• 128.

    רמטכ''ל פחדן וכושל. (ל''ת)

    מיקי, 23/04/08 08:47

    הגב לתגובה זו

  • 127.

    אינם יודעים מאין משתין הדג ונותנים ציונים לרמטכ''ל (ל''ת)

    נתן.ש, 23/04/08 04:04

    הגב לתגובה זו

    • יודעים גם יודעים יחצ''ן קטן שלי...... (ל''ת)

      קצין, 23/04/08 08:21

      הגב לתגובה זו

  • 126.

    העיקר אומרים לשנות דפוס פעילות, ומצפים שהוא יכנס אחריו..

    ישראל, 23/04/08 01:37

    בזיוןן רוצים שימותו כמה שפחות חיילים שנשנה ולא נפעל כמו שהם מצפים שניפעל וניכנס אוטומטית אחריהם לתוך הרצועה ומי יודע איזה מיטען חיכה להם שמה..
    זיכרו אירוע חטיפת גולווסר ורגב בצפון ישר אחרי החטיפה טנק ניכנס ובוםם עלה על מטען 4 אנשי הצוות נהרגו..

    הגב לתגובה זו

    • קרא את הנאמר בוינוגרד על האירוע. הועדה לא מצאה כל פסול במהלך האירוע

      השותל, 23/04/08 08:50

      הזה.

      הגב לתגובה זו

  • 125.

    הגעתי למסקנה אחת: לא משנה אם חתרת למגע או שלא חתרת, תמיד יחפשו אותך

    קצין בקבע, 22/04/08 20:50

    אם אתה מסומן ! תמיד יצטרכו את השעיר לעזאזל לספק את רעבונם של המשפחות השכולות.
    הבעיה היא שהקומץ אף פעם לא משביע את הארי ואנו יוצאים קרחים מכן ומכן, נשארים עם צבא חלול ורמטכ''ל מבולבל וכושל.

    הגב לתגובה זו

  • 124.

    אולי נשאל את השרלטן מחקירת החטיפה בזרעית? (ל''ת)

    יוני, 22/04/08 19:39

    הגב לתגובה זו

    • השרלטן מתראיין רק אצל אסתי פרז .( זה ההסכם בניהם) (ל''ת)

      מבפנים........., 22/04/08 21:19

      הגב לתגובה זו

      • השרלטן רוצה לדבר עם החמאס ומנהל אותנו דרך הטרגדיות האישיות שלו... (ל''ת)

        בושה, 22/04/08 23:58

        הגב לתגובה זו

  • 123.

    טוב שלא חתר למגע. קבר אחד פחות או יותר בחלקה הצבאית . (ל''ת)

    ירמיהו, 22/04/08 17:46

    הגב לתגובה זו

  • 122.

    אני מתפלא שבכתבה של בוחבוט הידוע כיחצן של גבי נותנים כך לתקוף את (ל''ת)

    הרמטכ''ל ???????, 22/04/08 15:32

    הגב לתגובה זו

    • כנראה שהבוחבוטון נרדם בשמירה:-) (ל''ת)

      צ'יקו דיקו, 22/04/08 16:33

      הגב לתגובה זו

  • 121.

    גבי תפס את האימרה ''חתירה למגע'' מהזנב..... (ל''ת)

    לא הבין את, 22/04/08 15:14

    הגב לתגובה זו

  • 120.

    רמטכ''ל כושל. היה לי ברור מהרגע שמינו ושריונו אותו באופן תמוהה. (ל''ת)

    הפרשן, 22/04/08 15:02

    הגב לתגובה זו

  • 119.

    אשכנזי טעה. חבל. (ל''ת)

    מועלם, 22/04/08 15:01

    הגב לתגובה זו

  • 118.

    פתאום כולם נהיו לי פרשנים צבאיים

    שפיות זמנית, 22/04/08 13:47

    ''הוא היה צריך לעשות ככה'' ''הוא עשה בשכל''

    אף אחד מבין הטוקסקיסטים פה בוגרי 10 שנות לימוד לא היה שם ולא יודע במדויק את פרטי המקרה. ולא, לקרוא בעיתון לא נקרא לתחקר.

    אם אשכנזי החליט להדיח את המג''ד כנראה שהוא יודע מה הוא עושה.

    הגב לתגובה זו

  • 117.

    מצידו של אשכנזי שהחיילים ירוצו על שדות מוקשים העיקר ''לחתור למגע''. י

    ההסתדרות הישנה, 22/04/08 13:38

    יהיה המוטו של הרמטכ''ל הזה.

    הגב לתגובה זו

  • 116.

    מקווה שברק ישנה את ההחלטה הנמהרת. בעצם ברק ? לא נראה לי.... (ל''ת)

    גדעוני, 22/04/08 13:37

    הגב לתגובה זו

  • 115.

    ניצחון נוסף של הבני בלי-יעל האלה ותו לו

    בעז, 22/04/08 13:36

    איזה בושות.
    הרי חיבים להדיח מישהו ואם כך, למה לא להדיח את התצפיתנים שלא ראו דבר או את מפקד חייל המודיעין שלא הביא מודיעין נקודתי על המקרה. אולי באמת צריך להדיח את ברוך ג'מילי, הכל בגללו.
    מפקדים צריכים לתת גב חזק לכל השרשרת שמתחתם כי בכל דרך אחרת, היחיד מפסיד וכאלה הפסדים כואבים ממש. בחור כארז ולוחם ללא חת מודח מהצבא, לא בגלל שבגד, גנב, עשק קופה, נישק חילת עם לשון או כל דבר שאינו ראוי. הצבא צריך לשמור על המפקדים האלו ולשמור עליהם זה אומר גם ללמוד מטעויות שהרי אין אף אדם שחף מטעויות.

    הגב לתגובה זו

    • צודק, אבל גבי מכסת''ח את חברו צ'יקו תמיר הפשלונר... (ל''ת)

      זו הסיבה, 22/04/08 13:39

      הגב לתגובה זו

  • 114.

    החלטה חפוזה של רמטכ''ל כושל. (ל''ת)

    הוי המרגמות..., 22/04/08 13:32

    הגב לתגובה זו

  • 113.

    אבל זה הנוכל ואצבעוני שלא חותרים למגע !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    גבי ???????????, 22/04/08 13:16

    הגב לתגובה זו

    • קראת יותר מידי סיפורי ילדים. זה לא האתר ..... (ל''ת)

      כיפה אדומה, 22/04/08 13:31

      הגב לתגובה זו

      • ובראש הגדוד צעד ברח אצבעוני הברחן בוגדן !!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

        זה הסיפור, 22/04/08 17:30

        הגב לתגובה זו

  • 112.

    מג''ד יקר. האמן לי רק הרווחת . בקרוב תבין זאת. לך עשה לביתך. (ל''ת)

    עמית, 22/04/08 13:01

    הגב לתגובה זו

    • מצטרף לברכות. גם כך לא העריכו מה שעשית. בחרו להשפיל אותך בפמבי. על

      אבא של תלמיד, 22/04/08 13:23

      ידי רמטכ''ל שלא הייתי נותן לילדיו ללכת אחריו לקרב !!!!

      הגב לתגובה זו

  • 111.

    החלטה עגומה של הרמטכ''ל. חבל !!! (ל''ת)

    עמיר, 22/04/08 12:58

    הגב לתגובה זו

  • 110.

    זהו שינוי חיובי של רוח התבוסה והדשדוש של אוסלו (ל''ת)

    ק, 22/04/08 12:30

    הגב לתגובה זו

  • 109.

    כנראה הממשלה והצבא צריכים ללכת לשעור נוסף אצל נסראללה,

    טורונטו טורונטו, 22/04/08 12:29

    ממשלת ישראל באמת חושבת שללא העברת הלחימה לשטח האויב,ניהול קרב הכרעה וניצול הצלחה העיניין יסתיים? הצחקתם אותי. גבי אשכנזי אולי תפתח את ספר תורת הקרב ותתחיל לקרוא ולהקריא למיסטר שר הקומישיין שגם הוא לא פתח את הספר, או לחילופין נפתח לכם כיתת פו''מ בקנדה.

    הגב לתגובה זו

  • 108.

    הקצינים הטובים הלכו

    אבו עלי, 22/04/08 12:15

    הקצינם הטובים הלכו להיטק ,כי במפעלי ההיטק משלמים להם עשרים אלף ש''ח ורכב צמוד ובגלל הקצוצים בצבא משלמים לקצינים חמשת אלפים ש''ח,נשארים רק הקצינים שאין להם מה לעשות באזרחות
    משתכרים בשכר נמוך, והנה התוצאה,

    הגב לתגובה זו

    • צודק . החומר הטוב עוזב את צה''ל . קצינים חושבים הפך למושג של גנאי. (ל''ת)

      לבנון 2 !!!!!!!, 22/04/08 12:22

      הגב לתגובה זו

  • 107.

    אני מתבייש שיש לי רמטכ''ל כזה. (ל''ת)

    חייל גולני, 22/04/08 11:09

    הגב לתגובה זו

  • 106.

    הסתערות היא ערך אבל לא בכל מחיר ולא בכל מצב. זו הבעיה. (ל''ת)

    יעקב, 22/04/08 10:31

    הגב לתגובה זו

  • 105.

    סוף סוף אחרי שנים

    שאול, 22/04/08 10:00

    על פי התגובות ירד האסימון לאנשים,
    הסתערות אינה ערך,
    מעתה אני מקוה יהיה קשה לצבא לקדש את ההסתערות.
    אין ברירה,חייבים להפעיל הראש ולחפש הדרך היעילה להרוג האויב.

    הגב לתגובה זו

  • 104.

    היה צריך להדיח את סגנו של יו''ר ההסתדרות גבי, ולא את הש.ג. (ל''ת)

    ירון, 22/04/08 09:47

    הגב לתגובה זו

  • 103.

    לפי דעתי אשכנזי טועה!!!!!!!

    מתי, 22/04/08 09:23

    הטנק ירה והרג 2 רוצחים וזה בסדר גמור!!!
    אבלללל לחתור למגע בכל מצב??? זה יכול לגרום למלכודת ומחיר דמים כואב מאוד!!!
    על זה אמרו אבותנו אל תהיה צודק תהיה חכם!!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 102.

    פשוט שעיר לעזאזל ! הפסד לצה''ל. הרווח כולו של המג''ד.

    משה, 22/04/08 09:17

    לך תעשה חיים באזרחות.
    תפנק את המשפחה.
    תעשה כסף ותהנה מתענוגות החיים.

    תודה רבה לך על פועלך עד כה.

    הגב לתגובה זו

  • 101.

    חתירה למגע כן, אבל לא בכל מחיר. אין צורך במוות מיותר של מפקד. (ל''ת)

    זו לא מלחמה, 22/04/08 09:16

    הגב לתגובה זו

  • 100.

    החלטה מטופשת. (ל''ת)

    זהו, 22/04/08 09:15

    הגב לתגובה זו

  • 99.

    לצערי הרוב נכון

    צבי הכהן, 22/04/08 09:14

    אנשים מדברים לעניין ברוח מנהיגינו אידיוט מי שחותר למגע ברח על תקח אחריות הקם ועדת חקירה מטעמך שתוציא אותך נקי.שמתם לב מה חקרה ועדת וינוגרד???? האם 36 השעות האחרונות היו על רקע ..פוליטי??!!!!!
    כלומר האם ההחלטה השעריויתית והטיפשית הזאת נעשתה משיקוילם של השרדות פוליטית או משיקול מדיני הגיוני...כלומר המג''ד חייב לקחת עורך דין ולהסביר שהשיקול לא לתקוף להסתער ולמות היה שיקול צבאי ולא על רקע מפלגתי..תנו לו צאנס..למה רק לאולמרט מגיע??

    הגב לתגובה זו

  • 98.

    איפה צ'יקו תמיר ואחריותו בכל זה ? היו שם כבר 3 הדחות. (ל''ת)

    שחר, 22/04/08 09:13

    הגב לתגובה זו

  • 97.

    בושה וחרפה !!!!!!!

    יעקב כץ, 22/04/08 09:12

    לפני שמדיחים את אנשי השטח שצריכים להתמודד עם מצבים בלתי אפשריים צריך להדיח את הרמטכ''ל ואת שולחיו, חברי הממשלה, שמציבים את צה''ל והמדינה בפני מצבים בלתי אפשריים

    הגב לתגובה זו

  • 96.

    ל-92 -רק אידיוט כותב חותר עם ט (ל''ת)

    יורם, 22/04/08 09:09

    הגב לתגובה זו

  • 95.

    רמטכ''ל אפס שלא נותן גיבוי.

    חייל בצבא, 22/04/08 09:08

    בושה וחרפה!!!!
    סוף כל סוף מג''ד שחושב, ולא רץ קדימה כמו חייל גולני ד''פר, הרי מה היו אומרים אם היו נהרגים חילים.
    עזוב אותך מהצבא, בו לאזרחות ותצחק על כל האפסים שנשארו בצבא.

    הגב לתגובה זו

  • 94.

    אשכנזי רוצה שהידים מתאבדים. אבל אנחנו יהודים . (ל''ת)

    פסח מצא ומרור., 22/04/08 09:06

    הגב לתגובה זו

  • 93.

    אני מבולבל:הקצין לא חתר למגע והודח, קצב חתר למגע והודח

    קתו הזקן, 22/04/08 09:02

    אז מה לעשות?
    כן מגע או לא?
    ואם כן באיזה אמצעים?
    המגד חיכה לטנק שני, ואילו קצב הסתפק בתותח אחד בלבד, והביא לסיום מוצלח של המגע, אז מי יותר גיבור?
    מי יותר חכם?
    =
    חיים רמון גם חתר למגע ואותו הדיחו זמנית, אז מה היא המדיניות?
    =
    במחשבה שניה, המחבלים נקטו באותה שיטה של א' : התגרו בצד השני כדי למשוך אותו למלכודת, א' הצליחה, המגד לא נפל בפח.
    הטיפול במחבלים צריך להיעשות עם שכל ולא בפרץ של רגשות ויצרים בתזמון שלהם, כי כולם יודעים: כשהתותח מתעורר, השכל נרדם בתחת

    הגב לתגובה זו

  • 92.

    זה היה צפוי. התנהלות של ''ראש בקיר'' זה מה שצפוי לנו מהיום. (ל''ת)

    ארץ נהדרת, 22/04/08 08:55

    הגב לתגובה זו

    • שנים רבות זו ההתנהלות

      פינטו, 22/04/08 10:03

      דוקא כשאני קורא התגובות,נראה לי שיש סיכוי שהצבא יבדוק עצמו.

      הגב לתגובה זו

  • 91.

    רק אידיוט היה חוטר למגע. בדרום אין סיבה לעשות זאת .

    אלירן, 22/04/08 08:54

    בלי להכנס לפרטי המקרה המסויים, מי שמעמיד את ערך ''החתירה למגע'' מעל לכל ערך ושיקול מבצעי אחר, מתייחס לחייליו כמו לפיונים במשחק מלחמה.
    אין ל''חתירה למגע'' שום יתרון לכשעצמה, ואם היא אינה שלובה במערכת שיקולים מורכבת ורחבה יותר הכוללת בין השאר עקרונות כמו הפתעה, תחבולה וחסכון בחיי אדם, היא עלולה לאפשר לאויב לנצל את הכרותו עם מנגנון התגובה הצפויה מראש שלנו, ולגרור אותנו למלכודות ומארבים שיקנו לו הישגים קלים בהתקלויות המתוכננות שלו איתנו.

    הגב לתגובה זו

    • יש כאן אנשים המבינים עניין

      מוצי, 22/04/08 10:05

      אז איך קרה ששנים רבות צה''ל קידש את ההסתערות?
      האם בצבא החשיבה אינה ערך?

      הגב לתגובה זו

  • 90.

    לכל הרמטכ''לים הדה מה קולו שיושבים מאחורי המקלדת ו יורים שטויות

    מטומטמים ברשת, 22/04/08 08:50

    אולי כבר תפסיקו להגיב כמו מטומטמים שוטים ומשטים מי אתם בכלל שתבקרו את הרמטכ''ל , תלכו לעבוד במקום לברבר ברשת .

    הגב לתגובה זו

    • קבל תיקון: ''דה מי קולו''. כך אומרים בלאדינו . ואגב אני לא מסכים איתך (ל''ת)

      נבון, 22/04/08 09:09

      הגב לתגובה זו

  • 89.

    רק אולמרט יכול לתקן,יש לו יכולת להחזיר אפילו את המתים לחיים (ל''ת)

    מוטי, 22/04/08 08:50

    הגב לתגובה זו

  • 88.

    האם אשכנזי היה מרגיש בנוח עם עוד קדיש ו-3 יריריות של מטחי כבוד ואז

    גרוסמן, 22/04/08 08:49

    היו מספרים איזה מפקד נפלא הוא היה ...........

    הגב לתגובה זו

  • 87.

    בגבול כה פשוט, מישורי וחסוף מדוע הצליחו בכלל המחבלים להתקרב לגדר

    טבריה בןערת, 22/04/08 08:47

    מי שהיה צריך לתת תשובות הוא לא ה-ש.ג אלא מפקד הפיקוד או מפקד האוגדה. הם כשלו .

    הגב לתגובה זו

  • 86.

    המחבלים חוסלו אז מה הבעיה? לא חובה להתאבד. (ל''ת)

    צה''ל 2008, 22/04/08 08:44

    הגב לתגובה זו

  • 85.

    ומי יבוא במקומו ? הבן של אולמרט? גבי, סוף מעשה במחשבה תחילה. (ל''ת)

    הנשיא, 22/04/08 08:42

    הגב לתגובה זו

  • 84.

    רגע אם היו 3 הדחות כבר באותה גיזרה, סימן שמשהו רקוב למעלה, לא כך ? (ל''ת)

    רמי, 22/04/08 08:39

    הגב לתגובה זו

    • רמי אתה צודק אבל ''הוי המקגמות'' מחפש כסת''ח. פשוט. (ל''ת)

      אב מודאג, 22/04/08 08:47

      הגב לתגובה זו

  • 83.

    כאשר יגורנו בא לנו. עוד מינוי כושל של פרץ והפעם אנו תקועים ל-4 שנים (ל''ת)

    יונתן, 22/04/08 08:38

    הגב לתגובה זו

  • 82.

    היה צריך להדיח את צ'קו תמיר לא את המג''ד ה-ש.ג !!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    שמי, 22/04/08 08:37

    הגב לתגובה זו

  • 81.

    להדיח את הרמטכ''ל המכסת''ח !!!!!!!!!!! (ל''ת)

    גוני, 22/04/08 08:29

    הגב לתגובה זו

  • 80.

    החלטה לא חכמה של גבי אשכנזי ! האם המג''ד היה צריך לחזור בארון מתים ? (ל''ת)

    אלי, 22/04/08 08:26

    הגב לתגובה זו

  • 79.

    מג''ד יקר תודה שהצלת חיים של חיילים

    המג''ד צודק, 22/04/08 08:15

    בדיעבד ההחלטה של המג''ד הייתה צודקת:
    - לא נפגעו יותר ממה שנפגעוב במכה הראשונה
    - ולא נגרם יותר נזק

    אם היו פותחים במרדף היו נהרגים חיילים אולי ...

    החוכמה היא ליזום פעילות ולא לשבת במגננה ולצאת למרדף שמסתיים במארב, בדיוק כפי שקרה!!

    החיילים שנהרגו כשיצאו למרדף - זה תוצאה ישירה של מדיניות החתירה המטומטמת למגע ...

    אולי אז היה צריך להדיח המפקד - שהרג חייליו בכך שנפל למארב?

    אם רוצים להלחם חייבים ליזום פעילות רצינית ומגמתית

    אחרת חבל על חיים של חיילים שמתים בגלל טימטום של אולמרט ושאר מלקקי התחת שמסביבו

    הגב לתגובה זו

  • 78.

    לאשת קצין הקבע ולכמה מהאחרים

    מוטי, 22/04/08 08:09

    הביטויים הקיצוניים של בוז וחוסר הערכה לצה''ל ולקצונה בכל הדרגים (וכך גם למוסדות אחרים בממשל) הם בראש ובראשונה תוצאה של חרדה עמוקה וערעור הביטחון ביכולתנו להתנער ולחזור לעצמנו. אפשר להבין זאת, אבל הביטויים הללו אינם תורמים אלא רק מעמיקים את החרדה בלב הקוראים. די עם זה. תנו אמון במנהיגים, ובמיוחד באלה המסכנים את חייהם עבורנו. צריך לצאת מתוך הנחה שהרמטכ''ל ושני הקצינים הבכירים שהחליטו על ההדחה שקלו את המצב, וגם את ההשלכות המוראליות שיהיו לכך על מצב הרוח הלאומי, הנמצא השפל גם בלאו הכי. בואו נחזור לשפה חיובית, ובואו ניתן הרגשה של גיבוי למפקדים, כי אם לא כן נגרום לכך שצעירים מוכשרים יתרחקו מצה''ל, ואז - אנה אנו באים.

    הגב לתגובה זו

  • 77.

    אולמרט לא חותר למגע: ומפטר קצינים שנגדו פוליטית (ל''ת)

    הדיקטטור, 22/04/08 08:06

    הגב לתגובה זו

  • 76.

    לפי ההגיון צריך להדיח את הרמטכ''ל+כל הפיקוד הצבאי..כי לא חותרים

    עודד יערי, 22/04/08 07:50

    לפי אותו ההגיון צריך להדיח את הרמטכ''ל+כל הפיקוד הצבאי..כי לא חותרים

    למגע עם הטרוריסטים בתוך עזה ובטיפול שורש ולא סתימות זמניות.
    במקום לעשות מה שצריך קרי טיפול שורש ולהשמיד את אירגוני הטרור על תשתיותיהם+ובמיוחד את אנשיהם הם עוסקים במגננה שפוגעת חוץ מהבטחון במורל של תושבי המדינה היהודים.
    שלא יספרו לנו סיפורים על הוראות מהפיקוד המדיני(שגם אותו צריך להדיח בהפגנות חונקות שלטון)שיתפטרו מהצבא ויקחו אחריות למחדל.אז יפתחו בהתפטרותם ההמונית את עיני העם שיעשה טיפול שורש לפיקוד המדיני ובמיוחד לאולמרט השקרן המושחת.

    הגב לתגובה זו

    • לפי זה צריך להדיח את כולנו שבחרנו באולמרט ו..פרץ (ל''ת)

      א.מ, 22/04/08 08:07

      הגב לתגובה זו

  • 75.

    דילמה לקציני: לקיים המדיניות המטומטמת של אולמרט או לשמור על חייליהם

    מה עושים?, 22/04/08 07:42

    מי שרוצה לשמור על הג'וב אומר עם כל הצער אני אשלח חיילים למות סתם העיקר שהתפקיד שלי לא יפגע

    ואם חושב על החיילים הרי נראה כהססן

    במקרה שלנו לא התערב המג''ד בהשתלטות הערבית על מסוף הדלק

    הגב לתגובה זו

  • 74.

    הנדחת הסא''ל היא כיסוי תחת למדיניות ממשלה שצריך להחליף ודחוף.

    דוד מלכי, 22/04/08 07:36

    אי אפשר לדרוש מקצין בצה''ל לקחת אחריות על מדיניות ארורה של ממשלה, ופסיקות מטופשות של בית המשפט העליון שקשרו את ידי קציני הצבא עד כדי כך שלחימה של ממש, אינה עוד אפשרית.

    הגב לתגובה זו

  • 73.

    למה צהל לא מטמין מלכודות לפני מעבר הגבול

    למה לא?????????, 22/04/08 07:01

    וצהל יכול על הדרך הזו בו נכנסו שתי שיריוניות עם חומר נפץ להטמין מלכודות להפעלה מרחוק עוד בטרם הם היו פוגעים בגדר הם היו מתפוצצים לרסיסים למה לא עושים את זה זה כל כך פשוט.

    הגב לתגובה זו

  • 72.

    מתי תבינו שרוח המפקד בעזה היא כזו: רפיסות של אוגדת עזה... (ל''ת)

    אין בושה?, 22/04/08 06:58

    הגב לתגובה זו

  • 71.

    האחריות אצל אשכנזי נעצרת תמיד במגד ולא במחט או מפקד האוגדה ציקו... (ל''ת)

    שימו לב, 22/04/08 06:54

    הגב לתגובה זו

  • 70.

    ומה עם השוטר מהפיגוע בישיבה?

    משה, 22/04/08 06:30

    למה הוא עדיין משרת?

    הגב לתגובה זו

  • 69.

    ליבי עם הקצין ששמו הולבן ברבים

    מיכל, 22/04/08 06:05

    כאשתו של קצין בקבע המשרת בחזית אני חוזה מדי יום בבינוניות המפקדים, בשממון המנהיגות וברדידות החזון, היעוד וההתחייבות של צה''ל. אינני כלל בטוחה שהמג''ד שהודח אשם בדבר ויתכן כי זהו אמבוש שחיכה לו עוד קודם על רקע מאבקי כוח.
    אני אומרת בריש גלי, ניתן לקצץ בחצי ממשכורות הקצינים בצה''ל. לרובם המכריע אין שום אופציה בשוק הפרטי וכאשר יפרשו ודאי יתחבו עצמם להמשיך ולהרוס במגזר הציבורי. לימודים על חשבון הצבא בתוכניות ח''ל (חייב לעבור) כדי לייצר בוגרי מב''ל עם BA שאינם מבריקים או מצטיינים בדבר ברובם. על חומותיך עיר דוד הפקדתי אופורטיוניסטים...

    הגב לתגובה זו

    • למה צריך תמיד ''להסתער''?

      בר ברע, 22/04/08 07:29

      עצם ההסתערות מוציאה את המיטב מהצד שכנגד.
      אין דרישה לתחכום,
      אין דרישה לתחבולה,
      אין דרישה לשקול דעת.

      יש דוקטרינה:
      אם זיהית - אז תסתער,

      יתכן שזיהית אולם זו מלכודת
      שמכין חלק אחר של הכח שלא זוהה.
      ואולי עדיף שהצד השני יסתבך במארב.

      הגב לתגובה זו

  • 68.

    כנראה הממשלה והצבא צריכים ללכת לשעור נוסף אצל נסראללה,

    טורונטו טורונטו, 22/04/08 05:48

    ממשלת ישראל באמת חושבת שללא העברת הלחימה לשטח האויב,ניהול קרב הכרעה וניצול הצלחה העיניין יסתיים? הצחקתם אותי. גבי אשכנזי אולי תפתח את ספר תורת הקרב ותתחיל לקרוא ולהקריא למיסטר שר הקומישיין שגם הוא לא פתח את הספר, או לחילופין נפתח לכם כיתת פו''מ בקנדה.

    הגב לתגובה זו

  • 67.

    הדחת קצין בישראל

    ילד, 22/04/08 05:42

    אינני מתכוון לתיחס לשאלה אם ההדחה מוצדקת ואם אכן אותו קצין הוא האשם היחיד או העקרי בהתרחשויות.

    אנשי הפילוסופיא, משוררים, וגם אנשי מעשה התיחסו משחר התרבות לשאלה, אם אדם או עם, עלולים להגיע למצב, אותו מכנים ''נקודת האל חזור''.

    כמו אותו קברניט של סירת דייג, שהפליג בחורף סוער, לאסוף שלל דייג באוקינוס סוער, אם בהרחיקו ''לכת'' נגזר גורלו והוא כבר לא יוכל לשוב ולא להשיב את ספינתו לחוף מבטחים.

    גם סדום, בשלב כל שהוא הגיעה לנקודת האל חזור. גם גרמניה הנאצית, כשהמערב הבין באותה נקודה שחייבים לכתוש את גרמניה, או שהעולם ישתנה ללא הכר ויכנס לתקופה גרועה מימי הביניים.

    אנו הישראלים, אוהבים ומורגלים, ליפות את פני ההסטוריה ואת גורלו המר של עמינו.

    אביא דוגמה, בקצרה ולא אתעמק בה. בגנון סיפרה לנו הגננת על השיטות בהן נקטו הגרמנים הנאצים להשמדת היהודים. אחת מהן היתה חפירת קברים (תעלה) העמדת היהודים על גדות התעלה כשגרמני עם מקלע (שפנאו) היה יורה בהם.

    סילוסופים בעולם מעסיקים עצמם בשאלה, אם ישראל כבר עלתה על מסלול של חורבן ואסון, שאין ממנו חזרה.

    שהרי לא רק פאשלות מאפינו אותנו, אלא גם הצלחות: בעושק הזקנים, בשוד הקופה הציבורית, במינוי חבריהם הטמבלים, בקבלת שוחד ועמלות ובחברי רשויות שלטון, שיודעים על עבודת נוכלים אבל החליטו לחפות עליהם ולאפשר להם להמשיך ולעבוד כנוכלים, לעשוק את בני עמי ולקבל הגנה של גודעי ידיים גדולי עולם שמקומם בפנתיאון.

    במיוחד חשוב להתענין אילו עסקאות נרקמות בחדרי הכושר הפרטיים בכנסת !

    אעתיק חלק מתגובתו של גדול מכולנו שעליה התבססתי:

    הוֹי הַחֹקְקִים חִקְקֵי אָוֶן
    וּמְכַתְּבִים עָמָל כִּתֵּבוּ.

    לְהַטּוֹת מִדִּין דַּלִּים
    וְלִגְזֹל מִשְׁפַּט עֲנִיֵּי עַמִּי
    לִהְיוֹת אַלְמָנוֹת שְׁלָלָם
    וְאֶת יְתוֹמִים יָבֹזּוּ.

    וּמַה תַּעֲשׂוּ לְיוֹם פְּקֻדָּה?
    וּלְשׁוֹאָה מִמֶּרְחָק תָּבוֹא?
    עַל מִי תָּנוּסוּ לְעֶזְרָה?
    וְאָנָה תַעַזְבוּ כְּבוֹדְכֶם?

    הגב לתגובה זו

  • 66.

    כשהממשלה מורידה הוראות מטומטמות ההחלטה: לשמור על הג'וב או על החיילי (ל''ת)

    בעיה, 22/04/08 04:53

    הגב לתגובה זו

  • 65.

    אנו,ילדי אולמרט, נמלא את מקומו! (ל''ת)

    בשם בן גוריון, 22/04/08 04:50

    הגב לתגובה זו

  • 64.

    לדעתי פוליטיקה וקומבינות בסגנון אולמרט - זו הסיבה

    לשון לא בתחת, 22/04/08 04:37

    מג''ד שריון לא רצה שחייליו יהיו בשר תותחים של מדיניות מטומטמת של אולמרט המושחת וממשלת הכסילים

    ונענש כי לא מאמין בדרך הדפוקה של ממשלת ישראל -- חיילים אולי חייבים לו את חייהם - ולכן מודח...

    אשכנזי מחפש לשון בתחת - חתירה למגע כאשר היוזמה היא של החמאס זה סיכון חיים לשוא - כפי שהוכח

    הגב לתגובה זו

  • 63.

    הדחה

    צביקה, 22/04/08 03:39

    ערך עליון הוא יכולתו של קצין ובמקרה זה מג''ד ,להגיע להחלטה ע''פ תנאי השטח האם כיצד ומתי לקיים מגע עם האוייב.
    האוייב אינו בובה שיושבת ומחכה ''לבואו'' של החייל הישראלי אלא, במקרים רבים מתכנן מארב .
    מכאן ,שאם אין בידך מידע עדכני לגבי כוחו של האוייב העומד מולך,מוטב להמנע ממתקפה מיידית ולנסות לאתר מידע ממקורות נוספים.
    חתירה למגע בכל מחיר ,הינה סיסמא שחשבנו שפסה מן העולם.בעולם האמיתי חיילים מתים לא רק מהמנעות ממגע אלא ,לפעמים בגלל החתירה למגע.

    הגב לתגובה זו

    • From which you conclude that the

      Avnera, 22/04/08 04:45

      three generals are all wrong... O hope for your sake that you do not use this way of drawing conclusions in your 'real' life..
      החליט הרמטכ''ל אשכנזי לקבל את המלצת מפקד פיקוד המרכז, האלוף גדי שמני, ומפקד פיקוד דרום, האלוף יואב גלנט, להדיח את המג''ד מתפקידו

      הגב לתגובה זו

  • 62.

    להדיח תחילה את הממשלה

    אילן, 22/04/08 02:50

    מדיניות הססנית ותבוסתנית שוחקת את כושר ההרתעה של צהל
    מדוע בכלל לאפשר להם לירות על שיטחינו
    כל מדינה,כולל מדינות ערב ,היתה מחסלת את אלו שיורים עליה-רק אנחנו יפי נפש והססנים.
    במזרח התיכון מי שלא מוכן להילחם-יפסיד את זכותו למדינה.

    הגב לתגובה זו

    • לאילן חברו של ביבי מקיסריה.

      נתן.ש, 22/04/08 04:41

      בבחירות הבאות בשנת 2010,יביע העם דעתו בקלפי.וכפי שביבי הובס פעמיים,הוא יובס בשלישית.העם מאס בו ובתורתו ורשעותו.תמשיכו לעשן סיגרים.

      הגב לתגובה זו

  • 61.

    6 שנמלטו או 4 שנהרגו?

    יריב, 22/04/08 02:39

    לא מדיחים קצין כה בכיר, אם ארבעת התוקפים חוסלן כפי שהודיע דובר צה''ל.
    אבל כן מדיחים אותו אם היו 6 מחבלים וכולם, כן כולם, הצליחו להימלט.
    מתי ילמדו בדוברות צה''ל שלשקר אין רגליים.

    הגב לתגובה זו

  • 60.

    מאז שאולמרט משמיץ את ברק, כל משולמי אולמרט נגד התנהלות הצבא. (ל''ת)

    משולמי אולמרט, 22/04/08 02:39

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    את סרן ר שפטו בגלל שחתר למגע (ל''ת)

    מיכל, 22/04/08 02:38

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    רוח גבי ת............!!!

    אלדו בן - סבח, 22/04/08 01:31

    על הרמטכ''ל להדיח את אלומראט
    בהפיכה צבאית שקטה... כמו בתאיילנד.
    מיידי.

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    השריון איבד מכוחו

    שריונר ותיק, 22/04/08 01:12

    תראו מה קורה לחייל הזה. ממנים אנשים בינוניים למגדים, אף אחד לא רוצה להיות קשנ''ר.. כי את הטובים שלחתןם הבייתה בגלל פוליטיקה

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    צ.ה.ל. =צבא הגנה לישראל.

    יחיאל כ''ץ, 22/04/08 01:05

    למי ששכח או אינו יודע צ.ה.ל. הוא צבא ההגנה לישראל.
    בניגוד לצבאות אחרים המכונים הכוחות המזויינים , זהו הצבא שמטרתו היחידה על פי הגדרתו להגן על עם ישראל!!.
    הבעיה המרכזית היום היא שבגלל בג''צ (איך אמר ברק , נשיא בית המשפט העליון לשעבר - הכל שפיט) ןהשפעת התקשורת צריך כל חייל או קצין לקחת לשטח עורך דין על מנת שזה ייתן לו את הגיבויי לפעולתיו.
    לכן היום צ.ה.ל. אינו עוד צבא הגנה לישראל אלא צבא הגנה על ה......

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    להקים סיירת חדשה: סיירת הליכוד

    הצעה, 22/04/08 00:54

    תנאי קבלה:
    בוגר 6 כיתות מקסימום.
    מכור לסמים.
    סכינאי.
    פרופיל 21.
    רישום פלילי.
    חמום מח, גס רוח ורע.
    פרימיטיבי.
    תוקף שוטרים ו/או קשישים.

    לא לדאוג. בליכוד יש הרבה מתאימים.

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    ומי ידיח את אולמרט המושחת

    דוד, 22/04/08 00:49

    המגד לא אשם הוא נהג באחריות כדי לא לסכן את חייליו את אולמרט המושחת צריך להדיח כי כל המצב שנקלענו אחיו זה בגללו

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    מסירת חלקי מולדת של אולמרט מהווה בגידה במדינת ישראל (ל''ת)

    חוק עונשין תשלז, 22/04/08 00:46

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    לחבל באספקות הממשלה הפושעת והבוגדנית לאוייב (ל''ת)

    אצ'ל 2008, 22/04/08 00:44

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    פרחי הטייס שגירשו יהודים יקימו את חיל האויר של האוייב בעטרות (ל''ת)

    אתם שתקתם, 22/04/08 00:42

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    כדי להשמיד את היהודים צריך לסרס את יכולות ההגנה וההתיישבות שלהם !!! (ל''ת)

    הר אדולף ברוג, 22/04/08 00:42

    הגב לתגובה זו

    • אתה צודק בכיוון אליו מובילה התנהלותם.אך ביטוייך קיצוניים מידי (ל''ת)

      בשם בן גוריון, 22/04/08 04:46

      הגב לתגובה זו

  • 49.

    דרושים לוחמי ציון מתנדבים לביעור המושחתים (ל''ת)

    רק בתי דין שדה, 22/04/08 00:41

    הגב לתגובה זו

    • אוי לציון עם לוחמים כמוכם.

      נתן.ש, 22/04/08 07:29

      ינקתם את השנאה מאלילכם ביבי,שהובס פעמיים ויובס בשלישית.העם מאס בכם.

      הגב לתגובה זו

  • 48.

    צהל של תבוסה עכשיו לא יצליח להגן על מדינת ישראל (ל''ת)

    אלא אם תתעוררו, 22/04/08 00:36

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    את אשכנזי מינה מנהיג תבוסה עכשיו פרץ הליצן (ל''ת)

    זו התוצאה, 22/04/08 00:34

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    עם דן הראל מגרש ההודים כסגן אתה תראה רק תבוסות (ל''ת)

    לסלק מצהל מיד, 22/04/08 00:33

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    זה ז\\מספק דלק לאוייב הרבה יותר גרוע מהמג'ד שלא הסתער (ל''ת)

    בוגד עלוב !!!!!, 22/04/08 00:31

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    אסור שאולמרט ברק יהנו מדולר אחד של בגידה בכל מקום שיהיו בעולם !!!!! (ל''ת)

    לוחם ציון, 22/04/08 00:29

    הגב לתגובה זו

    • ללוחם מכיכר ציון,זמנכם עבר העם מאס בכם (ל''ת)

      נתן.ש, 22/04/08 07:30

      הגב לתגובה זו

  • 43.

    מעוות אולמרטי לא יתקן !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    רק יקלקל לכם, 22/04/08 00:29

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    תבוסה עכשיו השתלטו על צהל ועל מדינת שראל (ל''ת)

    לכן התבוסות, 22/04/08 00:28

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    גדי שמני? הממממ. זה לא ההוא שלחץ על הגר נגלר להתלונן? (ל''ת)

    קרייריסט, 22/04/08 00:27

    הגב לתגובה זו

    • האם אתה הייתה מסכים כי בתך תפגע בשירותה הצבאי?

      יחיאל כ''ץ, 22/04/08 00:43

      אינני מכיר אותך. אינני יודע מה גילך ואם אכן יש לך בת בשירות סדיר.אבל שאלה יש לי אליך. האם היית מסכים כי בתך תפגע מינית בעת שירותה הצבאי על ידי שר? - תמהני.
      גד שמני עשה את מה שכל אחד היה מצפה ממנו שיעשה על מנת להגן על חיילת בצבא מפני מטריד.
      רמון היה חוסך מעצמו הרבה עוגמת נפש ומשפט (שלהפתעת כולם לא קבע שיש במעשיו קלון ) , אילו היה מכיר בטעותו והיה מתנצל מייד.
      העובדות מציגות תמונה אחרת של אדם שחצן , יהיר , שניצל את מעמדו ואף ניסה לשבש את החקירה .

      הגב לתגובה זו

  • 40.

    שיריונית אוייב אולמרטית תוריד מטוס אל על בנתב'ג (ל''ת)

    את מי תדיח ????, 22/04/08 00:26

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    אולמרט הוא הבעיה לא המג'ד !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    הנוכל מרקיב את, 22/04/08 00:25

    הגב לתגובה זו

    • רה''מ אולמרט הינו המחסום מהחוליגנים,

      נתן.ש, 22/04/08 07:34

      ומנהיגם ביבי הקצב.פורעי בית''ר ירושלים לא ינהיגו את מדינתינו,פעמים אמר העם דברו והביס את ביבי ויביסו פעם שלישית.רק לא ביבי.

      הגב לתגובה זו

  • 38.

    זה מתחיל עם גלנט הפרשן הלאומי שמחלק פרחים לזקנים מדווש באופניים (ל''ת)

    ומברבר עצמו רק, 22/04/08 00:23

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    ומי ידיח אצ אצבעוני והנוכל לפני ההתאיידות ?????????????? (ל''ת)

    עם מטומטם, 22/04/08 00:19

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    העיקר שעמלות הגז ייזרמו למגדלי אקירוב (ל''ת)

    גם במחיר מג'ד, 22/04/08 00:18

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    גדוד 9 לא קיבל הצטיינות על הלחימה בעזה? (ל''ת)

    אורן, 22/04/08 00:15

    הגב לתגובה זו

    • גדוד 52 קיבל!

      גדוד 52 קיבל!, 22/04/08 02:16

      גדוד 52 קיבל!

      הגב לתגובה זו

  • 34.

    החלטה כל כך נכונה

    שרה, 22/04/08 00:11

    גבי אשכנזי ביצע החלטה מצויינת. חייבים להילחם בכל חדירה לשטחנו ולא להרפות.......להיות הכי מעולים שיש

    הגב לתגובה זו

    • אשכנזי הוא עסקן פוליטי

      אאא, 22/04/08 00:17

      ועד שלא תראי את נתוני הארוע את לא יכולה לקבוע את טיב ההחלטה.

      הגב לתגובה זו

    • להיות מעולים,

      מוצי, 22/04/08 00:20

      זה קודם כל לחשוב נכון,
      לדוגמא, איך קרה שהמחבלים חדרו ?

      הגב לתגובה זו

  • 33.

    למה להסתער לסכן חיים לקחת שבויים שאולמרט ישחרר מייד ???? (ל''ת)

    סתם ???????????, 21/04/08 23:56

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    שרידות הנוכל בסיוע ברק ומתנצרי ש'ס אתנן מנעו את ההכנות למלחמת הקיום (ל''ת)

    22 חודש בוזבזו, 21/04/08 23:55

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    עד שלא תחסלו את עמלות הגז של ברק לא תהיה הגנה לעם בדרום (ל''ת)

    רק תבוסות, 21/04/08 23:54

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    ציפי לבני אומרת שאולמרט הוא אדם ציני ונמהר, חסר שיקול דעת

    ומסוכן מאוד, 21/04/08 23:53

    אנשים רבים ששוחחו איתה בחודשים האחרונים מתארים את הבעת הבוז והתיעוב שמתפשטת על פניה כשהיא נדרשת לעניין אולמרט. לבני, מספרים רבים ממקורביה, לא מעריכה את אולמרט ומאמינה שהיא יכולה להנהיג את המדינה טוב פי כמה (גם בלשכת ראש הממשלה, מנגד, רוטט מחוג ההערכה ללבני על האפס). ''היא אומרת שאולמרט הוא אדם ציני ונמהר, חסר שיקול דעת'', מספר אחד מידידיה. ''היא מכנה אותו שלפן. אפילו בימים האחרונים, בעקבות פגישות אולמרט-אבו מאזן, היא טוענת שבנמהרות שלו בתהליך המדיני אולמרט עלול לוותר על נכסים ישראליים אסטרטגיים''. מקורב ללבני מספר כיצד היא מתקשה לרסן את עצמה לאחר החלטות שהוא מקבל, ''תראה איך הוא מתנהג'', היא אומרת ותופסת את הראש.

    הנסיבות שבגינן חוטף אולמרט את החצים הארסיים ביותר הן 60 שעות הלחימה האחרונות במלחמת לבנון השנייה, אלו שנולדו בהחלטה משותפת של אולמרט ועמיר פרץ במקביל להתגבשות ההחלטה על הפסקת האש במועצת הביטחון של האו''ם. ''אם היא תפתח את הפה על מה שקרה מערב שבת עד בוקר יום שני כל הארץ תרעש'', אומר אדם ששוחח עם לבני על העניין. ''היא מדברת על השעות האלה בזעזוע עמוק''. את החלטתה להישאר לבסוף בממשלה מסבירים מקורביה ממש כשליחות לאומית. היא שם כדי לשמור עלינו מפני אולמרט..

    הגב לתגובה זו

    • כל הכבוד לך על ההעתקה וההדבקה המוצלחת מתיק דבקה... (ל''ת)

      עודד יערי, 22/04/08 08:09

      הגב לתגובה זו

      • דווקא מהארץ (ל''ת)

        מעתיק בכיר, 22/04/08 13:14

        הגב לתגובה זו

  • 29.

    תבוסה מתוכננת חללים מיותרים ספין מושחת

    בצפון ובדרום, 21/04/08 23:52

    קונדליסה רייס הורידה פקודת לאולמרט כי אסור לכוחות צה''ל להגיע עד הליטני. וכך קרה כי בעוד שלציבור בישראל הוצגה תמונה כאילו צה''ל דוהר לא רק לעבר הליטני אלא הוא גם מתכונן לחצות אותו צפונה ולכבוש את רמות נבטיה וארנון, כל יחידה ישראלית שרק החלה לנוע לכיוון הזה נבלמה מיד, לאחר שלוויינים אמריקנים שעקבו אחר המתרחש בשטח התריעו על כך. מאחר ולא כל דרגי הפיקוד במטכ''ל, דרגי הפיקוד בפיקוד צפון, ובוודאי אף אחד מדרגי הפיקוד בשדה ידעו על הסדר/הסבר זה, הפקודות המבצעיות שהם נתנו ליחידות לפי המצב הטקטי בשטח שונו תוך זמן קצר מאוד לפי פקודה סותרת שהגיעה מלמעלה. כך קרה שהחיילים בשטח קבלו במשך יום אחד 4 עד 6 פקודות סותרות, מבלי שבעל דרגה גבוהה ככל שתהייה בשטח, כולל מפקדי חטיבות ידעו להסביר מדוע הפקודה המקורית שלהם שונתה. מאחר ולפי מקורות בוושינגטון ובישראל ראש הממשלה אהוד אולמרט היה הישראלי היחיד שהחזיק את הקשר הישיר עם קונדוליסה רייס, כשהוא אוסר על יתר השרים וראשי הצבא לקיים אתה כל קשר מבלי שהדבר יקבל את אישורו, היו פעמים כי גם הרמטכ''ל רב אלוף דן חלוץ עצמו, לא הבין בדיוק את פשר הפקודות הניתנות לו, על ידי ראש הממשלה. ההסתמכות המוחלטת של ראש הממשלה אהוד אולמרט, על שרת החוץ האמריקנית קונדוליסה רייס, היא שהביא לבלבול ולפקודות הסותרות שניתנו בשדה הקרב.

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    יואב גלנט אומר שיכל להיות הרבה יותר גרוע הרבה יותר (ל''ת)

    פרשן זבלן בכיר, 21/04/08 23:50

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    אם הרמטכ''ל יתמיד בהדחות מתבקשות

    יורם, 21/04/08 23:49

    עד כמה שזה נראה הזוי לבקש היום ממג''ד לחתור למגע, רק ענישה כזו מצד הרמטכ''ל תעורר את המגדים והמחטים שהתרגלו לפלזמה.

    הגב לתגובה זו

    • איך אתה יודע שזה מתבקש?

      אאא, 22/04/08 00:20

      מה אתה יודע על הארוע?
      דבר אחד בטוח,אשכנזי הוא עסקן מושתן עם שאיפות פוליטיות.

      הגב לתגובה זו

    • קרא את 20 ותבייייין (ל''ת)

      קורא, 22/04/08 07:37

      הגב לתגובה זו

  • 26.

    אתם שם למעלה תבוסתנים מנופחים

    Benny, 21/04/08 23:48

    הם הבעיה העיקרית. השאלה היא מתי תפוטרו? ואם כן היה רודף וחיליים היו נהרגים היו אומרים באיזו רשות רדפתה.. בקיצור נמאסתם

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    ובראש הגדוד צעד ברח אצבעוני הברחן בוגדן !!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    יחד עם עמלות גז, 21/04/08 23:46

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    לחתור לנצחון !!!!!!!!!!! ואם אולמרט מסרס אותך אז להתפטר (ל''ת)

    הבנת אשכנזי ???, 21/04/08 23:43

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    בצהל ישנה רק! חתירה 1- לדרגות בנשקל ולפי הק''ג (ל''ת)

    בשם פרץ המצביא, 21/04/08 23:42

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    להדיח את אולמרט הבוגד בנו ומסרס את צהל (ל''ת)

    להדיח מייד, 21/04/08 23:38

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    ' חתירה למגע '

    שאול, 21/04/08 23:32

    לחתור למקצועיות וניצחון -זה חשוב.
    חתירה למגע ? כל מקרה לגופו.
    משהו משובש בצבא המקדש חתירה למגע / הסתערות, למרות שזה נשמע טוב,ולעיתים גם טוב.
    מי שאינו מבין שזו רק דרך אחת מתוך כמה לנצח, פשוט לוקה בהבנתו / מקצועיותו.
    דוגמא למקצועיות :נתינת ההחלטה איך להגן על מוצב / מאחז, לאנשי מקצוע, הם יהיו הסמכות, ולא בעלי הדרגה

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    נכון מצופה שיעלה על מטען שהכינו לו מראש --ויהרגו 6 חיילים

    נמצא האשם, 21/04/08 23:31

    ככה שהצבא סהרורי ומבולבל במקום לתקוף הוא מגן ומחפש אשמים
    אשכנזי אולי אתה תתפטר עקב חוסר הגנה על אזרחי הדרום שהפכו לברווזים שלך ושל אולמרט בגלל הפחד שלכם לכנס לעזה ולשנות פעם אחת ולתמיד את מאזן הכוחות מול החמאס --זה מה שהייתי מצפה מהקצין מספר אחד

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    מתי ידיחו את השר בטחון חסר האונים (הגנרל אצבעון)?

    אביגיל וייסלר, 21/04/08 23:31

    מי שמוגבל לשיגרת התגוננות תמיד יחטוף, ותמיד יהיה איזה איש טפלון שיגלגל את האשמה על איזה מג''ד מסכן, מג''ד עקוד ידיים ורגליים ומסורס ביכולת לפעול על פי פקודת הקודקודים מהכנסת וחכמי הדת של הבג''צ.

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    הבעיה בקדקוד פ.דרום ולא במג''ד( וזו הבעיה) (ל''ת)

    קצין מיל', 21/04/08 23:28

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    צריך להדיח גם את גלנט

    ג, 21/04/08 23:26

    גלנט התבלבל בהבנת תפקידו. הוא חושב שאלוף הפיקוד הוא פרשן טלוויזיה, ובמקום למצוא פתרונות הוא מעדיף לעשות מופע פרשנות לתקשורת.

    הגב לתגובה זו

    • קידמו אותו בסולם הדרגות

      אאא, 22/04/08 00:21

      מאותן סיבות שקידמו את ברק,איילון ושחק : עתודת גנרלים למפלגת הסזון הגריאטרית.

      הגב לתגובה זו

  • 16.

    יש להדיח קודם כל את ראש הממשלה שנותן להם דלק ונגמשים (ל''ת)

    אור, 21/04/08 23:25

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    תמיד צריך להיות מישהוא

    נח, 21/04/08 23:25

    שמפר את השלוה,מה זאת אומרת לחתור למגע?לנו אנשי הקבע יש משמעות אחרת,כשאומרים לחתור למגע ה ה ה .


    רמטכ''ל אשכנזי כל הכבוד!

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    תופסק לאלתר שליטת מר''צ באלופי צהל (ל''ת)

    ארנון, 21/04/08 23:24

    הגב לתגובה זו

    • חונכ תבוסה עכשיו של אשכנז מסוכנים למדינת שראל (ל''ת)

      תפקידם איננו, 21/04/08 23:39

      הגב לתגובה זו

  • 13.

    העדר חתירה למגע - זאת בדיוק הסיבה מדוע צריך להדיח את אשכנזי עכשיו! (ל''ת)

    מושיקו, 21/04/08 23:24

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    מה קורה לנו זה הצבא שבו שרתנו ועליו גדלנו? קונים דרגות בשקמ? (ל''ת)

    חי, 21/04/08 23:23

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    סימני שאלה

    רפי כסתחי, 21/04/08 23:22

    אם רדפו ארחריהם והם חוסלו אחרי שעה האם הענישו את האדם הנכון?
    מה לגבי המודיעין שלא התריע על הפעולה של החמאס (וגם ככה''נ על הפעולה שהיתה לפני יומיים)

    הגב לתגובה זו

    • משהו לא מסתדר לי

      יריב, 22/04/08 02:36

      לא מדיחים קצין כה בכיר אם בהתנקלות נהרגו כל התוקפים. אז מה קןרה פה?
      דובר צה''ל באמת הודיע שארבעת התוקפים חוסלו. אבל כנראה שהאמת היא שהיו 6 תוקפים וכולם הצליחו להימלט. אתה לא מאמין? תחפש בגוגל ותבדוק הודעות שונות על ההדחה.

      הגב לתגובה זו

  • 10.

    קשה למג''ד גם לשחק בבורסה וגם לרדוף אחרי מחבלים. (ל''ת)

    צבא של, 21/04/08 23:14

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    גביל'ה ! הכן מלאי של הדחות

    בטיסטה, 21/04/08 23:13

    מר אשכנזי!
    כדאי שתכין מלאי עצום של מכתבי הדחה.גם כדאי שתפנה זמן רב כדי לחתןם עליהם.גם כדאי שתכין מלאי בלתי מוגבל של מועמדים למג''דיזם.
    כל זאת למה ?
    כי למה להסתכן ?
    האם למען אולמר ?
    אולי למען הברק ?
    אולי למען זהבהבה ?
    צא וחשוב !

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    המגד, שעיר לעזאזל של הפוליטיקאים! הבעיה ? חוסר פקודות החלטיות!

    אברהם, 21/04/08 23:09

    הצעד שנקט הרמטכ''ל נכון! אבל, מי רוצה להלחם עם הפחדנות וההססנות של המנהיגים כיום!

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    טעות איומה!!!!!

    רפאל חגאג, 21/04/08 23:07

    אסור בתכלית האיסור להדיח מגד בצהל לא משנה מהי רמת החומרה של המחדלים מה יגידו קצינים שבכזאת קלות אנשים מפוטרים מתפקידם

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    לא בשביל כל מחבל מסריח צריך לחתור למגע

    אבי, 21/04/08 23:06

    כל יום הורגים מחבלים ולא תמיד צריך לרדוף ולהסתער בשביל אירוע שאין לו כל השפעה ואף אחד לא יזכור אותו בעתיד
    עדיף שהמנהיגות תיקח אחריות ותפציץ אץת עזה וזה ירתיע יותר מכל דבר אחר.
    חיילים צריך לסכן כאשר קימת סכנה למדינה ולא במרדף מטופש.

    הגב לתגובה זו

    • בעוד 39 שנה אולי יבינו זאת (ל''ת)

      בר ברע, 22/04/08 07:40

      הגב לתגובה זו

  • 5.

    למה שיחתור למגע אם אולמרט מספק את הנשק לאוייב ומתגבר אותו עם לוחמים (ל''ת)

    שיישחטו בנו, 21/04/08 23:04

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    לנקות את צהל ממגרשי היהודים !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    אז תנצחו, 21/04/08 23:03

    הגב לתגובה זו

    • מאז 1492 לא נותרו מחילי ומשוטרי (ל''ת)

      מלכי ספרד, 22/04/08 12:17

      הגב לתגובה זו

  • 3.

    עם ובלי קשר למקרה

    חגי, 21/04/08 22:58

    נראה שיש לנו רמטכ''ל מצויין.
    ואם נפקח את העיניים, בלי התלהמות, נראה שבסה''כ גם ההנהגה שלנו לא כל-כך רעה כמו שאוהבים לצייר אותה.

    הגב לתגובה זו

    • חולה כלבת אולמרטי במימון מרקל והירשזיון (ל''ת)

      בכספי שואה, 21/04/08 23:34

      הגב לתגובה זו

    • לפי מה קבעת? לפי הכתבות בתקשורת?

      אאא, 22/04/08 00:23

      התקשורת בונה לקציני צבא תדמית ע''פ מידת מחויבותם לאינטרסים של האוליגרכיה הסמולנית הפיאודלית הלבנה.את יכולתם כקצינים,אנחנו נגלה כאשר תהיה מלחמה.
      להערכתי,אשכנזי הוא עסקן מאופס שמיועד לקריירה פוליטית ולכן קודם.

      הגב לתגובה זו

      • גם במאה שערים הם פאודלים לבנים מ''בתי הונגרין'' (ל''ת)

        הרופא של אאא, 22/04/08 12:16

        הגב לתגובה זו

    • I for one completely agree with you. (ל''ת)

      Avnera, 22/04/08 04:39

      הגב לתגובה זו

  • 2.

    אשכנזי זרק את חונכי תבוסה עכשיו ? או שזו הצגה לתקשורת ? (ל''ת)

    איך נדע ?, 21/04/08 22:58

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    יש לנו רמטכ''ל ליצן

    גדי, 21/04/08 22:57

    חתירה למגע וערך הניצחון הם ערכים של צה''ל - בדיחה שמזמן לא שמעתי מצחיקה כמוהה. מתי רמטכ''ל הבריחה והנסיגה הזה חתר לנצחון ולמגע לאחורנה????

    הגב לתגובה זו