• 96.

    מרבית השינויים מבורכים-אחד בעייתי

    אילן חטאב, 09/04/08 13:10

    פרידמן חותר להחזיר את סמכות מינויי של היועץ המשפטי לממשלה לידי הפוליטקאים
    כל עוד היועץ הוא גם זה שמחליט בעניין העמדתם לדין של פוליטקאים זה מזמין שחיתות בבחירת היועץ
    נכון שגם השיטה הקיימת-בה היועץ תלוי בשופטי העליון בדבר קידומו לעליון פסולה אף היא
    מינוי היועץ בעייתי בגלל שתפקיד היועץ בעייתי:לא יתכן שמי שאמור להגן על הממשלה בבג''ץ הוא זה שאמור להעמיד לדין שרים ונבחרי ציבור שסרחו
    טונות של דיו נשפכו על הבעייתיות הזו אולם דבר לא נעשה לשינוי-מן הסתם כי לכל מי שיכול לשנות יש אנטרס דוקא במצב הקיים
    היועץ הוא לממשלה וככזה הממשלה היא זו שאמורה למנותו,אך מדוע לעזאזל לא נוטלים ממנו את כובע ראש התביעה הכללית ומעבירים אותו לפרקליט המדינה?
    כמו כן מדוע לא קובעים בחוק שהיועץ לא יוכל לכהן בעליון[או לפחות תקופת צינון של מספר שנים] על מנת למנוע ניגוד עניינים?

    לעניות דעתי זו אחת הבעיות הקשות ביותר במדינה[אם לא הקשה ביותר] בתחום המנהל התקין ושינוי יוכל להתרחש רק באמצעות התקוממות עממית[אין הכוונה לאנטיפאדה ]
    רק דרישה ממושכת ובלתי מתפשרת של המונים [באמצעות הפגנות,אימלים לנבחרי ציבור וכו''] תוכל לשנות אבסורד זה

    אם למישהו יש רעיון פרקטי כיצד לקדם שינוי שכזה אשמח לשמוע ולפעול:
    במידה ונצליח בכך אז הפרויקט הבא:חוקה לישראל
    אבל פרה פרה

    הגב לתגובה זו

  • 95.

    ברק עוף לנו מהעינים כמה נזק אתה עוד

    ש.הכנעני, 08/04/08 15:14

    רוצה לגרום לבית המשפט העליון.
    אתה כבר לא שם זמן רב אך החלטת
    להמשיך להרוס את בית המשפט מבחוץ.
    הורדת את רמת הויכוח לרמה של
    פרחחים ברחוב.
    הורגלת והירגלתם את כל שרי המשפטים כי הם החותמת גומי שלכם
    ומי שמדבר על בית המשפט פוגע בשלטון החוק.
    בהתבטאויותך אינך מועיל לבית המשפט נהפוך אתה גורם לו נזק בלתי הפיך.אתה כמו גודע הידיים מתנהלים כאילו בית המשפט הוא ירושה של הסבתא שלכם.
    די נמאסתתתתתתתתתתתתתתתת
    בייניש התפטרייייייי

    הגב לתגובה זו

  • 94.

    לברק קשה לקבל שינויים (ל''ת)

    פקק תנועה, 08/04/08 15:10

    הגב לתגובה זו

  • 93.

    פרידמן העם איתך!!!! (ל''ת)

    אהרלה, 08/04/08 14:24

    הגב לתגובה זו

  • 92.

    ברק,תיקון עושים ע''י שינוי, לא בסתימת פיות המבקרים! (ל''ת)

    גל, 08/04/08 13:50

    הגב לתגובה זו

  • 91.

    הבגץ נכנס לקרביים של המדינה בשם זכויות אדם הפקירו אותנו

    יעל, 08/04/08 13:07

    ברק תשנן הייטב את מה שכתב עלייך פוזנר גם הוא משפטן בעל מוניטין
    ונאור לפחות כמוך!

    הגב לתגובה זו

  • 90.

    עוד לא קם שר משפטים משכמו ומעלה כמו פרידמן! (ל''ת)

    שירה, 08/04/08 13:04

    הגב לתגובה זו

  • 89.

    חשין:''לברק חשוב יותר הדימוי המשפטי באירופה מאוטובוס שיתפוצץ'' (ל''ת)

    m-16, 08/04/08 13:02

    הגב לתגובה זו

  • 88.

    ברק,תהיה עקבי: הכל שפיט אז גם אתם! (ל''ת)

    טלי, 08/04/08 13:02

    הגב לתגובה זו

  • 87.

    פרידמן היא נכס לעם ישראל על אפך וחמתך ברק! (ל''ת)

    ענת, 08/04/08 13:01

    הגב לתגובה זו

  • 86.

    פרידמן הוא היתרון היחיד של הממשלה הזאת! (ל''ת)

    רוני, 08/04/08 13:00

    הגב לתגובה זו

  • 85.

    העם עם פרידמן - די לרודנות השיפוטית (ל''ת)

    שמואל, 08/04/08 10:58

    הגב לתגובה זו

  • 84.

    לממשלת אולמארט יש זכות קיום רק בזכות פרידמן (ל''ת)

    שי, 08/04/08 10:04

    הגב לתגובה זו

  • 83.

    לחקור איך בל''ד השתלטו על העליון (ל''ת)

    m-16, 08/04/08 10:03

    הגב לתגובה זו

  • 82.

    חייבים לפרק את סניף מר''ץ-בל''ד בעליון

    קרל גוסטב, 08/04/08 10:02

    שלב שני להעמידם לדין

    הגב לתגובה זו

  • 81.

    החונטה התרגלה שמתיחסים אליהם כ''בני אלים'' (ל''ת)

    m-16, 08/04/08 10:01

    הגב לתגובה זו

  • 80.

    פרידמן צודק

    אבי, 08/04/08 08:40

    יש לתקן ובדחיפות את מערכת המשפט,כדי שלא תהיה מה שהיא היום מערכת משפח.
    כך ששופט בכל ערכאה שהיא יכול לפרש את החוק כרצונו,גם אם ברור לו שכוונת המחוקק הנה שונה לחלוטין מפרשנותו.
    כו כן,יש להבהיר למערכת זו את גבולותיה ולא לאפשר לה להשתולל כמו שהיה בימי ברק ולחדור לתחומים לא לה,בשם נורמות והגדרות ''האדם הנאור'' כפי שהגדיר ברק.

    יבורך כל שר משפטים שיגדע את המערכת הרקובה הנמצאת היום במדינת ישראל והקרויה מערכת המשפט,שלצערי אינה אלא משפח ותו לא.

    אגב ברק נקרא בפי שופט עליון אמריקאי,שאין חולק ששם מערכת המשפט הנה מפותחת וברמה לא פחותה מכאן ''שודד ים משפטי'' או ''פיראט משפטי'', וכדאי לזכור זאת כששומעים את הגיגיו, כדי להבין אל מה הוא חותר.

    הגב לתגובה זו

  • 79.

    פרידמן , העם יהיה איתך כל עוד לא תנסה להציל את המושחתים !

    ישמעאל, 08/04/08 08:16

    החשש של בית המשפט העליון הוא ,שלא יילקחו ממנו הסמכויות שהוא גזל מהרשות המבצעת והמחוקקת . הוא חושש גם מהמגמה לבחירת שופטים דמוקרטית יותר ולא מאפיונרית חוקית .החשש של הציבור הישראלי שפרידמן לא ינסה לכופף את החוק למען אלו שמינו אותו { אולמרט וכנופייתו } . כל עוד שפרידמן יפעל בתום לב בשני נושאים אלה , הציבור יתמוך בו .זכורים לנו לטוב כל שרי המשפטים שניסו לפעול נגד בית המשפט העליון ותפירת התיקים נגדם .

    הגב לתגובה זו

    • אין כנופיות אנו רוצים משפט הוגן לכולם.

      נתן.ש, 08/04/08 08:39

      ולא טריבונה על בסיס פוליטי.

      הגב לתגובה זו

    • ומה מביא אתך לחשש כזה?

      אילן חטאב, 09/04/08 11:35

      אני לא ראיתי שום ניסיון של פרידמן להגן על אולמרט
      בכלל אולמרט נחשד בשוחד ואין דבר וחצי דבר במשנתו של פרידמן שמונע מזרועות החוק לטפל בחשדות לשוחד של מן דהוא
      משנתו של פרידמן ידועה למערכת משפט שנים רבות והיא מנוגדת למשנת ה''הכל שפיט'' של ברק
      נכון שיש גם מניע אישי באמביציה שלו-[פסילתה של השופטת רות גביזון לעליון רק בגלל שדגלה במשנתו ]
      אך אין בכך פסול כי האמביציה מופנית בדיוק למשנתו
      בנוסף פרידמן חותר לפרולריזים בעליון שיתאפשר רק אם הם יפסיקו למנות את חבריהם -מה שיעצור את הסחף באמון הציבור
      אולמרט יכול לצפות מפרידמן ליותר חופש פעולה שלטוני[בעיקר בתחום המדיני] אך בשום פנים לא למשוא פנים בפרשיות בהם הוא נחשד-עצם העלאת החשש מהווה הטלת דופי באחד העילויים המשפטיים בארץ שטרם דבק בו רבב

      הגב לתגובה זו

  • 78.

    ברק וחיישין אוחזים ברסן העליון חרף היותם בדימוס! (ל''ת)

    זה האבסורד, 08/04/08 08:12

    הגב לתגובה זו

  • 77.

    יחזקאל בייניש חסין משפט ולא ''שפיט'' בגין גניבה (ל''ת)

    הוכח בעליל, 08/04/08 08:10

    הגב לתגובה זו

  • 76.

    המשך בפעלך המסור לריסוק העליון,כולנו אחריך (ל''ת)

    כנופיית קדימה, 08/04/08 08:09

    הגב לתגובה זו

  • 75.

    כשעונים לך - זה לא אומר שאין חופש דיבור

    רוני, 08/04/08 07:36

    זה שבית המשפט העליון או אנשים שקשורים לו לא מסכימים עם פרידמן, עונים לו ומתנגדים ליוזמות שלו -- עדיין לא אומר שאין חופש דיבור. הוא אומר כל מה שהוא רוצה וגם יכול לתכנן ןלנסות לעשות כל מה שהוא רוצה -- ולדורית בייניש יש זכות מלאה לענות לו ולסכל את נסיונותיו. הגיע הזמן להפסיק עם דמגוגיה זולה ואווילית.

    הגב לתגובה זו

    • זוכר את משוב השופטי שברק התנגד לו ? אזכיר לך:

      אזרח שומר חוק, 08/04/08 07:48

      עורכי הדין מילאו משוב ובו העניקו ציונים לשופטים. ברק התנגד בתוקף. זה השופט שחושב שהוא מעל לכל ביקורת. השופט לנדוי אמר עליו שהוא מנותק מהמציאות ומהעם. השופט ברק אינו האורים והתומים של הצדק האנושי . ממש לא. אין כל פגם בקביעה שלא יהיו שופטים זמניים בעליון. להפך.

      הגב לתגובה זו

    • זו הבעיה יקירי, הם לא עונים לו. הם רק מגדפים אותו ומתגוללים עליו. (ל''ת)

      נו!! שיענו כבר, 08/04/08 08:31

      הגב לתגובה זו

      • מילא מקללים

        אילן חטאב, 09/04/08 12:17

        מה שגרוע יותר שהם מהלכים אימים על הציבור:''הרס הדמוקרטי'' ''סוף לשלטון החוק'' וכו''
        וזה גרוע אפילו מהגידופים

        הגב לתגובה זו

  • 74.

    השופט ברק מזכיר לי את הרב עובדיה:

    דוד מלכי, 08/04/08 07:32

    אין ממש הבדל בין הרב עובדיה לשופט ברק. שניהם מאמינים בכל נימי נפשם שהם ורק הם מבינים את התורה. שמשמיים ניתנה להם, ורק להם, חכמה ובינה יוצאי דופן. ואוי לנו ואחריתנו אם לא נשמע בקולם.
    בסה''כ , ובסופו של דבר, הם שני צידיה של אותה מטבע המסכנת את מרקם החיים הדמוקרטיים בישראל.

    הגב לתגובה זו

    • איך זה שאתה מרשה לעצמך לברבר

      חבל עליך, 08/04/08 11:59

      בלי לדעת עובדות!!!

      לפני שאתה משווה השוואות על סמך אפס ידע.

      לך תלמד כמה מסר הרב עובדיה את נפשו על עם ישראל (גם עליך).

      אחרי שתבין,
      תדבר (או שתשתוק מבושה)

      הגב לתגובה זו

  • 73.

    פרידמן למה אתה מלכלך על אלוהים??

    נעמן המטורלל, 08/04/08 07:12

    אתה גדול
    ברק העליון ושופטי העליון לא אמינים

    הגב לתגובה זו

  • 72.

    פרידמן, העם איתך ומעריך מאד

    חבר העבודה, 08/04/08 06:47

    את מאמציך לשקם את מערכת המשפט

    הגב לתגובה זו

  • 71.

    כמאמר הנביא...

    בניהו, 08/04/08 06:32

    ''ויקו למשפט והנה משפח''
    לקחת להם את הצעצוע...
    חוק זה לא משחק.
    חזק ואמץ פרופסור נכבד. אל תירא ואל תיחת.
    אולי פגעת באגו ובשחצנות של כבודם... אבל זה התבקש מזמן.
    תבורך על היוזמה.

    הגב לתגובה זו

  • 70.

    דניאל בגוב המתנשאים בעם-האיש הנכון במקום ובזמן הנכון! (ל''ת)

    קורן נאוה טבריה, 08/04/08 06:15

    הגב לתגובה זו

  • 69.

    כבוד השר ,צריך שכפץ להגנה מיפנה החבורה התיקשורת שמגינה על החברי (ל''ת)

    לכל חונטה יש, 08/04/08 05:56

    הגב לתגובה זו

  • 68.

    זימבבווה וישראל תאומות. השופטים דוחים את הפסד מוגבווה בבחירות כי

    העולם השלישי, 08/04/08 05:39

    הם מתפרנסים מהמושחת,

    כך גם העליון של ישראל התאומה.

    הגב לתגובה זו

  • 67.

    יבורך שר המשפטים,המבצע שינויים ברוכים (ל''ת)

    נתן.ש, 08/04/08 04:59

    הגב לתגובה זו

  • 66.

    צודק במאה אחוזים (ל''ת)

    אלי, 08/04/08 04:59

    הגב לתגובה זו

  • 65.

    אים אזרח מין השורה היה מתבטה כמו ברק נגד שר ,השב''כ היה עוצר אותו (ל''ת)

    מנהיג סומליה, 08/04/08 04:53

    הגב לתגובה זו

  • 64.

    פרידמן - גאון. סוף סוף מישהו אומר את האמת המרה על על בית משפט

    ערן, 08/04/08 04:44

    התחתון.

    הגב לתגובה זו

  • 63.

    אים בג'צ' ימשיך להתקיים במתקונתו, מדינת היהודים לא (ל''ת)

    הפליסטינים לא, 08/04/08 04:43

    הגב לתגובה זו

  • 62.

    מערכת המשפט לוקה בחסרים אך פרידמן ושולחו ראש הממשלה הנוכחי

    אזוב הקיר, 08/04/08 03:31

    אינן הפיגורות שראוי שיובילו שינוי.
    זה שהמערכת איננה מושלמת...
    לא מכשיר את הצמד הזה, שבשלטון, לחולל את השינויים.
    מטרתם אינה נקייה. החקירות נגד אולמרט אינן מכשירות אותו במיוחד לחולל שינויים במערכת המשפט.
    מה עוד שאנו רואים כי אינו מתבייש לנטרל את המבקר, היועץ המשפטי ועכשיו מתחיל גם להיטפל למשטרה.
    המגמה ברורה מדי, הבוטות שקופה מדי והסיבות צורמות מדי!!
    ואת זה צריך לקחת בחשבון ולא להתעלם מכך, ולהכשיר את פרידמן בגלל החשבונות עם המערכת.

    שינוי כן אך לא השניים האלה!

    הגב לתגובה זו

    • הבעיה שלך לא פרידמן או אולמרט ,אתה מנסה לגונן על סניף של השמאל (ל''ת)

      בג''צ סניף, 08/04/08 04:38

      הגב לתגובה זו

    • הקלפי אמרה דברה ובחרה מי ינהיג את המדינה (ל''ת)

      נתן.ש, 08/04/08 04:58

      הגב לתגובה זו

  • 61.

    ''כי מברק (אהוד) ועד ברק (אהרון) לא היה כזה ברדק. (ל''ת)

    טורונטו טורונטו, 08/04/08 02:38

    הגב לתגובה זו

    • ואללה כמה שאתה צודק !!! (ל''ת)

      עלטה טרנטה, 08/04/08 05:24

      הגב לתגובה זו

    • Good! (ל''ת)

      cc, 08/04/08 05:33

      הגב לתגובה זו

  • 60.

    ישר כוח לשר במשפטים, בוז גדול לשופטי הבג''צ (ל''ת)

    טורונטו טורונטו, 08/04/08 02:36

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    מר''ץ מת וקיים רק בעליון

    אהרון ברק, 08/04/08 02:17

    אהרון ברק חי בסרט שהוא האלוהים ושרק הוא וכמוהו יכולים להכתיב ערכי ''מוסר'' והתנהגות לכל האספסוף הקרוי עם.

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    נציב קברות חיילם

    גבעתי, 08/04/08 02:11

    תפנו לנציב קבילות חיילים שם קוברים את אלה שקובלים

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    אהרון ברק אחראי להרס החברה הישראלית

    רואה נכוחה, 08/04/08 02:02

    כששר הביטחון אהוד ברק מבקש רשות משלל בכירים מהזירה המשפטית הישראלית, להורות לתותחני צה''ל לשגר פגזים אל עבר מקורות ירי הקסאמים - אין בכך אלא עדות לאחת התופעות ההרסניות ביותר בחברה הישראלית, שמהווה מקור לתסכוליה וככל הנראה אף סיבה לנפילת חלק מחלליה.

    משפטני ישראל נאמנים למסורתו של אדמו''רם אהרון ברק שמעוניין לשאת חן בקרב עמיתיו, פעילי זכויות האזרח מהמחלקה למשפטים באוניברסיטת ייל. המחשבה כי הם אינם רק מעצבי האסטרטגיה הביטחונית הישראלית אלא הפכו לאמונים על הטקטיקה הצבאית - היא בחזקת ניצחון מראש של כל דיקטטורה, תהא זו מדינה עצמאית או ארגון טרור המחזיק ברצועה מוגבלת. מדובר בהפסד לדמוקרטיה הנלחמת על חייה.

    בשנים האחרונות הפך המשפט הבינלאומי למעצב מדיניות הביטחון הישראלית. הדבר שגוי מבחינת מהותו של המשטר, ויש בכך אף סיכון מודע של חיי אדם והעדפה מוצהרת של שמירת חיי התושב הפלסטיני על זה הישראלי.

    דוגמאות ניתן למצוא בפסילת נוהל שכן, שחשפה את חיילינו לאש צלפים המסתתרים בביתו של מבוקש; פסילה ועיכוב של בניית חלקים מגדר ההפרדה, שבשם חופש התנועה הפלסטינית מסכנת מאות אלפי ישראלים הנותרים חשופים למפגעים מתאבדים הבאים ללמדם גורל יהודי מהו; בג''ץ הסיכול הממוקד שהפך את מנהיגי החמאס לממוגנים ברחובותיהם באמצעות ''חברת האבטחה בג''ץ''; ובוודאי בג''ץ ''קלפי המיקוח'' ששלל מישראל את אחד מעזריה האחרונים בדרך לשחרור עתידי של שבוייה, מבלי לשחרר מחבלים שדם על ידיהם. מחבלים כאלה ששוחררו בעבר כבר ליבו כאן אינתיפאדות וגבו חיי אזרחים.

    בזכות בג''ץ יכולים תושבי עזה להתפנק במלחמה חסרת הפסקות חשמל, במלאים מוגבלים של תרופות ומזון ואף במעברים מוסדרים לגדה המערבית.

    הגב לתגובה זו

    • להפיצ מאמר זה בין החבורה מהיימין שתיתן גיבוי לפרידמן ... (ל''ת)

      לחלק עותקים, 08/04/08 04:24

      הגב לתגובה זו

  • 56.

    היה זה דווקא ברק שרוקן מתוכן את המושג מדינה יהודית

    ראובן, 08/04/08 01:38

    אלמלא כך לא היה לו עכשיו על מה להלין.

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    מהי ''שחיתות''? האם רק מי שנותן או לוקח שוחד כספי הוא מושחת?

    פרידמן, 08/04/08 01:01

    מה עם מי שמונה לתפקיד, כדי לשרת את העם עפ''י החוק, אבל החליט שזכותו לכפות את דיעותיו הפרטיות על העם? מי שאומנם אינו ממנה את בני משפחתו לתפקידים מבוקשים אלא את בני משפחת חברו לגילדה - חבר זה כבר ידאג לאנשים של ''גיבורנו'', בעיסקה סיבובית...
    כנאמר: ''אתה תדאג לבני, ואני אדאג לבנך. וכך שנינו מרויחים ואי אפשר לבוא בטענות אלינו''

    הגב לתגובה זו

    • בבקשה ל55 56 להתפיס עותקים רבים ולחלק בין הציבור הרחב את התגובות (ל''ת)

      פרידמן, 08/04/08 04:29

      הגב לתגובה זו

  • 54.

    אז מה אתם אומרים, יש מצב שביבי ישאיר את פרידמן כשר משפטים? (ל''ת)

    באבא, 08/04/08 00:42

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    מהי ''שחיתות''? האם רק מי שנותן או לוקח שוחד כספי הוא מושחת? מה עם

    פרידמן מושיע-הע, 08/04/08 00:41

    מי שמונה לתפקיד, כדי לשרת את העם עפ''י החוק, אבל החליט שזכותו לכפות את דיעותיו הפרטיות על העם? מי שאומנם אינו ממנה את בני משפחתו לתפקידים מבוקשים אלא את בני משפחת חברו לגילדה - חבר זה כבר ידאג לאנשים של ''גיבורנו'', בעיסקה סיבובית...
    כנאמר: ''אתה תדאג לבני, ואני אדאג לבנך. וכך שנינו מרויחים ואי אפשר לבוא בטענות אלינו''

    פרידמן מושיע-העם, מנקה האורוות!

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    פרידמן תראה מי תומך בך

    צדק תרדוף, 08/04/08 00:37

    בגדול לא תלמידיך ו/או חבריך אלא חבורת חרדים, דתיים לאומנים ודומיהם.

    הם אומרים בגלוי שהמלחמה החזיתית שהכרזת על בגצ היא סיבה מספיק טובה בשביל לתמוך ב''ממשלת הדמים הזאת'' (ציטוט).

    באמת יישר כוח פרידמן. תסתכל במראה ותראה איש שהורס את מעגן הצדק היחיד שעוד נותר פה.

    אה, ואל תשכח להעביר עבור חברך אולמרט את חוק המנכלים החדש.

    הגב לתגובה זו

    • מה לך ולצדק ?.

      נתן.ש, 08/04/08 05:01

      הרי כולך עטוף ממניעים פוליטיים.

      הגב לתגובה זו

    • פרופ' פרידמן עלה והצלח, אל תחת ואל תירא

      amir, 08/04/08 14:56

      אני מוכן למחול לאולמרט על כל עוונותיו אם יתקן את מערכת המשפט הרקובה שהפכה בראשותו של הברק הידוע לסניף שמאלי של מרץ. מערכת המשפט בפסיקותיה המוטות שמאלה היא שמערערת את יסודות הדמוקרטיה יותר מכל.
      משהו בצה''ל ובמדינה השתבש בדרך וצריך לחזור לסדר בראשית.
      ואני אשכנזי! חילוני!! מהנדס!!! נכד למייסדי דגניה חושב ואומר את זה ולא ימני אדום צוואר כמו שמנסים להדביק לכל מי שחושב ככה.

      הגב לתגובה זו

  • 51.

    שופטי בג''צ חיים בתון בועה של מקורבים שמרחוקים מרוב המכריע בעם (ל''ת)

    אלה שופטנו, 08/04/08 00:31

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    פרידמן, המשך! הם היפילו את יעקב נאמן וחיים רמון אך אותך לא יכולים!! (ל''ת)

    ענת מרקוביץ, 08/04/08 00:18

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    העליון דורש שקיפות מכולם אבל בג''צ אפילו לא כותב פרוטוקולים... מה זה

    אם לא צביעות??, 08/04/08 00:10

    במשך שנים גבה בג''צ ''אגרת פרוטוקולים'' גבוהה, אבל נימק באלף תירוצים מדוע לא רושמים פרוטוקולים...
    אילו פוליטיקאי היה מתנהג כך, היו כבר שוחטים אותו בבג''צ!

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    שופטי בג''צ מורכים באירופה חיד עם זאת,אותה אירופה תומכת הערבים. (ל''ת)

    יש להסיק, 08/04/08 00:08

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    השמאל הקיצוני כ300 שולטים על התיקשורת ובג''צ ומתוקשרים ,והיימין. (ל''ת)

    היימין מפהק, 07/04/08 23:36

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    אני מקווה שיקום גוף שיקים ועדה לחקור הרג חיילים בגלל פסיקות בג''צ (ל''ת)

    איפה הגברים, 07/04/08 23:23

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    כל הכבוד לשר פרידמן. נקודת האור היחידה במכשלת אולמרט. (ל''ת)

    חונטה, הביתה!, 07/04/08 23:22

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    אני מאחל לעריכות ימים לשופטים, שיעמדו למישפט על הנזק שניגרם לעם (ל''ת)

    סלסלה, 07/04/08 23:20

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    אני רחוק מאהבת פוליטיקאים, אבל ...

    ביזי, 07/04/08 23:16

    מאריץ את פרידמן על ההגינות, התבונה, האומץ, הנחישות, התמודדותו עם התקפות פרועות ממש מצד שופטים ושופטים בדימוס''.

    מר פרידמן, המשך עם האמת שלך ובצע את השינויים הנחוצים בבתי במשפט בכלל ובעליון בפרט.

    לתפארת מדינת ישראל ולטובת העם הגר בה.

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    יש לבחור שופטים באופן דמוקרטי...

    משה, 07/04/08 23:03

    די לרודנות ה''אליטות'' השולטים במדינה באמצעות בית משפט העליון.

    יש לתת לכנסת לבחור בשופטים או לחלופין לתת לעם לבחור את שופטיו ולשים קץ לדיקטטורת השמאל.

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    פרידמן כל הכבוד..הגיע הזמן שמישו יעשה איתם משו

    די לבג''ץ, 07/04/08 22:59

    בג''ץ חבורה של אליטות שמאלניות קיצוניות. שילכו הביתה כבר!!

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    בג''ץ זה עוד סניף של מר''צ

    צדק ושוויון, 07/04/08 22:56

    בג''ץ זה אותו בית-משפט שנתן אישור להחריב 2,000 בתים ב''התנתקות''...אבל להחריב את בית המחבל שעשה פיגוע ב'מרכז הרב'?! לא הגזמת זה כבר יותר מידי..ואז הם עוד ידברו על צדק..

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    מהתגובות נראה שקומץ אוהדי ביתר הראשות אולמרט הם תומכי פרידמן (ל''ת)

    אבי ל., 07/04/08 22:50

    הגב לתגובה זו

    • מהתגובה שלך נראה שאתה אוהד פתח תקווה

      רומי, 08/04/08 01:58

      בטח קשה לך להיות גם טמבל וגם מפתח תקווה.

      אווטש

      הגב לתגובה זו

    • הבעיה שגם אתה משתייך לבועה שחייה במנותק מהעם (ל''ת)

      אתם אחוז שולי, 08/04/08 04:48

      הגב לתגובה זו

  • 38.

    פרידמן מיתמם.

    שלום, 07/04/08 22:40

    הרי ידוע שפרידמן לא ''מבקר'' את בית המשפט העליון.

    פרידמן עוסק בחקיקה, המבטלת את ההגנה שנותן בית המשפט לאזרח, מול רודנות הממשלה.
    פרידמן עוסק בחקיקה, שמטרתה לבטל את עצמאות בית המשפט.
    ואז הוא מיתמם, כאילו שלא נותנים לו ''לבקר''

    הגב לתגובה זו

    • בג''צ מגן בעיקר על קבוצות מתוקשרים ולא על חלשים (ל''ת)

      הרוב נגד, 07/04/08 23:03

      הגב לתגובה זו

    • אתה מיתמם !! לא תעבוד על אף אחד (ל''ת)

      העם לא טפש, 07/04/08 23:08

      הגב לתגובה זו

    • הרודנות הינה של המיעוט הסמולני הלבן

      אאא, 07/04/08 23:25

      שהפך את התקשורת,מערכת המשפט,האקדמיה והפרקליטות לכבישים עוקפי דמוקרטיה.מכשירים לכפות בכוח הזרוע אורח חיים השקפת עולם שזוכים לסטירה מצלצלת בקלפי על בסיס שיטתי.

      ההבדל היחידי בין הסמול הלבן למולות באיראן זה הרקטוריקה הצבועה והמתחסדת.

      הגב לתגובה זו

    • צודק

      עבדיאל, 07/04/08 23:46

      פרידמן גם מטעה את הציבור ומבזה הן את תפקיד שר המשפטים והן את תואר הפרופסור, שהוא מתהדר בו.
      למרות שמשפט חוקתי הוא ממש לא תחום חזק אצל פרידמן (בניגוד לרושם שמנסים אחדים ליצור), אפילו הוא יודע שלביקורת על צעדיו ההרסניים היא לגיטימית ואין לה קשר לחופש הביטוי. איש לא מונע מפרדימן לומר את דבריו ולחתור לצמצום ולסיאוב הדמוקרטיה הישראלית. אף על פי שדבריו חמורים ופוגעים במערך החוקתי הישראלי איש לא מונע ממנו לומר אותם.
      בנוסף לכך, מיהם אותם שופטי בית המשפט העליון שתוקפים אותו?! השופטת ביניש מותחת ביקורת מאוד מתונה ועניינית מכוח תפקידה. שופטים אחרים כלל לא מתעסקים בעניין ומנסים לבצע את תפקידם אפילו תחת המורא שמנסה פרידמן להטיל עליהם. אנשים יקרים ועתירי זכויות אחרים, כגון הנשיא בדימוס פרופ' ברק, אינם חלק ממערכת המשפט, והם חייבים לומר את דברם, כאשר הם מזהים סכנה ברורה וממשית למדינתם האהובה.
      פרידמן יגיע בסופו של דבר לפח האשפה של ההיסטוריה. השאלה היא מה מידת ההרס שיצליח לזרוע עד שיגיע למקום הראוי לו.

      הגב לתגובה זו

      • לעבדיאל

        אבי, 08/04/08 08:53

        ברק הוא יקר אולי,כן הוא עלה ועולה לנו הרבה,הן בכסף והן בדמים שגרמו פסיקותיו ההזויות.
        מעבר לזה,אף לא אחד משופטי בית המשפח העליון אינו איש יקר ועתיר זכויות,לפחות לא בעיני חלק נכבד (למעלה מחצי) מהעם.

        הגב לתגובה זו

    • התכוונת חקיקה למול רודנות מערכת המשפט. מי שמיתמם זה דווקא אהרון ברק

      ד''ר א''י כהן, 07/04/08 23:52

      שמזמן כבר לא עוסק במשפט אלא בפוליטיקה. כנראה חוץ ממך כולם שמו לב לכך...

      הגב לתגובה זו

    • סתם השמצהה! איזה חוק שפוגע באזרח הוא הציע? (ל''ת)

      הושע יודע, 07/04/08 23:52

      הגב לתגובה זו

    • חשין התחיל לאיים הרבה לפני...

      אביחי, 08/04/08 01:12

      שפרידמן ניסה לחוקק משהו.
      חשין ושות' פתחו במתקפה על פרידמן ימים ספורים לאחר כניסתו לתפקיד.
      מעבר לכך, פרידמן הוא שר.
      הוא מונה ע''י ראש ממשלה נבחר.
      יש לו מנדט מהציבור לחוקק חוקים.
      פתאום זה הפך להיות לא דמוקרטי?
      מעניין מה רבין היה אומר על זה...

      הגב לתגובה זו

    • פרידמן צודק במאה אחוז. ''שלטון החוק'' זה סיסמא ריקה שאין לה קשר

      שלום לארבל, 08/04/08 01:39

      שיטת בחירת השופטים, הבחישות של השופטים בפוליטיקה, חבר מביא חבר וחלוקת ג'ובים למקורבים על חשבון הציבור הביאה את מערכת המשפט למצב של ריקבון מתקדם.

      אנשים לא טובים מגיעים לתפקידים רגישים. אנשים שבעצמם מושחתים וקיבלו את העבודה שלהם בשחיתות שופטים אחרים.

      כל הכבוד לשר פרידמן שמנסה לתקן.

      הגב לתגובה זו

    • בג''צ נותן הגנה ל פליסטנים שרוצה לסלק את היישות הציונית (ל''ת)

      שהייהודים, 08/04/08 05:00

      הגב לתגובה זו

  • 37.

    הדבר הטוב היחיד בממשלה זו

    מאיר, 07/04/08 22:38

    נקודת האור היחידה בממשלה הזו - השר פרידמן. אל תרתע - העם מאחוריך. לעם נמאס מדיקטטורת ברק-ביניש-חשין

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    סופסוף מישהו אומר את האמת על שופטי העליון

    יהודי ישראלי, 07/04/08 22:37

    שהתגלו כאנשים קטנטנים

    הגב לתגובה זו

    • עליהום מר פרידמן היקר הכלבים נובחים והשירה עוברת איש לא יגדע אבר

      משה, 08/04/08 00:45

      יד או רגל העם פשוט אוהב אותך
      סוף סוף צדיק בסדום .
      המשך ביתר שאת ,
      עדיין אין כתב אישום למר יחזקאל בייניש ?למה ...
      הוא מורם מהעם בגלל ש ...

      הגב לתגובה זו

  • 35.

    סיכנו את הילדים החבורה אנרכסטים שיושבים בבג''צ בגלל נוהל שכן (ל''ת)

    מתנגד שיגן, 07/04/08 22:34

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    פרידמן הגיבור הישראלי האולטימטיבי עם האומץ היושרה והשכל (ל''ת)

    עד לנצחון על, 07/04/08 22:32

    הגב לתגובה זו

    • לעומת התחמנית ממשפחת העבריינים הנכלולית בייניש (ל''ת)

      איזה הבדל, 07/04/08 22:56

      הגב לתגובה זו

  • 33.

    לפרידמן יש הרבה תומכים בקרב המגיבים,מסקרן אותי למה

    יוסי רחובות____, 07/04/08 22:30

    כל אחד מהם שונא בדרכו את בתי המשפט,כי אני למשל,מעולם לא הייתי בבית משפט

    הגב לתגובה זו

    • מעניין באמת. גם אני לא הייתי מעולם בבית משפט אבל נוטה לתמוך בפרידמן (ל''ת)

      ולא יודע למה, 07/04/08 23:27

      הגב לתגובה זו

    • במדינתנו אין ביטוח לאף אחד.ולא מאחל לך להגיע לבי''מ מרוב כבודו עלה

      משה, 08/04/08 00:52

      להם השתן לראש ושיכורי כוח
      ומר פרידמן מבקש למגר תופעה זו
      ויחזיר עטרה ליושנה .....משה

      הגב לתגובה זו

    • How are you? (ל''ת)

      Yossi V, 08/04/08 01:04

      הגב לתגובה זו

    • שמעת על תיק יחזקאל בייניש?

      מה לא ברור, 08/04/08 02:24

      על מה יש לתמוה?

      בצד אחד פרופסור ישר והגון ומלומד ובצד השני מישהי ששיקרה על תואר שני ומישהי שבעלה התעשר ועשה עבירות מסים והיא סגרה לו את התיקים.

      הגב לתגובה זו

  • 32.

    פרידמן אל תרתע מהדיקטטורים בגלימות

    כל בר דעת יודע, 07/04/08 22:18

    כל פעם שמישהו מעז לבקר את החונטה של בית המשפט העליון הוא סופג איומים כאילו הוא אוייב האומה. האמת היא הפוכה, בג''צ הוא האיום הגדול ביותר לעתיד המדינה.

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    וכל הכבוד לשר. (ל''ת)

    חיפאי, 07/04/08 22:17

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    חפש הביטוי

    מיכל, 07/04/08 22:15

    ברק מגן על חופש הביטוי של האזרח שבגץ מאפשר לו שבו השופטים לא מחושקים בשום חוק או תקנה מר פרידמן לא ממש מבין זאת

    הגב לתגובה זו

    • ועל הפרדת הרשויות, איזונים ובלמים שמעת? (ל''ת)

      חופש הביטוי אינ, 07/04/08 22:51

      הגב לתגובה זו

    • רעידות אדמה בגלל הומואים (ל''ת)

      גם חופש ביטוי, 07/04/08 22:53

      הגב לתגובה זו

  • 29.

    האור באפלה=פרידמן-ישר כח (ל''ת)

    יוני, 07/04/08 22:12

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    פרידמן מזכיר לי גיבורים שהקימו את המדינה שלא פחדו מהאוייב הרב והרע (ל''ת)

    תודה לך כבוד, 07/04/08 22:09

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    איזה מגניב שחזרת למעריב

    תכנס לפרופורציה, 07/04/08 22:04

    ברכותיי!

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    למה אילנה דיין מגינה על בייניש?

    גל, 07/04/08 22:03

    האם זה קשור לפסיקה של בייניש בעניין משפט נוסף לסרן ר' אחרי שכבר זוכה? האם זהו פרצופו של הפמיניזם הנאור והמתקדם?

    הגב לתגובה זו

    • יש להם דיעה אחידה בייחס לחיילי צה''ל ,ותמיכה בפליסטינים (ל''ת)

      מוזמנים לאכול, 07/04/08 22:44

      הגב לתגובה זו

    • היא סמולנית לבנה כמו בייניש

      אאא, 07/04/08 23:28

      למה מדינות אירופה יצאו למלחמה בצרפת לאחר המהפכה? כי היו אחווה וקשרי דם בין כל בתי המונרכיה באירופה והיה חשש שמה שהחל שם יתפשט ליתר היבשת.
      מה שפרידמן התחיל לא יעצר במערכת המשפט,כעת כשפוליטיקאים בימין הבינו איזה תמיכה אדירה יש למהלכים כאלה.

      הגב לתגובה זו

    • יש בינהן קשר מיוחד אותו אסביר מייד:

      זהבה נגילה, 07/04/08 23:48

      בייניש מטעמים שלא אפרט אינה משתמשת בסוכר. אילנה דיין היא ממתיק סכריני מלאכותי, שבאופן פרטי אני חושב שהינו מרוכז עד כדי גרימת עווית בגרון. כנראה שזהו הבסיס לקשר הנפלא

      הגב לתגובה זו

  • 25.

    הסיבה פרידמן!!

    אברי עוטף י-ם, 07/04/08 21:54

    הסיבה הטובה היחידה שיש להישרדות של הממשלה הרעה הזו- היא פרידמן. האיש שבזמן קצר הצליח למוטט את כל הדקטטורה שבנה הדקטטור השיפוטי ברק. בזכות פעילותו של פרידמן נחשפת השחצנות של בית המשפט העליון מה שהביא את חוסר האמון של הציבור במערכת המסואבת והמתנשאת הזו. פרידמן הצליח וימשיך להצליח לפרק את ולסדוק את הקליקה שגורמת לנזק כל כך גדול לדמוקרטיה הישראלית ובעקבות זאת אף לבטחון המדינה. אני מקווה שימשיך לכהן כשר למרות הנזקים העצומים שעושה הממשלה הזו והעומד בראשה.

    הגב לתגובה זו

    • האם יכול כוכב אחד להדליק את שמי הלילה החשוכים ?... ולואי ואתה צודק (ל''ת)

      cyrano, 07/04/08 22:42

      הגב לתגובה זו

    • שכחתה להוסיף סכנה לקיום מדינת היהודים היחידה. צריך וועדת חקירה (ל''ת)

      ועדת חקירה, 07/04/08 23:27

      הגב לתגובה זו

  • 24.

    ''החלשת בית המשפט משמעותו החלשת ערכיה הדמוקרטיים והיהודיים של ישראל'' (ל''ת)

    יהודיים אלק, 07/04/08 21:41

    הגב לתגובה זו

    • לא נכון !!! להיפך הגברת הדימוקרטיה והעצמת הערכים היהודיים במקום (ל''ת)

      הערכים הנוצריים, 07/04/08 22:00

      הגב לתגובה זו

      • בג''צ שכח לשם מה קמה מדינה יהודים , (ל''ת)

        סכנה מבג''צ, 07/04/08 23:00

        הגב לתגובה זו

    • על איזה דימוקרטיה את מדברת ,על בית מישפט של חברים של השמאל (ל''ת)

      דיקטטורים בנו, 07/04/08 22:05

      הגב לתגובה זו

  • 23.

    עריצות שיפוטית

    ערכים נוצריים, 07/04/08 21:39

    פרופ' ריצ'רד פוזנר, שופט בבית המשפט הפדרלי לערעורים בשיקגו ואחד המשפטנים החשובים בארה''ב, ממשיך לתקוף את נשיא בית המשפט העליון בדימוס, אהרן ברק. בריאיון שיתפרסם בסוף השבוע במוסף הארץ אומר פוזנר כי התנהלותו של ברק, שאינו מוכן לקבל הגבלות כלשהן על כוחו השיפוטי, היו נתפשות בארה''ב כ''עריצות שיפוטית''. עוד טוען פוזנר כי: ''פסיקתם של שופטים מושפעת מהערכים שלהם, מהאידיאולוגיה שלהם, וזה מוביל למסקנה שהמערכת השיפוטית צריכה להיות מאוד ענווה: ברק חושב שלשופטים יש תפיסות והבחנות עמוקות בנוגע לערכים של צדק - אני חושב שזה לא נכון. שופטים הם פחות או יותר אנשים רגילים, שההחלטות שלהם מושפעות מהניסיון האישי והמקצועי שלהם בחיים''.

    ''אני לא מרגיש שיש לנו גישה מיוחדת לערכי מוסר. ברק תומך בגישת המשפט הטבעי, הוא מאמין שיש קריטריונים אוניוורסליים ששופט צריך לאכוף, גם אם הם לא נקבעו בחוק. זו תפיסה נוצרית בעיקרה, שאומרת שהמשפט הטבעי, שאלוהים נתן לנו, גובר על החוק שהאדם יצר. גם בארצות הברית יש שופטים רבים שמאמינים בכך. ברק הוא דובר של המסורת הזאת'', אומר פוזנר.

    אין זו הפעם הראשונה שבה הוא תוקף את ברק. הוא עשה זאת כבר באפריל האחרון כשפרסם בשבועון ''ניו ריפבליק'' ביקורת קטלנית על ספרו של ברק, שיצא לאור באנגלית '' A Judge in a Democracy'' (''שופט בחברה דמוקרטית''). פוזנר כתב שם, בין השאר, כי ברק הוא ''פיראט משפטי, השובר את השיא העולמי ביוהרה שיפוטית''.

    בראיון מתייחס פוזנר לפסיקת בית המשפט העליון, שאותה הוביל השופט אהרן ברק, שאסרה ב-1999 על השב''כ לענות ולטלטל עצורים פלסטינים. בשבוע שעבר אמר לו אחד מהפרופסורים הישראלים, מומחה למשפט בינלאומי, שהנורמות המשפטיות מחייבות לשמור על זכויות האדם. פוזנר איבד את שלוותו. ''הגישה שלך מייצגת תפיסה אליטיסטית. לרוב האנשים העיקר הוא לא זכויות אדם, אלא הצורך לשמור על הביטחון האישי, וזה תפקידה העיקרי של המדינה''. משפטן ישראלי אחר אמר לו ש''בעוד 50 שנה יתברר שכל הסיפור של הטרור והאיום בטרור היה מעין מעשה כשפים מבחינת השפעתו על דעת הקהל בישראל, ושהטרור הוא מקסם שווא''. פוזנר הזדעזע: ''אנחנו נמצאים כמה עשרות מטרים מהקפטריה שנהרגו בה אנשים בפיגוע טרור. עם כל החופש האקדמי, איך יכול להיות שפרופסור למשפטים יאמר דבר כזה בסמינר אקדמי בישראל?''

    הגב לתגובה זו

    • כתבה מעניינת ממולץ לדעת (ל''ת)

      עמיר, 07/04/08 21:58

      הגב לתגובה זו

    • כל הכבוד ותודה על הדברים המאלפים!!! (ל''ת)

      יוסי דינור, 08/04/08 08:11

      הגב לתגובה זו

  • 22.

    אם הכל בגיץ ושפיט אזי גם הבג''ץ שפיט! רב הציבור מאס מהבג''ץ ופסיקות (ל''ת)

    פיליפ, 07/04/08 21:39

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    סיפרתם לכם מזמן שהכנופיה ניגפת.

    יגאל כהן, 07/04/08 21:39

    רווח והצלה בא לעם היהודים ממקום אחר.
    פרידמן המושיע.

    הגב לתגובה זו

    • חברי כנסת מהיימין פחדנים ומוגי לב שלא מתקוממים נגד החברה מבג''צ (ל''ת)

      סלקו היימנים, 07/04/08 22:07

      הגב לתגובה זו

      • זה מכיוון שאין לנו כיום ימין .. בטח לא ביביהו.. הוא סמולי מחופש (ל''ת)

        cyrano, 07/04/08 22:48

        הגב לתגובה זו

      • חברי הכנסת הימניים מפחדדדים- לשמאל יש דרך לנטרל אותם

        איזאבל, 07/04/08 23:03

        ברגע שימני רק מרים ראש מגיב השמאלן אוטומטית (כמו שרוק מופרש בעת אכילה), תגובה זו דומה למעשה הנוצרי שעומד לפניו ערפד ומייד הוא שולף את הקמע הבילתי מנוצח- הצלב, ומנפנף בו אל מול הערפד המתעוות והמובס.
        בדומה, מייד ישלוף השמאלן את דמותו החנוטה של רבין, ויאמר את הלחש הנורא ''4 בנובמבר''. הימני יתמוטט עלמקום, ואף יתנצל על כך שבא לעולם. אם לא יתנצל העיתונאים ילנצ'ו אותו (לינץ), או שהשב''כ ישלח אליו נציגים עם צווים.

        הגב לתגובה זו

  • 20.

    פרידמן, הפסק את שלטון המעוט באמצעות הבג''ץ! זו לא דמוקרטיה!!! (ל''ת)

    ארכימדס, 07/04/08 21:37

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    דניאל פרידמן אוהבים אותך -אל תתרגש מדברי ההבל של א. ברק המאוס (ל''ת)

    מיקי, 07/04/08 21:36

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    פרידמן בא להרוס...

    יעל הצפונית, 07/04/08 21:30

    פרידמן בא להרוס, להשמיד, להשפיל ולאבד. למה? הוא נוקם בביה''מש העליון ובביניש בעיקר, על כי הימרתה את פיו ולא הסכימה למינוי מועמדת שלו לעליון. הוא מונה כדי להחליש את העליון ולפטור את אולמרט מההאשמות שנאספות נגדו. הוא לא מתעסק רק בביקורת נקיה ולגיטימית על העליון, הוא באופן מפורש ובוטה עושה הכל ע''מ להחלישו. זכות העמידה מקטינה את זכיות האזרחים לפנות לעליון ולעתור נגד הרשויות והפוליטיקאים. בחירת השופטים, מקטין את כוח העליון בועדה, רוצה שהעליון יהיה רק בית משפט ולא ינהל את מערכת המשפט. זאת לא ביקורת, זאת החלשה מובהקת ומיתקפה שיטתית להחלשת העליון והורדה מכוחו וסמכויותיו ומאידך, כמובן, תוספת כוח למערכת הפוליטית. פרידמן מיילל כמו קוזאק ניגזל על שיש לכך התנגדות מצד כל שומרי החוק בארץ ואיכשהו זה השמאל, הימין המתון והמרכז הלא מושחת. פרידמן ממש מיותר בפוליטיקה ואשמח אם יסולק וייבעט מהמערכת בבושת פנים.

    הגב לתגובה זו

    • כתבה וטיעונים נבובים מתוכן (ל''ת)

      אבירם, 07/04/08 22:00

      הגב לתגובה זו

    • עם ישראל לא מתרגש מהשליחים של הכת של השמאל הקיצוני . (ל''ת)

      בג''צ דיקטטור, 07/04/08 22:11

      הגב לתגובה זו

    • יעל צפונית נכבדה, איכשהוא נראה שאנחנו לא מדברים

      ירדנה, 07/04/08 22:33

      על אותו דבר.
      את רוצה לחזק את בית המשפט כי הוא תומך בעמדותיך הפוליטיות, חברתיות. את סטטיסטית שייכת לחלק המהווה פחות מחצי מהישוב היהודי ישראלי. עבור מי שאינו מחזיק בדעותיך (הרוב במדינה), בית המשפט הזה הינו אחד המכשירים בהם מהיעוט שלך כופה את דיעותיו על הכלל- מבטל חוקים, מפריע לפעולות הצבא, פוגע בהגנה על תושבי ישראל, מסלק פוליטיקאים 'מהצד הלא נכון', שומר על חופש ביטוי ודמוקרטיה רק כשאלו תואמים לדעותיו, פועל למען הערבים ומחזק אותם (איחוד משפחות למשל שהביא לתחומי ישראל מאות אלפי ערבים) ובכך משפיע על תוצאות הבחירות. וישנן מאות דוגמאות נוספות. כש'שירותיו' נדרשים לרווחת הצד השני הוא נעדר.
      כל מה שציינו עדיין לא נוגע בהתנהלותו כמוסד סגור העומד מעל החוק וסגור הרמטית לביקורת.
      בקיצור הרוב מאס במוסד עויין זה, ומרגיש שמבצר החוק הזה הוא לא יותר ממה שהבסטיליה סימלה לעם הצרפתי- סמל עריצות, דיכוי ופרובוקציה.

      הגב לתגובה זו

      • תגובה מעולה. בית המשפט העליון הוא אכן הבסטיליה שלנו. (ל''ת)

        כבשה פועה, 07/04/08 22:41

        הגב לתגובה זו

        • גדול!!!!!!!! פרדמן באמת נראה כמו מישהו מחצר

          הדס, 07/04/08 23:34

          לואי ה14, מתהלך כברבור מפוטם. המחליפה שלו בייניש לחלוטין אינה מאדם פומפדור, 'גודע הזרועות' חשין הנו לא אחר מהדוכס רישלייה המאפיונר, וכמו בצרפת כך בבית המשפט מתהלכות עוד כמה בובות טחובות.

          הגב לתגובה זו

        • תיקון טעות - רשמתי פרידמן כמובן שזהו אהרון ברק

          הדס, 07/04/08 23:36

          (פרידמן קטן ורזה ורחוק מלהלך כברבור מפוטם)

          הגב לתגובה זו

      • סכנה מרחפת על כבוד השר, מהשמאל הקיצוני שיכולים לתפור לו תיק ... (ל''ת)

        בעזרת מקהלת, 08/04/08 00:16

        הגב לתגובה זו

      • לו רק הייתם יודעים...

        עוד עו''ד, 08/04/08 01:43

        לא נכנסתי מעולם לעובי הקורה בויכוח בין פרידמן לעליון, אבל דבר אחד אני יכולה לומר, כמשפטנית ועו''ד, שלו רק ידעתם כמה רפורמות ערך ברק במערכת המשפט שלנו, כמה כוח נתון לבית המשפט העליון ולבג''צ - אין שום מבנה של בית משפט כזה בכל העולם כולו!!! ברק עשה מה שרצה מאז ומעולם, ואל תטעו, הוא משפטן מבריק מאין כמוהו, אבל זה לא נותן לבית המשפט כוח בלתי סביר לקבל החלטות עוקפות רשות מחוקקת. לו בית המשפט היה קצת יותר צנוע בבחירות שלו לגבי הנושאים בהם הוא מתערב, לא היינו מגיעים למצב שבו משפטן דגול כמו פרידמן יוצא בהתקפה שכזו על המערכת המשפטית.

        הגב לתגובה זו

  • 17.

    פרידמן המשך לבצע את הרופרמות בג''צ הם סניפי מרצ שמאלנים שהרסו את מדי

    ג'ינג'י, 07/04/08 21:30

    מדינת ישראל מנותקים לגמרי מהחברה ומחוברים פוליטית!! אתה צדיק אחד בממשלה המתועבת הזאת וחבל!!!

    הגב לתגובה זו

    • אים היה בג''צ ליפנה קום המדינה ניצולי שואההיו נישארים על האוקסודו (ל''ת)

      אוייב העם, 07/04/08 22:13

      הגב לתגובה זו

    • בגין

      אבי קרן, 07/04/08 22:23

      היה מתבייש בימנים שכמותכם. קיראו מה האיש רודף הצדק הזה כתב ב-1951 ותבינו שבג'ץ אינו רוח מרצ אלא רוח בגין, שוטים.

      הגב לתגובה זו

      • אולי זה היה נכון לגבי1951!מזל שלא העלת את הרצל באוב.. (ל''ת)

        קצת הגיון, 08/04/08 00:00

        הגב לתגובה זו

  • 16.

    אהרון ברק מנסה להגן על הדיקטטורה השיפוטית שהקים!אך העם בז למערכת זו (ל''ת)

    רבקה - ק.ביאליק, 07/04/08 21:30

    הגב לתגובה זו

    • בצילה וארגנטינה שלטו דיקטטורים את העם, מאוד לשילטון בג''צ (ל''ת)

      מנותקים מרוב, 07/04/08 22:17

      הגב לתגובה זו

  • 15.

    למספר 1 ולעוד אנשים טובים.

    יוסי מזרחי, 07/04/08 21:27

    ידידתי, את טועה בכך שאת מכפיפה את הערכתך לצדק ולאמת (ראי עמדות השר פרידמן) על פי עמדה פוליטית. כך נהגו תמיד הבולשביקים,אל יהי חלקך עימהם.
    לענין עצמו, אני מצטרך לחיבוק שצריך להינתן לשר פרידמן.
    עלה ,עלה ונעלה. האמת תנצח, והיא הצידך ולצידנו.

    הגב לתגובה זו

    • אלה שמתנגדים לשר מתאבלים על החונטה שברשות הקיצונים בשמאל (ל''ת)

      מרץ והערבים, 07/04/08 22:19

      הגב לתגובה זו

  • 14.

    סוף סוף מישהו מבין משהו

    שי - צפון, 07/04/08 21:20

    וואלה צודק כבוד השר

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    למרות שאני בוחל במפלגה

    רק לא קדימה, 07/04/08 21:17

    אם יש דבר אחד טוב שאזכור להם זה את מינויו של פרידמן לשר משפטים!
    יבורך.

    הגב לתגובה זו

    • תודה לביהמ''ש העליון על ש (ל''ת)

      שאנסתם אותי, 07/04/08 23:37

      הגב לתגובה זו

  • 12.

    פרידמן גיבור ישראל

    לא ימין, 07/04/08 21:17

    הוא היחיד שיש לו את המעמד האקדמאי וגם (סליחה) את ה''ביצים'' לעמוד מול ביהמ''ש ה''עליון'' ולומר- עד כאן!
    חופש ביטוי זה הדדי!
    איזונים ובלמים-זה הדדי!
    שיפוט וחקיקה- זה הדדי!
    אין דין אחד לדורית בינייש ודין אחר לכל השאר!
    ובמדינה שבה שופטת ''עליונה'' יכולה לטעון שהיא סיימה תואר שני (ולטעון אחר כך שהיא ''שכחה'' לתקן את מזכירות בתי המשפט? כן, גב' שופטת עליונה- בין השנים 1975 ו-1979 למדת לתואר שני, אבל לא סיימת! היית צריכה את העיתונות שתזכיר לך את זה? או שהיה לך נוח שיחשבו שיש לך תואר שני? טוב שתיקנת את קורות החיים שלך אחר כך באתר בית המשפט. טעות סופר, עלאק. המזכירות אשמה, עלאק. בסדר, האמנו לך-עלאק),
    במדינה כזאת- טוב שיש פרופ', שהוא חתן פרס ישראל, שהוא מומחה עם שם עולמי, שיכול לעמוד בקו ישר מול בית המשפט ולומר: הגיע הזמן להחזיר את האיזונים והבלמים. הוא לא שובר את האיזונים, הוא מחזיר את האיזונים. אלו שאהרון ברק לקח, ודורית בינייש מנסה לשחוק את המעט שנותר.

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    השר

    אזרחית, 07/04/08 21:17

    מערכת המשפט היא מערכת בעלת כח ויכולות להגן על האזרח ולבדוק ולקיים צדק בחברה שלנו.
    לא השכיל השר להשתמש במעמדו הרם, ולהעביר מסר לחברה, מסר של צדק ואכות שיפוטית. לא השכיל לנהל משא ומתן עם היועצת המשפטית מעבר לעיתונות הצהובה, גם אם אינו מסכים עם רוחה. בהתעסקות שבינו ובינה על גבי הצהובים, הוא, מחליש עוד יותר את המערכת המשפטית בראשה הוא עומד. לא ראינו עדיין שינויים מועילים למערכת המשפט כאלו שיזכרו ויוכירו אותו, פרט לכך שיצר מעבולות לא חיוניות.
    מערכת המשפט עומדת לביקורת ציבורית, הציבור רואה והציבור שופט והציבור מוקיע את ההתנהלות הזו.
    ישכילו השר וכן היועצת לדאוג לארגון בראשם הם עומדים, ולחזק את מערכת המשפט ולא להחליש אותה.
    איה השופט בדימוס ברק ! יש הרגשה כי הרצון להשאיר חותם בתפקידו זה, מצוי במציאות של פרובוקציות ניהוליות, ולא יותר.

    הגב לתגובה זו

    • השר לא צריך להעביר מסרים הוא צריך לתקן את הכשלים שהשאירה חבורת ברק

      גלי, 08/04/08 02:18

      במקום להתעסק ביחסי ציבור שזה מה שמעסיק את הנשיאה בייניש וחבריה, פרידמן מנסה להעביר רפורמות.

      כל הכבוד על האומץ ועל היושרה.

      הגב לתגובה זו

  • 10.

    רק הפרו' פרידמן יציל את האזרח הפשוט מהאלטיסטים השמאלנים (ל''ת)

    ישורון, 07/04/08 21:16

    הגב לתגובה זו

    • פרידמן בעצמו שמאלני משרתם של אהוד ועליזה השמאלנים (ל''ת)

      לא לבלבל, 07/04/08 21:47

      הגב לתגובה זו

      • כואב לו שבג''צ יותר שמאלנים ממנו והגיע למסכנה שהם סכנה למדינה (ל''ת)

        מרץ מאבדת, 07/04/08 22:23

        הגב לתגובה זו

  • 9.

    דניאל פרידמן חג שמח והצלחה בעבודה (ל''ת)

    בג''ץ לעזה, 07/04/08 21:16

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    פרידמן- המלאך הטוב של האזרח הקטן (ל''ת)

    דן ליכט, 07/04/08 21:14

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    העם איתך! הגיע הזמן להגביל את העליון השמאלני והאליטסטי (ל''ת)

    עו''ד רועי, 07/04/08 21:13

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    מערכת המשפט איבדה את אמון הציבור וזו הקריסה הגודולה שלה!!

    אבנר , חיפה, 07/04/08 21:12

    וזה היה רק צפוי שזה ייקרה , איך יישמר האמון כשהציבור רואה שאין כולם שווים בפניי החוק? איך נאמין למערכת שמעריצה אנשים מפורסמים ועו''ד שמפוצצים מחירים על ייצוג. ואין ויכוח כשאתה לוקח עו''ד יקר מהשורה הראשונה אז הצדק מתיישר לכיוון שלך, וכשמייצג אותך איזה בחור צעיר ומוכשר מהסנגוריה הציבורית אז ככה בדיוק נראה גזר הדין שלך. כששיושב שופט בבית משפט ומחלק עונשים לא לפי שום קו מנחה או מידת צדק אלא לפי מצביי רוח משתנים וכבר נאמר רבות על נושא אחידות הענישה בישראל אפילו מפי היועמ''ש בעצמו . לא ייתכן שעל אותה עבירה באותן נסיבות אישיות של העוברים אותה יינתנו שניי עונשים שונים בתכלית. איך אנחנו בתור אזרחים במדינה אמורים להתייחס לזה? אני חושב שאם יש דבר אחד חשוב ביותר שעל מערכת המשפט בארץ לטפל בו זה אמון הציבור ע''י כך שלא יחולקו עונשים בצורה שרירותית אלא רק לפי מידת הצדק . שיהיה לכם בהצלחה , התלחתכם הצלחתינו!!

    הגב לתגובה זו

    • אני מסכימה עם כל מילה שכתבת. זו הבעיה גדולה באמת (ל''ת)

      חגית, ירושלים, 07/04/08 22:24

      הגב לתגובה זו

    • איפה חברי כנסת מהימין הפחדנים שמתעסקים ולא בעיקר (ל''ת)

      היימין אדיוטים, 07/04/08 22:50

      הגב לתגובה זו

    • תגובה 6 פשוט עונה על כל מה שרציתי לכתוב

      נוסי, ר''ג, 07/04/08 23:07

      כמה חוסר צדק יש בארץ , כל מי שיש לו כסף יש לו צדק. ככה זה נראה בסוף.

      הגב לתגובה זו

  • 5.

    למה אין בימ''ש לערעורים הכל דיבורים

    מלח הארץ, 07/04/08 21:10

    פרופ' פרידמן הגיע זמן מעשים. הכונה טובה להפסיק את עינוי הדין והטיית משפט לטובת מקורבים ובני משפחה של מקורבים. שבענו מדיבורים.

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    בית דין (שמרגיש) גבוה לצדק למקורבים

    החפץ חיים, 07/04/08 21:10

    ''כֹּה, אָמַר ה', עַל-שְׁלֹשָׁה פִּשְׁעֵי יִשְׂרָאֵל, וְעַל-אַרְבָּעָה לֹא אֲשִׁיבֶנּוּ: עַל-מִכְרָם בַּכֶּסֶף צַדִּיק, וְאֶבְיוֹן בַּעֲבוּר נַעֲלָיִם''

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    איזה פופוליזם זול ומניפולטיבי!

    רועי, 07/04/08 21:03

    הבעיה כמו שפרידמן יודע טוב מאוד היא לא עם ''התבטאויות נגד העליון'' ולא פגיעה בחופש הביטוי.
    הבעיה היא שהוא מבצע פעולות שגורמות נזק לבית המשפט!
    גם פרידמן יודע שיש פעולות שאנשים עושים שבית המשפט יוצא נגדן. אבל בצורה מלוכלכת ותוך התזת רפש פרידמן מנסה להסית את הציבור כנגד בית המשפט תוך כדי שהוא לא בוחל בתכסיסים זולים של יח''צ

    הגב לתגובה זו

    • תסביר את עצמך: איזה פעולות גורמות נזק לביהמ''ש (ל''ת)

      רב הסתום על, 07/04/08 21:30

      הגב לתגובה זו

    • רק האוייב שיושב בתוכנו ומחוץ ניזוק מהמהלכים של כבוד השר (ל''ת)

      אכסטרה, 07/04/08 22:36

      הגב לתגובה זו

    • השקרה למנותקים כמוך שלא חיים בתוך העם , ואז אתה מופתע (ל''ת)

      חוכמת חיים, 07/04/08 22:47

      הגב לתגובה זו

  • 2.

    הדבר היחיד שכלומרט עשה טוב זה מינוי פרידמן

    כנניהו המיסר, 07/04/08 21:01

    מחזק את ידיו של שר המשפטים במאמציו לשפר את מערכת המשפט שהפכה בעשור האחרון למושחתת ומסואבת.

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    אם לא היית מקדימה הייתי מאמין לך ומחבק אותך (ל''ת)

    zxc, 07/04/08 20:56

    הגב לתגובה זו