• 145.

    נראה דווקא שהוא חי יפה עם אשתו. (ל''ת)

    רחלי, 14/04/08 07:17

    • אז הוא לא קורא לאשתו כוס ממורמר? (ל''ת)

      ולא מצמיד מגהץ?, 14/04/08 11:53

  • 144.

    יצפאן הוא סוס מת (ל''ת)

    סלוצקי, 14/04/08 03:39

  • 143.

    רק שתדעו: פרפקטציוניזם זה חוסר ביטחון

    אפי, 14/04/08 00:50

    מי שכ''כ חשוב לו שהכל יהיה מושלם, ומאבד את הצפון בגלל משהו אחד קטן שמשתבש - זה חוסר ביטחון עצום ביכולת האמיתית שלך...

  • 142.

    משפט לאיש הזה אם הוא אמר ככה על ניצולי השואה + הטרדת נשים (ל''ת)

    ., 13/04/08 21:28

  • 141.

    וזה אחד שרצה שנחשיב את דעתו בעד שימעון פרס.... (ל''ת)

    נגעלת, 13/04/08 19:32

  • 140.

    לחלוב עד הסוף

    לוליטה, 13/04/08 15:57

    דנה ובועז התגובות אינן רציניות.
    כל עוד יש חלב בפרה, תמשיכו להגן.
    את האמת כולם יודעים.
    או שאתם קרוצים מאותו חומר....

  • 139.

    איפה דני....

    ג, 13/04/08 15:45

    מדוע דני, לימור, תחייה, אורן,ועוד עשרות שותקים! תוציאו את האמת.....
    תקראו לחיה בשמה!
    ואל תשכחו כמובן את בועעעעז
    גם אני הייתי שם!!!!!!!!!!!!!!!

  • 138.

    אם התברר כי דבריו של יצפאן

    ר., 13/04/08 14:40

    אל האיש בנוסח: ''חבל שהיטלר לא גמר עם כל המשפחה שלך כולה, כי באמת נאמרו על ידי יצפאן, אזי אין ליצפאן מקום בתרבות הישראלית, על הבמות, בטלויזיה, אני אחרים אותו!, כבר לא אומר על הדברים האחרים הנוראים המצטיירים מהכתבה, אך בשבילי גרוע מכל, זו אמירה הזו , אם היא אכן נאמרה. חייבים בדיקה מעמיקה! עוד ברצוני להוסיף: גם אין מקום בתרבות הישראלית ליורם גאון וזאת בגלל בקשתו האיומה לקבל תשלום עבור הבצוע של שני שירים באושויץ מקום ספוג בדמם של מיליוני בני האדם

    • הזוועה הזאת אכן נאמרה. יש לכך עדויות. (ל''ת)

      מישהו שיודע, 13/04/08 17:44

  • 137.

    מגהץ

    צביקה, 13/04/08 14:32

    לפי איך שפניו מצולקות... אולי הוא הצמיד גם לעצמו....

    • הוא שכח לכוון על חום מקסימלי (ל''ת)

      כמה חבל, 13/04/08 22:05

  • 136.

    להצמיד מגהץ לפנים, לקרוא למישהי כוס ממורמר, לאיים בלשבור משקפיים (ל''ת)

    הוא חולה נפש!!!, 13/04/08 14:15

  • 135.

    פני צלקת

    ד. קורליאונה, 13/04/08 14:11

    ומתנהג בהתאם. מה לא מובן.

  • 134.

    מדוע עליי לא

    אורן, 13/04/08 11:09

    עבדתי במחיצתו שנים. עליי הוא לא התפרץ

    • או שאתה משקר, או שאתה במיעוט. עם ים הוכחות לאלימות אי אפשר להתווכח. (ל''ת)

      גלית, גבעתיים, 13/04/08 14:20

      • טוב נו..אתה גבר!! (ל''ת)

        חחח.., 13/04/08 14:55

    • לא קראת? הוא שונא נשים

      שים לב, 13/04/08 14:56

      מודגש במיוחד שהוא לא עשה את זה לגברים.
      שמעתי עליו שהוא חי חיים כפולים... זה נכון?

  • 133.

    כל הכבוד למעריב שחושף את האמת (ל''ת)

    נטע, 13/04/08 10:23

  • 132.

    גם אצל גיא פינס סיוט מהגהינום לעבוד (ל''ת)

    דנה, 13/04/08 10:20

    • תוכלי לפרט...? (ל''ת)

      ?, 13/04/08 11:13

    • וגם אצל סגן ראש עיריית אשדוד, ליאון בנלולו. המבינות יבינו... (ל''ת)

      אשדודית, 13/04/08 19:34

  • 131.

    כל מילה אמת. מגיע לו שייכשל בהכל (ל''ת)

    גילי, 13/04/08 10:20

  • 130.

    ידוע שהוא מטורף

    יעל, 13/04/08 10:02

    ומי שקשה לו לסבול שיעזוב.
    אנשים כדי להשוויץ שהם עובדים עם יצפאן מוכנים לעבור השפלות קשות וזו בעיה שלהם.
    וקשת - אם היו קובעים זמן שידור נורמלי וקבוע אז הרייטינג היה טוב יותר.
    כל שבוע כבר לא ידענו מתי יש תוכנית. כל פעם ביום אחר ובשעה אחרת. התחילו אחרי 10 בלילה וזה ידוע שהרייטינג אחר בשעות האלה.
    לא כל מה שהוא עשה הי לטעמי אבל המגמה לחסל לכוכבים את הקריירה למען כותרת בעיתון נראית מוגזמת. לא שכחתי מה עשו לריטה לא מזמן.
    יש דברים גרועים יותר.

    • מכון! (ל''ת)

      אכן.., 13/04/08 11:14

  • 129.

    המגהץ - היה בתקע?

    לימור, 12/04/08 23:58

    או שכל הקמטים נשארו?

    גם טייס וגם פלסטיקאי. שניים במחיר מבצע.

  • 128.

    העיקר שככככולם יודעים שהוא תרם 5000 שקל ליום חדש (ל''ת)

    אריאל, 12/04/08 22:57

    • כן, כמו העבריינים האלה שתורמים לבתי הכנסת ומרגישים שטוהרו. (ל''ת)

      הכל חרטא, 13/04/08 12:40

  • 127.

    אולי הצופים הם הטיפשים

    דודי, 12/04/08 22:43

    אם ההומור כל כך ירוד, נמוך, גזעני וכו', אז אולי הצופים שממשיכים לצפות הם הטפשים?

    בינתיים, שיחזור להשתפשף במתנ''ס. אולי שם יהיה בן אדם, ועוד יחזור אלינו...

  • 126.

    אולי הצופים הם הטיפשים

    דודי, 12/04/08 22:43

    אם ההומור כל כך ירוד, נמוך, גזעני וכו', אז אולי הצופים שממשיכים לצפות הם הטפשים?

    בינתיים, שיחזור להשתפשף במתנ''ס. אולי שם יהיה בן אדם, ועוד יחזור אלינו...

  • 125.

    אולי הצופים הם הטיפשים

    דודי, 12/04/08 22:43

    אם ההומור כל כך ירוד, נמוך, גזעני וכו', אז אולי הצופים שממשיכים לצפות הם הטפשים?

    בינתיים, שיחזור להשתפשף במתנ''ס. אולי שם יהיה בן אדם, ועוד יחזור אלינו...

  • 124.

    מה בדיוק כישלון פה? 2.7 מיליון צופים זה כישלון?!? (ל''ת)

    יונתן, 12/04/08 22:27

    • מאיפה הגעת למספר הזה? אולי 270 אלף, וגם זה יותר מדי עבורו (ל''ת)

      במה יש לצפות?, 12/04/08 22:54

  • 123.

    הייתי שם.....

    עבדתי איתו, 12/04/08 22:09

    מדובר באיש לא קל, וזה באנדר - סטייטמנט, אבל דבר אחד אי אפשר לקחת ממנו - פרפקציוניזם בלתי מתפשר מתוך רצון לעשות את המיטב ובכל מחיר. במקרה הזה המחיר גבוה מנשוא, אבל עמוק בפנים, אין לו שום עניין ישיר או עקיף לפגוע ולרמוס אנשים, ההפך הוא הנכון. מי שמכיר יודע. ואני יודע. כל התנהגותו נובעת מתוך לחץ בלתי נשלט שהכל יהיה מושלם. מדובר באיש מהיר מחשבה וקשה לו לשאת התנהלות בינונית. בתעשייה הזאת הבינוניות חוגגת ועבור איש כמו יצפאן, זו הטרגדיה בהתגלמותה. הדרישות שלו מעצמו הן גבוהות מנשוא וכך גם מאנשיו. מי שעוסק בהומור יודע כמה קשה ותובעני הדבר. לא, אין בזה כדי להצדיק אגרסיות והעלבות, אבל חד משמעית האיש לא קם בבוקר כדי לעלוב בעובדיו. באותה מידה בה הוא ''יורה'' על אחרים הוא ''יורה'' גם על עצמו ללא הפסק. זהו מחיר הפרפקציוניזם. הרצון להיות הכי טוב, כל הזמן ובעיני כולם גובה מחיר נפשי יקר. אם רק קצת יתפשר עם עצמו וישכיל להבין שאי אפשר להיות תמיד הכי הכי, נותרנו עם איש רחב לב. אמיתי. קומיקאי בחסד שבתוכו ילד קטן שרק רוצה שיאהבו אותו. אם אתה מבינים למה אני מתכוון.....

    • נשמע מעניין ביותר מה שכתבת... (ל''ת)

      וואלה?, 13/04/08 00:34

      • הייתי שם

        עבדתי איתו, 13/04/08 09:16

        וואלה לגמרי. הכל נכון

    • תהרוג אותי על איזה פרפקציוניזם אתה מדבר

      שלומית, 13/04/08 14:41

      הבן אדם מקלל ומצפה שכולם יתפקעו מצחוק, זה פרפקציוניזם?

      • זה קשור לפרפקציוניזם ועוד איך

        עבדתי איתו, 13/04/08 16:26

        חזרתי ואמרתי שהקללות לא מוצדקות. פשוט ניסיתי להסביר מהיכן הדברים מגיעים, על מנת שלא יווצר רושם שמדובר באדם ששם לו למטרה לרמוס לשם הרמיסה. לפעמים יש המון חן בקללות כשהן מגיעות בקונטקסט קומי, ושוב, כמי שהיה שם, רובן כאלה. ללא כוונה לפגוע וקורה שאחד ל.... בורח לו משהו חמור יותר כמו כוס ממורמר. לא מצדיק. לא מצדד. וכן, מרוב שהבנאדם פרפקציוניסט וחייב שהכל יתקתק עד לפרטי הפרטים, אז ברגע שזה לא מסתדר בדיוק כמו שהוא רוצה, הוא מגיב בסערת רגשות. אולי כי הוא טוטאלי בעשייה שלו, אולי כי הוא לא יכול לשאת בינוניות. אולי כי הוא יודע שהוא נמצא בפרונט והוא תלוי בכל כך הרבה גורמים שצריכים להוציא אותו טוב. ואולי כי קשה לו לשלוט בתגובות שלו. אין ספק שמצריך ממנו ''שיעורי בית'' שתפקידם ללמד שגם אם הדברים לא קורים כמו שרצית שיקרו, תשלוט בעצמך ותדע שגם כמעט מצויין זה מצויין לא פחות.

        • תמיד לכל חרא יש חרא יותר גדול שמגן עליו (ל''ת)

          לת, 13/04/08 17:51

        • שתי אפשרויות - או שלא היית שם, או שהיית

          אחד, 13/04/08 19:09

          שם ואתה ממציא סיפורים בגלל סיבה ששמורה איתך, אבל אין קשר בין האיש הזה לבין פרפקציוניזם. הדבר שהכי פחות מעניין אותו זאת התוצאה.

    • מספיק עם זה יא לקקן

      ידיד אמיתי, 13/04/08 15:35

      כולם יודעים מי אתה נושך כריות מסתתר בארון. צא כבר הומו....
      הלשון שלך מלאה מהחורים של כולם בטליויזיה ...יא לקקני

    • גם אני הייתי שם. פרפקציוניסט? בדיחה!

      עוד אחד, 13/04/08 15:48

      היה מאחר לישיבות בשעות. התעסק בכל דבר פרט למה שהיה צריך להתעסק. היה מצלם מערכונים בלי לקרוא אותם ולא היה איכפת לו אם טעה. היה מגיע לראיונות בלי שהתכונן. מי שבאמת עבד איתו יודע שמדובר באיש עצל שמעוניין יותר להיראות כמו איש עסקים חובק עולם מאשר באומן.

  • 122.

    סוףסוף כתבה אמיתית ולא מתחנפת על יצפאן! (ל''ת)

    מעריב שיחק אותה, 12/04/08 21:21

  • 121.

    לא יעזור מה יגידו, יצפאן אתה מלך (ל''ת)

    שרון, 12/04/08 20:23

  • 120.

    הוא אפס אפסים בשבילי (ל''ת)

    יקיר, 12/04/08 20:18

  • 119.

    ככה זה ... כששוכחים מאיפה באים עם שלוב קטלני של שתן שעולה לראש... (ל''ת)

    אריק כנען, 12/04/08 19:19

  • 118.

    99 אחוז מהתגובות זועמות על יצפאן. האחוז הנותר הוא בטח יצפאן עצמו (ל''ת)

    יצפאן אתה נבלה, 12/04/08 17:15

  • 117.

    הקללות

    אלי, 12/04/08 16:51

    אתה כנראה לא תהיה יקיר העדה

  • 116.

    בעניין הקללות ושינאת התימנים אלו הן שתי בעיות עירקאיות ידועות

    חחחחחח תפאנו, 12/04/08 13:43

    אנחנו והם, התימנים והעיראקים פשוט שמן ומים.
    אגב, אני כתימניה מכירה שלל קללות עיראקיות. איתי ביסודי למדו לא מעט עיראקים וקללות היו בכל משפט שני. יש בקללות שלהם רשעות שקשה לתאר. לא כמו קללות הפארש של התימנים.

  • 115.

    רוב הכוכבים הם אנשים קשים

    אלכס, 12/04/08 13:36

    הם חושבים שמגיע להם הכל כי הם ידוענים. פשוט בושה.
    כל אחד צריך להיות בן אדם קודם כל ולכבד את הסובבים אותו ואת אלה שעןזרים לו.
    יצפאן הוא כלום בלי כל הצוות שסובב אותו.

  • 114.

    מלקק לאשכנזים ...'' יש לי בבית חדר הנצחה לרבין'' בא לי (ל''ת)

    להקיא, 12/04/08 13:13

  • 113.

    יצפאן

    פיני, 12/04/08 12:58

    איך אומרים הגששים'' אם כולם אומ רים כנראה שזה נכון''. אני כל הזמן אמרתי שהוא גזען וזהו כל מילה מיותרת.

  • 112.

    אלוהים העניש אותו בכשלונות בגלל בהמיותו (ל''ת)

    אילנית, 12/04/08 12:53

  • 111.

    זה ממש לשון הרע (ל''ת)

    א, 12/04/08 12:33

    • לשון הרע זה אם זה עלילות שוא. זה לא המקרה. (ל''ת)

      אחת שמכירה, 12/04/08 14:19

      • לשון הרע -זה אמת!הוצאת דיבה-זה שקר!תלמדו קצת יהדות!! (ל''ת)

        לא לדבר סתם, 12/04/08 23:26

  • 110.

    האיש הוא אידיוט מושלם, מה לעשות (ל''ת)

    שונא גזענים, 12/04/08 11:45

  • 109.

    יצפאן

    יהודה, 12/04/08 11:27

    פעם ראיתי חלק מתוכנית שלו והבנתי שזה מאוד מאוד רדוד

  • 108.

    הוא רק הביך אותנו בחו''ל. וכבר שנים לא מספק הסחורה. (ל''ת)

    שרון, 12/04/08 10:12

  • 107.

    כמו טוביה צפיר- למה לא מעיפים אותו ומיד ! (ל''ת)

    אור בנטוויץ, 12/04/08 10:02

  • 106.

    בכלל לא מצחיק היצפאן הזה!!!-- (ל''ת)

    עלה לו השתן, 12/04/08 09:48

  • 105.

    התוכניות הן תת-רמה ומתאימות לאיש עצמו שכנראה גם

    עצבנית, 12/04/08 09:32

    הוא לא מי יודע מה. חוצמזה ...יצפאן ...נמאסו החיקויים שלך, אתה פאססססה!!!!

  • 104.

    מדוע הם לא תובעים לו את הצורה?

    תוהה, 12/04/08 09:19

    אם אלה הם מעשיו, ברור שניתן למצאו איזה סעיף בחוק בכדי לתבוע אותו על מעשיו הנלוזים ובמונחיו שלו ''לחרע לו את הצורה''.

  • 103.

    החומרים שכותבים לא , לא משהו. לא מצחיק. (ל''ת)

    דדד, 12/04/08 08:59

  • 102.

    כמו שלמה בר-אבא

    קורא, 12/04/08 08:40

    במחשבה שניה אחרי קריאת הכתבה נדמה לי שיצפאן הוא סוג של שלמה בר-אבא אבל בלי העומק התיאטרלי של שלמה בר-אבא...

    מעניין איך שלמה בר-אבא מאחורי הקלעים - האם הוא ביסודו באמת כל כך מוטרף, שרוט ולא מרוסן ???

    יצפאן כנראה מיצה את הקטע אבל לא יודע איך להמשיך הלאה - מצער.

    • שלמה בראבא עדין ובכלל לא וולגרי (ל''ת)

      מולי, 13/04/08 14:56

  • 101.

    מי האיש הזה?מופיע בישראל? (ל''ת)

    טלויזיה, 12/04/08 08:23

  • 100.

    יש לו הומור רדוד וטיפשי (ל''ת)

    חגית, 12/04/08 08:00

  • 99.

    הוא לא מבין שקללות לא מצחיקות אף אחד (ל''ת)

    נעים, 12/04/08 07:59

  • 98.

    עבד כי ימלןך!!! (ל''ת)

    ממש, 12/04/08 07:39

  • 97.

    לצעוק על העובדים איתו? לקלל?

    ישראלי, 12/04/08 07:26

    את תכניתו של יצפאן ראיתי רק בתכנית הראשונה וגם אז אחרי 10 דקות עברתי ערוץ,
    לא אוהב דברים ממוחזרים,
    לפני שנים הרבה כאשר הייתי צעיר ומבטיח היה לי בוס שנהג לצעוק על העובדים הכפופים לו, אגב, העובדים היו מהנדסים מהתכניון,
    עלי לא צעק, תמיד אמרתי לחברי לעבודה ולבוס עצמו כי אם יגיע היום ויצעק עלי אני פורש באותו היום,
    כך היה, נכנס לחדרי התחיל לצעוק ולצרוח, ישבתי בשקט, שמעתי (לא הקשבתי)כאשר סיים עליתי להנהלה, השארתי מכתב התפטרות נפרדתי מחברי לעבודה והלכתי לביתי,
    אחרי מספר ימים מצאתי עבודה חדשה,
    אגב, אותו בוס שהיה (מסכן)חולה סכרת רדף אחרי שאחזור לעבודה במשך תקופה די ארוכה, ,
    גם הורי זכרונם לברכה לא צעקו עלי וכך אני מתנהג לילדי ולעובדים תחתי,
    שבת שלום

  • 96.

    על מה הרעש

    דורין, 12/04/08 07:07

    ברור שהאיש משוגע מהמר כבד ובעל פתיל קצר הנשים שנכוו ממנו צריכות לרוץ למשטרה

  • 95.

    נפילת יצפאן-סמן של שינוי חברתי מבורך

    ברומטר, 12/04/08 03:34

    חברה מניבה תמיד את מי שדומה לה - להיות לה כוכב או מנהיג.

    העזיבה של הקהל את יצפאן לכיוונה של תכנית ''ארץ נהדרת'' מסמנת את השתבחות טעם הקהל ובחירתו בגיבורים חדשים עם סוג הומור בעל איכויות משופרות.

    וזהו סמן חברתי מבורך לשינוי החברה בישראל לכיוון טוב יותר.

    האמן-בדרן המשקף את החברה בישראל עבר שידרוג - כמו קהל הצופים.

    וליצפאן-אנרגיה שלילית לא נעלמת, היא חוזרת למי שיצר אותה.

  • 94.

    יצפאן אתה פשוט ב ה מ ה !!!! (ל''ת)

    וגם הסוכן שלך, 12/04/08 02:27

    • אמת (ל''ת)

      אמת, 12/04/08 14:19

  • 93.

    אני זוכר שהיינו בהופעה שלו

    עדי, 12/04/08 02:24

    בתיכון. חיכינו מחוץ למקום לאחר תום ההופעה רק כדי להגיד שהיה נחמד, כמובן שהוא יצא וצרור קללות עסיסייות באמתחתו.
    שמעתי אח''כ דברים שונים ומשונים מאנשים שהתקינו אצלו את ממיר הכבלים ועוד כל מיני.
    אני לא מכיר איתו אישית, אבל כל מי שאני מכיר שמכיר אותו לא ממש שח להרעיף עליו מילים חמות.

  • 92.

    זה לא חדש - הבנאדם מטורף!

    אני, 12/04/08 02:14

    כל מי שעבד איתו ולו יום - יודע עד כמה האיש מטורף. זורק טלפונים בסט על הלהקה, מקלל וצורח בלי הפסקה. וה'נסיעות' שלו לחו''ל הם חלק מבעיית הימורים כבדה ממנה הוא סובל. המצב-רוח שלו נקבע ע''פ כמה הוא הפסיד בסוף השבוע בהימורים...

  • 91.

    לחבורת המתלהמים והגיזענים...

    גורג'י., 12/04/08 02:07

    אז ככה , לאשכנזים ...כשאבות אבותיו של יצפאן בנו את מגדל בבל , אבות אבותיכם , פלו כינים אחד מהשני על צמרות העצים.

    מי שצוחק אחרון , הוא זה שקיבל 1.3 מליון דולר לעונה במשך חמש עונות...

    אתם צריכים 10 מחזורי חיים בשביל להרוויח עונה אחת שלו.

    אתם יודעים מה יצפאן היה אומר ?
    '' ימותו הקנאים '' .

    כה אמר העיראקי הזה .

    • בסדר, זה בנוגע לאשכנזים

      עומר, 12/04/08 13:25

      הבנו - האשכנזים לא אוהבים את יצפאן בגלל שהוא עיראקי.
      ומה עם התימנים? רומנים? מרוקאים? ו....עיראקים?
      גם שם יש המון שיצפאן פשוט לא מצחיק אותם...

    • ג'ורג'י, תבורך שיצאת נגד הגזענים! אתה חסיד אומות העולם!

      כולם שווים, 12/04/08 14:40

      איזה כיף לקרוא אדם נאור כמוך גם רהוט גם אינטליגנטי וגם עם ערכים של שיוויון וכבוד! תיסלם אחי! הראית להם לכל האשכנזים המניאקים! הראית להם שאנחנו לא ערסים!

    • אתה גזען מתועב, שטוף רגשי נחיתות (ל''ת)

      מגעיל אותי, 13/04/08 12:46

  • 90.

    דוחה היה, דוחה תמיד יישאר, יימך שמו (ל''ת)

    מישהו שעבד איתו, 12/04/08 01:58

    • ''יימח'' טמבל. עם עילגים כמוך לצידו, פלא שהוא יצא מהכלים? (ל''ת)

      שושנה, 13/04/08 08:44

      • חזק (ל''ת)

        גלעד, 15/04/08 09:12

  • 89.

    אנשי הפקה חצופים.

    פ, 12/04/08 01:36

    אם היה לכם כל כך קשה - למה לא קמתם והלכתם?
    מי החזיק אתכם בכוח?
    נשארתם רק כי היה ''כבוד לעבוד אצל יצפאן''?

    • גם נאנסות שותקות...

      ד, 13/04/08 17:01

      לא כל כך מהר ניתן למצוא פרנסה. גם נאנסות שותקות זמן רב. ההקבלה מתאימה!!!

  • 88.

    סוף סוף יצא המרצע מהשק

    אחד העם, 12/04/08 01:19

    יצפאן שונא נשים ,תמנים ,פולנים וסתם אשכנזים .
    וכן הוא גזען .

  • 87.

    הומור נחות וגס רוח

    נעה, 12/04/08 01:06

    אני הגעתי למסקנה הזאת עוד בשנת 1992 ומאז אני מקפידה להדיר עצמי מכל תכנית הקשורה בו.

    מסתבר שמדובר בבהמה שוביניסטית ('כוס מהלך') וגזענית (זילות השואה) גם בחיים האמיתיים שמאחורי המסך.

  • 86.

    לא מופתע. הייתי בהופעה שלו והוא זלזל בקהל בצורה מעליבה (ל''ת)

    לקוח מאוכזב מאד, 12/04/08 00:28

  • 85.

    למה הוא לא הולך לנוח ? מה לא עשה מספיק כסף? מ

    JIM BEAM, 12/04/08 00:27

    קומיקאי כמותו צריך כבר לנוח עם משפחתו,,איפה כל הכסף שהוא עשה הלך על אבקה,,ואי ואי מסכין,,,

  • 84.

    יש להקיא מהחברה מי שקורא לבחורה כוס ממומר (ל''ת)

    איילת, 11/04/08 23:51

  • 83.

    תמיד הוא לא היה חזק ביחסי האנוש שלו .

    רון, 11/04/08 23:24

    פרצופה של המדינה !

    בושה!

  • 82.

    כל הכישרון שלו לא שווה כלום אם ככה הוא מתייחס לאנשים !! הוא צריך רק

    להתבייש !!!!!, 11/04/08 22:39

    וקשת סתם מבלבלת ת'שכל ...
    עובדה שהם הורידו את התוכנית כי הרייטינג היה על הפנים .

  • 81.

    הוא כבר מזמן לא מצחיק...

    נעמי, 11/04/08 21:39

    לא ברור לי מי עדיין מסתכל בשטויות שלו חסרות הרמה

  • 80.

    בסופו של דבר, עירקי נשאר עירקי. (ל''ת)

    ., 11/04/08 20:41

    • וגזען כמוך נשאר גזען!

      בא להקיא, 11/04/08 21:10

      כמה גזענות יש כאן בתגובות נגד יאצפן. מה הסיפור שלכם? נגד מנחה אשכנזי הייתם כותבים כאלה דברים? רוצים לבקר אותו - בבקשה, מה זה קשור לעדה שלו? בא להקיא מכם, יא גזענים חשוכים

      • צודק,אך ההמור של יצפן נמוך

        xxxxx, 12/04/08 14:36

        בלי יהדות עירק לא היה כסף בקופה של המדינה הזאת ,מי משגיח כאן על הכללים,והחוק העירקים הם דייקנים יותר מהיקים.מילה שלהם זאת מילה לא כמו התימינים מה לעשות אם עובדות לא מתווכחים,שלום ועוד פעם שלום הפעם אחי היהודים מספיק שנאת חינם היו שלום!!!!!!!!

        • העירקים הם פולני המזרח

          אהווי, 13/04/08 22:09

          ומה עשו לך התימנים שנטפלת אליהם?

    • 80-הלוואי והבנות שלי יתחנתו עם עיראקי ....

      נשואה לעיראקי, 15/04/08 11:25

      העיראקים הם הבעלים הכי טובים בעולם !!!

  • 79.

    מתי הוא הצחיק?? (ל''ת)

    הארי, 11/04/08 20:22

  • 78.

    פעם עיראקי תמיד עיראקי (ל''ת)

    סם, 11/04/08 19:56

  • 77.

    עבד כי ימלוך !! (ל''ת)

    שלמה, 11/04/08 19:52

  • 76.

    אם לפחות הוא היה מצחיק. כולה גיחי גיחי (ל''ת)

    מסריח מהפיג'מה, 11/04/08 19:49

  • 75.

    הפשפש שעלה לגדולה, ליצן שהתמלא בחשיבות עצמית מגוכחת (ל''ת)

    וההומור? נמוך.., 11/04/08 19:33

  • 74.

    סוף כל סוף

    נשמתי לרווחה, 11/04/08 19:30

    אז היום יורדים על יצפאן. באמת נשמתי לרווחה שירדו כבר מרפי רשף ומאוקון, כי זה באמת כבר היה ממוחזר.

  • 73.

    הפיג'מה שמתחת לחליפת הוורסאצ'ה

    אנא כורדי, 11/04/08 19:26

    עלתה לשילטון.

  • 72.

    הדבר הטוב יחיד בשלום אנד גוד איבנינג

    מבקר המדינה, 11/04/08 19:25

    היו הפרומואים שלה.

  • 71.

    יצפאן הוא שטותניק בעל כישרון

    פרשן, 11/04/08 19:21

    יצפאן מגלם בתוכו דבר והיפוכו.

    הוא בעל כישרון ענק כאומן אבל רדוד בתור אדם. לכן, יש לו המון מה להעניק כקומיקאי אבל אין לו שום אמירה משמעותית בהופעות שלו.

    הוא כנראה באמת אינו מסוגל להבחין במשהו יותר עמוק בכל מה שהוא עושה כאומן. יתרה מזאת, הוא כנראה גם אינו מבחין בגבולות שבין מה שהוא עושה כקומיקאי לבין מה שהוא באמת במציאות.

  • 70.

    יאצפן דיווה עיראקית

    זיגמונד, 11/04/08 19:20

    כל פסיכיאטר היה מת לפאציינט כמוהו.

  • 69.

    יצפן מבריק? טוב, זה גם סוג של הומור. (ל''ת)

    משועשע, 11/04/08 19:07

  • 68.

    יש לו הומור ירוד ביותר... עלוב נפש (ל''ת)

    שימי, 11/04/08 19:07

  • 67.

    יצפאן כבר הרבה זמן ממחזר את עצמו - וזה ממש לא מצחיק !

    אביב, 11/04/08 18:57

    כבר בעונות ! האחרונות שלו בערוץ 3 לא היה טעם לראות את התוכנית .

    מחזר את עצמו אותם דמויות אותם צעקות -- כבר לא מצחיק !!!

    מאותה בדיחה אפשר לצחוק פעם...פעמיים וזהו

  • 66.

    השאלה מה עושים עם זה?

    רמי, 11/04/08 18:51

    מה עושים עם מנהלים ו''טאלנטים'' שמרשים לעצמם להתעלל?

  • 65.

    יש להפריד בין יצפאן האיש הפרטי ליצפאן בטלוויזיה

    הראלה גיל, 11/04/08 18:42

    יש להפריד בין יצפאן האיש הפרטי ובין יצפאן המופיע בתכנית. האיש צריך אולי, משהו להרגעה. הוא מוכשר , ללא ספק אך אולי לאנשים כבר נמאס מאותו ריטואל, ולכן הוא צריך ,כנראה, לצאת קצת לחופשה, לאגור אנרגיות חדשות ולצאת עם תכנית חדשה.
    כל הטוענים שהוא מתנהג בצורה מחפירה היו צריכים להעמיד אותו מייד על מקומו ולא לשתוק ולסבול, אנשים כאלה ממשיכים בהתנהגות כזאת, אלא אם כן מעמידים אותם במקום.

  • 64.

    זה סופו של כל בלון

    .אלי, 11/04/08 18:40

    עלייתו ונפילתו של הריי.....תגידו זה שהוא שטנא נשים ומרבה להילבש כמו אישה מה זה אומר ???

  • 63.

    מה אתם אומרים. (ל''ת)

    יייייייייייי, 11/04/08 18:35

  • 62.

    הוא אף פעם לא היה מצחיק TBH! (ל''ת)

    טל, 11/04/08 18:26

  • 61.

    ''טאלנט האהוב ביותר בישראל'' ?

    האחד, 11/04/08 18:20

    עוד בהתחלה לא אהבתי את ההומור הירוד שלו שהוא עבד על אנשים, זה לא היה מצחיק כל השטויות שהוא עשה.

  • 60.

    פשוט גועל נפש, ככה זה שאתה נעשה אדם עשיר. (ל''ת)

    נ, 11/04/08 18:15

  • 59.

    שיעוף,ברוטאלי!גוד באי ולא להתראות (ל''ת)

    צא בחוץ, 11/04/08 18:08

  • 58.

    אני חושב שהכתבה הזו תועיל ליצפאן

    רונן.ק, 11/04/08 17:19

    אני חושב שהכתבה הזו תועיל ליצפאן.
    השתן באמת עלה לו לראש.
    התוכניות של יצפאן החל מהתוכנית הראשונה ועד לאחרונה, עלו אל המרקע בקול תרועה רמה ובציפיות גדולות שיצפאן לא עמד בהן.
    יצפאן ביזה את עצמו בכל תוכנית מחדש ולא הצליח לגרד ממני אפילו חיוך מאולץ, ואני דווקא הייתי מעריץ שלו בעבר.
    יתכן שיצפאן צריך לפרוש כדי לחדש לעצמו את החומרים שלו ולחזור כקומיקאי מרוענן ומבטיח.
    הוא הרי אדם מוכשר.
    יצפאן הוא לא ''גאון''. הוא קומיקאי ותו לא.
    כמותו יש עוד מאות ואולי יותר.
    אולי בינתיים כדאי לתת גם להם איזה צ'אנס עד שיצפאן יתאפס על עצמו.

  • 57.

    יצפאן הוא מלך בתחומו, אל תנסו להמציא אותו מחדש. (ל''ת)

    מצחיקן, 11/04/08 17:14

  • 56.

    מה זה אומר על צופי ערוץ 2? (ל''ת)

    איכס, 11/04/08 17:07

  • 55.

    הצורר מבגדד? יותר ''האגזוזן מבצרה''

    לואי, 11/04/08 16:51

    :)

  • 54.

    אם כך, לא פלא שהתכנית לא הצליחה... (ל''ת)

    הכל קארמה, 11/04/08 16:48

  • 53.

    ראיתם איך סיינפלד התייחס אליו? ככה מגיע לו הוא מגעיל

    עובדה, 11/04/08 16:41

    ולכן זה בעצם אומר הכל

    • סיינפלד גם הוכיח אותו על סוג ההומור שלו

      תות, 11/04/08 17:50

      סיינפלד בניגוד ליצפאן הוא בדרן אינטלגנטי משכמו ומעלה.

      כשיצפאן ניסה לעשות לידו בדיחת גרעאפס-נוד-חיקוי, סיינפלד הוכיח אותו ואמר לו: ''לא, זה לא סוג ההומור שאני עושה, זה לילדים בני 5''

      כנראה יצפאן לא הפנים, לא למד ולא הבין את הרמז.

    • תות את צודקת מאה אחוז סיינפלד פשוט לעג לו ויאצפן לא הבין את זה

      נכון מאוד, 11/04/08 21:47

      יאצפן הוא התחתי של התחתית , אותם אנשים שאוהבים אותו קונים תמרוקים מפנינה רוזנבלום ואוהבים את דודו טופז ת אין נמוך מזה

  • 52.

    פעם אהבתי אותו

    אלי, 11/04/08 16:38

    פעם מאד אהבתי את אלי, אבל בשנים האחרונות יצא לי מספר פעמים לראות אותו מתנהג אל מרואייניו בצורה רשעית, מבזה ופוגעת. חבל שהוא לא מפנים את העניין הזה שחלק מהאנשים לא אוהבים הומור כזה.

  • 51.

    יצפאן הוא גאון אחד הגדולים ב ע ו ל ם

    גברת, 11/04/08 16:38

    יצפאן מהגדולים בעולם
    לא רק קומיקאי
    שחקן
    מגיש
    שראיש בעל כישורים מ ד ה י מי ם ונדירים
    ולאיש כזה צריך לתת לעשות את ואיך שהוא רוצה לעשות את הדברים ולא לשבת לו בהפקות על הראש עם שטויות של נערות הפקה או מזדקנות או בחיתולים

    תנו לו לעבוד ולהיות מעורב בתכניות שלו ולעשות אותן כפי שהוא רוצה

    • אחד הגדולים בעולם ?

      A, 11/04/08 18:26

      גברת, איזה חומר את לוקחת?

      • מצמיד מגהץ לפנים? גאוני! אומר ''חבל שהיטלר לא הרג אותך''? גאוני!

        גברברון, 14/04/08 01:06

        יצפאן קורא למישהו ''כוס ממורמר''? איזה גאון! ענק!
        יצפאן מאיים לשבור למישהי את המשקפיים? איזה גאון. אחד הגדולים בעולם.
        מעליב ופוגע בבוטות קיצונית אנשים שעובדים איתו? וואו, הוא ממש גאון. פשוט ענק.
        גברת, את םשוט מטורפת אם בנאדם כזה מקבל ממך את המחמאות גאון וענק. הוא גוש חרא קטן שצף בתוך הקפוצ'ינו שלך. שיהיה לך לבריאות, גברת.

      • אכן הגברת צודקת קומיקאי מהגדולים

        אדון, 29/11/08 00:22

        ניראה לי שייש איזה קנאי שרוצה את משבצת השידור של יצפאן בטח יקבל אבל נא לזכור אלי יצפאן אחד וטויחיד במינו פשוט ענק!

    • ''מזדקנות'', ''בחיתולים''? אתה נשמע בדיוק מסוג האנשים שיחשבו שהוא גאון (ל''ת)

      אותה תת רמה, 11/04/08 18:26

      • יצפאן גאון ומסכנים הקנאים תנו לו לעבוד הוא ע נ ק (ל''ת)

        אדון, 13/04/08 01:39

    • גאון זה מושג יחסי - ככל שאתה מטומטם יותר כך טמבל נראה לך גאון (ל''ת)

      לזו מלמעלה, 12/04/08 09:16

  • 50.

    אני זוכר שהוא דווקא התחיל ב''מוצ''ש'' בערוץ הראשון בסוף שנות ה-80

    Nושון, 11/04/08 16:26

    שם הוא עוד היה טוב.
    אחרי זה הפסקתי לראות אותו.

    • הוא היה קודם ב''הצצקנים'' (ל''ת)

      גלעד, 15/04/08 09:18

  • 49.

    ''כוס ממורמר''. חתיכת שוביניסט גס רוח ומגעיל

    מזועזעת, 11/04/08 16:25

    ומה זה צריך להביע שהוא הצמיד מגהץ לפנים של עובדת?

    זה אלימות בצורה הכי בוטה. היו צריכים לקרוא אותו לסדר ולשקול להשעות אותו על דבר כזה (שלא נדבר על כך שהעבודת יכלה לתבוע ולהגיש תלונה במשטרה).

    למה כיסו על התנהגות כזו?

  • 48.

    יצפאן, לך תשאל איך אופרה וינפרי עושה (ל''ת)

    את זה לאורך זמן, 11/04/08 16:15

  • 47.

    השתן עלה לו לראש וחלחל למוח שלו. (ל''ת)

    אבי, 11/04/08 16:10

  • 46.

    אפשר להוציא את יצפאן מהצכ'ונה, אבל אי אפשר להוציא את הצ'כונה מיצפאן (ל''ת)

    פיני, נוה-שרת, 11/04/08 15:40

    • וממך אי אפשר להוציא את הגזענות (ל''ת)

      איכס, 11/04/08 18:32

      • מה עניין גזענות, מישהו הזכיר מוצא? מכיר את הביטוי ''רגשי נחיתות''? (ל''ת)

        פיני, 11/04/08 20:35

    • כול מילה בסלע פיני !!

      שלמה, 11/04/08 19:37

      אפילו הייתי מוסיף !!!
      עיראקי תמיד נשאר עיראקי

  • 45.

    מתאים לישראלים להרים מישהו ואחר כך לרסק אותו. (ל''ת)

    מעטים הם, 11/04/08 15:38

  • 44.

    אם אנשים קרובים אליו מגוננים עליו סימן שהוא בחר טוב (ל''ת)

    אתם לא יודעים, 11/04/08 15:24

    • =אם יש לו טוקבקים בתשלום, הוא בחור טוב (ל''ת)

      אתם לא יודעים, 11/04/08 17:07

  • 43.

    תעזבו אותו..בסופו של דבר הוא מצטער על זה (ל''ת)

    אל תדון אדם עד, 11/04/08 15:22

    • כמה מקבל טוקבקיסט מכור? (ל''ת)

      כמה בדיוק?, 11/04/08 18:04

  • 42.

    אני לא מאמין לשמועות..בפרט על יצפאן,אחלה בן אדם,כן ירבו! (ל''ת)

    הכל שקר, 11/04/08 15:02

    • אז זהו, שזה כבר לא שמועות!! (ל''ת)

      אני, 11/04/08 16:03

  • 41.

    פרימיטיבי שנופח מעבר למימדיו (ל''ת)

    גלעד, 11/04/08 14:54

    • אוי כמה שאתה צודק גלעד

      שלמה, 11/04/08 19:41

      עבד כי ימלוך ץ רואים איך שהעניבה לא מתאימה לפרצופו האמיתי ??
      לי נראה שהוה יראה הכי טוב עם קפייה וגלבייה ץ

      • מה קרה ירד על אשכנזים ויצאה הגזענות הסמויה הרגילה? (ל''ת)

        איציק, 12/04/08 12:54

  • 40.

    ה''קוזה'' שבוראט מוציא מהאף יותר מוכשרת מיצפאן. פאתטי, אבל לגמרי... (ל''ת)

    ג'ורג', 11/04/08 14:52

  • 39.

    הברוטליות נובעת מחשש למקום ומצורך להוכחת ''גאונות''.

    אוביו''ס, 11/04/08 14:49

    אתה רוצה להיות גאון מוטרף?
    תעשה משהו גאוני ואל טיטרף סתם!

  • 38.

    ''הצורר מבגדד''

    ראובן, 11/04/08 14:47

    ככה זה שאין מנהל אומנותי טוב,
    הקהל והצופים אינם טמבלים, כמה פעמים אפשר ''לעבוד'' עליו עם שטויות והומור קלוקל ?

    בנוסף לכל אלה יצפאן הוא חקיין טוב, אך כאדם הוא פחות נוח.
    מדבר במקום להאזין, מתגאה במחשבה שהוא אדם עליון.

    באמנות הבמה אין קיצורי דרך.
    גם אם אתה מצליח, עליך ללמוד
    את המקצוע.
    גם כל זוכי כוכב למיניהם - יתכן ויפרצו חד-פעמית, אך לאורך הזמן אף אחד לא יזכור אותם.

    • ראובן, מדוייק! (ל''ת)

      נעם, 12/04/08 00:47

  • 37.

    איש לא מקובל בעולם לדעתי

    הצופה בתוכנית, 11/04/08 14:38

    כל התכניות שלו שעשה בחו''ל, הוא פשוט עשה לנו בושות בעולם כולו. הוא דיבר עם אנשים ברחוב, או עם אנשים פוליטיקאים בחו''ל וכדו', ממש לא לענין ושיגע את כל מי שנקרה בדרכו, ועשה על ישראל רושם מאוד לא טוב.
    חוץ מזה, הוא פשוט ראיין אנשים, ומול המצלמה הוא יכל לפגוע בהם, למשל לשמן הוא שאל למה הוא שוקל כ''כ הרבה וכו' וכו'.
    בקיצור, הוא לא מתנהג כמו איש ברמה שלו צריך להתנהג.

  • 36.

    ככה זה כשלא יוצאים מהא...

    אבי, 11/04/08 14:33

    נעשים אנשים עצבניים וממורמרים.

    • צודק ב100% הגיע הזמן (הורוד) שיצא (ל''ת)

      אישאדיש, 11/04/08 15:38

  • 35.

    יצפאן לארץ נהדרת וזהו!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    סמי, 11/04/08 14:29

    • מה אתה אומר? אם הוא עובר לא. נהדרת הם מאבדים את כל הדיגנטי שלהם

      מה?, 11/04/08 14:57

      מה לו ולתוכנית סטירית כזו?? עוד מעט תגיד ששלום אסייג הערס הזה יילך לשם וזהו!

  • 34.

    פעם אחת ראיתי איזה יצפאן 1/4 שעה וניגמלתי סופית. (ל''ת)

    מה נשמע?...מה, 11/04/08 14:24

  • 33.

    אכן,התכניות האחרונות שלו היו בזיון !

    אביגד, 11/04/08 14:24

    פשוט בושה,במיוחד הדיווח האידיוט כביכול מטקס האוסקר,כך חולפת תהילת עולם.

  • 32.

    המבטא שלו אשכנזי,אבל כשצריך לעשות דמות של פושע הוא עובר למבטא מזרחי

    גל, 11/04/08 14:23

    או של מפגר. אי אפשר להכחיש גזענות כזו, היא מתועדת בכל תכנית שהוא אי פעם עשה.

    • זו האמת, גם אם זה לא מוצא חן בעיניך. (ל''ת)

      עצוב אבל נכון, 12/04/08 00:30

      • באמת? יש לך מידע על ריבוי מקרי פיגור אתך מזרחי

        גל, 12/04/08 11:43

        או שאתה סתם גזען מצוי?

    • צודק 100% זה כבר מושרש בישראל החולנית שכל מיני קומיקאים מפוצלי זהות

      איציק, 12/04/08 12:58

      לא קולטים בכלל איזה מסר הם מנציחים או שמעדיפים לא לקלוט.

      אז מה אפשר לצפות מאשכנזים פרימיטיבים שבטוחים שהם חכמים כמו המגיב פה...

      כנ''ל ארץ נהדרת!

  • 31.

    האם הוא מצחיק ?

    ויקי, 11/04/08 14:14

    מזמן הפסקתי לראות את התוכנית המטופשת שלו

  • 30.

    פעם הייתה תוכנית בערוץ 10 : '' החברים של יצפאן '' ..דווקא היה נחמד (ל''ת)

    איפה היא נעלמה?, 11/04/08 14:09

    • החברים של נאור זה נקרא (ל''ת)

      נעלמה לה באסלה, 11/04/08 18:46

  • 29.

    בוקר טוב לכם.יצפאן כבר שנים בן אדם דורסני בדרך לתהילה לא ספר אף אחד

    פחחחח..., 11/04/08 14:05

    ממטר.לא ישר.אגואיסט.קפריזי.אפילו לאמרגן שלו אמר שרק בדרן אחד שזה הוא יהיה מיוצג שם.זה התנאי שלו.
    יש לו מזל שלקח אותו הסוכן בועז בן ציון הזה,שאם לא הוא,איפה הוא היה? יש הרי הרבה מוכשרים.היה לו מזל גדול ליפול לידיים הנכונות.

  • 28.

    כאן מוצפן חרצופן וחוצפן.

    מוטי, 11/04/08 14:04

    הגדרה של המילה חוצפן נובע משתי מילם שונות ומנוגדות .
    חוצפן מרכב מ- חוץ ו- פנים . אדם שמוציא החוצה כל מה שהוא חושב בפנים . במקום עז פנים אני מציע את המילה ''יצפנים'' . כלומר יצא מהפנים.

  • 27.

    הבעיה שלו היתה השחצנות, כאילו דעתו יותר חשובה מהדעה של כל עם ישראל.

    ניר, 11/04/08 13:56

    הוא התחנף קשות לכל האורחים שהגיעו אליו, במקום לשאול אותם שאלות קשות הוא לא הפסיק ללקק להם. השיא היה כשהגברת בר רפאלי הגיעה והוא הודיע קבל עם ועדה שאין שום בעיה עם זה שהיא לא שירתה בצבא ושכל הביקורת עליה נובעת מקנאה. נו אז מה הוא מצפה? במקום מראיין עם שיניים הצופים קיבלו חותמת בד''ץ.
    ואני לא יודע מה השטות החדשה, ה''טאלנטים'' יותר, מביכה או מטומטמת.

    • צודק מאד, והוא עוד ראה בעצמו ג'יי לנו (ל''ת)

      אלי, 12/04/08 13:00

  • 26.

    איפה דני וסלי

    יאיר לפיד, 11/04/08 13:51

    בלי דני וסלי (אנחנו שנינו מאותו הכפר)
    לפיד ויצפאןמתפרקים
    עצוב

  • 25.

    גם חליפת ורסצה

    אני, 11/04/08 13:47

    לא יכולה להסתיר את חומר הגלם.

    • GADDOL !!!! (ל''ת)

      shlomo, 11/04/08 19:48

  • 24.

    יצפאן

    אחד, 11/04/08 13:41

    גם כשהוא מעורר מדי צחקוק או גיחוך, אני מתבייש בי שצחקתי. הוא מופרע פוגעני, שעושה כסף מהשריטות שלו, ובעיקר מביך ועושה בושות.

  • 23.

    רוב הגברים משוקו מוקו עצבנים....

    עירקית, 11/04/08 13:41

    הגברים העירקים עצבנים , ואפרופו עירקים, עירקי שלובש פיג'מה פרחונית
    זה עירקי שיצא מהפסים:):)

  • 22.

    תפקידו להיות מוקיון ולא להיות דמות לחיקוי. תעזבו אותו. (ל''ת)

    רוני מקרוני, 11/04/08 13:36

  • 21.

    אלי על תשכח מאיפה באתה

    חסוי-מהמשפחה, 11/04/08 13:32

    תפסיק להיות רע וכעוס כל הזמן תכבד את אמא שלך ותתנהג בהתאם לכולם. כי היום אתה למעלה ומחר אתה יכול ליפול ואף אחד לא ידאג לך. תרד מהעץ מהר מאוד ותתנהג לאנשים שעובדים איתך יפה כי מחר אף אחד מהציבור לא יאוהב את התוכנית שלך כי כולם יאומרו שאתה צבועה וחרא כי בטלויזיה אתה מחייך ונחמד ומחוץ לעינית של המצלמה אתה מפלצת. דייי מספיק תכבד את האנשים שמקיפים אותך כי בלעדיהם אתה אפס מאופס .

    • זה בעייתי כשלהיות ישראלי זה אומר לשנוא את עצמך כמזרחי... (ל''ת)

      איציק, 12/04/08 13:02

  • 20.

    מי שנמצא מאחורי הקלעים, הוא זה שעושה את מי שנמצא לפני הקלעים (ל''ת)

    בואו נמשיך הלאה, 11/04/08 13:27

  • 19.

    yuni

    dd, 11/04/08 13:18

    if y are born june 1-21 you can understand him

    • but

      butt, 11/04/08 13:37

      can't understand YOU!

    • קשקשנות אסטרולוגית

      אנטיאסטרולוג, 11/04/08 13:44

      אין שום סיבה להפגין חמלה לאנשים שיוצרים סביבם מעגל אימה כזה המתואר בכתבה.
      וחוצמיזה, ע''פ דבריך, 8% מאוכלוסיית העולם היתה אמורה להתנהג כמוהו.

    • צודקת אני בדיוק כזה ונולדתי ב21 (ל''ת)

      מוטי, 11/04/08 18:31

  • 18.

    3 שנים הוא היה מצחיק-מ הרביעית קינאתי בYES-עם קונאן ולנו (ל''ת)

    rr, 11/04/08 13:16

  • 17.

    כשרון אבל בן אדם פשוט. (ל''ת)

    עמי, 11/04/08 13:15

  • 16.

    מה שלא יהיה, הוא זה שגרם לנו לחייך בתקופות הקשות שלנו (ל''ת)

    מנוי הוט לשעבר, 11/04/08 13:14

  • 15.

    עשה בושות לישראל בכל העולם! (ל''ת)

    מביך, 11/04/08 13:12

  • 14.

    מה הוא חולה נפש ???

    שיקו חייק, 11/04/08 13:11

    מזה כול ההיתנהגות הזאת ?

  • 13.

    לא מפתיע, לא ברור איך היה לו רייטינג לזוועה היומית בהוט (ל''ת)

    יוסי, 11/04/08 13:10

  • 12.

    אני בטוח לא היחידה..

    בת 18, 11/04/08 13:08

    שחושבת שהוא פשוט לא מצחיק.
    אין בו כלום מלבד המוניות, גסות והרבה חוצפה.
    תכלס, אין לי בעיה עם התכונות הנ''ל לקומיקאי אם הוא באמת מצליח להבריק כמו בוראט, אבל יצפאן פשוט לא מצחיק איש מלבד את עצמו.
    אני חושבת שזה ממש לא משנה איזה קונספט היה נבחר, המיאוס הוא מהבן אדם עצמו.

  • 11.

    מה קשת מבלבלת במוח

    ..., 11/04/08 13:00

    הרי זה אחת התוכניות שהיא זלזלה בהם

    בגלל זה הפכו את התוכנית לאירוח

  • 10.

    לא הבנתם כלום מיצפן

    מרפה, 11/04/08 13:00

    הוא םשוט הוא על הבמה בגלל זה הוא כל כך משכנע ואמיתי, כי זה פשוט הוא, הוא מטורף שקיבל במה,
    את זה הבחנתי עוד בתחילה,

  • 9.

    הוא אדם נפלא , אבל כשהוא שוכח את הכדורים שלו הוא פשוט בלתי נסבל (ל''ת)

    שמעתי מבפנים, 11/04/08 12:58

  • 8.

    תגובה ל 3

    מרון, 11/04/08 12:56

    גם אם תעבוד כל החיים שלך רצוף לא תגיע לשכר השנתי שלו . אז על איזה מתנסים אתה מדבר?

    • אמן רוצה להופיע ואיפה הוא יופיע עכשו? (ל''ת)

      נראה לך שיישב, 11/04/08 16:57

  • 7.

    קומיקאי גדול- אדם קטן

    שי, 11/04/08 12:53

    חבל שהשריטות שלו מעיבים
    על הכישרון.
    אבל את האמת,הוא כבר
    הפך להיות באנלי ומשעמם
    ולכן מה שאתה עושה לכפופים לך
    אותו דבר יעשו לך.
    ביי ביי יצפאן

  • 6.

    He reminds me of Achmed Tibi (ל''ת)

    dan, 11/04/08 12:48

  • 5.

    הוא פשוט נמאס. היתה הצפה של יצפאן בהוט (3)

    ////, 11/04/08 12:43

    ובתקופה האחרונה שלו שם לא יכולתי לראות אותו יותר. זה היה כמו לאכול קילו דבש כל יום.
    כפית אחת ביום יכולה לגרום הנאה - קילו ביום גורם בחילה.
    אז במקום לקחת הפסקה ארוכה יותר ולתת לקהל להתאווררר ממנו הוא חזר יותר מדי מוקדם בתכנית שאפילו איינשטיין לא היה מבין מה הוא רוצה . האמת לא טרחתי לראות אפילו תכנית אחת שלמה ,אחרי 10 דקות העברתי ערוץ. ויותר לא ראיתי.

  • 4.

    עם הסכומים שהוא מרוויח גם אני מוכן שיכתבו עליי דברים כאלה (ל''ת)

    מובטל בודד, 11/04/08 12:40

  • 3.

    שהשתן עולה גבוה מדי ....

    ziko, 11/04/08 12:37

    הוא חזר לפרופורציות המקוריות שלו
    שיהיה בהצלחה בהופעות במתנס''ים..

  • 2.

    פשוט מטורלל

    אחד, 11/04/08 12:30

    יצפאן צורח בלי כל פרופורציות ופולט שטויות שלא ברור מהיכן מגיעות.... נימאס

  • 1.

    מי שראה את ההתפרצויות שלו בתקשורת לא צריך להתפלא מכל זה (ל''ת)

    אדם הזוי ומסוכן, 11/04/08 12:15

    • ''הפשפש עלה למעלה'' (ל''ת)

      מירה, 11/04/08 17:49