• 113.

    המקור- ספר שרשי השמות להרמ''ז

    מתעניין, 25/06/11 23:18

    הרב כדורי זצ''ל חיבר את ספרו על יסוד הספר שרשי השמות שחיבר המקובל רבי משה זכות זצ''ל
    הספר יצא לאור לראשונה לפני כ 15 שנה בהסכמתו של הרב וכן בהסכמה של המקובל האלקי הרב מרדכי אליהו זצ''ל בהוצאת ''נזר שרגא'', הספר בזמנו עלה דמים מרובים, ולאחרונה יצא לאור בהוצאה חדשה במחיר מוזל, וניתן להשיגו בכל חנויות הספרים המובחרות.
    ניתן לראות מידע על הספר גם באתר של המכון נזר שרגא.

  • 112.

    מסטיקה

    אברהם, 13/04/10 01:24

    אביעה אותי,שלכל אלו שרוצים להצליח במסטיקה אזי שיהיו שלמים אבל אחת לאחת עם בעל המסטיקה. הלא הוא בורא העולם? וזה בעצם עקרון היהודיים האמתיים (כמובן,למעט את השחקנים למניהם{שהיום נחשבים לדאבוני ''גדולים''{בתורה}שמהם בעצם כך יוצא יש לנו לנהור אחרהם.

  • 111.

    מסטיקה

    אברהם, 13/04/10 01:15

    אביעה אותי,שלכל אלו שרוצים להצליח במסטיקה אזי שיהיו שלמים אבל אחת לאחת עם בעל המסטיקה. הלא הוא בורא העולם? וזה בעצם עקרון היהודיים האמתיים (כמובן,למעט את השחקנים למניהם{שהיום נחשבים לדאבוני ''גדולים''{בתורה}שמהם בעצם כך יוצא יש לנו לנהור אחרהם.

  • 110.

    אסור לזלזל בצדיק

    נ.ד, 22/02/10 17:47

    הוא היה רב גדול שהיה גם הסנדק שלי ואזר למאות אנשים שהיו במצוקה על ידו הקדושות שבירך ואצליח לבטל מחלות של אנשים מסקנים
    ואחזיאיר אנשים ביתשובה אנשים שקמעט איבדו
    אית עולמם והוא אזר להם אז אסור לכם לזלזל בוא.

  • 109.

    הרב כדורי קדש קודשים תיזהרו בדיבור!!!!!

    חיים, 22/02/10 00:54

    הרב קודש קודשים הוא דציק גמור הלוואי שנגיע לחצי מהאמונה שהייתה לו הוא צדיק הדורר!!!!!!!!!

  • 108.

    הרב

    דליה, 14/11/09 14:03

    הרב כדורי איש צדיק ותמים
    המנצלים אותו את חוכמתו .תמימותו
    הם החרות שמבאים על עם ישראל חורבן הרס
    ושנאת חינם

  • 107.

    אני בטוח ומשוכנע ש...

    שי הפקות, 06/05/08 18:16

    הרב כדורי בחייו ובמותו היה סולח להולכים בחשיכה שמגיבים פה נגדו מכיוון שהוא כפיקח וחכם יודע שהם פשוט לא מודעים או לא מבינים מספיק את גודל מעמדו וכשיבינו יתעוררו ויבקשו סליחה ומחילה מכבודו

  • 106.

    כנסוווו ומהררררררר!!

    אני, 28/04/08 19:00

    איך אתםם מעיזים לדבר ככה על כבוד הרב?
    תקשיבו אנשים,זה לא צחוק הוא היה איש גדולל ועצום שאנחנו לא יכולים לשער עד כמה...הוא ידע קבלה יותר מכל אחד בדורנו...אולי הדברים שהוא כתב נשמעים לנו מופרכים אבל הכל אמת ויציב!!
    אויי לנו אם נדבר ככה על אנשים שהם שליחי ה' כל כך גדוליםם!!
    תזהרוו בלשונכםם!!
    זה צדיק עצום!הוא ידע כמעט הכל!!

  • 105.

    תכלס ולעניין : הרב כדורי היה אדם ככול האדם ולא היה בו רוח הקודש

    benzi. a, 27/04/08 13:24

    הרב כדורי או יותר מדוייק חכם כדורי כפי שכך היה תוארו וכך גם קראו לכל קשיש עם זקן וירא שמיים כולל מקבצי הנדבות ברחוב.
    בהיותנו שכנים בתקופת ילדותי שיחקתי עם הבנים שלו בג'ולות ובאלם-בוליק. ועג'ו. וגם בסטנגה עם בעיטות כדור לתוך בתיהם של השכנים מתוך שובבות .
    משפחת כדורי הם היו אנשים נורמטיבים ככול שאר אנשי שכונת הבוכרים . ומאחר וכולנו הינו דתיים
    כולל משפחת הורי . היה נהוג שכול מי שנפל למשכב . היו מביאים לו איזה זקן שיברך אותו להחלמתו. ורוב הזקנים המברכים היו בעיקר קבצני רחוב ושרתי בתי הכנסת ופה ושם בעלי מקצוע כגון סנדלרים וחייטים ומוכרי דסקיות.
    בן אותם המברכים היה גם חכם כדורי. וכך יצא לחכם הזה שזכה לאריכות חיים. לברך עד סוף ימיו ולתת קמיעות כפי שהיה נהוג באותה תקופה טרום המדינה ובשנות החמישים הראשונות.
    חכם כדורי אמנם הוא למדן מופלג בתורה ובמצוות. אבל בוודאי לא אחד כזה שיש בו רוח הקודש או קשר עם הקב''ה ולא עם שום מלאכי שמיים.
    הוא פשוט נוצל היטב ע''י מקורביו ועוד גורמים בעלי עניין עסקי ופוליטי והפכו אותו למעין קדוש ובעל יכולות שאותם הוא שואב מכוח עליון.

  • 104.

    תמיהה על הקשקושים בספר

    לא חוגג מופלטה, 27/04/08 12:19

    מעניין מדוע קשקשו על כתבתו של האיש המשונה הזה.ניסיתי לקרוא ולהבין את הזיותיו אבל מישהו קשקש בשחור על הגיגיו התמהונים (אולי מבושה)

  • 103.

    אין תמימות בדת הכול מיסחר (ל''ת)

    מנצלים, 27/04/08 11:33

  • 102.

    תגובה על האוצרשל המקובל

    אבי, 27/04/08 11:12

    כל החידושים של המקובל הם מעשי גויים ושל דוברי שקר ונביאי שקר צריך רק להאמין בקדוש ברוך הוא הוא בורא עולם

  • 101.

    אחכ אומרים שבאפריקה כולם פרימיטיבים

    בר בר, 27/04/08 11:01

    ואצלנו המדינה מממנת מקוואות בשביל שאנשים יוכלו ''להיטהר'':

  • 100.

    הבעיה העיקרית לא השרלטן והרמאי כדורי אלא באידיוטים שמאמינים בכשפים

    נעמן, 27/04/08 10:36

    אם ישנם אנשים מספיק טפשים להאמין בשטויות האלה - שיבושם להם.

    אני התגלגלתי מצחוק כשקראתי את הכתבה המלאה.

    כדורי אומר שאפשר השיב לאישה את בתוליה

    חה חה חה חה חה

  • 99.

    כולה יהודי כמו אחרים שהמשפחה הקרובה הבינה שאפשר לעשות קופה והזקן (ל''ת)

    שיתף איתם פעולה, 27/04/08 09:06

  • 98.

    למה הפרצוף מזכיר לי את הסרט האהוב ''הנסיכה הקסומה'' ?? (ל''ת)

    ישמעאל, 27/04/08 05:42

  • 97.

    תגובה לאיתי

    דן, 27/04/08 02:24

    אני מצטער אים ניפגעת סליחה אני פשוט מנסה להסביר דבר מה כשאני לא בודק דבר מסויים בחיים או יודע עליו אני לא מדבר או מתערב כך גם לגבי איש דתי וצדיק כמו הרב כדורי זצל אני עוד מיליון שנה רחוק מלהיכנס לידע מה שהוא יודע בתורה בניגלה ובניסתר ואים באמת פירסם מה שגילו לך תדע מה כתב באמת שם מקווה שהבנת וסליחה שוב

  • 96.

    ולחשוב שבמאה העשרים ואחת אנשים עדיין מאמינים בשטויות האלה! (ל''ת)

    פרדי, 27/04/08 01:50

  • 95.

    אמונות תפלות לעם מבולבל (ל''ת)

    צר לי, 27/04/08 00:41

    • המקובל כדורי

      אבי, 27/04/08 11:14

      תאמין לי אתה צודק כל החרטות האלה הם עבודה זרה צריך להאמין בבורא עולם ובתורה הכתובה שנתנה למשה רבנו עליו השלום

  • 94.

    כשהרב היה בחיים החילונים נהרו אליו ואפילו המגיבים השלילים שבכתבה עכ

    ג'ינג'י, 26/04/08 23:00

    עכשיו כאילו מתביישים ומגיבים ברשעות, אף אחד לא יוכל לקחת את גדולתו של האיש הזה!!

    • כשהרב היה בחיים נהרו אליו כל ההזויים והפנאטים ושאר הארכי-פרכי. (ל''ת)

      בלונדיני, 27/04/08 10:16

  • 93.

    god bless america (ל''ת)

    e.n.k, 26/04/08 21:55

  • 92.

    תיראו לאן האבסורד הגיעה?

    איציק מ, 26/04/08 17:49

    רב רפורמי.רב קונסרבטיבי ורב אורטודוקסי נתנו דרשה בנושא איסור עישון שהוא מסוכן לבריאות כלומר ושמרתם לנפשותיכים.
    הרב הרפורמי והקונסרבטיבי מסכימים שאסור לעשן אח מסייגים זכותו של אדם להחליט ובבוא היום יתן את הדין למעלה.
    עולה הרב האורטודוקסי ואומר מה פיתאום אסור בשום פנים לעשן פיקוח נפש.גוועלד
    לאחר שעה יושבים שלושתם לארוחה .
    ובסיום מוציא הרב האורטודוקסי המחמיר את הסיגריות ומתחיל לעשן.ניגש אליו בחור ישיבה אבל רבינו פסקתה איסור חמור.
    עונה לו הרב.זה בסדר אני את הריאות שלי מכרתי לגוי.

  • 91.

    לא יפה לא מתאים !!! כבדו את המאמינם ! (ל''ת)

    חילוני מאמין, 26/04/08 13:44

  • 90.

    אל תנסו להעיר מתים בקברם (ל''ת)

    נוש, 26/04/08 12:25

    • תחיית המתים

      חילוני, 26/04/08 22:09

      אל תבלבל את השכל...עוד הרבה זמן לחזון אחרית הימים.

  • 89.

    איזה רב ,יוסי הנוכל או דוד גזלן שסגרו

    נסים, 26/04/08 12:23

    את הדלת בפני האחות והדודה רחל ולא נתנו לה לדבר עם האבא(הרב כדורי) כולם בלוף אחד גדול

  • 88.

    הגדולה של הרב כדורי היא שהוא ברח מהר מהר מש''ס (ל''ת)

    איטשע ארליך, 26/04/08 10:07

  • 87.

    אני עושה ניסים בחומוס! (ל''ת)

    נכנס כדור, 26/04/08 09:20

  • 86.

    ביקרתי בכותל נדהמתי עד כמה החרדים הפכו את המקום למגעיל כאילו חזרה (ל''ת)

    לימי הבניים., 26/04/08 09:19

    • זה הסיבה שאני כבר שנים לא מתקרב לכותל.

      אזרח הארץ., 26/04/08 11:29

      כי החרדים הפכו את המקום הקדוש לבלתי נסבל ומגיעל להיות שם.

      • איך אתה יכול לקרוא למקום הקדוש ביותר שקיים בלתי נסבל ומגעיל?!

        לאזרח הארץ, 02/11/10 00:36

        איך אתה יכול לקרוא למקום הקדוש ביותר שקיים בלתי נסבל ומגעיל?!

  • 85.

    טליבאן!!! (ל''ת)

    שטיק, 26/04/08 03:40

  • 84.

    יש לי את הפרוכת של ישו (ל''ת)

    מקובל, 26/04/08 00:40

  • 83.

    יש לי ידיד דתי שביקש תרומות וכל חודש יולי טסה לחו''ל לבלות חהחהחה (ל''ת)

    רותי תותי, 25/04/08 23:58

  • 82.

    הדתיים רודפי כסף דוגמה: רב לובב''ץ רק דולרים אהב (ל''ת)

    הרבנית פרחי, 25/04/08 23:52

  • 81.

    ????????????????????????

    bullshit !!!, 25/04/08 23:51

    בר מאות שנים, מאז הא''רי הקדוש, שפעל במאה ה-16, נשמעת הטענה כי השמות הסודיים הנכונים אבדו והשתבשו, וכי אין סמכות רבנית קבלית גדולה שיכולה להעיד עליהם כי הם מדויקים. ועכשיו, נחשפת מחברת עם סודות הקבלה המעשית והשימוש בשמות הקודש בכתב ידו של בר סמכא מוכר ומוסכם בתחום הקבלה.

  • 80.

    גולם. אתה לא מבין כי אתה אכן גולם. כתוב מכשפה לא תחייה .

    benzi. a, 25/04/08 23:29

    והרב כדורי לא היה מכשף ולא בעל רוח הקודש. . רק מי שגולם או סתם דביל או אהבל במשרה מלאה האמין שיש לו לרב הזה כוחות נסתרים ועל קשרים מיוחדים עם אלוהים.
    ולך ועל כל הקוקויים האלה שמאמינים לשטויות . אז אולי רק ברכה אחת יכולה לעזור לכם . אללה -יסעדקון.

  • 79.

    שטויות שטויות איפה המחברת לעיון (ל''ת)

    כדור יד, 25/04/08 23:13

  • 78.

    תכלס ולעניין : תאמינו או לא תאמינו. צדיק אמיתי זה נתן זהבי.

    zrj vtr., 25/04/08 23:03

    הוא עוזר ומסייע לאנשים בלי סגולות ובלי כוחות עליונים ואין לנתן זהבי שום קשר ולא פרוטקציה אצל הקב''ה.
    נתן זהבי ישר וישיר והעצות שלו טובות ואמינות ואומר את האמת בגובה העניים.

    • נתן זהבי צדיק!! שנים רבות עוזר לאנשים חינם +בלי כשוף (ל''ת)

      נתן זהבי, 26/04/08 01:44

      • אם יש דבר כזה בעולם שקוראים להם ל''ו צדיקים. נתן זהבי הוא היו''ר שלהם

        benzi. a, 26/04/08 16:26

        נתן זהבי הוא באמת צדיק . וזה למרות שהוא מאוד זועף וכועס כשמזכירים לו את זה.

        • אילו היה בזמנו צורך להתייעץ עם הרב כדורי או זהבי. הייתי בוחר בשני (ל''ת)

          בדרשי, 26/04/08 17:01

  • 77.

    זאת לא היהדות!!!!!!!!!

    איציק מ, 25/04/08 22:38

    זה עבודה זרה.עבודת אלילים לישמה.
    קמעות.
    מלאכים מכבי שרפות.ודם עטלפים.
    נישמע כמו סיפורים של שבטים אפריקנים.איפה היהדות ואיפה מה שכתוב ה'נל

  • 76.

    כל יהדות הביא איתה מהגלות את התרבות שלה המזרחים את הניסים נפלאותאו (ל''ת)

    דש, 25/04/08 22:13

  • 75.

    שמעתי על הקומקום פלאים של שלמה בניזרי.

    פרשנדתא, 25/04/08 21:31

    גם הוא מקובל ?
    על מי ?

  • 74.

    נשמע מגניב לראות בלילה בלי אמצעים מיוחדים

    ש., 25/04/08 20:11

    זה עדיף על כמעט חצי קילו שיש על הפנים

  • 73.

    אל תזלזלו בכוחות שאנחנו לא מבינים!

    הגולם מפראג!, 25/04/08 17:44

    הרבה לא מביניים איך עוברים גלי רדיו וקול אז עדיף שלא תקשקשו

    • הרב כדורי המריא במסוק ולא על שטיח מעופף (ל''ת)

      אלחוטן, 26/04/08 00:42

      • לאלחוטן

        מוטי קליפורניה, 26/04/08 07:41

        שניהם לוקים בחסר אך מצנח רחיפה שהוא עצמו כשטיח הפרוס מעל ראשך
        והממולא בהליום במדוריו טוב משניהם גם יחד-נכון?
        ולחץ הגז במדוריו מחזיק צורתו כאילו היה הרוח במפרשיו גם באין רוח,כפי שיש במזרן-ים עם עשרות ואלוים למילוי כמספר המדורים.
        ואת הדחף מספק המאורר-הבנת?
        ואם לא הבנת אז תפנה לרב שיסביר לך דברי אלו..
        -אין עוד מלבדו...

        • ועוד לאלחוטן

          מוטי קלפיורניה, 26/04/08 10:01

          אם היית מפצח צופן דג-החשמל והצלופח החשמלי אז לא היו לך בעיות אנרגיה-נכון?
          היית יכול לשבט תאים אלו כאשר
          שורות התאים מספקות את האנרגיה הדרושה ליצירת הסביבה הרצויה ולטמפרטורה הרצויה לקיומם ובעודף אתה עושה שימוש נכון?.
          אז סוללות החשמל הומצאו עוד לפני שנבראת ,הבנת?
          ואל תחשוב שאתה המצאת את הגלגל.-חיוך

          • ועוד לאלחוטן

            מוטי קליפורניה, 26/04/08 10:35

            תראה,אני במרתף ביתי מגדל צלופחים חשמליים במיכל.
            מידי חצי שעה אני מוריד אליהם דג נחושת שמעצבן אותם וכשהם שולחים אליו זרם חשמלי אני אוסף זאת וטוען את הסוללות.-סתתתתם
            וביום אני טוען את הסוללות מהשמש
            ואז אני נותן לצלופחים מנוחה.-חיוך.

  • 72.

    נס שהתגשם

    א.פובליציסט, 25/04/08 17:42

    שמעתי שביבי נתניהו בביקורו אצל זקן המקובלים,(מה זה?) ביקש ממנו נס הקשור ללשון חלקלקה ושיקרית, נס שהתקיים במלואו על ידי הרב כדורי !!!

    • הבנתי גם שאת הלשון הרב כדורי

      עלי בבה, 25/04/08 23:39

      תלש לו מהתחת והתברר שהיא שלך

  • 71.

    עושה ניסים בקליפות ביצים

    הרב קרליבך, 25/04/08 17:35

    איזה קבלה ואיזה קלבסה,? אשרי המאמינים בניסים שעשה להם ולאבותיהם כאשר יצאו ממרוקו, מארץ עבדים, מהמערות ומהרי החושך.

    • מר קרליבך הנאור

      מי יודע, 25/04/08 23:00

      אם כתבת שורות אלה, הרי שהנך אך בן תמותה, ולא זו בלבד שידיעותיך מוגבלות מתוקף זאת, אלא אף צמצמת אותן לאי שיעור ומיוזמתך, לאור תוכן הטוקבק האוילי שלך. הרי לך נס לכסילים כגון דא: כל שעליך לעשות הוא דבר אחד ויחיד:
      ל-ה-ח-ר-י-ש !!! קפיש?

  • 70.

    אפליה חומניסטית

    לא חוגג מימונה, 25/04/08 17:26

    לקראת החג הלאומי החשוב ביותר בתולדות המדינה של אוכלי המופלטות והדבקים המתוקים, מדוע לא מפרסמים גם את קובץ הקללות שקילל ו''ברך '' את עדת היהודים הלא חרדים , כולל חיילי צה'ל .. המקובל הגאון מש'ס ממליך השרים וחברי הכנסת --עבדיו,! הגאון לציון בעל השמלה ,התרבוש והמשקפיים השחורים ,עובדיה יוסוף.?? מדוע לא מפרסמים את כל פסקי ההלכה האלה במרוכז כאשר הרב עודנו בחיים עד 120 !!!

    • הוא כנראה צפה דבריך ברוח הקודש

      מוטי קליפורניה, 25/04/08 22:49

      הוא, כבוד הרב כנראה צפה מעשיך ודבריך ברוח הקודש ומיד קלל אותך, ובצדק!-מנוול גזעני שכמוך.''הגאון לציון בעל השמלה?''
      ככה אתה מדבר על כבוד רב בישראל שתשרף היום מנוול!
      -אין עוד מלבדו.

      • ואני לא חוגג את יום השואה (ל''ת)

        אבו טבול, 26/04/08 20:28

      • דמוי קוף אדם

        שונא מופלטות, 27/04/08 12:12

        נפולת נמושות מה אתה מחפש בקליפורניה ? שם אין מימונה ואין מופלטות,ואין רבנים מצחיקים לובשי שמלות ותרבושים שמקללים כמוך .אני בז לך ולקללות רבנך.. דרך אגב, אני זוכר אותך משגיח כשרות במחראה בצבא !!

    • ל-''לא חוגג מימונה'' -שתוק נבל

      מוטי קליפורניה, 25/04/08 23:07

      ואני שרתתי בצה''ל!
      ככה שתדע להזהר
      בכבוד רבני-ישראל,
      אתה לא שווה אפילו לעפר תחת רגליהם חתיכת יבחוש בן דומן.
      -אין עוד מלבדו.

  • 69.

    לכל המלעיזים היזהרו בלשונכם

    מאיר, 25/04/08 16:59

    אני הכרתי הרב כדורי (הייתי שכן שלו באותה החצר,ואף זכיתי להלבשת תפילין מידיו הקדושות כשהגעתי למצוות). היו באים אליו אנשים מכל קצווי תבל,וממתינים כמעט כל היום רק כדי להיכנס אליו ולקבל ממנו קמיע ופתרון לבעיתם. מניסיונות אישיים (קרובים וחברים,ושכנים) כל מי שזכה לקבל ממנו קמיע,נפתרו בעיותיו.
    איש קדוש זה עשה הכל לטובת האנושות בין אם הוא יהודי או גוי. ואף פעם לא לקח תשלום עבור זה,גם אם היה דורש כל סכום.
    לכן היזהרו בלשונכם ומי שלא מכיר
    ואינו מאמין,כדאי שיחשוב הרבה לפני שמדבר סרה בצדיק והקדוש הזה.

    • מאיר . יתכן כשכנים אנו מכירים. לא מלעיזים על הרב כדורי . אבל!

      benzi. a, 25/04/08 18:57

      על אלה שעושים ממנו קדוש או בעל סגולות מיוחדות לרבות אלה שעושים הון עתק ע''ח בורותם ומצוקתם של רבים המאמינים לפולחן הזה על כך אני מצר כועס ומתנגד כי כל הפולחן הדבילי סביב הרב או כל רב אחר מסוגו (למרבה האירוניה הם צצים כפטריוט לאחר הגשם )זה נגד תורת ישראל וחילול שם שמים ברבים.

      • אלה שמשלמים הון לפסיכולוג גם בורים ? תסביר לי מה ההבדל ? (ל''ת)

        פולחן הנביא, 25/04/08 21:29

    • מאיר , מאיפה משיגים עטלפים?? (ל''ת)

      חסאן אבו קיש, 26/04/08 12:43

  • 68.

    גם האמהות המתעללות עסקו בקבלה

    קוקו לוקו, 25/04/08 16:35

    מעשית..........די לוודוו..........

  • 67.

    תודה,אבל אני לא יודע לקרוא... (ל''ת)

    אנאלפבית, 25/04/08 16:27

  • 66.

    כול מילה כאן אמת

    גדי, 25/04/08 16:09

    ורק אמת

  • 65.

    למרות שהרופאים אמרו שאין סיכוי, נכנסתי להריון בגיל 56. (ל''ת)

    אבנר מועלם, 25/04/08 16:08

    • אבנר . אתה מדבר כמו אחד שנדפק ונכנס להריון. (ל''ת)

      מתעב טפשים, 25/04/08 18:59

  • 64.

    ל 51 בור ועם הארץ

    דן, 25/04/08 16:06

    לו היתה בך טיפת אמונה בבורא עולם והיתה יודע מה היא ירושתנו לא היתה מדבר כך עדיף תהיה בשק שלמה המלך על אחד כמוך כתב גם אוויל מחריש חכם יחשב ניראה אים הבנת מה כתבתי

    • דן אני מסורתי ולמדתי באותו תלמוד תורה היכן שלמדו כדורי ועובדיה יוסף

      benzi. a, 25/04/08 18:51

      מי שבור ועם הארץ זה אתה וכול אלה שעשו ועושים פולחן אלילים מיצחק כדורי ודומיו ושאר אלה הקוראים לעצמם צדיקים וצדיקי החצרות. לא אתווכיח אתך אבל צר לי שזה הפף לפולחן ועבודת אלילים.

      • אתה הלכת לתלמוד תורה , בנצי , אבל לא למדת כלום...

        נתן שינדלר, 25/04/08 21:22

        כי מי שסומך על אולמרט , וחושב שעובדיה יוסף הוא דוגמא לחינוך טוב , כנראה אדיוט לא קטן...

    • ''נראה אם הבנת מה כתבתי''. מה, אתה בוחן אותי?

      איתי, 25/04/08 20:00

      יש לי גם ככה הרבה בחינות בתור סטודנט למעבדנות רפואית.
      ואם כבר הבאת את הפתגם הנ''ל, אתה הוא זה שכנראה היה צריך לנצור את לשונו. אבל אם כבר דיברת וגם הבאת את הפתגם המסויים הזה, אפשר לומר על מצב כזה ''כרה בור ונפל בו''.

  • 63.

    ל 47, מעניין מה היית כותב אם היה מדובר ברב אשכנזי ? (ל''ת)

    דורון, 25/04/08 15:59

  • 62.

    ל 50, כל הדת היא עבודת אלילים אחת גדולה (ל''ת)

    גורי, 25/04/08 15:57

    • לגורי

      מוטי קליפורניה, 25/04/08 21:23

      כשתבחן את סודות המתמטיקה בקוראן לדוגמא יתברר לך שמה שאבותינו הספיקו לשכוח אתה עוד לא התחלת ללמוד.-אז לפני שאתה מצפצף תבדוק!

  • 61.

    כל המגיבים... אעלק יהודים, לחדשות אתם מאמינים ולאמת לא...

    נא לא לצנזר, 25/04/08 15:56

    חחחח תמימים, הלוואי ותתעוררו מתמימותכם, איך אומר אבא של חבר שלי ''כל מה שכתוב בעיתון זה שקר, אולי התאריך נכון וגם זה לא בטוח, ולמרות זאת, אנשים יגידו שמה שכתוב שם זאת אמת גמורה...''
    אם אתם מעדיפים להאמין לאנשים צעירים ופוחזים שהידע וההיכרות שלהם עם העולם מסתכם ב40-60 שנה אז שיהיה לכם בהצלחה, עם ישראל האמיתי קיים כבר 3300 שנה (לא 60...) ומי שמעדיף להאמין לשקרים של אנשים קטנים ולהגיד שקצב אנס או שהפלסטינאים רוצים שלום, שלא יבוא וינפח את החזה מול עוצמה וחכמה בת 3300 שנה, ומול בן אדם בן 106 שאפילוהמופרסמים שלכם אלה שאתם סוגדים להם וקונים בגדים ומותגים רק בגלל שהם מופיעים שם היו הולכים אליו...
    לא שזה המדד לגדולה של הרב כדורי,אבל ידידיי, כמה תוכלו למאוס ביהדות?!
    חחחחח אתם שבויים בקסמה של ה''נאורות'' קסם שקרי שגם כשיתפוצץ תעדיפו לעצום עיניים.
    אני כתבתי את דעתי, מקווה שלא תצונזר (בד''כ המצנזרים מעלימים את הדברים האמיתיים ומראים את הקיצוניים)
    בכל אופן שיהיה חג שמח (זכר ליציאת מצרים שהייתה לפני 3000 שנים ומאז ועד היום (!!!) חוגגים אותו)
    חג שמח ושבת שלום!
    בעז''ה תבינו שטעיתם ותזכו להוריד דמעות על האמירות החפוזות והלא חכמות שיצאו תחת ידכם...

    • תמצית תגובתך:

      נביל, 25/04/08 21:52

      יש פגיעה במורשת היהודית
      קצב אינו אנס
      ל''מתיוונים'' אין תשובות ופתרונות
      הפלסטינים רוצים בחיסול ישראל

      אתה ממש צודק.

    • קם שופט חדש בישראל - מגיב 61

      מודי, 25/04/08 23:11

      מעניין אם היית צוחק כך אם אמך או אחותך או בתך לא עלינו הייתה עובדת בלשכתו של קצב, בזמן שהיה לו חשק ''לשרת את הציבור''. מי אתה בכלל ומה אתה יודע? הרב כדורי קדוש היה, אבל אנשים שכמותך ממאיסים את המגזר הדתי הפנאטי וחסר המעצורים, שאפילו ילדים בני שלוש לא עוצרים אותו מלעשות פשעים מחפירים ומסמרי שיער. אין קשר ליהדות. התנתקתם ממנה אף יותר מהחילונים. העיסוק האובססיבי הוביל אתכם להתנהג כאחרון הפושעים בשם אידיאולוגיות אין להן זכר בתורתנו הקדושה. חבורת עסקנים לקחה חזקה על האמונה רק בשל הטירוף שאוחז אותה. יושב בורא עולם, ותוהה על גורלה של תורתנו הקדושה, הנשלטת על ידי עסקנים ומטורפים שצריך להגלות לאי בודד. הפכתם לחבורה מפחידה ושחורה. זה רחוק שנות אור מהרב כדורי הצדיק הקדוש, שעשה בימי חייו רק טוב והתפלל כל חייו רק לשלום כל בני השם יתברך.

  • 60.

    כולה חומרים שעשרות אלפי יהודים עסקו בזה בביתם רק מאחוריהם לא עמדה

    מכונת אינטרסים, 25/04/08 15:55

    לעשיית ממון ואחיזת עיניים פוליטית כדי לסדר חיים טובים לבני המשפחה.

  • 59.

    בגלל השסנקים האלוהים מעדיף את צאצאי ישמעאל.כי היהודים בזמננו לא עם (ל''ת)

    סגולה=רק חושך ., 25/04/08 15:52

    • כולם בניו גם בני ישמעאל

      מוטי קליפורניה, 25/04/08 21:52

      ואתה מפיץ חושך ושנאת אחים!
      מחבל?
      -אין עוד מלבדו.

      • עובדה העולם מלא במוסלמים ומאז שהתגברו השסניקים הפכנו לחושך לגויים (ל''ת)

        עד שנעלם., 26/04/08 09:16

    • מאיפה באת?-מסטול?

      מוטי קליפורניה, 25/04/08 22:07

      אלוהים אוהב את כל בניו,לזה הביא את תורת משה ולאחר מסר את הקוראן שמכירה בתורת משה ושניהם עבדיו וזהו!
      לזה מסר את סודות התורה-קבלה
      ולאחר מסר סודות הקוראן.-סוד 19
      מה הבעיה שלך?אתה מחבל או מסטול?
      -אין עוד מלבדו.

  • 58.

    במקרה הטוב, כדורי היה זקן חביב. לא פחות ולא יותר. (ל''ת)

    השאר הזיות., 25/04/08 15:36

    • אמרתה נכון ומדוייק . וזה האמת לאמיתה ותו-לא. (ל''ת)

      benzi. a, 26/04/08 16:57

  • 57.

    תנסו גם אתם

    חושב בהגיון, 25/04/08 15:36

    את מדונה וחבר מרעיה שלומדים קבלה אתם מעריצים ללא סייג אבל כשזה מגיע ליהודי חכם כמו מורנו ורבנו שמאז מותו התרבו הצרות והדאגות בעם ישראל ל''ע אז אתם מתחילים להסתייג ולהשמיץ צאו מהבועה האנטית שלכם ותנו כבוד למורשת שלכם

  • 56.

    דת זה רעל!!!!!!!

    איציק מ, 25/04/08 15:34

    דת זה גיזענות.
    ניבערות.
    פרימיטיביות.
    שינאה.
    מילחמות.
    שינאת השונה.
    דת זה רעל ויש להיתחסן מיפניה.

    • לאיציק

      מוטי קליפורניה, 25/04/08 21:59

      זו הסיבה שאתה שונא דתיים.
      אתה סוגד לנבערותך,לגזענותך ולפרימיטיביות הטבועה בך שגורמת לשנאת אדם והשונה ממך ולמלחמות.
      אכן יש להתחסן מנבערי דעת כמוך-בבלטה(מרצפת) יש חוכמה יותר מאשר בראשך.-חיוך
      -אין עוד מלבדו.

    • ואתה דוגל במתירנות וחופש?!

      מוטי קליפורניה, 26/04/08 00:02

      ואתה דוגל במתירנות וחופש, הפטנט
      של הורים וילדים היושבים וקוראים ב''הגדה'' של פסח
      ישן ופרימיטיבי בעינך.נכון?
      על מנת שהאיידס ימית עוד כמה מליונים-נכון?!
      אתה טפש המתיימר להיות חכם!
      אבל כל חוכמתך נתבלעה במחלה שקטלה וקוטלת מליונים!-חבל נשארת בטפשותך,ללא הבנה שאתה הוא הטפש והפרימיטיבי.
      הפרחת סיסמאות ריקות מתוכן-מין חופשי -קבלת איידס.
      שוויון בין בני האדם-קבלת רעב ומחלות ומלחמות כאשר התוצר הגולמי שלך אינו מזון כי אם כלי משחית במליארדים.
      ואתה בא לספר לי על דת?
      הדת היהודית היא למעלה מהבנתך
      תשאר בטמטום שלך ותהיה חכם בעיניך-בעיני אתה לא!!!
      -אין עוד מלבדו

      • מוטי מיקליפורניה.

        איציק מ, 26/04/08 16:25

        תגובתך רק מוכיחה שהדת גורמת לניבערות .
        מה הקשר מחלת האיידס למאמר הכתבה או לתגובתי?
        תגיב לתוכן ןאל תגובב שטויות.

        • לאיציק-פשוט מאד להבנה

          מוטי קליפורניה, 27/04/08 00:20

          ברגע שאתה פורץ את המסגרות המוסכמות בעם לעבודת האלוהים אז מימלא חייבת להיווצר אמונה חדשה תחתיה,לדוגמא בשבט קניבלים שומרי חוק וסדר יוחלט לבשל אותך בהגיעך לגיל 40.
          בדיוק כפי שהססמא של מין-חופשי שבאה להחליף מאמר האל מבשלת מליונים נגועים באיידס.
          וסמים קשים המבשלים מליונים אחרים עד למותם הפיסי.
          זה לא ספורים ואגדות זו מציאות חיה,
          בכל מקום שבני האדם עוזבים את מאמר האל תמצא שם את מלאך המוות מולך.
          הבנת?
          דוגמא אחרת היא -יצירת פלסטיק כזה שאינו ניתן למיחזור.-בדוק השפעותיו באוקינוס על הדגה ועל עופות הים ועד למוצץ הניתן לתינוק
          ומים במיכלי פלסטיק הפולטים חומר מזהם ולא באלו של זכוכית
          כמאמר האל-הבנת?
          גם שימוש בדטרגנטים והשפעותיהם
          על משק המים.
          וכן חומרי הפליטה מאגזוז הרכב והשפעותיהם על אגמי מים פתוחים.
          ואין צורך בדוקטורט כדי להבין שבראש וראשונה האדם הפך להיות האוייב של עצמו בהתנהגותו חסרת האחריות המינימלית בכל תחומי החיים ובניגוד מוחלט לדעת האלוהים.
          יתרה מזאת האדם גם לא חשוף לבקורת ותיקון ומחביא עובדות חיות
          בגלל קשיי פרנסה וקיום ובידיעתו הברורה שאם הוא לא ידאג לפרנסתו אז אף אחד בעולם לא ידאג לזה,-חוסר שיתוף פעולה בינלאומי לפתרון בעיות והעמדת ה''אני'' במרכז על פני טובת הכלל.
          ואני לא קורא לך למרוד בממשלות ולהגיע לאנרכיה אלה לגרום למנהיגים בכל מקום בעולם מתוך אהבת חינם לשנות דרכם ולהטיבה לטובת החיים.-חיוך
          -אין עוד מלבדו.
          אני עדיין נסער מתמונות מרק-
          הפלסטיק באוקינוס.

  • 55.

    בקיצור, פאגאני מודרני.

    פרודו, 25/04/08 15:29

    גם נראה כמו גנדולף.

  • 54.

    הוא מתכוון שנחזיק לגנב את הכלי ביד עד גמירה (ל''ת)

    אליהוהו, 25/04/08 15:22

  • 53.

    מזכיר לי סיפור על בני ישראל

    איציק מ, 25/04/08 15:20

    לאחר שעבר בין כל העמים בא '''''''אלוקים'''''''
    לבני ישראל ואמר להם אתם רוצים את התורה אין בעיה .
    ענו לו בני ישראל נעשה ונישמע .
    אלוקים הוסיף ואמר תיראו אבל כסף לא תיראו פה.
    ענו לו בני ישראל אל תידאג את זה תשאיר לנו.

    כל השטויות פה של הרב כדורי מאששות שהסיפור שסיפרתי אמיתי.

  • 52.

    חבל שהרב כדורי הוא לא היה הסבא שלי. הייתי מרוויח עליו הרבה בוכתות

    קי. מי. צ'י, 25/04/08 15:08

    וגם לאחר מותו מרוויחים עליו לא רע.

  • 51.

    ''איך לכבות שריפה בעזרת מלאכים ולא בעזרת מכבי אש''

    איתי, 25/04/08 14:32

    שמעתם את זה, מכבי האש? אין צורך בכם יותר!!!!! אפשר לכבות את האש, בעזרת, מלאכים!!!!! כן, הם יבואו מהשמיים וישתינו על האש והיא תיכבה {כמובן, זה אסור בשריפה בה מעורבות מתכות אלקאליות}.
    ''איך לגרום לאוייבך להתעטש ע''י ביצה''? כן, כי זה יהיה הדבר הנורא ביותר לגרום לאוייב להתעטש, ועוד ע''י ביצה. נסראללה התעטש, זה הסוף שלו!!!!!
    ''איך לעשות קפיצת הדרך ולהגיע מהר ממקום למקום''? לא ידעתי שהרב כדורי המציא את הטלפורט. אה, סליחה, הוא התכוון שאפשר לטוס באלעל. או לשים גלאי רדאר באוטו ולטוס 250 קמ''ש בכביש 6.
    ''איך חיילי צה''ל יראו בלילה בלי אמר''לים''? כן, אני עובד על הראיה התרמית שלי, אני עדיין לא יודע איך לבחור בין ''חם-שחור'' ל ''חם-לבן''.
    '' אם אתה צמא במדבר,לשים אבן עם שם ה' בבור ולחזור אל הבור אחרי חמש דקות, יהיו שם מים'' זה אולי מסביר למה שומעים על הרבה מקרי התייבשות של חרדים שמטיילים במדבר יהודה.
    ''דם של עטלף על קלף'' כן, וגם וודו וריקוד הגשם וגירוש שדים.

    • חמור קופץ בראש זה מה שאתה

      לוי, 25/04/08 14:48

      סה''כ אני מרחם עלייך אחי היהודי

      • אני מרחם על הרב כדורי, עלייך ועל כל מי שמאמין בקישקושי הוודו באלה

        איתי, 25/04/08 17:46

        שלא שונים בהרבה מקשקושי הוודו של שבט פרימיטיבי באפריקה

  • 50.

    איך השסניקים לא מתביישים: מדובר בעבודת אלילים עלובה ולא ביהדות!

    אלוני, 25/04/08 13:54

    הלחשים והקמאות נספגו מה''תרבות'' הערבית שהיתה סביבם.
    אנשים פרימיטיבים שעבדו רוחות רפאים ו''מלאכים''
    התאור של ה' ומלאכים שאחראים על נושאים שונים מזכיר לא במעט את המתולוגיה היוונית.
    בקיצור עלוב.

    • לאלוני חיפה

      מוטי קליפורניה, 25/04/08 14:46

      אני מבקש ממך לא להפגין את בורותך,
      הרבה ספרים העוסקים בקמעות והעושים שימוש ברפואות שונות נכתבו
      בלשון האידישאית ןמימלא אתה מבין שאין כל השפעה ערבית בנושא זה.
      התאור של ה' ומלאכים שאחראים על נושאים שונים הוא תאור מדויק ואין כל קשר לעובדה אם זה מזכיר לך מיתולוגיה יונית או לא להוכחת אמיתות הדברים.
      גם היום נושא גלגול נשמות כבר מוכח
      בצורה מדעית ע''י אנשים שנולדו ולאחר מכן ספרו על חיים קודמים שהוכחו כנכונים וכו'....
      אז במקום לקרוא לאנשים פרימיטיבים לך תלמד ותקרא ורק לאחר מכן תחווה דעה.
      ובקיצור מה שרבנים אלו הספיקו לשכוח אתה עוד לא התחלת ללמוד...
      -אין עוד מלבדו.

      • גלגול נשמות הוכח מדעית??????

        יאיר, 25/04/08 17:44

        כנראה שהמילה מדע לא מובנת לך כלל ולכן אני ממליץ לך לא לעשות בה שימוש.
        קראת את זה ב''סיינטיפיק ידיעות אחרונות'' או זה משהו שאמרו לך בישיבה ואתה מדקלם?

        • ליאיר חיפה

          מוטי קליפורניה, 25/04/08 20:49

          המלה מדע כן מוכרת לי ואינה מוגבלת לתחום המדעים המדויקים.
          גם סוציולוגיה היא מדע.
          מכל מקום ועניין התפרסמו עשרות
          ספרים של אנשים ולא בהכרח דתיים
          שבחנו נושא זה לאורך הדורות על תופעות של תינוקות שגדלו במקום אחד וספרו על חייהם במקום אחר.
          גם מהפנטים שהחזירו אנשים בהפנוט לגלגול קודם טוענים זאת.
          אז אני כן יכול להשתמש במדע מדע.
          כי זאת אמת לאמיתה נכון ומוכח.
          -אין עוד מלבדו

          • מוטי מקלפורניה

            benzi. a, 26/04/08 16:36

            רבים עסקו מזה דורות בקמיעות ובלחשים. והרבים האלה היו הזויים ובחלקם נוכלים וכל השאר בורים וכאלה שדפוקים במוחם.
            אין ולא היה לזה כל קשר אם האנשים היו משכילים או אנלפאביתים.
            בכול התקופות עסקו בזה כל מי שידע איך לעבוד על המסכנים והאומללים כדי להרוויח על גבם הרבה כסף כדוגמת אנשיו ומקורביו של הרב כדורי.
            ואנשי ש''ס שבערמומיותם הרבה השיגו הון פוליטי על חשבונו של הישיש יצחק כדורי .
            ומאידך אנשי פוליטיקה כמו הדמגוג של המדינה הלך לעשות קופה וללחוש לו כי השמאלנים הם לא יהודים.

        • ליאיר

          מוטי קליפורניה, 25/04/08 21:20

          דוקא המדענים הם דתיים כיון שהוכיחו חוקיות עולמו ובריאתו,כלומר כפי שאנו נמצאים כעת על מסופים המחוברים למחשבים.
          כך נשמות האדם מקושרות לבורא.
          ואינך זקוק לחוטים על מנת ליצור קשר,זאת מבינים כשבוחנים נושאים אלחוטיים.
          גם בחינת תדרים שאינם נגלים לאוזן האדם הוכחה כנכונה.
          משרוקית לכלבים היא דוגמא לזאת.
          לפיכך, אפילו שאינך רואה ושומע כל דבר אין הדבר שולל קיומו.
          אם הייתי בא לשוכן מערות ומספר לו
          שמעברי ים וביבשות שונות יכולים
          בני אדם לשוחח היה בודאי שולל דברי כיון שיש לו מוגבלות חומרית
          או פער טכנולוגי כדי להבין הדברים.
          אך על אף הפערים הטכנולוגיים בין מציאות רוחנית וגשמית מכל מקום יכול אתה להשתמש בדמיונך ובדוגמאות שיצרת בזעיר אנפין כדי להשליך על מציאות אחרת-מה הבעיה?
          לאבותינו היתה טכנולוגיה גדולה מאתנו, מה קשה להבין?והכירו וידעו
          אפשרויות עולמו עוד לפני שהמוח האנושי החליט שהוא המציא את עצמו.
          ובמילים אחרות מה שהם הספיקו לשכוח אתה עוד לא התחלת ללמוד.
          הגולם מפראג הוא רובוט ואף שסיפור הגולם סופר הרבה לפני שבנית את הרובוט הראשון מכל מקום
          יכול אתה להבינו כיום יותר מאשר בעבר-נכון?
          קשר של האדם לבוראו אינו זקוק לחוטים או לאנשים שיוכיחו זאת הוא קיים מקדמא דנא ובעידן הלווינים אתה גם מתחיל להבין שעין רואה ואוזן שומעת וכל מעשיך בספר נכתבים.
          בעבר הרחוק היית אומר שזו שטות גמורה ולא ייתכן שישמע ויראה-נכון?
          אז מוגבלותינו היא בגלל החומר בו אנו נתונים ואף עקב הטכנולוגיה המסורה בידינו עד לרגע זה.
          -אין עוד מלבדו.

    • חמור קופץ בראש

      יהודה, 25/04/08 14:51

      לא חשבתה שהיוונים העתיקו זאת מאיתנו...ולא רק אלה רצו להשמיד את רוחנו(יהדותנו) כדי שיישמש להם כמקור...אז אנה יהודי די לחיות בכסילות.

    • צודק (ל''ת)

      איש, 25/04/08 15:03

    • כדורי לא ש''ס אלא שהתנגד להם בסוף ימיו והם השתלטו ומשתמשים בשמו (ל''ת)

      אמת, 25/04/08 15:15

    • כל הסיפורים המעשים ונפלאות הם סיפורי פוגי ושטויות במיץ עגבניות

      ירושלמי ותיק, 25/04/08 15:56

      יש כאלה מתוסכלים שמאמינים ויש כאלה נצלנים שרוצים לעשות כסף על חשבונו של זקן מופלג סנילי.
      הרב כדורי הוא בסך הכול אדם ככול האחד לא היו בו שום כוחות מיוחדים או כישופים . .פשוט מאוד עשו אותו לכזה וניצלו אותו למטרות פולטיות ועשיית כספים . כירושלמי הספקתי להכיר עוד כמה כאלה שהלכו סביבם אגדות ומעשים שלא היו מעולם אלא רק בדמיון של הסובבים אותו או בדמיונם של אותם הטפשים שהאמינו והלכו אליהם כדי שיגאל אותם כביכול ממצוקתם. ועל זה הם שפכו לא מעט כסף. לצערי יש היום חצרות רבות של ''צדיקים'' שהוליכם בדרך זו ועושים הון עתק.

    • אלוני - ביטוח בריאות יש לך?? תזדקק לו. (ל''ת)

      בור שכמוך, 25/04/08 16:02

    • בגלל הש''סניקים האלה רבים וטובים התרחקו מהדת

      benzi. a, 26/04/08 16:40

      וגם בגלל החרדים האשכנזים מאלה הפנאטים ובמיוחד הברסלבים.
      זה עובדה ידועה ואיש לא יוכל להכחיש זאת !

  • 49.

    הרב כדורי היה אדם גדול. יהי זכרו ברוך ! (ל''ת)

    מתן, 25/04/08 13:46

  • 48.

    ציטוט:''כבר מאות שנים, מאז הא''רי הקדוש''.... מדובר בהא''רי פוטר (ל''ת)

    אלוני, 25/04/08 13:46

  • 47.

    כל דת ושוטיה,כל עדה ומוקיוניה,כל לץ וקהל מעריציו,היידה ביבי,היידה ! (ל''ת)

    הרי פוטר, 25/04/08 13:45

  • 46.

    זה יהדות?.. שטויות!! זה עבודה זרה מהגרועות שיש אמונה של פרימיטיבים (ל''ת)

    אלוני, 25/04/08 13:43

    • חמור קופץ בראש...

      זבולון, 25/04/08 14:54

      לפני שאתה מדבר תחשוב קצת לא ייזיק, ''עבודה זרה'' יש לך בכלל מושג מה זה אומר-- תבדוק את הפירוש בתורה..ואז תגיב רחמים יהודי.

      • אתה לא שונה מהפרימיטיבי המוסלמים

        יי, 25/04/08 18:00

        אתה לא שונה מהפרימיטיבים המוסלמים. במקום לתור אחר האמת, להפעיל שיקול דעת, היגיון, ואז להחליט, מה שקובע אצלך היא תחפושת העלי באבא.

    • מסכים איתך במאת האחוזים, כל אלו אמונות תפלות ופרימיטיביות

      חרדי אמיתי, 25/04/08 15:41

      ולכן אם תבדוק תמצא שרוב הבאים למקובלים מן הסוג הזה הם חילונים גמורים או חוזרים בתשובה אובדי דרך.
      אנשים שהתחנכו במוסדות תורניים אמיתיים מדירים רגליהם מהחצרות הללו.

  • 45.

    מה ההתרגשות ,הארי פוטר יותר חזק בהרבה!!! (ל''ת)

    אלוני, 25/04/08 13:41

  • 44.

    הרב כדורי.

    benzi. a, 25/04/08 13:20

    אני זוכר את הרב כדורי עוע בילדותי בהיותנו שכנים בשכונת הבוכרים.
    קראו לו חכם כדורי וכך כראו לכל אדם ירא שמיים עם זקן בתואר חכם . כמו חכם אברהם שהיה שרת של בית הכנסת מוסיוף וחכם סלם חזן בבה''כ של החלבים וחכם גרג'י בבה''כ
    של ההראים(אפגנים) ועוד ועוד רבים מהקשישים יראי שמים שהיו אז.
    חכם כדורי היה כורך ספרים. שישב בפינת חנות הסנדלריה בשוק ואליו באו לתקן את הסידורים וספרי בתי הספר וגם הורי היו בין לקוחותיו.
    וכעבור זמן מה הוא ''שדרג'' את עצמו ונהיה שרת בית הכנסת של המכוונים
    (מעין מקובלים). בימים ההם לא הינו זקוקים להשקמה בבוקר. כל שרתי בתי הכנסת היו מכריזים בשעות הבוקר המוקדמות שחרית . ובערב מנחה וערבית .קולו של חכם כדורי בהיה נשמע בכול השכונה . ובמיוחד בימי הסליחות שאז גם היה נוהג לדפוק בכפות ידיו על הדלתות ולהכריז בן אדם מה לך נרדם קום וקרא בתחנונים וכ'-וכו. ובימים של תיקון חצות כבר לא היה סיכוי להרדם בלילות בגלל צעקותיו לקום להתפלל.

    הבאתי את הסיפור הזה בקצרה. . כי אז מסוג האנשים של חכם כדורי היו רבים כמוהו בשכונת הבוכרים וגם לא מעט בירושלים רבתי. . החכמים ההם מתו מזמן ואילו חכם כדורי זכה לאריכות ימים ושנים ואף בבריאות טובה. כל אותם החכמים גם הם עסקו בקמיעות ובלחישות . ובעיקר בהסרת עיין הרע.
    חכם כדורי נוצל בתחילה ע''י הש''סניקים למטרות בחירות והוא בענוותו הרבה לא הבין שהוא מנוצל ולא התייחס להם . וכך הם עשו ממנו רב גדול ומקובל וכל השאר זה כבר הסטוריה.

    • איזה יופי, ספר עוד, ספר עוד. (ל''ת)

      יגאל כהן, 25/04/08 13:57

      • תבקש מהאחות שתקרא לך את ''מיץ פטל'' , כהן...

        רופא תורן, 25/04/08 21:29

        ואח''כ , כדור ולישון.
        בלי ידיים ובלי קללות.

    • וואו ענק. המציאות עולה על כל דמיון. עכשיו הכל ברור. (ל''ת)

      תודה לך, 25/04/08 18:11

    • השקמה אתה צריך ,בנצי ? שטויות . אתה זקוק לשיקום.

      נתן ש, 25/04/08 21:28

      בנאדם בגיל שלך , ודאי היה צריך להיות כבר הרבה יותר מתוחכם...
      ואתה ? התגלגלת להיות שכיר חרב של ''קדימה'' וידיד נפש ליגאל כהן...
      בנאדם בגילך ?
      תתבייש.

  • 43.

    ''קבלה מעשית''....

    כ, 25/04/08 13:20

    ''קבלה מעשית'' זה קמיעות, לחשים, ושאר מיני ירקות. חבל שהיהדות הספרדית לא מסוגלת להעמיד לנו חכמים בתורה, אלא רק מקובלים ''מעשיים''.

    • חמור קופץ בראש...

      מנשה, 25/04/08 14:57

      לא יודע אם לבזבז את הזמן לתגובה הרבה בריאות אחינו.

  • 42.

    קבלה אמיתית איננה ''סוד'' של איזושהי אישיות או יישות מסוימת. (ל''ת)

    ישראל, 25/04/08 13:07

  • 41.

    קבלה אמיתית - מי שיודע לא אומר ברבים, ומי שאומר ברבים לא יודע! (ל''ת)

    ישראל, 25/04/08 13:05

  • 40.

    לה לה לה

    מוטי קליפורניה, 25/04/08 12:50

    שיר השירים וכינור המלך
    בן דויד נוגן על מיתרים.
    לבו של העולם הכותל
    משקיף על בני אדם הכותל.
    להביע משאלה לתחוב פתקה קטנה
    שורשים כה עמוקים יש רק בכותל
    שבח אשיר שבח אשיר
    ואודה ואהלל
    ואתוודה
    עלי יגור וזולל
    ובנעים שיר אחלה את פני אל
    אשר גלה לאילות יחולל
    לצחצח גרוני
    מה יפיתם מה נעמתם בתופים ובמחולות.
    אם אשכחך ירושלים תשכח ימיני
    שנות אלפיים יושב אני תוהה
    ומצפה אולי יופיע...
    אלוקינו רם רם רם
    ועמינו חי חי חי
    מקומנו כאן כאן כאן
    ארץ קדושה
    יבוא יבוא יבוא הגואל
    וירים את הקרן לעמו ישראל
    יחזק את ההגנה לישראל
    וישמור אותם האל מכל אוייב
    אתה הוא רופא לכל נשמה
    נתת בי אבי טוהר נשמה
    ברך אותם האל את כל עם ישראל
    אשיר לכבודך אלי תפילה תמה
    כי אותנו אל זכר
    ואיש אל אחיו אמר
    קומו נעלה נשימה פעמינו
    קומו נעלה לא נירא
    דרך ארוכה עדיין לפנינו
    דרך ארוכה לא זרועה.
    גואל יבוא רב עליליה
    גואל יבוא עם אליה
    את שיבת ציון יה אל תראני
    ושלח אליה ויבשרני.
    הנה ימים באים נאום ה'
    והשלכתי בארץ רעב
    הנה ימים באים
    והשלכתי בארץ צמא
    ומלאה הארץ דעה כמים לים מכסים.
    -אין עוד מלבדו.

    • אוף חפרן אתה חושב שמישהו יישב לקרוא את כל המגילה הזו? (ל''ת)

      צנזר להבא, 25/04/08 16:33

  • 39.

    הסודות הכמוסים של הרב כדורי נחשפים

    שמואל, 25/04/08 12:21

    הרב כדורי זצ''ל הוא אחד מהמקובל שהיה לנו ואסור להעביר בקורת על הרבנים.
    חג שמח

  • 38.

    ביבי חזה הכל. לא רואה אותו ממטר. (ל''ת)

    מסיע שבחי''ם, 25/04/08 12:09

    • ביבי לחש לכדורי באוזן ואמר לו שהסמולנים הם גויים ולא יהודים (ל''ת)

      benzi. a, 25/04/08 12:59

      • ואכן צדק. השמאלנים מוכרים את המדינה לאיסלאם = עמלק (ל''ת)

        חוקר, 25/04/08 15:16

      • BIBI IS RIGHT LEFTYS ARE HITLER YOUTH (ל''ת)

        M M, 25/04/08 17:17

  • 37.

    הרב

    אלי, 25/04/08 12:06

    רבינו הקדוש הציל את עם ישראל מצרה גדולה רק בעוד הרבה שנים יבינו העם הזה מה עשה הרב הוא עזר להרבה אנשים בנו וממשיך דרכו הרב דוד כדורי עושה ישועות רבות לעם ישראל ועל כך תודה רבה

  • 36.

    הוא לא היה מקובל אלא מקופל! (ל''ת)

    יהוה, 25/04/08 11:49

    • הוא לא היה מקובל אלא מקופל!

      שמואל, 25/04/08 12:14

      שלום מי אתה שתגיד על המקובל דברי שטויות תבקש סליחה מבמקובל

      • שה' ימחל לך על בורותך

        רוויה סוזי, 25/04/08 15:43

        אנני כועסת עליך אך מבינה כי דבריך נובעים מתוך בורות אין סופית שהמודרניזציה מונעת ממך מלהשתחרר ממנה אך אם תשלב את השנים אולי אולי יום אחד תזכה להבין דבר אחד בתורה המעשית שלנו ותזכה להתפתח בתחום הרוח ולהבין את משמעות החיים.
        התחל בשיעור ראשון והוא: כבוד
        חג שמח לך ולבני משפחתך

  • 35.

    למה אין אשכנזי ''מוקבל'' - כי זה שטויות! הרומנים והפולנים ולא חיים על

    איגנציוס, 25/04/08 11:44

    אוולים כאלה!

    • בטח שיש! וגם חסידות היא קבלה. (ל''ת)

      ., 25/04/08 11:56

    • אני אשכנזיה ומקובלת (ל''ת)

      מדונה אסתר, 26/04/08 00:29

  • 34.

    מתי מתפרסמות מחברות בית הספר של טום רידל, הלא הוא וולדמורט ?

    פרופסור סנייפ, 25/04/08 11:40

    הן תמכרנה כמו לחמניות טריות במוצאי פסח !!!

  • 33.

    אין שום אמת בבושליט הזה. - יש תורה! יש תרי''ג מצוות. נקודה. (ל''ת)

    דתי מאמין, 25/04/08 11:39

    • צודק. כל הפרסום הזה קנוניה לעשות צחוק מהדת היהודית. (ל''ת)

      ישראל, 25/04/08 13:02

  • 32.

    מנסים לנצל את הפופולאריות של ספרי הארי פוטר ולשווק הוקוס פוקוס ?

    Dumble-Door, 25/04/08 11:37

    קנו ספרי הארי פוטר הקדוש, העמיקו בהם ותזכו לפרנסה טובה, זוגיות טובה, בנים זכרים, בריאות טובה, בנות עם קוקיות ורב עם ציציות.
    כל הקונה ספרי הארי פוטר הקדוש יזכה לראות נסים ונפלאות.
    ידועים אינספור סיפורים על אנשים שקראו ספרי הארי פוטר הקדוש וזכו לישועות ונחמות.
    האברך האדמוני יוסעל בן געצעל לבית וויזעלי ניצל מתאונת דרכים נוראה שעמדה להתרחש ברחוב סמוך רחמנא ליצלן בזכות זה שהתעמק בקריאת הספר החדש בסדרת הארי פוטר הקדוש, בחנות ספרי הקודש, באותה שעה ממש.

  • 31.

    אני מוחה נגדכם המבזים קדושי עליון (ל''ת)

    עשיתי את שלי, 25/04/08 11:35

    • אלה שמבזים הם אלה ש''המציאו'' את החוברת בשמו של הרב. שקר מתועב. (ל''ת)

      ישראל, 25/04/08 13:03

    • אוי לנו

      יוש, 25/04/08 17:11

      אני מטרף למחאתך. אוי לנו אם נזלזל במקובלים

  • 30.

    לא לזלזל ברב ובקבלה!!!

    מהנדס, 25/04/08 11:26

    מאז שהתחלתי ללמוד קבלה באופן אישי
    נפתחו לי המוחין

    • ללמוד תמיד מרחיב אופקים. לסגוד לרבנים מצמם אופקים.

      דוד מלכי, 25/04/08 11:34

      ובכלל, לא משנה אם מדובר ברב, שופט או סתם אדם כזה או אחר. אסור לסגוד לאף אחד. נאה להעריך ולכבד. זה הגבול העליון של שמירה על שפיות דעת ועצמאות מחשבתית.

    • חמור קופץ בראש

      מנשה, 25/04/08 16:49

      הקבלה פתחה לך את הראש והשכל נפל החוצה!

  • 29.

    האמונה ברבנים ובמקובלים

    אחד, 25/04/08 11:12

    ספקן צריך להתחבט ולהתלבט בעצמו בשאלות שמטרידות אותו. לעומתו, מי שמאמין בכוחם של רבנים ומקובלים פשוט שואל בעצתם, ותשובתם קודש לו,כמו מפי הגבורה.

    למי קל יותר?, אז למה, לעזעזל,אני ספקן.

    • נזכרתי בשופט אהרון ברק. גם הוא זוכה ליחס של משנה לאלוהים. (ל''ת)

      אלילים ממש., 25/04/08 11:28

  • 28.

    אם באמת יש אלוהים בשמים אז לא לזה הוא התכוון (ל''ת)

    משה כהן, 25/04/08 11:12

  • 27.

    אנשי שדרות ונוחי דנקנר, ראשי ממשלות , שרים ורוזנים

    למלעיזים, 25/04/08 11:11

    באי ביתם של הרב כדורי איפרגן ואח', הם לא רק אנשי שדרות ''המשכילים'' (שזו אגב התנשאות גועלית) אלא רופאים בכירים, עו''ד, אנשי עסקים ואחרים.

    • וביבי שהתחנף אליו ולחש לו שיריביו הפוליטים הם ''לא יהודים''. (ל''ת)

      מלעיזות ?, 25/04/08 12:38

      • וצדק עובדה שאולמרט וברק השמאלנים הקיצונים מוכרים את ישראל לערבים (ל''ת)

        בעבור שלמונים, 25/04/08 15:17

      • אבל הוא לא טעה. לשמאל באמת אין שום סממן יהודי

        גם ביבי, 25/04/08 15:36

        לא שייכות של עם, לא של ארץ ולא של תורה.
        מי שמעדיף לרקוד עם דגלי אשף ולא עם ספר תורה או לתקוע דגלי אשף במאחזים ולא דגלי ישראל.
        מי שתמיד חשובים לו קודשי האיסלאם ולא קודשי היהדות.
        מי שלא מאמין כבר בזכותו על הארץ, מכחיש את תורת ישראל ומעדיף מדינת כל אזרחיה הוא באופן אובייקטיבי ''לא יהודי''

  • 26.

    אלו הם טכסי וודו המנוהלים בעברית

    כהן רחמים, 25/04/08 11:05

    ומיועדים לציבור טיפש וסכל שמאמין שלבן תמותה יש כוחות שאמויות בידי אלוהים.
    ואגב קבלה מעשית: תראו לאן היא הובילה את הילדים האומללים מירושלים.
    אני מעדיף טכס וודו אותנתי מאשר התחזות לצרכי עשיית כספים על גבם של אומללים.

    • בושה וחרפה

      אריאל, 25/04/08 17:15

      אין לכם בושה לצחוק על אדם צדיק?
      היזהרו בכבוד החכמים...

    • צודק !!! (ל''ת)

      ד, 25/04/08 18:03

  • 25.

    אם כל מה שנותר מהיהדות הם הלחשים אידיוטיים האלה. היהדות בפשיטת רגל (ל''ת)

    זה עצוב., 25/04/08 11:03

    • אל תדאג ה' יודע לנהל את עולמן בלעדיך גם. (ל''ת)

      yo, 25/04/08 12:49

      • יש לי ניהול... שווה 6 מיליונים! (ל''ת)

        אלוהים, 25/04/08 16:52

    • זה כל מה שנותר לאלה שלא רוצים יהדות אלא Voodoo. (ל''ת)

      ישראל, 25/04/08 12:57

  • 24.

    ל- 17

    חן, 25/04/08 10:54

    לך תעשה ''קפיצת הדרך'' למקום אחר

    • קפוץ לי (ל''ת)

      עמי, 25/04/08 12:13

  • 23.

    הצדיק הרב כדורי זצל

    סימון, 25/04/08 10:52

    כל מה שאמר התקיים וחבל שהוא לא נמצא איתנו הוא שומר עלינו מלמעלה ומגן על עם ישראל עד ביאת הגואל

    • כל מה שאמר אכן אמת. מה שאומרים כאן ועכשיו בשמו, שקר מתועב! (ל''ת)

      ישראל, 25/04/08 12:56

  • 22.

    באופן עקרוני השימוש אסור.

    מוטי קליפורניה, 25/04/08 10:41

    באופן עקרוני השימוש אסור.האדם עצמו יכול להנזק קשות במגעו עם שדים ומלאכים באם אינו טהור.
    אשר לקמעות וכתבי קודש הנכתבים לשם הגנה על אדם או לרפואתו ואינם נכתבים כדי להרע לאיש ואפילו אוייב הוא ע''י שימוש בשמות-הקודש-מותר.
    במקרים חריגים יכול נביא או שליח האלוהים לעשות שימוש בשמות הקודש כדי לרפות ידי אויב אך לא לקוטלו.
    ואף רשאי לפעול על מנת להפוך אויב לאוהב ע''י מעוט ה''י'' ל''הא'' והוספתו לשמו.
    -אין עוד מלבדו.
    לאלו הטוענים שזו עבודה זרה שאינה קשורה ליהדות -הם פשוט טועים.
    הקבלה המעשית היא חלק בלתי נפרד
    מהיהדות.

    • גם בארה''ב לא חסרים משוגעים משיחיים, הזויים וסהרוריים

      נגד כל דת!, 25/04/08 11:42

      ראה: בוש, האוונגליסט המשיחי, ההזוי והסהרורי, שהביא למלחמות עקובות מדם, הרס את הכלכלה והסביבה בארה''ב ובעולם כולו ועתה , הברווז הצולע הזה עוד רוקד!!!!!
      הדתות והאמונות הדתיות הביאו להרג ולמלחמות ורצח אוכלוסיות רבות בעולם - יותר מכל פגעי הטבע!!!!!
      הפרדת הדת מהמדינה - צו השעה!!!!

      • נגד כל דת! אתה קשקשן ובעל מוח דקטנות! (ל''ת)

        בדוק, 25/04/08 11:59

      • ל-''נגד כל דת.''

        מוטי קליפורניה, 25/04/08 13:04

        כתבת ואני מצטט ''הפרדת הדת מהמדינה-צו השעה!!! ''אבל אינך מבין שבארה''ב אכן הדת מופרדת מהמדינה,אז מה השטויות שכתבת?
        ועוד הסטטיסטיקה הפוכה ויותר אנשים נהרגו ע''י מלחמות שנוהלו בידי חילוניים ומשומדים וזה בדוק!
        ובכלל זה לא הנושא המדובר בכתבה.
        -אין עוד מלבדו

      • הלאה הדת!

        אלכס, 25/04/08 14:23

        הידד 1984
        אידיוט

      • וואוו איזה איש נאור אתה?מדבר בסיסמאות כמו תוכי זקן (ל''ת)

        ברברנות רברבנות, 25/04/08 16:36

    • מי שמתיימר ''לגלות'' קבלה ברבים, איננו יודע ''קבלה'' אמיתית. רק שקר! (ל''ת)

      ישראל, 25/04/08 12:54

      • לישראל

        מוטי קליפורניה, 25/04/08 13:35

        לא נכון! והגדת לבנך! וההוכחה לדברי היא ''ההגדה'' שכולה בסוד ונאמרת ברבים.
        -אין עוד מלבדו.

        • שטויות! כל התורה מתחלקת לפרד''ס. ההגדה היא לא ''סוד'' טמון בה סוד. (ל''ת)

          ישראל, 25/04/08 18:34

  • 21.

    היזהרו בדבריכם הרב כדורי קודש קודשים ודבריו אמת (ל''ת)

    א, 25/04/08 10:37

    • נראה יותר כמו מכשף בשבט אפריקאי פגאני (ל''ת)

      זסיו, 25/04/08 11:00

    • מה זה ''קודש-קודשים'' - אם לא הבל-הבלים ורעות-רוח?

      נגד כל דת!, 25/04/08 11:46

      וממה להיזהר - מטומטם מדופלם, הוזה,וסהרורי שכמותך?

      • אחי ורעי(אני יודע שזה בא באיחור)

        יוני, 17/09/08 15:44

        שימו לב על מה אתם מתווכחים. הרב כדורי אני מסכים שהוא רב גאון עצום.

        כולה מי שמעליך רשם לך עצה. רוצה? תשתמש לא רוצה, לא צריך..
        אגב אהבתי את החרוזים..

    • מי אמר שהם דבריו? ליצן כמוך שמחלל שמו של הרב כדורי? (ל''ת)

      ישראל, 25/04/08 12:52

  • 20.

    OMG

    ש, 25/04/08 10:35

    אלהים אדירים!

    שמעתי שהיהודים בארץ פרימיטיביים.
    אבל כנראה שלא באמת רציתי להאמין.
    בבי''ס עוד ניסו למכור לנו שאנחנו דת נאורה וכל מיני שטויות שמסתברות כלא נכונות בעליל.

    קבלה מעשית?
    מעשי כשפים?
    מה זה? אנחנו עדיין בימי הביניים?

    אלהים ישמור...או משהו...

  • 19.

    מישהו הולך לעשות הרבה מאוד !! כסף מהדבר הזה !! :) (ל''ת)

    פק''מ, 25/04/08 10:29

  • 18.

    כדורי לא מקובל עליי

    קפסולי, 25/04/08 10:23

    כמעט כמו העדר הסוגד לו

  • 17.

    לכל מי שאומר שזו עבודה זרה - תקראו

    א, 25/04/08 10:20

    ידוע לכל המאמינים בקב''ה שיש בכוחה של תורת הנסתר (הקבלה) להתעלות מעל הכוח האנושי כביכול.

    ישנם סיפורים אינסופיים על כך .
    על רבינו הקדושים.

    אבל אתם בחרתם לא להאמין , אפילו שינם אין סוף עדויות והוכחות, רק מסיבה אחת -

    אתם לא רוצים לקיים מצוות ולכן אתם מפריכים כל דבר שהוא הוכחה למציאות של היהדות והכח הרב שיש בידי הרבנים הענקיים !!!!!!!!!!

    ומצד שני אתם רצים לקוראי קלפים ולשיחים של דתות שונות ומחפשים אצלם את מה שחסר לכם .

    אתם מתנהגים בדיוק כמו אותו ילד שיושב על כתפי אביו ונשען עליו (כל צרכיכם באים מהקב''ה, אפילו עצם הוויתכם ונשמתכם) ומחפש את האבא שלו .

    אז ת ת ע ו ר ר ו יהודים !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    הקבלה היא מן השמים !
    הרב כדורי כמו רבנים ענקיים אחרים הם כאלו שהחזיקו וקיימו את התורה הקדושה לפרטי פרטים ולכן גם קיבלו את סודות התורה .


    ותיזהרו שאתם מדברים על קדושי עליון .

    • א...

      עמי, 25/04/08 10:58

      מטומטם, חצוף, אידיות...
      חה, חה,חה...

    • אתה יודע כמה סיפורים יש על קדושים נוצריים? (ל''ת)

      אולי תאמין בישו, 25/04/08 11:07

      • הכוחות בהן הטמא הזה השתמש היו מחכמת הקבלה , היא נשמת התורה, לתועלת

        Yo, 25/04/08 12:59

        עצמו ותסתכל איזה חורבן הביא לעולם דורות על גבי דורות. וזה היה רק מקצת מהיכולת, אך לא לקסמוט הביא אותנו ה' על הארץ. ולא יעזור כלום את המטרה שלו יקיים בכה וכה.
        רק שהדבר הזה ישאר בידנו ולא יפול בידים נוכריות.

    • טיפש אומלל. אנשים קדושים לא עושים דברים כאלו. בוודאי לא הרב כדורי. (ל''ת)

      ישראל, 25/04/08 12:51

    • שוטה, מה זה :'' להתעלות מעל הכוח האנושי כביכול '' ?

      יגאל כהן, 25/04/08 14:07

      מתעלים, או כביכול ?
      הרי זו שפתה של האורקול מדלפי.
      אלה מעוננים ומכשפים.
      על אלה אמרו חז''ל :
      '' תיפח רוחם של מחשבי קיצין ''.
      צדק מי שאמר: פגאניזם.
      אבל הפגאניזם הזה מתפשט בכל הדתות שבעולם בימים אלה.
      אנחנו לא מיוחדים בכך.
      '' מכשפה לא תחיה '' ?

  • 16.

    לכל הספקנים....

    אלון, 25/04/08 10:20

    בין אם אתם מאמינים או לוא, תנו כבוד לדברים שאין לכם מושג בהם לפני שאתם משמיצים אותם. ול-2, מצטער לאכזב אותך אבל לפי התגובות שלך אני יכול להגיד בוודאות שאני מכיר אנשים מנתיבות ואופקים שהם הרבה יותר משכיים ממך, והרבה פחות גיזעניים ממך!

    • תפסיקו עם השטויות! הדברים האלה לא שייכים לרב כדורי בכלל... (ל''ת)

      ישראל, 25/04/08 12:48

  • 15.

    לכל המשמיצים ...לא כדאי לכם....כבר קרו מקרים... (ל''ת)

    המלצה, 25/04/08 10:14

    • לעובדי האלילים תזהרו ה' כועס עליכם וינקום בכם (ל''ת)

      אלוני, 25/04/08 14:09

  • 14.

    תגידו לי אתם מטומטים?! כל מה שכתב ואמר הרב כדורי זה נכון!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    איתמר, 25/04/08 10:13

  • 13.

    הוקוס פוקוס מזרחי!

    אלבטרוס, 25/04/08 10:10

    ככה גם תראה המדינה ''אוטוטו ממש'' כאשר להטוטני ההבלים מנתיבות, אופקים וצפת ישתלטו לנו על החיים והמדינה!

    • אלבטרוס עמיל המכס? ממש חכם גדול!

      ע''מ גם כן, 25/04/08 11:38

      אלו דברים נסתרים. לא מבינים בהם אז שותקים. אחרת עלולים לגרום נזק למקטרגים. למה לקחת סיכון?!

  • 12.

    לכל הריקים והפוחזים שלא מאמינים, זה רק מראה כמה בורים אתם ביהדות... (ל''ת)

    מן, 25/04/08 10:06

    • זה לא יהדות. זה כישופים ומאגיה שחורה (ל''ת)

      זהר, 25/04/08 11:03

  • 11.

    יש זה שם בעברית

    שפוי, 25/04/08 10:05

    ''עבודת אלילים''

  • 10.

    עבודה זרה לחלוטין (ל''ת)

    שושי, 25/04/08 10:00

    • חצופה,אידיוטית,מטומטמת!!! (ל''ת)

      איתמר, 25/04/08 10:14

      • אי -תמר

        עמי, 25/04/08 10:52

        ואתה ???

      • איתמר אתה דתי? כי כתבת רק קלאלות (ל''ת)

        מנתן ז, 25/04/08 23:31

    • תגובה לשושי החמודה.

      ארז, 25/04/08 10:36

      רינה אמרה לשושי :''לי נכנס בקושי''
      שושי אמרה לרינה:''שימי מרגרינה''

  • 9.

    זאת עבודת אלילים שממש לא קשורה ליהדות (ל''ת)

    יהודי, 25/04/08 09:59

  • 8.

    ואם אני רוצה שהשכנה הנשואה תאהב אותי?

    מתעניין, 25/04/08 09:56

    איך ימליץ כבוד הרב לפעול?

    • תשיג דם של עטלף ואז נדבר (ל''ת)

      המקובל, 26/04/08 00:35

  • 7.

    שכחתם משפט

    מוטי, 25/04/08 09:52

    ''לא לנסות בבית''

  • 6.

    האתון רודפת אחרי ואני אשה.

    הבנתי, 25/04/08 09:49

    יכול להיות שזה בכלל חמור ולא אתון? משהו פה השתבש כנראה. יש שיבושים בקבלה? אפשר לתקן? כמה זה עולה?

    • את בטוחה שהשתמשת בדם עטלף פירות? (ל''ת)

      מקובל, 26/04/08 00:36

  • 5.

    שטויות ואבוי למאמינים

    עמי, 25/04/08 09:46

    באמת, זה כמו להאמין לכוחו של אורי
    גלר...אנא אל תגידו ''זה לא אותו דבר''

    • עמי אתה חוכמולוג, אין מה להגיד! (ל''ת)

      תשאר בצרפת, 25/04/08 11:39

      • חחמולוג

        עמי, 25/04/08 12:11

        דברי חכמים בנחת נשמעים...
        היכן אני שוהה, זה עיניני ולא מסכן שכמוכה יאמר לי היכן לשהות

    • זה לא אותו דבר (ל''ת)

      נא לך, 25/04/08 12:16

    • לעמי צרפת....!! .. האם כבודו ערבי...???

      נוני אמסאלאם, 25/04/08 14:15

      .

  • 4.

    קדוש

    ofer, 25/04/08 09:38

    זצ''ל
    תנצב''ה
    אמן

  • 3.

    עבודת אלילים!!! איזה פגאניים מטורפים... (ל''ת)

    זיק, 25/04/08 09:38

  • 2.

    אף אחד לא מאמין בשטויות האלה חוץ מאנשי נתיבות/אופקים ה''משכילים''

    גילי, 25/04/08 09:36

    רק בריאות והחלמה מהירה לכל חולי הנפש

    • אמן!

      אמונה., 25/04/08 11:41

      ותסתכל בראי! תראה אחד שלא מודע שהוא כזה.

      • לבורות אין אח ורע

        סוזי, 25/04/08 15:49

        גילי שלום
        אני תקווה שלא תשלם על לשונך הרעה והשנה תהיה שנת גיל-י
        בעזת ה' בגלל אנשים קני אמונה כמוך עם ישראל מאבד מכוחו ובכל יום נהרגים אנשים
        החיים והמוות ביד הלשון
        הרחב את ידיעותך בנושא וגם אם לא הבנת אל תפסול גם רבי עקיבא הלך ללמוד בגיל 40
        חג שמח

  • 1.

    איזה שטויות אני לא מאמין בסיפורי הקוסם מארץ עוץ!

    גילי, 25/04/08 09:34

    מה זה כל הכישופים האלה? מישהו באמת מאמין לשטויות האלה?
    חוץ מאנשי נתיבות/אופקים/דימונה וכו' ה''משכילים''?

    • גילי מהשומרון, תזהר בלשונך.

      פופיי, 25/04/08 14:10

      הרבה אנשים זלזלו בתלמידי חכמיםוכשחלו במחלה אנושה הפתרון היחיד היה ברכה מהרבנים שמאוד עזרה.
      ראה הוזהרת.

      • אלה שאימו על אחרים במחלות ונחשים נפלו קורבן לאיחולים (ל''ת)

        ליעס, 25/04/08 18:46

    • הקוסם מארץ שס

      אלכס, 25/04/08 14:25

      והמשכילים לא היו משכילים עם היו זורקים אותם בשנות ה50 ''להפריח את השממה''
      רחוק מן העין.
      ועכשיו תאכל שס עם 17 מנדטים

      • כדורי התנגד לש''ס ואפילו הקים מפלגה מתחרה כדי להפיל את ש''ס (ל''ת)

        נא לדייק, 25/04/08 15:18

    • שכחת אותי ואת מדונה (ל''ת)

      גודי, 26/04/08 00:38