• 113.

    ואני מניח שמני מזוז הנאור וכלב השמירה נגד הגזענות ממש לא יפסול

    מני מזוז חברם, 26/04/08 17:45

    את מועמדתו של אדם שתמך בטרוריסט.

    הגב לתגובה זו

  • 112.

    אתם רציתם דמוקרטיה , זוהי דמוקרטיה (ל''ת)

    וליד, 26/04/08 16:58

    הגב לתגובה זו

  • 111.

    חמיס לא כיבד הסכמים חתומים עם ערבים (ל''ת)

    חיפאית, 26/04/08 16:15

    הגב לתגובה זו

  • 110.

    למי ששכח,וליד ח'מיס היה סגן ראש העיר חיפה,ופוטר בגלל שתמך בנסראללה

    בוב, 26/04/08 15:59

    עוד מחבל שמטיף לנו מוסר

    הגב לתגובה זו

    • ראש העיר יהב,הראה לחמיס מאין משתין הדג (ל''ת)

      נתן.ש, 26/04/08 17:54

      הגב לתגובה זו

  • 109.

    חשבתי שאתם יותר דמוקרטים מהאחרים וטעיתי!!!!!!! (ל''ת)

    קורן נאוה,טבריה, 26/04/08 12:37

    הגב לתגובה זו

    • נאוה , אני מקנא בך . מקנא בתושבי עירך שזכו

      ג. חיפה, 26/04/08 14:31

      לשיחרור העיר ב-100% ,להבדיל מהעיר חיפה .
      דו-קיום ?....סתם בלוף ! זה השקט שלפני הסערה .
      סערה שאפשר לחוש אותה , מתקרבת לאט לאט , בעזרתה אפשר להניף את דגלי פלשתין והחיזבאלא ...
      יש לך עיר נפלאה .
      טפחו אותו ושימרו עליה .

      הגב לתגובה זו

  • 108.

    ליהודי אסור להסתובב בשטח ערבי

    הסראן בתוכנו, 26/04/08 12:22

    לערבי מותר בהכל והסססמול עוזר לו

    הגב לתגובה זו

  • 107.

    דווקא מעניין כיצד יגיב ראש עריה ערבית להפצצות החזבאללה

    יובל, 26/04/08 11:17

    ועוד אחד מבל''ד של בשארה

    הגב לתגובה זו

  • 106.

    הוא לא מספיק לאומני בשביל הערבים בעיר והשמאלנים הקיצונים.

    שמואל, 26/04/08 10:50

    הוא חייב להתחיל להכחיש את השואה, או לפחות לדבר על השואה שהיהוד עושים לסו קולד עם פלסטיני.

    הגב לתגובה זו

  • 105.

    שירוץ עד שיפול חסר אונים.שונאי ישראל. (ל''ת)

    נתן.ש, 26/04/08 07:45

    הגב לתגובה זו

    • דעתך מקובלת עלי. (ל''ת)

      איסא מחול, 26/04/08 17:52

      הגב לתגובה זו

  • 104.

    השם מזכיר משהו?

    dak, 25/04/08 22:40

    טוב אם נסתכל על השם חמיס זה כבר אומר לנו לאיזה ארגון הוא שייך
    אז תעשו חשבון טוב טוב לפני שאתם בוחרים חמסניק או חמסטן לחיפה

    הגב לתגובה זו

  • 103.

    ערבים ודמוקרטיה לא הולך ביחד צריך מישטר צבאי לערביי ישראל

    יובל, 25/04/08 22:22

    כל ליצן ערבי עומד ומקבל במה ומקשקש על נאקבה שמכבה מה זה הקישקושים האלה הרי הערבים בישראל חיים ברמה הכלכלית הטובה ביותר שיראו מה קורא במצרים דולר ליום עבודה סוריה ירדן עירק איראן מה הם בוכים על מה אני חייב לציין שחייבים הפרדה לא יעזור כלום ישראל יהודית מקצה לקצה שילכו לאלף עאזאזאל הערבים הבוגדניים

    הגב לתגובה זו

  • 102.

    אם לא שירת בצה''ל, אסור לו להבחר לראשות עיר (ל''ת)

    אברהם, 25/04/08 21:51

    הגב לתגובה זו

    • ל 102 אברהם אשדוד

      נח, 26/04/08 00:21

      אם יש לנו נשיא,שלא שרת בצה''ל,אז
      אחת כמה וכמה שיכול להיות ראש עיר
      שלא שרת בצה''ל!

      הגב לתגובה זו

      • no service no public position

        Gilead, 26/04/08 06:07

        It does not matter who and why. You did not serve in the army, forget it, no public position. By the way it does include the the kids of Olmert. Many of the Arabs in Israel showed their real face during the Lebanon war. They supported Hizbuallah, so you need now to understand you are not equally treated and will not. I said many, I did not say all.

        הגב לתגובה זו

    • השסניקים לא משרתים בצהל וגם רוב חלק גדול מהגרוזינים לא משרתים.אז לא (ל''ת)

      לאפשר שיבחרו?!, 26/04/08 08:57

      הגב לתגובה זו

  • 101.

    וליד ח'מיס ,הפלג הצפוני של התנועה האיסלמית ומרכז

    אני זוכר, 25/04/08 21:08

    מוסאווה. משקמים כעת את קברו של עז א-דין אלקסאם הטמון בבית העלמין בנשר חיפה .
    אלקסאם , שעל שמו נקראת הזרוע הצבאית של החמאס . התגורר בחיפה לאחר שנמלט מסוריה בעקבות המרד נגד השלטון הצרפתי .בעקבות המרד , הוצא נגדו גזר דין מוות. הוא נהרג בקרב ליד ג'נין ע''י הבריטים .
    וליד ח'מיס פועל ל''ריענון'' השמות הערביים של רחובות ושכונות בהדר .
    רח' הציונות ...לרח' אלג'בל ..
    הוא טוען ש70 אלף ערבים הונטשו....אבל לא אמר ש..כ-30 אלף תושבים נטשו הרבה לפני הקרב על חיפה ושחרורה , וזה החל עם כניסת כוחות צבא ההצלה הערבי .בעקבות התעמרותו והתנכלותו למשפחות הערביות המיוחסות , נאלצו רבים לעזוב את העיר לפני הקרב על שחרור חיפה .
    עוד לפני הקרב על שחרור חיפה , התקיימה פגישה בין ההגנה לבין הוועדה הליאומית הערבית , ובה הגישה ההגנה תנאי כניעה על פיו הערבים ימסרו את נשקם לאנשי ההגנה וכך לא ייאלצו לעזוב את העיר . הערבים ביקשו ארכה של שלוש שעות למתן תשובה , במהלכה התקשרו לדמשק- לחאג' אמין אלחוסיני ולספוואת אסמאעיל , סגן הרמטכ''ך של הצבא העירקי , ושניהם הורו להם לעזוב את חיפה .הם ברחו בהוראתה מדמשק .

    הגב לתגובה זו

    • הוא מתכוון לחלק את חיפה : חיפה עלית וחיפה תחתית (לערבים) . (ל''ת)

      כמו ירושלים, 26/04/08 09:14

      הגב לתגובה זו

    • אני מסכימה עם מגיב 101 - נסו לקרוא עדויות של לוחמים מ 48

      מית נמש, 26/04/08 10:24

      48

      הגב לתגובה זו

  • 100.

    הערבים בחיפה עוד נורמלים ביחס לאלה של בקעת עירון (ל''ת)

    Q, 25/04/08 20:29

    הגב לתגובה זו

  • 99.

    ***לקרא את תגובה 3***

    גרגמל, 25/04/08 19:49

    לקרא את תגובה 3!!!!!11אחשב!!

    הגב לתגובה זו

  • 98.

    במלחמה כמובן הוא הבין את חיזבאלה וגינה את ה''טרור'' הישראלי (ל''ת)

    בושה וחרפה, 25/04/08 19:44

    הגב לתגובה זו

  • 97.

    למייקל בלומברג היקר

    חיים, 25/04/08 19:39

    שאתה קם בבוקר אתה מצדיע לדגל ארה''ב ושהערבי קם בבוקר
    הוא מצדיע לדגל פלסטין
    יחי ההבדל הקטן

    הגב לתגובה זו

  • 96.

    יעקב בורובסקי - חיפה זקוקה לך

    גיא, חיפה, 25/04/08 19:39

    רק ליעקב בורבוסקי יש סיכוי להציל את חיפה מול יונה יהב וע''ד חמאיס. זה נבלה וזה טריפה.

    הגב לתגובה זו

  • 95.

    כל אחד עדיף על יונה יהב

    יגאל, 25/04/08 19:33

    יונה יהב גרם למצב המחפיר שבה חיפה נמצאת היום. כל אחד שיסכים לשקם את העיר מוזמן.

    הגב לתגובה זו

  • 94.

    הדמוקטיה סכנה למדינה היהודית (ל''ת)

    יוסי רחובות____, 25/04/08 19:14

    הגב לתגובה זו

  • 93.

    2 מדינות לשני עמים,אנחנו פה הם בארצות ערב (ל''ת)

    יוסי רחובות____, 25/04/08 19:13

    הגב לתגובה זו

  • 92.

    בהחלט סביר שהשמאלנים של חיפה יעמידו פלשתינאי בראש העיר. (ל''ת)

    דרור מרמת גן, 25/04/08 19:02

    הגב לתגובה זו

  • 91.

    האם עו''ד גרוע יכול להיות ראש עיר טוב?

    וויסאם, חיפה, 25/04/08 19:00

    תושבי חיפה וגם הערביים לא ישכחו על מה שאמר בעת המילחמה, אני כנוצרי קטולי ואחי הנוצרים לא ניתן קולנו לאותו שלומיאל

    הגב לתגובה זו

  • 90.

    בואנה, NRG, לכלכתם !!! בסוף תהיו YNET

    עובר דרך, 25/04/08 18:50

    מייקל בלומברג המסכן לא דיבר שטויות כאלה, זה החומוס הזה מנסה להיתלות באילן גבוה.
    אבל לפי הצגת הדברים אצלכם זה נראה שבלומברג אכן הביע דעה.
    מה זה, נהייתם פראבדה?
    נראה אתכם מפרסמים את זה

    הגב לתגובה זו

  • 89.

    איחולי הצלחה למועמד לראשות עיריית חיפה ע''וד וליד חמיס

    איחולי הצלחה!, 25/04/08 18:46

    ובוז למקטרגים, הלאומנים הקיצוניים, הגזענים היהודים!
    עו''ד וליד חמיס מועמד ראוי בהחלט!
    הלאה הלאומנות, הגזענות והאפלייה!

    הגב לתגובה זו

  • 88.

    הבעת דיעה

    david, 25/04/08 18:44

    סיכוייםקלושים אך באם יבחר וודאי תהיה דעתו להחזיר את חיפה וכמובן את כל הקריות לבני דודינו וזאת כדוגמת דעתו של אותו שר שהביע דעתו שאת הגולן יש להשיב ללללללללל

    הגב לתגובה זו

  • 87.

    מה באמת ההסטוריה של ערביי חיפה

    יליד חיפה, 25/04/08 18:37

    מה מבלבל ואליד חמיס את המוח..כיליד חיפה לפני 74 שנים שגדל ולמד בעיר חיפה .אין כל אמת בדבריו של האיש..בחיפה היה תמיד ציבור יהודי ,שחי בדו קיום מלא עם התושבים הערבים,. למדנו בבתי ספר משותפים , בילינו יחד במקומות בידור, גדלנו ועבדנו יחדיו, עד להחלטת מנהיגי הערבים חסרי האחריות בחיפה שחליטו בזמן מלחמת השחרור בחיפה להצטרף ל--נג'דה, הארגון הערבי קיצוני שתמך בצבאות קאוקג'י תומך הנאצים והיטלר ימח שמו , שהוליכו שולל את ערביי חיפה בעיקר בשכונת חליסה להלחם פיזית בחבריהם היהודים מילדות כמוני ! ובסופו של דבר לאחר קרבות קשים שהסתימו בנצחון ההגנה.נישמעו רוב הערבים לפקודת מנהיגיהם לינטוש מרצונם זמנית את בתיהם ולברוח, תוך הבטחה שיחזרו תוך זמן קצר לחיפה ויקבלו בנוסף לבתיהם גם את בתי היהודים שירצחו על ידי צבאות ערב.--- לאומתם, הערבים החכמים שלא נישמעו להוראות מנהיגיהם ,נישארו כמו משפחת וואליד מאז ועד היום בטוחים ואזרחים שווי זכויות בבתיהם בחיפה . -- היום אין שום סיבה ואסור לאפשר לנציג לאומנות ערבית להיות ראש עיר בחיפה. ישנם מועמדים יהודים מתאימים יותר לראשות העיר כמו בורובסקי שנולד בארץ והצליח. ואחרים שהוכיחו את עצמם כציונים !

    הגב לתגובה זו

  • 86.

    יהיה ראש עיר באספמיה... (ל''ת)

    יהודה, 25/04/08 18:37

    הגב לתגובה זו

  • 85.

    באונברסיטה בחיפה והגליל והנגב ערבים ובעוד 30 שנה ישטלתו על הארץ (ל''ת)

    בעזרת השמאל, 25/04/08 18:32

    הגב לתגובה זו

  • 84.

    טרוריסט !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    צ, 25/04/08 18:30

    הגב לתגובה זו

  • 83.

    אולי באירן, סוריה, לבנון, ולוב יש לך סיכוי. (ל''ת)

    אחמד, 25/04/08 18:28

    הגב לתגובה זו

  • 82.

    חיפה עיר בקריסה כללית

    רונית, 25/04/08 18:23

    יהיה קשה מאד לעו''ד חמיס לשקם את העיר מהחורבן שהיא נמצאת בו כעת.

    הגב לתגובה זו

  • 81.

    הסכנה האמיתית למדינה היהודית- וזו רק ההתחלה

    אלכס, 25/04/08 18:18

    עו''ד יקר אתה חיי על חורבותיה של הארץ היהודית הנצחית

    הגב לתגובה זו

  • 80.

    הם לא יקבלו בחיים את מדינתם של היהודים (ל''ת)

    ברור כשמש, 25/04/08 18:16

    הגב לתגובה זו

  • 79.

    ראש עיר ערבי בחיפה ,אסון לצפון (ל''ת)

    דודו, 25/04/08 18:12

    הגב לתגובה זו

  • 78.

    חמיס הוא נזק לדו-קיום

    דורון, 25/04/08 18:11

    כחיפאי המכיר אל וואליד אני יודע שחמיס = חמאס. במלחמת לבנון הוא קרא לנסראללה להפציץ את ישראל והיה בעד החיזבאללה. למעשה, בראיונות שהעניק לרשתות זרות הוא הילל ושיבח את האויב ותקף את ישראל. אני וקרא לערבים לא ליפול ספח הקיצוניות - מצב הערבים בעיר בעידן יהב טוב מאי פעם.

    הגב לתגובה זו

  • 77.

    מכבסת מילים

    רון, 25/04/08 18:08

    לפי הכתבה הוא פוטר מסגנות ראש עיריית חיפה בגלל ש''יוחסו לו אמירות קשות נגד ממשלת ישראל''. האמת היא שהוא תמך בהפצצת העיר חיפה ע''י החיזבאללה במהלך מלחמת לבנון השנייה. רק במדינת ישראל ''הנאורה'' אדם כזה יכול לרוץ לתפקיד ציבורי.

    הגב לתגובה זו

  • 76.

    -הכנס תגובה גזענית כאן- (ל''ת)

    כלשהו, 25/04/08 18:07

    הגב לתגובה זו

  • 75.

    גם עורך דין וגם ערבי? (ל''ת)

    יוסי, 25/04/08 18:06

    הגב לתגובה זו

  • 74.

    אולמרט - תן ברכתך למינוי

    מומחה לדעת הקהל, 25/04/08 18:03

    וליד חמיס = ראש עיר
    יונה יהב = סגן ראש עיר
    תושבי העיר כוללים :=
    א. יוצאי ברית המועצות
    ב. תושבים ערבים
    ג. חברי מפא''י ותיקים

    הגב לתגובה זו

  • 73.

    מה כבר אפשר לצפות מבר בל''ד שישנה את הרחובות בחיפה לשמות ערביים

    בל''ד=פלסטין, 25/04/08 18:03

    אני גם לא אתפלא אם דגל אש''ף יתנוסס מעל העירייה.... לא מאמין בהם ולא יעזור כלום! בל''ד כבר הוכיחו מעל לכל ספק את האגנדה האנטי ישראלית ואת שנאתם למדינה

    הגב לתגובה זו

  • 72.

    חצי מהערבים הצביעו שמואל ארד (ליכוד) בפעם שעברה

    חיפאי, 25/04/08 17:58

    אם הוא רוצה להבחר שיתחיל ביהודים, אם הוא רוצה קול ערבי שיתחיל לשלם.. 400 ש''ח קול, 3000 ש''ח משפחה, זה כולל תלית שני שלטים במרפסת עם התמונה שלו.

    אגב וליד ח'מיס הוא בן אדם חביב ונעים הליכות, אבל מי שמשחק עם החתולה צריך להתמודד עם שריטות.

    הגב לתגובה זו

  • 71.

    על איזה זהות הוא מדבר

    חיפאית, 25/04/08 17:54

    כל יום בשעה 15:30 כל העיר התחתית צריכה לשמוע ברמקולים את המואזין - אז סליחה כעובדת במקום ותושבת העיר נמאס לי להגיף את החלונות (אני אפילו לא קרובה למואזין) ומצדי שתקראו לי גזענית, אבל אני מדמינת כל פעם שהם מסיתים נגדנו ואנחנו אפילו לא נבין.
    מעניין מה מרץ הייתה אומרת אם היו מקריאים פסוקים גם בין אוכלוסיה ערבית?

    הגב לתגובה זו

  • 70.

    יופי, אז יהיה לנו את טיבי ש''מטייל''

    רן, 25/04/08 17:52

    במדינות אוייב, וראש עיר מאותה מפלגה.
    אה, שחכתי את בשארה שברח מישראל כשגילו שהוא בגד במדינה בזמן מלחמה.

    להוציא את בל''ד מחוץ לחוק=דמוקרטיה מתגוננת.

    הגב לתגובה זו

  • 69.

    אם הוא יבחר אני עוזב את חיפה.

    אדם פרץ, 25/04/08 17:50

    לא בא לי להפגין על אפליה נגד יהודים.

    הגב לתגובה זו

  • 68.

    הוא יהיה בומבה של ראש עיר

    ש, 25/04/08 17:50

    פיצוץ של ראש עיר.

    הגב לתגובה זו

  • 67.

    אבדנו. (ל''ת)

    -_-, 25/04/08 17:47

    הגב לתגובה זו

  • 66.

    יהודי בניו יורק לא מתקיף את המדינה בה הוא חי!!! (ל''ת)

    זה למה!!!, 25/04/08 17:46

    הגב לתגובה זו

  • 65.

    יש דברים שקשה להתווכח איתם.....

    קריית אליעזר, 25/04/08 17:44

    בתור תושב לשעבר בקריית אליעזר , אז עובדתית כל היהודים הפחות אמידים ובעיכר הצעירים , נטשו או שבתהליכי נטישה מתקדמים {בעיכר לקריות} וכך נוצר שכל חיפה התחתונה כבר ערבית , חיפה מחולקת , אשנזים למעלה ערבים למטה , המזרחים הלכו לצדדים..... שאו בתוצאות........

    הגב לתגובה זו

    • מסכים איתך

      רועי, 29/04/08 23:14

      בתור יוצא קריית אליעזר אני מסכים עימך במיליון אחוז, מה גם שמפלגת העבודה בחיפה לדורותיה טיפחה את האוכלוסייה הערבית על פני המזרחים פליטי ואדי סאליב ואנשי השכונות התחתיות וזאת משום שהם ]חדו מהליכוד

      הגב לתגובה זו

  • 64.

    יש דברים שקשה להתווכח איתם.....

    קריית אליעזר, 25/04/08 17:44

    בתור תושב לשעבר בקריית אליעזר , אז עובדתית כל היהודים הפחות אמידים ובעיכר הצעירים , נטשו או שבתהליכי נטישה מתקדמים {בעיכר לקריות} וכך נוצר שכל חיפה התחתונה כבר ערבית , חיפה מחולקת , אשנזים למעלה ערבים למטה , המזרחים הלכו לצדדים..... שאו בתוצאות........

    הגב לתגובה זו

  • 63.

    לך תהיה ראש עיר בעזה

    יוני, 25/04/08 17:44

    הגיע הזמן להגיד את האמת - נאמנותם של ערביי ישראל לא עומדת בסימן שאלה יותר אלא בסימן ראיאה ברור - לא לישראל וכן לעם הפלישטינאי.

    הגב לתגובה זו

  • 62.

    יונה יהב הוא הסכנה האמיתית לחיפה

    גל, כרמל, 25/04/08 17:37

    בשנים שיונה יהב מתפקד כראש עיר חיפה הולכת מדחי אל דחי. מחירי הנדל''ן צונחים, הצעירים בורחים מהעיר, עסקים נסגרים, מוסדות תרבות לא מתפקדים, הפשיעה עלתה וזיהום האוויר והמים הגיעו לשיאים חדשים.
    בדבר אחד חיפה מובילה - הארנונה שאזרחי חיפה נאלצים לשלם היא הגבוהה ביותר בארץ.
    הגיע הזמן שיקום מועמד ראוי (הוא יכול גם להיות ערבי) שיעיף את הפגע רע הזה יונה יהב.

    הגב לתגובה זו

    • אולי יונה אשם במשבר הסב פריים?

      מוטי, 25/04/08 19:01

      יותר אידיוט מימך אין

      הגב לתגובה זו

      • צודק. יהב גרם נזק בלתי הפיך לעיר

        שי, 25/04/08 19:35

        הצעירים ומי שיכל כבר ברח מהעיר. מי שנותר כיום בחיפה - סובל בשקט...

        הגב לתגובה זו

  • 61.

    לחיפה יהיה ראש עירייה ערבי - כשינהג כמו ראש עיריית פאריס או ניו יור

    אלי, 25/04/08 17:33

    אין סיבה שלא יהיה ראש עירייה ערבי לחיפה. יש ערבים רבים שהם מוכשרים, בעלי השכלה וכישרון ניהולי. אלא שאם הם משתייכים לבל''ד בהגדרה הם בוחרים להיות נגד סובלנות, שיווי זכויות ונאמנות לממלכה. אלה שמוכנים לקבל את הדברים כפי שראש עיריית ניו יורק נאמן בכל לצרפצ ולעירו וכך ראש עיריית פאריס. אף אחד מהם לא מדבר על הערבים שבעירו כעל מהגרים בניגוד לאלה שיש להם זכויות (תקליטם השחוק של החכים הערבים הגזענים). התקוה שלנו היא שיהיו ערבים עצמאיים שאינם סרים למשמעת גורמים חיצוניים ועויינים, כאלה הדואגים לתושבי העיר ובמידת הצורך תוך העדפה של קבוצות מקופחות. במקרה זה זה לא מתאים ולכן אין לו סיכוי.

    הגב לתגובה זו

  • 60.

    הוא איש של בל''ד ולכן הוא מסוכן!

    גלעד, 25/04/08 17:32

    לא זוכר מתי בלומברג אמר לאחרונה שארה''ב היא מדינה לא חוקית.אבל אצל הערבים אנלוגיות מופרכות הן דבר שבשגרה.
    ובמלחמת השיחרור, את הכרוזים שתלו הערבים וקראו לערביי חיפה לנטוש את העיר ולשוב ולכבוש אותה לאחר מכן כמובן שהמועמד המכובד אינו מזכיר, מבחינתו היה גירוש, כי לשקר זה גם לגיטימי בדרך לסילוק המשטר הציוני

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    להפוך את חיפה לעולם שלישי,כמו כל הרשויות הערביות! (ל''ת)

    ליברלי, 25/04/08 17:32

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    לא יהיה פתרון צודק ללא מדינת לאום ליהודים

    והכרה ערבית, 25/04/08 17:29

    גם בזכויות היהודים.
    לא יהיה פתרון צודק עם דרישה חצופה להזרמת ערבים לתוך מדינת ישראל.

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    היהודים בפריז ובניו-יורק לא חוגגים ''נכבה'' ולא נפגשים עם בן-לאדן. (ל''ת)

    נכון ???????, 25/04/08 17:26

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    אין חיה כזאת ''פליט'' 60 שנה ''פתרון צודק'' זה לא לא קעקוע מדינתהיהודים (ל''ת)

    זה כולה קוד, 25/04/08 17:26

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    עוד שונא ישראל, אוי הצביעות. (ל''ת)

    ציוני, 25/04/08 17:26

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    כך גם התחיל החמס.

    ארנון, 25/04/08 17:24

    נעזור לחלשים. החלשים יהוו מנוף להרמת המפלגה.
    דיר באלק

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    אין לי בעיה עם ערבים אבל אתה חס וחלילה

    אמנון, 25/04/08 17:22

    בזמן שנפלו טילים בחיפה. דיברתה נגד מדינת ישראל. חס וחלילה שבן אדם כמוך יתמנה לראש העיר חיפה. ואתה יודע מה, גם לא לעיר ערבית בארץ. אולי בלבנון או בסוריה

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    חמיס היקר ההבדל בין יהודי בניו יורק וערבי בחיפה הוא

    צפ האדום, 25/04/08 17:21

    שהיהודי בניו יורק לא רוצה לספח את ניו יורק למדינת היהודים
    שיהודי בניו יורק רואה עצמו אמריקאי לכל דבר וערבי בחיפה רואה עצמו פלסטיני ולא ישראלי

    שיהודי נאמן לארצו וערבי נאמן לפלסטין ואויבי ישראל.
    (כמובן שלא כל הערבים ככה אבל אלה שאתה מייצג הם ככה)

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    ח'מיס עד היום לא כיבד את הסכם הרוטציה עם אשרף קורטאם

    לילה, 25/04/08 17:20

    מותר לשאול למה עד היום לא כיבד ח'מיס את הסכם הרוטציה שלו עם אשרף קורטאם שהיה צריך להחליפו לפני יותר משנתיים. מותר גם לחשוב שח'מיס לצערי הרב רודף אך ורק למען האינטרסים האישיים שלו וכך הוא עושה לצערי כשהוא מנצל את הכיסא שלו בעירייה לקידום הפרוייקטים האישיים והמשפחתיים. (עובדות מתוך היכרות אישית)
    אני בעד ייצוג הולם לערבים בחיפה, בתנאי שהמועמד לראשות העיר יהיה באמת שואף להשיג את האינטרסים של ציבור בוחריו ולא לנצל את הקולות שלהם בעיסקאות של הפסד ורווח בסיבוב השני אליו הוא מתכוון להגיע...צריכים באמת מועמד ראוי לא חסר לתנועת בל''ד אנשים נאמנים ובעלי מוסר ראש עיר ערבי בחיפה, ובשאר הערים המעורבים למה לא???

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    זוכרת מה אמרתה נגד מדינתו בזמן המלחמה

    רונית, 25/04/08 17:17

    אם קודם חשבתי לא ללכת להצביע בבחירות. אז ברור שאני הלך והצביע ליהב. אין לי בעיה נגד ערבים אבל ערבי מבלד שדיבר כנגד מדינת ישראל בזמן מלחמה. ''אין לך סיכוי''.

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    אני כועס רק על

    מפחיד, 25/04/08 17:16

    ההגנה ועל ראש עיריית חיפה דאז שבתאי לוי .
    הסתובבו בעיר , וברמקולים קראו לתושבים הערבים : '' אחינו , תשארו ...'' .
    נשארו 3000 , היום הם כבר 35000.....

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    על גופתי המתה. זה בדיוק מה שחסר לטרור הערבי-ישראלי המתגבר (ל''ת)

    גופה מתה, 25/04/08 17:15

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    אם לא יפרידו בין האוכלוסיות תהיה פה קטסטרופה.

    ניר, 25/04/08 17:10

    אנחנו על המסלול הישיר למלחמת אזרחים.

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    אוכלוסיה פלסתינית צריכה לחיות בפלסתין . לכו ותחיו שם . (ל''ת)

    Bara, 25/04/08 17:08

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    בחיפה בפועל האשכנזים קיימו את זכות השיבה !!

    מושיק הררי, 25/04/08 17:07

    כדי להישאר בשלטון, האשכנזים אפשרו למיעוטהערבי בחיפה לקיים שיבה של עשרות אלפים, ולכן אותו מיעוט זניח שאיש לא ספר קודם הפך למיעוט גדול מאוד עם יומרות לחסל את המדינה.

    מעיר עם מיעוט ערבי חיפה אלק לעיר מעורבת על פי האשכנזים, כלומר חצי חצי.

    שתחנקו אשכנזים מגעילים שלי, כך בדיוק יקרה למדינה !!

    תן להם כסף ועוד כסף (לאשכנזים כמובן) והם ימכרו את האמא של האמא שלהם.!!

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    חמיס :''הפסדנו מולדת?'' - לך לפלסטין .

    יחיאל כ''ץ, 25/04/08 17:06

    פלסטין היא ה''מולדת'' שאנו היהודים יצרנו בהבל פה עבורך.מדינת ישראל היא מדינת העם היהודי.
    ''להפוך את הקלפים'' , ''לעמוד על זכות השיבה'' - מוטב שתאמר תודה לאבא חושי .
    למזלך הטוב הוחזרו הוריך ב 48 בהשפעת אבא חושי , לחיפה.
    אתה למדת במדינה דמוקרטית ונאורה שמאפשרת לך לדבר בחופשיות . אחרת ,אם היו הוריך היו נוטשים כפי שנטשו ערבים רבים את חיפה במלחמת השחרור , היית נשאר בלבנון עד היום במחנה פליטים תושב חסר זכויות אלמנטריות אצל ''אחיך'' ה''נאורים'' תושבי לבנון שמעולם לא קיבלו אותכם כאזרחים שווי זכויות .ספק רב אם היית מתהדר בתואר עורך דין.

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    אם היהודים גרים על חורבנה?

    מישהו, 25/04/08 17:04

    אחרי שתבחר תעשה טיהור, ובמקומם יבואו ערבי 48 כל הכבוד לראש העיר חיפה החדש. אל תדאג אצל היהודים אם תסדר קצת חפלות ואוכל תיקני את חיפה בשקלים לא רבים, ואם אין לך מספיק תגייס קצת אצל השיכים מסעודיה, כיות, קאטר ועוד. יאלה יחביב סע לשלום. היהודים פרירים.

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    בשאלה''מדוע ראש עיריית פריז או ניו יורק יכול להיות יהודי וכו''.......

    יהודי לא חיפאי, 25/04/08 17:02

    טמונה התשובה,מועמד זוכה לאמון הציבור בגלל היותו מועדף על פני האחרים מסיבות רבות,זהות מוצאו אינה אחת מן הסיבות האלו,אם וליד רוצה להיות ראש עיר,טוב יהיה אם לא ''ינפנף'' במוצאו הערבי כיתרון אלא יוכיח ויראה את יכולותיו - הביצועיות בעיקר - לקהל היעד שאמור לבחור ולקבוע מי יהיה ראש עיריית חיפה,יתרה מכך,עובדת היותו של וליד ערבי ישראלי בוודאי לא נעדרת מעיני הבוחרים ולכן,כדאי לו מאוד שלא להציגה כמשהו המוסיף לו על פני מועמדים אחרים.

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    האג'נדה של חמיס

    המבקר, 25/04/08 17:01

    לאכול חומוס.
    שכל הערביות יסתובבו בכיסוי ראש.
    לסגור את כל המועדונים.
    לסגור את כל המסעדות שמוכרות חזיר.
    לעשות חוף נפרד לנשים וגברים.
    לאסור ביקיני בחוף הים ולקבוע שיתרחצו עם בגדים כמו בבחריין ומצרים.
    בכל רחוב שני מסגדים.
    ...
    החרדים כבר בעדו.
    השמאל תומך נלהב.
    ...
    רק הערבים מפחדים לבחור בו...- הם רוצים חופש.

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    עו''ד חמיס הוא גזען טיפוסי

    תמיר, 25/04/08 16:59

    אני מכיר מעט מאד תושבי חיפה שיש להם בעיה עם ראש עיר ערבי, עם זאת אינני מכיר איש שמוכן לקבל ראש עיר שנאמן לישות אחרת וזה כולל את חמאס חיזבאללה וכל מי שרק מוכן להלחם בישראל וביהודים. ע''י הצגת היהודים ככאלה שאינם מוכנים לקבל ראש עיר ערבי עו''ד חמיס רק מגביר את השנאה וזוהי תכונה של גזען טיפוסי.

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    אם זכרוני אינו מטעה אותי.....

    יניב, 25/04/08 16:59

    איש זה תמך בחיזבאללה בעוד עירו מופגזת!!!

    האם זה האיש??

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    עוד יפה נפש

    בן, 25/04/08 16:59

    מייקל בלומברג. ''למה יהודי בניו יורק זה בסדר וערבי בחיפה לא?''. תשובה:
    מפני שיהודים מביאים למקום מגוריהם פרוספריטי, קידמה מאחר והם לא מרכזים את משאביהם להרס. למה ערבי בחיפה זה בסדר ויהודי בעזה לא?''. עוד יפה נפש נולד לנו.

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    לא רוצים פליטים פלסטינים בחיפה (ל''ת)

    ליאור, 25/04/08 16:56

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    בהצלחה (ל''ת)

    חיפאי, 25/04/08 16:55

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    חמיס שלום! קודם כל תצדיע לדגל!

    שי רזיאלי, 25/04/08 16:47

    אייך אתה יכול להשוות את עצמך לראש עיריית פריס או לבלומברג ראש עיריית ניו יורק. האם אתה מצדיע לדגל ישראל?, דגל המדינה בה אתה אזרח. האם אתה מכבד את ההימנון? שני האישים שהזכרת, הגם שהם יהודים, מאד מכבדים את דגל והימנון מדינתם.

    רק לפני פחות משנתיים הזדהת עם החיזבאללה, אוייב ישראל השואף להשמידינו.

    רוצה להיות לגיטימי בעיני תושבי חיפה היהודים? תצדיע לדגל הכחול לבן, תכבד את ההימנון של ישראל, תודיע שאתה מתנגד לזכות השיבה, תתנער מתמיתך בארגון הטרור חיזבאללה ואז יש על מה לדבר!!!

    אזרח ישראלי שאינו מאמין בערכיה היסודיים של המדינה אינו ראוי להיות ''ראש עיר של כולם'' ולא ביקשתי ממך עדיין שתשלח את ילדיך לשרת בצה''ל.

    אייך ערביי חיפה מקופחים? בזמן שילדינו מתגייסים לשרת את המדינה בהגיעם לגיל 18, ורבים מסכנים את חייהם למען הגנתה, ילדיי הערבים מסיימים תואר ראשון במערכת החינוך האקדמית של המדינה שאתה לא מכבד את דגלה.

    אדרבא! תרים את הכפפה. תתחיל בכך שתתפטר מהמפלגה האנטי ישראלית בה אתה חבר ותתלה את דגל ישראל בפתח ביתך ביום העצמאות.

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    תשובה למייקל בלומברג:

    שחר ישראלי, 25/04/08 16:47

    הערבים (מבלי להכליל) הם אויבינו והיהודים בארה''ב לא חותרים תחת אושיות השלטון ומשתמשים בדמוקרטיה האמרקאית כדי לפגוע בבטחון המדינה.

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    הכבוש אשם בכל.ברגע שנצא מהשטחים הם ישכחו את הנכבה האמיתית ואת חיפה

    חגי, 25/04/08 16:47

    הם רק רוצים את אלון שבות ואלון מורה

    לא מענין אותם זהות היסטורית צודקת שאומרת שהמתנחבלים האמיתים הם9 אנשי חיפה אשקלון ותל אביב שגשרשו מפה אנשים יקרים - בעלי הבית המקוריים

    אם לא היה כיבוש הכל היה נפתר והיינו חיים במידינה יהודית כאשר הערבים שבה מקבלים את זכותנו למדינה יהודית (ולא דו-לאומית!!)

    חייבים לצאת מעזה או מאיפשהו.. לא כך?

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    במדינה מטומטמת כמו זאת אתה יכול להיות ראש עיר.

    קיקו, 25/04/08 16:46

    רק תגיד לבוחרים.איך תנהג כאשר נסראללה יעיף טילים על העיר? כמו שהייה לנו חבר כנסת בשארה, גם אתה תברח בסוף.

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    ההבדלים בין בלומברג לבינך

    מהצד, 25/04/08 16:44

    בלומברג מצדיע לדגל האמריקאי.
    בלומברג נבחר על מצע ענייני ולא עדתי\\לאומי.
    בלומברג בעל דעות ותגובות המאפשרות לו להסתכל לכל אזרח בעיניים ולהבטיח לו את מאמציו לשקט
    ובטחון.

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    שיבדקו את התנהגותו בזמן מלחמת לבנון השניה

    ערן, 25/04/08 16:44

    הייתי מריץ אותו לראש עיריית בירות ואת המשרדים שיפתח ברובע דחיא!

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    לחוקק חוק: מי שתומך בשיבת פליטים, לא יוכל להבחר

    עופר, 25/04/08 16:42

    לכנסת או לרשות מקומית. והסיבה היא פשוטה:המשמעות של זה, היא חיסולה של מדינת ישראל כמדינת העם היהודי. הוא נותן דוגמא ראשי עיריות אחרים בעולם שהם יהודים, אבל לא שמעתי מהם, שהם בעד חיסול הציביון הצרפתי של פריס לדוגמא, או הצפת ניו יורק במהגרים.
    עד מתי הנבחרים הערבים ינצלו לרעה את הדמוקרטיה אצלנו?
    חייבים לחוקק חוקים שמגבילים אותם!

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    להתעורר!!

    ישראלי, 25/04/08 16:42

    בעוד 50 שנה יהיה פה רוב ערבי ואז יהיה לנו גם ראש ממשלה ערבי

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    בעז''ה זכיתם מגיע לכם אנשים טובים היושבים על הכרמל (ל''ת)

    מהגר סודני, 25/04/08 16:38

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    גיס חמישי

    חיפאי יהודי, 25/04/08 16:37

    ביום שהוא או אחד מתואמיו יהיו ראשי ערים בארץ ישראל אפשר לסגור את המדינה ולעבור לאוגנדה.

    מזל שיש בחיפה רוב יהודי מוחץ שלא יתן לחרפה הזו להתרחש. אולי עדיף שאדון חמאס\\חמיס יעבור לעזה וינסה להשליט שם סדר ושלטון ולא אצלנו.

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    הנה זה מתחיל-הקץ של מדינת ישראל-איפה השמאל עכשיו?מפגין נגד חיילים (ל''ת)

    סוד מדינה, 25/04/08 16:36

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    חיפה מעולם לא היתה עיר ערבית

    חיפה, 25/04/08 16:34

    הפלישה הערבית לעיר החלה בשנות ה-20 והסתיימה עם בריחתם של הערבים ב-1948 - וטוב שכך!!

    הכישלון הערבי להשמיד את מדינת ישראל הצעירה צריכה לשמח אותנו מאוד, וללמד אותנו לגבי שאר הערבים שנותרו כאן בשל טוב ליבנו.

    די לכיבוש הערבי על ארץ ישראל.

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    יהודי בניו יורק נשבע לארה''ב,ערבי בישראל

    צדק יהודי, 25/04/08 16:34

    נשבע למחוק את ישראל,זהו ההבדל,וזאת גם התשובה למה ערבי לא יכול להיות בראש ראשות עיר בישראל.

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    תושבי חיפה:

    מעין, 25/04/08 16:33

    השגת כוח אלקטורלי בשלטון (מפלגת בל''ד) באמצעות ריצה לבחירות המוניציפאליות,לטובת ''קידום כל האוכלוסיות החלשות''
    נשמע לכם מוכר?
    זוהי דרך הפעולה של האחים המוסלמים ושלוחותיהם,תחפשו בגוגל את ראיונות המועמדים לבחירות המוניציפאליות במצרים ובשאר מדינות צפון אפריקה ותראו אותם ציטוטים בדיוק.אבל למה ללכת רחוק-זה בדיוק מה שהחמאס עושה בעזה. עד שערביי ישראל לא יקבלו את העובדה שתמיכה בזכות השיבה משמעה מלחמה קיומית על ארצנו,לא יהיה שלום,לא דו קיום ולא נעליים.אינני מריץ גדול של יונה יהב(בלשון המעטה) אבל בבחירות הקרובות אני איתו,וזוהי חובתו המוסרית של כל תושב חיפה להזיז תתחת ביום הבחירות ולהצביע.
    מי שלא יעשה זאת שלא יתפלא כשבבחירות לכנסת בל''ד מקבלת מעל 10 מנדטים.
    ואל תגידו שלא הזהרתי,שבת שלום.

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    זה לא אותו איש שסינגר על הפצצת ישראל [וחיפה] ע''י החיזבאללה ? (ל''ת)

    האיש של כולם?, 25/04/08 16:32

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    אמאלה

    חוזה, 25/04/08 16:30

    הוא נראה כאילו הוא עומד לקפוץ דרך המסך ולנשוך לי את האף

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    יונה יהב הפך להיות יהיר שחצן, ומלקק ת'תחת לערבים

    יאללה חמיס יאלל, 25/04/08 16:28

    הוא משפץ להם את הרחובות , נותן להם ג'ובים בעירייה , מצפצף על האוכלוסיה בכרמל ומזניח אותה עכשיו הגולם הזה חמיס יהיה מתחרה רציני מולו, כל מה שעשה יונה יהב למען האוכלוסיה הערבית בהדר ובעיר יעבור לחמיס , ויהב יאכל אותה בגדול.

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    היותר נכון שלערבים יש שטח גדול פי מליון ומוטב להזיז את חמיס בעדינות (ל''ת)

    או להעמיס להעיף, 25/04/08 16:28

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    כל ערביי חיפה איתך

    חיפאי, 25/04/08 16:20

    כל הכבוד לווליד ח'מיס, סוף סוף הערבים בחיפה יהיה להם ייצוג הולם וקול מאוחד אשר קורא בשמם ובכבודם , כל השנים היו הערבים בחיפה בנק קולות אשר המועמד הנראה יותר שמאלן לכאורה משתלט עליו, הגיע הזמן זניקח את עצמנו בידיים

    הגב לתגובה זו

    • לא כולם (ל''ת)

      חיפאי, 25/04/08 18:51

      הגב לתגובה זו

    • אני ממש לא מתכוון להצביע לו - פוליטיקאי קטן (ל''ת)

      נביל, 25/04/08 19:41

      הגב לתגובה זו

  • 16.

    נו, מתי נפסיק את הדמו-אנרכיה במדינה. ערבי הוא ללא זכות בחירה בישראל (ל''ת)

    מדינה בסכנה, 25/04/08 16:20

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    שיהיה לו בכיף

    נביא הזעם, 25/04/08 16:19

    אין לזה חשיבות, עד שיהיה להם באמת כוח אלקטורי משמעותי שיסכן את היות המדינה יהודית (ולא רחוק היום) לא יהיה להם כוח בכלל.

    וכשיבוא היום...
    יום האדמה או מאורעות אוקטובר ואפילו האינטיפדות יהיו כעין וכאפס.
    נחזור ל-48 לתקן טעות.

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    היכן שבל''ד תוקעת יתד,מתפתחת שנאה. (ל''ת)

    נתן.ש, 25/04/08 16:16

    הגב לתגובה זו

    • לצערי נתן הצדק בדבריך. (ל''ת)

      חיפאי, 26/04/08 07:40

      הגב לתגובה זו

  • 13.

    פתרון לפליטים: פיצויים צודקים (ל''ת)

    ישראלי מצוי, 25/04/08 16:12

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    רק זה חסר לנו ראש עירייה ערבי.אתם רוצים עוד סוג של טיבי וזחאלקה?

    צחי, 25/04/08 16:09

    שיעורר ריבים ומדנים בין התושבים.

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    וליד חמיס הוא אויב הציבור היהודי- תומך במטרות החיזבאללה. (ל''ת)

    סבתא זפטה, 25/04/08 16:08

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    אתה יכול להיות ראש העיר..-

    יהודי, 25/04/08 16:05

    בכפר סמיר..!!

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    איזה חוצפה פלשתינאית

    תוהה, 25/04/08 16:05

    לבקש מיהודים שיצביעו עבור מועמד שתובע את חיסול זהותה היהודית של המדינה. רק בישראל דבר כזה אפשרי.

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    מה עם התרומות?

    א, 25/04/08 15:58

    כל עיר בישראל מקבלת תרומות נדיבות מתורמים בארה''ב ואירופה לפיתוח וצמיחה,גם חיפה, אתם חושבים שיהודים עשירים יסכימו לעזור לעיר חיפה באם ערבי יהיה ראש העיר? ומה לגביו? הוא יכול להביא תרומות מערבים עשירים? לא נראה לי... זה יהיה חורבן כלכלי לעיר

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    תשובה לבלומברג

    מ, 25/04/08 15:54

    בלומברג, התשובה היא פשוטה, היהודים בניו יורק לא שמו למטרה להשמיד את ארה''ב, הערבים ''הישראלים'' רוצים להביא לקיצה של ישראל כמדינה יהודית ציונית ובצדק מבחינתם... אנחנו צריכים לעקור אותם מכאן באופן מיידי

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    מחבל (ל''ת)

    just me, 25/04/08 15:51

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    ''זכות'' השיבה - יוק!

    אבו אללה, 25/04/08 15:51

    כדאי לאדון חמיס ולשולחיו מזרע עזמי בשארה להבין ולהפנים: לא תתקיים בפועל ההגדרה המשונה ''זכות השיבה''.
    על כך יש קונסנזוס יהודי מקיר אל קיר. בדיוק על זה אמר אבו עמר עראפת - לכו תשתו את הים של עזה, פלסטינים יקרים!

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    הגימגום בנושא זכות השיבה הוא מיותר

    חנא, 25/04/08 15:50

    חשוב מאוד לומר מילים ברורות בנושא של שיבת עקורי הנכבה. זה הנושא החשוב ביותר לכולנו.
    זה גם בוודאי לא יזיק לך אלקטורלית - זה לא יזיק לך אצל ערביי העיר, ואפשר להניח שהיהודים שיצביעו בשבילך הם ממילא אנשים שפויים ומצפוניים.
    יתרה מזאת, התבטאות שלך תסייע להגביר מודעות בתוך החברה היהודית, ובוודאי בקרב התושבים של חליסה וואדי סאליב וואדי ניסנאס שרובם אין להם מושג איפה הם גרים ואינם מודעים לזוועת הגירוש, וחשוב מכך, היא תעניק עדנה מסוימת לפליטים ולמגורשים בערוב ימיהם.

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    של כולם ? את הפצועים במלחמת לבנון הוא לא רצה לבקר בבתי חולים

    אביב, 25/04/08 15:45

    אני לא יכול לשכוח ראיון ברדיו חיפה ששמעתי אותו מדבר בזמן המלחמה ,

    איזו שנאה , את הפצועים בבתי חולים הוא לא היה מוכן ללכת לבקר וכמובן האשים את ישראל וצה''ל .

    הוא היה אז סגן ראש עיר עוד ביזיון של יונה יהב .

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    לך מפה חוצפן (ל''ת)

    חיים, 25/04/08 15:43

    הגב לתגובה זו

    • עם כל הכבוד למשכיל המוסלמי

      נביל, 25/04/08 21:59

      כנראה שהוא עדיין אינו מבין את שקורה כאן:

      מדינת ישראל היא מדינת היהודים ועל כל בני הדתות האחרות להגר ממנה. חיפה ממוקמת בארץ ישראל והיא עיר עברית לכל דבר ממש כמו שאר חלקי ארץ ישראל.

      ממשלת מדינת היהודים צריכה להסכים להישארותו של מיעוט מבני הגרים, אבל בשום אופן, מיעוט זה לא יקבל עוצמה כספית ופוליטית.

      הגב לתגובה זו

  • 1.

    חמיס, אתה בא קצת לשחות בקישון? (ל''ת)

    יהושפט בלום, 25/04/08 15:39

    הגב לתגובה זו