• 119.

    HOW LONG WILL ISRAELIES SITS LIKE DUCKS...

    ELLIOT, 25/05/08 19:54

    ABOUT TIME THAT ISRAELIES STOP BEING KICKED IN THE ASS.
    ABOUT TIME THAT ISRAELIES SHOULD TOPPLE THEIR GOVERNMENT BEFORE ANOTHER HOLOCAUST.
    THIS MAKES ME SICK...

    הגב לתגובה זו

  • 118.

    אם צה''ל מבריח את חייליו מהמעברים כנראה שהלחימה לא מספקת (ל''ת)

    רגיעה עלאק, 25/05/08 17:37

    הגב לתגובה זו

  • 117.

    למה צריך לעניין אותנו שהטירורסטים מעזה נהרגו? (ל''ת)

    אזרחית, 22/05/08 17:06

    הגב לתגובה זו

    • המעניין הוא הרכב המשורין שהיה שייך לפת''ח. (ל''ת)

      לקנות להם עוד.., 25/05/08 20:14

      הגב לתגובה זו

  • 116.

    עוד פעם השקר!!!נהרגו נשים?? ילדים?!?! לא טירוריסטים? (ל''ת)

    אזרחית, 22/05/08 17:02

    הגב לתגובה זו

  • 115.

    יש לעצור ולחקור מיד את מי שנתן להם שריוניות! (ל''ת)

    מילואימניק, 25/04/08 12:11

    הגב לתגובה זו

  • 114.

    אם הם מעיזים כניראה שאין הרתעה מה שאומר דרשני

    יובל, 19/04/08 22:03

    חייבים ליצור הרתעה כי אם לא תהייה כזו ומהר תהייה מילחמה שלא חלמנו עלייה כי אחרי הבריחה מלבנון!! מילחמה כושלת בלבנון!! וכישלון רצוף מול הפלסטינים!!! הביטחון העצמי של הערבים מאוד גבוהה ויהיה קשה לעצור אותם אז אלופי צהל הגיע הזמן להכריע את המערכה אחרת המערכה תכריע אותנו וזה לא יהיה פיקניק

    הגב לתגובה זו

  • 113.

    בנימין נתניהו שר האוצר החוץ ראש הממשלה שגריר ישראל באו''ם (ל''ת)

    מדינאי מפוכח, 19/04/08 15:29

    הגב לתגובה זו

  • 112.

    @@@ההגנה הכי טובה זו ההתקפה@@@

    אריק, 19/04/08 15:29

    מי שממתין שאויביינו יתקפו אותנו על הגדר או בשיטחינו אינו מבין דבר וחצי דבר במילחמה!
    1) המילחמה חייבת להתרחש על אדמת אויביינו ולא על אדמתינו
    2) הם חייבים להיות כול הזמן במצב בריחה והתגוננות ואנחנו במצב התקפה ורדיפתם.
    3) חייבים לייצר פק''ל בית קברות שזה אומר שיש איזה מינימום של מחבלים שכול יום הורגים להם וזה חייב להיות במאות כי זה חייב להיות חלק יחסי מהאוכלוסיה שלהם שיכאיב להם מאוד!
    תישמו את 3 הפקודות הנ''ל ויהיה לנו חג שמח !!!

    הגב לתגובה זו

  • 111.

    לכל הרוחות למה לא להעמיד סוללת תותחים ולירות על עזה??? למי מחכים? (ל''ת)

    דודי, 19/04/08 15:22

    הגב לתגובה זו

  • 110.

    תגובה נורמאלית תהיה החרבת חצי רצועת

    ד''ר אמריך, 19/04/08 15:19

    עזה וניתוק מוחלט וסופי של כל קשר מסחרי עמה. כולל 'הומניטרי'.במלחמה כמו במלחמה.

    הגב לתגובה זו

    • אודות הניתוק הסופי,

      ד''ר היינריך, 19/04/08 15:35

      רעיונך מעניין,
      אשמח לדעת לאיזה חצי אתה מתכוון,
      הצפוני?
      הגברים?
      בתי המגורים?

      הגב לתגובה זו

      • מה שיוצא אני מרוצה (ל''ת)

        תושב העוטף, 25/04/08 12:12

        הגב לתגובה זו

  • 109.

    לכול המגיבים אתם יודעים שהחמסבגלל מצבו הקשה מנסה להתאבד והם רוצים

    לגרור את ישראל, 19/04/08 15:17

    בגלל זה אתם בקושי רואים את צה''ל נלחם בהם,אם לא זה צה''ל הצבא הכי חזק בעולם [יחסי] הי עושה משהוא גדול בעזה.

    הגב לתגובה זו

  • 108.

    די לנו עם המה יפית הצדקני.

    נ.ש., 19/04/08 15:12

    למגר את הטרור באיבחת חרב.

    הגב לתגובה זו

  • 107.

    ממשלת כישלונרים אהוד הנדלניסט אהוד ברח =קריסה ביטחונית (ל''ת)

    אהוד+אהוד=כישלו, 19/04/08 15:11

    הגב לתגובה זו

  • 106.

    ברק כמעט חיסלאת ישראל בקדנציה הראשונה ואולי עכשיו יצליח

    אבי, 19/04/08 14:59

    אין פתרון מלבד הפצצה מסיבית של עזה
    אם נתמהמה תתמרד גם עזה החיזבאללה ערביי ישראל ואפילו הדרוזים
    הטיפש הזה ברק בדרכו המעוותת על כל פיגוע שולח יותר דלק יותר כסף ויותר מזון

    הגב לתגובה זו

    • לברק ראש אנליטי החושב הפוך, על הפוך

      אלדד, 19/04/08 15:19

      על הפוך, כאצבעון הוא מאמין שמי שעושה עמידת ראש הוא גבוה יותר, שמי שלא כבש דבר בחייו מותר לו לסגת מכול מקום, שמי שהשיג מדליות צל''ש בדרך לא דרך הוא הברחן מס' 1 של צה''ל. שאזרחים מפקירים ואת האוייב מפנקים, כפי שלימדוהו רבותיו ממר''ץ: אם נלטף את הנמר הוא ייהפך לחתלתול''

      הגב לתגובה זו

  • 105.

    שאלה: האם בקיבוץ כרם שלום מוכנים להתנצל?

    דני, 19/04/08 14:53

    אם מישהו יודע, אשמח אם יודיע לי. קיבוץ כרם שלום מורכב משמאלנים קיצוניים, חלקם קומוניסטים. הם שמחו מאד כשגירשו את שכניהם מתיישבי גוש קטיף ואפילו עשו קופה לא-רעה עליהם כשהשכירו לצה''ל אדמות ומתקנים לצורך גירוש היהודים. הם מאמינים בלב ובנפש בנוסחאות ''שטחים תמורת שלום'' (אם רק ניתן להם שטחים, נקבל שלום), ''מזרח תיכון חדש'', וכו', וכו' נוסחאות גאוניות של השמאל.

    הגב לתגובה זו

    • הכיבוש אשם כבר אמרנו ? אנחנו אשמים אנחנו משפילים אותם!

      דני. ג שמאלני, 19/04/08 23:32

      מה אתם רוצים מהחמאס אחרי המצור הזה שלנו כמו שקרטר אמר לא נותנים להם אוכל או מים או חשמל ומשפילים אותם, מה אנחנו מצפים שהם יעשו ?

      חוץ מזה אנחנו החזקים ובגלל זה אנחנו צריכים לוותר !
      אם ניסוג מהגדה וניתן לחמאס להקים צבא רציני אז הם לא ירגישו מושפלים ואז הם יפסיקו להתקיף אותנו. אוף מה כל כך קשה להבין אוף ? יא ימנים לא שפויים חסרי בינה.

      הגב לתגובה זו

      • ביגלל הזויים כמוך , כנס

        צפוני ציוני ., 20/04/08 17:58

        נהרגו לנו כבר כ 2000 אנשים במילחמה שאפשר ליגמור בכמה שעות אם לא היינו הומניטרים וסמרטוטים כמוך . 2 מטוסי הפצצה מחריבים הכל ויש לנו שקט ל 100 שנה . אבל חבורת סרטן בלב כמוך גוררת את המדינה למילחמת התשה . רק אתה לא מבין שהם הביאו לעצמם את הצרות שלהם . אגב הייתי ממליץ לך לגור איתם , אתה ראוי להם .

        הגב לתגובה זו

      • תעשה לי טובה

        נ, 21/04/08 08:06

        זבנג וגמרנו? עוד לא הבנת שאין דבר כזה כיבוש נאור?

        הגב לתגובה זו

  • 104.

    התגובות כמו כוסות רוח חבל על הזמן יש לנו ממשלה כושלת ברמות שיא

    אהוד את אהוד, 19/04/08 14:41

    שני הכישלונרים!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!הביתה.

    הגב לתגובה זו

    • מי יבו במקומם הה יחכם,ביבי לו בה בחשבון ,אז מי יש. (ל''ת)

      א, 19/04/08 14:52

      הגב לתגובה זו

      • אפי איתם. (ל''ת)

        יעשה סדר, 19/04/08 15:35

        הגב לתגובה זו

  • 103.

    אני קוראת את הכתבה ואני פשוט גאה בצה''ל בחיילים

    אילנה, 19/04/08 14:41

    ובמדינה שלי

    הגב לתגובה זו

  • 102.

    זיכרו כי את הרכב המשוריין אנחנו נתנו לפלסטינאים (ל''ת)

    מתי נלמד?, 19/04/08 14:37

    הגב לתגובה זו

  • 101.

    זאת מלחמת ההתשה האמיתית, אזרחים נמצאים נמצאם בקו הראשון!

    אברהם, 19/04/08 14:36

    אם לא נשנה את כללי המשחק ומהר, נמצא את עצמנו בריצה אחרי הזנב!
    השלטון יעבור מיד ליד ולא חשוב איזו מפלגה תעלה.
    יש וחייבים לשנות את האסטרטגיה, כל מדינה במצב שלנו הייתה פועלת אחרת!
    אזרחי המדינה מבולבלים וחסרי אונים, אותי למשל לא מעניין מה מצבם של תושבי עזה ולא מצבו של אזרח כל שהוא על פני כדור הארץ!
    יש לפעול כדי שהעולם יבין שמצבינו לא טוב יותר מי זה של הערבים בשטחים.
    כיום הערבים מרגישים יותר בטוחים במדינתם מאשר העם בישראל!

    הגב לתגובה זו

  • 100.

    מדוע לא הציבו במקום קוביות בטון כנהוג במעברים מסוכנים כאלה ???????? (ל''ת)

    שאלה, 19/04/08 14:29

    הגב לתגובה זו

    • לא בא לנו ! (ל''ת)

      תשובה, 19/04/08 15:20

      הגב לתגובה זו

    • צודק. מדוע לא שמו שם בטונדות ? כנראה שצ'יקו תמיר לא חשב על זה . (ל''ת)

      שמעון, 19/04/08 15:35

      הגב לתגובה זו

  • 99.

    כל הכבוד לגדס''ר

    עופר, 19/04/08 14:26

    חבר'ה אני גאה בכם אתם לוחמים ללא חת, עשינו טירונות ביחד בקציעות- כל הכבוד ושמרו על עצמכם שם בדרום.

    חג שמח לכולם

    הגב לתגובה זו

  • 98.

    הוכח היום שוב, שאולמרט בזיון, ברק כישלון, ונוער הזהב משלם בדמו (ל''ת)

    אליפז התימני, 19/04/08 14:26

    הגב לתגובה זו

  • 97.

    לגרש את כול העזתים לסיני עכשיו ועזה תהפוך לרצועת ביטחון . (ל''ת)

    אב, 19/04/08 14:25

    הגב לתגובה זו

  • 96.

    זה עוד מנדט לליברמן (ל''ת)

    שרה, מזרחנית, 19/04/08 14:24

    הגב לתגובה זו

  • 95.

    להודיע להנייה שתוך 24 שעות אם הו לא מסגיר את עצמו וכנופייתו לצה''ל,

    אב, 19/04/08 14:23

    צה''ל מוחק את עזה.

    הגב לתגובה זו

  • 94.

    ' הסתערו לעבר המחבלים '

    מוציניו, 19/04/08 14:21

    בסדר, הבנו שאתם גברים,
    אין צורך לספר לנו כל פעם על הסתערויות.

    הגב לתגובה זו

  • 93.

    משחקים בקקה

    Avi Ecuador, 19/04/08 14:19

    אם היינו מגיעים להסכם שלום עם חמאס,
    תמורת שחרור מאות מחבלי חמאס,
    תאמינו לי, היינו מונעים את התוצאות האלה !

    הגב לתגובה זו

    • אתה חי בהזיות

      סטודנט, 19/04/08 15:28

      הסכם שלום עם החמאס???
      זה ראלי מו פרות שקופצות מעל הירח
      ובית עשוי שוקולד
      צא מההזיה

      הגב לתגובה זו

  • 92.

    חברות שמספקות דלק וכו לאויב, הם אויבי העם ויש לטפל בהן כאויבים (ל''ת)

    מהפיכה עכשיו, 19/04/08 14:18

    הגב לתגובה זו

  • 91.

    ברק ואולמרט מלחמת השרדות אישית על הגב של כולנו. בקרוב קאסמים בשרון. (ל''ת)

    אייל, 19/04/08 14:16

    הגב לתגובה זו

  • 90.

    תגובות פוליטיות הם של המתנחלים שונאי ישראל

    rtr, 19/04/08 14:06

    שלא תהיה טעות, האויב הכי גדול של מדינת ישראל היהודית הם המתנחלים ורק אחר כך הפלסטינאים.

    הגב לתגובה זו

    • נראה אם תחזור על כך כשתהיה בעזרת אחיך השמאלנים לפליט דארפורי (ל''ת)

      אביגיל וייסלר, 19/04/08 15:12

      הגב לתגובה זו

  • 89.

    חג שמח לכל הפראיירים שמשרטים את אולמרט והגנבים!!!!!! (ל''ת)

    אתם דפוקים, 19/04/08 14:06

    הגב לתגובה זו

    • משרתים, משרתים (ל''ת)

      אבו עלי, 19/04/08 14:25

      הגב לתגובה זו

  • 88.

    אני עסוק בהישרדות שלי,אל תבלבלו את המוח עם השטויות של עזה,נודניקים! (ל''ת)

    אין זמן בשבילכם, 19/04/08 14:06

    הגב לתגובה זו

  • 87.

    תפנימו

    פטיש וסדן, 19/04/08 14:06

    תפנימו - זה רק מתחילץ

    ולכן היוזמה צריכה להיות אכזרית, רצחנית, כואבת, מחוץ לכל פרופורציה. כזו שלאחריה מי שישרוד אותה לא ירצה יותר להתעסק איתנו.

    אל תהפכו את החיילים לשק החבטות של הפוליטקלי קורקט. יש לאפשר ליזום את הנוק אאוט.

    לא פעולה רגלית עם הרבה נפגעים. אלה מחיקה מהאוויר. לא יחיה ולו אדם אחד בין הגדר ועד לים (ברצועה)

    תפנימו - זה או אנחנו או הם. אני בחרתי! ואתם?

    הגב לתגובה זו

  • 86.

    די לנאיביות

    ח, 19/04/08 14:05

    אנו רואים כי החמאס וגופי טרור נוספים אינם מוכנים להביא לרגיעה באזור וזאת בשל העובדה כי רגיעה ושלום יפחיתו את כוחם ועל כן פועלים הם להבעיר אש כדי ''להישאר בחיים'' מבחינה פוליטית. הגיע הזמן כי נעשה מעשה ונחסל את תשתית הטרור כך שלא יעז להרים את ראשו שוב. אם אין הפלשתינים רוצים להגיע לשלום תוך הידברות והבנה כי אנו כאן ונשארים כאן, כל שנותר הוא להכריע בכוח הזרוע כי אנו לא הולכים לשום מקום.

    הגב לתגובה זו

  • 85.

    מדוע לא היו בטונדוט במעבר ? עוד פאשלה ???? (ל''ת)

    עמי, 19/04/08 14:02

    הגב לתגובה זו

  • 84.

    כשתוקפים חיילים זה לא טרור

    שמאלן מתון, 19/04/08 14:01

    אלו מעשים חמורים, טוב שצה''ל מצליח למנוע אותם, טוב אם יהרגו כמה שיותר מחבלים, אבל פעולות נגד צבא אינן ''טרור''. זו פשוט מלחמה, אבל מול חיילים אלו לא ''מחבלים''. עובדה.

    הגב לתגובה זו

    • אם מלחמה אז כמו במלחמה

      חנניה, 19/04/08 14:31

      אם אנו במלחמה אז להתנהג כמו במלחמה. אין העברת סחורות מכל סוג עם גוף איתו אנו במלחמה. אין אספקת חשמל או דלקים לגוף איתו אנו במלחמה. כל מי שמתקרב לגבול יש לחסלו מיידית.
      גם למלחמה יש כללים.

      הגב לתגובה זו

    • ata metunaf

      Isaac, 19/04/08 15:05

      im hachayalim lo hyo otsrim otam betechc atta o atta o atta oatta o mishu meod karov elecha tachshv lifne sheata kotev
      chag samech

      הגב לתגובה זו

  • 83.

    אולמרט הרס את צהל הורס את המדינה והמחבלים חוגגים בושה וביזיון של

    אורי, 19/04/08 13:53

    ממשלה מטומטמת חסרת דרך שתביא עלינו הרבה דם

    הגב לתגובה זו

    • 'הרס את צהל '?

      חחץולץףו[]ק, 19/04/08 14:26

      לאולמרט אין קשר ליכולות הצבא,
      מי שלא מבין זאת, לא תורם להבראת הצבא, ולכן לעתידנו פה.

      הגב לתגובה זו

  • 82.

    חג שמחחחחח

    איזה בידור, 19/04/08 13:51

    כל הכבוד לכל הבכיינים פה,
    יושבים פה ובוכים במקום לעשות מעשה,תפגינו תתעלמו מהממשלה הפושעת הזאת,אל תשלמו מיסים,להחרים אותה לגמרי במקום לבכות פה.
    וכמובן..פראייר מי שמתגייס לצה''ל כשהעומד בראש הוא ראש ממשלה שכזה.
    ושיהיה חג שמח:-)

    הגב לתגובה זו

  • 81.

    צריך לספק למסכנים דלק במיכלי נפלאם כי הם לא מאפשרים להעבירו במסוף. (ל''ת)

    פשיסט מצןי, 19/04/08 13:49

    הגב לתגובה זו

  • 80.

    מספיק לרולטה הרוסית של אולמרט. (ל''ת)

    הומימה, 19/04/08 13:45

    הגב לתגובה זו

  • 79.

    גדוד הסיור המדברי הם גברים אחד אחד (ל''ת)

    Z, 19/04/08 13:44

    הגב לתגובה זו

  • 78.

    לפנות את הרצועה מיושביה (ל''ת)

    גבעול, 19/04/08 13:43

    הגב לתגובה זו

  • 77.

    איפה היה הטנק שישחיל פגז למשוריין שלהם?

    ZZZ, 19/04/08 13:43

    מגיע משוריין, צריך לירות בו ישר

    הגב לתגובה זו

    • מי שלא שם משוריין המתקרב על הכוונת,

      מוצי, 19/04/08 14:08

      גם לא מבין כי יש בעיה עם זה,
      ולכן אין גם התיחסות.

      הגב לתגובה זו

  • 76.

    ניראה לי שזה התחיל כבר מזמן (ל''ת)

    JIM BEAM, 19/04/08 13:41

    הגב לתגובה זו

  • 75.

    צריך לאטום את כל מעברי הגבול עם עזה

    אלי, 19/04/08 13:38

    ולהתחיל לגרש את העזתים לכוון הים. הם צריכים להבין שהם הרבה יותר קרובים למים ונמצאים בסכנת טביעה מידית.

    הגב לתגובה זו

  • 74.

    ותגובת ברק - עוד דלק , מזון , חשמל מים וכסף !! (ל''ת)

    אלי, 19/04/08 13:28

    הגב לתגובה זו

  • 73.

    השיריוניות מופעלות כמובן נגדנו

    נחום, 19/04/08 13:21

    השיריוניות מופעלות כמובן נגדנו. עכשיו נחמץ ליבי על החיילים שמשרתים ביו''ש כי אני זוכר שאהוד ברק, בהנחיית אולמרט, העביר גם אמצעים לראיית לילה לערבים, כדי שיוכלו לירות בנו יותר טוב בלילה...
    חברים, יש לנו שלטון אנטי יהודי ופרו-ערבי. פשוט!
    הם רוצים שיהודים ימותו!

    הגב לתגובה זו

  • 72.

    להעמיד לדין בבי'ד צבאי על בגידה וסיוע לאוייב את מי שאישר ל''משטרה'' (ל''ת)

    של עזה ויו'ש, 19/04/08 13:04

    הגב לתגובה זו

    • מגוחך! אחרי מתן פרס נובל לשלום לראש המרצחים על ידי

      בשם בן גוריון, 19/04/08 13:39

      ממשלת ישראל[שלא לדבר על נשק,הכרה,שטחי ריבונות ועוד..] , כל בגידה שבאה אח''כ מתגמדת ונעשית לשגרת יומנו

      הגב לתגובה זו

    • גם בית הדין הצבאי הוא בובה של האייתולות הבג''צ (ל''ת)

      נתן החכם, 19/04/08 13:44

      הגב לתגובה זו

  • 71.

    הצבעתם קדימה--אז די לבכות!! תעמדו איתן אחרי עליזה ובעלה (ל''ת)

    אחד, 19/04/08 13:03

    הגב לתגובה זו

    • רק אולמרט וילדיו המופתיים יראו לנו הדרך (ל''ת)

      בשם בן גוריון, 19/04/08 13:42

      הגב לתגובה זו

  • 70.

    בני אדם כולם אחים --למה קוטלים אחד את השני?בניית אמון חדש--------- (ל''ת)

    יואב, 19/04/08 12:57

    הגב לתגובה זו

    • נכון נשמה !! כך אמרו גם עראפאת ,משעל, הנייה.. (ל''ת)

      בשם בן גוריון, 19/04/08 13:41

      הגב לתגובה זו

  • 69.

    אסור להתעסק עם הבדואים, הדרוזים, מג''ב וגולני...מתפלא על המחבלים...

    יוסי, 19/04/08 12:52

    כבר היה עדיף להם לפוצץ את החגורות שלהם על עצמם עוד בשטח שלהם.
    כל הכבוד לצה''ל

    הגב לתגובה זו

  • 68.

    הפתרון היחיד הוא הדברות

    ש, 19/04/08 12:49

    הדברה מסיבית ורציפה של כל פלסתיני חמוש ו/או תומך טרור, כפי שמתחייב מהחוק הישראלי והבינ''ל.

    רק הדברה תביא שלום, לא מדברים עם זוהמה.

    הגב לתגובה זו

    • מסכים-להדביר כמו את יתושי הביצות (ל''ת)

      שמאל מחליש צה''ל, 19/04/08 13:44

      הגב לתגובה זו

  • 67.

    #60 אתה צודקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקק (ל''ת)

    האמת הקשה, 19/04/08 12:47

    הגב לתגובה זו

  • 66.

    איזה חיילים! 585 המלכים!

    ישראלי יהודי, 19/04/08 12:46

     וואלה אין כמוכם ! אתם הטובים ביותר

    הגב לתגובה זו

  • 65.

    הם חדרו למסוף עם שיריונית אקס-פתח. זה יחזור על עצמו בגדה.

    נתתם להם, 19/04/08 12:45

    זה באמת עובר כל גבול.
    אולמרט מקיים שיחות וירטואליות עם אבו מאזן וכדי לקיים את מצג השוא נותן לו שריוניות ורשות לפתוח תחנות ''משטרה'' באזורים שבאחריות ביטחונית שלנו.
    אנחנו לא פועלים בנחישות בעומק הרצועה עם חיל האויר על מנת להרוס את תשתיות החמאס הפוגע בנו מידי יום.
    אנחנו לא מגינים על ישובי עוטף עזה מפני הקסאמים אך גם לא ''ממגנים את עצמנו לדעת''.

    בחרתם ''קדימה'' - הזמנתם זאת על עצמכם.
    אני לא הצבעתי קדימה ונשאר פה רק מפני שהילדים שלי החליטו, כמו משפחתי שנספתה בשואה, להשאר עד הסוף המר ולא לזוז.
    כשהייתי חייל - השתתפתי ב 3 מלחמות כדי לא לאפשר את מה שקורה היום.
    היום אני נאלץ לראות בעינים כלות איך שולטים בנו אימפוטנטים המתעתעים באומה שלמה רק כדי לשמר את כסאם והעם הולך אחריהם כמו עדר כבשים המובל לטבח.

    הגב לתגובה זו

  • 64.

    שמישהו יסביר לאשכנזי שלא הכל מקרה צריך לחתור למגע עם ראש בקיר !!!!! (ל''ת)

    קצת שכל לא, 19/04/08 12:42

    הגב לתגובה זו

  • 63.

    מחדל של המנהיגים!

    יוסופר, 19/04/08 12:42

    1./ מי שהוביל את הבט''ש בלבנון של אז כמפקד אוגדה ואח''כ כאלוף פיקוד מוביל היום את הבט''ש בעזה. לא למדנו כלום - שולחים את החיילים כברווזים.
    2./ לשם מה הוציאו את המתנחלים מעזה? הרי הבטיחו שיהיה יותר קל להצדיק מלחמה בטרור בתוך עזה. מה עושים עם זה? כלום!
    3./ למה ההנהגה של החמ''ס לא כאן בית הכלא? מיד אחרי שנחטף גלעד שליט היו צריכים לאסוף לאט לאט את הניה וחבורתו. אם שליט נמק בכלא גם הם יזכו לאותו יחס. מחירו של שליט ירד פלאים ועסקה תצא לפועל מהר יותר.

    הגב לתגובה זו

  • 62.

    אנחנו אשמים נכון ביילין? זהבה? (ל''ת)

    שפוי, 19/04/08 12:35

    הגב לתגובה זו

    • נכון ! (ל''ת)

      ביילין זהבה, 19/04/08 14:23

      הגב לתגובה זו

  • 61.

    מישקוביע פתיחה באש הפרקליטות ובג''צ ,ככה במדינות בננות (ל''ת)

    תנו לבג'צ לפקד, 19/04/08 12:34

    הגב לתגובה זו

  • 60.

    מיליוני שקלים לרצועה

    Y, 19/04/08 12:34

    אחרי כל פיגוע שיוצא מרצועת עזה שבים האיומים בעצירת אספקת הדלק והחשמל. בינתיים זורמים מדי חודש מיליוני שקלים לרצועה דרך ישראל. במערכת הביטחון יודעים שחלק מהכסף משמש לפעילות טרור, אך הממשלה מתעקשת: העברת הכספים תימשך

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    לעשות מהפכה צבאית ולהציל את המדינה מהפוליטקיאם שדואגים לתחת שלהם (ל''ת)

    מהפכה צבאית, 19/04/08 12:31

    הגב לתגובה זו

    • צודק !! ויעיל יותר (ל''ת)

      Jaqueline, 19/04/08 13:12

      הגב לתגובה זו

  • 58.

    שריוניות !!!

    יוסף הגלילי, 19/04/08 12:30

    למה הממשלה הסכימה שיעבירו שריוניות לפלשתינים ?? טמטום !!!

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    כל הכבוד לגדס''ר המדברי! תותחים אחד אחד! (ל''ת)

    נדב, 19/04/08 12:24

    הגב לתגובה זו

    • על איזה כבוד אתה מדבר ? הייתה שם פאשלה נוראית. (ל''ת)

      מני, 19/04/08 12:41

      הגב לתגובה זו

      • אתה מדבר שטויות מני כמו כל הצברים

        אחד, 19/04/08 13:29

        שחושבים שהם יודעים הכל. מזל שיש בדואים צנועים ומקצועיים שמדברים במעשים והצילו אותך היום מחומת מגן 2

        הגב לתגובה זו

      • תגובה למני

        יודע דבר, 20/04/08 12:51

        הגדסר בגבורתם מנעו מגה פיגוע
        תפנים!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

        הגב לתגובה זו

  • 56.

    כל הישראלים הפכו להיות כמוני,איזה פלא, ואיזה טרגדיה לעם היהודי !!!! (ל''ת)

    חלש,מסכן,מרחף, 19/04/08 12:19

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    הנאיביות מחסלת את הצבא..............

    שאול קאופמן, 19/04/08 12:13

    הבטחון צולע,החיילים בעמדת הגנה הם קורבות של הדמוקרטיה.

    הלוחמים אולי חכמים אבל לא מספיק מתוחכמים.הנאיביות גובלת בטפשות,
    הסובלנות גובלת בקרבנות שווא.האמונה בצד השני גובלת בטמטום.

    ההגנה מעידה על חולשה ומביאה קורבנות שווא.

    הסכמים עם אויבים עורכים רק לאחר ניצחון.

    תושבי שדרות והסביבה הם מופקרים ומוזנחים,אין דוגמא כה גרועה בהסטוריה.הם צריכים לקחת את עצמם בידים לארגן מיליציה שתגן עליהם ולתבוע את המדינה על הפקרותם והזנחתם הפושעת.

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    585 Kavod!!!!! (ל''ת)

    uriel, 19/04/08 12:10

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    כול הכבוד לגדוד הסיור הבדאוי (ל''ת)

    בדאוי, 19/04/08 12:01

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    שישלח א' טיפה שכל לממשלה שלנו!!!

    אכפתלי, 19/04/08 11:55

    אבל לא יותר מדי!

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    הפסיקו לספור את ההרוגים בצד השני זה לא מענין

    יעקב, 19/04/08 11:51

    תתמקדו בחילי צה''ל הם הבכירים והגיבורים.

    הגב לתגובה זו

    • זה דווקא מעניין מאוד

      ד, 19/04/08 12:16

      אפילו אבו מאזן הודה שהפלשתינים שילמו בלמעלה מ- 1000 חללים על הרפתקת גלעד שליט, ללמדך שמה שלא נכנס לראש בכוח, יכנס לראש ביותר כוח. אבל אצלנו לדאבוני לא עושים את חשבון החללים שלהם, ואף אחד לא מציין שמאז עלה החמאס לשלטון הפלשתינים שלמו בלמעלה מאלפיים וחמש מאות הרוגים, שזה בערך כמניין קורבנות מלחמת 73.

      הגב לתגובה זו

  • 50.

    הגדס''ר המדברי תותחים כמו תמיד.

    ניר, 19/04/08 11:42

    עושים עבודה שקטה, יעילה וכמעט ללא נפגעים. תמשיכו כך.

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    צהל משחרר ידיעות על חיילים שנפגעו טיפין טיפין כדי לא להעיב על החג

    חייל פשוט, 19/04/08 11:37

    כניראה הפגיעה של מכונית התופת היתה קשה עם הרוגים ואת זה לא משחררים במקום זאת היה צריך לבצע מכה אנושה לחמאס בעזה כל כך קשה שהיו נעמדים על הרגליים האחוריות שלהם בבונקר כל המנהיגים הפחדנים שלהם המסתתרים במחילות.
    למה הצבא שוב ושוב משתמש בחילים כברווזים במקום להמטיר אש תופת על כל מה שזז ליד הגדר ולהזהיר מי שיתקרב לשם ללא תיאום יפוצץ. למה המפקדים הדמה מה קולו חוזרים כל הזמן על אותם השגיאות ומבצעים פעולות שיגרה כל הזמן אותו דבר ובאותו לו''ז למה למה למה

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    אולמרט וברק קשרולצבא תידיים ולא עושים כלום הדרום מופקר חיילים נהרגי

    ערן, 19/04/08 11:35

    והכל כדי לשמור על תהליך השלום המדומה שהם חושבים שהם מנהלים

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    585!!!

    החתול שמיל, 19/04/08 11:18

    אחת היחידות הטובות בצה''ל!

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    יש מאמר פרשנות על האירוע באתר של ד''ר גיא בכור. מעניין (ל''ת)

    מעוז, 19/04/08 11:17

    הגב לתגובה זו

    • לינק? (ל''ת)

      לינק דה סינק, 19/04/08 13:53

      הגב לתגובה זו

      • הלינק.

        בבה-בובה, 19/04/08 15:44

        חפש GPLANET ברשת. האיש יודע ממש הרבה!

        הגב לתגובה זו

  • 45.

    ככה זה כשממנים רמטכל שלא יודע לחשוב!

    אזרח מודאג, 19/04/08 11:16

    מתי אשכנזי ה''גאון'' יבין שלא תמיד צריך לחתור למגע? אילו הנגעים של חטיבת גולני, איפה שאין שכל יש חתירה למגע...
    אפילו עופר שלח אתמול מתח בקורת חריפה על המדיניות של צהל בעזה!
    אשכנזי וצמרת פיקוד דרום: ירקתם על צהל במלחמת לבנון - ואתם חוטפים כעת בהפוכה!
    צהל בלבנון נלחם באמת, ואתם אפילו בט''ש לא יודעים לנהל

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    אין מנהיגות צהלית אמיתית בגזרת עזה! הכשלון זועק לשמיים! (ל''ת)

    כאוס ופניקה, 19/04/08 11:15

    הגב לתגובה זו

    • אתה בפאניקה (ל''ת)

      רגיעון של הדס, 19/04/08 12:16

      הגב לתגובה זו

  • 43.

    כול הכבוד לגדוד הבדואי (ל''ת)

    אבו עלי, 19/04/08 11:12

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    גדס''ר 585

    עדי, 19/04/08 11:11

    אתם תותחי על!!!חולה עליכם!!!

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    במלחמה כמו במלחמה, הקם להרגך השכם להרגו...

    משה, 19/04/08 11:00

    כבוד לגדוד הסיור המדברי, תמיד הערכתי את רוח הלחימה שלכם...

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    זוכרים איך פרץ מינה את אשכנזי ושריין אותו ל- 4 שנים? אכלנו אותה (ל''ת)

    רמטכל שלא מבין, 19/04/08 11:00

    הגב לתגובה זו

    • ככה זה כשיש מינויי קומבינה!!! (ל''ת)

      אלון, 19/04/08 11:15

      הגב לתגובה זו

  • 39.

    למה הכיפות הסרוגות והימניים צריכים לשמור על קומץ קיבוצניקים?

    אבישי רוזמן, 19/04/08 10:58

    בזמנו הם התירו את דמם, בתיהם, רכושם וכבודם של אנשי גוש קטיף (ועדיין ממשיכים בגישה זו כלפי איו''ש)
    ולא רק שזה היה פושע ומזעזע, זה גם היה מטומטם כי בכך הביאו את חיות הטרף המוסלמיות לפתח ביתם.
    ועתה הם מצפים שעליהם יגנו כולם.
    אז ראשית ההגינות לא מחייבת זאת, שנית אנשיהם הם- השמאלנים הם הראשונים שיבגדו בהם ויפקירו אותם.

    הגב לתגובה זו

    • יאללה סע סע (ל''ת)

      נימי, 19/04/08 11:48

      הגב לתגובה זו

    • באמת לא ברור.

      ., 19/04/08 12:19

      עכשיו כשהרסו את גוש קטיף, יש שלום בדרום.
      צריך פחות חיילים לשמור על הישובים בעוטף עזה, לא?

      הגב לתגובה זו

      • ואף חייל או אזרח לא נפגע סוף סוף, הבאתי את ימי המשיח. (ל''ת)

        אמרתי לכם!!!, 19/04/08 13:11

        הגב לתגובה זו

    • מי אמר שקיבוצניקים לא נלחמים ?

      ימני קרבי, 19/04/08 13:17

      לא כל מי שקורא לעצמו ימני הוא באמת ימני ולא כל ימני (למשל הכיפות הסרוגות) הוא צודק בהערכת המצב שלו.
      למשל אספסוף המשתמטים והש''ג של הליכוד קורא לעצמו ימני.
      אני למשל ימני וקרבי בדימוס וחושב שהנסיגה מעזה (לא מציר פילדלפי ובודאי שלא מיהודה ושומרון) היתה במקומה. השמירה על הקו הנוכחי הרבה יותר קלה. מספר הפיגועים והקורבנות אינו אפס אבל נמוך בהרבה ממה שהיה קורה עם 10000 יהודים בתוך מליון וחצי ערבים. רק ביבי ונבערי הליכוד מסוגלים לטעון שזה לא המצב. אני מאמין שביבי יודע שזה כך אבל הוא צבוע ויודע מה האוהדים שלו רוצים לשמוע. ביבי ידע על תכנית הנסיגה וישב בממשלה עד שבוע לפני הביצוע.

      הגב לתגובה זו

      • לא הבנתי למה אתה רוצה לשלוט על 7 מיליון פלסטינים ביהודה ושומרון? (ל''ת)

        אפרים, 19/04/08 13:39

        הגב לתגובה זו

        • אולי טעית? למה לא 70 מליון? (ל''ת)

          בשם בן גוריון, 19/04/08 13:45

          הגב לתגובה זו

          • ידעתי שמישהו יקפוץ

            אפרים, 19/04/08 14:44

            כשכבשנו את רצועת עזה במלחמת ששת הימים - היו בה כ- 280 אלף ערבים, וכיום מספרם גדול פי 5.
            לצערי, לא היה אז קונסנזוס לפיו צריך להתנתק מהרצועה בגלל שיהיה צורך לשלוט על 1.5 מיליון ערבים 40 שנה לאחר מכן.
            לפיכך, אני מציע לכל מי שירצה להתנתק מיהודה ושומרון בעוד 40 שנה - לעשות את זה כבר כיום.
            כנ''ל לגבי 6 מיליון הערבים שיחיו במדינת ישראל בעוד כ- 40 שנה (שמספרם לאחר מלחמת השיחרור היה כ- 150 אלף ומספרם כיום הוא כ-1.5 מיליון).

            הגב לתגובה זו

            • מבריק אתה.נובל בטוח למתמטיקה (ל''ת)

              בשם בן גוריון, 20/04/08 01:04

              הגב לתגובה זו

    • את קומץ הקיבוצניקים ההגינות מחייבת

      עמיחי, 19/04/08 14:09

      נלחמתי, ארבתי ישבתי ויצאתי למבצעים צבאיים גם ברצועה (כולל את ישובי הגוש )וגם ביהודה ושומרון.
      סביר להניח שאמשיך בעתיד לשרת ולהסתכן גם בעבור אנשים שאין לי אתם הסכמה פוליטית .
      למרות שכשאני קורא תגובה כמו שלך, אבישי - אני כמעט מתחרט

      הגב לתגובה זו

      • עמיחי- ברגע שזרקתם לכלבים את אנשי גוש קטיף בשביל כלום

        זיו, 19/04/08 15:29

        אולי בשל אידאולוגיה שמאלנית רדיקלית שפרס הביא לעולם, והיתה שייכת קודם לבוגדים, ועתה אתם ממשיכים להפיץ שיטנה כנגד מתישבי איו''ש- קרעתם קרע בעם.
        אם עד הגירוש היה הכול דיבורים, הרי השמאל עשה מעשה, מעשה פשע חסר תקדים, בגירוש המטופש, המיותר והלא הומני.
        ואם שכבת במארבים (?) באיו''ש, הרי אלו מוכנים להגן על עצמם ללא טובות השמאלנים- הם היחידים באומה שחזקים מנטלית מול כל ערבי, או שמאלן. הם גם היחידים שהערבים מכבדים.

        הגב לתגובה זו

  • 38.

    הפתרון ידוע

    קולמן, 19/04/08 10:54

    יש להחזיר לערבים את כל השטחים שנכבשו מידיהם.

    ההתנחלויות אשמות במצב הזה.

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    585 כבוד -להצדיע לגדוד הזה

    נוגידאת עימאד, 19/04/08 10:48

    אף אחד במדינה לא מזכיר את הגדוד הזה -רק גולני-גבעתי -הגיע הזמן שיעריכו את הגדוד הזה

    הגב לתגובה זו

    • צריך להעריך את כל החטיבה הזאת

      בועז, 19/04/08 11:02

      ובכלל את כל חיילי צה''ל שיהיה לכולם חג שמח!!!

      הגב לתגובה זו

    • כל הכבוד אחיי לנשק

      מילואימניק קרבי, 19/04/08 11:59

      גאה בכם, תמשיכו כך!

      הגב לתגובה זו

  • 36.

    מה כולכם מתנפלים על ברק ואולמרט

    נח, 19/04/08 10:47

    תפנו ישר לכתובת הנכונה ,והיא בוש.
    כל היתר חיילי ''עןפרת''
    מתעסקים בנד''לן וגירוף כ...

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    שלמי תודה לשיכורי אוסלו אלה החיים וגם המת(ים) (ל''ת)

    איציק, 19/04/08 10:46

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    כאן לא מרוץ גולני!!! מתי אשכנזי וגלנט יפנימו?????

    אזרח, 19/04/08 10:46

    מתי אשכנזי ה''גאון'' יבין שלא תמיד צריך לחתור למגע? אילו הנגעים של חטיבת גולני, איפה שאין שכל יש חתירה למגע...
    אפילו עופר שלח אתמול מתח בקורת חריפה על המדיניות של צהל בעזה!
    אשכנזי וצמרת פיקוד דרום: ירקתם על צהל במלחמת לבנון - ואתם חוטפים כעת בהפוכה!
    צהל בלבנון נלחם באמת, ואתם אפילו בט''ש לא יודעים לנהל!

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    מתי אנשי גולני יבינו שלא תמיד צריך לחתור למגע? לא למדתם כלום!

    העיקר ירקתם על, 19/04/08 10:42

    מתי אשכנזי ה''גאון'' יבין שלא תמיד צריך לחתור למגע? אילו הנגעים של חטיבת גולני, איפה שאין שכל יש חתירה למגע...
    אפילו עופר שלח אתמול מתח בקורת חריפה על המדיניות של צהל בעזה!
    אשכנזי וצמרת פיקוד דרום: ירקתם על צהל במלחמת לבנון - ואתם חוטפים כעת בהפוכה!
    צהל בלבנון נלחם באמת, ואתם אפילו בט''ש לא יודעים לנהל!

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    בסוף החמאס יצליח למנוע מעבר מזון לרצועה ...

    צדוק, 19/04/08 10:41

    מה שאנו ברוב טימטום החלטנו לא לעשות ...

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    לפנות את כרם שלום!

    ~~~, 19/04/08 10:36

    למה חיילים צריכים להיהרג או להיפצע כדי לשמור על 30 קיבוצניקים עם הוילות המפוארות שלהם? הם סתם מתגרים בפלשתינים המסכנים!
    אולי כדאי שהם ינדבו את הקיבוץ שלהם שוב כדי שצה''ל יתאמן עליהם לפינוי שלהם.

    הגב לתגובה זו

    • כרם שלום היו אלה שחגגו בבית הבראה בזמן שחיילים התאמנו בקיבוצם לקראת

      המטיף, 19/04/08 10:47

      ההתנתקות- גורלם לא יהיה שונה מאלה שגורשו מביתם- השמח בנפול אחיו יבוא על עונשו בצורה זו או אחרת.

      הגב לתגובה זו

    • תה תוקף את הקיבוצניקים במקום את הממשלה שעושה

      עסקים ומסחר עם, 19/04/08 10:55

      ההתנתקות היתה טעות,אוסלו היה טעות.
      אבל מה הקשר לקיבוצניקים שהם 2% מהמדינה?
      הטעות היא בעשיית עיסקאות עם אירגוני טרור.
      זאת טעות אסטרטגית שהרסה את המדינה וגרמה לאלפי הרוגים ופצועים,וגרמה להרס תדמיתה של מדינת ישראל בעולם.
      מה לעשות שיצא להם הכל הפוך ממה שהם תיכננו?
      מה לעשות? לתקן,להשמיד את הטרור ולאסור או לגרש את השאריות.
      אבל לא,הם הולכים עם הראש בקיר והורסים את המדינה ומעמדה בעולם עוד יותר,תוך כדי רצח ישראלים לחינם ע''י אותם טרוריסטים שמלכתחילה לא אמורים היו להיות פה,ולאחר שאוסלו כשל כבר מזמן היו צריכים להיות מגורשים מפה.
      פת''ח הוא אירגון הטרור העיקרי שייצר חממת טרור בשטחים שנתנו לו.
      חמס הוא אירגון הטרור המישני,אבל כל אירגוני הטרור כבר היו צריכים להיות מושמדים.

      הגב לתגובה זו

  • 30.

    אשכנזי תפנים: לא תמיד צריך לחתור למגע! מתי תבין? (ל''ת)

    אתה לא ראוי, 19/04/08 10:29

    הגב לתגובה זו

    • לך תנגב חומוס,סתום (ל''ת)

      אריה, 19/04/08 10:44

      הגב לתגובה זו

  • 29.

    העדר תגובה=אבדן כושר ההרתעה

    אלי, 19/04/08 10:24

    צר לי לומר את זה אבל העדר תגובה חד משמעית ואמיתית שתכריע את החמאס, הג'יהאד האסלמי ושאר ארגוני הטרור ברצועת עזה ,משדרת לכל העולם ובמיוחד להם ולמדינות הסובבות אותנו, שאנחנו לא מסוגלים להכריע אותם. חוסר האונים והעדר תגובה מוחצת של צה''ל מעלים את המוטיבציה והרצון להמשיך ולפגע בנו. מכאן ,הדרך לפיגוע המוני שתוצאותיו קשות וכואבות במצב עניינים זה הוא רק עניין של זמן.כרס''ן ביחידת חי''ר מובחרת במילואים, אני מבין את הדילמות ואת החישוב של עלות תועלת בכל הקשור לכמות הנפגעים במקרה של פעולה קרקעית נרחבת בעזה אבל ההסטוריה העכשוית (ראה מקרה חזבאללה ומלחמת לבנון השניה) מעידה על כך שאי עשייה גוררת אבדן כושר ההרתעה ותוצאות חמורות הרבה יותר. הגיע הזמן שאנשי הצבא ישדרו ביטחון ביכולת להביס את הטרור בעזה ושמנהיגינו יקבלו את ההחלטה הנכונה היחידה והיא שיש לצאת לפעולה. ולמען הסר ספק, אינני נמנה על תומכי הימין ומגדיר עצמי כאיש מרכז המוכן לויתורים כואבים תמורת שלום אמיתי. חבל רק שאין פרטנר לדיאלוג אמיתי מהצד הפלשתיני. ייתכן שחידוש כושר ההרתעה ומכה כואבת לקיצוניים הפלשתינים יוביל להתפכחות אצלם ולהכרה ששלום אמת הוא קודם כל אינטרס שלהם.

    הגב לתגובה זו

    • בכלל דיבורים על הפסקת אש כבר מעלים את החמאס

      א.מ, 19/04/08 10:51

      לדרגה של שווה מול שווה ולא היא.מספיקה שורה של פעולות נחושות כולל חיסולים בצמרת החמאס שיוציאו להם את ההרגשה של שווה מול שווה.

      הגב לתגובה זו

  • 28.

    שריפה, אחים, שריפה!

    Yaniv, 19/04/08 10:21

    הנה שיר שנכתב עבור יהודי אירופה בשנת 1938 כלומר לפני השואה, השיר הפך בזמן המלחמה לשיר הפרטיזנים
    אז לא רצו לשמוע - והיום ?

    שריפה, אחים, שריפה!
    ,עיירתנו בוערה כולה
    בה רוחות שחורות ,יסערו
    ,להבות חורבן יבערו
    ,עקבותיה לא נשארו
    .היא עולה באש
    ואתם חובקים ידיים
    ,בלי הושיט עזרה
    בלי כבות את אש הלהב
    .אש העיירה

    הגב לתגובה זו

    • והנה מה שיענו לך '' האחים'' באימש'ך תעזוב אותנו

      באמש'ך, 19/04/08 10:38

      יש לנו בורסה על הראש,
      נוסיעם לטורקיה,
      נוסעים לאמריקו,
      באימש'ך, מה לנו ולזה, נכון זה בשדרות, אשקלון, בקרוב אשדוד
      אבל אנחנו בתל אביב, עם המגדלים של 15 מיליון דולר לדירה, אז עזוב אותנו באימש'ך,,,

      הגב לתגובה זו

      • למה אתה מצטט ''בלי הושט עזרה''?

        ציון, 19/04/08 11:21

        אנחנו כן עוזרים (לאוייב) ממשיכים להעביר דלק תחמושת (אשלגן חנקתי) ומזון.

        הגב לתגובה זו

  • 27.

    זה פיגוע שהצליח לצאת לפועל בגלל שממשלת ישראל לא בונה גדר גבול כפולה

    500 מטר בעומק, 19/04/08 10:15

    כאשר יש שטח מת ללא כניסת אנשים בין שתי הגדרות וכל מי שניכנס נורה מיד,ויש זמן של חצי קילומטר כדי לאתר אותו.

    בדיוק כמו הגדר שהיתה בין מזרח גרמניה למערב גרמניה,בדיוק כמו הגדר שניבנת בין ארה''ב למקסיקו.

    6 חיילים ניפצעו לחינם בגלל התנהלות קלוקלת של הממשלה.
    והטרור קיבל עוד זריקת מרץ בגלל אותה התנהלות קלוקלת של הממשלה.
    לא היה יכול להיות טרור אם הממשלה היתה מתנהלת כמו שצריך מול הטרור.

    גדר גבול כפול זה דבר הכרחי.
    אין דרך להגן על הגבול עם גדר אחת,הזמן קצר מידי כדי לפעול לאורך כל הגדר.
    זה דבר שניכתב פה כבר הרבה פעמים אבל אין מי שמסוגל להבין דברים בממשלה.
    ניקוי שטח של 500 מטר מגדר הגבול לעומק עזה הוא דבר הכרחי למלחמה בטרור,לנקות את הבתים ללא ריגשי נחיתות ואשמה,לעשות סדר,שטח ישר ונקי ללא צימחייה ואוכלוסיה.
    ככה נילחמים בטרור,ככה ממזערים את יכולת ההצלחה של הטרור וע''י זה מוציאים לו את האויר,וחוסכים בחיי חיילנו ואזרחנו.
    חבל שאין הנהגה בישראל שקודם כל תבין את זה ואח''כ גם תהיה מסוגלת לבצע את זה ללא מורא ממדינות זרות שידחפו את האף שלהם כדי לעזור לטרור שפוגע ביהודים.

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    לא להרפות אסור להרפות

    יוסף סגל יוסקה, 19/04/08 10:04

    זה מה שכתבתי לפני שנים אסור להרפות צריך כל הזמן לרדוף את המנוולים האלה כל הזמן כל דקה לרוץ אחריהם שכל הזמן יהיו במגננה בחורים שלהם שלא יוכלו לצאת החוצה ושלא יראו אור יום שיהיו ויחיו בבונקרים כמו נסראללה
    וברגע שעושים הרפייה הם מתכננים מכוניות תופת וכיו'ב. להמשיך ולרדוף את הכלבים האלה להפגיז אותם ואת מקורות הירי שלהם גם אם הם עושים את זה מבתים של המקומים להפגיז את מקוחרות היקרי ולהודיע לפני כן ךתושבים לפנות את הבתים ואז להתחיל להפגיז מסיבית עד שירימו דגל לבן.

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    וכאן אשכנזי וציקו לא חיפשו חתירה למגע?... :) (ל''ת)

    בושה, 19/04/08 10:02

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    אהוד ברק ואולרט בוגדים בעם ובמדינה. חוסר תגובתם וסירוס של צהל

    מוות למושחתים, 19/04/08 09:57

    אהוד ברק ואולרט בוגדים בעם ובמדינה. חוסר תגובתם וסירוס של צהל

    הגב לתגובה זו

    • תגיד, אתה לא אוהד בית''ר במקרה ?

      דני ב., 19/04/08 11:00

      כי מוות לערבים הם יודעים לצעוק היטב..
      איך עברת ממוות לערבים למוות לאהוד ברק ? נבצר מבינתי.

      הגב לתגובה זו

      • אוהד בית''ר מהיציע המזרחי (ל''ת)

        רונן, 19/04/08 11:20

        הגב לתגובה זו

  • 23.

    לא יהיה פעמ פסח סמח ושקט?

    G, 19/04/08 09:54

    ב כול בית ישראל רוצימ כבר פסח שמח.,תסגרו אותמ ו תנו לאנות מה חגימ

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    כבוד למגזר כבוד לגדס''ר .

    צייד צפוני, 19/04/08 09:39

    שימו לב ללוחמי הגדס''ר
    הם חלק מצהל וחלק חשוב.
    הם הלוקחים חלק קשה בקרב
    עם האוייב והם גברים אחד אחד
    והם יחזרו הביתה לכפר
    או לעיר ומה הם יקבלו בתמורה
    לדמם ואומץ ליבם.

    למי שבחר בשותפות ובגורל
    המשוטף מגיע שווין, גם ביהודוקרטיה
    היחידה בעולם .

    הדרוזים, הנוצרים ,המוסלמים,
    שלוקחים חלק בהגנה על המדינה
    אני מצדיע לכם .

    הצייד .

    הגב לתגובה זו

    • צודק 1000%

      יוסי, 19/04/08 10:25

      כל מילה בסלע, לשבור ידי הפוליטיקאים שמזלזלים במיעוטים שתורמים למדינת ישראל, יש לפתח תשתיות בכפרים ולהשקיע בחינוך

      הגב לתגובה זו

    • גיבורים!

      אהרון כהן, 19/04/08 10:36

      אני מסכים עם כל מילה! גדוד סיירי המדבר מגן על המדינה בכבוד שנים רבות. ה' ישמור עליהם.

      הגב לתגובה זו

    • Absolutly right. (ל''ת)

      Avnera, 19/04/08 13:51

      הגב לתגובה זו

  • 21.

    אין תגובה ישראלית מאותה סיבה שפולארד בכלא.

    צפצפ, 19/04/08 09:30

    אולמרט רוצה הצגה יפה של בוש מגיע ומיצטלם איתו ולכן הוא מוכן לשתוק ולסכן חיילים ואזרחים, לעשות הצגה עם אבו מאזן ואפילו ראיונות ליקוק בכל העיתונים (וגם בדרך אגב כמה ליקוקים לרמון וחברים נוספים).

    הגב לתגובה זו

    • צודק !!! (ל''ת)

      ד, 19/04/08 10:42

      הגב לתגובה זו

  • 20.

    מורשת שרון המהולל (ל''ת)

    אבי פלג, 19/04/08 09:29

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    החמאס מתכנן לעשות פסח לבן לחיילי צהל ולכל תושבי עוטף עזה

    פסח מצה ומרור, 19/04/08 09:28

    ומן הראוי הוא לעשות להם את השבוע הבא לשחור משחור להמטיר על עזה אש תופת, זה זמן חירותינו ועכיו אסור להפסיק לא מהומניות ולא מבטיח ושהעולם שעומד מנגד ולא אומר מילה שיקפוץ לנו חייבים לחרוש את כל המטעים סביב השטחים הגובלים בגבול עם ישראל לא להשאיר זכר לצמחיה צריך לגלח את הבתים צריך לפגע בהם ביום ובלילה ללא הפוגה הם חולרות ושטניים הייללות שלהם הם יללות שטן הם כולם ברי מוות לחסל את החמס כמו שמחסלים יתושים בקיץ.

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    אהוד ברק כבר לא מסוגל לטפל במצב. היחיד שמסוגל הוא אפי איתם (ל''ת)

    לתת לאפי איתם, 19/04/08 09:27

    הגב לתגובה זו

    • מה תגיד אחרי שאפי איתם יכשל?

      יריב, 19/04/08 10:52

      אולי אז תציע את אפי (מידאבר) מארץ נהדרת...

      הגב לתגובה זו

      • ברק כבר ידוע כ''גנרל תבוסה'', או ''הברחן הסידרתי'' , לעומת זאת

        רועי, 19/04/08 12:19

        עוד לא קם ''כיפה סרוגה'' שהתכופף לפני הערבים.
        המפלה היחידה שעשוי לנחול אפי איתם תהיה מול מפגעי השמאל שידקרוהו בגב, או הפח שיטמנו לו אנשי עז אדין אל בג''ץ.

        הגב לתגובה זו

        • לעומת זאת

          ליאור, 19/04/08 14:51

          מאז שעלה הימין לשלטון והכיפות הסרוגות נכנסו לצבא אנו מפסידים בכל המלחמות.

          צאו לנו מהחיים, מהצבא ומהדת.
          אנחנו מנהלים את המדינה הרבה יותר טוב מכהני הדת הבבליים שלכם.

          הגב לתגובה זו

      • אתה מנסה לנבא את העתיד אבל תפקידנו הוא קודם כל להזיז את חסרי היכולת

        של ההווה, 19/04/08 14:41

        כדי לנסות דרך אחרת.
        אל תנסה לשחק אותה מבין גדול בעתיד.
        אתה לא מבין בזה ואף אחד לא מבין בזה.
        צריך להפעיל דרך אחרת,ואלה שם שיושבים לא רוצים.
        צריך מישהו אחר,ואפי איתם מדבר נכון.
        צריך לתת לו את המושכות,יקבל את הצנס שלו.
        אלה שם שיושבים קיבלו את הצנס שלהם ונכשלו,אין להם סיכוי להצליח כי ההגיון שלהם לא עובד.

        הגב לתגובה זו

  • 17.

    כל הכבוד לקל חילים גדוד הסיור המדברי (ל''ת)

    סואעד, 19/04/08 09:24

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    איפה חכמי ההתנתקות?

    ב., 19/04/08 09:24

    כשלון רודף כישלון,
    אוסלו
    קמפ דיויד
    התנתקות
    אילו לפחות היו דבקים במפת הדרכים כלשונה...
    אבל
    הממשלה שפועלת
    ב''סמוך'',
    מכאן לאילתור,
    מכאן קיצורי דרך
    מכאן לנפילה לבור שהצד השני כרה.

    הגב לתגובה זו

    • זה הכל בגלל אדם וחווה.

      חג שמח., 19/04/08 10:38

      מה , לא ?
      הרי ברור שאם לא היו מתרבים לא היו לנו צרות בעזה הלא כן?

      הגב לתגובה זו

    • שכחתה את.......

      רמי, 19/04/08 13:02

      הסכם מדריד
      הסכם וואיי 1
      הסכם וואיי 2
      זנווה
      מפת הדרכים

      דווקה קמפ-דיוויד היה הסכם מוצלח שבוא נחתם חוזה שלום עם מצריים ואחר כך ירדן.

      הגב לתגובה זו

  • 15.

    איפה ההסברה הבין לאומית אנחנו מספקים להם סחורות והם מפוצצים אותנו

    ש.לוין, 19/04/08 09:22

    איפה ההסברה של משרד החוץ בראשותה של הפרימדונה ציפי ליבני במקום לנסוע לקטאר את צריכה לנסוע בכל רחבי העולם המערבי והאו''מ ולהודיע להם -ישראל לא תבליג יותר ותסגור סופית ובאופן מוחלט את השערים לעזה אין יוצא ואין בא שיעבירו להם הכל ממצרים ושמצרים תאג לצרכיהם. נקודה.
    עד מתי הטימטום ההומני הזה??? הם יורים עלינו מפוצצים אותנו יורקים עלינו מחרבנים עלינו ואנחנו כל הזמן מספקים להם אוכל תרופות דלק ומה לא .
    אנחנו מדינה לא נורמלית!!!!!!!!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    בתודה על חידוש אספקת הדלק והעברת הכספים (ל''ת)

    יצחק, 19/04/08 09:21

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    הפלסטינים מנצלים את העובדה שאין ממשלה בישראל . (ל''ת)

    יעקב, 19/04/08 09:12

    הגב לתגובה זו

    • ביבון תרגיע, הרגע ראיתי את שרה עם שתי הנעליים ביד.

      יגאל כהן, 19/04/08 09:58

      ''תשועת ה' כהרף עיין''.
      תחזיקו מעמד ביבונים.
      רק לשרה ולביבי יש נשק שובר שוויון.
      דגנרט.

      הגב לתגובה זו

      • הנה יגעל כהן התעורר.... (ל''ת)

        אוקס, 19/04/08 13:55

        הגב לתגובה זו

  • 12.

    תאונה לאספקה פלשתינית

    בטיסטה, 19/04/08 09:11

    הוי מדינה טועה!
    אחינו הפלשתינים החיים בעזה רואים אותנו (היהודים) במצוקה כלכלית קשה,והם החליטו בעזרת אירגון הצדקה ''חמאס'' להתחלק עימנו במעט בגאז המועט שיש להם.אנשים טובים אלה שלחו את עובדי אירגון הצדקה להעביר כמה בלונים של גאז לקיבוץ כרם שלום הנלחם בבעיות כלכליות קשות.במחסום ובגלל ביקורת נוקשה ואכזרית מצד חיילים קשוחים וסיגריות בוערות בפיהם.הם בדקו את המטען מתוך חשש שאלו בלונים של סמים או של דולרים מזוייפים,והם פתחו את הברז של הגאז וזה התפוצץ.היה בזבוז נוראי של גאז יקר ערך שנועד למטרת צדקה, ועתה חברי הקיבוץ יאכלו מזון בלתי מבושל.עתה גם תידרש ממשלת ישראל להחזיר לאירגון הצדקה חמאס בלוני גאז אחרים ועוד תידרש להוסיף עליהם.
    אנו אנשי השמאל והרוח הישראלים גם דורשים מן הממשלה להעניק לאירגון גם סיוע של כח אדם מיומן מצד הפלשתינם שבגדה.לממן חלק נכבד ממטרות האירגון,ולספק להם דלק וחשמל ככל שיחפצו למטרות ההומינטריות שלשמו הם הוקמו.אם ממשלת ישראל לא תעשה זאת,אנו נפנה לאו''ם גם בניו יורק וגם בז'נבה ולארגון ההומניטרי ''בצלם'' ונחשוף את מלוא האכזריות של הכיבוש הציניוניני ברצועת השלום עזה.

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    ביושר

    רפי, 19/04/08 09:10

    אולמרט ברק וש''ס אתם מרויחים את הפגועים ביושר. מגיע לכם יותר אבל לצערי לא אתם או בני משפחתכם משלמים את המחיר הדמים. אתם נכשלתם וגם ובגדתם בתפקידכם.
    אתם לא מספקים את הבטחון הנדרש תתפטרו לאלתר .דם החיילים שנשפך זועק מהאדמה תתפטרו.. אפסים.

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    כל זה בדרך למרכז הארץ

    יותם, 19/04/08 09:06

    הממשלה מנהלת מו''מ חשאי למסירת השומרון לפלשתינאים, ברגע שזה יתבצע כל הקרבות האלו יגיעו לפתח תקווה וכפר סבא. שלא תגידו אחר כך שלא ידעתם....

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    למי שלא שם לב: המעברים הם יעד לתקיפות פלסטניות. מה הבעייה (ל''ת)

    להיערך בהתאם??, 19/04/08 09:03

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    אולמרט אצל הצד השני אין חופש פסח,ואין יום עצמאות כנסו!!!

    יוסי ג, 19/04/08 09:00

    אם נפעל עכשיו יהרגו לנו 50 חיילים
    ונשב שבוע במקלטים (כל המדינה,גם
    ברחביה וגם בהרצליה פיתוח) אם לא נפעל עכשיו יהרגו לנו 500 חיילים וכל עם ישראל ישב במקלטים כמה חודשים ,אז אהוד (אולמרט וברק) אלה הברירות
    המונחות לפניכם.דרך אגב עם ישראל
    מוכן לוותר על חגיגות העצמאות אין מה לחגוג,כל עוד 200,000 אזרחי המדינה מדלגים מממד לממק.ו600000 אזרחים עומדים בתור לאוכל.

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    מאחר וזה ניגמר ללא הרוגים יש להגדיל את מכסת הדלק שאנו מעבירים וכן

    אהבל כמו כולנו, 19/04/08 08:54

    את כמויות המזון. אם לא נעביר להם כיצד יוכלו להמשיך להלחם ????

    הגב לתגובה זו

    • מי אמר שאין הרוגים

      פסימי, 19/04/08 11:16

      בדרך כלל אם יש הרוגים שהם חיילים לוקח כמה שעות עד ליציאת ההודעה לפרסום בישראל למרות שהיא מתפרסמת מיד בכל העולם . כאילו שהישראלים לא צופים בערוצים , אתרים לא בעברית או מחו''ל

      הגב לתגובה זו

    • יפה דרשת בני! (ל''ת)

      האייתוללה ברק, 19/04/08 11:26

      הגב לתגובה זו

  • 6.

    אי אפשר לישון בשבת בבוקר?

    גוגו, 19/04/08 08:50

    אי אפשר לישון בשבת בבוקר?
    איזה עצבים אם הערבים האלה!

    הגב לתגובה זו

    • היהודים ישנים והערבים ערים. על הערבים כנראה נאמר: ''לא ינום ולא ישן

      זינה, 19/04/08 11:23

      שומר ישראל''.

      הגב לתגובה זו

      • כמה שאתה צודק!!! (ל''ת)

        אני, 19/04/08 12:36

        הגב לתגובה זו

    • ברחנו, ויתרנו, הפקרנו והנה בא יום שבת ועדיין אין שקט (ל''ת)

      גולות, 19/04/08 15:38

      הגב לתגובה זו

  • 5.

    אולמרט, בתמורה יש לתת עוד דלק, שירויוניות ולשחחר רוצחים (ל''ת)

    סמולי, 19/04/08 08:41

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    מתי ראשי המדינה יבינו סוף-סוף שאנו במלחמה? (ל''ת)

    להשמיד את האויב, 19/04/08 08:36

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    חברה שלי בקיבוץ סופה - אני דואגת לה ולמשפחתה (ל''ת)

    מית נמש, 19/04/08 08:32

    הגב לתגובה זו

    • אל תדאגי

      סופה, 21/04/08 09:01

      בסופה הכל בסדר
      למרות ש...
      לפעמים לא נותנים לנו לישון

      הגב לתגובה זו

  • 2.

    ממשלה של מטומטמים (ל''ת)

    Dede, 19/04/08 08:32

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    כל הכבוד לגדוד הסיור המדברי ולצה''ל.

    נתן.ש, 19/04/08 08:22

    אנחנו ננצח אותם.

    הגב לתגובה זו