• 14.

    תגובה לחסן - מספר12

    מ. א. ג, 24/04/08 23:07

    חסן, אני יודע שאתה לא חסן אבל אני אומר לך את זה כדי שגם שאר הקוראים יידעו. חסן הוא יהודי, יהודי ימני, די משכיל, שמבקש בתחבולה לא רעה, לחשוף בפני הקוראים 'מה באמת חושבים הערבים'. הערבים רואים ביהודים פולשים קולניליסטיים והם לא ישקטו עד שאחרון היהודים יגורש מכאן.
    תשמע חסן, או איך שאתה קורא לעצמך, יכול להיות שאתה צודק אבל אתה לא חושב שהכלי המוזר הזה 'טוק בק' שמאפשר להסתתר מאחורי זהות בדויה, זו הדרך הראויה לקדם את האג'נדה שלך?

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    סקר מעניין, מי שבעד טרנספר לערביי ישראל שיגיד בעד, מי שלא - נגד (ל''ת)

    ישראלי, 24/04/08 14:30

    הגב לתגובה זו

    • בעד, וכשהם על הספינות - להטביע (ל''ת)

      קצין קרבי, 25/04/08 08:36

      הגב לתגובה זו

      • to chasan from ramla

        gol, 25/04/08 21:51

        my father my gren father and gret gret father cam to eretz israel from afaganistan to the home lend.

        הגב לתגובה זו

  • 12.

    תגובה לשקרים של היהודים

    חסן, 24/04/08 14:11

    יהודים היו כאן גם לאחר שנת 70 לספירה (למדתי קצת הסטוריה...) כך שעזבתם את הארץ הזאת מרצונכם.

    אנו ישבנו כאן הרבה לפניכם, אתם גזלתם מאיתנו אדמות, הרגתם בנו ואתם עדיין לא מבינים מדוע שום ערבי לא ישקוט עד שאחרון היהודים יעוף מפה?

    הארץ הזאת לא שייכת לכם, זה שמבחינה הסטורית ישבתם כאן זה עדיין לא אומר שהארץ הזאת היא שלכם שהרי איך בכלל הגעתם לכאן? כבשתם, נלחמתם ורצחתם לפני 3000 שנה וזה שהצלחתם לגרש את היושבים פה זה הופך את הארץ הזאת לשלכם? עד היכן השקר הציוני המעוות יכול להגיע!

    היו לכם קשרים באו''ם שלא יצג אז עשירית מאוכלוסית העולם זה בסדר (תנסו להעביר החלטה כזאת באו''ם היום...), סבלתם בשואה ובגלל זה הזדהו איתכם זה בסדר, אבל למה פה?! למה על חשבוני? למה על חשבון הוריי , בני משפחתי ועמי? למה?!

    חסרים אדמות באירופה? שהגרמנים ישלמו משטחם על הזוועות שעוללו לכם, למה אני צריך לשלם על כך? ישבנו כאן בשקט עד שהגעתם . בגללכם העולם הערבי שואף להצטייד בנשק גרעיני ואך ורק בגללכם העולם עומד בפני מלחמת עולם שלישית. לולא אתם הישראלים, המזרח התיכון לא היה נכנס למירוץ חימוש מטורף תוך סיכון העולם כולו כי ברור לנו שעשיתם עוול מרושע ואכזרי וזאת לא נשכח לכם לעולם עד שיתוקן העוול הזה, אתם תגורשו מכאן וסוף סוף נתפנה לארגן לנו חיים נורמלים בארץ בה ישבו אבותינו.

    הגב לתגובה זו

    • חסן.מה ואיפה היה ''העם'' הפלשטינאי? מתי נוצר העם הזה?

      עידן, 24/04/08 15:10

      יהודים דברו עברית קיימו מוסר יהודי ספרות שירה תפילה טהרה קידושין כשרות ומסורת יהודית זמן משה 3300שנה. איפה היה העם הפלשטינאי? תמיד היו תושבי פלשטין מלבנון מצרים ירדן סעודיה ודובאי. תמיד תושבים אלו שמרו על יחוסם ומקרותיהם. אתם חלק מהאומה הערבית הגדולה.אך מעולם בקרב האומה הערבית לא כתבו או שרו בשם האומה הפלשטינאית פשוט כי לא היתה קיימת. רק בשנות מדינת היהודים קמו לדבר בשם אומה לא אומה.חידוש גדול בדמי ימי השקר ההיסטורי.אכן מרבית אזרחי העולם מאמין לכם אתם מאמינים לעצמכם.ישראלים אנטלקטואלים לא כל כך רוצים לבחוש. כך שמקומכם כהעם הפלשטינאי שמור.זמנית.

      הגב לתגובה זו

    • אתם הגעתם לכאן מארצות ערב ולכן אתם קרויים ערבים.

      מקור יודע דבר, 25/04/08 00:27

      דתכם חדשה (מהמאה השביעית לספירת הנוצרים) וירושלים או ארץ ישראל בכלל אינן מוזכרות בה.

      רוצים לחיות בארץ ישראל בשלום? טוב. לא רוצים? נעביר אתכם לאחיכם.

      לשואה אין קשר לבעלותנו על ארצנו ולכם נוח לבנות את השקר כי באנו לכאן רק בגלל שבאירופה הרגו בנו ולא היה לנו לאן ללכת.

      אתם אמנים בלהאמין לשקרים שאתם מפריחים וזה מזלנו.

      הגב לתגובה זו

      • לענות לחסן צריך עם עובדות לא שטויות

        יריב, 29/04/08 21:27

        חבל שאינך יודע את התנ''ך. הערבים היו בארץ הרבה לפני מוחמד. הנימוקים שלנו צריכים להתבסס לא על התנ''ך כי התנ''ך מציין בברור שהם היו פה באותו זמן כמו שאבותינו היו פה. אתה כנראה התבלבלת בין ערבים לבין מוסלמים.
        הנה המקןומות בתנ''ך שבו מוזכרים ערבים שחיו בארץ לא בערב:
        1. נחמיה פרק ב' פסוק 19 ופרק ו' פסוק 1 מדברים על גשם הערבי. דברי הימים ב' פרק 26 פסוק 7 מדברים על מלחמת עוזיהו בערבים ששכנו באזור.

        הגב לתגובה זו

    • ארץ ישראל לעם ישראל וההוכחה: התנ''ך

      צורי, 25/04/08 03:29

      ארץ ישראל לעם ישראל וההוכחה: התנ''ך

      שמקודש גם על דתות אחרות.

      ספר התנ''ך לא שונתה בו אות אחת במשך מעל 2600 שנים - לפני הנצרות והאסלם

      הגב לתגובה זו

  • 11.

    במקום להכפיש אותך אומר רק זאת אם באולימפיאדה הייתה תחרות:חוצפה,כל ה

    לאחמד!, 24/04/08 14:00

    עולם המולמי והערבי היה צריך לקבל מדליות זהב....איך 22 מדינות ערביות,57 מדינות מוסלמיות מעיזות לצייץ ולאמר,אבו מאזן:''לעולם לא נכיר בישראל מדינה יהודית''...כמה מדינות זה מספיק בשבילכם?57 לא...אולי 60...70...כנראה שעד שכל 200 המדינות המיוצגות באו''ם לא יהיו מוסלמיות זה לא יהיה מספיק עבורכם נכון?...חוצפנים הייתם ונשארתם ובזה אין לכם מתחרים בעולם....

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    תגובה ל8.....כל מה שאתה

    יוסי, 24/04/08 09:01

    אומר נכון מלבד זה שאנחנו לא באנו לכאן אלא חזרנו לכאן ומה קרה שחזרנו ראינו שהערבים תפסו את אדמותינו הבנת אחמד!!!

    הגב לתגובה זו

    • אם כבר אז זה לא שחזרתם- אלא ברחתם.

      אחמד, 24/04/08 09:26

      אבל זה לא העיקר.
      מה זה תפסו את אדמותינו ?? כולה הייתם פה בקושי 70 שנה.

      הגב לתגובה זו

      • שוה אבות אבותיך הגיעו לכאן אולי לפני 200-300 שנה

        חמודי, 24/04/08 10:51

        אבל תמיד תטען שהייתם כאן עוד מתקופת האדם הקדמון.

        למשל מלכות פלשתין ... סליחה יהודה. אחר מלכות פלשתין ... סליחה הורדוס. מלכות פלשתין ... סליחה העותמאנים.

        אל תתן לעובדות לבלבל אותך. התעמולה הערבית שכנעה אותך בשטויות של עצמך.

        הגב לתגובה זו

        • חמודי ואחמד, בני דודים נכבדים, תנו לי להסביר לכם משהו.

          יאיר, 24/04/08 14:03

          בואו נצא מנקודת הנחה שלא הייתה היסטוריה וההיסטוריה שלנו מתחילה מכך שיהודים עלו לארץ ישראל וניסו להקים פה מדינה. הייתם פה לפנינו.

          הייתם לפנינו, היו מאורעות תרפ''א תרפ''ט (שבו אגב הידיים שלכם לא נקיות מדם), ואנחנו התיישבנו בישובים שלנו על אדמות שנקנו בכסף מכם, הערבים.

          היו וועדות פיל, הייתה הסכמה באו''ם שתהיינה 2 מדינות ל-2 עמים ואתם במקום לקבל את ההצעה (שהייתה חוסכת פה הכל, והכתיבה את החיים פה למשך השנים הבאות) בחרתם לצאת למלחמה.

          המלחמה הזאת הייתה על השטח של ארץ ישראל, מי שמנצח - לוקח, ומי שמפסיד - בורח.

          אנחנו ניצחנו. ואתם עדיין פה, ואפילו יש לחלקכם הגדול אזרחות. אזרחות שהשגתם די לא בהגינות, כי בכ''ז הזהות הלאומית שלכם היא לא זהות ישראלית.


          אז בני דודים יקרים, עם נספח יקר, לפני שאתם מגבבים את השטויות שלכם תבדקו קצת את ההיסטוריה שלכם (ושלנו) ואז תדברו.

          ולאחים שלנו היהודים- חג חירות שמח :) תמשיכו לבלות בארצנו היפה!

          הגב לתגובה זו

      • לאכמד ולחנא! ממליץ לכם לראות ביו טיוב את המערכון

        אריה, 24/04/08 12:36

        על אכמד המחבל המתאבד.
        זה יסביר לכם מה חושבים עליכם בכול העולם!!!

        הגב לתגובה זו

        • צ'לח לינק (או מילות חיפוש) (ל''ת)

          No, 24/04/08 13:56

          הגב לתגובה זו

  • 9.

    בטח ארה''ב הפריעה לנו

    דינגו, 24/04/08 08:48

    ארה''ב קשרה את ידי ישראל ולא הניחה לה לפעול בחופשיות להשמדת כור הפלוטוניום של סוריה שנבנה על ידי צפון קוריאה.

    הקשר של ישראל עם ארה''ב מביא לנו רק נזיפות והגבלות.
    הגיעה השעה להשתחרר מארה''ב

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    מנטליות הרדיפה שלכם לא תיתן לכם יום אחד של מנוחה. . .

    אחמד, 24/04/08 08:47

    כל החגים- מלבד ראש השנה אולי- הם חגים שנזכרים בהם במישהו שרצה לשמיד את היהודים אך התגברתם עליו. כך אתם גדלים וכך חיים. אתם רק שוכחים פרט מאוד יסודי- שהערבים לא באו לביתכם להתיישב בו. לא גירשו אותכם ולא השמידו כפרים שלמים בדם קר כדי להיות פה.
    מי צריך להתגונן ?!

    הגב לתגובה זו

    • אם אתה מתמצא בהסטוריה אז תחשוב

      אייל, 24/04/08 09:14

      כמה זמן קיימת האסלם לא יותר מהיהדות זה בטוח ובדוק מה לעשות שהעם היהודי נרדף כל הזמן לאורך כל שנות ההסטוריה אז סוף סוף הוא יושב ב א ר צ ו הארץ שלו שהיה חי בה לפני הנוצרים והמוסלמים ,חייב להגן על עצמו במיוחד שרק לפני שישים שנה וקצת כמעט הושמד ,והיום אתה שומע כמעט כל ערבי ישראלי או לא שרוצה לגרש את היהודים ישראלים מהמדינה שלהם לכן צריך כח הרתעה שיבינו מה הם ישלמו איזה מחיר כבד אם ינסו לפגוע בנו

      הגב לתגובה זו

      • אם כך את מודד את הדברים אז הכל זה רק עניין של זמן. (ל''ת)

        אחמד, 24/04/08 09:24

        הגב לתגובה זו

        • 200 שלכם לעומת 3000 שנה שלנו. כן זה משנה מאוד. (ל''ת)

          חמודי, 24/04/08 10:52

          הגב לתגובה זו

        • הזמן רק חלק מתודעה וקשר מאוד מסויימים

          להתעלם מהקשר, 24/04/08 11:34

          של היהודים לא''י(על פני 3000 שנה..)-
          לא אינטיליגנטי ולא תרבותי.

          ושוב-
          בלי הציונות קרוב לודאי שבכלל לא היתה מתפתחת תודעה פלסטינית!
          סביר ביותר שהמקום הזה היה מתחלק בין ירדן סוריה ומצרים, עם יציאת הבריטים.
          וה''פלסטינים''(כיום יש, קודם לא היה..) היו רואים עצמם כערבים מצרים,ערבים ירדנים וערבים סורים -בהתאמה.

          בקשר לחגי ישראל-
          השואה והעויינות הערבית האובססיסיבית, דוקא מאשרים את ה''גורל היהודי''.
          מה לעשות
          השואה כי היינו ''שם'', מלחמות הערבים כי אנחנו ''פה''..
          (הירח עוד לא פנוי).

          _________
          הערבים מתרפקים על מסעות הכיבושים שלהם לכל הכוונים, מה אתה מקשקש על גירושים מבתים וכו'-אתה יודע כמה עמים ותרבויות הכיבוש הערבי חולל ועל זה עיקר גאוותו??
          ועל זה ממשיכים לפנטז!

          ישראל עדיין לא פגעה באלפית ערבים מה שערבים פגעו בערבים--בעבר ובהווה !

          גזענות לאומנית של ערבים/מוסלמים לא נותנת לכם להוריד אסימון שגם ליהודים יש זכויות לגיטימיות פה.

          צאו קצת מהפוזה המתחסדת והמשכתבת שלכם ופריקת כל תסכולי העולם הערבי על ישראל.

          המזח התיכון לא של אבא שלכם.

          הגב לתגובה זו

          • ''אתה יודע כמה עמים ותרבויות הכיבוש הערבי חולל ועל זה עיקר גאוותו??''

            אחמד, 24/04/08 12:32

            כמה ?!

            הגב לתגובה זו

            • כל מה שעמד בדרכו מחצי האי ערב.. יש דוקא הרבה הסטוריה

              כאנקדוטות זוטות, 24/04/08 13:17

              לך אל הצ'רקסים(אוסלמו בכח ומשמרים את הזכרון הזה,בד''כ זה אובד) ולך אל ספרד..
              ומה זה האימפריה העות'מנית (קולוניאליזם..) 500 שנה?
              אבל לך אל כל רחבי המזה''ת
              לך לאפריקה (מרוקו תוניס אלג'יר,סודן)והמזרח הרחוק(הודים)-אתם עושים את עצמכם או מה

              לא יצא לך לשמוע על כיבושי ערבים/מוסלמים???

              הגב לתגובה זו

            • רבים מספור

              No, 24/04/08 14:06

              הקוראן הונחל בחרב. כנראה שכמו רוב בני עמך אתה לא בקיא בקוראן (או בקריאה בכלל) אבל ממליץ שתפתח ותגלה כמה עובדות מעניינות, למשל - זכותם של היהודים על ירושלים; למשל - מקורות הסכסוך היהודי-ערבי, כאשר חייליו של מוחמד רצחו וגירשו את היהודים מסביבת מכה, והפכו באמצעות החרב עובדי אלילים רבים למוסלמים. האיסלאם הונחל בדיוק כמו הנצרות - בכח החרב, ההשפלה וההגליה.

              הגב לתגובה זו

            • פרס, ביזנטיון, מלכויות הברברים בצפון אפריקה, קוסובו,ספרד

              דווקא הערבים, 24/04/08 14:21

              אבל אתה יהודי אשכנזי מתחזה שלא למד כלום בבית ספר חוץ משמאלנות ועישון סמים, בגלל זה אתה לא יודע כלום על הסטוריה. טמבל.

              הגב לתגובה זו

            • הוא לא שמע כי הולא ערבי. הוא יהודי שמאלני מתחזה (ל''ת)

              ידגכיידגעידגעיד, 24/04/08 14:22

              הגב לתגובה זו

      • הבלים!

        אתאיסט, 24/04/08 11:11

        א''י יושבה ע''י יהודים מתישהוא בעת המודרנית אך למה שכתוב בתנ''ך אין שום משמעות. אני לא מתייחס למה שכתוב בברית החדשה או בקוראן אז למה שאתייחס/אאמין למה שכתוב בתנ''ך-הברית הישנה??
        א''י זה המקום שהמעצמות הסכימו לתת לנו וגם זה בקושי, אומנם עדיף על אוגנדה אך עדין מקום מדברי מגעיל וחם.
        הייתי מעדיף פי 1K את הצעתו ההגיונית בגדול של אחמדיניג'ד שנקבל חלקה בגרמניה, שם המזג אויר איכותי בהרבה, השכנים מערביים ומתורבתים והמיקום נוח פי אלפי מונים.
        א''י - רק הבררה הכי פחות גרועה שהייתה לנו.

        הגב לתגובה זו

        • אז לך לעזה אידיוט

          No, 24/04/08 11:56

          ותעזוב אותנו במנוחה. גם אני ''אתאיסט'' (יותר נכון אגנוסט, אבל לא נסבך אותך עם מושגים שתתקשה בהם), אבל כשהחלוצים (ה''אתאיסטים'') הקימו את הארץ הזאת הם הלכו בה עם מקל ביד אחת וספר תנ''ך ביד שניה. התנ''ך זה ההיסטוריה שלך, דביל, אומרים שמי שלא מכיר את העבר שלו אין לו עתיד. אז לך בטוח אין עתיד כאן, רק חבל שאנשים כמוך עוד מסתובבים בינינו ומקלקלים לאלה שעוד יש להם.

          הגב לתגובה זו

        • לאתאיסט

          סטודנט, 24/04/08 12:54

          יש מקום בגרמניה שהיהודים קיבלו השם שלו זה 'דכאו'
          ויש מקום בפולין בשם 'אושביץ-בירקנאו'
          ובאוקרינה מקום בשם 'סוביבור' ו'מיידנק'
          להמשיך....

          הגב לתגובה זו

    • אוי אחמד אם רק הייתם מנצחים ב-48 איזה שואה הייתם עושים פה

      דב, 24/04/08 10:48

      אוי אחמד אם רק הייתם מנצחים ב-48 איזה שואה הייתם עושים פה.

      למזלנו ניצחתם רק בגוש עציון ושמה פינו את הנשים והילדים עוד מקודם. תשאל מה קרה ל-70 מגיני הגוש שנפלו בשבי? הם רוכזו ברחבה ונורו עד האחרון.

      הגב לתגובה זו

    • בכבוד. שהערבים והפרסים יפסיקו לרדוף אותנו (ל''ת)

      ננוח בכיף, 24/04/08 11:40

      הגב לתגובה זו

    • צרבתם לנו את המנטליות הזו בדם (ל''ת)

      אריה, 24/04/08 12:37

      הגב לתגובה זו

    • אתה לא אחמד וסובל ממנטליות של שנאה עצמית כמו כל היהודים האשכנזים (ל''ת)

      לא טוב לך?, 24/04/08 14:18

      הגב לתגובה זו

  • 7.

    לחנא מעילבון - עלבון לאינטיליגנציה

    יויו, 24/04/08 08:33

    אם היו קוראים לך חנה ולא חנא, אפשר היה לקרוא את ה''ביקורת'' שלך ברצינות. אבל דעתך מוכיחה שאת חלק מהעולם הערבי העוין, שמהרגע הראשון של חזרת עם ישראל לארצו - חרחר מלחמה, כדבריך, ופנה כנגדנו. השגנו כלי שיבטיח את קיומינו כאן ולו מהסיבה שלא יעיזו לבדוק אותנו, אז שנוותר עליו ונזמין את כל החבר'ה מסביב להמשיך לנסות להשמיד אותנו?
    דבר שני - תודה לאל שאנחנו המדינה היחידה עם נשק גרעיני. ישראל, תודה לאל היא דמוקרטיה יציבה (בניגוד לארצות ערב כולן) ואם ישנו נשק גרעיני באיזור מוטב שיהיה בידיה של דמוקרטיה.

    הגב לתגובה זו

    • דמוקרטיה יציבה?

      מיכאל, 24/04/08 14:27

      כן, הא. במיוחד כשאולמרט קונה את כולם בכסף! הממשלה לא תיפול!

      הגב לתגובה זו

  • 6.

    לאדון חנא מעילבון

    יענקץ, 24/04/08 08:28

    אם לא היה ברשות ישראל כח גרעיני
    מזמן היינו מושמדים שזו היא משאת נפשם של כל מדינות ערב וודאי גם שלך אנחנו בשום זמן שהוא לא פעלנו ממניעים התקפיים מה שלכל אורך השנים נעשה על ידי מדינות ערב כל המלחמות שיצאנו אליהם היו מתוך מניעים הגנתיים ומה לעשות מדינות ערב הפסידו וזה מה שהם צריכים לשלם על תוקפנותם משנת 48 ועד היום ובישביל לשמור על גורם ההרתעה עלינו להחזיק בכח גרעיני

    הגב לתגובה זו

    • ישראל היא המדינה התוקפנית ביותר בהיסטוריה החדשה.

      אחמד, 24/04/08 08:51

      נשק ישראלי נמצא באתרי הטבח ברואנדה, בבוסניה ובמקומות אחרים באפריקה.
      קצינים ישראלים פועלים עם גרילות במקומות שונים בעולים.
      הסלנג הישראלי (אפילו בספורט) מלא ביטויים מעולם המלחמה.
      המקום היחיד שבו ראיתי אנשים במקומות בילוי במדי צבא ונשק.

      הגב לתגובה זו

      • נו ותחשוב למה

        אייל, 24/04/08 09:18

        קצת שכל למה חיילים או אנשי ביטחון נוסעים לבילוי עם מדים ונשק בגלל ישראלים ''טובים'' כמוכם שגרים פה מקבלים מהמדינה הכל ובוגדים בה לכו תחיו בסוריה או אירן נראה אם יהיה לכם חופש כמו פה

        הגב לתגובה זו

        • ערביי ישראל

          סטודנט, 24/04/08 13:01

          רק בארץ ישראל הערבים מקבלים זכויות מינמליות ורמת חיים גבוהה מכל מדינות ערב.
          אם הם לא מרוצים ישראל זה מדינה יחידה שנותנת לתושבים הערבין לצאת ממנה לחו''ל אבל הם לא עושים את זה כי בחו''ל הם זוכים לפחות תנאים

          הגב לתגובה זו

      • הערבים הם העם התוקפני ביותר

        יגאל, 24/04/08 10:14

        לא קיים אצלכם מושג שנקרא זכויות אדם. אם מישהו חושד בבת משפחה שקיימה יחסי מין מחוץ לנישואים הוא ירצח אותה ועוד יקבל תמיכה מהמשפחה. הילדים והנוער שלכם לא מחונך לסובלנות וליברליזם אלא לאגרסיביות ותוקפנות.
        כל מי שהוא לא בן דת האיסלאם מבחינתכם הוא חזיר ופחות מבן אדם.
        יש עוד מיליון דברים מזוועים אצלכם, אתה רוצה שאני ימשיך?

        הגב לתגובה זו

      • הנה עוד כמה דוגמאות לתוקפנות הישראלית

        יריב, 24/04/08 10:46

        אסון לוקרבי (300 אנשי צוות מטוס פן-אם)
        פיגועי התאומים (3000 איש !!)
        אינטיפאדת אל-אקצה (1500 הרוגים)
        מלחמת איראן עיראק
        התקפת הגז על כפר הכורדים חלאבג'ה.
        רצח העם בדארפור
        השמדת העיר אל-חמה בסוריה (גם שם השתמשו בנשק כימי).
        זריקת אנשים מהגגות בעזה.
        הלינץ' ברמאללה.

        ועוד היד נטויה. המזל שלנו אחמד הוא שלך עדיין אין כח לעשות לנו מה שאתה באמת רוצה בעמקי לבך. אל תדאג. גם לא יהיה לך. כל עוד אתה אזרח מדינת ישראל תוכל להנות מהדמוקרטיה ולהשמיץ. רק אל תקח את עצמך ברצינות רבה מדי.

        הגב לתגובה זו

        • הערה קטנה

          הערבים, 24/04/08 14:16

          דילגת בקלילות על מלחמת אירן עירק, אלא שרק שם נהרגו מעל למליון וחצי (!) אנשים, חלקם הגדול נערים תמימים וחפים מפשע. אבל את זה הוא לא סופר, כי לא בשביל זה שלחו אותו לכאן. הוא, אותו אחמד, נמצא פה רק כדי לערער את יסודות האחיזה שלנו פה. כשהגורל יעיק עליהם הם פתאום יעזבו, אבל זה כבר תלוי רק בנו.

          הגב לתגובה זו

      • אתם פסיכים מסוממי תעמולה

        מקרה אבוד, 24/04/08 11:51

        קח כל רגע נתון ותעשה ספירת מלאי של רצח המוני מטעם ערבים/מוסלמים בעולם...

        הגב לתגובה זו

  • 5.

    המדינה היחידה שתרצה לחיות בה

    אריק, 24/04/08 08:27

    ל-2 אל תשכח שישראל היא המדינה היחידה עם דמוקרטיה במדינות אחרות באזור לא היית יכול לכתוב תגובה בכלל אז שב בשקט ותגיד תודה

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    ואחרי שהסרנו סכנה זו נפצה את הסורים וניתן להם את הגולן. הגיון עקום

    החזק מתקפל, 24/04/08 08:12

     

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    לא להביך את נשיא סוריה בבקשה

    אהוד רוה''מ, 24/04/08 07:55

    לא לספר על הכור או לפרט בנושא.
    להשמיט פרטים מהדו''ח וליפות אותו בפרחים ויונים של שלום בבקשה.

    אנחנו הרי אמורים לסורים את הגולן במתנה בקרוב.

    תודה.
    עו''ד... אופס סליחה
    רוה''מ ישראל מר אהוד.

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    המדינה היחידה באיזור עם נשק גרעיני

    חנא, 24/04/08 07:46

    זה ישראל. וזה מוכח ובדוק. ממשלת ישראל תיטיב לעשות אם תפעל לפירוק הנשק הגרעיני לפני שמחרחרים מלחמה עים כול העולם הערבי ןיוצאים להטיל פצצות ברחבי המזרח התיכון

    הגב לתגובה זו

    • חנא תתעורר תסתכל על הכפר שלך ותבין

      זאב, 24/04/08 07:57

      חנא יקירי כאשר אנו בעימות עם בני עמך ,אין לנו ברירה זה לא שוויץ . פה יש סולחה ונקמת דם מכיר את המושגים ההזויים הללו, פה שנערה מבלה עם גבר מוצאים אותה בבאר, פה לא שוכחים ונוקמים דור אחר דור. הבנת אתה רואה את זה מהחלון את השנאה המעוורת, את המתרבדים, את הקריאה לג'יאהד. על כן תרגע שתה קפה עם הל ותעשן נרגילה והכי חשוב תודה יום יום לאלהיך שהיהודים פה מגינים עליך . אם זה לא מתאים לך אתה יכול לחזור לחורן ממנו באו אבותיך.

      הגב לתגובה זו

      • לזאב היקר

        חנא, 24/04/08 09:48

        קודם כול אתה מיתגורר בחדרה
        שהוקמה על האדמות הפורחות (ומכאן השם חדרה (الخضيرة) ''הירוקה'' ) של ערב אל פקרא אחרי שניטבחו וגורשו משם התושבים הפלסטינים ונגזלו מהם האדמות אחרי שטיפחו אותם.
        שנית, אבותי לא באו מחוראן אלא מאום ח'אלד (לא רחוק מחדרה) ומבלד א שיח' שבפלסטין. וזה בניגוד אליך שהיגרת לכאן מאמריקה/רוסיה/אלג'יר וכו' וכו'
        יתר הדברים שכתבת - גיבוב של הבלים גיזעניים שאינו ראוי להיתייחסות

        nrg - דחילקום בבקשה לא לצנזר

        הגב לתגובה זו

        • כמובן אתם חייתם כאן מליוני שנים מאז האדם הניאנדרטלי

          גרשון, 24/04/08 10:40

          כמובן כמובן אתם חייתם כאן מליוני שנים מאז האדם הניאנדרטלי. רק איפה העתיקות שלכם? אולי השארתם איזה מבצר או מבנה (למשל הכותל, מצדה או הרודיון?) אולי מצאת מגילות גנוזות השפה הערבית מלפני 2000 שנה או שמא כתובת השילוח הכתובה בעברית צחה שאני מבין ואתה לא.

          האמת היא שרוב ערביי ארץ ישראל היגרו לכאן במהלך 200 השנים האחרונות די המקביל לעליה הציונית.

          ושוב לא אנו מנסים לגרש אתכם ואיננו שוללים לחלוטין את חלקכם בארץ הזאת(אנו מסכימים לחלוקה) אלא אתם מסרבים לכל פשרה ותמיד בוחרים באלימות ובבערות (ע''ע בחירת החמאס בעזה) ולכן מצבכם בכי רע.

          הגב לתגובה זו

          • אני דווקא כן מעוניין לגרש אותם ואני שולל לחלוטין את חלקם בארץ ישראל (ל''ת)

            מבקר המדינה, 24/04/08 20:42

            הגב לתגובה זו

        • פצחתם במלחמה (אתם!) והיו לה השלכות.

          המצאתם לכם, 24/04/08 12:10

          כאילו כל ערבי היה כאן אפנדי..
          וכאילו בלי הציונות כל כפר היה כאן בגודל חצי גלקסי,שכל אחד מאנשיו הוא בעל אדמות מפה עד הודעה חדשה.
          נו באמת
          כאילו לא היו כאן פלאחים חסרי כל,שבטים נודדים (חסרי אדמות), ואדמות שלא שייכות לאדם/''כפר'' מסויים וכו'.

          בניתם מין מציאות חלופית שכולם מדקלמים בהיתממות פאתטית.

          ולידעתכם- בזמן הבריטים היתה לכאן הגירה של ערבים מכל הסביבה הקרובה והרחוקה בגלל ההתעוררות הכלכלית.(הטורקים גרמו לכל המקום הזה לנמנם בפיגור).
          היו מקומיים וגם היו לא מעט מהגרים (ערבים).

          הגב לתגובה זו

          • כל ערבי

            סטודנט, 24/04/08 13:09

            שברח מפה ו/או גורש מדבר על אביו שהיה סוחר עשיר בנקאי,ראש כפר מעניין היכן כל העניים של הערבים הפלסטינים
            שהיוו 95% מהאוכלוסיה אחרי מהפחת התורקים הצעירים והרפורמות שלהם (ליפני המהפכה כל האדמות היו של הסולטן)

            הגב לתגובה זו

    • אתה צודק - אך אנו צריכים את זה להגנה על קיומנו

      אוסלנדר אורי, 24/04/08 07:57

      ואיננו מאיימים על אף מדינה שכנה

      הגב לתגובה זו

    • חנא היקר

      חיים, 24/04/08 07:58

      אתה הסיבה לנשק הגרעיני הישראלי

      הגב לתגובה זו

      • חיים אתה טועה בגדול

        גדש, 24/04/08 11:18

        הוא לא יקר בכלל.
        אולי הוא מעמיס על תקציב הבטחון ...

        הגב לתגובה זו

    • גם לשבדיה יש כור גרעיני ואיש לא מודאג מזה . למה ?

      הגיון פשוט., 24/04/08 08:00

      כי בשבדיה לא חיים מטורפים איסלמיים שאלוהים מדבר אליהם ומורה להם להמיד את כל מי שלא הולך בדרכי מוחמד.

      הגב לתגובה זו

      • חיים שם הרבה יותר מדי כאלה...

        No, 24/04/08 12:00

        זה כבר מתחיל להדאיג את השבדים. אבל כשבשוודיה מדברים על ''עידוד הגירה'' אז לא מזדעקים להם סמולנים פלצנים וצועקים ''טרנספר''. אז הם לאט לאט מוציאים את הרעל מגוף האומה.

        הגב לתגובה זו

    • חנא היקר. אם נפרק את עוצמתנו הצבאית

      מפוכח, 24/04/08 08:03

      שוב תרצו לזרוק אותנו לים...

      הגב לתגובה זו

    • מאיפה אתה יודע? אולי הכל בלוף... (ל''ת)

      כה אמר, 24/04/08 08:07

      הגב לתגובה זו

    • יכול להיות - אבל ...

      מגאטרון, 24/04/08 08:10

      עד היום ישראל לא השתמשה ישראל בנשק כזה ואילו מדינות האזור ... הכורדים בעירק כבר הרגישו את נחת זרועה של התקפת חרדל (נשק כימי) מידי השילטון העירקי!!!
      מה שבטוח - ישראל הייתה מקבלת טיפול דומה אם לא הייתה ההרתאה שאולי יש לישראל נשק הולם.
      דרך אגב - נשק כימי לא מבדיל בין יהודים/נוצרים/מוסלמים!!!!

      הגב לתגובה זו

    • עילבון, מה ההפלא?

      נתי, 24/04/08 08:12

      לך אין בעיה שתהיה פה מדינה סורית , אבל עד עכשיו אנחנו בס''הכ רוצים לחיות בשקט, והצבא שלנו היחיד שנקרא: ''צבא הגנה לישראל'' אנחנו לא מחרחרים מלחמה ובטח לא תוקפים סתם, רק מונעים ממדינות ערב לנסות להשמיד אותנו, אם לא היה לנו נשק כפי שאת טוענת התאבון המוגבר והמנטליות הלא מפותחת של מדינות ערב לא היה עוצר אותם מלנסות לתקוף אותנו.

      הגב לתגובה זו

    • חנא ידידי שמיכבר...........!

      נאור מוסקוביץ', 24/04/08 08:47

      הגרעין זו טכנולוגייה עתיקה בת 72 שנים.
      מאז רכשה והמציאה ישראל שיטות יותר ויותר ויותר ...... בכדיי להשמיד אותכם בבוא היום .
      האמן לי שמנהיגיי ערב יודעים במה
      מדובר.

      הגב לתגובה זו

      • סוף סוף

        מעריץ, 24/04/08 14:15

        מישהו מדבר לעניין.

        הגב לתגובה זו

    • אני עדין מנסה להבין מה הגורם הפיזיולוגי או הנפשי

      פטון, 24/04/08 09:13

      שגורם לעמי ערב
      להגיב ולהתנהג כמו ברברים.........

      הגב לתגובה זו

    • הפריע לערבים להילחם בישראל באלף וריאציות?

      למה ליילל?, 24/04/08 11:54

      אפשר לחדול מתוקפנות ושילהוב נגד ישראל, להכיר בה, לחתום שלום ולהפסיק לבלבל ת'מח.

      הגב לתגובה זו

    • האם קיים ספר בן יותר ממאה שנה בו מוזכר ''עם פלסטיני''??? לא ולא!!!

      היסטוריון, 24/04/08 14:41

      מדובר בהמצאה חדשה של המאה העשרים! אפילו בשנות השבעים גולדה מאיר עדיין טענה כי אין דבר כזה ''עם פלסטינאי''. הטענה שקיים עם כזה פשוט לא נתפסה בעיני ציבור נרחב, משום שמדובר ב''עם'' חדש לחלוטין שלא היה קיים לפני כן.
      לעומת זאת העם היהודי, העם העתיק בעולם, מוזכר בספר העתיק בעולם, ושלט בארץ ישראל מימי קדם, ובמאה העשרים זכה להקים מחדש את הבית הלאומי בארץ ישראל! מדובר בסה''כ בהחזרת עטרה ליושנה ולא בהמצאה חדשה.
      אלפי שנים, לאחר גלות עם ישראל מארצו, הארץ הנעזבה נותרה שממה, כך מופיע בתיאוריהם של מטיילים שערכו מסעות לארץ הקודש דוגמת מרק טווין במאה ה-19 שתיאר את השממה והעזובה בארץ. רק כאשר עם ישראל חזר לארצו והפריח את השממה, צצו להם פתאום כל אותם ערבים פולשים, לפני כן היו כאן רק מתי מעט, מס' קטן של רועי צאן ערבים (ערבים ולא ''פלסטינאים''!), שבסה''כ הגיעו לכאן לצורך שטחי מרעה, ללא שום זיקה לאדמה, שום זיקה לאומית, הם הגיעו מכל ארצות ערב. לאחר שעם ישראל הפריח את השממה, הם החליטו להרים ראש ברוב חוצפתם ורצו נתח מההצלחה הישראלית, שהם לא יכלו מעולם להגיע אליה לבד!
      מאז ומעולם הערבים היו עם נחשל. כל הנחשלות בעולם, כל הטרור בעולם, כל הדם והמלחמות בעולם קשורות תמיד ללאומיות ערבית ולפנאטיות דתית מוסלמית. מעולם לא יכלו להפריח את השממה בארץ ישראל, עד שעם ישראל חזר לארצו שלו, וכמו זרע שיכול לנבוט רק באדמה המתאימה לו, כך עם ישראל הפריח ופרח בארץ ישראל. מדינת ישראל שנמצאת היום בפסגת הטכנולוגיה בעולם. מעצמה גרעינית, מעצמת חלל, מעצמה בכל הקשור לטכנולוגיה ורפואה! איפה בעולם הערבי יש דבר כזה?
      כאשר נתנו לפלסטינאים את החממות הפורחות בגוש קטיף, שהיוו את רוב הייצוא האורגני של מדינת ישראל עד אז, במקום להמשיך ולגדל שם ולהפריח את השממה, הם יודעים לגדל קסאמים - פסגת הטכנולוגיה הפלסטינאית! ה''עם'' הכי מטומטם בעולם זה ה''עם'' הפלסטינאי, ערב רב של העארסים של העולם הערבי, שאף מדינה ערבית לא רוצה אותם בארצם, התקבץ לכאן ורוצה לגזול מאתנו את ארצנו ואדמתנו! ערב רב של עארסים שכל מה שיש לו להציע לאומות העולם, זה מלחמות, טרור ודם! אין תוחלת ל''עם'' הזה, סופו שאם לא נמחה אותו בעצמנו, הוא ישמיד את עצמו באיוולתו. השאלה שנותרה היא עד כמה יהיו חכמים מנהיגי ישראל ומתי תפקחנה עיניהם וייראו שאין תוחלת לשלום עם ה''עם'' הזה, לעולם לא יהיה שלום עם מרצחים אלו, שגאוותם היא להציג ברבים ידיים מגואלות בדם בחוצות רמאללה לאחר שעשו לינץ' בשני חיילי צה''ל, ושלמעלה מתשעים אחוזים מערב רב זה תומך בפיגועי התאבדות.

      הגב לתגובה זו

    • ואיפה זה פקיסטאן? בלודג'? (ל''ת)

      בוטנים, 25/04/08 01:08

      הגב לתגובה זו

  • 1.

    כשישראל מעבירה לארה''ב מידע בטחוני החשוב לה זה בסדר... בכוון ההפוך (ל''ת)

    זה ריגול..., 24/04/08 07:37

    הגב לתגובה זו