• 131.

    דוקטור אבו מאזן=תקוות שווא. הסיבות:

    בשם בן גוריון, 17/04/08 14:15

    אבו מאזן=תקוות שווא. הסיבות:הוא בעל תואר דוקטור, הדוקטוראט [ בברית המועצות לשעבר]
    בשם בן גוריון
    שלו עוסק בקשר שבין היטלר והנאצים לציונות [!]ובהכחשת עיקר השואה.מעולם לא הסתייג מ''מחקרו''.
    הוא מעולם לא הצהיר על ויתורו על עיקרי משנתו הפוליטית: זכות השיבה של הפליטים לאדמותיהם.ירושלים וכ'
    מעולם לא גינה את מעשי הטבח כטרור וכפשע מלחמה ,אלא התנגד לעיתים [במילים בלבד]למעשי טרור כ''דרך שמביאה יותר נזק למאבק מאשר תועלת''.
    כשהיה כשנתיים ראש הממשלה בעזה,דרשו ממנו לחסל את הקסאמים וחוליות הטרור.הוא סרב וויתר בכך על הזדמנותו לחיסול הטרור והשליטה בעזה.

    הגב לתגובה זו

  • 130.

    פעם טרוריסט תמיד טרוריסט

    ערן, 17/04/08 10:43

    נו מה ציפתם שמר אבו מאזן יפסיק את התמיכה בטרור ולעשות טרור רק בגלל שהוא במו''מ עם ישראל? הנה עובדה עכשיו זה צל''שים לפני כמה ימים זה היה הפיגוע מאז אנפאלויס ארגונים שמסופחים לפת''ח ופת''ח עצמו ביצעו שלוש פיגועים והיה עוד פיגוע ואבו מאזן אמר שהוא ''ילחם בטרור''

    הגב לתגובה זו

  • 129.

    האשמה היא בנו

    גד, 17/04/08 07:13

    אנחנו חבורה של מטומטמים
    איך אנחנו נותנים את יהבנו לגרוע שבשונאי ישראל וחושבים שמהם תצמח הישועה. על פי כל קנה מידה מוסרי ישראל היתה צריכה להלחם באבו מאזן ולא להפוך אותו לשוחר שלום איבדנו את יכולת ההבחנה בין טוב לרע.

    אולי זה בגלל שאיבדנו את האמונה בצידקת דרכנו......

    הגב לתגובה זו

  • 128.

    לשדך למונא כפרס את קצב שימחוק לה

    חיימון, 17/04/08 00:39

    את החיוך המכוער מהפרצוף

    הגב לתגובה זו

    • גדול (ל''ת)

      אלמוג, 17/04/08 03:56

      הגב לתגובה זו

  • 127.

    מסחקים שרויים בדם יהודי. צביעות מזראך תיחוני. (ל''ת)

    בוריס, 16/04/08 22:27

    הגב לתגובה זו

  • 126.

    אולמרט בוגד עם אבו בובה (ל''ת)

    אתם שותקים, 16/04/08 20:11

    הגב לתגובה זו

  • 125.

    אין הבדל בין החמאס לפת''ח

    מי יודע מי, 16/04/08 20:00

    דברי מוחמד דחלאן

    הגב לתגובה זו

  • 124.

    רק[ ממשלת ישראל המפגרת לא קלטה שאבו מאזן הוא האוייב שלנו.

    א.ב.ס.ט, 16/04/08 19:13

    צריך להפיל את ממשלת הכשלון חידלון כמה שיותר מהר.

    הגב לתגובה זו

  • 123.

    מדוע אנחנו מופתעים???

    אנה שפיצר, 16/04/08 17:55

    אני שואלת שוב ושוב מדוע אנחנו מופתעים. אבו מאזן שייך לקבוצת הטרוריסטים של ערפאת, והטעות הבסיסית שלנו היתה שהיות והוא לבוש חליפה ומעונב, יותר תרבותי יש איזה שהוא סיכוי שדווקא איתו נוכל לשבת ולהגיע להסכם שיביא שלום בינינו. לאורך השנים אנחנו מתבקשים לחזק אותו, לטפח אותו, כל זה בעידוד של בוש וקונדוליסה, שבתמימותם מאמינים שהצד השני אכן מעונין בהסדר, מבלי לראות אותנו מחוסלים. לאורך השנים, כאשר מדינות ערב הזרימו מיליארדים לידיו של ערפאת על מנת שהכספים האלו יקדמו את תושבי עזה שיושבים במחנות הפליטים, אנחנו יודעים היטב לאן הכספים הגיעו, לחשבונות הבנק של ערפאת וחבר מרעיו, המצב לא השתנה, והאמת העירומה טופחת על פנינו שוב ושוב. התמונות שבהן אולמרט מחבק אותו אל ליבו אחת לשבועיים, והוא מתקבל ברוב כבוד נותנים לו את ההרגשה שיש לו ענין עם עדת מטומטמים. מצד אחד תומכים בו, מזרימים דלק, מספקים חשמל באמתלה שעלינו לדאוג להם, ומצד שני אנו מקבלים בעיטה הגונה. אותות ההוקרה הן הביטוי האולטימטיבי לחוסר הרגישות . מדובר במחבלות שדם על ידיהן, והן מרצות את עונשן. עצם ההכרה היא עלבון להגיון הבריא . אני מקווה שנתפקח, גם אם זה כרוך באובדן אשליות, ונראה בו טרוריסט ערמומי ופיקח שמשום מה מצליח להוביל חלק ממנהיגינו ולצערי גם חלק ממנהיגי העולם לעולם של תעתועים. כעת יש לנו הזדמנות להגיב בצורה שלא משתמעת לשתי פנים. הגינוי המזוייף שלו בכל עת שדם יהודי זורם, הינה הצגה עלובה. ההכרה שלו במחבלות הן ההוכחה עם מי אנו מנסים לקיים דיון לעתיד טוב יותר עבורנו ועבורם. מספיק עם האשליות. הגיע הזמן להסיק את המסקנות שהוא לא יוביל לשום תוצאות.

    הגב לתגובה זו

  • 122.

    והמסקנה - להתנער מהערבים ה''מתונים''

    י, 16/04/08 15:20

    להתעלם מאבו מאזן ה''מתון''. לנתק אתו כל מגע.
    לדבר ולהגיע להסדר עם החמאס. ירצו להגיע להסדר - יופי. לא ירצו - נמשיך במלחמה. אבל בכל מקרה, אם לדבר עם מישהו - אז החמאס.

    הגב לתגובה זו

  • 121.

    כל ההסכמים עם הרשות הם פארסה עצובה ועלובה

    הרשל'ה, 16/04/08 15:09

    תארו לעצמכם שראש הממשלה הישראלי היה נותן עיטורי מופת לברוך גולדשטיין ועמי פופר - מה שאבו מאזן עושה שקול לכך לחלוטין.
    הפלסטינים פשוט משתינים עלינו בקשת, גם בגדה וגם בעזה.
    יש להפנים את האמת שהעצובה שלא יהיה שלום עם הפלסטינים בדור הנוכחי. במקרה הכי טוב אפשר לדבר על הפסקת אש. ובשביל מה שיהיה הפסקת אש זמנית בלבד אנחנו לא צריכים להקים להם מדינה במו ידינו ולפנות התנחלויות. זאת תהיה טיפשות לשמה ותשלום מחיר יקר מידי עבור סחורה פגומה.

    דרך אגב, הייתה תקופה ארוכה בה עוד האמנתי שגם הם מעוניינים בשלום אמת,
    ובהתאם לאמונה זו הצבעתי למרץ בשתי מערכות הבחירות האחרונות ולפני כן למפלגת עבודה. בבחירות הבאות זה יהיה ימינה מהליכוד.

    לצערי היום הם לא רוצים שלום, אלא את הגרונות שלנו על שיפוד.

    הגב לתגובה זו

    • לא רק היום הם לא רוצים שלום

      גידי, 16/04/08 17:45

      הם לא רצו שלום מעולם. בכל 60 השנים האחרונות מאז שקמה המדינה יש להם אותה מטרה- להשמיד אותנו ולהשליך אותנו לים. יצחק שמיר אמר לפני 20 שנה ''הים אותו ים והערבים אותם ערבים'' וספג קיתונות של לעג מהשמאל ההזוי, חבל שרק עכשיו מבינים את נכונות דבריו. תדע לך כלל ברזל, כל מי שרוצה מאיתנו שטחים לר חפץ בשלום, הוא רוצה עמדות קדמיות להתקפת שמד הגדנו. השלום יגיע רק כאשר הערבים יבינו שארץ ישראל שייכת לעם ישראל ויחתמו איתנו על שלום תמורת שלום בלי שנוותר על מילימטר שטח. וזה יקרה רק אם נכה באויבינו בכל הכוח כך שיבינו כמו שהמלך חוסיין הבין שלא ניתן להשמיד את ישראל וכדאי לחיות איתנו בשלום.

      הגב לתגובה זו

  • 120.

    רבין טעה אסטרטגית - למחוק הסכמי אוסלו (ל''ת)

    להחזיר לטוניס, 16/04/08 15:06

    הגב לתגובה זו

    • יש משפטנים שהוכיחו כי אוסלו הוא הסכם בלתי חוקי בעליל

      לב כל-רואה, 16/04/08 16:07

      מעניין....
      קראתי את זה איפהשהו במאמר של משה פייגלין.

      ההסכם ''שלום'' הזה הוא היפוך של ערכי מוסר. הוא הביא על מדינת ישראל רק מוות.

      אני מסכים איתך שצריך לבטל אותו תיכף ומיד.

      הגב לתגובה זו

  • 119.

    החיוך של אבו-מאזן אומר הכל !

    א, 16/04/08 14:51

    כל הדיבורים בגנות ישראל ושבח המחבלות/טרורסטיות, לא מזיזים לאף אחד, לא לדרג המדיני ולא לדרג הצבאי, לא שיש לו עמדה, כי הכל צריך לבוא מהדרג המדיני. הם ממשיכים במו''מ, מסכמים מה הולכים לפנות ומתי, לאחר כל זה, למה שאבו-מאזן לא יצחק (עלינו) ויהיה מרוצה עד הגג, הרי הוא משיג הכל למרות הטרור והקסאמים שלא מפסיקים לנחות לרגע בעוטף עזה למרות שלא פעם אמרו, לא עושים מו''מ תחת טרור, איפה כל האמירות האלה ? או שזה בא רק להרגיע את הנפגעים מהטרור, כי הדרג המדיני אף פעם לא עכב מו''מ בגלל טרור ומי שעכב זה, היה הפלשתינים בגלל גחמות שונות והיינו צריכים להתחנן בפניהם שימשיכו את המו''מ, כאילו שרק אנחנו צריכים את השלום והפלשתנים לא !!!

    הגב לתגובה זו

  • 118.

    החיוך של אבו-מאזן אומר הכל !

    א, 16/04/08 14:51

    כל הדיבורים בגנות ישראל ושבח המחבלות/טרורסטיות, לא מזיזים לאף אחד, לא לדרג המדיני ולא לדרג הצבאי, לא שיש לו עמדה, כי הכל צריך לבוא מהדרג המדיני. הם ממשיכים במו''מ, מסכמים מה הולכים לפנות ומתי, לאחר כל זה, למה שאבו-מאזן לא יצחק (עלינו) ויהיה מרוצה עד הגג, הרי הוא משיג הכל למרות הטרור והקסאמים שלא מפסיקים לנחות לרגע בעוטף עזה למרות שלא פעם אמרו, לא עושים מו''מ תחת טרור, איפה כל האמירות האלה ? או שזה בא רק להרגיע את הנפגעים מהטרור, כי הדרג המדיני אף פעם לא עכב מו''מ בגלל טרור ומי שעכב זה, היה הפלשתינים בגלל גחמות שונות והיינו צריכים להתחנן בפניהם שימשיכו את המו''מ, כאילו שרק אנחנו צריכים את השלום והפלשתנים לא !!!

    הגב לתגובה זו

  • 117.

    בושה וחרפה כך מעודדים מחבלים

    אלה, 16/04/08 14:38

    הולמרט ראה אם מי יש לך עשק עם רב המרצחים פעם שניה הוא מעודד מחבלים ומחבלות לעשות פיגועים במדינת ישראל זה אדם שאתה לוחץ את ידו כראש ממשלה של מדינת ישראל הכיצד !!! אבו מאזן = ערפאת מתי תבין זאת ידיו מגועלות בדם והוא מעודד בפרסים מחבלות התמים אתה ראש הממשלה ???? עד מתי התמימות הזו

    הגב לתגובה זו

  • 116.

    להחזיר את אירגון הטרור של הפת''ח לתוניס. (ל''ת)

    אוסלו נכשל, 16/04/08 14:38

    הגב לתגובה זו

  • 115.

    כל הכבוד לאבו מאזן שמתגאה בלוחמי החופש שלו. (ל''ת)

    ציונה, מרצ, 16/04/08 14:33

    הגב לתגובה זו

  • 114.

    גם לאבו מאזן מגיע צל''ש

    ד, 16/04/08 14:31

    כן, גם לאבו מאזן מגיע צל''ש. צל''ש על השתתפותו ברצח 11 הספורטאים הישראלים באולימפיאדת מינכן.
    וגם לשמאל מגיע צל''ש - צל''ש שוטה הכפר. כי רק שוטה הכפר יכול להאמין שמהמחבל הברברי הזה תבוא הישועה.

    הגב לתגובה זו

  • 113.

    אין השלכות פוליטיות= נעשה שלום+טרור (ל''ת)

    שרית, 16/04/08 14:27

    הגב לתגובה זו

  • 112.

    איזה יופי! (ל''ת)

    האויב הציוני, 16/04/08 13:14

    הגב לתגובה זו

  • 111.

    בתגובה אולמרט צריך להעניק צל''ש לברוך גולדשטיין (ל''ת)

    ישראל, 16/04/08 13:08

    הגב לתגובה זו

  • 110.

    אמנה מונא עם ריח של טונה (ל''ת)

    ילד קטן, 16/04/08 12:44

    הגב לתגובה זו

  • 109.

    חנינה לעמי פופר כבר היום (ל''ת)

    שלמה, 16/04/08 12:36

    הגב לתגובה זו

  • 108.

    מתי אנחנו נתעורר?? שיזרקו אותנו לים!?? (ל''ת)

    .., 16/04/08 12:21

    הגב לתגובה זו

  • 107.

    ואתם אפשר לעשות שלום???

    פ.ל., 16/04/08 12:11

    האם יש אנשים חושבים במדינה, שעולים על דעתם שניתן לעשות שלום עם אויבים כאלה? מי שמהלל רוצחי אזרחים, מראה את הצבעים האמיתיים שלו. כאשר הם ישתנו, ויכירו בערך של החיים, אולי אז ניתן יהיה לדבר אתם. עד אז, עלינו להיות חזקים.

    הגב לתגובה זו

  • 106.

    אבו מאזן=עראפת בחליפת ארמני-עדו זמאן מאלוש אמאן-אויב לא יהפך לאוהב (ל''ת)

    עדינה, השרון, 16/04/08 12:06

    הגב לתגובה זו

  • 105.

    שתיקת השמאל מזעזעת בחומרתה. (ל''ת)

    דוד מלכי, 16/04/08 12:03

    הגב לתגובה זו

    • למה שתיקה? השמאל תומך בפיגועים נגד יהודים (ל''ת)

      זו האמת!, 16/04/08 12:33

      הגב לתגובה זו

  • 104.

    כולי תקווה

    mcse, 16/04/08 11:52

    אני מאוד מקוה ש''מטפלים'' בהתאם באותם מחבלות שההקרבה והסבל ו''האות'' שהן מקבלות לא יהיו לחינם

    הגב לתגובה זו

  • 103.

    ממש מאכזב !!!

    רחל, 16/04/08 11:38

    מה אבו מאזן חושב, שביד אחת הוא מגיש לנו לשלום ובשניה הוא מעודד פיגועים !!!
    עם זה אנחנו צריכים להתמודד.

    לא יעזור להם לפלשתינאים -

    אנחנו נשרוד על אפם ועל חמתם

    הגב לתגובה זו

  • 102.

    שלום לא יהיה גם בעוד 100 שנה

    יובל, 16/04/08 11:35

    לפחות הערבים לא משחקים בנידמה לי הם אומרים במפורש פלשטין במקום ישראל ומי שלא נוח לו להאמין אז שימשיך לשחק בנידמה לי שירי שלום נסיגות למינהם מחוות כספים דלק קמח ,לא יעזור כלום כי לטנגו צריך שתיים

    הגב לתגובה זו

    • אז מה לעשות? לארוז? לברוח? מה???? (ל''ת)

      אתה כבר ברחת-, 17/04/08 06:13

      הגב לתגובה זו

  • 101.

    על מה עוד מדברים עם אבו מאזן?

    אביבה כהן, 16/04/08 11:31

    על מה אנחנו עוד מדברים עם מכחיש השואה הזה?ה''מתון'' מתגלה במלוא ''מתינותו''.כירושלמית לשעבר,לעולם לא אשכח את הפיגוע הנורא בסבארו,של אנשים,שרק רצו לאכול פיצה.משפחות שלמות נרצחו שם.וה''גיבורה'' אמאנה מונא,התגלתה במלוא ''גבורתה'',כשפיתתה ועזרה לרצוח נער צעיר.אכן,על זה נאמר:הערבים אותם ערבים והים אותו ים.ואיך מגיב אולמרט?הוא עסוק בסדרת ''השרדות'' משלו.אין כבוד בישראל.

    הגב לתגובה זו

  • 100.

    רוצחים באישור הממשלה

    ו.נ., 16/04/08 11:29

    מעניין מה אולמרט,ביילין וכל הכנסת אומרים.

    הגב לתגובה זו

  • 99.

    ואחרי זה אומרים שאבו מאזן יותר טוב מהחמאס - הוא אותו זבל (ל''ת)

    אזרחית, 16/04/08 11:27

    הגב לתגובה זו

  • 98.

    אות גבורה

    טנ, 16/04/08 11:25

    פסיכים.אין עם מי לדבר.

    הגב לתגובה זו

  • 97.

    מדהים איך השמאל עדיין חושב (עלאק חושב) שאפשר לעשות איתם שלום (ל''ת)

    יאיא, 16/04/08 10:51

    הגב לתגובה זו

  • 96.

    אין ספק שקרטר יזהה בהענקת עיטורים אלו מלחמה של הרש''פ בטרור

    מוטי שחר, 16/04/08 10:50

    האמת? לא רק קרטר.
    בעולם העקום בו אנחנו חיים יכול ראש הפת'ח להעניק אותות הוקרה כנ''ל לטרוריסטיות, להסתיר מחבלים שבנשק הרש''פ רצחו ישראלים, להצהיר על כוונתו לעמוד בראש מאבק מזויין בישראל ובכל זאת לקבל ''אישור'' כי הוא (בניגוד לישראל) דווקא עומד בכמתווה מפת הדרכים ובהסכמות אנאפוליס.
    ורק ישראל, על אף שגירשה כל זכר לנוכחות יהודית בחבל עזה, שיחררה מחבלים, צמצמה את רשימת המבוקשים, העניקה לרש''פ אישור לשאת נשק, התירה כניסת שריוניות לערים מרכזיות וכו', בכל זאת נתפסת כמי שמכשילה את אותה מפת דרכים מזורגגת.

    הגב לתגובה זו

    • העולם בתת-מודע דוחה את ישראל כי היא לא מתנהגת בצדק מול הטרור

      איגור, 16/04/08 11:30

      - אם ישראל לא מחסלת את הטרור - אז זה לא באמת טרור.
      - אם זה לא באמת טרור, אז אפשר לבחון את הטענה שלהם..
      - הםםם. מה הטענה? שישראל כובשת ולא עושה כלום בשביל השלום!
      - ישראל יצאה מעזה, אז היא הודתה שהייתה כובשת..
      - הפלסטינים אומרים שהיא עדיין כובשת בעזה.
      - המסקנה שכל מה שהפלסטינים אומרים זה נכון.

      הגב לתגובה זו

  • 95.

    ====אנצל את ההזדמנות לאחל חג שמח לידידי מחמוד עבאס==== (ל''ת)

    ==אהוד אולמרט==, 16/04/08 10:46

    הגב לתגובה זו

  • 94.

    ואולמרט..? הוא מחבק אותו בחום...

    *** פוצבט ***, 16/04/08 10:46

    אולמרט כמו אולמרט..
    תנו לו עוד איזה פאקינג צילום עם האבו הזה, כדי להראות שהוא עובד אצלנו, ולא מתבטל...
    ושכולם יקפצו..

    הגב לתגובה זו

  • 93.

    ממשלה אידיוטית

    יותם, 16/04/08 10:42

    ואיתו אנחנו רוצים לעשות שלום. איפה השכל של הממשלה בתח.......... או שאולי הממשלה היא גיה 5.?

    הגב לתגובה זו

  • 92.

    חחחחחחחח

    a, 16/04/08 10:41

    נחמד מאוד...מחיאות כפיים....אבו מאזן אנחנו יודעים מתי שקשה לך אתה נשבר...לא נורא אנחנו כאן לצידך.......בשביל ללמד אותך ולהעניש אותך שאתה עושה טעות

    הגב לתגובה זו

  • 91.

    משולש ברמודה,אולמרט,לבני,ברק סכנה קיומית !!!! (ל''ת)

    מהפכה צבאית, 16/04/08 10:40

    הגב לתגובה זו

  • 90.

    שלום שלום ואין שלום וכנראה לא יהיה

    אסתר, 16/04/08 10:37

    ממשלת האימפוטנטים הגיע הזמן שתתעוררו

    הגב לתגובה זו

  • 89.

    אאבו מאזזאם ממש רוצח המשך לעראפפאת

    תלם אהרון, 16/04/08 10:34

    אבו מאזזם היה נותן ציון לשבח לכל המחבלים היושבים בכלא על רצח יהודים ,אולמרט לך הביתה ותעשה שיעורי בית.

    הגב לתגובה זו

  • 88.

    כמו שאפשר לראות אבו פאקיין מאזן הוא מתון חייבים להגיע איתו שלום!!! (ל''ת)

    יניב, 16/04/08 10:28

    הגב לתגובה זו

  • 87.

    עד היום תמכתי באולמרט-ברק-ליבני

    י, 16/04/08 10:27

    הם עושים עבודה טובה במציאות הבלתי אפשרית של המזרח התיכון.

    לא הצטרפתי לספורט הלאומי של ''להחליף את המנהיגות'' סתם כי בא לנו ולא משנה אם יש ראש ממשלה אחר...

    אבל נדמה לי שמה שמתפרסם כרגע הוא קו אדום.
    אכן מדובר בכבוד לאומי, כלפי עצמנו וכלפי אומות העולם.
    יכול להיות שהשלישיה הנ''ל כבולה לאילוצים של ארה''ב, ואולי בגלל דברים מאחורי הקלעים שאנחנו לא מודעים להם.
    אבל מישהו - בממשלה - חייב להגיב בחריפות רבה לעניין ''תעודות ההוקרה לטרור'' האלה.
    אבו מאזן אכן מצטייר כערפאת מספר שתיים. אמנם מתוחכם יותר. אבל בתקופה האחרונה היו לו מספר התבטאויות מדאיגות.
    אסור לנו לפחד מהאלימות הפלסטינית. הם רוצים אינתיפאדה שלישית? הם ישלמו את המחיר. אסור לסגת מפני אלימות וטרור.

    הגב לתגובה זו

    • אתם יודעים מה הדוקטורט של אבו מאזן?

      ישי, 16/04/08 10:42

      בס''ד
      האו דוקטור להכחשת שואה!
      זו התזה של הדוקטורט שלו. אני בכלל לא מבין איך התקשורת והמנהיגים המבולבלים שלנו מצליחים להונות אנשים תמימים שכאילו עם אנשים כאלו נעשה שלום.
      הרוצח הזה מעודד טרור ורצח שלנו, אחד ממכחישי השואה המובילים בעולם. צריך לתלות אותו. ולעשות דין עם מי שנותן לו אלפי רובים ונגמשי''ם.

      הגב לתגובה זו

      • צודק

        צ, 16/04/08 11:34

        Abbas earned his Ph.D. in history from Moscow's Oriental College. His doctoral thesis denies that six million Jews died in World War II. In his Arabic-language book ''The Secret Relationship Between Nazism and Zionism'' Abbas rejects ''the Zionist fantasy, the fantastic lie that six million Jews were killed. The limited number that did succumb were victims of a joint [Nazi-Zionist] plot''.
        מפה זה לקוח

        http://www.palestinefacts.org/pf_current_mahmoud_abbas.php

        הגב לתגובה זו

      • העובדה שיש לנו מנהיגים כאלה- זהו עונש משמיים

        דוד, 16/04/08 15:23

        בגלל שעזבנו את בורא עולם אבינו שבשמיים

        הגב לתגובה זו

  • 86.

    אןלמרט, רוץ ותחבק את אבו מאזן (ל''ת)

    ד''ר אביבה לביא, 16/04/08 10:26

    הגב לתגובה זו

    • מה את רוצה מהפיקציה אולמרט ,תפני ל- אולמרח (ל''ת)

      יעקב, 16/04/08 14:19

      הגב לתגובה זו

  • 85.

    ישוחררו לאלתר כמחווה לאבו מאזן!!

    איגור, 16/04/08 10:26

    אולמרט צריך לפגוש את אבו מאזן אצלו, לנסוע ביחד איתו לכלא, לברך את המסכנות ולשחרר אותן במקום כמחווה לפרטנר. אחרי זה ידבר בטלוויזיה ויזמין את כל גיבורות פלסטין יבוא ולהתפוצץ בערי מדינת ישראל.

    הגב לתגובה זו

  • 84.

    מה שאבו מאזן אומר.....

    יעקב, 16/04/08 10:23

    לבני הנוער הפלסטינים. המשיכו כך, אלו מעשים ראויים. אם כך, אל תנסו לבלבל אותנו עם אמירות ששלום עושים עם אוייב. גם לאוייב צריכה להיות רמה מינימאלית של מוסריות וטקט. אנו חוטפים סטירות מבפנים מהחכי''ם הערבים, ומבחוץ, מאבו מאזן.
    הלו.....עד מתי, זה ממש ממש לא הבלגה מכובדת. זוהי סמרטוטיות במיטבה.
    ובאמת אף אחד לא קם, כולל כל המנהיגות המפוארת שלנו.

    הגב לתגובה זו

  • 83.

    אולי סוף-סוף עכשיו

    לאון, 16/04/08 10:22

     השמאלנים העיוורים יבינו למי הם מלקקים.מעניין איך הוא יסביר את זה לאמריקאים.או שהם גם הפעם יבחרו בלהתעלם...

    הגב לתגובה זו

    • סמוך עליהם, הם עסוקים 30 שנה בהדחקה

      No, 16/04/08 10:42

      הם כבר מקצוענים בזה

      הגב לתגובה זו

  • 82.

    עם מכחישי שואה ומחבלים- מלחמה!!!

    הפתרון, 16/04/08 10:22

    לא עושים שלום עם מחבלים אלא מלחמה

    הגב לתגובה זו

  • 81.

    אימרי לי מי חברך ואומר לך מי את!

    לציפי ליבני, 16/04/08 10:15

    יש לך שכך במקום אחר רק לא בראש . אולמרט מזמן לא רציני ..השילטון יעלם לכם יותר מהר .
    נ י מ א ס ת ם !!!!!!!!!!! אנחנו לא שפני ניסיון שלכם!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 80.

    אבו מאזן=עראפת

    א, 16/04/08 10:14

    אין חדש תחת השמש, המתינות
    של אבו מאזן זו משאלת לב שלנו
    בלבד,הטרוריסט אפילו לא מסתיר את
    כוונותיו!
    הפתרון ,ישראל לישראל (מהים עד הנהר)ערבים לערב!!!

    הגב לתגובה זו

    • אתה טועה , ואומר לך מדוע,,,,

      יהודי עם עיניים, 16/04/08 11:26

      אבו מאזן מסוכן יותר וארסי יותר מערפת, ערפת לא ניפרד ממדי הטרור שלו, חגר אקדח, ודיבר ללא כחל וסרק, וללא צביעות ,! בעוד שאבו מאזן אומר את ה''דברים הנכונים'' באוזני האמרקאים כמו קונדי, ובוש, בעוד שכוונותיו זהות לחלוטין לאלו של ערפת והחאמס, אבו מאזן לובש חליפה מערבית שמשווה לו מראה של דיפלומט, בעוד שהו א למעשה מחבל, טרוריסט עם חליפה מוסווה ומבלבל, כלומר מבלבל את הטמבלים, אבל כל בר בי רב כל אדם עם היגיון וכבוד עצמי לא קונה את המטרות וההצגות של מכחיש השואה הזה אבו מאזן המחבל שאגב רוצה לחזור לצפת עיר הולדתו,!!

      הגב לתגובה זו

  • 79.

    אף אחד בהנהגת המדינה לא אומר כלום

    אלי, 16/04/08 10:06

    לא מימין ולא משמאל. כל מדינה אחרת הייתה נוקטת סנקציות כנגת ישות מדינית שמעניקה פרס לטרוריסטים שרצחו את אזרחי אותה מדינה. למנהיגים שלנו אין מודעות לכבוד לאומי. היחיד בפוליטיקה הישראלית שיש לו מודעות כזו זה משה פייגלין

    הגב לתגובה זו

  • 78.

    מה עם טלי פחימה? (ל''ת)

    שרלאווי, 16/04/08 10:06

    הגב לתגובה זו

  • 77.

    אף אחד בהנהגת המדינה לא אומר כלום

    אלי, 16/04/08 10:06

    לא מימין ולא משמאל. כל מדינה אחרת הייתה נוקטת סנקציות כנגת ישות מדינית שמעניקה פרס לטרוריסטים שרצחו את אזרחי אותה מדינה. למנהיגים שלנו אין מודעות לכבוד לאומי. היחיד בפוליטיקה הישראלית שיש לו מודעות כזו זה משה פייגלין

    הגב לתגובה זו

  • 76.

    להשעות את השיחות ולשלוח מחאה לאמריקנים -שידעו עם מי יש לנו עסק (ל''ת)

    שרית, 16/04/08 10:05

    הגב לתגובה זו

  • 75.

    אתם מבינים עם מי יש לנו עסק?! בחירות עכשיו! (ל''ת)

    נ, 16/04/08 10:04

    הגב לתגובה זו

    • בחירות בשנת 2010,עד אז תזדינו בסבלנות. (ל''ת)

      נתן.ש, 16/04/08 10:13

      הגב לתגובה זו

  • 74.

    ואת הפרס יעניקו: מר אולמרט וחברתו הטובה ציפי לבני

    גד, 16/04/08 10:01

    לא לשכוח - הפרס מוגש בחסות '' שלום עכשיו '' - ארגון השואף לשלוח לשלום את מדינת ישראל מהמפה - עכשיו!

    הגב לתגובה זו

  • 73.

    אכן, ''אות הגבורה הערבית'' לבחורה שמפתה ילד ישראלי לבואלרמאללה להירצח

    מולי, 16/04/08 10:01

    זה כל כך מאפיין את הגבורה הערבית: רצח שני אזרחים שמביאים להם דלק (וזו אינה פעם ראשונה של מעשים כאלה. מקרים כאלה קרו גם ביהודה ושומרון. וכמה פועלים ערבים שמייד אחרי שקיבלו את השכר רצחו את המעסיק.

    הגב לתגובה זו

  • 72.

    אין בהם אמונה ולא יעזור כלום! רק מחבל רואה במחבל ''גיבור''

    היגיון חולני, 16/04/08 09:52

    לכל מי שחושב שאבו מאזן מתון - הנה ההוכחה לפרצופו האמיתי

    הגב לתגובה זו

  • 71.

    אבו מאזן בעצמו טרוריסט - עם טרוריסטים לא מדברים (ל''ת)

    מיכה, 16/04/08 09:52

    הגב לתגובה זו

  • 70.

    רקשתי מדינות זה הפתרון הראלי למצב

    יחז'אל בן רחמים, 16/04/08 09:51

    לא היה ולא יהיה שתי מדינות בין הים לירדן ,אין מים אין מ'ום וזה לא ראלי
    למוסלמים האורחים גם אם הם ילידי הארץ יש להם ארץ שהתרחבה מערב עד לירדן ויש להם מדינה ומלך ומלכה מטול כרם שם מ'ומם ופה מ'ומנו זה פחות כואב מעוד מאתיים שנה של אלימות זה יעלה כסף אבל זה יעבוד כסף וכח

    הגב לתגובה זו

  • 69.

    מעודדים רצח והרג, מה חדש? מכירים אותם. (ל''ת)

    אפרת, 16/04/08 09:50

    הגב לתגובה זו

  • 68.

    אני נשבע שאולמרט לא ייהנה מדולר אחד של בגידה בכל מקום שיהיה בעולם ! (ל''ת)

    לוחם ציון, 16/04/08 09:48

    הגב לתגובה זו

    • right

      kambatz, 16/04/08 10:00

      him and the rest of the garbage

      הגב לתגובה זו

      • ''אולמרח'' From now on,the prime minister is

        Israel, 16/04/08 14:15

        HE ISN'T ULMERT AND he isn't smart either,only a fiction of Ariel Sharon

        הגב לתגובה זו

  • 67.

    זה דווקא פרצופה האמיתית של ממשלת ישראל

    ר., 16/04/08 09:47

    שמתגלה.
    על המתינות של המחבלים הפלשתינים כבר ידענו.

    הגב לתגובה זו

    • יפה אמרת

      No, 16/04/08 10:54

      זה חושף את זה שממשלת ישראל למעשה תומכת באופן פעיל ומממנת טרור. אפשר היה להעביר את זה לעיון איזשהו בית דין גבוה לצדק, אם רק היה מוסד כזה במדינת ישראל.

      הגב לתגובה זו

  • 66.

    אולמרט דע את האוייב ומי בראשו !! (ל''ת)

    יוסי, 16/04/08 09:45

    הגב לתגובה זו

  • 65.

    אני משער שיוסי ביילין וגלאון מוזמנים

    מאיר, 16/04/08 09:42

    הרי הם תמיד מארגנים טקסי שלום אותות סמלים ומופתים.
    האם יעלה בדעתם שיש לנחש הזה גם ארס?

    הגב לתגובה זו

    • אני חושב יש להזמין את המחבלים...

      אליהו שמש, 16/04/08 09:58

      אני חושב יש להזמין את המחבלים להדליק משואת לתפארת מדינת ישראל...

      הגב לתגובה זו

  • 64.

    זה החבר של אולמרט - פשוט בושה

    מיכאל, 16/04/08 09:42

    אולמרט איזה חברים יש לך

    הגב לתגובה זו

  • 63.

    ציפי לבני המחבל בחליפה אבו מאזן לחש לך באוזן

    אזרח, 16/04/08 09:37

    מדי פעם על אוזנך על כוונתו זו? את נעשית חברה קרובה למחבל אבו מאזן, את דנה איתו על חיינו? על עתיד המדינה? הוא לא סיפר לך ציפי שהוא מתכוון לתת צלש למחבלות שלו? תספרי לנו ציפי

    הגב לתגובה זו

  • 62.

    וכמו שאמרה ציפי לבני: ''אנחנו, המתונים של האזור''... (ל''ת)

    סתם אחד, 16/04/08 09:34

    הגב לתגובה זו

  • 61.

    האם אולמרט יעניק להם את הפרס בעצמו ?

    No, 16/04/08 09:34

    או שיהיה טקס גדול עם נשיא המדינה ? בא לי להקיא, איך בחרנו כאלה פושעים...

    הגב לתגובה זו

    • אולמרט ייתן להם את פרס שראל כמו לברנע כמו לשטרנהל (ל''ת)

      העלובים, 16/04/08 09:44

      הגב לתגובה זו

    • אתה לא בחרת בהם,25% מהבוחרים הצביעו קדימה

      נתן.ש, 16/04/08 10:20

      ובבחירות בשנת 2010,יובס ביבי פעם שלישית.

      הגב לתגובה זו

      • קדימה היא פיקציה

        ארז, 16/04/08 10:38

        שאם תעבור את אחוז החסימה בבחירות הקרובות, אתם צריכים לראות בזה הישג מדהים.

        הגב לתגובה זו

  • 60.

    כשערבי צוחק עלינו פעם אחת זו הבושה שלו -פעמיים זו הבושה שלנו! (ל''ת)

    קורן נאוה,טבריה, 16/04/08 09:33

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    חיה על שתי רגליים

    אבי, 16/04/08 09:32

    צריך לחסל אותו

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    ומה עם מאיר הר ציון ואריק שרון שרצחו בקיביה ערבים??

    נעמן, 16/04/08 09:31

    בקיביה נרצחו 60 אזרחים שוחרי שלום ותמימים, פי שלוש יותר ממה ששתי הבחורות המסכנות עשו.

    מאיר הר ציון ואריק שרון הפכו לגיבורים.

    לישראל אין שום זכות מוסרית בכלל להטיף לפלסטינים למי לתת צל''ש

    הגב לתגובה זו

    • בחורות מסכנות? אתה מכנה את עצמך שפוי?

      יעל, 16/04/08 09:51

      אתה גרוע מהם.

      הגב לתגובה זו

    • הם לא קיבלו צל''ש על זה אלא דווקא גינויים ופירוק היחידה!!!

      muli, 16/04/08 09:56

      אתה בכלל מבין את מה שאתה מקליד?
      אם יש למקום להשוואה, זה יהיה ששמעון פרס מעניק אות הגבורה לברוך גולדשטיין.
      אכן, מגיע אות גבורה למחבלת שמפתה נער ישראלי תמים לבוא אל רמאללה כדי שיירצח שם. זוהי הגבורה הערבית במיטבה.

      הגב לתגובה זו

    • הם לא הפכו לגיבורים בעקבות אותה הפעולה

      איגור, 16/04/08 10:05

      שוחרי שלום? הגזמת. תמימים, אבל שוחרי שלום? אותם המחבלים שחיסלו את המשפחה היהודית ויצעו מאותם כפרים (שהסתירו אותם) בטח גם היו שוחרי שלום, נכון?

      עם טרור, יש איזה נקודה, שאחריה התגובה צריכה להיות טירוף, כי אחרת אי אפשר לעצור אותו.

      ציטוט מויקיפדיה: ''על אף שאין עדויות ישירות על התגובות בירדן, ברמה הפרקטית היא החלה לפעול כנגד המסתננים שיצאו מתחומה. המסתננים היו בדרך כלל פליטים פלסטיניים ולממשלות הערביות, מסיבות מובנות, לא היה רצון לעצור אותם, כפי שאכן היה המצב בירדן עד לפעולה. לאחר הפעולה מצב הגבול שופר לאין ערוך, וירדן החלה להילחם במסתננים.''

      עוד, כדי לעצור את מלחמת העולם השנייה ולהכריע את הנאצים, בעלות הברית הפציצו בלי להבחין והרגו המון אזרחים. שלא לדבר על הירושימה ונגסקי.

      אף אחד לא קיבל צל''ש על דברים כאלה, ואף אחד לא קורא לחזור על אותם הדברים, ההבדל הוא, שאנחנו נלחמים כדי לעצור אלימות (ומנסים להימנע מהפגיעה בחפים מפשע), והם הורגים בנו בלי הבחנה כדי לכבוש ולהעלים את מדינת ישראל ולחסל את העם (ופוגעים בכוונה בחפים מפשע שלנו ושלהם). אבל כנראה לא תשתכנע, כי במבחינת השמאל נתאבד ולא נפגע לא בחפים מפשע ולא במחבלים ושולחיהם.

      הגב לתגובה זו

      • טעות

        סטודנט, 16/04/08 13:57

        הפעולה הירדנית נגד המיסתננים הייתה למראית עין כדי לימנוע תגמול ישראלי

        הגב לתגובה זו

    • אוי אוי אוי

      ארז, 16/04/08 10:40

      אריק שרון ומאיר הר ציון סתם הלכו לשם, כדי לרצוח ערבים תמימים, נכון?
      הם לא יצאו לשם כדי, אולי, לבצע פעולת תגמול בעקבות עוד התקפת טרור ערבית?
      בכל מלחמה נהרגים חפים מפשע. מי שפותח במלחמה לא יכול לבוא בטענות על כך שהוא סופג נפגעים.

      הגב לתגובה זו

    • לך לילמוד

      סטודנט, 16/04/08 13:55

      מקביה יצאו מחבלים שרצחו אם ושלושה ילדים בשנתם, וקיבלו תמיכה מעשירי קביה והפכו בכך למטרה לגיטימית.
      ויחידת101 שביצעו את הפעולה ניסו לחסוך בחיי אזרחים שייה שרחה מקביה לא ניפגע ע''י המערב של הצנחנים

      הגב לתגובה זו

    • של נעליך הטמאות כאשר אתה מזכיר את מאיר הר ציון

      האמת לאמיתה, 16/04/08 14:20

      בזכות גיבורי התהילה כמו מאיר הר ציון, ( לא כולל את הרדום) אתה ושכמותך יכולים להמשיך ולשהות במוסדות לחולי נפש ולהפיץ את הארס שלהם באינטרנט, מר הר ציון הוא גיבור , שאין שני, החלאות הפלשתינאיות הם מיקרובים סרוחים לעומתו, שכל מה שהם עושים זה רצח, למטרות רצח,,,,

      הגב לתגובה זו

    • נעמן? השפוי????????????

      א.ב., 16/04/08 14:44

      לא נאמן ולא שפוי וכנרא לא ישראלי.

      הגב לתגובה זו

  • 57.

    זה בסדר חברים,העיקר שהוא מוכן לדבר אתנו

    מרץ, 16/04/08 09:30

     אל תהיו גזענים....

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    האבודה משחררת אמר הר אדולף ברוג !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    וידידו הנוכל, 16/04/08 09:28

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    כל מילה מיותרת! (ל''ת)

    ישראלה, 16/04/08 09:24

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    מאזן מת מצחוק והוא יודע טוב מאוד למה חחחח (ל''ת)

    ארנון, 16/04/08 09:20

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    למה שלט יצחק עלינו???

    דוד לריאה, 16/04/08 09:20

    הרי אין ליצנים טובים מאיתנו והממשלה שלנו.

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    אבו מאזן הוא ראש אירגון הטרור של הפת''ח,ואנחנו עושים עסקים עם הטרור

    במקום למגר אותו, 16/04/08 09:20

    זה כל ההבדל בין ישראל היפה והטובה של פעם לישראל של היום(טרור,שחיתות,תדמית גרוע בעולם)
    והתוצאות בהתאם.

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    אני בשוק! ואיתו רוצים לעשות שלום??? הוא מעודד לטרור! (ל''ת)

    יהודים תתעוררו!, 16/04/08 09:19

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    למה לא נערך הטקס בבית רוה''מ עם אולמרט?? (ל''ת)

    גדי, 16/04/08 09:19

    הגב לתגובה זו

    • דגי ---- כי הם סרבו לבקשת אולמרד לתת עיטור ירושלים לברגותי. (ל''ת)

      אלי, 16/04/08 09:34

      הגב לתגובה זו

  • 49.

    מאזן משטה בשמאל בהצלחה גדולה מעראפת (ל''ת)

    רק אמת צרופה, 16/04/08 09:16

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    הזהרנו! אמרנו לכם!! ומאזן הוכיח בדיעבד את הכוווול (ל''ת)

    אלפסי, 16/04/08 09:14

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    בג''צ יחייב לאשר להן חופשה לטקס קבלת הצל''ש (ל''ת)

    נחיה ונראה, 16/04/08 09:14

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    נו אולמרט,עדיין יש פרטנר? (ל''ת)

    43, 16/04/08 09:14

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    רק טרנספר לערבים יביא שלום וביטחון במזרח התיכון

    דודי, 16/04/08 09:13

    רק טרנספר לערבים יביא שלום וביטחון במזרח התיכון.

    כתוב בתורה בדיוק מה לעשות עם האויבים - זה הדבר היחיד שלא עשו ו לכן העימות רק מתעצם

    הגב לתגובה זו

    • מה שנכון נכון. (ל''ת)

      אלי, 16/04/08 09:23

      הגב לתגובה זו

    • ומה שיותר מהר (ל''ת)

      רפי, 16/04/08 09:34

      הגב לתגובה זו

  • 44.

    זה האיש שמתחבק בחום עם אולמרט ... (ל''ת)

    זה האיש, 16/04/08 09:09

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    מה?!?!?

    דנה, 16/04/08 09:08

    תקראו לי תמימה, אבל אני באמת בשוק.

    הגב לתגובה זו

    • מה יש להיות בשוק? הרי אבו מאזן ושות'

      יונתן, 16/04/08 09:34

      הם מחבלים לא פחות גרועים מהחמאס.

      הגב לתגובה זו

  • 42.

    הדלת המסתובבת של השלום מאז אוסלו

    אר, 16/04/08 09:04

    כבר אז הראה בני בגין מעל במת הכנסת כי המנהיג הפלשתינאי החתום יחד עם פרס ורבין על הסכמי השלום באוסלו משחק משחק כפול,מהצד האחד מראה את עצמו כאיש הרוצה בשלום מהצד האחר מחזיק אקדח אל מול ידו המושטת לשלום של רבין ,האיש הראה אז את הדו פרצופיות של השלום והעם הפלשתינאי ברובו המכריע הולך אחרי המהלכים הללו כיוון שכנראה אין לבם ומעשיהם שווים ורק אצלנו יש שלום עכשיו,וארבע אמהות,וכד , כנראה שהראיה הפוליטית היא אך ורק לצרכי המתנות של העולם(כמו פרס נובל לשלום ואין שלום......) ולא לראיה לטובת העם .בבחירות הבאות יש אל כן להכריע ולתת מדנט או לרעיון של שלום עכשיו או לרעיון שאין כרגע פרטנר להסכם שלום אמיתי ,די אם משחקי השלום ופרסי נובל ..זה כנראה לא עובד על הפלשתינאים או על העולם האיסלאמי.

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    אלק ''הומנטרי''

    גיא, 16/04/08 09:03

    מי שעושה שימוש ציני במילים כמו ''הומנטרי'' סופו שלא יבין את משמעותן..חבל יא אבו מאזן

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    תראו לי מי חבריך ואגיד לך מי אתה

    אלון, 16/04/08 09:00

    מה אתם אומרים לבני ואולמרט ?מה זה אומר עליכם אם אלו האנשים שאתם מלקקים להם בלי סוף?

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    החמאס לשילטון! לפחות הם לא מסתירים את כונותהם. (ל''ת)

    כה אמר, 16/04/08 08:59

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    חחחחחחחחחחח מגיע לנו כי אנחנו מטומטמים. (ל''ת)

    בננה ג'ו, 16/04/08 08:59

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    אז למה אולמרט תומך בו? (ל''ת)

    יהודי, 16/04/08 08:59

    הגב לתגובה זו

    • מאותה סיבה שאשתו תומכת בחמאס

      No, 16/04/08 09:36

      אולמרט ויתר על המדינה הזאת והוא מסתכל עליה בתור נכס נדל''ני נטו. הוא פשוט לא משתין על אף אחד מאיתנו.

      הגב לתגובה זו

      • לכל הפנדות למיניהם,העם מאס בכם.

        נתן.ש, 16/04/08 10:25

        לא התגובות המתלהמות ישנו תוצאות בחירות דמוקרטיות.

        הגב לתגובה זו

        • בחירות דמוקרטיות?

          ארז, 16/04/08 10:40

          מה בדיוק היה דמוקרטי בבחירות 2006?

          הגב לתגובה זו

    • ולמה אשתו יורקת על חיילים במחסום

      מ, 16/04/08 10:46

      ארז ביחד עם בתה במסגרת ארגון ''מחסום WATCH'' שמפקח על חיילים ומעודד את הערבים במחסומים לקלל חיילים? זה שאלה בשביל הפסיכיאטר.

      השאלה היא למה היצור הזה עדיין בשלטון ולא למה הוא דפוק. הוא דפוק כי הוא דפוק.

      הגב לתגובה זו

  • 36.

    נא להכיר למי שחשב אחרת. אלה הם הערבים. אלה הערכים שלהם! (ל''ת)

    ענת, 16/04/08 08:58

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    לא רלוונטי, לא מרגיז בכלל

    שפוי, 16/04/08 08:56

    שכן אין כזה דבר ''עם פלסטיני''.

    אין כזה דבר ''אדמה פלסטינית'' ; הם הגיעו לכאן בשנות השישים וזו לא אדמתם.

    אין כזה דבר ''מחבל''; הרי התואר ''מחבל'' מעצם טיבו מרמז שישנם פלסטינאים שהם ''אינם מחבלים'' והרי לא כך הדבר; מעתה אמור פשוט ''פלסטינאי''.

    אין כזה דבר ''רשות פלסטינית''; יש רק קירקס מדראנו.

    ולכן, כותרת הכתבה היא בעצם:

    ''חמש פלשתיניות יקבלו ממנהל קירקס מדראנו מחר את ''אות ירושלים''.

    נו, ראיתם שאין על מה להתעצבן?

    הגב לתגובה זו

    • אתה גאון, עכשיו נרגעתי..

      חכם בדיעבד, 16/04/08 12:49

      וכמו כן, אולמרט, ברק ולבני הם שלושת הקופים המסמלים 'לא ראיתי', 'לא שמעתי', 'לא אמרתי'.
      לאולמרט מדי פעם מתפקשש העניין כאשר בורחת לו יציאה מהפה. זה קורה כאשר נושבת רוח חזקה בעם ואז אחת הידיים חייבת להינתק מהאוזניים, הפה או העיניים כי היא צריכה לסדר את השיער הפרוע המתנופף בצידו האחד של הראש ויש להדביקה מהר על הפדחת הקירחת.

      הגב לתגובה זו

  • 34.

    מי שאשם זה אתם,אתם עם מלא בקקות שהעלו את קדימה ולא מפגינים לסלקם

    עודד יערי, 16/04/08 08:55

    עכשיו גם לא תעשו כלום כנגד המשך הפגישות של מנהיגים בוגדים ואפסים עם אבו-מאזן הטינופת (שמזמן משתין עליהם בקשת ועל העם היהודי בישראל) כדי להמשיך למכור את ישראל ועמה בנסיגות איומות נוספות וגם מירושליים.

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    צריך לחסל את אבו מאזן מהאוויר! עדיף כשהוא בא לבקר את אולמרט

    just me, 16/04/08 08:55

    והם באותו חדר...

    הגב לתגובה זו

    • צווווווווווווווווווווודק (ל''ת)

      יניב, 16/04/08 09:15

      הגב לתגובה זו

    • לחכות לעוד כמה מצטרפים (ל''ת)

      שוב יניב, 16/04/08 09:16

      הגב לתגובה זו

  • 32.

    צריכים לתלות את אבו-מאזן בכיכר--כהנא(רעבין) בת''א.... (ל''ת)

    מני חיים, 16/04/08 08:54

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    פשיטת רגל לתפישת השמאל בכל הקשור ל-''שלום/כיבוש'' (ל''ת)

    ימני גאה, 16/04/08 08:54

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    הפרטנרים ''לשלום'' של השמאל(פת''ח)רצחו יותר יהודים מהחמאס!~!~! (ל''ת)

    יניב כהן, 16/04/08 08:53

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    שאולמרט יתן פרס לברוך גולדשטיין, למה לא?

    אוהבי רוצחים., 16/04/08 08:53

    בתרסות הערבית מקדשים את הרוצחים ובעיקר רוצחי יהודים.הם עומדים בראש הרשימה.
    לתשומת לב השמאלנים, גם אתם לא תינצלו.

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    איפה קונדוליסה יפת הנפש?

    לא מאמין, 16/04/08 08:51

    ולחשוב שעם אלו אני מנסים להגיע לשלום... חבל על המאמץ- הם עם של חלאות.

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    תזכרו את זה בבחירות

    חילוני, 16/04/08 08:50

    רוצים מדינה נורמלית?
    לשבור ימינה חזק!

    הגב לתגובה זו

    • אבל ח-ז-ק !

      No, 16/04/08 09:39

      תחשבו על זה - הליכוד כשהיא בשלטון היא מפלגת שמאל - עושה התנתקות, פעימות ומחזירה שטחים. ברור שהליכוד יקח הפעם, אבל אם לא יהיה בראשה אידיאולוג כמו פייגלין זו תהיה מפלגה פרגמטית שתעשה כל מה שאולמרט עושה. רק אם נחשק אותם מימין ונצביע למפד''ל או איחוד לאומי יש סיכוי שנמנע את מכירת החיסול של המדינה שמתרחשת בעשור האחרון.

      הגב לתגובה זו

      • להצביא לחזית לאומית המצע שלהם (ל''ת)

        הכי נורמאלי, 16/04/08 10:47

        הגב לתגובה זו

      • מה דעתך על מפלגת התקווה?

        דדי, 16/04/08 10:56

        מפלגה ציונית לאומית בראשות אריה אלדד ויהואר גל. Hatikva.org.il

        הגב לתגובה זו

        • אריה אלדד לא באיחוד הלאומי ?

          No, 16/04/08 11:59

          הבנתי שגם אפי איתם מקים מפלגה - האיחוד הלאומי התפרק ?

          מדינת ישראל צריכה שתי מפלגות - ציונים ודמוקרטים. העבודה, קדימה, מרצ - כל מי שתומך בחלוקת הארץ, צריכים להתאחד למפלגה אחת. כל מפלגות הימין צריכות להתאחד למפלגה אחת, שבחוקתה תתנגד לחלוקת הארץ. ריבוי המפלגות הזה רק פוגע במטרה ובשלטון תקין. יצא שדביל אחד שפחות מרבע העם בחר בו - הוא זה שמחר יחלק את ירושלים ואת הגולן.

          הגב לתגובה זו

          • אריה אלדד עזב את האיחוד הלאומי

            דדי, 16/04/08 13:07

            המפלגה שאפי איתם הקים היא סיעה בתוך האיחוד הלאומי. כך שיש היום שתי מפלגות שמתנגדות לחלוקת הארץ- האיחוד הלאומי- מפד''ל והתקווה. אני אישית ויש חילונים רבים כמוני לא מעוניינים להצביע למפלגה דתית ולכן מפלגת התקווה הוקמה. כדי שתהיה כתובת לחילונים ציונים שתומכים בשלמות המולדת ומתנגדים למסירת חלקי מולדת לאויב. [נתניהו מזגזג ולא עקבי וצריך לחשק אותו מימין].

            הגב לתגובה זו

  • 26.

    זה הפרטנר לשלום

    ארז, 16/04/08 08:49

    זה הפרטנר לשלום - שמעניק עיטורים לרוצחות.
    אז מה בדיוק ההבדל בינו לבין החמאס?

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    אם הראש כך אז מה יהיה עם שאר הגוף?!

    איציק, 16/04/08 08:48

    אני ממש כבר לא מבין מה הולך עם הרשות הזאת??? מקרה הוניטרי???
    הם בכלא באשמות חמורות!
    כל עוד אבו מאזן בשלטון ולא תיפטר בעיית עזה לא יהיה שלום.
    וגם אז.....
    מצב פקקטה

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    יש כאן דובר אנגלית מצויינת שירים את הכפפה ויפרסם זאת בעולם?

    כנסו דחוף בבקשה, 16/04/08 08:44

    יש כאן מישהו שהאנגלית שלו מספיק טובה בשביל לתרגם את הכתבה לאנגלית או כל שפה אחרת (צרפתית, רוסית, גרמנית וכו') ויפרסם את התוכן באתרי חדשות בעולם. מסתבר שאם אנו לא נעשה זאת כנראה שהממשלה ומשרד החוץ לא יעשו זאת- בטח לא בלעדינו האזרחים. קדימה אזרחים טובים שהמדינה חשובה להם - הרימו את הכפפה ופרסמו זאת.

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    פרס ליגאל עמיר

    יריב, 16/04/08 08:44

    אם למונא מגיע אז יאללה ...

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    פרס לעמי פופר

    יריב, 16/04/08 08:44

    ''הפרס הוא הומניטרי בלבד ונועד לעודד את רוחו בכלא''

    הגב לתגובה זו

    • זה לא דומה...

      חשוך ימי בינימי, 16/04/08 08:54

      עמי פופר יושב בכלא ישראלי. ההקבלה הייתה צריכה להיות מתן פרס לישראלי היושב בכלא פלשתיני.

      אה, בעצם אין דבר כזה. אין ישראלים בכלא פלשתיני. אם נקלע ישראלי בטעות ביניהם הוא נרצח מיד!

      הגב לתגובה זו

      • את מי זה מעניין ההקבלות שלך ? עמי גיבור ומגיע לו צל''ש . (ל''ת)

        ציון לשבח, 16/04/08 09:29

        הגב לתגובה זו

  • 21.

    והשמאל הישראלי וארגוני זכויות האדם , שותקים. (ל''ת)

    ולא במקרה., 16/04/08 08:35

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    ממשלת אולמרט ממשיכה לראות באבו מאזן פרטנר לשלום. (ל''ת)

    דוד מלכי, 16/04/08 08:34

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    עם ישראל נמצא בסכנה בגלל הממשלה העיוורת והמתועבת שלנו שלא רואה את

    ג'ינג'י, 16/04/08 08:32

    החלאות הטרוריסטים האלה ביחד החלאות + הממשלה סכנה קיומית למדינת ישראל!!!

    הגב לתגובה זו

    • אלילך ביבי הינו אל כזב,ג'ינג'י עד מתי?.

      נתן.ש, 16/04/08 10:31

      ביבי הקצב חתך בבשר החי של השכבות החלשות,ללא רחם ולא נשכח לו את מעלליו לעולם.

      הגב לתגובה זו

      • אוף, אם ה''שכבות החלשות'' ימשיכו עם המנטרה הזאת

        No, 16/04/08 11:24

        אני אלך בעצמי ויחתוך להם בבשר החי... די ! נמאס מהדמגוגיה העלובה הזאת, כשמדינת ישראל נמצאת בשיא צמיחתה בזכות אותו ביבי - חובת ההוכחה היא עליך שהרפורמה הכלכלית שלו לא טובה. בינתיים אנחנו רואים איך החבר שלך מדרדר את הכלכלה וממש עושה אחורה לימים שלפני ביבי. אולי כשכולנו נהיה עניים ומסכנים כמוך אז תהיה מבסוט ?

        הגב לתגובה זו

  • 18.

    תוצאה של החיבוקים עם אולמרט (ל''ת)

    יוסי, 16/04/08 08:23

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    אבו-מאזן ..........ומה איתנו ??? (ל''ת)

    הח''כים הערבים, 16/04/08 08:19

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    פרצופו האמיתי של אבו מאזן

    אזרח שפוי, 16/04/08 08:14

    אחרוני המאמינים בערבים קבלו היום סטירת לחי. ראש ממשלה אמיתי היה סוכר את אבו מאזן במוקטעה לתמיד

    הגב לתגובה זו

    • צר לי לאכזב אותך . אפילו נוק-אוט לא יעזור לשמאלנים האלה . (ל''ת)

      טייסון, 16/04/08 08:38

      הגב לתגובה זו

  • 15.

    אז תתנו לו עוד רובים וכמה נגמשים (ל''ת)

    גם לא יזיקו, 16/04/08 08:12

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    לתרגם את הזעם לתכנית פעולה לריסוק כנופיית הפשע קדימה וסייעניהם (ל''ת)

    מקבלי האתנן, 16/04/08 08:11

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    אולמרט מתחמן 4 עובדיה יוסף ו 10 אלי ישי (ל''ת)

    לארוחת בוקר, 16/04/08 08:10

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    תגובה ראויה

    אלי, 16/04/08 08:08

    בתגובה ראויה לדו הפרצופיות של אבו מאזן יש לחון ל 60 שנות המדינה את רשימת 39 ה''מחבלים היהודיים'' שהוגשה בנובמבר ע''י השר ישי

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    קרבן אדם יהודי ליום זה המחווה שצריך כדי לחזק את אבו בובה (ל''ת)

    הר אדולף ברוג, 16/04/08 08:06

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    רק במדינת ישראל הדפוקה...

    מאיר, 16/04/08 08:06

    עוד כמה הוכחות צריכים במדינה הדפוקה הזאת כדי להבין שלא רק שאין פרטנר ועל שלום איתם אין מה לדבר,אלא צריך להתחיל במלחמת חורמה ולבער אותם מקרבנו.
    אויבים היושבים בתוכנו,מסוכנים יותר מאויבים מבחוץ.
    כדאי להתחיל עם ערביי ישראל ובמקביל עם תושבי השטחים ועזה.

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    פרופסור בהכחשת הטרור

    דני צור, 16/04/08 08:06

    אבו מאזן קיבל תואר דוקטור על עבודתו המוכיחה כי שואה לא הייתה. כעת הוא עובד על הפרופסורה והנושא הוא הכחשת הטרור...

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    עוד מעט הוא יקבל מטוסים לשדה תעופה - ימטיר מבול של

    טילים עלינו, 16/04/08 08:01

    שיר אהבה של פרטנרים.

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    מקבל ויורק מקבל ויורק - לאולמרט הפרטנר שלו

    בפרצוף, 16/04/08 08:00

    פרייארים לא מתים אולמרט מתחלפים.
    פעם אתה פעם ציפי פעם ברק. הקלות מביאים לנו רק תקלות.

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    מה לעשות אלה השכנים שלנו רק איתם נעשה שלום

    רק שלום יביא של, 16/04/08 07:58

    וכי יש ברירה אחרת יד אחת אוחזת בשלח ויד שניה מפריחה את יונת השלום זה וגם זה משמשים אותנו בעירבוביה כמובן שהשלוםן הסופי עדיין לא הגיע וזה לא יהיה בדור הזה חייבים לחליף קוד אחר כדי שיבוא השלום רק כאלה שהשנאה הטוטאלית לא תפעפע בהם יוכלו אולי לעשות שלום. גם עם הגרמנים שהשמידו שליש מעמינו אנו עושים שלום ואפילו נוסעים לשם אז מה אתם רוצים תגידו נכון שאתם בדור שלא יודע לעשות שלום מתוסכלים הא נכון זה המצב וזה ימשך עוד זמן רב לפחות יובל שנים .

    הגב לתגובה זו

    • וודאי שיש ברירה אחרת! (ל''ת)

      ישראל, 16/04/08 08:22

      הגב לתגובה זו

    • שלום עושים עם מי שרוצה לעשות שלום

      ארז, 16/04/08 08:51

      מה גורם לך לחשוב שאבו מאזן, הפרטנר ה''מתון'', מעוניין בשלום ובדו קיום?

      הגב לתגובה זו

    • אבו מאזן הוא לא שכן שלנו,הבאנו אותו מתוניס לשלוט על השכנים שלנו.

      את השקר קל, 16/04/08 09:56

      הבאנו אותו ואת עשרות אלפי הטרוריסטים מאירגון הטרור של הפת''ח על כל משפחותיהם מתוניס לתוך ארצנו ונתנו להם לשלוט על שכנינו.
      ועכשיו במקום לקיים שכנות עם שכננו אנחנו עושים עסקים אם אירגון הטרור שהוא לא מפה והוא לא רוצה שלום כי הוא אירגון טרור.

      נחתם עם אירגון הטרור של פת''ח שלום באוסלו,הסכם שנכשל והביא טרור.
      נכון היה להחזיר את כל אירגון הפת''ח חזרה לתוניס.

      הגב לתגובה זו

    • התרפסות

      אחד, 16/04/08 10:02

      כרגיל אנשי השמאל מתרפסים וגורמים נזק אדיר למדינה. חברה הגיע הזמן שתשבו בשקט אם אתה רוצה לתת עצות סע לעזה ותגור שם. אנשים כמוכם לא רוצים כאן במדינת היהודים והציונית.

      הגב לתגובה זו

    • צריך לחלק את המדינה ל3 חלקים דרום המחבלים מרכז השמאלנים ובצפון ימין

      שלום אמיתי, 16/04/08 10:23

      וככה השמאל ישבור את הראש עם המחבלים ובא לציון גואל

      הגב לתגובה זו

      • נא לא להפקיר את העיר שלי לשמאלנים

        No, 16/04/08 11:25

        עד שכבר נהיה כאן רוב ימני

        הגב לתגובה זו

    • תגיד אתה קולט שאתה לא יכול לכפות

      ח, 16/04/08 10:50

      על הערבים לרצות שלום? אתה קולט שיש להם זכות בחירה ואם בא להם להמשיך להיות תוקפניים כלפינו זה מה שהם יעשו ושזה לא בשליטתנו? הדבר היחידי שבשליטתנו האם אנו נותנים להם לנצח במלחמה ומוותרים מראש וקופצים לים או האם אנו נלחמים נגדם מנצחים, ואז הם לא יעזו להלחם בנו יותר מרב פחד

      הגב לתגובה זו

  • 5.

    משחק החברים בין אולמארט והטרוריסט לובש החליפות אבו מאזן

    ש.לוין, 16/04/08 07:53

    כל אחד משחק את התפקיד שלו אבו מאזן החליף את עארפת ואת המדים של עארפת בחליפה מהודרת וממשיך לחייך עם הטרור ולחלק צל''שים ואילו אולמארט ממשיך לחסל טרוריסטים לעצור מבוקשים ולאכול ולשתות עם אבו מאזן כל אחד והתפקיד שלו משחקי מוחות כוחות משחקי החיים איך שתרצו תקראו לזה המציאות ההזויה של המזרח התיכון הבלתי מתפשר הבלתי משתנה .

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    MEDENA METOMTEMET

    AHER, 16/04/08 07:51

    ZE LO KAYAM BE AF MEDENA RAK B ISRAEL

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    לא רלוונטי

    אלדד, 16/04/08 07:48

    בעקבות הצעד המבחיל הזה, על ממשלת החדלון בראשותו של אומללמרט לנתק מיד מגע עם מעודד הרוצחים הזה, להכריז עליו כעל לא רלוונטי ולתחום אותו בהסגר הדוק כזה, שיועד בשעתו לאביו הרוחני - האיש עם הזקן על הפנים.
    אבל, נראה לכם שממשלת החדלון תנהג בהתאם?!....

    הגב לתגובה זו

    • צודק בכל מילה (ל''ת)

      אמנון, 16/04/08 11:22

      הגב לתגובה זו

  • 2.

    אולמרט, מהיום אסור לך ללחוץ יד ולחבק את נותן הצלשים למפגעים בילדינו

    סוף הדרך, 16/04/08 07:45

    אין טוב במפגשים בין אולמרט לאבו חרא!

    תן לכלב לחפש אותך, שידבר רק עם פקידים!

    הגב לתגובה זו

    • אבל הוא רוצה להמשיך ללחוץ לו את היד

      צ, 16/04/08 10:52

      אתה לא קולט??? הוא שמאלני קיצוני ואשתו מצדיקה את הטרוריסטיות

      הגב לתגובה זו

  • 1.

    ממשלת ישראל: לא מדובר ביריקות בפרצוף, מדובר בגשם. (ל''ת)

    א, 16/04/08 07:39

    הגב לתגובה זו

    • יותר נכון מבול -עם ממשלה עלובה שכזאת זה לא (ל''ת)

      פלא, 16/04/08 07:59

      הגב לתגובה זו