• 77.

    זה הגזר דין של האמא

    הגזר דין של האם, 09/04/08 01:46

    לדעתי (ואני לא צוחק) צריך לקחת את האמא הזאת, ולהרוג אותה בעינויים הכי מייסרים שיש.

    להכות אותה, לשרוף אותה, לסקול אותה, לחתוך לה אצבע אחרי אצבע, לתלוש לה את הידיים והרגליים מהגוף, עד שהיא תמות מכאבים. את האפר שלה צריך לזרוק לים.

    האמת, לא מגיע לה למות. צריך פשוט לענות אותה עד גיל 120, שהיא לא תוכל למות. רק תסבול. ותסבול. ותסבול.
    בדיוק כמו שהילדים שלה הולכים לסבול כל החיים מטראומות, מבעיות נפשיות ומקשיים בהסתגלות לחיים נורמליים.

    לדעתי צריך לענוש עונשים חמורים יותר על מעשה כזה מאשר פשעי מלחמה בשואה. אם שמתעללת ככה והורגת (!) את הבן שלה בידיים, הרבה יותר גרועה מנאצי שהתעלל ביהודים.
    היא האמא שלהם.
    הם לא יוכלו להמשיך לחיות יותר.

    מוות לאמא! מוות!

    הגב לתגובה זו

  • 76.

    ידע הבשרים (ל''ת)

    פקק תנועה, 07/04/08 14:21

    הגב לתגובה זו

  • 75.

    התעללות חולת נפש בילדיה

    חא, 07/04/08 14:04

    אם הייתי שופטת הייתי מוסרת לאימוץ מיידי את הילדים האומללים.

    במידה והיא תהיה שוב בהריון הייתי כופתת אותה, מיילדת אותה ומוסרת שוב את הוולד לאימוץ.

    לבסוף, לאחר לידה הייתי מוציאה לה את הרחם והשחלות שלא תוכל יותר ללדת לעולם.

    ומאז שתמשיך להתפלל תהילים לאלוהים ולחבריה חולי הנפש.

    הגב לתגובה זו

  • 74.

    הגברים שנשלחו לעזרת האשה, הם בטח מש''ס (ל''ת)

    עובדיה המקפיד, 07/04/08 01:13

    הגב לתגובה זו

  • 73.

    אצל החילונים אלו מעשים של יום יום (ל''ת)

    חילונים צבועים, 07/04/08 00:47

    הגב לתגובה זו

  • 72.

    החילונים - הסכנה האמיתית על האנושות

    חילונים תקראו, 07/04/08 00:45

    כמובן שאני מתנער מהמעשים המיוחסים למטורפת הזאת, אבל בעוד שמעשיה בשום אופן אינם מעוגנים ביהדות ובהלכה הרי שהתפיסות החילוניות המטורפות שהביאו עלינו את הסטליניזם והנאציזם מעוגנות היטב במחשבה החילונית האתאיסטית.

    החילוניות היא אחותה של הנאציזם מאחר ושניהם מתבססות על ראיית האדם כאוסף מולקולות סתמי ומקרי הנעדר כל חשיבות מהותית ושאינו שונה על כל משלולית של בוץ או ממקק המושמד מסיבות של אסתטיקה.
    החושך הוא האמיתי הוא הדרוויניזם החשוך המתאר את החילוני, ובהסכמתו המלאה, כקוף משופר ואת העולם כג'ונגל שבו האלימות הכוח הם השליטים האבסולוטיים שלו. הברירה הטבעית אינה תואר גנאי אלא חוק טבע ראוי ומוסרי של פי דעתם של שוטים כמוך מנהלת את העולם ומצדיקה על כן את חיסולם של לא פרודוקטיביים כששת מליון היהודים, וכחרדים במושגיך האקטואליים הנאלחים, וזוהי האמת ואין בלתה.
    הסכנה האמיתית לעולם היא מיצורים מטורפים המתחנכים בבתי הספר החילונייים והגדלים על האקסיומה לפיה אין באדם קדושה וכל כולו בבון עלוב כאשר מושגי החמלה הרחמים המוסר והצדק הינן טעויות של הטבע ואשליות מצערות שיש בהן רק להזיק לסיכויי ההשרדות של האדם.
    אנשים כמוהו מסוכנים יותר ממאורות של פושעים ונרקומנים מאחר והרוצח הפלילי רוצח בשל דחף זמני אבל תלמידי דרווין כדוגמת היטלר סטלין ותלמידי מוסדות החינוך המערביים ה''נאורים'' רצחו וירצחו בשל נימוקים אידיאולוגיים, בשל סכנה להשרדות המין, בשל פגמים גנטיים ובשל הרצון לחסל מוקדי הפרעה אנושיים אפשריים.
    האכזריות שהפגינו המנהיגים החילוניים, הרצח הסיטוני של עשרות מליונים רק במאה האחרונה על ידי שליטים ''נאורים'' חילוניים שהפכו את האבולוציה לנר לרגליהם ואימצו את המסקנות הברבריות והמעופשות העולות מן התפיסה הזו, הנה מעט מזעיר מהמצפה לנו על ידי השימפנזות המטורפות הרואות באדם לא יותר ממכונה סתמית הריקה ממשמעות אמיתית.

    הגב לתגובה זו

  • 71.

    אמרתי לכם שאין אלוהים, למה לא הקשבתם לי? (ל''ת)

    ישעיהו ב', 07/04/08 00:29

    הגב לתגובה זו

  • 70.

    אלו החוזרים בתשובה המועדפים של ועדת האיכלוס החדשה (ל''ת)

    מאיר רובינשטיין, 07/04/08 00:00

    הגב לתגובה זו

  • 69.

    איפה היה האבא שהתגרש בכל הסיפור הזה??? (ל''ת)

    איטשע ארליך, 06/04/08 23:58

    הגב לתגובה זו

  • 68.

    לפני כמה שנים הכירה האם כמה גברים...? נא להסביר...

    מנחם השכן, 06/04/08 23:56

    בכתב האישום נכתב כי יחד עם אנשים נוספים למדו האם והגברים לימודי קודש ונהגו לפקוד קברי צדיקים. ...
    איזה אישה דתיה לומדת עם גברים? ומה זאתאומרת ''הכירה'' ???

    הגב לתגובה זו

  • 67.

    או שכן או שלא. הפרקליטות מומחית בלשקר (ל''ת)

    לא קונה לוקשים, 06/04/08 23:41

    הגב לתגובה זו

  • 66.

    פני המדינה. שלשה גברים מתעללים באומה ובילדיה... (ל''ת)

    ישראל, 06/04/08 23:38

    הגב לתגובה זו

  • 65.

    אם תפעילו מצלמות נסתרות במרחבי החיים של החרדים תקבלו תוצאה של עולם (ל''ת)

    סהרורי חי בסטיה, 06/04/08 23:22

    הגב לתגובה זו

  • 64.

    לא נורא שרפה כמה ילדים יעשו חדשים באזרת השם (ל''ת)

    דש, 06/04/08 22:54

    הגב לתגובה זו

  • 63.

    את עוד לא יודעת מה מחכה לך ולמדומיינים שסיפרו לך את הסיפור סבתא הזה (ל''ת)

    עכשיו תורכם..., 06/04/08 22:07

    הגב לתגובה זו

  • 62.

    האמא הרגה את הבן שלה!!!

    אנונימי, 06/04/08 21:41

    אתם קולטים שהאמא פשוט הרגה את הבן שלה,
    הוא לא יתעורר יותר, זה פשוט מ-ז-ע-ז-ע-!
    הבן שלה רק בגללה מהיום לא יקום יותר לעולם,
    כמו אריאל שרון- אבל לא לשכוח את ההפרש גילים!!!
    בקיצור- איזה אמא מגעילה!!

    הגב לתגובה זו

  • 61.

    אמא ''בלא מובן המילה''

    רינת, 06/04/08 21:31

    אייך הילדים לא חשפו את מסכת ההתעללות הזאת בפני משפחה גני ילדים או בכלל הבוגרים שביניהם או שבכלל הם לא נשלחו למוסדות וכל היום סבלו מסכנים בשקט

    הגב לתגובה זו

  • 60.

    Take of the TEHILIM forjm your hands-it WON'T HELP you (ל''ת)

    The Prophet, 06/04/08 21:19

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    אם זה היה גבר שעשה זאת היה נכנס למאסר עולם ובצדק.

    לייביש א., 06/04/08 21:03

    בגלל שזו אישה, מיד ייפנו אצבע מאשימה למשהו אחר ויגנו עליה. אחרי הכל יאמרו שהיא היתה תחתהשפעה פסיכולוגית וסבלה מכל מיני דברים ובזאת תצא עודקרבן מכל העסק הזה... מחליא.

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    האם אני היחיד שמבחין שאשה זו וילדיה נוצלו בידי 3 גברים פושעים? (ל''ת)

    ישראל, 06/04/08 20:24

    הגב לתגובה זו

    • כן, רק אתה מבחין בכך, וטוב שכך

      יוסי, 06/04/08 20:43

      כיוון שהאמת שתברר היא שגם האם וגם הגברים ועוד מאות אמאות וגברים שימצאו בעתיד הקרוב עסוקים באותו פולחן אינם פושעים במובן הקרימינלי - חוקי של המדינה, אלא חלק מכת הפועלת כך כבר למעלה מחמשת אלפים שנה.

      הגב לתגובה זו

      • כל אבותיך חיו כך

        אני, 06/04/08 22:52

        ומן הסתם, נכדיך כבר יהיו גויים.
        מה אתה לחוץ?

        הגב לתגובה זו

      • טוב לך יוסי? לאיזה ''כת'' משתייך כבודו? חילוני? ירוק? אדום? צהוב?... (ל''ת)

        ישראל, 06/04/08 23:34

        הגב לתגובה זו

    • ל- 58 ישראל

      חא, 07/04/08 13:46

      האם אתה לא מבין בכלל מה אתה כותב ?

      מדובר בחולת נפש קשה ביותר שנתנה את הסכמתה לחבריה להתעלל בילדים.

      לגברים האלה הייתי מורידה את האשכים מיד -- מקווה שאין להם ילדים.

      הגב לתגובה זו

  • 57.

    צריך לכלוא אותם 10 מאסרי עולם

    אני, 06/04/08 20:21

    ולא לאפשר להם לצאת בחיים.
    זוהי התעללות לשמה , .
    כמה רוע !!!! יש אנשים שמתים שיהיה להם ילד ועושים טיפולים במשך שנים ואלה מתייחסים לילדים כאל חפצים.
    גועל נפש !!!!

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    למה היא מטמאת את ספר תהילים הקדוש עם פניה ?

    הראשון לציון, 06/04/08 20:19

    למה היא מטמאת את ספר תהילים הקדוש? הרי אסרו על בני ישראל לטמא את ספרי הקודש

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    היה חילוני שהרג את ביתו

    חרדי, 06/04/08 20:11

    פתאום אף אחד לא זוכר את החילוני שהרג את ביתו בתוך אמבטיה כדי לנקום באישתו? וכל החרדים בירושלים חיפשו אותה עד שרועה בדואי העיד האבא קבר אותה.

    הגב לתגובה זו

    • הוא היה מסורתי, האמונה באל פוגעת במוסר כלפי שאר האדם (ל''ת)

      אתאיסט, 07/04/08 00:29

      הגב לתגובה זו

      • רק שכחת, שעקרונות המוסר הבינלאומיים נלקחו מהיהדות (ל''ת)

        בן כמה אתה, בור, 07/04/08 09:19

        הגב לתגובה זו

  • 54.

    פשוט מזעזע..

    הדס, 06/04/08 20:10

    אין מילים לתאר את מה שקראתי כאן. פשוט מזעזע.
    יותר מזעזע שהדברים האלה נעשו, לכאורה, מהדת..

    פשוט לבכות..

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    ואנו, זוג למופת מנסה כבר 6 שנים להרות ולשווא. איפה הצדק האלוהיי?

    נירה, 06/04/08 20:01

    חשבו גם איזה חרדים מאמינים בכישופים ומכות, רוב החרדים לא מאמינים בכישופים, זו קבוצה ספציפית, המכנה עצמה חרדית, אבל הם ממש וודואיסטים.

    הגב לתגובה זו

    • THESE PEOPLE ARE NUTS!!!! NOT DATIIM (ל''ת)

      KILL HER, 07/04/08 17:47

      הגב לתגובה זו

  • 52.

    כולי גועל מהאישה הזו!!!

    מירב, 06/04/08 19:50

    אני מזועזעת עד עמקי נשמתי, אני מקווה שהאישה הזו לא תראה אור יום בחיים שלה יותר. אני מקווה שהיא תסבול כל רגע וכל שניה בחייה והלוואי והיא תעבור את אותו הסבל שהעבירה את הילדים חסרי האונים הללו. בושה וחרפה!

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    שאלה ל''אמא''

    מיכל, 06/04/08 19:46

    לגור עם גברים זרים זה מותר?
    זה יחוד!!!!!!!!
    זה מראה שכולם פה לא חרדים אלא כת מוזרה אכזרית

    הגב לתגובה זו

    • זה לא יחוד!

      על פוליגמיה, 06/04/08 22:50

      אם זה 2 גברים יחד...

      הגב לתגובה זו

      • אם זה גברים פושעים אז אפילו 1000. מעשה שהוציאוה 10 במיטה... (ל''ת)

        ישראל, 06/04/08 23:28

        הגב לתגובה זו

  • 50.

    מזעזע

    מיכל, 06/04/08 19:45

    חיית טרף, שום צלם אנוש, זו לא אישה זו השטן בכבודו ובעצמו. מתפללת לרפואה שלמה לילדים רפואת הנפש ורפואת הגוף

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    לחשוף את הפושעים

    ציפי, 06/04/08 19:24

    מדוע בית המשפט שומר על זכות הסתרת המשפחה המפלצתית הזאת??? בגלל שהם חרדים? בגלל שהם פסיכיים?

    הגב לתגובה זו

    • כי הילדים קטינים. זה החוק. (ל''ת)

      יעל, 06/04/08 20:06

      הגב לתגובה זו

    • הם לא חרדים!!!הם מחופשים!!!

      אלמוני, 06/04/08 20:11

       אין תאור לרמת המפלצתיות שלהם!!!

      הגב לתגובה זו

  • 48.

    כנראה שהיא משוגעת

    רחל, 06/04/08 19:23

    הזדעזעתי למה שקראו עיני..
    לפי דעתי אין זה קשור כמו שנכתב באחד התגובות שמעשה זה נעשה דווקא מיהודית חרדית זה יכול לקרות בכל משפחה ובכל דת
    אמא שפויה בין אם היא חרדית או חלוניה שמאלנית וכו' לא תזיק בצורה זו או אחרת לילדיה..
    אלא אם כן מדובר באישה שצריכה טיפול פסכולוגי...

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    ועוד היא מכסה את פניה בסידור - מה

    אתי, 06/04/08 19:18

    בדיוק היא התפללה?!

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    מחובתו של כל אדם לדווח במיידי לרשויות על מקרים דומים!!!----------- (ל''ת)

    עומרי----------, 06/04/08 19:13

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    רעה,פושעת, אכזרית,חלאת המין האנושי

    עדי, 06/04/08 19:13

    מילא בגללך אני לא אשן הלילה ובטח עוד לילות - לאחר קריאת הזוועות
    אבל מה עם הילדים הרכים?

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    אני חייל בקרוב

    מתגייס בקרוב, 06/04/08 19:12

    ללא שום קשר להיותה של האישה חרדייה, המקרה המוטרף מעיד על פגמים עמוקים בכל החברה הקרובה לה. גננות ושכנים לא רואים כוויות וחבורות? ואיפה האבא? באיזו סמכות מדברים הגברים?
    בתור תלמיד תיכון שבעוד זמן לא רחוק מהיום אמור לעלות על מדים, אני מוכרח לומר: אין לי שום כוונה להיהרג ע''מ להגן על אנשים כאלה. מבחינתי אין שום סיבה להגן על חייהם, בטח שלא במחיר חיי. שכל מי שקורא את זה ידע שאני לא לבד, ומעשים כאלה ייגרמו לכך שלא יהיה צה''ל. אם אני מסכים להתגייס להגנה על אנשים כאלה, אני מקבל את מעשיהם, וזה אני לא

    הגב לתגובה זו

    • זה אתה, ועוד איך אתה. רבנניך ואלוקקיך.

      יוסי, 06/04/08 20:31

      אם חשבת למצוא תירוץ מדוע לא להתגייס לצבא, לא מצאת לדעתי את התירוץ הנכון.
      כל מי שנגוע בדת, נגוע בטירוף, שיגעון ונפשו לקוייה. בישיבה אינכם אלא לומדים הילכות טירוף והתעללות. חז''ל, שמז''ל, או רמב''ם. אינכם יודעים נורמאליות מהי, בדיוק כמו אותה 'אם'. עובדה שלא עשתה את מעשיה לבד אלא בשיתוף עם מטורפים נוספים.
      מקומותיכם מלאים בעובדי אלילים פגאנים. ואלו המעטים מכם החוזרים 'בשאלה' הם אלו שבעצם מצליחים להתעשת ולשאול 'האם זה נורמאלי...?'

      הגב לתגובה זו

      • לא נכון!!

        אנונימי, 06/04/08 21:45

        זה כמו שמישהו אחד מהחילוניים יבוא ויגיד משהו ונשפוט לפיו אותך!
        אם יש אישה אחת שהרסה לילדים שלה את החיים זה אמור להוציא אנשים שאף פעם לא ראו אותה ואף פעם לא שמעו עליה רעים??
        אם את רואה מישהו עם כיפה ברחוב את ישר אומרת הנה הוא בדיוק כמו האמא הזאתי??
        -מחכה לתשובה-

        הגב לתגובה זו

        • לא שווים תגובה

          בני, 07/04/08 09:21

          שני ילדים קטנים מתנצחים- של מי השנאה גדולה יותר.
          כשהם יגדלו, יבינו.

          הגב לתגובה זו

  • 43.

    לא נורא חברה!!,,העיקר שהיא קוראת תהילים..הכל בסדר.---------------- (ל''ת)

    יואב, 06/04/08 19:11

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    כנסו דחוף!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    מיכל, 06/04/08 19:08

    כנסו דחוף!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    עד היום היה אצלי בפיסגת הרשע והאכזריות- איטלר - אבל לאור מה שקראתי אני נאלצת להחליף אותו באותה האישה היהודיה ה''חרדית ''האכזרית ביותר עלי אדמות שהיתה מסוגלת כך להתעלל בילדיה- יותר גרועה מאיטלר- כן אתם שומעים טוב ושיסלחו ניצולי השואה פשוט חלאת המין האנושי - עוד לא קם יצור שפל יותר ממנה עלי אדמות!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!

    הגב לתגובה זו

    • טיפול נפשי דחוף לשתיכן

      חן, 06/04/08 20:22

      טיפול נפשי דחוף לשתיכן, רצוי בחדרים מבודדים. אותב חובה לכלוא לתקופה ארוכה. אותך אפשר לשחרר אחרי כמה שבועות.

      הגב לתגובה זו

  • 41.

    פשוט לבכות מלקרוא את הדברים האילו... (ל''ת)

    ירון, 06/04/08 18:59

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    תקראו את התגובה שלי !!!

    גבר שפוי, 06/04/08 18:49

    אם זה היה גברבתור אבאשעשה זאתהיה נכנס למאסר עולם ובצדק.
    בגלל שזו אישה, מיד יפנו אצבע מאשימה למשהו אחר ויגנו עליה. אחרי הכל יאמרו שהיא היתה תחתהשפעה פסיכולוגית וסבלה מכל מיני דברים ובזאת תצא עודקרבן מכל העסק הזה... מחליא.

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    בקשה ורעיון לכל הח''כים שקוראים מהתגובות

    Roy, 06/04/08 18:43

    הגיע הזמן להתחיל לפקח על הנעשה במשפחות מרובות ילדים, ניתן לעשות זאת ע''י חוק המחייב ביקור שרותי הרווחה בבתים בהם יש מספר גדול יחסית של ילדים.
    הורים לא יכולים להביא ילדים לעולם בלי לתת דין וחשבון, והעובדות מראות שרבים ממקרי ההזנחה וההתעללות קורים במשפחות מרובות ילדים, בהן תשומת הלב ששני הורים מסוגלים להעניק לילדיהם מוגבלת, ומכאן הדרך להזנחה פושעת קצרה...

    הגב לתגובה זו

    • אולי לא שמת לב, אבל בכתבה מדובר על שני ילדים

      בכור מתוך עשרה, 06/04/08 20:13

      וגם אם נאמר שיש עוד אחד, שניים - זה עוד לא משפחה מרובת ילדים.
      נ''ב יש משפחות מרובות ילדים, שזה משפחות של עולם שלישי או שמתנהגות כך ולעומתן יש משפחות ברוכות ילדים שמתנהגות בצורה הנורמלית ביותר.
      האישה הזו אינה שפויה, היא והגברים שאיתה. מכאן ועד להעליל על כל המשפחות ברוכות הילדים - הגזמת!

      הגב לתגובה זו

      • אולי לא שמת לב שזו אם ל-8

        Roy, 06/04/08 20:42

        כתוב באופן בולט בהתחלה..

        הגב לתגובה זו

  • 38.

    תגידו, לא יוצא לכם מכל החורים?

    גדעון, 06/04/08 18:06

    יש במדינה, הרבה חולי נפש, ועוד לא ראינו שמפרסמים כל יום מחדש שגעון אחר שלהם.
    לאף אחד אין ספק שלא מדובר כאן אלא במחלה נפשית.
    אז די!!!! נמאס!!!!

    הגב לתגובה זו

    • יותר טוב לטאטא הכל מתחת לשטיח

      שירי, 06/04/08 19:41

      נכון? שהכל ישאר בתוך החורים עד ש... מה?

      מה נמאס לך בדיוק? הפרסומים? הסיפורים המזעזעים על ילדים חפים מפשע שנופלים קורבן למעשי הטירוף של הוריהם החולים? שזה בכלל קיים בעולם? מה נמאס לך? מה בדיוק אתה מבקש להפסיק?

      הגב לתגובה זו

      • אני מבקש להפסיק

        גדעון, 06/04/08 22:59

        את הפטפוטים של אנשים קטנים כמוך, שהחברה שלהם כ''כ נגועה בפשע ואלימות (וזה עוד בלי מחלות נפש) ,וכדי להסיח את דעתם הנבערת של המון העם, הם מחטטים בפחים של אחרים.
        והכל- העיקר שהם יוכלו לנופף ולהראות, שלא רק הם נגועים.
        תתעוררי! אל תהיי פתיה, ותקני את הלוקשים שמוכרים לך בתקשורת כמו לעדר.
        תתרכזו בפשעי עצמכם (ולא ישאר לכם פנאי לשל אחרים)

        הגב לתגובה זו

    • מסכים!

      שי, 06/04/08 19:42

      אל תשכח שהעם פה, גם לא מי יודע מה שפוי...

      הגב לתגובה זו

  • 37.

    הטיפול המתחייב

    ירושלמי, 06/04/08 18:04

    חובה להביא את כל המעורבים לדין, כולל את ה''רב'' חן שברח לחו''ל כלול התערבות של המוסד. ולדאוג שהם יתנו את הדין בחומרה הרבה ביותר הקיימת. שהם עוד יקנאו ביגאל עמיר.

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    לא שמעתי

    יוכבד, 06/04/08 18:00

    אף רב שהוקיע את המעשים

    הגב לתגובה זו

    • אז כנראה שאת לא שומעת במקומות הנכונים

      ליהי, 06/04/08 18:51

      הרבה רבנים מהנחשבים בעולם החרדי הוקיעו את המעשים,
      למה סתם להחפיש.

      הגב לתגובה זו

    • מוזרה.. שמעת על רב שתומך?

      מיכלי, 06/04/08 19:08

      וכי יש אדם הגיוני בעולם שיחשוב טוב על מעשי שטן שכאלה. כל תגובתך היא בזויה וטפשית מעיקרה.

      הגב לתגובה זו

    • שהעיתונות החרדית לא חושבת שיש כאן סיפור מעניין....

      קראתי שמעתי, 06/04/08 19:55

      והם החליטו בכלל לא לפרסם כלום.
      זו עוד סוג של טאטוא מתחת לשטיח -
      בעיני זה פשע לא לפרסם כזה סיפור מחריד !!! ואני מקווה שההוא שם למעלה ישלם להם על שנים של הכחשה טמטום וגבהות לב !!!

      הגב לתגובה זו

  • 35.

    למה לא מפרסמים תמונה - אם זאת היתה ערביה - כבר היא הייתה באיילון. (ל''ת)

    עופר, 06/04/08 17:38

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    זאת לא אישה דתייה!!!

    מזעזע!!!!!!!!, 06/04/08 17:36

    זוהי לא דרך התורה!

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    מדובר כאן בכת - אשה דתית נשואה גרה עם גברים זרים???

    שרית, 06/04/08 17:31

    ומי הרב הזה???
    למה לא מפרסמים את שמו???
    כל אחד יכול לקרוא לעמנו רב...
    ולעצם העניין,
    מ-ז-ע-ז-ע

    הגב לתגובה זו

    • פרסמו את שמו

      מרב, 06/04/08 17:52

      פרסמו את שמו ואת התמונה שלו הזבל ברח לחול

      הגב לתגובה זו

      • מדובר ברב ,שהוא רב עם אנשים לא רב מוסמך... (ל''ת)

        שרית, 06/04/08 18:09

        הגב לתגובה זו

  • 32.

    למה בזמן האחרון יש כל כך הרבה מקרים של התעללות דווקא אצל החרדים?

    שרונה, 06/04/08 17:31

    במסווה של ''תיקון'' עושים את המעשים המזוועים ביותר שאדם נטורמלי לא יכול להעלות על דעתו. אני מניחה שהאם חוץ מהיותה חרדית -גם לוקה בנפשה אבל עצם העובדה שבכל המעשים האלה השתתפה קבוצת חרדים....ובשם הדת עשו מה שעשו,
    זה כתם על החברה החרדית וכולם צריכים להיענש בעונשים הכי מרתיעים שאפשר ( מאסר עולם?-פחות מדי), אולי זה יגרום לכמה רבנים להתעורר ולעשות מעשה

    הגב לתגובה זו

    • זה קורה בכל מקום

      מירה, 06/04/08 18:09

      רק תלוי, מה התקשורת דואגת להדגיש.
      הבנת?????
      כמה כתבות ראית על האישה שהשליכה את בנה מחלון המכונית בשכרותה?
      אם יעשו כתבות על כל חולה נפש חילוני, כל אתרי התקשורת יקרסו.

      הגב לתגובה זו

    • הם פשוט חולי נפש שמצאו מחסה תחת כנפי הדת (ל''ת)

      אורלי, 06/04/08 18:33

      הגב לתגובה זו

      • ברסלב אינה יהדות אלא מוטציה שלה

        אלחנן שטוטגרט, 08/04/08 10:48

        כל דתי נורמלי יודע זאת.

        הגב לתגובה זו

    • לזה אתה קורא דתיים...

      אברהם, 06/04/08 19:25

      אני לא אגיד שהחרדים הם משהו אבל אתה מוציא דבר מהקשרו תראה לי מקום 1 בדת שכתוב שכך צריך לחנך אז במקרה זה היה אישה דתיה אבל אם זה היה נוצריה האם הית אומר שכך דרך הנצרות?! תחשוב על זה בסוף אני בטוח שתשנה את דעתך

      הגב לתגובה זו

  • 31.

    איפה אלוהים? (ל''ת)

    beetle, 06/04/08 17:30

    הגב לתגובה זו

    • איפה אתה היית לפני 3 שנים ?

      שאלת תם, 06/04/08 17:41

      כשרוב הציבור החילוני, הנחשב ''אנושי והומאני'', שלח ידו, באכזריות גדולה, גדולה יותר משל אותה האם הפסיכית, בהריסת חייהם של אלפי יהודים ?

      גם למחריבים וגם לתומכיהם היו תירוצים והסברים, כמו אותה האם. גם הם , כמו אותה האם, היו בטוחים, ורבים מהם עדיין מאמינים, שהם עשו את הדבר הנכון.

      הגב לתגובה זו

      • איך אתה משווה?????

        מזועזע, 06/04/08 18:24

        אני פשוט לא מאמין שאתה מסוגל להשוות את הדברים!!! זה רק מסביר איך התעללויות כאלה קורות...

        הגב לתגובה זו

      • שב בקרווילה שלך ותפסיק להתבכיין (ל''ת)

        !!, 06/04/08 18:32

        הגב לתגובה זו

      • מה הקשר?!?

        ד, 06/04/08 18:52

        איך בכלל את יכולה להשוות? ומה עם כל אותם הדתיים שהשתתפו בגירוש? ומה עם הרב אבינר שחיזק את ידיהם של המגרשים שלא ישברו במשימתם ?

        תפסיקו כבר עם כל רגשות הנחיתות שלכם, זה גורם רק לדחייה והרחקה!

        ואני, אני אלך לשבת לי עכשיו ב''חצר'' החראוילה שלי.
        אה, ודרך אגב- אני חילונית מגורשת.

        הגב לתגובה זו

  • 30.

    זה לא עניין של דתיים או חרדים או חילוניים -

    סטודנט, 06/04/08 17:25

    זה עניין של העלמת שיקול הדעת הסביר והייעוץ המקצועי לטובת אי אילו שרלטנים פסיכיים.

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    הם ידיעו לגהינום בטוח

    u, 06/04/08 17:24

    כולי צרמורת.

    אני רק מקווה בשביל הילדים,
    שישתקמו, ושיחחיו חיים נורמלים כמה שאפשר...
    ושישלחו את האימה וכל המתעללים לכלא ואחך כך לשירפה באש הגיהנום.

    איך יכול להיות שמדינה איך משטרה שיכלה לתפוס את זה?!
    המשטרה והמדינה צריכה להיות במקום ולמנוע התעלליות כאלו. אני לא אומרת חדירה לפרטיות אלה ידע שדברים מסוג זה פשוט לא יקרו בשום אופן.
    אם זה אומר מעקב סויציאלי אחרי כל משפחה ומשפחה.

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    חשיפת הקלון

    מזל, 06/04/08 17:10

    תחשפו את פניה ואת קלונה ברבים.

    הגב לתגובה זו

    • לא חושפים אותה כדי לשמור על פרטיות ילדיה (ל''ת)

      ככה נהוג, 06/04/08 19:46

      הגב לתגובה זו

  • 27.

    פרובוקטורם משמיצים דתיים כי הם יודעים שמי שמאמין בה' לא מתנהג כך.

    שלום, 06/04/08 17:05

    מסכנים אותם ילדים. באיזה סבל נפשי ופיזי הם נקלעו.
    אך, אני לא מבין אף שכן שם לב לבכי ילדים. אף גננת ומורות שמו לב כוויות ?
    אם יש ספק שהם יכלו לדעת, על הפרקליטות להאשים אותם גם כן על שותפות בשתיקה על התעללות.
    ה' ירחם על אותם ילדים ומקווה שימצאו בית חם שתקבל אותם.

    הגב לתגובה זו

    • כל הכבוד ל(רוב) המגיבים ...

      ד''ר ארוין, 06/04/08 17:34

      לזכות המגיבים ייאמר כי חוץ מ-3 מתלהמים, כולם מבינים שפסיכי הוא פסיכי גם אם הוא לובש קפוטה ונראה כמו חרדי. ( גם אני התחפשתי לחרדי בפורים).
      כולם יודעים שכמות הפסיכים אצל החילונים גדולה עשרות מונים.

      הגב לתגובה זו

    • שנים שאתם מכחישים ומטאטאים את סיפורי הזוועה...

      בלבלה, 06/04/08 19:59

      שנעשים בתוך חדרי חדרים של ישיבות ושל המשפחות החרדיות.
      מזל שהיום האינטרנט הטלויזיה והרדיו מגיעים לתוך המקומות החשוכים ביותר והדברים יוצאים- בטוח שמדובר בקצה של הקרחון החרדי המתחסד !!! עם הזמן כל הג'יפה הזו תתפוצץ לכם מול העיניים !!!

      הגב לתגובה זו

  • 26.

    מה ניתן ללמוד מהמקרה ?

    סברינה, 06/04/08 17:04

    א. כיצד טיפל בית המשפט בבעלה המסכן ?

    ב. באיזה סטטוס היו היועצים שגרו אצלה במערכת מוסד הנישואין הזה ?

    יש התוקפים את החרדים.
    אבל זו לא התנהלות אפינית לחרדים, לא בישראל ולא בעולם.

    אלה סימפטומים של אספסוף, שבו מוסד הנישואין פשט רגל, החינוך כנראה לא הקנה לאם ערכים של משפחה וגידול ילדים.

    אלה סימפטומים של קריסת מערכות בעם רודף בצע, מרובה רמאים, גנבים, לוקחי שוחד, מועלים וחיטים.

    מי שלא דופק על השולחן חי בזבל ומי שפונה לבית משפט, לרוב מתרושש.

    זוהי הדרך, לאסון הבא ואולי האחרון של העם הזה.

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    פשוט בלתי מתואר..

    זעזעזעוע, 06/04/08 17:01

    יש לי דמעות בעינים..

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    עונש מוות עכשיו!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    איתי, 06/04/08 17:00

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    חבל שאי אפשר להעביר אותם אותה מסכת עינויים! כמה רוע! (ל''ת)

    אני, 06/04/08 16:56

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    בעזרת השם הכל יהיה בסדר (ל''ת)

    אמיר, 06/04/08 16:55

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    מזעזע

    רוני, 06/04/08 16:52

    להשליך את כולם לבור עמוק מתחת לאדמה ל 20 שנה רק עם מים ולחם.
    היכן למדו זאת?

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    אישפוז בכפייה

    קורא, 06/04/08 16:50

    יש לאשפז אותם בכפייה בבית חולים לחולי נפש ברוסיה

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    נער הייתי וגם זקנתי

    ליאל, 06/04/08 16:50

    בדיחות ציניות פיזרתי, אבל דבר כזה טרם קראתי בחיים.

    לשפוך אלכוהול על כוויות של ילד ואז לפזר מלח.

    הלב פשוט אומר להתפוצץ.

    אני מקווה שהיא תקבל 100 שנה בכלא ותרקב בבידוד עד יום מותה. אין מילים אחרות.

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    לפרסם שם ותמונה!!!! (ל''ת)

    זיו, 06/04/08 16:49

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    עונש מוות מגיע להם

    אוש, 06/04/08 16:47

    והגיע הזמן שיתחילו להחמיר עם החלאות אדם האלה. אנשים שמביאים ילדים ומתעללים בהם לא מגיע להם לראות אור יום.

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    שתוריד כבר את התהלים מהידיים! על מי היא מנסה לעבוד?

    בת-שבע טובה, 06/04/08 16:47

    אם היא צריכה חולצה להסתיר את הפנים, אני מוכנה לתרום לה.

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    באמת טוב שהיא קוראת תהילים

    יעל, 06/04/08 16:45

    חבל רק שהיא לא לומדת מזה כלום.

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    Murder

    Eitan, 06/04/08 16:45

    This should be considered an attempt to murder and they should spend the rest of their lives in jail with no parole.

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    כל העניין של הדתיים וחרדים סוג של סטיה בגלל זה הם מתעללים בילדים (ל''ת)

    לא הכל שקוף שם!, 06/04/08 16:42

    הגב לתגובה זו

    • אתה סוטה לא פחות מאלה שהתעללו בילדים ...

      Gershon, 06/04/08 17:00

      עליהם לפחות אפשר להגיד שהם לא שפוים , אבל אתה סוטה שפוי אכול שנאת חינם ליהודים וליהדות ....
      בהרבה מובנים מצבך הרבה יותר חמור ....

      הגב לתגובה זו

    • בושה למדינה שמאפשרת את החינוך הדתי והחרדי שמטפח בורות נחשלות ומסכן (ל''ת)

      חיי הילדים., 06/04/08 17:01

      הגב לתגובה זו

      • הנקראים דתיים פשוט לא יהודים יצרו דת חדשה דת הדתיים כמו שישו יצר (ל''ת)

        את הנצרות., 06/04/08 18:02

        הגב לתגובה זו

    • מה הקשר עם הדת????

      דודו, 06/04/08 17:03

      אלה מעשים של מפלצת חולה בנפשה. אם קיבלה הוראות ממשוגע נוסף, איך אפשר לקרוא לו רב?
      החינוך היהודי התורני מרחיק מסטיות נוראיות כאלה. אבל מה לעשות התקשורת לא תפספס הזדמנות להדביק את הדת והחרידים לדברים נוראים.
      באיזה קלות אתה ועוד הרבה כמוך נופלים לפח...

      הגב לתגובה זו

      • רבי עובדיה בעד להכות ילדים ונשים -

        יוסף, 06/04/08 19:07

        תשמע אתו בלווין איך הוא מקלל!

        הגב לתגובה זו

    • you don't get it

      itsik, 06/04/08 17:56

      Religion is sickening and against all rational thinking.
      Any one that believes in God (any god - allah , krishna or mustafa) is in need of medical help or at least to see a Kaban

      הגב לתגובה זו

  • 12.

    פשוט בא לבכות!!!!!! איך איך איך איך אפשר?!

    א., 06/04/08 16:41

    לא נתפס!
    אלוהים (אם יש כזה) נותן אגוזים לכאלה שאין להם שיניים!!!!!!!!!!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    dosim

    yakov, 06/04/08 16:41

    Why the dosim don’t claim now that they have the best moral? This is the face of the dosim that’s what they do and at the same time cry out loud to have the best moral and education system!

    הגב לתגובה זו

    • ehhmm...

      Not a 'DOS', 06/04/08 17:19

      Umm - exuse me, but it does not take much of a brain to realize that these people are mentally deranged, and do not represent the moral values of any normal human, regardless of race, belief, culture, religion, etc. Your cheap remark and pathetic bigotry is very shallow.
      Besides insulting an entire group of people you classify as ''dosim'', you are using this horrible crime and tragedy to fuel your petty, baseless hatred. Shame on you - you should apologize!

      הגב לתגובה זו

  • 10.

    הגיע הזמן לאמץ את השיטה הסינגפורית: מלקות

    רועי, 06/04/08 16:40

    200 מלקות לכל אחד מהמפלצות + 45 שנה בכלא (גם ככה ינקו להם שליש).

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    פושעת...פושעת...פושעת

    סמדר, 06/04/08 16:39

    הזדעזעתי עד עמקי נשמתי בעודי קוראת את פרטי הכתבה. אינה ראויה להקרא אם, אינה ראויה להקרא בן אדם. מקווה שלא תמצא לא שפויה ובכך החוק ''יפטור'' אותה מעונש ראוי.
    מגיע לה שתתלה בחוצות העיר !
    פושעת אמיתית.

    הגב לתגובה זו

    • מדוע לא נדרשת הרשאה להורות

      דרומית, 06/04/08 16:51

      לצערי, המציאות היא כי לכל מקצוע בעולם נדרשת הכשרה והכרה למעט מקצוע ההורות - שהוא המקצוע המשמעותי ביותר ביקום!! כמה חבל...

      הגב לתגובה זו

  • 8.

    לא חרדים אלא פסיכופטים

    המבקר, 06/04/08 16:39

    כל אדם דתי יודע שמדובר בסוטים חולנים שאין להם מקום על פני האדמה.
    קל לומר שהם חרדים אבל אף רב נורמאלי לא היה אומר להם להתעלל בילדים.
    להקיא אותם מתוכנו כבני אדם ואחר כך כיהודיים.

    הגב לתגובה זו

    • יכולים להיות גם חרדים וגם פסיכופאתים

      אין סתירה, 06/04/08 17:48

      כמו שחילוני יכול להיות פסיכופאת

      הגב לתגובה זו

  • 7.

    את חיות האדם האלה יש לכלוא לכל החיים בבידוד (ל''ת)

    אמא מזועזעת, 06/04/08 16:38

    הגב לתגובה זו

    • אין חיות שמתנהגות ככה. אין דבר כזה בעולם החי. רק מפלצות אדם

      א, 06/04/08 17:01

      נוהגות כך.

      הגב לתגובה זו

  • 6.

    נאצים בירושלים, אין מילה אחרת. (ל''ת)

    אריה, 06/04/08 16:38

    הגב לתגובה זו

    • תזהר- אסור ע''פ חוק לקרוא למישהו נאצי

      חזי, 06/04/08 21:16

      חק טפשי..........

      הגב לתגובה זו

  • 5.

    ממש כת השטן, מה ההבדל? מי שיעץ לו קורא לעצמו ''רב''?! (ל''ת)

    רונית, 06/04/08 16:38

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    והשופטים הרחמנים...כנסו

    אלוהים ישמור.., 06/04/08 16:37

    ייתנו לאם ולגברים הבהמות האלא עבודות שירות ו חצי שנה על תנאי..

    גועל נפש!!

    וכמובן שזאת שטות ענקית לפרסם ולפרט על כל מה שהם עשו לילדים וכך לתת רעיונות לבני-שטן אחרים!

    הגב לתגובה זו

    • חייבים היו לפרסם את כל הזוועה. רק כך תקום זעקה ציבורית מספיק גדולה

      עודד, 06/04/08 17:03

      שאולי תגרום למשטרה להכנס לבתים של חסידי הרב המטורף ולראות כמה טקסי גירוש שדים מתבצעים ממש ברגע זה בעוד מי יודע כמה בתים בישראל.

      הגב לתגובה זו

  • 3.

    מזועזע עד עמקי נשמתי צריך לשלוח אותם לפסיכיאטר ולמאסר עולם בושה

    דוד, 06/04/08 16:37

     

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    כן חרדים יקרים, זה מה שיוצא מכם

    אורן, 06/04/08 16:35

    תמשיכו להחביא את השלדים בארונות ולספר שהעגלה שלנו החילונים ריקה, בעוד הריקבון מוסרי שלכם עולה על כל דמיון.

    הגב לתגובה זו

    • על ראש הגנב בוער הכובע (ל''ת)

      טיפש או טיפשה?, 06/04/08 16:44

      הגב לתגובה זו

    • נכון, אצל החילונים הכל בסדר. אין התעללות, אין פשע, אין רצח.

      בת-שבע טובה, 06/04/08 16:46

      פשוט טלית שכולה תכלת!
      ומכיוון שמרבית האמהות ה''חרדיות'' שנאשמות לאחרונה בהתעללות הן חוזרות בתשובה, לא מן הנמנע שאלו דברים שהן עוד סוחבות איתן מהתקופה החילונית שלהן.

      הגב לתגובה זו

      • אלו הם החרדים-מתוסכלים שחיים בימי הביניים (ל''ת)

        ואני מממנת אתכם, 06/04/08 17:31

        הגב לתגובה זו

      • לא איכפת לכם גורל הקרבנות, רק תדמית העדה

        כי זה כסף, 06/04/08 17:52

        קל להוציא כסף מהציבור לצרכי העדה החרדית כשהציבור מוטעה לחשוב שבקהילה החרדית יש ערכים מוסריים שיש לטפח ולשמר.
        זה מה שחשוב לכם, ולא הצלת האומללים קרבנות ההתעללות.

        הגב לתגובה זו

      • זהו, שהחילונים לא טוענים שאצלם הכל בסדר

        יעל, 06/04/08 18:17

        זה בדיוק ההבדל. החילונים מודים שיש דפקטים חילונים. החרדים הם אלה שטוענים שאצלם הכל מושלם.

        הגב לתגובה זו

    • אל תשמחי לאיד - המתעללת באשדוד חילונית

      שרית, 06/04/08 17:30

      חבל שאנשים קטנים מנסים לרקוד על הדם ולא להסיק מסקנות כוללניות

      הגב לתגובה זו

      • נורא

        שרה, 06/04/08 18:38

        גם זאות מאשדוד היא חוזרת בתשובה רק תראו מה זה כל החוזרים כאילו כל מיני עלובי נפש

        הגב לתגובה זו

    • על כמה מתערבים שהיא משלכם

      אברם, 06/04/08 17:40

      רק חוזרת בתשובה, ''כאילו''. כמו כל הסיפורים האחרונים, של הספחות החילוניות, שחוזרות בתשובה ואח''כ אונסים את הילדים. והחרדים כאילו אשמים זה הכל הזבל שלכם

      הגב לתגובה זו

    • אוהו! כמה קנאה!

      שירה, 06/04/08 18:13

      נכון שבלב, את קצת מקנאה בחינוך, בערכים, כך שאת מנסה לחפש כל חולה נפש בכדי לקפוץ?

      הגב לתגובה זו

    • תשובה לתגובות שלי

      אורן, 06/04/08 18:46

      טוב...

      קודם כל עליי להתנצל על הסגנון הבוטה שלי מקודם. קצת נסחפתי בסגנון - אני מודה ומתנצל.

      אולם לגופם של דברים - החרדים נדרשים לבדק בית יסודי בחברה החילונית יש בעיות למכביר, אולם האפשרות לחשיפתם של חולי מין/מתעללים למיניהם גבוה לאין שיעור מאשר בחברה החרדית. נדמה שבחברה החרדית מוכנים להעלים עיון ממעשים שטניים מאשר להודות שישנם תופעות כאלה. על החרדים, ראשי קהילות, אנשי תקשורת וכו' - לעורר מודעות לנושא זה ולפעול ביתר שאת להתעוררות ומעורבות חברתית...

      הגב לתגובה זו

      • תקראי טוב את הסיפור

        יואב, 06/04/08 19:56

        ממתי יש לאשה חרדית כמה בעלים??????????

        הגב לתגובה זו

  • 1.

    קוראת ולא מאמינה

    מזועזעת, 06/04/08 16:34

    איך התעללות כזאת לא נחשפה לפני .
    אני מקווה שבכלא הבנות ידאגו לעשות לה את אשר היא עשתה לילדיה.
    תיקון.

    הגב לתגובה זו