• 66.

    לירות בכל מה או מי שזז 500 מטר מהגבול

    אריק, 16/04/08 22:01

    בשביל מה להכנס אחריהם למרדף?
    מה זה נותן לנו? לא חבל על הילדים היקרים האלא?
    בשביל מה יש לנו חיל אויר? מרימים מסוק שירדוף אותם מהאויר.
    החילים צריכים להשאר מאחורי הגדר ומשם להבטח את הגבול. כל פעולת / מרדף לעומק שיעשו המזלטים והמסוקים.
    תנחומי למשפחות השכולות ואיחולי החלמה מהירה לפצועים.
    כמה חבל וכמה מיותר.

    הגב לתגובה זו

    • צריך להביא צבא שכיר ירדני

      Avi Ecuador, 17/04/08 00:08

      שאל אותם על ספטמבר השחור, הרבה פחות קרבנות לשני הצדדים.
      צה''ל, צבא הקמה לעמלק.

      הגב לתגובה זו

  • 65.

    להרוס את הבתים בעזה מהמזרח למערב כל יום ובשורה אורכית.

    אברהם, 16/04/08 21:26

    קילוף טייח מהקירות לא יעזור.

    הגב לתגובה זו

  • 64.

    מביע צער למשפחות החיילים על אבדן עולמם

    Avi Ecuador, 16/04/08 20:21

    לצערי קרבנות עגל הזהב של השמאל בצבא שהפכו אותו לצבא הכנה לעמלק שמתברבר ושחיברו לו מנוע וישר,
    הדרך היא לתת אולטימטום לצאת מסדום ולהפציץ בתותחים ומטוסים ולא להשאיר אבן על אבן מסדום-עמלק ולהכניס אזרחים עם דחפורים שמישרים בהמשך עד הים.
    רוצים לפתור להם אנרכיה ולבנות לרשעים מדינה,
    בקיצור פרייר ההורה שמסכים לשלוח את בנו לעזה בשלטון השמאל.

    הגב לתגובה זו

  • 63.

    ישראל ''משחקת'' איתם ב במשחקים שלהם

    Avi Ecuador, 16/04/08 20:21

    הם נלחמים, צה''ל לא נלחם, הוא מתברבר ומברבר ומובילים אותו טיפשים מממשלת שוטים.
    לא רוצים להבין שיש קנה מידה אחר להלחם בו ולגמור את הבעיה ''בקלי קלות''
    חודש עבודה ואין עמלק ואין סדום ואין מהם אפילו ארכאולוגיה.
    הבעיה של ישראל היום שהשמאל משתמש בצה''ל כצבא הכנה לפלסטין שעד היום הוכיחו מיומנות במלחמה וניקוי אתני ליהודים; ייעודו לא לפתור בעיות קטסטרופליות לישראל אלא ליצור לישראל מדינת רשע סדום-עמלק שיש לבנות אותה בכל מחיר וזאת גם על ידי הקרבת קרבנות יהודים ושמאלנים לעגל הזהב שהוכיח את עצמו כסכנה קיומית לעברה להווה ולעתיד של עם ישראל.
    שילכו לעזאזל השמאל יחד עם הרשעים, עליהם רובצת האשמה במותם של החיילים, משחקים בחייהם ומברברים את צה''ל לשווא, איתכם הסליחה, צה''ל עושה היום עבודה זרה, עובד בצורה חובבנית ושבלונית וחוזר על אותם הטעויות כשהוא מתפאר באלפי ''צעצועים'' שיש לו בארון והשימוש בהם סלקטיבי, לא לעניין, לא נכון ולא פותר שום בעיות אלא להפך.
    תשאלו את חוסיין איך עם צבא ''פרימיטיבי'' לאומת צה''ל עלה על הכפרים שלהם בטנקים ואיך הם ברחו ואיך היה להם ספטמבר שחור ואיך פתרו בעיות ואיך היו לשני הצדדים פחות קרבנות מאשר השמאל הביא עד היום בשיטות האינפנטיליות שלו כשאפילו מנעו את השואה שהלוואי שאתבדה שיביא השמאל הנאלח הזה.

    הגב לתגובה זו

  • 62.

    לא מבין.... - אני ג'ובניק...

    איתמר, 16/04/08 19:22

    מדוע כשהחוליה הקדמית שלהם התקרבה לגדר לא ריססו אותם מיד- מטווח 0 או מטווח 500 , מבלי להיכנס פנימה

    הגב לתגובה זו

  • 61.

    פושעי אוסלו לדין על הפיכת עזה ממקום שלו לישות טרור (ל''ת)

    ציוני הגיוני, 16/04/08 19:15

    הגב לתגובה זו

  • 60.

    לחימה בגבול

    גבעתי, 16/04/08 16:29

    אחרי הפעולות מוצגים הצילומים בזמן אמת ממטוסים ללא טייס או אמצעי תצפית אחרים .
    יש תמונות -מדוע להכניס חיילים אם רואים את האוייב בתמונה חיה ולא שולחים מסוק או מטוס .
    רק אם אין ברירה לשלוח חיילים!!!

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    תגובה ל 49

    גבר גבר, 16/04/08 15:54

    אמונה יש בה כוח שאין לה הסבר שאדם חילוני לא יכול להבין אותה. לכן לוחמים הדתיים הם יותר אמיצים וחותרים למתקפה ופחות פוחדים לקחת סיכונים. חילונים תמיד לא סומכים על אף אחד ולכן הם פחות עם יוזמה ולמתקפה.תמיד החילונים
    מחפשים שלום מדומה ראה , ''השמואל הקיצוני''(הם ערבים לא...)

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    צהל..פחדנים

    יניב, 16/04/08 15:46

    תפסיקו לרחם עלייהם,אנחנו מאבדים יותר מידי בנים...ארטילריה כבדה..למה לשלוח את החיילים לתוך המערב...!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    הגב לתגובה זו

    • צה''ל מאמץ את מדיניות השמאל(ברק) ולכן לא פועל כנדרש! (ל''ת)

      אברהם, 16/04/08 21:21

      הגב לתגובה זו

  • 57.

    לפנות את הקיבוץ המתנחל.מה יש לנו

    אאא, 16/04/08 15:39

    לחפש שם?

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    לא ברור איך אתם מעלים את התגובות של

    אייל, 16/04/08 15:36

    נעמן ואו איך שהוא קורא לעצמו

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    אנחנו ממשיכים לשלם בדם בגלל תמימי אוסלו שחשבו שניתן. (ל''ת)

    אילן, 16/04/08 15:25

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    לומדים

    1, 16/04/08 15:16

    אותנו , לומדים אותם,,, יש להכריע ולהכניע, אחרת כל האוכלובסיה שם תגיע לבית הספר החמסי.

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    נקודת התורפה - הנהגת מדינה והנהגת צה''ל. ברק ,אולמרט הביתה (ל''ת)

    אמיר, 16/04/08 15:12

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    ל-49: אין להפחית מערך ''הדתיים'' ו''החילוניים''

    ישראל, 16/04/08 15:07

    גם החיילים ''החילוניים'' וגם
    ''חובשי הכיפות'' מגנים על הארץ בכבוד.. תנסה להיזכר ב:
    רועי קליין-שקפץ על הרימון במלחמה האחרונה
    דרור ויינברג שנהרג בחברון בגבורה
    ועוד.. שהם נקראים בפיך הפחדנים..

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    הבעיה שכולנו אדישים

    יניב, 16/04/08 14:59

    עוד יום שלושה ימים נהיה כולנו בסדר אף אחד לא יזכור את החיילים שנפלו , רק המשפחות סובלות , אסור לנו לשכוח צריך רק להחליט שכל יום כל אחד בדרכו יקים קול צעקה כנגד השלטון הלא יציב הזה .
    תהי נשמתם צרורה בצרור החיים , ממש כואב הלב.

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    אין לנו בנים מיותרים להגנת הקיבוצים! (ל''ת)

    די!, 16/04/08 14:59

    הגב לתגובה זו

    • 50...אתה חיי בזכותם... תתבייש לה ותתאדה מכאן ,כאן ועכשיו..... (ל''ת)

      יהל...., 16/04/08 15:30

      הגב לתגובה זו

  • 49.

    90% מדבעתי הם חובשי כיפות. אז איך לא ייברחו בבהלה אחרי ירייה אחת?

    נעמן, 16/04/08 14:53

    צה''ל התדרדר לאחר שאפשר לבני ישיבה להיכנס ליחידות הלוחמות שלו.

    רמת החיילות שלהם ממילא שואפת לאפס. ראינו את זה במלחמה האחרונה.

    יש לטהר את שורות צה''ל מהכתומים (למעט אי-אלו בודדים שמגלים יכולת לחימה סבירה) ולהשיב את החילוניים לשם.

    הגב לתגובה זו

    • לנעמן

      דתי, 16/04/08 15:17

      התגובה שלך עלובה ומלאה השמצות זולות. אתה משתמש בדם החיילים בכדי לקדם תפיסה פוליטית זולה ומרושעת
      בכלל לא חשבתי להתמודד עם מה שכתבת.
      אבל למען הסדר הטוב ולמען מגיבים אחרים (כיוון שדעותייך אינן ראויות לתגובה כלל) ראוי שנזכור את גבורתם העילאית של רס''ן רועי קליין וסרן עמיחי מרחביה, וסרן בניה ריין הי''ד במלחמה האחרונה. ועוד לא דברתי על החיילים הסדירים שלא שמענו עליהם. אני מזכיר לך את גבורתו של סרן דוד שפירא (ייבדל לחיים) בפגיגוע בישיבה שהוציאה ממנה תלמידים רבים שהינם גיברים כאריות.
      נראה שפשוט חיפשת דם דתי בארוע האחרון על מנת לרקוד עליו בכדי לקדם תפיסת עולם זולה ונבובה. נראה לי שכדאי להמליץ לצה''ל לנקות אותך וכשמותך משורותיו, מהסיבה שאינכם מסוגלים לקבל דעות השונות משלהם משורותיהם. מה לעשות שתכונה זו כל כך חיונית למרקם העדין של מערך הצבא שלנו.
      לסיכום נעמן, יש לך השקפת עולם מעוותת שלמרבה הצער מצאה את ביטויה גם כאן.

      הגב לתגובה זו

      • דתיים קרביים

        ג'ודי משולם, 16/04/08 16:13

        למה? למה ביום עצוב כזה לבדל את החיילים. הרי צריך לכרוע ברך בפניה ובפני האומץ שלהם. ידוע גם שחיילי ישיבות ההסדר מאמינים במטרה ונלחמים מכל הלב (הלוואי שלא היינו צריכים את זה).
        דתיים או לא דתיים - לכולנו מישהו בצבא וצריך רק לקוות ולהתפלל שבורא עולם ישמור על החיילים ועלינו

        הגב לתגובה זו

      • מלים כדרבנות אחי (ל''ת)

        רמי ונה, 16/04/08 18:38

        הגב לתגובה זו

    • עוד תחטפו מנחת זרועם של גבעתי

      של נעלך מעל רגל, 16/04/08 15:25

      עוד מגיב משנקין \\ עזה
      מי שמדבר
      חיילי השוקולד של שנקין יש הרבה מה ללמוד על מסירות והקרבה מחיילי הכיפה הסרוגה

      חילוני מעריץ הכיפות הסרוגות

      הגב לתגובה זו

    • מעניין מה גיבור כמוך עשה בצבא... (ל''ת)

      יעל, 16/04/08 15:49

      הגב לתגובה זו

    • הוא משרת איתי כשקמיסט בקרייה (ל''ת)

      עודד, 17/04/08 04:20

      הגב לתגובה זו

  • 48.

    לצה''ל אסור להפגיז מבנים - שעה יורים על חיילים ממבנה ללא תגובה!!! (ל''ת)

    אהוד-2, 16/04/08 14:52

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    Mr Ulmert Mr Rabbit (ל''ת)

    Goodman, 16/04/08 14:44

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    2 אהודים -זה קטסטרופה (ל''ת)

    יוני, 16/04/08 14:42

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    אז ברחנו מהגוש וזה מה שאנחנו מקבלים תודה אולמרט ושרון שהרגתם לנו !

    דידי, 16/04/08 14:40

    תודה שאתם הורגים לנו כל יןם חיילים ואחר כך מביאים למחבלים נשק שימשיכו כי הם פרטנר לשלום!

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    עוד חיילים נהרגו בשביל כמה קיבוצניקים

    לפנות קיבוצים, 16/04/08 14:38

    למה הם יושבים לפלסטינים מול העיניים עם כל העושר מנקר העיניים שלהם, כשבעזה רעבים ללחם.

    לא חייבים לשבת 2 ק''מ מערים ערביות גדולות.
    צריך לפנות אותם ולתת להם פיצויים כמו שעשו בגוש קטיף.

    הקיבוצים עולים לנו בדם !!!!

    הגב לתגובה זו

    • קיבוצניקים מפריעים...

      יש לפנות.., 16/04/08 15:12

      יש לפנות את הקיבוצים על גדר הגבול
      הם פשוט מפריעים לשקט בגיזרה...
      למה להחזיק כל כך המון גדודים
      בשביל כמה קיבוצניקים....

      הגב לתגובה זו

    • אלוהים אדירים

      אייל, 16/04/08 15:53

      ואוו.. אני לא חשבתי שאי פעם אשמע דיבורים כאלה...

      מה השלב הבא? תל אביב?
      אתם בכלל קולטים כמה מה שאמרתם שערורייתי?
      בא לי להקיא...

      אני אפילו לא בטוח שאני יודע איך להגיב לזה....

      הגב לתגובה זו

  • 43.

    תנו לצה''ל לנצח. מספיק עם ההגנתיות הנרפית (ל''ת)

    אזרח מהשורה, 16/04/08 14:36

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    יש לי שאלה ומי שיודע יענה!!!!

    צדיקריו, 16/04/08 14:32

    אנחנו בחלום הזוי או שהממשלה ושר הביטחון בראשה לא מבינים את חומרת התעצמות הטרור בעזה?
    האם הממשלה הפכה להיות מסוכנת למדינה? האם לגולדה מאיר היו ביצים יותר חזקות מלאהוד אולמרט??

    אנא!!!! אני זקוק לתשובות.

    הגב לתגובה זו

    • כן הביצים של גולדה היו יותר גדולות (ל''ת)

      דליה, 16/04/08 14:41

      הגב לתגובה זו

    • כן, הממשלה הפכה להיות מסוכנת למדינה

      No, 16/04/08 15:27

      ממשלה שמקבלת הוראות משונאי ישראל, ממשלה שמבקשת שנתרגל לטרור... מה כבר ההבדל אם הייתה לנו כאן ממשלת חמאס ?

      הגב לתגובה זו

  • 41.

    האם החיילים עישנו חשיש לפני זה? (ל''ת)

    עלה ירוק, 16/04/08 14:31

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    איזה חשק יש לחג...

    tom, 16/04/08 14:24

    המדינה שלנו בהלם,החיילים ניכנסים ויוצאים כמו בובות,אין פה מי שינהל את המערכה,אנחנו אבודים,אני בתור החיילים נשאר בסיס עד להודעה שאם נילחמים זה עד הסוף ולא ככה זה בזבוז חיי אדם:(חבל תתעוררו מהר

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    אם נחזור בתשובה הכל יהיה בסדר (ל''ת)

    א, 16/04/08 14:23

    הגב לתגובה זו

    • כמה שאתה אדיוט (ל''ת)

      דתיה, 16/04/08 14:39

      הגב לתגובה זו

    • ומה יהיה אחרי הסדר ???? (ל''ת)

      קובי, 16/04/08 14:43

      הגב לתגובה זו

    • את זה אומר החמאס כבר חמישים שנה (ל''ת)

      נעמן, 16/04/08 14:48

      הגב לתגובה זו

    • עוד תייארה (ל''ת)

      סתם תייר, 17/04/08 00:54

      הגב לתגובה זו

  • 38.

    כה כואב על החיילים, אבל .....

    רון, 16/04/08 14:23

    כשאני רואה איך נראה החייל של בני ומפקדיו מתפקדים , אני לא מתפלא, צה''ל נהפך להיות צבא חלש עם פיקוד זוועתי (וכמובן יש גםיוצאים מהכלל), שאין לא שום סיכוי אמיתי מול הדבר האמיתי.

    הגב לתגובה זו

    • דברים כאלה גם אמר דור הפלמ''ח על דור ששת הימים

      No, 16/04/08 14:29

      החיילים לא נהיו גרועים יותר, אבל הצבא הפך לכוח שיטור במקום כח צבאי, וזה לחלוטין באשמת הדרג המדיני וכנופיית שלטון החוק שכובל את ידיו.

      הגב לתגובה זו

      • לא מדוייק

        רון, 16/04/08 14:57

        פעם הצבא הוביל את המחנה, היה שמורת טבע ומעיין נובע, היום הצבא הוא העם, שרבים ממפקדיו (ואת זה ראינו טוב טוב לפני שנה וחצי) נשארים בפנים כי אין להם מה למכור בחוץ. ואשר על החיילים, כחומר ביד היוצר, ואם היוצר לא משהו, אז יש לנו בעיה קשה. אשר למנהיגות, אותו עם בוחר את המנהיגים שהם בבואה שלו עצמו. אחרי הכל, אולי מפא''י לא הייתה משהו, אבל בהשוואה לצאצאי בגין היא הייתה זהב.

        הגב לתגובה זו

  • 37.

    3 מטובי בנינו נפלו היום על הגנת ילדים פלסטינים

    No, 16/04/08 14:21

    ואילו ילדי שדרות נתונים למתקפה בלתי פוסקת. מתי הפך צה''ל לצבא הגנה לפלסטין ? בשביל מה יש לנו ארטילריה, אויר וים במיליארדי שקלים אם אנחנו לא משתמשים בהם ? שיהיה ברור, הדם נמצא בין היתר על הידיים של השמאל, שלמעשה גורם לכך שצה''ל מפחד לפעול כמו צבא ופועל במקום זה כמו משטרה.

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    אולמרט פועל הפוך: בלבנון עשה מה שצריך בעזה ובעזה צריך כבלבנון

    זיו, 16/04/08 14:19

    בלבנון היתה חובה להכניס חי''ר - ואולמרט (כן רק הוא, הוא הרי גם אשם במינויו העצוב של פרץ), ואילו בעזה ניתן לפתור הכל ע''י ע''י ח''א וארטילריה.
    נכון - צריך לעדכן גם כמה מעקרונות המוסר שלנו (של המנהיגים)שהתעוותו.

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    זה מה שקורה כשנותנים להם לנשום, לחסל את עזה סופית

    דני, 16/04/08 14:13

    מספיק עם הרחמנות הזו, להיכנס, להפציץ ולהפגיז בלי רחמים. שיסבלו הכלבים.

    הגב לתגובה זו

    • צודק בהחלט !!!! (ל''ת)

      תל אביב, 16/04/08 14:22

      הגב לתגובה זו

      • מסכימה!!! (ל''ת)

        א, 16/04/08 14:40

        הגב לתגובה זו

    • צריך לחסל כל בניין וכל יצור חיי שנמצאים במרחק של ..

      נועם, 16/04/08 14:36

      שתי קילומטר מהגדר ולהציב צלפים לאורך הגבול ככה שאם מישהו בכלל נכנס לשטח הזה ישר חסלו.. ואם זה ילד אז שהבאים בתור ילמדו לא להכנס לשטח האסור

      הגב לתגובה זו

  • 34.

    only from the air

    miriam, 16/04/08 14:09

    lhatkiff rak mhavir lharut lahem myu hadag m

    g-d we realy need your great help now

    miriam.

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    נורא ואיום-תקלה קשה

    ארז, 16/04/08 14:07

    של הכוחות בשטח ועד מפקד האוגדה
    לא חושבים...
    אני כמובן לא מאשים את הלוחמים הגיבורים שעושים מה שאומרים להם
    איפה קצת חשיבה טקטית,הסחה,..
    מתחיל להזכיר את לבנון
    צמרת צה''ל -נא להתעורר
    גם שר הביטחון מוזמן להתעורר ולחשוב על דרכים יצירתיות,אנחנו יודעים שהוא מסוגל לכך

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    הצבור המטומטם והאדיש שבחר באולמרט ולא זרק אותו אחרי המלחמה משלם בדם

    זאב, 16/04/08 14:06

    הצבור המטומטם והאדיש שבחר באולמרט ולא זרק אותו אחרי המלחמה משלם בדם

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    הכי קל לשלוח את החי''רניקים למוות

    אביעד, 16/04/08 14:02

    כן, זיהית פריצה בגדר.. ישר תשלח כוחות? ומה הסיכוי שבאמת יוצב שם מארב? מה הסיכוי שלך יהיה להנצל? עם כל הטריג'יקון, וווסטים והציוד המשוכלל, אתה לא תוכל להשתמש בשום דבר... ואיפה היתרון הטכנולוגי של צה''ל, עזבו טכנולוגי, איפה השכל שלנו?? הערבים הם כבר לא ג'מעה עם כמה קל'צניקובים וכאפיות שרצים כמו מטורפים בלי סדר.. יש בהם תחכום שנלמד במחנות האימון באיראן..

    הגב לתגובה זו

    • שחיילים יתחילו לסרב פקודה לא נכנסים יותר לעזה

      מתחיל, 16/04/08 14:30

      יש צרות..??

      תפציצו מהאויר...!!!

      לא רוצים..??

      שישאר ככה

      הגב לתגובה זו

      • צודקים ב100 אחוז

        יונתן, 16/04/08 15:32

        כל מי שהיה בגדודים בעזה יודע שנכנסים על עיוור...
        העיקר לשמור על הערך המטומטם של חתירה למגע בכל מחיר....
        מגד''ים ומחט''ים תתעוררו...
        אתם לא בובות של המטומטמים שיושבים בת''א וירושלים...
        זה חברים שלנו שנהרגים בשביל המוסר המטומטם של המדינה המעוותת הזאת...

        הגב לתגובה זו

  • 30.

    תפסיקו לחתור למגע בכל מחיר!

    קול הצדק, 16/04/08 14:02

    זה טמטום מיושן שעולה לנו בדם יקר. ראיתם חוליה - תנחיתו עליה אש תותחים, טנקים או ממזל''ט. חי''ר צריך להיות מעורב כמה שפחות. ואתם לא לומדים. פשוט לא לומדים....

    הגב לתגובה זו

    • נכון מאד, נשמע פיצוץ לרסס את כל הסביבה ברור! (ל''ת)

      זעמן מצוי, 16/04/08 14:44

      הגב לתגובה זו

  • 29.

    מה נשתה הלילה הזה?

    ציוני, 16/04/08 14:00

    שאהוד ברדאק מאשר הקלות לרוצחים.
    אולמרט/שמלאנים תתעוררו יש לנו עסק עם מחבלים צמאי דם

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    ל 22 תרגיע אתה - צהל לא חותר לנצחון

    מאיר דרום, 16/04/08 14:00

    המצב שלא חותרים להכרעה הוא הבעיה .
    לא קרב זה או אחר ,
    המפקדים היום לא יודעים בכלל מה זה נצחון/הכרעה , הם מכירים רק
    נצחון בנקודות , עצוב .

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    נשמע לא טוב המחבלים לומדים על חשבוננו !

    לוחם במילואים, 16/04/08 13:58

    מה שאני רואה כאן זה מארב קלאסי ממה שצה''ל מלמד את חייליו כואב לי להגיד את זה אבל כאן המחבלים ניצחו הם הצליחו להרוג לנו 3 פרחים ואנחנו לא הצלחנו לחסל אפילו מחבל אחד שזה גרוע מאוד ..
    אני מקווה שהמודיעין יעלה על העקבות של החוליה הזאת ונחסל אותם מהאוויר או בפעולות מיוחדות של היחידות שלנו .

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    יש להם יכולת גם בלי טנקים ונגמשים מסתבר

    JIM BEAM, 16/04/08 13:56

    למה לא תנו להם גם כמה הפאצי אליקופטר ,,,

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    מוזיקה עברית

    דורון, 16/04/08 13:53

    להשמיע לישמעלים ברמקולים רבי עוצמה שירים עבריים 24 שעות ביממה
    ולהמטיר להם מהשמיים דיגלוני ישראלבמיליונים
    ועל הדרך לחסל כל יום חמישים מחבלים חמושים על ידי צלפים שיעשו מארבים סביב כל רצועת עזה.

    הגב לתגובה זו

    • רעיון אדיר אחי! אבל זה בטח לא מוסרי... (ל''ת)

      אושרי, 16/04/08 14:05

      הגב לתגובה זו

    • ישר יקפצו אמנים שמאלנים ויבקשו תמלוגים (ל''ת)

      אהוד, 16/04/08 17:30

      הגב לתגובה זו

  • 24.

    תוצאה ישירה של מדינאים רופסים

    יריב, 16/04/08 13:51

    כיום אין מנהיג חזק עם דרך ברורה באף אחת מהמפלגות הגדולות, חוץ מפייגלין אולי, אבל לא נראה שיש לו סיכוי בבחירות הקרובות. אני מקווה שבחירות הבאות נצליח להעלות מנהיג חזק לשלטון

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    לצה''ל אומרים לחתור למגע ומצד שני אומרים התנקתות

    חרה חרה, 16/04/08 13:50

    לכבוש את עזה זה הפתרון היחידי חתירה למגי עם האוייב

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    לכל הממהרים להגיב - תרגיעו

    גדעון, 16/04/08 13:48

    לכל הממהרים להגיב שצה''ל טיפש או שאי אשפר לנצח וכו... זה פשוט מלחמה. יהיו לנו אבדות גם כשנהיה חכמים. האויב לומד וגם אנחנו. תרגיעו קצת.

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    איפה 'ארבע אמהות'? לסגת מהמדינה (ל''ת)

    א, 16/04/08 13:46

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    ושר הביטחון מזגזג

    הזגג, 16/04/08 13:44

    ממשיך עם הזיגזוגים שלו
    יש לעשות חריש עמוק בעזה אבן על אבן להפוך בלי רחמים בלי סנטימנטים אבל עם שר ביטחון כזה וראש ממשלה כזה
    אין סיכוי
    יש סיכוי לשילטון החמאס על כל שיטחי מדינת ישראל
    ושר הביטחון נכנס לזיגזוג מעניין עם מי אהוד את אהוד

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    זה לא נשמע טוב

    בן, 16/04/08 13:42

    אני מקווה שמה שאנחנו יודעים זה סוף הסיפור הזה....

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    כל עוד אין מדיניות של מצור אגרסיבי ומכות מצרים עליהם הם לא יכנעו

    האינספקטור, 16/04/08 13:41

    יש להכות את החמאס והגיהאד גם בבטן הרכה הדלק זה הכח המניע את כל הטרור ויחד עמו גם האוכלוסיה האזרחית הם ממשיכים לפגע בנו ואנו כמו טיפשים וחלמאים ממשיכים להיות הומנים ומזרימים להם דלק .
    חאלאס מספיק המדיניות חייבת להיות אגרסיבית ועיקבית לוחמה בכל החזיתות כולל אספקת הדלק . אם לא יעשו כן הטרור רק יגבר אם יכו בהם כמו במכות מצרים ויסגרו אחת ולתמיד את הדלק הכל יגווע בצד שלהם מנהיגי הטרור או שיושמדו או שיברחו לאיראן.

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    זה מה שקורה כשאין מודיעין !

    הועד נגד עינוים, 16/04/08 13:41

    עצרו אב של מחבל כדי לצור לחץ שעבד להשגת מודיעין והארץ רעשה , אז זה מה שמגיע לנו .
    מנוחין מהועד אשר הוא סרבן גיוס מונע מהלוחמים את היכולת להילחם ולשמור עך חייהם בזמן שהוא מטיף לשבכ , כולם שותקים שבכ מתנצל ממשלה שורדת ואנחנו הלוחמים על אדי המוטיבציה האחרונים נהרגים .[
    תתעוררו ובואו נפרק אותם אבל לא לעצור אחרי יומיים כי קונדי אמרה .

    הגב לתגובה זו

    • אין מודיעין, כי אין חיל מודיעין

      אבי, 16/04/08 14:26

      לו רק ידעת איך החייל הזה מתנהל לא היית מתפלא!!!

      הגב לתגובה זו

  • 16.

    תוצאה של ההתנתקות מעזה (ל''ת)

    דב, 16/04/08 13:40

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    ככה זה שנמצאים במגננה, ולא בהתקפה. כל כמה ימים נחטוף על הראש. (ל''ת)

    מדשדשים, נמאסתם, 16/04/08 13:40

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    זה תוצאות המוסר הנוצרי המנחה את צה''ל -למחוק את עזה (ל''ת)

    גדעון, 16/04/08 13:39

    הגב לתגובה זו

    • הדבר העצוב ביותר הוא שיחידים בעולם עם מוסר נוצרי זה הוא אנחנו

      כמה אירוני, 16/04/08 13:48

      אין אף נוצרי בעולם שמשתמש ב''מוסר נוצרי'' זה בזמן מלחמה.

      כמו שהגנרל קולין פוואל אמר איזו מידתיות ואיזה נעליים אני במלחמה משתמש בכוח הכי חזק שיש על מנת לישחוט את כל מי שניצב מולי אין כזה דבר מוסר במלחמה זאת היא תמצית המוסר הנוצרי.

      הגב לתגובה זו

  • 13.

    לא להפריע למנוחת הלוחם.

    דנה העליזה, 16/04/08 13:38

    הלוחם עייף מהוועדה הקודמת.
    לא להפריע לו. תעירו אותו לוועדה הבאה.

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    אולי הגיע הזמן למחוק את קן הצרעות הזה?

    רון, 16/04/08 13:38

    הלו, אולמרט, תתעורר או תתפטר!

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    תסביך העליונות

    עמי, 16/04/08 13:37

    לצערי לוחמי צה''ל נפלו בגלל זלזול
    הפיקוד באויבים אנו ב-2008 ולא
    1950.
    אני עצוב, תנחומים למשפחות האבלות.

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    צריך צנזורה

    אחד מהעם, 16/04/08 13:37

    כל פעם לאחר פעולה מוצלחת של כוחותינו אישים בכירים מתפארים ומספרים כיצד הצליח המערב, מהיכן נכנסו הכוחות ועוד.
    ההתפארות אינה נותנת דבר להפך אנחנו עוזרים לחמס,חיזבאלה .
    חייבים לשטוק ולהפסיק לברבר, זה בנפשנו, בחיי בננו תלמדו לשטוק...
    צריך צנזורה
    סייג לחוכמה שטיקה, יד לפה סתום את פיכה האוייב מאזין ולומד

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    מה יש להם להתגאות...נהרגו להם יותר אנשים.זה מראה עד כמה אנחנו חזקים

    צ'בי, 16/04/08 13:36

    בעיניהם, שאם נהרגו 3 אז הם כל כך מתגאים. כנראה שלאלמדו את המשפט ''אל יתהלל חוגר...''. סופם של אלה יגיע ובקרוב...יערכו את צום הרמאדן הבא עם רנטיסי ושות'.

    הגב לתגובה זו

    • עם גישה כזו, לאן נגיע?

      אביב, 16/04/08 14:16

      כל הרוג שלנו הינו אובדן של עולם!

      הגב לתגובה זו

      • אין מה לעשות...נגזר עלינו לחיות על חרבינו

        עבודי, 16/04/08 14:25

        אם נהסס לרגע, נפגע...ולכן חייבים להמשיך עד לגאולה !

        הגב לתגובה זו

    • גם אנחנו וגם הם יודעים

      No, 16/04/08 14:25

      שאלף פלסטינים שווים יחד ציפורן של חייל ישראלי אחד. זו הסיבה שהם דורשים כל כך הרבה מחבלים עבור חייל אחד, זו הסיבה שהם לא מתרגשים ממאזן ההרוגים. לא ברור לי למה אנחנו צריכים להתרגש מהרוגים פלסטינים כשהפלסטינים בעצמם לא מתרגשים מהם, אבל עייפתי מלכעוס על השמאל כבר. יש לנו הזדמנות אחרונה להציל את המדינה בבחירות הבאות, אם לא יהיה כאן שינוי של 180 מעלות, שבירה חזקה מאוד ימינה - אני לא יודע מה יהיה.

      הגב לתגובה זו

  • 8.

    האוגדונר ''החותר למגע''

    קודקוד, 16/04/08 13:36

    כשהאוגדונר מדיח מפקדים בטענה שלא חתרו למגע, אז מפחדים מהדחה ו''חותרים למגע'' בלי להפעיל קודם את השכל.
    אוגדונר, המחבלים הם לוחמים שלומדים את התרגולות והתגובות שלנו. תלמד את פקודיך לא להגיב כמו אוטומטים אלא להפעיל שכל.
    תוצאה של 3:0 למחבלים אסור שתחזור על עצמה.

    הגב לתגובה זו

    • צודק 1000 אחוז

      מילואימניק כועס, 16/04/08 15:24

      בתור אחד שעשה שם מילואים לאחרונה, אני יכול להעיד שהרבה שכל אנחנו לא מפעילים שם. הדבר היחיד המפתיע במה שקרה היום הוא שזה לא קרה הרבה קודם.
      תנחומיי למשפחות. הלוואי ויקבלו שם שכל באוגדת עזה, והבנים שלכם יהיו האחרונים שנופלים בשם ה''חתירה למגע''.

      הגב לתגובה זו

  • 7.

    צהל מגיב באופן פאבלובי.

    אני, 16/04/08 13:34

    ולא חושב.

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    שמחה בבל''ד!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    דרור, 16/04/08 13:34

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    האמת? הם צודקים. יש לנו חוכמה טקטית של נמלים.

    ארז, 16/04/08 13:34

    מזהים חוליה? למה לא מעלים מסוק ומורידים אותה? למה רודפים אחריה כמו עיוורים?

    אני ממש לא רואה שהפיקו את הלקחים מלבנון.

    יהיה זכרם ברוך.

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    כשזיהו חוליית אוייב, למה לא ירו אריטלריה?

    חיים, 16/04/08 13:29

    איפה הטנקים?
    איפה המסוקים?
    איפה הארטילריה?

    במקום להשתמש בייתרון הטכנולוגי, צה''ל שולח את החיילים רגלית אל תוך מארבים וזירות מטענים.

    ממש כמו שהיה בלבנון - מטווח ברווזים

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    ישראל לא יכולה לנצח טרור

    יורם, 16/04/08 13:28

    צבא לא יכול לנצח אירגוני טרור כמו החיזבוללה והחמס.

    צבא יכול רק לנצח מדינות כמו אירן וסוריה, כמובן רק לאחר שהמשפטנים המלומדדים יכתבו לנו מה אסור לעשות במלחמה.

    הגב לתגובה זו

    • זה לא טרור - זה מלחמה

      בני, 16/04/08 14:02

      וגם מלחמה אולמרט לא מנצח

      הגב לתגובה זו

    • לא יכול

      סטודנט, 16/04/08 14:10

      צבא יכול לנצח תרור הממשלה רק צריכה לירצות לנצח ולא להיתקפל ולפחד מה יגידו באו''ם-שמום
      כל מפקד צבאי שאומר שאין פיטרון צבאי צריך ללכת הביתה
      והממשלה צריכה לתת אישור לפעולה (לא מידתית) וליגרום להרטעה

      הגב לתגובה זו

    • ארה,ב חיסלה את הטרור באפגניסטאן - וכאן הייתה מלחמה

      שרית, 16/04/08 14:54

      פשוט הורידה את הטאליבאן וחצי מדינה
      עזה הרבה יותר קטנה...

      הגב לתגובה זו

  • 2.

    וראשי החמאס עדיין חיים. (ל''ת)

    דרור, 16/04/08 13:22

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    כל הכבוד - יש לכבד את האוייב ולהערך כנגדו (ל''ת)

    לצערי, 16/04/08 13:17

    הגב לתגובה זו

    • איזה רגוש!הפלסטינאים לומדים סוף סוף איך להיות צבא ויכוכלו בכוחות

      JDH, 16/04/08 13:39

      עצמם לגרש אותנו מכל שטחי פלסטין הקדושה כפי שכתוב בתנ''ך

      יש להם קומנדו בחסות המצרים ואיראן ואנו הבענו מחאות נחרצות באו''ם הקדוש!!

      וחוץ מזה?מה הקשר להתנתקות ואוסלו?אני זוכר שלפני 15 שנה נפלה ממשלה על פגוע דקירה בירושלים.מה השתנה הלילה הזה? אין פתרון צבאי לטרור או ליתר דיוק אסור שיהיה פתרון צבאי לטרור

      כיון שזה לא טרור זה מלחמת עצמאות כמו שלנו - עם שלא היה כאן 2000 שנה עם היסטוריה מפוארת חוזר לארצו ורק הגון שהם יקבלו את האפשקרות לבנות כאן פרויקטים אזורים או לפחות להטיל חיתתם על אויבם המרים.(שהרי כם לנו יש אטום אז הגון שגהם לאויבנו יהיו)

      כה לחי!

      הגב לתגובה זו

      • הכותב באווט טוטלי

        אלי אא, 16/04/08 13:51

        אני לא הבנתי מה הוא רוצה ועל איזה פלג הוא נמנה,

        הגב לתגובה זו

        • מה מניע אחד כמוך ?

          אופיר, 16/04/08 14:15

          איך עוד אפשר לחלום ? עברו 15 שנה מהסכם אוסלו ממש חגיגה ראה מה היה מצבנו אז ומה מצבנו היום ותבחן גם את מצב אוייבנו אנחנו בקריסה ולמה כי יש לא מעט כמוך שעדיין חיים אי שם באופורית השלום הפטתית של שנות התישעים, בחיי בעיה נפשית רפואית טהורה אין הסבר אחר

          הגב לתגובה זו

      • לחגי למרות שכתבת JDH תתבייש לך

        iftah, 16/04/08 13:58

        איזה אדם שמח בנפול לוחמיו, בגלל אנשים כמוך יש מלחמות פנימיות.אני מתבייש לראות שאתה בכלל משתמש בשפה העברית. אתה חלאה ואני מקווה שלא תזכה לראות את היום שאתה כה חפץ בו.חבל שאתה לא מבין שאין ארץ לנו ארץ אחרת, זו לא מלחמת העצמאות שלהם כי מעולם לא הייתה אומה פלסטינית ואין לה שום איזכור היסטורי.
        תתבייש למרות שאתה לא אדם מבחינתי וככזה לא תוכל להתבייש... ארור תהיה.

        הגב לתגובה זו

        • מה זה JDH ?

          No, 16/04/08 14:27

          בכל אופן לגמרי לא הבנתי מה הבחור רוצה

          הגב לתגובה זו