• 31.

    הערות

    אאא, 24/04/08 00:23

    1) יהדות איננה משהו שהגויים מחליטים עליו.זה מה שאתה טוען.אדם שנחשב ליהודי ע''י הגויים,נרדף בשל כך,אמור להתקבל כיהודי בישראל.אני לא מקבל את קו המחשבה הזה.יש ליהדות כללים משלה לקבוע מיהו יהודי ועל פי זה צריך להחליט.לא אנשי ה SS ולא משרד הפנים הסוביטי יחליטו מי יהודי ומי לא.
    2)יש קשר מובהק בין דעותיו של בניזרי לבין העובדה שהוא עומד לדין ומורשע.אנשים עם דעות כמו שלך וצבע כמו שלך,לעתים נדירות עומדים למשפט ולעתים עוד הרבה יותר נדירות גם מורשעים.
    3)הבבל''ת הלניניסטי על חופש,צדק,זכויות,שוויון,שלום...בלה בלה בלה לא ממש עושה רושם.מה שאתה רוצה זה שישראל תהיה מדינה מערב אירופאית ליברלית קוסמופוליטית ומולטי אתנית.הרוב לא רוצה.אנחנו במזרח התיכון ולא באירופה.אתה רוצה לחיות כמו באירופה? תהגר לשם.
    קוראים לזה : חיה ותן לחיות.
    אנשים כמוך שרוצים שכל העולם יחיה כמו במערב אירופה,לא ממש מאמינים בעיקרון הזה.

    הגב לתגובה זו

    • הערות להערות

      אריאל, חיפה, 24/04/08 12:56

      1. יהדות אינה מה שהגויים מחליטים עליו, אבל גם לא רק מה שהיהודים החרדים האורתודוכסים מחליטים עליו.
      2. הסיבה היחידה שבניזרי הועמד לדין והורשע היא שהוא לקח שוחד. דבר האסור מדאורייתא.
      3. נכון, מה שאנו רוצם הוא מדינה כמתוקנות שבאומות, ולא מדינה מסתגרת ושונאת לא רק זרים, אלא גם את כל מי שאינו הולך בתלם החרדי אורתודוכסי. המדינה הזו הוקמה על ידי ציונים שחשבו על מדינה נאורה, בעוד שהעדר החשוך עליו אתה נמנה התנגד לעצם ההקמה. עתה באים אלה שהתנגדו להקמת המדינה, וטוענים שעליה להיות קנאית וחשוכה.
      לא מקובל.
      ועוד ענין, תשווה את איכות החיים ורמת החיים של מערב אירופה לזו שכאן - ואולי תבין את היתרון של השקפת החיים המערב אירופית.

      הגב לתגובה זו

      • תשובה

        אאא, 27/04/08 13:58

        1) מסכים,אבל הגרסא החרדית לגיטימית כי היא אותנטית.אחרים,כמו הרפורמים והקונסרבטיבים רוצים לחקות את המערב ולהטמע בו.בשל צביעותם,הם לא מוכנים להגר ולהתבולל אלא מנסים לגרום ליהדות להתיישר ע''פ הנוחות שלהם.זה לא יקרה.לא יהיה חזיר כשר.
        2)הסיבה היחידה שבניזרי עומד לדין היא היותו מזרחי חובש כיפה מש''ס.כתב האישום נועד לשדר לש''ס מה יקרה ליתר חברי המפלגה אם יעזו לפרוש מהממשלה לפני הבחירות.
        3)ישראל הוקמה כדי להיות מדינת לאום יהודית.אתה רוצה לחיות במדינה קוסמופוליטית מולטי אתנית? לך תחיה בקנדה או באוסטרליה או בארה''ב.לך יש אלטרנטיבות.לאלה הרוצים לחיות במדינה יהודית בקרב יהודים,יש רק ברירה אחת.שמות התואר הפאתטיים שלך ''חשוכה'',נאורה'',''צודקת'' הם גרסא לבבל''ת לניניסטי.מה שחשוב זה שאנשים כמוך החליטו שהם יותר טובים מאחרים ולכן זה מעניק להם את הזכות לתחוב בגרונה של האנושות את אורח החיים של מערב אירופה כשם שמפטמים אווזים.אני מאמין בפלורליזם.אני מאמין שכל עם צריך לחיות ע''פ דרכו וע''פ ערכיו ועל פי דתו.אתה לא.אתה סתם קולוניאליסט ליברלי שעטוף בשכבה מאסיבית של צדקנות מרקסיסטית צבועה.גם סטאלין טען שהוא רוצה ''לשחרר'' את פינלנד.בתור התחלה.
        4)אני לא מסיק מרמת החיים לגבי טיבה של תרבות.רמת חיים היא פונקציה של יחסי כוחות צבאיים.אם סטאלין היה מקדים את פלישתו לגרמניה בשבועיים,מקדים את היטלר,היום ברה''מ היתה שולטת בכל אירופה והיא היתה מספקת רמת חיים גבוהה.זה שרומא סיפקה לתושביה רמת חיים גבוהה לא אומר שצריך להיות רומאים,או בריטים,או עותומנים.המערב התעשר מבזיזת כל יתר האנושות.הוא עדיין עושה זאת.לפני שהחל,בתחילת המאה ה 14,הוא נראה בדיוק כמו מדינות ערב כיום.לאחר שהאיסלם סיים את מסע כיבושיו,הוא נהנה מעושר עצום.זה אומר שהיהודים היו צריכים להתאסלם?
        הרעיון שלך,שצריך לחיות כמו הבריון שעושק את כל השכונה,היא בדיחה טובה.אף מדינה לא הפכה למשגשגת מבלי להיות בריון,או לחיות בצילו של אחד כזה ולהנות מהיתרונות (ע''ע שבדיה של מלחה''ע ה 2).

        הגב לתגובה זו

        • תגובה לתגובה

          אריאל, חיפה, 03/05/08 10:58

          רק היום ראיתי תגובותיך, למרות שנשלחו זמן קצר לאחר פרסום תגובותי. אני בספק אם תקרא דברי אלה - אבל כותב אותם בכל זאת.
          נתחיל מן הפשוט ביותר. אף אחד עוד לא שינה את עמדותיו בעקבות ויכוח. לכן סביר שגם אנו, אתה ואני, נישאר בדעותנו גם לאחר שנקרא איש את תגובות רעהו.
          לענין בניזרי. מאחר שעיסוקי במשפט, טרחתי לקרוא את פסק הדין. האיש הואשם, והורשע, בעברות של ממש, לאחר שהוצגו ראיות של ממש. אלה עברות על פי החוק בישראל, שהן גם עברות על פי ההלכה. אם אתה חושב שרבים שעברו אותן עברות לא הועמדו לדין, גם אני חושב כך, אלא שהסיבות לכך שונות, בין מחסור בהוכחות, ובין מחסור בכח אדם וכישורים למציאתן. לא שאלת העדה או הדת. אשכנזים לא מעטים הועמדו לדין, ורובם גם הורשעו. אלה עובדות (הקלד בכל מאגר משפטי ''שוחד'' - ותמצא).

          לענין מדינת הלאום היהודית. לא אני הקמתי את המדינה, אבל אלה שהקימו אותה אכן רצו מדינת לאום יהודי, אבל בהחלט לא ''מדינת הלכה''. חזונו של הרצל אכן היה משהו הגזור מן התרבות האירופית. זו היתה מורשתו, בצד התרבות היהודית. בניגוד למה שייחסת לי, אין לי בעיה עם שמירת צביון חרדי אורתודוכסי באיזורים חרדים אורתודוכסיים. יש לי בעיה עם מי שמנסים להפוך את כל המדינה לכזו.
          ולענין רמת חיים ותרבות. משחקי ''אילו'' היסטוריים הם תכנית כבקשתך. סטאלין לא התכוון לתקוף את גרמניה הנאצית, אבל אילו היה עושה כן, ואילו היה אכן מנצח וכובש, היתה מרכז אירופה נראית כמו מזרח אירופה. לא רמת חיים גבוהה. השיטה הריכוזית הסובייטית היתה כשלון כלכלי שהביא לנפילת ברית המועצות.
          אירופה אכן התעשרה מבזיזת אמריקה, אסיה ואפריקה. השאלה המענינת היא מדוע אירופה, ולא סין למשל. התשובה לדעתי נעוצה בחילון שלה. מרגע שהעזה לשאול שאלות שהדת אסרה לשאלן, יכלה להתקדם תרבותית ומדעית. מכאן קצרה הדרך ל''גילוי'' ארצות אחרות, ולניצולן.
          (במאה השש עשרה יצאו גם הסינים, שהדת אינה גורם ממשי בחייהם, לאפריקה והחלו בהקמת מושבה ומסחר עם היבשת, דבר שהיה יכול להביא לניצול אפריקה על ידי סין, ואולי משנה את כיוון ההיסטוריה, אלא ששליטי סין דאז פחדו לאבד מכוחם, ולכן עצרו הליך זה, ועימו את כל ההתפתחות הטכנולוגית שהחלה שם).
          לא, אינני חושב שעלי לחיות כבריון, וגם איני חי כך, אבל את האופי האנושי, אף אחד, גם לא משה רבנו, לא הצליח לשנות. מדינת ישראל צריכה לדעתי לנהוג בדרך מוסרית הרבה יותר מכפי שהיא נוהגת, אבל אפשר לעשות זאת גם בלי לעטות מעיל שחור, ולהיפך: ניתן להיות נוטל שוחד גם עם מעיל שחור וכיפה גדולה.
          בעיני חשוב קיום מוסר הנביאים - ולא התלבושת וההקפדה על כשרות.

          הגב לתגובה זו

      • עוד הערה

        אאא, 27/04/08 13:59

        כינון ישות מערב אירופאית בלב המזרח התיכון,היא תופעה שיש לה שם.
        קוראים לזה צלבנות.ניסו את זה פעמיים בעבר.תנאי הפתיחה שלהם היו טובים משלנו.זה לא עבד אז,וזה לא יעבוד בפעם ה 3.

        הגב לתגובה זו

  • 30.

    הבעיה היא מיהו יהודי או חקיקה נגד הומוסקסואלית- שאין בארץ???

    שרית, 23/04/08 08:39

    ראשית המעשה ההומוסקסואלי לא מוגדר כפשע.
    לידיעתך,בהרבה מדינות באירופה ההגדרה של המעשה כמעשה מגונה הוסרה רק לפני מספר שנים
    שנית,בן זוג הומוסקסואלי יכול לקבל את הפנסיה של בן זוגו ,במידה והאו נפתר.
    שלישית, זוג הומוסקסואלי יכול לאמץ
    ילדים
    גם בארץ,כמו בארה''ב ובהרבה מקומות , זוג הומוסקסואלי לא יכול להנשא.
    לעומת זאת,
    כשמלאן חביב , תזהר לא לעבור את הגבול, כי אצל השכנים האהובים עליך כ''כ יוציאו אותך להורג.
    ולגבי ההורים שלך,
    שהם עלו לארץ - היה ברור מי יהודי ומי לא.
    היום כל מי שאמרו לו בתחנת רכבת שהוא נראה כמו יהודי מקבל סל קליטה.
    הבעיה היא שהעלו הרבה לא יהודים כיהודים ולכן נוצרה הבעיה
    ושוב,
    הגדרת החוק היא לא לפי הגדרת היהודת.
    תגידו את האמת,
    יש לכם בעיה עם התורה כי היא אוסרת משכבי זכר.
    זה זכותכם,
    אבל מכאן ועד כל הסלט הזה...

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    אתה יודע...

    ארז, 23/04/08 08:37

    יש גם חוקים נגד קיום יחסי מין עם קטינים, קיום יחסי מין עם חיות, נישואין בין קרובי משפחה מדרגה ראשונה...
    אתה צודק - עד שלא יותרו כל הסטיות האפשריות, נמשיך לחיות במשטר דיכוי אכזרי...
    אתה יודע מה - רוב הציבור מעדיף את ה''דיכוי'' על פני ה''חופש''...

    הגב לתגובה זו

    • ההבדל היחידי בין הומוסקסואליות

      אאא, 24/04/08 00:25

      לבין מין עם חיות,הוא שכרגע הראשונה נחשבת באירופה לטרנד לגיטימי והשניה לסטיה.מחר,זה עשוי לשתנות...

      הגב לתגובה זו

  • 28.

    חשוב להוסיף לרשימה את המשפט המפורט להלן

    אריה ב., 23/04/08 08:36

    יש להוסיף ברשימה גם את המשפט:חירות גם מפני פמיניסטיות ,הומוסקסואלים ודתיים שמשתפים פעולה בגזילת הזכות לשכירת עובדות מין מגברים הטרוסקסואלים ,כל אחד למטרותיו שלו.

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    כרגיל החרדים והמתנחלים מגיבים הרבה. כי לא הולכים לצבא ולא עובדים...

    תומר, 23/04/08 08:12

    אז מה עוד נשאר להם לעשות לחוץ מלכתוב טוקבקים?

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    אני סטרייט ואני גאה שיש לי כל כך הרבה חברים הומואים שאני אוהב!

    סטרייט גאה, 23/04/08 08:11

    הם כמו אחים שלי
    ומי שאומר עליהם דבר רע לא יודע איזו התעלות נפש הוא מפסיד

    הגב לתגובה זו

    • כמה מידידי הטובים ביותר הם....

      אאא, 24/04/08 00:26

      מאיפה זה נשמע לי מוכר?!

      הגב לתגובה זו

  • 25.

    מאמר מרגש ויפה. תומכת בך!! (ל''ת)

    סטרייטית, 23/04/08 08:10

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    הומואים משרתים בצבא ומשלמים מיסים. חרדים לא. אז מי פה באמת הגברים? (ל''ת)

    קצין גאה, 23/04/08 08:09

    הגב לתגובה זו

    • החרדים. הם משתינים על כווווולכם בקשת. (ל''ת)

      Glen B, 24/04/08 09:50

      הגב לתגובה זו

  • 23.

    אתה יודע מה,אתה צודק.

    מנשה, 23/04/08 05:12

    ישראל לא מדינה דמוקרטית, היא חשוכה ופרמיטיבית.

    אך בכל זאת יש נמל תעופה והוא פתוח לכלל האזרחים.
    לכן תנצל את שאריות הדמוקרטיה,ותעבור למקום שבו הדמוקרטיה רחבה יותר(הולנד למשל).
    אם תיקח כמה מחבריך איתך,בכלל תצא גדול שזכית להציל אותם מרוע המדינה הארורה.

    שלום שלום,ותשמרו על קשר(אבל לא יותר מידי).

    הגב לתגובה זו

    • בדיוק רציתי להציע לך לעבור לאיראן (ל''ת)

      תומר, 23/04/08 08:08

      הגב לתגובה זו

  • 22.

    אסור ואסור ואסור. אבל ברגע האמת, החילוני

    חילוני פייטר, 23/04/08 02:33

    הממוצע בוחר לשבת בבית מול המזגן (טוב, אחרי יום עבודה..) במקום לצאת ולהפגין מול הפרזיטים החרדיים.

    ברגע שתקח מהחרדים את התקציבים המיוחדים, הם יאלצו להתעורר מפנטזיות כיבוש הארץ ויאלצו לצאת לעבודה. כוח להפגנות לא ישאר להם.

    הפתרון היחיד לכל הבעיות שלנו - הפרדת הדת מהמדינה. אם בטוב לא ילך, ילך בכוח. בעתיד הלא רחוק זה יתחיל. סבלנות.

    הגב לתגובה זו

    • התבלבלת,החרדים כמו ש''ס הם בעד פשרה טריטורילית

      שרית, 23/04/08 08:42

      הם היו שותפים לאסון אוסלו.
      את הקצבאות ,מזמן הורידו (ב''ה)
      ומה שנשאר זה מי שמבין השמטרה היא לזרוק אותנו לים גם מתל ערבייה (תל אביב לפי החמאס)
      ואלה שמפנטזים שהערבים יעשו איתנו שלום,כמו השלום בין הפת'ח לחמאס למשל...

      הגב לתגובה זו

  • 21.

    היטלר גם רצח הומואים

    שוקו, 23/04/08 01:54

    קשה להרבה הומופובים לזכור את זה, אבל היטלר שנא גם יהודים וגם הומואים.

    וגם באיראן והמדינות הערביות שונאים הומואים.

    חבר'ה, אתם בחברה טובה!

    הגב לתגובה זו

    • המצב של ההומאים בארץ כמו באיראן??ברשות???

      שרית, 23/04/08 08:44

      כותב המאמר מזכיר לי את חברו הערבי הישרלאי
      מקבל ,ומקבל
      ועוד מיילל

      הגב לתגובה זו

    • הליברלים רוצחים ילדים

      אאא, 24/04/08 00:28

      רק כי לא נוח לאימא שלהם להפוך לאימא.זה לא טוב לגיזרה ולחשבון הבנק.
      למעלה מ 60 מליון ילדים במצב עוברי טבחו הליברלים במערב.
      זה הופך את היטלר וסטאלין ל2 פציפיסטים.

      הגב לתגובה זו

  • 20.

    מי ששבוי בידי יצרים אפלים אכן הוא לא בן חורין (ל''ת)

    אורל, 23/04/08 01:54

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    מה זה יהדות?

    צדוק, 23/04/08 01:51

    אתה מזכיר הרבה מושגים יהודים, חופש ודמוקרטיה.
    ביהדות מה שאתה וחבר מרעיך עושים ומייצגים זה אסור וכבר הרבה לפני התייחסו לכך.
    אין לכם מה לחפש בארץ הקודש, אתם מטמאים אותה אך על תשכחו שיש אפשרות לתקן את הקילקול שלכם, אם אין ברצונכם לתקן על תבואו בטענות, מצבכם רק יכול לקלקל את הדורות הבאים.

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    שזהו מאבק של הציבור הדמוקרטי נגד הבלתי דמוקרטים (ל''ת)

    רמי, 23/04/08 01:23

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    אם יפרסמו

    קובי, 23/04/08 01:20

    לכל מי שחושב שיש לנו מדינה יהודית טועה .מדינה יהודית .זה לעשות כדבר משה .ואנחנו רחוקים מאד מלעשות מה ששבט יהודה האמין עשה עם שארית שבט בנימין שאנחנו ציאצהם.אנחנו רחוקים מאד מהתורה שבעל פה שהיא חותמה של הדת היהודות שנכתבה לאחר חורבן בית שני .מה שנתן את המשכיות של אלפי שנה ליהדות .תתפלאו אני חילוני .אבל מדינת ישראל היא חסרת צביון יהודי או זיכה יהודית .וזה הכלי נשק הכי חזק שיש לערבים נגדינו .במדינה נוצרית את יום שישי הקדוש שלהם הם יודעים לשמור ובגאווה .את הימים החשובים בדצמבר גם יודעים לשמור בכבוד ובגאווה .במדינת ישראל אין שלטון חוק ואין ממשל דמוקרטי .זה שקר .ישראל נשלטת על ידי בגץ . שהוא פוסט יהודי ששולט בשלטון החוק בתקשורת ובנכסי המדינה .אתם מקבלים יום ביומו שטיפת מוח אנטי יהודית מעתונאים שפרנסתם תלויה בעבדותם הנאמנה לבגץ .ואל תספרו לי או תנסו לשכנע אותי עם סיסמאות נבובות שהדת היהודית. עם הספר היא פרמיטיבית .אל תנסו לשכנע אותי על כפיה דתית כי כפיה חילונית יש .

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    מה זה קשור לקדמה או נאורות?

    N.A. Or, 23/04/08 00:33

    דוקא להיות הומו זה פרימיטיבי ומפגר. מה פתאום שיכירו בזוגות של הומואים ולסביות? תעשו מה שאתם רוצים בחדרי חדרים, מבלי לחשוף את עצמכם לאנשים נורמליים, כי מה שאתם עושים לא נורמלי.

    הגב לתגובה זו

    • תסביכי הנחיתות התרבותיים

      אאא, 24/04/08 00:30

      והאנטומיים של הסמול הפכו לאידיאולוגיה.
      חיקוי גלותי מתרפס של המערב = קדמה.
      כל דבר אחר = פרימיטיביות חשוכה.

      הגב לתגובה זו

  • 15.

    גם ביגמיה אסורה -האם זה נוגד לפי הכותב את הדמוקרטיה (ל''ת)

    אבי, 22/04/08 23:58

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    סוטה עלוב מסתתר מאחור סיפורי שואה זולים (ל''ת)

    דיייייייייייייי, 22/04/08 23:51

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    אתכם במאבקכם

    סטרייטית, 22/04/08 21:39

    למרות התגובות החשוכות, הטוב ינצח. זה ייקח אולי עוד הרבה זמן, אבל זה יגיע.

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    יש גם חקיקה נגד גילוי עריות

    שי, 22/04/08 20:23

    אולי תתיר גילוי עריות כי זה ''נוגד את הדמוקרטיה'' ?

    הגב לתגובה זו

    • הסמול בעד לגליזציה של סמים,זנות

      אאא, 24/04/08 00:31

      טרור,מהגרים לא חוקיים,הימורים,עובדים זרים...
      תבין לבד לאיזה מדינה הם שואפים.

      הגב לתגובה זו

  • 11.

    הכותב רוצה גם מדינה יהודית וגם הומואים

    סתירה, 22/04/08 20:23

    עליו לקרוא תחילה לביטול יהדותה של המדינה מכיוון שהיהדות היא דת.
    כל דיבור אחר משמעו תעמולה זולה וטפשות דבילית של כותב מטומטם

    הגב לתגובה זו

    • אתה טועה? הוא מנצלאת הסיפור על אביו

      בוריס ד, 23/04/08 00:20

      נראה לי שלא עכפט לו מדינה יהודית
      אין כל קשר בין סבל של אביו בשוא למטרות ודעות של בן הומאי שמבקש להפוך מדינת ישראל להומאיסטאן.
      אני מכווה שמדינה יהודית לא ידרדר לפי רצונם של סוטה מין וספקולציות אחרות חולניות.

      הגב לתגובה זו

  • 10.

    ''ואת זכר לא תשכב משכבי אשה תועבה הוא'' (ויקרא י''ח: כ''ב).

    פראבדה יצנזר, 22/04/08 19:08

    זאת האזהרה. והעונש מובא בהמשך:

    ''ואיש אשר ישכב את זכר משכבי אשה תועבה עשו שניהם מות יומתו דמיהם בם'' (ויקרא כ':י''ג).

    מלבד עונש מוות בו מתחייב אדם המבצע משכב זכר (במקרה כמובן ויש התראה ושני עדים), מכבירה המסורת היהודית בחומרת פשע זה מבחינת ההשפעה הרעה שיש לו על עתיד העם ועל עתיד העולם כולו.

    בתלמוד ירושלמי, מסכת ברכות, פרט ט, ה''א, נאמר:

    ''מפני מה באין זועות לעולם? אמר רבי אחא: בעון משכב זכר. אמר הקב''ה אתה זיעזעתה איברך על דבר שאינו שלך חייך שני מזעזע עולמי על אותו האיש''.

    התלמוד מלמד אותנו שרעידות אדמה נגרמות כתוצאה ממשכב זכר.

    מדרש ויקרא רבה, כ''ג:

    ''מצינו שהכל הקב''ה מאריך רוחו חוץ מן הזנות בלבד... סדומיים, ר' יהושע בן לוי בשם בר פדיה: כל אותה הלילה היה לוט עומד מדבר עליהם סניגוריה, כיוון שבאו ואמרו לו: ''איה האנשים וגו' ונדעה אותם'' (בראשית יט:ה), בתשמיש, מיד: ''ויאמרו האנשים אל לוט עוד מי לך'' (שם י''ט:יב), עד כאן היה לך פתחון פה ללמד עליהם סניגוריא, מיכן ואילך אין לך פתחון פה ללמד עליהם סניגוריא, אלא ''חתן בניך ובנותיך וגו', כי משחיתים אנחנו וגו''' (שם י''ט:יב – יג).''

    המדרש מלמד כי לוט כמעט והצליח ע''י הפצרותיו לחון את אנשי סדום מעונשם. אבל ברגע בו תבעו את אורחיו למשכב זכר, נחתם גורלם סופית להישמד.

    הגב לתגובה זו

    • אבל כל הדברים האלו נכתבו

      יאיר, 23/04/08 00:17

      על ידי בני אדם, שחיו בתקופה שבה לא הייתה סובלנות או קידמה. לא אלוהים כתב את זה, אלא אנשים שחשבו שהם יודעים מה אלוהים רוצה.

      מדינת ישראל היא יהודית, ויש לה מחויבות לסמלים יהודים, אבל מגוחך לטעון שחוסר סובלנותם של אנשי העב מהווה הצדקה לחוסר סובלנות בהווה. לא רק שזה מגוחך, זה גם לא יהודי, במובן האמיתי והאותנטי ביותר של היהדות - הרצון המתמיד להפוך את העולם למתוקן, טוב ומתחשב יותר מדי דור.

      הגב לתגובה זו

  • 9.

    כתוב ''עם חופשי בארצו'' ולא ''איש הישר בעיניו יעשה'' (ל''ת)

    ראובן, 22/04/08 19:03

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    במדינת ישראל אין דמוקרטיה

    גדי, 22/04/08 18:43

    ישראל הפכה למדינה שמצרה את צעדיו של האזרח בכל דרך אפשרית. יש קבוצת מיעוט שלטת וכל היתר סובלים...

    הגב לתגובה זו

    • אני לא מכיר מדינה בעולם

      אאא, 24/04/08 00:33

      שבה אין קבוצה קטנה שלטת שמנהלת את העסק.
      לפעמים הם מאחורי הקלעים,אבל קבוצה כזו קיימת בכל מדינה.
      ההבדל הוא התפקוד שלה,מידת המחוייבות שלה לאינטרסים מקומיים והיכולת שלה לנפות מתוכה אנשים לא ראויים.

      הגב לתגובה זו

  • 7.

    יעיין בפרשת 'אחרי מות' ותמצא כי בגלל הפרייצות בנושא העריות הקיאה

    משה בודק, 22/04/08 18:40

    הארץ את הכנענים והתורה מזהירה אותנו כי אם ננהג כמותם תקיא גם אותנו

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    תהיה חופשי בסן פרנציסקו. את המדינה היהודית תעזוב בשקט! (ל''ת)

    Gatorix, 22/04/08 18:26

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    אם אתה מנסה להילחם ביהדות אז אנחנו לא איתך

    מור, 22/04/08 18:05

    כאשר עלו לכאן אחרי המלחמה עלו יהודים ולא כמו שהיום באים לכאן נוצרים במסווה של יהודים ויהודי הוא מי שנולד לאם יהודי ולא פרושי ם שהליברלים יפי הנפש ממצאים נכון המדינה לא גן עדן אבל היא קיימת בקושי 60 שנה אין מדינה בעולם שהתפתחה בתוך 60 שנה אולי אתה שוכח כמו יותר חברך הליברלים מדינת ישראל קמה כבית לעם היהודי והיא לצערי נהפכת לסתם מדינה כמו כל מדינה בעולם בגלל יפי הנפש שרוצים שתהיה מדינת כל אזרחיה למחוק כל זכר ליהדות אבל רוב העם לא יתן יד לאסון הזה

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    מסכים עם השקפתך אבל מצר על שטחיותך (ל''ת)

    אומר הן, 22/04/08 16:55

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    דמוקרטיה אינה חופש.

    כמו בתחומים אחר, 22/04/08 16:53

    אם דמוקרטיה היתה חופש אז:
    לא הייתי צריך לשלם מיסים בניגוד לרצוני ובניגוד למשאלת הורי.
    לא הייתי חייב להתחשב בזולת בשום אופן שהו.
    לא הייתי צריך לשרת בצבא.
    וכדומה.

    הדמוקרטיה היא מערכת חוקים (שכביכול מייצגים את רצון העם) ושאותם האזרח ח י י ב לבצע. אם לא יושם מאחרי סורג ובריח. רוצה או לא רוצה - לא מעניין.

    וכזו היא גם ההגדרה ש''מדינת ישראל היא יהודית..'' (שזה כבר גזענות).
    וכזה הוא חוק השבות (שהינו אפליה על בסיס דתי. ולכן הגדרתית גזענות).
    ועוד כהנה וכהנה חוקים.
    לכן. אם הסכמנו שאנטו מדינה יהודית. בית המחוקקים רשאי לחוקק חוקים כאלו ואחרים כמו בכל תחום אחר.

    הגב לתגובה זו

    • אבל דמוקרטיה מודרנית היא

      יאיר, 23/04/08 00:19

      לא רק דמוקרטיה, אלא דמוקרטיה ליברלית, וטוב שכך.
      אין שום הצדקה מוסרית וטעם בדמוקרטיה, אם הרוב יכול להורות כל מה שעולה בדעתו, כולל פגיעה בזכויות היחיד.

      הגב לתגובה זו

      • לא תיתכן דמוקרטיה במדינה ליברלית

        אאא, 24/04/08 00:34

        הליברליזם הוא צורת עריצות מחרידה שלא מאפשרת דמוקרטיה.
        אם קבוצה קטנה של סמולנים מנהלת את המדינה מבג''צ,הפרקליטות והתקשורת...איפה בדיוק הדמוקרטיה? בשביל מה אנחנו בכלל טורחים ללכת להצביע אם החבורה הזו מנהלת את המדינה כך או כך?

        הגב לתגובה זו

  • 2.

    אחח אני אוהב את זה... (ל''ת)

    רוני ערמון, 22/04/08 16:39

    הגב לתגובה זו

    • מאחורה או קדימה? (ל''ת)

      אאאאאאאאאאאאאאא, 22/04/08 22:19

      הגב לתגובה זו

  • 1.

    בתי הסוהר מלאים אזרחים לא חופשיים

    אחד העם, 22/04/08 16:06

    בכל מדינה יש חוק ,ומי שעובר על החוק הוא הופך להיות אדם לא חופשי ,יש הרבה סאטלאנים שהיו רוצים לראות שבישראל יהיה סחר חופשי וחוקי של סמים ,אבל זה מנוגד לחוק, ולכן כשהם נתפסים עי החוק הם נאסרים והם לא חופשיים , אם הכנסת תחוקק חוק שלהומואים מותר להתחתן ,ולאמץ ילדים ,זה יהיה חוקי ואז מותר לאמץ ילד. כל עוד מדינת ישראל אוסרת את זה אז זה אסור ,וההומו מוגבל , בדיוק כמו החולה הגה שבא לו לנסוע על 150קמ''ש בכביש חוצה ישראל ,כשהרכב שלו חדיש ,והוא בטוח שאינו מסכן איש . ואם יתפס יהיה בשלילה ולא יהיה חופשי לנהוג בתרופת השלילה . אין לי באופן אישי שום דבר נגד זכויות הומואים ,אני מתמלא חלחלה כשאני רואה אותם בהפגנות עם כל ההתערטלות והמניירות שלהם ,בין אם זה בארץ ובין אם זה ברחבי העולם .ולדעתי זה דבר שיפה לו הצינעה ,ואיני מבין במה יש כאן להתגאות בספחת הזאת ??

    הגב לתגובה זו