• 110.

    ניתן להצהיר עליך שאתה אישיות בלתי רצויה (ל''ת)

    באזורינו, 11/04/08 11:06

    הגב לתגובה זו

  • 109.

    לידיעת הגולשים ב2004 קרא אותושר חוץ לבלייר ובוש-נאצים!ביבי בחברה-

    יהודי בריטי, 10/04/08 10:51

    טובה....

    הגב לתגובה זו

  • 108.

    יודע ש90 אחוז מהאנטישמיות באירופה מקורה בשמאל כיום ולכן הוא מחריש.. (ל''ת)

    השמאל הישראלי, 10/04/08 10:43

    הגב לתגובה זו

  • 107.

    השמאל האירופאי קורא לג'ורג' בוש היטלר,בעל ברית של הג'יהאד העולמי! (ל''ת)

    פרשן מומחה!, 10/04/08 10:42

    הגב לתגובה זו

  • 106.

    מהיכן בה המושג מפתח שבדי ??אני לא יודע . (ל''ת)

    פקק תנועה, 10/04/08 09:38

    הגב לתגובה זו

  • 105.

    לנתק מיד את הקשרים הכוללים עים שבדייה הסכם אוסלו הספיק לישראל (ל''ת)

    פקק תנועה, 10/04/08 09:33

    הגב לתגובה זו

  • 104.

    שמע גוי, באנגלית:''איט וונט וורק וידאאוט ד'ה שמוק. (ל''ת)

    יגאל כהן, 10/04/08 07:54

    הגב לתגובה זו

  • 103.

    שוודי, אי אפשר בלי חזוק, אי אפשר. (ל''ת)

    יגאל כהן, 10/04/08 07:52

    הגב לתגובה זו

  • 102.

    איך בלי נתניהו?

    יגאל כהן, 10/04/08 07:51

    אבל שקרניהו, חזוק מול החמאס.
    אז מי יהיה החזוק אם לא הוא?
    שוטה, שיטה בכם, שוטים.
    שיטה בכם, רושש אתכם והתעשר.
    יאללה:הוא קוסם, הוא ק......
    ביבונים, פרימטים כמעט עליונים.
    רוצים בננה?

    הגב לתגובה זו

    • ולכן רק נתניהו (ל''ת)

      צדיק צדיק, 10/04/08 08:27

      הגב לתגובה זו

  • 101.

    הוא פגע בחמאס, כשהשווה אותם לקרוק.

    יגאל כהן, 10/04/08 07:47

    והחמאס שותקים.
    אז תשתקו גם אתם ביבונים.

    הגב לתגובה זו

  • 100.

    אכן החליט העם,ביבי הגרוע ביותר חלום רע (ל''ת)

    נתן.ש, 10/04/08 06:50

    הגב לתגובה זו

    • ולכן מוביל נתניהו בתמיכה בסקרים ללא מתחרים (ל''ת)

      ענת, 10/04/08 08:29

      הגב לתגובה זו

  • 99.

    הוא למד את זה מהשמאל הקיצוני-שאמרו את זה קודם! (ל''ת)

    קורן נאוה טבריה, 10/04/08 05:30

    הגב לתגובה זו

  • 98.

    97 תגובות ואף אחד לא שואל מהוא הפיתרון

    צלף, 10/04/08 04:52

    לא קראתי בכתבה את הפיתרון שלו ,,,,מה כול הסיפור של הכתבה?

    הגב לתגובה זו

  • 97.

    שוודיות !!!

    תעשה שיר, 09/04/08 22:37

    לקח נושא תמים , עשה אותו . . .
    פושעעע!!!

    הגב לתגובה זו

  • 96.

    39 חי בפנטזיה

    מתנחל שפוי, 09/04/08 22:10

    השמאל לא אח שלנו

    הגב לתגובה זו

    • כן ועוד איך אח שלנו.אתה חי בפנטזיה.מי העם שלנו ברחוב ובבית,הספרדים (ל''ת)

      והאשכנזים, 09/04/08 22:17

      הגב לתגובה זו

  • 95.

    אם בגלל גחמות פוליטיות לא נשכיל להתלכד ולהתגונן לא תישאר פליטה. (ל''ת)

    ישראל, 09/04/08 21:54

    הגב לתגובה זו

  • 94.

    מה הוא אמר שלא בסדר?ביבי ידוע שהוא נגד השלום!! (ל''ת)

    כלנית, 09/04/08 21:53

    הגב לתגובה זו

    • אתה בעד שלום בכול מחיר? (ל''ת)

      אברהם, 09/04/08 22:19

      הגב לתגובה זו

    • תוסיפי עוד כמה סימני קריאה (ל''ת)

      בטוח נשתכנע, 10/04/08 06:06

      הגב לתגובה זו

  • 93.

    חבל !!! דווקא הייתי רוצה מנהיג חמאסי . עם ביצים . (ל''ת)

    אנחנו לוזרים, 09/04/08 21:45

    הגב לתגובה זו

  • 92.

    השמאל אומר דברים יותר קשים על ביבי, ופונה גם להאג! 39 ?! נו? (ל''ת)

    אברהם, 09/04/08 21:44

    הגב לתגובה זו

  • 91.

    ביבי ידוע בארץ ובעולם כערמומי ולא אמין.

    benzi. a, 09/04/08 21:40

    וכמובן לא נעים שייצור כזה יחזור לשלטון בגלל שהאספסוף בארץ סוגד לו.

    הגב לתגובה זו

    • ההיפך הוא הנכון. נתניהו הוא הישראלי המוערך ביותר בעולם

      אמת תרדוף, 09/04/08 22:45

      בעל תארים רבים כ''מדינאי עולמי'' באוניברסיטאות גדולות בעולם.
      נתניהו ולא פרס שבארץ כל הזמן מספרים לנו על עלילותיו והצלחותיו בחו''ל, הוא המנהיג הישראלי המוערך ביותר בעולם.

      הגב לתגובה זו

      • אכן ביבי מוערך כברון ממינכהוזין.

        נתן.ש, 10/04/08 06:48

        זוכר את המשוריינים הבריטים בחוצות ירושלים וזאת בטרם לידתו,ביבי דובר אמת אך מתי שהוא טועה.

        הגב לתגובה זו

        • תעמולה גבלסית מכוערת בשפתי השמאל המתהדר בנאורות ופועל בברבריות (ל''ת)

          שמאל פשיסטי, 10/04/08 08:29

          הגב לתגובה זו

  • 90.

    שום מדינה ערבית לא תשמיד את ישראל השמאל המסרטן יעשה את זה

    מיקי, 09/04/08 21:31

    נגמרה המדינה,הלכה פייפן רובנו רק עוד לא יודעים את זה התפיסה השמאלנית הנאורה המחורבנת הזו תגמור על כולנו אנחנו עוד נחפש בית בגלות בגלל שמאלנים שונאי ישראל מבית ואוהדי אוייבנו,בגלל שופטים נאורים שלא מענישים עבריינים שמאמללים את חיינו ובגלל שלטון מושחת שמנהל מדינה מופקרת אנחנו עוד נזעק ליברמן עוד נתחנן למנהיג אחד וחזק שידע לעשות צדק ואת מה שנכון מבלי שיעניין אותו מה יגידו אנשים אחרים ושמאל קיצוני והבעת אהדה פומבית לאוייב כן צריכה להחשב בגידה שדינה מאסר ממושך.

    הגב לתגובה זו

  • 89.

    הוא נראה קר חסר לב וערמומי ,דומה למישהו שבמקרה אנחנו מקרים מקרוב . (ל''ת)

    {ביבי}, 09/04/08 21:10

    הגב לתגובה זו

  • 88.

    לכול המגבים תקראו את 39 ותיישמו מה שכתוב או שכולכם בני גיל צעיר (ל''ת)

    מאוד, 09/04/08 20:22

    הגב לתגובה זו

  • 87.

    למה ציפו ממנו

    ינשוף, 09/04/08 20:10

    מי שציפה להצהרה אוהדת ישראל מן הסתם התאכזב אין מה לצפות לאהדה מן השבדים הם ידועים בשנאתם לישראל ולכל מה שקשור לישראלים אז אין מה להתאכזב

    הגב לתגובה זו

  • 86.

    ביבי עסקן מדיני, נאמן לעצמו וחסר אמינות (ל''ת)

    דנידין, 09/04/08 19:15

    הגב לתגובה זו

    • כל מילה דובדבן (ל''ת)

      מפוכח, 09/04/08 20:20

      הגב לתגובה זו

  • 85.

    אפשר וצריך לעשות הכל בלי ביבי (ל''ת)

    הכל עובר, 09/04/08 19:15

    הגב לתגובה זו

  • 84.

    פשיטת רגל לציונות אם אלו התגובות

    א.מ.י, 09/04/08 19:13

    מצער לראות את התגובות שנכתבו לסיפור זה עד עתה . אם השמאלנים והטיפשים במדינה זו עורכים השוואה בין מנהיג אופוזיציה לגיטימי בישראל ודעותיו שמייצגות כשני שליש מהעם לבין החמאס שהינו ארגון טרור לכל דבר אז יש לנו כחברה בעיה שורשית בחינוך . כניראה שרבים מאיתנו שכחו את זכויותנו על ארץ זו. כניראה שמי שעומד על שלו בארץ זו לשיטתם של המעטים , הטיפשים , הצעקנים הוא מכשול לשלום. עד עתה כל מה שמנהיגי הליכוד צפו וחזו אכן קרה לצערינו.
    מוטב היה אילו מגנים אלו יחבשו שוב את ספסל הלימודים וילמדו מעט הסטוריה , יפנימו את הקשר של עם ישראל לארץ ישראל . ילמדו שמעולם לא היתה יישות פלסטינית עצמאית , ישכילו ויוסיפו תבונה לראשם לפני שהם מגיבים. (המגיב אינו חבר ליכוד)

    הגב לתגובה זו

    • באם אכן ביבי מקובל על רוב העם,מדוע הובס פעמיים?

      נתן.ש, 09/04/08 21:47

      והוא יובס פעם שלישית.

      הגב לתגובה זו

      • אולמרט חבר שלך ניצח - והוא אכן נהנה מתמיכה מסיבית של 2% מהעם

        כי ישראל היא, 10/04/08 06:05

        נתנצ'וק, אתה ושאר החברים המסטולים שלך באמצעי התקשורת יכולים לעמוד על הראש ולעשות קוקוריקו מעכשיו עד הבחירות וזה לא יעזור לכם; כמה שתפנים את זה מהר יותר יהיה לך יותר קל.

        הגב לתגובה זו

        • אלילך ביבי הובס פעמיים ויובס פעם שלישית. (ל''ת)

          נתן.ש, 10/04/08 06:44

          הגב לתגובה זו

  • 83.

    שוודיה

    גרטחן, 09/04/08 18:55

    אם שוודיה תמחק מהמפה אף אחד לא ירגיש בחסרונה. נו באמת . קחו את זה בפרופורציה.

    הגב לתגובה זו

  • 82.

    לכל המגיבים ''מטעם'' נגד ביבי

    נסים, 09/04/08 18:45

    עם 95% תגובות נגד ביבי, בכתבה שעניינה חציית קוים של דיפלומט שוודי, נראה שאולמרט ועוזריו משלמים לכם יפה.
    זה לא יעזור הרבה לא לאולמרט, לא לקדימה, ולא לכם.
    לאחר הבחירות תפסידו את מקור ההכנסה היחיד שלכם, שהרי כולכם עלובי נפש, ומחוסרי כל כישורים להתפרנס בדרך אחרת חוץ מלקדם ספינים של יועצי רוה''מ.

    הגב לתגובה זו

    • ניסים לך לטיפול דחוף.נ.ב. ביבי פירק והתפרק לעולמים בישראל, (ל''ת)

      אא, 09/04/08 20:02

      הגב לתגובה זו

  • 81.

    הערבים השתלטו על הטוקבקים פה (ל''ת)

    סחתיין על, 09/04/08 18:26

    הגב לתגובה זו

    • כולם אזרחי מדינה שווים. (ל''ת)

      נתן.ש, 09/04/08 18:47

      הגב לתגובה זו

      • מי שאל אותך? (ל''ת)

        טרחן, 09/04/08 19:43

        הגב לתגובה זו

      • נתן אחי, אתה מקדש שם שמיים ברבים, יישר כח. (ל''ת)

        יגאל כהן, 09/04/08 21:44

        הגב לתגובה זו

        • אמור לי מי חבריך נתנצ'וק (ל''ת)

          אתה ויגאל, 10/04/08 06:00

          הגב לתגובה זו

      • נתן, אתה ממש צדיק וחסיד. אין עליך. (ל''ת)

        ישראל, 09/04/08 21:50

        הגב לתגובה זו

    • הסמולן לא טוב מהערבי (ל''ת)

      ציוני פשוט, 09/04/08 21:22

      הגב לתגובה זו

  • 80.

    מתי כבר נכי צה''ל ושרי הממשלה יפסיקו לרכוש וולוואים? (ל''ת)

    אבימאל קלפשטוטר, 09/04/08 18:04

    הגב לתגובה זו

    • נכה צה''ל המוגבל בהליכה זכאי לרכב,

      נתן.ש, 10/04/08 06:43

      הגם על זה יש לך בקורת ?באם כן חבל שהגבתי,אינך שווה הגבה.

      הגב לתגובה זו

  • 79.

    מאז שפרס פתח את השערים והכניס את האויב

    המצליף הימני, 09/04/08 18:01

    פנימה, מצבה הבטחוני והבינלאומי בשפל חסר תקדים. כל זב ומצורע משיא לה עצות ויורק בפרצופה כמו שעושים השמאלנים והשבדים.
    אין לרחם על נהנתניהו שהסכים לירידה מהגולן ועצם עיניים לפני הגירוש, אך בכול זאת הוא אינו מאדריכלי הקטסטרופה העכשווית כשישראל נמצאת בין הפטיש האירופי לסדן הבגצי, או בצבתות הגיס החמישי השמאלני מחד וקנדילומה רייס מאידך.

    הגב לתגובה זו

  • 78.

    מה אתם מתרגשים משוודי בגיל העמידה..תתרגשו משוודיות צעירות. (ל''ת)

    לא להתרגש, 09/04/08 17:57

    הגב לתגובה זו

  • 77.

    שר החוץ השבדי מבין גם מבין בעינייני המזה''ת וגם צודק ב-100%

    Yossi V, 09/04/08 17:56

    ההבדל היחידי בין החמאס לבין ממשלות ישראל וראשיהן, ונתניהו כאחד מהם, הוא שממשלות ישראל יוצרות את הטירור האזורי, והחמאס, בלית ברירה, נאלץ להגיב.

    לא היתה זו פליטת פה של שר החוץ השבדי, ואפילו אמר את זה בצורה יפה ומכובדת. כי לא ניתן לעשות שום הסכם ושום שלום מבלי להתחשב בחמאס.

    תמשיך ישראל וימשיכו קוראי מעריב לתקוף את כל העולם, אך בעת ובעונה אחת מנציחים הם את זוועות הדמים באזור.

    הגב לתגובה זו

  • 76.

    לבילדט רק!!!בכסף לשמאל תחוסל ישראל (ל''ת)

    תן להם עוד, 09/04/08 17:52

    הגב לתגובה זו

  • 75.

    יופי שהתחשק לו להשמיץ. אבל ישראל לא מחולקת ל 2 ישויות

    שמתנהלות בנפרד, 09/04/08 17:51

    דרכן של השוואות מטורללות שהן כשל לוגי מובנה

    הגב לתגובה זו

  • 74.

    תזמינו את השגריר לפגישה עם ליבני בגן ציבורי בשדרות - ותנו לו נזיפה (ל''ת)

    יונתן, 09/04/08 17:49

    הגב לתגובה זו

  • 73.

    עוד ביבי כזה ואבדנו (ל''ת)

    חניבעל, 09/04/08 17:49

    הגב לתגובה זו

  • 72.

    ביבי המדיניות שלך תלווה אותך עד קץ ימיך. (ל''ת)

    מלך שבדיה, 09/04/08 17:48

    הגב לתגובה זו

    • לעולם לא נשכח את גזרותיו המרושעות. (ל''ת)

      נתן.ש, 09/04/08 18:48

      הגב לתגובה זו

  • 71.

    למר ביבי נהנתיהו זו לא השוואה מצערת זו האמת לאמיתה (ל''ת)

    אקספרס משבדיה, 09/04/08 17:47

    הגב לתגובה זו

  • 70.

    מה הקשר?? בלי החמאס אפשר ,באופטימום(!), לעשות רק חצי שלום (ל''ת)

    עם חצי, 09/04/08 17:47

    הגב לתגובה זו

  • 69.

    אפילו השבדים רואים את המצוקה של 2 מיליון העניים בישראל

    60 למדינה חחחח, 09/04/08 17:46

    כן השבדים הראשונים מאומות העולם שרואים משם מה שלא רואים מכאן. הממשלה הזו וקודמתה לא רואים את הציבור הישראלי ממטר לא את העניים לא את החולים לא את הילדים הם רואים רק את ממונם והנהנתנות שלהם. השבדים הם אלה אולי שיעוררו את התרדמת הממשלתית למה שמתחולל בישראל אחרי 60 שנה. במקום לטפל בעוני המחריד בילדים ובחולים מבזבזים מיליונים על חגיגות עם הבלילה הזו.

    הגב לתגובה זו

    • What's the connection

      Ispector Gadget, 10/04/08 06:58

      The Sweedish FM couldn't care ledd if all the Jews would starve to death which what would have happened if Netanyahu wouldn't do the reforms

      הגב לתגובה זו

    • הממשלה ה''חברתית'' של ש''ס ברק ואולמרט מיטיבה עם השכבות החלשות בגזירות

      נתניהו הציל, 10/04/08 08:32

      מתוך רוע בלבד. נתניהו הציל את הכלכלה שהרסו המושחתים עכשיו הם הורסים אותה שוב.

      הגב לתגובה זו

  • 68.

    רון טננבאום היקר

    אילנה, 09/04/08 17:44

    נראה לי שירדת מהמטוס לפני כשבועיים משום שה'ידע' שלך בדבריו של קארל בילדט לקוח כנראה מאיזה ענן בלתי ידוע.
    לידיעתך, קארל בילדט ידוע כאוהד ישראל מושבע והתבטאויותיו בעבר, וכיום, תמיד מוצדקות.
    במילותיך:
    'שר החוץ השבדי ידוע במגמתיות בכל הקשור להתבטאויותיו בנושאים פרו-פלשתיניים,'
    הפגנת בורות ותו לא.

    הייתי מציעה שבפעם הבאה תדפדף בהסטוריה של קארל בילדט לפני שאתה מגיב.

    הגב לתגובה זו

    • אנחנו מדברים על מה שהוא אמר השבוע. זה חמור למרות ההסטוריה שכן או לא (ל''ת)

      ישראל, 09/04/08 18:04

      הגב לתגובה זו

  • 67.

    לפתאים חמאס מוכן להידברות בתנאי שירשו להמשיך ולהרוג תשאלו את פרס ! (ל''ת)

    נ.כ, 09/04/08 17:40

    הגב לתגובה זו

  • 66.

    השבדים ידועים באהבת עמנו (ל''ת)

    יהודי, 09/04/08 17:37

    הגב לתגובה זו

  • 65.

    לא להאמין שביבי הנזק הזה היה פה פעם ראש ממשלה (ל''ת)

    סינדי, 09/04/08 17:30

    הגב לתגובה זו

  • 64.

    ביבי סכנה קיומית- מסוכן לעצמו ולאחרים. (ל''ת)

    שלמה, 09/04/08 17:25

    הגב לתגובה זו

    • ההכפשה הקבועה והמכוערת של שונאי ישראל את נתניהו רק מחזקת אהדתי לו (ל''ת)

      תעמולה מכוערת, 09/04/08 17:47

      הגב לתגובה זו

    • יגאל כהן אסור! לקחת כדורים במינון גדול (ל''ת)

      השכן שלו רואה, 09/04/08 17:49

      הגב לתגובה זו

  • 63.

    ובכל אשמים שונאי ישראל ובראשם ''שלום עכשיוווווו'' (ל''ת)

    איש ימיני, 09/04/08 17:23

    הגב לתגובה זו

  • 62.

    ביבי הודיע לשר החוץ השבדי שהוא מקבל את הצעתו למנותו לשר האוצר השבד

    האיש השמן, 09/04/08 17:21

    כן לא להתבלבל זה ביבי ההזוי קודם הציעו לו את זה באילטליה עכשיו שר החוץ השבדי רוצה לתת לו את התפקיד בשבדיה ביבי הוזמן עם שרל'ה לארמון המלכותי בשבדיה וישהא שם שבוע ימים עם מלך שבדיה כדי לדון בתפקיד איך להפוך 2 מיליון שבדים לעניים והעביר את כספם למלך שבדיה .

    הגב לתגובה זו

  • 61.

    עוד דפוק שחושב שהוא יודע משהו! (ל''ת)

    נביא הזעם, 09/04/08 17:17

    הגב לתגובה זו

  • 60.

    נתניהו יזכר ויכתב כאיש ששלח 3/4 עם לאשפתות. ומצידי שירד מהארץ היום. (ל''ת)

    איך בחרתי בו אז, 09/04/08 17:01

    הגב לתגובה זו

    • כדי להציל את הכלכלה שהרסו המושחתים כפי שהם עושים עכשיו שוב

      הכלכלה מתמוטטת, 09/04/08 17:09

      הכלכלה מתמוטטת שוב עקב השחיתות הגואה ותיכף יקראו לנתניהו שוב להציל את ישראל.
      ש''ס ברק אולמרט לבני והחבר'ה האחרים שיושבים איתם לא יודעים לעשות כלום. חוץ מלקחת כל הזמן מהקופה הציבורית לעצמם.

      הגב לתגובה זו

      • כול מה שכתבתה אנחנו יודעים אבל תדע לך שהיו מעל 100 דרכים לעשות זאת (ל''ת)

        ולו איך שהו עשה, 09/04/08 17:17

        הגב לתגובה זו

        • זה כמו שתתלונן על המנתח שהציל את חייך שהכאיב לך בזריקה שנתן (ל''ת)

          אורן, 09/04/08 17:48

          הגב לתגובה זו

          • אורן השוואה טיפשית ביותר עשיתה ,אפשר היה לעשות אחרת מכול הכיוונים, (ל''ת)

            רק לא הדרך שלו, 09/04/08 18:13

            הגב לתגובה זו

    • כן ? ומהיכן היה ניתן לסייע להם ?! מה''מינוס'' ?!

      זה אני........., 09/04/08 17:30

      כשאין כסף בקופה לא ניתן לעזור לניזקקים,הכסף מגיע מאלה שעובדים ומאלה שנקראים עשירים-גם אם זה לא ימצא חן בעיניך,הניזקקים-עם כל האמפתיה אליהם-''ניסמכים על שולחנם'' של האזרחים משלמי המסים,המצב אז היה חמור ונתניהו עשה מה שעשה כי לא הייתה ברירה,היום המצב טוב יותר ואינני רואה -משום מה - שממשלת אולמרט מחזירה את הסיוע כמו שהיה פעם... אינך שואל מדוע ?! כדאי שתראה את הדברים מתוך ראייה נכונה ולא מתוך שנאה לנתניהו..... גם אתה בוודאי רואה את הסקרים,הוא מככב שם ומוביל על פני כל האחרים... מעניין למה ?!

      הגב לתגובה זו

      • לידיעתך ביבי יכל לקצץ ל19 המשפחות השולטות את הכיס ב50 אחוז וכול זה

        לא היה קורה, 09/04/08 18:19

        דע לך הכסף שנמצא אצל 19 המשפחות זה הכסף של האזרחים נטו ,הם פשוט לקחו את הכסף בגלל ההון והשלטון שהיה בזמנם.

        הגב לתגובה זו

        • מהיכן אתה לוקח את המסקנה הזו-שהכסף של ה-19 שייך לאזרחים נטו ?

          זה אני........., 09/04/08 18:51

          אפשר להבין את ה''נוגדנים'' שמשפחות אלו מעוררות בקרב עמינו,אך לקבוע שכספם הוא כספינו ?! יש גבול ! כדאי לדעת שגלגלי הכלכלה -בכל מדינות העולם החופשי מונעים ע''י יזמים,משקיעים ובעלי הון שבמידה כזו או אחרת לוקחים סיכונים שלא תמיד משתלמים להם,אך בזכות כך יש לאזרחים רבים מקורות הכנסה ותעסוקה-וכמובן מסים לטובת קופת נמדינה שמסייעת ללנחיזקקים-כל פגיעה שאינה הגיונית ו\\או שאינה מתקבלת על הדעת בהם תביא לבריחת הון לחו''ל-שם יקבלו אותם בשמחה,היום יותר מתמיד-חובה עלינו -כמדינה- לדאוג לכך שישתלם להשקיע בארץ,שבעלי הון יעדיפו לעשות את עסקיהם כאן ולא במקומות אחרים מפתים יותר... נתניהו עשה את מה שעשה כי היה צריך-גם אם כאב לאלה שנהנו מתקציבים מהמדינה-שבסופו של עניין קיבלו זאת במתנה מהמדינה,אבל כל זה עדיין עדיף על פני התמוטטות של הכלכלה הישראלית-מה שעמד לקרות לפני שלוש שנים... זו המציאות ואין להתכחש לה !

          הגב לתגובה זו

          • מי איך ולמה קיבל את הזכות על בתי זקוק,את החופים,ועוד. בשנות ה40 50 (ל''ת)

            וה60 וה70, 09/04/08 19:25

            הגב לתגובה זו

          • לידיעתך באיזה זכות חילקו מי שחילקו את המדינה בשנותיה הראשונות

            אא, 09/04/08 19:38

            מפו נובע 19 משפחות ,ולו משום מקום אחר

            הגב לתגובה זו

            • לא חילקו שום דבר,מי שידע ליזום ולהסתכן הרוויח ובגדול.........

              זה אני........., 09/04/08 20:38

              אגב,האשה העשירה בישראל שהיא בעלת בנק הפועלים ועוד הרבה דברים,ירשה הכל מאביה שעשה את הונו דווקא בחו''ל... הרי לא תוכל לטעון ש''חילקו'' לה בשנות המדינה הראשונות.... עדיף להפסיק להתבכיין,להתחיל לעבוד ולא להזדקק לכספי סיוע,חוץ מהנכים והחולים קשה אין הצדקה לאף אדם לחיות מדמי אבטלה,מי שעושה זאת ידע שעלול לבוא יום שלא יהיה מהיכן לסייע לו... גם כך המדינה שלנו זקוקה לכספים רבים לצרכי בטחון,חינוך,קליטה ועוד...

              הגב לתגובה זו

            • שוטויות אתה כותב.העשירים הגדולים זה מהחלוקה שהייתה אתה פשוט צעיר

              אא, 09/04/08 21:23

              מי איך ולמה דווקה אבא שלה קיבל רישיון להפעלת בנק.עוד 60 אנשים לפחות יכלו בזמנו להפעיל את בנק הפועלים .אז תפסיק לדבר שטויות.וגם בזמנו רצו הפועלים עצמם להפעיל ורק הוא קיבל.נווו.

              הגב לתגובה זו

      • ביבי קיצץ וחתך לשכבות החלשות והיטיב לחבריו

        נתן.ש, 09/04/08 18:58

        ממשלה זו וקודמתה היטיבה עם העם,איזו ממשלה טיפלה בניצולי שואה ?,מצב הקשישים הנכים ויתר מקבלי הקצבאות הוטב.ביבי ישאר לתמיד כמי שחתך ללא רחם בחלשים ,שלח את ויקי כנפו לעבוד במצפה רמון.ישוב מוכה אבטלה,אך לפני כן קיצץ חצי מקיצבתה בתור אם חד הורית.לא הסקרים יקבעו,אלא ספירת המעטפות בקלפי.והמעטפות יגידו פעם שלישית,לא לביבי.

        הגב לתגובה זו

        • אתה פשוט לא מנסה או לא רוצה להבין את המציאות........

          זה אני........., 09/04/08 19:44

          אם אתה היית שר אוצר,ובקופת המדינה לא היה לך כסף,מהיכן היית נותן לניזקקים ? כבר שלוש שנים שביבי אינו שר אוצר,מדוע לא החזירו את הסיוע הכספי לניזקקים ? הרי בינתיים מצבה של קופת האוצר התמלאה מכספי מסים והיטלים ששילמו האנשים העובדים והעשירים,כשנתניהו ביצע את תכניתו הוא קיבל תמיכה של הממשלה כולה,רק שההשמצות שבאו לאחר מכן נשארו מנת חלקו,רק לו היה את האומץ לעשות מה שלא פופולרי,בזכות זה המצב היום טוב, וניתן-אם רק רוצים בממשלה-לשוב ולעזור לחלשים... ביבי לא לקח שום דבר מהקופת המדינה לצרכיו הפרטיים הוא עשה זאת כי היה צריך והצליח להוציא אותנו כולנו מהבוץ הכלכלי הגרוע שהיה אז.... ויש לו קבלות על כך מכל הכלכלנים המפורסמים בעולם... את זה...לא יוכל איש לקחת ממנו......

          הגב לתגובה זו

    • אם יש לך אינטרנט באשפתות, מצבך לא רע (ל''ת)

      מפנה אשפה, 09/04/08 18:13

      הגב לתגובה זו

  • 59.

    שונאי ביבי בשכר תתביישו ותיתפוצצו וביבי יהיה ראש הממשלה הבא ב''ה (ל''ת)

    יוחננוף מי-ם, 09/04/08 17:01

    הגב לתגובה זו

    • ב''ה שביבי ירד מהארץ. (ל''ת)

      ירושלים, 09/04/08 17:09

      הגב לתגובה זו

      • אל תישא את שם השם לשווא שמאלני עוכר ישראל (ל''ת)

        רינה, 09/04/08 17:23

        הגב לתגובה זו

    • ליוחננוף,אינני שונא את ביבי,אני פוחד ממנו

      נתן.ש, 09/04/08 19:04

      כקשיש הרגשתי נחת זרועו,ושנותיו גרמו לי ולשכבות החלשות סבל רב.איזו סיבה יש לי לאהוב אותו ?,ממשלה זו והעומד בראשה היטיבה עם השכבות החלשות.ובדעותי הנני ימני שפוי ולא ימני הזוי.אנחנו אומנם מבוגרים אך זוכרים היטב מי הכאיב לנו.

      הגב לתגובה זו

      • זו בעיית השמאלנים. שונאים יהודים יותר משמפחדים מטרוריסטים. (ל''ת)

        ישראל, 09/04/08 21:47

        הגב לתגובה זו

  • 58.

    ביבי חזק ואויבי ישראל מפחדים ממנו

    ישראלי, 09/04/08 16:54

    עבורי זה עוד יתרון לביבי.

    הגב לתגובה זו

    • גם אני כבן הארץ קשיש,פוחד מביבי הקצב (ל''ת)

      נתן.ש, 09/04/08 19:05

      הגב לתגובה זו

  • 57.

    חוסר כבוד

    זיקו, 09/04/08 16:54

    מהתוכן העלוב שהטוקבקים מילאו אני מנסה להבין מה נפשע יותר: לומר את דבריו של השוודי , או התגובות הפסולות כנגד אדם שהיה רוה''מ גם אם לא לטעמי , מסביר עמדות ברמה הגבוהה ביותר בעולם , פטריוט אמיתי , אותו אפס משוודיה רצה ליצור רעש והחוכמולוגים עושים בשבילו את העבודה .

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    מאחלת לשר החוץ השבדי שכנים מוסלמים לרוב (ל''ת)

    אזרחית, 09/04/08 16:49

    הגב לתגובה זו

    • כבר יש ציבור מוסלמי ענק בשבדיה (ל''ת)

      עונשם של רשעים, 09/04/08 17:11

      הגב לתגובה זו

  • 55.

    אהבתי! צודק 100% (ל''ת)

    אייל, 09/04/08 16:48

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    היטיבו נגן בתרועה כי ביבי בא ברוך הבא,, (ל''ת)

    הפעם רק ביבי, 09/04/08 16:47

    הגב לתגובה זו

    • גם בבחירות הבאות 2010,פעם 3 רק לא ביבי (ל''ת)

      נתן.ש, 09/04/08 19:07

      הגב לתגובה זו

  • 53.

    מה אולמרט גם שילם לשבדים לשנאת את ביבי,,,לא יעזור לו,אולמרט גמור (ל''ת)

    בצלאל, 09/04/08 16:45

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    פשיטת רגל לציונות אם אלו התגובות

    א.מ.י, 09/04/08 16:44

    מצער לראות את התגובות שנכתבו לסיפור זה עד עתה . אם השמאלנים והטיפשים במדינה זו עורכים השוואה בין מנהיג אופוזיציה לגיטימי בישראל ודעותיו שמייצגות כשני שליש מהעם לבין החמאס שהינו ארגון טרור לכל דבר אז יש לנו כחברה בעיה שורשית בחינוך . כניראה שרבים מאיתנו שכחו את זכויותנו על ארץ זו. כניראה שמי שעומד על שלו בארץ זו לשיטתם של המעטים , הטיפשים , הצעקנים הוא מכשול לשלום. עד עתה כל מה שמנהיגי הליכוד צפו וחזו אכן קרה לצערינו.
    מוטב היה אילו מגנים אלו יחבשו שוב את ספסל הלימודים וילמדו מעט הסטוריה , יפנימו את הקשר של עם ישראל לארץ ישראל . ילמדו שמעולם לא היתה יישות פלסטינית עצמאית , ישכילו ויוסיפו תבונה לראשם לפני שהם מגיבים. (המגיב אינו חבר ליכוד)

    הגב לתגובה זו

    • צודק ב 100% , תודה לך,ואני דוקא ביבי הפעם (ל''ת)

      בצלאל, 09/04/08 17:03

      הגב לתגובה זו

    • מסכים עמך 100%, כל הכבוד. העניין חוצה מפלגות

      ירון, אשקלון, 09/04/08 17:04

      חברים, כשתוקפים אישיות בכירה בישראל על ידי גורמים עויינים מבחוץ, אנו צריכים להתגונן יחדיו ולא להגיב בצורה של שמחה לאיד או הסכמה עם דעה כה מעוותת
      יו''ר האופוזיציה הוא דמות חשובה בישראל, בין יהא זה איש שמאל או איש ימין.

      הגב לתגובה זו

      • מסכים איתך,שישאר יו''ר האופוזיציה. (ל''ת)

        אזרח, 09/04/08 19:53

        הגב לתגובה זו

    • אם דעותיו מייצגות רוב,מדוע הובס פעמיים ? (ל''ת)

      נתן.ש, 09/04/08 19:08

      הגב לתגובה זו

  • 51.

    מהטוקבקיסטים כאן ברור שאין לישראלים טיפה, אבל טיפה, של כבוד עצמי

    שתחנקו, 09/04/08 16:43

    ואם זה המצב, כולם ימשיכו להשתין עליהם, בין אם הם תומכים בביבי, באולמרט, בברק או באחמד טיבי. משום שמי שאין לא כבוד עצמי, לעולם לא יזכה לכבוד מזולתו.

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    36 גם אני שונא את השמאלנים היהודים כמו את אחמניג'ד (ל''ת)

    אויבים מביפנים, 09/04/08 16:43

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    הכותבים,סתם שנאת חינם על מה? (ל''ת)

    הומימה, 09/04/08 16:40

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    שונאי ביבי הצליחו להדביק במחלתם את טיפשוני שבדיה,,אבל ביבי ינצח,,, (ל''ת)

    אליפז התימני, 09/04/08 16:40

    הגב לתגובה זו

    • אכן ביבי יו''ר האופוזיציה הבא.רק לא ביבי (ל''ת)

      נתן.ש, 09/04/08 19:10

      הגב לתגובה זו

  • 47.

    ככה זה כשיש שמאל אנטי-ישראלי בישראל

    עודד, 09/04/08 16:40

    מספיק לקרוא את התגובות כאן של אלה המתנגדים לנתניהו כדי להבין מהיכן שואב המנוול השבדי הזה את העוז לומר את דברי ההבל הללו. אבל המציאות היא שונה....על אפם וחמתם של השמאלנים ההזויים הללו ועל אף טינתו ההיסטורית של השבדי לישראל, ביבי הולך להיות ראש הממשלה. ולמתנגדיו המפוחדים אני מציע להקשיב לרוח המנשבת בעם וכן.....גם לקרוא לפעמים סקרים בנידון.

    הגב לתגובה זו

    • לא לשכוח פרט חשוב

      מאיר, 09/04/08 17:17

      יש תגובות אנטי ישראליות - ובטח נגד נתניהו- של ישראלים, אבל הרוב שייכות לערבים. משום מה, יותר מדי אנשים פה חושבים שאין ערבים דוברי עברית...

      הגב לתגובה זו

  • 46.

    נתניהו

    שרית, 09/04/08 16:40

    נתניהו הוא פטריוט ישראלי ויהודי
    בניגוד לברק ואולמרט

    הגב לתגובה זו

    • ברק החייל המעוטר בצה''ל,היה מפקדו של ביבי (ל''ת)

      נתן.ש, 09/04/08 19:12

      הגב לתגובה זו

  • 45.

    עם שמאל כמו בישראל מי צריך ג'יהד ואירן (ל''ת)

    השמאל=גיס חמישי, 09/04/08 16:39

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    את כל הצבועים צריך להזמין לשבוע בשדרות ולהכפיש אותם עד עפר על סירוב

    אייל, 09/04/08 16:39

    פשוט כך. שישב האדון ה''מכובד'' משוודיה שבוע בשדרות וירוץ למקלט בכל צבע אדום, ואחר כך יגיד אם אפשר לעשות שלום.

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    אולטימטום לשוודיה - או שהשגרירות עוברת לבירה, או שמעיפים אותה מהארץ (ל''ת)

    אזרח, 09/04/08 16:38

    הגב לתגובה זו

    • אני בטוח שהם מתים מפחד

      אסף, 09/04/08 17:04

      מה הם יעשו בלי שגרירות בישראל, מה?

      הגב לתגובה זו

  • 42.

    25-27 צריך להשמיד את השמאל בישראל שהם אוייבים בדיוק כמו החמס (ל''ת)

    השמאל מסוכן, 09/04/08 16:36

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    שאף נציג ממשלתי רשמי יפגש איתו עד שלא יתנצל בפני ביבי

    עמיר, 09/04/08 16:35

    לא להיפגש איתו

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    השוודים-שיתפו פעולה עם הנאצים...

    ישראלי, 09/04/08 16:34

    במלחמת העולם השנייה וייזכרו על כך לדראון עולם!!!! (שלא כשכניהם הנורווגים והדנים)

    הגב לתגובה זו

    • גם רוב הנורבגים שיתפו פעולה עם הנאצים (ל''ת)

      ו. קויזלינג, 09/04/08 18:19

      הגב לתגובה זו

    • השבדים קלטו את רוב יהדות נורבגיה במבצע הרואי

      נתן.ש, 09/04/08 19:21

      של הנורבגים.שבדיה הייתה ניטראלית במלחמת העולם השניה.והיהודים נהנו מחופש מלא,מאמין שתגובתך נכתבה מחוסר ידיעה.

      הגב לתגובה זו

  • 39.

    אם אני ישמע עוד פעם שמאל או ימין אני יראה לכם מה זה .כולם יהודים (ל''ת)

    כולם אחים זהו., 09/04/08 16:34

    הגב לתגובה זו

    • גם וענונו יהודי! ורוב היהודים יושבים ונהנים בשוודיה למשל! (ל''ת)

      אברהם, 09/04/08 21:41

      הגב לתגובה זו

  • 38.

    תמשיכו לקשקש אבל כולם יודעים

    שבדי, 09/04/08 16:31

    לא לבני
    לא פרץ
    לא ברק
    רק ביבי יעיף את אולמרט מהכסא

    הגב לתגובה זו

    • ביבי הובס פעמיים ויובס פעם שלישית.

      נתן.ש, 09/04/08 16:45

      לשכבות הפגועות יש זכרון טוב.רק לא ביבי.

      הגב לתגובה זו

      • השכבות הפגועות פגועות מאולמרט וברק וש''ס האנטי חברתיים ומפרץ הבטחוני (ל''ת)

        נא לדייק, 09/04/08 17:05

        הגב לתגובה זו

      • נתן אתה לא יודע כמה שאתה צודק. (ל''ת)

        אא, 09/04/08 17:11

        הגב לתגובה זו

        • נתן טוב שאתה עונה לעצמך (ל''ת)

          כמה רוע, 09/04/08 18:36

          הגב לתגובה זו

          • הוא לו ענה לעצמו אלה אני הייתי שהכינוי שלי אא,ואני לו יודע מיזה נתן (ל''ת)

            אא, 09/04/08 22:00

            הגב לתגובה זו

  • 37.

    שוודיה כבר מזמן שונאת ישראל מוצהרת. (ל''ת)

    מאחל להם רק רוע, 09/04/08 16:31

    הגב לתגובה זו

    • נכון (ל''ת)

      א, 09/04/08 17:11

      הגב לתגובה זו

  • 36.

    אני שונא את השמאלנים (במיוחד את היהודים שבהם!)

    ירון, 09/04/08 16:31

    צריך להבין את שר החוץ השבדי, הרי בעוד כמה שנים המוסלמים יהיו רוב מצביע בשבדיה ואם הוא רוצה להמשיך בפוליטיקה השבדית, הוא צריך להיות קשוב לאזרחי שבדיה.

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    ממתי נהנתניהו רוצה שלום?

    חכם מימון, 09/04/08 16:30

    כנראה שר החוץ השוודי למד משהו על האזור ועל נהנתניהו,
    איש אמיץ שאמר את שהוא חושב

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    ל-1 אין לך כבוד עצמי מינימלי (ל''ת)

    ניסים, 09/04/08 16:29

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    זה מה שהוא מצא לעשות

    .ץ.ץ, 09/04/08 16:24

    כדיי לא למות משעמום ולהתאבד שם בשוודיה? להתנכל לנתניהו?

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    שקרניהו לא יחזור להיות ראש-ממשלה (ל''ת)

    ל-20 ו-21, 09/04/08 16:21

    הגב לתגובה זו

    • רק לא ביבי הקצב.

      נתן.ש, 09/04/08 16:30

      חתך בבשר החי של השכבות החלשות.

      הגב לתגובה זו

      • נתניהו הוא היחיד דובר האמת בפוליטיקה הישראלית (ל''ת)

        מוכח, תבדקו, 09/04/08 17:06

        הגב לתגובה זו

    • באמת? תיכף נראה וניווכח (ל''ת)

      בחירות עוד מעט, 09/04/08 16:32

      הגב לתגובה זו

    • על אפך ועל חמתך, שמאלני עיוור ולא חכם (ל''ת)

      מוטי, 09/04/08 16:35

      הגב לתגובה זו

    • שני דברים:

      משה, 09/04/08 16:38

      1. נחיה ונראה
      2. רק הוא שקרן?

      הגב לתגובה זו

    • אבל נתניהו כן ואתה ושכמותך תתפוצצו משמאלנות מופרזת (ל''ת)

      אזרח שפוי, 09/04/08 18:24

      הגב לתגובה זו

  • 31.

    שר חוץ של שבדיה ? בורות שכזאת? אני מקווה ששאר השרים שם מתאימים יותר

    יואב, 09/04/08 16:17

    נראה ששר החוץ השבדי מבין בעינייני חוץ כמו שעמיר פרץ מבין בבטחון. נקווה עבור השבדים ששאר השרים שלהם מבינים ומתאימים יותר לתפקידיהם . חמאס אירגון טרור רצחני שמטרתו העליונה השמדת ישראל וכל האמצעים להשגת המטרה הזאת כולל הריגת חפים מפשע זקנים חולים נשים וילדים כשרה בעיניהם! נתניהו לא מעוניין במלחמה עם הפלשתינאים ולא בדם חפים מפשע ובטח שלא בהשמדת איזו מדינה ממדינות ערב- כל שהוא מעוניין הוא בקיום המדינה היהודית בבטחון ובשלום. השר השבדי משווה בין מין ושאינו ממינו- ובזאת הוא מגלה גם בורות בהבנת הסיכסוך הישראלי פלשתינאי וגם מתערב באופן עקיף במערכת הפוליטית הפנימית ישראלית.(בורות גם בהתנהגות הדיפלומטית בין מדינות)
    אגב אף מדינה ערבית לא באמת מעוניינת בשלום עם ישראל (ולא בקיומה של ישראל)גם אלה שחתמו איתה על הסכם עשו זאת בלית ברירה באופן זמני ובחצי לב- שלום קר ששווה יותר מלא כלום אבל עדיין אינו שלום אמיתי אלא רק אינטרסנטי ואסטראטגי.

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    הטוקבקים של הסמולנים כאן הזויים לגמרי (ל''ת)

    חבורת, 09/04/08 16:14

    הגב לתגובה זו

    • זה נראה שהערבים המלומדים התגייסו לנסות לכבוש את דעת הקהל המסווה של (ל''ת)

      שמאל! וזו לא, 09/04/08 16:31

      הגב לתגובה זו

      • השמאל והערבים עובדים יחד בכל העולם, לא רק פה (ל''ת)

        רון, 09/04/08 17:07

        הגב לתגובה זו

  • 29.

    הדבר הכי טוב שיצא מהמיתרוממים השבדים זה המיתנדבות (ל''ת)

    מיקו ליקובלנקו, 09/04/08 16:08

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    ביבי נתניהו הוא נזק וודאי

    המטיף, 09/04/08 16:08

    אין על כך וויכוח

    הגב לתגובה זו

    • לשמאל הקיצוני.

      ץץ, 09/04/08 16:27

      וככל שנפטר מהשמאל הקיצוני מהר יותר כך יוטב.

      הגב לתגובה זו

  • 27.

    לא נעים להודות אבל השוודי צודק (ל''ת)

    אלכס מהכרמל, 09/04/08 16:07

    הגב לתגובה זו

    • וואוו ! אתה ממש מהכרמל?

      אזרחית, 09/04/08 16:47

      גובה הר הכרמל הוא רק כ-600 מטר, גובהו לא יכול להצדיק את רמת התגובה שלך בהעדר חמצן במוחך.
      אז זה בטח הסחרור שאתה נתון בו מזה שאתה מהכרמל.

      הגב לתגובה זו

  • 26.

    כל מילה בסלע!!!!!

    צביקה בן פורת, 09/04/08 16:06

    מסכים לחלוטין עם הדברים.
    נתניהו מסמל את הרקוב והשלילי
    בפוליטיקה הישראלית.
    דמות מיותרת ומרגיזה!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    אכן ביבי הוא מחסום לשלום וקטליזטור למלחמה

    אזרח מודאג, 09/04/08 16:06

    ממשלת מרכז בראשות אולמרט ורשות פלשתינאית עדיפים פי מאה על ביבי מול החמאס
    פתרונות אין לו לבלפן ביבי רק צרות הוא יביא לנו.

    הגב לתגובה זו

    • אולמטר וברק מחרחרים מלחמה ממש עכשיו ואתה מתלונן על נתניהו? (ל''ת)

      לא שפויים, 09/04/08 16:33

      הגב לתגובה זו

    • אתה אזרח ערבי מודאג - ובצדק! (ל''ת)

      בצדק ביותר, 09/04/08 16:41

      הגב לתגובה זו

    • צודק! מלחמת לבנון השנייה היית הבזמן כהונת נתניהו.

      זכרון קצר, 09/04/08 18:00

      אין שכל אין דאגות, אהה?

      הגב לתגובה זו

    • אל תהיה מודאג,אין סכוי שביבי הקצב יחזור (ל''ת)

      נתן.ש, 09/04/08 19:24

      הגב לתגובה זו

  • 24.

    הוא לא אשם פרס הוא הכתובת הוא הבחירה של האליטה השמאלנית לא העם!!!

    נ.כ, 09/04/08 16:05

    בכל נסיעותיו באירופה פרס דאג לידע אותם שהימין הוא האויב לא חלילה חמאס לא הפלסטינים אלה ביבי אוי לבושה שכך נראה נשיא נבחר של האליטה. הוא הישראלי מחמד שלהם שזקוק נואשות לאהבה. רחמנות!!!

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    הוא צודק - אפשר לעשות שלום בלי נתניהו (ל''ת)

    דן, 09/04/08 16:04

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    כשנהייה שוודיה נוותר על ביבי אבל בינתייים רק ביביביביביביביביבי (ל''ת)

    שוש, 09/04/08 16:01

    הגב לתגובה זו

    • רוצה בננה? (ל''ת)

      אסף, 09/04/08 17:06

      הגב לתגובה זו

      • לא, כי אני יודע מאיפה הוצאת אותה.

        שוש, 09/04/08 17:37

        צפונבון מחזיק כיורים.

        הגב לתגובה זו

  • 21.

    שר החוץ השוודי איש חכם ונבון, יישר כוחו (ל''ת)

    סמי ב., 09/04/08 16:00

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    טעות חמורה

    יאיר, 09/04/08 15:54

    חמאס = ש''ס
    ביבי זה משהו אחר.
    עם זאת, זו נבילה וזו טריפה, כך שזה לא משנה הרבה.

    הגב לתגובה זו

    • ולכן רק נתניהו (ל''ת)

      והמבין יבין, 09/04/08 15:58

      הגב לתגובה זו

      • ואי לכך רק לא נתניהו. (ל''ת)

        נתן.ש, 09/04/08 16:28

        הגב לתגובה זו

        • לנתן ש. הערבי מתרשיחא לך תגדל טבק (ל''ת)

          מכיר אותו, 09/04/08 17:13

          הגב לתגובה זו

          • למעלותניק,מה עוד הפעם לחץ הדם עלה ? (ל''ת)

            נתן.ש, 09/04/08 19:25

            הגב לתגובה זו

  • 19.

    הסבר קצר לקוראים בישראל

    ישראלי שוודי, 09/04/08 15:54

    הצרה עם דיפלומטים שוודים שהם כל כך מלאים בחרא שהם מרגישים ריקנות לאחר ביקור בשרותים! קארל בילדט הוא אחד הארוגנטים שבהם. לא שיש לי סימפטיה מיותרת לנתניהו, שמתאים לתאור שלי על דיפלומטים שוודים, אבל תארו לעצמכם שלשר ישראלי היתה דעה פומבית על מלך שוודיה, שאמר בזמנו לאחר ביקור בבורניי שזו מדינה דמוקרטית שהרי יש בה מאה עיתונים. השוודי הממוצע יודע על ישראל מתוך כתבות בעיתונים, בשמות כמו: העובד, הפרולטריון וכד', מסורת פרוטסטנטית אנטישמיתית בת מאות בשנים, מורשת אולוף פאלמה, ורומנטיזציה של הערבים כלוחמי חופש שמאלנים. היתר נוטים יותר לתיכנונים, איך לרמות את מס הכנסה, להבריח אלכוהול זול, ולנצל את שרותי הרווחה, כך שאין להם זמן לפוליטיקה

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    מה לעשות, הוא צודק. (ל''ת)

    נעמה, 09/04/08 15:53

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    אתם חייבים להודות שיש להם דבר או שניים במשותף

    טל, 09/04/08 15:52

    שניהם גורמים שנבחרו ע''י בוחרים עצבנים, לא מתוך שיקול דעת של מה טוב למדינה, אלא מתוך רצון לנקמה בצד השני.

    שניהם גורמים שמנהלים חיים ראותניים ובזבזניים, מרשים לעצמם אורח חיים שבוחריהם יכולים רק לחלום עליו.

    שניהם הביאו בסופו של דבר להתמוטטות כלכלית של אלו שבחרו בהם.

    אז אולי ההשוואה הזו הרבה יותר נכונה ממה ששר החוץ השוודי יודע.

    הגב לתגובה זו

    • תיקון: העם בחר בשרון כי הוא הבטיח בטחון ודין נצרים כדין ת''א -שיקר (ל''ת)

      שרית, 09/04/08 16:02

      הגב לתגובה זו

  • 16.

    שר החוץ השבדי צודק 100%

    רק לא ביבי, 09/04/08 15:47

    הוא יודע מה עשה ביבי נהנתיהו לציבור בישראל הוא יודע שביבי זה כאלאם פאדי ריק מתוכן וקשקשן בלתי נילאה. הוא מה זה צודק צריך לתת לו את פרס ישראל

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    צודק במאה אחוז, קצוניות הדרך לשום כלום

    ז'וז'ו, 09/04/08 15:46

    זה שמבזבז כסף לא שלו
    כסף שנלקח ממזי רעב
    לא יביא את השלום

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    מה אתם מתעצבנים - הוא צודק! (ל''ת)

    עופר, 09/04/08 15:45

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    Lirshom begadol

    Lirshom begadol, 09/04/08 15:45

    Od nizachon mazhir shal shalom achshav & all the partners

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    יש לנזוף בשגריר השוודי

    גלעד, 09/04/08 15:45

    ולשלוח מחאה רישמית לממשלת שוודיה הפרו טרוריסטית

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    נתניהו והחמאס

    השווה לבד, 09/04/08 15:41

    שמעתם אותו פעם מדבר נגד העברת שקלים או דלק לחמאס ?

    הגב לתגובה זו

    • האמת כן. (ל''ת)

      ,,.,, 09/04/08 16:26

      הגב לתגובה זו

  • 10.

    Sweden

    Gabi, 09/04/08 15:38

    The peace Nobel prize was given to Arafat in this very country. I understand now why. too late right?

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    אין מה להשוות! אני מוכן לדבר על חמאס ולא עם ביביהו

    איש מרכז מתון, 09/04/08 15:37

    הימין מאוס מבחינתי, החמאס לעומת זאת הוא פרטנר חיובי ורציני. אם לא הימין ההזוי כבר היה כאן שלום של אמת!

    הגב לתגובה זו

    • שמאל מחרחר שנאת אחים (ל''ת)

      שמאל פשיסטי, 09/04/08 16:35

      הגב לתגובה זו

  • 8.

    בקרוב שבדיה בעצמה תהפוך לחמאס (ל''ת)

    י, 09/04/08 15:35

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    לך לעזאזל, עוד עוכר ישראל (ל''ת)

    ישראלי, 09/04/08 15:32

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    למה להביא את דבריו מהרדיו השוודי?

    גילי, 09/04/08 15:32

    כדי לחזק את ידי אולמרט? ולעזאזל למי איכפת מהאירופאים הצבועים? הם אלו שיקבעו לנו אמות מידה מוסריות? הם? אתם בטוחים???

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    צודק! השוודים מן הסתם מבינים יותר טוב מישראלים דפוקים.. תראו את (ל''ת)

    שוודיה, 09/04/08 15:31

    הגב לתגובה זו

    • ראש ממשלה אידיאלי לישראל. אגרסיבי אבל בעד סיום הכיבוש.

      לא נתניהו, 09/04/08 15:42

      אני בעד שתי מדינות לשני עמים עם קצת תיקוני גבול ובלי זכות השיבה.
      הבעייה היא שבמקרה כזה צריך ראש ממשלה אגרסיבי שיהיה מוכן להגיב בכח או לאפשר לצבא או לאזרחים להגיב נקודתית בכח בלי לעשות חשבון.
      עם ר''מ כזה הצד השני יחשוב עשר פעמים לפני כל פעולה נגדנו.

      הגב לתגובה זו

      • עם אולמרט וברק תיכף ישראל הופכת לאבק.... (ל''ת)

        ניר, 09/04/08 16:35

        הגב לתגובה זו

  • 4.

    ולכן רק נתניהו (ל''ת)

    והמבין יבין, 09/04/08 15:30

    הגב לתגובה זו

    • בדיוק (ל''ת)

      בול, 09/04/08 17:04

      הגב לתגובה זו

    • אלי הטוב והרחום,רק לא את ביבי הקצב. (ל''ת)

      נתן.ש, 09/04/08 19:27

      הגב לתגובה זו

  • 3.

    צודק מאה אחוז מה עושים רעש

    לוחם חברתי, 09/04/08 15:30

    הרי ברור לכולם שאם נתניהו יבחר לא יהיה הסכם שלום ואף עלולה לפרוץ מלחמה גם חברתית וגם צבאית. אז תפסיקו להיות צבועים הרי אם חבר כנסת היה אומר את זה לא היו עושים רעש

    הגב לתגובה זו

    • חחח צודק!!! (ל''ת)

      עופר, 09/04/08 15:46

      הגב לתגובה זו

    • ההיפך גוטה ההיפך, רק נתניהו יביא שלום, אולמרט וברק מביאים מלחמה

      בן ימין נתן יהו, 09/04/08 15:50

      עובדה. היום יש שלום?
      לא.
      יש מלחמה שמחרחרים ''לוחמי השלום'' מהשמאל המיליטנטי.
      איך גנרלים של השמאל כמו ברק עמי אילון פואד ויתר הפשיסטים יכולים להביא שלום? אולמרט עושה רק מלחמות, נקודה.

      הגב לתגובה זו

    • לצערי זה לא ברור לכולם, גם לא לנתניהו

      No, 09/04/08 15:53

      להיפך, די ברור לכולם שברגע שנתניהו יבחר הוא יוקף בסוללת כתבי אישום עד שייאלץ להחזיר שטחים, כפי שעשו לאריק שרון וכפי שעושים לאולמרט. ואז עוד עלול לפרוץ כאן שלום, שיביא לשקט ורגיעה כמו שהסכמי אוסלו, ווי, מדריד וההתנתקות הביאו בעיקר לשקט ורגיעה...

      הגב לתגובה זו

      • נתניהו מדינאי ישר יחיד בישראל, אין לשמאל הפשיסטי עליו כלום

        חוקר, 09/04/08 16:03

        אם היה משהו הם כבר היו מזמן מוציאים, עובדה. הם מנסים ללכלך אותו בכל דרך אפשרית אבל הוא זהיר וקפדן בעשייה רק על פי החוק. בהקשר זה ראה ראיון שנתן ירון זליכה להארץ בזמנו (תחפש בגוגל) לגבי יושרו הבלתי מתפשר של בנימין נתניהו ועל התנהלותו הערכית באוצר שעוררה את חמת עשירי ישראל עליו.

        הגב לתגובה זו

    • לא צודק 200%

      NY, 09/04/08 15:54

      דבר ראשון אסור לו להתעסק בדברים פנימיים של מדינה אחרת.
      דבר שני, ביביהו כבר חתם הסכמים עם הפלסטינאים (ועידת וואי וחברון).
      הסכם השלום עם מצריים נחתם עם הימין עד כמה שזכור לי!!!
      ומי האופצייה שלך? האם אולמרט שמדבר עם ליצן החצר אבו מאזן יביא את השלום? שלום עם מי? עם אבו מאזן? ומה עם כל שאר המיליונים המוסתים, הם לא חלק מהשלום? או שנמכור את כל א''י בחלקים לפלגים שונים של הטרוריסטים הפלסטינאים.

      הגב לתגובה זו

    • מה...אתה...אומר ? האומנם כל כך ''ברור'' ?!

      זה אני........., 09/04/08 16:03

      אי אפשר שלא לזכור שכך התייחסו למנחם בגין לפני היותו ראש הממשלה,שהביא את השלום הראשון בינינו לבין המדינה הערבית החשובה - מצרים, מה לא אמרו אז,''אם ייבחר בגין מיד תפרוץ מלחמה'',''בגין ידוע כמחרחר ריב ומדון'',''המדינה תתפרק אם בגין יעלה לשלטון'' ועוד כהנה וכהנה שטויות,אז כעת אתה ושכמותך עושים זאת לנתניהו - האיש שהצליח להבריא את הכלכלה במדינה - וזאת על פי כלכלנים בעלי שם עולמי...לא סתם-כנראה-הינך מזדהה כ''לוחם חברתי''-מכך גם ניתן בקלות להבין את שנאתך לנתניהו שלצערך מוביל בכל סקר שיוצא לאור,ועוד דבר,הפסק ''להיות צבוע'' שכאילו לא נאמרים הדברים השכם והערב ע''י חכי''ם ואף ע''י אולמרט,והארץ ''לא רעשה''... כ''לוחם חברתי'' אינך תוהה מדוע היום-שלוש שנים מאז עזב נתניהו את הממשלה-עדיין מתנהלת המדינה על פי תכניתו ?! אינך שואל מדוע לא מחזירים את כל מה שקיצצו לניזקקים ?! ... לא ש''ס ולא העבודה-המתקשטות בנוצות ה''חברתיות''-לא קידמו את העניין,ובמקביל הממשלה מובילה אותנו אל סף תהום בנושא הבטחוני...הייתה לנו אפילו מלחמה שהתנהלה בצורה מטופשת, מה לך כי תלין על נתניהו ?! ובכלל,אין זה נהוג שאישיות זרה תתערב בנושא פנים ישראלי,כי הרי לא יהיה סוף לעניין....

      הגב לתגובה זו

    • נכון מאוד

      ארז, 09/04/08 16:49

      איזה מזל שלראשות הממשלה נבחר אולמרט המתון ולא נתניהו הקיצוני - ולא פרצה שום מלחמה...

      הגב לתגובה זו

    • ללוחם החברתי,מסכים איתך רק לא ביבי. (ל''ת)

      נתן.ש, 09/04/08 19:29

      הגב לתגובה זו

  • 2.

    שבדיה, שבדיה, כמה את חשובה במפה (ל''ת)

    העולמית - ממש, 09/04/08 15:30

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    מר בילט אפשר שלום ללא יהודים כי השמאל ממש לא (ל''ת)

    יקי, 09/04/08 15:27

    הגב לתגובה זו