• 34.

    צריך לערוך דיון שידון באלימות הישראלית בכנסת לתקופה של חודש ימים (ל''ת)

    פקק .תנועה, 13/04/08 13:54

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    הכל מתחיל מהבית

    דר' נמרוד פיק, 13/04/08 11:22

    לאחרונה התפרסמו מספר מקרים על הורים שהתעללו בילדיהם. מקרים כאלה - שהם נפוצים הרבה יותר מכפי שנהוג לחשוב - הם בדיוק הסיבה לאלימות, רצח ועבריינות. מחקרם של ווטסון ופישר, שפורסם בארה''ב בשנת 2002, קבע באופן חד משמעי, שהמשתנה המובהק ביותר לניבוי אלימות של ילדים, כולל בביה''ס ובמקומות אחרים, הוא היותם חשופים לעונשים גופניים מצד הוריהם. מחקר מקיף שנעשה בניו-זילנד מצא שבני נוער עבריינים ואלימים חוו בילדותם אלימות, איומים והפחדה מצד הוריהם, לעומת בני נוער נורמטיבי שדיווחו שהוריהם התייחסו אליהם בכבוד, דאגה ואהבה (בארבר, 2001; שואו וסקוט, 1991). הכל מתחיל מהבית.

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    השר הכושל עושה סיורי קו בט''ש וקסאם והפשע חוגג,וביום ראשון בא בטענות

    טוביה, 13/04/08 07:27

    לצה''ל,(כל ישיבת ממשלה), עם אותם אמירות ונפיחות ממחוחזרות.הזוי לחלוטין

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    אני ממש מרחם על החילוניים בקטע כי אין להם

    דוד, 13/04/08 04:53

    משהוא אחר. ממש כמו הגויים ,ממש כואב הלב שדור צעיר עשרות -אלפים אם לא יותר לא קשורים ליהדות

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    לסגור את המועדונים והפיצוציות בסופי שבוע (ל''ת)

    שושנה, 12/04/08 23:34

    הגב לתגובה זו

    • על פי אותו ההיגיון

      לפאתץ נ נ, 12/04/08 23:58

      לסגור את המדינה לכל השנה

      הגב לתגובה זו

  • 29.

    זה מה שקורה שמשתמטים

    לוחם, 12/04/08 18:00

    במקום לעשות צבא כמו שצריך ...הולכים בני 18 -22 עם סכינים בכיסים ומחפשים צרות [כאילו שחסר לנו במדינה]
    :(((

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    וצחקנו השבוע על האלימות אצל החרדים??? (ל''ת)

    לייביש ארליך, 12/04/08 17:49

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    זה לא רק במועדונים,גם בחולון

    משה, 12/04/08 17:35

    כמעט בכל לילה אחרי חצות מצייצבת חבורה של 20 עד 30 בני נוער בגילאי 14 15 ושחלקם גם דתיים,עושים בלאגנים,בכביש עד שעות הבוקר,המשטרה והפיקוח באים,הם מסתלקים עד שהמשטרה נוסעת וחוזרים חזרה.
    אם מעכשיו אי אפשר לרסן את הקטנים האלה מה יהיה הלאה.
    חיינו בדב הוז פינת אברבאנל הפכו לסיוט גדול אחד.
    העיקר שעירית חולון לוקחת תשלום עבור אבטחה,האבטחה שלה רק לגרש אותם,זה מה שאומרים במוקד העיריה

    הגב לתגובה זו

    • הפיתרון-קנס כספי.

      אביב, 12/04/08 17:42

      הדבר הכי מכאיב לילדים בגיל הזה זה הכיס, ואין מה להוסיף.

      הגב לתגובה זו

  • 26.

    זה מה שקורה שמפנקים ילדים (ל''ת)

    יותר מדי, 12/04/08 17:25

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    מה עם דור העתיד?

    דוטל, 12/04/08 17:23

    מי ישלוט כאן עוד 10-20 שנה? מפחיד כבר לחשוב עלזה

    הגב לתגובה זו

    • כל אחד וסיבותיו

      ,ף.פ,ף.כ,.ךע[ד', 12/04/08 21:28

      מדוע הוא מתקשה לחשוב על העתיד,
      לרוב יש פשוט הרגלי חשיבה פגומים.

      מי שישלוט יבוא מתוך התוצרת הגדלה כאן.

      הגב לתגובה זו

  • 24.

    אפשר היה להפסיק את זה בצ'יק, רק שיפי הנפש לא מרשים את זה למשטרה

    אייל, 12/04/08 16:39

    תהיו בטוחים שאם היו פוקדים את המועדונים שוטרים נוסח יס''מ, שהיו עוצרים במקום כל אחד שהיה מעיז אפילו להתחצף או להביע עצבנות כלשהי, היו מכניסים לו מכות נמרצות בדרך לניידת, ואת הלילה הוא היה מבלה על רצפת בטון באיזה תא מעצר מחורבן - התופעה הייתה פוחתת בהרבה. אם היו מוסיפים לזה עונשים של עשר עד עשרים שנה רק על החזקת סכין ברדיוס 50 מטר מפתח המועדון, העניין היה נראה אחרת לגמרי.

    אבל מה לעשות? אסור. יפי הנפש אמרו שאסור. אז כנראה יצטרכו חבר'ה להמשיך ולהידקר למוות בגלל מבט ''לא נכון''.

    ודרך אגב - את מי שיורשע ברצח כזה, הייתי תולה, בלי חוכמות בכלל. יש מספיק עדים, מספיק הוכחות ומספיק וודאות. משפט קצר, ולגרדום. בלי תרוצים ובלי נסיבות מקלות.

    אבל אסור לעשות ככה... זה לא יפה. לא נאור. לא הומאני. יותר נאור והומאני לתת לחבר'ה חפים מפשע למות בידי זבלים, מאשר להרוג את הזבלים כדי להציל חיים טובים.

    הגב לתגובה זו

    • מה אתה מדבר שטויות?!

      אביב, 12/04/08 17:28

      מה אתה מבין בכלל תגיד לי?
      אתה נהנה להיות בבית לקרוא עיתונים, להתעצבן ואז לכתוב את הדברים הכי מטומטמים שקראתי בחיים שלי, אתה לא יודע מה היס''מ עושה שנותנים לו כוח...ומה עם הילדים התמימים שנקלעו למצב לא נעים ויחטפו מכות מהיס''מ ישבו במעצר עם חבר'ה לא בדיוק נחמדים-הם לא יצאו אותו דבר אני מבטיח לך, אבל העיקר להגיד לתת למשטרה יד חופשית נכון? אני מסכים שזה לא צריך להיות ככה אבל המשטרה עושה את המקסימום שהיא יכולה, אם היו מנסים יותר הרבה ילדים טובים היו נפגעים..
      אני מבטיח לך שמי שלא מחפש צרות לא ימצא אותן, אין כזה דבר ''מבט לא טוב''- כי אם קרה כזה מצב אתה אומר סליחה וזהו...אם אתה מחפש צרות אתה תמצא אותן.
      תודה רבה ומספיק לדבר שטויות שאתם לא מבינים כלום

      הגב לתגובה זו

  • 23.

    ██ הכל בגלל האלכוהול ██

    א.א, 12/04/08 16:27

    אם הם היו מעשנים במקום לשתות, אז לא היתה דקירה ולא היתה אלימות , רק חבורה של צעירים מצחקקים (כמובן שהיו עוצרים אותם כי זה לא חוקי.... אבל לפחות אנשים לא היו נדקרים...)

    הגב לתגובה זו

    • צודק לגמרי !!!

      יוחאי, 12/04/08 16:41

      זה ידוע שאנשים שמעשנים סמים קלים הם בכלל לא אלימים , ואילו אלכוהול שהוא חוקי לגמרי מוציא תכונות לא טובות מאנשים

      חבל שלאנשים יש כל כך הרבה דעות קדומות על מריחואנה , ובו זמנית מקבלים בזרועות פתוחות שתיית אלכוהול

      הגב לתגובה זו

    • צודק בקשר לעישונים, אבל אלכוהול לא הורג אנשים.

      אופיר, 12/04/08 21:21

      אנשים מטומטמים על אלכוהול הורגים אנשים.
      הרי הסכין היה אצלם בכיס עוד לפני ששתו.

      הגב לתגובה זו

  • 22.

    איחסה באיזו מדינה אני חי!

    א, 12/04/08 15:28

    אם גבר בגיל 38 ובגיל 30 נדקרים ומעורבים בקטטות כמו ילדים קטנים בבית ספר זה אומר שהמדינה הזאת גמרה את הסיפור שלה מזמן. אני רואה נשים מבוגרות בגילאי 40 פלוס שמסתובבות כמו ילדות בגיל 20 עם בחורים בגילאי 30 ואני בטוח שהן אימהות לילדים ואז באמת רואים למה נהפכה המדינה הזאת. לריקנות אחת גדולה.

    הגב לתגובה זו

    • פיכסה, איזו מדינה !

      אב, 12/04/08 21:22

      שלאנשיה יש בעיה עם נשים המסתובבות עם גברים צעירים מהם....

      הגב לתגובה זו

  • 21.

    רק עונשים יותר כבדים

    simon, 12/04/08 15:22

    אני קורא את הכתבה וכולי מתמלא בזעם
    כלפי הממשלה מתי כבר ישנו את החוק כלפי עברינים

    הרי איך יכול להיות מצב שבו עברינים לא מפחדים להסתובב אם נשק
    אני חי באל איי כבר 6 שנים אין מצב לעברינות כלפי שוטרים יש פחד מאותם שוטרים אנשי החוקיש להם
    כוח
    ועברין מבין שאם יש לו אומץ להסתובב עם נשק אז יש מצב שאם הוא יתפס אפילן בלי שום עבירה הוא צפוי לעונש מאוד חמור

    הגב לתגובה זו

    • עונש כבד לא ישנה את מח האדם

      ויט67ךפ]לפ]לךלך, 12/04/08 15:37

      כשאנשים לא מבינים מה רע...
      מה היא האלטרנטיבה...,
      זה כמו להרביץ לאמסטפית שלי, בתקוה שתבין כי לא כדאי לנשוך.

      הגב לתגובה זו

  • 20.

    לחנך את הפרחחים-מאוחר מדי, אז למי איכפת? שיהרגו האחד את השני! אבל (ל''ת)

    את דור העתיד, 12/04/08 15:09

    הגב לתגובה זו

    • את דור העתיד נציל,

      מנפנף, 12/04/08 15:30

      אם נבין מה הדרך הנכונה לטיפוחו,

      ואנחנו לא בכיוון.

      הגב לתגובה זו

  • 19.

    זהו אחד הסממנים

    ש, 12/04/08 15:05

    המלמדים מי אנחנו,
    מצטרף לשאר הנורמות..,
    לא משלמים על עבודה,
    מחכים שנים למשפט,
    למי שאין כסף- אין תרופות,
    חיים בבתים מאחורי סורגים,
    ......
    עד שלא נבין באמת מי אנחנו, ומה בעיותנו...יהיה מעניין פה.

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    דכטר, אתה מתכוון לעשות משהו? חוץ מלהעשים ולהתנער מאחריות? (ל''ת)

    דכטר השר לחוסר, 12/04/08 14:26

    הגב לתגובה זו

    • שיתחיל בללמד אותך לכתוב משפט אחד בעברית (ל''ת)

      עצוב, 12/04/08 17:35

      הגב לתגובה זו

  • 17.

    דכטר בבית? רצינו לספר לו שצה''ל לא נכשל באזור ת''א יפו אבל המשטרה כן (ל''ת)

    דכטר, מה אתה, 12/04/08 14:25

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    דור פרא שחונך על ברכי חוקי זכויות נילד

    איילת, 12/04/08 14:01

    זכויות הילד??? רק זכויות ואין חובות, הכל מותר הכל הפקר.
    ועכשיו אוכלים את פרי הבאושים.
    בעתיד יהיה גרוע יותר כי החוק קיים

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    עצובה

    נטע, 12/04/08 13:57

    כאילו שאין מספיק מלחמות, תאונות דרכים, סרטן, איידס, פפילומה, אסונות טבע - אנשים הולכים והורגים זה את זה בברים.

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    והח''כים רוצים לחון עבריינים לרגל יום העצמאות (ל''ת)

    למלי הרב, 12/04/08 13:52

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    זה רק מוכיח את טענתי שערסים צריכים לשבת בכלובים.

    אזרח שונא ערסים, 12/04/08 13:44

    ובמיוחד אלה שחושבים את עצמם גברים, לוקחים סכין ליד ומתחילים לדקור כל מי שבא להם. חובה להביא להם לפחות 20 שנה בכלא ללא אפשרות לחנינה/חופשה/התייחדות. ובלי עסקאות טיעון. ערסים, נמאסתם!

    הגב לתגובה זו

    • אני עובר ברחובות

      מוצי, 12/04/08 15:19

      ורואה כי רבים כבר בכלובים,
      כמעט כל חלון מסורג,
      אם לא שמתם לב

      הגב לתגובה זו

  • 12.

    שמתם לב שכל הבלאגן

    דבי, 12/04/08 13:34

    שמתם לב שכל הבלאגן נמצא במקומות שהערסים הולכים אליהם? כל מי שבילה במתחם יד חרוצים (NIGHT), הנמל ורחוב המסגר יודע שמדובר בגן חיות גועל נפש. כמו חלב שישב מחוץ למקרר שבוע, כיור שלא נשטפו בו הכלים חודש, שירותים ציבוריים בתחנה המרכזית הישנה. הבעיה היא לא בחברה הישראלית או בתרבות המועדונים. הבעיה היא בחבורת הצ'וחים גועל נפש שרק ה-כבוד חשוב להם ובשביל הפגנת כוחניות סטייל -שלי גדול/מהיר/נוצץ/ג'אנט מגנזיום ריח וניל- הם יהיו מוכנים לפנצ'ר אותך בלי לחשוב סנטימטר קדימה. בואו נשים את הדברים על השולחן פעם אחת ונביט בלי פחד. גזענות זה לא פוליטקלי קורקט, אבל אם ניקח את הלילה כמייצג, נבין עם מה יש לנו עסק. תשאלו את השוטרים.

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    השופט ברק התגאה במערכת המישפט ,אנרכיה ולא מישפט השאיר (ל''ת)

    מערכת מישפט, 12/04/08 13:31

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    סוף שבוע

    ילד, 12/04/08 13:22

    של מדינה מתפורר,
    שלחברי הכנסת יש בכנסת חדרי כושר פרטיים
    ואין להם זמן לסייע לעמם שבמצוקה.

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    ההבלגה משחיתה! (ל''ת)

    מפוכח, 12/04/08 13:16

    הגב לתגובה זו

    • ההשחתה מבליגה! (ל''ת)

      מכופח, 12/04/08 13:28

      הגב לתגובה זו

  • 8.

    יש להגביל את פעילות המעדונים עד 2 בלילה בלבד (ל''ת)

    מוטי, 12/04/08 13:08

    הגב לתגובה זו

    • במקום שירצחו בשלוש בלילה ירצחו בשתיים בלילה-פשוט לסגור וזהו

      אבי, 12/04/08 13:22

      שכמה בעלי מועדונים לא ירויחו כסף וזה לא צריך לעניין אף אחד .דמוקרטיה זה לא בלאגן ויש לתושבים זכות לקבל סדר ןביטחון לפני הכל.
      מצידי שיכריחו את בעלי המועדון להביא מאה אנשי הבטחה עד שהעסק לא יהיה רווחי

      הגב לתגובה זו

      • מעניין

        מירו, 12/04/08 15:09

        איפה יריבו כשהמועדונים סגורים.

        הגב לתגובה זו

        • בכל מקום אחר.. (ל''ת)

          אביב, 12/04/08 17:30

          הגב לתגובה זו

  • 7.

    כשלא אוכפים את החוק במגזר הערבי זה מה שקורה

    שמאל ציוני, 12/04/08 13:07

    האזרחים מקבלים תחושה שהפעלת כח מרתיעה את המשטרה,
    לא סתם אין אכיפת חוקים בסיסיים בישובים הערביים,בניה בלתי חוקית,אי שמירה על תקנות איכות הסביבה,אי תשלום חובות וכולי

    המשטרה חושבת שאם היא לא תכנס למגזר הערבי היא תמנע אלימות אבל ההיפך הוא הנכון האלימות כתוצאה מאזלת ידה של המשטרה מתפשטת

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    משטרה חלשה !! אלימות גואה !!!! (ל''ת)

    תומר, 12/04/08 12:55

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    בני ישראל תרגעו

    רמי, 12/04/08 12:47

    בני ישראל הרגעו עד הקייץ ובקייץ תוציאו את האגרסיות על בני ישמעל
    מצפה לנו סיבוב לחימה הקייץ אז תפנימו את האגרסיות וחיסכו בלוחמים.

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    איך לסכסך בין ערבים

    דור, 12/04/08 12:44

    מדפיסים פליירים עם בחורות בפעולות פורנו וגברים בפעולות דומות אבל עם גברים, הולכים לכפר/עיר ערבית (נגיד עזה), על הפליירים מוסיפים שמות של מנהיגי חמולה מסוימת ליד הגברים ושמות נשותיהם ובנותיהם ליד ציורי הנשים ומפזרים...

    הרי ברור שחמולה יריבה עשתה את זה... ואם אתם רוצים להיות בטוחים, אז תדפיסו שני סוגי פליירים, השני של החמולה היריבה...

    הם ישחטו אחד את השני אפילו אם הם יחשדו שאולי מישהו מנסה לסכסך בין החמולות. כי אתם יודעים, הכבוד... הוא לעולם לא ירשה להיות בטוחים שזה מישהו אחר ולא החמולה היריבה...

    כי אצל כבוד אין 20%, 38%, 89%. אצלו יש רק 0% או מעל אפס אחוז.
    לכן כל מה שצריך זה פשוט... להפעיל אותו!

    נ.ב. אחרי פעם/פעמיים כאלה, הם יתחילו להדפיס פליירים כאלה, אחד נגד השני, בעצמם

    הגב לתגובה זו

    • גדול!! (ל''ת)

      רונית, 12/04/08 13:58

      הגב לתגובה זו

  • 3.

    בקניון ר''ג מוכרים סכינים כאלו יפות,נוצצות ,מפתות, כדאי. (ל''ת)

    איציק, 12/04/08 12:29

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    בסופו של דבר האלימות משתלמת

    דני, 12/04/08 12:20

    כי במיקרה הכי גרוע תהייה עיסקת טיעון ובמקרה הטוב ייסגר התיק עקב חוסר עניין לציבור .

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    30שנות שילטון ליכוד|קדימה+דתיים הפכו אותנו למדינה של שחיתות פשע (ל''ת)

    ואלימות=חורבן!!, 12/04/08 11:24

    הגב לתגובה זו

    • איפה בגין איפה !!! (ל''ת)

      דאוד, 12/04/08 12:29

      הגב לתגובה זו

      • בגין היה אדם ישר כסרגל.אבל מה לעשות שהיה מנהיג טיפש שהשאיר אחריו (ל''ת)

        עסקנים מושחתים, 12/04/08 13:07

        הגב לתגובה זו

        • אילו המגבים

          פינטו, 12/04/08 15:06

          וזאת המדינה

          הגב לתגובה זו

    • מוזר חשבתי שליכוד עשה שלום עם מצרים

      גל, 12/04/08 13:04

      אבל כל אחד זוכר מה שהשנאה שלו בוחרת. עצוב שאתה בוחר לחיות לפי השנאות שלך, אבל, כל אחד והבחירות שלו בחיים. את השחיתות אני בוחר לזכור בתחילו במפאי. נו אז? זה מצדיק משהו?

      הגב לתגובה זו

    • רק שבאמצע היה רבין עם אוסלו וברק עם הבריחה. (ל''ת)

      משכתבי ההיסטורי, 12/04/08 13:07

      הגב לתגובה זו

    • שכחתם את מפא''י המושחתת

      אלי, 12/04/08 13:20

      שכחתם את עברייני הצוארון הלבן של מפא''י כמו אשר ידלין ודומיו.

      הגב לתגובה זו

      • אם מפא''י ומורשתה היו הרוב היום לא היינו נראים ככה

        לא שוכח, 12/04/08 16:39

        אפילו עברייני צווארון לבן עדיפים על האספסוף הפרימיטיבי, המשתמט והאלים שמאכלס את הליכוד.

        הגב לתגובה זו

      • המפאיניקים היו מתאבדים הליכודנקים והשסניקים לוקחים לכיס (ל''ת)

        הפרטי שלהם., 12/04/08 20:13

        הגב לתגובה זו