• 76.

    השם הערבי ספורי שימר את השם העברי ציפורי (ל''ת)

    הם רק שכחו ש, 17/04/08 22:59

    הגב לתגובה זו

  • 75.

    גם אחרי שתקום מדינה פלשטינאית בשביל מה מקימים מדינה פלשטנאית וכיבוד

    פקק תנועה, 17/04/08 11:12

    החלטת האום בעינין הקמת שתי מדינות לשתי עמים בארץ ישראל למרות שבארץ ישראל כבר קימות מיספר מדינות ערביות ולפחות אחת מהן שמע ירדן

    הגב לתגובה זו

  • 74.

    22 מדינות ערביות ,57 מדינות מוסלמיות,והשמאל בשנאה עצמית נגד המדינה

    אקדמאי ישראלי, 16/04/08 10:49

    היחידה שיש ליהודים תוך אימוץ נרטיבים של איסלמיסטיים פאן ערביים ו''הסטוריונים חדשים'' שהם שקריים מיסודם.כל אותם שמאלנים ליברלים/מרקסיסטיים מביאים חופש דיבור לאלו שרוצים לכפות עליהם את חוקיי השריעה ולשעבד אותם לאיסלם!

    הגב לתגובה זו

  • 73.

    אילן פפה מספר ב''טיהור האתני של פלסטין'' את מה שהחביאו מאיתנו

    yael, 16/04/08 10:12

    יש פלשתין והיתה גם נכבה. גירשנו מפלשתין ב1947 750.000 פלשתינים .ואנחנו, היהודים, יצרנו פליטים פלשתינים שעד היום (משהו בסביבת ה 4.5 מיליון פלשתינאים) חיים במחנות בלבנון סוריה ירדן ופלשתין ובישראל. הם מצידם רוצים לחזור הביתה ולא מבינים למה רוצחים להם את בני המשפחה שמוחים על אי-חיים תחת כיבוש. הם גם לא מבינים איך זה שהעולם מפקיר אותם במקום לכפות על ישראל להוציא לפועל החלטות אום, זנווה, מדריד, אוסלו, קמפדיויד, טאבה, וכל מיני הסכמים בינלאומיים שמדברים על אחריות הממשל לאוכלוסית כיבוש. אלא מה? עשו לנו תיכנות מוח ישראלי. בקונסנזוס מגיל 0 שיכנעו אותנו שאנחנו הכי חכמים, הכי יפים, הכי מהירים והכי מסוכנים ורק אנחנו יודעים מה טוב ליהודים.כל השאר הם זבל. מאחר שכל התורה ממוצה באהבת לרעך כמוך, כל מי שאינם רעיך (יהודים)= הם מיותרים. למה שאתיחס לפלשתינאים? היו פלשתינאים? לא היו ולא היתה גם נכבה, העולם כולו נגדנו וכולם אנטישמים ששונאים אותי כי אני יהודי ואנחנו הכי יפים הכי מהירים והכי טובים................

    הגב לתגובה זו

    • תגובה לאחד ששונא את עצמו

      אבי, 16/04/08 10:45

      הנכבה שלהם הייתה שב48 הם לא הצליחו לזרוק אותנו לים ובגלל זה הם גורשו

      הגב לתגובה זו

    • למה להיות כל כך חד צדדיים

      איתי, 16/04/08 11:24

      זה לא שאני לגמרי לא מסכים איתך
      אבל לכל סיפור יש כמה צדדים...
      וכמו שאתה אומר בצדק שאנחנו חיים בסרט ציוני , גם הם חיים בסרט שרק אנחנו רשעים ואשמים , שוכחים מעשרות שנים של פרעות והצקות ליישוב הקטן היהודי שהיה כאן לפני קום המדינה.
      לכתוב ''אנחנו גירשנו כך וכך פלסטינים'' מבלי להזכיר מי התחיל את מלחמת העצמאות זה מאוד דמגוגי !!!
      ואם אתה מדבר כך אתה חוטא בדיוק באותו חטא שאתה מאשים את עם ישראל היהודי - זוהי שטיפת מוח !
      שיהיה לך יום טוב וחג שמח

      הגב לתגובה זו

  • 72.

    אם התקשורת לא היתה סוקרת את הנכבה המדומה שלהם בלי סוף הנכבה לא היתה

    מירי, 16/04/08 09:10

    קיימת!

    הגב לתגובה זו

    • שתהיה ...

      איפכא מסתברא, 16/04/08 09:22

      רק נאכבות והתפרעויות של ערביי ישראל (עאלק) יבהירו להמונים בישראל מיהו האוייב האמיתי שלנו.

      אז ורק אז יבינו ההמונים כמה עוול הם עשו למתנחלים, ויידעו במי לבחור כדי להחזיר את הציונות לעם ולארץ.

      הגב לתגובה זו

  • 71.

    הנכבה שלכם זו הצגה ותו לא!

    מירי, 16/04/08 09:08

    איפה עוד יכולתם לקבל ביטוח בריאות,אבטלה
    לעשות ילדים כמו שפנים ולקבל קיצבאות
    לא לעשות שירות לאומי
    לקבל בכל מקום אפליה מתקנת
    ועוד לירוק לתוך הבאר ממנה אתם שותים.

    הגב לתגובה זו

  • 70.

    מאות מליוני ערביי מדינות האזור ישמחו להתחלף עם ערביי ישראל ולחיות (ל''ת)

    כאן במקומם., 16/04/08 08:44

    הגב לתגובה זו

  • 69.

    באראכה

    יוסף סגל יוסקה, 16/04/08 07:13

    באראכה, נאכבה, תתקשר אל
    חאג' אמין אלחוסייני הוא אחראי למה שקרה כאן ב 48 לא יעזור לך שום כלום להפגין כן אלימות לא זהו זה. במדינה היהודית הדימוקרטית
    אפשר להפגין ולדבר כמה שרוצים אבל אלימות תקבלו מנה אחת אפיים דירו באלקום.

    הגב לתגובה זו

  • 68.

    צריך לגרום להם לברוח מכאן

    amir, 16/04/08 06:51

    שיהיו פליטים בדרפור.
    בדיעבד רואים שהרב כהנא צדק

    הגב לתגובה זו

  • 67.

    המנהיגות הפלשתינאית אחראית לנכבה

    אבי, 16/04/08 06:44

    בסרבם לקבל את תוכנית החלוקה ובצאתם למלחמה בסיסת יטבח אל יהוד גזרו ה המנהיגות הערבית הפלשתינאית גורל קשה לעמה.
    ואל תאשימו אתנו, היהודים, בחפצנו חיים הקמנו מדינה, שיקמנו את פליטינו והרחבנו את שטחיה על חשבון אלה שיצאו למלחמה נגדנו.

    הגב לתגובה זו

  • 66.

    יהודים ! בואו נכבה את הנכבה הזו אחת ולתמיד !

    ישמעאל, 16/04/08 06:24

    צריך להחזיר את ערביי ישראל לרמת המחייה הנהוגה במדינות ערב כלומר , 50 שנה אחורה ! אפשר לעשות זאת ע''י החרמתם . לא לקנות אצלם דבר , לא מסעדות ולא כלום . שיאכלו את עצמם עם הנכבה שלהם .

    הגב לתגובה זו

  • 65.

    לדעתי יש לאפשר להם לחגוג עם בתולות

    לכולם, 16/04/08 05:31

    ללא יוצאים מהכלל

    הגב לתגובה זו

  • 64.

    THROW THEM OUT (ל''ת)

    ZIPPY, 16/04/08 04:17

    הגב לתגובה זו

  • 63.

    צריך להבין אותם

    גלעד, 16/04/08 03:13

    הם חיים במדינה של מטומטמים שנותנת להם לעשות מה שבא להם.
    אז למה שלא יקחו?

    הגב לתגובה זו

    • בזה הכל מתחיל ונגמר (ל''ת)

      יאיר, 16/04/08 07:33

      הגב לתגובה זו

  • 62.

    ניתן לבנות יישוב משותף

    מוטי קליפורניה, 16/04/08 02:02

    בו יגורו מוסלמים יחד עם יהודים תימנים.
    וכפי שבתימן כבדו האחד את האחר
    כבני אברהם,אני משוכנע שניתן לעשות זאת גם כאן.
    -אבל לשלול את זכותם של בני משפחת גמליאל על אדמה זו בשם נכבה אינה נראית לי.
    ובזאת באתי על החתום נצר למשפחת
    רבן גמליאל ויהודה הנשיא.
    -אין עוד מלבדו.

    הגב לתגובה זו

    • ואם תרחיב לבי כמים

      מוטי קליפורניה, 16/04/08 03:06

      ואם תרחיב לבי כמים הזורמים בתוך הים ותפרוש ידי בכל קצוות עולם איני מספיק לומר תודה.
      יתגדל ויתקדש שמך לעולם מבורך על נשמה ונשימה על החיים במתנה....
      -אין עוד מלבדו.

      הגב לתגובה זו

  • 61.

    להקים גרעין התישבות תימני

    מוטי קליפורניה, 16/04/08 01:19

    להקים גרעין התישבות תימני ולהחזיר את האדמות הגזולות לבעליהם האמיתיים היהודים למשפחת גמליאל.
    היא המשפחה נצר לרבן גמליאל ויהודה הנשיא משושלת דויד המלך.
    שמושבם היה בציפורי ובבעלותם היו
    רוב האדמות והמטעים והשדות.
    -אין עוד מלבדו.
    האמת חקוקה שחור על גבי עיתון.

    הגב לתגובה זו

  • 60.

    למערכת

    מוטי קליפורניה, 16/04/08 01:03

    מה נאלמתם דום?
    לפרסם הגיע הזמן שידעו למי באמת שייכת אדמה זו.
    להזכירכם משפחת גמליאל היהודית עדיין חיה,
    ובע''ה גם תמשיך לחיות.
    ולא הוכחה זיקה משפחתית בין בראכה לרבן גמליאל וליהודה הנשיא.
    האדמה רבותי היא אדמת היהודים התימנים!!!
    -אין עוד מלבדו.

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    שמאלנים=סוחרי נדלן וגזלנים

    מוטי קליפורניה, 16/04/08 00:42

    ליהודים התימנים מבית רבן גמליאל ובנו יהודה הנשיא נצר למלוכה של דויד המלך,שרוב קרקעות ציפורי וקרקעות בגליל באזור לוד וגם בעכו הם רכושו הפרטי ורכוש היהודים ואשר נשדדו במשך הדורות ע''י הפלשתינאים ולאחר מכן ע''י השמאלנים.
    עליכם לתבוע את ממשלת ישראל בבית משפט שתמסור לידיכם את אלפי הדונמים שהיו נחלתו.
    כי הפלשתינאים בעידוד השמאלנים השקרנים סוחרי הנדל''ן, מנסים לקחת בעלות על הקרקע השייכת לכם לפי חוק.
    -אין עוד מלבדו.

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    בחיאט, נשבר מהם. גם שותים מהבאר גם יורקים לתוכו. חלאס, צריך לגמור! (ל''ת)

    רועי, 15/04/08 23:58

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    אין ברירה,צריך להתכונן לנאכבה ב'. זה או הם או אנחנו. (ל''ת)

    דרור מרמת גן, 15/04/08 23:50

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    לכל המתלהמים

    עבדאללה, 15/04/08 23:49

    ככל שעושים יותר פרובוקציה כך הם נותניםלערבים לגיטימציה ''לאהוב'' אותם.
    ערביי ישראל תדאגו שמנהיגכם ימשיכו בדרך הזו וכך ייטב ליהודים.

    אני מאמין שבקצב הזה תהיה בציבור היהודי לגיטימציה ורצון להעביר את ערביי ישראל למקום שבאמת יהיו להם הרבה הרבה הרבכ סיבות לנאכבה(לבכות וליילל).
    תמשיכו ואל תפסיקו

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    סליחה שכחתי! בנושא היסטוריה?חוץ מטרור, מה יש לנוודים של ברכה? (ל''ת)

    אברהם, 15/04/08 23:44

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    בו נגרש אותם כבר וזהו

    דוד, 15/04/08 23:44

    הרי גם כך נעשה זאת בסוף

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    אפי איתם צריך לנקות יחד עם ליברמם את הכנסת מהיטנופות האלה ואח''כ לנק

    ג'ינג'י, 15/04/08 23:43

    לנקות את המדינה מהחלאות מהסוג הזה ולאלתר!!! מנוולים מנצלים את הדמוקרטיה כל הזמן על מנת לפגוע במדינת ישראל! במדינות ערב החלאות דינם היה דין מוות ואנחנו המטומטמים עוד משלמים למנוולים האלה משכורות והטבות!!!

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    מליוני הערבים שמקיפים את ישראל היו שמחים להתחלף עם ערביי ישראל.אז (ל''ת)

    לסמן להם הדרך., 15/04/08 23:31

    הגב לתגובה זו

    • קשקוש בלבוש

      מנוש פלדמן, 16/04/08 08:25

      בכל המדינות הסובבות אותנו הערבים חיים כבני חורין. אף אחד לא עושה להם מחסומים, לא מתעלל בהם, חיילות לא משפילות אותם, לא בונים להם חומות מתחת לחלון. במדינות המפרץ הפרסי איכות החיים היא מהגבוהות בעולם כך גם בסעודיה. מה היית בוחר - לחיות בתקופת המנדט או תחת השלטון התורכי או לחיות במדינת ישראל העצמאית, עם כל הקשיים?
      הערבים לא מלקקים פה דבש. הדמוקרטיה פה היא בעיקר ליהודים כי יש סתירה פנימית בין היותנו מדינה יהודית לבין היותנו מדינה דמקורטית.

      הגב לתגובה זו

  • 51.

    אם אתם אוהבים את הארץ - למה מכרתם אותה

    שמרון, 15/04/08 23:29

    הרי אתם לא מתווכחים שמכרתם אותה. עשרות אלפי דונאמים נמכרו על ידי שייכים ערבים ליהודים, תמורת כסף טוב. גם התנחלויות רבות הוקמו על אדמות שנרכשו, כולל בחברון.
    אם אתם אוהבים אותה - אל תמכרו אותה - מכרתם!!! היא שלנו.
    אגב, טעות היתה לקנות - הכל שלנו מאת האלוהים

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    נכבה = נקבה (ל''ת)

    חד, 15/04/08 23:27

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    ממש מסכנים! כל אחד גר בטירה באזור הכי מדהים של הארץ

    שלומצי, 15/04/08 23:23

    לא משלם מיסים , לא ממלאים את חובתם האזרחית אך מקבלים בטוח לאומי, רשות להתאשפז בכל בית חולים בארץ ללא הגבלה וללא תשלום
    הם יכולים ללמוד בכל אונ' בארץ.
    הם החיים הרבה יותר טוב מציבור רחב של יהודים בארץ. ומקטרים!ומתגעגעים!
    מתגעגעים לימים שהיו הרבה פחות טובים ונוחים. הם מתגעגעים לשלטון עריצות כמו של המדינות השכנות.
    שיעשו א'נכבה!. אנחנו נעשה עצמאות.

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    האמת היא שהם באו בעצם מסוריה לכאן

    ג'אן, 15/04/08 23:15

    קראות את הספר ''מאז ומקדם'' שערך מחקר אדיר בהיקפו על מקורם של ערביי ישראל וגילה שרובם באו...מסוריה יחד עם העליה השנייה והשלישית כדי לעבוד בפרדסים שבעלי האדמות היהודיים רכשו מהראיסים הערבים.
    האמת היא שהם בעצם עובדים זרים שבאו לכאן, וצריכים לחזור לסוריה.

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    טרנספר דחוף לגיס החמישי. (ל''ת)

    ציפורי., 15/04/08 23:15

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    אני לא חוגג את הנכבה - אני ישראלי (ל''ת)

    ערבי ישראלי, 15/04/08 23:13

    הגב לתגובה זו

    • עם אנשים כמותך יש תקווה (ל''ת)

      תודה, 16/04/08 08:52

      הגב לתגובה זו

    • איכזבת אותי . אתה בוגד בעמינו . (ל''ת)

      שמאלן שפויי, 16/04/08 11:23

      הגב לתגובה זו

  • 45.

    חג נכבה שמח לכל היהודים (ל''ת)

    דני, 15/04/08 23:13

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    אני מאחל לערבים הישראלים רק טוב,הרבה הרבה שנות נכבה (ל''ת)

    יוסי רחובות____, 15/04/08 23:12

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    פולין

    יגל, 15/04/08 23:09

    אני יורש חוקי של עשרות דירות,ושטחים בלבוב.
    אני לא מעיז אפילו לחשוב לעשות שם תהלוכה,
    ספק אם הייתי שורד אחרי הלינץ שהיו מבצעים בי האוקראינים.
    אז ידידי הערבים,מה לעשות הזמנים משתנים.
    כמו שהשמדתם אותנו במאה העשירית,
    עכשיו רכושנו חזר אלינו

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    אמן שבשנה הבאה תחגגו במדינה אחרת

    Q, 15/04/08 23:07

    אחרי שנסלק אתכם מכאן חבורה של בוגדים, משתפי פעולה עם ארגוני הטרור וגיס חמישי

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    אני מקווה שכל שנה הם עושים חשבון נפש על איך שהם דחו את הצעת החלוקה.

    ניר, 15/04/08 23:03

    הם גזרו על עצמם נכבה אחת והם בדרך לשחזר את ההישג הנכבד.

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    לא לתת להם שישבו בבית ויבכו-גם אצלנו בוכים-תהלוכות עלאק!!! (ל''ת)

    היאם, 15/04/08 23:00

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    באותו יום בדיוק חל יום הרצל. חכו תראו

    מה תנועת, 15/04/08 22:59

    מכינה לכם.

    הגב לתגובה זו

    • אם תרצו התשובה לערבים (ל''ת)

      ציונות מנצחת, 17/04/08 23:00

      הגב לתגובה זו

  • 38.

    אולי גם שהמדינה גם תציין באופן רישמי

    עצמאות, 15/04/08 22:53

    את הנכבה, שתודה, פעמיים תודה.

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    בציפורי נחתמה המשנה וישב הסנהדרין הרבה לפני שמוחמד ברכה נולד (ל''ת)

    לירון, 15/04/08 22:46

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    פצע מדמם לשני העמים!

    דיפני, 15/04/08 22:45

    זכותם של הפלשתינאים לציין את הנכבה. אבל לא להפוך את הנכבה לחיסולה של מדינת ישראל. לידיעתו של ח''כ ברכה גם משפחתי נעקרה מליטא והשאירה בה הרבה קברים. גם להם אין ''זכות שיבה''. כך, שהפצע מדמם לשני העמים והגיע הזמן שגם אתם, הפלשתינאים, תכירו בפצע המדם של העם היהודי.

    הגב לתגובה זו

    • ברכה מכיר בפצע היהודי

      שי, 15/04/08 23:16

      כנראה שפשוט צריך לשמוע אותו נואם כדי להבין.
      הוא גם במפלגה שתומכת בקיומה של מדינה יהודית

      הגב לתגובה זו

  • 35.

    לפני 60 שנה הייתה להם הזדמנות הסטורית

    הסטוריון, 15/04/08 22:44

    להקים מדינה.
    במקום זה בחרו בדרך של מלחמה.

    זאת עובדה לא דעה.

    הגב לתגובה זו

    • עפ''י תוכנית החלוקה היו אמורים לקבל מדינה בשטח של 90% אחוז משטח ישרא

      טול קורה, 15/04/08 23:24

      ישראל כיום
      אז בבקשה מר ברקה הפצע המדמם הןוא אולי על הטמטום של לפני 60 שנה ועל הבחירה להילחם בדם על מה שניתן לכם בחינם

      הגב לתגובה זו

  • 34.

    ציפורי-מרכז של ערבים?-חחחח

    מוטי קליפורניה, 15/04/08 22:44

    אולי הפלשתינאים הם יהודים ונוצרים לשעבר?
    שוק מרכזי, בתי מרחץ ועוד - רובם מן התקופה הרומית והביזאנטית. בנוסף לכך נתגלו שרידיהם של בתי כנסת וכנסיות ומן התקופה הביזאנטית ושל מצודה וכנסייה מן התקופה הצלבנית. מערכת אמות מים שממזרח לעיר מכילה תעלות, מאגר מים ענק, מנהרה ובריכה. סביב העיר העתיקה פזורים בתי קברות ביניהם קבר המיוחס לרבי יהודה נשיאה הוא נכדו של רבי יהודה הנשיא.
    ומהיכן בא שמה של ציפורי ? בתלמוד מופיע הציטוט ''למה נקרא שמה ציפורי ? שיושבת בראש ההר כצפור'' - תלמוד בבלי, מסכת מגילה עמוד ו' דף א'.

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    ציפורי ושפרעם ישובים יהודיים

    יקי, 15/04/08 22:43

    ציפורי מרכז יהודי שם נחתמה המשנה ע''י רבי יהודה הנשיא , שם ישבו הסנהדרין לאחר שגלו מירושלים ו8נדדו ממקום למקום בעקבות הכיבוש הרומאי
    לא היו שם לא פלסטינים ואף לא ערבים
    אז על מה הוא מדבר הח''כ הבוגד הזה??.

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    ואנו חוגגים 60 לעצמאות ואין במה להתבייש (ל''ת)

    דן, 15/04/08 22:43

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    זיקוקים בנכבה שלהם!

    שגיב, 15/04/08 22:43

    על מה הם עצובים שצבאות ערב לא קיימו מה שהבטיחו וזרקו את היהודים לים?

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    חכו חכו , אתם בונים את הנכבה הבאה שלכם (ל''ת)

    אאא, 15/04/08 22:34

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    ...''תוכננות פעילויות נוספות לציון הטרגדיה שפקדה את הפלשתינים...'' (ל''ת)

    טוב שהכותב, 15/04/08 22:31

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    אני לא ארדם כל הלילה מרוב צער ויגון... (ל''ת)

    ישראל ישראלי, 15/04/08 22:26

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    אחחח כמה טוב לחגוג את הנכבה שלכם (ל''ת)

    יהודי גאה, 15/04/08 22:25

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    שיצינו מה שהם רוצים אנחנו בעלי הבית עם היסטוריה של 3000 שנה במקום (ל''ת)

    אליהו, 15/04/08 22:22

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    הנכבה האמיתית היא של התרנגולות וההודים כי עושים מהם על האש ביום העצ (ל''ת)

    אשפוך את רוחי, 15/04/08 22:22

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    אירן מצפה בקיץ שהערבים יברחו כמו ב 48 ויאפשרו להם לתקוף (ל''ת)

    אה אח שלו, 15/04/08 22:15

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    אים היו רק רוצים...

    א, 15/04/08 22:10

    נכון שהפצע עדין מדמם, כי הערבים
    מזוכיסטים ולא נותנים לפצע להגליד!!!
    הערבים שומרים מכל משמר על פליטותם של הערבים בארצות ערב,
    שיראו ויקחו דוגמא מישראל שעים
    רצון טוב קולטים פליטים והבעיה ניפתרת.
    במקום לבנות ארמונית מזהב שישקיעו
    בקליטת אחיהם!!!

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    מאחל להם ''נכבה'' אמיתית

    אבי, 15/04/08 22:04

    אינשאללה

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    גיס חמישי

    ישראל ליברמן, 15/04/08 22:02

    כמה צודק ליברמן צריך להחליף שטחים ואוכלןסיה שילכו כל זוכרי הנכבה לארץ אחרת ויניחו לנו לחיות בשקט כי אין לנו ארץ אחרת

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    אין עם פלשתינאי

    אלי, 15/04/08 22:00

    אני יהודי שנולד בארץ ישראל בשנת 1937 וברשותי תעודת לידה של ממשלת פלשתינה. בתעודה זו נכתב שאני יהודי כשם שבתעודות הערבים נכתב שהם ערבים ולא נכתב בשום מקום שהם פלשתינאים

    הגב לתגובה זו

    • אתה צודק,אכל האמת לא מעניינת אף עיתונאי ופוליטיקאי (ל''ת)

      בשם בן גוריון, 16/04/08 02:29

      הגב לתגובה זו

    • אתה צודק,אבל האמת לא מעניינת אף עיתונאי ופוליטיקאי

      בשם בן גוריון, 16/04/08 02:32

      אתה צודק,אבל האמת לא מעניינת אף עיתונאי ופוליטיקאי,

      הגב לתגובה זו

  • 19.

    לא רציתם את תכנית החלוקה, רציתם הכל, זה מה שיצא (ל''ת)

    אריק, 15/04/08 21:58

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    לסבא שלי ומשפחתו היה רכוש רב בעירק (ל''ת)

    לא קיבלתי כלום, 15/04/08 21:51

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    פצע מפסיק לדמם מתי שמתים

    לך מפה, 15/04/08 21:42

    אולי תצינו את הנכבה בירדן ,אולי?

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    באראכה טיפש, ככל שתתעסק בפצע הוא יותר ידמם

    ברווז במטבח, 15/04/08 21:42

    ככה זה בחיים.
    כדי שהפצע יפסיק לדמם צריך להניח לו להיסגר. אבל אני באמת לא מצפה ממך לנהוג בהיגיון.

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    כמה שליברמן צודק,תנסו להקשיב לו (ל''ת)

    טל, 15/04/08 21:41

    הגב לתגובה זו

    • נכון, הוא צודק חבל שלא מספיק אנשים מבינים את זה (ל''ת)

      A, 15/04/08 23:10

      הגב לתגובה זו

    • כשליברמן היה שר .הקשבתי לו . אבל לא שמעתי ציוץ . שלא

      אסור, 16/04/08 08:34

      נדבר על מעשים .
      מהרגע שהו זכה לשבת על כיסא השר , הפה שלו נסגר. נעלם ממסכי הטלוויזיה, בלעה אותו האדמה .
      כששמע שהבחירות קרבות, התפטר ,,ושוב התחלנו לראות אותו ולשמוע אותו .
      מה זה עוזר לי שהוא צודק ????
      אסור להקשיב לו .

      הגב לתגובה זו

  • 14.

    שתי מדינות לשתי עמים

    המבקר, 15/04/08 21:40

    ולהעביר את הערבים למדינת פלסטין.
    שמה הם יקבלו ביטוח לאומי ולימודים באונברסיטה ויהיו רופאי שיניים וערכי דין מצליחים...אופססססססססססס
    התעוררתי..הם בכלל רוצים להשאר כאן...ומפחדים מהפלסטינים שינקמו בהם כל שניה ושניה כמו שהם עושים לבדוים אצלהם.

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    לא פצע, ולא בטיח. מילה לא שמענו ממנו על השחיטה של החמס בעזה! הם שחט

    סוף הדרך, 15/04/08 21:39

    הם שחטו כל מי שלא חמס, וערבים ''ישראלים'' לא גינו, תפסו רגלים קרות! רואנדה זה בעזה!

    רק נגד מדינה הדמוקרטית בעולם, תמיד יש להם תלונות!

    אסור לתת לזבל הזה שום תנאים, כמה נותנים, הם רוצים עוד, שישרפו חיים הזבלה!

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    להעביר את המסר לדורות הבאים

    איש ציפורי, 15/04/08 21:36

    בציפורי - בית כנסת עתיק, ובו רצפת פסיפס מן המאה החמישית.

    בימי בית שני הייתה ציפורי עיר מרכזית. היא נזכרת במספר רב של מקורות. במשנה נאמר שהייתה מוקפת בחומה עוד בימות יהושע בן נון.
    נראה שנכבשה בימי יהודה-(מלך יהודה והכהן הגדול בין השנים 104-104) בערך 104 לפני הספירה.
    כשהשתלט הורדוס על הגליל הפך את ציפורי לבירת המחוז. במותו הנהיג יהודה בן חזקיה את המרד בציפורי וניהל מאבק עליה עם הרומאים. התוצאה הייתה שריפת העיר ומכירת תושביה לעבדים.

    על פי מסורת הנצרות, בציפורי שכנו יואכים וחנה, היהודים, הורי מרים הבתולה, אם ישו. אכן נראה שכבר מעט אחרי הולדת הנצרות שכנו בה מאמינים בישו. העיר קיבלה מעמד של בישופות במאה החמישית.
    הביזנטים הנהיגו מדיניות אכזרית, והכיבושים הפרסים והמוסלמים לא היטיבו עם העיר, שהפכה לקטנה ודלה. על פי גניזת קהיר היישוב היהודי בציפורי שרד לפחות עד המאה ה-10, וכשנכחד על ידי המוסלמים!
    נקטע רצף ההתיישבות היהודית בציפורי.

    בעת השלטון העות'מאני שכנה במקום העיירה הערבית צַ‏פוּ‏רִיֶ‏ה - עלשם צפורי היהודית!
    במרד הערבי ב-1936 הצבא הבריטי הקים עמדה באזור.

    במלחמת העצמאות היה הכפר מרכז לפעילות נגד היישוב היהודי
    עד שבמבצע דקל הוחזרה לידינו העיירה על ידי חטיבת כרמלי
    ותושביה נמלטו או גורשו ממנה.

    הגב לתגובה זו

    • בתשעה באב - הנאכבה האמיתית, של היהודים.

      לאומי ירוק, 15/04/08 23:18

      אני מציע לציין אותה בתהלוכות ליישובים היהודיים שהוחרבו וזרים שוכנים בהם: שפרעם, נצרת, פקיעין ועוד.

      שלא לדבר על שכם, חברון, יריחו.

      שלא להזכיר את צור, צידון, ורבת עמון.

      בכל מקרה, אם הערבים מקנאים בנו ורוצים נאכבה, צריך לתת להם את מבוקשם.

      הגב לתגובה זו

  • 11.

    אני בעד חוק פינוי פיצוי. גם למתנחלים וגם לערבים ישראלים. (ל''ת)

    יאיר, 15/04/08 21:27

    הגב לתגובה זו

    • ואני בעד חוק פינוי פיצוי גם לערבים הישראלים וגם לישראלים החילונים

      תאיר, 15/04/08 23:00

      שאין להם זיקה ליהדות , לצביון היהודי ולמסורת היהודית.

      הגב לתגובה זו

  • 10.

    הם צריכים לציין את הנאכבה בעזה וגם לעבור לשם! (ל''ת)

    גיס חמישי, 15/04/08 21:25

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    להעביר את התהלוכה לאל מדינה

    היסטוריון, 15/04/08 21:10

    על הערבים לעבור ולהתיישב באל מדינה שם נרצחו היהודים ע''י מוחמד.

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    שתמשיכו כל חייכם לחגוג את הנכבא ואנחנו את הניצחון . (ל''ת)

    עצמאות 2008, 15/04/08 21:07

    הגב לתגובה זו

    • שימשיכו לקטר מהטירות בנחל עירון ולנצח דורות יחגגו עצמאות, אמן! (ל''ת)

      עצמאות לנצח!, 15/04/08 22:08

      הגב לתגובה זו

  • 7.

    יותר עדיף

    יאיר, 15/04/08 21:05

    שיציינו נכבה מאשר היתה מצויינת שואה נוספת לעם היהודי

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    בטח את זה מגדאלה לא יגנה

    ירושלמי, 15/04/08 21:04

    בטח את זה מגדאלה לא אגנה
    אבל כמה אוהדים שפורצים לקר דשה
    הוא גינה כ''פורעי חוק''.

    תתעוררו , צריך להאבק בהם.

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    לזכור! אין עם פלסטינאי! זאת המצאה עותומאנית/בריטית!!! (ל''ת)

    אברהם, 15/04/08 20:59

    הגב לתגובה זו

    • אתה יכול להתווכח על השם, אבל עם בהחלט יש

      חיפאי, 15/04/08 22:32

      יש לו את כל המאפיינים של עם, מהיסטוריה ועד מטבח, הבעיה שהוא עצמו ויתר על ההיסטוריה לטובת הפאן ערביות, סיבת רוב הבעיות באיזורינו.

      הגב לתגובה זו

      • איזה הסטוריה בדיוק יש לכנופיה הפלשתינאית?

        לאומי ירוק, 15/04/08 23:20

        ולגבי מטבח, אני לא מכיר אבל תרשה לי לנחש שהמטבח ה'ערבי ישראלי' דומה למטבח ה'לבנוני' וה'סורי', ואם יש הבדלים, הם קטנים מההבדלים בין המטבח בצפון סוריה ודרום סוריה. כלומר, סתם הבדלים גיאוגרפים מקריים.

        הגב לתגובה זו

      • זכור ! מדינה לא תהיה לו! וכעם אין לו על מה להתבסס!

        אברהם, 15/04/08 23:35

        קבוצת בני אדם זו, של נוודים יכולה לחיות בכל מדינה ערבית ללא שום צורך במדינה מי שלה!
        תאר לעצמך שמחר בצרפת כל הערבים החיים שם יחליטו שהם מקימים מדינה בצרפת ושמה ''COLGATE '' ! מה אתה אומר שהם? עם? מדינה?
        אתה צודק בדבר אחד ! נשאר להם הנושא הגסטרונומי, ועם זה מותר להם להקים מדינה במקום היהודים!

        הגב לתגובה זו

      • דבריך חסרי כל בסיס עובדתי,היסטורי או הגדרתי (ל''ת)

        בשם בן גוריון, 16/04/08 02:37

        הגב לתגובה זו

  • 4.

    מדוע לא משיבים את רכושם של תושבי ציפורי ?

    חיפאי, 15/04/08 20:47

    רובם גרים בשכונת הציפוראים בנצרת (צפאפרי), הם לא מהווים איום דמוגרפי, וזכותם על הרכוש לא נופלת מזאת של יהודים במקומות בהם היה רכוש פרטי.

    הגב לתגובה זו

    • צריך לשלוח אותם בציפורי ברזל(=מטוסים) בחזרה לערב הסעודית (ל''ת)

      שיבה לסעודיה, 15/04/08 22:31

      הגב לתגובה זו

    • תזכיר לנו איזו ארץ ערבית

      ציפורי., 15/04/08 23:12

      החזירה את הרכוש של היהודים
      לאחר שגורשו.

      הגב לתגובה זו

  • 3.

    לעצור וגם בכוח את התהלוכות האלה- לכוונן לעבר הגבול עם הרשות. (ל''ת)

    המטיף, 15/04/08 20:45

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    מצוין. שבראכה יזכה לחגוג עוד הרבה נכבות (ל''ת)

    בשארה, 15/04/08 20:44

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    הפצע מדמם כי אתם מנציחים את הפצע כל הזמן (ל''ת)

    מצידי תמשיכו, 15/04/08 20:41

    הגב לתגובה זו