• 129.

    מדאיג שחלאה שכמותו מגובה בנוכלים

    חיים, 17/04/08 00:37

    מסוגו. נראהשקשת רחבה של אנשים מוקצים מקיפה את הקוץ לאורך ימי שרותיו העליזים וחגיגותיו על גבן ישבנן וכהנה של פקידותיו האומללות לאורך תפקידיו המפוקפקים במשרדים ההשונים בהם עשה כבתוך שלו ושלהן. המדובר בנוכל מיומן אשר רוקד טנגו עם מזוז ומוביל אותו באף בעדינות צעד קדימה וסניים אחורה מחוץ לרחבת הרקודים.

  • 128.

    שמתם לב שאפילו ש''ס ובראשם הרב עובדיה יוסף שבחרו בו מתנערים ממנו ? (ל''ת)

    ד, 13/04/08 22:03

  • 127.

    טחנות הצדק טוחנות לאט

    צדיקוב, 12/04/08 17:18

    עד עשור, זה נחשב משפט מהיר.

    קצב עולה חדש ?

  • 126.

    כמה חבל שטרם התפטרנו מהאנם הסדרתי (ל''ת)

    RENATA, 12/04/08 16:15

  • 125.

    אוי לנו אם הדבר הזה שמש כנשיא המדינה

    אורי, 10/04/08 06:04

    זה מה שהיה צריך לעשות והוא לסרוק את גופך ובעיקר את נשמתך במסרקות ברזל, אוי לאותה בושה שאיש נקלה כמוך שמש כנשיא המדינה ואוי לה לכנסת הבזיונרית על שלא כבר שללה ממך את ההטבות הרבות (מדי) שנשיא מקבל.

  • 124.

    איזה בושה. בושה למדינה. (ל''ת)

    אספ, 09/04/08 11:09

  • 123.

    להפגין נגד עלילת הדם

    ד''ר אהרון יצחקי, 09/04/08 09:33

    אין לי ספק שמדובר בעלילת דם בשל הגזענות שהעמיקה שורשים במדינת ישראל.
    המזרחים צריכים להבין שהגזענות פוגעת בכל אחת ואחד מהם באופנים שונים, במיוחד במישור הכלכלי.
    הם צריכים לצאת למאבק ברחובות, להפגין נגד העוול שנעשה לנשיא המדינה לשעבר משה קצב.
    יש להפגין לפחות נגד ההסתה וההפגנות של הקניבליזם הגזעני של מנהיגות הנשים והממסד.
    חשוב לשאול מי מממן את הארגונים הגזעניים הללו, את מקורות המימון וכן, כמה מקבלות כספים מנהיגי הארגונים הללו.
    ההסתה והלחץ הציבורי של הגזענים ששולטים על כל מערכות השלטון והמשפט תכפה על המערכת עיוות דין.
    ראינו זאת כלפי אלוף שלושת הפיקודים, יצחק מרדכי.
    המדינה הגזענית פוחדת מסמל מזרחי.

    • האפס הזה נבחר להיות נשיא רק בגלל מוצאו

      סיון, 10/04/08 13:38

      אז איפה האפליה??
      מה הוא הביא איתו מהבית שנבחר לנשיא?? - סתם עסקן ליגה ז' מהליכוד.
      מה הוא עשה 7 שנים??

      • מסכימה עם כל מילה (ל''ת)

        ד., 13/04/08 21:52

    • מזוז נולד בורשה?

      ינקלביץ', 10/04/08 13:50

      תפסיקו לבלבל את המח עם רגשי הנחיתות שלכם

  • 122.

    כל אדם זכאי עד שתוכח אשמתו בבית משפט !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    גם מזוז, 09/04/08 08:36

    • גם בניזרי זכאאאאאי (ל''ת)

      זהר, 12/04/08 12:40

  • 121.

    איך הושפל הבג''ץ ? איך עושים צחוק מהיועץ המשפטי , וחשוב באונס מסתובב

    יוסי מגדרה, 09/04/08 08:08

    חופשי . מדוע לא עוצרים אותו עד סוף התהליכים ?

  • 120.

    קצב , בניזרי והירשנזון לכלא .

    גל, 09/04/08 06:54

     יחד עם עמרי יש כבר מניין לח''כים שם

  • 119.

    קשה לדעת מי מבין קצב ואולמרט יירשם בהיסטוריה כשיאן הציניות והשקר.

    אייל, 08/04/08 23:45

    איך הגרילה מדינת ישראל נשיא מדינה שהוא כל כך מנוול, שפל ושקרן? כל ההתפתלות המשפטית הזו היא בדיחה אחת ענקית. במקרה הזה במיוחד, איפה שיש עשן ברור לחלוטין שיש גם אש. קטנה או גדולה, יש ויש אש. אדם שהגיע לעמדת האזרח מספר אחד אמור (חחחח.....) לשמש מופת ודוגמה אישית ליושרה, לקחת אחריות, להביע חרטה ולהסיק את המסקנות לבד. ראינו דוגמה להתנהגות נכונה כאשר מושל ניו יורק נתפס לאחרונה עם המכנסיים למטה.

    אבל משה קצב?! ממש מבחיל להתבונן בהתנהלות שלו. נוכל שקרן רמאי ציני שנאבק כמו צלופח בבוץ כדי לגרום לכך שמערכת המשפט ''תזכה'' אותו ממעשים שברור לחלוטין שהוא עשה בצורה זו או אחרת.

    ואם ירצה הגורל והמבחיל מכל יקרה והוא יזכה לאותו זיכוי, הוא ינפנף ב''תעודת היושר'' שלו ויאמין בהן צדק שכוווולם השתכנעו שמה שכולם יודעים שקרה, לא קרה.

    איך הגיע חתיכת זבל כזה לעמדה כל כך בכירה מבלי שאף אחד לא שם לב לזה? כנראה שאני תמים, אבל אני לא עיוור.

  • 118.

    חזק ואמץ

    מאמינה, 08/04/08 22:06

    הדרך בה בחר קצב - דרך שלא יודעים מה סופה - אם זיכוי ואם הרשעה, הינה דרך אמיצה ונכונה למאמין בחפות. קצב, אני איתך. ואני אישה!!

    • קצב אנס סידרתי ממרכז הליכוד, עובדה מוכחת (ל''ת)

      אשה, 08/04/08 23:50

  • 117.

    מעניין שנזכרתה רק עכשיו להוכיח חפותך. (ל''ת)

    אאא, 08/04/08 22:04

    • מס 117

      אתי, 15/04/08 00:11

      שגיאות כתיב? נזכרתה? דחוף לשעורי עזר בעברית.

    • שגיאות? בגילך?

      המורה לעברית, 15/04/08 00:12

      נזכרתה????????????

  • 116.

    חזרה לימי המעברה ל- שחור ולבן ייקה ופרענק (ל''ת)

    משה אברהם, 08/04/08 19:42

  • 115.

    ב- 50% אי פרסום!!! מסתמן שישנם כאן 2 עמים (ל''ת)

    שיקולי המע' נגד, 08/04/08 19:33

  • 114.

    כנסו קראו ותגיבו רק בישראל

    י ח י ד, 08/04/08 18:50

    מתלונן על סחיטה ומואשם באונס ומעשה מגונה, בנוסף הלינץ הציבורי שגם השופטים מכירים הרי הם אזרחים מעורים קוראים עיתונים רואים ושומעים חדשותאיך ישפטו אותו? זכאי אוי הבר'וךהתקשורת וחלק מהרכלנים יגמרו אותם , אםםם ירשיעו אותו זה רק בגלל הלינץ שהוא עבר ועובר , עוד לא הוקרא כתב האישום וכבר מבקשים הרשעה ומיני דברים האם כך צריך להיות? לא !!!!!!!!!! צריך להפסיק את הקרקס חברים ולו מהסיבה ששפכו לו את הדם מאות פעמים!, בקשר לסחטנית היה והיו צריכים להגיש נגדה כתב אישום היא ממש ניסתה לסחוט אותו ובסוף כנראה וכך נראה העלילה עליו,
    איני חבר ליכוד ואיני מכיר את האיש הוא מעולם לא עניין אותי אבל צדק חייב להעשות זאת דעתי ודעת המון מהעם המסוכסך הזה (בכל מקרה הוא אשם הוא ניהל רומן עם מופקרת שחשבה לעשות קופה מי הכריח אותה להיות איתו בשעות מסויימות קבוע והם עשו מה שעשו? רק בגלל הרומן שהיה בינהם זה כבר לא עניין פלילי אולי אזרחיבינהם,) ארוך אבל מעלה מחשבה.

    • צודק, מה יש למתלוננת לפחד? (ל''ת)

      אלי, 08/04/08 21:59

  • 113.

    תדעו לכם שאת כול הסרטים שהנשים עושות לנו במדינהזה בגלל הטלבזיה (ל''ת)

    או התקשורת, 08/04/08 18:27

  • 112.

    מגיב 65 מדבר גיבובים של שטויות במיץ.

    עו'''ד לא ותיק, 08/04/08 18:25

    היועמ''ש לא ''ביזבז'' דקה - וכבר הצהיר שיוגש כתב אישום חמור מאד נגד קצב.

    איך זה מסתדר אם רשימתך הארוכה?!

  • 111.

    כולם לקרוא את 102 (ל''ת)

    אא, 08/04/08 18:24

  • 110.

    החלטה מצויינת - או שאשם או שלא!

    אייל, 08/04/08 18:23

    הדברים צריכים להתברר בפני בית המשפט ולא במפלט הנוח של עסקת טיעון.

  • 109.

    לדעתינו הניצב בדימוס מתגובה 102

    נציב מלח., 08/04/08 18:20

    מפחד פחד מוות ... ולהלה יש סיבות טובות לפחד...

  • 108.

    10 נשים התלוננו...

    פרננדו, 08/04/08 18:19

    הבן אדם חתם על עסקת טיעון.
    ועכשיו טוען לחפות.
    בשביל מה היתה כל ההתנהלות הזאת?
    מלכתחילה היה צריך לבקש להשפט ולהוכיח חפותו.
    כנראה שיועציו המשפטיים (שאת שכרם אנו משלמים) , יודעים איך להתנהל מול המערכת המשפטית הבזויה בישראל והם מקווים להביסה.
    אוי לנו שכך אנו נראים אחרי 60 שנה.

  • 107.

    יופי, לעורכי דינו תהיה עבודה לעוד כמה שנים...והמדינה תשלם! (ל''ת)

    אני, 08/04/08 18:08

  • 106.

    קצב צריך טיפול פסיכולוגי שיעזור לו להתפכח ולהכיר בעצמו את מה שהוא מתעלם ממנו כל כך הרבה שנים! (ל''ת)

    מישהי, 08/04/08 18:06

  • 105.

    נראה לי קצב שאתה חי באשליות. אולי צריך איזה פסיכולוג טוב שיעזור לו להכיר בעצמו את החלק שהוא לא רוצה/מסוגל להכיר, אחרת

    מישהי, 08/04/08 18:02

    נתנהל עם העניין הזה עוד הרבה הרבה זמן!

  • 104.

    רק משפט אמת יוכיח מה קרה שם (ל''ת)

    ספקולציות, 08/04/08 17:58

  • 103.

    כל התנהלותך מעידה עליך אלפי מונים ומתחברת היטב לתאורי הנשים עליך, בהקשר המיני והלא מיני גם יחד! (ל''ת)

    אני, 08/04/08 17:56

  • 102.

    אירגוני הנשים חצו את כל הקווים האדומים

    נצ''מ בדימוס, 08/04/08 17:53

    לדעתי, אירגוני הנשים, בגיבוי התקשורת, פועלים באופן מסוכן נגד האינטרסים החיוניים של המדינה, לרבות בתחום הבטחוני.
    האירגונים הללו עברו את כל הגבולות של הטעם הטוב ואף מעבר לכך.
    המערכת הממשלתית והחקיקתית שלנו חייבת להפסיק את מחול השדים הזה שכופים עלינו אירגוני הנשים, ולא, המימשל יקרוס עקב פעולתם.
    חייבים להפסיק את זה.
    דוגמאות למעורבות המסוכנת שלהם ?
    1. אירגון 4 אמהות (אירגון נשים ביסודו), שתרם רבות, אם לא גרם, לבריחה מלבנון שהובילה לכמעט קריסתנו מול החיזבאללה ומול הרשות הפלשתינית, ובוודאי מהווה חלק חשוב ומרכזי לדעתי בהידרדרות בעוצמתינו ובחוסננו הלאומי.
    2. ההשתלחות של הלובי הנשי והמקהלה הנשית בפרשת קצב והשפעתם הבלתי חוקית והבלתי תקינה על הליכים חקירתיים ומשפטיים עד כדי עיוותם באופן מחריד.
    3. לוביסטיים נשיים בכנסת שהובילו לחקיקה מפלת גברים באופן קיצוני וחמור ביותר והציבור כלל אינו מודע לכך. דוגמא ? לא יתכן שלא יפרסמו את שמה של מתלוננת בעוד שפרטיו של גבר חשוד מתפרסמים מעל כל מסך רענן וכו'. לא יתכן שיכופפו את דיני הראיות לחלוטין למען חיזוק גירסתן של נשים במקרה כזה או אחר. למשל, לא יתכן שבחורה תוסיף תבלינים וצבע לעדותה/תלונתה לאחר העדות/תלונה המקורית במשטרה, והיא תתקבל כאילו כלום לא קרה, רק בגלל שפסיכולוגים בגרוש מספרים לנו על ''פוסט טראומה'' זה ממש לא קביל. לא יתכן לקבל תלונות מנשים לאחר 10 או 20 שנה. זה הטרוף בהתגלמותו. יש עוד מלא דוגמאות.
    4. מניעת חומר חקירה מנאשם/חשוד - לא יתכן שיוסתר מנאשם ואף מחשוד חומר חקירתי. מה קרה ? מדובר בסיכון חיי אדם שמסתירים מהנאשם חומר חקירה ?
    זוהי פגיעה אנושה בערכי היסוד של הדמוקרטיה וזכויות האזרח !!
    יש עוד המון דוגמאות.
    אני קורא לשפויים ולבלתי משוחדים שנותרו בכנסת לקחת את העניינים לידיים ולעשות 3 דברים
    1. להגביל בחקיקה את ההשתלחות של הלובי הנשי.
    2. להחיל מחדש את חוקי הסוביודיצה.
    3. להכין קודקס מיקצועי חדש, מתקדם ומאוזן שיגדיר למערכת האכיפה - משטרה - פרקליטות - משפט - מה מותר ומה אסור !
    אני מוכן להירתם לכך.
    תחשבו על זה

    • יפה כתבתה ,אבל שכחנו מה שכתבה אחרי שסגרנו את הצלמית של התוכן שלך. (ל''ת)

      אזרח, 08/04/08 18:23

      • לא הבנתי מה כתבתה? לאן הלכתה? מה עשיתה? (ל''ת)

        בורגול, 08/04/08 19:17

    • צודק במאה אחוז!! סוף ללחצים הנשיים~ (ל''ת)

      מאמינה, 08/04/08 22:07

  • 101.

    מי מפחד?? אנחנו מאמינים למתלוננות. אם היתה לך גירסה מפריכה, היינו שומעים אותה מזמן לא? (ל''ת)

    סתם קונה זמן, 08/04/08 17:52

  • 100.

    הפרסים הם ידועים כסוחרי נשמות.

    יעקב, 08/04/08 17:49

    בואו נקוה שהמשפט יגמר מהר והוא יורשע.

  • 99.

    בלא ללמצמץ טיהרו את שרון בניו אולמרט רמון פרס ושות'' (ל''ת)

    המשותף מובן, 08/04/08 17:39

    • את מעללי השרונים חשפה גלאט ברקוביץ שפוטרה מהפרקליטות וגלעד כותב ספר (ל''ת)

      אבא מושחת מס'1, 08/04/08 17:53

    • צודק כולם ה יו בניי וקצב יתום (ל''ת)

      אלירן, 08/04/08 18:42

  • 98.

    ישנם כאלו שתמהים מדוע היתה שואה ליהודים (ל''ת)

    התגובות מסבירות, 08/04/08 17:36

    • כיצד טיפש כמוך יכול לכתוב דברי בלע כאלה ואיך אתה מעיז בכלל לחלל את

      אין הסבר, 08/04/08 18:11

      זכר הקדושים תתבייש!!!!!!!!!

      • לרבובדיה יש תשובה טובה יותר (ל''ת)

        זהר, 10/04/08 13:42

  • 97.

    עם 5.999 מיליון שופטים סביר שקצב אשם (ל''ת)

    אסולין, 08/04/08 17:34

  • 96.

    האמת מתחילה לצאת לאור קצב לא עשה כלום שפכו את דמו למען בצע כסף ופרס

    מולי, 08/04/08 17:24

    אנו קרבים לגילוי האמת
    אין לי ספק שאם באמת היה ממש בכתב האישום אז מזמן קצב היה מואשם
    אם באמת היה לפרקליטות ראיות הנושא לא היה נסחב ומגיע לעסקת טיעון
    מסקנה: הכל קונפירציה , קצב לדעתי לא עשה כלום
    ולכל אלה שמאמינים שאין עשן בלי אש: העשן זה הפרסום שרצו המתלוננות, האש זה הכסף שהם יעשו מהסיפור

    • כשהפרקליטות ונשיאת בג''ץ נגועים בפוליטיקה האמון בהם מתערער (ל''ת)

      איציק, 08/04/08 22:03

  • 95.

    מזוז חייב ללכת הביתה

    No, 08/04/08 17:17

    עשה את הפאדיחה שלו. אולי כדאי למנות את ציון אמיר ליועמ''ש, הוכיח גאונות משפטית. מזוז והפרקליטות יוצאים מהסיפור הזה חדלי אישים לחלוטין. יהיה נחמד גם אם קצב יזוכה, רק בשביל לראות את העיתונים מתפתלים בהודעות התנצלות או אפילו משפטי דיבה.

    קצב עושה רושם של איש מגעיל, אבל על זה לא יושבים בכלא. העובדה היחידה שאנחנו יודעים כעת ב-100% היא שהתקשורת חרצה דין מוקדם מדי. אם זה לא היה איש ציבור זה היה סוביודיציה (סוביודיציה לא חלה על אנשי ציבור). עכשיו הציבור ירגיש מרומה אם קצב יצא זכאי, ותהיה פגיעה באמון בתי המשפט - הכל בגלל ניהול המשפט מעל גבי העיתון. שוב קיבלנו הוכחה שהתשקורת היא לא כלב השמירה של הדמוקרטיה אלא כלב התקיפה של האליטה. היום קצב ננשך - מחר זה יכול להיות אני ואתם. אז עם כל חוסר האהדה לאיש - כולי תקווה שיצא זכאי. אם בעקבות זה מזוז ילך הביתה ואולי אפילו איזה כתב או מו''ל של עיתון - דיינו.

    • אנחנו גם יודעים שהוא שיקר במצח נחושה (ל''ת)

      שהיו לו יחסים, 08/04/08 17:36

  • 94.

    ועכשיו שנתיים עד לכתב אישום. או שלוש . או ארבע.

    אופטימי, 08/04/08 17:09

    לדעתי כבר יהיה הנשיא העשירי או ה-11 לפני שהמשפט יגמר והוא יצטרך להחליט על חנינה...
    לו''ז צפוי:
    3-4 שנים לכתב אישום.
    5-6 שנים נוספות למשפט.
    1-2 לגזר דין.
    שנתיים לעירעורים...
    עוד קצת עיכובים, מיזמוזים, ד(ז)יונים, וכיוב' = כ-13 שנים (ילדים שעוד לא נולדו יגיעו לבר מצווה).

    וגזר הדין יהיה חודשיים שלושה על תנאי .....

    • לפחות נחסוך את הכסף של הלישכה עד סוף המשפט...

      ומי ישלם על, 08/04/08 17:30

      ע''פ החלטת ועדת הכנסת.

    • ופנוי להובלות

      פסימי, 08/04/08 17:58

      כל השנים האלה הוא ימשיך למזמז .................נכון לא את גילה אלה את מ,י, נ, ש ועוד ןעוד

  • 93.

    הוצאת לי את המילים מהפה

    תגובה מס' 49, 08/04/08 17:07

    אפשר להחליט עם אסם אנס או לא לפני שיש משפט?

    זה עם מסריח שמושפע מהתקושרת האשכנזית והשמאלנית שקבעו שקצב אנס בלי שום הוכחה ולמרות שרוב ההוכחות הם לטובתו של קצב.

    אין לי ספק שהאמת תצא לאור והרבה אנשים יאכלו את הכובע.

  • 92.

    כל הכבוד לנשיא קצב.הוא מעמיד עצמו למשפט.אם יצא אשם לכלא.יצא זכאי (ל''ת)

    המתלוננות לכלא!, 08/04/08 17:01

  • 91.

    תגובות של אנטישמים כחול-לבן(בל.המעטה כמובן) (ל''ת)

    1000 סיבות לשוא, 08/04/08 16:56

  • 90.

    מזוז לא הביא בחשבון שיש לו עסק עם עסקן ליכודניק שרגיל לקומבינה ושם (ל''ת)

    פס על כולם., 08/04/08 16:51

    • גם מזוז בא מהליכוד . (ל''ת)

      והמבין יבין., 08/04/08 17:13

      • מזוז טמבל לא מושחת,בליכוד אין טמבלים יש רק מושחתים ועברינים . (ל''ת)

        מפשוטי העם., 08/04/08 17:45

  • 89.

    תאכל את מה שבישלת

    ג'ו, 08/04/08 16:50

    אין בעיה, לך למשפט יא טיפש

    אתה תשב בכלא 20 שנה אנס שכמוך

    • הבישול והפישול הוא של הפרקליטות .

      מוטי, 08/04/08 17:22

      עד עכשיו כולם טענו מדוע הפרקליטות לא מגישה כתב אישום בלא עיסקת טיעון ? פתאום התקשורת והתובעים מעוניינים בעיסקת טיעון . משהו פה מסריח מצד התביעה והמתלוננת .

      • נכון מאד, בנוסף כבר קשה להאמין לפרקליטות הפוליטית ולארבל (ל''ת)

        איציק, 08/04/08 22:05

    • השותף של קצב לתא:

      אגריפס, 08/04/08 17:50

      בני סלע.

    • בכלל לא נשמע שהצדק מעניין אותך... (ל''ת)

      איציק, 08/04/08 22:06

  • 88.

    71, לך תלעס קצת גת, אולי ירגיע אותך... (ל''ת)

    צורלי, 08/04/08 16:49

  • 87.

    אחרי שמזוז הסביר שאין לו ראיות...

    מישהו, 08/04/08 16:41

    איך הוא יגיש כתב אישום?
    האידיוט שהלך לבג''ץ, ואילץ את היועץ המשפטי לממשלה להסביר באריכות מדוע הוא לא יכול להגיש את כבת האישום המקורי, המיט על עצמו חורבן ועל מזוז קלון.
    תזכרו מה היה כאן - פרקליטות המדינה הסבירה לבית המשפט העליון, כי עיסקת הטיעון נחתמה מכיוון שישנם קשיים משמעותיים בראיות שבתיק. ועכשיו הם ילכו לבית המשפט ויתבעו את קצב על סמך אותן ראיות בעייתיות?
    ומי יהיה הפרקליט המטומטם שיהיה מוכן לשים את ראשו בתיק שהביא על העוסקים בו רק בזיון?

    • סוף מעשה במחשבה תחילה

      קהלת, 08/04/08 18:05

      זה הנותן מבטחו בנחש סופו שיכישהו וזה הנותן מבטחו בצלופח סופו שיחליק וימעד .אל ישים עצמו האדם כבוחן כליות ולב כי אחת דינו להיכשל אך יבחן בקפידה הסימנים שהושמו בפניו ואם לא הביט בהם שלם ישלם כפליים.

  • 86.

    כוווווולם עוד יבקשו סליחה מקצב. כל כבוד הנשיא פרס, אלק. (ל''ת)

    זיוה, 08/04/08 16:34

    • אני כבר מתחיל ראשון: סליחה לך אנסי לשעבר משה קצב.

      תתאארר, 08/04/08 16:57

      ד''א :
      על בעילה אסורה שמעת ???


      לפני שבועיים בעילה כזו (ובהסכמה!!!)הוגדרה בפסיקה כאונס !!!

  • 85.

    חרמן ממשפחת חרמנים, מסכנה גילה (ל''ת)

    טוביה, 08/04/08 16:33

  • 84.

    בלי קשר לקצב ..איזה נשים לא עלינו.כמו יללה של חתול (ל''ת)

    זוועה, 08/04/08 16:32

    • שונא נשים. (ל''ת)

      אאא, 08/04/08 22:08

  • 83.

    משה, כל הכבוד! כמו גבר, הילחם על חפותך! בהצלחה! (ל''ת)

    אבי, 08/04/08 16:26

  • 82.

    איפה הכסף שהשקענו בך משה?

    הבי וחזי צאיג, 08/04/08 16:21

    משה, השקענו בך כל כך הרבה כסף
    שלא ילך לטמיון

  • 81.

    השאלה זכאי או לא זכאי כבר לא רלוונטית

    גורו, 08/04/08 16:20

    עצם העובדה שיש עשן מוכיח שיש גם אש, קטנה או גדולה, הבעיה היא איך בן אדם כזה שאינו ראוי להיות עובד בניין נהיה נשיא ולכלך את כס הנשיאות בצורה מזוויעה, איך אנחנו נותנים לזה לקרות שוב ושוב, מנהיגים לא ראויים שמסתבכים בשטויות. לסיכום: קצב אשם, אם לא באונס אז בהטרדה ואם לא בהטרדה אז ליטוף או נשיקה וזה מה שחמור: מנהיגים מקבלים כח ועושים ככל העולה על רוחם ומביאים עו''ד גאונים שמוציאים אותם זכאים ואותנו מטומטמים

    • מסכים בכלליות עם מה שאמרת, אבל

      No, 08/04/08 17:26

      וזה אבל גדול - אדם חף מפשע עד שמוכחת אשמתו. אולי זה נראה יותר מדי טרדה - לנהל משפט, להביא עדים, להשמיע טיעונים - והרי התקשורת כבר הודיעה לנו שהוא אשם... אבל יום אחד גם אתה עלול להיות במצב הזה, ואז לא תרצה שיגידו ש''אין עשן בלי אש''.

      ראה את רמי הויברגר - למזלו הבחורה הבינה שעשתה טעות וחזרה בה, אבל תאר לך היא הייתה ממשיכה את זה - האיש היה הקצב הבא, כתבות בעיתון היו מפרטות את מעלליו המיניים, או סתם מלכלכות עליו. הוא היה מאבד עבודות, נשים משופמות היו עומדות מתחת לחלונו ומפגינות... וכל זה על לא עוול בכפו. בכלל, אם אין עשן בלי אש - למה צריך בתי משפט בכלל ? בוא ניתן לתקשורת את תפקיד השופט והתליין, ושיעשו את העבודה ביעילות, מה זה משנה אם זה אמת או בדייה ?

  • 80.

    אנשים, אתם שמים לב מה קורה פה!

    מומו, 08/04/08 16:20

    אפילו הפרקליטים של קצב לא ראו עדיין את חומר הראיות נגדו, וארגוני הנשים כבר החליטו שהוא אשם. כל אחת שמתלוננת על מישהו, אוטומטית הוא אשם והיא קורבן אומלל!
    איפה נשמע דבר כזה?!
    זה רק מראה שלארגוני הנשים אין שכל. כי אם היה להן טיפה אז הן היו מחכות עד שקצב יורשע, ואז מתחילות עם העליהום. כעת שהן קפצו כמו חמורים בראש, זה רק מראה שכל ההתנהלות שלהן היא אמוציונאלית בלבד.

  • 79.

    מבחינתו המצב הנוכחי עדיף משפט

    א., 08/04/08 16:17

    נראה שהוא העדיף בתחילה עיסקה - זה היה חוסך לו את המתח הנפשי בהמשכות המשפט, הוצאה משפטית יקרה ( שכ''ט)החשפות בעדויות ובחקירה נגדית שתערער את יחסיו המשפחתיים,פגיעה עמוקה נוספת ממושכת בתדמיתו שהיא בלאו הכי בשפל בציבור( בתקשורת בעיקר)
    אבל טפשי מבחינתו לאחר עסקת הטיעון לאודות וגם לקבל עונש חמור- כמו להפסיד בהימור שבבדיחה וגם לאכול את הכובע .
    אם נזכור את תחילת הפרשה בעקבות תלונתו על נסיון סחיטה ( לא היתה מתעוררת כלל לולא תלונתו) הרי בסופה יהיה'' ההר הוליד עכבר'' הוא לא יצא נקי (ולוא רק משום שהיו יחסי מרות לעובדת)
    אבל האשמות הכבדות תדחינה.

  • 78.

    קצב מלך ישראל תוציא השקר לאוררררר (ל''ת)

    בז לכנופיית, 08/04/08 16:15

  • 77.

    כל הכבוד ל- 65 !!

    משפטפטיק, 08/04/08 16:14

    שווה שכ'ט גבוה !

  • 76.

    ילבישו לך עוד תיקים יא תמים

    ירושלים, 08/04/08 16:13

    נראה לך שהאמת מעניינת אותם אח יקר?
    אתה קטן מול מערכת שלמה מושחתת עד היסוד סמוך על הקלדנית המקודמת שתלביש לך משהו שיתאים לאג'נדה שלה
    מה זה האמת בכלל בשבילה?
    אתה חושב שהיא מעניית אותה?

  • 75.

    הו הא מה קרה בייניש אכלה אותה (ל''ת)

    העם יודע, 08/04/08 16:10

  • 74.

    גדול אחי הם מפחדים מהאמת תראה להם (ל''ת)

    כולם, 08/04/08 16:08

  • 73.

    אמיר ופלדמן מקרקסים את מזוז

    בושה וחרפה!, 08/04/08 16:07

    ותודה לטומי לפיד שמינה אותו

  • 72.

    קצב אנס ואבו אבוה,,מזוז פשוט זילזל בנאנסות,,ועכשיו מזוז גם יעוף,,,, (ל''ת)

    הדחליל החכם, 08/04/08 16:07

  • 71.

    רמון גם אנס ונגס שפתי חיילת,,,אה אבל רמון לא פרסי,,הבנתי,,, (ל''ת)

    אליפז התימני, 08/04/08 16:04

  • 70.

    מזוז דפק את העסק כשאמר שהמתלוננות לא אמינות,,אז איך הן יעידו,,,? (ל''ת)

    בצלאל, 08/04/08 16:03

    • ואין שום סיכוי שמזוז צודק?? חשבת על זה (ל''ת)

      אבי, 08/04/08 17:26

  • 69.

    מדינת חלם וביורוקרטיה חולנית

    פומפי, 08/04/08 16:00

    ככה אנחנו נראים,זו הרמה העלובה של מערכת המשפט,מדינה חולה הנותנת במה לחולה מין במקום להעמידו לדין, ולהפסיק את חגיגת הבזבוזים מקופת המדינה הריקה לדעת חולה נוסף מהאוצר.האיש הזה מגעיל,ומעורר גיחוך,יש לקחת מימנו את כל ההטבות המתבזבזות על חשבוננו. ככה זה במדינת מנגנון ציבורי ''השומר על החברים''.בצהל קצין שהיה נאשם במעשים דומים היה מסולק בו ביום,ושוללים את כל זכויותיו. זה ההבדל בין מערכת צבאית נוקשה,לביןהמנגנון הציבורי הרקוב אשר בהשראת -120 טפילים באורווה,אשר מחוקקים חוקים למען עצמם. כקצין בצהל מתבייש בכם,הנכם מביאים לחורבן המדינה.

    • מה הבעיה הוא רוצה משפט. על מה אתה מלין? (ל''ת)

      מוטי, 08/04/08 17:25

    • אפילו בגץ לא יודע אם אנס אז איך אתה יודע? (ל''ת)

      איציק, 08/04/08 22:11

  • 68.

    קצב נאחז בקרני שור,,,לא יעזור לו,,הכתם כבר על מיצחו,,,,,,,,,,,,,,,, (ל''ת)

    יודע דבר, 08/04/08 16:00

  • 67.

    קצב, השמאלנים שכ''כ ליקקת להם אוכלים אותך היום בלי מלח. (ל''ת)

    זה סופו של לקקן, 08/04/08 15:57

    • בדיוק. ולכן אין לי רחמים עליו (ל''ת)

      שוקו, 08/04/08 16:08

      • קצב+הדתיים+המתנחבלים=יודעים רק לנצל מדינת היהודים אותו זבל אפילו (ל''ת)

        אותה תפאורה, 08/04/08 17:49

    • 30שנות שילטון ליכוד+דתיים הנפיקו לנו רק מנהיגים,מושחתים ועברינים (ל''ת)

      שמולאן היה מתאב, 08/04/08 16:49

      • שמאלן היה מתאבד? אבל קצב דווקא הביע דעות מאוד שמאלניות כשהיה נשיא

        יהודי, 08/04/08 17:07

        חוץ מזה רק על הפיגועים שהבאתם עלינו כולכם שמאלנים צריכים להתאבד

  • 66.

    מזוז גאון שפטי. הוא דפק את קצב בדיוק למקום שבו רצה אותו. (ל''ת)

    נאשם במשפט!!, 08/04/08 15:54

  • 65.

    מהלך גאוני!!!

    רררר, 08/04/08 15:53

    כמה גאוני ככה פשוט.

    ההסבר:

    עורכי הדין של קצב הם בליגה אחרת מהיועמ''ש. פשוט לא כוחות ואני אומר זאת כמשפטן וכעורך דין ותיק.

    עורכי הדין של קצב עשו ה-כ-ל כדי להגיע לעסקת טיעון, הם בנו על כך שכל הנשמות הטובות (כולל עורכת דינה של א') יהפכו עולמות ויגישו בג''צ נגד העסקה.

    התוכנית שלהם התממשה אחת לאחת:

    1. יעשו עסקת טיעון.
    2. יוגש בג''צ והיועמ''ש היה חייב להגן על עסקת הטיעון.
    3. הגנה על עסקת הטיעון משמעה, היועמ''ד יצטרך לכלכך על המתלוננות ולומר שעדותן לא אמינה ושהוא חשש להסתמך על העדות בבית המשפט.
    4. יהיה רעש גדול, אבל עסקת הטיעון לא תבוטל ואם תבוטל היועמ''ש לא יוכל להגיש כתב אישום בניגוד למצפונו ובניגוד לדעתו.
    5. לאחר שכתב שעסקת הטיעון ''תוכשר'', הנשיא לא יודה בעסקת הטיעון.
    6. היועמ''ש יגיש כתב אישום חמור יותר.
    7. פרקליטי הנשיא לא יעבדו קשה במשפט. הם פשוט יפנו לדברים שאמר היועמ''ש בבג''צ (זוכרים) ויבקשו לזכות את הלקוח שלהם מחמת הספק או מחוסר אשמה.
    8. לבית המשפט לא תהיה הרבה ברירה. הליך פלילי, בניגוד לאזרחי, צריך להוכיח ברמת וודאות העולה על ספק סביר.
    9. ספק סביר יש גם יש. אם היועמ''ש סבור שאין מקום להגשת כתב אישום חמור, הרי שזה הספק הסביר ולכן צריך לזכות את הנשיא מכל עבירה.
    10. תזכרו מה שאני אומר לכם, הנשיא יזוכה מחמת הספק!!!

    כמה גאוני, כמה פשוט.

    מפחיד לדעת שבית המשפט העליון, היועמ''ש וכל צמרת המשפט בארץ לא עלו על התרגיל הזה מקודם. אני כתבתי על כך בטוקבקים וסיפרתי לכל מכריי כבר לפני חודשים שזה בדיוק מה שהולך לקרות.

    וזה מה שיקרה.

    היועמ''ש הבייתה ולא רק הוא.

    פשוט עשו לו בית ספר למתחילים.

    • וואו! ניתוח מבריק. איך עלית על זה? בוא תהיה שותף שלי לעסקים

      יוסי, 08/04/08 16:09

      תשאיר כאן כתובת אימייל או מס' טלפון ואני אצור אתך קשר.

      • תשאיר גם לי את הפרטים שלך.. (ל''ת)

        פרקליט שטן, 08/04/08 16:21

    • קוראים לזה ''חכמה לאחר מעשה''... היכן היית אתה עד היום ?

      ''מהלך גאוני'' ?!, 08/04/08 16:12

      איך לא העלית על הכתב עד היום את כל עשרת ''מרכיבי התכנית'' של ה''תרגיל'' הזה ?! והלא אתה-כ''משפטן ועורך דין ותיק''-בוודאי שידעת מה ואיך יהיה ?! הלא כן ?!

    • יפה! (ל''ת)

      קובי, 08/04/08 16:25

    • אשמח באם הנשיא קצב ייצא זכאי מגיע לו הנשים איומות (ל''ת)

      עירית, 08/04/08 16:38

      • אשמח באם מישהו דוחה כמו קצב יתקע אותך

        לינור, 08/04/08 16:51

        אבל זה בטח לא יקרה כי גם את דוחה ואפילו לאנס יש קוים אדומים

    • הנשיא ופרקליטיו עשו חושבים, גם הפרקליטות ומזוז יכולים כנ''ל-

      ולהעמיד אחרת, 08/04/08 17:43

      כולל, בעיקר, העמדה מיקצועית מעודכנת לגבי התנהגות נפגעות מין והסתייעות בעדויות שהתיישנו כדי להבהיר את הדפוס בו נקט קצב.

      גם בקשר לאונס או לא אונס-כשזה נחקר קצב הכחיש כל יחסים עם א' ואח''כ טען ליחסים ברצון.
      לא היה טיפול כרגיל ולא נערך עימות בין השניים-היה רק את גירסת א'.
      עכשיו יהיה גם גירסת קצב..

  • 64.

    גבר גבר. (ל''ת)

    סוטה, 08/04/08 15:49

    • הוא לא גבר גבר וגם לא סוטה. (ל''ת)

      הוא בסך בכול, 08/04/08 16:01

  • 63.

    בהצלחהלקצב. מאחל לו לחשוף את התפירה המושחתת של התיק (ל''ת)

    דרור מרמת גן, 08/04/08 15:49

    • דרך צליחה

      מנון, 08/04/08 15:58

      קצב תתחיל להתכונן לכלא אין כוח בעולם שיוציא אותך מזה .רק תידע שבכלא לא נותנים כבוד לאנסים אלא עושים עליהם חגיגה.

  • 62.

    קצב צדיק הם העלילו עליו אני מכיר אותו

    גואל, 08/04/08 15:47

    הוא תמך בהיתנתקות אז למה אתם עושים לו את זה ?מש מגעילים

    • תאמר לי מי חברייך ואדע מי אתה (ל''ת)

      !, 08/04/08 16:02

  • 61.

    קצב צדיק הם העלילו עליו אני מכיר אותו

    גואל, 08/04/08 15:45

    הוא תמך בהיתנתקות אז למה אתם עושים לו את זה ?מש מגעילים

    • מה הקשר בין שני הדברים ?

      אייל, 08/04/08 15:51

      אני שונא את קצב על זה שתמך בהתנתקות אבל חושב שהוא חף מפשע.

    • צודק קצב צדיק רק חבל שהוא אנס ו.......... (ל''ת)

      סדום, 08/04/08 15:56

  • 60.

    אדם עלוב נפש,מי יממן את עורכי הדין

    חכם מימון, 08/04/08 15:44

    מעניין מי יממן לו את עורכי הדין במשפט,
    משפט שכזה עם עורכי הדין הללו יעלה מליוני שקלים,
    מהיכן יש לו את הכסף?

    • אין ברירה,גילה יורדת לכביש. (ל''ת)

      הכל טוסט, 08/04/08 15:48

      • אתה מגעיל (ל''ת)

        קבוצת נשים, 08/04/08 15:55

      • בשביל מה יש חברים

        חכם שמעון, 08/04/08 16:01

        לא יפה לכתוב ככה על גילה היא אישה ישרה וצדקת .את הכסף יתנו לו כל החברים שעוד נשארו לו ואם לא הוא יעוף לכלא יותר מהר. אם מכלוף(אריה דרעי) אכל אותה אז הוא בטוח יעוף לכלא

    • הוא חשוד באונס והעם משלם, רק במדינת חלם

      אחד שמכיר אותו, 08/04/08 16:20

      אתה ואני, הרי מי שצריך ידע מזמן מי הוא קצב, אבל הם העדיפו למנותו משקולים פולטיים עכשיו ''שנהנה'' כולנו.

  • 59.

    לקחת לא את הכסף שהוא מקבל רטרואקטיבי מתחילת הפרשה (ל''ת)

    ברק, 08/04/08 15:40

  • 58.

    שאלה לכל אלה שקוראים לו אנס:

    יואל, 08/04/08 15:40

    מהיכן הבטחון הזה?
    עלה בדעתכם שאולי הוא זכאי?
    הרי אף אחד כאן לא יודע מה באמת קרה.

    התקשורת שפטה אותו מסיבות פוליטיות, לתקשורת לא היו שום עובדות ואתם, כי זה מסתדר עם השקפתכם הפוליטית או שאתם סתם שונאים אותו מחליטים שהוא אנס.

    בסופו של דבר אתם לא יודעים כלום, גם אני לא, נכון.

    בית המשפט יחליט.

    העניין הוא, שהשמאל ה''נאור'' לעולם לא יקבל פסיקה שתוציא אותו זכאי.

    כי השמאלנים חושבים שהצדק זורח אך ורק מעכוזם.

    • למה ללכלך מה אתה אומר שאני לא מסוגל ??? (ל''ת)

      משה, 08/04/08 15:58

    • שאלה של צבע

      ניסו, 08/04/08 16:05

      אם הוא היה אשכנזי כבר מזמן העסק היה מוחלק ולא היתה פרשה .הבעיה היא שהוא מזרחי אחד מול מערכת אשכנזית ואז אבוד לו הם לא יתנו לו לצאת מהרשת וירגעו רק אחרי שיסדרו לו קלבוש.

    • קצב = אנס!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      סמי, 08/04/08 18:25

      כשמס' נשים מספרות את אותו הסיפור בחקירה בלי לתאם בניהם
      אז כניראה זו האמת.


      מסקנה קצב=אנס


      מסקנה עצובה אך זו האמת!!!!!!!!!!!!!!!!

  • 57.

    30שנות שילטון ליכוד\\קדימה+דתיים ויש רק מושחתים ועברינים.קצב צחק (ל''ת)

    וצוחק על כולנו., 08/04/08 15:36

    • כשהוא תמך בהתנתקות הוא היה בסדר... (ל''ת)

      חושחש, 08/04/08 15:42

  • 56.

    אם היתה לקצב האנס בושה, אז הוא היה מתאבד

    זאב, 08/04/08 15:36

    אם היתה לקצב האנס בושה, אז הוא היה מתאבד וחוסך לנו את הבושה

    • מניין לך שהוא אנס?

      אחד, 08/04/08 16:47

      בניגוד אליך, לי אין מושג מה קרה בלשכת נשיא המדינה משה קצב.
      האשמות יש, אם כי היועץ המשפטי לממשלה הסביר בלהט לבית המשפט כי העדויות בעייתיות מאד.
      כל עוד הדברים אל מתבררים בבית המשפט, אי אפשר להטיח באדם שהוא אנס, גם אם נדמה לך שהוא כזה.

  • 55.

    סוף סוף קצב קיבל קצת שכל, הוא יצא זכאי.

    אבי, 08/04/08 15:36

    ומה כל הקשקשנים יגידו אז? שבית המשפט הוא גוף בלתי חוקי?:)

  • 54.

    ק-קצ-קצב הקצ מגיע כצב לאט אבל לא תברח ממנו (ל''ת)

    המלאך הרודף, 08/04/08 15:36

  • 53.

    הפרקליטות אשמה כי אמרה שהמתלוננות לא אמינות למשפט. (ל''ת)

    נמאס לממן לו, 08/04/08 15:34

  • 52.

    בסוף יגלו שעסקן סוג ג ניהל רומנים עם שרלילות לא יותר מכך

    אבי, 08/04/08 15:33

    עם טיפש שמינה עסקן לנשיא.
    עם טיפש וצמא דם עם מערכת משפט מושחתת שקנה בשקיקה סיפורים של נשים ותבע גזר דין מבלי לדעת פרטים
    עכשיו נשמע סוף סוף מה מזוז חשב על המתלוננות

    • לאיזה מהנשיאים אתה מתכוון? (ל''ת)

      סתם אחד, 08/04/08 16:47

  • 51.

    הליכודניקים תמיד יוצאים בקומבינה עכשיו שלא הצליחה הקומבינה לקצב הוא

    מצפה שהאירנים, 08/04/08 15:30

    יעשו לו את העבודה.

  • 50.

    OJ kazav

    גדעון, 08/04/08 15:29

    אחרי שהצליחו לערער את אמינות א וטרטרו את א השניה, קצב הוציא את הפרקליטות משווי משקל לגמרי. כמו OJ לפניו, יצא זכאי למרות שכולם יודעים שוא אשם (האם באמת 8 נשים שונות משקרות? - ואלו רק אלה שלא חלה התישנות)

  • 49.

    אני מתבייש בעם ישראל

    קצב זכאי, 08/04/08 15:28

    בתור יהודי ישראלי אני מתבייש בעם ישראל ששפט אדם לפני שיישפט והוכח שהוא אשם.

    עכשיו ייצא משפט ואני בטוח שהצדק ייצא לאור וקצב ייצא זכאי.

    לא שופטים אדם לפני שיהיה איתו משפט , בושה לעם ישראל!!

    • טוב שיש גם אנשים כמוך.

      הכול 100% עלילה, 08/04/08 15:49

      יש אנשים כמונו שהולכים לפי ההיגיון ולא עם ה''עדר''.
      זה לא קשור לעם ישראל.
      בכול העולם רוב הציבור הוא אידיוט.

    • ןאני מתבייש בך . למה עמדת בסוף התור כשחליקו את השכל (ל''ת)

      אני קצב משה, 08/04/08 16:00

      • הוא לפחות עמד בתור וקיבל שכל (ל''ת)

        אתה לא עמדת וגם, 08/04/08 16:19

  • 48.

    אנחנו הציבור רק נרוויח מהסאגה הזאת. כמות הלכלוך שתצוף

    חנן וייס,סא''ל מ, 08/04/08 15:27

    אנחנו הציבור רק נרוויח מהסאגה הזאת. כמות הלכלוך שתצוף


    תהיה השדרות מס' 2.

    את השרדות 3 ישדר ערוץ 10.

    הזמן יפעל דווקא לטובת עורכי הדין

    של קצב, ואילו הפרקליטות והמשטרה

    העצלים יפסידו בכל מקרה, בגלל אור

    השמש המחטא. גם בתי המשפט

    והאינטרצקיה אל מול נשיאת העליון יחשפו

    במערומיהם.


    יתכן שיאלצו לחשוף עוד נשיא נשוי, שקיים

    יחסי מין בצרפת עם עובדת מדינה.


    קצין שיפוט בכיר
    משטרה צבאית, כלא 400 , חיילות בצריפין

    לא קבע לשעבר


    מומחה לעבירות שחיתות : אתנן ופרוטקציה כספית ו/או מינית = שוחד כספי ו/או מיני.

  • 47.

    מני אכלת אותה עכשיו צריך להתכונן למשפט.... (ל''ת)

    אוי מני מני..., 08/04/08 15:26

  • 46.

    קצב מנסה למשוך זמן ??? ומה עם ההאשמות נגד אולמרט ושרון ??????? (ל''ת)

    קודם ''התיקים'', 08/04/08 15:21

  • 45.

    קצב- אתה איש מגעיל

    איציק, 08/04/08 15:18

    אם היית אדם ישר היית עומד למשםט מלא מהרגע הראשון שהועלו חשדות נגדך.
    אבל אתה נאחזת בכל דרך אפשרית בכדי להתחמק מעונשץ וזה מה שאתה עושה עכשיו.

    גועל נפש.

  • 44.

    חבר שנדון על מעשה מגונה נאסר לשנים רבות

    אברום, 08/04/08 15:16

    מבקר המדינה הנוכחי שכיום התמנה לשופט איבן שפטוטה דן אותו מעל 10 שנים בפועל

  • 43.

    כל אישה

    בני - ליכודניק, 08/04/08 15:16

    אני קורה לכל אישה שהוטרדה מהאדון הניכבד לקרוע את המסיכה מעל פניו וללכת עד הסוף. יש להתראיין ולהוקיע מעשיו של רודף השמלות הזה שנתן ליצר לשלוט בחייו וזאת בעזרת חבריו ורשימה ארוכה של יודעי דבר מהליכוד.

  • 42.

    השופט אלכסנדר רון-למה אתה מפחד למסור את החומר?

    זאב, 08/04/08 15:16

    האם אתה מפחד מבייניש?
    תתן החלטה למסור את החומר ואל תפחד יא נבלה

  • 41.

    מה זה פה? יו-יו?!

    שייקה, 08/04/08 15:14

    כ אחד יכול לחתום עיסקב ולחזור בו?
    מה זה פה, משחקים?!

    ביזיון בית המשפט - עוד שנה בפנים!

    • צודק (ל''ת)

      שרון, 08/04/08 15:35

  • 40.

    חחח בושה איזה בית משפט מצחיק (ל''ת)

    דני, 08/04/08 15:12

  • 39.

    משה קצב

    חגית, 08/04/08 15:11

    לא הבנתי. מה יהיה עכשיו ? משפט או זכאי ?

    • גם וגם

      דני, 08/04/08 15:35

      קודם יהיה משפט ואחרי זה הוא יצא זכאי.

      • לא. הזיכוי יקדים את המשפט (ל''ת)

        נחום, 08/04/08 16:00

    • זכאי הוא כבר לא... (ל''ת)

      א, 08/04/08 15:46

    • ההגנה המסיבית שיש לקצב. כל אנס היה יוצא זכאי. אבל המון כסף מי משלם?

      benzi. a, 08/04/08 17:00

      נראה שהרבה כסף נשפך פה על ההגנה וכ 8 עו''ד עבדו ועוד יועצים ויחצני''ם עסקו מסביב למשה קצב.
      במצב כזה אילו לאנס הסדרתי בני
      סלע היה סיוע משפטי כזה . הוא היה יוצא עוד זכאי וקורבונותיו המסכנות היו צריכות לשלם לו פיצויים.

  • 38.

    כבוד הנשיא העם איתך המשך ותוכיח (ל''ת)

    השפויים, 08/04/08 15:08

    • קיבלת חופשה מאברבנל ??? (ל''ת)

      לא שפוי, 08/04/08 15:39

  • 37.

    אם זה לא היה קצב אז לא היו שמים על זה ובגלל שזה קצב הוא יצא מזה... (ל''ת)

    צחי, 08/04/08 15:08

  • 36.

    בסה'כ רומן אהבים שהתפוצץ והפך לקרקס משפטי (ל''ת)

    זאב, 08/04/08 15:07

    • חבל שהלך לעיסקת הטעון בסוף ייצא זכאי (ל''ת)

      אסתי, 08/04/08 16:36

  • 35.

    מה כתב האישום שיוגש ??????

    אחד שלא מבין, 08/04/08 15:07

    יוגש כתב אישום על אונס או רק על הטרדה ?
    הפרקליטות צריכה להכין כתב אישום חדש ?

    • אפשר לנסח מחדש כל כתב אישום (ל''ת)

      שימצאו לנכון, 08/04/08 15:28

      • תודה (ל''ת)

        אחד שעכשיו הבין, 08/04/08 15:40

    • הכדור חוזר לפרקליטות ולמזוז

      אילן חטאב, 08/04/08 15:37

      תשובה לאחד שלא מבין ולחגית
      בהיעדר עסקת טיעון חוזר הכדור לידי לידי היועץ שצריך להחליט אם יש ראיות מספיקות לכתב אישום ובאלו סעיפים -במידה שכן על הפרקליטות להכין כתב אישום וקצב ישפט כאחד העם
      תחושתי עקב ההתנהלות התמוהה של הפרקליטות שאין בידם שום דבר משמעותי

      • תודה רבה גם לך. (ל''ת)

        אחד שעכשיו מבין, 08/04/08 15:54

  • 34.

    קצב זכאי כל עוד... נזכור לכם העיתונאים

    אלי, 08/04/08 15:06

    יום יבוא והכל יתברר שהיו אנשים שהדליקו את הסיפור הזה. מצד אחד נשים סחטניות שבאות לעבוד עם אותו בוס אחרי ש''אנס'' אותן, ועיתונאים צמאי-דם ששכחו ש''זכאי כל עוד ...'' כל כוח העיתונות יצא לאור ויום נדע מה היו שיקוליכם הזרים.
    בינתיים יש לי בקשה - שמר' קצב ישלם מכיסו לעורכי הדין - זה כבר לא שייך לקופה הציבורית. סליחה !

    • פקידות ומזכירות זה לא קו אספקה (ל''ת)

      לשירותי מין, 08/04/08 15:30

    • אני מציע שנחזיר את אלי השרון יחד עם קצב לפרסים פחות2מטומטמים בישראל (ל''ת)

      אלי, 08/04/08 15:37

      • גזען (ל''ת)

        גועל נפש, 08/04/08 15:54

  • 33.

    קצב הבין שמבחינת הציבור עסקת הטיעון משמעותה הודאה בחמורה שבעבירות (ל''ת)

    ארז, 08/04/08 15:06

  • 32.

    יסתמו לי את הפה ?

    יגאל כהן, 08/04/08 15:06

    לדעתך יסתמו לי את הפה ? שוקן יסלק אותי מהקפה ?



    יחניקו את חופש הביטוי בגולג שוקן ?


    http://cafe.themarker.com/view.php?t=382457

  • 31.

    איך ?

    אביב, 08/04/08 15:05

    איך קרה שהפשפש עלה למעלה ?
    לא יאמן שאיש קטן זה היה נשיא המדינה !
    והוא ממשיך לתעתע בנו !
    והנורא מכל ש מ א פ ש ר י ם לו.

  • 30.

    משה קצב ייברח מהארץ

    מני, 08/04/08 15:05

    יוחרם בכל מקום.ילעגו לו בכל מקום שיגיע אליו.לא תהיה לו ברירה.יקח את הבולבול שלו ויעבור למקום אחר.

    • גועל נפש של הודעה (ל''ת)

      אחד שנגעל, 08/04/08 15:37

  • 29.

    זה המעשה האחראי הראשון שהוא עשה מתחילת הפרשה

    יתכבד, 08/04/08 15:05

    שתצא האמת לאור בבית המשפט. אם הוא אשם - שישלם. אם זכאי - ידע כל העם מה קרה שם. עסקת טיעון במקרה הזה כל כך מסריחה שבאמת עדיף שתבוטל.

  • 28.

    בזיון שהחיה הזאת היה נשיא

    שפוי, 08/04/08 15:04

    למה גילה לא מבינה

    • דווקא עכשיו מחזיר לעצמו את הכבוד.

      גלעד, 08/04/08 17:17

      סוף סוף החליט לא להיכנע לעליהום שעשו עליו ולצאת למלחמה על חפותו ! חבל שלא מאפשרים לו... כל מי שלא רפה שכל או אינטרסנט מבין שאם יתנו לו לנהל משפט צדק ולא לינצ' אספסופי כמו שרק התיקשורת ואירגוני הנשים יודעים לנהל הוא יצא זכאי.
      העיקר שא' תוכל לכתוב ספר על ה''רומן עם הנשיא'' ולהרוויח טוב...

      • אויש, תעשה לי טובה, לו היה חף מפשע לא היה מסכים לעסקת הטיעון

        המלכה האם, 08/04/08 17:42

        מלכתחילה.

  • 27.

    לעצור את קצב עד תום ההליכים. (ל''ת)

    מי, 08/04/08 15:02

  • 26.

    בטח!

    יעל, 08/04/08 14:56

    ועכשיו משפט שיימשך 7 שנים ובינתיים הוא ימשיך לקבל פנסיה השווה מיליונים על חשבוננו.
    בושה!

    • הוא יתאבד הרבה לפני זה. (ל''ת)

      מי, 08/04/08 15:11

    • פנסיה הוא יקבל (לצערי) בכל מקרה

      אלון, 08/04/08 15:25

      גם אם יורשע עם קלון

  • 25.

    קצב מושך זמן- עד שימות (זכאי) מזקנה.

    ישראלי, 08/04/08 14:55

    מכאן צריך להבין שמזוז עם ''עסקת הטעון'' נכשל טוטלית.

  • 24.

    Who Is the Gadol- Hador?

    Isaac Ashmedi, 08/04/08 14:54

    The Gadol-Hador is Rabbi Shmuel Izik Popack Shlita

  • 23.

    למה השופטים גונבים את ההצגה??

    mordi, 08/04/08 14:50

    תנו לו את כל החומר הרי בסוף הוא יקבל את החומר מבית משפט עליון וכך הכל יסתיים מצד שני זה נראה לכאורה קנוניה של מי שהתנגדו לעיסקת הטיעון ומצאו דרך לדחוק אותו לפינה ולבטלה

    בכל מקרה בית משפט נראה מגעיל

  • 22.

    מעניין אם פלדמן ואמיר (ל''ת)

    ימשיכו, 08/04/08 14:49

  • 21.

    פרשת הנשיא קצב

    זבדי, 08/04/08 14:49

    הפרשה הזאת ועוד פרשותרבות, לא מחמיאות למערכת המשפט של ישראל.

    מזל שחכמי היהודים המציאו עסקאות טיעון.

    מדינה שהמערכת המשפטית עושקת חלשים ומיטיבה עם מורמים, דינה אחד !

    • עיסקאות טיעון זה לא המצאה שלנו. (ל''ת)

      המלכה האם, 08/04/08 17:40

  • 20.

    מזוז צריך להתפטר.

    שאול, 08/04/08 14:49

    לא היה צריך מלכתכילה להסכים לעסקת טיעון.
    סתם גרם לדחיה ובזבוז של מליונים.

  • 19.

    בושה לכולנו על שהיה נשיאנו ! (ל''ת)

    מה היא עושה שם?, 08/04/08 14:47

    • רק שיהיה למתלוננות כח נפשי למערכה הזו. (ל''ת)

      תהיו חזקות, 08/04/08 15:10

  • 18.

    מזוז - הבייתה

    פלמוני, 08/04/08 14:46

    מי שצריך ללכת זה מזוז.
    אדם חסר עמוד שדרה שהכניס את כל המערכת לסחרור.
    כבר מזמן היו צריכים להגיש כתב אישום ולא לתת יד לעיסקת טיעון.

  • 17.

    לדעתי הם משחקים פוקר !!! מפעילים לחץ. ביטול העסקה ע''י קצב סופי?? (ל''ת)

    ??, 08/04/08 14:45

    • לא!!!

      אלון, 08/04/08 15:29

      שאלה טובה, לדעתי ניתן להגיע לעסקת טיעון בכל שלב של הדיונים, אך בשלב מאוחר יותר השופטים יכולים לשים מקלות בגלגלים יותר בקלות

  • 16.

    כיצד רוצים מאדם חף מכל פשע להודות באשמה?!

    קצב זכאי!, 08/04/08 14:41

    א' וחברותיה אשמות שהן עוללו את הסיפור המופרך הזה!

    הן פגעו במדינת ישראל, במוסד הנשיאות ובמשה קצב!

    אני מצפה מבית המישפט להגיע לאמת ולענישם בחומרה.

    • קצב זכאי למשפט צדק שבסופו יכנס לכלא (ל''ת)

      אנסי קצב, 08/04/08 14:53

    • חבל שיש לנו אפסים כאלה בישראל (ל''ת)

      קצב, 08/04/08 14:53

    • כנראה שאינך יודע מה זה ''עסקת טיעון''.........

      זה אני........., 08/04/08 14:59

      עם קצב עשו ''עסקת טיעון'' שאומרת כך,הוא יודה בחלק מהאשמות-מן הסתם הקלות שבהן-והמדינה לא תתייחס להאשמות האחרות-כנראה החמורות יותר... אני יודע דבר אחד ברור,אדם הבטוח בחפותו יעדיף להישפט ולא ללכת ל''עסקת טיעון'',כלומר,מה שנעשה עם קצב עד היום השאיר ספק לגבי חפותו,ואילו הליכה למשפט תוכיח אם הצדק איתו... ואגב לעניין ''מוסד הנשיאות''... ככל שחולף הזמן,מוכח ש''מוסד'' זה מיותר ובזבזני,בימים שמקצצים בסיוע לנזקקים אין מקום ו\\או הצדקה למשהו שאין לו תכלית,כל ''משימותיו'' של ה''מוסד'' הזה ניתנים לעשייה ע''י פונקציות קיימות כגון יו''ר הכנסת או שרים ללא תיק וכאלה שממילא עולים לנו הון עתק.....

      • זה אני..למדתי ממך משהוא (ל''ת)

        אלי, 08/04/08 15:55

    • הן לא הכירו אחת את השניה ויש להן סיפור דומה. (ל''ת)

      קצב אנס סדרתי, 08/04/08 15:05

    • איך אתה יודע שהן משקרות

      אלון, 08/04/08 15:32

      למה שבנות שונות ללא קשר בינהם ומזמנים שונים בחייו של קצב, כולן, יחליטו לשקר, ולסבך את עצמן בכזה תיק. שלא לדבר על הפן הפלילי של תלונתן

      • בשביל כסף ונקמה על פיטורים

        עודד, 08/04/08 16:05

        אל תשכח גם שקצב הוא שפנה ראשון והתלונן על סחיטה.

  • 15.

    מישהו מצפה שיודה???

    שמגר, 08/04/08 14:38

    אין לאף אחד ספק באשמתו... אבל למה לא לסחוב כמה שנים על חשבון משלם המיסים?

    • לי יש ספק. אל תגיד ''אף אחד''. יש עוד מאות אלפים שיש להם ספק

      אמנון, 08/04/08 15:10

      דהיינו, לא בטוחים כמוך.

      • למה כל טיפש חושב שמאות אלפים עומדים מאחוריו?

        תמר, 08/04/08 15:55

        אין מאות אלפים טפשים כמוך, למזלנו הרב.

        • כנראה שכן,

          גלעד, 08/04/08 17:26

          במלחמה, כאשר יש עליך הפצצה גדולה ומיסוך עשן אתה המבין שזה רק חיפוי וכיסוי להתרחשות אחרת..
          גם פה התחושה שלי לאור האמבוש המתוזמן וזרית החול בעזרת מניפולוציות תיקשותיות של כיביכול הנשים הקורבנות...בליווי מערכת משומנת היטב זה מעורר חשד שזה לא הסיפור האמיתי.
          זו לא תלונה תמימה,עומדת מאחורי זה מערכת שלמה ודי לחכימא ברמיזא.
          נ.ב. באתר נכבד זה מובא מאמר של בן כספית שאילולא הפרשה אולי קצב היה ראש הממשלה...יכול להיות שמישהו לא רצה את זה....

    • לא הבנתי למה לדעתך הוא נהנה וממה (ל''ת)

      אלון, 08/04/08 15:33

  • 14.

    אך אישיות בעלת רמה כזו בעלת תפקיד ציבורי היסתבכה בפרשיות מהן אלו ?? (ל''ת)

    פקק תנועה, 08/04/08 14:35

    • הסיבה היחידה שהוא היה נשיא זה כי הח''כים רצו לדפוק את שמעון פרס (ל''ת)

      וזה מה, 08/04/08 15:02

    • פקק נראה לי מוחך פקוק מאוד תקרא תבין (ל''ת)

      מלכה, 08/04/08 15:07

    • הוכח סופית שפרסים קמצנים

      אילן חטאב, 08/04/08 15:55

      הוא הסתבך כי לא הסכים לשלם לא הידועה [את מה שכנראה הבטיח] למרות שרמת חייו לא היתה נפגעת מזה
      הפרסי הקמצן נאלץ לשלם ארבה יותר לעורכי הדין היקרנים

  • 13.

    משה קצב, אל תודה. עמוד למשפט עד שצדקתך תצא לאור. (ל''ת)

    שי, 08/04/08 14:34

    • כמה טוב לי שירדתי מישראל ולשכן לא קוראים יותר שי 13 (ל''ת)

      שי 13, 08/04/08 14:55

    • תן לבתך/אחותך/אשתך שיהיו מזכירות של קצב (ל''ת)

      לשי, 08/04/08 15:02

  • 12.

    בנעלי קצב?

    גונן, 08/04/08 14:34

    http://www.hadash-hot.co.il/story/27990

    http://www.hadash-hot.co.il/story/28038

  • 11.

    עם קצר,כהה ושערות שיבה גם אתם הייתם מתביישים לצאת מהאוטו (ל''ת)

    רוני, 08/04/08 14:33

  • 10.

    עלוב החיים.

    יוסי, 08/04/08 14:33

    אדם נורמאלי במקומו, כבר מזמן היה שולח יד בנפשו מחמת הבושה.

    • נוסעים לאנטרקטיקה

      לופטה, 08/04/08 14:55

      הדרך הנאותה לסיים פרשה זו היא נסיעה של קצב למקום מרוחק למשך כמה עשרות שנים ואז כבר לא ישמעו עליו וישכחו מהסיפור.

  • 9.

    ביזיון של שלטון הון. היה צריך מזמן לשבת בכלא (ל''ת)

    אני, 08/04/08 14:33

  • 8.

    טריקים של עברין פשוט. (ל''ת)

    יעקב, 08/04/08 14:30

  • 7.

    נמאס כבר מהאנס הזה נמאסססססס

    אריה, 08/04/08 14:29

    קומבינות של מושחתים

    • היית רוצה שיהיה לך במכנסיים מה שיש לו !!! (ל''ת)

      חה חה, 08/04/08 14:56

    • ואולי ...

      ירון, 08/04/08 14:57

      עלה בדעתך שהוא זכאי? הרי אם היה אשם היה צריך לקפוץ כמוצא שלל רב על אפשרות עסקת הטיעון. מצד שני - אולי כל זה עוד טריק מתוחכם של עורכי דין מהשורה הראשונה שמגינים על עבריינים מהשורה הראשונה.
      האמת אין לי מושג ! אבל אני די משוכנע שגם לך אין. אז במקום לחרוץ דינו של איש כדאי אולי להמתין בסבלנות עד שבית המשפט ישמע את העדויות ויחליט בעצמו.
      לפחות כעת בית המשפט יכריע על הסוגיה האמיתית ולא ידון רק בגובה העונש על עסקת טיעון שהוסכמה בין עורכי דין.

      • אין עשן בלי אש, ובטח לא כשמדובר בכ''כ הרבה אש ממספר נשים (ל''ת)

        המלכה האם, 08/04/08 17:36

  • 6.

    עברין מין תחמן ובזוי (ל''ת)

    ד.חיימי, 08/04/08 14:26

  • 5.

    ביזיון בית המשפט שווה כלא (ל''ת)

    יאללה לקלבוש, 08/04/08 14:25

  • 4.

    אולי הוא בנסיון התאבדות כעת? (ל''ת)

    שאלה, 08/04/08 14:22

  • 3.

    פשוט בנאדם מגעיל אין מילים (ל''ת) (ל''ת)

    גד, 08/04/08 14:20

    • למה? כי לא נתן לך את ליטרת הבשר שלו? מותר לאדם להלחם על

      האיש ברחוב, 08/04/08 16:06

      חפותו על פי החוק. חכו לסוף המשפט.
      גם לי אין סימפטיה לקצב, אך אין זה צריך לשבש את החוש לצדק. מכיון שאין לי אל פרטי התיק נשאר רק לחכות לבית המשפט.

  • 2.

    להחזיר אותו לפרסים! יפה שעה אחת קודם (ל''ת)

    אווחאד פרסי, 08/04/08 14:19

    • לא רוצים אותו!! שיישאר אצלכם! (ל''ת)

      אשתו של, 08/04/08 14:30

      • תהיי נחמדה אל בעלך, מדי פעם וליום בכוס התה (ל''ת)

        צנטריפוגה, 08/04/08 14:48

      • נשלם לכם שתשמרו אותו (ל''ת)

        אחיו של, 08/04/08 14:51

    • קרעת אותי מצחוק

      אני, 08/04/08 14:31

      עכשיו ברצינות
      צריך לזרוק אותו שהפרסים יאנסו אותו
      אולי הוא יילמד מה בן מרגישות
      שמכוח החוק והעיסקות
      נימחקו כמעת כלא היו

      • בכול הרצינות ! לשלוח את כל הפרסים חזרה לאירן. ולהשאיר את כל הפרסיות

        אני רציני, 08/04/08 15:20

        הפרסים קמצנים וח'רמנים ולא נחמדים. אבל ! הפרסיות הן טובות ולא רעות . וגם רבות הן הפרסיות נחמדות . ואותן צריך להשאיר לרווחת כולנו. ואת הפרסים יחד עם קצב היישר לאירן.

  • 1.

    אם אני הייתי ממתין במכונית .. הייתי מאושם בביזיון ביהמ''ש

    יורי, 08/04/08 14:18

    והוא טוען שמתנכלים לו.. מסכן. ממש מסכן. יש לו עו''ד מהרמה הראשונה, כספי ציבור שמשמשים אותו.. והוא ? טוען לקיפוח. מושחת ומפוקר.

    • טעות, כבר מזמן היו עוצרים אותך.. (ל''ת)

      רן, 08/04/08 14:26

      • סניגורי קצב מיחצנים מהלך להציג שקצב נקי אעפ''י שחתם על העיסקה. (ל''ת)

        ''אנדרדוג'' רץ, 08/04/08 14:51

    • מורם מהעם

      ליאוניד, 08/04/08 14:58

      התבלבלת האיש מורם מהעם הוא משתין עלינו כי הוא התרגל שהכל מגיע לו והוא יכול לעשות מה שהוא רוצה אבל ממש הכל כולל מתחת לבגדים .

    • קצב , קצב .. הכבוד המזרחי הפיל אותך והפרקליטים גוזרים הקופון ;-) (ל''ת)

      אנג'ליקו, 08/04/08 15:30

    • איפה יחימוביץ' שקבעה בפסקנות שהיה אונס?

      יוחאי, 08/04/08 16:48

      אפילו א' כבר לא אומרת את זה..