• 39.

    כבר מאשימים??? מה היה קורה אם לנאשמים היו קוראים קצב??? (ל''ת)

    הנאנסות אמינות?, 24/04/08 15:14

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    חובה לקרוא - גם לעירוניים

    קיבוצניק מהמרכז, 24/04/08 14:14

    ראיתי את הקטעים המצולמים אתמול בטלויזיה, וכמעט הקאתי.
    א. בלי קשר לשאלה מה יפסוק בית משפט בשאלת האונס, שלושת בני הקיבוץ אשמים בהתנהגות זוועתית כלפי שתי הנערות. הסרט מראה בבירור שהם התנהגו אליהן כאל חפצים שנועדו לבידורם ולסיפוק הצרכים שלהם. וזה פשוט נורא. ככה אף אחד לא רוצה שיתיחסו אליו, או לבת שלו, או לאחותו. פשוט מגעיל, זה שפל מוסרי שאין כמוהו.
    ב. זה גם אומר משהו על קיבוץ עין גדי (לא על הקיבוצים כולם, תירגעו, ולא על החילונים כולם), כי בניגוד למי שמקבל חינוך בעיר, הקיבוץ הוא קהילה קטנה, סגורה וחזקה – וקיבוץ שמוציא מתוכו שלושה חלאות אדם, זה אומר משהו על הערכים ותפיסת העולם שהוא מקנה לבניו.
    ג. יכול גם להיות שהבחורים קיבלו את הגועל נפש הזה משירות צבאי שהם עשו בשטחים, כבר ראיתי כמה חבר'ה שזה השחית אותם (אם כי לא עד כדי כך), ואולי זה גם מתקשר לעובדה שקיבוץ עין גדי מרשה לעצמו לקחת מים של שמורת טבע כדי למכור אותם לציבור ולהרויח מזה כסף. הכל חוקי כמובן, אבל הראיה הזו ש''אנחנו מעל האחרים'' נמצאת גם במחלוקת על המים, וכמובן שגם בהתנהגות של שלושת בני הקיבוץ אל שתי הבחורות.
    ד. יחד עם זאת - רוב התגובות כאן לא ראויות בכלל, הן מתלהמות מכלילות וגזעניות. לא ידעתי שאנארג'י זה אתר של דתיים

    הגב לתגובה זו

    • דברי הבל ורעות רוח

      אלדו, 24/04/08 16:05

      למה לומר לא כל הקיבוצים ולא כל החילונים ? מה שונה ההכללה כאן מההכללה שעושים החילוניים נגד הדתיים ?
      ותראה לי מיקרה אחד של אונס בהתנחלויות שבו ראית את חבריך לומדים מהם ?
      ותאמר לי חבוב , על איזו אדמה ערבית אתה יושב עם קיבוצך ואומר לך מי אתה .
      כל הקיבוצניקים אנסים , במיוחד בני הנוער שהורגלו חופשי עם מתנדבות , והאונס מקיבוץ שומרת מזכיר לך משהו ?
      ת'אמת את מי אנסת בקיבוץ בזמן האחרון ? שוודית או גרמניה ?

      הגב לתגובה זו

    • מסכימה עם כל מלה, היטבת לנסח. (ל''ת)

      קיבוצניקית, 28/04/08 18:58

      הגב לתגובה זו

    • כל מילה בסלע!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

      קיבוצניק אתה, 28/04/08 19:07

      הגב לתגובה זו

  • 37.

    לזיין להם ת'אצורה הם אנסים כמו בני סלע

    שרון, 24/04/08 12:35

    עאלק בני טובים הם חולרות שלא ברא השטן , הם חושבים שאותן בחורות הן רק חור ולא בני אדם שירקבו בכלא 20 שנה כל אחד.

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    עוד מקרה של גברים חפים מפשע שיושלכו לכלא לשנים רבות

    דרור מרמת גן, 23/04/08 23:42

    עפ''י חוקי הסדום והעמורה הנהוגים בישראל.

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    נו איפה אירגוני הנשים ? אשמח לקבל תגובות

    אלדו, 23/04/08 21:34

    הרי נגד קצב שלא היה אונס וה-א הסכימה לסקס עוד ועוד ועוד עד שלא מצאה עבודה .
    וכאן אין פוצה פה נגד ''בני הטובים'' שאין להם עבר פלילי חוץ מאונס ואונס ?
    איפה כל יפה הנפש ?
    כל האירגונים האלו מושחתים ומתקיימים על חשבון קופת הציבור .

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    לא מבינים מה זה לא, כי אף פעם לא שמעו זאת בבית (ל''ת)

    ''ילדים טובים'', 23/04/08 20:43

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    לא מבינים מה זה לא, כי אף פעם לא שמעו זאת בבית (ל''ת)

    ''ילדים טובים'', 23/04/08 20:43

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    הם לא ''הבינו'' שאלו לא ''הנותנות'' מהקיבוץ (ל''ת)

    קיבוצניק, 23/04/08 20:13

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    פעם ייצאו הקיבוצים טייסים והיום הם אנסים+סמים (ל''ת)

    בצהל הם טבחים, 23/04/08 19:20

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    ילדה יהודיה הייתה עצורה ללא משפט על עלילה !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    קיבוצניקים אנסי, 23/04/08 18:45

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    אם הם היו עובדים לפרנסתם הם לא היו אונסים !!! (ל''ת)

    לבטל ההסדר, 23/04/08 18:44

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    לפנות את עין גדי היושב על אדמות כבושות מהיהודים (ל''ת)

    אבו ןילן העמלקי, 23/04/08 18:43

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    רון רודיטי (22), בן אבר (21) ודן להב (22) (ל''ת)

    אנסי עין גדי, 23/04/08 18:41

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    כל החילונים אנסים (ל''ת)

    בזויים, 23/04/08 18:37

    הגב לתגובה זו

    • טמפיט מה הוא אומר

      בוזגלו, 29/04/08 13:27

      קצב הוא חילוני, שתי האמהות וחריהן מירשלים ובית שמש חילוניים, האח שאנס את אחיותיו באותה מסגרת חילוני, לא כולם דתיים או חרדים.

      הגב לתגובה זו

  • 25.

    רון רודיטי (22), בן אבר (21) ודן להב (22) (ל''ת)

    האנסים שפראבדה, 23/04/08 18:36

    הגב לתגובה זו

    • הם לא רוסים

      לא פראבדה, 25/04/08 23:04

      נראה מהסרטים שהם יותר בני העדות הנעלות כולנו מבקשים את סליחתן..

      הגב לתגובה זו

  • 24.

    קיבוץ עין גדי !! למה לא מפרסמים את שמות האנסים ?????????? (ל''ת)

    רק אתיופים, 23/04/08 18:33

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    לבטל את ההסדר לקיבוצים פושטי הרגל אז ילכו לעבוד במקום לזנב ביהודים (ל''ת)

    ולאנוס תיירות, 23/04/08 18:32

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    בדרך כלל הכל נשאר בגבולות הקיבוץ ,בגלל זה הם מרשים לעצמם

    יוצאת קיבוץ, 23/04/08 17:34

    אף אחת לא מתלוננת מפחד ולחץ חברתי עצום , בדרך כלל נטפלים ללא מקובלות או לתיירות שבאו להתנדב שכבר ככה כולם מתנהגים אליהן כמו אל אובייקטים. הלוואי שהפעם מישהו ילמד אותם לקח אחת ולתמיד וטוב שהם צילמו את עצמם הסתומים האלה לפחות יש הוכחות. גם כשהיא שתויה מתה היא אומרת להם לא, לא מה לא ברור בל א???

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    kibutz is not really jewish . it is based on comunism

    shlomo, 23/04/08 17:14

    far away from jewsih ideas.
    that is why they break apart now - economically and morraly.
    truth is, they never had it in the first place.
    the kibutzim are a mutation of israeli and jewish society and values.

    הגב לתגובה זו

    • הם בעצמם מודים שהם לא יהודים: זו היתה העילה שלהם לפתוח עסקים בשבת (ל''ת)

      כסף כסף תרדוף, 23/04/08 18:18

      הגב לתגובה זו

  • 20.

    רב התגובות מלמדות על רמת הכותבים שהיא ממש מתחת לכל ביקורת. (ל''ת)

    מזעזע, 23/04/08 16:51

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    כנסו ותבינו! סיפור אמיתי מעין גדי מלפני שבועיים!!

    ישראלי אמיתי, 23/04/08 16:22

    לפני כשבועיים עצרנו במזנון בעין גדי שם פגשנו בחור שהשתמט מהצבא ונדד לו ברחבי הארץ עד שהגיע לעין גדי.
    כששאלנו אותו למה דווקא בעין גדי הוא סיפר שפה כיף כי בעונה התיירות ''נותנות'' חופשי ורק צריך לדעת איך לקחת.
    חשוב לציין כי סיפר זאת בשחצנות!
    מבינים?!?!?

    הגב לתגובה זו

    • אתה מזכיר לי את הצ'יזבטים שלהם על הסקנדינביות.. (ל''ת)

      מגעילים, 23/04/08 16:46

      הגב לתגובה זו

  • 18.

    לאן הגענו? פעם אמרו שאין כמו קיבוצניקים

    ודייק, 23/04/08 16:20

    מבחינת ערכים ומחוייבות, היום גם קיבוצניקים הם ערסים כמו כל בהמה מצוייה אחרת
    (ולא נשכח את האונס בשמרת, שם הרסו לנאנסת את החיים ומאז היא איבדה את שפיותה).

    וחומר למחשבה לכל הערסים: גברים אמיתיים לא צריכים לאנוס! כי נשים רוצות אותן מרצונן...

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    יש עוד צעירים בעין גדי ?

    יעל, 23/04/08 16:02

    זה לא קיבוץ, אלא בית מלון.

    הגב לתגובה זו

    • זה לא בית-מלון זה מפעל לשוד מים מהטבע (ל''ת)

      ספיחס, 23/04/08 16:29

      הגב לתגובה זו

      • אחרי שלא נותרו עוד אדמות , הם עברו למים . (ל''ת)

        שודדים, 23/04/08 16:47

        הגב לתגובה זו

    • קיבוץ ? הכל בלוף . שדדו את האדמות . ומוכרים

      נ . ת''א, 23/04/08 16:37

      אותם לאלפיון העליון . בונים שם קניונים ...
      לא מעניין אותם שיש מחסור במים . הם משלמים תעריף פחות משל חקלאי ...ברכות שחיה , מדשאות , צמחיה ...
      בחיים לא אסלח לבלוף הזה ...נולדתי בקיבוץ , אבל כמו כולם שנזרקו מבית ההורים יום לאחר הלידה , נאלצתי לחיות בלי משפחה , בלי חום של אבא ואמא ....איזה רישעות ...
      בחיים לא אסלח .

      הגב לתגובה זו

  • 16.

    הקיבוצים יושבים על שטחים כבושים ובגללם כל המלחמות והטרור (ל''ת)

    רק תל אביב, 23/04/08 16:01

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    לפנות מייד את כל הקיבוצים הכובשים והאונסים לידי פלסטין (ל''ת)

    מתנחל מגורש, 23/04/08 16:00

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    לפרסם שמות ותמונות של חלאות המין האנושי (ל''ת)

    גודמן, 23/04/08 15:50

    הגב לתגובה זו

    • למה הם דתיים ???או מתנחלים ??? הם בני טובים . (ל''ת)

      ד.סלע, 23/04/08 16:49

      הגב לתגובה זו

  • 13.

    שטויות. 3 חודשים בפנים והם יוצאים מזה. עלי. (ל''ת)

    רחל זיו-טבת, 23/04/08 15:46

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    הם בטח חילוניים הבבונים האלה

    רואה נכוחה, 23/04/08 15:33

    שאנסו.

    לא מפליא

    הגב לתגובה זו

    • אחת

      ארחטון, 23/04/08 15:46

      התגובות הנבובות שקראתי מעודי.
      אתה באמת חושב שיש אדם בישראל שלא מודע לשורה המזעזעת של מעשי הזוועה האונס וגילוי העריות המתבצעים חדשות לבקרים בקרב הציבור הדתי והחרדי?

      להיפך , הנתונים מעידים שבמגזר הדתי אחוז הפשעים המיניים גבוה במאות אחוזים מכל מגזר אחר באוכלוסיה וכדי להוסיף חטא על פשע הממסד הרבני מטאטא את מרבית המקרים מתחת לשטיח ובכך מבצע הלכה למעשה רצח אופי לנשים בהן בוצעו הפשעים ומקעקע אותן נפשית ומוסרית.

      הגב לתגובה זו

      • אז אנחנו בתחרות מי אונס יותר? (ל''ת)

        ר, 23/04/08 18:47

        הגב לתגובה זו

    • מה פתאום? הם חרדים שהתחזו לחילונים

      חילוני, 23/04/08 15:53

      ידוע שכשחרדים הולכים לנערות ליווי ומכונים הם חייבים לעשות זאת בעיר אחרת ולשנות את זהותם.

      הגב לתגובה זו

    • אתה צודק.רק אם הנאנס היה נער,אז היינו חושדים שמדובר בנערים דתיים!! (ל''ת)

      אביתר, 23/04/08 15:57

      הגב לתגובה זו

  • 11.

    הבחורים הישראלים נוטים

    נח, 23/04/08 14:07

    להוכיח לכולם שהם ''גברים''אבל הם שוכחים שהגברים האמיתיים בראש וראשנה בני אדם ,ולא חיות מזוהמות.

    הגב לתגובה זו

    • צודק !!! ואיזה פאדיחות תיירות מדנמרק איזה דוגמה לוקחים עלינו (ל''ת)

      sde, 23/04/08 15:37

      הגב לתגובה זו

  • 10.

    רון-האמת תצא לאור

    אנונימי, 23/04/08 14:05

    אין לי ספק שאתה זכאי.....תהיה חזק

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    מה פיתאום, הם בטח ילדי חוץ, מאיזה מעברה, (ל''ת)

    כינרת, 23/04/08 13:56

    הגב לתגובה זו

    • סביר להניח ..

      מישהו, 23/04/08 14:40

      קשה להאמין שמדובר בבני הקיבוץ.
      גם אני נוטה להאמין שמדובר בילדי חוץ.

      הגב לתגובה זו

    • ילדי חוץ?כל הקיבוצניקים ''נשמות טהורות''?

      שיר, 23/04/08 15:25

      מה זה השטויות האלה.. את מדברת כאילו רק מי שלא קיבוצניק/התחנך בקיבוץ מסוגל לאנוס. תגידי את מה שרשמת בקול רם ואז נראה אם את עדיין חושבת ככה. את בטח עוד קיבוצניקית יפת נפש... תתפלאי אבל גם את העירוניים חינכו, יש להם ערכים, יכולת אבחנה בין טוב לרע ובראש ובראשונה הם בני אדם (ולא פחות טובים מהקיבוצניקים). דרך אגב גרתי שנתיים בקיבוץ בצפון וכיום אני עובדת בקיבוץ ואני יכולה לומר לך שמה שבטח אין להם זה דרך ארץ, תגידי להם שלום בבוקר והם לא יטרחו לענות לך, הם כנראה קורצו כולם מאותו חומר (ממש כמוך) הם חושבים שהם הכי טובים.

      הגב לתגובה זו

  • 8.

    לתגובות 1 ו- 4

    משיבה למתלהמים, 23/04/08 13:38

    תגובה 1- הן תיירות מדנמרק...
    תגובה 4- לצערנו הרב אונס מתקיים לעיתים תכופות ובכל איזורי הארץ. בגלל שאלו קיבוצניקים צריך להזכיר את המקרה המזעזע של אונס שומרת? מה הקשר? תפתחי אינטרנט ותעשי חיפוש על המילה אונס ותראי שבתקופה האחרונה היו מקרי אונס בקריות, בפרדס חנה , נשר, בת''א וכו'- לתקוף את הקיבוצניקים זו התגובה?
    חלאות אדם קיימים בכל מקום וצריך להוקיע אותם- לא משנה מה מוצאם ומקום מגוריהם.

    קיבוצניקית לשעבר...

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    אם אונס היה מתרחש בהתנחלות - הכותרת הייתה 3 מתנחלים נעצרו. אז למה

    שאלה, 23/04/08 13:37

    כאם אין אזכור לעובדה שהחשודים הם קיבוצניקים??

    הגב לתגובה זו

    • שאלה מטופשת

      פ, 23/04/08 13:51

      שמראה על אטימות ורוע לב.
      דבר ראשון - ברור מהכותרת מי האנס.
      דבר שני - לו היו נאנסות בהתנחלות הכותרת היתה ''אנסו תיירות בהתנחלות''.
      דבר שלישי - סדר העדיפויות שלך מעיד על אופייך כאלפי עדים. במקום לכתוב מילים בגנות האונס, מילות עידוד לנאנסות, או סתם הגיגים לגבי החברה הישראלית בכלל - מעדיף להכנס לניגוחים קטנוניים של ימין ושמאל.

      הגב לתגובה זו

      • כל הכבוד, תגובה יפה (ל''ת)

        רועי, 23/04/08 14:11

        הגב לתגובה זו

    • כי אז מדובר בקני הצרעות (ל''ת)

      קיבוצניק לעניין, 23/04/08 13:56

      הגב לתגובה זו

      • בקיבוץ כולן משתרמטות לכן אין אונס (ל''ת)

        עירונית שיודעת, 23/04/08 16:11

        הגב לתגובה זו

      • לפחות לא כולם מסוממים וזונות כמו אצלכם (ל''ת)

        תשובה ציונית, 23/04/08 16:29

        הגב לתגובה זו

  • 6.

    תופעת האונס ידועה ומוכרת בחברה הקיבוצית השוביניסטית (ל''ת)

    קיבוצניק, 23/04/08 13:31

    הגב לתגובה זו

    • לך חפש לך רב ילד מטורף שלי (ל''ת)

      מסעודה מנתיבות, 23/04/08 13:53

      הגב לתגובה זו

    • קיבוצניק..עלק!

      קיבוצניק אמיתי, 23/04/08 14:00

      אונס ופשע יש בכל מקום.
      גם בעיר שלך.
      אם אתה גזען ושונא את כל הקיבוצניקים באשר הם זו בעיה שלך.
      רק על תתחזה ותשקר.

      הגב לתגובה זו

  • 5.

    מי שלא משחק באש לא נשרף

    חכמוני, 23/04/08 13:25

    לשתות כמויות גדולות של בירה וללכת עם 3 גברים לחדר שלהם זה לא הכי חכם הייתי אומר.

    הגב לתגובה זו

    • אז בעצם צריך להאשים אותן באונס?

      רועי, 23/04/08 14:10

      או שהן בכלל רצו את זה?
      אתה בעצם מציע שיהיה אסור לנשים לשתות אלכוהול ולהיות לבד בחדר עם גבר?

      רגע, אתה מוכר לי מאיפשהו, קוראים לך במקרה אחמניג'ד?

      הגב לתגובה זו

  • 4.

    אינוס בקיבוץ

    סוזי, 23/04/08 13:16

    לקיבוצניקים אין גבולות. ככה עשו לנערה מקיבוץ שומרת שעד היום היא סובלת בחיים

    הגב לתגובה זו

    • לפני 10 שנים? אתה לא שוכח אה..

      ךםך, 23/04/08 13:41

      אונס אחד לפני 10 שנים זה דוגמא למה בדיוק

      הגב לתגובה זו

      • תחפש מלצר חולון יהיה לך יותר תוצאות (ל''ת)

        נווה, 23/04/08 14:06

        הגב לתגובה זו

    • ומה עם האינוסים בכוללים השונים ???? (ל''ת)

      יהודי חרדי, 23/04/08 13:54

      הגב לתגובה זו

    • חיפשתי בגוגל ''אונס''+''חולון'' קיבלתי 38000 תוצאות

      חבר קיבוץ, 23/04/08 13:54

      לחולונים אין גבולות.
      לדוגמא תושב חולון אנס את ביתו בת ה 17 וגם היא עד היום סובלת.
      יש גם קישורים לאונס קבוצתי שבוצע בחולון. פדופיל בגנים ציבוריים בחולון ועוד היד נטויה.

      הגב לתגובה זו

      • לא צריך לחפש ! כולנו יודעים שאתה צודק ורוב מעשי האונס

        ליאת הנגבי, 23/04/08 14:09

        מתרחשים בחברות המסורתיות ובקרב הדתיים למיניהם

        הגב לתגובה זו

      • חיפשתי בגוגל קיבוץ+אונס וקיבלתי 40000 תוצאות וזה הרבה לכמה קקרים (ל''ת)

        שהם חצי מכמות, 23/04/08 15:47

        הגב לתגובה זו

      • תשובה לחבר קיבוץ

        נביל, 23/04/08 16:15

        מדוע רוב הישראלים יוצאים נגדכם? מפני שלפני זמן רב הפכתם לחבורת נצלנים כמו הדוסים. במשך דורות סחטתם את המדינה ממש כמו הדוסים.

        בחברה שלכם בקיבוץ פיתחתם בן כלאיים לא אנושי: מצד אחד סמים ומין חפשי וגם בכוח ומצד שני לחצים אדירים על החברים בין השאר בכדי לשמר את קשר השתיקה.

        אתם מתפארים שהינכם מלח הארץ ומצד שני צימחתם את הגדולים שבבוגדי העם היהודי.

        אני יכול להמשיך עוד ועוד אין טעם ממילא אתה שטוף מוח ולא תבין. כך יוצא שכשאונסים בחולון איש לא מתרגש אבל כשהקיבוצניקים הצדקנים אונסים ישנה התנפלות עליהם מכורח הנסיבות.

        הגב לתגובה זו

  • 3.

    אני מאמין להן הן לא ישראליות. מסכנות הן לעולם לא ירצו לחזור לכאן

    א, 23/04/08 13:13

    וכל פעם שהם ישמעו את השם ישראל הן יזכרו בחארות שאנסו אותן

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    עזבו אותם הם קיבוציניקים צדיקים,,,

    מה הם לא חרדים, 23/04/08 13:07

    הבחורים הם בני טובים לא לפרסם את שמם לא לעצור אותם,,,הם פשוט לא ידעו מה הם עושים,,,,,
    בטח עכשיו יאשימו אחרים,,ובכן בוא נראה מה יעלה בגורלם אם יוכח שהם אכן עשו זאת יצר האדם הוא שווה לכולם ולא חשוב מי אתה ומה אתה והיכן אתה גר יש רק דרך אחת להתמודד עם התופעה והתשובה נמצאת בכל יהודי עמוק בתוך נבכי נשמתו!
    **נא לא לצנזר בבקשה

    הגב לתגובה זו

    • ''לא ידעו מה הם עושים''..חלאת אדם! איך אתה מעז, הם ''בני טובים'' כמו (ל''ת)

      האנסים באונס-, 23/04/08 14:29

      הגב לתגובה זו

      • הוא היה ציני...

        בחיי..., 23/04/08 14:44

        הוא רוצה שנחזור בתשובה כדי שנוכל להתמודד עם היצר..הוא היה ציני.. לדעתו הקיבוצניקים הם ל א בני טובים.
        אתה לא בדיוק הסכין הכי חד במגירה, אה?!

        הגב לתגובה זו

        • ציני או לא, מי יודע, ובכל מקרה הבעייה שישנם רבים החושבים כך (ל''ת)

          לצערי!! אנסים, 23/04/08 18:43

          הגב לתגובה זו

  • 1.

    ככה זה כל הבנות הישראליות!

    דן, 23/04/08 12:58

    נמאס כבר!

    הגב לתגובה זו

    • לדן עם הבוטן:הן מדנמרק והן בלונדות באמת ולא פריחות צבועות כחברותיך! (ל''ת)

      בלונדי, 23/04/08 13:33

      הגב לתגובה זו

    • זה תירות טמבל (ל''ת)

      ןן, 23/04/08 13:42

      הגב לתגובה זו