• 95.

    איזה קופירייטינג יש בתגובות: ''רב-צר'', ''מי אמר רק מילאתי פקודות'' וכו (ל''ת)

    מתגלגל מצחוק, 17/04/08 07:37

    הגב לתגובה זו

  • 94.

    מדוע כועסים על הנאצים שמילאו פקודות באמונה?

    להסיע ברכבת, 17/04/08 03:18

    היה פקיד נאצי שאירגן הסעות של יהודים ברכבות ביעילות מופלאה
    הוא מעולם לא הרים יד, היכה או ביזה יהודי... ''סתם'' אירגן הסעות ...

    בית משפט ישראלי גזר עליו מוות.

    גם כאן ''סתם'' סייעו לארגן הסעה ממקום למקום...

    הגב לתגובה זו

  • 93.

    הוא נתן יד להרס חיים של אלפי יהודים - לא מגיע לו? (ל''ת)

    ''רב'', 17/04/08 03:15

    הגב לתגובה זו

  • 92.

    זה היה קצת אנשים

    אחד שהיה שם, 16/04/08 12:13

    רוב האנשים בכלל הם אלה ש''הצילו'' את הרב וייס ולא המשטרה

    הגב לתגובה זו

  • 91.

    מחאה ובלגן

    פשיטא, 16/04/08 00:18

    נגד אלימות אבל בעד מחאה נגדו.

    רק חבל שלאנשים אחרים כמו אלעזר שטרן לא עושים דבר.

    הגב לתגובה זו

  • 90.

    כתומים,שסניקים,ויז'ניצים,בבא בובות וכו' כולם פרזזיטים שחיים מקופת (ל''ת)

    המדינה בלבד!!, 15/04/08 18:02

    הגב לתגובה זו

  • 89.

    חכמים על חלש

    יעקב, 15/04/08 17:56

    וכי וייס החליט על הגרוש?
    וכי בלי וייס לא היו מפנים?
    קל מאוד להפגין נגד וייס שחי בסביבה שלנו ואין מי שיגן עליו.
    נראה אותכם עושים מעשים דומים מול המחליטים האמיתיים ואתם יודעים בדיוק מי הם!
    .

    הגב לתגובה זו

  • 88.

    אין רבנים - אין פינויים (ל''ת)

    אמת ויציב, 15/04/08 17:49

    הגב לתגובה זו

  • 87.

    רבני המגזר הדתי לאומי (ל''ת)

    מי החליט ?, 15/04/08 14:37

    הגב לתגובה זו

  • 86.

    יצורים כיפתיים תוקפים רב

    רון, 15/04/08 14:06

    איפוא?ליד הכותל.

    הגב לתגובה זו

  • 85.

    תזכורת: יצאנו מעזה כדי לא להיות מדינת אפרטהייד. (ל''ת)

    יאיר ח., 15/04/08 13:56

    הגב לתגובה זו

    • למדת מלה חדשה היום, מותק? כל הכבוד. קבל סוכריה. (ל''ת)

      אפרטהיידונר, 15/04/08 14:12

      הגב לתגובה זו

      • הוא דווקא צודק. 5 מיליון יהודים ו-5 מיליון ערבים בשליטת ישראל. (ל''ת)

        חביב, 15/04/08 15:40

        הגב לתגובה זו

  • 84.

    מה אמרו הרבנים על הרב אבינר? (ל''ת)

    כנסו לאתר, 15/04/08 11:40

    הגב לתגובה זו

    • הכוונה כמובן ל aviner.org

      כנסו לאתר, 15/04/08 15:54

      ולא כפי שנכתב

      הגב לתגובה זו

      • aviner.net זו הכתובת הנכונה (ל''ת)

        יודע דבר, 15/04/08 17:08

        הגב לתגובה זו

        • aviner.net זה של רשעים פחדנים עלומי שמות aviner.org של גדולי הרבנים (ל''ת)

          שלום, 16/04/08 14:45

          הגב לתגובה זו

          • נחש לאיזה כתובת הקוראים ייכנסו קודם?

            חיים, 17/04/08 07:18

            ירית לעצמך ברגל

            הגב לתגובה זו

      • ומה על הרב ליכטנשטיין, הרב דרוקמן והרב אריאל? (ל''ת)

        תוהה, 15/04/08 22:18

        הגב לתגובה זו

  • 83.

    תראו כמה שנאה רוע ואלימות מייצרת הדת (ל''ת)

    עינת, 15/04/08 11:06

    הגב לתגובה זו

  • 82.

    זו עוד דוגמא לאימוץ גישה חרדית כלפי מי שאינו הולך בתלם

    א.ב., 15/04/08 11:01

    לדעתי,
    הינה דוגמא נוספת לגישה החרדית שבה יש שימוש באלימות. וזאת במרחק רב מהערכים ה'מזרחניקים הקלאסיים' שדגלו במתינות, ב'אלו ואלו דברי אלו' חיים' וכו'.

    האם כך אנחנו רוצים שיראה 'הרחוב' בציבור הדתי - לאומי ? שכל מי שאינו הולך ''בתלם שלנו'' יוצא אל מחוץ לגדר ? שכל מי שלא ניראה לנו יוכה ?
    קחו זאת בחשבון בפעם הבאה שאתם מנסים לכפות את דעתכם ואת נחת זרועכם על משהו אחר.
    חג חירות שמח.

    הגב לתגובה זו

    • ל-84

      הנהניסט הנודד, 15/04/08 11:57

      הבעיה הזו שהוא כביכול חושב לבד היא לא הבעיה.
      הבעיה היא שהרשע הזה הפיץ שקרים על מרן ר' אברום זצ''ל שכביכול אמר לו לא להתפטר.
      זו הבעיה.
      זה זלזול בגדולי הדור.

      הגב לתגובה זו

  • 81.

    דת וכדורגל -- שני הדברים המעוררים שנאה ואלימות. (ל''ת)

    שפוי, 15/04/08 10:56

    הגב לתגובה זו

    • אתה השפןי היחיד

      אני, 15/04/08 11:22

      כן, אתה ממש ''שפוי''...

      הגב לתגובה זו

  • 80.

    יהודי תוקף יהודי על יד הכותל - לא למדנו כלום. (ל''ת)

    סתם יהודי, 15/04/08 10:00

    הגב לתגובה זו

  • 79.

    tאני יהודי ציוני יודע עמוק בלב שמיני הדתיים לא העם שלי והם מסכנים

    המשך קיום......, 15/04/08 09:59

    המדינה היהודית היחידה בעולם!!!

    הגב לתגובה זו

  • 78.

    תראו מה יוצא מהדתיים=נוער הגבעות מסכנים וסהרוריים,השסניקים מתעללים (ל''ת)

    בילדים וכו', 15/04/08 09:47

    הגב לתגובה זו

  • 77.

    איך אנשים לא רואים כמה שנאה מייצרת הדת

    דוד, 15/04/08 09:36

    עבר זמנה של הדת. היום לא רק שהיא אינה דרושה לשמירה על המוסר, אלא שהיא מכשול לחברה מוסרית והומניסטית.
    בשם אלוהים אנשים עושים כל העוולות, כולל להילחם בינם לבין עצמם על פרשנויות לאלוהים.
    הדת היא כלי פוליטי ציני ואלים.

    הגב לתגובה זו

  • 76.

    הרי נתתם לזה לקרות.גינוי מאוחר מדיי כמו כל דבר בציונות הדתית (ל''ת)

    המוציא לאור, 15/04/08 08:56

    הגב לתגובה זו

  • 75.

    מיני הפרזיטים הדתיים חסרי ערכים חינוך ותרבות הבריונות היא דרך חיים (ל''ת)

    אצלם=להרחיק!!!, 15/04/08 08:38

    הגב לתגובה זו

  • 74.

    בית המקדש כבר הוחרב, מה יש לרב וייס לחפש שם? (ל''ת)

    תמה, 15/04/08 07:12

    הגב לתגובה זו

    • אהבתי את ההומור. הר' וייס מחזק את ידיך (ל''ת)

      ממ, 16/04/08 11:55

      הגב לתגובה זו

  • 73.

    צריך לדאוג לכך שאדם יחשוב 100 פעם לפני שיחזור על מעשי וויס

    לקח ותיקון, 15/04/08 01:13

    וייס בפני עצמו לא מעניין

    מה שחשוב הוא ''לחנך'' הציבור לא לחזור על מעשיו .....

    הגב לתגובה זו

    • בדיוק כך!

      זמיר, 15/04/08 10:30

      כל מי שיהיה שותף לפשע דומה, ישלם מחיר כבד.

      הגב לתגובה זו

  • 72.

    הציבור הדתי לאומי הפך לאדיוט!!!! (ל''ת)

    כתום לשעבר, 15/04/08 00:48

    הגב לתגובה זו

    • מי שעוקרים אותו כמו הרב ווייס הוא אידיוט אם הוא שותק (ל''ת)

      כתום, 15/04/08 05:17

      הגב לתגובה זו

  • 71.

    התוקף - גיבור קטן

    נוסבכר, 15/04/08 00:13

    תוקף יקר,
    אם עוד לא הבנת ההתנתקות הייתה יוצאת לדרך עם הרבצ''ר או בלעדיו. מדוע אתה גיבור על החלשים נטולי הסמכות? האם הלכת להפגין מול החברות הכלכליות המעסיקות את מי שעבדו במדים במסגרת התתנתקות?
    גיבור על חלשים -הוא סתם טיפש.

    הגב לתגובה זו

    • להתנתקות היו גורמים רבים שהביאו ל''הצלחתה''

      יעקב, 15/04/08 05:20

      הרב ווייס הוא אחד מהם.
      לו היה מסרב פקודה,כמו שמחייב הקוד האתי של צה''ל וההלכה, אולי היו מוצאים פתרון אחר אבל זה היה מחבל בהתנתקות והופך אותו לגיבור ישראל. הוא העדיף לשמור על תפקידו, ועל זה נאמר ''טוב שם משמן טוב''.

      הגב לתגובה זו

      • לא הייתה לו ברירה

        הילה, 12/11/08 16:16

        הרב וייס ידע שבכל מקרה תהיה התנתקות ואך ורק מתוך דאגה לקברי ישראל הוא ביצע את מה שעשה. הוא ידע שאם לא יפנו את הקברים, הערבים יבצעו בהם לינץ' וידע שאם לא הוא, מישהו אחר יבצע זאת. הרב עשה זאת מכיוון שאמר שהוא זה שיכול לדאוג להעברת הקברים בצורה הטובה ביותר.אני לא מבינה למה מחרימים אותו כך ומתייחסים אליו בצורה כזאת של שנאת ישראל. בגלל דברים כאלה חרב בית המקדש. הרב וייס- אני מחזקת את ידך.

        הגב לתגובה זו

    • לכל אדם יש בחירה חופשית

      יואב, 15/04/08 10:24

      וייס, כאדם חלש וחסר מוסר, בחר ברע.

      על כך יש לגנותו, עד שיחזור בתשובה שלמה, אך לא לתקוף אותו פיסית.

      כיוון שזה לא במהלך הגירוש עצמו, אין כאן זכות לאדם היחיד לעשות דין לעצמו.

      הגב לתגובה זו

  • 70.

    תלמיד חכם שאין בו דעת נבלה טובה הימנו (ל''ת)

    גלעד קדומים, 15/04/08 00:06

    הגב לתגובה זו

    • אם כך, מדוע אתה כותב? (ל''ת)

      קדומים, 15/04/08 06:41

      הגב לתגובה זו

  • 69.

    שלום המופיע בתגובות הוא עשב שוטה מבית אל. (ל''ת)

    זאב, 14/04/08 23:59

    הגב לתגובה זו

  • 68.

    אם הרב אבינר בין החותמים - אין ערך לגינוי.

    שושנה, 14/04/08 23:56

    כל דבר שהוא קשור או מחובר אליו מאבד את ערכו. חוץ מזה גם הוא פעל בצורה אלימה בעת העקירה.

    הגב לתגובה זו

    • שושנה:ההבדל איתך אם את נראית טוב ומתקרבים אליך,את רק קוצים.זה נפשך! (ל''ת)

      שלום, 16/04/08 14:56

      הגב לתגובה זו

  • 67.

    אם חפצי חיים אנחנו חובה ומהר להתנתק ממיני הדתיים שיחיו במדינה משלהם (ל''ת)

    ואנחנו בשלנו., 14/04/08 23:46

    הגב לתגובה זו

  • 66.

    היום יותר מתמיד ברור שההתנתקות הייתה טעות

    רלי, 14/04/08 23:19

    הטעות הכי נוראית בהיסטוריה של התקופה האחרונה

    הגב לתגובה זו

  • 65.

    מי שתמך בגירוש יהודים ומסירת הארץ לאוייבינו - הוא לא תלמיד חכם

    יהודי, 14/04/08 21:22

    ובטח לא יכול להתקרא ''רב''

    הגב לתגובה זו

    • הקמנו מדינה לתפארת בלי דתיים,מתנחבלים וחרדים עכשיו הטפילים האלה (ל''ת)

      יובילו לחורבן3!, 14/04/08 23:45

      הגב לתגובה זו

      • בינתיים מי שבנה זה המתנחלים הדתיים ומי שמחריב זה אנשים כמוך (ל''ת)

        כתום, 15/04/08 05:08

        הגב לתגובה זו

    • שליח דרבנן?לא סתם חצוף שחושב לעלותעל כותרת ,,קטן (ל''ת)

      מי כבודו, 15/04/08 01:13

      הגב לתגובה זו

    • כל מי שמתערב בשיקולים פוליטיים אינו יכול

      רבנית, 15/04/08 06:42

      להיקרא רב. אתה יכול להקיש מזה מי כבר נשאר רב

      הגב לתגובה זו

    • נינח שאתה צודק , אבל איפה מצאתם ביהדות היתר להתקיף יהודי שלא חושב

      מפוכח, 16/04/08 10:53

      כמוך ? אלא שהיהדות שלך היא איך שנח לך ? רפורמי

      הגב לתגובה זו

  • 64.

    הימין הכתום מסרב להנתק מעטיני עגל הזהב של מנעמי השלטון שהיטיב עמו

    קרפדה בבצה, 14/04/08 19:56

    שנים רבות וממשיך להיטיב עימו גם בימים אלו למרות ההכחשות על הרחבת התנחלויות והורדת מאחזים

    הגב לתגובה זו

  • 63.

    איך קוראים למי שפועל נגד המוסר והתורה - ומציית לחוק שחוקקו פושעים? (ל''ת)

    בכל פעם שיצא, 14/04/08 18:36

    הגב לתגובה זו

  • 62.

    חידה: מי אמר ''רק ביצעתי פקודות''

    משה אופניק, 14/04/08 18:25

    א. נבוזרדאן שר הטבחים
    ב. אדולף אייכמן
    ג. הרב-צר וייס
    ד. כל התשובות נכונות

    בין הזוכים יוגרל כרטיס נסיעה לגוש קטיף

    הגב לתגובה זו

    • רב מוישה,אתה דוגמה ליהודי עדין נפש. אתה גדול מה ''חפץ חיים'' (ל''ת)

      שונא רשעים, 14/04/08 20:34

      הגב לתגובה זו

      • אתה רשע מרושע [לשנוא יהודי?מגעיל] (ל''ת)

        לצבוע, 15/04/08 01:15

        הגב לתגובה זו

    • ככה?בלי בושה?היכן היראה? של נעליך מכבוד הרב וייס שליטא (ל''ת)

      חוטא ומחטיא, 15/04/08 01:18

      הגב לתגובה זו

  • 61.

    פעילים צדיקים. במו רגליהם הם מונעים את הגירוש הבא

    י, 14/04/08 18:06

    נכון להיום לכתומים יש יותר הרתעה נגד הממשלה מאשר לצהל נגד החמאס.

    הגב לתגובה זו

    • הכתומים הצדיקים גדולים מה ''חפץ חיים ''. ממש קדושים (ל''ת)

      שונא רשעים, 14/04/08 20:35

      הגב לתגובה זו

    • כבר מזמן חשבתי

      שפוי, 15/04/08 10:23

      שבמקום לפנות את החוליגאנים הכתומים היה פשוט צריך להפקיר אותם לחסדי אחיהם הפלשתינאים.
      אלה ואלה היו נלחמים זה בזה ולנו היה שקט.
      בעצם, על פי דבריך, אולי לא הייתם אפילו נלחמים כי הייתם ישר שולפים את כוח ההרתעה המופלא שיש לכם בזכות כל מתנדבי אוהלה של תורה והמוסלמים היו נתקפים חיל ורעדה ובורחים.

      הגב לתגובה זו

  • 60.

    חוץ מהאגרופים והבעיטות - הכל מגיע לו

    נתי, 14/04/08 17:49

    הרב וייס בחר לדבוק בג'וב ולהצדיק ולקחת חלק בפשע הגירוש - במקום לקדש שם שמים ולסרב לפשע.
    עד היום הוא לא הביע חרטה ולא ביקש סליחה על מעשיו.
    אני נגד המכות, אך בעד הבעת הסלידה ממנו.

    הגב לתגובה זו

    • כל מילה , מדויק (ל''ת)

      מפוכח, 16/04/08 10:54

      הגב לתגובה זו

  • 59.

    חוליגאנים ועמי הארצות שאין בהם ריח של תורה

    אברי, 14/04/08 17:49

    בגלל קוצים שוטים כאלו רבנים צריכים להזהר בדבריהם. כאשר הם אומרים מילים חריפות מדי, החסידים השוטים והפוחזים שלהם, מתרגמים את דבריהם למעשים. לא רק הפוחזים צריכים לבקש סליחה מהרב וייס, אלא גם הרבנים שלהם ששטפו את מוחם נגדו.

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    מחילה מהרב וייס???? הוא כבר ביקש מחילה? (ל''ת)

    מגורשת, 14/04/08 17:43

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    מעניין מיהם הרבנים שחתמו על העצומה

    שבאבניק, 14/04/08 17:42

    אחד אחד פשרנים ממלכתיים ופחדנים.
    אני לא בעד לירוק ולבעוט, אבל לצאת להגנתו זה מוגזם.

    הגב לתגובה זו

    • כרגיל השבבניקים לא חושבים , הרבנים לא יצאו להגנתו אם יצאו נגד

      מפוכח, 16/04/08 10:56

      השבבניקים שלא הולכים לפי התורה , שמותר להם לפי התפיסה שלהם להכות יהודי , אני לא מסכים איתו לא מקבל את הדרך שלו, אבל להכות , זה רק מי שמחפש אקשן ובעיות כמו השבבניקים אצלנו ואצל הערבים ולמעשה כל שבבניק בכל העולם

      הגב לתגובה זו

  • 56.

    עצתי לממשלת ישראל לעשות התנתקות מהמתנחלים האלימים והתיאו-פשיסטים

    לא צריך יותר, 14/04/08 17:09

    הם במדינה משלהם ואנחנו במדינה משלנו וכך תחסך מאיתנו השנאה הכתומה שלהם.

    הגב לתגובה זו

    • להגלות את ה''כתומים'' ל-חמאסתן [או לעזה] !!! (ל''ת)

      גדעון, 14/04/08 17:49

      הגב לתגובה זו

      • מצוין. ומשם נשמור עליך שתוכל ללכת בשקט לפאבים ולהשתמט מצה''ל (ל''ת)

        כתום, 15/04/08 05:10

        הגב לתגובה זו

  • 55.

    פגיעה כביכול ברב-צר וייס

    דן אבא של אהובה, 14/04/08 17:03

    מעניין כי כל אותם רעבנים שבאים כיום להגן על וייס לא טרחו למחות על הזילזול שנהג בעת עקירת קברי הקדושים בגוש קטיף. וכי אלו אותם רעבנים שנלחמו בבג''ץ -גוף חילוני-נגד הרבנות הראשית לא דאגו אז לכבוד התורה נראה לי שמניעיהם של אותם רעבנים ממלקתיים אים צחים כשלג. מי יתן ואותם קדושים שנעקרו על ידי וייס יתבעו עלבונם לפני ה'

    הגב לתגובה זו

    • אכן, רב-צר ואויב (ל''ת)

      לא נשכח, 14/04/08 17:58

      הגב לתגובה זו

  • 54.

    שיחסלו זה את זה, במהרה בימינו אמן

    יהודי מאמין, 14/04/08 16:55

    זה נבילה וזה טריפה,וצריך זכוכית מגדלת כדי למצוא את ההבדלים בין המטורפים שאינם מתביישים בטירופם (נוער הגבעות) ובין המטורפים שמעמידים פני שפויים (מועצת ישע) - ושניהם מאוחדים בשנאת הערבים, החילוניים והשמאלנים וכל מה שריח של הומניות וסובלנות עולה ממנו.
    אלה פני היהדות 2008 - דת שאיבדה מזמן את זכות קיומה ומפרפרת פרפורי גסיסה אחרונים לפני שהיא עולה בעשן מצדה 2 השמימה.

    הגב לתגובה זו

    • זה כבר קורה, אל תדאג

      JEWאיש, 16/04/08 13:04

      סרטן היהדות יחסל את מדינת ישראל תוך כמה שנים - והדברים ברורים.
      כל מטרתם של הדתיים היא להחזיק את המקל בשני קצותיו:
      מצד אחד - לא לתרום לחברה: לא להתגייס, לעשות עשרה ילדים, לא לעבוד ולא ללמוד מקצוע, לחיות על כספי הקופה הציבורית, להמאיס על החילוניים את החיים עד שכולם יברחו מכאן ולהקשות על העולים, ולהבטיח שתיירים לא יגיעו לכאן.
      מצד שני - לוודא שנמשיך להילחם בערבים ולמנוע כל סיכוי להסדר שלום ולרגיעה, וכך שכספי המיסים יעלו בעשן המלחמות האינסופיות ולא יופנו לחינוך, לבריאות, לרווחה ולכל שאר המטרות החשובות למדינה מתקדמת.
      בקיצור, כך או כך - דיננו נגזר.
      מכיוון שהם מתרבים מהר יותר, השיטה הדמוקרטית תביא למפלתנו.
      כנראה שלא נועדנו לנהל מדינה מתוקנת - מה לעשות.
      אולי טיטוס צדק?

      הגב לתגובה זו

  • 53.

    אוי ליהודי טוב שנופל בידי נוער הגבעות ה ''איכותי '', יצורים בזויים . (ל''ת)

    גם דתי וגם טוב, 14/04/08 16:51

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    כל מי שחובש כיפה ומאמין האלוהים=דפוק בראש!עובדה!חוליגנים מזן הגרוע

    רוני, 14/04/08 16:34

    ביותר!אמןןןןןןןןןן!

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    תחזור בשאלה כי אין אלוהים וגם לחמומי מוח אין!!עובדה!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    רוני, 14/04/08 16:29

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    נ ב ל ו ת-וזה כשיא ימין ומתנחל סליחה בפני כבוד הרב שישנם כאילו טיפש

    זורו, 14/04/08 16:28

    טיפשים.
    שאפילו לא מדינים מה פרוש מדינת ישראל
    ואפילו לא מתחילים להבין את הבעיתיות של מורא מלכות ודין מלכות
    ועד כמה הנסיון לחרחר מלחמת אחים יביא רק לאובדנינו - אפילו אם ננצח.

    אנחנו עם אחד ולא יתכן שפלג אחד יבנה על חשבוון השני

    הנבלה שעושה השמאל - אוי לה אם הימיין יחקה אותה במעשיו

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    ל -9 הטיפש

    דתי לאומי, 14/04/08 16:26

    ל - 9 החרדי הטיפש. איך אתה משוטט באתרים כאלו? אתה לא חרדי? ישבבניק! סתום תפה שלך וחפש את החברים השבבניקים שלך.

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    ''במקרה'' הוא תמיד מגיע בסיבוב שערים

    יצחק, 14/04/08 16:09

    אני הייתי בתפילה בכותל בערב ראש חודש אדר ב' (כמה שעות לפני הטבח במרכז הרב).
    בתום התפילה, לפני סיבוב השערים הופיע ישראל וייס וחטף צעקות רבות.

    האם זה נראה לכם מקרי שחודש לאחר מכן הוא מגיע אל הכותל שוב בזמן סיבוב שערים?

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    ''במקרה'' הוא תמיד מגיע בסיבוב שערים

    יצחק, 14/04/08 16:09

    אני הייתי בתפילה בכותל בערב ראש חודש אדר ב' (כמה שעות לפני הטבח במרכז הרב).
    בתום התפילה, לפני סיבוב השערים הופיע ישראל וייס וחטף צעקות רבות.

    האם זה נראה לכם מקרי שחודש לאחר מכן הוא מגיע אל הכותל שוב בזמן סיבוב שערים?

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    מתנחלים שקצים. כל דאלים גבר. (ל''ת)

    ישראלית גאה, 14/04/08 16:04

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    הוא יקבל עונשו אחרי 120 שנה

    בני, 14/04/08 15:55

    צריך לרחם עליו

    הגב לתגובה זו

    • כלומר יקבל גמולו. מי אתה שתקבע. לדעתי עשה רק טוב. (ל''ת)

      חן, 14/04/08 16:33

      הגב לתגובה זו

  • 44.

    בושה וחרפה!! איזה גיבור,הרבצת לו? פושע!! (ל''ת)

    צינוק, 14/04/08 15:52

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    למה לא באתי עד עדיין?

    משיח, 14/04/08 15:52

    למי שרוצה לדעת למה עדיין לא באתי: עזוב כל מיני ענינים, זה לא בגלל צניעות, זה לא בגלל א''י, זה אפילו לא בגלל כפירה.

    זה בגלל שנאת חינם שמגולמת כאן ע''י רוב טוקבקים שאין להם כבוד לאדם, כ''ש וק''ו בן בנו של ק''ו לרבנים.

    כפי שהרב טייכטל מביא בשם האדמור מבעלז:

    ''לאפושר רב, האם כבר סיימת את טענותיך? כאשר המשיח יבוא היהודים יעשו תשובה. עכשיו העיקר שהיהודים יאהבו זה את זה, וצריך לאהוב אפילו לאיש היותר גרוע שבישראל כנפשו, ולאחד הלבבות,ולרחק כל דבר הגורם פירוד לבבות, ובזה תלויה ישועתן של ישראל בעת צרה``.

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    הרב וייס אנו איתך.אנא אל תהסס לפנות למשטרה.יש להכות את כת הפשיסטית

    שלום, 14/04/08 15:51

    לכבוד הרב וויס שליט''א.

    אנא ממך, תגיש תלונה במשטרה על המציקים המטורפים האלו, וכן תתבע אותם כספית על עלבונות, מכות וכד'.
    אם הם חושבים שהם גיבורי ה' בהכות רב ראשי לצה''ל ולזלזל בתלמידי חכמים, אז שישלמו מחיר בהתאם כפי שיטתם :ואהבת את ה' בכל לבבך ובכל נפשיך ובכל מאודיך.
    נראה אותם יושבים אחרי סוגרים ומשלמים קנס על עלבון ולהמשיך להתנהג כמו גיבורים, הנשלחים על ידי אנשים הקוראים לעצמם רבנים.
    נראה אותם רבנים עם אומץ ציבורי לעמוד בדוכני בית משפט במקום לשלוח ילדים תמימים לקרב כשהם נשארים בכורסא שלהם.
    הרב וויס חזק ואמץ. גם אני חושב, שלא היית צריך לנקוט בדרך הממלכתית כל כך, אבל איני פא כדי לשפוט את מעשיך. ומי יודע מה היה קורה אם לא הייתם עושים הממלכה של העתקת קברים, האם צה''ל היה עושה זאת שלא לפי ההלכות. אך, אין לי ספק שבכל מקום גם אם הייתם מסרבים פקודה צה''ל היה מוצא דרך להעתיק את הקברים גם בלעדיכם.

    הגב לתגובה זו

    • איזה סוג מתנחל אתה ? אתה שמאלן ! (ל''ת)

      עמיחי, 14/04/08 16:14

      הגב לתגובה זו

      • אני כתום,לאומי,מאמין בה' בהחזרת ה' בציון אך אני לא פשיסטי זה ההבדל (ל''ת)

        שלום, 14/04/08 17:42

        הגב לתגובה זו

    • זכה נעשית לו סם חיים, לא זכה נעשית לו סם המוות

      david, 14/04/08 17:51

      זהו ציטוט תלמודי ידוע, ותפסיק לבלבל את המוח עם שליט''א, והרב וחזק ואמץ וכו', וכדומה.

      לצערינו, זהו יהודי שלמרות שלמד ואולי הרבה, אלא שלקח את כל תלמודו והשפעתו ועשה ממנה חרב להשכיר, וגם להשחית. להזכירך, ר' יוחנן 40 שנה למד ו40 שנה לימד ואח''כ פרש, לא עזר לא כל תלמודו. והוא לא היחיד.

      ביהדות לא מכבדים דעת תורה בלבד במערומיה, דהיינו, שאינה מכוונת להלכה, אלא רק דעת תורה הפוסקת לפי הלכות התורה ולמען חיזוק היהדות. וכל לומד לרבנות מתחיל יודע שהכוונה בלימוד היא לאסוקי שמעתתא אליבא דהלכתא.

      לא אליבא דהלכתא של שרון או הילכתא של אולמרט ואפילו לא הילכתא של הברק מהבג''ץ שלא הפסיק לנהוג איפה ואיפה בעד ערבים ונגד יהודים

      (גם אם תקבל את הטיעון הדמוקרטי, מדינה דמוקרטית ושלטון החוק וכולי, אזי ברור, שעל החוק להיות שווה, ולא להיות רק נגד גירוש ערבים ובעד גירוש יהודים, שאז אין זה חוק ואין זה דמוקרטיה, אלא חוק הדפוק, דפוק כל יהודי, ודי למבין).

      ואחר כך עוד יצעקו בסגנון הקוזק הנגזל, כבוד לשלטון החוק. חוק שהוא צחוק. צחוק הגורל, שהיתה פעם מדינה יהודית.

      הגב לתגובה זו

  • 41.

    את גוש קטיף פינו 5 ימים- עמונה כמה שעות ושניהם

    דד, 14/04/08 15:43

    היו תענוג לראות בטלויזיה.

    הגב לתגובה זו

    • הלוואי שיפנו אותך מביתך

      ל-41, 14/04/08 16:08

      בקרוב ובכוח רב, יזרקו אותך לקרווילה, וירקיבו את רכושך בתוך מכולת. אולי אז תרפא משנאת החינם שלך.

      הגב לתגובה זו

      • לו הייתה אינטרנט בימי חז''לינו

        No, 14/04/08 17:32

        אז ודאי היו אומרים שם - ''המשיב לטרול - כאילו השיב לקיר''... האיש בא להרגיז אותך, זה הכל, את עונשו הוא כבר יקבל , אם לא כבר קיבל (מכיר את החבר'ה האלה, ולא הייתי מתחלף איתם. בד''כ אין להם חברים או חיים מחוץ לאינטרנט).

        הגב לתגובה זו

    • את רבין רצחו בשניה וחצי... (ל''ת)

      הנה לך, 14/04/08 22:51

      הגב לתגובה זו

  • 40.

    כל פעם שמראים שהמתנחלים עדיין מובטלים אני מתגלגל מצחוק

    קק, 14/04/08 15:41

    אההההה. אהנההאהאההא
    איזה קטע... קולטים?
    מתנחלים והילדים שמעופשים שלהם יושבים בקרוילה שהגשם מטפטף עליהם מהגג הסדוק... יש משהו נפלא מזה?

    הגב לתגובה זו

    • שכחת את האות החמישית

      ל-40, 14/04/08 16:09

      בסוף שמך.

      הגב לתגובה זו

  • 39.

    בסגנון פורימי, יש 2 סוגי רבנים...

    david, 14/04/08 15:41

    יש רב אמיתי ויש רב 'מטעם', יש ''ה'רב' את ריבנו'' וזהו הרב האמיתי, ויש ''ה'רב' את ריבם'' וזהו הרב מטעם.

    כאשר במדינה יהודית, שנוסדה עבור יהודים, המתיימרת להיות עצמאית ולא להיות נתונה לגחמות הפריצים, פריצי עולם,

    לוקחת ה''ממשלה'' היהודית עמדה, הנוגדת את המוסר היהודי הבסיסי, וכל כולו בצורה סלקטיווית רק, ואך ורק נגד יהודים בלבד,

    ומחפשת לה הממשלה, עושי דבריה, ומוציאים לפועל, ומצאה לה מישהו שיעשה את העבודה השחורה ביותר, ולא רק זאת אלא להצדיק זאת מתוך עמדה רבנית -

    לכזה ''רב'' קוראים ''רב מטעם'' בריבוע, כפול שמונה, ולצערינו, הוא ייזכר כך לדיראון עולם.

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    ההתנתקות=פשע עמונה=אלימות אכזרית

    א. אלמרט חלאה, 14/04/08 15:32

    ממשלת ישראל היא חבורה של פושעים

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    שהוא יבקש מחילה וסליחה מעם ישראל הוא בוגד (ל''ת)

    דניאל, 14/04/08 15:27

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    אם היה לו שכל ואומץ להתנגד לשרון בגירוש יהודי הגוש היה היום גיבור (ל''ת)

    לייביש ארליך, 14/04/08 15:27

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    ולרב אבינר מותר לנקוט באלימות?

    אבינר, 14/04/08 15:21

    יש עדות שהרב אבינר דחף בעצמו אדם אמיץ ל\\שהתנגד לגירוש. יש תמונה של הרב אבינר ומפקד הגירוש יושבים וצוחקים.

    האם הרב אבינר יכול להיות חתום על הצהרה נגד ''אלימות''. אתמהה

    הגב לתגובה זו

    • אני מציע לך אשפוז פסכיאטרי,הרפייה נפשית, ושתלמד להוציא הכעסים שבך ! (ל''ת)

      שלום, 14/04/08 15:57

      הגב לתגובה זו

    • כנסו לאתר האמת על אבינר (ל''ת)

      aviner.net, 14/04/08 16:21

      הגב לתגובה זו

      • גדולי הרבנים בהגנת הרב הגדול הגאון הרב אבינר WWAVINER.ORG (ל''ת)

        שלום, 14/04/08 19:28

        הגב לתגובה זו

    • מבזה ת''ח אין לו חלק לעולם הבא.

      יהודי ממתן תורה, 14/04/08 16:39

       בהודעה זו אתה עובר על ביזוי ת'ח על לשון הרע על להאמין ללה'ר,וגם אם אתה היית רואה את כבוד הרב עושה זאת,א.אתה לא יודע למה,כי לא ביררת איתו. ב.''אם ראית ת''ח שחטא אל תהרהר אחריו שודאי עשה תשובה''(גמ' ברכות).ויהי רצון שתחזור בתשובה בתוך שאר חלקי עמ'י, ונזכה לאחדות ישראל ולאהבת חינם.

      הגב לתגובה זו

  • 34.

    אני חילוני ואני אומר שמי שפוגע - יפגע - חוק הטבע

    מגיע לו, 14/04/08 15:20

    אם היו פועלים ככה

    לא היו זרוקים כמו כלבים

    כי הפוליטיקאים שלנו ועוזסריהם מבינים רק שפת הפשע, שהם עוסקים בזה על זמנם.

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    שיתבישו להם הם עברו כל גבול צריך להעניש אותם (ל''ת)

    טך, 14/04/08 15:20

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    שימו לב ל''רבני'' השמאל !

    אבי, 14/04/08 15:19

    אלה הרבנים שיכשירו את הגירוש הבא, חס וחלילה. חייבים להוקיע אותם ברבים.

    הגב לתגובה זו

    • כבוד תלמידי חכמים

      ישראל, 14/04/08 15:36

      ''לא חרבה ירושלים, עד שבזו בה תלמידי חכמים''

      הגב לתגובה זו

    • עשה לך רב

      משה המבודד, 14/04/08 16:42

      וולא סבבה,
      אם הרב חושב כמוכה הוא רב חשוב ומכובד ודעתו דעת תורה קדושה.
      אבל אם חס ושלום דעתו שונה, מספיק להצמיד לו תואר כל-שהוא וכל גדלתו מתפוגגת. הוא הרי שמאלני/חרדי/ציוני/פמיניסט/קיצוני...
      החיים פשוטים כשאתה קובע לעצמך מה הוא דבר האלוקים.

      הגב לתגובה זו

  • 31.

    עצוב

    גבעת שמואל, 14/04/08 15:19

    חבל שהאיש עדיין משמש במשרת ''רב''. הוא הפר את הוראת רבו. הוא אמר בפירוש שאם הרב שלו יאמר לו לפשוט את מדיו הוא יעשה כן, אבל לא עמד בדיבורו.

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    נתתם להם לפרוע בערבים

    צ'יקו, 14/04/08 15:17

    חשבתם שהתדרדרות מוסרית ניתנת לשליטה אבל גיליתם שזה סרטן. מי שמחנך לאלימות צריך להבין שיום אחד היא תופנה גם כלפיו....

    הגב לתגובה זו

    • בדיוק. צודק במאה אחוז!

      נעמה, 14/04/08 15:41

      הילדים האלה חונכו לשינאה של האחר, אתמול זה היה רועה הצאן הפלסטיני, היום זה אחד משלהם. זו התוצאה של החינוך לאלימות ולשנאה.

      הגב לתגובה זו

      • ל''פרעות'' בפלשתינים

        תנו דוגמא, 14/04/08 17:23

        את השקר בתקשורת כותבים באותיות ענקיות . את האמת בעמוד 8 למטה.

        הגב לתגובה זו

  • 29.

    מסכן הרב.

    תומר, 14/04/08 15:17

    הוא איש קטן שלא היה מסוגל להגיד למפקדיו שהגירוש הוא פקודה בלתי מוסרית בעליל.

    הוא נקלע למצב קשה, ולא הצליח לעשות את הבחירה הנכונה.

    אני מרחם עליו.

    הגב לתגובה זו

    • אני מרחמת על מי שמתו הוצא מקברו

      מיכל, 14/04/08 17:13

      ונאלץ לחוות הלוויה שנייה.
      אני מרחמת על מי שראה את בית הכנסת שלו בחורבנו.

      הגב לתגובה זו

      • מיכל ותומר: שניכם צודקים. (ל''ת)

        יואב, 14/04/08 22:25

        הגב לתגובה זו

  • 28.

    ישראל וייס הוא אדם בלתי מוסרי

    אסי, 14/04/08 15:16

    אך כמובן שאסור לפגוע בו פיסית.

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    על וייס המגרש הפושע לעשות תשובה גדולה

    יואב, 14/04/08 15:15

    ראשית אכתוב: אינני חושב שוייס הוא אדם רע באופן אישי. לדעתי הוא אדם חלש שהגיע לתפקיד רם מדי,ו שנכשל כשלון גדול מאד.

    האיש הזה לא היה סתם אדם שהיה שותף בגירוש הנפשע. גם סתם אדם שהיה שותף הוא פושע, אבל וייס עשה דבר נורא: הוא היה בתפקיד שבו היה עליו לשמש מגדלור מוסרי, ולומר: ''עד כאן!''.

    אבל במקום להפיץ אור, המגדלור הזה הפיץ חושך. במקום את תודעת המוסר, וייס הפיץ את תודעת הצייתנות המוחלטת.

    וייס הוא אדם נחמד. הוא אינו אדם רע במובן הרגיל. אבל רצה הקב''ה, ודווקא האדם החלש הזה היה בתפקיד החשוב של הרב הראשי לצה''ל. בצייתנותו העיוורת, גרם וייס להכשלת רבים, ועל כן הוא חייב לעשות תשובה גדולה.

    אינני קורא כמובן, חס וחלילה, לפגיעה פיסית בו. אני מאמין כי צריך להעמיד אותו לדין פלילי, בבית משפט, כחוק. אסור לאדם פרטי לקחת את החוק לידיו ולפגוע באדם אחר כאשר אין עליו איום ממשי.

    לכן, על וייס לעשות תשובה גדולה. עליו ללכת אל כל המגורשים כולם, אחד אחד, להשפיל את עיניו ולבקש את מחילתם.

    הגב לתגובה זו

    • וגם אתה צודק (ל''ת)

      מיכל, 14/04/08 23:51

      הגב לתגובה זו

  • 26.

    עברו כבר שנתיים וחצי !!!

    חיים, 14/04/08 15:10

    אבל גם בעוד אלף שנים לא נשכח !

    הגב לתגובה זו

    • תתעורר!!!!!!!!!

      אליק, 14/04/08 16:13

      אני כואב את חורבנו של הגוש וחייב לומר לך שמן השמיים נגזר עלינו לגלות מהגוש אז על מה תלין?
      וחוץ מזה לא הרב וייס הגה את הגירוש אלא ביצע מלאכת קודש!
      לא רק באלול מזכירים שיום כיפור קרב ובא....

      הגב לתגובה זו

    • אנו מוכנים לקלוט אתך (ל''ת)

      איסמעאל ה., 15/04/08 00:17

      הגב לתגובה זו

  • 25.

    או! סוף סוף!

    ש, 14/04/08 15:10

    כל הכבוד.
    סוף סוף למדו החכמים לגנות כמו שצריך - ''בבושה ובדמע''.

    אמנם זה קרה רק כשהותקף אחד מהם - ולא איזה סמולן עוכר ישראל (כי אז מדובר ב''עשבים שוטים'' וב''תשקורת שרודפת אותנו'').

    אבל גם זה צעד חיובי עד מאוד!
    כן ירבו!

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    ברוך שלא נולדתי יהודי ! (ל''ת)

    ישו משודרג, 14/04/08 15:04

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    נסתרות דרכי האל ונסתרות דרכי הסוגדים לו (ל''ת)

    ישו, 14/04/08 15:03

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    מי שהולך לישון עם כלבים

    נס 2008, 14/04/08 15:01

    שלא יתפלא שהוא קם עם פשפשים, ובמקרה הזה כל טפיל אחר גם לוקח.
    כמובן שיש לבקש סליחה מהכלבים על השוואתם לחלאות האדם העלובים הנ''ל.

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    אכן '' עם סגולה '' (ל''ת)

    ישו, 14/04/08 15:00

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    איך אתם בעיתון יודעים לומר את חצי האמת?וייס

    רותי, 14/04/08 15:00

    וחבר עוקרי הקברים ''ישבו סביב שולחן ושרו'' אבל גם עמדו ונופפו גרביים מעל לראשם בצחוקים. לא יודעת, אולי זה טקס דתי אלילי עתיק, אבל אם הוא רב, הוא בטח יודע מה הוא עושה (לשיטתכם). אני יודעת שבשבילכם ה''התנתקות'' לקחה שבוע וכמו שיאיר לפיד כתב, אף אחד לא זוכר אותה. אז לא. יש מי שזוכר. אבל, אילו ידעתי שאכן היכו אותו אולי הייתי מצטרפת (אם יקבלו אותי ) לרבני צהר בגינוי. אבל גם הנערה צביה שריאל ''היכתה'' ערבי וישבה 3 חודשים במעצר, עד שהשופטת ירדה מהעץ. בקיצור, ג'ונגל ישראלי, סדום ועמורה.

    הגב לתגובה זו

    • מסכים עם כל מילה שלך, רותי (ל''ת)

      כתום, 15/04/08 05:16

      הגב לתגובה זו

  • 19.

    רבם דקרו??? חורבן בית שלישי (ל''ת)

    בושה!, 14/04/08 15:00

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    ''זו דרכה של תורת ישראל '' (ל''ת)

    ישו, 14/04/08 14:59

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    ומה הוא עשה לנעדרי סולטן יעקב? (ל''ת)

    פרחיה, 14/04/08 14:57

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    חבורת חוליגנים קיצוניים

    ד, 14/04/08 14:57

    על פי ההתנהגות שלהם גם הם נמנים על מבקשי רעתנו.

    תתבישו לכם.


    לרב וויס- אנחנו איתך, שתחזק רוחך ותזקף קומתך.

    הגב לתגובה זו

    • ששומרים על המדינה יותר מצה''ל (ל''ת)

      כתום, 15/04/08 05:14

      הגב לתגובה זו

  • 15.

    חזק ואמץ הרב וייס!

    שי ד, 14/04/08 14:56

    אל תרא ואל תחת, אוהבים אותך!

    הגב לתגובה זו

    • על מה? על הקסאמים? על ביצוע פקודות? (ל''ת)

      כתום, 15/04/08 05:14

      הגב לתגובה זו

  • 14.

    כל מי שהיה באירוע ולא התערב - פושע

    צחי, 14/04/08 14:53

    הבעיה לא עם אלה שהרביצו, אלא עם אלה שהיו מסביב ושתקו. הנערים הפראים שהרביצו לא היו צריכים לצאת שלמים מהאירוע הזה אלא רק באמבולנס לבית-חולים, מחלקה אורטופדית.

    הגב לתגובה זו

    • כל מי שהיה צריך היה להתערב ולתת ל''רב'' לקח לחיים (ל''ת)

      ביס לויס, 14/04/08 15:19

      הגב לתגובה זו

  • 13.

    בושה וחרפה- בעבור שנאת חינם...

    אליק, 14/04/08 14:52

    נחרדתי לקרוא את אשר עבר על הרב וייס!
    פשוט בושה!אין לי מילים אחרות
    פני הדור כפני הכלב!
    גם אני התנגדתי לגירוש הנתעב אבל איבדנו פוקוס שחבל על הזמן!

    הגב לתגובה זו

    • זה לא שנאת חינם - אלא למי שמוסר ומחריב... (ל''ת)

      לא בחינם, 14/04/08 15:18

      הגב לתגובה זו

      • חיפשו אותך

        אליק, 14/04/08 16:08

        חיפשו אותך מבלוקבסטר- ביקשו שתחזיר את הסרט שבו אתה חי.....

        הגב לתגובה זו

    • חינם??? אפילו לביל גייטס אין כסף לקנות אותה

      אבי, 14/04/08 23:03

      עשרים וחמשה יישובים זה חינם???
      עשרת אלפים יהודים מגורשים מבתיהם ומובטלים זה חינם???
      כל יפי הנפש מסוגך ביחד לא מסוגלים לממן גם אחד ממיליארד ממה שהשנאה הזו עלתה לנו. היא עלתה לנו ביוקר רב מאוד ובהשוואה למחירה היא אפילו לא סמלית.

      הגב לתגובה זו

      • אז לפוצץ רבנים זו השיטה?

        אליק, 16/04/08 08:44

        נכון?!
        עוד אדיוט!

        הגב לתגובה זו

  • 12.

    מגרש יהודים לא יינקה (ל''ת)

    קובי, 14/04/08 14:48

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    מעצר מינהלי לביריונים שמרימים ידם במשטר שלנו (ל''ת)

    אסי, 14/04/08 14:44

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    ה''רבנים החתונמים'' אינם רבנים אלא מלכחי פנכה (ל''ת)

    אני, 14/04/08 14:44

    הגב לתגובה זו

    • מבזה ת''ח אין לו חלק לעולם הבא.

      יהודי ממתן תורה, 14/04/08 16:45

       עיין תגובה לתגובה 35

      הגב לתגובה זו

    • הזהרו בתלמידי חכמים

      יהודי, 14/04/08 17:01

      הזהרו בתלמידי חכמים שפגיעתם קשה...

      הגב לתגובה זו

  • 9.

    דתי לאומי- חלוני עם כפה שלומד תנ''ך (ל''ת)

    חרדי, 14/04/08 14:42

    הגב לתגובה זו

    • חרדי שגולש באינטרנט ועוד באתר מעריב רח''ל הוא לפחות דתי לאומי

      דתי לאומי, 14/04/08 16:25

      ומכיוון שכך הרי הוא כחילוני גם כן.

      חכמולוג, טמבל,כנראה שלא חידדת את ראשך בגמרא,פילפול פשוט.

      הגב לתגובה זו

  • 8.

    אני ימני והם לא מיצגים אותי (ל''ת)

    אריה, 14/04/08 14:41

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    המתנחלים פוגעים בעצמם

    אחד שיודע, 14/04/08 14:33

    מדי פעם אנחנו מקבלים תזכורת לזה שחלק מהמתנחלים הם פורעי חוק. נכון שבמשך שנים המדינה איפשרה להם להפר חוקים נגד אוכלוסייה ערבית ועכשיו הם מפנים את חוש העבריינות שלהם כלפי יהודים בתוך ישראל.
    חבל שבמקום לזכור אותם כמי ששירתו את המדינה בהגנה עליה וחזרו למדינה כשזו קראה להם לשוב, הם יזכרו כמי שחותרים נגד המדינה הדמוקרטית

    הגב לתגובה זו

    • אתה סתם כלב שאולף נגד מתנחלים

      אשר, 14/04/08 16:11

      איפה בכתבה כתוב שמתנחל היכה אותו?
      זה ברור מאליו לשונא אנטי,,,, כמוך

      הגב לתגובה זו

  • 6.

    שלומי אמוני ישראל יתפללו להסרת פרעה

    דן אל-נקמות, 14/04/08 14:27

    הזה בליל הסדר!

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    אז מה אם תרביצו זה יעזור? (ל''ת)

    הסרוג, 14/04/08 14:25

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    שהרב וייס יתנצל בפומבי ובפרטי לפני כל אחד מהמפונים ויבקש סליחתם (ל''ת)

    רוני בן דיין, 14/04/08 14:24

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    המחלקה היהודית בשב''כ נרדמה

    יואל, 14/04/08 14:23

    הלווו.. למה תחכו? טרור דתי יש כאן.
    צריך סיקול ממוקד על הביריונים האלה.

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    באמת עדיף שישתוק (ל''ת)

    אישיהודי, 14/04/08 14:11

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    מה חשבתם פראיירים המתנחלים? (ל''ת)

    לא נסלח לא נשכח, 14/04/08 14:11

    הגב לתגובה זו