• 154.

    פרידמן: ברכה למערכת המשפט

    יואב, 15/04/08 19:39

    אני תקווה שהשר פרידמן ימשיך בתפקידו גם בממשלה הבאה.
    הרפורמות שלו חשובות מאוד במיוחד בניהול יעיל ובשיפור השרות לציבור הפונה לבית המשפט.
    טוב יעשה בית המשפט אם יתמקד פחות בנושאים פולטיים כגון מיקום גדר ביטחון מיגון ישובים וכו' .

    הגב לתגובה זו

  • 153.

    הרסת את מערכת המשפט

    אבי, 14/04/08 16:12

    לכן שב בשקט,תיהנה מהפנסיה השמנה והלא צודקת שהנך מקבל, והנח לפרופ' פרידמן לתקן את הנזק האדיר שגרמת הן למערכות השלטון והן למערכות המשפט בארץ בימי היותך שופט ונשיא בית המשפח העליון.

    הגב לתגובה זו

  • 152.

    כשברק ואשתו, או חשין ובן אחיו משרתים באותה מערכת, זה לא עולם שלישי. (ל''ת)

    חלאות!!, 14/04/08 15:31

    הגב לתגובה זו

  • 151.

    ברק: טול קורה מבין עיניך

    י.מ., 14/04/08 14:09

    אתה האיש אשר הכניס רגל גסה במערכות השלטון תחת הכותרת: ''הכל שפיט''.
    אל תתפלא שאתה מקבל מלחמה שערה. אכן הגב' בייניש מסכנה שהיא צריכה לספוג את פרי הביאושים שהשארת לה.
    לא שהיא שונה בהרבה, אבל היא זו שצריכה לעמוד בתווך כנגד מעשים שנעשו על ידך.
    שלא לדבר על דחיית מינוי שופטים תחת הנימוק המדהים: ''יש לה אג'נדה אחרת''.
    אתה שופט בחסד עליון אך כראש מערכת הינך בעל אגו מנופח להפליא.
    מציע לך להיות מעט יותר עניו, לראות את המציאות ולהבין שחוסר האמון בבימ''ש תחילתו בתקופתך, נמשך כעת ויימשך עד אשר יקום המתקן שישמור על כבוד ביהמ''ש ב-ד' אמותיו.

    הגב לתגובה זו

  • 150.

    ציבור צריך לבקש פר' פרידמן ישאר שר המשפטים בקדנציה נוספת

    בוריס ד, 13/04/08 22:19

    שיצליח ליביאה שיפור מצב שיפוט וצדק במדינת ישראל.
    שעם יהודי לא יתבייש לפני גוים על בית המשפט שלו.

    הגב לתגובה זו

  • 149.

    איפו אלוהים, שנותן לסטן לבייש את עמו.

    בוריס דוברובנסק, 13/04/08 22:01

    על איזה שלטון חוק הוא מדבר?
    בזמנו ביהמ''ש הפך לא רק לאימפריאליזם שיפוטי, אלא היה גורם שרירות והדרדרות חברתי, שוק פרנסה של עורכי הדין הנבחרים.
    איפו אלוהים, שנותן לסטן לבייש את עמו, לרמות את הציבור שלו?

    הגב לתגובה זו

  • 148.

    ברק, די להסתה נגד שר בממשלה! זכור: מלים הורגות! (ל''ת)

    יצחק וודקה, 13/04/08 19:49

    הגב לתגובה זו

  • 147.

    מישהו יכול לספר לי מי זה יחזקאל בייניש? (ל''ת)

    תודה, 13/04/08 17:36

    הגב לתגובה זו

    • כן אני אספר לך מי זה יחזאל בייניש זה בעלה של דורית בייניש נשיאת בית

      משה, 13/04/08 18:32

      משפט העלין שנחשד בגניבת כספים
      מהתזמורת המתוזמרת הביינישית
      ביחד עם עוד שותף אבל אשתו דורית בייניש ביחד עם המזוז דאגו שלו יוגש נגדו כתב אישום נגדו , למה ???
      כי הוא הבעל של ,,,,הוא מורם מהעם ,
      ואני האזרח הקטן על לא עוול בכפיי
      מוגש כתב אישום נגדי מפוברק וחמור ביותר בזמן שאני חף מפשע לחלוטין ,וכשאני מגיש בקשת פסלות
      נגד שופטת מסויימת שהעלות היא 10.000שח הגב' בייניש מנפנפת אותי ולא סופרת אותי ממטר ,
      אז הבנתה מר ברוך מי זה הביינישים האלו השתלטו הן על העליון והן על המדינה ואנחנו שתרמנו ושירתנו ושלמנו האמנו במערכת בית המשפט כפי שבייניש אמרה ,אני אחזיר לעם את האמון
      ומה קיבלנו ,יחזקאל בייניש
      מר פרידמן צודק לא הכל שפיט ,
      וברבות הימים ראש הממשלה שלי ,

      הגב לתגובה זו

  • 146.

    ברק: הצלחת לאחד את העם הזה! כולם נגדך...שמאל וימין, דתי וחילוני,

    תבין את הרמז, 13/04/08 17:22

    אשכנזי ומזרחי...כולם נגדך...אולי תבין את הרמז ותעלם לנו מהעינים? בבקשה?

    הגב לתגובה זו

  • 145.

    ברק: הצלחת לאחד את העם הזה! כולם נגדך...שמאל וימין, דתי וחילוני,

    תעלם לנו מהעיני, 13/04/08 17:12

    אשכנזי ומזרחי...כולם נגדך...אולי תבין את הרמז ותעלם לנו מהעינים? בבקשה?

    הגב לתגובה זו

  • 144.

    ברק, חשבנו שנפטרנו ממך, סוף סוף...תחזור לבית אבות ומהר! (ל''ת)

    אבו-נזק!, 13/04/08 16:56

    הגב לתגובה זו

  • 143.

    בג''ץ OUT סנהדרין רוצים מערכת משפט בעלת צביון יהודי (ל''ת)

    אריה, 13/04/08 15:19

    הגב לתגובה זו

  • 142.

    ברק, הפכת את בית המשפט לסניף של מרצ. העם לא מאמין לכם (ל''ת)

    נעה, 13/04/08 15:18

    הגב לתגובה זו

  • 141.

    יחד עם התמוטטות האג'נדה השמאלנית מתמוטטת העריצות השיפוטית השמאלנית (ל''ת)

    איתן, 13/04/08 15:18

    הגב לתגובה זו

  • 140.

    האמת שבארה''ב הנשיא והקונגרוס בוחרים\\מאשרים את שופטי העליון שמה (ל''ת)

    לפי ברק הם, 13/04/08 15:15

    הגב לתגובה זו

  • 139.

    פרידמן הסיר רק את הלוט והראה שהכל לא מתנהל בסדר באליטה המשפטית

    נ.כ, 13/04/08 15:13

    האליטה המשפטית מוחה על שלוקחים ממנה את המלוכה והבלעדיות בשיפוט! זו קבוצת משפטית מגובשת ששלטה ושולטת ללא עוררין ופיקוח הם פרצו לדלת פתוחה ועשו בה כבתוך שלהם. על פיהם ישק דבר!!!! ובמבצרם אין יוצא ואין בה רק למי שחפץ ליבם. פרידמן עושה מה שההיגיון הבריא אומר שהיה צריך לעשות מקדמא דנה די למונרכיה !!!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 138.

    סוגרים את השיבר של מר''ץ (ל''ת)

    די לשיטפון, 13/04/08 14:32

    הגב לתגובה זו

  • 137.

    ברק פרש כפי שפוטין פרש מנשיאות רוסיה.

    יגאל כהן, 13/04/08 14:25

    ברק ופוטין ה''פורשים'' ממשיכים לשלוט,
    זה ברוסיה וזה בישראל.
    לזה יש את הצרינה ירום הודה ואת מלכת הנשף גללאון ואת הפינאס ולשני יש את הנשיא הבובה שהוא שם על כס נשיאות רוסיה.
    ברק הוא ששלח את ביבי להסית על ועדת חקירה ממלכתית למלחמת לבנון.
    שלח את ביבי ואת נעריו פינאס ומלכת הנשף.
    והתכנית היתה שברק ימנה את עצמו ליו''ר הועדה ויבחר את חבריה ויתנקש באולמרט ובפרידמן (או רמון לפני כן).
    לכן אולמרט סרב ליפול לידיו.
    המלכודת היתה שקופה.
    ברק מבוהל.
    הכנופיה ניסתה להשתלט על החנינות,
    התנקשו בשר המשפטים ובנשיא והתכוונו לבחרו שר משפטים ונשיא שלהם.
    כדי שיחונו אותם על פשעיהם ביום שתקום ודעת החקירה למעכרת המשפח.
    אזרחים, פיצחו נא בשיר,
    כי אמת וצדק משפחו של האמיר.
    אזרחים, פיצחו נא ברון,
    כי אמת וצדק משפחו של אהרון.
    יחי הקיסר ירום הודו, אהרון ברק הראשון.
    תחי הצרינה בתיה גרציה.
    החורבן כבר כאן.
    עוז לתמורה בטרם פורענות.
    ותודה לפרידמן .
    ותודה מיוחדת לאולמרט שמינה אותו.
    וגם רמון זכור לטוב.
    רמון הגבר.

    הגב לתגובה זו

  • 136.

    אתה לא רואה מה קורה בישראל ???פרידמן צודק מה לעשות . (ל''ת)

    פקק תנועה, 13/04/08 13:39

    הגב לתגובה זו

  • 135.

    עדיף סוס רוקע - מאשר סוס צולע (ל''ת)

    בדוק, 13/04/08 13:25

    הגב לתגובה זו

  • 134.

    אם לא רוצים עולם שלישי, חייבים לפטר את כל שופטי בג''צ, להפסיק קביעות

    עולם שלישי של, 13/04/08 11:32

    ולחתום עם אחרים על חוזי עבודה ל3 שנים.

    הגב לתגובה זו

  • 133.

    לפי דרך הישר אסור לבן משפחה להכנס לעבוד בגוף ממשלתי שהוריו עובדים

    בו או עבדו בו, 13/04/08 10:17

    זה לא יכול להיות בטעות,זה לא יכול להיות במקרה.
    במדינה מתוקנת צריך להיות חוק נגד זה.
    האמת שבמדינה מתוקנת זה בכלל לא אמור להיות נושא אז גם לא אמורים לחוקק לזה חוק,אבל במדינה לא מתוקנת צריך להיות חוק נגד זה.
    זה פוגע בהתנהלות נכונה של הממסד.
    בממסד של המדינה כל עובד צריך לייצג את עצמו,על הדעות והאינטרסים שלו,ברגע שמתחילים להתגבש חמולות ויורשים בגופים ממשלתיים,ההתנהלות הנכונה של הדמוקרטיה נהרסת.

    הגב לתגובה זו

  • 132.

    ''שלטון החוק'' הוא יחזקאל בייניש ''לא שפיט''! (ל''ת)

    לחרפת העליון, 13/04/08 10:09

    הגב לתגובה זו

    • הפרופסור למשפטים מר דניאל פרידמן ראש הממשלה הבא שלי נקודה

      משה, 13/04/08 11:23

      הפר'ו למשפטים מר דניאל פרידמן
      לא הזוי לא שיכור. ולא גודע ידיים,
      וממש ממש לא פיל בחנות חרסינה ,
      תם עידן החונטה האליטה
      הדיקטטורית
      סוף לחבר מביא חבר ,
      וקץ לשמור לי ואשמור לך ,
      ימונו מוכשרים, ומקושרים יבעטו החוצה ובפרט בעיליון בניצוחה של בייניש ,אישתו של יחזקאל בייניש ?
      מר פרידמן יחזיר לעם את האמון הכנות והיושר במערכת בית המשפט, איש כן ,ישר ואמתי ,צדיק בסדום ,
      (האמסטף) של המדינה באטרף !

      הגב לתגובה זו

    • השופטת טובה שטרסברג כהן אני תקווה שתבצעי עבודתך נאמנה לאזרח הקטן

      משה, 13/04/08 11:24

      השופטים שיכורי כוח ושררה ,
      מרוב כבודו והדרו
      נשכח מקומו ומעמדו ,אין צדק משפטי,
      לעם אין אמון במערכת בית המשפט ,
      פירדמן צודק לא הכל שפיט ,

      הגב לתגובה זו

    • הדיוטי כמוני אומר שכאשר מדובר בחוק אין חצי ראיות להגשת כתב אישום

      משה,, 13/04/08 11:26

      או שיש ראיות לכאורה להגשת
      כתב אישום ,כולל תיעוד הקלטות וכדומה ,די אין איי , כיתמי זרע ,
      בדומה למוניקה לויסקי ,
      טביעת אצבעות ,עדים בזירת הארוע וכמובן לבדוק בשבע עיניים מהמנותם
      ואז אותו נאשם גם אם הוא לא יודה באשמה זה רק יחמיר עימו ,
      המשפט יסתיים פחות מחודש ימים ואין צורך לבחוש בראיות ואין צורך בעיסקת טיעון שזה דבר הכי דיבילי שרק יכול להיות ,
      ואז להעניש במלוא חומרת הדין ,
      ולא מגשים כתב אישום מחורר לפלוני,
      הפרקליטות ראש הנחש שצריך לרוצץ אותו מסבכים אנשים נורמטיבים בהגשת כתבי אישום מפוברקים ללא שום ראיות ואז ממהרים לשדל לעסקת טיעון ,יש ולאלתר לפטר את כל צוות הפרקליטות ולהחליפם באנשים מקצועים מוכשרים ולא מקושרים ,בדומה לאמריקה ,
      צפו בערוץ דיסקברי ותבינו איך מתנהלת חקירה ואיך מפענכים פשעים במקצועיות ובהחלטיות תלמדו ותייסמו הלכה למעשה ,
      היום הסיכויים שאזרח יפגע על ידי אנשי חוק ויסתבך על לא עוול בכפיו
      הרבי יותר מפיגוע חבלני ,
      על כן מר פרידמן צודק לא הכל שפיט
      ולעם מאס מן השלומיאליות של מערכת החוק ,
      לי אישית אין אמון במערכת בית המשפט ואני עוד לא מדבר על התנהגות השופטים שאמורים לשמש דוגמה ומופת בזמן שהם עובדי ציבור ושאמורים לבצע עבודתם נאמנה ,
      אין חיה כזו במדינתנו וחבל חבל מאוד ,וחבל מה שאני רושם נופל לאזניים ערלות ,תתעוררו מדינתנו בקריסה,מבחינת חוק ומשפט ,

      הגב לתגובה זו

  • 131.

    הפכתם להיות הרשות המחוקקת והמבצעת . אתם חיסלתם את שילטון החוק . (ל''ת)

    פרידמן יתקן, 13/04/08 09:01

    הגב לתגובה זו

  • 130.

    מספיק עם העריצות השיפוטית!!! (ל''ת)

    פרידמן, 13/04/08 08:54

    הגב לתגובה זו

  • 129.

    מתוך 123 תגובות רוב מוחלט נגד דיקטטורת בג''ץ-מורשת ברק (ל''ת)

    גם אני מצטרף, 13/04/08 08:48

    הגב לתגובה זו

  • 128.

    עדיף על האנרכיה שהותיר ברק

    קורן יוסי, 13/04/08 07:42

    אין צורך בהסברים

    הגב לתגובה זו

    • עדיף אנרכיה של העם מאשר דיקטטורה של דימוקרט אחד (ל''ת)

      פשוט מהעם, 13/04/08 08:51

      הגב לתגובה זו

  • 127.

    למה אתה על גחלים ברק - כיהחברה של החבר שלך לא תוכל להתנחל (ל''ת)

    גם 11 שנה, 13/04/08 07:24

    הגב לתגובה זו

  • 126.

    הדבר הטוב היחיד שעשה אולמרט זה מינוי דניאל פרידמן לשר משפטים (ל''ת)

    כנופיית בג''צ, 13/04/08 07:13

    הגב לתגובה זו

  • 125.

    מהי ``שחיתות``? האם רק מי שנותן או לוקח שוחד כספי הוא מושחת?

    בע ד פרידמן, 13/04/08 06:59

    מה עם מי שמונה לתפקיד, כדי לשרת את העם עפ``י החוק, אבל החליט שזכותו לכפות את דיעותיו הפרטיות על העם? מי שאומנם אינו ממנה את בני משפחתו לתפקידים מבוקשים אלא את בני משפחת חברו לגילדה - חבר זה כבר ידאג לאנשים של ``גיבורנו``, בעיסקה סיבובית...
    כנאמר: ``אתה תדאג לבני, ואני אדאג לבנך. וכך שנינו מרויחים ואי אפשר לבוא בטענות אלינו``

    הגב לתגובה זו

  • 124.

    מיעוט דורסני מבית מרצ הישתלט על התקשורת ובתי המשפט....דיקטטורה !!!!

    ד''ר הנייה מילר, 13/04/08 05:44

    אם נשפוט לפי היושר הרי הגילדה השמאלנית בראשות ברק היא שלוחה של מרצ שיש לה רק 5 נדטים מהעם
    אבל היא הישתלטה עלינו בתקשורת ובבתי המשפט ,וכופה עלינו השקפת עולמה של מרצ, ולכן תראו מי נלחם עבור ברק הדיקטטור? גלאון פינס
    אין דבר כזה בעולם רק בישראל
    ברק חשין ובייניש דואגים רק לכבוד והשקפת עולמם ואין פה שום דאגה לדמוקרטיה ....הפוך הם הדיקטטורים הכי מתוחכמים שנולדו

    הגב לתגובה זו

  • 123.

    ותודה לדניאל בגוב המתנשאים בעם-ושברק יפסיק להעליב אותנו,בבקשה. (ל''ת)

    קורן נאוה,טבריה, 13/04/08 05:27

    הגב לתגובה זו

  • 122.

    כל הכבוד לפרידמן. נלחם, יחידי, נגד שלטון החונטה שהתעלקה עלינו...

    פודבי פיינטה, 13/04/08 04:29

    כל הכבוד לפרידמן. נלחם, יחידי, נגד שלטון החונטה שהתעלקה עלינו...

    הגב לתגובה זו

  • 121.

    אתה נגד פרידמן ? אתה נגד העם . העם מאס בדיקטטורה . פרידמן יהיה עוד (ל''ת)

    ראש ממשלה, 12/04/08 23:25

    הגב לתגובה זו

  • 120.

    כל הכבוד לאולמרט שנתן לנו שר פרידמן

    בוריס ד, 12/04/08 23:24

    עוד לא היה שר המשפטים טוב משר פרידמן, שמבקש לארגן בית המשפט ראוי למדינת ישראל.
    חבל שמר אהרן ברק, אדם צבוע, ודמגוג חסר יושר בתפקיד כך חשוב למדינת ישראל ושלטון חוק.

    הוא שקלקל סופית בית המשפט העליון והכניס נהלים פסולים בבית המשפט מדינת ישראל זלזל ופגע באזרחי מדינה הנזקקים בשירות חוקתי. במנהיגותו בבית המשפט היה אורגנו נהלים שרירותיים, כמו שיפוט בלו הופעה הנזקק בפני השופט.

    למה נותנים לו אפשרות להמשיך לגרום לאנדרלמוסיה וויכוחים מיותרים במדינה ובמערכת משפט מדינת ישראל?

    חבל שהוא היה ושנתנו לו לשלוט במערכת משפט, להשפיע ולפגועה במוראל חברתי.

    שישתוק כבר. מר ברק הופך לליצן.

    הגב לתגובה זו

  • 119.

    ברק

    משפטן ותיק, 12/04/08 23:02

    המראיין לא שאל את השאלות הנכונות כמו: - א) קיבלת, מר ברק, בימ''ש עם אמון של יותר מ=80% מהציבור. עזבת את העליון עם 27% של אמון. האינך אשם בכך? ב) כל המדינה יודעת שאתה איש שמאל מובהק, וכל חרדי או מתנחל שהגיע למשפט אצלך ידע מה סיכוייו. למה? למה רק בתקופתך החלו הפגנות נגד בית המשפט? ג) מי שמך לקבוע שאתה מייצג את ''הציבור הנאור'', קרי השמאלני? ד) שופטים מדברים רק מתוך פסקי הדין שלהם. מדוע אתה מתראיין היום, ומדוע הלכת לכנסת עוד בהיותך שופט? ה) פסקת בניגוד לחוק ולתפיסת רוב הציבור, שערבי יכול לרכוש דירה בקרקע של הקרן הקיימת שנוסדה כדי לרכוש אדמות וליישב בהן יהודים בלבד. מי שמך? מניין החוצפה שלך? ה) פסקת שחיילי צה''ל צריכים ללחום בטרור עם יד אחת קשורה מאחורי הגב בגלל ''זכויות האדם'' של הערבים. בגלל הכלל הזה איבדנו חיילים לשווא. קללת ההורים שלהם מתקיימת בך היום. האינך מבין זאת?

    הגב לתגובה זו

    • הלוואי ויכולתי לשכפל במליון עותקים ולפזר בארץ

      קוסם, 12/04/08 23:58

      ברק מסונוור מפנטזיות. האיש הפך את בית המשפט העליון לפוליטי. האיש התערב בכל מקום ושם ידו בכל. על מה הוא מלין. רק מתגובתו אפשר ללמוד שפרידמן 100 אחוז צודק.

      הגב לתגובה זו

  • 118.

    ברק זמיר דן כהן-פרידמן אולמרט

    מלח הארץ, 12/04/08 22:42

    ההשואה ביניכם מאוד קלה,משפ' פרידמן נקיה מכל רבב, המינוי של אולמרט מצוין,אמרת כי צריך להגן על בית המשפט העליון מפני פרידמן,לידיעתך אמון הציבור בעליון פחת ל38% לפני כניסת פרידמן לתפקידו, והיום 54% מהציבור מאמין כי העליון נגועבשחיתות. הסיבות לכך נעוצות בשיטת חבר מביא חבר, שמור לי ואשמור לך. אמרת כי האחריות למעשי פרידמן מוטלות על רוה''מ גם באם לא ידע . מה עם האחריות שלך לשותפות: ברק זמיר דן כהן המבוקש ע''י משטרת ישראל בחשד קבלת שוחד במאות מיליוני ש''ח הם מופיעים החל מהעליון תמורת מאות אלפי ש''ח אתה לא חירש בטח שומע טוב קורא עיתונים והכל ידעת. אותנו העם לא מענינת הפוליטיקה בביה''מש לנו נמאס מעינוי הדין והטיית משפט הנגרם לנו בגללכם. את הדבר הזה פרידמן יתקן. כן דרך אגב לא הגבת עד היום לכתבות של יואב יצחק ובן דרור ימיני. צריך להגן עלינו העם הפשוט שגם לו יש ניצולי שואה במשפחה,ואנחנו משלמים בדם שלנו ובדם בנינו כדי להגן על רכוש הבנים שלכם. את הפיחות באמון הציבור הפעם קיבלתם ביושר.

    הגב לתגובה זו

  • 117.

    ברק אוהב ביקורת ניתן לראות את זה לאורך הראיון

    אהוד, 12/04/08 22:06

    הוא אוהב ביקורת
    והציבור במדינת ישראל מבקר אותו ןאת מלחכי פנכתו ללא הרף.
    ביקורת אין מטרתה להכאיב ואין בכוונתה לקעקע
    לביקורת כלפי בית המשפח העליון במדינת ישראל יש נקודת מוצא מאוד בסיסית.
    פעם היתה תנועה ציונית שחפצה להקים כאן מדינה ציונית ליהודי העולם. התהליך החל בתנופה והגיע לשיאו עם הקמת המדינה.
    כנגד התהליך הזה קם אהרון ''בג''ץ'' ברק והכריז בפס''ד קעדאן שנגמרה הציונות ואין לקק''ל זכות לקנות קרקעות ליהודים פס''ד זה שהצטרף לשורה של פס''ד שמטרתם לבטל כל קשר בין מדינת ישראל ויהודיה הוא אשר עומד בשורש הביקורת
    מר ברק הנכבד לשעבר...

    הגב לתגובה זו

  • 116.

    ברק תענה בבקשה עניינית

    אביבית, 12/04/08 21:59

    אהרן ברק

    לא מתאים לך כל הדמגוגיה הזאת
    תשאיר את זה לבייניש'קה מותק
    היא יודעת איך עושים את זה.

    אתה מוכן רגעלהתייחס ברצינות
    לטענות הענייניות של פרידמן?
    או שרק לדבר על אקדחים אתה יודע?!


    כל הכבוד לפרופסור פרידמן שמזכיר
    לברק קצת את הגבולות של הדיקטטורה השיפוטית
    שברק הקים כאן ללא מפריע כשהוא רומס את כל
    קודמיו ובעיקר את ''ידידו'' שמגר
    ואת משה לנדוי הנשיאים.


    ברק תפסיק להתבכיין
    ותפסיק להשמיץ.

    הגב לתגובה זו

  • 115.

    האם זה היה ראיון או מונולוג?.עיתונאי גרוע (ל''ת)

    אליהו, 12/04/08 21:55

    הגב לתגובה זו

  • 114.

    ברק דיקטטור בשם ה''דמוקרטיה''

    בן הארץ, 12/04/08 21:21

    תנו לי את השלטון והכח
    ותראו איזו דמוקרטיה נפלאה תהיה פה
    לפי ייל ועדאללה
    ואם המצב יגיע להיות כמו בעזה
    נגיד...אופס...טעינו
    יש לנו תמיד משרה בחו''ל

    הגב לתגובה זו

  • 113.

    ברק דיקטטור בשם ה''דמוקרטיה''

    בן הארץ, 12/04/08 21:17

    תנו לי את השלטון והכח
    ותראו איזו דמוקרטיה נפלאה תהיה פה
    לפי ייל ועדאללה
    ואם המצב יגיע להיות כמו בעזה
    נגיד...אופס...טעינו
    יש לנו תמיד משרה בחו''ל

    הגב לתגובה זו

  • 112.

    פרופ` פרידמן הוא ההזדמנות האחרונה לחלץ את הדמוקרטיה מציפרניה של

    דרור מרמת גן, 12/04/08 21:07

    החונטה השמאלנית השלטת בבג''ץ.
    קדם את הרפורמה, פרופ` פרידמן,ללא רתיעה. תן גז!
    העם השפוי איתך, החונטה השמאלנית נגדך.
    נמאס משלטון הבג''ץ!
    לא רוצים שהחונטה הזו תחליט על שיטות הלוחמה של צה''ל, על מיגון האוכלוסיה האזרחית, על לימוד של אזרחי האוייב הפלשתינאי בישראל ועל קבלתם של שירותי רפואה, על רמיסת הציונות ושליטה בקרקעות.
    לא רוצים! נמאס!

    הגב לתגובה זו

  • 111.

    פרידמן כל הכבוד חייב להמשיך לבצע את הרפורמות במערכת המשפט!!! בתי המ

    ג'ינג'י, 12/04/08 20:45

    המשפט פועלים כסניפי מרצף מחוברים פוליטית ןומנותקים מהעם!! הם אנטישמים ליהודים בישראל!! אוהבים את הטרוריסטים ששומרים עליהם על חשבון חייה היהודים!!!

    הגב לתגובה זו

  • 110.

    פסלות שופטים כמה אתה פסלת?

    ז', 12/04/08 20:16

    כבוד הנשיא דימ'
    אנא אמור לעם (העולם השלישי)
    כמה בקשות הוגשו לפסלות שופטים
    אמור בבקשה כמה בקשות התקבלו
    במשך כהונתך כנשיא?
    כמה בקשות קיבלו את אישורך?
    מספר שלא עובר את האחוז האחד!!!

    העם היושב בציון (העולם השלישי)
    כולם לא מבינים בקיצור דיבילים
    עם קבלות.
    אך כל השופטים
    כמו מלאכים אף פעם לא טועים!!!

    הגב לתגובה זו

  • 109.

    ברק, מה היו הסיבות האמיתיות להיבחרה של ביניש?

    מדינת עולם שליש, 12/04/08 19:44

    ובאיזו חופזה ובאילו תנאי אנוש נעשה בחירת ביניש לעליון? ומפאת כבוד למוסד הזה למוסד עצמו ומה שאמור היה לייצג ולכבד , לא נרבה בשאלות מביכות ולא נציין עובדות תשתית לכל הליך בחירתה. אבל זה

    הגב לתגובה זו

  • 108.

    פרופ` פרידמן הוא ההצדקה היחידה להמשך קיומה של ממשלת הדמים השמאלנית

    דרור מרמת גן, 12/04/08 19:43

    הזו.
    ורק שלא תקום ממשלת ביבי-סילבן-אורלב באמצע תהליך הרפורמות!!
    לקקני השמאל העלובים האלו, יחסלו את התהליך.
    ראינו מה הם עשו כשהם היו בשלטון.

    הגב לתגובה זו

  • 107.

    פרידמן הוא הראקציה ל''ברקיזם''

    ל רפי, 12/04/08 19:33

    סביר להניח שברק ידע עוד לפני פרישתו שהציבור אינו מרוצה מתפקוד בית המשפט העליון בכל שלושת הכובעים שחבש. אעפ''יכ, לא שינה מדרכו ובעזרת הילה שנוצרה סביבו, בחלקה מוצדקת ובחלקה לא מוצדקת, המשיך ''לצפצף על רצון הציבור.
    ברק מסביר לנו מהי דמוקרטיה ומה חושבים עליה כיום בעולם. לא כל מה שחושבים בעולם טוב ונכוןולא בהכרח מה שאנו עושים טוב פחות. אני סבור שרבות מהפרשנויות שניתנו כיום במערב לעקרונות היסוד שבנו את מדינת הלאום במאות האחרונות, רעות ומסכנות הן את המדינות והן את היציבות הבינלאומית. מסכנות - משמע מערערות את המסגרת ודוחפות לתוהו ובוהו ביחסים הבינלאומיים.
    הדמוקרטיה היא קודם כל שלטון העם וקבלת הכרעות על-פי דעת הרוב. ברור שיש להבטיח גם את זכויותיו של המיעוט,בעיקר זכויות הפרט, אבל לא לנהל על-פיו את המדינה...
    מצויה מידה לא מבוטלת של העמדת פנים בטענת ברק שניתן היה לתקן את פסיקותיו של בית המשפט העליון גם בשאלות של נורמות מוסריות וגם בשאלות פוליטיות. על פי-רוב, תחילה פסק בית-המשפט ללא חוק (או פרש את החוק כרצונו) וא''כ נוהלה מערכה ציבורית שביקשה לשמר את ההחלטה בשם ''כבודו של בית-המשפט''. זו גניבת-דעת.
    עיקר הטענות נגד בית המשפט היו:
    א. ניסיון להכתיב נורמות מוסריות; ב. החלטות בעלות גוון פוליטי בנושאים שנויים במחלוקת ציבורית חריפה; ג. פרשנות חוקתית עוקפת-כנסת; ד. עינויי דין וסחבת בערעורים בפרט ובמשפטים בכלל.
    אילו הקטין בית המשפט את האקטיביזם המופרז שלו בנושאים אלה, היו כיום פני הדברים שונים, משום שהציבור, בראש וראשונה היה תומך תמיכה חזקה הרבה יותר במעמדו של בית המשפט.
    יתכן מאוד שפועלו של פרידמן שואב ''השראה'' גם מהויכוח ''האישי'' שלו עם בייניש. אבל גם יתכן ש''פרשת נילי'' של פרידמן, בעיניו היא רק סימפטום להתנהלותו של בית-המשפט, והתנהלות זו לא רק הוא מבקר.
    בית המשפט צריך להיות חזק -מוסכם. יש לשמור על כבודו - מוסכם. אבל איזון בין הרשויות אינו מושג כאשר רשות אחת היא כל-יכולה והאחרות רופסות. בית-המשפט עצמו חייב להיות ער לכך ולשמור על כך.
    בסופו של דבר, בדמוקרטיה העם הוא הריבון. כל רשות שלטונית שלא תבין זאת, תזלזל בכך ותתנשא, סופה שתוכה, בדרך זו או אחרת ע''י הציבור. השאלה תמיד היא מתי תיווצר המסה הקריטית שתהפוך אי-שביעות רצון נקודתית ומקרית לאי-שביעות רצון רחבה, קולנית ומעשית.
    לא תעזור לברק הפחדת הציבור ולא סיפורים על ''מסעות הצלב'' של פרידמן. מה שיעזור לבית המשפט ולו הוא שינוי בדפוסיההתנהלות וההתנהגות של בית-המשפט. צודק מאוד פרידמן שהוא מניח מפעם לפעם לבית המשפט ''פסק זמן'' לתקן דברים בעצמו. זהו מהלך נכון ונבון. אם לא יובן כראוי ע''י בית המשפט, יכשל במלחמת-המאסף שהוא מנהל עתה, בעזרתו של ברק, לשימור מדיניות ''רוח-הפרצים השיפוטית'' שנהגה בו, במיוחד בשנים האחרונות.
    במיוחד אני רואה טעם להסתייג מהנימוקים שמעלה ברק להצדקת עמדותיו כשהוא מתבססת על ''ההתקדמות שחלה בעולם בהבנת הדמוקרטיה''. כלל אינני משוכנע ש''העולם הנאור'' מבין כיום את הדמוקרטיה טוב יותר משהבינו אותה באתונה לפני 2000 שנה ויותר או או באירופה בפרוס העידן החדש לפני כ- 200 ואפילו 300 שנה. הייתי מעדיף שנסביר לעולם את גישותינו צרכינו ורצונותינו, במקום שנאמץ ''כדברי אלוהים חיים'' פרשנויות מודרניות ופוסט-מודרניות מבתי-מדרשות זרים, אפילו שיושבים בהם כמה וכמה יהודים חכמים.

    הגב לתגובה זו

    • כל מילה צריך לחקוק בסלע - נכון וצודק (ל''ת)

      יפה כתבת, 12/04/08 19:49

      הגב לתגובה זו

      • רפי- מאמר נכון ונפלא.האם אתה פרידמן? (ל''ת)

        זאב, 12/04/08 21:16

        הגב לתגובה זו

  • 106.

    ברק חומות התקוה של העם שהיה להם מבג''ץ

    התנפצו לנו, 12/04/08 19:29

    נפלו כמו חומת ברלין. כי היסודות היו פגומים.

    הגב לתגובה זו

  • 105.

    בית המישפם העליון, המחוזי והשלום צרכים

    פליכס פרנקפורטר, 12/04/08 19:28

    להיות מבצר הצדק בישראל. אלא מה? אותו מבצר הפך להיות מבצרם של אלה המתיימרים להיות שופטי צדק. חבורת אריסטוקרטים עם אג'נדה שיפוטית שלכאורה יודעים מהו צדק. אצלך כבוד הנשיא אינו קיים המוסג רפורמה פלורליזם.אצלך יש משהו שמזכיר את השנים של מפא''י ההיסטורית עם הועדה המסדרת. ע'פ עניות דעתי בחירת שופטים צריכה להיות מורכבת מפוליטקאים ממשפטנים לאו דווקה מהמערכת של בתי המשפט- וגם משופטים ושהחלוקה תהייה דפרנציאלית.

    הגב לתגובה זו

  • 104.

    ברק אתה כופפת את החוקים, בנית מבנה לא טבעי. ביניש חלשה ממך אבל.....

    קול העם, 12/04/08 19:27

    זה שאתה יותר חזק ממנה זה לא אומר שרצוי שיהיה אדם כמוך שם.

    מהי טובת המדינה?

    היתכן ופועלך חורר את היסודות?

    פגע ביציבות?

    והמבנה מתמוטט!



    עולם שלישי - צודק!

    היתכן שאתה פתחת לו את הדלת!

    האם המניעים לפועלך היו טובת המדינה?

    האם השיקולים כללו נסיון לראות כמה צעדים קדימה?

    היש בכוחך לתרום כיום?

    היש מקום להתערבותך?

    הגב לתגובה זו

  • 103.

    ברק אצלנו זה ניגמר לך - תן לפרידמן להבריא את המערכת (ל''ת)

    החולה שזרעת, 12/04/08 19:25

    הגב לתגובה זו

  • 102.

    אהרון השאיר אחריו בר(ד)ק (ל''ת)

    שפוי, 12/04/08 19:04

    הגב לתגובה זו

  • 101.

    נו ו... חוץ מאלפיים חמש מאות מילים מה אתה עושה

    y, 12/04/08 18:58

    כדי לאכוף חוק, סוגר ובריח על מי שמגיע לו? רק קורבנות המדינה הזו יודעת לייצר.

    הגב לתגובה זו

  • 100.

    זו הבעיה הגדולה לגבי אהרון ברק

    עו''ד ותיק, 12/04/08 18:55

    הוא ליברל אדיר, איש עם איכויות נדירות, חוכמה רבה, פסיקה מאוזנת ביותר, אבל, הוא בטוח שהאמת נחה לפתחו בלבד. עם כל הצניעות, אהבת האדם, האנושיות ויתר תכונותיו הטובות, הוא בטוח תמיד בצדקת דרכו, ושהוא יודע טוב יותר מכל המלומדים האחרים, ובעיקר, יותר טוב מכל אזרח במדינה מהן ההחלטות הנכונות שצריכות להתקבל. מר ברק, אתה רק שופט. בסך הכל שופט שפוסק על פי הדין - על פי חוקי מדינת ישראל. זה עוד מקצוע במסגרת כלל המקצועות במדינה. אתה לא מחוקק, אתה לא אמור לקבוע סטנדרטיים משפטיים - אלא רק כאשר הדין מחייב אותך לכך. שר המשפטים אמון על מערכת המשפט, והוא מבקש להבהיר לשופטי בית המשפט העליון - בצדק רב יש לומר- שהם חשופים לביקורת, אפילו לנוקבת, שהם לא נישאים מעל העם, ושהם לא על תקן של מחוקק (חדש) שיש לשמור עליו מכל משמר. עם כל הביקורת על הפולטיקאים - הם אלו שיחוקקו ויקבעו. אותם אנחנו יכולים לפחות להחליף מדי 4 שנים (או פחות). אני לא אוהב את הניסיון הפסול שלך ושל חבריך לכס השיפוט להגן על המערכת המשפט בכל מחיר. לא בכדי אתה בעבר וחבריך היום תעשו את כל אשר לאל ידכם כדי לא לפסול שופט מלשמוע משפט, גם אם ברור מעל לכל ספק סביר שדעתו גובשה, שאמירותיו מורות כי הוא ירד לזירת ההתגוששות בין הצדדים, שמתקיים אצלו משפט שאינו נטול פניות. לא יתכן כי אתה וחבריך תורו לממשלה כיצד לנהוג בעניינים בטחוניים - פוליטיים מובהקים. לא רק שאסור לכם להחליט אם לשפוט זאת או לא - אלא אין לכם זכות בכלל לסדוק באם הנושא שפיט או לא שפיט. נקודה. אין לדרככם הדורסנית, שם למעלה בבית המשפט העליון, אח ורע בשום מדינה דמוקרטית (או אחרת) בעולם. טול קורה מבין עיניך, מר ברק. הביקורת של דניאל פרידמן היא הגונה, עניינית, מהותית, ולדעת מרבית האוכלוסיה בישראל - נכונה ביותר.

    הגב לתגובה זו

    • תודה לעו''ד הותיק. אולי ברק טועה ו''הכי טוב שיש'' קיים לא רק (ל''ת)

      בחו''ל או בעליון, 12/04/08 19:31

      הגב לתגובה זו

    • תגובה יפה (ל''ת)

      סתם איש, 12/04/08 22:34

      הגב לתגובה זו

  • 99.

    ברק,, רד מהטיעון האידיוטי הזה שכאילו

    ברוריה מהקריות, 12/04/08 18:52

    בית המשפט שומר על דמוקרטיה. זכור שאילמלא היה נבחר היטלר באופן דמוקרטי - הוא לא היה קיים בכלל. בדיקטטורה אחד כמו היטלר לא היה נבחר. רק בדמוקרטיה יכולים להבחר כאלה כמו הנאצים , ההיאטולות והחמאס. אם חיזבאללה ירוץ באופן ''דמוקרטי'' הרי שייבחר ברוב גדול.
    אז נמאסת כבר עם הדמוקרטיה ועם השקרים שלך. אין שום מקום בעולם שבו שופטים מונים את עצמם כמו בישראל.

    הגב לתגובה זו

    • תרבות דיבור יותר חשובה! אפילו אם מה שאתה חושב נכון - לא בא לקרוא ! (ל''ת)

      חובה תרבות, 12/04/08 19:33

      הגב לתגובה זו

  • 98.

    מספיק כבר עם המגלומניה של ברק. הוא

    מיקי, 12/04/08 18:50

    לא אלוהים והוא לא הונחת עלינו בהר סיני.
    הכבוד לבית המשפט העליון כבר מזמן אבד, מאז שהפך למגן הפלשתינאים באופן די סדרתי.

    הגב לתגובה זו

  • 97.

    אם אתה יודע לקרוא

    דוד לריאה, 12/04/08 18:48

    תקרא את התגובות של העם אשר נמאסת עליו ולך לישון עם פנסיה שיכולה להרוג אותך מרוב שומן...

    הגב לתגובה זו

  • 96.

    איך אני מתה על המרובעים האלה הפנאטים שחושבים שבג''ץ (ל''ת)

    הם מלכי המדינה, 12/04/08 18:44

    הגב לתגובה זו

  • 95.

    דיייייייי נימאס מימך. תלך כבררררררר!!!! (ל''ת)

    moshe zenati, 12/04/08 18:40

    הגב לתגובה זו

  • 94.

    ברק העם איתך! חזק ואמץ!! (ל''ת)

    יהודי, 12/04/08 18:39

    הגב לתגובה זו

    • ומי מינה אותך לדבר בשמנו?תבדוק קודם מי באמת מאחוריו. (ל''ת)

      בת עמי, 12/04/08 18:51

      הגב לתגובה זו

    • יש יהודי לא אמיתי? (ל''ת)

      יש רמות?, 12/04/08 19:34

      הגב לתגובה זו

  • 93.

    מר ברק מדינת ישראל אינה רכושך הפרטי (ל''ת)

    אופיר, 12/04/08 18:33

    הגב לתגובה זו

  • 92.

    אדון דון ברק, תקרא מה אומר פרופ' נאמן!!!! על מערכת המשפט.

    ז'ז'ן, 12/04/08 18:25

    בארץ יש עוד אנשים חכמים
    יודעי חוק ומשפט
    וגם הם במו פרופ' פרידמן
    בעד רפורמה רדיקלית במערכת
    כפי שהגדיר פרופ' נאמן.

    הגב לתגובה זו

  • 91.

    ברק אחראי למותם של ישראלים

    שחר, 12/04/08 18:22

    אהרון ברק במו ידיו אחראי למותם של ישראלים רבים. איש משפט שהפר כל כלל של נייטרליות הקיים בעולם. בושה וחרפה לעיתון שנותן במה לאדם כזה. מושחתים נמאסתם !!!

    ברק הוא הראש למושחתים וכל בית המשפט הכפוף לו ומתנהל באופן פוליטי מובהק צריך להשתנות בדיוק כמו שרוצה פרידמן והממשלה שהוא חלק ממנה.

    ברק השמאלן יודע שהשמאל ואיתו הדעות המיושנות אותן הוא מציג מתו . לכן הוא נוקט בצעדים משוללי כל יסוד חוקי ודמוקרטי כל מנת להחיות את האג'נדה הפרטית שלו.

    לבעלי הזכרון הקצר : ברק פסל שופטים על רקע דעותיהם.. ברק פסל את נוהל שכן על פי ראות עינוי וללא כל יסוד מחשבתי אמיתי.

    הגב לתגובה זו

  • 90.

    ברק נציג האליטות מנסה לשמר את כוחן. פרידמן יחזיר הדמוקרטיה למסלולה.

    גיל, 12/04/08 18:22

    גרוע מזה, ברק ושמגר קיבלו לידיהם מערכת משפטית בינונית, שלפחות היתה בה וודאות משפטית. היום יודע כל עורך דין מתחיל, שגם במקרה הברור ביותר, שווה ללכת למשפט. ההלכה המשפטית מספיק לא ברורה, הכללים מספיק עמומים, כדי שאפשר יהיה לטעון משהו, בלי להראות אידיוט גמור. כל הקרדיט לכך הוא של שמגר וברק. פרידמן יחזיר הוודאות למערכת. בלי וודאות - אין משפט.

    וטיעון אחרון חביב - למה שופט שפוחד מה נשיא בית המשפט העליון יחשוב על פסיקתו עדיף על פני שופט שפוחד מה חברי הכנסת יחשבו על פסיקתו ? בשני המקרים מדובר בלחצים פוליטיים, ובשופטים שאינם נהנים מעצמאות אמיתית בשפיטתם.
    לפחות במקרה השני, המורא מעל ראשו של השופט הוא מוראם של נבחרי הציבור, ולא מוראה של אליטה משפטית סגורה, ממונה מטעם עצמה, שאין כל קשר בינה ובין דמוקרטיה, למעט העובדה שהיא טוענת - מטעם עצמה - שהיא היא המייצגת האמיתית של הדמוקרטיה.

    פרידמן - כולנו מאחוריך ! המשך בדרכך זו ותחזקנה ידיך !

    הגב לתגובה זו

    • בבג''צ יושבת חבורה שמייצגת מיעוט טרדני מעוס שמחובר לתיקשורת (ל''ת)

      זאת חונטה לא, 12/04/08 18:53

      הגב לתגובה זו

    • אין דמוקרטיה ואין מה להחזיר (ל''ת)

      הכל צביעות, 12/04/08 19:35

      הגב לתגובה זו

  • 89.

    יפגעו ראשונים

    עצוב, 12/04/08 18:18

    מה שעצוב בסיפור שכל המתלהמים( שליחים מטעם? ) יפגעו ראשונים כאשר בית המשפט לא יוכל להגן עליהם.

    הגב לתגובה זו

    • צה''ל הוא צבא העם - תמיד יגן עלינו (ל''ת)

      בדוק, 12/04/08 18:43

      הגב לתגובה זו

    • כמו שהגנו על כבוד האדם של מגורשי עזה,

      יוסי, 12/04/08 19:28

      שאיבדו את זכויותיהם הפוליטיות (הממשלה רימתה את מצביעיה),
      זכויות הקנין שלהם (פיצויים נמוכים על אובדן בית, משק, קהילה, עבודה, קרקע),
      זכות ההפגנה שלהם (חסימת האוטובוסים ע''י קראדי),
      זכות הביטוי שלהם (העיתונות השמאלנית שטפה לציבור את המוח עם המנטרות שלה, בלי לאפשר דעה מנוגדת),
      הזכות להליך הוגן (ערבים שפלשו לקרקעות ברמלה מוגנים ע''י בג''צ, יהודים שהתישבו בעזה ביוזמה ממשלתית לא מוגנים ע''י בג''צ),
      וכן הלאה.

      זהו איום סרק, מי ש''יפגעו ראשונים'' כבר נפגעו ראשונים. מזמן.

      הגב לתגובה זו

  • 88.

    אולמרט הרשע. פרידמן רק השליח (ל''ת)

    דואג, 12/04/08 18:15

    הגב לתגובה זו

  • 87.

    למה אתה לא מסגיר מפרו את גיסך השופט המחוזי שגנב מאות מיליוני$$..... (ל''ת)

    ברק+ביהמ התחתון, 12/04/08 18:09

    הגב לתגובה זו

  • 86.

    ברק- עולם שלישי הוא שאתה מקבל 45 אלף שקל לחודש פנסיה בעוד זקנים

    המטיף, 12/04/08 18:05

    שאין להם פנסיה מחטטים בזבל.

    הגב לתגובה זו

  • 85.

    להכפיף העליון לעם ישירות. לא לכנסת. לא לממשלה.

    הצעה, 12/04/08 18:05

    ברק טועה בדבר אחד וצודק בדבר שני.
    הוא טועה בכך שהוא מבקש חופש ואי כפיפות מוחלטים לשופטי העליון. זאת בהתחשב בכך שהם ניזונים מכספי העם ומנהלים את העם. וגם נבחרים לכל חייהם. כיום הם בוחרים את עצמם.

    הוא צודק בכך שכפיפות בית המישפט לא צריכה להיות לכנסת. והדוגמה שהוא מביא במאמרו המלא בעיתון מעריב שבת''הרי להאריך (בחוק של הכנסת) את הכהונה של הכנסת ל-20 שנה עולה בקנה אחד עם דמוקרטיה פורמלית. אבל האם זו דמוקרטיה במובן של הבנת העומק של מושג הדמוקרטיה?'' סוף ציטוט

    למעשה האינטרס של חבר הכנסת הוא לא תמיד האינטרס של הרב בעם.
    לכן צריך למצוא מנגנון שיכפיף השופטים העליונים לעם ישירות ולא לכנסת או לממשלה.

    הגב לתגובה זו

    • נו, אז צריך לפעול כדי שהכנסת תיצג את העם,

      יוסי, 12/04/08 19:30

      ואז מכפיפים את מינוי השופטים לאישור הכנסת, כמו במרבית הדמוקרטיות.

      הגב לתגובה זו

  • 84.

    ברק ייסד את חוק כבוד אדם וחירותו

    ולכן..., 12/04/08 18:04

    לכל פושע במדינה יש כבוד ושני שומרי ראש. ושלא נדבר על החירות לאן היא הגיעה.

    הגב לתגובה זו

  • 83.

    ברק וחבריו נתפסו בגניבה ומתעקשים להחזיק בשלל (ל''ת)

    זאב, 12/04/08 18:03

    הגב לתגובה זו

  • 82.

    חבר מביא חבר של החברה של החבר - דמוקרטיה נאורה (ל''ת)

    פירסומת, 12/04/08 18:02

    הגב לתגובה זו

    • האם לתוכנית הזאת שבנית בבג''ץ - אתה קורא העולם השלישי

      אתה צודק, 12/04/08 18:46

      אתה המצאת כבר את העולם השלישי.

      הגב לתגובה זו

  • 81.

    אהרון ברק הרס את המדינה ופרידמן

    משפטן, 12/04/08 17:59

    ממשיך את התהליך מהכיוון ההפוך.

    הגב לתגובה זו

  • 80.

    איך אדם כל כך אינטליגנטי לא מסוגל להבין את מה שעולל במו ידיו? (ל''ת)

    נ., 12/04/08 17:59

    הגב לתגובה זו

  • 79.

    אם היו מעידים ועדת חקירה לפעולותיו שלברק השופט היינו מתפלצים... (ל''ת)

    צביקי דהאן, 12/04/08 17:57

    הגב לתגובה זו

  • 78.

    ברק , אתה יצרת אנרכיה במדינה בה כל אחד פורק עול ברישיון שאתה חילקת (ל''ת)

    אבו יסמין, 12/04/08 17:56

    הגב לתגובה זו

  • 77.

    שאלה למר ברק: מדוע ה''ערכים'' שלך יותר טובים משלי? (ל''ת)

    מגורש מהגוש, 12/04/08 17:56

    הגב לתגובה זו

  • 76.

    פרידמן, חזק ואמץ. אתה איש גדול ואמיץ ואנחנו איתך. (ל''ת)

    שמולי גולדפינגר, 12/04/08 17:55

    הגב לתגובה זו

  • 75.

    אדון ברק, אתה לא מלך,

    מישהו, 12/04/08 17:55

    לכן תפרוש לך בכבוד כי הרבה לא השארתה.

    הגב לתגובה זו

  • 74.

    ראיון חשוב

    ש. דהרי, 12/04/08 17:53

    משום שהוא חושף את ערוותו של הנשיא לשעבר ברק. כל מה שצריך זה רק לקרוא את הראיון בעיון, לאט לאט, ולהיווכך בכך, שפרט להאשמה כללית וסתמית, כאילו השר פרידמן הורס את מערכת המשפט, לא מצביע ברק עם שום שינוי שפרידמן ביצע או מבקש לבצע, שאמנם מוליך לתוצאה הזו.

    המבחן העיקרי של בתי המשפט הינו היכולת לעשות משפט צדק תוך זמן סביר, ובמבחן הזה בתי המשפט נכשלים מידי יום ביומו.

    פסקי דין סופיים ניתנים אחרי שנים ארוכות, לעתים יותר מעשור (!), ובמקרים רבים - רבים מדי - אין שום קשר בין המציאות העובדתית לבין המציאות המשפטית, שנקבעת בפסקי הדין.

    אחד מעקרונות היסוד של כל שיטת משפט רצינית ומכובדת הוא עיקרון הצפיה, כלומר - היכולת לדעת מראש, כיצד יפסוק בית המשפט בנסיבות עובדות מוגדרות.

    כיום, אין כל יכולת להעריך את תוצאות המשפט, משום שפסק הדין תלוי במידה מעטה בנסיבות העובדתיות ובמידה רבה במינו של השופט, באופיו, בדעותיו האישיות, בקשריו עם באי כוח הצדדים, במידת הפרסום של עורכי הדין המייצגים את הצדדים באותו ענין וכויצ''ב שורה ארוכה של עניינים, שבשיטת משפט הגונה וישרה אינם צריכים בשום פנים ואופן להשפיע על תוצאת המשפט.

    כל מי שהיה שותף להליך משפטי מבין בודאי עלמה אני מדבר.

    לכן אני אומר: יישר כח לך, השר פרידמן. ''תן גז'' כדברי אחד המגיבים הקודמים על מנת שתספיק לתקן את הקלקולים הרבים מדי במערכת המשפט, בטרם תסולק מתפקידך, כפי שצפוי שיקרה.

    ומה שעצוב הוא, שאין לי כל ספק בכך, שאחרי תקופת פרידמן ישתמשו השופטים בכוחם הרב והמופרז על מנת לבטל את התיקונים שפרידמן יספיק לבצע.

    לדעתי, מי שמסכן את הדמוקרטיה הינם דווקא השופטים ומערכת המשפט
    בכללותה, ולכן יש לשנות את חוקי היסוד באופן שיצמצם את יכולתם להמשיך ולהזיק.

    הגב לתגובה זו

    • המשפטים מתארכים וזה נכון , נכון גם שברק במקום

      אבו יסמין, 12/04/08 18:21

      לדון בתיקים עסק באריכות ובמשך שנים בכתיבת ספרים משפטיים וגרף מהם לא מעט כספים . והאיש מלין על חוסר מוסר .

      הגב לתגובה זו

    • תגובה מעניינת,מנומקת, אמיתית,ועצובה מאד. (ל''ת)

      נ., 12/04/08 18:55

      הגב לתגובה זו

    • בית המשפט לא מחפש ואף פעם לא חיפש צדק-הוא מחפש חוק! והשופטים נתונים (ל''ת)

      ללחצים, 12/04/08 19:40

      הגב לתגובה זו

  • 73.

    בימי ברק המדינה התפוררה-ערביי ישראל הרימו ראש

    זאב, 12/04/08 17:50

    הפשע משתולל
    המשטרה משותקת
    בדבר אחד הם חזקים-לתפור תיקים לפוליקאים כי שם נמצא הכח.
    זה נקרא גניבת שלטון בכח

    הגב לתגובה זו

  • 72.

    אהרון ודורית- סוגרים לכם את החנות. (ל''ת)

    יהודון, 12/04/08 17:41

    הגב לתגובה זו

  • 71.

    ברק מפחד מהסירחונות שעומדים להשתחרר

    לתגמל פוליטיקאי, 12/04/08 17:39

    למעשה מה שקרה פה הוא שברק הקדיח את התבשיל ובייניש ושות עומדים לאכול אותו.

    ברק מתנגד לכך ששר המשפטים יוכל להיפגש עם שופטים מחוזיים ולשמוע את תלונותיהם. הוא רוצה לאסור מפגשים כאלו.

    הסיבה לכך היא לא כל כך הסירחונות העתידיים כמו היחשפות סירחונות מתקופתו...כלומר ''הנחיות'' שהועברו מבית המשפט העליון ליועץ המשפטי לממשלה ולשופטים כאלו ואחרים.

    לדוגמה אחד הדברים כבר חושף ברק במאמרו הנוכחי המלא שהתפרסם במוסף שבת מעריב.
    כזכור ברק ראה כאסון הקמת בית מישפט לחוקה בניפרד לבית המישפט העליון והוא ניסה בכל כוחו לבטל החוק להקמת בית המישפט הזה
    ציטוט מדבריו של ברק:''אצל שרון אני הייתי הראשון שהוא בא אליו. עם שרון היה לנו משקע כבד, בגלל סברה ושתילה, ואני חששתי. ואז הוא בא. לא דיברנו על סברה ושתילה, לא הזכרנו מילה, אבל הוא אמר: תשמע, אני בעד שלטון החוק, תסתייע בי. ואני הסתייעתי בו במקרה הצורך לדחות איזה הצעת חוק. היתה הצעת חוק להקים בית משפט לחוקה, שחבר'ה שלו הציעו. ואז ביקשתי שהוא יבוא להצביע נגד. הוא בא והצביע נגד. הוא היה בסדר איתי, עם המערכת שלנו. הוא היה בסדר גמור. גם תקציבים קיבלנו.'' סוף ציטוט.

    מה זה אם לא התערבות בוטה של מערכת המישפט במערכת החקיקה?

    ואני גם לא אתפלא אם זיכויו של שרון בנושא האי היווני לא היה תיגמול על הפלת חוק הקמת בית משפט לחוקה.

    הגב לתגובה זו

    • נכון!! (ל''ת)

      משה, 12/04/08 17:52

      הגב לתגובה זו

    • כל הכבוד לך . אני מכנה את החבורה כת מבג''צ (ל''ת)

      דרור, 12/04/08 18:03

      הגב לתגובה זו

  • 70.

    איפה מדינת עולם שלישי

    עפר, 12/04/08 17:39

    ב''זכות'' ברק המצב המשפטי בארץכבר מזמן מעבר לעולם השלישי, והוא נראה כמו מדינת אייטולות. הכנסת מחוקקת חוקים והאייטולה מחליט עם לבטל אותם כי הם לא מוצאים חן בעיניו. בית המשפט של ברק אפילו קבע שלא צריך להשתמש בכללים שנקבעו בחוק ייסוד לצורך בטול חוק, הפשר לבטל חוק על סמך תיאוריות משפטיות שקבעו האייטולות אפילו בלי הסמכה של חוק ייסוד. עולם שלישי - הלוואי...

    הגב לתגובה זו

  • 69.

    די להתבכיין

    עידו, 12/04/08 17:35

    מזל שיש את פרידמן שיעשה סדר בבלגן.
    כל שרי המשפטים הקודמים ליקקו לשופטי בית המשפט העליון ולא עשו כלום.

    הגב לתגובה זו

  • 68.

    רודנים זקנים לא מתים, הם מעבירים ביקורת (ל''ת)

    חמי, 12/04/08 17:32

    הגב לתגובה זו

  • 67.

    הדיקטטור הזקן לא מוכן לוותר על שלטונו האנטי דמוקרטי גם בפרישתו (ל''ת)

    ברק לך הביתה, 12/04/08 17:31

    הגב לתגובה זו

  • 66.

    לפי התגובות הדפוקות והגזעניות נישרף כולנו בלהבות שנאת החינם. (ל''ת)

    אילן, 12/04/08 17:30

    הגב לתגובה זו

    • כמה אתם בכלל שעומדים להשרף הערבים והשמאל קיצני אנטי ציוני ויהודי (ל''ת)

      שששש, 12/04/08 17:59

      הגב לתגובה זו

      • אתם מלהגים אבל מקבלים דעתנו לבסוף

        שמאלני, 12/04/08 18:29

        חמומי המוח. אתם מלהגים אבל מקבלים דעתנו לבסוף. כבר שכחנו את שתי גדות לירדן. לא נדבר על ירושלים. מות לערבים ועוד כהנה וכהנה. היום הרוב דוגל בשתי מדינות לשני עמים וחלוקת ירושלים. מה קרה? נהפכתם גם אתם לשמאלנים?

        הגב לתגובה זו

        • גם אים נקבל את דעת השמאל, הערבים שגרים בארץ רוצים את הגליל והנג (ל''ת)

          ואז ננהל משה, 12/04/08 19:00

          הגב לתגובה זו

  • 65.

    ירידת האמון בביהמ''ש נמשכת לאורך 7 השנים האחרונות.

    אובייקטיבי, 12/04/08 17:28

    וב- 6 מהן לא היה פרידמן שר.


    בייניש מסבירה את ירידת האמון של הציבור בבית המשפט בשינויים בחברה:
    ''מול עיני הציבור קרסו הרבה אייקונים שהיו נחשבים מותגי הערצה. זה קרה לצבא וזה קרה לממשלה, זה חלק מניתוץ האלילים. אם אפשר להאמין ששר עושה כך, וחבר כנסת עושה כך, למה אי אפשר להאמין את זה על שופט, הוא לא בן אדם?''

    הבנתם את הספין...? למה שנאמין על שופט..? הרי הוא חצי אלוהים.

    הגב לתגובה זו

  • 64.

    אולי תסתום כבר?עשית מספיק נזק! (ל''ת)

    צחי, 12/04/08 17:25

    הגב לתגובה זו

  • 63.

    אדוני השר, אתה צריך שכפצ. הכת ההזוים ירו עלך חצים מורעלים (ל''ת)

    כל הכבוד, 12/04/08 17:25

    הגב לתגובה זו

  • 62.

    תמשיך לילל, העם עם פרידמן (ל''ת)

    העם בציון, 12/04/08 17:19

    הגב לתגובה זו

  • 61.

    המתאבלים על הרס הבית שלהם הערבים והשמאל הקיצני שמתנגד להמשך קימנו (ל''ת)

    סניף של, 12/04/08 17:12

    הגב לתגובה זו

  • 60.

    מי צודק ?

    סברינה, 12/04/08 17:11

    זה משנה ?

    לא רק שהיינו לגרועה במדינות העולם השלישי

    לא רק שהתפוררה החברה

    לא רק שצה''ל הסתאב.

    המדינה עלתה על מסלול הרס.
    בעוד עשרים שנה, יתיחסו למדינה בלשון עבר.

    יבכו את העם היהודי.

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    ברק-הרסת את המדינה ,לך הבייתה (ל''ת)

    דוד, 12/04/08 17:11

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    ברק החמוד במדינה דמוקרטית יש הפרדה בין דת ומדינה ! ! !

    שופט כדורגל, 12/04/08 17:11

    במדינה דמוקרטית יש הפרדה בין דת ומדינה ! !
    עשית משהו בנידון ? לא !
    אבל נהנת ממנעמי השררה !
    אתה ממשיך לנסות ולקדם את האינטרסים שלך
    אולי תביע דעה בנושא קבלני כח האדם
    ואי אכיפת חוקי המדינה לגבי עושק של עובדי קבלן

    הגב לתגובה זו

    • אז גרמניה לא דמוקרטיה? גם בריטניה לא? (ל''ת)

      יול, 12/04/08 19:34

      הגב לתגובה זו

  • 57.

    נפוטיזם הוא סימן מצויין לעולם שלישי, גם אחדות דעים

    דוב הקוטב, 12/04/08 17:09

    כבר גמלה בליבי החלטה. אחד הנושאים החשובים מבחינתי בבחירות הבאות, מלבד הנושא הבטחוני, יהיה העמדה שינקטו המפלגות בעניין הזה ומי שישתפן או יתמוך בהמשך המצב הקיים לא יקבל את קולי.

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    בבג''צ יש כת, שיש לה דת משלה , ומי שלא מאמין יעמוד לדין החברים (ל''ת)

    כת החוקים, 12/04/08 17:08

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    חזק ואמץ ברק (ל''ת)

    toolie, 12/04/08 17:07

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    חיינו לפניך ונחיה גם אחריך.

    עם ישראל., 12/04/08 17:04

    מנותק שכמוך. קל לך לדבר עם הספרים וכל הכסף שלך. אם רק היית יודע על העוולות שגרמו חבר מרעיך לעם ישראל, כאשר עמדו מולו חבריך בעלי ההון.!!!
    לך כבר מאיתנו, נמאסת. שילמנו מספיק בגללך ובגלל חבריך.

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    אולמרט הורס את המדינה

    אולמרט הביתה, 12/04/08 16:59

    אולמרט מינה שר ביטחון חברתי, שהרס את הצבא.
    אולמרט מינה שר משפטים שהורס את מערכת השיפוט.
    אולמרט מינה שר אוצר שנחשד בפלילים.

    הגב לתגובה זו

    • אולמרט לא משהו אבל 2 דברים טובים הוא עשה

      אזרח, 12/04/08 17:49

      למנות את דניאל פרידמן לשר משפטים ולמנות את אריאל אטיאס לשר תקשורת.

      שניהם השרים היחידים שפועלים לטובת הציבור כולו.

      הגב לתגובה זו

  • 52.

    רק הפרלמנט מחוקק - במדינה מתוקנת

    לא שום בית משפט, 12/04/08 16:56

    מר אהרון ברק הופך את היוצרות:
    שהרי במדינה מתוקנת רק הפרלמנט מחוקק
    ואילו בתי המשפט עבדים נרצעים למחוקק.

    הפרופ' דניאל פרידמן מבצע עבודת קודש
    ובהנתן יסורי אהרון ברק ושכמותו מהווה בגדר 'קדוש מעונה'.

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    שר משפטים צבוע*2

    סלק רצסיבי, 12/04/08 16:52

    קשה, יש לנו שר משפטים צבוע -- ואפשר לראות את זה גם, אך לא רק, מן השיער שהוא צובע

    הגב לתגובה זו

    • וזהו, אכן, ארגומנט כבד משקל ומשכנע בוויכוח! (ל''ת)

      נ., 13/04/08 06:31

      הגב לתגובה זו

  • 50.

    הפערים הכלכליים הם כבר בסד''ג של עולם שלישי

    מישהו, 12/04/08 16:52

    והחינוך מתדרדר לאותה רמה, עכשיו
    צריך לחסל את מערכת המשפט
    - והלך עלינו.

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    מסכים עם ברק

    מישהו, 12/04/08 16:51

    יש ביקורות על בית המשפט העליון וצריך שתהה ביקורת אבל אסור לפגוע בעצמאות של בית המשפט העליון.

    הסכנות משלטון חזק מידי, הם עצומות. אני מרכין את ראשי בפני בית המשפט העליון והחלטותיו, גם אם יש לי ביקורת על החלטה כזאת או אחרת שלו.

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    הסיכוי היחיד להציל את הדמוקרטיה הוא נתניהו, תמוך בו אהרון

    דוקטור למשפטים, 12/04/08 16:45

    הדמוקרטיה נפגעת בראש ובראשונה מכיוון שמונעים מהציבור להגשים את רצונו, כפי שהיטיב להראות פרופסור דרור. ברגע שהדמוקרטיה מושלכת בשם אג'נדות היא מאבדת את כוחה והופכת לשק החבטות של דיקטטורים מושחתים. זה בדיוק מה שקורה פה. זו המשמעות האמיתית של עולם שלישי.

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    ברוכים הבאים לדמוקרטית הכזבים שלי (ל''ת)

    הגאון של אמא, 12/04/08 16:39

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    אפשר גם אחרת !

    שמואל, 12/04/08 16:35

    שופטים יבחרו בבחירות דמוקרטיות כמו בכנסת-ישראל ! אתם איתי ? אז למה הצחוק וספיקת הכפיים ? ע''פ הבנתי ''שופטים ושוטרים'' כפופים לכהן הגדול שהוא לא במקרה גם שופט עליון ''יתרו'' ל ''משה'' ולכן , העדה הדרוזית חכמה בצורה בלתי רגילה ועולה על כל הסובב אותה ! הכהן הגדול שהוא גם השופט העליון מוחלף כידיע לכם במותו . שופטת הייתה בישראל , כהנת לא! אין בעיה עם שופטת , יש בעיה עם כהנת , אינה יכולה לבוא אל הקודש ! זה הוא רצונו של אלוהי ישראל . מי בוחר שופטים ושוטרים ? שופט עליון , לכן ,בחירות דמוקרטיות בבית המשפט העליון , יביא ויכניס את כל החברה ממש כמו במקום ''הכי דמוקרטי שלנו'' וזה כבר לא מצחיק ! האנשים הראויים ביותר לעליון וכל השאר לכנסת !!!

    הגב לתגובה זו

    • למה צחוק וספיקת כפיים? כך עושים במדינות ארה''ב.

      יוסי, 12/04/08 19:38

      במרבית מדינות ארה''ב שופטים נבחרים בבחירות פתוחות, בדיוק כמו פוליטיקאים.

      לבית המשפט הפדרלי (העליון של ארה''ב כולה) נבחרים שופטים שהנשיא מציע והסנאט מאשר (אם נקביל זאת לישראל - רה''מ/שהמ''ש מציע והכנסת מאשרת).

      הגב לתגובה זו

      • ליוסי הנחמד .

        שמואל, 12/04/08 22:10

        אולמרט יציע ? הכנסת תאשר ? יוסי , קח נשימה עמוקה ותודה שאין הקבלה , אין היגיון . משופט יש דרישות מח''כ אין ולכן ''נכנסו'' לכנסת כל מני ''אלמנטים'' לא הכי כשרים . ראה בחירת נשיא ! שופטים עליונים זו נישה שמאד רצוי שח''כים לא יתקרבו אליה , שבוע טוב וחג פסח כשר ושמח לך ולבני משפחתך ולכל עם בני ישראל .

        הגב לתגובה זו

  • 45.

    לפי התגובות כאן, אפשר לסגור את המדינה וחבל על כל טיפת דם

    רן, ת''א, 12/04/08 16:31

    מכל התגובות רק אחת שמתנגדת לפרידמן. אני מקווה שזה לא מייצג, כי אם כן, המדינה הזאת גמורה. זה ייקח 10 או 20 שנה, אבל זהו זה. החזון של מייסדי הציונות אודות מדינה דמוקרטית המושתת על עקרון שוויון ההזדמנויות לכל אדם, חופש מדת וכו', בדרך להתפוגג, וכמה חבל שמרבית הציבור לא רואה את זה.

    אנשים לא מבינים שקיומה של מדינת ישראל, יותר מאשר הוא תלוי בעוצמתה הצבאית, טמון בלגיטימיות שלה כמדינה המתיימרת להיות דמוקרטית והומאנית. היא לא כזו, אבל לפחות ניסתה. מרבית אזרחיה מחזיקים בתפיסת עולם פשיסטית וגזענית אשר מעמידה את האדם היהודי כגזע עליון ואת האחרים כנחותים.

    לתשומת לבכם, במגילת העצמאות נקבע שמדינת ישראל היא מדינת היהודים ולא 'מדינה יהודית'. חייבים שוויון לכולם, ללא קשר למוצא, אמונה דתית, סגנון חיים וכו', אחרת הדמוקרטיה זו פארסה.

    הערכים שאהרון ברק מייצג הם הערכים שמאפשרים לישראל לשמור על הלגיטימיות הבינלאומית שלה, למרות הזוועות שהיא חוללה ומחוללת. כאשר גם זה יאבד, תאבד המדינה כולם.

    הגב לתגובה זו

    • על מה אתה מדבר ,ברק שלח את ידו למקומות לא שלו והוא צריך להחזירן

      למקומום,וזהוא., 12/04/08 16:51

      ,נבהלתה, אז אל תפחד ,כי הכול עומד במקומו.וישראל חזקה מאוד מאוד מאוד מאוד.

      הגב לתגובה זו

    • can't agree with you more!!!

      doug, 12/04/08 16:56

      your comment explains exactly the problem and the reason why so many, including myself, left the country
      Unfortunately there are not enough people who think like us

      הגב לתגובה זו

    • כניראה שהשטיפת מוח של ברק עבדה עלייך (ל''ת)

      עלינו לא, 12/04/08 16:56

      הגב לתגובה זו

    • כאילו, אם הרוב חושב אחרת ממני, שתישרף המדינה? (ל''ת)

      נ., 12/04/08 19:00

      הגב לתגובה זו

    • בלה בלה בלה

      יוסי, 12/04/08 19:39

      הפליה משפטית ממוסדת נגד יהודים ובעד ערבים היא בדיוק ההיפך ממה שבית משפט נדרש לעשות.

      האזהרות של ברק ושל מעריציו כמוך הן שקריות. שבו בשקט.

      הגב לתגובה זו

    • רן השקרן

      אהוד, 13/04/08 08:59

      כרגע קראתי את תגובתך.
      אין לי כוונה להווכח איתך.
      רק רציתי להעיר שמגילת העצמעות כתוב ''מדינה יהודית בארץ ישראל היא מדינת ישראל''

      הגב לתגובה זו

  • 44.

    שברק היה נשיא העליון המדינה היתה גן עדן בא פרידמן ונהיה גיהנום

    בייניש, 12/04/08 16:27

    שופט מביא שופט
    עו''ד שואל מי השופט וסוגר עם הלקוח
    מה גזר הדין!!!
    השחיתות בבית המשפט אז והיום
    יותר גרועה מהשחיתויות של אולמרט
    פרידמן חזק ואמץ!!!
    דע לך שהעיתונאים המקורבים לברק
    ובינייש מחפשים מעידה הכי קטנה שלך בשביל לחגוג
    שא ברכה והצלח

    הגב לתגובה זו

    • בכל מקום שיש כת מאמינים מסוכנים למדינה (ל''ת)

      בג''צ זה, 12/04/08 17:33

      הגב לתגובה זו

  • 43.

    הכל שפיט הכל על השפיץ של הקומוניסטים

    ובינינו, 12/04/08 16:19

    מה ההבדל בין העריצות של פוטין לשלך ברק.

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    מתי בית המשפט עזר לאיזשהו מיעוט למעט המיעוט הערבי

    ברק הוא פוליטיק, 12/04/08 16:17

    מתי עזר בית המשפט העליון לחקלאים? לחרדים? למתנחלים? לנכים? לדרוזים?

    רק לזכויות המיעוט הערבי עזר בית המשפט העליון בניצוחו של ברק.

    ברק הוא פוליטיקאי ששלט יותר מכל נבחר ציבור אחר ומעולם לא עמד לבחירת או ביקורת הציבור.

    הגב לתגובה זו

    • ההגנה על זכיות הפליסטינים עלה בדם ב רבבות יהודים בגלל גדר ההפרדה (ל''ת)

      פרידמן, 12/04/08 17:35

      הגב לתגובה זו

  • 41.

    ככה זה שהמדינה מושחתת מהיסוד למי שתיתן את המושכות

    הוא יהפוך, 12/04/08 16:17

    גם מכאן וגם משם.

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    the bright light in this country full of chajchajim

    doug, 12/04/08 16:16

    and right wing arsim

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    זה נשמע לי כמו - אוי אוי אוי ... כולם טועים ואני צודק (ל''ת)

    בן שיפטותא, 12/04/08 16:09

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    דמוקרטיה = שלטון העם. בג''צ של ברק וביניש = דיקטטורה. (ל''ת)

    יענקל דודל, 12/04/08 16:09

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    פרידמן נלחם בשם החזקים המושחתים הנהנתנים (ל''ת)

    RENATA, 12/04/08 16:08

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    ל 19, דבריך טורדי מנוחה אך פרידמן יהרוס ויקלקל ולא ישפר משום שהוא

    בעד ברק!, 12/04/08 16:06

    אטום. כשהוא מדבר הוא לא נשמע כמו אדם אותנטי שיש לו רגשות אלא כמו מכונת יידע שלא מחוברת למציאות האנושית.

    הגב לתגובה זו

    • זאת טענתי! לציבור הכורע בנטל שניהם לא מועילים!!! (ל''ת)

      19 בתגובה, 12/04/08 19:02

      הגב לתגובה זו

  • 35.

    מצייתים לשופטים והשופטים לחוקים

    מילוא, 12/04/08 16:05

    החברה מתנהלת יפה כאשר:
    האזרחים מצייתים לשופטים.
    והשופטים - לחוקים.

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    השופט בדימוס אהרון ברק

    ראובן, 12/04/08 16:04

    מר ברק הנכבד,
    אתה זה שגרמת את כל המהומה
    והצורך ברויזיה בבית משפט העליון.
    אתה זה שקבעת שהכל שפיט - ולא
    הכנסת היא המחוקקת אלא אתה.

    אתה המשכת בנוהג הפסול שחבר מביא חבר למשרה הנעלה.

    בזמנך כל שופטי העליון נמנו עם הז'נר העליון של הבן של הבן.

    אתה שנלחמת שלא ימנו לשופטים מקרב עורכי הדין ו/או פרופסורים. רק מקורבים רציתם בעליון.

    אף פעם לא יצאת נגד הסחבת הנגרמת בבתי המשפט - משפטים נמשכים לאורך שנים רבות.

    האזרח הקטן לא היתה לו גישה לבית הדין - אלא אם כן שילם הרבה כסף לעורכי דין.

    הנהגת את הנוהג הפסול של עיסקאות טיעון, שתוצאותיהן אנו הווים היום (ראה פרשת קצב).

    שר המשפטים אינו אוייב העם או אוייב של בית משפט העליון. הוא רוצה פשוט לעשות סדר בבלגן שאתה השארת שם.

    הגב לתגובה זו

    • אמת (ל''ת)

      אא, 12/04/08 16:18

      הגב לתגובה זו

    • כמה נכון, וכמה עצוב. (ל''ת)

      נ., 13/04/08 06:33

      הגב לתגובה זו

  • 33.

    לא נסלח לאולמרט.

    אלי, 12/04/08 16:02

    פרידמן מסוכן מנסרללא.
    עם פרידמן יש בררה עם אירן לא.
    אבל הוא מסוכן למדינת ישראל יותר משניהם ביחד.ובזה אשם אולמרט.
    שאם לא יחזיר את פרידמן לאקדמיה הוא יחשב לראש הממשלה שהחריב את ישראל.

    הגב לתגובה זו

    • בית המיקדש של השמאל אנטי ציוני יושביו הכריזו מילחמה על המדינה (ל''ת)

      והכהנים הגדולים, 12/04/08 17:42

      הגב לתגובה זו

  • 32.

    לקצוב כהונת נשיא משול ל..

    חכם מימון, 12/04/08 16:00

    לקצוב כהונת נשיא בית משפט העליון ולאחר מכן להחזירו להיות שופט מהמניין משול לרמטכ''ל שמסיים כהונתו וחוזר להיות אלוף פיקוד,
    הזוי ומוזר,
    נראה כי ברק צודק בעניין נקמתו של פרידמן בבייניש

    הגב לתגובה זו

    • אכן הזוי ומוזר החכם מיימון הזה

      עפר, 12/04/08 19:55

      אכן הזוי ומוזר החכם מיימון הזה
      כשמשה דיין סיים את תפקידו כרמטכ''ל הוא שינה את הפ''ע כך שרמטכ''ל בדימוס יירד לדרגת אלוף ויוכל לשרת במלואים ת''פ הרמטכ'ל החדש. במלחמת יום כפור רא''ל חיים בר לב שרת כמפקד החזית בסיני ת''פ סגנו לשעבר רא''ל דוד אלעזר. אכן, חכם מיימון,כפי שהדוגמאות שלך הזוייות ומוזרות כן גם מסקנותייך מופרכות.

      הגב לתגובה זו

  • 31.

    הקומוניסט חושב שהעם טיפש אמר תדמו לכם דמוקרטיה (ל''ת)

    והשליטה תישאר, 12/04/08 15:52

    הגב לתגובה זו

    • אכן הזוי ומוזר החכם מיימון הזה

      עפר, 12/04/08 17:22

      כשמשה דיין סיים את תפקידו כרמטכ''ל הוא שינה את הפ''ע כך שרמטכ''ל בדימוס יירד לדרגת אלוף ויוכל לשרת במלואים ת''פ הרמטכ'ל החדש. במלחמת יום כפור רא''ל חיים בר לב כמפקד החזית בסיני ת''פ סגנו לשעבר רא''ל דוד אלעזר. אכן, חכם מיימון,כפי שהדוגמאות שלך הזוייות ומוזרות כן גם מסקנותייך מופרכות.

      הגב לתגובה זו

  • 30.

    פרידמן - פיל בחנות חרסינה?

    רון הכחול, 12/04/08 15:52

    ועל כך נאמר: הפוסל - במומו פוסל.

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    הוא רוצה פאשיזם שיפוטי שבו הבג''ץ שולט במדינה

    אלכס טוקבק, 12/04/08 15:48

    ולא נבחרי הציבור.

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    תפיסת העולם שלך לא מתאימה למדינה היא כבר בת 60 (ל''ת)

    די קומוניסטים, 12/04/08 15:46

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    הדמוקרטיה נאורה שלך חיסלה כל חלקה טובה במדינה (ל''ת)

    אפילו צה''ל הפך, 12/04/08 15:45

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    אהרון ברק ובג''ץ - מגש הכסף של פלסטין מהים ועד הנהר

    אלון, 12/04/08 15:43

    הוויכוח, למי שבורר את המוץ מהתבן, מאוד פשוט: ברק וחבורתו מעוניינים שהם - ולא כנסת או ממשלה נבחרות - ינהיגו הלכה למעשה את מדינת ישראל, וזאת על פי דרכם, קרי דרך השמאל הקיצוני האנטי-ציוני.

    בג''ץ קעאדן (מתן רשות לפלסטינים-ישראליים להתיישב על אדמות קק''ל), עמדת בג''ץ האוהדת את נוהל איחוד משפחות ערביות בישראל, עמדת בג''ץ ביחס לסיכולים הממוקדים ועוד ועוד עמדות של בג''ץ ביחס לנושאים העומדים בעצם קיומה של המדינה היהודית מוכיחים כי ברק וחבורתו ניסו, בעצם, להגיש לפלסטינים את ישראל על מגש של כסף.

    פרופ. פרידמן, בשם 6 מיליון יהודי ישראל, מנסה בסך הכל לסכל את המזימה, ועל זה יוצא קצפם של ברק ושאר האנטי-ציוניים.

    הגב לתגובה זו

    • כת הזוים שרידים של אנטיוכוס שולטת בחוקים משלה לסלק אותנו מכאן (ל''ת)

      זהירות מהאוייב, 12/04/08 17:50

      הגב לתגובה זו

  • 25.

    כל הכבוד לפרידמן. (ל''ת)

    נועה, 12/04/08 15:43

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    מר ברק על מה אתה מתגאה במערכת המשפט?

    אמיר, 12/04/08 15:43

    על העובדה שאלפי עבריינים מזוכים מחמת הספק?
    על זה שהאזרח מפסיד במשפטים מול רשויות החוק מכיוון שבית המשפט נוטה בד''כ לטובת הממסד.?
    על זה שעורכי דין יכולים להפןך את האמת על פיה,והשופטים ייפסקו לטובתם?
    על עינוי הדין?
    אין משפט בישראל.עובדה.

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    הרגשתי: אני חיה במדינת האשכנזים

    לילי, 12/04/08 15:42

    לא במדינת ישראל. איך הוא מעז
    לדבר כך. תבדקו כמה הוא מקבל
    על הרצאות בחו''ל ולא משלם מיסים
    כמונו העבדים השחורים. המדינה הזו
    נגמרה ממזמן.וכמה הוא שונא ספרדים
    את זה לא ציינתי הוא ובייניש וכולם
    יודעים זאת וחווים זאת על בשרם. רק
    יכנס לבית המשפט אדם כהה עור עם
    שער שחור זהו... פושע להרוס חייו.
    זוהי מדינה אשכנזית וגזענית. והאפליה כאן חוגגת.

    הגב לתגובה זו

    • חצופה מלאה צ'יזבטים..המטרה שלך ברורה..נהנתנית

      RENATA, 12/04/08 16:01

      משורות הממשלה והח''כים
      בל יחקרו
      בל יענשו
      הפסיקי עם האגדות
      שמערכת השיפוטית בסכנה
      זה כולל אותך כאזרח חופשי!

      הגב לתגובה זו

      • אתם יוצאי עדות המזרח מלא רגשות הנחיתות תביאו חורבן על המדינה

        .., 12/04/08 16:26

        רגשות הנחיתות שלכם והשינאה שלכם מעבירים אתכם כל כך על דעתכם, שכמו הנשיא קצב אתם מבקשים לשרוף את המועדון. מבחינתכם קצב זכאי כי הוא מזרחי, כך גם איציק מרדכי, כך גם בניזרי. לא משנה עד כמה האדם מושחת ופושע, אם הוא חובש כיפה ומזרחי, הוא זכאי (אריה דרעי). אתם תעלו פה באש את הכל רק כי אתם מרגישים מקופחים. אחרי שלא יהיה פה כלום - אולי תתגעגו למה שהיה פה כשתשבו בגולה ותסבלו מאנטישמיות ורדיפה.

        הגב לתגובה זו

        • גם אתה גזעני לא קטן - רוצה שנתחיל את הרשימה (ל''ת)

          האשכנזית הארוכה, 12/04/08 16:54

          הגב לתגובה זו

          • ממש חבורה של אידיוטים

            לא צריך ערבים, 12/04/08 17:48

            לא צריך ערבים להשמיד אותנו צריך
            אידיוטים כמוכם

            הגב לתגובה זו

            • או חכם חלם (ל''ת)

              שכמותך, 12/04/08 18:10

              הגב לתגובה זו

        • ראו מי מדבר על רגשי נחיתות

          ישראלי, 12/04/08 16:58

          היהודי הפוני הוא היהודי השנוא ביותר והנירדף ביותר לפני קום המדינה.. ריגשי הנחיתות שלכם היא להוציא זעמכם על גזע אחר. היהודי המרוקאי לעולם לא נירדף במרוקו להיפףך הוא היה מוגן מל ידי השליטים....אני לא ממוצא מרוקאי על תקפוץ. אבל זו היא האמת היהודי הפולני הנאלח הרים אפו..הנאלך הפולני מצא גם שמות לכנות את עדות המיזרח.. פראנק.. אפילו אינני יודע למה המילה פראנק מכוונת..אני ישראלי שמשפחתו עלתה מרוסיה בשנת 1917. אני ומישפחתי לא הינו נעורבים בשואה..לכן הבט בראי אידיוט והכט בעבר כמה שנוא הייתה בפולניה... זבל

          הגב לתגובה זו

  • 22.

    מלחמת אירן-עירק 2 : השמאלנים נלחמים אחד בשני (ל''ת)

    תמשיכו תמשיכו, 12/04/08 15:41

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    אין סמכות לבג''ץ לנהל את המדינה. (ל''ת)

    רן, 12/04/08 15:41

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    הוצאת את הוודאות מהמשפט

    ליאור, 12/04/08 15:33

    ברק הוציא את הוודאות מהמשפט- תום הלב הפך לדוקטרינה השולטת מה שאיפשר לשופטים לעשות ככל על רוחם... פרשנות של חוק הפכה להיות פרשנותו של השופט ולא של המחוקק... ברק אדם ומשפטן מדהים אבל הציבור איבד את האמון במערכת ומעוניין להגביל את כוחה המופרז.

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    ברק ופרידמן לא ערים שהדרך לעליון לאדם פשוט יקרה מנשוא לאזרח!

    כתבה נפלאה, 12/04/08 15:30

    נעזוב תקופת טרום ברק שלעליון הגיעו רק פליליים או מי שפשוט היה עשיר אבל הורוביץ הבעלים של טבע אמר ורמז רמז קשה בתקופת ברק שאם לא היה עשיר הוא היה מורשע!!!

    מי יכול היום להגיע לעליון ע''מ לקבל צדק?!?

    כשרציתי להגיע לבג''צ נגד מס הכנסה עמדתי לגייס תורמים שאויימו ע''י מס הכנסה שהם יחטפו שומה אחרת בגלל תרומתם, אלא, שאז כבר נחוורתי שיש מעמד של רשם ביהמ''ש שבודק התיקים והאגרה עמדה על עשרת אלפים ש''ח - גם ברק וגם השר לא מבינים שהעליון הפך לעשירים ואיזה אדם עובד רגיל יכול לעמוד בזה?!?
    הרי יש הוצאות נלוות אדירות!!!

    פרידמן אמר לפני חודשיים שרצונו שהמערכת תהיה עצמאית כלכלית כלומר האגרות יהיו אדירות!!!
    אבל ברק לא קולט שכבר היום אנו כמדינת עולם שלישי, ובזמנו של ברק להגיע לעליון זה היה זה היה נוראי כלכלית.

    היה לי פקוד דרוזי שנפצע בתאונה, ממש סתם מקרה שליקטתי, השליכו אותו 6 פעמים מהעליון באגרות עד שהאיש השתגע והיום בבית חולים פסיכיאטרי - סופית!!! גמור!!!
    אני זוכר שהדפסתי מכתב למר ברק שימצא דרך להקל עליו באגרה וגם תשובה לא זכינו לקבל. אם בכלל קרה אותו.

    פתחו אתר העליון לפי שם רשמי בית המשפט העליון וראו כמה אנשים מועפים מהמדרגות בגלל אגרות!!!

    שאר הויכוחים בכתבה הנפלאה שייכים לאנשים הגדולים אבל לאיש הקטן שמשקלל צעדיו לקנות מחשב ביתי, הדברים לא מדברים אליו, כי ברק לא מבין שבית המשפט העליון שכח שיש נכים, אומללים, חולים ועוד שכורעים בנטל ולא זוכים לצדק מהמוסדות ומחב' ביטוח למשל כי אין להם פשוט יכולת להגיע לעליון והם פשוט נופלים בדרך וזה הרוב בעם!!!

    אודה לא לצנזר!!! לא נכנסתי לפוליטיקה כי זה עניין אחר!

    לסיכום אדוני מר ברק, עד 120, אך קל לך לדבר עם פנסיה אדירה כשרוב העם כורע במשכורות פחות מהממוצע ואפילו לא חולם להגיע אליך כי יום עבודה בשבילו זהו נזק ולעניין זה אינך נותן את הדעת, ופה החבל הגדול!!!

    הלוואי ותקרא תגובתי מר ברק!!!

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    אהרון ברק אל תהלך עלינו אימים, השארת מערכת מיושנת שלא עונה למצב חדש (ל''ת)

    יאיר, 12/04/08 15:29

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    החונטה השפוטית לא הבינה שהעם מאס בה

    כן לפרידמן, 12/04/08 15:26

    ובשחיתות השפוטית

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    מה אתם דפוקים?

    גוזלג, 12/04/08 15:24

    ריאיון ראשון מאז הפרישה? לא יפה להטעות את הקוראים. לא רק שהאיש התראיין בסופ''ש לכל העתונים הגדולים הוא כבר נתן כמה ריאיונות לקול ישראל וגל''צ. כדאי לבדוק לפני שסתם כותבים!!

    הגב לתגובה זו

    • ככה זה היסודות של מר''ץ שטיפת מוח לאורך כל הדרך

      גם שאתה פורש, 12/04/08 15:40

      הקומוניזם נותר לדקלם ולהמשיך לשטוף מוחות.

      הגב לתגובה זו

  • 15.

    יש כאן ערבוב שלם של תאוריות

    הנמר, 12/04/08 15:23

    החממה שבה צמחו פוליטיקאים מושחתים,
    קיימת זה עידן ועידנים, ברק מנסה לדחוף
    את אצבעו המשפטית בחור הלא נכון בחומה.
    ערכים מגיעים מחינוך ואיתם גם כיבוד החוק
    וכיבוד הזולת, האכיפה היא רק השלב שבו
    החוק כופה את מרותו על העבריינים.
    נשאלת השאלה מדוע ראשויות האכיפה נאלצות
    לפעול בתדירות כל כך גבוה ולמרות זאת
    העבריינות משתוללת בכל פינה ותחום.
    אני מסיק מכך שהחברה הישראלית חולה מיסודה,
    כל איש עושה כאוות נפשו, אין כבוד לזולת ועוד
    פחות מכך לחוקים הכי מינימאלים כמו חוקי תנועה,
    שהרשלנות הפושעת בתחום זה היא רק קצה
    המראה המשקפת את התמונה כולה.

    הגב לתגובה זו

    • זה הגנים הקומוניסטים שהם הביאו מהגולה

      ככה ניראת, 12/04/08 15:38

      פולניה רוסיה שכזאת.

      הגב לתגובה זו

  • 14.

    ממשלה גם אם בראש אולמרט,היא מעל בית משפט שממנה את עצמו (ל''ת)

    שפיץ, 12/04/08 15:23

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    אף פעם לא הייתה דמוקרטייה וחוקים במדינה הזאת ואף פעם לא יהיה

    א, 12/04/08 15:22

    החוקים כתובים פה על הנייר ועושים בהם שימוש רק לצורך. זאת המדינה היחידה בעולם שרוצה להיות דמוקרטית אבל מחוקקת חוקים בשביל קומבינות ואינטרס ואח''כ שאין יותר צורך בחוק אז מטאטאים אותו מחוץ לשטיח עד לפעם הבאה שיירצו ''להכניס'' למשהו אז החוק מתעורר שוב.

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    לך תתחבק עם קצב - בושה וחרפה - העולם השלישי (ל''ת)

    אתה והוא, 12/04/08 15:21

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    כבודו - בתי המשפט מזוהמים !!! חייבים ניקוי האורווה וזה מסריח מאוד (ל''ת)

    ברק מסית, 12/04/08 15:20

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    מר' אהרון ברק המלומד ,העם היהודי אינו אוהב אותכם בלשון המעטה,,,,,,,

    hartk'''''''''', 12/04/08 15:15

    לאומת זאת יש לכם עדנה בקרב העם הפלשתינאי והעם הערבי ...

    שאלת את עצמך פעם אחת מדוע ?

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    אתה הקמת בעצמך את העולם השלישי - שהנחת את בג''ץ (ל''ת)

    ככוכבי השמים, 12/04/08 15:15

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    11 שנה להתנחל על כס המלכות זה שילטון החוק (ל''ת)

    או הדיקטטורה, 12/04/08 15:13

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    מי שלא מתפקד לפי הגבולות שלך - אתה מתאבד עליו (ל''ת)

    כך זה ניראה, 12/04/08 15:11

    הגב לתגובה זו

    • חבל שאתה לא מתייחס לגופם של דברים. ברק מודאג ובצדק!!!!! (ל''ת)

      .., 12/04/08 15:45

      הגב לתגובה זו

      • בטח מודאג רוצה שכל משפט שמוציא מהפה כל המדינה

        תשתחווה לו, 12/04/08 16:05

        חושב את עצמו אלוהים אם לא יותר.

        הגב לתגובה זו

  • 6.

    פרידמן אדם חכם רואה את הדרך הנכונה לדמוקרטיה (ל''ת)

    אתם זה, 12/04/08 15:10

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    חאלאס עם ההיתממות ! כל מינוי שופטים

    הוא פוליטי !, 12/04/08 15:09

    מה שכואב לאהרון ברק הוא שהמינויים הפוליטיים באים עכשיו מהמחנה שהוא מוקצה בעיניו.

    מחר, כשהמינויים הפוליטיים יהיו מהמחנה שלו, הוא יגלגל עיניים. כרגיל.

    הגב לתגובה זו

    • בדיוק כך! (ל''ת)

      נ., 13/04/08 06:34

      הגב לתגובה זו

  • 4.

    הכנסת הקימה את בג''ץ - אז למה אתם רוצים לגנוב ממנה (ל''ת)

    את כל הזכויות, 12/04/08 15:09

    הגב לתגובה זו

    • הכנסת הקימה את בית המשפט כשישבו בה בוני הארץ

      מה יש היום??, 12/04/08 15:44

      פעם, כשהייתה לנו מדינה שפויה, שבה נבחרינו היו אנשים צנועים שבאמת היה אכפת להם מהמדינה ולא מכיסם הפרטי, העהיינים נראו אחרת. כיום תיתן למערכת הפוליטית שליטה על המערכת השיפוטית ואבדנו. אותן שחיתויות שאנחנו רואים בכל מקום בו נמצאים פוליטיקאים יגיעו גם לבתי המשפט. משם הדרך להיותינו סיציליה - קצרה מאוד.

      הגב לתגובה זו

      • סיציליה גם ככה כבר פה - לפחות שהסמכויות יתחלקו

        ומי אמר, 12/04/08 16:02

        יושבים בדיוק בבג''ץ. מה הם מלאכי השרת. אז בשביל מה קיימת הכנסת ליופי.

        הגב לתגובה זו

        • הכנסת היא הרשות המחוקקת. בתי המשפט הם הרשות המחוקקת

          הפרדת רשויות, 12/04/08 16:20

          שמעת על המושג הזה? מכיוון שידוע ששררה וסמכות יכולים להשחית (למרות שלדעתי אין מה להשוות את השחיתות שבמערכת הפוליטית לעומת המצב במערכת השיפוטית) יש בדמוקרטיה מושג של הפרדת רשויות - שכל רשות תוכל לאזן ולבקר את הרשות האחרת. תיתן לממשלה אפשרות לשלוט על מה שקורה ברשות המחוקקת - אתה פוגע באיזון העדין שבין הרשויות ומותיר אותנו עם מערכת פוליטית שחופשיה מכל ביקורת , שמשמעו יותר ויותר שחיתות, שמשמעו - אין משפט צדק במדינה יותר - כל המרבה לשלם הוא היוצא זכאי, שמשמעו - התפרקות טוטאלית ואובדן המדינה.

          הגב לתגובה זו

          • חרטה ברטה גם ככה הם מעורבבים עם הפוליטיקה כל בג''ץ (ל''ת)

            זה מר''ץ אחד, 12/04/08 16:36

            הגב לתגובה זו

  • 3.

    אי אפשר שכל הסמכויות של המדינה ישארו רק בבג''ץ

    אף אחד לא, 12/04/08 15:08

    הטהורים ובכנסת רק הזבלנים.

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    אתה באצמך קומוניסט לא קטן שהתיישב על כס המלוכה (ל''ת)

    11 שנים רצופות, 12/04/08 15:07

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    תן גז, פרופ' פרידמן, תן גז!! ככל שתגבר הסתת השמאל הקיצוני נגדך,כך

    דרור מרמת גן, 12/04/08 14:52

    תדע שאתה בדרך הנכונה.
    רוב הציבור היהודי, הציוני והשפוי עומד לצדך, ומייחל שתצליח במקום שהממסד ''הימני'' הרופס לא ניסה אפילו לערוך רפורמות.
    השמאל הקיצוני נחרד, ובצדק, כי הוא מבין ששליטתו רבת השנים במדינה, למרות היותו מיעוט,באמצעות כנופיית הבג''ץ השמאלנית, עומדת להשמט מציפורניו. אז תן גז, שר המשפטים, תן גז!!

    הגב לתגובה זו

    • יפה נתחת יפה אמרת (ל''ת)

      קיקו, 12/04/08 15:25

      הגב לתגובה זו

    • ל-דרור מרמת גן,אני אזרחית ציונית שפויה ומתנגדת נמרצות למהלכי פרדימן

      אל תדבר בשמי, 12/04/08 15:40

      אני רוצה להבין, מה בית המשפט העליון עשה לך שאתה כל כך רוצה בהיחלשותו? הרי הוא החומה האחרונה שנשארה לנו מול השחיתות הנוראית שפשה במערכת הפוליטית והכל מקום בארץ. העצמאות שלו היא זו שמאפשרת לו לפסוק וטובת האזרח הקטן במקום שבו המדינה וגופיה המושחתים פגעה בו. על מי אתה שם יהבך? על פרידמן שהוא מייצגו של אולמרט המסובך בפרשיות שחיתות? תחריב עכשיו את המוסד הזה, ומחר כשלך ייגרם עוול , תוכל רק להצטער על החורבן של המוסד שיכול היה לפסוקר לטובתך. או שמא אתה מכיר את עצמך, וחושב שבמשפט צדק אין לך סיכוי לנצח?

      הגב לתגובה זו

      • בבג,ץ יושבים אנשים כמו בכנסת ולהם גם יש דיעות

        אישיות, 12/04/08 16:03

        הם לא הילדים של אלוהים שלא תתבלבלי.

        הגב לתגובה זו

      • למשל פסק דין קעדאן, למשל ההחלטה על קוצו של יוד

        את עז בעדר, 12/04/08 17:12

        בעניין אי כניסת פלסטינים לארץ. בפעם הבאה זה יהיה 6 נגד החוק וחמישה בעד. את מוכנה לשכן ליד ביתך פליטים פלסטינים או שתשלחי אותם לעיירות פיתוח ועוד 50 שנה שוב תבקשו סליחה?
        האם העובדה שעדאללה הפכה בת בית בבג''ץ לא מטרידה אותך? זה תוצאה של הכל שפיט.

        הגב לתגובה זו

      • את כנראה לא יודעת מה קורה במדינה ובמערכת המשפטית.

        דרור מרמת גן, 12/04/08 19:40

        הזעם על הבג''ץ הוא לגבי הפסיקות הפוליטיות-שמאלניות-אנטי ישראליות-תומכות הפלשתינאים, ולא לגבי הגנת זכויות ה''אדם הקטן'', שיקבל הגנה ראוייה רק אם יש לו כסף גדול.

        הגב לתגובה זו

    • עדיף ''עליון'' כמו שהוא על ''רפורמות'' פרידמן (ל''ת)

      אנג'ל, 12/04/08 16:55

      הגב לתגובה זו