• 41.

    משה כזב, הנשיא המנפנף...

    ד''ר אביבה כהן ל, 14/05/08 12:30

    ליאור קצב, שגם נגדו הוגשה תלונה בגין הטרדה מינית - חוזר על גירסת ''הקונספירציה'' הגורסת שטענות של לפחות 8 נשים שאין כל קשר ביניהן - הן קנוניה נגד אחיו המנפנף, משה קצב.
    לא נשמע ממנו כל הסבר רציני ל''קנוניה'' הזאת... פעם העלתה משפחת קצב את התיאוריה, שפוליטיקאים מחפשים את קצב, בגלל שהם חוששים שהוא ירוץ למשרת ראש הממשלה... אבל מזה הם כבר ירדו מזמן. בכל זאת, יש גבול לטיפשות.

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    ליד קצב מועסקים עשרות אנשים כדי ליפות מעשיו הנפשעים.הוא פשוט עבריין (ל''ת)

    מין סידרתי., 10/04/08 08:27

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    כל אחד והאמת שלו... (ל''ת)

    רשומון., 09/04/08 23:17

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    מספיק אמ השקר הזה!: ''לא התלוננתי כי פחדתי'' על מה? סטירה אחת וזהו (ל''ת)

    בגילנו אין פחד, 09/04/08 21:51

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    אילו היה שבב אמת בעלילה הזו

    נגעל מא', 09/04/08 21:22

    לכל הא' ג' נ' ש' ק' ר' ות' לא היתה בעיה להזדהות בשמן המלא. הבעיה היא שהן שקרניות.

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    נקודה למחשבה

    קורבן אונס, 09/04/08 18:59

    בשנה האחרונה כל אשה שגבר התלונן כנגדה בעניין מסויים.
    הגישה תלונה נגדית על הטרדה מינית או אונס.

    זו הפכה להיות שיטה של נשים למרר חייהם של גברים, ובית המשפט המשטרה והתקשורת נותנים לכך גושפנקא ויד.

    עוד יש לציין, כי לא ננקטו הליכים נגד אף בחורה שהוכח כי הגישה תלונה שקרית.

    דרך אגב: אני אכלתי המון חרא (כולל ישיבה במעצר, ופרסום שמי בעיתונים כעבריין מין) משכנה שהתלוננה נגדי על הטרדה מינית, כי היא חשבה שהכלב שלי מחרבן לה בחצר. לאחר שבחקירה הסתבר שהיא המציאה את העניין, לא עשו לה כלום, אני לעומת זאת עקב הפרסום, נפרדתי מארוסתי, כמעט ופוטרתי ממקום העבודה שלי, איבדתי קשרים עם משפחה וחברים, דגימות דנא שלי נשמרים במעבדה המשטרתית, ורישום פלילי כנגדי לא נמחק.

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    סעי סעי הביתה כבר נמאסת לא קונים (ל''ת)

    עד, 09/04/08 17:34

    הגב לתגובה זו

    • למה קצב לא הולך לבדיקת פוליגרף?!אולי כי הוא פוחד שהאמת תצא והוא (ל''ת)

      ישב עמוק בפנים, 09/04/08 20:43

      הגב לתגובה זו

  • 34.

    את חושבת שמישהו יקנה ת'סיפור שלך? (ל''ת)

    חבל, 09/04/08 17:13

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    ואיפוא כל העשרות ששמענו עליהם בתשקורת (ל''ת)

    לא, 09/04/08 17:11

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    השקר שלה צועק לשמיים!!!!! (ל''ת)

    לא, 09/04/08 17:10

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    תושבי קרית מלאכי מכירים היטב את ליאור ולא בטוח שזה מוסיף כבוד למשה. (ל''ת)

    מוטב ישב בשקט., 09/04/08 14:35

    הגב לתגובה זו

    • עד היום לא נאמר הכל על התנהלותו של ליאור בזמן שהיה ראש מועצה !!! (ל''ת)

      אורח לרגע......, 09/04/08 15:02

      הגב לתגובה זו

      • העיסוקים של משה בפוליטיקה הפכו אותם למשפחה עשירה מאוד.לא הכל יצא (ל''ת)

        החוצה!!!, 09/04/08 16:16

        הגב לתגובה זו

  • 30.

    רק בית המשפט ייקבא את אשמת קצב לא הלינץ' בתקשורת הרקובה (ל''ת)

    תזהרו שלא ייקרה, 09/04/08 13:41

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    א': קצב הוא מטרידן סדרתי

    ציונה, 09/04/08 13:39

    א' היקרה אני שמחה שהפעם את לפחות מדייקת,או אולי לשם שינוי התקשורת יותר נזהרת, כי לדברייך בעבר קצב הוא אנס סידרתי וההבדל די גדול.

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    לא מאמין לה - היא מתעקשת ותפסיקו כבר לבלבת את המוח

    אבי, 09/04/08 13:31

    לא רחוק היום ויהיה קשה לנשים צעירות למצוא עבודה

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    קצב חף מפשע עד שבית המשפט ירשיע אותו !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    כמו כל אחד מכם, 09/04/08 13:24

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    א' ממשרד התחבורה לא יכולה להאשים ולהשאר אנונימית !!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    רק בית המשפט, 09/04/08 13:23

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    אני מבינה שהוא הטריד אבל האם אונס לא כרוך במכות, איומים? (ל''ת)

    ריטה, 09/04/08 13:15

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    די כבר עם הפרשה, תמשיכו הלאה... (ל''ת)

    כתבות סדרתיות, 09/04/08 13:09

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    ליאור קצב, תוריד את הכיפה מהראש, אתה מבייש אותנו הדתיים האמיתיים. (ל''ת)

    חילול ה'., 09/04/08 13:08

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    מעשים מינוריים ??????????

    עמיר, 09/04/08 13:08

    משפחת קצב - שחושבים שהכל מגיע להם ( על חשבון כספי הציבור כמובן ) - כבר עולים על כל העצבים !
    מעשים מינוריים ולא מיניים - לפי ליאור קצב - הם אונס של בחורה.
    מעניין למה הוא קורא מעשים מיניים ?

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    זאת אותה א' שמתארת שאחרי שתי ''הטרדות'' או ''מעשי אונס''

    גזר, 09/04/08 12:59

    עלתה לחדרו במלון (בידיעה שהוא שוהה בו לבד) ו''נאנסה'' (מה הפלא?) פעם שלישית? ומעולם לא התלוננה עד היום?
    תעשו לי טובה.
    ואם ארגוני הסיוע של הנשים טוענים שהן כולן א' אז תסלחו לי, אני את הבת שלי מחנך אחרת לגמרי. ומה זה אומר לגבי ארגוני הנשים?

    הגב לתגובה זו

    • כל הכבוד - לחנך את הבנות עוד מגילאי הגן, זה מה שצריך.

      אמא, 09/04/08 14:07

      ושלא נדסקס על המקרה הבא.

      הגב לתגובה זו

  • 20.

    א. יש תמונה שלך ?מענין לראות (ל''ת)

    מאיר ממרוקו, 09/04/08 12:49

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    הכל עלילת דם כבוד הנשיא לשעבר זכאי

    צביקה, 09/04/08 12:36

    מה יגידו כל אירגוני הנשים כאשר יזוכה קצב .
    האמת תצא לאור .

    הגב לתגובה זו

    • יש 2 אפשרויות.

      אלי, 09/04/08 12:52

      או שיזוכה מחמת הספק או שיזוכה באופן מוחלט.
      האפשרות שיורשע לא קיימת.

      הגב לתגובה זו

    • המשפחה של קצב מגיבה לכל מה שלא מוצא חן בעיניהם (ל''ת)

      שולי, 09/04/08 13:03

      הגב לתגובה זו

    • לא עלילה הכל אמת כבר 35 שנה יש סיפורים על קצב שעסוק רק בלהתעסק עם (ל''ת)

      נשים שעבדו אצלו, 09/04/08 14:37

      הגב לתגובה זו

  • 18.

    קצב המניאק

    אא, 09/04/08 12:35

    קצב חזר בו מעיסקת הטיעון מכיוון שאם הוא היה מודה במעשים שיוחסו לו, היה לו עבירת קלון שמשמעותה פרידה מן הכסף הגדול שהוא מקבל, הוא לא פרייר הוא חשב על זה שאם הוא יודה הוא מפסיד את המיליונים, בושה, משלם המסים לא צריך לשלם מסים במדינה הפושעת הזאת

    הגב לתגובה זו

    • לא נכון

      יניב, 09/04/08 13:08

      הוא מימלא יצתרך לשלם בערך את אותו הסכום לפרקליטים שלו.
      קצב פשוט לא רצה להודות במשהו שהוא לא עשה.
      זאת הסיבה היחידה.

      הגב לתגובה זו

      • יניב כמה תגובות הספקת לרשום לטובתו היום

        שרון, 09/04/08 14:07

        אני מקווה שהוא משלם טוב.

        הגב לתגובה זו

      • יש לך ספק?!הוא ניסה לשכב או שכב עם כל 14 המתלוננות שילך לפוליגרף (ל''ת)

        ונקבל כל תוצאה, 09/04/08 14:39

        הגב לתגובה זו

  • 17.

    נחכה למשפט ונראה

    שושנה, 09/04/08 12:34

    כולם היו נגד עיסקת טיעון עכשיו

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    זה מאוד ברור שמדובר בעלילה מוחלטת.

    מני, 09/04/08 12:34

    א הראשונה וא השניה הן שקרניות חסרות מוסר.

    הגב לתגובה זו

    • למי זה ברור? לציבור לא ברור בכלל. קצב פוליטיקאי, זה אומר שהכל אפשרי (ל''ת)

      ארז, 09/04/08 12:59

      הגב לתגובה זו

    • ומה לגבי כל ה9 האחרות? (ל''ת)

      עצבנית, 09/04/08 13:44

      הגב לתגובה זו

  • 15.

    אירגוני הנשים ומי שהרשיעו לפני משפט,הם המתרידים.לא להתבלבל.אדם זכאי

    עד שיורשע במשפט, 09/04/08 12:32

    לא משנה כמה מתלונות אמיתיות או שקריות.לא משנה משקלן המשותף.

    כל אשמה לגבי כל אחת ספציפית, תהיה חייבת להיות מוכחת מעבר לכל ספק סביר.

    משקל יהיה רלוונטי רק אם תהיה הרשעה, לעניין העונש .

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    מפתיע שנשארו אווילים שמגינים עליו כנראה בתשלום

    שוש, 09/04/08 12:15

    האיש הזה עלה למדינה יותר מידי במהלך השנים.
    והוא מוסיף חטא על פשע ומממן את ההגנה מכספנו.
    אשמח לראות שהצדק ימוצא איתו עד תום.

    הגב לתגובה זו

    • אכן, מפתיע

      ארז, 09/04/08 12:27

      אכן, מפתיע שנותרו במחוזותינו מי שמאמינים בצדק ולא בלינץ'...

      הגב לתגובה זו

      • אתה הבן שלו במקרה ???

        המום מהתגובות, 09/04/08 14:05

        לא נראה לי שמישהו שפוי יתמוך ב... הזה.

        הגב לתגובה זו

        • אם אתה לא א',

          שרה, 09/04/08 14:45

          אז- איך אתה יודע????
          איך אני אוהבת את כל אלה שמחפשים דם...
          אתה קטנוני... אתה לא באמת רוצה את האמת, אלא מה שיעשה לך ''אקשן'', דם, קרבן

          הגב לתגובה זו

    • מי שאווילית זאת את.

      מולי, 09/04/08 12:36

      מה תגידי אחרי שהוא יצא זכאי ?
      שזה בגלל שיש לו עורכי דין טובים ?
      תשתמשי בתירוץ הזה ?

      הגב לתגובה זו

    • לא מפתיע כי אנשים בזויים כמו קצב ריסקו כל נורמה במדינה שזה הופך (ל''ת)

      אותנו לעם נחות, 09/04/08 14:57

      הגב לתגובה זו

  • 13.

    חסד משה

    יצחק, 09/04/08 11:58

    חסד עשה עימנו קצב,ואולי אפילו צודק הוא ,והוא חף מפשע .אולי סוף סוף נדע את האמת,דרך העדויות שלו ושל המתלוננות.מעיסקת הטיעון נדף ריח רע.מזוז החלש נכנע לכוחם של פרקליטי קצב והסכים לעיסקה במתכונתה,אך פתאום משום מקום הופיע לו הצדק,ונקבע שלא יעלימו אף אחד ושום דבר.
    קצב שכר את אחד המשרדים היותר אגרסיביים,ואל לו להתלוננן כי כולם נגדו,הוא בעזרת מורל החליט על הסגנון על המגרש ועל גובה הלהבות.
    מי שאינו סובל חום שלא יכנס למטבח,ועוד לא דיברנו על אונס.

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    במקום להתעסק ברצועה אתם מתעסקים במה שמתחת לרצועה (ל''ת)

    שמאלן קיצוני, 09/04/08 11:57

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    משה קצב

    כרמי, 09/04/08 11:52

    העולם לא חי משמועתי אם לא היה אמת הכי קטנה שום דבר לא היה נסער בושה וחרפה שאדם שעד בראש הקודקוד לא יודע לשמור על הדבר החשוב בגוף אחרי השכל,

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    קצב לא נקי, זה בטוח. נראה מה יהיה במשפט... (ל''ת)

    מפוכח, 09/04/08 11:49

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    בתור אישה בת הדור הכי שוביניסטי

    רחל, 09/04/08 11:48

    אני יכולה להעיד - שמי שלא רוצה שזה יקרה לה - זה לא קורה לה
    פשוט קמים והולכים ואומרים לא
    גם השוביניסט הכי גדול מבין שפה ברורה.
    הבעיה עם הבנות הללו שכשהן אומרות כן...הן מתכוונות ל....כן........

    הגב לתגובה זו

    • תודה על הטוקבק. הצ'ק בדואר. (ל''ת)

      האגודה להגנה, 09/04/08 12:35

      הגב לתגובה זו

      • תגובה מטעם, תגובה מטעם, תגובה מטעם.

        איך אני ??, 09/04/08 13:40

        מסתבר שתגובותיך הן התגובות מטעם.

        ולגבי, ?
        אני סתם משועממת.

        ''כבר הכנתי צוהריים לילדים?

        אצלך זה מטעם, ואצלי זה טעים.

        הגב לתגובה זו

      • תגידו, אין לכם תגובות יותר לענין

        נועם, 09/04/08 14:49

        כל פעם שמישהו מעלה טיעון עניני, ונשמע, זו אותה תגובה שלכם. אין לכם דיעה קצת יותר אינטלגנטית?

        הגב לתגובה זו

    • זאת יהירות של מי שלא התנסה בדבר (ל''ת)

      dd, 09/04/08 12:37

      הגב לתגובה זו

    • בתור פמיניסטית: תהיי את צעירה במקום עבודה, ותראי כמה קשה לקום וללכת

      צדק, צדק, 09/04/08 12:43

      בתור אישה בת דור פמיניסטי מאד, אני עדיין עצובה כשאני נזכרת בפעמים בשנות חיי, בעיקר כשהייתי צעירה יותר, כשחוויתי את הקושי העצום ב''לקום וללכת'' ולהגיד לא, כמו שאת מצהירה בקלילות.

      אני בטוחה שכוונתך טובה, אבל אני בספק אם את עובדת מחוץ לבית, או אם נחשפת אי פעם להטרדה מינית. לי היה בוס שרמז רמיזות ונגע בכל העובדות באופן מגונה, ותאמיני לי שכשמקום העבודה שלך על הפרק, הרבה יותר קשה ''לקום וללכת''. פתאום יש המון התלבטויות, ואיפה תמצאי עבודה חדשה, ואיך תקבלי ממנו המלצה אם תגידי לו לא.

      בקיצור, כדאי שתהיה לך יותר אמפטיה כלפי הנשים, והבנה למורכבות העניין. יפה שעכשיו יש יותר מודעות לנושא, אבל באופן כללי זה ממש מ-מ-ש לא כל כך פשוט כמו שאת חושבת, וכמו שזה אכן אמור להיות ''בעולם אידיאלי''.

      הגב לתגובה זו

      • את טועה יקירתי. נכון שיש לזה מחיר, אך אם אין בררה אחרת, שווה גם

        אשה, 09/04/08 13:37

        לקום וללכת.
        תמיד אפשר למצוא מקום עבודה אחר.
        זה לא סוף העולם.

        הוטרדתי, וזה בא בהפתעה גמורה, מוחלטת ובילתי צפויה, הייתי צעירה מאוד בראשית הדרך, קמתי ועזבתי מייד ללא דיחוי מקום עבודה גדול וטוב ונחשב.

        את ''ההמלצה'' השארתי לאידיוט.
        לא צריך המלצות מאידיוטים.
        (((ויכולתי לקבל המלצות מצויינות בגלל מה שאני, ומה אני שווה ולא מטובות של אף אחד,- אבל פשוט וויתרתי))).

        נשים תבינו.
        הרבה מאוד תלוי בכן ובחינוך שספגתן.

        תפסקנה להיות קטנות וחלשות.

        ואם קורה משהו ברמה חריגה או פללית, לא לחכות להגיב מיד.

        היום זה קל מאי פעם, יש מודעות.

        אך מצד שני לא לנצל מצבים ולהעליל עלילות שווא.
        ללכת רק עם האמת.

        הגב לתגובה זו

        • לא מסכימה איתך

          אחת שהוטרדה, 09/04/08 14:19

          עבדתי במקום עבודה ארבע שנים בחודשיים האחרונים לעבודתי הבוס שלי התחיל לדחוף ידיים ולדבר מלוכלך. הוא איים שילכלך אותי בכל מקום אם אפתח את הפה. ברור שבסוף קמתי והלכתי (אחרי שלקחתי איתי ראיות חד משמעיות למעשיו). נכון שבסוף הסתדרתי, מצאתי עבודה ושיקמתי את חיי, אבל עם כל הכבוד הוא המשיך לעשות כסף ואני חתמתי אבטלה. למזלי לא היו לי ילדים או משכנתא באותה עת, הוריי עזרו לי כלכלית עד שמצאתי עבודה. אבל מה עם נשים שאין להן? זה לא פשוט כמו שאת מתארת.

          הגב לתגובה זו

          • לא אמרתי שזה פשוט וקל, יש לזה מחיר, אם אין בררה ללכת ואם נשארים

            חובה תגובה, 09/04/08 15:35

            מיד לערב אנשים אחרים ולעצור את העוולה.
            אבל,
            בשום אופן וצורה לא לשתף פעולה. ולחשוב שזה יחלוף ויסתדר ואולי ישרת איזה שהוא אינטרס.


            אם חלילה זה קורה ,- לשדר עוצמה, לא לפחד.
            חובה להגיב: דחיפה, מכה, סטירה ואפילו לצעוק, להגיב בבטחון, אף אחד לא יתקרב אליך יותר, אם לא תרצי בכך.

            אסור לשדר שפוחדים מפיטורים, כי מישהו ינצל את זה.

            הגב לתגובה זו

      • בדיוק על מה שאת אומרת היא דיברה,אין לכן מוסר כיום ואם היה,לא היתה

        בעיה לקום וללכת, 10/04/08 09:48

        ומקום עבודה בכלל לא היה שיקול אלא הערכים.
        זה מה שהיא התכוונה.

        הגב לתגובה זו

    • רחל .מתוך הסיפורים עולה ששליחים של קצב חיפשו לו רק נשים''נותנות''שלא

      יתלוננו ובדרך, 09/04/08 15:00

      כלל מזרחיות

      הגב לתגובה זו

  • 8.

    קצב אנס סידרתי כפי שאומרות המתלוננות

    שירה, 09/04/08 11:40

    לא יתכן שכל בחורה שעבדה תחתו היתה נתונה למרותו ולאכזריותו ולהשפלתו כדי שיוכל לבצע בה את זממו המיני המטורף

    הגב לתגובה זו

    • קצב זכאי! (ל''ת)

      גד, 09/04/08 11:47

      הגב לתגובה זו

      • תודה, ליאור. (ל''ת)

        משה, 09/04/08 12:35

        הגב לתגובה זו

        • תודה א'. (ל''ת)

          חחחח...כמו תוכי, 09/04/08 14:49

          הגב לתגובה זו

  • 7.

    קצב עשה נכון אם הוא אמור שהוא חף מפשע רק משפט ינקה אותו (ל''ת)

    האמת, 09/04/08 11:39

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    למה לא הלכת למשטרה אחרי הראשונה ???

    ron, 09/04/08 11:35

    משהו כאן נראה מאוד מסריח !

    ונראה לי שלא באמת יש כאן משהו

    הגב לתגובה זו

    • הבנות לא רצו להפסיד מקום עבודה ובנוסף פחדו מקצב (ל''ת)

      אזרחית, 09/04/08 12:18

      הגב לתגובה זו

      • ל12:18 את טועה! לא רצו לחפש עבודה במקום אחר בקצב בכלל לא מפחיד (ל''ת)

        א, שקרנית, 09/04/08 21:44

        הגב לתגובה זו

    • התלוננת פעם נגד שר? נשיא? אפילו שוטר? (ל''ת)

      אין צדק, 09/04/08 13:01

      הגב לתגובה זו

  • 5.

    למה אני מרגיש דז'ה וו? (ל''ת)

    רמון, 09/04/08 11:34

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    לליאור קצב . אם אחיך שה תמים .. למה הוא חתם על העסקה ??!! (ל''ת)

    דנה, 09/04/08 11:31

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    ועליך ''א'' אמרו שעסקה בזנות- אז מה (ל''ת)

    דוד, 09/04/08 11:29

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    יש לחזק את ידי המתלוננות!!! (ל''ת)

    אורן, 09/04/08 11:26

    הגב לתגובה זו

    • למה לחזק ידי המתלוננת? אחר כך תשים אותי באונס (ל''ת)

      לא רוצה בעיות, 09/04/08 21:36

      הגב לתגובה זו

  • 1.

    הפרשה כניראה שהולכת ומיסתבכת ולכול מטבע יש שני צדדים

    פקק תנועה, 09/04/08 11:16

    ובכול אגדה יש מיספר אחוזים של אמת

    הגב לתגובה זו