• 117.

    תנו לפלסטינים שיריוניות ומסוקים. (ל''ת)

    שיהיה כוחות, 17/04/08 01:38

    הגב לתגובה זו

  • 116.

    תתביישו לכם

    טליה גולדנצוויג, 16/04/08 23:45

    איך צה''ל מעז להכנס לעזה? איך הוא מעז להתעלל באוכלוסיה החלשה והמסכנה הזאת. צה''ל הוא השטן בפני עצמו. לאף אחד לא אכפת מנשים וילדים שנהרגים בעזה. כולם רק מדברים על הישובים שסופגים קסאמים. אנשי שדרות והקיבוצים, אתם לא קולטים: תפנו את עצמכם משם. אתם עוול לפלסטינים.די לכיבוש המזעזע. די לחמדנות, די לחוסר אכפתיות כלפי המיעוט המדוכא.

    הגב לתגובה זו

    • כדאי שתסתמי את הפה שלך

      אלי, 17/04/08 04:08

      מטומטמת

      הגב לתגובה זו

    • איך את מעזה לקרוא לצה''ל שטן

      שי, 17/04/08 04:13

      בטח את והילדים שלך משטמטים.
      רמת אביב מוכנה לוותר עליך ולעשות לך טרנספר לעזה.
      איזה מיעוט ואיזה מדוכא!
      מי שמדכא אותם לפעולות אובדניות זה המנהיגים שלהם.

      הגב לתגובה זו

  • 115.

    תגובות

    נוכח, 16/04/08 23:13

    הוא היה חבר משלנו רק בן 19 כבר עם קסדה ורובה צלפים ועכשיו הוא כבר אנינו. לעיני מדינה שלמה עם ראש ממשלה שיושב בכסא ומתפלל לניסים עד מתי תבין שלשבת ולא להזיע יגרום לכלום צריך חיסול טוטלי שלהם של הפלסתנאים האלו כי הם זה לא הם זה אנחנו לא צריך לחכות למבצע צריך לבצע ומהר ועם אתה לא יודע לעשות את זה תתפטר ברק אתה חלק מאוד משפיע גם אתה יכול להשפיע המפתחות אצלך אולמרט הוא הרכב שאתה צריך לרכוב עליו קדימה למה אתם מחכים זה לא שם המפלגה שלכם

    הגב לתגובה זו

  • 114.

    נראה איזה גיבורים בממשלה שיחליטו על פינוי נוסף

    בנצי, 16/04/08 23:00

    זה לא יאומן איך אנחנו אוכלים אותה יום יום,כשחלק מהשרים ואפילו ראש הממשלה מתכננים פינוי נוסף שיביא הפעם לחיסול מדינת ישראל.די ומספיק עם הטיולים של ציפי ליבנה מה היא חושבת לה ! מסתובבת בעולם ומרוקנת את קופת המדינה כשתושבים כולם בחרדה ,פצועים,חבולים עם דירות הרוסות במקום להכריז מלחמה על הרשות משני הצדדים עזה והגדה להיכנס עם כח גדול ,להסב להם נזקים וקורבנות רבים ולהחריב להם כל מוסדות הציבוריים שיש ולהשאיר אותם מתבוססים עם הביוב ועם האונרא,כי די ! נמאס מוכנים לעבור תופת בחג החרות הזה כי ממילא אנחנו עוד לא בני חורין,העוני משתולל,האנשים שבורים,המוחות בורחים ובמדינה הזו ובהנהגה הנוכחית לבד נתחסל בהתקפי חרדות והתקפי לב אז ממשלה יקרה תתעשתו לכם תוציאו חוק לחיסול המפלגות הערביות שמנסות ועובדות בכנסת להרוס את המדינה ולרוקן אותה מהיהודים אז שלא תעבדו עלינו ! איידה איידה מלחמה !!!!!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 113.

    תנחומיי למשפחות

    שני, 16/04/08 15:55

    שגידלו בנים לתפארת.

    מי ייתן ולא תדעו עוד צער

    הגב לתגובה זו

  • 112.

    אלוהים, רחם על נשמתם (ל''ת)

    א, 16/04/08 15:40

    הגב לתגובה זו

  • 111.

    בגלל מנהיגנו נהפוך פליטים בשביל מה להסתער כאשר יש עדיפות רבה

    אבי, 16/04/08 14:20

    בשביל מה אנחנו כל כך חזקים -כדי שאם יתקיפו אותנו עם תת מקלעים אז נגיב בתת מקלעים
    עם של סתומים ובראשם ברק-הוא יראה למחבלים הוא יציף אותם בדלק חינם על כל ירי נוסף
    היכן הגאונים שאמרו אם רק ירו עלינו נשלח אף 15

    הגב לתגובה זו

  • 110.

    הבנים המשתמטים והיורדים של אולמרט ופואד לא יהרגו בעזה

    סמי, 16/04/08 14:12

    הבנים המשתמטים והיורדים של אולמרט ופואד לא יהרגו בעזה

    הגב לתגובה זו

  • 109.

    107 אתה קצת דפוק

    אזרח, 16/04/08 14:11

    במקום להודות לקיבוצניקים שחיים על הגדר , אתה מעדיף שלא יהיו שם והמחבלים יבואו אליך ישר הביתה ?

    הגב לתגובה זו

    • על מה להודות להם? שתמכו בגירוש??? (ל''ת)

      שמאל=אסון!, 16/04/08 15:40

      הגב לתגובה זו

  • 108.

    ראו במפה שכאן: השטח הכחול היה שלנו.עכשיו הגבול פה.המתנחלים הגנו עלי (ל''ת)

    קיבוצניק, 16/04/08 14:10

    הגב לתגובה זו

    • קיבוצניק, בור

      Jehova, 17/04/08 01:52

      .המתנחלים גרו במערב ובצפון רצועת עזה .
      בארי זה מזרחית לרצועה .
      המתנחלים המתנחלים לא הגנו על כלום.

      הגב לתגובה זו

  • 107.

    העיקר למות בעד קיבוצים - בשביל מה צריך כל כך הרבה חיילים שם חבל על

    בהנ, 16/04/08 14:04

    לא חבל על הכסף ?
    כל כך הרבה חיילים בשביל לישמור שם על כמה קיבוצניקים ?
    לדעתי זה מוגזם קיבוצניקים האלה יותר גרועים מהמתנחלים חייבים להיתקע לפלשתינאים המסכנים כמו עצם בגרון, דווקה שם הם חייבים לגור.

    תראו דוגמה ותפנו את הבתים שלכם אוף מחפשים צרות ולא מבינים למה הפלשתינאים כועסים בדיוק כמו המתנחלים

    הגב לתגובה זו

    • כל מילה בסלע (ל''ת)

      את''ע, 16/04/08 14:17

      הגב לתגובה זו

    • אני חשבתי שהחיילים בעזה מתים בגלל המתנחלים. יכול היות שטעיתי?

      אזרח, 16/04/08 14:20

      תמיד אמרתי שצריך לצאת מעזה בגלל שהילדים שלנו, החיילים, שופכים דם כדי להגן על קומץ מתנחלים.
      מאז שהוצאנו משם את המתנחלים, הפלסטינים ממשיכים להעיף אלינו טילים וחיילים ממשיכים להיהרג.
      יכול להיות שהסיפור הוא בכלל לא המתנחלים?
      מה הם רוצים מאיתנו העזתים האלה?:
      שנפנה את שדרות? את אשקלון? מה?

      הגב לתגובה זו

      • מברוק!, התפכחת...

        ימין שיודע, 16/04/08 15:11

        ובא אגלה לך,

        הערבים פועלים בשיטת הסלאמי,
        אתה העלת שאלה, הם רוצים שנפנה את שדרות?,אשקלון?,

        התשובה היא כן, ודאי, אבל זה לא יגמר בזה, אח''כ ירצו את אשדוד, ואח''כ בעדה , בעדה...

        יש להבין, הם רואים בכל מדינת ישראל שטח כבוש, ולא ירגעו עד להשלמת המשימה,

        ולכן , כל ההצהרות על שלום, לא רלוונטיות, לא יהיה פה שלום עכשו ולא אחר כך, זה הם או אנחנו , ואם חפצי חיים אנחנו, יש לדאוג לסילוקם מהשטח, לאחיהם או לים

        הגב לתגובה זו

      • ברור שטעית...

        נעמה, 16/04/08 23:47

        ברור שזה לא בגלל המתנחלים כל החיים מאשימים את המתנחלים כאלו זה הדבר שבגללו כל הצרות קוראות.... בזכות המתנחלים לא קוראים דברים יותר גרועים כי הם מביאים לפחות קצת מאור ושל הקב''ה לארץ ישראל ועושים את רצון ה' ואני מקווה שזה עוזר למצב!!!

        הגב לתגובה זו

  • 106.

    מנהיגנו חוסכים בחיי פלשתינאים על חשבון חיילנו

    שמלאני / מרוקאי, 16/04/08 14:03

    מתי יבינו מנהיגנו שאת הערבים מכניעים רק בעוצמה .!!!
    אסור להכניס את חיילנו לשם
    יש להוריד עלהם ארטילריה של תותחני צהל ואם אפשר אזי עם 240 מ''מ
    יש להמטיר עלהם הפגזות וירי של תותחי וולקן .
    יש להתקיף במסוקי האפצי עם מקלעים וטילים
    תאמינו לי אני יודע מה זה ערבי אחרי שבוע כמו זה שאני מציע הם ירדו על 4 בכדי להפסיק את האש .
    ערבי מבין כוח עוצמה ורק זה מכניס אותו לפחד
    איבדנו את כושר ההרתעה .
    לא מנצלים אחוז אחד מכוחנו , למה אנו שומרים אותו .

    הגב לתגובה זו

  • 105.

    הממשלה מסרסת את צה''ל

    אמיר, 16/04/08 14:03

    ההנחיה שלא להפציץ אזור ממנו יורים על ישראל גורמת לצבא לחפש פתרונות בדמות חתירה למגע ולקרבות פנים אל פנים דבר המוביל להרוגים בכמות שתלך ותגדל ככל שישתכללו כלי הנשק והידע המקצועי שבידי הלוחמים העזתים
    על ידי הנחיה פשוטה לצבא להשיב אש מיידית לשיתוק מקורות ירי יוכל הצבא לירות ולהפציץ את האזורים מהם יורים על ישראל
    הדבר יסב נזק ואבדות כבדות לצד השני ,אך יחסוך בחיי חיילים ישראלים

    הגב לתגובה זו

  • 104.

    ל83- אתה לא מבין דבר בדין הבינל'

    הגנה עצמית, 16/04/08 14:02

    ראשית, יש להבהיר כי הרשות הפלשתינית אינה מדינה ולכן לא חל עליה בעיקרון הדין הבינל'.

    שנית גם עפ''י הדין הבינל' הרי שכניסתו של צה''ל לעזה נעשתה רק כתגובה וכהגנה עצמית לגיטימית למעשה התקיפה והטבח הבלתי פוסקים של הפלשתינאים. שימוש בכוח אסור עפ''י החוק הבינל' אך הוא מותר לצורך הגנה עצמית.

    שלישית, אין כל לגיטימציה בדין הבינל' לתקוף ולהרוג רק בשל פלישה לטריטוריה..

    רביעית, אם אתה כ''כ תומך בפתרון בדרכי שלום מדוע הם לא נקטו בדרך זו אלא ישר תקפו עם בוקר את החיילים??? (ואני אפילו לא נכנסת לסוגיית הקסאמים)

    הגב לתגובה זו

  • 103.

    מה כיבוש מה???

    איריס!!!, 16/04/08 14:00

    אנחנו יושבים באדמה הזאת??? ממנים להם כל זכות הומניטרית הייתי במחסומים יותר מששנתיים בצבא שלא ישחקו אותה מסכנים אל תתלהבו שאחד קפץ בראש כמו חמור וקרא לזה כיבוש תפסיקו לזיין בשכל!!!
    א. טרנספר
    ב. מתי הממשלה תבין שהטרוריסטים מתפתחים מיום ליום???
    ג. כ''כ קשה לי לרשום את זה..
    יהיה זכרם ברוך!!!
    מחזקת את המשפחות...
    בתור חברה שכולה שאף משפחה לא תדע עוד צער נמאס לנו כבר...

    הגב לתגובה זו

  • 102.

    נהרגים חיילים כדי לשמור על ''חפים מפשע'' של האויב (ל''ת)

    צבא הגנה לפלסטי, 16/04/08 14:00

    הגב לתגובה זו

  • 101.

    להשיב את עים תותחים בלי להתחשב באוכלוסיה שלהם (ל''ת)

    ב69 הפגזנו, 16/04/08 13:58

    הגב לתגובה זו

  • 100.

    ''a la ger, kom a la ger''

    יוני, 16/04/08 13:55

    אהוד את אהוד, תנו את הפקודה הנכונה!
    (ויסלחו לי דוברי הצרפתית על האיות)

    הגב לתגובה זו

  • 99.

    ממשלה של אפסים!!!

    שי, 16/04/08 13:55

    עד מתי ראש הממשלה יישן?
    עד מתי נמשיך לקבור את חיילינו?
    ראש הממשלה תתעורר,,, קום כבר , אתה חייב להבין שאתה במלחמה , הפחדנות שלך נמאסה תתן הוראה לצבא לפעול די מספיק!
    אני מזמין אותך לישון לילה אחד אצלנו במושב כדי שתבין שהמלחמה בפתח דלתנו.
    תתעורר...

    הגב לתגובה זו

  • 98.

    ואיפה הגנרלים שדרשו על ליצור מגע בכל מחיר?

    רועי, 16/04/08 13:55

    ככה נופלים למלכודות

    הגב לתגובה זו

  • 97.

    בכנסת בועדת האתיקה מתעסקים עם טלטול מחבלים

    ח ו ב ה --לקרוא, 16/04/08 13:52

    השבוע חשתי גואל אחד גדול כשראיתי במה מתעסקים בכנסת נדמה לי בועדת האתיקה
    הביאו לכנסת את לוחמי השב''כ והיחידות המיוחדות ותיחקרו אתפ איך הם מנלים את חקירת המחבלים לאיזה רמות של של טיפול עוברים המחבלים ואנשי השב''כ המוסד ועוד היו צריכים להתנצל ולהסביר,
    ראבק איפה אנחנו חיים? גם הניה או אבו מאזן או ערפאת או אסד הקימו ועדות ושאלו אותם איך הם מתנהגים לשבוייפ ישראלים? שטויות במיץ עגבניות רק אצלנו מנסים להיות יותר ישרים מהאפפיור, הלו ועדות נמאסתם או שתצאו אתם לעזה ותחליפו את החברה הצעירים שנלחמים גם עבורכם לחיות בשקט במדינה הזאת ששמה ישראל

    הגב לתגובה זו

  • 96.

    למה הכניסות הלא זהירות האלה? לא יודעים שמחכים לחיילים שם? להפציץ (ל''ת)

    קודם לנקות השטח, 16/04/08 13:49

    הגב לתגובה זו

  • 95.

    כלומרט: הבטחנו...וקיימנו!

    דמר94, 16/04/08 13:48

    הבטחנו לעם שאחרי ההתנתקות יהיה יותר טוב ליהודים וקיימנו את ההבטחה!
    עובדה שאין יותר קאסמים מעזה! הרי הערבים יודעים שממשלת ישראל מקיימת את הבטחותיה ואם הם יעזו לירות קאסם אחד על שדרות, אנחנו ניכנס בהם כמו שהבטחנו ללא רחמים!
    אנחנו מבטיחים לעם ישראל, שאחרי שנפנה שטחים ביהודה ושומרון, אנחנו נזהיר את הערבים שלא יעזו לירות על תל-אביב, אחרת אנחנו נתקוף אותם בדיוק כמו שתקפנו אותם אחרי ההתנתקות המוצלחת מעזה ועצרנו את ירי הקאסמים באופן מוחלט!
    ואזהרה נוספת לערבים, ממשלת ישראל תתכנס ביום שני הקרוב לישיבת חירום כדי להחליט ..לקיים ישיבה נוספת בעוד חודש ולאחריה..עוד ישיבה!
    ראו הוזהרתם!

    הגב לתגובה זו

  • 94.

    הגי, תברח משם

    א. נונימי, 16/04/08 13:47

    יניב הגי, תברח מהמקום הזה ותחזור למרכז.
    מה אתה עושה שם?
    מסוכן שם!

    זו איכות חיים זו?
    תחזור אלינו

    הגב לתגובה זו

  • 93.

    תודה אריק תודה רמון תודה אולמרט

    תוהה, 16/04/08 13:39

    הכל בזכותכם

    הגב לתגובה זו

    • ..ותודה ל720,000 מצביעי '' קדימה'' (ל''ת)

      השילטון, 16/04/08 13:55

      הגב לתגובה זו

  • 92.

    בג''ץ:להגביר את אספקת הדלק לחמאס!

    דמר94, 16/04/08 13:38

    אנחנו חייבים להמשיך באספקת דלק מוגברת לחמאס! אם אנחנו נפסיק, זו תהיה פגיעה ביכולת הפגיעה של החמאס בחיילינו וזה לא..פייר!

    הגב לתגובה זו

    • הבנים של שופטי בג''צ משרתים במזגנים , ושלנו שומרים עלהם (ל''ת)

      הבנים שלנו, 16/04/08 14:04

      הגב לתגובה זו

  • 91.

    אולמרט וברק סרבו להפסקת אש

    רון, 16/04/08 13:38

    וזו התוצאה.

    הגב לתגובה זו

  • 90.

    מאוד, אבל מאוד מיותר להקרין פרסומת לפני הדיווח הקשה

    אבי, 16/04/08 13:37

    האמת שזה ממש טימטום להשים פרסומת לפני סרטון שבו מדובר על חיילים שלנו, בנינו אנו, שנהרגו.

    שיקול דעת מאוד מוטעה של העורך.

    מקווה שזו פעם אחרונה.

    הגב לתגובה זו

    • מסכימה מאוד!!!! (ל''ת)

      חוסר רגישות!, 16/04/08 13:52

      הגב לתגובה זו

  • 89.

    הערבים לא פריירים יותר-מאכילים אותנו מרור (ל''ת)

    יורם, 16/04/08 13:35

    הגב לתגובה זו

  • 88.

    אותם קיבוצים שתמכו בגירוש מעזה! אין לי מילים: עוכרי ישראל! (ל''ת)

    מודאגת, 16/04/08 13:34

    הגב לתגובה זו

  • 87.

    אולמרט תתנצל בפני המשפחות על הפחדנות שלך (ל''ת)

    ערב פסח, 16/04/08 13:34

    הגב לתגובה זו

  • 86.

    הרוגי אולמרט (ל''ת)

    יהודה, 16/04/08 13:34

    הגב לתגובה זו

  • 85.

    מחבלים=מקקים

    דב, 16/04/08 13:31

    לצערי אין מה לעשות בנידון ולא משנה מה.
    כמו שמקקים תמיד יתקיימו בעולם הזה כך גם מחבלים.
    זה גורל העם היהודי והעולם המערבי הנאור. תמיד יהיו המחבלים שיקנאו בנו. תמיד אנו נגיב ותמיד נקבל בחזרה. לצערנו הרגשת הרולטה רוסית שבה חיים האנשים והחיילים בישראל לא תעלם לעולם. כמה שקשה להגיד אבל זו המציאות ואיתה צריך להתמודד. אין כאן מילים שיוכלו להרגיע. המילים היחידות שניתן לשאוב מהן קצת נחמה הן שלפחות צריך להנות מהחיים עד הרגע שהכדור ברולטה רוסית ישיג גם אותנו.
    אני משווה את המחבלים למקקים בגלל שמקק זו החיה היחידה שתשרוד אפילו שואה גרעינית.
    ככה שמטרד המחבלים (מקקים) יהיה לנצח משהו שירדוף אותנו. אין פתרון קסם וגם לא שלום יעזור. כששנאה וקנאה קיימות בצורה פאנאטית הן לא יעלמו לעולם. לעולם!!!

    הגב לתגובה זו

  • 84.

    פרסומות גם כשנהרגים

    אילן, 16/04/08 13:31

    תתביישו

    העלתם סרטון בכתבה על האירוע שבו נהרגו 3 חיילים.
    אוקיי
    תורידו את הפרסומת של אולווייז.
    זה כל כך חסר התחשבות

    אילן

    הגב לתגובה זו

  • 83.

    מדובר בהתגוננות לגיטימית של העם הפלסטיני בפני תוקפנות ישראלית בשטחו

    נעמן, 16/04/08 13:28

    לפלסטינים יש טריטוריה מוכרת ושמה רצועת עזה.
    כוח של צה''ל חדר לתוך הטריטוריה הפלסטינית, ונטל סיכון רב בפעולה זו.
    בהתבס על הדין הבינלאומי, הפלסטינים היו רשאים להתגונן בפני הפולש ולהדוף אותו מחוץ לשטחם.
    אכן הרג כואב של מיטב בנינו. אך את הטענות יש להפנות לממשלה המסרבת להידבר עם החמאס, הנהגתו הלגיטימית של העם הפלסטיני.

    אין מתנחלים=אין טרור

    די לכיבוש!!

    הגב לתגובה זו

    • חשוב שתקרא

      עידן, 16/04/08 13:47

      ומה לגבי הדין הבין לאומי של התקפת ירי מתוך שטחם? האין זו הכרזת מלחמה בין צבאות? האם אתה בעצם מציע על מלחמה ככל מלחמה?

      אתה דפוק

      הגב לתגובה זו

      • הוא לא דפוק הוא ערבי - מה אתה רוצה ממנו ?

        bdfbd, 16/04/08 14:07

        מה אתה מצפה ?
        שהוא יבדוק את החוק הבין לאומי ? אולי שיביא איתו עורך דין למלחמה כמו ישראלי מפגר ?

        אף פעם אל תשכח רק אנחנו כאלה מטומטמים לא אף אחד אחר.

        ובגלל זה הגיע הזמן שתפסיקו לצפות שאחרים יתנהגו כמונו.

        הגב לתגובה זו

    • מחיקת עזה היא תגובה לגיטימית ע''פ החוק הבינ''ל

      ש, 16/04/08 14:03

      ע''פ החוק הבינ''ל עזה היא בסיס טרור נאצי ענקי שממנו מבוצעים פשעי מלחמה ופשעים נגד האנושות על בסיס יומיומי.

      מחיקת עזה היא הגנה עצמית ישראלית מובהקת.

      הגב לתגובה זו

    • בתי המשוגעים מלאים באנשים שפויים. לדעתם. (ל''ת)

      מטורף, 16/04/08 14:04

      הגב לתגובה זו

    • רבותיי, ''נעמן'' הוא פלסטינאי, איש חמס גאה. מידיעה. לא להתרגש. (ל''ת)

      סוכן, 16/04/08 14:23

      הגב לתגובה זו

    • יש להם המון הנהגות לגיטימיות. בעייה (ל''ת)

      מדוזה, 16/04/08 15:59

      הגב לתגובה זו

    • ''נעמן שפוי'', בדומה לאיזה 'חכם' נוסף ב''הארץ''- ''מוני יקים אנטי ציוני''

      אביתר גוזמן, 16/04/08 17:59

      גוררים תמיד גל תגובות לא בשל חוכמה רבה, עומק מיוחד, או ידע מקיף בדבריהם, אלא סתם בשל היותם פרובוקטורים זולים, ודבריהם הבל ורעות רוח. אין טעם להגיב לדבריהם אם נתקלתם בשמם קודם לכן.

      הגב לתגובה זו

  • 82.

    האם אתם מבינים את האסטרטג אולמרט ?

    צחי, 16/04/08 13:23

    תוך מלחמת לבנון ה-2 הגיע לתובנה שיש להמשיך בנסיגות גם מהגדה....ממש גאון ראש ממשלה זה המומחה בנדלן ונכשל בחבריו...
    ( זוכרים את שר האוצר הקודם...+ עוד חברים ממרכז הליכוד ...

    הגב לתגובה זו

  • 81.

    ל=62 לוי מקו התפר

    מנותק, 16/04/08 13:20

    מאז ההתנתקות אני מנותק, ואתה המתבכיין. חדלתי להתעניין בגורל המדינה שזרקה את משפחתי מביתה, ומצדי אפשר לפרק את המדינה ולהחזיר הנה את הבריטים או האמריקנים. אני אדיש, ושום דבר כבר לא מזיז לי. אני רק רואה שקו התפר שאתה יושב עליו, מתקרב בכל יום למרכז ירושלים ולרחוב שינקין, וגם זה כבר לא אכפת לי. תהיה בריא עם המדינה שלך, ואני אשמור על ילדיי מכל משמר.

    הגב לתגובה זו

  • 80.

    חיל האוויר פחדנים !

    אילן, 16/04/08 13:17

    למה חיל האוויר פחדו שישלח כמה מטוסים ירימו ת'מקום וזהווווו , שולחים חיילים אם נשקקק כמו סתומיםם רק חיל האוויר יכול לעזורר !@

    הגב לתגובה זו

  • 79.

    חיל האוויר פחדנים !

    אילן, 16/04/08 13:17

    למה חיל האוויר פחדו שישלח כמה מטוסים ירימו ת'מקום וזהווווו , שולחים חיילים אם נשקקק כמו סתומיםם רק חיל האוויר יכול לעזורר !@

    הגב לתגובה זו

  • 78.

    מלחמת מוחות: הם מתוחכמים-לנסות להשתוות להם (ל''ת)

    מלחמת קיום, 16/04/08 13:15

    הגב לתגובה זו

  • 77.

    מהאוויר לא רואים הכל ולא פותרים דבר !! (ל''ת)

    חלוץ, 16/04/08 13:15

    הגב לתגובה זו

  • 76.

    להחזיר את הפת''ח לתוניס. (ל''ת)

    למה מחכים, 16/04/08 13:14

    הגב לתגובה זו

  • 75.

    הוראות אולמרט וזנבו ברק - רוצחות חיילים!!

    הפקרות מוחלטת, 16/04/08 13:13

    יש לשים קץ לריבונות הערבית בעזה

    לשלוט בשטחים לפי הצורך ולפנות אוכלוסיות ערביות ולכיוון הים

    להקים רצועת בטחון

    ולתקוף כל הזמן

    הגב לתגובה זו

  • 74.

    הטרור משתפר-צה''ל נסוג-בג''ץ אשם בחייהם!! (ל''ת)

    ארץ רולטה שמאל, 16/04/08 13:13

    הגב לתגובה זו

  • 73.

    חמישה הרוגים פל שטנ אים.....את מי זה מנחם ... (ל''ת)

    צחי, 16/04/08 13:13

    הגב לתגובה זו

  • 72.

    לפנות את עוטף עזה, ככה תהיה לנו רצועת בטחון (ל''ת)

    שמאלן, 16/04/08 13:12

    הגב לתגובה זו

    • מתי אתה מתפנה

      עמוס בן אליהו, 16/04/08 13:21

      לפי התפיסה שלך אני מבין שבקרוב אתה מתפנה מן המדינה ועוזב הכל לערבים.
      זו תפיסה תבוסתנית וכושלת שאינה עומדת במבחן התוצאה.
      זו פילוסופיה ערטילאית

      הגב לתגובה זו

  • 71.

    המקום ינחם אתכם .......... (ל''ת)

    עם ישראל, 16/04/08 13:11

    הגב לתגובה זו

    • לך קיבינימט עם הברכות. איפה הזעם (ל''ת)

      איציק, 16/04/08 13:36

      הגב לתגובה זו

  • 70.

    ציפי לבני יוצרת מציאות כזו בירושלים (ל''ת)

    נתן אדן, 16/04/08 13:11

    הגב לתגובה זו

  • 69.

    שרון אולמרט ברק ושאר הסמרטוטים...

    דודו, 16/04/08 13:07

    אני יודע שאתם מנסים לטוב אבל בואו נודה על האמת אין לכן פתרון.... פשוט נכשלתם ולעם אין אמון בכם.
    ניסיתם שיחות עם אבו מאזן (צל''שים לטרוריסטיות) ישמתם התנתקות (אם יהיה טיל אחד אחרי ההתנתקות ניכנס ברבם...) שלא נדבר על כשלי מלחמת לבנון השניה (העורף!!!) ועל השחיתויות בממשלה (הירשנזון אולמרט...) תודו שאין לכם פתרון היות ואנו מריונטות של ארה''ב.
    לצערי אין לנו היום מנהיג עם ביצים!!! אחד שיבוא ויזהיר את התושבי עזה כדלקמן: טיל אחד יוצא ק''מ רבוע משם מושמד תוך שעה!!! מוקשים בכל הגבול... השמאל כרגיל יטען הומניות .. ברגע שישנאו אותך תהיה להם יותר מוטיבציה לעשות פיגועים.
    בואו אגלה לכם משהו עם הפלסטינים לא יהיה שלום גם אם תמסרו את כל השטחים ואת הבנות שלכם. הרי איגן להם כלום בחיים חוץ מזה... כל אחד מביא 15 ילדים שהוא לא יכול לפרנס והטרור זה הדרך היחידה.
    תשאלו מה הפתרון - פשוט מאוד אי אפשר לאיים על עניים בעוני וסגר אפשר לאיים עליהם בחיים (הרי גם ככה הם יקבלו 70 בתולות) לכתוש מהאויר ובתותחים- למה לסכן חיילים בלהשיג כלום. אם ידעו שעל כל חייל נהרגים להם 1000 אזרחים!!!! אני חוזר אזרחים הם יפסיקו לירות....
    ניסינו הכל בא ננסה גם את זה.

    הגב לתגובה זו

  • 68.

    לפנות את עוטף עזה רק ככה יהיה לנו רצועת ביטחון (ל''ת)

    שמאלן, 16/04/08 13:06

    הגב לתגובה זו

    • שתדרוס אותך משאית (ל''ת)

      שי, 16/04/08 14:08

      הגב לתגובה זו

  • 67.

    המחיר הבלתי נסבל להומאניות מזוייפת

    סא''ל מיל., 16/04/08 13:06

    משלמים בדם יקר מנשוא על האימפוטנציה האווילית של שרי הממשלה שאינם יודעים להגן על אזרחיהם. אפילו את הדלק אינם מסוגלים להפסיק לספק (אולי הם מרויחים מכך??) כאשר רוצחים את האזרחים שמספקים את הדלק. חרפה שעולה בדם לשווא.

    הגב לתגובה זו

  • 66.

    איך לכל הרוחות אתם נופלים למארב של בני העוולה האלה ? איפה השכל ? (ל''ת)

    טוביה דרושביץ', 16/04/08 13:04

    הגב לתגובה זו

  • 65.

    קשה לעכל מדיניות הססנית שעולה בחיי מיטב בנינו.

    אזרחית גאה, 16/04/08 13:02

    לבי לבי עם משפחות הנופלים.

    הגב לתגובה זו

  • 64.

    חוסכים בחיי פלשתינאים על חשבון חיילנו

    שמלאני - מרוקאי, 16/04/08 13:00

    מתי יבינו מנהיגנו שאת הערבים מכניעים רק בעוצמה .!!!
    אסור להכניס את חיילנו לשם
    יש להוריד עלהם ארטילריה של תותחני
    צהל ואם אפשר אזי עם 240 מ''מ
    יש להמטיר עלהם הפגזות וירי של תותחי וולקן .
    יש להתקיף במסוקי האפצי עם מקלעים וטילים
    תאמינו לי אני יודע מה זה ערבי אחרי שבוע כמו זה שאני מציע הם ירדו על 4 בכדי להפסיק את האש .
    ערבי מבין כוח עוצמה ורק זה מכניס אותו לפחד
    איבדנו את כושר ההרתעה .
    לא מנצלים אחוז אחד מכוחנו , למה אנו שומרים אותו .

    הגב לתגובה זו

    • בלה בלה בלה קוקוריקווווווווווווווווו (ל''ת)

      המבין יבין, 16/04/08 13:17

      הגב לתגובה זו

  • 63.

    דיי עם הכניסות המיותרות האלה שלא מונעות מאום תפציצו מלמעלה ... (ל''ת)

    צחי, 16/04/08 12:59

    הגב לתגובה זו

  • 62.

    לכל בכיני ההנתקות .נגמר לכם הזכרון?

    לוי, 16/04/08 12:58

    כאלו שלפני ההנתקות לא היו פגועים יום יום כמעט גם של חילים וגם של אזרחים רק שנדרשו גדודים שלמים להגן עליהס כיום בחצי כוח עושים זאת .נכון יש כשלונות והרבה כאב אז למה לקשור מה שלא צריך. מהתחלה ההתישבות בתוך עזה היתה טעות האזור הצפוף בעולם וזה היה מונע את הכאב של ההנתקות שזה גרם לרבים מדי משבר אמיתי ועל זה נאמר ראשית מעשה במחשבה תחילה וחבל שמישהו שכח גם אמרה זו

    הגב לתגובה זו

    • מההתחלה ההתישבות בארץ היתה טעות

      יהושפט, 16/04/08 13:06

      לפי ההגיון שלך איש קו התפר. תתעורר.

      הגב לתגובה זו

    • אתה מדבר שטיות!

      shai, 16/04/08 13:14

      המתנחלים בעצמם היו מרחיקים את הערבים בדרכים משלהם..ושדרות לא היו כמעט ונפגגים אז מה עדיף 700 משפחות שבמודע מתוך בחירה ציונית שמוכנים לגור על הגבול או עיר של 20 אלף שסובלים שלא מתוך בחירה?!

      הגב לתגובה זו

    • איזה התנתקות,חביבי,אתם גופות,יחד עם סיסמאות ריקות שלכם!

      LUBER, 16/04/08 13:15

      הבאתם לכאן רוצח סידרתי מספר 1 בעולם,עם נשק,כסף,נתתם לו שטח וצבא,לכן הגיע הזמן לדבר על חשבון ש''לפני'' ו''אחרי'',כי על שלום,שצרחתם בתקופה זו,היום,מצחיק,אפילו לזכור.
      המחנה שלכם יתפורר גם מאבדות פיזיות-לא בירח אתם גרים,גם מאובדן בסיס אידאולוגי.

      הגב לתגובה זו

  • 61.

    בעזה יש צבא סדיר בחסות איראנית - לא טרור (ל''ת)

    מלחמה אמיתית, 16/04/08 12:52

    הגב לתגובה זו

    • שחכת משהו קטן אחי היקר

      ניסן, 16/04/08 13:01

      צבא עזה בחסות איראן כמובן !
      אבל אל תשכח את מדינת ישראל החמודה ! גם היא לא ממעיטה בעזרה ובתמיכה שלה בחמאסטן היקרה שלנו!
      אז פעם הבאה תגיד בחסות איראן + ישראל !

      הגב לתגובה זו

      • רציתם להגיד משמרות המהפכה (בשמות שונים) (ל''ת)

        אזרחית, 16/04/08 17:48

        הגב לתגובה זו

  • 60.

    קריאה לציבור המגיבים.

    הרואה נכוחה., 16/04/08 12:52

    אולי פעם אחת תתעלו על עצמכם ותפסיקו להתנהג כאילו לכם יש את כל הפתרונות ורק הצד השני של המחנה אשם בהכל.
    הצבא נמצא בעוטף עזה ותפקידו להגן על המדינה.
    בפעילות כזו כנגד גורמים עויינים ישנם נפגעים.
    גם טרם ההתנתקות ספרנו את מתינו וגם לצערי כעת.
    זהו מחיר הישיבה במדינת ישראל ולמעשה מאז העליה הראשונה אנו משלמים את מחיר ההתישבות בארץ.
    לאף אחד מכם את את פתרון הקסם של הפסקת פעולות האיבה ולכן תפסיקו לבלבל את המוח ועדיף שבמקום לקלל האחד את השני או את הממשלה עדיף שתשתתפו בצער משפחות החיילים.
    חג פסח עצוב בא עלינו.
    אבל אין מה לעשות למרות הקורבן אנו נמשיך.

    הגב לתגובה זו

    • ''הרואה נכוחה'' נראה לי שעליך להפסיק להשתמש במשקפת של עמיר פרץ

      המצליף הימני, 16/04/08 18:28

      הראייה שלך לא משהו: זה שישנו מאבק בין ישראל לפלשתינים ולאיסלאם הקיצוני זה ברור (אם אינך שמאלן תמים עד כדי דבילתיות).
      זה שצה''ל נמצא סביב הרצועה אינו אומר דבר- הצבא אינו מגן על התושבים, הצבא אינו פועל כצבא, על פי המשוואה הפשוטה של מקסימום חורבן לאוייב ומינימום עבורנו. המדינאים מחפשי השלום שלנו יקצרו סופה של מלחמה, והגנרל העומד בראש הצבא, המכונה לעיתים ''נפוליונצ'יק'', אינו נפוליאון אלא תואם למצביא צרפתי אחר שמסר לגרמנים את המפתחות במלה''ע ה 2 כעבור יום לחימה- גנרל ברק התבוסתן. בקיצור אנחנו בבעייה מבחוץ ובעייה פנימית.

      הגב לתגובה זו

  • 59.

    חדשות ערוץ 2

    ציפי, 16/04/08 12:50

    שמתם לב שערוץ 2 עלה טיקטק במבזק מיוחד בטלויזיה. חוץ מזה באתרי האינטרנט של קשת ורשת עומד לעלות מבזק בכל יום. בטח שהם יתייחסו לארוע

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    חיילים תסרבו פקודה! אתם לא בימי הפלמ''ח, יש מסוקים וארטילריה.

    שריונר במיל', 16/04/08 12:49

    ראש הממשלה רוצה להיות יפה נפש ושולח אותכם למות בשם ההומניות! אל תהרסו את המשפחות שלכם!

    הגב לתגובה זו

    • אתה צודק - אין מצפון מוסר ואנושיות בממשלת ישראל - אבל יש מלחמה (ל''ת)

      בעיה קשה, 16/04/08 12:53

      הגב לתגובה זו

    • גם אני שאלתי את עצמי למה לא שלחו קודם מסוק (ל''ת)

      יופיטר, 16/04/08 12:57

      הגב לתגובה זו

    • אבל לפלשתינים יש אופנהיימר ועדת מלשיניו

      חשוך ימי בינימי, 16/04/08 13:01

      שידאגו לצו מעצר בי''ל לכל קצין שיעז להגן על אזרחים ישראלים.

      (במדינות מתוקנות היו האופנהיימרים ושאר השטינקרים מוצאים להורג מזמן, בעוון סיוע לאויב במלחמתו נגד המדינה ובגידה חמורה).

      הגב לתגובה זו

      • המאפיה השמאלנית- ברק, בג''צ, אולמרט והתקשורת רוחצים בנקיון כפיהם

        המצליף הימני, 16/04/08 18:16

        הבינלאומיות (ואיך שכחנו את ציפורה), בזמן שהחיילים בשר תותחים, ועשרות אלפי תושבים נתונים לשגיונות של טרוריסטים ונכתשים יום יום. גם בצפון מתופפים כבר תופי המלחמה, אך אוסף ה'מנהיגים' שכול אחד הכי גרוע בתחומו, עומדים מולנו ושרים שיר לשלום כשמהדלת האחורית מגיעה המלחמה.

        הגב לתגובה זו

  • 57.

    מי יתן ותהיו אחרונים

    ערן, 16/04/08 12:47

    למשפחות - משתתף בצערכם ואבלכם
    ואני לא היחיד...
    אני משוכנע שכל הקולות הפוליטים הזועמים והצודקים אשר הינם חסרי משמעות לגמרי ברגעים האלה, מנסים להגיד....
    סליחה, משתתפים בצערכם מאוד.

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    מלחמת התשה

    א.ח, 16/04/08 12:41

    מיותר לציין שהפלשתינים בעזה פתחו במלחמת התשה





    מיותר לציין שהאירגונים הפלשתינים
    מנהלים מלחמת התשה כנגד ישראל.
    ברצוני להזכיר למקבלי ההחלטות מה
    קרה בשנות ה-70 במלחמת ההתשה
    בתעלת סואץ. ערים צפופי אוכלוסין
    [כמיליון תושבים] ננטשו והוחרבו כתגובה לירי לעבר מוצבי צה''ל בתעלה.היום הירי מתבצע על אוכלוסיה אזרחית והתגובה חייבת
    להיות קשה כולל פגיעה בלתי נמנעת
    באכלוסיה אזרחית.

    הגב לתגובה זו

    • זה גלוי לעין - שהאוכלוסיה האזרחית לא ממש בראש מעייניהם (ל''ת)

      יופיטר, 16/04/08 12:59

      הגב לתגובה זו

    • אלא שמאז שנות ה-70 שבענו והתרככנו.

      יהושפט, 16/04/08 13:09

      להפגיז את ערי רצועת עזה?? לא נעיז.

      הגב לתגובה זו

  • 55.

    ההגינות המטופשת - לא נותנים לצה''ל לממש היתרונות הטכנולוגיים שלו

    ממשלת האשפה, 16/04/08 12:39

    רוצים לעשות
    דו קרב הוגן
    בסגנון מערבון אמריקני....

    מעניין של מי הרעיון המטופש הזה?

    הגב לתגובה זו

    • של חונכי תבוסה עכשיו של אשכנזי מסרסי צהל (ל''ת)

      מקבלי האתנן, 16/04/08 12:44

      הגב לתגובה זו

  • 54.

    ההתנתקות תשפר את הביטחון.....:-(( (ל''ת)

    חשוך ימי בינימי, 16/04/08 12:39

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    מסוקי קרב שעלו מיליארדים משתזפים בחצרים !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    דם כחול יקר, 16/04/08 12:37

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    הערבים לומדים. צ.ה.ל????

    דוד צימרמן, 16/04/08 12:36

    הממסד הפוליטי???

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    למה לא מפציצים מן האוויר???

    שמאלני שנמאס לו, 16/04/08 12:34

    נמאס. פשוט נמאס!
    למה לא מפציצים מן האוויר, קיבינימט??? למה לסכן את החיילים שלנו???
    בתור שמאלני, צר לי לומר שהממשלה היושבת בעזה לא מעוניינת לדבר ולא מעוניינת במשא ומתן. כלו כל הקיצים. להפציץ מן האוויר, יהיה המחיר אשר יהיה, והעיקר לא לסכן את חיילי צה''ל בגלל קן צרעות ששמו עזה, בו יושבת ממשלת חמאס קיצונית, פנאטית וצמאת-דם שנבחרה בבחירות דמוקרטיות.

    הגב לתגובה זו

    • לא משנה אם שמאלן או לאו- אבל אם

      השפן הקטן, 16/04/08 13:42

      לא תדגיש שאתה שמאלן - יצנזרו את \\מה שיש לך לומר- כי זה לא מוצא חן בעיני מישהו. יש להפציץ מלמעלה - בלי רחמים . לא להודיע ולא להזהיר
      - שמעתם פעם שהם הזהירו אותנו??!!

      הגב לתגובה זו

    • לא מפציצים כי כנראה גם הטייסים נדבקו בנגיף הפרסי (של שימון פרש) (ל''ת)

      יוחאי, 16/04/08 23:18

      הגב לתגובה זו

  • 50.

    אני כבר לא מבין כלום פה ..מדינה שכזו...

    כפיר, 16/04/08 12:33

    במקום לשים מוקשים 50 מטר מהגדרות בתוך עזה .....במקום להפעיל מזלטים מלטים חיל אוויר בלבד נגד פעילים טרוריסטים כגון גיאד איסלמי חמאס פתח שולחים לי חילים כדאי ליצור חיכוך עם הטרוריסטים.....במקום לירות ירי טנקים ארטילריה על כול שיגור קאסם ...אויי למדינה שכזו שלו משתמשת באמצעים צבאים טכנולוגים וחזקים ושולחת חילים לחיכוך סתמי עם מחבלים במקום ליירט אותם מהאוויר או ליצור טסעת מוקשים סביב הגבול עם עזה וחישנים באדמה ומוקשים חכמים שמי שיעיז לעבור יהיה פחם פשוט פחם .................מיום ליום פגועי הראווה האלה דומים לפיגועי חיזבלה הם רק לומדים ומתיעלים ואנחנו משחקים בנדמה לי .....לתת את מזרח ירושלים עלק ...מדינת חלם ........שכזו ....דש למני מזוז עוד דמגוג זול ......

    הגב לתגובה זו

    • צודק לחלוטין! (ל''ת)

      איפה העוצמה?, 16/04/08 12:41

      הגב לתגובה זו

  • 49.

    חג החירות עלאק, למשפחות מצטרף בצערכם, לפצועים החלמה מהירה. (ל''ת)

    מוטי, 16/04/08 12:32

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    צה''ל חייב להתאמן חזק על העזתים בכל האמצעים (ל''ת)

    להתכונן לצפון, 16/04/08 12:32

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    החטא וענשו! גירוש מוביל ללבנון הרג חיילים דמם על שרון ותומכיו (ל''ת)

    אנשי גוש קטיף, 16/04/08 12:32

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    בבקשה בבקשה להפציץ רק מהאויר!!! (ל''ת)

    חנה, 16/04/08 12:32

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    ליקי יא בן ז..

    אלירן, 16/04/08 12:30

    שתוק למה מה אתה מבין בתור לוחם בגבעתי אני אומר לך שזה לא משחק ילדים החמאס מאומן היטב הם למדו שיטות ממנו הם הולכים בשתיים לפנים יש להם מקלעים יש להם רקטות וזה שטח שלהם אז חלאס לזיין בשכל

    הגב לתגובה זו

    • ע צ ו ב......

      נאור חציר, 16/04/08 12:42

      .

      הגב לתגובה זו

    • תרגע

      יקי, 16/04/08 13:19

      בשביל מה יש לנו ארטילריה וחיל אויר? בשביל להכניס חיילים למטווח כמו ברווזים?
      או מפחד ששלום עכשו ושות' יצעקו בעיתונים?

      אתה לא מבין שהממשלה הפכה את חיילי צהל לברווזים?

      כנראה לא הבנת...

      הגב לתגובה זו

  • 44.

    צבא שאינו צנצל יתרון יחסי כמו

    רמי, 16/04/08 12:29

    ארטילריה וחיל אוויר אין הצדקה לקיומו.
    צ.הל הובס בלבנון,מובס בעזה.
    חיילים יקרים מוקרבים ללא הצדקה.
    תוקם וועדת חקירה מייד.

    הגב לתגובה זו

    • הצבא הזה צבא הכנה לפלסטין

      Avi Ecuador, 16/04/08 20:28

      מטרת הממשלה הזאת לא לפתור בעיה צבאית פשוטה אלא בניית מדינת סדום-עמלק וזה גם בהקרבת בנים לעגל הזהב.

      הגב לתגובה זו

  • 43.

    שר מוסלמי עויין בממשלה

    יוסי מאשקלון, 16/04/08 12:29

    בוגדים כמו טיבי מסתובבים חופשי ומספקים יעוץ חינם לאוייב.
    השב''כ נאלץ כל הזמן להתנצל על טילטול עצורים.
    זו התוצאה

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    איזו התנתקות נפלאה! (ל''ת)

    אביב עצוב, 16/04/08 12:29

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    בשם חברים מקבוץ בארי

    חברים, 16/04/08 12:26

    אנו משתתפים בכאבן הנורא של משפחות החיילים.
    מבקשים לאחל רפואה שלימה לפצועים ולהודות שוב ושוב לכל לוחמי צה''ל ששומרים יום אחר יום על חיינו.

    אוהבים אתכם מאוד ומתפללים לימי טובים יותר, ימים של שלום ואחווה,
    חברי וילדי קבוץ בארי.

    הגב לתגובה זו

    • תפנו את הקיבוץ מייד פושעים כובשים (ל''ת)

      וילן העמלקי, 16/04/08 12:33

      הגב לתגובה זו

      • קבוץ בארי נוסד לפני קום המדינה

        אהבה, 16/04/08 12:46

        ואינו התנחלות

        הגב לתגובה זו

        • ממש משנה לערבים

          קוקוריקו, 16/04/08 13:02

          ממש משנה לערבים אם מדובר בהתנחלות לפני 48 ואחרי 67.טיפשים שכמוכם

          הגב לתגובה זו

        • כל ישוב יהודי שנבנה על אדמות פלסטין הוא התנחלות

          beetle, 16/04/08 13:12

          תקראי את אמנת אש''פ, החמאס, הג'יהד האיסלמי וכ'.

          ההמצאה שישובים שנבנו על האדמות ששוחררו בשנת 67 הם התנחלויות היא של השמאל הישראלי בלבד, זה לא כביל על כל האירגונים הפלסטינים.
          ההמצאה שהורדת ישובים תביא לשלום היא המצאה של השמאל הישראלי בלבד ואין לה שום תומכים בצד הפלסטינאי (ראו גירוש יהודי גוש קטיף).

          ''ההתנתקות'' מנקודת מבטו של החמאס היא כיבוש רצועת עזה ע''י פעילות צבאית ורוח האיסלם על הכופרים. כל תושבי עזה ראו איך צבא החמאס מניס את הכופרים (צה''ל) ומשחרר את אדמת פלסטין כפי שמוחמד היה רוצה. ולכן הם נבחרו בבחירות דמוקרטיות שאולמרט אישר להם לעשות.

          כל הדיבורים של שטחים תמורת שלום הוא שיח פנימי של השמאל הישראלי ולא קשור למלחמת הדת של האיסלם כנגד הכופרים.

          אז כפי שצה''ל נס מגוש קטיף ע''י תמיכת אלוהים ומוחמד הוא יברח גם מקיבוץ בארי, הקו הירוק הוא קו תיאורטי שמראה את הכיבושים של ישראל, הראשון ב 48 והשני ב67.

          הגב לתגובה זו

        • וחברון נבנתה לפני שנולדו בכלל ה''פלסטינאים''. אז מה היא? כן התנחלות? (ל''ת)

          אל תעבדו עליי, 16/04/08 14:33

          הגב לתגובה זו

        • גרים בו יהודים , אז הוא התנחלות (ל''ת)

          אחמד, 16/04/08 17:55

          הגב לתגובה זו

    • אנו מתביישים שאתם חיים במציאות של מלחמה ולא בשלווה (ל''ת)

      בשם מדינת ישראל, 16/04/08 12:41

      הגב לתגובה זו

    • יאללה תחזרו לארגנטינה (ל''ת)

      הם לא יהודים!, 16/04/08 12:45

      הגב לתגובה זו

      • תתביש ותשתוק - ככה מדבר יהודי? - (ל''ת)

        יופיטר, 16/04/08 13:06

        הגב לתגובה זו

    • מצטרפת להשתתפות בצער המישפחות

      יופיטר, 16/04/08 13:05

      וגם בהחלמה לפצועים - תשמרו על עצמכם חברי וילדי בארי - ומקווה שתוכלו להסב לסדר בשקט.

      הגב לתגובה זו

    • אני קורא את התגובות ומתבייש בעצמי...

      אהוד אולמרט, 16/04/08 13:06

      רק כסף מעניין אותי. שלטון. שררה. סיגרים.
      מה אעשה?! אני לא יכול לוותר על זה. כשיש לך את זה, קשה לוותר על זה. קשה.
      כנראה, שבעוד כ-20 שנה אני איזכר כאותו מנהיג שלא עשה דבר למען המדינה ובכך הבאתי לחיסולה. זה בהחלט יתכן. אך אחזור ואומר, מנעמי השילטון מונעים ממני להנהיג באמת.
      שואלים אותי אנשים מה אני עושה כשאני קם בבוקר, מה אני מרגיש. בבוקר שכזה קמתי, לא עשיתי דבר וכהודיעו לי על מות החיילים, מה אומר לכם, לא הרגשתי דבר, אולי קצת אי נוחות על מה אומר עתה לעם. מה יש להגיד? תשאירו אותי בשילטון. כדאי לכם. אממממ... כדאי גם לי.

      הגב לתגובה זו

    • תצאו משם! למה שחיילי צה''ל יסכנו עצמם בשבילכם???? (ל''ת)

      שמאלן שפוי, 16/04/08 13:28

      הגב לתגובה זו

    • תתפנו ומהר כמו שרציתם בגירוש קטיף

      מתנחל, 16/04/08 14:08

      שמאלנים - סוף סוף אתם מבינים שאתם גורמים לצרות ומתנצלים בפני החיילים. אני מקווה שתפנו את הקיבוץ כדי שלא נצטרך להגיע לשם במילואים

      הגב לתגובה זו

    • ועכשיו תסביר לי, למה חיילים צריכים למות בשבילכם

      דובי הכתום, 16/04/08 14:14

      שנים עמדתם, תושבי קיבוצי הסביבה, בכניסה לגוש קטיף, והפגנתם נגדנו בכל יום שישי, על כך שצריך לפנות אותנו, ועל כך שחיילים לא צריכים למות בשבילנו. ''אדמה לא חשובה יותר מחיים'' אמרתם.

      אז, אנא ממך, הסבר לי - מדוע אדמת בארי חשובה יותר מחיי החיילים? איך אתה חי עם עצמך, כששלוש משפחות עברו היום אסון בלתי ניתן לריפוי, כדי שהילדים שלך יוכלו לשחק בגן המשחקים?

      מדוע חבריכם בעין השלושה חושבים שחיילי צה''ל צריכים לסכן את נפשם, ולפעמים, כפי שלצערנו קרה, אף למוסרה, כדי שהם יוכלו לקטוף תפוחי אדמה?


      איזה חבל שכבר אין לכם מתנחלים בסביבה, כדי שאפשר יהיה להאשים אותם בכל, הא?

      הגב לתגובה זו

    • קיבוץ בארי, הוא המכשול לשלום עם חמאס! (ל''ת)

      לפנות לנתק, 16/04/08 14:40

      הגב לתגובה זו

  • 40.

    דבר לוחם וותיק למפקדים החדשים בצה''ל.

    נועם בלום, 16/04/08 12:26

    נלחמתי כצנחן, במלחמת ששת הימים, אני בוגר מלחמת ההתשה, ומלחמות ישראל כולל מלחמת של''ג. בוגר הכוחות המיוחדים! לאורך עשרות שנים השתתפתי ויזמתי שיפורים בתורת הלחימה של הצבא. מכאן ברצוני לפנות בקול קורא למפקדי הצבא.
    אל תיתנו לפלסטינים להיות המובילים ביוזמה. תיזמו, היו לא רק אמיצים אלא גם חכמים. אל תתנו לפוליטקאים, לעשות את מאזן הכדאיות, על חשבון ההצלחה שלכם וכן חובתכם לשמור על חיי חייליכם. מעבר לכך, בציבור ובהנהגה רבה המחלוקת בשאלה, איך להתמודד עם הכוחות הלוחמים הפלסטינים. היו אתם אלה שנותנים ומכוונים את היוזמה של הצבא. אינכם פחות טובים מלוחמי ומפקדי הדורות הקודמים. אך, לנו הבוגרים, נסיון שניתן ליישמו בשדה המערכה העכשווי. לנו גם יותר יכולת להשפיע על הגורמים המדיניים המחליטים, לתת לכם לעשות את שצריך. כלוחם ומפקד של לוחמים, אומר, כי לא מקובל עלי ואף לא הוגן. לקשור את ידכם מאחורי הגב ולצוות עליכם להילחם. אומר את שרבים אמרו לאורך הזמן: תנו לצה''ל לנצח!

    הגב לתגובה זו

    • תגובה לשר מופז. איבדת את הדרך!

      נועם בלום, 16/04/08 12:44

      שמעתי את הראיון עם השר מופז ברדיו. שם נאמר על ידו ש''מדובר בקרב נגד הטרור''.
      זה לא קרב נגד טרוריסטים. מדובר בקרב של לוחמי צבא סדיר, המונה כ-50,000 לוחמים לפחות ברצועת עזה. מדובר בצבא מצוייד ומודרך ע''י טובי המומחים האירנים, הסורים, החיזבלה ואף המומחים שנבנים בחמס.
      הצבא הפלסטיני, נוקט במהלכי יוזמה. הצבא הפלסטיני, מכין את המבצעים הבאים.
      מערכת הביטחון כשלה במניעת הצטיידות הפלסטינים באמל''ח. היא אף כשלה בכך שלא מנעה את הקמת הצבא הפלסטיני.
      מערכת המודיעין ומקבלי ההחלטות, במערכת הביטחון ובדרג המדיני, כשלו בהבנת הצפוי ברצועת עזה.
      כן, לא יתכן שארועי הכשלון במלחמת לבנון השניה יחזרו על עצמם. גם שם נתנו לחיזבלה לבנות צבא ולהמטיר אש וטרור על חצי מדינת ישראל.
      אסור לתת להנהגה המדינית לחטאו פעם נוספת בחטא הרשלנות. והמבחן הוא מבחן התוצאה. הממשל הישראלי איבד את הדרך. עלינו, האזרחים להחזיר למערכת הביטחון את הביטחון העצמי ואת היכולות לתת לאזרחי וחיילי המדינה ביטחון.

      הגב לתגובה זו

      • הניתוח של נועם בלום, ממצא ומדוייק. די לשערוריה. (ל''ת)

        יובל, 16/04/08 12:48

        הגב לתגובה זו

        • אבל מי יכול להשפיע על הממשלה הכושלת שמבצעת את מדיניות ארה''ב

          המיוחדת למדינת, 16/04/08 13:34

          אין ממשלה שמנהלת כיום את ישראל.
          הכל מנוהל כיום בשלט רחוק מארה''ב.
          ארה''ב שומרת על יחסי החוץ שלה עם מדינות שונות וקואליציות של מדינות שונות(האיחוד האירופי,הליגה הערבית)על הגב של ישראל.

          אין ממשלה בישראל שתנהל באופן עצמאי את הלחימה באוייב מול הלחצים של מדינות זרות בעולם שלא רק טובתנו לנגד עיניהם.

          אין מי שישפיע על הממשלה להתחיל להתנהל כמו שצריך.

          הגב לתגובה זו

    • נועם אתה צודק - אבל החיל חייב להיות ממושמע - הרמטכל צריך לדבר !!!

      יופיטר, 16/04/08 13:12

      אם לא נותנים לו לבצע את אשר הוא חושב לנכון - עליו להתפטר באופן מחאתי - למרות שיש להניח שהם ימצאו אחר - שימלא אחר הוראותיה של הממשלה הזאת - העסוקה בהישרדותה -

      הגב לתגובה זו

  • 39.

    ממה ''התנתקתם'' ? (ל''ת)

    רונן, 16/04/08 12:25

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    3 חיילים נהרגו בחילופי אש ברצועת עזה

    woody, 16/04/08 12:25

    stop pussy footing with gaza and launch a massive assult from all front now .drive the to sinai and leave the egyptions with with a mess to clean.
    tit for tat will not work.
    mahmood abas is a two face skilled manipulator and you gus give more and more gestures-wake up.he has more to loose than us.
    KEEP THE PRESSURE ON GAZA AND INCREASE THE FORCES NOW ,ATTACK WITH FULL FORCE AND RESOURCES.
    THE,DONT WORRY, EGYPT WILL WAIT FOR THEM WITH OPEN ARMS!
    CHAG SAMEACH AND YISHAR KOACH FROM ALL THE JEWS IN AUSTRALIA

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    שימו לב לעשן שבתמונה

    צ'ומפי, 16/04/08 12:24

    יש לו צורה כמו של ישראל
    מעניין לא?

    הגב לתגובה זו

    • זה נכון תלוי איזה גבול אתה משרטט (ל''ת)

      יוני, 16/04/08 12:43

      הגב לתגובה זו

    • בהתחלה חשבתי שאתה הזוי, אבל הסתכלתי, ואתה אשכרה צודק... (ל''ת)

      את''ע, 16/04/08 14:36

      הגב לתגובה זו

  • 36.

    יום עצוב לישראל בכלל ולמשפחות בפרט משמים תנחמו (ל''ת)

    חג מר עצוב, 16/04/08 12:23

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    מני מזוז

    יוגב, 16/04/08 12:22

    בהחלטך האומללה מאתמול בדבר החמץ גועשת הארץ ובחורינו מתים!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    הסוף של כוחי עוצם ידי ממש קרוב ועומד ב''ה לבוא וקיצו!!

    עצבני לאללה!!, 16/04/08 12:22

    מספיק כבר עם ההתרברבות הצבאית הזאת''יש לנו צבא חזק'',תאמינו לי רק בגלל זה אני לא עושה צבא כי אני מפחד להתגייס לצבא שלא מעלה שם שמים על פיו!!

    הגב לתגובה זו

    • השוחד מעוור עיני חכמים - ואלהים שונא את זה כנראה (ל''ת)

      אולי, 16/04/08 12:31

      הגב לתגובה זו

  • 33.

    מני מזוז

    יוגב, 16/04/08 12:22

    בהחלטך האומללה מאתמול בדבר החמץ גועשת הארץ ובחורינו מתים!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    צה''ל-צבא הגנה להסתכל ולצחוק

    יקי, 16/04/08 12:22

    זה צה''ל? צבא שילדים מקרקסים אותו?
    זה הצבא שאולמרט תיקן?

    נראה שאנו עדים לחורבן בית שלישי - צבא שהוחלש ע''י מנהיגיו מהשמאל ויודע לספק להם את הסחורה (הרוגים יהודים-למי שלא מבין)

    הגב לתגובה זו

    • עדיף שלא תגיב יקי יקר

      יקי אבני, 16/04/08 12:57

      חתיכת יפה נפש אומלל...
      אתה חי בבועה של פעם אח שלי!
      אתה עדיין חושב שהערבים החמודים שלנו הם בסך הכל חובבנים??
      יש לך טעות הם מקצוענים ברמות הגבוהות ועם החודשים הם משתפרים !
      אז אל תמעיט בערכם ובמיוחד לא בערכם של לוחמי צה''ל! גם אם ישלחו לשם את היחדיה הטובה בעולם עדיין יהיו נפגעים!
      זהו נושא שאתה כנראה לא מבין בו אז תביט ואל תגיב :(

      הגב לתגובה זו

      • התשובה לרסק מהאוויר !!

        שמלאני -מרוקאי, 16/04/08 14:00

        מתי יבינו מנהיגנו שאת הערבים מכניעים רק בעוצמה .!!!
        אסור להכניס את חיילנו לשם
        יש להוריד עלהם ארטילריה של תותחני
        צהל ואם אפשר אזי עם 240 מ''מ
        יש להמטיר עלהם הפגזות וירי של תותחי וולקן .
        יש להתקיף במסוקי האפצי עם מקלעים וטילים
        תאמינו לי אני יודע מה זה ערבי אחרי שבוע כמו זה שאני מציע הם ירדו על 4 בכדי להפסיק את האש .
        ערבי מבין כוח עוצמה ורק זה מכניס אותו לפחד
        איבדנו את כושר ההרתעה .
        לא מנצלים אחוז אחד מכוחנו , למה אנו שומרים אותו .

        הגב לתגובה זו

  • 31.

    וכולם להגיד תודה לב''גץ ושמאל הבוגדני שלא מאפשר לצה''ל לקטוש את

    just me, 16/04/08 12:21

    הפלסטינים דק דק...

    לנתק חשמל ומים

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    יש לי רעיון חדש, אולי ניצור רצועת בטחון מפורזת סביב כל השטחים?

    איש שלום, 16/04/08 12:21

    ונתרכז כולנו כעם אחד מאוחד בתל אביב, כל השאר יהיה רצועת בטחון.
    מה דעתכם?

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    מני מזוז

    יוגב, 16/04/08 12:21

    בהחלטך האומללה מאתמול בדבר החמץ גועשת הארץ ובחורינו מתים!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    או הם או אנחנו -תחליטו! (ל''ת)

    עידו, 16/04/08 12:20

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    קורבנות השלום של אולמרט (ל''ת)

    אתם שתקתם, 16/04/08 12:19

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    סיכון חיילים ללא טעם - מבצע רחב הקף למיגור החמאס

    שרית, 16/04/08 12:18

    פשוט מקומם שאהוד ברח ואהוד שלימזל לא מבינים מה קורה.
    למה מחכים???
    שהם עוד יותר יתחמשו ?????

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    צריך לשלוח חברי הממשלה כשכפ''צ אנושי לפני חיילי צה''ל (ל''ת)

    ככה נרוויח כפול, 16/04/08 12:18

    הגב לתגובה זו

    • בעזרת השם במהרה בימינו. (ל''ת)

      ניר, 16/04/08 12:55

      הגב לתגובה זו

  • 24.

    לעובדיה,רביץ,גפני זה לא מזיז כי אין להם בנים בצבא!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    אמא של צנחן, 16/04/08 12:17

    הגב לתגובה זו

    • לא מזיז גם לאלמרט- (בנים בחו''ל)

      אמא של, 16/04/08 14:04

      ולברק- (א בול בנאת)

      ולא ליתר האפסים בממשלה שסדרו גובים לבנים בשקם,

      (מישהו מכיר בן של... שמשרת קרבי?)

      אז אמא של צנחן יקרה,- כדאי להרחיב את הראיה, ולהבין שעובדיה, גפני ורביץ, לא מנהלים את הבטחון במדינה, אלא האחרים שציינתי,

      והם, בשם ה''הומניות'', שמים קצוץ על חיי החיילים, שהרי לא בניהם נלחמים.

      הגב לתגובה זו

  • 23.

    למה לא מלמדים אסטרטגיה

    כיצד להכריע, 16/04/08 12:17

    כדי להכריע קרב לא צריך להילחם מחלקת חיילים כנגד חוליית מחבלים
    לצהל יש מספיק כוח להפעיל ביחס שונה לגמרי.
    אשכנזי צריך לבוא לראש הממשלה העלוב ולהסביר לו שצריך להילחם והגיע הזמן להפסיק את קורבן האדם שמעלה הממשלה על מזבח בוש אבו מאזן

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    אין מחיר לחיי חייל ישראלי אחד=ליבי עם המשפחות בערב חג החרות.... (ל''ת)

    עדינה השרון, 16/04/08 12:16

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    הם יודעים עלינו הכל, והחיילים שוב נפלו למלכודת..המנהרות מגיעות עד

    עדינה, השרון, 16/04/08 12:15

    שטח ישראל מעבר לגדר בצד הישראלי.

    הגב לתגובה זו

    • You are a sare-mongering traitor. (ל''ת)

      Avnera, 16/04/08 14:03

      הגב לתגובה זו

  • 20.

    תנחומיי למשפחה

    יעל, 16/04/08 12:15

    שלא תדעו עוד צער

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    מארב מתוכנן של קומנדו פלשטיני שאומן באיראן.. (ל''ת)

    להוריד הכפכפות, 16/04/08 12:14

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    אנחנו נפסיד! אנחנו נמושות...צר לי על החיילים :( (ל''ת)

    דרור, 16/04/08 12:14

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    בבוקר בשעה 10:00 דיווח אל ג'זירה על 2 חיילי צה''ל - הם לא שיקרו

    חשבתי ששיקרו, 16/04/08 12:13

    זה היה בשיחה ב 103 עם איזה פעיל חמאס

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    אשכנזי תתפטר

    נסים גבאי, 16/04/08 12:13

    זה צבא?
    זה צבא ששידרגת כביכול?

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    לפנות את השמאלנים בחזרה לאירופה (ל''ת)

    אין ברירה, 16/04/08 12:13

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    למה נתנו להם רובים ורובי צלפים ואימוני צלפים באימון אמריקאי?

    ירון, 16/04/08 12:11

    אותם ''כוח 17'' שאומן ככיתת צלפים והרג לנו חיילים במאורעות המנהרה (ברזל לוהט, פלדה לוהטת וכו') הצטרפו לחמאס ולאירגונים וכיום ממשיכים לבצע פיגועי 'איכות' במדים אחרים...

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    את ההרוגים שחסכתם בבריחת לבנון שילמנו בחודש אחד. (ל''ת)

    כך יהיה גם בעזה, 16/04/08 12:11

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    ברחנו מלבנון,וברחנו מגוש קטיף ואיפה ולאן תברחו עכשיו? (ל''ת)

    זה עזר במשהו?, 16/04/08 12:10

    הגב לתגובה זו

    • הם בורחים מעטרות וירושלים (ל''ת)

      הבוגדים, 16/04/08 12:21

      הגב לתגובה זו

  • 11.

    לא יודע מה אתכם אבל הסוף ממש קרוב..! (ל''ת)

    אדם, 16/04/08 12:09

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    זה מה שקורה כאשר לא מחסלים מחבלים על כל הבנין שבו הם מסתתרים. (ל''ת)

    עצוב מאוד., 16/04/08 12:08

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    איזה יופי שהתנתקנו מעזה-עכשיו יהיה בטוח שלום (ל''ת)

    קמיצר, 16/04/08 12:08

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    להיכנס רק עם שיריון ודחפורים..כי הם למדו לטמון מלכודות לחיי החיילים

    אור, 16/04/08 12:08

    השם ינקום דמם ולמשפחות שלא תדעו עוד צער תנחומי ותנחומי כל עם ישראל

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    Will the ping-pong ever end? (ל''ת)

    Ping, 16/04/08 12:07

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    לפנות את הקיבוצים מהדרום

    אריק, 16/04/08 12:06

    למה חיילים צריכים ליהרג ע''מ לשמור על קיבוצים שקבלו קרקעות בחינם מהמדינה?

    יש לפנותם מייד.

    הגב לתגובה זו

    • הקיבוצים נמצאים שם מלפני 48'.

      קיבוצניק., 16/04/08 12:11

      תתבייש.

      הגב לתגובה זו

      • כיבוש הוא כיבוש, חדל תירוצים. (ל''ת)

        אבי, 16/04/08 12:24

        הגב לתגובה זו

        • בית אל וחברון נמצאים שם לפני הספירה (ל''ת)

          קיבוצניק, 16/04/08 12:41

          הגב לתגובה זו

      • קיבוצי עוטף עזה

        albo jacob, 16/04/08 12:43

        לקיבצניק /מתחזה שאל מי שכב במארבים ובסיורים סביבכם זה היה נוח אך כל העלובי נפש מהשמאל ובראשם אבו וילן /כהן וביילין ושו''ת היו אלה שזעקו לפנות את ישובי עוטף עזה שיבואו להסתכל להורי אותם חיילים שנופלים על שמירת אותם קיבוצים

        הגב לתגובה זו

      • חברון נמצאת כבר 4000 שנה (ל''ת)

        ששי, 16/04/08 12:46

        הגב לתגובה זו

      • מה זה חשוב ממתי- אתה כובש כובש כובש

        אייל, 16/04/08 14:12

        להפסיק את ההגנה על הקיבוצניקים יש לתת להם חוק פינוי פיצוי ולפנות את חיילנו משם ומיד

        הגב לתגובה זו

      • ולכן זה מוצדק למות בשבילם? (ל''ת)

        אדמה חשובה, 16/04/08 14:17

        הגב לתגובה זו

      • מה הקשר ''לפני 48' ? כמו שכבר אמרו- גם חברון, הרבה לפני 48'''

        היסטוריון, 16/04/08 14:41

        יהודים חיו בחברון לאורך כל שנות הגלות. אפילו הטענה של ערפאת שהיהודים זה אוסף של אנשים שבאו מאוקראינה ופולין לכבוש לו את הארץ- לא תופס לגבי חברון. שם תמיד היו יהודים. לפני שנולד העם הפלסטיני, ובכלל לפני שנולד העם הערבי ! !
        לשמאלנים יש קצר מחשבתי כשהם נתקלים בעובדה הזאת.

        הגב לתגובה זו

    • צודק, אני לא אשלח את ילדיי לשמור על כמה קיבוצניקים שהחליטו להתנחל. (ל''ת)

      אבי, 16/04/08 12:14

      הגב לתגובה זו

    • נגבה

      אלייקים, 16/04/08 12:19

      גם את ניר עם ? ונגבה?

      הגב לתגובה זו

    • בשביל זה יזמתי את חוק ''פינוי-פיצוי'' ...

      ח''כ אבו וילן, 16/04/08 12:21

      למה לחכות לרע, שיעזבו בטוב, וניתן להם פתרון כמו שנתנו למגורשים באכזריות לפני 3 שנים.

      הגדר... אה, כן, את הגדר נזיז אחורה לקו אשקלון - קרית גת, בשלב ראשון, כמובן.

      הגב לתגובה זו

    • לפנות את הקיבוצים לייצר רצועת בטחון

      שמאלן, 16/04/08 13:16

      צריך לפנות את עוטף עזה ולייצר רצועת בטחון, רק ככה נהיה בסדר מול העולם, ויהיה לנו שקט!

      הגב לתגובה זו

  • 5.

    אנא אלוקים! שמור על חיילי צה''ל. (ל''ת)

    עידו, 16/04/08 12:04

    הגב לתגובה זו

    • בקשתך בטיפול (ל''ת)

      היושב, 16/04/08 13:16

      הגב לתגובה זו

  • 4.

    מה קורה לצהל על כל חייל הרוג חייבים לפחות

    אריה, 16/04/08 12:04

    1000 מחבלים לרדת לשאול..אין מחיר לחיי בנינו השם ישמור עליהם מכל משמר ויחזירם בשלום הביתה.

    הגב לתגובה זו

    • מה אתה מקשקש? החיילים שלנו נהרגים סתם בשביל חבורה של מתנחלים.

      יואל, 16/04/08 12:18

      חייבים לסגת ולהחזיר שטחים.
      למה אנחנו צריכים לשלוח חיילים למוות בטוח? וגם בשביל מה? בשביל כמה סהרורים שהחליטו להתנחל מסביב לעזה?
      צריך לפנות את כל הישובים האלה ולהעביר אותם לניצן או לנגב.
      עדיף לנגב, את כל המתנחלים האלה, שיהיו רחוקים מהאזרחים האמיתיים של ארץ ישראל.

      הגב לתגובה זו

      • גם לציניות יש גבול. (ל''ת)

        א, 16/04/08 12:34

        הגב לתגובה זו

        • וגם את הגבולות האלה, השמאל מתעקש שרק לו מותר לצייר... (ל''ת)

          דובי הכתום, 16/04/08 14:18

          הגב לתגובה זו

      • גם שדרות זה מסביב לעזה ???? (ל''ת)

        אני, 16/04/08 12:39

        הגב לתגובה זו

      • תגובה לשטויות

        אדם שיודע, 16/04/08 13:07

        אני לא יודע איפה אתה חי, אבל הישובים שנפגעים עכשיו הם לא התנחלויות אלא ישובים שהוקמו כחוק( למרות שגם גוש קטיף) וזה שאתה צף לך באיזה בועה ושבקצב הזה תתפוצץ עוד מעט ולא יודע על מה אתה מדבר, כל הארץ בוערת ואתה בוחר להאשים בלי לדעת על מה , תתפכח בנאדם

        הגב לתגובה זו

      • למה אתה חושב שאם ניסוג יבוא שלום? אולי כמו בלבנון (ל''ת)

        יופיטר, 16/04/08 16:32

        הגב לתגובה זו

  • 3.

    התכניות למסירת ירושלים העתיקה לא ייפגעו,כמובן, מהתקרית הזו

    דרור מרמת גן, 16/04/08 12:03

    וגם לא המשך המימון ואספקת הדלק והחשמל לרצועת עזה.

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    לא חבל? נו באמת..... (ל''ת)

    עדי, 16/04/08 12:02

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    זה ברור שעזה הופכת לדרום לבנון .ובעתיד גם יו''ש .... (ל''ת)

    המדינה הולכת, 16/04/08 11:58

    הגב לתגובה זו

    • מתי תבינו אנשים מתי?!?!

      אסף, 16/04/08 13:07

      מתי תבינו שאנחנו במלחמה כן כן מלחמה ! לא שלום ולא נעליים ! וגם לא יהיה שלום ! רק מלחמה תבינו כבר!
      תפסיקו להיות שאננים כאלה אם תמשיכו כך עוד 20 30 שנה באמת אבל באמת לא תיהיה פה מדינה !!תפסיקו להגיד יהיה בסדר ויהיה שלום אם ניתן להם פה ניתן להם שם!
      אנחנו במלחמת קיום!!אין מה לעשות אתם גרים בישראל וזה החיים שלכם מלחמה! יפי נפששששששששששששששששש

      הגב לתגובה זו