• 122.

    תענוג לקרוא באיזה בית גדל ואיכות החינוך (ל''ת)

    רבקה רבקה, 10/04/08 14:43

    הגב לתגובה זו

  • 121.

    אשריך זכית, בית ערכי,יהודי וציוני שיחזור לשלום

    כבוד ,כבוד, 10/04/08 14:41

    מחזקים מעריצים וגאים בך ובמשפחה
    תהנו מהפירות והזכות להיות אמא של חייל קרבי ,כבוד והצדעה
    ואתה בן ישמרך הק'בה מכל משמר ווחזור עם כל חבריך האמיצים לשלום
    שרות כפי אחי

    הגב לתגובה זו

  • 120.

    עצה קטנה, דרכך לבנך

    בעז, 09/04/08 15:39

    הואיל והברירה שלנו היא אכזרית- לשרת את המושחתים בשלטון או לשפוך את המים המזוהמים יחד עם התינוק שיקר לכולנו, לכן כן צריך להתגייס לקרבי. בני גם התגייס לפני שבועיים לקרבי.
    אלא שיש לחנך את הבנים היטב שלא לציית להוראות בג''ץ, לא להיכנס לבתים מבלי לשלוח קודם שכן או טיל, לפגוע בכל מי שמסכן אותם ללא חשבון - שיבכו האמהות הערביות ולא את, לחנך להתעלמות מחוקי המוות של אהרון ברק.
    וכמובן לסרב לכל פקודה של גירוש יהודים.
    לא נאה לאולמרט? שידיח את בנינו ויביא את בניו. אין לסמולנים אלטרנטיבה.

    הגב לתגובה זו

    • מצטרף בהתלהבות! (ל''ת)

      ניר מ., 09/04/08 15:56

      הגב לתגובה זו

    • יפה! תגובתך חזקה מהמאמר (ל''ת)

      שימי ג'קסון, 13/04/08 00:45

      הגב לתגובה זו

  • 119.

    ברוך שובך.מתפללת שיחזור בשלום יחד עם כל החיילים (ל''ת)

    חנה מב''ב, 09/04/08 14:08

    הגב לתגובה זו

  • 118.

    לכל החילונים הציונים שמגיבים פה

    המסביר הלאומי, 08/04/08 21:13

    אני לא ראיתי בכתבה שרבקה מבטלת את החילונים אלא מדברת על תחושה כללית ואישית בלי קשר לחלונים ודתיים.
    חוץ מזה תבינו שדתיים מרגישים יותר רע בגלל שיורקים עליהם ובזים להם למרות כל ההקרבה וההתנדבות.
    כשחלוצי דגניה הקריבו, הם נישאו על כפיים. למתיישבי בית הערבה קראו חלוצים ואת מתנחלי כפר דרום מגרשים ומשמיצים.
    יותר קשה לתרום כשיש לך תחושה שאתה כל הזמן מושמץ.
    זה הכל.

    הגב לתגובה זו

    • ההתנחלויות אינן תרומה.

      חילוני ציוני, 08/04/08 23:27

      ההבדל הגדול הוא שחלוצי דגניה תרמו למפעל הציוני ואילו המתנחלים פועלים למען חורבן(!) המפעל הציוני. ההתנחלויות מביאות למצב בו תווצר כאן מדינה דו-לאומית שהיא מצב מסוכן ביותר ובלתי-יציב. העובדה שההתנחלויות נבנות בניגוד לחוק במשטר דמוקרטי, ושמתנחלים מכים פלסטינים בחסות חיילי צה''ל ואח''כ עוד מקבלים גיבוי מהמנהיגיהם גורמת אצל רבים תחושת בוז ונטיה להשמיץ את מי שקשור בפעילויות האלו. בדיוק כמו שחשים תחושת בוז כלפי שודדי קשישים, סוחרי סמים ואנשים לא מוסריים אחרים.

      הגב לתגובה זו

      • חלוצי דגניה קיבלו מהמדינה שכר העולה..

        המבדיל, 09/04/08 02:29

        על תרומתם+ריבית דריבית, ומתיישבי גוש קטיף קיבלו בעיטה בתחת למרות תרומתם.

        הבדל קטנטן אבל משמעותי..

        הגב לתגובה זו

      • אתה משמיץ ומסית סתם

        שי, 17/04/08 09:22

        אתה משווה את מלח הארץ ל''שודדי קשישים, סוחרי סמים ואנשים לא מוסריים''.

        תתבייש לך

        הגב לתגובה זו

  • 117.

    למדינה שהיא המעסיקה הכי גדולה של כ''א אסור לתרום לה

    רובננקו, 08/04/08 08:30

    להוציא את חברות כ''א מחוץ לחוק.

    הגב לתגובה זו

    • מה שנכון נכון (ל''ת)

      נכון, 08/04/08 10:22

      הגב לתגובה זו

  • 116.

    ארור מי שמשרת את האויב שגירש יהודים ושרף בתי כנסת (ל''ת)

    מדינת, 08/04/08 02:10

    הגב לתגובה זו

  • 115.

    נמשיך לשרת בצה''ל לא בשביל אולמרט אלא למרות אולמרט. (ל''ת)

    אריק, 07/04/08 17:16

    הגב לתגובה זו

  • 114.

    אני שמח ששני בני לא משרתים (ל''ת)

    ספרדי טהור, 07/04/08 16:43

    הגב לתגובה זו

  • 113.

    לא נורא, הוא ישרת רק חצי

    חילוני, 07/04/08 15:35

    כשהחברים שלו יטחנו שמירות ומחסומים, הוא יהיה כל יום בבית ויצחק עליהם מהחלון של האוטובוס בדרך לישיבה בשטחים.

    הגב לתגובה זו

    • Talking about chetzi, Chetzyam medabrim Ivrit, vechtzyam medabrim

      Ashdodit,halanu, 07/04/08 15:49

      ata, huh
      ?

      הגב לתגובה זו

  • 112.

    וזה מה שהיא כתבה כאן פעם שווה לקרוא

    המזכיר, 07/04/08 14:14

    https://www.makorrishon.co.il/nrg/online/11/ART1/465/944.html

    הגב לתגובה זו

    • Everything is in sync! Same date, same tochen, without a hitch,

      both excellent, 07/04/08 15:46

      Check the dates:
      1)
      08 / 04 / 07
      2)
      08 / 04 / 07
      Check it out yourself, everything else being equal !
      Bemeitava, as usual.

      הגב לתגובה זו

  • 111.

    הגיע הזמן שאתם תילחמו כדי שאנחנו נוכל לשבת בקפה בוגרשוב (ל''ת)

    גל ליבוביץ-שפיר, 07/04/08 13:32

    הגב לתגובה זו

    • הגיע הזמן? זה היה כך תמיד. (ל''ת)

      רוןני, 07/04/08 14:13

      הגב לתגובה זו

    • במלחמת לבנון נהרגו יותר תל אביבים מכל עיר אחרת (ל''ת)

      ee, 07/04/08 15:19

      הגב לתגובה זו

      • התל אביבים הללו היו עוזבי קיבוץ (ל''ת)

        י, 07/04/08 15:34

        הגב לתגובה זו

      • אתה צודק לפי השמות הפולניים שלהם (ל''ת)

        ספרדי טהור, 07/04/08 16:58

        הגב לתגובה זו

  • 110.

    יש לך רק טעות אחת בנוגע לבג''ץ

    יהודי, 07/04/08 13:29

    זה לא שחיי בנך שווים אצלם כחיי ערבי מעזה.
    אבקש לדייק.
    חייו שווים בעיני שופטי בג''צ פחות מחייו של החמור של הערבי מעזה, ופחות מעץ הזית שלו.
    שהרי לא פעם ולא פעמיים איסור בג''צ על פגיעה ברכוש ערבי לצורכי ביטחון הביא לטבח באזרחים וחיילים יהודים.

    הגב לתגובה זו

  • 109.

    כל הכבוד לבן שלך

    שרגא השמן, 07/04/08 12:11

    ''אני הולך לצבא לא בשביל קצב ולא בשביל אולמרט. אני הולך בשביל העם שלי''.
    כנראה שגידלת אותו טוב, את צריכה להיות גאה בעצמך.

    הגב לתגובה זו

  • 108.

    הילד שלי עדיין תינוק

    שפרה א.ק, 07/04/08 11:35

    ועל כן, אינני יכולה להתדיין איתך כשווה אל שווה. אצלך אילו החיים, את מסכנת את בנך, אצלי זה מסתכם בהבעת דעה.
    ברובד הרגשי אני לגמרי מבינה את התסכול שלך
    ולמרות זאת, כשאני קוראת אותך, אינני יכולה שלא להיזכר בכל אותם סרבני שירות בשטחים, סרבני שירות בלבנון, ויותר מכל - בתנועת ארבע אימהות שהתנהלה על פי אותן הטענות והתחושות, רק מהכיוון ההפוך. הטענה שאינן מוכנות שילדיהן ימותו בלבנון בגלל שממשלה טיפשית החליטה להחזיק אותם שם שלא לצורך. התוצאה הקשה שהביאו עלינו האמהות הללו ידועה - מלחמת לבנון השניה.

    גם את אינך רוצה שבנך ישרת בקרבי (או בלבנון, או בשטחים), בגלל סיבה אחרת - מוצדקת יותר ונכונה יותר לטעמי, ובכל זאת - עדיין הרת אסון, במקרה ודעתך תהפוך לדעה רווחת ולתנועת מחאה.
    לא רק בגלל עצם הלגיטימציה גם לסרבנות משמאל, אלא בעיקר מפני שלמרות הכל ועם כל הבעיות - פעילות צה''ל הכרחית, יהיה הרבה יותר גרוע בלעדיה, ועם כל העצבים - זה שאולמרט מושחת, לא גורם לכל הפעילות הצבאית להיות חסרת טעם.
    זה שהרמטכ''ל התעסק במניות, עדיין לא גורם לכל המפקדים להיות זחוחים, וגם ביבי עושה מעט יותר מאשר לשלוח כביסה ללונדון. (יש כאן מעט דמגוגיה לטעמי)

    ושוב - רגשית, אני מבינה אותך לחלוטין.

    הגב לתגובה זו

    • מחר הוא עלול לההרג בעזה

      רי, 07/04/08 14:12

      ואת בטח מבינה שאלו לא סתם מילים לצורך דיון אלא חרדה מעשית ואמיתית.
      תחשבי על זה שאף אחד שאחראי להתנתקות המרושעת לא שילם עליה מחיר, רק אלו שיילחמו שם מחר.

      הגב לתגובה זו

      • וודאי שאני מבינה שאלו לא סתם מילים

        שפרה, 07/04/08 15:23

        לכן כתבתי קודם כל, שאני לא יכולה לדון איתך כשווה אל שווה. אצלך זו חרדה ממשית ואצלי - זה מסתכם בהבעת דעה בלבד, אני לא צריכה להתמודד עם הדעה שלי ועם התסכול והתחושות הסותרות שהיא יוצרת באופן מעשי.
        כל מה שכתבתי, כתבתי מתוך הבנה שאני לא מתמודדת ואת כן.

        הגב לתגובה זו

  • 107.

    התשובה של יוסי היא המענה לכולם

    צביה, 07/04/08 10:36

    להרגיש פרייאר זה הכי קל ...אם אתה חי כל חייך למען ייעוד או מטרה מוגדרת - במקרה של יוסי זה חוזקו של עם ישראל - הצבא הוא המשך טבעי ללימוד בישיבה, לאהבת הארץ ברגליים, למגורים בה וכד'. מזלנו שיש עוד ''תמימים'' כמוהו

    הגב לתגובה זו

    • להרגיש פראייר זה בכלל לא קל

      נעמה, 07/04/08 14:08

      זו הרגשה קשה מאד להרגיש שהבן שלך עלול לההרג למענם של אנשים שמכל עבר יורקים עליך.

      הגב לתגובה זו

  • 106.

    ומה נגיד אנחנו

    פראייר, 07/04/08 10:27

    שנשלחנו לשמור על שטחים שלא היו ולא יהיו שלנו, ועשינו בייביסיטר למתנחבלים (בחברון למשל) למרות שלדעת רבים מאיתנו אין לנו מה לחפש שם. שכחת את הקרוונים בהתנחלויות לא חוקיות שחיילים שחלקם הגדול לא מאמין בדרכך נאלץ לבזבז חודשים ושנים בשמירה עליהם?

    הגב לתגובה זו

  • 105.

    זה מאמר אמיץ מאוד. התקשורת שסותמת פיות לאנשים עם דיעות כמו שלך, לא

    סטודנט, 07/04/08 09:40

    רוצה לדעת על אנשים כמוך.

    מזדהה עם כל מילה.

    ההנהגה הזו לא ראויה לעם כזה, ובמיוחד לדתיים לאומיים שאותם אני מעריץ מאוד על המסירות שלהם למען המדינה וארץ ישראל.

    הגב לתגובה זו

  • 104.

    ראיתם כמה חיילים, ''בנים של..'' משרתים במודעין בצומת גלילית? (ל''ת)

    מלואימניק, 07/04/08 09:39

    הגב לתגובה זו

    • אלא אם כן רוח הקודש הרתה אותך ,כולנו

      גלילות, 08/04/08 01:03

      בנים של..

      הגב לתגובה זו

  • 103.

    מספר דברים שהדור הותיק לא מבין

    אמיתי, 07/04/08 09:28

    שלום לך אמא יקרה,
    כבן לאמא כמוך והורה לבת קטנה בהווה ברצוני להבהיר מספר דברים שלעניות דעתי את ובני דורך לוקיים בהם.
    בזמנך ובעבר עשים דברים מדהימים והכול למען הארץ, בניתם ישובים הפרחתם את השממה והכל למען אידיאל אחד גדול הארץ! ומה שעומד מאחרוי אותה אחרץ היתה ממשלה שהנהיגה דבר זה.
    כיום אנו בניכם ובנותכם, אשר גדלנו למציאות אחרת לחלטין, הארץ קיימת גדלנו לתוך אותם ישוביים שאתם הקמתם, אצלינו האידיאל השתנה, נכון עוד נשארץ משהוא מאותו אידיאל של ''ארץ'' אך לנו יש אידיאל יותר גבוה מכך שזהו ''העם'' לבנך ולי משהו במשותף, אנו לא שמים פס על ההנהגה שלנו ומה שהיא עושה מה שלנו יותר חשוב זה העם שלנו, מה הוא עושה מה הוא רוצה.
    לנו חשוב להיות חלק מהעם שלנו ולבצע איתו את המטלות המוטלות עליו כעם.
    אנחנו חלק מציבור שמביא את הגאולה יחד דתיים וחילונים יחד, זה הסתכלות שיהיה לכם קשה להבין, אבל תנסו להיות קרבי זה הכי אחי לא כי צריך אלא כי אני רוצה להיות חלק מ''נבחרי הציבור'' לא ראשי העם אלא האלה שמנהגים את דעת הציבור ואת רצונותיו.
    כאמא תחשבי על דברים אלו ותתמלאי גאווה במעשיו של הבן שלך.
    שלך לוחם קרבי ומנהיג!

    הגב לתגובה זו

  • 102.

    זה בזכות הפוסט-ציונים, הבג''ץ ומטיפי המוסר של השמאל! (ל''ת)

    אב של חייל קרבי, 07/04/08 09:17

    הגב לתגובה זו

  • 101.

    דווקא את

    אני, 07/04/08 09:07

    אינני מכיר אותך וזה הינו טורך הראשון שאני קורא אך מהתגובות אליו אני מביו שאת שייכת ל''מחנה הלאומי'' אם איני טועה. דווקא אתם ( המחנה) אמור להיות כביכול הסמן הימני בשירות הצבאי לא? הרי זה מה שאתם מטיפים לנו ''החילונים'' ואין זה חשוב מי בשלטון כי הרי ארץ ישראל ראויה להגנה מטובי בניה. אל תביני אותי לא נכון, אני קצין קרבי גאה במילואים ואומנם עדיין אין לי ילדים ברי גיוס אך כשיום זה יגיע ונהיה עדיין עומדים מול הסכנןת עימן אנו מתמודדים היום אתמוך ואפילו ''ארעיל'' את ילדיי על שירות קרבי הממצה את המיטב וילמד אותם דבר או שניים על הסביבה בה הם חיים ועל העם והארץ עליהם הם מגנים. דבר זה לא ממעיט אפילו בקמצוץ את הדאגה האדירה שתלווה מהלך זה ואפילו סביר שאאבד שנים מחיי ושערי ילבין עם כל מבזק חדשות אבל לפחות אינני צבוע כמוך.

    הגב לתגובה זו

  • 100.

    פראיירית

    אילה, 07/04/08 07:57

    כאמא לארבעה + חתן קרביים מבינה את הרגשתך .אך בטוחה אני שבתוכך רגש של סיפוק וגאוה על ילדים שכאלה.אשרייך שכך נוהגים ילדייך, למרות הכל, ובע''ה תקופת השרות תעבור בשלום על כל אמהות הבנים ש''אהבת ישראל'' ממלאת אותם.

    הגב לתגובה זו

    • סליחה!?!?!?!?!

      אני, 07/04/08 09:15

      בך אין אהבת ישראל? אז תארזי את כל חפצייך וכמו שאומרים תתחפפי מפה ותעשי טובה לכולנו

      הגב לתגובה זו

  • 99.

    כל ילדי השתמטו ואני מרוצה-שהפראירים ישרתו (ל''ת)

    מוני מושונוב, 07/04/08 07:32

    הגב לתגובה זו

  • 98.

    לא צריך גיוס של דוסים על תנאי - שבו בבית!

    שמרית, 07/04/08 07:30

    שירות מקוצר של הסדרניקים
    להתקשר לרב לפני ביצוע משימה
    בזבוז אדיר על מנגנון רבנות צבאית
    הסתה נגד נשים מדריכות וקצינות

    הגיוס של דוסים לצבא מטרתו אחת - למקם אותם טוב יותר בסולם החברתי של החברה שלנו כאשר ישתחררו. בלי טובות נסתדר טוב יותר בלי הקיצוניות, ההסתה, האיומים והסחטנות- שבו בבית!!!

    הגב לתגובה זו

    • שמרית סעי לקורס קצינים וראי מי הרוב!!אותם דוסים שאת משמיצה (ל''ת)

      בר דרור דוד, 07/04/08 09:42

      הגב לתגובה זו

      • שקר ממוחזר

        חילוני, 07/04/08 15:33

        אחוז הדתיים בבה''ד 1 מעולם לא עלה על 40%, וגם זה רק בשני מחזורים.

        סתם מיעוט מוכה אהבה עצמית שעושה רעש.

        הגב לתגובה זו

        • חמור. גם אם הם היו 30% זה יותר ממשקלם באוכלוסיה. לך תלמד חשבון (ל''ת)

          חילוני, 07/04/08 17:28

          הגב לתגובה זו

          • ועדיין - לא רוב ולא יהיו, סתם שקרנים ורעשנים

            חילוני, 07/04/08 19:49

            אם אתם כזה רוב, למה אין לכם מנדטים?

            הגב לתגובה זו

            • חשבתי שכחילוני לימדו אותך חשבון פשוט

              הפתעה, 09/04/08 02:25

              והנה מתברר בעליל שילד בחידר מבין טוב ממך בחשבון.

              הגב לתגובה זו

  • 97.

    השתמטתי ואני מרויח הרבה כסף כל ערב (ל''ת)

    עידן יניב, 07/04/08 07:30

    הגב לתגובה זו

  • 96.

    כימנית שמעודדת מגורים בשטחים - רבקה מתחסדת

    מיכאל, 07/04/08 07:23

    המתנחלים הם הראשונים שחייבים לשרת קרבי כי מי לעזאזל ביקש מכם לגור בשטחים הכבושים? מי רוצה לבוא למילואים לשמור על פרזיטים בגוש קטיף? בהתנחלויות השומרון? כל המדינה קורסת תחת העול הבטחוני וסבסוד העתק של משפחות מרובות ילדים ופאנטיות ומעוטות בפלורליזם ודרך ארץ. רוצה שטחים? רוצה עיר אבות? תשלחי את הבן שלך למות על מזבח הארץ ותפסיקי להתבכיין!!! כואב לי הכי על אמהות מעיירות פיתוח שלא רואות שקל מפרויקט ההתנחלויות שקבר את המדינה הזו ועדיין שולחות את ילדיהן בלי לומר מילה!

    הגב לתגובה זו

    • יריב אופנהיימר תפסיק

      דנית, 07/04/08 08:57

      להשתמש בשמות בדויים.

      הגב לתגובה זו

    • אם זה מה שהשמאל מסוגל, אין פלא שאתם זרם פוליטי מתועב.

      אאור, 07/04/08 09:46

      בסוף תגידו שהמתנחלים הם אנטי ציונים, ושלום עכשיו הם הציונים האמיתיים.

      עם אנשים בלתי שפויים אין מה להתווכח.

      כל כך הרבה טעויות ותעמולה שמאלנית בתגובתך שאני לא יודע מהיכן להתחיל.

      הגב לתגובה זו

      • המתנחלים הם באמת אנטי ציוניים

        dd, 07/04/08 15:20

        המתנחלים הם אויב של מדינת ישראל, מה שהם רוצים לשמור עליו זה הכסף שהם עושים על ידי עבדות בחממות שלהם.
        איך זה שרוב המתנחלים מהפינוי עוד עדיין מובטלים?
        כי אף אחד מהם לא עבד יום בחייו.

        הגב לתגובה זו

  • 95.

    מה שאת לא כותבת זה שג'ובניק=להורים יש קשרים וקרבי=להורים אין קשרים

    ופה קשרים=כבוד, 07/04/08 02:33

    מי שהבן שלו קרבי זה כמו להגיד לכולם שאין לאבא קשרים.

    הגב לתגובה זו

    • הילדים של שרי ש''ס לא משרתים בצה''ל,אוהדי ביתר הליכודנקים משרתים קרוב

      לבית.מזל שיש, 07/04/08 08:34

      שמולאנים שלוקחים אחריות.

      הגב לתגובה זו

  • 94.

    לאם העבריה.

    יורם, 07/04/08 02:24

    תתפלאי לדעת, חיי בנך אינם שווים יוחר מבן אם פלסטינאית או אם משבט זולו.

    הגב לתגובה זו

    • כלומר ילדי האויב שווים יותר מילדיך שלך.- חשיבה מעוותת של לאומן

      דיעות חשוכות עם, 07/04/08 09:43

      סמולני.

      הגב לתגובה זו

    • כן, שווים יותר!

      טלי, 07/04/08 15:25

      כאשר הברירה היא ילדי או ילד מעזה.
      התשובה היא ילדי.
      כאשר הברירה היא הרגל של אושר משדרות או בתיהם ואפילו חייהם של ילדי עזה, אני מעדיפה שרגלו של אושר תנצל.
      אם יותר לי לבחור בבכי ילדים בעוטף עזה או בבכי אימהות בעזה- אני מעדיפה אמהות בוכות בעזה וילדים צוחקים בשדרות.
      ואם ילדי עזה חשובים לך מילדיך, רחמי על ילדיך.
      אני אעשה הכל שילדי יהיו מאושרים בריאים וחזקים, ע''י ניגוף הטרור גם אם יפגעו ילדים בעזה.
      ככה זה במלחמה, ככה זה אמהות והורות.
      בכל מקום פרט לכמה ישראלים שמעדיפים את ילדי עזה על פני חיי חיילים ישראלים.

      הגב לתגובה זו

  • 93.

    לרבקה יפה היקרה

    רחל, 07/04/08 01:10

    היה שווה לגייס את יוסי אם זה מה שהחזיר אותך לNRG ... :) אני מאחלת ליוסי שיחזור בשלום ויצליח בכל אשר יעשה.

    הגב לתגובה זו

  • 92.

    נמאס שהדתיים חושבים שהם עושים טובה למדינה בכך שהם מתגייסים

    חילוני גמור, 07/04/08 00:26

    אני שרתי בקרבי, שני בני שירתו בקרבי וזה היה ועדיין מובן מאליו. לא שאלתי את עצמי מי ראש הממשלה ומי שר הביטחון. אז תפסיקי לעשות לנו טובות. נסתדר גם בלי בניך.

    הגב לתגובה זו

    • צודק במאה אחוזים

      חילוני כנ''ל, 07/04/08 08:29

      אדוני הארץ.גם מתגיסים בתנאים מיוחדים,גם מאיימים השכם והערב שאם לו ממלאים דרישותיהם-הם לא יתגיסו.
      חוקי המדינה הם רק המלצה והוראת הרב-מקודשת.

      שישארו במקומותיהם עם רבניהם.
      הם לאט לאט הופכים לכת.מטרד.אבן נגף לכל הסדר שפוי.

      הגב לתגובה זו

    • התלהמות אופיינית. החילונים לא מגיעים לקרסוליים של הדתים לאומים

      חילוני, 07/04/08 09:42

      זו לא בושה להגיד זאת בקול.

      הגב לתגובה זו

      • הדתים הלאומים הם הסיבה שהפסדנו במלחמה

        rr, 07/04/08 15:21

        אם רוב הקצונה והחילים הקרביים הם מהציבור הדתי לאומי אז הם אלו שהפסידו את מלחמת לבנון.
        בפה הם כובשים את אירן, התחלס אפילו לא בית.

        הגב לתגובה זו

        • הקצונה הזוטרה, זו שעוד הצילה משהו במלחמה הזו היא ברובה דוסית (ל''ת)

          הפיקוד העליון, 07/04/08 20:42

          הגב לתגובה זו

  • 91.

    רבקה צריך שכל בנוסף לרגש

    מומו, 07/04/08 00:26

    גם אם יש משהו ריגשי וטעון בדבריך את צריכה לחשוב מה האלטרנטיבה ? מה שבינתים נחזור למיידנק ואושוויץ ? עד שתיכון כאן ממשלה לשביעות רצונך? מה בינתים הערבים יפסיקו לחתור ולהילחם נגדנו עד שיתגלה ממש מלך המשיח , לכן אין לנו כל ברירה , מה הפיתרון שכולם ישמטו - סבבה אבדה תקוותנו - הלזה את מייחלת ? לכן קפצי שפתיים וחזקי את בנך ואל תשדרי חולשה - זה אסור ומסוכן - אבא לשני קרביים

    הגב לתגובה זו

  • 90.

    Only dead fish !go with the flow! (ל''ת)

    גנדי, 07/04/08 00:23

    הגב לתגובה זו

  • 89.

    הצגתך את העובדות הינה מסולפת

    שוש, 07/04/08 00:20

    ולא רק מסולפת - אלא שאת מטה ומציגה נתונים שמעולם לא בדקת באופן מבוסס - והכל ע''מ ליצור כותרת. זה נכון שהיום ההשתמטות הינה פחות נתונה לביקורת - אבל גם ההתנדבות ליחידות הקרביות הינה בעליה מתמדת, לפי נתונים רשמיים של צה''ל. למה את זה לא טרחת לציין ??

    הגב לתגובה זו

  • 88.

    כמה בורות, כמה טיפשות וגזענות! (ל''ת)

    לא מאמין, 07/04/08 00:19

    הגב לתגובה זו

  • 87.

    מה יש במדינה הזאת ששווה למות עבורו?

    שאלת תם, 07/04/08 00:16

    כמו מדינת ישראל יש עוד עשרות ומאות מדינות ברחבי העולם. במדינת ישראל נהרגים יהודים על רקע היותם יהודים הרבה יותר מאשר בכל מקום אחר בעולם. כך שהטמבלים שחושבים ששווה למות עבור מדינת ישראל כי היא מבטיחה בטחון פיזי ליהודים פשוט מתאבדים על שטויות , שקרים ודמגוגיה בגרוש שהלעיטו אותם בבית הספר.

    תל אביב אינה שונה מלונדון או לוס אנג'לס ואם אי אפשר לחיות בצורה נורמלית בתל אביב אז פשוט נעבור ללונדון או לוס אנג'לס.

    מה דעתכם?

    הגב לתגובה זו

    • תעבור...ותיקח איתך עוד יהאודים (ל''ת)

      אחמד טיבי, 07/04/08 05:43

      הגב לתגובה זו

    • אני רוצה לצאת לשוויץ אבל אין כסף,אוף איזה פיספוס (ל''ת)

      ספרדי טהור, 07/04/08 16:56

      הגב לתגובה זו

    • הנה דעתי

      דפנה, 11/04/08 05:55

      המשפחה שלי כיום יושבת בעיר ''שאינה שונה מלוס אנגלס או לונדון'', אז הנה איך זה להיות נער יהודי בבית ספר ממלכתי בארץ תרבותית:
      מדי פעם מישהו שעוד לא גילה שהוא יהודי, מסביר לו שהיהודים הם מקור הצרות בעולם ושצריך להרוג את כולם. התגובה של בני? הוא הולך מכות איתם. בפעמים אחרות מישהו ''מתבדח'' ומעיר הערות ''מצחיקות'' על אופיים ומראם של יהודים. עד שהוא מגלה שבני יהודי, ושוב, הולכים מכות. בני מצטיין בלימודים, מצטיין בפעילות חברתית התנדבותית, אבל יש לו ממונה אחד שלא כל כך מתלהב מההתלהבות וכושר הארגון של הבן שלי. אז לפעמים גם הוא מעיר הערות ''תמימות'' על הנטיה היהודית להתבלט בכל מקום. איתו בני לא הולך מכות. הוא רק שותק כי הוא לא עד כדי כך אידיוט. ויש גם אותם ''חברים'' שבאים מבתי ספר נוצריים שמסבירים לו מדי פעם שאותו, היהודי, אלוהים לא יציל מפני שהוא ''מכחיש את אלוהותו של ישו''. עכשיו תנחש מה הבן שלי מתכנן לעשות בסוף לימודיו השנה? ניחשת נכון. הוא חוזר ארצה להתגייס לקרבי כדי להילחם על הארץ היחידה שבה, יש סיכוי, הוא לא ישמע הערות כאלה ולא יסבול יחס כזה. זה, לדעתו, מה שיש במדינה הזאת ששווה להילחם עבורו.

      הגב לתגובה זו

  • 86.

    גם אני לא מתכוון להתגייס

    צודקת לחלוטין, 07/04/08 00:13

    חיי חשובים מכדי להילחם על כסאו של אולמרט או לבני.

    לא ברור בכלל מה יש במדינת ישראל שאין במקומות אחרי בעולם עד כדי כך ששווה לסכן את החיים עבורו.

    אם יכפו עליי להתגייס פשוט אארוז את חפצי ואטוס מכאן.

    הפריארים ימותו עבור מטרות שבעוד 15-20 שנה יהיו מיתוסים של זקנים משועממים ומושא לציניות ולעג מפי הוד קדושת הסלבריטאים.

    יאללה בי.

    הגב לתגובה זו

  • 85.

    כל מילה בסלע (ל''ת)

    מילואמניק, 06/04/08 23:51

    הגב לתגובה זו

  • 84.

    בייניש לשעבר

    דודי, 06/04/08 23:48

    אני התגייסתי במסלול הסדר ב82,
    ואני עדיין עושה מילואים עם הכרס הזקן ושבעת הילדים..
    16חודשי סדיר + 26 שנים של מילואים ועקפתי את 40 חודשי השירות שלך..

    הגב לתגובה זו

    • טוב למות בעד הגירוש (ל''ת)

      אא, 07/04/08 00:50

      הגב לתגובה זו

    • בתגובה ל76 (ל''ת)

      דודי, 07/04/08 01:22

      הגב לתגובה זו

    • אתה חושב שאתה היחיד שעושה

      רן, 07/04/08 08:02

      מילואים שנים ארוכות?
      לא ברור לי מאיפה באה השחצנות הזו,כמו שכתבו לפני-הדתיים באים בגישה כאילו הם עושים טובה שהם משרתים בצבא אז זהו שלא-הצבא יכול להסתדר מצוין גם בלעדיכם

      הגב לתגובה זו

  • 83.

    שצה''ל יהפוך לצבא שכיר. הכי טוב.

    דוד הכיטוב, 06/04/08 23:36

    וככה גם תהיה לנו הגנה וגם אנשים יפסיקו להרגיש פראיירים. מי שרוצה ויש לו את הכישורים להיות לוחם, יתגייס ויקבל הטבות משמעותיות מהמדינה ומשכורת שהיא לפחות שכר מינימום. כשהצבא לא יהיה חובה אלא זכות, מקום עבודה מקצועי ונחשק- מספר המתגייסים יעלה.

    הגב לתגובה זו

    • שירות לאומי בכסף מתנחלים בכסף

      כסף לא קונה הכל, 07/04/08 09:25

       

      הגב לתגובה זו

    • מתי יפסיק זרם הרעיונות המזיקים וההזוים שלכם?

      שמישהו יעצור את, 07/04/08 09:50

      צהל צבא שכיר כמו שרציתם צבא קטן ומקצועי.

      אוח, כמה שזה התנפץ לנו בפנים במלחמה האחרונה.

      הגב לתגובה זו

  • 82.

    המדינה לא לגמרי בכיס שלך אז את ''פראירית''?

    דמוקרט, 06/04/08 23:30

    יש בישראל אנשים אחרים שלא חושבים כמוך, אז את ברוגז עם המדינה?
    מה יגידו אנשים כמוני שנשבר להם מלראות מתנחלים מתפרעים וגוזלים שטחי אדמה בחסות חיילי צה''ל ובכל זאת נקראים לעשות מילואים?

    המדינה היא לא הפרויקט הפרטי שלכם. ההשפעה של המגזר שלכם על מדיניות הממשלה צריכה לחזור לפרופורציות.

    הגב לתגובה זו

    • עוד פעם יריב אופנהיימר

      דנית, 07/04/08 08:59

      נמאסת.

      הגב לתגובה זו

  • 81.

    כשהקמנו מדינה לא היו דתיים להפריע.עכשיו ש''ס,חבד,מפדל,חרדים אשכנזים

    נוער הגבעות...., 06/04/08 23:29

    מתנחבלים,רבי מברסלב,הבאבות,משתטחי קברי צדיקים וכו'הופכים אותנו למדינה מגעילה וחסרת סיכוי בהתמודדות מול האויבים שמבינים שאנחנו שוקעים.

    הגב לתגובה זו

    • חילוני טיפש

      יוני, 07/04/08 00:50

      אויבך מבינים שאין לך כבר עבור מה להילחם, אין טעם למות עבור מדינה שכמוה ישנן מאות בעולם.

      הפכת להיות אדם ריק בעל תרבות מערבית נדושה ואניברסלית ממילא הדבר המטופש ביותר מבחינתך הוא למות עבור מדינה שלא מציעה לך שום דבר שאינך יכול לקבל בבריסל או במינכן.

      הבנת חילוני טיפש?

      הגב לתגובה זו

      • מי אתה שתקבע לי שאני ריקני?

        חילוני טיפש, 07/04/08 08:51

        חוץ מלהתנשא אתה בכלל יודע עוד משהו?

        אני לא מכיר אדם שהולך למות בשביל המדינה אבל אני מכיר הרבה הלכו לשרת כדי לחיות,חיים חופשיים ועצמאים כעם במולדתו,אולי אני חילוני טיפש אבל אני לפחות מקדש חיים ולא מוות.

        הגב לתגובה זו

  • 80.

    אני אב חילוני ואני מרגיש כמוך

    שלמה רוזן, 06/04/08 23:28

    גם הבן שלי התגייס לקרבי ולא הצלחתי לשכנע אותו שהמדינה היום לא שווה את ההקרבה שלו.
    גם אותי מרתיח שההנהגה מושחתת והילדים שלנו משלמים את המחיר.

    הגב לתגובה זו

  • 79.

    ''ראשונים תמיד אנחנו''

    ירון, 06/04/08 23:24

    ככה זה רבקה היקרה בשביל להיות מוביל צריך להיות ראשון,
    אשרייך שבנך מייסם אשר למד, ורוצה להיות ראשון. החבר'ה האלו הם הסמל והדוגמא לנוער, הם העתיד שלנו ומהם יצאו המנהיגים האמיתיים לעתיד שלא ינטשו את מכורתם ועמם.
    בעבר היו אלה בני הקיבוצים והמושבים שמילאו את השורות, ואכן מבניהם רמטכלי''ם מהוללים עטורי ניצחון( מלחמת ששת הימים גבתה גם מחיר דמים כבד ששלימו הצנחנים כדי לשחרר את עיר האלוקים והר הבית ובזכות מסירותם ואומץ נפשם הגענו לאן שהגענו)
    היי גאה בבנך

    הגב לתגובה זו

  • 78.

    כל מילה בסלע

    שוקי, 06/04/08 21:53

    אנחנן תןשבי מגרון שמשרתים כולם ביחידות קרביות ונלחמנו ואף נפצענו במלחמת לבנון מועמדים לגרוש על ידי רה''מ ושלוחיו השוטרים שפחדו להרוג מבל במרכז הרב. אז למה להלחם? בשביל להגן על תל אביב?!

    הגב לתגובה זו

    • לשוקי מגרנה ! אינך בספרד 1492 ולא תגורש, אלא תושב לגבולות מדינתך ! (ל''ת)

      ס''ט ספרדי טרוד, 07/04/08 08:19

      הגב לתגובה זו

  • 77.

    הבושה היא בחירה הרוב לשמחתינו לא חושבים כמוך עוד רבים וטובים גאים!! (ל''ת)

    נ.כ, 06/04/08 20:25

    הגב לתגובה זו

  • 76.

    כשבחורי ישיבות ההסדר יעשו 3 שנים צבא

    ישיבות הסדר, 06/04/08 20:24

    תהיה לך/לכם את הזכות להשתמש במילה ''משתמטים''

    עד שכל בני המגזר הדתי לאומי לא יעשו 36 חודשים כמו כולנו, אין לכם - המשטמתים מטעם חוקים קואליציונים - אף זכות לדבר על משטמתים אחרים.

    אני שמאלן וכיום איני עושה יותר צבא/מילואים
    לדידך וחברי מרעך אני משטמת.
    עד היום עשיתי מעל ל-40 חודשים בצה''ל.

    כל בחורי הישיבות הסדירים לא יתרמו את כמות הזמן הזה מהחיים שלהם עד גיל הפרישה מהצבא.
    אין בחור ישיבות סדיר אחד (!!!!!) שעשה צבא כמוני.

    אז שלא תעיזי להשתמש במילה משתמט!
    בושה וחרפה!

    הגב לתגובה זו

    • דביל איפה היא השתמשה במילה משתמט? (ל''ת)

      רזי, 06/04/08 23:00

      הגב לתגובה זו

    • חפש לך מטרות אחרות לכעס

      רון, 06/04/08 23:31

      לא בחורי ההסדר צריכים לקבל את הביקורת שלך אלא אלה שמשתמטים ואלה שנהיים ג'ובניקים.
      אם היית בקרבי, אתה צריך דוקא להצדיק את רבקה יפה.
      לא ברור למה אתה מבזבז אנרגיות להתעצבן על מי שהולך לקרבי, עושה מילואים ואח''כ נלחם במלחמות במקום להזדהןותעם הכעס שלה על ההנהגה המושחתת ועל כל הצפונים שמקושרים ומתחמקים

      הגב לתגובה זו

    • דביל.אבל ממש דביל. (ל''ת)

      ליאת, 07/04/08 01:09

      הגב לתגובה זו

    • התגובה שלך פשוט מדהימה

      1 2 3, 07/04/08 14:46

      בתור מטומטם רגיל הייתי מצפה
      ממך שתבין שתגובה כזאת
      תגרום לאנשים שעושים הסדר (לפחות השנה וחצי הזאת)
      להישאר בישיבה ולא לעשות כלום,
      ואל תהיה מטומטם וצר עין ותגיד
      ''לא צריך את הדתיים האלה בכלל''
      כי אחרת אתה לא היית נותן תגובה כזאת אפילו, חתיכת אפס גורם שנאה שכמותך.

      לך לעזה שם יתלו אותך על העץ כמו המן ואפילו לא יחכו לפורים.

      הגב לתגובה זו

    • נסביר לך לאט

      טפירו, 07/04/08 15:48

      לא הבנת את המהות בשירות קרבי. חייל שמשרת 36 חודש ואח''כ משתמט תרם 36 חודשי שירות והיה זמין לשירות האולטימטיבי שלשמו בעצם מחזיקים את רוב הצבא ,למלחמה ,3 שנים. הסדרניק ממוצע עושה שנה וחצי שירות פעיל והוא תורם עוד כ 20 חודשי מילואים אבל העיקר הוא זמין למלחמה כ 24 שנים .כשתבין משהו תדבר עד אז תן כבוד גם לאחרים.

      הגב לתגובה זו

      • לטפירו יש לך טעות בחישוב

        מילואימניק, 08/04/08 00:42

        הטענה/הנחה הבסיסית שלך היא שהסדרניק משרת במילואים (ואחרים לא) ולכן מותר לו לא לעשות שירות מלא? למען האמת אין קשר בין הדברים זה שההסדרניקים בחרו שלא לעשות שירות מלא אינו קשור לתרומתם אחר כך. האם לצורך העניין זה ששילמתי מיסים ביןם השנים 2000-2008 מכפר על כך שלא שילמתי מיסים בין השנים 1990-2000? ודאי שלא. אבל יותר מכך, במשך כל שנות המילואים שלי בשריון היו גם חילונים וגם דתיים שעשו מילואים עד גיל 40+ .
        כדתי אני מוצא את ההצהרות האלו (של טפירו ואחרים) שחצניות ולצערי מוטעות

        הגב לתגובה זו

        • אני כבני''ש תרמתי למדינה 5 שנים לא רק 3

          בני''ש, 08/04/08 21:04

          זה שחילונים לא מכירים בלימוד בישיבה כשירות למדינה זו בעיה שלהם. בשביל זה יש חקיקה ודמוקרטיה שמקבלת את השירות הזה. יש מספיק אנשים במדינה שמבינים שגם לימודים בישיבה ללא שום תמורה היא שירות בטחוני למדינה הזו שקיימת בנס...
          להתיחס בביטול ללימוד בישיבה זה בדיוק כמו שגולנצ'יק יגיד שנהג ששירת 3 שנים לא תרם כלום או שיטען שעתודה לא נחשבת כי הוא את שנותיו היפות סיכן ואילו עתודאי מחשבים רכש מקצוע ואח''כ גם סטאז' בממר''ם על חשבון הצבא. אז אמר.
          אני את 5 שנותי היפות תרמתי לעם ישראל ועוד צפוייים לי שנות מילואים ומלחמות. יכולתי לטייל במזרח בגיל 21 ולהתחיל אוניברסיטא בגיל 22 אבל אחרי 5 שנים שהקדשתי לעם ישראל רק בגיל 23 יכולתי להתפנות ללימודים ועבודה, אז זה לא נכון להגיד שאני עשיתי רק שנה וחצי.

          הגב לתגובה זו

          • חבל רק ש98% מההסדרניקים

            מילואימניק, 11/04/08 13:49

            שכל כך הקפידו לתרום 5 שנים (אם נתעלם מכמה זמן השקיעו אחרי שחזרו מהצבא) שכחו ופתאום הם לא לומדים אפילו 5 דקות לשבוע. הרי אםן שירות הצברא אקויולנטי ללימוד תורה הרי שלפחות כמו במילואים היו צריכים ללמוד חודש מלא בשנה או שעתיים ביום.

            הגב לתגובה זו

    • בני''ש לשעבר

      דודי, 08/04/08 20:55

      אני התגייסתי במסלול הסדר ב82,
      ואני עדיין עושה מילואים עם הכרס הזקן ושבעת הילדים..
      16חודשי סדיר + 26 שנים של מילואים ועקפתי את 40 חודשי השירות שלך..

      הגב לתגובה זו

  • 75.

    כל הכבוד! כן ירבו כמותו!

    יניר, 06/04/08 19:38

    צריך להצדיע לכל אלו שהולכים לקרבי.הם המודלים האמיתים עבורי,לצערי נבצר ממני לשרת בקרבי בגלל פוליטיקה פנימית בתוך הצבא[סיפור ארוך ומתסכל שבסופו התבר ר לי עד כמה הצבא רקוב מבפנים כששלישים כאלו ואחרים מסתכלים על טובתם האישית במקום לעודד בחור שרוצה וצריך להיות קרבי!]הייתי נותן הכל בשביל להחזיר את הזמן אחורנית לתקופת הצבא ולהיות לוחם כמו שהייתי צריך להיות.שירות קרבי זה משהו שהולכים איתו לאורך כל החיים.שישמרו על עצמם לוחמינו

    הגב לתגובה זו

    • גם אתה מזרוחניק פולני צבוע (ל''ת)

      צפונפון, 06/04/08 20:06

      הגב לתגובה זו

  • 74.

    לא יודעת. אני אשכנזיה וחילונית

    שומרת, 06/04/08 19:31

    וככה גם החברה שלי, ולא שמעתי אף אחד ''מתגאה'' בבן הג'ובניק. לא מתביישים, אבל גאווה?

    ובחיים לא שמעתי מישהו מתנצל שהבן שלו בקרבי. זו תמיד גאווה.

    היחס של ''פריירים'' זה רק בקטע של המילואים - ששם באמת יחס המדינה מאוד מאוד לא הוגן.

    הגב לתגובה זו

    • במה יש להתגאות הרי הוא לא בחזית רק מזרחיים (ל''ת)

      שונא פולנים, 06/04/08 20:08

      הגב לתגובה זו

      • הייתם חייבים לערב עדות? (ל''ת)

        ג'יני, 06/04/08 23:29

        הגב לתגובה זו

      • אפס (ל''ת)

        איתי, 07/04/08 01:37

        הגב לתגובה זו

      • אתה קרוב לאש? טבח לא נחשב קרבי

        עמי, 07/04/08 07:26

        עדיין אתה צריך להחזיר למדינה יותר מכולם על סבסוד המשפחה מרובת הילדים שאמך החד הורית גידלה כשאבא שלך היה בכלא והיא טרחה לקנות סיגריות ולצבוע שיער בזמן שאתה ואחיך גדלתם בפנימיות ועליתם כסף לקופת המדינה.
        הוריך ידעו לעשות אותך אבל לא היתה להם שום כוונה לממן אותך! אתה לא שונא פולנים - אבל מקנא מאד במה שיש להם ובמקומך גם אני.

        הגב לתגובה זו

  • 73.

    שאלה לכל מבקרי רבקה יפה, הצפוניים

    הפרשן, 06/04/08 19:31

    עם כל המלל הביקורתי שלכם, אתם לא עונים על שאלה אחת שהעלתה רבקה יפה:

    איך זה שבין כל יפי-הנפש היושבים בבית-המשפט העליון והקובעים לחיילי צהל כיצד להילחם, הילדים שלהם לא נמצאים בקרבי ???

    זה לא סוד שרוב שופטי הבג''צ הם צפוניים כמוכם ויש להם הרבה קשרים.

    אז בכל זאת מתברר שרבקה יפה צודקת. מי שיש לו קשרים, והוא צפוני ולא פטריוט, דואג שילדיו לא ילכו לקרבי. ופה בעלי הקשרים הללו (שופטי בג''צ) עוד מעיזים להטיף מוסר לצהל ומוכנים בשם המוסר לסכן את חיילי צהל כאשר בין החיילים לא תמצאו את הילדים של המטיפים.

    זה שאתם שולחים את ילדיכם לקרבי לא סותר את מה שרבקה יפה אומרת. היא טוענת שמי שיש לו קשרים שולח את ילדיו להיות ג'ובניק.

    הגב לתגובה זו

    • לפארשן, על כל מתקבל לסיירת מטכ''ל יש 10 מועמדים

      אנה, 06/04/08 20:13

      ומתוכם חילונים.
      התיכונים בשרון הם בעלי אחוזי הגיוס הגבוהים בארץ ואחוז המשרתים בקרבי הגבוה בארץ. ולהוריהם יש ויש קשרים ומהלכים. איך זה מסתדר לך עם הדמגוגיה של הכתבת הדמגוגית? האם עשרה שופטים ואהוד אולמרט אחד הם בעיניך 2 מיליון חילונים? אם כן אתה חי בגטו מרצון ובבורות מוחלטת. . החברה הדתית לאומית הופכת דתית לאומנית וזה כולל הפיכת כל מי שאיננו עם כיפה למשתמט וחסר ערכים, הילדותיות והגיחוך שבכך לא מוסיפים לכם נקודות אלא רק בוז.
      נץב הבן שלי קיבל זימון לתלפיות אבל רוצה ללכת לסיירת מובחרת (עבר גיבוש), איך זה מסתדר לך

      הגב לתגובה זו

      • אנה מתל אביב

        בים בם, 07/04/08 14:53

        טיפשותך גוברת על כל תירוץ שתנסי לתת.

        מוזר שרק מתוך אחד שמתקבל לסיירת מטכ''ל יש 10 חילוניים ואילו
        בסיירת מטכ''ל יש רוב דתיים לאומיים-
        אתם לא חכמים/חזקים מספיק? או שאת פשוט מחרטטת בקצב בלתי יאומן?

        דבר שני, יחסית לאחוזים באוכלוסייה (שמוערך כ10-15 אחוז דתיים לאומיים) שימי לב כמה דתיים לאומיים יש בצבא ועוד בסיירות מובחרות ובתפקידי מפתח- איך??
        פשוט מאוד- הדתיים לאומיים רוצים יותר- מתגייסים יותר (ביחס לאחוז באוכלוסיה), מאמינים יותר (זה מה שנותן להם את החוזק) והכי חשוב:
        מצליחים יותר.

        ותני לי להגיד לך שהבן שלך הוא חריג- סטיית תקן- כי אני לא מכיר מתוך אולי ה3 חברים שלי שהתקבלו לפרוייקטים כמו תלפיות והם חילוניים
        שהם יוותרו על דבר כזה.

        אז אומנם יש פה ושם כמו הבן שלך-
        אבל הכל נובע מהדת- ואת השנאה שלך תכווני כלפי החברים של הבן שלך,
        כפיש?

        הגב לתגובה זו

  • 72.

    אמא שלי דווקא גאה בי- ואני גאה בעצמי

    צנחן ישראלי מ', 06/04/08 19:27

    והשמאל ,ואהרון ברק,ובתי המשפט,והמשטרה השפוטה שלהם וכל הכסף שהם מקבלים מאירופה הנאצית יכול להיכנס לי לתחת ולצאת מצופה.

    הגב לתגובה זו

  • 71.

    אפילו הסלב מתביישים שהשתמטו ....

    מדברת שטויות .., 06/04/08 19:26

    תשאלי את מאיה בוסקילה .........

    הגב לתגובה זו

    • ממש לא

      ץץץ, 06/04/08 20:09

      מאיה שלנו, לא התגייסה כי היתה דתיה, כל האחרים: נפשי, בריאות, אי-התאמה. והיא רימתה בגדול, לכן צה''ל יכול לתבוע אותה בכל הכסף שהרווחה, אז עדיף לשרת חצי שנה עד שנה ושם תתחתן.

      הגב לתגובה זו

    • תשאלי את דליה איציק

      דובי הכתום, 06/04/08 20:17

      שהצהירה שהיא דתיה, ולא עשתה צבא.

      לא גורם לה להרגיש שהיא צריכה לשים את המפתחות על השולחן, ולהגיד - ''עם העבר שלי אני לא יכולה לשמש יו''ר הכנסת''.

      הגב לתגובה זו

  • 70.

    אמא גאה

    אמא, 06/04/08 19:25

    יש לי שני בנים בצבא, שניהם קרביים, בקרוב הבן השלישי שלי מתגיס. מפחיד אבל זה העם והארץ שלנו, כך הם חונכו וכך חונך גם הבן שלך.
    אני גאה בהם ובמקביל מפחדת מאד...אני מאמינה שבדרך זו הם מרגישים קשורים לארץ שלהם ויחנכו כך את ילדיהם. רק בדרך זו נוכל לשמור על היחודיות שלנו.נתפלל יחד שישמרו עליהם מלמעלה.

    הגב לתגובה זו

  • 69.

    אוהבים אותך יוסי שחר אתה בליבנו תמיד

    ב' מרחב, 06/04/08 19:22

    יוסי שחר הצנחן המהולל

    הגב לתגובה זו

    • גם אני חולה עליך יוסי שחר ואני בכלל לא מכיר אותך. שמור על עצמך (ל''ת)

      צנחן 202, 07/04/08 17:43

      הגב לתגובה זו

  • 68.

    דמוגוגיה בגרוש

    חח, 06/04/08 19:14

    כרגיל מביאים את הצד הקיצוני

    הגב לתגובה זו

    • ''הצד הקיצוני'' - זה ששלח כבר שלושה בנים לקרבי. (ל''ת)

      זע, 06/04/08 20:18

      הגב לתגובה זו

  • 67.

    משתמט

    אבי, 06/04/08 19:05

    ממשלה שלא לרוחך ניתן להחליף ביום פקודה. אבל אמא ,אמא זה לכל החיים.
    במקום בנך הייתי שוקל להחליף אמא.

    הגב לתגובה זו

  • 66.

    YOUR SON IS A SMART GUY,YOU SHOULD BE PROUD OF HIM (ל''ת)

    ZIPPY, 06/04/08 19:01

    הגב לתגובה זו

  • 65.

    זמנים חדשים זמירות ישנות

    arik, 06/04/08 18:51

    גם אמא שלי חשה כמוך לפני יותר משלושים שנה. אין הכרח לייפות את העבר ולייל על הווה. ומאילו בתי ספר שעור הגיוס לקרבי הוא הגבוה ביותר - דווקא מאלו של הקיבוצים...

    הגב לתגובה זו

    • מהקיבוצים??? בויינה הצחקצ אוצי

      אתה ליצן, 07/04/08 13:35

      כאילו דא. אצלנו בקיבוצ לא שמים קצוצ

      הגב לתגובה זו

  • 64.

    שני האחינים שלי תל אביבים והתחילו היום גיבוש סיירות

    עומר, 06/04/08 18:44

    במסיבה בשבוע שעבר כל המשפחה (תל אביבית ורמת גנית) הרמנו כוסית וברכנו אותם ואמרנו שאנחנו גאים בהם עד בלי די למרות שמין הסתם 3 שנים לא נישן טוב מרוב דאגה. אני בן משפחב חילונית שאוהב את המרכז, אוהב את ארץ ישראל אבל כנראה שבעיני רבקה יפה וכמה אבירי זעם קדוש כתומים שהגיבו פה אני ומשפחתי מגזע נחות, אני באמת מופתע רבקה, האם באמת את מאמינה שמשרד בו את עובדת מייצג את תל אביב? לצערי רבקה נראה לי שאת שכנעת את עצמך בסיוע פסאודו רבנים כמו וולפאליאור ודומיהם שמסיתים ועושים דמוניזציה לכל מי שאיננו חובש כיפה. יש הרבה דוגמאות בהיסטוריה איך שכנוע בשקרים ובחצאי אמיתות ופופליזים זול שימש גורמים להפוך עצמם לעליונים, לצערי את בטורך הפכת לאחת כזאת.

    הגב לתגובה זו

    • השחצנות של הדתיים דוחה.והם ישלמו מחיר כבד בגללה (ל''ת)

      אביב, 06/04/08 19:34

      הגב לתגובה זו

      • הם כבר שילמו , (ל''ת)

        חומי, 07/04/08 08:55

        הגב לתגובה זו

  • 63.

    אם משתמט נהיה נשיא המדינה אז,,

    אשר, 06/04/08 18:41

    למה שזאת תהיה בושה?

    הגב לתגובה זו

    • אתה בטח מתכוון לקצב ארך ידיים? (ל''ת)

      אתה אספסוף גאה?, 06/04/08 20:06

      הגב לתגובה זו

      • לא הוא מתכוון לפרס מחלק נשק לרוצחים

        דובי הכתום, 06/04/08 20:22

        ובאותה הזדמנות ראוי להזכיר את דליה - הצהרתי שאני דתיה ולא עשיתי צבא - איציק, יו''ר הכנסת. ככה אנחנו נראים.

        (אגב - גם אישתי הצהירה שהיא דתיה, ותרמה שנתיים בשירות לאומי - קרעה את עצמה במוסד של מפגרים - תרומה קצת יותר גדולה מרוב הפקידות בקריה. יו''ר הכנסת היא כבר לא תהיה).

        הגב לתגובה זו

        • על מה אתם מדברים?

          מלה טובה, 07/04/08 06:59

          דליה איציק הייתה קצינת ח''ן!

          הגב לתגובה זו

  • 62.

    תתקשרי עם שימון-

    שטיק, 06/04/08 18:38

    הוא יסדר משהו, משהו.

    הגב לתגובה זו

  • 61.

    טפטוף הארס של הכתומים ונסיונם לשכנע (את עצמם) מבחיל

    האביר מצידון, 06/04/08 18:35

    גברת נכבדה, נמאסת את ושכמותך, תיכון מטרווסט ברעננה (צפונים טפו טפ טפו, תיכון עמק יזרעאל(מושבניקים וקיבוצניקים טפו טפו טפו הם תיכונים חילוניים לחלוטין המוציאים מתוכם את אחוז המתגיסים והקרביים הגבוה ביותר, איך זה מסתדר לך עם ההסתה הארסית שלך? אני מודה שאכן יוצאים אנשים איכותיים מאד מבני הכיפות הסרוגות, ואכן שישנם מספר פלוצים נפוחים ואגואיסטים בתל אביב. אבל להגיד שאצלנו בתל אביב/ רעננה וכוי''ב זה בושה להיות קרבי? הבעיה שלכם היא שאתם כבר מאמינים בשקר של עצמכם, הכרזתם בעיני עצמכם שאתם עליונים ועל כל התל אביבים ודומיהם כיחידה אחת הומוגנית שכולה סושי וגבינות. תמשיכו לחיות בשקר של עצמכם ןאחר כך על תתפלאו שאתם רק 200 אלף איש ושאף אחד לא נוקף אצבע עבורכם, כי אף אחד לא אוהב מתנשאים ומסיתים.

    הגב לתגובה זו

    • צודק אחי , חושבים שהצבא בנוי עליהם.

      עודד, 06/04/08 19:30

      לא משנה איזו יחידה תבקר תראה רק מעט חובשי כיפות . אבל אייזה רוח הם עושים..ממש מפחיד אותי אים הם לא יתגייסו . ממש לא הסתדרנו בלעדיהם עד לפני כשש שנים.

      הגב לתגובה זו

      • אין לך מושג

        רפול, 06/04/08 21:03

        מתי לאחרונה ראית פלוגה בגולני בגבעתי ובסיירות נבחרות האם אחוז חובשי הכיפה דומה לחלקם באוכלוסיה?

        הגב לתגובה זו

        • רפול חצאי אמת הם השקר הגרוע מכל

          האביר מצידון, 07/04/08 07:27

          אין לי בעיה להודות שהכיפות הסרוגות תורמים רבות למדינה ולצבא. הבעיה היא שאחו ז הקיצונים שבכם, הולך ועולה בצורה מדאיגה, אחת התופעות היא חוסר היכולת המגוחך שלכם לראות את יתרונות הצד השני והביטול המוחלט שלו. כפי שאמרתי הייתם 200 אלף ואם השחצנות הנפוחה והאמונה בשקר של עצמכם תמשיך להתפשט תמיד תשארו 200 אלף

          הגב לתגובה זו

          • ואיפה בכתבה היא אמרה שרק הדתיים מתגייסים? (ל''ת)

            עורך דין, 07/04/08 14:26

            הגב לתגובה זו

    • האביר מצידון

      דידי, 07/04/08 14:58

      מצד אחד אתה אומר שאנו רק 200 אלף- ואומנם אחוזנו באוכלוסייה נמוך,
      אז איך מצד שני אתה משווה את אחוז הדתתים סרוגים שבצא לחילוניים שיש?? אתם רוב עצום לעומתנו- ושים לב כי בצבא- זה לא כך! ויש המון דתיים סרוגים בסיירות נבחרות וקרביים- כאשר בעם האחוז שלנו מסתכם בלא יותר מ10%

      טיפשות או נבערות?

      הגב לתגובה זו

    • בא ניפגש עוד 30 שנה ונראה מי יתמוך במי. הדמוגרפיה שלנו תנצח על אפכם (ל''ת)

      וחמתכם., 07/04/08 17:11

      הגב לתגובה זו

  • 60.

    אכן כאב לבן בקרבי זו לצערי המציאות. ו-כנסו

    א.מ, 06/04/08 18:29

    אני שמח שלפחות חלק מהנוער כן הולך ומתנדב לקרבי .

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    הנוער הדתי-טובי בנינו. ושימותו הקנאים.

    צפונית, 06/04/08 18:29

    קיבלו את הסטירה של החיים שלהם
    אבל לא אומרים נואש.
    במי נתלה תקווה??
    בבן של אולמרט או ב''מתנחל'' קרבי?

    הגב לתגובה זו

    • סבבה אין טענות, אבל מדוע אתה לא מכיר בעובדה שרבים מהחילונים

      אריאל, 06/04/08 20:15

      הם מטובי בנינו?

      הגב לתגובה זו

      • בכל ציבור יש ויש.אבל התקשורת תמיד תחפש את הדתיים בסיבוב

        צפונית, 06/04/08 23:44

        הגיע הזמן להוריד את כפפות האיגרוף ולפצוח באהבת אחים אמיתית.
        בינינו פנימה.
        לפני שרצים לעשות שלום בחוץ.

        הגב לתגובה זו

        • אריאל ורוני

          בילי, 07/04/08 15:01

          כשאתם תעברו על ידי המדינה את מה שה''מתנחלים'' שהם באמת טובי בנינו עברו (אם זה גירוש מהבית, קטיעה מהילדות, מעצרים, התנכרויות והתנכלויות) ועדיין לאחרי כל אלו תתגייסו לקרבי, גם אתם תהיו עמוד ראשי באתר YNET השמלאני- תסמכו עליי.

          אם עדיין לא עברתם את כל אלו-
          תשבו בצד בשקט, בסדר?

          הגב לתגובה זו

    • זאת הבחירה? בנו של אולמרט או מתנחל?

      רוני, 07/04/08 09:00

      אני מכפר סבא ואני ורוב החברים שלי התגייסנו לקרבי ומי שלא מסיבות פרופיל התגייס ותרם בדרכים אחרות.

      כ''כ כיף לקרוא כל שבוע מחדש שחילונים משתמטים ורק המתנחלים ''טובי בנינו'' משרתים.

      הגב לתגובה זו

  • 58.

    משתמט הוא פרזיט אנוכי השואב את ביטחונו האישי מנכונות אחרים להקרבה

    אייל, 06/04/08 18:26

    כל בר דעת סביר החי בישראל, מבין שללא צה''ל המדינה הקטנה הזו הייתה נגמרת תוך שעות וכל היהודים בה היו הופכים למטרות ה-''איטבח אל יאהוד''. מבינים, אבל שמישהו אחר יעשה את העבודה - בקיצור, פרזיטים. טפילים אגוצנטריים נהנתנים וגזענים, המחשיבים את עצמם ''מעל'' כל הדבר הזה, ושמישהו נחות, איזה פראייר שלא משנה אם ימות, יגן עליהם בגופו.

    אני בז למשתמטים, מובחל מאלו שתומכים בהם וממתין בתקווה ליום בו יקום כאן שלטון שיהפוך אותם באופן רשמי למוקצים.

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    תותחית. כל מילה בסלע!!!

    כתומה, 06/04/08 18:24

    הנוער הכתום, היה
    ויהיה מלח הארץ!!!!!!!!!!
    תנסי לעודד את עצמך במחשבה שהוא בשליחותו של הקב''ה ולא בשליחותם של אולמרט וחבר מרעיו המטומטמים.
    כי אצלנו מגדלים בכל בית את
    רועי קליין (הי''ד!!!)
    ודוד שפירא הבאים!!!

    הגב לתגובה זו

    • חכתומה מרובבת !התבטאות שדומה לזו ,'' אם של שהיד'' (ל''ת)

      סנו מסיר כתומים, 07/04/08 08:27

      הגב לתגובה זו

      • סנו מסיר כתומים גמגם ברור (ל''ת)

        כתום, 07/04/08 14:24

        הגב לתגובה זו

  • 56.

    גאווה לאומית

    אבי, 06/04/08 18:21

    אני חייב לציין שבנך מאד אמיץ וכל הכבוד לו על ההחלטה.הוא לא מתגייס למען אולמרט או ברק הפתטיים אלא למען מדינת ישראל ועם ישראל.לכן בזה שהוא אמר שהוא הלך להגן על המולדת אין יותר גאווה מזה על כך יישר-כוח.

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    לא לשרת - ערך עליון!

    פלרו, 06/04/08 18:18

    בשביל המדינה הזאת אין שום סיבה להסתכן ולשרת בצבא!

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    אם אמנם הדרדרות זו תמשך, אזי אין למדינה זו קיום וימיה ספורים (ל''ת)

    משה בודק, 06/04/08 18:16

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    הבעיה לא בכמה משתמטים שהצבא

    מודאג, 06/04/08 18:16

    שחרר אותם באופן חוקי מצה''ל .
    אלה אם תסעי לארצות הברית או אוסטרליה או למוסקבה את תופתעי לראות מאות אלפי ישראלים הכי משכילים והכי איכותיים מסתובבים שם ולא רוצים לחזור לארץ {ואני לא מדבר על אלו בהודו או בתאילנד או בדרום אמריקה )
    הייתי בניו יורק לפני חודשיים .ולא דיברתי אנגלית בכלל רק עברית
    עם הרופא ועם הזמר שהלכתי להופעה ועם נהג המונית ועם מוכר הפאלפל ועוד
    רוב הנוער האיכותי נמצא היום בחוץ לארץ .וזאת הבעיה האמיתית

    הגב לתגובה זו

    • הנוער האיכותי בבית, אנחנו לא צריכים יהודים מתבוללים(או בדרך..)!! (ל''ת)

      תודה!, 07/04/08 00:17

      הגב לתגובה זו

  • 52.

    בנך חכם ממך

    גלעד, 06/04/08 18:09

    לא עושים צבא בשביל מנהיגים אלא בשביל האזרחים, בזה נגמר הויכוח.
    בעיה שלך שאת מרגישה פראיירית...

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    כמה שאת צודקת ה'. ממש צמרמורת! לקרוא ולא להאמין שככה הדברים באמת (ל''ת)

    ה' ישמור, 06/04/08 18:06

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    בצפון

    Rugby, 06/04/08 18:02

    תעברי לגור בצפון, באחד הקיבוצים או הישובים שבעמק יזרעאל, כי פה זו בושה לא להתגייס, וכל אחד שואף להיות מטכ''ליסט, או מינימום בגדודים...
    אז אין מה להקשיב למשתמטים, או לתומכים בהשתמטות, הם לא שווים את זה.

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    הלוחמים מצילים אותנו ממוות!

    בני, 06/04/08 17:58

    אילמלא הלוחמים היינו נשחטים.

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    אב גאה ללוחם ב 605

    זאבי, 06/04/08 17:53

    איזה גאוה לקחת את הבן הבקר ל'הסעה'
    קרבי כמעט יחיד בין חבריו

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    מאז עליית כוחם של הליכוד וש'ס זו רמתכם ואנו ננצח אתכם בקרוב מאד (ל''ת)

    נסראלהניה, 06/04/08 17:51

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    הבן שלי ב 101 ואני גאה על כך הוא לוחם למען המדינה

    לא לשלישות, 06/04/08 17:48

    חייל יקר אל תלך לקריה שם יש לוחמים בהמבורגר כל הזמן.
    המדינה חשובה לך אז לך לקרבי אחי .
    אני אב של לוחם צנחנים ואני גאה על כך .

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    susha NRG bublishes this kind of article (ל''ת)

    yoram, 06/04/08 17:44

    הגב לתגובה זו

    • Then go read your own arab bublishings (ל''ת)

      muchmad bin, 07/04/08 15:55

      הגב לתגובה זו

  • 44.

    מילים כדורבנות! עצוב אבל נכון (ל''ת)

    קרבי (מיל'), 06/04/08 17:42

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    טעות

    דורקי, 06/04/08 17:42

    את טועה-זה אולי כך בתקשורת-אבל,רבים הולכים לקרבי=וגאים מאוד בזה!!!הכל,מתחיל בבית,ובחברה
    אנני יודע איפו את גרה,אבל בסביבה שאני חי-95% בקרבי-וכך יהיה

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    מקווה שהבן שלנו לא יתגייס בכלל!! (ל''ת)

    t, 06/04/08 17:40

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    אני אבא גאה לחייל קרבי

    יעקב, 06/04/08 17:39

    לא מבין את הכתבה, אני גאה בבני .

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    ** ההשתמטות היא אחיזת עיניים **

    רואי. סטיסטיקאי, 06/04/08 17:33

    מרוב ששטפו לציבור את המוח בתקשורת על הישתמטות הוא כבר חושב שזה עובדה נכונה.

    בבדיקה שעשו חוקרים רציניים לקישום אסטרטגיות התברר שאחוז המשתמטים הוא קטן מאוד.

    אם כן מי מרוויח מסיפור הזה של פאניקת ההשתמטות ??
    הבכירים בצה''ל ומקורביהם !!
    ע''י הפחדת הציבור צה''ל מבקש העלאה משמעותית בתקציבים שהוא מקבל שביננו 80% ויותר ילכו לפנסיות השמנות של בכירי צה''ל ואולי 20% ופחות לחיילים בשטח.

    אני יכול להרחיב על בעיה זו עוד הרבה אולם זמני מוגבל, אשתדל לצרף לינקים לעיניין בתגובתי הבאה

    הגב לתגובה זו

    • כל הכבוד לך

      xxx, 06/04/08 19:20

      חבל שאחרים לא מבינים את זה, ''משתמטים'' - דבר כזה לא קיים. יש משהו שחמק מהגיוס או ערק, אבל אלה עניינים פליליים, אחרים קיבלו פטור כחוק. פשוט משהו רוצה לצבור הון פוליטי ולכסות לעצמו ת'תחת.

      הגב לתגובה זו

  • 39.

    כל כך צודקת ממשלה מושחתת (ל''ת)

    גיל, 06/04/08 17:24

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    אם נסראללה קורא את הכתבה

    יואב, 06/04/08 17:11

    הוא חוגג

    הגב לתגובה זו

    • דביל לא הכתבה משמחת אלא המציאות העלובה שלנו כאן

      שמואל, 07/04/08 14:23

      הסמאל ניצח ונסראללה חוגג

      הגב לתגובה זו

  • 37.

    אמא שלי דווקא גאה בי- ואני גאה בעצמי

    צנחן ישראלי מ', 06/04/08 17:10

    והשמאל ,ואהרון ברק,ובתי המשפט,והמשטרה השפוטה שלהם וכל הכסף שהם מקבלים מאירופה הנאצית יכול להיכנס לי לתחת ולצאת מצופה.

    הגב לתגובה זו

    • צנחן גם אני גאה בך,כשאני רואה נעליים אדומות

      אזרח, 06/04/08 17:52

      זה עדיין עושה לי משהו למרות שהשתחררתי לפני 20 שנה ולא שירתתי בצנחנים.

      הגב לתגובה זו

    • למרבה הצער הסמול ואהרן ברק יכולים לעלות לך חלילה בחיים! (ל''ת)

      אהרן, 06/04/08 17:59

      הגב לתגובה זו

  • 36.

    either we all go to the army or we all go to hell (ל''ת)

    rin, 06/04/08 17:09

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    את צריכה להתגאות בבן שלך

    ליאור, 06/04/08 17:08

    ולבוז לעמיתים במשרד.

    לבוז לשמאל הקיצוני שמקדם השתמטות ומשתמשים במוסר להצדיק נהנתנות סמויה..
    לבוז לדתיים הקיצוניים שמקדמים השתמטות ומשתמשים בדת. דת ? עבודת אלילים בבלית.

    לבוז לאלו מהמפד''ל שמתנשאים. מה זה מתנשאים, כאילו שלא קראו את תהילים מעולם ושכחו באילו מלחמות כן נצחנו.

    את צריכה לבוז להם. הם הפריירים.
    הם משתמטים מהציונות ומהאזרחות שלהם.

    התגאי בבן שלך ובדעתך הבריאה.
    את זה, אף סכום ואף דת בעולם לא יכולים להשיג.

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    איזה שטויוות! מי מתבייש???

    איציק מעוז, 06/04/08 17:07

    פעם ראשונה שאני קורא כאלה שטויות!! מי מתבייש? אני גאה ,וכל חברי שבניהם משרתים ביחידות קרביות גאים ! אולי בחוגים שבהם את מסתובבת מתביישים אבל זו לא דוגמא!!
    ממש קשקוש !!

    הגב לתגובה זו

    • אני ורבבות כמוני. (ל''ת)

      ענת, 06/04/08 17:41

      הגב לתגובה זו

      • במקום שאני מתגורר

        אב, 07/04/08 10:22

        זו גאוה לשרת. אני גאה וחרד שהבן שלי רוצה לשרת ביחידת עילית.
        טפילות זה לא עניין של הרבה או מעט.
        יכול להיות שיש הרבה טפילים, הם עדיין טפילים וזו בעיקר הבעיה שלהם. עדיף שטפילים לא ישרתו, רצוי בכלל שירדו מהארץ . אולמרט וברק זה רק תירוץ, מנהיגים תמיד עשו טעויות, רק שהיתה פחות מודעות. את מוכנה שבניך ישרת רק עם המנהיג מתאים לדעות הפוליטיות שלך?

        הגב לתגובה זו

  • 33.

    מדינת ישראל - אפיזודה חולפת (ל''ת)

    תומר, 06/04/08 17:06

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    RIVKAHHHHHH...Hi, WELCOME BACK!!! Please stay here,don't go nowhere

    Thank you NRG!, 06/04/08 16:58

    Thanks for coming back,
    and this time for keeps,
    keyetomim hayinu. Love it, every drop of it.
    I wish you lots of nachat, briut and shlemut for your son, as well as the whole family.

    Avid reader
    iyey haYam

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    מה שמדאיג אותי זה שקמו לנו במדינה משתמטים דתיים שהפכו ללאומנים

    סכנה לשלומם של, 06/04/08 16:57

    קיצוניים מתלהמים ומחרחרי מלחמה שבה לא הם ולא צאצאיהם יקיזו את דמם.הלאומנים התיאו-פשיסטים הללו בעזרת הח''כים שלהם בכנסת יכולים להחליט על מלחמה שרק אחרים יהרגו בה ולכן אני ממליץ למחוקק לבטל אפשרות הצבעה בעיניני מלחמה מח''כ המייצג מיגזר שאינו משרת בצה''ל.

    הגב לתגובה זו

    • זה כולל גם את אנשי קדימה ואת הערבים? (ל''ת)

      מוטי, 06/04/08 17:58

      הגב לתגובה זו

  • 30.

    הבן שלח התגייס להסדר של 14 חודשים? או צבא אמיתי כמוני? (ל''ת)

    יאיר ח., 06/04/08 16:53

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    מבינה אותך כל-כך!!!! את הכתבה הזו צריך לשלוח לראש הממשלה ושר הבטחון

    מתנחלת, 06/04/08 16:46

    גם הבן שלי לומד היום באחת הישיבות התיכוניות הטובות יותר.
    בזמנו, כשאני נפגשתי עם בחורים הקפדתי לברר איפה ובאיזה חיל שרתו, כדי לבדוק אם הם מספיק בסדר. היום בדיוק להיפך. מי שמתגייס לקרבי נחשב דווקא פחות בסדר.
    מה קורה פה?????

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    איפה משרתים הילדים של השר איציק כהן למשל?!למה לא חוקרים בישיבות

    מה בדיוק עושים, 06/04/08 16:44

    שם החזרזירים הדתיים בזמן שילדינו משרתים 36 חודשים.

    הגב לתגובה זו

    • למה להם לשרת הם מקבלים הכל מהמדינה ואין להם דאגות . (ל''ת)

      אחד מהעם, 06/04/08 17:14

      הגב לתגובה זו

    • הם משרתים בדיוק במקום בו משרתים

      מ, 06/04/08 18:14

      הילדים לבית אולמרט..

      וחזרזירים תראה כאשר תסתכל במראה.

      הגב לתגובה זו

  • 27.

    החברה במשרד שלך צודקים (ל''ת)

    g, 06/04/08 16:42

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    הבת שלי דפקה להם נפקדות-שיחפשו אותה בבוסטון!

    רונית לביאד, 06/04/08 16:40

    אחרי חודש בצבא הבינה שזה לו בשבילא וכעת עושה קסף ולומדת משפטים!

    הגב לתגובה זו

    • הבת שלך

      ישראלי, 06/04/08 17:10

      קודם כם כסף ולא קסף.. שנית היא לא ניפקדת היא עריקה. שלישית כל ניירות שעיה באמריקה אין לה וזמנה מוגבל . רביעית ברגע שרגלה דיתרטך באדמת ישראל אני מאחל לה 20 שנות מאסר על עריקה ועל עזיבת הארץ בצורה לא חוקית ואחרון הבת ודאי יצאה דומה לאמא

      הגב לתגובה זו

      • מאחלת???

        שולי, 07/04/08 10:40

        חבל על השנאה הנוראה שאת שנטפת בה מאותה אחת שלה את כותבת את התגובה

        הגב לתגובה זו

  • 25.

    מנעתי מבני יונתן לשרת-הוא כעת בבוליביה! (ל''ת)

    רפי, 06/04/08 16:39

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    אל רבקה יפה

    ירון ליבוביץ', 06/04/08 16:38

    ברוכה השבה אני מקווה שזה לא הבלחה חד פעמית וגם אם כן אז מעניין תמיד לקרוא את הטורים שלך ,למרות שלא תמיד הסכמתי עם דעתך

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    נמאס מהבכינות של הכתומים

    וטרן, 06/04/08 16:38

    אכלו לי, שתו לי, גירשו אותי. אני כולי טהור וזך, שמן זית טהור, ורק ההם החילוניים והחרדים עשו יד אחת כנגדי.
    הגיע הזמן שתסתכלו קצת על עצמכם. איך הגעתם למצב, שממשלה בישראל, יכולה לגבש קונצנזוס, ולגרש אתכם מבתיכם. מה, אין לכם כל חלק בזה? ההתנשאות וההתבדלות שלכם לא תרמה לזה? הבוז וההסתה שלכם נגד כל מי שחושב אחרת מכם (שיכור, בוגד, מושחת) לא תרמה לזה?
    בסוף תגמרו כמו שבתאי צבי, בהמרת דת המונית, כי המשיח שחיכיתם לו בושש לבוא...

    הגב לתגובה זו

    • אילו לא היית אגואיסט נפוח..

      מ, 06/04/08 18:16

      היה טעם להסביר לך את הטעות הטראגית בגירוש אלפי מתיישבים.


      כל זה אילו לא היית... כאמור

      הגב לתגובה זו

    • מה זה שייך לכתומים? גם אני חושבת כמוה

      רונה, 07/04/08 14:21

      שכבת האליטה ההנהגה והעשירים מתחמקים מקרבי ואני לא בא לי להיות פראיירית שלהם.

      הגב לתגובה זו

  • 22.

    את המשתמטים החב''דניקים,החרדים,הש''סניקים,הברסלבים ומינים דתיים אחרים

    עמוד הקלון, 06/04/08 16:36

    יש למרוח בזפת,לגלגל אותם בנוצות ולקשור אותם לעמוד הקלון בלב כל עיר וישוב ואח''כ למנוע מהם כל תקציב מדינה מקיצבאות של ביטוח לאומי ועד משכנתאות למען יראו ויראו.

    הגב לתגובה זו

    • אני צנחו לוחם במיל...ושס''ניק ..יש לך בעיה עם זה??

      נדהם מהבורות, 06/04/08 19:32

      וכמה יש כמוני???
      המונים???

      הגב לתגובה זו

  • 21.

    מבלבלת את המוח. אחוז הגיוס מראים שאין יותר משתמטים חילוניים משהיו

    פשוט יש יותר, 06/04/08 16:33

    תבדקו את נתוני הגיוס טוב טוב ותגלו שאין בשנים האחרונות עלייה אמיתית באחוז המשתמטים החיולניים מקרב אלו שלא מתגייסים- אבל יש עלייה בשיעור החרדים בגלל ריבוי טבעי -

    וכך נוצר הרושם שיש עלייה בהשתמטות (גם בגלל סלבריטאים בגרוש שגאים בהשתמטותם)

    הגב לתגובה זו

    • תשלח בבקשה את הנתונים שנוכל לבדוק - או שאולי אתה מסתמך על אכ''א? (ל''ת)

      יובל, 06/04/08 17:56

      הגב לתגובה זו

  • 20.

    צאצאי הערב רב העמלקי המחופשים ליהודים לא משרתים בצה''ל וכך קל לזהות

    זיהוי עמלקים, 06/04/08 16:30

    מי לנו ומי לצרינו.רק יהודים טהורים מצאצאי אברהם אבינו משרתים בצה''ל וכך רבותי תוכלו לעשות אבחנה מבדלת בין אדומים,עשווים ואגגים המשתמטים משירות צבאי לבין יהודים אמיתים.

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    החב''דניקים משתמטים מדאורייתא או מדרבנן? מישהוא יודע למה הם לא

    חב''דניקים, 06/04/08 16:27

    משרתים בצה''ל?

    הגב לתגובה זו

    • הם דווקא משרתים גם מצד דאורייתא וגם מצד דרבנן! (ל''ת)

      מודה ועוזב, 07/04/08 00:09

      הגב לתגובה זו

  • 18.

    צודקת אני הייתי קרבי אבל הבן שלי בחיים לא

    שלומי, 06/04/08 16:26

    היום זה פאסה לגמרי.
    יש מספיק דוסים וערסים מעיירות הפיתוח שרוצים להיות פייטרים ולהרגיש שווים.
    אצלנו מעריכים דברים אחרים.

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    עוד עצים למדורה

    עוד עצים למדורה, 06/04/08 16:20

    בסדר אני מבין אותכם,כולכם נשברתם,לא מרימים את הראש,יהדות כבר בספק,טוב אני לא מאשים אותכם...שאני מסתכל על התמונה הכללית(על כל העולם)אין עכשיו מקום על פני כדור הארץ שאפשר למצוא בו שקט.
    בסדר, אנחנו ה''פראיירים'' נעשה את העבודה השחורה בשבילכם... שלא תהפכו לעבדים שוב חס וחלילה.

    כי זה רק אני או שאני מרגיש שהעולם קצת שונא יהודים לא יודע למה אני מרגיש ככה...מוזר

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    כתבה מגמתית ומטופשת. איפה בדיוק מזלזלים בקרבי? (ל''ת)

    לא אני, 06/04/08 16:19

    הגב לתגובה זו

    • תבואי קצת לתל אביב צאי מהבועה

      רוני, 07/04/08 14:18

      חוץ מכסף ובילויים כלום לטא מעניין אותנו
      כולם מגדלים יאפים קטנים ומזלזלים בקרביים

      הגב לתגובה זו

  • 15.

    לא נכון. כותרת שגויה לחלוטין!!

    לא נכון, 06/04/08 16:19

    זה שאת הרגשת פרייארית, זו בעיה אישית שלך בלבד.

    נא להפסיק להפיץ את שקרייך כאן!!

    הגב לתגובה זו

    • אה, הבנים של אולמרט כן משרתים בצבא? איפוא כאן השקר? (ל''ת)

      אורי, 06/04/08 17:55

      הגב לתגובה זו

  • 14.

    מזדהה איתך לגמרי

    אמא אחת, 06/04/08 16:19

    גם לי יש ילדים בגיל גיוס ואינני מסוגלת להעלות על דעתי שהם ילכו לשרת בצבא שכולו מיועד למטרה אחת: לשמור על מתנחלים שאינם מכירים במדינה, אשר שונאים אותי בכל לבם, ואשר חולמים להקים כאן מדינת הלכה גזענית בסגנון הטאליבאן.
    אינני מסוגלת לחשוב שהם יסכנו את חייהם כדי לשמור על שטחים מיותרים שמזמן היה צריך להחזירם לבעליהם, או שיעמדו במחסומים שנועדו למטרה אחת והיא התעללות בפלשתינאים.
    בעיקר, אינני רוצה לחשוב שהם ישרתו עם בניה של גב' יפה , אשר אם הם דומים לאמא שלהם הם בהחלט לא טיפוסים שהייתי רוצה להיות איתם באוהל אחד, אנשים שעולמם המוסרי (???) כולל ערכים כמו ''גזע עליון'' ו''אדמה קדושה''.
    לא תודה.

    הגב לתגובה זו

    • 14 Mother you just don't want your kids take a hit

      Gilead, 06/04/08 18:00

      Ashame on you 14. You are one of those mothers who is proud of Zahal but do not want to send your kids to the front line. Remember if there are no brave soldiers on the front line, you stupid mother will have to
      Once the enemy knocks on your door, you will be slaughtered at no mercy.

      הגב לתגובה זו

      • גלעד יקירי

        אמא אחת, 06/04/08 18:25

        כל כך משעמם לך בפניקס אריזונה?
        או שאתה מאלה שמוכנים להילחם עד טיפת דמנו האחרונה?

        הגב לתגובה זו

        • Gibor chayil mimerchakim (ל''ת)

          ROFL !, 07/04/08 15:57

          הגב לתגובה זו

    • בזכות אנשים כמו בניה של יפה..

      מ, 06/04/08 18:19

      את יושבת ומסיתה נגד שמנה וסלתה של ישראל האמונית.


      תתביישי ותסתמי.

      הגב לתגובה זו

    • מילים בסלע

      דור, 06/04/08 19:11

      גם אני סירבתי לשרת בלהגן על המתנחלים של גב' יפה... שאולמרט יחפש מי יגן על הכתומים, על נוער הגבעות שמשליך מסמרים ושמן על הכבישים. אני לא הולך למות בשביל הגזלנים שבשטחים, ולא בשביל אולמרט וחבר מרעיו המושחתים.

      הגב לתגובה זו

    • עוד פעם יריב אופנהיימר??? חלאס!!! (ל''ת)

      דנית, 07/04/08 09:04

      הגב לתגובה זו

    • מה הבעיה?

      בלינקי, 07/04/08 15:10

      אז אל תשלחי את הבן שלך לקרבי לשמור על ''מתנחלים'' וגמרנו את העניין.

      את לא עושה טובה לאף אחד וגם לא הבן שלך כאשר הוא מתגייס לקרבי.

      הגב לתגובה זו

  • 13.

    שיחזרו כולם בשלום

    אלון, 06/04/08 16:14

    אמן

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    יאללה יאללה מה הקשר לחרדים

    אני בכלל חילוני, 06/04/08 16:13

    תגידו שאתם לא רוצים. מה בחרתם לתרץ את זה בחרדים
    החרדים מעולם לא היו קשורים. עכשיו פתאום הם הסיבה לא ללכת לצבא?
    זה כמו לומר שאתם לא הולכים לצבא כי הערבים הישראלים לא מתגייסים. נכון שזה מטופש?
    אז החרדים הם בדיוק אותו דבר.

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    די לבכי ונהי אין כמו קרבי לנפש ולמדינה . (ל''ת)

    רואה פשוט, 06/04/08 16:09

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    הבנים שלך כולה הסדרניקים ועושים רק שנה וארבע חודשים. זה יעבור לך הר

    הסדר=, 06/04/08 16:07

    בה יותר מהר משאר האמהות שהבנים שלהם לא משתמטים ועושים 3 שנים

    הגב לתגובה זו

    • איך אתה יודע? אתה מכיר אוץה? (ל''ת)

      תוהה בוהה, 06/04/08 16:19

      הגב לתגובה זו

      • זה נכון אני מכיר אותה אישית מפתח תקוה והשם המשפחה האמיתי שלה הוא

        פתח, 06/04/08 18:38

        שחר

        הגב לתגובה זו

    • מה קשור???

      א', 06/04/08 16:52

      תגובה מפגרת. מאיפה אתה יודע כמה זמן הם משרתים? חוצמיזה, כולכם יודעים שהדוסים מאכלסים כיום חצי מבה''ד 1, הם תומים כמו שצריך.

      הגב לתגובה זו

    • הבן הגדול שלה היה קצין ושירת 5 שנים (ל''ת)

      די לשקר, 07/04/08 14:29

      הגב לתגובה זו

  • 9.

    רק אדיוט הולך לשרת בצבא

    Joe Anaaref, 06/04/08 15:57

    זה התפקיד של הפריפריה.
    להגן על תל אביב.

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    נכון הנוער הדתי פריאר

    ריאלי, 06/04/08 15:55

    מתי יתבגרו שם ?

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    בואו נחדש את ''כל הכבוד לצהל'' ונמלא את הצעירים באמון ובטחון במקום לי

    דורית, 06/04/08 15:54

    כאם לארבעה בנים ששירתו בצה''ל,ובמיוחד אחרי ביקור בארה''C שם כל חייל בעירק נחשב לגיבור האומה,כדאי שהאמץ בחזרה את האהדה והאהבה לחיילים שלנו שמשרתים ! נמלא אותם בכבוד,ניתן להם גיבוי,נהיה להם רוח אחורית מקימה ומניפה.
    ואז המשתמטים יהיו החלאה כמו שצריך להיות.

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    החרדים-משתמטים וסחטנים (ל''ת)

    ר.שרי, 06/04/08 15:39

    הגב לתגובה זו

    • וזה קשור כי...? (ל''ת)

      ריקי, 06/04/08 16:00

      הגב לתגובה זו

      • Can't help noticing, rashei tevot = shem reshaim yirkav (ל''ת)

        ., 06/04/08 16:49

        הגב לתגובה זו

    • מישתמטים ?

      אדם, 06/04/08 17:14

      אני כבר לא ילד . לא דתי אבל מסורתי שירתתי בנחל מוצנח עם הרבה דתיים לך לחברים שלך וספר להם מעשיות אתה ודאי בחור כמו שאומרים פחדן בלי ביצים

      הגב לתגובה זו

    • מה הקשר למשתמטים ?

      אבחנה דקיקה, 06/04/08 18:22

      החוק פוטר את בחורי הישיבות משירות צבאי, מה שאי אפשר לומר על המשתמטים החילוניים הרבים.

      הגב לתגובה זו

  • 5.

    למרות שנגררת לדמגוגיה אני מסכים אתך

    אבא ל5 בנים, 06/04/08 15:37

    באוירה הכללית. אני אעשה הכל כדי שבני לא יתגייסו. הרבה גם בזכות החרדים שעומדים על דם רעיהם.

    הגב לתגובה זו

    • עדיף שתעודד את בניך !שתתן להם כבוד ועצמאות ולא שנאת חינם. (ל''ת)

      דורית, 06/04/08 15:58

      הגב לתגובה זו

    • אולי תסביר מה כאן דמגוגי? (ל''ת)

      שולי, 06/04/08 16:18

      הגב לתגובה זו

    • Metumtemet!

      Ariel, 06/04/08 16:28

      At lo iechola lecabel she hadal al hayadaim shel col hasmolanim kamoch shetamchu vetaalich hashalom

      הגב לתגובה זו

      • לא כל חילוני הוא שמאלני

        אריה, 06/04/08 18:09

        זה לא עובד על אוטומט.

        גם לחילונים ימניים נמאס לשאת בנטל של אחרים.

        הגב לתגובה זו

    • איני מאמין

      יצחק, 06/04/08 16:49

      שיש לך חמישה ילדים ובכל מקרה התלתוך בחרדים אינה אמיתית.
      אולי תתתלה בנילחמים, במקריבים, באלה שבזכותם יש לך פתחון פה בכלל ובא היום תבא חשבון אם המשתמטים והמתחמקים מימין ומשמאל.
      אם לא כן הרי עליך לקנות כרטיסי טיסה לך ולילדך (?) לחו''ל ומיד

      הגב לתגובה זו

  • 4.

    WELCOME BACK. I MISSED YOU (ל''ת)

    channa, 06/04/08 15:37

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    מסכימה עם כל מילה. רק שלי 4 בנים בקרבי. שניים בסדיר

    זיוה, 06/04/08 15:37

    שאלוהים ישמור!

    הגב לתגובה זו

    • מסכימה וכואבת כל מילה שנכתבה כאן. אמא ל2 לוחמי סיירת (ל''ת)

      מתנחלת, 06/04/08 16:46

      הגב לתגובה זו

      • כנ''ל (ל''ת)

        אם לקצין, 06/04/08 17:14

        הגב לתגובה זו

        • כמו האמהות בספרטא

          יורם, 07/04/08 05:06

          רחמנא ליצילן.

          הגב לתגובה זו

    • לא לגמרי מסכים

      אורן, 06/04/08 19:10

      אני אמנם שרתתי בחיל קשר (בעיה רפואית), אבל שניים מאחי שירתו ביחידות נבחרות, עוד אחד היה ''סתם'' חי''רניק ועוד אחד בדרך לצבע, והורי אינם ''כתומים'', ואף רב באף ישיבה לא חינך אותנו - סתם קיבוצניקים (ואפילו לא מהקיבוץ הדתי).
      כל הכבוד לדתיים שמתגייסים ליחידות קרביות, אבל הם לא היחידים, ותפסיקו להציג זאת כך.

      הגב לתגובה זו

  • 2.

    חברה היום זה בושה להגיד ביכלל שמישהו

    אחד שמבין למה.., 06/04/08 15:34

    איתגייס אתם לא מבינים מה קורה שם ביכלל בימקום שהטופ של החברה האישראלית ינהיגו את צה''ל מנהיגים אותו אנשים שהם את אצמם לא יכולים להנהיג...

    הגב לתגובה זו

    • וואו, זו התגובה הכי עילגת שקראתי היום (ל''ת)

      זכית, 06/04/08 17:43

      הגב לתגובה זו

  • 1.

    אלה הבנים שלי, אלה הבנים!

    רון, 06/04/08 15:34

    יפי הבלורית והתואר כיום הם חובשי כיפות החובשים גם את ספסלי הישיבה.
    הם האידאולוגיים האחרונים, המאמינים בזכותנו על הארץ, המאמינים בעם ישראל ובתורתו, אחרי שהחילונות פשטה את הרגל וכל אחד מבניה דואג לעצמו ולעתידו, ובעיקר מחו''ל (ע''ע ילדיו של רוה''מ).

    רבקה יפה, היי גאה בבנך!

    הגב לתגובה זו