• 276.

    הקאפו די טוטי קאפי מנסה להלך עלינו איימים (ל''ת)

    עדיף על, 09/04/08 16:03

    הגב לתגובה זו

  • 275.

    אני מוותר על דמוקרטיה נוסח ברק (ל''ת)

    בגץ=ברדק, 09/04/08 13:57

    הגב לתגובה זו

  • 274.

    השור הזועם הוא עדיין שור.

    דודו, 09/04/08 12:07

    אחרי שניסה להפוך את המדינה לחצר הפרטית שלו, אהרן ברק מתקומם כנגד מי שמבקשים להשיב את הבית לבעליו החוקי.

    הגב לתגובה זו

  • 273.

    לכל הימנים המתלהמים - ברק צודק בכל מילה. לא לפוליטיזציה של המשפט! (ל''ת)

    אזרח יהודי, 09/04/08 11:52

    הגב לתגובה זו

  • 272.

    ברק צודק. רפורמות פרידמן יביאו לפוליטיזציה והרס מערכת המשפט! (ל''ת)

    מפוכח, 09/04/08 11:51

    הגב לתגובה זו

  • 271.

    ברק צודק. (ל''ת)

    אורן, 09/04/08 11:20

    הגב לתגובה זו

  • 270.

    פרידמן בשטח- האוליגרכיה במתח (ל''ת)

    הכל שפיט, 09/04/08 10:42

    הגב לתגובה זו

  • 269.

    לא שמינו אותך על הלינץ' התקשורתי שעושים לקצב ללא משפט ????????????? (ל''ת)

    שצריך לקומם כל, 09/04/08 09:53

    הגב לתגובה זו

  • 268.

    גירוש היהודים וההתעללות בהם זו דימוקרטיה עמלקית ?????????????? (ל''ת)

    שמור אותה, 09/04/08 09:42

    הגב לתגובה זו

  • 267.

    השם האמיתי של הדמוקרטיה שלך הוא דיקטטורה. רוצים דמוקרטיה אמיתית!!! (ל''ת)

    טול קורה מבין, 09/04/08 09:24

    הגב לתגובה זו

    • רוצים דמוקרטיה אמיתית!!! ראש הממשלה הבא הפ'ר למש'פ מר דניאל פרידמן

      משה, 09/04/08 10:58

      ויפה שעה קודם ! אז קדימה מהפך,

      הגב לתגובה זו

  • 266.

    פרידמן, אנחנו מחזקים את ידיך. אתה היחיד בממשלת אולמרט (ל''ת)

    שעושה מה שצריך, 09/04/08 09:24

    הגב לתגובה זו

  • 265.

    התפיסה הדמוקרטית שלך פשטה את הרגל ולנו את (ל''ת)

    העור, 09/04/08 08:28

    הגב לתגובה זו

  • 264.

    ברק טיפסת על עץ גבוהה מידי והענפים כעת נשמטים

    כי רק אלוהים, 09/04/08 08:23

    העליון.

    הגב לתגובה זו

  • 263.

    ברק פרימדונא מתנשא ומחליא . פשוט גועל נפש!! (ל''ת)

    סתום כבר!!, 09/04/08 07:51

    הגב לתגובה זו

  • 262.

    בית המשפט העליון הוא כבר מזמן עולם שלישי:

    דוד מלכי, 09/04/08 07:37

    כמעט כל שופטיו הם בנים של , או אחם של, או גיסים של, או קרובי של...
    השופט חשין למשל: אביו היה שוט עליון... עכשיו בן אחיו מועמ לעליון...
    עסק משפחתי. ממש כמו עולם שלישי!!
    התנגדותו של ברק לששוב השופטי רק מוכיח עד כמה האיש הזה מתנשא וחצוף!!

    הגב לתגובה זו

  • 261.

    ברק, מי שאינו מתיישר עם השמאל...........

    נחמ נחמן ביאליק, 09/04/08 07:29

    הוא אינו דמוקראט. פרידמן הוא טיל נגד הטיל ברק. פרידמן, העם איתך, השמלאנים ושונאי הארץ עם ברק.

    הגב לתגובה זו

  • 260.

    פרדי-המשך לרסק העליון(עאלק רפורמות) מה עם בחירת שופטים מטעמנו?זרז (ל''ת)

    הכנופיה השלטת, 09/04/08 07:03

    הגב לתגובה זו

  • 259.

    ברק הבעיה שלך שאין לך מספיק חוכמת חיים כדי להבין שגם דמוקרטיה (ל''ת)

    זקוקה לגבולות, 09/04/08 06:35

    הגב לתגובה זו

    • או שאתה אנרכיסט ונרקיסיסט בנשמתך (ל''ת)

      וזאת כבר, 09/04/08 08:06

      הגב לתגובה זו

  • 258.

    דניאל בגוב המתנשאים בעם-ברק התרגל לפודלים כמו הנגבי ביילין ושטרית - (ל''ת)

    קורן נאוה,טבריה, 09/04/08 05:08

    הגב לתגובה זו

  • 257.

    פרידמן - פחד אלוקים

    דוד, 09/04/08 00:49

    הוא מחריב כל איזון שלטוני שעוד איכשהו קיים בזכות מערכת המשפט, והופך אותנו לדיקטטורה של ה''ממשכנסת''.

    הגב לתגובה זו

  • 256.

    לתרגם אץ זעם העם המתעורר לתכנית פעולה לביטול הפנסייה של (ל''ת)

    העריץ השיפוטי, 08/04/08 22:55

    הגב לתגובה זו

  • 255.

    נאום של בולשביק

    בזוי, 08/04/08 22:30

    ביום עיון שנערך במכללה למשפט, נשא נשיא ביהמ''ש העליון לשעבר, אהרן ברק, נאום שנושאו - ''60 שנות שיפוט בישראל''.

    הנאום מורכב מ-3 חלקים. בחלק הראשון שיבח ברק את קודמו, מאיר שמגר.

    החלק השני הוא שיר הלל לבתי המשפט. ברק מתאר את השופטים כלוחמים בשדה הקרב ומכביר עליהם שבחים ומחמאות.

    החלק השלישי הוא התקפה על השר פרידמן והרפורמות שהוא חולל.

    אין בנאום חשבון נפש אמיתי. אין התייחסות לפרשיות שחיתות בהן מעורבים שופטים (שחלקן הסתיימו בהרשעות ובחלק אחר הוגשו כתבי אישום). אין התייחסות לארועים אקטואליים. לדוגמא - בראיון שנתן לאחרונה שופט ביהמ''ש המחוזי לשעבר שלי טימן, צוין שישנם שופטים שמרשיעים נאשמים בגלל חששם מדעת הקהל. דברים אלה מפי שופט בכיר מחייבים התייחסות, אך ברק שתק.

    מצופה ממי שנושא נאום על השיפוט בישראל מקום המדינה, שיתייחס לא רק לדברים הטובים אלא גם לדברים הרעים וכיצד לתקנם. לא אצל ברק. את הליקויים בבתי המשפט הוא פוטר בשתי מלים - ''נעשו טעויות''. איזה טעויות? האם אלה טעויות משפטיות שנדונו בערעור? האם אלה טעויות בבחירת שופטים? טעויות בטיפול בשופטים שסרחו? סתם ברק ולא פירש.

    נאומו של ברק הוא נאום צבוע ומתחסד. הוא מזכיר נאום של עסקן פוליטי ברוסיה הסטליניסטית. בנאום כזה היו מפארים את הישגי המהפכה הקומוניסטית תוך התעלמות מהמציאות ומרמת החיים הנמוכה של העם.

    יש פער גדול מאוד בין השבחים שמעתיר ברק על בתי המשפט לבין המציאות. לציבור אין אמון בבתי המשפט. לפני כמה שנים התפרסם סקר ש-52% מעורכי הדין סבורים ששופטים לוקחים שוחד. לאחרונה התפרסם סקר ש-54% מהציבור כולו הם באותה דעה. אווירה זאת היא שהביאה, בין היתר, מינויו של השר פרידמן.

    בתי המשפט צריכים לעבור שינוי מרחיק לכת לפני שיהיו ראויים לשבחים שמעתיר עליהם ברק.

    הגב לתגובה זו

    • מטרת שני החלקים האחרונים בנאומו

      עבדיאל, 09/04/08 00:23

      הייתה לעורר את דעת הקהל נגד הפרעות שמבצע פרידמן בדמוקרטיה הישראלית, אשר סופן עלול להיות רצח אכזרי של מדינת ישראל, כפי שהוקמה בהכרזת העצמאות.
      לצורך כך היה עליו לתאר את המצב תוך הדגשת הנס הגדול שבתפקוד המעולה של בתי המשפט בתנאים הבלתי אפשריים שבהם הם פועלים.
      אין ספק שבתי המשפט צריכים לעבור שינויים. השינוי המתבקש והחשוב ביותר הוא הכפלת מספר השופטים (לפחות) על מנת שיוכלו להתמודד עם כמות התיקים. אך לא בכיוון הזה פועל פרידמן. הוא מנסה ''למכור'' לציבור, שאם רק יהיה בית משפט קטן וחלש, ייפתרו כל בעיות המערכת, וזהו כמובן מצג שווא נבזי.
      אחרי שהאשימו את ברק בהיותו קפיטליסט או אשכנזי או אוהב ערבים, הוספת לו גם נופח סטליניסטי-בולשביקי. אכן האשמה מקורית...

      הגב לתגובה זו

  • 254.

    עיוור חירש אילם

    o, 08/04/08 22:10

    כמו שאמר 200. זה כל כך שקוף שאולמרט מינה את שר המשפטים כדי למוטט את מערכת המשפט. זה חשבון רב שנים של הליכוד-קדימה עם מערכת המשפט, וחשבון לטווח קצר של אולמרט בענייניו הפרטיים. נכון שמערכת המשפט רקובה, אבל היא המערכת היחידה שנותרה מתפקדת במדינה הזאת. ללא מערכת המשפט ובייחוד העליון, המדינה תשלים את המהפך לרפובליקת בננות.

    הגב לתגובה זו

  • 253.

    עדיף עולם שלישי על דיקטטורה שמאלנית (ל''ת)

    עודד, 08/04/08 22:03

    הגב לתגובה זו

  • 252.

    רפורמות פרידמן הן נקודת האור היחידה בממשלה הזו. (ל''ת)

    נ.מ., 08/04/08 21:17

    הגב לתגובה זו

  • 251.

    הסטיסטיקה שלי אומרת כל העם פרידמן ובצדק

    משה, 08/04/08 20:43

    ואין צרך להיות מינה צמח .
    כטוקבקיסט כל התגובות שאני קורא ומטקבקט הולכות לכיוון מר פרידמן,
    פרידן צודק. הגיעו מים עד נפש ,
    אין לעם אמון במערכת בית המשפט,
    למה ??? כי אין צדק אין כנות אין יושר אין ואין ואין ,עד כאן ,
    ראש הממשלה הבא שלי
    הפרופסור למשפטים
    מר דניאל פרידמן

    הגב לתגובה זו

  • 250.

    היוהרה שלכם הביאה אותכם למצב הזה הכפפות הוסרו=זה מצב אל חזור!!

    נ.כ, 08/04/08 19:41

    ברגע שהסכר הזה נפתח אי אפשר לעצור אותו צונמי בשבילך 60 שנה המדינה ספגה והבליגה וקיבלה את גזרי הדין שלכם כמובן מאליו סוף סוף קם אדם ואמר די לשלטון הבלעדי שלכם זה מצב של אל חזור, וכדאי שתשלימו עם זה ואפילו אם פרידמן ילך זה כבר לא יהיה אותו הדבר כך לפחות אנחנו מקווים

    הגב לתגובה זו

  • 249.

    פרופ` פרידמן הוא ההצדקה היחידה להמשך קיומה של ממשלת הדמים השמאלנית

    דרור מרמת גן, 08/04/08 19:38

    הזו.
    ורק שלא תקום ממשלת ביבי-סילבן-אורלב באמצע תהליך הרפורמות!!
    לקקני השמאל העלובים האלו, יחסלו את התהליך.
    ראינו מה הם עשו כשהם היו בשלטון.

    הגב לתגובה זו

  • 248.

    דמוקרטיה?ניתוקמפוליטיקה? האיש מנותק לחלוטין מן המציאות ההזויה שיצר (ל''ת)

    כבשה פועה, 08/04/08 18:56

    הגב לתגובה זו

  • 247.

    הדמוקרטיה מזמן כבר הופרה ע''י מערכת המשפט שהיתה חד צדדית ללא התחשבות (ל''ת)

    נ.כ, 08/04/08 18:50

    הגב לתגובה זו

  • 246.

    מר אהרון ברק יש לנו כבר די והותר 'ברק' במדינתנו..עוף הביתה! (ל''ת)

    רק לא ברק, 08/04/08 18:32

    הגב לתגובה זו

  • 245.

    כעת זו מדינה בעולם תחתון לכן עולם שלשי יותר טוב (ל''ת)

    לנשיא, 08/04/08 18:32

    הגב לתגובה זו

  • 244.

    ברק במילים אחרות אומר ששמאל=דמוקרטיה וימין=דיקטטורה לא פלא שהמדינה

    מאסה בבג''ץ, 08/04/08 18:29

    בג''ץ כבר מזמן נשלט ע''י כת השמאל הקיצוני בניצוחו של מר ברק (הדיקטטור).

    הגב לתגובה זו

  • 243.

    בג''ץ=סניף של מר''צ כל הכבוד פרידמן!! (ל''ת)

    פרידמן, 08/04/08 18:21

    הגב לתגובה זו

  • 242.

    משפ' פרידמן -משפ' ברק ושות.

    אזרח, 08/04/08 18:08

    משפ' אהרון ברק בנו נשוי לבתו של המבוקש ע''י משטרת ישראל השופט בדימוס דן כהן, בניהם של אהרון ברק וזמיר שותפים לעסקים עד הים עם דן כהן. הם מיצגים החל בערעור לעליון בשיטת מצליח תמורת מאות אלפי ש''ח אצל השופטים מקורביהם ומגינהם, חשין אמר הצדק קודם צריך להראות , הכוונה למי? אנחנו נגדע את ידו כך מי שינסה להחריב את ביתנו..

    הגב לתגובה זו

  • 241.

    פרידמן לימד 50 שנה אותה הרצאה מעולם לא עסק בעבודה המשפטית הסזיפית

    פשוט זקוק כנראה, 08/04/08 17:56

    לאישפוז.

    הגב לתגובה זו

  • 240.

    ההרס נוצר כתוצאה מהתגובה ההיסטרית והבולשביקית של קליקת העליון. (ל''ת)

    משה, 08/04/08 16:20

    הגב לתגובה זו

  • 239.

    סוף סוף מישהו גואל אותנו מכנופית השופטים האנטישמית הזו (ל''ת)

    יהודי, 08/04/08 16:09

    הגב לתגובה זו

  • 238.

    כנופיית האליטה מ''העליון'' חברה יד אחת לחסל פוליטית את השר פרידמן. (ל''ת)

    א.ב.ס.ט, 08/04/08 15:37

    הגב לתגובה זו

  • 237.

    השופט ברק - ''הדיקטטור הגדול''

    אלון, 08/04/08 15:03

    הפכת את מדינת ישראל לבת-ערובה של הבג''ץ.
    די תניח לנו

    הגב לתגובה זו

  • 236.

    אפשר להבין את ברק כשמיתרגלים למשהו

    פקק תנועה, 08/04/08 14:55

    באמת קשה להיתרגל למשהו יותר טוב זו הרגשה ידועה.פרופסור פרידמן המשך בדרכך כרגע אן דמוקרטיה אלה אנרכיה ולא מהיום ולא מליפני עשר שנים .ראה מצבה הקשה של החברה הישראלית וחייה הציבוריים והיתנעלותם .בכול מקום ומקום .

    הגב לתגובה זו

    • התנהלותם.. עברית בסיסית חברי.. (ל''ת)

      מימי, 09/04/08 11:23

      הגב לתגובה זו

  • 235.

    סגנון הדיבור של ברק מתחיל להידמות לסגנון הדיבור של סדאם חוסיין (ל''ת)

    כל דיקטטור, 08/04/08 14:47

    הגב לתגובה זו

  • 234.

    אם ישראל תהפוך למדינה דו-לאומית כמו שברק רוצה, רק אז היא תהפוך (ל''ת)

    למדינת, 08/04/08 14:41

    הגב לתגובה זו

  • 233.

    אתה מר ברק הבאת את כל זה על מדינת ישראל

    ארנון ושירן, 08/04/08 14:37

    נהי התמרורים שלך והחובורה לא יעזרו. לצערי בית המשפט העליון המוסד המכובד והראוי הזה פנינת הדמוקרטיה הישראלית מאבד מהרלבנטיות שלו בגין הכת שהשתלטה עליו.

    הגב לתגובה זו

  • 232.

    פרידמן העם איתך, תפרק את הדיקטטורה המשפטית!!!! (ל''ת)

    אהרון, 08/04/08 14:20

    הגב לתגובה זו

  • 231.

    לנטרל את הקליקה הפוסט ציונית בבג''ץ פרידמן העם איתך . (ל''ת)

    יניב, 08/04/08 13:36

    הגב לתגובה זו

  • 230.

    הסכנה לדמוקרטיה זה שלטון שמאל טוטאלי בבג''צ במשך 60 שנה (ל''ת)

    אחד העם, 08/04/08 13:34

    הגב לתגובה זו

  • 229.

    חשבתי שר'ק אני לא מאמין בבג''ץ... (ל''ת)

    עמי, 08/04/08 13:31

    הגב לתגובה זו

  • 228.

    נמאסת - תסתום כבר (ל''ת)

    amir, 08/04/08 13:12

    הגב לתגובה זו

  • 227.

    פרופ' ברק, קבל רעיון: רוצה לשנות?רוץ לכנסת. קוראים לזה ''דמוקרטיה''. (ל''ת)

    תבקש קולות העם, 08/04/08 13:07

    הגב לתגובה זו

  • 226.

    הנשיא אהרון ברק צודק ב- 100% !

    מ.ט.קיקרו, 08/04/08 12:56

    בעולם השלישי אשתו של נשיא ביעת המשפט היא נשיאת בית המשפט לעבודה...
    בעולם השלישי התפקידים עוברים בירושה כמו אצל משפחת חשין....

    הגב לתגובה זו

  • 225.

    הלו הלו ברק שומע.זו לא מדינה בולשביקית.מה קרה

    ברק, 08/04/08 12:43

    ברק מדוע אתה כל כך כועס.על מה ולמה.אתה מתנהג כאילו לקחו לך את המדינה.תתעורר היא גם שלנו

    הגב לתגובה זו

  • 224.

    לא נכון פרופ' ברק. אתה זה שהפכתנו לעולם שלישי. (ל''ת)

    רן, 08/04/08 12:43

    הגב לתגובה זו

  • 223.

    ברק.חבר מביא חבר לכס-המשפט.זה עולם שלישי

    איכפטי, 08/04/08 12:35

    מר ברק הנכבד .מה קרה .בסך-הכל לא הצלחתם להכניס להג\\אנדה שלכם שופט או שניים.אז מה קרה על זה התהפך העולם שלכם. עולם שלישי עולם רביעי

    הגב לתגובה זו

  • 222.

    הבג''ץ של ברק הוא כלי לגיטימי של הפלסטינאים נגד מדינת ישראל! (ל''ת)

    ארגון עדאלה, 08/04/08 12:24

    הגב לתגובה זו

  • 221.

    בית המשפט שוב רשות המחוקקת (מס הכנסה וטיפול בילדים) (ל''ת)

    הפרדת רשויות!!, 08/04/08 12:20

    הגב לתגובה זו

  • 220.

    כשפחות מחצי הציבור הסומך על הבג''ץ, אזי פסיקותיו כבר לא לגיטימיות! (ל''ת)

    ענת בן-ציון, 08/04/08 12:20

    הגב לתגובה זו

    • כמה אחוזים זה לגיטימי

      guss, 08/04/08 15:19

      20% שסומחים על הממשלה
      או 22% שסומחים על הכנסת
      או 0% אחוזים שסומחים על פולטיקאים
      אז אולי 50% זה הרבה ואפשר לסמוך

      הגב לתגובה זו

      • סומכים כותבים עם כ' תלמד לכתוב וא תדבר.. (ל''ת)

        אחד שיודע, 08/04/08 18:25

        הגב לתגובה זו

  • 219.

    מלך השמש

    לואי ה-14, 08/04/08 12:18

    המדינה זה אני.
    אהרון ברק ה-1 (והאחרון כך נקווה)
    הדמוקרטיה זה אני.

    הגב לתגובה זו

  • 218.

    דמוקרטיה זה לא שלטון המעוט באמצעות הבג''ץ! זה שלטון הרוב! (ל''ת)

    דמוקרט, 08/04/08 12:18

    הגב לתגובה זו

  • 217.

    עולם שלישי? אנו כבר בדיקטטורה של הבג''ץ! (ל''ת)

    שלמה, 08/04/08 12:16

    הגב לתגובה זו

  • 216.

    מר ברק פרשת - וטוב שכך... (ל''ת)

    נסים, 08/04/08 12:16

    הגב לתגובה זו

  • 215.

    ''טול קורה מבין עיניך''

    יאיר ל, 08/04/08 12:14

    אהרון ברק הפך את ביהמ''ש העליון לחונטה הכופה אידיאולוגיה פוליטית ומדינית.
    ב''זכותו'' איבד ביהמ''ש העליון את אמון הציבור.

    הגב לתגובה זו

  • 214.

    העליון הוא הוא הסכנה האמיתית לדמוקרטיה (ל''ת)

    גאיה, 08/04/08 12:07

    הגב לתגובה זו

  • 213.

    הוא לא דאג למערכת רק לאינטרסים שלו (ל''ת)

    אליה, 08/04/08 11:58

    הגב לתגובה זו

  • 212.

    ברק צודק כמו תמיד

    א''ר, 08/04/08 11:56

    ערכי הדמוקרטיה,ערך עליון! אין לפגוע בעצמאות בית המשפט ואין לסמוך על טוהר המידות של הפוליטיקאים.ההיסטוריה הקצרה של מדינתינו מלמדת זאת בבירור.

    הגב לתגובה זו

    • פה לא מדובר על טוהר המידות של הפוליטיקאים

      ז, 08/04/08 13:22

      אל על זה שהיה נגד מדינת ישראל ולגיטימי לפלסטינים, וגם נתן לגיטימציה להחזיק נערים/נערות שהפגינו נגד פינוי ועקירת ישובים יהודיים.

      הגב לתגובה זו

  • 211.

    שלטון אליטות עמלקיות עד היסוד נחריבה (ל''ת)

    בית משפט יהודי, 08/04/08 11:56

    הגב לתגובה זו

  • 210.

    חבר מביא חבר זו אחלה דימוקרטיה של עמלקים (ל''ת)

    לא נשתוק עוד, 08/04/08 11:55

    הגב לתגובה זו

  • 209.

    ברק גרם לשנאת בית המשפט העליון

    שלומי, 08/04/08 11:55

    אין לו אלא להלין על עצמו. הוא ניסה לכפות בכוח את המוסד בו שלט על הציבור, ובדרך ניסה גם לכפות את תפיסת עולמו הליברלית וההומניסטית על הציבור, והפך את מדינת ישראל לדמוקרטית יותר אבל ליהודית פחות.
    בקיצור הוא ניסה לשלוט על המדינה מבלי שנבחר לכך, ועכשו העם באמצעות השר הממונה משתחרר מעט מלפיתתו האימתנית.

    הגב לתגובה זו

  • 208.

    מלחמות של אשכנזים (ל''ת)

    -, 08/04/08 11:54

    הגב לתגובה זו

    • אה. אז בסדר. אז עכשיו כשקיטלגת את המלחמה יש לך שקט נפשי? (ל''ת)

      לא יאומן כי, 09/04/08 11:24

      הגב לתגובה זו

  • 207.

    עם שמוקוקראטיה,שבניתם כאן,עולם 3-ניראה כאופציה סבירה ביותר. (ל''ת)

    LUBER, 08/04/08 11:52

    הגב לתגובה זו

  • 206.

    ברק, הפכת את המשפט לדיקטטורה, איפה הדמוקרטיה שלך? (ל''ת)

    ברוריה מהקריות, 08/04/08 11:49

    הגב לתגובה זו

    • זה נקרא - שיפטטורה. (ל''ת)

      צדק צדק תרדוף?, 08/04/08 13:05

      הגב לתגובה זו

  • 205.

    אהרון ברק מרגיש שנגמרה לו המלכות.

    אנואר בבל''ת, 08/04/08 11:48

    אוהב השררה ורודף הכבוד נעלם מכס מלכותו, והפלא ופלא מאז יצא לגימלאות העולם לא חרב, והמדינה לא ירדה להילוך שלישי, להיפך מאז בית המשפט חוזר למימדיו הבריאים, אין יותר אקטיביזם שיפוטי שמתיר לשופט להנהיג את השקפת עולמו השמאלנית (איך לא?) על תושבי מדינת ישראל.

    הגב לתגובה זו

  • 204.

    למרות תגובות ברק מעדיפים את פרידמן על פניו (ל''ת)

    אזרח שומר חוק, 08/04/08 11:47

    הגב לתגובה זו

  • 203.

    בהצלחה לשני הצדדים (ל''ת)

    שנים מתקוטטים, 08/04/08 11:47

    הגב לתגובה זו

  • 202.

    זה לא פרידמן זה אתם מזמן הפכתם

    יריתם בלבנו, 08/04/08 11:45

    אותנו לרפובליקת בננות. לקחתם ממדינה זכות להתגאות במעשייה וגם זכות להתגונן מפני אייבים אכזריים.

    הגב לתגובה זו

  • 201.

    ברק אתה מארגן פשע (ל''ת)

    פשע מאורגן, 08/04/08 11:42

    הגב לתגובה זו

  • 200.

    פרידמן הוא רק כלי של אולמרט

    מודאג, 08/04/08 11:40

    פרידמן הוא רק כלי של אולמרט. ראש ממשלה נגוע בפרשות מסריחות צריך לטהר את בית המשפט ומהר. מנסה להפוך את בית המשפט לשפוט של הפוליטיקאים. רק כך יוכל להמנע מהרשעה. אהוד ברק בראשות מפלגת ''האבודה'' נותן יד לשערוריה הזו וישלם על כך בבחירות.

    הגב לתגובה זו

    • הרי גם אצל אהוד ברק -היו עמותות קש שהכניסו לו

      ז, 08/04/08 13:26

      13 מליון ש''ח, ומה נעשה עם זה ? ניחשתם, כלום.

      הגב לתגובה זו

  • 199.

    מדוע יחזקאל בייניש לא בכלא על העבירות מס שביצע בעמותה (ל''ת)

    הכנופייה, 08/04/08 11:40

    הגב לתגובה זו

  • 198.

    בא ברק /בלעם לקלל את פרידמן ויצא מקולל יחד עם (ל''ת)

    כנופיית בייניש, 08/04/08 11:39

    הגב לתגובה זו

  • 197.

    מסכים עם ברק לחלוטין. (ל''ת)

    גיא, 08/04/08 11:39

    הגב לתגובה זו

  • 196.

    אהרון ברק צא לנו מהורידים! הרסת את המערכת המשפטית, לך הביתה (ל''ת)

    א. ברק =, 08/04/08 11:39

    הגב לתגובה זו

  • 195.

    מערכת המשפט בארץ - סקסיסטית

    כנסו ותחשבו, 08/04/08 11:39

    בתי המשפט בארץ, בהנהגתם של ברק ואחר כך בייניש היא מערכת סקסיסטית, ותתפלאו: נגד גברים. זאת המערכת שאישררה חוקים כמו חזקת הגיל הרך שקובעת שאמא יש רק אחת ואבא יש רק אפס.
    זאת המערכת שרק אתמול קבעה שלאמא צריך לתת הוצאות מטפלת. ומה עם אבא עובד? ברק עם הכל שפיט שלא לא יצא נגד חוקי הפנסיה (למה שאשה שחיה יותר תקבל 5 שנים יותר מגבר, תמיכה מהמדינה?), חוקי המזונות האפלייתיים...ועוד לא התחלנו לדבר על השופטים המתנשאים, על הסחבת, על כך ששוטר שצריך למלא מכסת דוחות תנועה הוא אלוהים ואתה סתם נאשם עלוב... ועל זה ששופטי העליון בעצם מתמנים לכל ימי חייהם בלי קשר לתפקודם.
    את החונטה השיפוטית הזאת פרידמן רוצה להעיף. סבבה, הלוואי שיצליח. וחונטה, כמו חונטה, מהלכת עלינו איימים שבלעדייה לא נוכל לחיות

    הגב לתגובה זו

  • 194.

    אתה יכול ללכלך עליו חופשי, אנחנו יודעים מי אתה ושמחים שנפטרנו ממך (ל''ת)

    לשופט אהרן ברק, 08/04/08 11:38

    הגב לתגובה זו

  • 193.

    פחחח הסכנה האמיתי לדמוקרטיה היא מכיוון אהרון ברק וחבורתו

    משפטן מפוכח, 08/04/08 11:37

    אתה מדבר על מדינת עולם שלישי?
    הרי בשום מדינה בעולם המערבי השופטים לא מתמנים ע''י שופטים!
    בשום מדינה בעולם המערבי בית המשפט העליון לא נטל לעצמו באופן חד-צדדי סמכויות הנתונות בידי הרשות המבצעת!
    גם המונופול שנטלתם בתחומי המוסר והערכים לא מוכר בעולם המערבי.
    אז תפסיק לבלבל אתץ המוח ולהלך עלינו אימים.
    אתה מספר כבר 20 שנה שאוטוטו כולם יאמצו את המוזל האידיאלי שבנית כאן (במחטף!) אבל מתברר שאף מדינה לא ששה לאמץ את המודל המעוות הזה.

    הגב לתגובה זו

  • 192.

    פרידמן הגיבור הישראלי האולטימטיבי עם האומץ היושרה והשכל (ל''ת)

    לעומת התחמנית, 08/04/08 11:37

    הגב לתגובה זו

  • 191.

    פגישות בייניש בשגרירות האמריקאית לקבלת הוראות זו דימוקרטיה ???????? (ל''ת)

    או סוכנים זרים, 08/04/08 11:33

    הגב לתגובה זו

    • אני בוחר פוליטיקאים לא שופטים הממנים את עצמם

      אלי, 08/04/08 11:44

      איפה הדמוקרטיה פה? לך תדאג לביתך .
      בית המשפט בארץ פשט את הרגל ואין שום סיבה שבעולם שמשפטן כמו פרופסר פרידמן לא ישנה אותו . אתם בתי המשפט והשופטים הבאתם זאת על עצמכם

      הגב לתגובה זו

  • 190.

    אולי נגדיר מחדש מהי דמוקרטיה.

    דינה, 08/04/08 11:32

    מה שברק עשה למערכת המשפט זו דיקטטורה. כולם מדברים בקול אחד.
    על איזו דמוקרטיה אתה מדבר?

    הגב לתגובה זו

    • קראת פסק דין אחד בימי חייך?

      עבדיאל, 08/04/08 12:27

      ברוב פסקי הדין המכריעים בשנים האחרונות נחלקו הדעות. נכתבו הן דעת רוב והן דעת מיעוט בהיקפים נדירים מאוד בהשוואה לעולם כולו או למערכת המשפט הישראלית לפני כמה עשרות שנים.
      די להטעיית הציבור!!!

      הגב לתגובה זו

  • 189.

    מר בלק צורת ההתנהלות שלך ושל חברך זהה להתנהלות בעולם הרביעי (ל''ת)

    מוטי, 08/04/08 11:31

    הגב לתגובה זו

  • 188.

    ברק אתה הסכנה של הדמוקרטיה אתה רוצה להיות גם השלטון וגם החוק

    ש.הכנעני, 08/04/08 11:23

    נמאסתתתתתתתתתתתתתתתת
    בייניש התפטריייייייייייייי

    הגב לתגובה זו

  • 187.

    כל הכבוד לכל הטוקבקיסטים

    פרידמן ג'וניור, 08/04/08 11:15

    אני ממש גאה בכם שאתם מבינים מה כבוד השר מנסה לעשות ושברק עשה רק נזק בטווח הארוך למדינה שלנו- אחרי הכל אין לנו עוד מדינה וצריך לשמור על האינטרסים של האזרחים, נמאס כבר מהדיקטטורה שביהמ''ש העליון עשה במדינה מהיום הראשון בפרט ומתקופת ברק בפרט- פרידמן ישר כוח העם איתך!!!

    הגב לתגובה זו

  • 186.

    ברק, ממזמן הבג''ץ הפך לסניף מרץ ואותנו למסכנים. (ל''ת)

    יהודי, 08/04/08 11:11

    הגב לתגובה זו

  • 185.

    ברק. ובייניש שמנהלת שיחות עם ח''כ זהבה גל הון

    אזרח איכפתי, 08/04/08 11:11

    מר ברק היקר. כשנשיאת בית המשפט העליון נמצאת בקשר עם אנשים פוליטים.כגון זהבה גל-און ממר''צ .מה אתה רוצה שירגיש אזרח פשוט כמוני .זה לא עולם שלישי.ומה לגבי שופטים ממנים שופטים .זה לא עולם שלישי.בא לא נהיה עולם שלישי ושופטים יבחרו כמו בארה''ב. ולא כמו בישראל .שמור לי ואשמור לך.......זה עולם שלישי אדוני הנכבד

    הגב לתגובה זו

    • כל קשר לעובדות

      עבדיאל, 08/04/08 12:34

      לדורית ביניש אין כל קשר אישי עם זהבה גלאון. היא נפגשה איתה ועם חברי כנסת אחרים בתוך משכן הכנסת במסגרת תפקידה. את הטענה הזו אפילו לא מעיזים אישי ציבור לטעון ברבים, משום שברור כשמש, כי זוהי הוצאת דיבה.
      בישראל יש שיטה מאוזנת לבחירת שופטים. השופטים נבחרים על ידי ועדה של 9 חברים- מתוכם רק שלושה שופטים. על כן זוהי הטעייה לומר, כי השופטים ממנים שופטים.
      אחד מחוליי השיטה האמריקאית הוא אופן בחירת השופטים. שופטים אינם חברי כנסת, אלא ממונים עקב תבונתם הרבה וכישוריהם המקצועיים יוצאי הדופן. אם תתקבל הצעתך, הרי שלא יהיה כל הבדל בין הכנסת לבין בית המשפט, ובאמת לא תהיה כל מניעה, שבג''ץ יתפקד כ''כנסת-על''.

      הגב לתגובה זו

      • כמה שקרים בתגובה אחת: אין שום חלק בעבודתה של בייניש שכולל פגישה עם

        יש גבול, 08/04/08 13:56

        חכ''ים.

        שנית- חבר מביא חבר זאת עובדה: גרוניס כתב ספר עם שופט עליון שכבר פרש ונכנס.
        פרוקצ'יה, ארבל ונאור הן חברות של בייניש.
        יש עוד דוגמאות- אבל בדיוק ככה זה מתנהל.

        ולבסוף- רק בישראל השופטים יושבים בועדה הזאת ומכניסים את החברים שלהם ומקדמים את בני המשפחה שלהם.
        לא בארה''ב, לא באירופה ולא במזרח הרחוק- אין אף דמוקרטיה בעולם (או דיקטטורה) שבה השופטים מתערבים בבחירת וקידום השופטים.

        הגב לתגובה זו

        • הפוסל- במומו פוסל

          עבדיאל, 08/04/08 15:18

          כאשר נשיאת בית המשפט העליון מוזמנת לדיון בועדת החוקה, היא מטבע הדברים תשוחח שם עם חברי הכנסת- הרי לשם כך היא הוזמנה, והם הנוכחים בישיבות.
          חזרה על שקר אין ספור פעמים לא תהפוך אותו לאמת. שופטים לא ממנים לתפקידי שיפוט את מקורביהם. ראשית, משום שהם בעלי רמה מוסרית ואתית גבוהה. שנית, משום שאין להם את הכוח לעשות זאת. אבל חשוב להבין, שהיותו של משפטן מבריק בעל יחסים כלשהם עם שופט מכהן אינה פוסלת אותו (מה גם שהקהילה המשפטית בארץ היא די קטנה).
          נכון הוא שהשיטה הישראלית לבחירת שופטים היא חריגה. המוח היהודי המציא את אחת מן השיטות הטובות בעולם, אולי הטובה שבהן. לשיטתך אין כל סיכוי לקדמה אנושית. אברהם אבינו לא היה צריך לעזוב את ארצו, את מולדתו ואת בית אביו, אלא להמשיך ולעבוד את האלילים באור, משום שכך עשו כולם...

          הגב לתגובה זו

          • בל נשכח המח היהודי המציא גם את 'שלום עכשיו''..לא רק דברים טובים.. (ל''ת)

            אחד שיודע, 08/04/08 18:38

            הגב לתגובה זו

  • 184.

    ערמומיות, אטימות, שחצנות

    יצחק, 08/04/08 11:00

    כלי הנשק של ברק.
    ''העולם האינטלקטואלי-נורמטיבי של השופט התחיל ונגמר בתוך המערכת'' זאת אכן בעיה אמיתית בייחוד כאשר ''הנשיא'' ברק משתדל בכל מאודו שהשופטים הנבחרים יהיו תואמי ברק קטנים וכל עולמם אמור להצטמצצם במשנת ''הנשיא''

    ''הבעיה היא לא במורשת של ברק. הבעיה היא הדמוקרטיה הישראלית. החשש שלי שכל זה יוביל לעולם שלישי''. אכן אנחנו בעולם שלישי בו אליטה בעיני עצמה מנצלת וואקום שילטוני - חוקתי ומחליטה התחומים לא לה בנושאים שמדרך הטבע אמורים להיות נתונים להחלטת הרשות המבצעת או הציבור. ראה ''נהל שכן'', משפט קציר, ''מידתיות'' בכל הקשור להגנה על חיי יהודים ושמירת הרבונות הישראלית.

    האליטה עוצמת עיניים בפני עוולות הנעשות על ידי המקורבים לה ורודפת ללא כל פרופורציה את אלה הנראים כמאיימים.
    ראה כיצד נהגה האליטה בדיווח המטעה של עדנה ארבל בדבר השכלתה - פשוט התעלמה, כיצד התקדמה אשתו הביולוגית של ''הנשיא'' למעמד של המשנה למערכת בתי הדין לעבודה במהירות רבה מאוד יחסית. כנראה נהנתה מהעדפה מתקנת.

    הגב לתגובה זו

  • 183.

    אתם משלמים לו את הפנסיה שיזנב ביהודים (ל''ת)

    עם טפש, 08/04/08 10:59

    הגב לתגובה זו

  • 182.

    מי טירפד את גביזון לעליון בגלל האג'נדה שלה ? מי שיש לו אג'נדה (ל''ת)

    שמאל עמלקית ???, 08/04/08 10:57

    הגב לתגובה זו

  • 181.

    ברק רצח את הדימוקרטיה ומתלונן שהוא יתום ????????????? (ל''ת)

    נאלח, 08/04/08 10:57

    הגב לתגובה זו

  • 180.

    דימוקרטיה זה שלטון העם לא האליטות הבזויות - והעם מתעב אותך !!!!!!!! (ל''ת)

    אז מי פה, 08/04/08 10:44

    הגב לתגובה זו

    • ברק הוא שהרס את הדמוקרטיה כאן!!

      איתמר, 08/04/08 11:09

      הכנסת היא הראשות המחוקקת ולא המשרד המושחט שלו

      הגב לתגובה זו

      • שגיאות הכתיב

        עבדיאל, 08/04/08 12:29

        וכן הסגנון הבזוי וההאשמות חסרות השחר מלמדות על רצינות תגובתך. לפני שאתה תומך בפירוק המדינה ונותן ידך לגרימת נזק חסר תקנה, רצוי שתלמד מעט את הנושא.

        הגב לתגובה זו

  • 179.

    הפוגרום בעמונה זה פסיקת בייניש הדימוחארטית (ל''ת)

    הפסקנו לשתוק, 08/04/08 10:42

    הגב לתגובה זו

  • 178.

    רצח חיילים בביטול נוהל שכן זו הדימוחארטה של ברק (ל''ת)

    ואתם מתים מזה, 08/04/08 10:41

    הגב לתגובה זו

  • 177.

    למען הגילוי הנאות יפורסם שכרם ע''ח משלם המיסים (ל''ת)

    אריק, 08/04/08 10:40

    הגב לתגובה זו

  • 176.

    מחה את זרעו של ברק/בלעם העמלקי מתחת השמיים (ל''ת)

    מספיק היזקת לנו, 08/04/08 10:35

    הגב לתגובה זו

  • 175.

    אפשר לותר על התאר נשיא בבתי המשפט

    שי, 08/04/08 10:35

    הוספת התאר נשיא בבתי המשפט בישראל הוא ענין הדורש עיון מחדש

    במדינה קטנה כמו ישראל יש מוסד נשיאות המדינה יש תאר נשיא המדינה ובקיצור הנשיא

    שימוש בתאר זה בכל דרגי בתי המשפט לראשי מערכת השיפוט הוא מבלבל מיותר ויוצר טעם לפגם

    אפשר להסתפק בתארים מכובדים חלופיים המיצגים נאמנה את מעמדם החשוב של השופטים כל אחד לפי דרגתו מומחיותו השגיו האקדמיים נסיונו וכבודו

    ראוי לציין כי שופטים נשיאים ממשיכים נכון להיום לשאת תאר נשיא גם לאחר סיום תפקידם מה שמוסיף לרשימת הנשיאים בישראל מחוץ למוסד הנשיאות וגם ללא כל קשר אליו

    הגב לתגובה זו

    • אתה אולי לא יודע, אבל התואר נשיא מוסיף הרבה כסף על המשכורת שלהם (ל''ת)

      ברוריה מקרית חי, 08/04/08 11:51

      הגב לתגובה זו

  • 174.

    אפשר לותר על התאר נשיא בבתי המשפט

    שי, 08/04/08 10:35

    הוספת התאר נשיא בבתי המשפט בישראל הוא ענין הדורש עיון מחדש

    במדינה קטנה כמו ישראל יש מוסד נשיאות המדינה יש תאר נשיא המדינה ובקיצור הנשיא

    שימוש בתאר זה בכל דרגי בתי המשפט לראשי מערכת השיפוט הוא מבלבל מיותר ויוצר טעם לפגם

    אפשר להסתפק בתארים מכובדים חלופיים המיצגים נאמנה את מעמדם החשוב של השופטים כל אחד לפי דרגתו מומחיותו השגיו האקדמיים נסיונו וכבודו

    ראוי לציין כי שופטים נשיאים ממשיכים נכון להיום לשאת תאר נשיא גם לאחר סיום תפקידם מה שמוסיף לרשימת הנשיאים בישראל מחוץ למוסד הנשיאות וגם ללא כל קשר אליו

    הגב לתגובה זו

  • 173.

    שמירת זכויות הפלסטינים במחיר דמם של היהודים (ל''ת)

    דימו-רצח יהודים, 08/04/08 10:34

    הגב לתגובה זו

  • 172.

    אפשר לותר על התאר נשיא בבתי המשפט

    שי, 08/04/08 10:34

    הוספת התאר נשיא בבתי המשפט בישראל הוא ענין הדורש עיון מחדש

    במדינה קטנה כמו ישראל יש מוסד נשיאות המדינה יש תאר נשיא המדינה ובקיצור הנשיא

    שימוש בתאר זה בכל דרגי בתי המשפט לראשי מערכת השיפוט הוא מבלבל מיותר ויוצר טעם לפגם

    אפשר להסתפק בתארים מכובדים חלופיים המיצגים נאמנה את מעמדם החשוב של השופטים כל אחד לפי דרגתו מומחיותו השגיו האקדמיים נסיונו וכבודו

    ראוי לציין כי שופטים נשיאים ממשיכים נכון להיום לשאת תאר נשיא גם לאחר סיום תפקידם מה שמוסיף לרשימת הנשיאים בישראל מחוץ למוסד הנשיאות וגם ללא כל קשר אליו

    הגב לתגובה זו

  • 171.

    אפשר לותר על התאר נשיא בבתי המשפט

    שי, 08/04/08 10:33

    הוספת התאר נשיא בבתי המשפט בישראל הוא ענין הדורש עיון מחדש

    במדינה קטנה כמו ישראל יש מוסד נשיאות המדינה יש תאר נשיא המדינה ובקיצור הנשיא

    שימוש בתאר זה בכל דרגי בתי המשפט לראשי מערכת השיפוט הוא מבלבל מיותר ויוצר טעם לפגם

    אפשר להסתפק בתארים מכובדים חלופיים המיצגים נאמנה את מעמדם החשוב של השופטים כל אחד לפי דרגתו מומחיותו השגיו האקדמיים נסיונו וכבודו

    ראוי לציין כי שופטים נשיאים ממשיכים נכון להיום לשאת תאר נשיא גם לאחר סיום תפקידם מה שמוסיף לרשימת הנשיאים בישראל מחוץ למוסד הנשיאות וגם ללא כל קשר אליו

    הגב לתגובה זו

  • 170.

    חבר מביא חבר גילדה ששומרת על חבריה ?????????????????????????? (ל''ת)

    דימוחארטה, 08/04/08 10:33

    הגב לתגובה זו

  • 169.

    גירוש והתעללות ביהודים וגניבת קולותיהם בחסות ברק הנאלח

    דימוקרטיה, 08/04/08 10:32

    פרופ' ריצ'רד פוזנר, שופט בבית המשפט הפדרלי לערעורים בשיקגו ואחד המשפטנים החשובים בארה''ב, ממשיך לתקוף את נשיא בית המשפט העליון בדימוס, אהרן ברק. בריאיון שיתפרסם בסוף השבוע במוסף הארץ אומר פוזנר כי התנהלותו של ברק, שאינו מוכן לקבל הגבלות כלשהן על כוחו השיפוטי, היו נתפשות בארה''ב כ''עריצות שיפוטית''. עוד טוען פוזנר כי: ''פסיקתם של שופטים מושפעת מהערכים שלהם, מהאידיאולוגיה שלהם, וזה מוביל למסקנה שהמערכת השיפוטית צריכה להיות מאוד ענווה: ברק חושב שלשופטים יש תפיסות והבחנות עמוקות בנוגע לערכים של צדק - אני חושב שזה לא נכון. שופטים הם פחות או יותר אנשים רגילים, שההחלטות שלהם מושפעות מהניסיון האישי והמקצועי שלהם בחיים''.

    ''אני לא מרגיש שיש לנו גישה מיוחדת לערכי מוסר. ברק תומך בגישת המשפט הטבעי, הוא מאמין שיש קריטריונים אוניוורסליים ששופט צריך לאכוף, גם אם הם לא נקבעו בחוק. זו תפיסה נוצרית בעיקרה, שאומרת שהמשפט הטבעי, שאלוהים נתן לנו, גובר על החוק שהאדם יצר. גם בארצות הברית יש שופטים רבים שמאמינים בכך. ברק הוא דובר של המסורת הזאת'', אומר פוזנר.

    אין זו הפעם הראשונה שבה הוא תוקף את ברק. הוא עשה זאת כבר באפריל האחרון כשפרסם בשבועון ''ניו ריפבליק'' ביקורת קטלנית על ספרו של ברק, שיצא לאור באנגלית '' A Judge in a Democracy'' (''שופט בחברה דמוקרטית''). פוזנר כתב שם, בין השאר, כי ברק הוא ''פיראט משפטי, השובר את השיא העולמי ביוהרה שיפוטית''.

    בראיון מתייחס פוזנר לפסיקת בית המשפט העליון, שאותה הוביל השופט אהרן ברק, שאסרה ב-1999 על השב''כ לענות ולטלטל עצורים פלסטינים. בשבוע שעבר אמר לו אחד מהפרופסורים הישראלים, מומחה למשפט בינלאומי, שהנורמות המשפטיות מחייבות לשמור על זכויות האדם. פוזנר איבד את שלוותו. ''הגישה שלך מייצגת תפיסה אליטיסטית. לרוב האנשים העיקר הוא לא זכויות אדם, אלא הצורך לשמור על הביטחון האישי, וזה תפקידה העיקרי של המדינה''. משפטן ישראלי אחר אמר לו ש''בעוד 50 שנה יתברר שכל הסיפור של הטרור והאיום בטרור היה מעין מעשה כשפים מבחינת השפעתו על דעת הקהל בישראל, ושהטרור הוא מקסם שווא''. פוזנר הזדעזע: ''אנחנו נמצאים כמה עשרות מטרים מהקפטריה שנהרגו בה אנשים בפיגוע טרור. עם כל החופש האקדמי, איך יכול להיות שפרופסור למשפטים יאמר דבר כזה בסמינר אקדמי בישראל?''

    הגב לתגובה זו

  • 168.

    ברק מה קרה?!

    ישראלי שפיט, 08/04/08 10:31

    מישהו קרא תיגר על שילטון העריצות של בית המשפט - הכל שפיט הרי, אבל רק על ידך? הקמת בית משפט מוטה חזק שמאלה, חבר מביא חבר, פסקי דין מתעכבים עד בוש, עשרות שנים - ואסור לבקר, רק כי ככה אתה רוצה - נסתיימה עונת המלפפונים מר ברק, תשלים עם זה - אחרת תובד המדינה - טול קורה מבין עיניך

    הגב לתגובה זו

  • 167.

    עריצות שיפוטית !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ערכים נוצריים, 08/04/08 10:30

    פרופ' ריצ'רד פוזנר, שופט בבית המשפט הפדרלי לערעורים בשיקגו ואחד המשפטנים החשובים בארה''ב, ממשיך לתקוף את נשיא בית המשפט העליון בדימוס, אהרן ברק. בריאיון שיתפרסם בסוף השבוע במוסף הארץ אומר פוזנר כי התנהלותו של ברק, שאינו מוכן לקבל הגבלות כלשהן על כוחו השיפוטי, היו נתפשות בארה''ב כ''עריצות שיפוטית''. עוד טוען פוזנר כי: ''פסיקתם של שופטים מושפעת מהערכים שלהם, מהאידיאולוגיה שלהם, וזה מוביל למסקנה שהמערכת השיפוטית צריכה להיות מאוד ענווה: ברק חושב שלשופטים יש תפיסות והבחנות עמוקות בנוגע לערכים של צדק - אני חושב שזה לא נכון. שופטים הם פחות או יותר אנשים רגילים, שההחלטות שלהם מושפעות מהניסיון האישי והמקצועי שלהם בחיים''.

    ''אני לא מרגיש שיש לנו גישה מיוחדת לערכי מוסר. ברק תומך בגישת המשפט הטבעי, הוא מאמין שיש קריטריונים אוניוורסליים ששופט צריך לאכוף, גם אם הם לא נקבעו בחוק. זו תפיסה נוצרית בעיקרה, שאומרת שהמשפט הטבעי, שאלוהים נתן לנו, גובר על החוק שהאדם יצר. גם בארצות הברית יש שופטים רבים שמאמינים בכך. ברק הוא דובר של המסורת הזאת'', אומר פוזנר.

    אין זו הפעם הראשונה שבה הוא תוקף את ברק. הוא עשה זאת כבר באפריל האחרון כשפרסם בשבועון ''ניו ריפבליק'' ביקורת קטלנית על ספרו של ברק, שיצא לאור באנגלית '' A Judge in a Democracy'' (''שופט בחברה דמוקרטית''). פוזנר כתב שם, בין השאר, כי ברק הוא ''פיראט משפטי, השובר את השיא העולמי ביוהרה שיפוטית''.

    בראיון מתייחס פוזנר לפסיקת בית המשפט העליון, שאותה הוביל השופט אהרן ברק, שאסרה ב-1999 על השב''כ לענות ולטלטל עצורים פלסטינים. בשבוע שעבר אמר לו אחד מהפרופסורים הישראלים, מומחה למשפט בינלאומי, שהנורמות המשפטיות מחייבות לשמור על זכויות האדם. פוזנר איבד את שלוותו. ''הגישה שלך מייצגת תפיסה אליטיסטית. לרוב האנשים העיקר הוא לא זכויות אדם, אלא הצורך לשמור על הביטחון האישי, וזה תפקידה העיקרי של המדינה''. משפטן ישראלי אחר אמר לו ש''בעוד 50 שנה יתברר שכל הסיפור של הטרור והאיום בטרור היה מעין מעשה כשפים מבחינת השפעתו על דעת הקהל בישראל, ושהטרור הוא מקסם שווא''. פוזנר הזדעזע: ''אנחנו נמצאים כמה עשרות מטרים מהקפטריה שנהרגו בה אנשים בפיגוע טרור. עם כל החופש האקדמי, איך יכול להיות שפרופסור למשפטים יאמר דבר כזה בסמינר אקדמי בישראל?''

    הגב לתגובה זו

    • פרופ' פוזנר עולה על ברק אלף מונים (ל''ת)

      לא מיליון מונים, 08/04/08 11:57

      הגב לתגובה זו

  • 166.

    ברק הוא שהרס את המערכת השיפוטית !!!

    עורך דין ותיק!, 08/04/08 10:29

    לאחר עשרות שנים של עיסוק פעיל בעריכת דין, ברור לי (כשם שברור לחברי למקצוע), כי האשם העיקרי בחורבנה של המערכת הוא כב' השופט ברק, הוא ולא אחר !!!

    וכילד שסרח, מגן הוא בעיקשות על פרי הביאושים, כאילו היה יצירה מפוארת, ראשונה מסוגה, כאילו לפניו לא היה מאום.

    כאילו לפני בואו של ברק ''הארץ הייתה תוהו ובוהו וחושך על-פני תהום'', כאילו לא היו לנדוי, וזוסמן, אגרנט וחיים כהן, כאילו לא היה השופט ברנזון וגם לא היה השופט ויתקון !!

    מניסוחיו היהירים של השופט ברק ניתן להבין, כאילו הוא הוא ''האדם הראשון'' וכאילו הדמוקרטיה הישראלית נולדה עם מינויו לנשיא בית המשפט העליון. האמת המרה שונה בתכלית:

    ברק הוא שרוקן מתוכן את עקרון הוודאות המשפטית, הוא שלימד את השופטים, כי אפשר לדון בתיקים מבלי להכיר את המטריה המשפטית שבה הם פוסקים, מפני שממילא אין דין והכל נחתך ''על פי הנסיבות'' !!!

    ברק הוא שהביא לאבדן אמון גורף של הציבור במערכת השפיטה !!!

    ברק הוא שקידש את הגודש המילולי על פני התוכן והמהות !

    ברק הוא שקידש את הגלימה, על פני האדם שבתוכה,

    ברק הוא הנשיא הראשון, שבתקופתו, שופטי בית המשפט החלו להיראות במסיבות קוקטיל ובאירועים נוצצים,

    ברק הוא הנשיא הראשון שבתקופתו שופטים החלו להחזיק יחצנים ולהתראיין בכלי התקשורת,

    ברק הוא שיצר את הגולם הקרוי ''אג'נדה'' [כינוי שנועד לוודא שתהא אחידות בהשקפה הפוליטית של שפטי בית המשפט העליון, לבל יסטו מהתלם],

    ברק הוא ששכח, כי תפקידו של שופט הוא בראש ובראשונה, להכריע בסכסוכים, לא לחנך ובוודאי שלא ''לעצב חברה ומשטר''. בעלי הדין משלמים הון עתק לפרקליטיהם, לאגרות ולמומחים, עבור עצמם ולא כ''תרגיל במשפט ציבורי'' !!!

    אם מישהו מסוגל להציל את המערכת מקריסה מחלטת, הרי זה פרופ' פרידמן, הוא ורק הוא שביב של תקווה בגולם השיפוטי, שקם על יוצרו !

    הגב לתגובה זו

  • 165.

    במקרה שברק צודק ועניין בייניש פרידמן

    חיים טובים, 08/04/08 10:25

    הוא פרטי . כלומר פרידמן מתנכל לבייניש.. אזי כעד לגדולתה של שופטת בית המשפט העליון וכרצון טוב להציל את המדינה מעולם שלישי
    בייניש צריכה להתפטר כלומר לוותר על מעמדה לטובת הכלל. לטובת המדינה.
    אני מקווה ששופט עליון במדינתנו יכול לעשות מעשה כזה כדי להציל את המדינה - בגין תסבוכת אישית - ואם לאו אז אנו כבר בעולם שלישי.

    הגב לתגובה זו

  • 164.

    בתקווה שלא מאוחר מדי

    ב.ח., 08/04/08 10:05

    חבל שהעם לא הבחין בנזקים שמר ברק גרם, בזמן שישב בבית משפט העליון. אז היינו חוסכים את כל העיוותים שהוא וחבריו גרמו. בזה אני מאשים את העיתונות אשר הסתיר ולא הזהיר על הנזקים שדוקטרינת ''ברק'' גרם.
    הוא הצליח להביא את עושה דברו במקומו. בתקווה שזה לא יעיל לא.

    הגב לתגובה זו

  • 163.

    כל פעילות קדימה זה להשחית השלטון - ולא להשתחרר מהשמאל הקיצוני (ל''ת)

    ברק צודק, 08/04/08 10:03

    הגב לתגובה זו

  • 162.

    הסכנה ששני כחות חברו יחד התיקשורת ושופטי בג''צ (ל''ת)

    מקרסמים, 08/04/08 09:57

    הגב לתגובה זו

  • 161.

    העליון הפך לזרוע המבצעת של מר''ץ בל''ד (ל''ת)

    שיר, 08/04/08 09:55

    הגב לתגובה זו

  • 160.

    אים היה צדק לכולם היו עוצרים את ברק על איום על שר במימשלה (ל''ת)

    איפה ואיפה, 08/04/08 09:55

    הגב לתגובה זו

  • 159.

    החונטה בעליון מפעילה את כל התותחים לשמירת השמאל הקיצוני בעליון (ל''ת)

    שחר, 08/04/08 09:54

    הגב לתגובה זו

  • 158.

    הנזק שגרם ברק לעליון עוד יתברר כנזק החמור ביותר למערכת המשפט

    שמעון, 08/04/08 09:53

    מעולם מערכת המשפט בכלל והעליון בפרט לא נהנו מאחוזי אמון כל כך דלים שיכולים להתחרות באחוזי התמיכה באולמארט.

    הגב לתגובה זו

  • 157.

    העריצים מסכנים את חיילנו במילחמתם נגד אוייב אכזר שניתמך... (ל''ת)

    המפסיד מהחלטת, 08/04/08 09:53

    הגב לתגובה זו

  • 156.

    אבסורד אל-ארד הוצאה מחוץ לחוק אבל הצליחה לכבוש את העליון (ל''ת)

    m-16, 08/04/08 09:50

    הגב לתגובה זו

  • 155.

    רוב המכריע בעם היהודי סולד מה עריצים מבג''צ והתיקשורת (ל''ת)

    סתלקקו העם מעס, 08/04/08 09:49

    הגב לתגובה זו

  • 154.

    אהרון ברק היה רלוונטי אם העליון היה א-פוליטי

    קרל גוסטב, 08/04/08 09:48

    מכיוון שלעליון יש משנה פוליטית שמאלית ליברלית ברורה טוב יעשה אם חברי העליון השייכים ברובם לצד השמאלי הקיצוני במדינה יעמידו עצמם לבחירה.

    חמור מכך בשל העמדות הפוליטיות השנויות במחלוקת בלשון המעטה חברי העליון פועלים כגילדה הבוחרת את חבריה בקפידה שישמרו ואף יפעלו לקידום מטרותיהם הפוליטיות.

    הגב לתגובה זו

  • 153.

    אנחנו בעולם השלישי מזמן-עם או בלי

    רות, 08/04/08 09:47

    פרידמן

    הגב לתגובה זו

  • 152.

    למה לאהרון ברק מותר לסדר ג'ובים

    אאא, 08/04/08 09:46

    ל3 בנותיו,אשתו,מקורביו,שכניו וידידיו אבל לצחי הנגבי אסור?
    למה בנו של אהרון ברק זוכה ב 99 אחוזים מהמקרים בהם הוא מעורב? האם מדובר בגרסא המשפטית של הגאון מוילנא או שמא המערכת פשוט רועדת מפחד מהבן של?

    הגב לתגובה זו

  • 151.

    נוה אפרים

    אמנון, 08/04/08 09:46

    ברק אתה העולם השלישי. תראה את התגובות... תפנים. כנשיא לשעבר אין לך זכות דיבור. אתה פוגע בשר משפטים מעולה שמנתץ את ההגמוניה והדיקטטורה שיצרת. ועדה לבחירת שופטים כחותמת גומי? בלוק הצבעה לשלושת השופטים בועדה. זה נראה לך תקין? הכל שפיט? כל הארץ משפט? מה אתה? מי אתה? מה אתה חושב שאתה? אם הדמוקרטיה בסכנה למה שמגר שופט? אור? מצא? דורנר? אתה זוכר מה לנדוי אמר עליך? אתה הפכת אותנו למדינת עולם שלישי. היכן ילדך עשו את ההתמחות? אשתך? היכן עובדת הבת של בינייש? למה אתה לא מגיב על זה? זה לא מפריע לך? זה לא עולם שלישי? הייתי רוצה להיות עוזר משפטי של הנשיאה: יש לי סיכוי אם אני לא ממש ממש ממש מצטיין רקטור? הייתי רוצה לעשות סטאז במחוזי ירושלים יש סיכוי אם באתי ממכללה?

    ברק דמוקרטיה זה ערכים אמנם נכון אבל זה גם רצון הרוב (המקום הבטוח להשאיר בידיו את השררה - תומס ג'פרסון). מזה אתה מתעלם לגמרי. את הערכים דרסת מזמן. . .

    הגב לתגובה זו

  • 150.

    ברק רק מאשרר את העובדה שהוא חי במגדל שן כל השנים (ל''ת)

    י, 08/04/08 09:46

    הגב לתגובה זו

  • 149.

    ברק זורק אחריות !

    חיפאי, 08/04/08 09:46

    כאשר ברק הבין כי בעצם הוא הביא את מערכת המשפט לקריסה עם המשפט החוקתי והפרשנות התכליתית המופלגת, אין לו אלא לזרוק הכל על פרידמן ולא לקחת אחריות על מעשיו.
    הצרה הנוספת בכל זה היא כי בייניש חלשה ולא מתאימה לתפקידה.

    הגב לתגובה זו

  • 148.

    כן, עולם שלישי כמו ארה''ב וכל מדינות המערב... (ל''ת)

    גיא, 08/04/08 09:45

    הגב לתגובה זו

  • 147.

    ההתנשאות הזאת היא שורש הבעיה

    סדודנט שנות ה70, 08/04/08 09:45

    הגידופים המלומדים שמשמיע ברק כלפי פרידמן אומרים הכל.ברק מדבר כאילו עקרונות המשפט והדמוקרטיה הם אחוזתו הפרטית ,כאילו רק לו יש זכות לדעה וכל מי שחולק עליו אחת דינו להיות מוצג כבור. זאת איננה הפעם הראשונה שברק עושה זאת . לרבים בודאי זכורה ההשתלחות של ברק בכנס בר אילן ( לפני מספר שנים) בפרופ' שחר רק בגלל שהעז למתוח ביקורת על ''מעוז שלטון החוק והדמוקרטיה''. יש צורך ברפורמה יסודית כדי לתקן את מה שברק קלקל. זאת א י נ נ ה בעיה אישית של פרידמן ובייניש. זאת הבעיה של כולנו.

    הגב לתגובה זו

  • 146.

    דיקטטורה שיפוטית

    אריה, 08/04/08 09:45

    מדהים לראות תמיד אויבי הדמוקרטיה להשתמש בה לאינטרס שלהם....

    הגב לתגובה זו

  • 145.

    מורשת ברק מונעת מישראל להיות

    אאא, 08/04/08 09:45

    דמוקרטיה.

    הגב לתגובה זו

  • 144.

    ומי שחושב אחרת מברק ובייניש

    אאא, 08/04/08 09:44

    יכול להיות שופט? ואם כן,בג''צ כבר יבטל את כל פסקי הדין שלו ויעכב את קידומו עד שהלה יתיישר לפי הקו של שלום עכשיו והאיחוד האירופי.

    אני גם לא רואה שופטים עליונים במדינות אחרות שמקיימים פגישות מדיניות עם פוליטיקאים ממדינות אחרות לצורך תיאום עמדות ומדיניות.

    הגב לתגובה זו

  • 143.

    מה בעניין ביקורות לגופם של שינויים?

    אזרח, 08/04/08 09:44

    כאזרח צופה מן הצד עדיין לא שמעתי וויכוח אמיתי על השינוים המוצעים,
    גם אם נניח שהמוטיבציה של השר נובעת ממניעים אישיים,אולי השינויים שהוא מציע ראויים?

    הגב לתגובה זו

  • 142.

    את פרידמן אפשר להחליף בבחירות

    אאא, 08/04/08 09:43

    אם לא מרוצים ממנו.האם את בייניש,ארבל,חשין ואחרים ניתן להחליף?

    הגב לתגובה זו

  • 141.

    הערות

    אאא, 08/04/08 09:42

    1) שלטון טוטאליטארי של מיעוט סמולני לבן הוא מכשול בפני דמוקרטיה,שכן לשיטתו של ברק דרא''פ של ימי האפרטהייד היא המדינה הכי דמוקרטית בעולם.
    2) תפקידו של שר משפטים איננו להגן על מערכת המשפט מפני הפוליטיקאים או הציבור.תפקידו הוא לייצג את האינטרס הציבורי כ-נ-ג-ד מערכת המשפט.אם תפקידו היה להגן על המערכת,מן הראוי שהמערכת תבחר לעצמה את מגנה ולא הציבור.
    3) אהרון ברק וממשיכי דרכו הם טיל המכוון למטרה אחת : כפית אורח החיים של מערב אירופה על כלל האוכלוסיה.בשום מדינה מאלה שעליהם חולם ברק לא קיים מנגנון אפל מהסוג של בג''צ.
    4)בדמוקרטיה נקבעת מציאות החיים,בפרט בסוגיות ערכיות,בידי נבחרי הציבור.בישראל,מערכת המשפט עושה זאת.איפה פה בדיוק הדמוקרטיה? פסקי דין מבישים בנושא מזונות לילדים,מכירת חמץ בפסח,הכאת ילדים בידי הורים,הכרה בהוצאות גידול ילדים,מעמדה המשפטי של שלום עכשיו...ועוד ועוד שבהם חוקי המדינה נרמסים ברגל גסה בידי שופטים לטובת דעותיהם הפרטיות.מערכת המשפט הפכה למכשיר עריצות אימתני.

    הגב לתגובה זו

  • 140.

    פרידמן הוא נקודת אור בסיאוב המשפטי

    בן, 08/04/08 09:42

    ברק כמו חשין חושב שבית המשפט העליון הוא של האבא שלו. איך הוא מעז בכלל לדבר כאשר במהלך שילטונו הדיקטטורי בבית המשפט העליון הוא איבד את כל אמון הציבור במוסד הזה? זה לא ייאמן.

    הגב לתגובה זו

  • 139.

    מה קרה כבודו ?

    יחיאל, 08/04/08 09:39

    מה קרה כבוד השופט ברק?
    אולי כדאי שגם אתה תתקדם מתקופת הגילדות?
    מי שמטיף לקידמה שיהיה מוכן שזה יגיע גם אליו, אתם לא חסינים.
    פתיחות לביקורת ונכונות הם המוטו העיקרי בהטפותיך.

    הגב לתגובה זו

  • 138.

    שנות ה-50

    גדי, 08/04/08 09:37

    יש להזכיר, למליונר בדימוס מכספי משלם המיסים הישראלי שהיה רק חולם לחיות ברמת חיים שמר ברק חיי בה על חשבונו. כבוד הנשיא ברק, בארה''ב, ''מדינה נחשלת ולא דמוקרטית'', לשיטתו של ברק, הנשיא ממנה את שופטי בית המשפט העליון, לפי האג'נדה שלהם! מעניין, כבר מאות שנים מתקיימת שם דמוקרטיה. ברק, איש העולם הגדול, טול קורה מבין עיניך.

    הגב לתגובה זו

    • מצפון תפתח הרעה...

      godo, 08/04/08 10:20

      שופטי העליון בארה''ב נבחרו ע''י בוש לפי האג'נדה שלהם, ואכן הם פסקו לטובתו בבחירות ונגד אל גור. ברור לכולם כפי שהראה מור בסרטו על הבחירות כי הבחירות בפלורידה היו שקר אחד גדול. אז הנה מחוייבות שופטים למי שמינה אותם.... עדיף ''הכל שפיט'' על שופטים מטעם.

      הגב לתגובה זו

      • כמה עצוב

        אביחי, 08/04/08 11:49

        ראית סרט ולא הבנת כלום.
        ומתוך אי ההבנה שלך אתה בונה השקפת עולם.

        איך בוש יכול היה למנות שופטים שיפסקו לטובתו בבחירות מול גור, אם הוא עוד לא היה נשיא?

        ועל זה נאמר, פחחחחח

        הגב לתגובה זו

  • 137.

    פרידמן מעמיד את העליון על מקומם-פרידמן הוא הפתרון! (ל''ת)

    ג'ינג'ית, 08/04/08 09:37

    הגב לתגובה זו

  • 136.

    התנהגותו של ברק חושפת רבות

    רם עמית, 08/04/08 09:31

    וצריכה להדאיג כל אזרח שעיניו בראשו. זה האיש שעמד בראש בית המשפט העליון והנהיג את הדיקטטורה היאפית-משפטנית של בג''ץ. עכשיו הוא נחשף כפי שהיה מאז ומתמיד: עריץ. כל ניסיון לחולל ריפורמה מינימאלית במערכת המשפטית הוא פשע שלא יכופר. כל ערעור על תפישת עולמו של מר ברק הוא ''פרימיטיבי'' ו''שטחי''. כל אי-ציות קל לתכתיבי הכהן הגדול ברק ידרדר את המדינה למצב של ''מדינת עולם שלישי''.
    נקווה שפרידמן לא ישבר.

    הגב לתגובה זו

  • 135.

    חמש שאלות לאהרון ברק והערה אחת

    יהודי ישראלי, 08/04/08 09:30

    1) האם אינך רואה כמוזר מאד ששני שרי משפטים (יעקב נאמן וחיים רמון) ומועמד לשר משפטים (ראובן ריבלין) שרצו לעשות רפורמה בתקנות ובנוהלים של בית המשפט העליון הואשמו בפלילים ונאלצו לפרוש מתפקיד שר המשפטים ? במקרה של יעקב נאמן וראובן ריבלין האשמה נפסלה על הסף ובמקרה של חיים רמון הופעל לחץ רב על המתלוננת עליו להתלונן בדרכים זרות ומוזרות. בלשון עממית קוראים לזה תפירת תיקים לאנשים שסומנו.
    2) האם אינך רואה כמוזר מאד שבמשך תקופה ארוכה מאד מתפרסמות האשמות בהתנהגות מאד לא נאותה (אולי אפילו פלילית) כנגד נשיאת בית המשפט העליון דורית בייניש וכנגד השופטת העליונה עדנה ארבל על ידי אישים שונים כמו יואב יצחק (באתר Nfc ) וחיים יטיב (באתר Nakim) ועדיין לא הוגש כתב אישום נגדם. האם לא ייתכן שהשופטות הנ''ל חוששות ממשפט ציבורי בענינים האלו ?
    3) בג''ץ מנע (ב 1998 כמדומני ) את סגירת האוריינט האוז בירושלים על ידי ממשלת ישראל בטענה שמעמדו של ראש הממשלה נתניהו רופף מדי ולכן אין החוק מרשה לו לבצע מהלך דרסטי ומסוכן כמו סגירת דלת של בניין. מאידך בשנת 2000 , דחה בג''ץ עתירה של הימין למנוע מראש הממשלה אהוד ברק, שמעמדו בכנסת ובציבור היה רופף מאד באותה עת, לעשות הסכם עם עראפת ולתת לו 95% מיהודה שומרון ועזה. האם אינך רואה כמוזר מאד שסגירת דלת של בניין היא מעשה דרסטי ומסוכן יותר מהסכם על נתינה של 95% מיהודה שומרון ועזה? האם אינך רואה כאן התנהגות של איפה ואיפה ?
    4) האם אינך מודע לעובדה שקשה מאד לנהל היום משפט בנושא כלשהוא בישראל בגלל שאין למעשה ערך רב לספר החוקים. בית המשפט העליון יכול היום להחליט שרוח החוק במקרה מסוים שונה לגמרי ממה שכתוב בספר החוקים ולכן עורכי הדין נבוכים מאד כאשר הם מכינים כתב הגנב ללקוחותיהם ?
    5) האם אינך רואה כמוזר מאד שמרבית הצעות הרפורמה של אויב הדמוקרטיה והערכים (שר המשפטים פרידמן) מתקבלות על ידי הכנסת ברוב של 9:1 ? האם אינך רואה כמוזר מאד שעוכר הדמוקרטיה הזה זוכה לאהדה גדולה מאד בכל טוקבק באינטרנט ובכל סקר דעת קהל ? האמנם כל הציבור הישראלי טפש, נבער ומושחת וכל החוכמה , הנאורות והיושר נמצאים אצל ''העליונים'' ?
    ההתקפה שלך על אסכולת פרידמן אינה קשורה לויכוח משפטי או אתי. ההתקפה הזו היא חלק ממלחמת חורמה שמתנהלת היום בין אסכולת אהרון ברק ובין אסכולת דניאל פרידמן. זו מלחמה על מקור הסמכות האמיתי של החברה בישראל. האם יהיה זה העם באמצעות נציגיו בכנסת (דמוקרטיה) או שמא יהיה זה קומץ של ''עליונים'' עם תפיסת עולם שמקובלת על פחות מעשרה אחוזים בציבור הישראלי, באמצעות בית המשפט העליון (בג''צוקרטיה) ?
    ההיסטוריון פרופ' יואב גלבר מאוניברסיטת חיפה הסביר בצורה יפה את הרקע למלחמה הזו במאמר: ''מעילית משרתת לעילית טפילה'' ב.Ynet

    הגב לתגובה זו

    • יפה מאוד (ל''ת)

      איפכה מיסתברא, 08/04/08 09:50

      הגב לתגובה זו

    • כדאי לקרוא. ברק המיט עלינו אסון. פרידמן חזק ואמץ! (ל''ת)

      א.י., 08/04/08 10:00

      הגב לתגובה זו

    • טוב שהנך מזכיר זאת לציבור קצר-הזיכרון שלנו! (ל''ת)

      שולה, 08/04/08 12:23

      הגב לתגובה זו

  • 134.

    ברק -ארס מערכת המשפט

    מנשה גור, 08/04/08 09:29

    ברק הדבר היחידי אשר יכול להנזק ממעשיו של שר המשפטים זה האגו שלך ,כי הציבור כבר אומר את דברו זה זמן רב רק אינך קשוב אלה לדעתך שהיא היחידה שנכונה. אכן?
    כלל וכלל לא.הציבור איבד את אמונו בבית משפט לדבריך הם לא מבינים דבר וחצי דבר.

    הגב לתגובה זו

  • 133.

    מר ברק,ומה יהא על חנויות החרסינה שלנו שאתם שעטתם בתוכן?! (ל''ת)

    מעלה חרסינה ביד, 08/04/08 09:29

    הגב לתגובה זו

  • 132.

    ברק -עוף כבר מהעינים. אתה כ''כ נמאסת.לך לך

    מתי, 08/04/08 09:29

    יצאת לגמלאות, הרסת. די, תן לאחרים לתקן

    הגב לתגובה זו

  • 131.

    עם 99.8 !!!!! אחוז הרשעות תפסיקו לבלבל את המוח על מערכת משפט (ל''ת)

    אני חוזר 99.8!!, 08/04/08 09:27

    הגב לתגובה זו

  • 130.

    ברק ו-''החברה'' נמאסתם!

    גדי, 08/04/08 09:26

    יש גבול למה שמוכנים האזרחים הקטנים לסבול מקומץ בעלי עניין בני 70+ שדואגים אך ורק להמשך השליטה הבלתי דמוקרטית שלהם במדינה. אנחנו מדינה דמוקרטית, לא זכור לי שמשהוא בחר בך לתפקיד למעט קומץ בעלי עניין ומלקקי פינכה. עם ''הכל שפיט'' שלך הבאת את המצב להיכן שבאת. שב בבית תכתוב ספרים, שאת רוב הציבור המשכיל בכלל לא יענינו, ותן לנו שקט, אתה והחברים המשתלכים שלך בשר במדינת ישראל, בממשלה שנבחרה בהליך דמוקרטי (למרות שאיני מסכים עם מה שהם עושים, לפחות בחלק מהדברים).
    סיימת את תפקידך יצאת לגמלאות עם משכורת עתק ותנאים נלווים שרק מעטים במדינה זכאים לקבל אז שב בבית ולמען השם תניח לדמוקרטיה שלנו!

    הגב לתגובה זו

    • א'גנדה

      godo, 08/04/08 10:16

      אכן - בארה''ב קבעו שופטי העליון כי בוש - האיש שמינה אותם ע''פ האג'נדה שלהם,יהיה נשיא ולא אל גור. זאת בנוסף ל''בלגן'' בבחירות בפלורידה. אז מה אתה רוצה? שופטי עליון מחוייבים פוליטיקאים?? גם אם השיטה שלהם לא מוצאת חן בעיננו, לפחות היא לא נגועה בפוליטיזציה.

      הגב לתגובה זו

      • איך הוא יכול היה למנות אותם אם עוד לא היה נשיא

        קצת שכל, 08/04/08 11:51

        לא יזיק

        הגב לתגובה זו

      • GODO תם או מטומטם?

        מתבונן מהצד, 08/04/08 12:23

        ההתמודדות של גור-בוש היתב ב-בחירות 2000 אחרי 8 שנות הנשיאות של קלינטון. רוב שופטי העליון היו אז דמוקרטים נבחרי קלינטון.
        מקווה שלא בילבלי אותך עם העובדות

        הגב לתגובה זו

  • 129.

    משנת ברק היא היא הסכנה

    יצחק, 08/04/08 09:26

    לדמוקרטיה.
    - הדיקטטורה המשפטית
    - המינוי של אנשי שלומנו
    - הלחימה על הרכב וועדות מינוי שופטים בלתי מאוזנות ד- פקטו.
    - טוהר המידות המפוקפק של השופטים עצמם הבא לידי ביטוי בגישה השלחנית כלפי מצג השוא של עדנה ארבל כשטענה שהיא בעלת תואר שני במשפטים.
    - הדה ציוניזציה האידאולוגית של מדינת ישראל - ראה פס''ד קציר.

    הגיע השעה שאהרון ברק ימנע מלדבר - די והותר הוא חיבל בגסות, בעוורון ובזדון במרקם החיים הפוליטיים של מדינת ישראל

    הגב לתגובה זו

  • 128.

    מרבית התגובות מביעות סלידה לבתי המשפט ולשופטים

    אילן, 08/04/08 09:26

    כנראה שהגיע לתקן את הרשות השיפוטית שהורסת את חיי אזרחי המדינה. בזכות פסקי דין מעוותים.

    הגב לתגובה זו

    • וזה עוד לאחר צנזורה ומחיקה מאסיבים (ל''ת)

      אאא, 08/04/08 09:47

      הגב לתגובה זו

  • 127.

    זו אלימות מילולית, מפחידה, ויש להגיש תלונה כנגד ברק ליוהמ''ש

    עו''ד, 08/04/08 09:26

    לא יתכן שהוא יגבב לשון הרע, אלימות והסתה בלי שתוגש תלונה.

    הגב לתגובה זו

  • 126.

    עצוב ובא לבכות

    ילד, 08/04/08 09:26

    ולמה חשין מחריש ?

    הגב לתגובה זו

  • 125.

    ברק הוביל אותנו לדיקטטורה שיפוטית. פרידמן צודק ברפורמה. (ל''ת)

    א.י., 08/04/08 09:24

    הגב לתגובה זו

  • 124.

    ברק, פרידמן יוכל רק לחלץ אותנו מהעולם השלישי אליו הכנסת אותנו (ל''ת)

    cyrano, 08/04/08 09:22

    הגב לתגובה זו

  • 123.

    אולמרט , בגלל מינויו של פרידמן , אני סולח לך על הכל .... (ל''ת)

    סולח, 08/04/08 09:22

    הגב לתגובה זו

  • 122.

    ברק יצר נזק בלתי הפיך למערכת המשפט

    עודד, 08/04/08 09:21

    ברק ושיטתו שהכל שפיט גרם נזק בלתי הפיך וסדק את היקר מכל - אמון הציבור במערכת המשפט ובבג''צ.

    הגב לתגובה זו

  • 121.

    ברק מבין באקדח לרקה - זה מה שהוא עשה לכל ממשלות ישראל

    א.י., 08/04/08 09:21

    להזכירכם, החלום של רבין היה ''עולם בלי בג''ץ''. בג''ץ התערב ופגע ביכולת הממשלה למשול.
    ברק התחיל להפיל את מוראו על הפוליטיקאים מאז שהחליט להעמיד לדין את משפחת רבין על חשבון הדולרים בחו''ל (מתקופת היותו שגריר בארה''ב), במקום לטפל בכך כבעבירה משמעתית.

    הגב לתגובה זו

  • 120.

    כמה ברקים יפלו עוד על ישראל ? אהוד ? אובמה ? ועכשיו זה?איפה הרעם? (ל''ת)

    רעם, 08/04/08 09:20

    הגב לתגובה זו

  • 119.

    חבר'ה תתחילו לדבר חדל אלימות

    איתן כתר-יעקב, 08/04/08 09:20

    חשוב מאוד עבור הציבור בישראל, שנבחרי ציבור וממלאי תפקידים ציבוריים כיום ולשעבר, יציגו תרבות דיון עניינית. קיימת השפעה שלילית וחיזוק מגמות שליליות בתרבות השיח הישראלית ע''י הצגת שיח בעל אופי אלים. בבקשה התמקדו רק בעניין.

    הגב לתגובה זו

  • 118.

    אויש מה אני מגיב ליללות של פנסיונר מתוסכל

    אבי, 08/04/08 09:19

    חבל על הזמן שלי.

    הגב לתגובה זו

  • 117.

    ברק, אולי תסע באמת לעולם הגדול (ל''ת)

    תשאיר אותנו לבד, 08/04/08 09:18

    הגב לתגובה זו

  • 116.

    יישר כח אדוני שר המשפטים....

    צחי, 08/04/08 09:17

    המשך כך כיוון שלנו העם נשבר כבר מחונטת הבגץ הזו!ולגביך אהרון ברק ממש לא בא לנו לשמוע את ההתבכינויות שלך עשית מספיק נזק למדינה שב בשקט!

    הגב לתגובה זו

  • 115.

    צריחת הברבור

    נחום, 08/04/08 09:16

    הברבור שר לנו את שירתו האחרונה בצריחות מכוערות ופאטיות. אבל אני מוכן לסבול את זה- כי זה מדגיש לי את עצמת השחרור מלפיתתו העזה. תודה ברק- אגב תלמד קצת מחשין איך מאיימים במילים יפות יותר.

    הגב לתגובה זו

  • 114.

    די. תן לפרידמן לתקן את מה שעוללת.

    ציוני, 08/04/08 09:16

    הפכת את בית המשפט לממשלה שמאלנית אנטי ציונית וחסרת אחריות.

    לפרידמן יש הרבה מאד מה לתקן

    הגב לתגובה זו

  • 113.

    פרידמן אל תרתע מהדיקטטורים בגלימות

    כל בר דעת, 08/04/08 09:16

    כל פעם שמישהו מעז לבקר את החונטה של בית המשפט העליון הוא סופג איומים כאילו הוא אוייב האומה. האמת היא הפוכה, בג''צ הוא האיום הגדול ביותר לעתיד המדינה.

    הגב לתגובה זו

  • 112.

    ברק איננו נשיא- פרס הוא נשיא

    מאיר, 08/04/08 09:11

    ברק הוא נשיא בית המשפט העליון לשעבר. עצם הכינוי שלו כ''נשיא'' מראה שהוא לדעת חלק מהעם נשיא המדינה כפי שהיו רוצים לראות אותה. אבל זה נגמר. תודה לאל. (ובתקווה שפרס יהיה בקרוב נשיא לשעבר)

    הגב לתגובה זו

  • 111.

    הכי חשבו לשמור את הדרכון הזר בתוקף. אין לכם עתיד !! (ל''ת)

    וווה, 08/04/08 09:10

    הגב לתגובה זו

  • 110.

    מעניין מאוד מדוע רק השופטים תוקפים

    שמוליק, 08/04/08 09:08

    את שר המשפטים. יתכן והוא צודק והם מפחדים לאבד את הכוח שיש להם היום ??

    הגב לתגובה זו

  • 109.

    בי בי ברק..... (ל''ת)

    שלומית, 08/04/08 09:06

    הגב לתגובה זו

  • 108.

    ברק לא היה יכול להפוך את הביאולוגית

    מרכס, 08/04/08 09:05

    אשתו לשופטת בבית הדין הארצי לעבודה בשיטת פרידמן והבן שלו לא היה שותף של דן כהן שנמלט לפרו ממש סכנה צמצום השחיתות שפרידמן מציע. מומלץ לקרוא את הספר '' הראו ברק ומנעמי לשטון החוק''

    הגב לתגובה זו

  • 107.

    דמוקרטיה של הומאיים לסביות שתי אימאות שתי אבות

    לילדים, 08/04/08 09:03

    דמוקרטיה שהשתלטה על צה''ל . דמוקרטיה של גנבים ורמאים עד אין
    קץ. דמוקרטיה של שליטה משפחתית
    דמוקרטיה של פסטיבלים של כל החריגים ברחבי המדינה.

    הגב לתגובה זו

  • 106.

    חובה לקרוא את תגובה 51 ובהתאם להדיח את בייניש

    תל אביבית, 08/04/08 09:03

    איפה ועדת חוק חוקה ומשפט שתקרא להדיחה.

    שהחכ''ים שלנו יפסיקו להיות פחדנים ויתחילו לדאוג למערכת המשפט ולהדיח את בייניש.

    הגב לתגובה זו

  • 105.

    בג''ץ תראו כמה העם שונא אותכם. (ל''ת)

    ויקי, 08/04/08 09:02

    הגב לתגובה זו

  • 104.

    מי שהפך את מדינת ישראל לעולם שלישי לעולם של פשע זה אתם מערכת המשפט

    ג'ינג'י, 08/04/08 09:02

    ששומרים יותר על זכויות האסירים משחררים אותם, תנאי בית מלון ועוד ועוד הטבות שמשתלם לחלאות לבצע פשעים ובזכותכם הפשע גואה כי אתם כל-כך מחוברים פוליטית לשמאל האנטישמי ומנותקים ממערכת החברה במדינת ישראל! מרצ +צלם וארגון זכויות האזרח יחד איתכם הרסתם את מדינת ישראל!!!
    כל הכבוד לפרידמן שחייב לצמצם את סמכויות המערכת שפועלת כסניפי מרצ!!!!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 103.

    בג''ץ תראו כמה העם שונא אותכם. (ל''ת)

    ויקי, 08/04/08 09:02

    הגב לתגובה זו

  • 102.

    החונטה נזעקת להגן על השמנת

    דני, 08/04/08 09:00

    האם מה שקורה בבג''צ זה דמוקרטיה ?
    מינוי לכל החיים , חבר מביא חבר וחברה מביאה חברה , חסימת כל מינוי של מישהו ''שונה מאיתנו'' , דריסת ההפרדה בין הרשויות ...
    אתה החרבת אדון ברק , אתה .

    הגב לתגובה זו

  • 101.

    פוליטיזציה היתה תמיד נשק המשוחתים

    חניבעל, 08/04/08 09:00

    כל גוף אדם או ארגון שימציאו תאוריה אקדמית ובלה בלה דמגוגי שבשורה התחתונה משמעותו יותר השפעה לגופים פוליטים איפושהו - נגועים בשחיתות רעיונית שלא לומר מושחתים, פשוטו כמשמעו. . תמיד!! אבל תמיד! עדיף פקידות ציבורית - מאשר ממונים מטעם גופים פוליטיים. תמיד!! הפקידות הציבורית הבעייתית היתה תמיד זו שבשיקולי מינוייה היו מעורבים פוליטיקאים. פרידמן לא נבחר על ידי העם!!! אלא על ידי אולמרט בלבד!!! עוד סממן של שלטון מושחת שראש ממשלה החשוד בעברות ממנה שר משפטים שרוצה לצמצם כוחו של בית המשפט. צירוף מקרים מרתק לא??!!!

    הגב לתגובה זו

  • 100.

    ברק בטוח שהאינטילגנציה של העם שואפת לאפס

    ויש מי שאוכל, 08/04/08 08:59

    ההצהרות המטופשות שלו.

    הגב לתגובה זו

  • 99.

    ברק, נמאסת ! (ל''ת)

    לא דתי, 08/04/08 08:59

    הגב לתגובה זו

  • 98.

    דמוקרטיה פירושה גם ריבונות הציבור

    בן יפונה, 08/04/08 08:59

    ובתחום הזה קצת לא נעים לאמר...
    אז תשתמש במילים אחרות: שחיתות? אולי יעבוד; זכויות האזרח? גם נחמד; נאורות והתנגדות לכיבוש? נאה, אבל דמוקרטיה?! מי שחושף את מבושיו בעצמו, מי אנחנו כי נלין עליו.

    הגב לתגובה זו

  • 97.

    פרידמן מנסה אך לתקן את כל שקילקלת בתקופת כהונתך ובסמכיות היתר שלקחת (ל''ת)

    לעצמך, 08/04/08 08:58

    הגב לתגובה זו

  • 96.

    ברק מפחד ממינוי מקורבים, אי ציות לחוקים, ניגודי עניינים, אטימות?

    בתקופתך היה כבר, 08/04/08 08:58

    אם ברק מפחד מכל אלה אז צר לי לאכזב אותו אבל כל זה התקיים במשך כל שנות כהונתו כנשיא בית המשפט העליון!!
    מינוי של חברים (ראו ערך ביניש שבמקרה הבן של ברק התמחה אצלה, מינוי של חשין חברו של ברק, מינוי עדנה ארבל ועוד ועוד)
    פרשנות קיצונית של חוקים שמרוקנת אותם מתוכן, יצירת חוקה מכלום (חוק שלא עבר אפילו ברוב של 50 ח''כ זה חוקה?!) זה היה הרי לחם חוקו של ברק בתקופת כהונתו!
    ניגודי עניינים איך אפשר לשכוח את פרשת פרומדיקו, שבה דורנר קבע שכללי האתיקה של ניגודי העניינים שנקבעו בתקופת שמגר על ידי שמגר הם רק בגדר המלצה וברק תמך בזה?!
    מי יכול לשכוח את העובדה שרק השנה חוייב העליון בקיום פרוטוקולים?! איפה השקיפות? שלא לדבר על כך שעדיין אין כמעט פרוטוקולים בועדה לבחירת שופטים כאילו הייתה זו ועדה לנשק אטומי?!

    הגב לתגובה זו

  • 95.

    פרידמן העם איתך!המשך כך! (ל''ת)

    אלון, 08/04/08 08:56

    הגב לתגובה זו

  • 94.

    פרידמן העם איתך!המשך כך! (ל''ת)

    אלון, 08/04/08 08:56

    הגב לתגובה זו

  • 93.

    ברק הדיקטטור no more

    מאיר, 08/04/08 08:55

    בס''ד

    לברק וחבורתו נטרפו לכם הקלפים, ואין לנו בכם אימון יותר ובמערכת שפיתחתם ואשר הוכיחה את עצמה כאיוולת והרסנית, אנא ממך זקן עקשן ורשע, ולמען העולם כולו, תן לאנשים יהודים טובים לתקן את מה שקילקלתה במשך שנים כה רבות, דבר אחד בטוח זכרך לא יהא ברוך.

    הגב לתגובה זו

  • 92.

    לכבוד ברק, שינוי זה לא סכנה זה סיכוי, אל תהלך אימים עלינו (ל''ת)

    יאיר, 08/04/08 08:55

    הגב לתגובה זו

  • 91.

    התנהגות לא מידתית של האדם הנאור

    שפוט, 08/04/08 08:55

    ככה מתנהגים ברק? במילותיך יש וודאות קרובה לכך שעו''ד צעיר ומחומם יושפע מדבריך על הרס הדמוקרטיה וילך חלילה ויעשה מעשה- האם תרחץ בניקיון כפיך?

    הגב לתגובה זו

  • 90.

    הפשע אצלנו חוגג בזכות אותו בזכות בתי המשפט

    אילן, 08/04/08 08:55

    שלטון הפשע אשר השתלט על מדינתנו בזכות כל החוקים אשר מגינים עליהם. ובזכות השופטים החוששים להתעמת. עם משפחות הפשע. ומשחררים כל פושע בעונש סימלי. ולמרות כל זאת.כל יום צץ איזה שופט או שופט לשעבר שחושב שיש לו זכות לפתוח את הפה על שר המשפטים שרוצה לתקן את מערכת המשפט הקלוקלת ולנקות אותה מטפילים.
    פלדמן אל תרתע תמשיך במלחמתך נגד מערכת המשפט המעוותת

    הגב לתגובה זו

  • 89.

    פרופ` פרידמן הוא ההזדמנות האחרונה לחלץ את הדמוקרטיה מציפרניה של

    דרור מרמת גן, 08/04/08 08:54

    החונטה השמאלנית השלטת בבג''ץ.
    קדם את הרפורמה, פרופ` פרידמן,ללא רתיעה. תן גז!
    העם השפוי איתך, החונטה השמאלנית נגדך.
    נמאס משלטון הבג''ץ!
    לא רוצים שהחונטה הזו תחליט על שיטות הלוחמה של צה''ל, על מיגון האוכלוסיה האזרחית, על לימוד של אזרחי האוייב הפלשתינאי בישראל ועל קבלתם של שירותי רפואה, על רמיסת הציונות ושליטה בקרקעות.
    לא רוצים! נמאס!

    הגב לתגובה זו

  • 88.

    למה לא מפרסמים תגובות?

    נעמן, 08/04/08 08:53

    כולם נגד ברק?

    הגב לתגובה זו

    • לא כולם נגדו- רק שוחרי הדמוקרטיה נגדו

      שוקי ד., 08/04/08 09:13

      אלה שבמשך שנים ראו איך נוצרת ממשלה ללא בחירות במקביל לכנסת ולממשלה שבחרנו ואף מעליה.

      הגב לתגובה זו

  • 87.

    תן גז, פרופ' פרידמן, תן גז!! ככל שתגבר הסתת השמאל הקיצוני נגדך,כך

    דרור מרמת גן, 08/04/08 08:53

    תדע שאתה בדרך הנכונה.
    רוב הציבור היהודי, הציוני והשפוי עומד לצדך, ומייחל שתצליח במקום שהממסד ''הימני'' הרופס לא ניסה אפילו לערוך רפורמות.
    השמאל הקיצוני נחרד, ובצדק, כי הוא מבין ששליטתו רבת השנים במדינה, למרות היותו מיעוט,באמצעות כנופיית הבג''ץ השמאלנית, עומדת להשמט מציפורניו. אז תן גז, שר המשפטים, תן גז!!

    הגב לתגובה זו

  • 86.

    פרידמן מצטייר כשלוח כוחות החושך

    יצחק, 08/04/08 08:52

    אין לי אלא לחשוב שידיעות אחרונות, אולמרט, רמון ואולי גם אחרים ייתכן ומשפעלים את פרופ' פרידמן וגורמים הרס קשה מאוד למוסר במדינה.
    במצב הענינים כרגע אהוד ברק הוא איש חשוב למדינה, למרות כל הרינונים

    הגב לתגובה זו

    • מה הקשר בין אהוד ברק ואהרון ברק

      שמוליק, 08/04/08 09:09

      חוץ מהשם ? תקרא ותבין לפני שאתה מגיב.

      הגב לתגובה זו

  • 85.

    זה מה שקורה

    נביא זעם, 08/04/08 08:50

    כאשר העליון משרת אינטרסים הפוגעים בבטחון המדינה ואזרחיה. העליון אמור להגן על המדינה והאזרחים בפסיקות שלו ולראות את טובתנו. בפועל האליטיסטים השאלנים האלה מזיקים לכולנו עם הפסיקות הלא מאוזנות שלהם וביקורת על חוקים שהכנסת מחוקקת-שאין כזה דבר בעולם! זה עידן ברק יפה הנפש.

    הגב לתגובה זו

  • 84.

    ברק צודק.פרידמן נשבע לחסל מערכת החוק והוא מקיים (ל''ת)

    ג.מימון, 08/04/08 08:50

    הגב לתגובה זו

  • 83.

    מה שלשעבר כבר עבר - זמנך תם (ל''ת)

    שתוק כבר, 08/04/08 08:50

    הגב לתגובה זו

  • 82.

    ברק אתה לא החכם היחיד ותתרגל שאתה פאסה

    אזרח, 08/04/08 08:49

    השפעת ועכשיו בא מישהו אחר. אין מה לעשות גם נשיאי בית משפט עליון יוצאים לפנסיה ותתפלא אפילו הם מתים, ויותר מכך גם להם עלול לקרות שהלכות פסוקות שלהם בעשרות שנות שפיטה יתהפכו על ידי מישהו אחר. ויתכן גם שהמדיניות שהתוו ולא מוצאות חן בעיני אוכלוסיות שלמות יתהפכו.

    זכותך כמובן לדבר ולמחות. נשמע אותך בשמחה! ונשמח עוד יותר שאלה לא יותר מאשר דיבורים.

    הגב לתגובה זו

  • 81.

    הכל שפיט חוץ מי מר ברק - כל הכבוד לפרידמן.

    ברכה, 08/04/08 08:49

    פרידמן - המשך בדרך שלך - אתה הרי יודע ומרגיש כמה העם כולו מאוחד ומחזק את ידיך.

    הגב לתגובה זו

  • 80.

    ואתה הפכתה אותנו למדינת סדום! (ל''ת)

    ישראלי, 08/04/08 08:48

    הגב לתגובה זו

  • 79.

    מי הכניס את שולל ישראל ותומך בהשמדתה בשארה לכנסת?!

    מי יציל אותנו, 08/04/08 08:48

    האם זה לא היה בג''צ שאישר לו להיות מועמד לכנסת? האם כך אתם מחזקים את הדמוקרטיה? האם תאשרו גם מפלגות ניאו נאציות להיכנס לכנסת? דמוקרטיה נפלאה, כזו שהורסת את עצמה, תודה ברק! תודה!

    הגב לתגובה זו

  • 78.

    יהפוך אותנו ? אותנו ? מי זה אותנו ? אתה וחבריך מנותקים מהעם . (ל''ת)

    חבר מביא חבר, 08/04/08 08:47

    הגב לתגובה זו

  • 77.

    הבית של חשין וברק בקרוב אצלכם, ברחוב רפובליקת הבננות!

    להגן על הבית!, 08/04/08 08:44

    מי יגן על הבית של חשין וברק?

    הבית של חשין וברק הוא קצת מוזר
    הולכים קצת ימינה עוברים את ההר
    מעבר לשביל ליד הענן
    יש בית מוזר, ענק ורחב

    איזה בית יש לחשין ולברק
    ברק ברק ברק

    סמכויות על גג מבלות להן לא רע
    הכל שפיט גר לו במגרה
    אקטיביזם שיפוטי בסלון
    פרשנות תכלתית קיצונית במקרר

    איזה בית יש לחשין ולברק?

    הבית של ברק וחשין מלא הפתעות
    מכל הפרדות הרשויות ברחו הגבולות
    וכל השופטים מראים בהחלט על דברים משונים
    ובכל הפינות מתפזרים להם אוביטרים

    בית מוזר בהחלט

    הגב לתגובה זו

    • כמעט כמו הבית של פיסטוק אבל מצחיק כמה שזה עצוב (ל''ת)

      נתי, 08/04/08 08:52

      הגב לתגובה זו

  • 76.

    שום סכנה לדמוקרטיה. סתם אדון ברק מבלבל את המוח.

    ////, 08/04/08 08:43

    שיסע לבתי הקברות הסמוכים למקום מגוריו ,יביט סביב ויראה את כל אלה שלא היה להם תחליף.
    קצת צניעות אדון ברק, לא כל החכמה אתה ירשת , ואתה כילוד אשה תחלוף מן העולם הזה ללא שוב, ואחרים -חכמים לא פחות ממך ומחבריך יחליטו מה יקרה. בנתיים -הדמוקרטיה ובתי המשפט בצורה שאתה הנהגת -לא הביאו מזור לחוליי החברה בישראל-אלא רק להיפך -המצב הולך ורע.
    אז אולי אתה הוא זה שטועה ולא אחרים?
    סיימת את תפקידך - קבלת כבוד מלכים - שב בבית ותן לאחרים להתנהל ככל יכולתם -בדיוק כמו שנתנו לך. מספיק להתערב בכל ניואנס - אתה פנסיונר אז תהנה מהפנסיה שלך ומיכולתך להמשיך לעבוד ולהרוויח הון . אחרים בגילך נאלצים לותר על עבודה כי אין להם את הזכויות שלך - ואם הם עובדים משרד האוצר שודד אותם .

    הגב לתגובה זו

  • 75.

    מנותקים מהמציאות הכל שפיט

    שפוט, 08/04/08 08:42

    אהרון ברק הוא הנזק הגדול ביותר למערכת המשפט בישראל ויקח עוד הרבה שנים לתקן את הנזק.
    יישר כח לפרידמן שלא תתיאש כי המערכת לא סובלת וזורקת החוצה אנשים טובים (ראה רשות המיסוי לאחרונה

    הגב לתגובה זו

  • 74.

    מנותקים מהמציאות הכל שפיט

    שפוט, 08/04/08 08:42

    אהרון ברק הוא הנזק הגדול ביותר למערכת המשפט בישראל ויקח עוד הרבה שנים לתקן את הנזק.
    יישר כח לפרידמן שלא תתיאש כי המערכת לא סובלת וזורקת החוצה אנשים טובים (ראה רשות המיסוי לאחרונה

    הגב לתגובה זו

  • 73.

    וביה''מ העליון סכנה לישראל (ל''ת)

    אז מה?, 08/04/08 08:40

    הגב לתגובה זו

  • 72.

    ברק מדבר על עצמו בגוף שלישי- מגלומן ונרקיסיסט

    מגלומניה, 08/04/08 08:40

    ברק מאוכזב ששר המשפטים הוא לא בובה על חוט והם לא יכולים להמשיך לנהל את המדינה מהמושב האחורי ולחלק ג'ובים למשפחה ולחברים

    הגב לתגובה זו

  • 71.

    הדמוקרטיה כאן לפניך ותישאר אחריך

    נועם, 08/04/08 08:39

    לא בית המשפט העליון הפך את מדינת ישראל לדמוקרטית.
    המסורת הדמוקרטית מלווה את הציונות עוד מתחילתה.
    טעות מר ברק. הדמוקרטיה כאן לפניך ולאחריך. המסורת הדמוקרטית מושרשת בלב העם.

    הגב לתגובה זו

  • 70.

    גם בכיין גם מתלהם וגם משפריץ אלימות מילולית

    רועי, 08/04/08 08:37

    דאג לבחור ננסים ולקדם אותם לבית המשפט העליון כדי שגמד שכמותו יעשה צל גדול.

    שב בפנסיה בשקט, עשית מספיק נזק ורדפת מספיק כבוד.

    הגב לתגובה זו

    • נכון רועי, וצריך להוסיף את הנזק לאזרח הקטן בבית המשפט.

      מתבונן, 08/04/08 09:12

      שופטים מתעללים בנשפטים מחוסר הבנת התיק כי לא קראו אותו. שולחים מתדיינים ''להתפשר'' על חשבון הצדק, כדי לחסוך לשופט עבודה. מר אהרון ברק: אתה אבי אבות הנזק למדינה. עשית רק לביתך, והמלכת בובה אחריך.

      הגב לתגובה זו

  • 69.

    היסטריה בעליון

    אזרח, 08/04/08 08:34

    מי שהתרגלו לכח אבסולוטי מגיבים בהיסטריה לשר משפטים שסוף סוף עושה את עבודתו. אני לא אתפלא אם בקרוב תצוץ איזה ''פרשיה'' או ''תחקיר'' שיביאו לפתיחת חקירה, ואת פרידמן, כמו רבים מקודמיו שניסו לבצע רפורמות, אל מול אותם השופטים שהוא כל כך מרגיז. כמובן שהוא לא ממש יורשע במשהו, אבל הוא יאלץ לעזוב את התפקיד וזה יספיק...

    הגב לתגובה זו

  • 68.

    תראה איזה בית משפט עליון בינוני יש לנו, ברק באשמתך!!

    חבר מביא חבר, 08/04/08 08:33

    בפוליטיקה הקטנונית שאתה הכנסת לעליון ולועדה למינוי שופטים גרמת לכך שיהיה לנו שופטים ברמה נמוכה כמו אדמונד לוי שחושב שפס''ד זה בלוג אישי שלו שבו הוא יכול לכתוב מהגיגיו בלי קשר למקרה שלפניו.
    נשיאת העליון שלנו ביניש היא פשוט בושה וחרפה כל התנהלותה מעידה על ביזיון וחוסר כבוד ויכולת להיות נשיאה, שלא לדבר על כל הדברים החמורים שהיא עושה, כמו קידום מנויים של מקרובים, ניסיון להשפיע על חברי כנסת, תקיפה גסה ולא מנומסת של שר המשפטים, בצורה שלא מחמיאה לאיש וכו' וכו'.
    עדנה ארבל עוד שופטת מדהימה בעלת יכולות מדהימות עד שהיא אפילו לא צריכה לשקר בקו''ח שלה שהיא רק למדה לתואר שני ולא סיימה אותו.
    פשוט חבורה של גלמים שעוצבו בצלמך אהרון ברק, כדי לשמר את מורשתך של בזיזת סמכויות מהכנסת והממשלה למרות שאיש מהעם לא בחר בשופטים בשיטה דמוקרטית, רובם הגיעו בשיטת חבר מביא חבר!!!

    הגב לתגובה זו

  • 67.

    ברק תלמד משמגר

    י, 08/04/08 08:32

    סייג לחוכמה שתיקה

    הגב לתגובה זו

  • 66.

    בחירתי הדמוקרטית היא לחיות כמו ב''עולם שלישי'' (ל''ת)

    זכותי לא?, 08/04/08 08:32

    הגב לתגובה זו

  • 65.

    הקוזק הנגזל ברק יצר פה דיקטטורה של מעוט

    חה חה חה, 08/04/08 08:31

    שמעולם לא נבחר וכופה את דעותיו על הרוב . ושמנסים לתקן את זה אז מקלקלים את ''הדמוקרטיה''
    מה בדיוק דמקרטי שקבוצת מיעוט כופה את דעתה על הרוב לברק הפתרונים!

    הגב לתגובה זו

  • 64.

    הציבור לא קונה את היללות שלך !!!!

    אלי בר-גיורה, 08/04/08 08:30

    אותי פחות מדאיגה הדמוקרטיה שאתה כאילו שומר החותם שלה,

    אותי מדאיגים שופטים שרלטנים מלאי רשע.

    זה מדאיג אותי יותר אפילו מאירן, כי שופט מוחת זה כאן ועכשיו וממשי, גם אם הם מיעוט בקרב השופטים, העובדה שמטורפים אלה ישנם.

    תעקר את האגו שלהם, לפעמים נמדה כי זה כל מה שיש לשופטים, אגו נפוח של הוד כבודו !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 63.

    ברק, יצא לך לקרוא מה העם כותב? הרי הרוב רואים בך דיקטטור

    יהדוי ישראלי, 08/04/08 08:30

    והתוצאה שאתה מלים עליה היא אופיינית להרס שנוצר לאחר שלטון דיקטטורי. פעלת בכשרון עצום ובכוחניות בלתי רגילה להפוך את המשפט הישראלי למשרת של סקטור צר ומסויים מאוד בעם. היום זה מתפוצץ לך בפרצוף. חבל רק שכולנו משלמים מחיר כבד מאוד גם בדם רב של יהודים שנשפך לשווא בגין העמדות שאתה השלטת על העליון. צא לנו מהחיים הציבוריים. עבר זמנך. תן לנו ללקק את הפצעים העמוקים שפערת בנו.

    הגב לתגובה זו

    • זה לא העם אלא שכירי מיקלדת! (ל''ת)

      מצו, 08/04/08 11:13

      הגב לתגובה זו

  • 62.

    עכשו אנחנו כעולם שלישי בגלל העריצות שלך (ל''ת)

    אזרח מדוכא, 08/04/08 08:29

    הגב לתגובה זו

  • 61.

    ביטוים אלימים מפי ברק ??

    אביטבול - פריז, 08/04/08 08:28

    ברק נשמע לי מזועזע שיש למישהו אג'נדה שונה משלו. אדוני השופט בדימוס: זמנך עבר. הרסת כאן כל חלקה טובה לקול מצהלות מלככי הפינכה - עכשו בא אדם שהמישנה שלו סדורה אחרת, ואתה נבהל. מעשי ידך טובעים בים ... - ואני אומר: יפה שעה אחת קודם.

    הגב לתגובה זו

  • 60.

    לא יאומן!! והאיש הזה היה נשיא ביהמ''ש העליון??? טוב.. הסיבה ברורה... (ל''ת)

    מי אמר מר''ץ, 08/04/08 08:26

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    ברק רוצה שבג''ץ ישאר לנצח - מלאכי השרת של אלוהים (ל''ת)

    והם רק הכל, 08/04/08 08:26

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    ברק זה המרק של הדמוקרטיה נוסח (ל''ת)

    מר''ץ והרס, 08/04/08 08:25

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    פרידמן יחזיר את המדינה לעם.

    עוז שלום, 08/04/08 08:25

    ברק השתלט על המדינה.
    הלינץ' המשפטי והתקשורתי נגד נבחרי העם פגע אנושות במוסד הנבחרים.
    במשך הזמן הנבואה גם החלה להגשים את עצמה, ואנשים איכותיים החלו לחשוב פעמיים למה להם להיות חלק מהמערכת.
    במקביל כפה אהרן ברק את ערכיו המעוותים על הממשלה ומוסדותיה תוך שהוא מרגיש מחוייבות לפני הכל לחבריו האנטישמיים באוניברסיטאות באירופה.
    הדמוקרטיה הפכה לדמו-קרטיה כאשר בראשה עומד אדם ''נאור'' עליון כזה שמבין יותר טוב מכולם מה נכון ומה לא.
    הוא מבריק? לא יותר מסטאלין.
    שמו הולך לפניו? אמרנו כבר סטאלין.
    השחיתות מבסדרונות בית המשפט בכל הנוגע למינוי מקורבים לא הייתה עוברת (אופס... כמעט אמרתי בג''ץ) אבל היא אינה כפופה לביקורת כלל.
    פרידמן מחזיר לעם את התקווה.

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    בפס''ד קציר הרס ברק את המדינה

    אבי, 08/04/08 08:24

    מפסק דינו נובע כי היישוב קציר אינו רשאי לקיים ייחוד אידיאולוגי יהודי ציוני לאומי ועליו לקבל כתושב ערבי
    מנצרת. בימי העצמאות הבאים צפוי שמשפחות ערביות המצטרפות ליישוב קציר יניפו דגלים שחורים ויקיימו תהלוכת נכבה ביישוב. ברק גילה בורות ואינו מבין כלל את מושג הגזענות. בהחלט מותר לכפר מוסלמי להחליט על ייחודו הדתי ולקבל רק תושבים מוסלמים וכך גם יישוב יהודי,בדיוק כפי שקיבוצים או ישוב צמחוני דבקים באידיאולוגיה שלהם-שהיא גם''דת''-ולוא יקבלו ובצדק מי שאינו מוכן לחיות לפי אמונתם , ואין בכך שמץ של גזענות. את זה לא הבין השופט ברק, ולפיכך גרם למדינה היהידית ישראל נזק ללא כפרה.

    הגב לתגובה זו

    • וייסד מדינה פלשתינית בכל שטח ארץ ישראל (ל''ת)

      נעמה, 08/04/08 09:01

      הגב לתגובה זו

  • 55.

    הכתומים והגזעניים- יאלללה- לטקבק! (ל''ת)

    אזרח, 08/04/08 08:24

    הגב לתגובה זו

    • למדת מברק אה, להכפיש ולתקוף מבלי לנמק, יישר כוח!

      חחחח מצחיק, 08/04/08 08:34

      המשך בדרך זו ואולי תגיע גם אתה לעליון!!!

      הגב לתגובה זו

    • מה הקשר גזענים? יש פה עניין של גזע?!

      הכל שפיט, 08/04/08 08:36

      שוב תומכי ברק מוכיחים שהם רק טובים בקללות וניאוצים אבל אין בסיס אינטלקטואלי מאחוריהם רק גידופים!

      הגב לתגובה זו

      • בוודאי שיש גזע השמאלנים מפלים את הגזע הכתום

        דור, 08/04/08 08:51

        על רקע צבעו.

        הגב לתגובה זו

    • מה??? מישאל חשין התחיל גם לכתוב טוקבקים (או שזו בכלל בייניש?) (ל''ת)

      ןהקללות אותן, 08/04/08 08:37

      הגב לתגובה זו

  • 54.

    ברק חיסל את מינוי גביזון לעליון כי סיכנה את ''מורשתו''

    די כבר, 08/04/08 08:22

    ועכשיו ברק מנסה לסכל כמו טיל מונחה את פרידמן עם ''אג'נדה'' להחזיר את האיזון שברק הפר בצורה מאסיבית וגסה בין רשויות השלטון!!!
    כל הפרשנות התכליתית הקיצונית של ברק רוקנה מכל תוכן את כוונת והתוכן של הרבה מחוקי הכנסת!!!

    הגב לתגובה זו

    • ברק בלחץ אטומי כי כל הסמכויות שהוא גזל

      צודק, 08/04/08 08:26

      עלולות לחזור לאיזון הנורמלי שלהם, איזון שבו לא הכל שפיט, יש חוק ויש אתיקה ומוסר, לא כל דבר הוא שפיט!!!
      השופטים בעליון לא הוכיח את עצמם כאלו שיוכלים לנצח על שפיטות בהכל.
      השחיתות בעליון זועקת לשמיים!!

      הגב לתגובה זו

  • 53.

    כל הכבוד לשר פרידמן !!!! (ל''ת)

    צחי, 08/04/08 08:20

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    כבודו - דאגת יפה לפרטים מסויימים - לא לחברה כולה

    יופיטר, 08/04/08 08:20

    אל תדאג לא נהיה עולם שלישי - עם בייניש או בלי - ותסתכל סביב הקליקה שאתה חי בה - זה עולם חדש? - אה סליחה זה עולם עליון - קבל התנצלות

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    ביניש צריכה להתפטר!! נפגשת עם שגריר ארה''ב, מדברת עם חברי כנסת?!

    ביניש?!, 08/04/08 08:19

    זה לא הפרה גסה ביותר של הפרדת הרשויות!? ביניש מתקשרת לחבר הכנסת ארדן ומנסה לשכנע לא להציע הצעת חוק מסוימת, זה הפרדת רשויות?!
    בג''צ מתערב במדיניות הממשלה זה לא הפרה קיצונית של הפרדת הרשויות?!

    הגב לתגובה זו

    • מילא זה, מה עם הצבעה עבור חברתה והבוסית של בתה, נאוה בן אור

      דויד, 08/04/08 08:28

      עבור תפקיד של שופטת במחוזי, ניגוד עניינים?! לא אצל ביניש, אצלה אין אף פעם ניגוד עניינים, היא מעבר למוסר של בני אדם פשוטים, זה גם מסביר למה לא הוגש כתב אישום על עבירות המס לכאורה של בעלה שאנשים אחרים יושבים על מעשים פחותים משלו בכלא?! מוזר!!

      הגב לתגובה זו

  • 50.

    חיזקו את ידיו של פרידמן !!! כל הכבוד !!!!

    אורן, 08/04/08 08:19

    הדבר היחיד שטוב בממשלת אולמרט!
    ברק היקר - צא לפנסיה שלך ועדיף היה לך אם פשוט היית שותק.

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    ברק נראה שיש לך אג'נדה? למה אתה מנסה לשמר את האג'נדה שלך?

    מצחיק, 08/04/08 08:18

    הרי לרות גבזיון סגרת את שערי בית המשפט העליון בגלל טענתך לאג'נדה, והנה בעזרת חבר מביא חבר בעליון מה קיבלנו? את אדמונד לוי, עדנה ארבל ודורית ביניש!!

    הגב לתגובה זו

    • מה רצית מאדמונד לוי?!

      רם עמית, 08/04/08 09:36

      נקודת אור בודדת בבית המשפט העליון.
      לגבי שתי הגברות אתה צודק. מקרים ארכיטיפיים של נצחון המרפקים על הכשרון והיושר.

      הגב לתגובה זו

  • 48.

    כולם חשבו תחילה שאתה גאון הדמוקרטיה - עד שהבינו

    שאתה הרס, 08/04/08 08:17

    שלא ידעת שגם דמוקרטיה זקוקה לגבולות. כל מעשייך הם תחבולות.

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    ההיפך מדבריך ברק הוא הנכון

    אבי, 08/04/08 08:17

    צריך לפרק את מערכת המשפח הארורה והמגלומנית שהקמת,כדי להציל את הדמוקרטיה ואת מדינת ישראל.
    הסכנה הנשקפת לדמוקרטיה היא מהתערבות בתי המשפח בנושאים לא להם,ומאפשרויות מטופשות כמו ''זכות העמידה'' ונתינת פרשנות לחוק לפי ראות עיני השופט ולא כוונת המחוקק כפי שעשה בית המשפח לעניינים מקומיים רק לאחרונה.

    אי לכך, כבר קראתי לך מעל דפי אתר מכובד זה: חדל קשקשת.
    לצערנו סבלנו מספיק ממך,מרעיונותיך המטופשים ומהגיגיך במשך למעלה מעשור. כעת,הנח לנו, שב בשקט ותן לפרופ' פרידמן לנסות ולתקן ולו במעט את הנזקים העצומים אותם גרמת בתפקידיך כשופט בית המשפח העליון וכנשיאו של גוף ארור זה.

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    טוב שיש דניאל בגוב המתנשאים בעם-וסימן שפרידמן צודק! (ל''ת)

    קורן נאוה טבריה, 08/04/08 08:17

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    הכל שפיט לא? - אז גם העליונים (ל''ת)

    יופיטר, 08/04/08 08:16

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    ברק באקטיביזם שלו ובדחיית עזרה לחלשים אמיתיים גרם להרס מערכת המשפט!

    דמעות תנין, 08/04/08 08:16

    ברק מתי עזרת לחלש אמיתי? זה שהוא לא הומו או רפורמי? סתם אחד שגר לא בשכונת פאר?
    האקטיביזם השיפוטי של ברק רוקן מתוכן את הפרדת הרשויות בכך שהוא הפך את שתי הרשויות האחרות לעבדים נרצעים של בית המשפט העליון!!!

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    נשקפת סכנה לדמוקרטיה או לברנז'ה שלך??????די לצביעות (ל''ת)

    מיכל, 08/04/08 08:16

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    הפוסל, במומו פוסל!

    מרצהבאוניברסיטה, 08/04/08 08:15

    הנשיא היוצא גרם לחוסר אמון של הציבור בבית המשפט (שזה הרס הדמוקרטיה), ועל ידי הכתבת האג'נדה שלו על כל המערכת, שבזאת הוא מאשים את פרידמן.דחיפת האף של ביה''מ לכל נושא ובצורה מגמתית היא היתה המעשה והקילקול. כעת שהגיע אדם אחר שמכתיב התנהגות אחרת זה לא נראה לו-אני ואפסי עוד.
    פרידמן המיל את המערכת. חזק ואמץ.

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    מזל טוב יש יורש לחשין!! ברק הטילון!

    מני, 08/04/08 08:15

    שימו לב שלברק אין שום נימוק ענייני אחד הכל התקפות והכפשות, ממש כל הכבוד זה נשיא בית המשפט לשעבר שלנו?! זה השופט הדגול ביותר?
    ברק מפחד ש''מורשתו'' של שפיטות טוטאלית'' תיעלם וזה גורם לו לאבד עשתונות!!

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    ריסוק הדמוקרטיה

    צח, 08/04/08 08:14

    מי שמך?
    מי שמוכן להקריב 50 יהודים בשם הליברליזם ראוי שיהיה בבית הסוהר ולא שופט בדימוס
    אל תפחיד אותנו בנבואות הזעם שלך אני מעדיף פחות דמוקרטיה ויותר ביטחון

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    מר ''הכל שפיט'' על איזה הפרדת רשויות אתה מדבר? אה, ברק?

    השופט הוא מלך!, 08/04/08 08:13

    ברק חושב שהכל שפיט, אפילו נושאים פוליטים טהורים הם שפיטים, במצב כזה איך יכולה להתקיים הפרדת רשויות?!

    הגב לתגובה זו

    • הכל שפיט הכל מונח על השפיץ (ל''ת)

      של מר''ץ, 08/04/08 08:15

      הגב לתגובה זו

  • 38.

    הקוזאק הנגזל

    ארז, 08/04/08 08:12

    מסתבר שחופש הביטוי והשקיפות והמנהל התקין תקפים בכל מוסד ובכל מנגנון, ציבורי כפרטי - חוץ ממערכת המשפט.
    מסתבר שהכל שפיט והכל בגיצ, כדבריו של אהרון ברק - חוץ ממערכת המשפט.
    מסתבר שכל המערכות במדינה כפופות לביקורת ולפיקוח - חוץ ממערכת המשפט.

    אין מה לומר... דמוקרטיה במיטבה...

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    מי שלא הבין עד עכשיו למה מינה אולמארט את פרידמן!

    ש.לוין, 08/04/08 08:12

    המינוי של פרידמן מקוון על ידי אולמארט המואשם בכל מיני אישומים. הכוונה של אולמארט לבצע טלטלה נוראית לבית המשפט העליון ליטול ממנו סמכויות ולהפוך אותו לאבק שופטים. ומשפט. אם הכנסת לא תעצור את המהלך הזה יהיה אסון לאומי. ברק צודק.

    הגב לתגובה זו

    • פרידמן הוא משפטן מוערך ברמה עולמית!

      ברק טועה, 08/04/08 08:24

      כל ההצעות של פרידמן נראות הגיוניות ואילו כל הטיעונים של ברק הם לא עניינים ומבוססים על מטאפורות:'' טיל מונחה'' ''פיל בחנות חרסינה'' וכו' וכו, איפה הנימוק הענייני? איפה הבעיה? רק הכפשות ועיוות של המציאות מחבורה של קומבינטורים מושחתים שמפחדים לאבד את מה שהם גזלו מרשויות אחרות ללא כל הצדקה או סמכות!!!

      הגב לתגובה זו

    • טיפש, המינוי של פרידמן רק יכול להזיק לאולמרט ולשיטת האתרוגנות

      הפוך גוטה, הפוך, 08/04/08 08:48

      אם כבר, אז דווקא בית המשפט הנוכחי המהווה לכל הדעות סניף מורחב של מר''ץ, דווקא הוא אמור להגן על אולמרט בנימוקי ''שלום'' ''פיוס הסטורי'' ''התכנסות'' ועוד טיעונים מנצחים מבית מדרשה של שולמית אלוני.
      שינוי מידת המעורבות של בית המשפט והחזרתו לגבולות הדמוקרטיים רק תחליש את כוחה של מר''ץ ולא תאפשר אתרוגנות מאוסה מהסוג שטיאטא את שחיתות שרון מתחת לשטיח.
      פרידמן דווקא מזיק לאולמרט (אבל מיטיב מאוד עם כל שאר האזרחים אולי חוץ מברק וחשין)

      הגב לתגובה זו

    • בהחלט! פרידמן הוא הורס מערכות קלאסי! זה ברור

      שוקי, 08/04/08 08:54

      יצור הרסני שרק גורר איתו ימנים צרי מוח שמחפשים סיבה לרדת על מי שלא אוהב את התנכלות החרדים לחילוניים והתנכלות הימין לדמוקרטיה. מה הפלא? שימו לב לכמות הטוקבקים פה, כנראה של איש אחד אחוז להט נגד ברק.

      הגב לתגובה זו

    • ש. לוין:

      רם עמית, 08/04/08 09:39

      א. עברית קשה שפה?
      ב. איפה אתה חי?

      הגב לתגובה זו

  • 36.

    לברק קשה להפרד מהאג'נדה שלו.

    נתן.ש, 08/04/08 08:12

    סוף סוף בא שר משפטים,המעמיד את העליון על מקומו הראוי.יש כנסת וגם ממשלה בירושלים.

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    לא יאומן זה היה נשיא בית המשפט העליון?! פשוט בושה

    דני, 08/04/08 08:12

    רק התקפות בלי שום נימוק ענייני נגד פרידמן, כי ברק יודע שפרידמן מבחינה אנליטית עולה עליו ולא מדובר בילד!! הטענות של ברק כאילו פרידמן משתמש בטענות שטחיות של הפרדת רשויות זה פשוט אבסורד כי ברק בכלל לא מכיר בהפרדת רשויות אצלו הכיל שפיט?!

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    פיטרנו את זליכה,מרסקים העליון,שולטים במשטרה ובמשפטים,לכן נשלוט לנצח (ל''ת)

    כנופיית קדימה, 08/04/08 08:08

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    אחרי שברק נודע בעולם כפיראט ששדד את הדמוקרטיה הישראלית

    קרן, 08/04/08 08:06

    וכרודף כוח, הרי שבייניש ממשיכה את דרכו ועוד יותר רודפת כוח ופרסום.

    כולכם חבורה של חצופים ששכרון הכוח עלה לכם לראש.

    הדרך שבה אתם מתנפלים על פרופ' פרידמן שעולה על כולכם, מעידה עליכם ועל תרבות החונטה השבטית והתוקפנית שלכם.

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    פרידמן-המשך בריסוק העליון (בשביל זה מנינו אותך)עוד מעט בחירות (ל''ת)

    הכנופיה השלטת, 08/04/08 08:06

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    אם אהרון ברק עצבני אני שמח.כנראה שמשהו מתחיל לזוז (ל''ת)

    מוטי, 08/04/08 08:06

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    אתה הורס את הדמוקרטיה ! (ל''ת)

    שלומי, 08/04/08 08:05

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    ''וישמן ישורון''

    צבי הכהן, 08/04/08 08:04

    כבר למדה תורה ''צדק צדק תרדוף'' אך אנו בני אדם והצדק כולו שלנו ואצלנו הזולת לעולם טועה שוגה אשם חוטא ומחטיא אך אנחנו מלאכים ברים וזכים ישרי דרך אנחנו לעולם פועלים במניעים נכונים הזולת השני האחר שרלטן בור וטועה ..כך לא עובד העולם כלומר רק כך פועל העולם אף אחד אינו טועה לעולם אנחנו צודקים..האומנם?

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    ברק נלחם להמשך פעילותו של סניף מרץ עוקף כנסת ישראל- הבנתם את זה ??? (ל''ת)

    אבי-נו''ש-חיפה, 08/04/08 08:04

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    פרידמן הנו טיל ששיגר אולמרט להרס המערכת לצורך הגנתו האישית.

    עין צופיה, 08/04/08 08:04

    דרך זה כל הדמוקרטיה שלנו בסכנה, כיוון שהמשפט איננו הגוף היחיד שראש הממשלה נטפל אליו ברצונו לכבול את ידיו.
    זה כולל גם את המבקר היועץ המשפטי והמשטרה.
    אדם שקופת שרצים כה גדולה תלויה על גבו לא יכול אלא להיות חשוד בכוונות לא טהורות.

    הגב לתגובה זו

    • בינתים זה המיליה של ברק הוא שמגן על אולמרט האתרוג (ל''ת)

      למה שיהרוס אותו, 08/04/08 08:34

      הגב לתגובה זו

  • 26.

    ''וישמן ישורון''

    צבי הכהן, 08/04/08 08:04

    כבר למדה תורה ''צדק צדק תרדוף'' אך אנו בני אדם והצדק כולו שלנו ואצלנו הזולת לעולם טועה שוגה אשם חוטא ומחטיא אך אנחנו מלאכים ברים וזכים ישרי דרך אנחנו לעולם פועלים במניעים נכונים הזולת השני האחר שרלטן בור וטועה ..כך לא עובד העולם כלומר רק כך פועל העולם אף אחד אינו טועה לעולם אנחנו צודקים..האומנם?

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    פרידמן נלחם נגד הדיקטטורה המשפטית שהנהגת !

    ישמעאל, 08/04/08 08:04

    ברק הוא מגלומן שנוטה לאסוף סמכויות מלוא חופניו ובכך הפך את ישראל ממדינת חוק למדינת צחוק .החלטות לטובת צד אחד בלבד , גזילת סמכויות שלטוניות של הממשלה והכנסת , קביעת עדיפויות לאומיות מבלי להיבחר ע''י הציבור ,סיכון חיי יהודים בעיכוב שטותי של בניית גדרות הפרדה .כל אלה הינן לטעמו , מדיניות נאורה . פרידמן שמנסה להילחם בטחנות הצדק הדיקטטוריות הופך בפיו של ברק למחריב המדינה הנאורה .

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    איך קוראים בעליון בבית משפט לנשיא של מדינת פשע

    חידה, 08/04/08 08:03

    אם זו מדינת פשע ואין משפט צדק אז איך יקראו ..........

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    אהרון ברק - עליך להכיר באחריות הישירה שלך למצב הזה

    ראובן, 08/04/08 08:02

    ומה חשבת ברק, האקטיביזם השיפוטי לא יביא ל''איזם'' נגדי?

    עליך להכיר בעובדות ובאחריותך הישירה: בג''ץ בראשותך איבד את אמונו של רוב הציבור הישראלי. פסיקות תמוהות והתערבות בתחומים פוליטיים הפכו אותו לחרב פיפיות בידי מיעוט פוליטי ואויבי המדינה היהודית שקיבלו אצלך יותר מסעד.

    אם ברצונך לתקן את טעויותיך עליך לעמוד על הבימה הציבורית ולהכות על חטא. טעית בהעדפת ערכים אוניברסאליים על צרכי השעה הבוערים, יצרת מגדל שן המנותק מצרכי הבוערים של העם. בתוך כך פגעת בערך המקודש ביותר: אמונו של הציבור בכך שהמערכת המופקדת עליו דואגת בראש ובראשונה לבטחונו.
    אם ברצונך להציל את בית המשפט העליון דאג לשתף פעולה בתיקון מצב בו קבוצה קטנה של משפטנים מחזיקה בת ערובה מדינה שלמה.

    הגב לתגובה זו

    • הרס אחרי בניה הרסנית

      Jackson, 08/04/08 08:08

      אכן אדון ברק בנה בנין מפואר, אבל בשיטה קלוקלת, שלכל רגע מהוה סכנה שלא תתמוטט עלינו - על כל ישראל, ולכן מה שפרידמן עושה, זה בלית ברירה וכעת הכי טוב!
      הורס את הבניה הקלוקלת שברק בנה, ומנסה להציל מה שניתן להציל, ואח''כ באם יספיק לו זמן, פרידמן יבנה בנין חדש, טוב יותר ויפה יותר!

      הגב לתגובה זו

  • 22.

    פרידמן הוא התרופה למחלה קשה בחברה הישראלית

    יודע, 08/04/08 07:58

    שהיא התנהלות בג''צ.

    הגב לתגובה זו

    • תרופה טובה

      משה, 08/04/08 08:09

      אכן אדון ברק בנה בנין מפואר, אבל בשיטה קלוקלת, שלכל רגע מהוה סכנה שלא תתמוטט עלינו - על כל ישראל, ולכן מה שפרידמן עושה, זה בלית ברירה וכעת הכי טוב!
      הורס את הבניה הקלוקלת שברק בנה, ומנסה להציל מה שניתן להציל, ואח''כ באם יספיק לו זמן, פרידמן יבנה בנין חדש, טוב יותר ויפה יותר!

      הגב לתגובה זו

  • 21.

    ברק! כאשר אתה תשב בחנות החריסינה ותידום, אז תידע מי הפיל האמיתי? (ל''ת)

    אלי, 08/04/08 07:58

    הגב לתגובה זו

    • בנין ברק סתירה

      חיים, 08/04/08 08:09

      אכן אדון ברק בנה בנין מפואר, אבל בשיטה קלוקלת, שלכל רגע מהוה סכנה שלא תתמוטט עלינו - על כל ישראל, ולכן מה שפרידמן עושה, זה בלית ברירה וכעת הכי טוב!
      הורס את הבניה הקלוקלת שברק בנה, ומנסה להציל מה שניתן להציל, ואח''כ באם יספיק לו זמן, פרידמן יבנה בנין חדש, טוב יותר ויפה יותר!

      הגב לתגובה זו

    • הוא לא מבין מה שעשה???

      יעקב, 08/04/08 08:10

      אכן אדון ברק בנה בנין מפואר, אבל בשיטה קלוקלת, שלכל רגע מהוה סכנה שלא תתמוטט עלינו - על כל ישראל, ולכן מה שפרידמן עושה, זה בלית ברירה וכעת הכי טוב!
      הורס את הבניה הקלוקלת שברק בנה, ומנסה להציל מה שניתן להציל, ואח''כ באם יספיק לו זמן, פרידמן יבנה בנין חדש, טוב יותר ויפה יותר!

      הגב לתגובה זו

  • 20.

    ברץ מקפץ בזעם ומגנה את האפשרות שתפורק הדיקטטורה שהקים. (ל''ת)

    אייל, 08/04/08 07:56

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    ברק יצר שתי ממשלות , האחת , ממשלה אשר נבחרה ע''י העם בבחירות .......

    אבו יסמין, 08/04/08 07:56

    דמוקרטיות , והשניה ממשלת על בדמות ביהמ''ש העליון , שנבחר ע''י עצמו בשיטת חבר מביא חבר .

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    סכנה לדמוקרטיה?

    ישראלי מפוכח, 08/04/08 07:56

    או אולי אתה מתכוון לסכנה לחופש התתפרעות של הדיקטטורה השיפוטית?

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    אכן יש סכנה לדמוקרטיה הישראלית

    אזרח פשוט, 08/04/08 07:55

    אבל היא מגיע מצידו של ''שודד הים השיפוטי'' אהרן ברק

    (כך כינה אותו שופט עליון בארה''ב)

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    תיעלם כבר, נמאס ממך. הרסת לכולנו את המדינה

    אבי, 08/04/08 07:55

    וחלקנו שילמו בחייהם בגלל החלטותיך.
    שחצן, יהיר המאוהב בעצמו.

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    ברק - טובל ושרץ בידו (ל''ת)

    עו''ד חיים, 08/04/08 07:53

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    ברק -עוף לנו מהעיניים אתה הבעיה של המשפט בישראל - ופרידמן הפיתרון (ל''ת)

    עמי, 08/04/08 07:53

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    פרידמן כל הכבוד,ברק תפסיק לאיים!! (ל''ת)

    שמעון פת, 08/04/08 07:52

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    ואולי אנחנו כבר מדינת עולם שלישי?

    אבי, עו''ד, 08/04/08 07:52

    הגדרת מדינת עולם שלישי: מדינה שבה שולטים חונטה של אנשים, שקובעים הכל ללא התחשבות ברצון הרוב. העובדה שאתה הוא החונטה הזו, או שאתה חושב שאתה נאור לא משנה את העובדה שזו דיקטטורה שיפוטית. פרידמן רוצה להחזיר את ישראל להיות דמוקרטיה. כל הכבוד לו!

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    פרידמן העם איתך,רוב מוחלט של המשפטנים ועורכי הדין איתך,תמשיך ככה.

    משפטן, 08/04/08 07:52

    ברק מפחד???
    אחרי שהוא לקח סמכויות שלא ניתנו לו??

    אחרי שורה עצומה של פסקי דין שבו הוא שם עצמו כמלך על ישראל??

    אחרי פסקי דין שגרמו לרצח יהודים(פס''ד המגורשים למשל ועוד..)???

    שיפחד..

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    ברק אתה ואהוד (ברק) לא רלוונטיים

    אילן, 08/04/08 07:52

    הנהגתם בשנות ה - 90 העולם השתנה מאז. אתה נשיא בית המשפט העליון שבתקופתו ובגללו צנח מעמדו של בית המשפט. כעת אתה עוזר לבייניש לשבור את השיא שלך. אנא חדל!

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    פרידמן כל הכבוד,ברק תפסיק לאיים!! (ל''ת)

    שמעון פת, 08/04/08 07:52

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    בית המשפט כנושא הדגל.

    אביר שלטון החוק, 08/04/08 07:52

    בית המשפט יכול ללמד את הפוליטיקאים ....

    מרכז הליכוד יכול ללמוד מבית המשפט על המושג חבר מביא חבר.

    מרכז העבודה יכול ללמוד על לויאליות והליכה אחרי המנהיג.

    מרכז ''קדימה'' - פחחחח - יכול ללמוד איך ממציאים יש מאין ואיך לוקחים סמכויות שאין לך.

    וש''ס יכולה ללמוד איך אדם שלא נבחר על ידי הציבור - מי אמר הרב עובדיה? - יכול לנהל את המדינה כראות עיניו - מי אמר ברק?

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    פרידמן המשך הדמוקרטיה אתך

    שרון, 08/04/08 07:50

    ברק עם כל הכבוד וההערכה פנה את הבמה. אין לך שום תפקיד ולא בכדי. אתה פסה את פרמיטיבי ולך אין מושג. זמנך עבר. רוב הציבור הישראלי תומך בפרידמן... (חוץ מקומץ בעלי עניין) שעושה עבודה מעולה ביושר וביעילות מנער את המערכת (אם כי לטעמי לא מספיק). אז תפסיק להגיב בהיסטריה, כי האמירות שלך רק אומרות דרשני ואינן במקומן אנחנו לא חונטה אלא דמוקרטיה ולא ראוי שתהיה מעורב בשיח הפוליטי ותאיים שהכל מתמוטט.

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    לא נראה לי

    ארז - לא עו''ד, 08/04/08 07:45

    דווקא כניסתה של הרשות השופטת עמוק לתחום החקיקה הוא שמקרב את סוף הדמוקרטיה.

    דווקא אובדן אמון הציבור במערכת המשפט הוא שיביא לאובדן הדמוקרטיה.

    דווקא חוסר פלורליזם במערכת המשפט ופסיקות עם גוון פוליטי חד-צדדי מובהק הם שיקיצו את הקץ על הדמוקרטיה.

    לסיכום, טול קורה מבין עיניך - כבודו.

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    דיקטטור ישבת 11 שנה על כס המלכות - וכניראה שלא ניפטר (ל''ת)

    ממך אף פעם, 08/04/08 07:44

    הגב לתגובה זו

    • תגובה אופיינית של שמאלן

      נביל, 08/04/08 23:42

      להפחיד, לאיים, לחרף ולגדף... אין חדש בדברי רודף השררה והדיקטטור הזה.

      הגב לתגובה זו

  • 4.

    איזה דמוקרטיה זאת שבג''ץ הפך את צה''ל נכה

    הדמוקרטיה שלך, 08/04/08 07:43

    כבר להעולם השלישי. מרוב נאורות איבדנו שליטה על הכל.

    הגב לתגובה זו

    • סוף סוף מישהו שמבין עניין!

      פרידמן ג'וניור, 08/04/08 11:17

      ולא כמו כל היפי נפש האלה שמנסים לשמור על הקומבינות בבימ''ש העליון

      הגב לתגובה זו

  • 3.

    הנזק שבג''ץ גרם לדמוקרטיה גדול מכל מה שמישהו אחר מסוגל לעשות (ל''ת)

    אופיר, 08/04/08 07:39

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    אהרון ברק שקרן הוא אש הנחש והוא הפיראט המשפטי שגנב את הדמוקרטיה

    עודד יערי, 08/04/08 07:36

    והשליט עליה דיקטטורה משפטית תוך גניבת סמכויות לבית המשפט העליון.
    פרידמן מסוכן להם כי הוא מצליח לא רק לדבר על מעשיהם הוא גם מצליח לשנות משהוא.

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    תרומתו של ברק

    יצחק, 08/04/08 07:35

    מי שהרס את בית המשפט העליון הוא ברק. מי שמינה מקורבים כידידתו בייניש, והפך את בית המשפט העליון לאחוזה ביזנטית שלא ילין על המערכת הפוליטית.

    הגב לתגובה זו

    • מר ברק , אחדש לך - אנחנו כבר עולם שלישי !! אנחנו מחזקים את ידיכם !!

      יוסי, 08/04/08 08:42

      תמיד יש מה לשפר במערכות , אחרת הן מתנוונות. אם לפרידמן באמת היתה חשובה מערכת המשפט , הוא היה דואג להגדלת מס' השופטים כדי שלא יהיה עינוי דין ומשפטים יסתיימו בזמן סביר ולא ימשכו לאורך שנים.

      מר ברק , אתם מעוז הדמוקרטיה האחרון שלנו , מהפוליטיקאים אנחנו כבר לא מצפים לכלום

      הגב לתגובה זו

      • מסכימה איתך לחלוטין - המתקפות של הטוקבקיסטים נגד בית המשפט העליון

        עו''ד, 08/04/08 09:32

        נובעות מבורות.

        העליון הוא זה שמגן עליכם, זה שמגן על חרויות הפרט שלכם, זה שיהיה שם בשבילכם כשמדינת ישראל תחוקק חוקים דרקוניים שיפגעו בכם.

        עצמאות של בית משפט עליון היא הכרחית לדמוקרטיה.

        הדבר הראשון שהיטלר עשה אחרי עליתו לשלטון היה לפזר את בית המשפט העליון.

        הגב לתגובה זו

        • קשקוש

          אביחי, 08/04/08 11:59

          העליון מגן על אוכלוסיה מאד מסויימת - שמאל מדיני מבית מדרשו של אורי אבנרי, קפטילסיטים, חילונים ומעמד כלכלי גבוה.
          כלומר, כל מי שמנוי להארץ מוגן ע''י העליון.

          אגב, יפה ההכנסה הקטנה הזו של היטלר לעניין.
          אין כמו שימוש בשואה כדי להזנות את הטיעון שלך...

          הגב לתגובה זו

        • אתה מדבר על האופן שבו בית המשפט אמור לתפקד ולא על מה שקורה בפועל (ל''ת)

          דינה, 08/04/08 12:08

          הגב לתגובה זו

        • התפיסה המרושעת של ברק נחשפת בשורה אחת:

          אדם חושב, 08/04/08 12:38

          הוא מצוטט כאומר: ''אם זה היה נשאר בגדר סכסוך בין שני אנשים, לא הייתי מתערב''.

          יש לי חדשות בשבילך אדון ברק:
          המערכת החברתית נועדה לשרת את האדם באשר הוא.

          ''דין פרוטה כדין מאה'' - אם רמסת היום אדם אחד אין שום סיבה שלא תרמוס מחר מאה אנשים, ומחרתיים עשרת אלפים.
          וכל זה לא תיאורטי. כל זה קורה כאן, בימים אלה, בגבולה הדרומי של מדינת ישראל מודל 2008.

          מה זה אם לא אדם שבכלל לא מבין את תפקיד המשפט? את תפקיד התארגנות בני האדם הקרוייה ''מדינה''?

          כל אדם שרוצה שחייו יהיו שווים משהו, עליו להתקומם כנגדו ונגד תפיסת העולם המרושעת שהוא מייצג.

          הגב לתגובה זו

      • אם לנשיאה יש זמן לככב בתוכנית טלויזיה, להפגש עם שגרירים ולנסוע לחו''

        ל, 08/04/08 12:06

        אז מדוע יש צורך בהגדלת מספר השופטים?

        ואיך ישפרו את המערכת אם אתם מתנפלים על כל נסיון לשפר אותה?

        נוח לכם להמשיך עם חלוקת הג'ובים למקורבים.

        הגב לתגובה זו

    • האזרח הקטן נקטש בסחבת של בית המשפט

      אזרחית, 08/04/08 09:05

      אני כותבת בשם האזרח הפשוט שנגרר שנים על-גבי שנים, בבתי משפט, ולא מגיע לדין צדק, ושופטים לא עושים את העבודה ולוחצים לפשרה, שבד''כ ע''ח אחד הצדדים, וכל הסחבת של חודשים ושנים.

      הגב לתגובה זו

      • זה מה שקורה שיש 400 שופטים ומליון תיקים חדשים בשנה

        עו''ד, 08/04/08 11:48

        האשם בסחבת היא לא רק ''בית המשפט'', זה הרבה פעמים גם עורכי הדין המתדיינים וגם המדינה שלא מקצה מספיק שופטים למדינה שבה נפתחים מליון תיקים חדשים מדי שנה שבהם מטפלים 400-500 שופטים.

        הגב לתגובה זו