• 46.

    אז יש כמה פגמים בפרסומת, באיזו לא, אבל היא עושה את העבודה. הבקורת (ל''ת)

    ממניעים פוליטים, 11/04/08 08:50

    • אין אפילו איש אחד שיפסיק לעשן בעקבותיה. (ל''ת)

      איזו עבודה, 15/04/08 17:03

  • 45.

    רוב החשיש וההרואין בישראל מגיע מלבנון

    יבגני, 10/04/08 21:07

    והרי ברור מי שולט בדרום לבנון ונהנה מחלק לא קטן מהרווחים...
    סמים אחרים לא רלוונטיים לנושא - אבל הסם הקל ביותר והסם הקשה ביותר מתקשרים לנושא הבטחוני בצורה הישירה ביותר.

  • 44.

    נסראללה-ביצי קינדר, הדבר הבא להברחה

    סטלן במי'ל, 10/04/08 20:01

    תוכל לעשות מיליונים מביצי הקינדר המיתולוגיות שנלקחו מאיתנו הלא עוול בכפם...

  • 43.

    עושה רושם שמטרת הקמפיינים לרצות תורמים ותו לא (ל''ת)

    דן, 10/04/08 19:49

    • חחח.. זה לא הרושם, וזו אכן המטרה! (ל''ת)

      רועי, 10/04/08 21:21

  • 42.

    הסלולארי זה סם הרבה יותר גרוע.

    אמסטל, 10/04/08 19:24

    אלא מה. המדינה מרוויחה ממנו הון.

  • 41.

    כן, זה נכון, טיפש זה מי שמתנגד לסמים. בטח.

    אבי, 10/04/08 15:43

    חני, אני ממש לא רוצה ממה שאת מעשנת, זה בבירור שורף את המח...

  • 40.

    כנסו והשכילו, מידע מהימן

    Gnaja Farmer, 10/04/08 15:29

    אז קודם כל ,אני לא מבין למה מדברים רק על כמות החשיש ואל האיסור שבו ....
    לרגע כדאי גם לשים את הפוקוס על טיב או איכות החשיש (חשדולן) שמגיע לארץ הקודש.
    בני הנוער וגם אנחנו המבוגרים מעשנים מידי יום חשיש באיכות גרועה ביותר , אשר אני לא מכיר אחד שטוב לו איתו.... חשיש אשר מוריד אותך , פשוט גרוע.
    כל חשיש העטוף בצלופן הינו חשדולן,גרוע ומזיק לבריאות,לראש ולנפש. אך בכל זאת אנו מעשנים אותו כי אין אלטרנטיבה אחרת(ירוק כבר ממזמן יצא מהמשחק,אלא אם כן אתה קונה 1 גר' ב 60-60 ש''ח או מגדל בשושו בבית)
    אז אולי תתעוררו,חייבים לעשות משהו נגד החשדולן(מהמילה אדולן כמובן) גם אם זוהי רק ספקולציה.
    אם הירוק יחזור לשוק ....המדינה תשוב לחייך.
    בנתיים נסראללה הורג אותנו באמת וגם גוזל מאיתנו את הכסף... ניצחון כפול . (מזל שלא כולם סטלנים אחרת ישראל היתה נופלת)
    חברים יקרים ....למשהו יש רעיון או תגובה מוזמן לרשום ,אני מאזין.
    GANJA FARMER

    • נדמה שהחשיש כבר לא עובד ואתה שוקל לעבור למשהו יותר חזק

      ג, 10/04/08 16:36

      לזה קוראים התמכרות ודרך הסקת המסקנות שלך מעידה על פגיעה בפעילות המוחית.

      חבל שאתה לא קולט מה שעובר עליך.

      • מה זה קשור להתמכרות???

        א, 10/04/08 20:57

        מה גם אם אני אומר שאבסולוט זה יותר טוב מאלכסנדרוב או שגלן פידיך יותר טוב מאולד קליפר אני מכור?????
        איזו שטות !!!!
        הסמים בארץ באיכות ירודה ביותר !!!!
        ונגישים בכל פינה יש גם משלוחים הבייתה למי שרוצה - אבל זבל של חומר...
        אז כדאי שמישהו פה יעשה עם זה משהו ויהפוך את העניין לחוקי ויפנה משאבים אדירים כגון ''הרשות לרדיפה אחרי מעשני גוינטים'' לעזרה לנרקומנים בגמילה!!!!

      • הערה למר.. ג המומחה לסמים

        ישראלי, 10/04/08 21:42

        אדם בן 67 חי במיאמי 43 שנה..בזמני בארץ הייתי יושב עם החברה ומעשן כיף לשם כיף.. בחיים שלי לא גנבתי אגורה מבין אדם ואולי תכנה אותי בתור עבריין אבל עבריין לעולם לא הייתי.. בהגיעי לארה''ב בשבוע הראשון היכרתי שתי נערות שהציגו אותי למריאואנה.. לא אומר שלא ניסיתי לא אומר סמים כבדים ככדורים אבל אילו לא משכו אותי. אני כבר בן 67 ועוד מעשן עשב אני לא מםריע לאף אחד כמו שציינתי לעולם לא הייתי אסור. אז מהו הפשע ? עשב זה דבר שאדם לא מיתמכר לו. אם מישהו יאמר לך שזה כן מיתמכר אז הוא שקרן. היו תקופות שחודשים לא נגעתי בזה.. עשב וחשיש חיית להיות ליגלי זה הזיק הרבה פחות ממשקאות חריפים..שאני מעדיף לא לנגוע.. יחי העשב מוות לאלכוהול

        • כבר יותר מארבעים שנה אתה מעשן חשיש ואתה טוען שזה לא ממכר?

          טל, 11/04/08 06:08

          אז למה ארבעים שנה אתה ממשיך לעשן את זה?

          מה זה קשור ''עשב''? זה עדין כימקלים שיושבים לך במוח. גם פטריה זה טבעי ואורגני וגם זה כימיקלים מסוכנים.

          לפחות אתה לא עוזר לממן את חיזבאללה, אם כי אתה מממן מיליציות חמושות בדרום אמריקה (אבל זה הבעיה שלהם).

          • את פשוט בורה (ל''ת)

            עץ, 18/04/08 18:53

    • אין ספק שאתה צודק

      דני רוזנברג, 10/04/08 18:53

      החיזבללה ושאר מרעיו, יצרני החשיש, לא אוהבים אותנו, ונשמע סביר שדוחפים לנו גועל נפש.
      אז אולי שמישהו מהכנסת המכובדת ירים את הכפפה ויקדם לגליזציה, שתחזיר כמליון ישראלים לחוק, תיצור ענף חקלאות מצליח, שיספק חומר נקי, ושישאיר את החיזבללה מובטלים. שיעשנו הם את החשיש המגעיל שלהם.

    • חוואי אתה צודק... אני כבר ממש מיואש מהחום

      רועי, 10/04/08 21:23

      הכי טוב לגדל עציץ או שניים בבית

  • 39.

    פגיעה בעירנות

    אורי, 10/04/08 15:25

    אין כל קשר בין שימוש בסמים לבין התגברו איום הטרור. מה שכן, אולי המפרסם לא השכיל לנסח כמו שצריך את כוונתו שייתכן והייתה שבשעה שיש אתראות חמות לפיגועים, הסטלן בשטח לא יבחין במחבל שעובר לצדו משום שעירנותו נפגעת מהשימוש בסמים.

    • סבבה אז

      בומצה, 11/04/08 19:58

      צריך לאסור על אנשים לעבוד יותר מ-8 שעות שכן הדבר מגביר את העייפות וכתוצאה הם יהיו פחות ערניים במקרה ותהיה אתרעה על מחבלים.

  • 38.

    פשוט עצוב, הרבה אנשים קונים

    דורלאון, 10/04/08 15:24

    את השטויות האלה. אבל מי שלא מסוגל אפילו לבדוק את העניין בצורה הכי מינורית ,כמו באינטרנט,אז הוא גם ככה אידיוט,אז שימשיך להאמין...

    חבל על הכסף..

  • 37.

    תקראו את 28 - הפתרון היחיד!!! (ל''ת)

    גורו, 10/04/08 15:22

  • 36.

    ככה זה כשמשהו מנוהל בשיטות פסיכיאטריות

    גיורא, 10/04/08 15:20

    במקום פשוט לתת הסברים ברורי מה בדיוק קורה ומיהם באמת האנשים שנותנים סמים- הם לא באמת החברים שלך.
    הפחדה- ממש שיטה טובה, היא לא עובדת גם בבתי הספר ולא בשום מקום- הפחדה היא הפתרון האחרון ולבודדים, לא לכל האנשים.

  • 35.

    אסבסט בחשיש!!! = סרטן עוד 20 שנה..

    סטלן מודאג!!, 10/04/08 15:13

    לפי בדיקה שעשו חברים מביני דבר במעבדה
    התגלה בחשיש חומר המזוהה כ''אסבסט'' !!! לכל המעשנים,שלום!

    • אין סיכוי שאתה סטלן.... (ל''ת)

      ארז, 10/04/08 16:48

    • עישון מסרטן. נקודה. לא משנה מה אתה מעשן.

      יבגני, 10/04/08 21:12

      רק שסמים גורמים לך בנוסף להיות מסטול (וזה מסוכן, במיוחד על הכביש) - וטבק לא.

  • 34.

    הרשות לכניעה לסמים יורה לעצמה ברגל ומעודדת שימוש (ל''ת)

    כל שנה, 10/04/08 15:11

  • 33.

    ל-ג-ל-י-ז-צ-י-ה עכשיו

    סטלן, 10/04/08 15:08

    תודו שהפסדתם ולא תצליחו למגר את תופעת הסמים הקלים,אז במקום לחזק את נסרללה ולגרום לנו לקנות ממנו ,תהפכו את זה לחוקי והממשלה תרויח

  • 32.

    שנסראללה יביא לנו בצים של היידרו קטלני (ל''ת)

    מאיר, 10/04/08 15:05

  • 31.

    מעוניין להכיר בחורה נאה ומשכילה מאיזור י-ם והמרכז...

    איסמעאיל בק, 10/04/08 15:00

    ושתביא איזה משהו לאכול. וקולה.
    יא ווארדי איזה סאטלה...............

  • 30.

    סוף סוךף מתגלה האמת על הרשות למלחמה בסמים. כנסו.

    אל תעבדו עליי, 10/04/08 14:57

    ''מודעה שתפקידה להודות'' בלה בלה בלה... מה הקשר בין זה לבין התפקיד של הרשות? ממתי התפקיד של הרשות למלחמה בסמים היא לממן ידיעות תודה למשטרה? ממתי המשטרה צריכה את המודעות האלה? השוטרים הרלוונטים בכלל ראו את המודעה ויודעים שהיא ''עבורם''? או שבעצם, הרשות ממציאה כל היום קמפיינים הזויים ואח''כ מחפשת דרך לתרץ אותם?
    ואם זה נכון, אז למה לא להודות לחיילי צה''ל במודעה? למתנדבי מד''א? למישהו שעוזר לזקנות לחצות את הכביש?
    בקיצור, יצא המרצע מן השק: הרשות למלחמה בסמים היא גוף קיקיוני ובדיוני שהומצא ע''י כמה חכי''ם שרצו כותרת בעיתון. הרשות ההזויה הזו מבזבזת את התקציב המיותר שלה על קמפיינים עקרים, ובכך מצדיקה את התקציב שתקבל בשנה הבאה.
    מקום ראשון במצעד האיוולת.

  • 29.

    בפיתרון הכי זול הוא להסביר שהם מעשנים משחת נעליים, אדולן...

    פוזי, 10/04/08 14:36

    חרא גמלים ועוד שאר יקרות שלא קשורות בכלל לצמח הקנביס אבל גורמות למעיין היי (גם גז מזגנים ודבק מגע אז מה...) תסבירו לנוער שהם מכניסים ממש אבל ממש רעל לגוף כדי להרגיש שעה של ''כיף''

    • בד''כ מדללים משהו ע''י ערבובו עם חומר יותר זול. אדולן יותר יקר. (ל''ת)

      איפה, 15/04/08 17:06

  • 28.

    האמת שזה נכון, גם כספי הסמים הקלים מגיעים לאירגוני טרור...

    גורו, 10/04/08 14:32

    אבל הפתרון הוא לא הפחדה אלא לגיליזציה, כי אז כספי הסמים הקלים (שמגלגלים 3 מיליארד דולר בשנה ע''י סוחרים) יתחלקו עם האוצר והרי זה פלא ויש עוד הכנסה, חסכון באי הפללה של כל סטלן מסכן שסוחב טראומות מהצבא, הוצאת ארגוני הפשע מהמשוואה, ואחרי זמן מה בגלל הנגישות, השימוש במריחואנה יהיה כמו באלכוהול, מדי פעם בכיף ולא בהיקף הגובל במגיפה (מעל מיליון מעשנים!!!!!!), כן זאת סוג של פנטזיה אבל מנהיג נאור יסע להולנד או לקנדה ללמוד על הנושא ואז יבין איזה יתרונות יש לצמח (ועוד לא דיברתי על תעשיה) ויישם את תוכנית ''צמצום הנזק'' ולא מלחמה בנגע וזאת ע''י פיקוח ממשלתי ומניעת הדרדרות... אני מציע גם לכם טוקבקיסטים לקרוא קצת על הצמח על הוצאתו מחוץ לחוק והמניעים האמיתיים (הון ושלטון עוד ב-47), תקראו על מדיניות השקרים ואז תבינו, נעשה כאן אוול גדול וחוסר צדק, peace!!!..

    • אני אעזור לך קצת..

      peace, 10/04/08 14:51

      סיבה אחת פשוטה למה המריחואנה הוצאה אל מחוץ לחוק
      הרי הכל סובב סביב כסף, פוליטיקה וכוח סובבים סביב כסף
      הרבה בטח שאלו את עצמם למה אלכוהול וסגריות כן ומריחואנה לא, אז התשובה היא פשוטה
      מריחואנה הוא צמח שקל מאוד לגדל בחצר האחורית, משמע שכל אחד שקורא מעט באינטרנט ידע איך לגדל צמח מריחואנה, אם היא הייתה חוקית אנשים היו מעדיפים אותה על השימוש בסגריות ו/או אלכוהול ולכן יש הפסד גדול בהכנסות האוצר (שמרוויח ממיסי היבוא של הסגריות). מכאן שהרבה יותר כלכלי לאשר שימוש באלכוהול וסגריות מאשר במירחואנה, שחוץ מזה הרבה יותר קל לתרץ אותה כפוגעת בבריאות.

      • כל כך הרבה שטויות בתגובה אחת. אלכוהול מזיק לכבד אבל

        חייב לתקן אותך, 10/04/08 17:10

        אם שותים כוס יין אדומה אחת ביום - זה דווקא בריא ויש לכך השלכות בריאותיות חיוביות.

        סיגריות- בעבר לא ידעו עד כמה נזקים גורמות סיגריות, מה גם שחב' הטבק מימנו מחקרים מעוותים שהטעו. היום, כשמבינים כמה זה גרוע- מדינות מתחילות להגביל יותר ויותר עישון ומטילות מס גבוה על מי שצורך את זה.

        סמים, זה מזיק למוח וזה נשאר בגוף ומביא לנזקים ארוכי טווח למגוון פעילויות מוחיות ותפקוד הגוף. אין שום הצדקה לאשר חוקיות של סמים.

        • ברוח זו

          שרמוטה פוריטנית, 11/04/08 20:03

          ברוח זו צריך להוציא נהיגה מהחוק, 500 איש שמתים בשנה לא שווים את הנסיעה המהירה לעבודה.

      • בישראל האינטרסים טיפה שונים

        קציצה, 11/04/08 20:06

        אולי כשאסרו את הקנאביס באמריקה בהתחלה הסיבות היו כלכליות, עכשיו אני לא מאמין שיש קונספירציה כזו אלא סתם כדור שלג של הסכמים בינלאומיים שאליהם ישראל נכנסה. הרווח, אלוהים ישמור, הרווח בלגליזציה לישראל הוא כל כך כל כך גדול שאני יכול לעשות קמפיין נגדי שיראה שהרשות למלחמה בסמים תומכת בטרור כשהיא מכריחה אותנו לקנות חשיש מלבנון ולא בצורה חוקית בארץ, עם טון מיסים, תיירות, מלא כסף פחות על שוטרים, הרבה יותר ידע נכון אצל אזרחים, הרבה פחות עומס על בתי המשפט שיתרכזו בפשעים אמיתיים.

    • מה אתה מקשקש?

      ארז, 10/04/08 15:23

      מה הקשר ללגליזציה?
      סמים זה לא טוב, לא בגלל הטרור ולא בגלל שסיגריות מזיקות יותר.
      סמים זה לא טוב כי זה פוגע במיינד וגורם לאנשים תופעות מוזרות.

      מה הקשר ללגליזציה?
      אתה כל כך מכור לסם שאתה מנסה לשכנע אותנו ואת עצמך שסם זה טוב?

      תיגמל בעצמך, תוך כדי למידה של מה זה באמת הסם, ואם קשה לך פנה למטפלים אלטרנטיביים למיניהם שיעזרו לך, הומאופטים, סיינטולוגים, נטורופתים, מרפאים סינים- לא חסרות אופציות שיעזרו לך להיגמל מסמים בלי שימוש בסמים אחרים.

      • הלגליזציה לא אמורה לגמול מסמים, אלא למנוע את הפשיעה שמתלווה אליהם

        ארז אחר, 10/04/08 16:46

        פרצו אליך הביתה? זה כנראה נרקומן שימכור את הלפטופ שלך בחמישים שקל תמורת מנה. אם היה לנרקומן הזה מקום ללכת אליו ולקבל סם באיכות טובה, בחינם, מעובד סוציאלי שינסה לשכנע אותו להיגמל, אז גם לסוכר שלו לא יהיה מה לעשות עם הסחורה וגם הדירה שלך לא תפרץ (90 אחוז!!! מעברות הרכוש קשורות לסמים!!!)

      • נשמע שאתה מכור לטיפולים אלטרנטיביים. זה יותר מזיק ויותר יקר מסמים (ל''ת)

        במיוחד, 10/04/08 16:48

  • 27.

    לאשר שימוש בסמים קלים

    שפוי, 10/04/08 14:30

    כדוגמאת אמסטרדם.
    הרי גם כל חצי מדינה מעשנת חשיש/גראס אז למה שהמדינה לא תרויח מזה.

    • המדינה תפסיד מזה

      אריק, 10/04/08 15:25

      גש לגמילה- טיפש.
      לגליזציה לסמים כדי שלא תיחשב לעבריין?
      בוא נעשה את זה ליגלי לשדוד וככה לא יהיו עבריינים, יהיו רק מטורפים שלוקחים דברים לא שלהם.
      בוא נעשה את הסמים הקלים לליגליים וכך לא תהיו עבריינים, אלא סתם מסוממים, שמרחפים חצי מהזמן ולא יכולים להפסיק עם זה ושבכל פעם שיהי לכם קשה תקחו עוד שכטה עד שתגמרו כמו אסי דיין- הדוגמן המוביל שלכם.
      נכון?

      • כל פעם שאתה עייף ושותה קפה אתה לוקח סם פסיכואקטיבי.

        האמת, 10/04/08 16:40

        ארבע הכוסות בפסח הן מנת סם גדולה במיוחד לרוב האוכלוסיה. ויש עוד המון דוגמאות. אז מה ההבדל בין קפה לחשיש? משניהם לא מתים, לשניהם ההתמקרות היא קלה והגמילה גם כן... מה הבעיה בדיוק?

      • מי אמר שאני בורח?

        הנעלב הלאומי, 11/04/08 20:11

        יש איזו אופציה ככה שאני מעשן כי זה.. כיף לי? לאאאאא. ובנוסף, אני לא חושב שאפשר לברוח בסטלה בכלל. להפך.

    • סמים הורגים תאי מוח ונשארים בגוף

      חבל עליך, 10/04/08 16:34

      הגוף שלך לא צריך כימיקלים שישבו במוח שלך שנים ואחרי שנים בצורה לא מתוכננת פתאום יקרו לך תופעות שלא צפית.

      אמסטרדם מקום מסריח והליגליזציה לא עשתה להם שום דבר טוב (מלבד תיירים). תקרא מחקרים (אם נשארו לך תאי מוח).

  • 26.

    הכי כיף לצפות בהודעות האלה כשאני מסטול :) (ל''ת)

    גיא, 10/04/08 14:28

  • 25.

    תחליפו משרד פרסום דחוף +

    פופו, 10/04/08 14:17

    אני מציע להפסיק לתקצב רשות כזו מפגרת שלא פותרת שום בעיה חוץ מבעיות הכסף של חברי ההנהלה ''הנקיים''.

  • 24.

    זה בדיוק כמו בפרק בסאות'פארק ''עצמי העתידי ואני''

    איתי, 10/04/08 14:12

    שם הייתה פרסומת תעמולה נגד מריחואנה שראו בה עלה מריחואנה ומאחוריו את מגדי התאומים בוערים.

  • 23.

    הצעת יעול

    ירחמיאל, 10/04/08 14:10

    אני ממליץ לקופיריטרים של הרשות למלחמה בסמים לקחת שאחטה או שתים ולפעמים רצוי גם השלישית, ואז תראו לאן תפליגו עם הרעיונות.....

  • 22.

    אימל'א אני מפסיק היום!! היום!!! (ל''ת)

    חחחחחחחחחח, 10/04/08 14:07

  • 21.

    לפטר את מי שאחראי על הפרסום הזה, ומהר!!

    גורנשטיין, 10/04/08 14:06

    ברור לגמרי שהוא הסטרי לחלוטין, וברור לגמרי שאת קהל המטרה שלו הוא לא רק מאבד, אלא גם מרחיק. אם כך, אז הוא גם גורם נזק, וכדאי להרחיק מהר מהתקציבים אדם שזו ההשפעה שלו על קמפיין שהוא בסך הכל חיובי. הביתה!!

  • 20.

    קמפיין מפגר לגמרי (ל''ת)

    אני, 10/04/08 14:04

  • 19.

    אבל הסטלנים באמת מממנים את חיזבאללה

    שירה, 10/04/08 14:03

    אחד ממקורות המימון העיקריים של הארגון זה סחר בסמים (בייחוד למדינת ישראל).

    אבל הסטלנים, מתו להם תאי מוח, אז קשה להם להבין.

    • וסיגריות ממנות את חב' הפארם (ל''ת)

      מת לי תא, 10/04/08 14:31

      • שוב ההשוואה המטופשת הזאת בין סיגריות לסמים?

        אבירן, 10/04/08 15:35

        מה הקשר בכלל?
        זה חרא וזה חרא.
        סיגריות גורמות לסרטן ולעוד רעות אחרות ומזהמות את הסביבה.
        סמים גורמות לירידה ביכולת שלך לקלוט את הסביבה ועוד תופעות מוזרות שמתרחשות בגוף.

        אין שום קשר בין השיט שסיגריות יוצרות לשיט שסמים למיניהם יוצרים.

        • מה אתה אומר...

          אסי, 10/04/08 21:38

          החומר הפעיל בסיגריה (כלומר זה שגורם להתמכרות) הוא הניקוטין.

          הניקוטין שייך למשפחה הגדולה של הסמים הפסיכו-אקטיבים הכוללים כם את החשיש.

          תתפלא אבל ניקוטין הוא סם מסוכן בהרבה מאשר חשיש (אני לא מדבר על העיטרן שבסיגריות אשר גורם כנראה לגידולים הממאירים בריאות ובמקומות אחרים) מכיוון שהוא ממכר פיזית ובעל סימני גמילה לא קלים בכלל (ויעידו על כך מיליונים אם לא מאות מיליונים אשר מנסים להיגמל מסיגריות) בעוד שחשיש הוא סם לא ממכר פיזית ולכן אין לו תקופת גמילה. אתה לא מאמין לי?? חושב שאני מחרטט?? אתה מוזמן לפתוח ספרים ולהתעניין בנושא הסמים הפסיכו אקטיבים...

          הפליאה פה היא הצביעות בה קוראים למשתמשי סם קל - מחבלים ואילו משתמשי הסם הקשה - ניקוטין - אינם מחבלים.

    • כן, אבל בזכותנו לא מייצרים שם הרואין. (ל''ת)

      על לא דבר, 10/04/08 14:32

      • היית מת שקורה משהו בזכותכם.

        רמי, 10/04/08 15:32

        אל תנסה לעודד את עצמך כאילו אתה עושה טובה לעצמך או למישהו אחר על כדור הארץ- אתה לא.
        כשאתה לוקח סמים אתה גורם לתהליכים מסויימים במוח לפעול אחרת.
        אתה לא מסייע לאף אחד- וגם הבריחה הדמיונית הזאת לא עוזרת- אתה חוזר לפה וצריך לטפל במה שצריך לטפל- הוא נשאר כאן ולא זז. אבל הפתרון הוא לקחת או סיגריה ולחכות שאולי הפעם הדבר הזה ייעלם- אבל הוא לא נעלם ורק נהיה חמור יותר ויותר ועוד שכטה לא עוזרת כי כשהסוטול עובר הבעיה עדיין כאן, רק שכאבי הראש כבר בלתי נסבלים ואתה עצבני כל היום ומחכה לשכטה ואי אפשר לדבר איתך וכך זה נמשך עד שבסופו של דבר תחליט שזהו, סמים זה לא בשבילך ואז לך תנסה לצאת מהסמים, אבל אי אפשר- זה כבר קשה מידי.


        גש להיגמל ומהר.
        כנס לאחד ממרכזי הסיינטולוגיה בארץ ובקש לעלות על תכנית גמילה מסמים ורעלים- כשתסיים אותה תודה לי ותבין איפה היית.

        • אתה בסיינטולוגיה? עדיף סמים קשים!!! מסכן, הלך עליך (ל''ת)

          חפש עזרה, 10/04/08 16:37

    • עובדתית זה לא נכון. (ל''ת)

      ארז, 10/04/08 15:06

  • 18.

    אושרת קוטלר...לפתע פתאום מבינה במשהוא...חחח

    אמנונוני, 10/04/08 14:00

    מה אם עשית איזושהי תוכנית על סמים ברייטינג 0% נהיית לי מומחית לסוטול,לסמים, לפרסומות...או שאולי הרחת בגיל 16 גראס מהשכן ממול וזה גרם לך להיות מומחית...חחחח אולי המשלמים לך בערוץ 10 לא יודעים אבל מאז עלית לאויר ובמיוחד במוצאי שבתות כשאת פולטת את הדעות האישיות(הדביליות) שלך עשרות אלפים עוברים במיידית למתחרה שלכם...(שרק היא ברמה גבוהה ממך)כמה חבל שאת מורידה את הרמה לערוץ הנפלא הזה!!!ותבדקו אותי!!!

    • אמן (ל''ת)

      סלה, 10/04/08 14:32

  • 17.

    נקודה למחשבה!!!!

    דביר, 10/04/08 13:58

    במקום לנסות ולהציג את החשיש כטרור,רע,והשד יודע מה.תנסו להבין מה גורם לאנשים לעשן את אותו חומר.אני בדעה שיש הרבה מה ללמוד מהעולם בעינין הן בצד של הבעד והן בצד של הנגד.ולא לנסות להפחיד בנסראללה.אותי זה רק עודד לעשן ולא ההיפך.

    • זה לא מה שעודד אותך לעשן

      נגבה, 10/04/08 15:37

      ה''חברים'' שלך עודדו אותך לעשן.
      תרחיק אותם מהסמים ואותך או שתתרחק מהסמים ומהם- הם כרגע ממש לא החברים שלך אם הם דוחפים אותך לסמים.
      כל קמפיין שלא יהיה הוא לא הסיבה לזה שאתה מעשן- אתה ורק אתה הגורם לזה.
      אתה החלטת לעשן- לא נסראללה ולא יו''ר הרשות למלחמה בסמים, למרות הקמפיין המאד תימהוני שלו.

      • בסך הכל סמים קלים. החברים שלו בסדר, הוא בסדר, הכל בסדר. (ל''ת)

        בלי לחץ, 10/04/08 16:32

  • 16.

    ''מודעה שתפקידה להודות לאנשים האחרים שנלחמים בתופעת הסמים''

    עליסה, 10/04/08 13:58

    אתה רציני?
    זה ציטוט אמיתי?

    אני הולכת להוריד עוד ראש.....

    • אם נגמר לך תתקשרי למשרד הפרסום, יארגנו אותך (ל''ת)

      לפי התוצאה, 10/04/08 16:33

  • 15.

    מדובר בגוף רקוב בזבזני ולא יעיל

    דרור, 10/04/08 13:50

    שנים של קמפיינים אדיוטים ותלושים מהמציאות רק הגדילו את מספר המשתמשים בסמים שחשים שהאגודה לועגת לאינטיליגנציה שלהם. אולי ראוי שראשי הארגון יעשנו משהו בעצמם בכדי ליצור קמפיין יצירתי ויעיל.

  • 14.

    הם פשוט בדיחה, העיקר שהתקציבים ימשיכו

    שחק, 10/04/08 13:44

    ממש לא מעניין אותם הצלחת הקמפיין אילה רק שהתקציב ימשיך להיכנס ולרפד את הישבנים שלהם .
    זה מלחמה שקשורה לכסף .

  • 13.

    זה מה שקורה שהחום של הקיץ עולה לראש

    עוור, 10/04/08 13:40

    חום... לא ירוק

  • 12.

    יש מצב להציע לרשות רעיונות קראייטיביים אמיתיים?

    רועי, 10/04/08 13:39

    או שהם מסתפקים במשרד פרסום וחושבים שככה מנהלים קמפיין?

  • 11.

    הבעיה היא שפרסומאים הם לא באמת אנשי מקצוע

    44, 10/04/08 13:36

    פרסומאי זה התחלס מישהו שלא מצא עבודה.
    אז יש טובים ויש ממש גרועים.
    זה סתם פילצונים, עבודה זה לא.

  • 10.

    0 תוצאות !

    מה?, 10/04/08 13:36

    איך בני הנוער יקשיבו לטיפשים ? ככה לא נרחיק אותם.

  • 9.

    אני באופן אישי -

    רמי, 10/04/08 13:34

    אני מעשן גראס, הידרו, כחול לבן למהדרין שמגודל בסתר על ידי ציונים יוצאי צבא..
    אין קשר לנסראללה.
    אם זה היה חוקי, אז המדינה היתה מקבלת על זה גם מס הכנסה (מדובר בהרבה מאוד כסף).
    תחשבו על זה.

  • 8.

    כל פעם שאראה את הפרסומת הזו, אפיל עוד ראש. בעצם לא רק אז... (ל''ת)

    סטלן ראשי, 10/04/08 13:32

    • תזמין אותי לישיבה... נו.... (ל''ת)

      עופר, 10/04/08 14:34

      • חסר לך חברים לישיבה? היה אצלי אחד, עופר, ישב אצלי כל יום, פעם אחת

        דלתי פתוחה., 10/04/08 20:35

        נתקעתי בלי חומר, בקשתי ממנו שיארגן משהו והוא אמר: ''אני? לי אף פעם אין'' אז הבנתי שהבנאדם היה משנורר גדול. בקיצור, זה אתה?

  • 7.

    מי בדיוק עוזר לנסראללה ?

    א, 10/04/08 13:32

    דווקא העובדה שהסמים אינם חוקיים וחייבים להבריח אותם בגבול הצפוני והדרומי של המדינה, מחזקת את הקשר בין עבריינים ישראליים לגורמי טרור המשתמשים בהם לקבלת מידע והברחת אמל''ח.

    הפיתרון צריך להיות ליגליזציה חכמה ומבוקרת, כדי להוריד את מחירי הסמים לרצפה, ולהפוך את הסחר ללא כדאי עבור משפחות הפשע.
    ממילא אף נרקומן לא יפסיק להשתמש בגלל שהסם יקר מדי, או לא חוקי.

    את התקציב שייחסך מהמשטרה, יש להעביר לטיפול בנרקומנים, ולתכניות מניעה אפקטיביות לנוער.
    במקביל, יש להגביר את האכיפה נגד מי שנוהג או מבצע פעולות מסוכנות אחרות בהשפעת סמים ואלכוהול.

  • 6.

    למר ערמוני - מכתב היה עושה את העבודה..

    שוקי, 10/04/08 13:31

    כדי להודות ליחידה במשטרה, יכלו לשלוח מכתב תודה שהיה עולה הרבה פחות ממה שהמשרד שלך גבה מהרשות למלחמה בסמים..

    יותר מזה - סיכוי סביר שהשוטרים בכלל לא הבינו שמדובר בהכרת תודה כלפיהם כי בנינו שוטרים הם לא ממש מבריקים, ובכלל לא נראה לי שמישהו חשב על זה כהוקרת תודה עד שבאת והסברת כאן.

    לסיכום - גזרתם קופון נאה על חשבון המלחמה בסמים..

  • 5.

    זה נכון אבל (ל''ת)

    ג, 10/04/08 13:29

    • איך זה נכון? מה הקשר בין סמים לפיגועים? (ל''ת)

      dd, 10/04/08 13:35

      • בעזרת מכירת הסמים הם מממנים את פעילות הטרור

        ?, 10/04/08 16:28

        מה לא ברור?

  • 4.

    מי הדפוקים שעומדים בראש הארגון הזה???!!!

    אייל, 10/04/08 13:27

    קודם כל, לצורך גילוי נאות, מעולם לא השתמשתי בשום סוג של סמים...ועדיין הפרסומות המפגרות הללו מקוממות אותי.

    • מה מקומם בהם? המסוממים הם נטל על החברה שאחר כך צריך ''להציל אותם''

      מעצמם, 10/04/08 14:05

      מי הדפוקים שמעשנים סמים?

      • אל תציל אותי מעצמי, אל תעשה לי טובות...

        ארז, 10/04/08 14:54

        אני מרוויח יותר ממך, אשתי יותר יפה מאשתך, יש לי יותר חברים וכולם אנשים נורמטיביים ומצויינים. אז לך תכתוב קמפיינים לרשות למלחמה בסמים ותעזוב אותנו בשקט.

        • א. אני אישה. ב. כשתיפול חזק לסמים אני ואחרים נצטרך לממן את ה''הצלה''

          מהתגובה מלמעלה, 10/04/08 16:28

          ג. אני לא פרסומאית ולא קשורה לרשות למלחמה בסמים.

          סתם אזרחית שנמאס לה שכספי המיסים שלה צריכים ללכת למטומטמים כמוך שמטגנים את המוח שלהם עד שיום אחד הם משתגעים ואני צריכה לממן אותם.

          נמאס גם שאתם עוזרים לחיזבאללה לעשות כסף.

          דרך אגב, העובדה שאתה חושב שזה חשוב אם אשתך יפה ומכניס את זה לדיון מעיד כמה אתה רדוד ומטוגן מוח.

          • כמה קשקושים בתגובה אחת?? כמה??

            אסי, 10/04/08 20:49

            מטגנים את המוח?? סורי.. את זה עושה הסלולרי, לא החשיש.

            עוזרים לחיזבאללה לעשות כסף?? את כנראה עדיין תקועה ברצח רבין כי רוב החשיש בארץ מגיע כבר מזמן ממצריים. החיזבאללה גילו צמח הרבה יותר עמיד וקל לגידול באקלים המזרח תיכוני - האופיום ממנו אפשר להפיק אופיאטים ואופיודים שונים וביניהם הרואין ומורפין. רק לפני כמה שבועות תפסו מזוודה בישראל שהגיעה מלבנון והכילה 38 ק''ג (!!) הרואין טהור. אדם המשתמש בהרואין אינו בר השוואה לאדם המשתמש בחשיש (והרי הכתבה מדברת כל דמוניזציה שעושים ל''חשישניקים'' ולא למכורים להרואין...)

            בלי קשר לכך, את יודעת כמה מוצרים את קונה שהם תוצרת סין ובכך את מפרנסת בסופו של דבר (אמנם בעקיפין - מיסים וכו'- אך אין בכך שום הבדל מצורכי החשיש הקונים מסוחר ישראלי חשיש לבנוני אשר מעביר בסופה של שרשרת אנושית אחוזים גדולים חזרה לחיזבאללה) את המשטר הסיני אשר מוציא את הכסף הזה על חוזי אספקת נפט ענקיים מאיראן בשווי עשרות מיליארדי דולרים ובכך מממן הלכה למעשה את תוכנית הגרעין וההצטיידות הצבאית האדירה של איראן. לכל מטבע יש 2 צדדים גברת...

            לסיום - לקרוא למישהו ''מטוגן מוח'' בתגובה להעלבה או הקנטה אישית מטוקבק אחר די מראה שרמתך האישית אינה גבוהה יותר משל אותו ה''מטוגן''...

          • הפתרון לזה, אגב

            גאון הדור, 11/04/08 20:21

            הוא שכל מי שלוקח סמים יחוייב לשלם יותר מיסים לדאוג לעצמו. פשוט וקל.

      • מת עליכם...

        אסי, 10/04/08 20:29

        יקירתי - חשיש הוא סם קל.
        אלכוהול וניקוטין הם סמים קשים.
        את רוצה להגיד לי שמעולם לא שתית אלכוהול או צרכת ניקוטין בצורה כזאת או אחרת?? אני מוכן להתערב שכן... אז תשמרי את הדמגוגיה לעצמך ולשאר ''מתקני העולם'' שיודעים יותר טוב מכל אדם אחר...

        כמה צדקנות..

        • להיות אלכוהוליסט זה בעיה קשה, לשתות כוס יין זה נחמד

          טלי, 11/04/08 06:01

          ולא, אני לא צורכת ניקוטין.יש מספיק זיהום סביבתי בישראל שאני לא צריכה את החרא הזה בריאות שלי.

          חשיש מכיל כימיקלים שיושבים בגוף ולא יוצאים החוצה. הם דופקים את תאי המוח ופוגעים בתפקוד. כוס יין דווקא תורמת לבריאות.

          אבל תמשיך לשקר לעצמך.

          • וואלה, אז איך בדיקות שתן הן למקסימום חודש? (ל''ת)

            אומפה לומפה, 11/04/08 20:22

  • 3.

    הקמפיין הזה דווקא השפיע עלי בצורה חזקה מאוד.

    הסטלן, 10/04/08 13:21

    מראה הפרצוף של נסראללה גרם לי לעשן עוד יותר.

    • גבר גבר (ל''ת)

      סבי, 10/04/08 14:29

  • 2.

    הרשות חייה על המסוממים

    אבי, 10/04/08 13:19

    ביום שלא יהיו מסוממים לאנשי הרשות לא תהייה עבודה אבל לא לדאוד הם רק מגבירים את השימוש

  • 1.

    יש לי הצעה: בדיקות שתן במשרד הפרסום ערמוני בייטס

    דון ג'ונסון, 10/04/08 12:38

    אני בטוח שחלק מהתוצאות, בייחוד כנראה אצל הצוות שעבד על הקמפיין ההזוי הזה, יפתיעו קצת את הרשות למלחמה בסמים. (גוף שכדאי לבטל אותו לאור ''ההצלחה'' הכבירה שלהם)

    • חחחחחחחחחחח הרגת אותי

      xxxxxxxxxx, 10/04/08 13:45

      ואאי אני חייב לעשן משהו

    • רעיון גדול (ל''ת)

      בגין, 10/04/08 14:29

    • ואותה בדיקה בוועדת החוץ ובטחון

      הידרו, 10/04/08 14:38

      של הכנסת תפתיע אפילו יותר אנשים.
      מצד שני - פתאום הקשר בין שאכטות ובין בטחון המדינה מקבל טוויסט מעניין

    • אחי אתה גדול הפלת אותי מצחוק (ל''ת)

      בנצי, 10/04/08 15:23