוזי קרבי, 26/04/08 19:13

        הגב לתגובה זו

    • נו כבר תתפטרו נראה מי יעסיק אתכם

      פטר הגדול, 26/04/08 16:28

      במשכורת כמו בצה''ל . אתם לא עושים טובה לאף אחד.צה''ל מגייס אתכם כדי שתהיה לכם תעסוקה.

      גם מיהודים הפקיעו קרקעות כנגד פיצוי מדוע מהדרוזים לא ?

      אל תאיימו כי עוד עלולים לקבל את האיום ברצינות ולהעיף אתכם מהצבא.

      הגב לתגובה זו

    • תחזרו לצוד דורבנים וחוגלות למי אתם עושים טובה

      גמא, 26/04/08 16:28

      אתם לא עושים טובה לאף אחד! אתם מקבלים שכר מלא עבור כל דבר ואתם מתפרנסים מהשירות.
      אם לא תשרתו איפה תעבדו?
      תחזרו להיות רועי צאן וציידי חוגלות ודורבנים???

      הגב לתגובה זו

    • טיבי מוביל אותם באף בנגוד לטובתם (ל''ת)

      ביטי, 26/04/08 16:45

      הגב לתגובה זו

    • לפאדי,אל תשפוך את המים יחד עם התינוק

      נתן.ש, 26/04/08 18:35

      ניתן וצריך לפתור את כל המחלוקות,גם הכואבות בהדברות.אנו אחים לטוב ולרע,לשמחה וליגון.אנא פאדי אחי,קבל דברי מעומק ליבי.

      הגב לתגובה זו

    • צודק לגמרי ! (ל''ת)

      פריד, 26/04/08 22:59

      הגב לתגובה זו

    • אני מאד מקווה שחורפיש לא תלך בדרך

      מיקי, 26/04/08 23:17

      של פקיעין ותידרדר לכיוון המסיתים המוסלמים, בני הגיס החמישי, שמשום מה צצו בהפגנה שלכם. הכוונה כמובן לאחמד, מוחמד וזחאלקה המסיתים.

      הגב לתגובה זו

  • 13.

    צודקים במיליון אחוז (ל''ת)

    משהו, 26/04/08 16:13

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    לא רק לכם מפקיעים. תפסיקו להתבכיין! (ל''ת)

    יונית, 26/04/08 16:11

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    תגובה של העולם השלישי

    בני, 26/04/08 16:10

    לא יצא במדינה נאורה אדם להפגין נגד החלטה של ממשלה ע''י הבערת צמיגים כאך יכנס לתוקף חוק איכות הסביבה בין לאומי זיהום אויר ..
    למקרא שלנן יש לאזרכים אלה זכות בחירה שיתנו את קולם בדמוקרטיה של מערכת הבחירות ולא בדרל של הפגנות שימוש בשרות צהל פסול לחלוטין אין פה לא גיזענות יש צורך השעה של משרד התשתיות.. ותגובה אחרת צריכה להיות עברינות לשמה...

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    טעות אדירה

    --, 26/04/08 16:04

    מי שהוא ידידנו, ונאמן למדינה - אסור לגמול לו רעה.

    הגב לתגובה זו

    • לצורך כביש 6 הפקיעו אלפי דונמים (ל''ת)

      מה הקשר??, 26/04/08 16:40

      הגב לתגובה זו

  • 9.

    גם לי יש אדמות ממול

    Joe Anaaref, 26/04/08 16:01

    כמובן שאשמח שהם ינצחו אבל אסור שזה יקרה.

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    אזרחים שווי חובות

    אמל עאמר, 26/04/08 16:01

    זהו מצבה של העידה הדרוזית בישראל שהאמינה במיתוס הישראליות והשיוויון האזרחי ,מאבקים כאלה מחייבים התמדה בתקווה להגיע לשיוויון אמת.

    הגב לתגובה זו

    • תפסיק ליילל . מפקיעים מכולם (ל''ת)

      חתולי, 26/04/08 16:29

      הגב לתגובה זו

    • סבתא שלי קנתה אדמות....

      מסעודה, 26/04/08 17:47

      בשנת 36 והן הופקעו בשנות החמישים ''לצורכי ציבור'' , וניתנו לקיבוצים -- ללא תמורה!!!
      אז מה השתנה מאז?

      הגב לתגובה זו

  • 7.

    בישראל חיים הדרוזים יותר טוב מבלבנון וסוריה אז מחשבה לא תזיק לכולנו (ל''ת)

    אחד שמביר העדה!, 26/04/08 16:00

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    אבל למה הם מנופפים בדגל הגאווה? :) (ל''ת)

    מצחיקים, 26/04/08 15:51

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    הנה זה מתחיל

    שוב, 26/04/08 15:51

    הבערת צמיגים וידוי אבנים כפי שאירע בשבוע שעבר.

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    ,תגובה לעד הדרוזית

    יוסף סגל יוסקה, 26/04/08 15:48

    רבותי הדרוזים לא רק לכם מפקיעים אדמות.
    לנו גם כן הפקיעו אדמות לצרכי ציבור בבנית כביש 6 אז מה יצאנו להפגין???
    ותפסיקו עם הקישקוש הזה אנחנו אפילו לא קבלנו ס'מ אחד אדמה חלופית גם לבן דודי הפקיעו אדמות לצרכי ציבור בלב המדינה כאן בשרון אז מה הוא קיבל אדמה חלופית??? שום כלום אז תלמדו לחיות עם זה אין מה לעשות

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    WE ARE TAKEING CARE OF THEM,HOW MANY OF THEM SERVE IN THE ARMY/ (ל''ת)

    ZIPPY, 26/04/08 15:48

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    הלך העורב אצל הזרזיר?מה נפקא מינה דרוזי או ערבי? (ל''ת)

    דוראן, 26/04/08 15:43

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    טוב מאוד-אולי סוף סוף יבינו שהשרות בצהל מיותר (ל''ת)

    אילן, 26/04/08 15:35

    הגב לתגובה זו

    • נדהמתי מתגובות הזלזול בכלל העדה .רובם אנשים נכבדים ומסורים

      אליזבט, 26/04/08 17:10

      נכון שגם ליהודים מפקיעים לא מעט אדמות .השאלה היא איך הדבר נעשה.והאם נותנים להם פצויי הולם?
      האמת היא שידוע לי כי הרבה יהודים לא קבלו פצויי הולם או בכלל על הפקעת אדמות שלהם.בכל זאת חייבים להתחשב ברגישות שלהם.
      ולהוקיר את המסירות למדינה.כבר היום יש מתנגדים שמרגישים מקופחים.וחבל מאד על כך.
      כמי שיש לה ידידים דרוזים אני מאד מאד מכבדת את העדה האצילית הזו.
      ויש לנו מה ללמוד ממנה.בניסוים למשל.דרוזים יקרים אל תפנו לנו עורףבבקשה.
      כי רוב עם ישראל אוהב אותכם.

      הגב לתגובה זו

      • אליזבט היהודים מספיק חזקים .ראי היסטוריה תמיד היינו לבד בסוף, (ל''ת)

        ונצחנו., 26/04/08 18:55

        הגב לתגובה זו

      • חבל שלא כל עם ישראל חושב כמוך. (ל''ת)

        דרוזי, 26/04/08 19:10

        הגב לתגובה זו