• 43.

    איזה מדינה עלובה הפכנו להיות..

    אני, 05/04/08 01:40

    בנו .איך התדרדרנו מקום המדינה ועד היום ,אז היו אנשים איכותיים.-היום-זבלה! אשכרה כצאן לטבח.

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    הוא ''קרבן שלום'' וחייבים להמשיך במו''מ הכניעה שלנו (ל''ת)

    לבני, קדימה, 04/04/08 15:54

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    לא ברור לי כיצד הבתים מהם יורים הצלפים עדיין לא נהרסו, להתחיל לישר (ל''ת)

    עדינה, השרון, 04/04/08 14:58

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    הם מעודכנים במה שקורה בצד שלנו ולא להיפך-מישהו מוסר להם מידע-רועה?? (ל''ת)

    עדינה, השרון, 04/04/08 14:53

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    כניראה שמישהו מדווח להם - או הצופרים שהם משמיעים כשהם (ל''ת)

    נוסעים, 04/04/08 14:45

    הגב לתגובה זו

    • מענין ששנינו חשבנו בדיוק אותו דבר.... (ל''ת)

      עדינה, השרון, 04/04/08 15:16

      הגב לתגובה זו

    • יתכן מישהו מתוך ישראל מעדכן אותם בקביעות

      כל ביקור של שר, 04/04/08 16:42

      החל מסתם לזהות שיירה של מכוניות שרד, או להיות שייך לקבוצת ביפרים שמקבלים עדכונים על ביקורי שרים בכל מיני מקומות, או לחרוש בחיפוש מידע מתוך הגלוי לכל וכו'.
      כמובן גם תצפות קבוע שלהם על כבישי הדרום.

      אבל העובדה-כל שר שהגיע לדרום חטף טווח!

      הגב לתגובה זו

  • 38.

    פמליה של דיכטר כנסו

    בנימין, 04/04/08 14:41

    לדעתי יש להם בפנים איזה חפרפרת
    שמעבירה מידע על התנועות של הפמליה יש יותר מדי צירופי מקרים שם , זה צד אחד צד שני שלדעתי הדבר כבר עבר כל ביזיון אפשרי כלפי העם הממשלה , הם לא סופרים אותנו לא רואים אותנו מ''מ , לצערים נראה שהם הרבה יותר חופשיים לפעול מאשר אנו למרות שאנו עושים אך זה קצת מלא מזיז להם שי לעניות דעתי צריך לעמיד סוללה של תותחים להפעל בקצב של שניה 24 שעות מכמה יעידים לכמה יעדים לסגור את התקשורת מקטוש אותם כמה וכמה ימים ואז אפשר להיכנס עם שפכטל פשוט כך כולל כל הכפרים סביב לתת אור ירוק שכל תנועה של אלה בקשר עין לצד הישראלי אפשר להוריד אותם רק כוח הם מכבדים ומעריכים תלמדו איך האחים שלהם מטפלים בהם בעצמם כל טוב שבת שלום צר לי שאני נשמע קיצוני אך מהמקום הזה צריך לעשות שקט רק לאחר שהם רק יפסידו בגדול עם לא ישנו את דרכיהם

    הגב לתגובה זו

    • דעתי כדעתך, מישהו בסביבה של דיכטר ישן בשמירה (לא נירדם-ישן חזק) וכך

      עדינה, השרון, 04/04/08 15:21

      גם ראש הממשלה ושר הבטחון.

      הגב לתגובה זו

      • לא קשור רק לדיכטר. גם כשפרס,ברק,יולי תמיר ביקרו בדרום

        קרה כנ''ל!, 04/04/08 16:48

        הפלסטינים מיודעים כל פעם כשאישיות בכירה מגיעה.

        הגב לתגובה זו

  • 37.

    כל פמלייה בדרום זוכה לאש מעזה! נא לשים לב (ל''ת)

    זה לא מקרה!!, 04/04/08 13:49

    הגב לתגובה זו

    • במיוחד הם רודפים אחרי דיכטר במקום אחרי ברק (ל''ת)

      שהוא הכתובת, 04/04/08 14:44

      הגב לתגובה זו

      • בלי צחוק. פרס, פרץ,תמיר, דיכטר . בעזה מודעים לכל הגעה (ל''ת)

        של פמליה, 04/04/08 16:43

        הגב לתגובה זו

  • 36.

    מילא יורים על תושבי שדרות ועל תושבי אשקלון אבל על חבר החונטה השלטת? (ל''ת)

    אזרח המום, 04/04/08 13:45

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    הם באו להזדהות עם חברי הקיבוץ אז .. שירגישו באמת מה קורה שם (ל''ת)

    הפרשן, 04/04/08 13:39

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    דיכטר ואולמרט תפנימו, מאז ההתנתקות מסוכן בדרום... (ל''ת)

    והרי החדשות, 04/04/08 13:05

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    רק מר ביטחון בנימין נתניהו יציל אותנו!

    מר ביטחון, 04/04/08 13:03

    האיש שצפה את חמסטאן
    עצר את טרור האוטובוסים של אוסלו,הפציץ את תחנות הכוח בלבנון
    ,והציל את הכלכלה ,הוא המנהיג שלי
    בזכותו יש לאלפי אנשים עבודה היום
    תודה מר נתניהו

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    אנשי הקיבוצים, ובראשם מרשק, תמכו בהתנתקות. (ל''ת)

    יש דין, 04/04/08 12:38

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    יואל מרשק הרווחת את האש ביושר

    ברוך ג., 04/04/08 12:34

    תמשיך לכרות עצים של מתישבים ביהודה ושומרון.

    הגב לתגובה זו

    • נכון, יש שמועות שהוא כרת עצי זית...

      קיבלתי מיילים, 04/04/08 12:45

      כדי שהאשמה תיפול על מתיישבי יהודה ושומרון. קיבלתי מספר מיילים בנושא. האם זה נכון? אינני יודע.

      הגב לתגובה זו

  • 30.

    היינו נהנים להשתתף בהלוויה של איזה שר (ל''ת)

    דני, 04/04/08 12:28

    הגב לתגובה זו

    • שר מהחמאס אתה מתכוון! (ל''ת)

      מזדהה!, 04/04/08 12:47

      הגב לתגובה זו

  • 29.

    חשוב לקרוא

    אחד שיודע, 04/04/08 12:28

    בשרשור לתגובה 1 יוסף כרמלי מקיבוץ ארז משוכנע שלו רק היינו ממשיכים בדרך אוסלו הכל כאן היה נפלא. האירנים לא היו מפתחים פצצת אטום, החמאס לא היה מתחזק וערפאת בכלל היה חובב ציון. טחו עיניך מראות או שאתה בעל זכרון קצר. אתה מוזמן לבדוק בדפי ההיסטוריה - כמה יהודים בא''י נהרגו בתקופת רבין פרס, בתקופת אוסלו המהוללת? כמה פיגועים היו באותה תקופה? כמה קסאמים ולאיזה מרחק התעופפו לפני ההתנתקות וכמה לאחר מכן? על מי אתה עובד? בדקת פעם על אדמות של מי יושב קיבוץ ארז? אולי ישיבתך שם היא מכשול לשלום?

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    כמעט בכל אירוע של ביקור שר וכו' יש פגיעה מעזה

    לבדוק אם זה, 04/04/08 12:26

    למרות שלא קשה לזהות מכוניות שרד בתצפית משם, כנראה שיש ''תצפיות'' מפה !! (העברת מידע כזה מפה לשם).

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    ''רק'' ''משא'' ''ומתן'' יביא ''שלום''!!!

    ציון, 04/04/08 12:22

    תשלחו פרחים לצלפים, ותביאו סדין לבן ותגידו שבאתם לדבר ולנהל משא ומתן על שלום!
    ''זו הדרך הנכונה''!
    וקצת ברצינות, גם עם היטלר צרפת ובריטניה ניסו לנהל משא ומתן ומדיניות של פיוס ראו לאן הם הגיעו!
    והמנטרה של ''בכח לא פותרים שום דבר'' אין שקרית ממנה, שוב בקוראים מופנים לכח שהופעל נגד היטלר ויפן ואת תוצאות הפעלת הכח הם קוצרים עד היום!!!
    פעם אחת ולתמיד, הפעלת מלוא העוצמה, ואז משיגים שקט לשנות דור!
    רק לא טנגו (מלחמת לבנוןת חורף חם)-- צעד קדימה שניים אחורה!!!

    הגב לתגובה זו

    • לא ציון אלא סדום! (ל''ת)

      לחדל אישים, 04/04/08 12:48

      הגב לתגובה זו

      • הפוסל במומו פוסל. (ל''ת)

        נכון, 04/04/08 13:20

        הגב לתגובה זו

  • 26.

    למה לא שולחים את השסניקים להלחם בחמסניקים.אולי נחליף ש''ס לעזה והחמס

    לישראל=כך נפטר, 04/04/08 12:18

    מהשסניקים ונרויח לוחמים.

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    אני תושב שדרות-למה לא מבריחים אותי כמו השר הנכבד (ל''ת)

    אברשקה, 04/04/08 12:18

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    20- זו יותר מורשת שרון (ל''ת)

    אשי ימיני, 04/04/08 12:16

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    אם השרים ועוזריהם יטעמו את מה שתושבי שדרות אוכלים יום יום (ל''ת)

    אולי הם, 04/04/08 12:15

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    המדיניות המתרפסת תבליג על כך, כי הוא לא פגע (ל''ת)

    יהודי, 04/04/08 12:11

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    אני ממש בשוק! צלפים?!?!

    האסטרטג, 04/04/08 12:08

    אני יכול להבין שקשה לעצור את הקסאמים בגלל שאפשר לירות אותם עם פתילי השהייה. אבל צלפים?! עם טווח של פחות מ-1000 מ'??! איך דבר כזה מתקיים בשטח?!? זה בזיון למערכת הבטחון שפלסטינים יכולים להגיע למצב ירי מטווח כל כך קרוב. צריך באופן מיידי להכניס כוחות לשטח בלי הסכמים, חוזים או אישור בינלאומי. דבר כזה לא מתקבל על הדעת בשום מצב.

    הגב לתגובה זו

    • תשנה את הגישה...

      יהודי, 04/04/08 12:54

      אתה לא צריך להיות בשוק,
      ממשלות ישראל הרגילו אותנו למדיניות מתרפסת של סיכולים ממוקדים, והשקעת משאבים אדירים למצוא את ה''פעילים''.

      אם היה כאן מנהיג אמיתי, לא היה צריך להשקיע מאמץ בלמצוא את מי שפגע,
      מפני שכל הקולקטיב הערבי הנאצי שהעז לנסות ולירות (גם אם לא פגע) היה מקבל מנה שהוא לא היה חושב ולא מסוגל לירות ב-50 שנה הקרובות.

      הגב לתגובה זו

  • 20.

    מורשת רבין ופרס.... (ל''ת)

    ירון, 04/04/08 12:03

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    למיטב זכרוני, דיכטר היה מתומכי ההתנתקות.

    צדק צדק תרדוף, 04/04/08 11:59

    וכך גם יואל מרשק וחבריו, כולם שמאלנים קיצוניים ביותר.

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    תמכתם ? שלמו.

    יוני, 04/04/08 11:58

    הקיבוצים שתמכו בגירוש ,קבלו זאת באהבה.

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    כידוע, השנה אנו בשנת שמיטה!

    ארנון, 04/04/08 11:54

    ובשנת שמיטה, אסור! לעבוד באדמה. . .

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    אמרנו לכם, אמרנו לכם, אמרנו לכם. למה ברחתם מעזה?

    כתום, 04/04/08 11:54

    כל החיילים אטומי הפנים שעסקו בגירוש יהודים מאדמתם;
    כל הרבנים והמפקדים ששלחו את אטומי הפנים לגרש יהודים מביתם;
    כל הפוליטיקאים שקבלו שוחד כדי לגרש יהודים, קודמו לתפקידים שמנים וכו';
    כולם כולם כולם אשמים ביריות, בקסאמים, במשפחות ההרוסות, בנוער המקולקל, ובמצב בשדרות ובעוטף עזה.
    רק חזרה מליאה לעזה, בה יעסקו כולם, כולל מועצת יש''ע ששיתפה פעולה עם המגרשים, רק היא תביר סליחה ומחילה.

    הגב לתגובה זו

    • אתם צדקתם, אנחנו טעינו. (ל''ת)

      יותם, 04/04/08 12:22

      הגב לתגובה זו

      • יפה. עכשיו תפיקו לקחים

        ., 04/04/08 17:18

        כי אם תהיו מטומטמים ותגרשו יהודים מיו''ש, גם בת''א לא תוכלו להסתובב.

        הגב לתגובה זו

  • 15.

    אם כך נראה בטחון הפנים ...

    שאלת תם, 04/04/08 11:53

    אז מה עושה השר הממונה כל היום ?

    השר (לבטחון פנים) פונה מהמקום ללא פגע. נרגעתי.

    הגב לתגובה זו

    • כך נראה שר בטחון על הפנים... (ל''ת)

      עודד יערי, 04/04/08 12:29

      הגב לתגובה זו

  • 14.

    מתי תרגיש טוב, מחזיק אצבעות (ל''ת)

    חבר, 04/04/08 11:51

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    ונתניהו הוא הפאניקר - טיפשים שכמותכם. גם כשתמותו לא תבינו (ל''ת)

    אחד העם, 04/04/08 11:51

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    ממשלה של מפגרים!תנו עוד נשק תחמושת הקלות תפתחו מחסומים!! מטומטמים!! (ל''ת)

    ג'ינג'י, 04/04/08 11:50

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    פעילות צהל תמנע את הירי הבא -הצעה.

    יחיאל כ''ץ, 04/04/08 11:49

    למיטב ידיעתי הירי מתבצע מתוך מבנים גבוהים יחסית מעל פני השטח וקרובים לקו הגבול.
    מדוע לא ניתן לצהל הוראה לפועל על מנת לחשף את השטח . פשוט ''להוריד'' את הבתים האלה מהם יורים הצלפים שמסכנים את החקלאים.
    אולי האירוע שקשור בשר לבטחון פנים יחדד את חשיבות העניין כי כשהורגים מתנדב מאווקדור זה כנראה לא חשוב מספיק.

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    מי התרשל באבטחה של השר

    ילד, 04/04/08 11:49

    דיכטר הוא השר לבטחון פנים.

    גם אם יש למישהו בקורת עליו, הוא שר וחשוב לנו ולבטחוננו.

    העמדתו מול צלפים של הפרטנרים שלנו לשלום, הוא מחדל של מאבטחיו.

    האם הסנדלר במקרה זה הולך יחף ?

    לדיכטר אני מאחל חיים ארוכים ושלא יסתובב לנו מול קנים של רובי צלפים.

    הגב לתגובה זו

    • מי התרשל ? השר לבטחון פנים !

      תשובת תם, 04/04/08 12:07

      כי מי אחראי שלא יירו על אזרחינו במדינה שלנו ? השר לבטחון פנים !
      ומי דואג לכסא שלו במקום לבטחון פנים ? השר לבטחון פנים !
      ובמי אנחנו נבחר שוב בפעם הבאה ? באבי דיכטר, כמובן, השר לבטחון פנים !

      הגב לתגובה זו

      • לא פשוט

        ילד, 04/04/08 12:37

        בסוריה קיים בסיס מודיעין שמאזין לכל התדרים של ישראל, כולל כל תדרי החירום, הפלאפונים וקווי הטלפון האלחוטים.

        גם למוניות, לביפרים ולשירותי השליחים.

        המתקן נבנה בסיוע אירני או אולי בשותפות עם אירן.

        אבל המתקן הזה מגדיל עשות.
        הוא גם יכול לשבש את כל התדרים שירצה, כמובן כפונקציה של המרחק שלו מהממסר.

        במילים פשוטות, בזמן חירום, יכולים הסורים לשבש את שידורי המשטרה, מכבי האש, האמבולנסים ועוד.

        יש החושבים שגם נסראללה מעורב בנושא, כראש שירותי הביון האירנים בסוריה.

        מזל שיש לנו המודיעין הכי טוב בכל העולם כולו, והם ערים לדבר, כמו החינוך הכי טוב בעולם כולו, הרשות השופטת הכי טובה בכל העולם כולו והצבא שמצא את ההרתעה שאיבד למרות שמנסים לגנוז לו את דו''ח וועדת וינוגרד.

        ויש לי שאלה: למה אסור לנו לדעת מי שם H2CO במטוסי F16 של ישראל ?

        הגב לתגובה זו

        • ילד ת''א , מאיפה לך כל כך הרבה ידע?

          תיכוניסטית, 04/04/08 13:05

          כן זה הגיוני מאד שיודעים אוייבנו בכל רגע איפה דיכטר. הוא על הכוונת שלהם. הם גם הצהירו , ימח-שם, שבכוונתם לנקום את הריגת הארחי מחבלים שלהם.
          וקשר לחומצה חנקיתית, מאיפה לך שיש כזה במטוסים ? דובר על פורמאלדהיד בכלל.

          הגב לתגובה זו

        • יופי אז הסורים יכולים להזמין פיצות... (ל''ת)

          עודד יערי, 04/04/08 15:37

          הגב לתגובה זו

  • 9.

    הם בהחלט הזדהו עם הקיבוצים! (ל''ת)

    ישי, 04/04/08 11:48

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    למה הבריחו את השר משם ואתהתושבים השאירו? (ל''ת)

    לא מבין!!, 04/04/08 11:47

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    כל הכבוד על הפרסום הראשון (ל''ת)

    משה, 04/04/08 11:43

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    הפלשתינים עלו על דיכטר

    י, 04/04/08 11:42

    דיכטר כל הזמן חוטף. כנראה שלפלשתינים יש האזנה טובה לסלולארי שלו או של אחד העוזרים שלו. לתשומת לב השב''כ.

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    צריך להוריד עוד מחסומים ולתת להם עוד נשק (ל''ת)

    אהוד@אהוד בעמ, 04/04/08 11:41

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    דיכטר, רצית התנתקות? קבל! (ל''ת)

    לא טמבל, 04/04/08 11:40

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    אנחנו לא מישרים וחושפים שטחים עמוק פנימה לעזה במקומות שהם יורים.

    רק אנחנו אשמים, 04/04/08 11:34

    התנהלות קלוקלת של ממשלת ישראל מנציחה את הטרור.
    לא עושים את הדברים שצריך כדי לנטרל את יכולות הטרור וגורמים ע''י זה לפגיע באזרחים שלנו לחינם,סתם.
    כשהניהול לקוי,כשהחשיבה לא נכונה,כשאין אומץ לעשות את מה שצריך,אי אפשר להגיע לשום דבר חיובי,אי אפשר לפתור בעיות,ומנציחים את הבעיות שע''י זה מתגברות.

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    אלו הקיבוצים שתמכו בהתנתקות, ובכן, עכשיו הם אוכלים אותה (ל''ת)

    אורי, 04/04/08 11:33

    הגב לתגובה זו

    • לא מדוייק

      שי, 04/04/08 11:56

      אלו אותם קיבוצניקים שבמשך עשרות שנים החזיקו את יישובי קו האש במורדות הגולן, בגבול לבנון ובחבל עזה מבלי ליילל ומבלי לדרוש...עזוב, אתה בטח ילד חובש כיפה ומוכה הערצה לרבנים מטורפים.
      מה שהקימו פה הקיבוצניקים אתם לא תקימו לעולם, נשתדל שגם לא תחריבו.

      הגב לתגובה זו

      • לא הבנתי מתגובתך מה לא היה מדוייק? (ל''ת)

        תענה לעניין., 04/04/08 12:20

        הגב לתגובה זו

      • ''נשתדל שגם לא תחריבו''?!!! הפוסל במומו פוסל! (ל''ת)

        שי השחצן, 04/04/08 12:52

        הגב לתגובה זו

      • הקיבוצים דואגים לעצמם שייסבלו

        ג'קי, 04/04/08 12:58

        הקיבוצים היו קומוניסטים וכו' כאילו דאגו לעם בעצם דאגו לעצמם כל הקרקעות היקרות במדינה בידיהם והגרעונות שלהם כוסו ע''י מפלגת העבודה נא לא לשכוח!!!

        הגב לתגובה זו

  • 1.

    שמעון הנשיא -זה מזרח תיכון ישן

    נסים, 04/04/08 11:29

    נחזור ונזכיר לך ולחבריך את פנטזיית אוסלו
    עוד כמה יהודים יפגעו בגלל משיחיות השלום השקרית

    הגב לתגובה זו

    • למה לא מכריזים שהסכם אוסלו נכשל?

      חייבים להכריז, 04/04/08 11:59

      כמו שבטיפול בנרקומנים ובמכורים לסמים ובשמנים ובכל ההתמכרויות.
      החלק הראשוני של הטיפול הוא שהם מצהירים על ההתמכרות שלהם,רק אחרי זה הם יכולים להתחיל לטפל בבעיה.

      הגב לתגובה זו

      • לא נכשל....הוכשל

        אילן חטאב, 04/04/08 12:52

        נכשל זה כשכולם עושים מאמץ להצליח ולא מצליחים
        אך אוסלו הוכשל בשיתוף פעולה מוצלח של החמאס והג'האד עם הימין הקיצוני בישראל
        ואת זה אין צורך להכריז זה ברור מאיליו

        הגב לתגובה זו

        • כל מי שאתה מזכיר הם חלק מהאזור ומהעיסקה הכוללת.

          זה חומר הגלם, 04/04/08 13:36

          והסכם יכול להצליח רק אם הוא מתאים להתגבר על כל המכשולים הקיימים.
          וההסכם הזה לא התאים,זאת אומרת נכשל.
          ומחוץ לזה,על תשכח שהפת''ח נילחם אתמול בחיילי צה''ל בעזה וזה לא רק מאתמול.
          הסכם אוסלו היה רמאות של אירגון הפת''ח כדי לקדם את הטרור,להשיג רווחים ולפגוע יותר בקלות בישראל.
          ישראל היתה תמימה ולא חכמה ונפלה בפח.

          הגב לתגובה זו

    • לא, זו תוצאה של הפסקת אוסלו

      יוסף כרמלי, 04/04/08 11:59

      רציתם ''לבטל את אוסלו'', ''להעמיד את פושעי אוסלו לדין''... הנה המציאות ללא אוסלו... אוסלו רצתה להקים פה מדינה פלסטינית לפני שלאיראנים תהיה פצצת אטום. אבל אנחנו התעקשנו לפספס את הרכבת, ולהתעקש על קיר חסר משמעות בירושלים ולעשות הכל חד צדדית. שרון סירב לדבר עם ערפאת, והוריש לנו את חאלד משעל.

      רק חזרה לדרך אוסלו תמנע את מותם של יהודים ופלסטינים חפים מפשע. המשיחיות הפשיסטית תוביל אותנו לאסון ולמלחמה גרעינית. הגיע הזמן שהימין יסתום את הפה שלו!

      הגב לתגובה זו

      • אנא..ממך.אל תשקר..אף אחד בקיבוץ ארז לא נושא את השם שלך..שקרן. (ל''ת)

        חבר קיבוץ ארז, 04/04/08 12:14

        הגב לתגובה זו

        • ומדוע אדוני לא מזדהה

          אילן חטאב, 04/04/08 14:04

          לי נראה שדוקא אתה לא חבר הקיבוץ אחרת הייתה רושם את שמך ולא''חבר קיבוץ ארז''

          הגב לתגובה זו

          • מה הטעם? פתח בבקשה ספר טלפונים ותבדוק אם אני דובר אמת..טוב? (ל''ת)

            חבר ארז, 04/04/08 14:26

            הגב לתגובה זו

      • בנראה שהקסאמים שנפלו בקיבוץ ארז

        שפוי, 04/04/08 12:21

        גרמו לך לשחרור של כמה ברגים. ''הפסקת אוסלו'' היא שהביאה למצב היום????? העם לא טיפש, אתם השמאלנים תמיד תתלו את האשם ואת הטעויות הפטאליות שלכם בימין

        הגב לתגובה זו

      • תמשיך להנות חבר יקר

        מושיקו, 04/04/08 12:24

        מהאש הפלסטינית ואנא אל תטריד אותי בזוטות.
        ככל שאנו זוכר, עד להסכמי אוסלו, בהם אתה תומך, לא נורתה אף לא יריה אחת מעזה לעבר ישראל.

        הגב לתגובה זו

        • לא נורתה ירייה אבל היתה אינטיפאדה

          אילן חטאב, 04/04/08 13:47

          איומה שאיימה לרסק את החברה הישראלית מבפנים ולהפוך את ישראל למצורעת מבחוץ
          להזכירך אוסלו קרם עור וגידים רק לאחר שהובהר לנו סופית בועידת מדריד שאש''ף הוא הכתובת היחידה בצד השני[הדחלילים שייצגו את הפלשתינאים בועידה-עבדאל שאפי וחביריו לא יכלו ללחוץ יד בלי אישור מטוניס]
          מי שהסכים לאוסלו עשה זאת לאחר שניסה כל פיתרון כוחני[ ''לשבור ידיים ורגליים'' זוכרים?]
          אוסלו לא היה פיתרון מושלם -אך היה היחיד האפשרי בפרדוקס שנוצר בזמנו
          מלכתחילה היה ברור שלהצלחתו יידרשו המון רצון טוב ואורך רוח משני הצדדים
          לדאבונינו הקיצוניים בשני הצדדים סיפקו את ההיפך מכך ובמנות גדושות
          הקיצוניים גילו נחישות גדולה מזו של המתונים ואכן עמיר ומשעאל חוגגים את נצחונם -רק הרמת כוסית חסרה

          הגב לתגובה זו

          • אוסלו לא היה שום פיתרון,אוסלו היתה בריחה מהתמודדות עם הטרור.

            בריחה שיצרה, 04/04/08 15:08

            שלא היה כדוגמתו מעולם לפני כן,לא בארץ ולא בעולם.
            אוסלו הוא רצון להגיע לשלום כשהקרקע לא מוכנה לזה,ואם אנשים שלא מוכנים לזה וגם לא מתאימים לזה,אם טרוריסטים.
            אוסלו הוא עברה על חוקי מדינת ישראל.
            להזכירך ששינו את החוקים במדינה כדי ליהיה אפשר לדבר עם טרוריסטים,דבר שהיה אסור לפי חוק, ושאנשים ישבו בכלא בגללו,אנשים טובים ותימהונים.
            חוק לא מחוקק סתם,והיה חוק שאסור לדבר עם הטרור,חוק שחוקק ע''י מקימי המדינה ולא ע''י הפרזיטים שגדלו עם כפית של יוגורט בפה במדינה מוכנה.
            היתה סיבה לחוק הזה שאסור לדבר עם הטרור.
            והסיבה לחוק הזה היא בדיוק התוצאה של הסכם אוסלו.

            כשקמים אנשים ומשנים את חוקי המדינה לפי גמותיהם האישיות,המדינה מתחילה להתדרדר.
            וזה לא רק בעיניין אוסלו.

            הגב לתגובה זו

      • הם הרסו את אוסלו ארבה לפני שרון

        אילן חטאב, 04/04/08 12:43

        מי שלימד את עראפת שרק שימוש בכח מול צה''ל יכובד היה לא אחר מהמשיח ביבי שליטא:
        למרות שלא ביטל את ההסכם הרי שעשה הכל לרוקן אותו מתוכן[הר חומה,עטרת כהנים,מנהרת הכותל ועוד]
        עד לארועי מנהרת הכותל-שזו היתה הפעם הראשונה ששוטרי הרשות הפנו את נשקם מולנו,ביבי סירב להפגש עם עראפת או אפילו לשוחח אתו בטלפון[בכלל היחס היה מזלזל] אך ראה איזה פלא -ממש הפוך על הפוך,לאחר ''סלע קיומנו'' הפך פתאום עראפת עבור ביבי לא פחות מאשר ''חברי'' [סעודת הקוסקוס המפורסמת]
        מה ערפאת אמור להסיק מכך אם לא שהשימוש בנשק משתלם??

        שרון אולי אשם בכך שהצית את הגפרור בשדה קוצים רווי בנזין בעלייתו להר הבית[ברק אשם לא פחות שכן היה בסמכותו למנוע זאת ולא מנע]
        אמנם חבית חומר הנפץ היתה קיימת וערפאת חיכה לגפרור אך מצד שני היה ניסיון לנטרל את הפצצה המתקתקת בטאבה ומי יודע כיצד היו פני הדברים ללא ההתגרות המיותרת

        למרות זאת אין להטיל את הרס אוסלו על כתפי שרון-[שרון אולי היה הורס גם לו היה במקומו של ביבי] -שרון דוקא דיבר עם ערפאת-לא ישירות אמנם אך באמצעות עומרי,אולם אז היה מאוחר מאוחר מאוד

        הגב לתגובה זו

        • אינתיפאדה 2 היתה תוצאת קמפ דייויד. לא שום דבר אחר

          כדי לטרוף קלפים, 04/04/08 13:48

          הכוון היה אוסלו, בחסות מתווה קלינטון.

          מתווה קלינטון לא מצא כן בעיני הפלסטינים (קץ סכסוך ובלי ז.השיבה),ומבחינתם מצאו עצמם במילכוד פוליטי שהכי מתרחקים ממנו עם אינתיפאדה.
          זה מתחבר גם לצורך פסיכולוגי שלהם לתחושת נצחון שלא ברור איך אפשר לצאת ממנה.
          נראה שכל הסכם סביר ישאיר להם טעם חמוץ .

          בלי איזה דיבור אצלם פנימה(!) על 2 מדינות ל 2 עמים (2 עמים, לא רק 2 מדינות..)זה גם ימשיך ככה.

          הגב לתגובה זו