• 41.

    מלך!!

    טלי, 16/02/09 21:40

    פרופ' שטרן היה המרצה שלי לדיני תאגידים, אדם שיש להעריך ולהעריץ ורק ללמוד ממנו.
    אדם משכיל, שנון ונעים.
    כן ירבו כמותו.

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    שנון ומחכים (ל''ת)

    אורח, 10/04/08 10:24

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    אני מכיר את האפסון הזה, הוא נופל בכל ויכוח כעלה נידף

    קולגה, 09/04/08 14:11

    מה שכן יש לו פה גדול ולשון ארוכה. כמובן שהוא שמאלן כמו בריה בשבתון של תכנית החומש ולכן הוא אהוד בקרב האקדמיה.

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    קלעת בול!

    לימור, 09/04/08 10:36

    רם,

    אני לא יודעת איך ומאיפה אבל שוב צלחת בלהביא מרואיין חינני, מעניין, שנון והכי חשוב- דוגריסט (;

    סחתיין!

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    מדהים!!!

    נתניהו, 09/04/08 10:01

    אחד הטובים. מעניין...

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    ושוב מרואיין אשכנזי! (ל''ת)

    נחמ נחמן ביאליק, 09/04/08 05:41

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    המדור של השליפות זה המדור שאני הכי אוהב.

    ליאור, 08/04/08 23:17

    כרגיל אהבתי. כל הכבוד ירעם.

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    מושלם! פשוט מושלם

    מוריה, 08/04/08 22:47

    כל הכבוד ירבו כמותך

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    ירעם חג שמח וכשר!! (ל''ת)

    ארז ב, 08/04/08 22:27

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    שנינות ולא מנהיגות

    שי לוי, 08/04/08 21:02

    איש חכם אך לא מנהיג!
    חושב שבתחבולות מילוליות ומחשבתיות ניתן לפתור בעיות אמיתיות...זה לא הולך ככה בכלל
    ופתיחות צריכה להיות אמיתית לא רק במילים...

    הגב לתגובה זו

    • צודק. הוא עוד אחד שרוקד מה יפית לחילונים

      חוכמולוג כיפתי, 08/04/08 23:45

      אנחנו הדתיים נבחרנו להיות מלכי המלכים של ארץ ישראל וכולם צריכים לשרתנו. אם לא הולך עכשיו, נשחק אותה כאילו חברים של החילונים עד שנסמם אותם לגמרי.

      הגב לתגובה זו

  • 31.

    ובשכנות ל....! בגבעת שמואל מה יש לנו? או אלפרונים,או פשיסטים (ל''ת)

    זמריר בן לביא, 08/04/08 18:56

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    איש משכמו ומעלה - נמצא גבוה מאוד בדירוג המרצים שלי (ל''ת)

    משפטנית, 08/04/08 18:54

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    לא הבנתי מה היחס שלו לרב אלישיב

    יוסי, 08/04/08 18:03

    הנקודה באמצע המשפט מפריעה לי.
    האם המושג ''גדולה וענוה בכתר אחד'' מתייחס לרב אלישיב
    או שמא להלל הזקן כך שהוא לא מייחס זאת לרב אלישיב.

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    אידיאולוגיה של בינוניות?

    סיסרא, 08/04/08 17:20

    אין בעיה עם מי שקשה לו לקיים את כל המצוות, אבל שיודע שאין לו כוח. אבל אידיאולוגיה של בינוניות?
    הערצה של הדמוקרטיה ושל האקדמיה, לא ברור אם העמדות שהוא מייצג הם של חילוני שמקיים קצת מצוות או של דתי בלי לב לבורא עולם.
    ועוד לקרוא זה ''מורכבות''! סתם מכבסת מילים.
    דתיי 'מה יפית' אתם כבר פאסה! השקר מריח מקילומטרים

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    משטרת השבלונות פועלת במשנה מרץ ( ''סליחה'' על השימוש במילה האחרונה)

    עם הבכי-רע, 08/04/08 17:15

    כל מי שמתבטא באתר ואינו מחקה את פרופ' וייס או ברוך מרזל , יש ''נקטל'' ע''י נוטרי הדת ויהודיותו/דתיותו מבוטלת או לועגים לו !

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    איש מאוזן ומלומד. יישר כוחך! (ל''ת)

    איריס, 08/04/08 16:14

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    חכמתו ותבונתו של איש זה מרשימה עד מאוד. הלואי כל הדתיים עשירית ממנו

    שמרן ימני, 08/04/08 16:06

    למרות חילוניותי, לו היו כל הדתיים כאיש זה, הייתי מסכים למדינת הלכה - מותנה כאמור בפוסקי הלכה אמיצים, כפי שמקווה הנ''ל, אך כולנו יודעים שפוסקי הלכה בימנו, ו''אמיצים'' הם תרתי דסיתרי. כולם הוקפאו לפני כמה מאות שנים ומסרבים לתת להלכה להמשיך ללכת ולהוליך, אלא מקפיאים אותה יחד איתם.

    וכשההלכה קפואה, אנכרוניסטית, תקועה בימי חז''ל ומתעלמת מחיל''א (חכמינו יבדלו לחיים ארוכים), כאילו כל החכמה האנושית נסתתמה פעם, מזמן, ועלינו רק לחיות לאורם של פסוקים קדומים, וכשהיא מלאה בסתירות מובנות לחיים בימינו, אני נשאר חילוני.

    מה גם שרוב מוחלט של הדתיים אפילו לא מסוגלים להבין את מה שהוא אומר.

    הגב לתגובה זו

    • שקר=תבונה, טמטום=השכלה, בורות=חכמה

      גורג אורוול, 08/04/08 17:16

      לא היה שום דבר קוהרנטי שהיצור הזה אמר, מלא סתירות שגם ילד בן 3 יבחין בהן. מדינת הלכה תקום לפי ההלכה ולא לפי הזיות של שמאלן מטורלל שסותר את עצמו בכל שני משפטים.

      הגב לתגובה זו

  • 24.

    אדם צנוע ומדהים!! כן ירבו כמותו

    מיקי, 08/04/08 15:59

    לא מסכים עם הכל אבל בטוח שהכל מרצון טוב וכחמה רבה

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    מה הקשר שלו לתורה ואמונה??מי הוא שיחלוק על תורה???? (ל''ת)

    צפניה, 08/04/08 15:35

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    זכויותיו של יגעל (כן, כן) עמיר

    שפוי, 08/04/08 15:19

    הזכות היחידה שיש לו הי לחיות, וגם היא בקושי, רק כי אין בישראל עונש מוות על רצח!!!

    הגב לתגובה זו

    • אינך ראוי ללקק את כפות רגליו של גואל ישראל (ל''ת)

      מהטבח מאלטלנה, 08/04/08 17:17

      הגב לתגובה זו

      • מה מבשל השף הטבח מאלטלנה ? צימאס? (ל''ת)

        בני פרקש ז'בוטי, 08/04/08 19:30

        הגב לתגובה זו

  • 21.

    השליפות שלי

    נתן הבבלי, 08/04/08 15:17

    פרופסור למשפטים - קשקשן במילים מהודרות, אילן סרק שקולו הולך. ולעצם הענין, על יהדות ודמוקרטיה: אם היהדות היתה יהדות, והדמוקרטיה היתה דמוקרטיה, הן היו שותפות בלב ונפש. אבל כשהדמוקרטיה מתממשת באמצעות אריתמטיקה פרלמנטרית המתבססת על שוחד פוליטי (ע''ע הסכם אוסלו, שאושר בקולות המיצובישי הגנובים), וכאשר היהדות היא ''קולך'' - לא יגורו לעולפם דמוקרטיה ויהדות בכפיפה אחת.

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    איזה כוכב!!!!

    מיכל, 08/04/08 14:24

    מזמן לא קראתי תגובות חדות, מנומקות ומגובשות מחד גיסא וגמישות ומעידות על פתיחות מחשבתית מאידך גיסא,אינטליגנטיות, משעשעות וכל כך לא אקדמיות- יבשות . חבל שהוא אינו מעורב מספיק בעשייה ציבורית יותר. חסרים בשטח אנשים חכמים כמותו.

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    נסחף. אינו מכיר את מקומו!

    לא אויבער חכם, 08/04/08 14:09

    אדם שבאמת משוכנע שהוא חכם יותר מדוד המלך, רבי יוחנן בן זכאי, רבי יוסף קארו, רבי נחמן מברסלב והרבי מליובאוויטש.
    אל ישכח כבודו, שכש'נפשי כעפר לכל תהיה' אזי 'פתח לבי בתורתך'...

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    נסחף. אינו מכיר את מקומו!

    לא אויבער חכם, 08/04/08 14:09

    אדם שבאמת משוכנע שהוא חכם יותר מדוד המלך, רבי יוחנן בן זכאי, רבי יוסף קארו, רבי נחמן מברסלב והרבי מליובאוויטש.
    אל ישכח כבודו, שכש'נפשי כעפר לכל תהיה' אזי 'פתח לבי בתורתך'...

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    נסחף. אינו מכיר את מקומו!

    לא אויבער חכם, 08/04/08 14:09

    אדם שבאמת משוכנע שהוא חכם יותר מדוד המלך, רבי יוחנן בן זכאי, רבי יוסף קארו, רבי נחמן מברסלב והרבי מליובאוויטש.
    אל ישכח כבודו, שכש'נפשי כעפר לכל תהיה' אזי 'פתח לבי בתורתך'...

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    נסחף. אינו מכיר את מקומו!

    לא אויבער חכם, 08/04/08 14:09

    אדם שבאמת משוכנע שהוא חכם יותר מדוד המלך, רבי יוחנן בן זכאי, רבי יוסף קארו, רבי נחמן מברסלב והרבי מליובאוויטש.
    אל ישכח כבודו, שכש'נפשי כעפר לכל תהיה' אזי 'פתח לבי בתורתך'...

    הגב לתגובה זו

    • פרימיטיבסקים

      מהטמה, 08/04/08 19:19

      מי אלו חבורת הניאנדרטלים שהזכרת ?
      מה הם בכלל ידעו ומה יש ללמוד מהם?

      הגב לתגובה זו

  • 15.

    עוד צד''רניק במסווה של משכיל חושב (ל''ת)

    יהודה, 08/04/08 13:52

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    הדת היהודית שוללת מכל וכל ערכים של חופש,שיויון ודמוקרטיה ולכן

    סתירה מהותית, 08/04/08 13:44

    מר שטרן טועה ומטעה.אני לא רוצה להגיד מילים חריפות יותר על מיפה המציאות הזה כי היהדות בת זמננו יותר משהיא אור לגויים היא חושך............

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    ערבים - אוייב

    שליפות עם נתי, 08/04/08 13:43

    כבר 100 שנה
    וכך צריך להתיחס אליהם

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    החב''דניקים המשתמטים משירות צבאי הפכו לתנועה המסכנת ומסוכנת

    צודק, 08/04/08 13:35

    למדינת ישראל כשהם עוטים על פניהם מסיכת נחמדות המסתירה את הלאומנות התיאו-פשיסטית שלהם.

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    גם נאור וגם הומור

    יהודית, 08/04/08 13:28

    הסושי-מצויין
    נינט-קצת יותר מדי
    ברסלב-מתוק
    כל השאר-שאר רוח

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    לאחר שהוא מגדיר את חסידות חב''ד בצורה אמיתית

    יוסף, 08/04/08 13:25

    לא הבנתי בסוף מה הכוונה ''מסוכנת'' למעליותא או לשלילה?

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    אין עליו, אלמד ממנו כמה משפטי מחץ

    ברגרברגר, 08/04/08 13:13

    עשית לי את היום

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    השפם של המזרחיסט הרפורמי הזה מזכיר את סטאלין

    פורמלין, 08/04/08 12:49

    ואילו הקשקושים שלו מזכירים את גבלס

    הגב לתגובה זו

    • כדאי שתבדוק את הזכרון שלך.

      מחנך, 08/04/08 14:56

      ובאותה הזדמנות, גם את החינוך הקלוקל שקיבלת.

      הגב לתגובה זו

    • ודברי הבלע שלך מזכירים את המגזר שלך

      צורה לכם, 08/04/08 15:34

      שעסוק רק בליבוי שנאה בעם.

      הגב לתגובה זו

  • 7.

    מה הרב סולוביצ'יק באמת חושב!

    יהודי פשוט, 08/04/08 12:47

    שלא יעבדו עליכם.
    מי שרוצה לדעת מה הדעה האמיתית של הרב סולוביצ'יק צריך לקרוא את מאמרו ''זה סיני'' המובא בקישור הבא:
    http://www.katif.net/art.php?table=jew1&id=838

    הגב לתגובה זו

    • מאוד מודה לך על הקישור

      מצאיהו, 08/04/08 17:55

      כמי שלא היה חשוף לתורתו של הרב סולביציק אני מאוד מודה לך על הלינק, הדברים כדורבנות ומדברים בעד עצמם!

      הגב לתגובה זו

      • מצטרף לתודות, מאמר יסוד. (ל''ת)

        שלומי, 09/04/08 22:45

        הגב לתגובה זו

    • למה פעם אחר פעם אתם מצטטים רק מאמר אחד? (ל''ת)

      אורי, 09/04/08 14:26

      הגב לתגובה זו

      • כי שם הוא כותב את האמת שכואבת לכם. מצטער. (ל''ת)

        באמת חבל, 09/04/08 16:51

        הגב לתגובה זו

  • 6.

    אם זה היה נסיון לדחוס כמה שיותר שקרים לכמה שפחות שורות - הצלחת

    מלמד לשונו שקר, 08/04/08 12:08

    ככה זה אצל ''אקדמאים'' ועורכי דין אוכלי החינם, אומרים ''מציאות מורכבת'' ומתחילים לשקר כאילו אין מחר.

    היהדות היא אמת ללא פשרות, העורך דין הליצן הזה שפולט מילים נבובות לאויר העולם הוא בדיוק ההיפך מהאמת וכתוצאה מכן מיהדות.

    הגב לתגובה זו

    • ומהי היהדות?

      כן ירבו כמותך, 08/04/08 15:42

      הרב אלישיב?

      אולי עובדיה יוסף?

      אולי בכלל מרכז הרב?

      בעצם... במחשבה נוספת יכול להיות שזה בכלל נטורי קרתא?

      אבל אין ספק! אמת ללא פשרות!!

      הגב לתגובה זו

      • כל אלה זרמים לגיטימיים ביהדות שמתבססים על חקר האמת

        סרגיי, 08/04/08 17:21

        מה יש להשוות לעו''ד הבריון המילולי המשופם שפשוט משקר בלי עכבות. היהדות אינה שקר והאיש הנבוב הזה הוא שקרן.

        הגב לתגובה זו

  • 5.

    איזה שפיץ! (ל''ת)

    אורנה, 08/04/08 12:06

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    מרתק

    אחת, 08/04/08 11:02

    נהנתי לקרוא. גם אם אני לא מסכימה לכל הדברים, כיף לקרוא ראיון עם אדם משכיל, בעל כושר אבחנה עם קורטוב של שנינות.

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    יהודי מאמין אמיתי - חכם ורציני

    ישי, 08/04/08 11:01

    קולה של שפיות דתית

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    כל כך נהניתי לקרוא את הטור הזה

    ישראלית, 08/04/08 10:58

    תשובות מלאות חוכמה וחסד.

    הלוואי שירבו אנשים כמו פרופ' שטרן בקרב חילונים ודתיים גם יחד.

    הגב לתגובה זו

    • ''חכמה וחסד'' ממש שקייקספיר (ל''ת)

      מקבת', 08/04/08 11:18

      הגב לתגובה זו

      • הוא בטח לא עומד ברף שנאת ישראל של העדה שלך

        ללי, 08/04/08 15:36

        לא כולם יודעים לשנוא ולהשניא כמוכם. למזלנו.

        הגב לתגובה זו

    • מרצה מבריק (ל''ת)

      דוד, 08/04/08 15:55

      הגב לתגובה זו

  • 1.

    שקר שחוזרים עליו הרבה פעמים

    אישיהודי, 08/04/08 10:06

    מתפתים לחשוב שזו אמת. ממתי היחס לגר מתייחס לאלו שרוצים להשמידנו?
    גיבוב מלים וסיסמאות כאשר המוסד שהוא בין העומדים בראשו עושה הכל בשביל להגיע למדינת כל אזרחיה

    הגב לתגובה זו

    • וואלה! צודק! (ל''ת)

      איש אמת, 08/04/08 11:16

      הגב לתגובה זו

    • הפוזל במומו פוסל (ל''ת)

      מר ננשוף, 08/04/08 13:49

      הגב לתגובה זו