• 30.

    קללה נמרצת

    בולי, 06/04/08 15:13

    עזרא הסופר בתקופצת בית שני קילל את יהודי תימן שלא רצו לעלות לארץ ב3 קללות והם:1. תמיד יהיו עניים.2.לא יצאו מהם חידושים וחכמי הדור.3.תמיד תהיה ביניהם מחלוקת.
    אחרי הקללות האלה אני מבינה למה הזקן בן 80 מעדיף למות בתימן

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    יהודי תימן

    דדי, 05/04/08 14:00

    אני לא מאמין שיהודי תימן חיים על מנת הבשר ב-צנעה.
    אין להם מה לעשות שם!!!

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    Timani, Ashkenazi we are the same. got it.

    Mark C, 05/04/08 01:43

    We are all the same, In the six day war that I fought we all gave every thing for one another. I as an ashkenzi see all Jews equal no mether were they come from

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    ישבתי היום עם ''העולים החדשים''(עלו לפני 14 שנים) לתח'זינה.

    יגאל כהן, 04/04/08 23:37

    ופטפטתי איתם, על מערכת היחסים בינם ובין הגויים, הערבים,ה.מוסלמים בתימן.
    שאלתי אותם לדעתם על הגויים ואמרו,
    שהם אחסן נאס, אנשים הכי טובים.
    אמרו: הלואי והאשכנזים כאן היו מתנהגים אלינו כמוהם.
    שאלתי אותם, אם גם הם הוציאו לגוי את יצר הרע עם פינצטה כמו האשכנזים באירופה?
    אמרו :להיפך.
    שאלתי :גם אתם קראתם להם שייגץ ושיקצע.
    ושלא תטעו שקצה, זו מילה ארמית והיהודים מכירים אותה כולם.
    אמרו :לא.
    קראנו להם רק בשמות מכובדים.
    כגון:ערבי, או :קבילי.
    ערבי, זה בדואי, קבילי, זה בן השבט,
    ששבח הוא לערבי שהוא בן השבט.
    שאלתי, אולי נהגתם כמנהג אשכנז,
    ושיקצתם את הגוי , את ביתו ואת מזבחו,
    שהשולחן מזבח?
    אמרו :חלילה, גם ישננו בבית הגוי וגם אכלנו מפיתו.
    אמרתי איך?
    אמרו: אכלנו, אבל לא בשר והגוי יודע שהבשר שלו לא כשר לנו ולא כועס.
    שאלתי:וכשמזכיר הגוי את שמו של הנביא מוחמד, אתם נוהגים כמוני ואומרים:
    עלו איצ'אלת ואיסלם ומכבדים את הגוי ואת נביאו?
    אמרו:ודאי וכך נהג כך הרמב''ם.
    אמרתי:ואתם שיקצתם את דת האיסלם או את הנביא כפי שעושים האיכ''סים(אשכנזים ימנים, כיפה סרוחה)בטוקבקים?
    אמרו:השתגעת?
    שאלתי:והוא הגוי, שיקץ את היהדות?
    אמרו: חס וחלילה, ים של כבוד היה להם ליהדות.
    שאלתי:ולא נהגתם להוציא לגוי את יצר הרע עם פינצטה כמנהג יהדות אשכנז?
    אמרו: רחמנא ליצלן.
    שאלתי:אתם שונאים את הערבים, כמצוות האיכ''סים הסיקריקים?
    אמרו:איך נשליך אבן בבור ששתינו ממנו?
    אמרתי:עכשיו אני מבין, מדוע ב''מחנה ריכוז'' שעשו התימנים, להגן על היהודים שלהם, שברחו מאיזה מטורף לצנעה ושוכנו באיזור הכי יפה של צנעה ומקבלים קיצבה של 5000 ריאל ליום לאיש, ונשמרים על ידי השלטון כמו אתרוגים.
    זה בגלל שיהודי תימן מקסימים.
    ובאשר לערבים?
    אומר רק:יחליילכו יה ערב, יחליילכו אוולד עמי.
    הערבים אחסן נאס.
    אני מכיר אותם ומיודד איתם מילדותי ועד זקנתי.
    אחסן נאס.
    אל תאמינו לחולרות המומחויים המולדבים לערבים.
    שומר הבארים המולדבי דוברמן, לא מומחה לערבים, רק מומחוי לגיענות ומאפיוזיס.
    גם הקרוק מבוסטן , לא מומחה אלא רק מומחוי לערבים.
    מילא אם הרוכל הנוכל היה גדל בניו ג'רזי.
    שניו ג'רזי מלאנהה ערב(מלאה בערבים).
    אני כמו התימנים שהתארחתי אצלהם, היום,
    אוהב את הערבים ולא אשליך אבן בבור ששתינו ממנו מעל אלפיים שנים.
    את שנאת הגוי שלכם, השאירו לאירופאים שטבחו בכם.
    אל תערבו אותנו ואת הערבים, באנטישמיות הזו.
    מי שלא אוכל עם השכן שלו, אל יתפלא אם השכן שלו ירצה להרוג אותו.
    אתם בני האדם היחידים על כדור הארץ שמשקצים את המזבח של השכן.
    היחידים.
    אגב.
    גם יהודי עירק, לא עשו לגוי אלא את מה שסיפרתי לכם וכך שאר יהדות המזרח.
    אגב, איך אומרים בערבית, אנחנו חברים?
    אומרים:ביננה עש ומילח.
    יש בינינו לחם ומלח.
    אכלתם לחם ומלח עם הגוי באירופה?
    לא?
    ואתה מתפלאים למה הגוי תיעב אתכם?
    אומר לכם מדוע.
    אם אני אומר לאחד האייטולות שלנו שאני לא מסכים לאכול אצלו בבית כי האוכל שלו לא כשר, הוא לא יתן לי להכנס לביתו לעולמים.
    נסו.
    נסו לאמר לאחד החרדים או החרדלים האשכנזים שהאוכל שלהם טרף,
    ראו אם יטרפו אככם כגוי תבינו הכל.

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    אמר כבר שעדיף היה להיות יהודי בתימן מאשר נכרי בארץ והוא צדק (ל''ת)

    יחיא אלשיך, 04/04/08 14:43

    הגב לתגובה זו

    • עדיף להם ליהודים שם להשאר בתימן מאשר נסבול מהם כאן בארץ. (ל''ת)

      יש עודף, 04/04/08 17:30

      הגב לתגובה זו

  • 25.

    בשביל זה היה פה בסנעא , שו אסמו ? אחמד טיבי.

    לוי יחיא, 04/04/08 14:04

    בא לבדוק איך אפשר לעשות ארהב , יעני טרור בתוך הקריה של עבדאללה סאלח.
    מכאן שמענו נסע לביירות כדי לתאם עם אל שיך נאסראללה.
    הוא מין ''ליכוד'' ?
    תתבישו לכם , ציונים.

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    בעייה שלהם !

    איציק, 04/04/08 13:37

    נשיא תימן,עלי עבדאללה סאלח הוא נשיא פרו -אמריקני שיש לו קשרים הדוקים עם ישראל. הוא הוציא את שארית יהודי תימן לישראל ולארה''ב. אך היהודים,העדיפו להשאר ואף לחזור לתימן כי הם לא מצאו את מקומם בישראל. רודפים אותם ? בעייה שלהם. הייתה להם הזדמנות והם סרבו.

    הגב לתגובה זו

    • לאיציק עכו

      מוטי קליפורניה, 04/04/08 14:10

      לך קשה להבין מדוע חזרו?! אבל לי זה ברור כשמש.
      הסיבה היא כי מי שבוחר לחיות חיים צנועים בכפר ולעבוד את האלוהים,אז תימן בהחלט יותר מתאימה לו.
      שם אינך משלם ארנונה על קרקעות ובתים-קנית זה שלך ואף אחד לא עומד על ראשך שתייצר ובכסף שתרויח תשלם לו ארנונה.
      החיים בישראל הם כשל עבד נרצע,
      אתה עובד כל חייך לשלם מיסים ומשכנתאות או שכר דירה וביטוחים
      וחשמל ומים וארנונה ולשוק אתה הולך עם שק של כסף וחוזר עם ארנק של אוכל-חיוך
      אז בתימן החיים יותר טובים,וזה בדוק!!!
      בתימן אתה לא זקוק למקרר כי אתה אוכל טרי.
      שוחטים כבש ומתחלקים בבשר,
      טרי טרי ללא חידקים וללא מחלות על האש.
      ארוחת רועים-זום -המורכב מחלב
      שום מיץ לימון לחם וטיפת קמח.
      אוכל בסיסי ובריא.
      לחם נאפה בטאבון.
      מכאן אתה מבין שהם אנשים בריאים
      שרק לעיתים רחוקות נזקקים לרופאים.
      את התשלום לרופא נותנים במוצרים
      או בכסף שמרויחים מעבודות צורפות.
      חיים בסיסים טובים וננוחים,מלאים בשירה ובלימוד התורה-מקנא?
      אם היו מקימים כפר של תימנים בארה''ב אני הראשון שהייתי גר שם
      ולא קשה לנחש מדוע.-חיוך
      -אין עוד מלבדו.

      הגב לתגובה זו

  • 23.

    ל''ישראלי''

    מוטי קליפורניה, 04/04/08 12:35

    אני מסכים אתך שאתה אדיוט וחשיבתך מוגבלת,שאלתי היא למה אתה טורח להראות זאת ברבים?!
    וכיון שעד היום לא מצאנו שיוך-עדתי ל''טמטום'' נשאר לשאול אותך את השאלה : ''לאיזו עדה אתה משתייך?''
    -אין עוד מלבדו.

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    מכל המדינה התימנים הם היחידים שהם יהודים..כל השאר בני קוזאקים! (ל''ת)

    היסטוריון, 04/04/08 12:30

    הגב לתגובה זו

    • As a historian, how come, no one resembles the teimonim, huh

      A real question, 04/04/08 14:25

      Do you want to tell me, that nobody from the galut survived withoout a break in the linkage. It is quite understandable, that a certain small percentage are descendants from gerim, of which if they were geirei tzedek, you differ nothing from them.

      הגב לתגובה זו

  • 21.

    אני לא סובל תימנים . אבל אוהב תימניות.

    רחובותי, 04/04/08 12:08

    והחברה שלי אומרים שמה שטוב אצל התימנים אלו הן התימניות.

    הגב לתגובה זו

    • ואני סופר אהבלים-2 (ל''ת)

      מוטי קליפורניה, 04/04/08 12:46

      הגב לתגובה זו

  • 20.

    יגאל עמיר ועוזי משולם. הורידו את המניות של התימנים ומאז הם על הפנים

    ישראלי, 04/04/08 12:06

    לתימנים אבדו את ערכם והפכו לנלעגים. מאז עוזי משולם ויגאל עמיר ומשפחתו הידועה לשמצה.
    ועצם העניין הוא. שהתימנים הראו את פרצופם האמיתי והמכוער .

    הגב לתגובה זו

    • וכל הפדיחות שאשכנזים עושים?

      דו-רון, 04/04/08 16:01

      רוצה רשימה של פושעים אשכנזים?

      הגב לתגובה זו

  • 19.

    הערבים הכי טובים זה התמנים!! (ל''ת)

    JIM BEAM, 04/04/08 11:45

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    עכשיו ברור מה עשה אחמד טיבי בתימן (ל''ת)

    אחמד בן אחמד, 04/04/08 11:44

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    הכי טוב שהתימנים ישארו בתימן. זה טוב להם ועוד יותר טוב לנו. (ל''ת)

    אין לנו מחסור, 04/04/08 11:39

    הגב לתגובה זו

    • מי זה ''לנו''? אתה והתולעים שלך? (ל''ת)

      תימני אסלי, 04/04/08 12:09

      הגב לתגובה זו

      • לתימני אסלי

        מוטי קליפורניה, 04/04/08 13:00

        אין לו תולעים,אבל מהקש שיש לו בראש נראה לי שיוכל לעשות מליונים במכירת חציר.
        -אין עוד מלבדו.

        הגב לתגובה זו

  • 16.

    לכל המגיבים שחושבים שהיהודים

    אא, 04/04/08 11:05

    יכולים להגר חופשי מתימן טועה

    לא סתם יש גדר גבוהה
    והם לא יכולים לעשות מה שהם רוצים

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    עורי צפון ובואי תימן

    ירון, 04/04/08 11:03

    בקיצור תעלו לארץ לפני שיהיה מאוחר
    אל קעידה ישלוט בקרוב בכל תימן

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    לצערי כאשר משתיניםעלינו הגויים אנחנו מקבלים זאת גשמי ברכה ומברכין

    ותן טל ומטר, 04/04/08 10:49

    אבל כאשר ניתזת עלינו בלי כוונה טיפת רוק מאחינו היהודי הדובר אלינו ממעמקי לבו ולטבתנו בגובה העיניים, אנחנו מתלונננים ועושים רעש כאילו היו קורבנות של אסון הצונמי. חברים, אשכנזים, מזרחים אין לנו מדינה יהודית אחרת אז בא נהיה רצינים ונשמור על האחת שיש לנו. אחרת גורלנו יהיה כמו הסיפור למעלה- קהילה שכל כנופיה קטנה יכולה לסלקה מביתה בין רגע.

    הגב לתגובה זו

    • תימנים

      אחמד בן אחמד, 04/04/08 12:36

      תמשיכו להגר את הציחצים לישראל ,מציון תצא תורה ומתימני לא תוציא אגורה

      הגב לתגובה זו

  • 13.

    עולי תימן הפכו להיות,נחשלים,נבערים ועניים ב''זכות'' החינוך התורני

    בעשירונים, 04/04/08 10:34

    המנחשל אותם וב''זכות'' לעיסת הגאת שהוא סם כמו גראס אשר פוגע במוטיבציה של הלועס אותו להשגיות והופך אותו לאפטי,דחיין,עצלן ובטטה סתומה החי בין תכזינה אחת לשניה.

    הגב לתגובה זו

    • אני מראש העין פאותי שניים ובינהם אין......... (ל''ת)

      מאמר השיר, 04/04/08 11:41

      הגב לתגובה זו

    • עולה תימן הפכו במשך השנים לפנאטים חמומי מוח . וקמצנים לאללה

      מתרחק מהם, 04/04/08 11:46

      ומה שנשאר טוב אצל התימנים. אלו הן התימניות.

      הגב לתגובה זו

    • לידיעתך, התימנים כאן לפני האשכנזים

      תימני, 04/04/08 11:47

      קרא על עליית אעלה בתמר ואל תטיף לנו.
      נכון, האשכנזים קיבלנו את התימנים בעלייה אחרת (כנפי נשרים ב-48) אך זה לא מבטל את העלייה הקודמת.
      מה גם שבעלייה הקודמת התימנים עלו ונשארו והאשכנזים שהיו ברחו בגלל שלא ראו בארץ הזו את מקומם הטבעי אלא הזמני.
      הגת, אגב, היה גם אז, וזה לא מנע מהתימנים לייבש ביצות.

      הגב לתגובה זו

      • מה הקשר בין מה שכתבתי לבין התגובה שלך? (ל''ת)

        לעסת גת?, 04/04/08 12:46

        הגב לתגובה זו

    • עולה תימן הם לא הפכו לנחשלים. הם היו כאלה מלכתחילה (ל''ת)

      מתרחק מתימנים, 04/04/08 13:53

      הגב לתגובה זו

  • 12.

    בואו לכאן ותפסיקו לבלבל במח! (ל''ת)

    ., 04/04/08 10:29

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    אבסורד. למרות הכל אינם רוצים להגיע לישראל (ל''ת)

    יהודי, 04/04/08 10:21

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    תישארו שם וניראה אם נתורי חארטה יעזרו לכם כשירדפו אותכם תמשיכו לחזן (ל''ת)

    משה א, 04/04/08 10:14

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    לא יעזור כלום

    דניאל, 04/04/08 09:55

    חבר שלי עושה עכשיו עבודת דוקטוראט מרתקת על ניגונים ונוסחי תפילה שונים בעדות השונות.
    המסקנות מדהימות.
    האשכנזים - הושפעו קשות מניגוני הכנסיות הנוצריות.
    הספרדים - אפשר לשמוע בקלות את ניגוני המואזין הערבי.
    התימנים - כך התפללו בימי בית ראשון הם היחידים ששמרו על הניגונים המקורים של היהודים.
    דרך אגב אני לא תימני אבל אני חייב להודות באמת

    הגב לתגובה זו

    • זה ידוע, מה חדש?

      אלי, 04/04/08 10:11

      נו כל ילד קטן בבית כנסת יכול לשמוע שהניגונים שלהם, או איך שתקרא לזה, מקורים ולא מושפעים. מה, צריך עבודת דוקטוראט בשביל זה?
      דרך אגב אני לא מבין כלום כאשר הם מתפללים, כי גם ההגיה שלהם שונה.

      הגב לתגובה זו

      • צריך לעשות דוקטוראט על...

        צליק אברהם, 04/04/08 10:19

        על ההלכות שלהם.
        הם הכי פחות מחמירים ברוב ההלכות.
        כנראה שגם ההלכות שלהם נתקעו אי שם ב1135 תקופת הרמב''ם. אולי נחדש את סגנון הפסיקה ההלכתי לפיהם. אולי זה יקרב יותר אנשים להלכה.

        הגב לתגובה זו

        • התמינים הם עדה שמחה

          ok, 04/04/08 11:01

          וכל העדות האחרות שמחות שהם לא תימנים. (:

          ככתוב: ''כי מציון תצא תורה ומתימני לא תוציא אגורה''
          (:

          הגב לתגובה זו

          • תימני זה הכי אחי! (ל''ת)

            דולב, 04/04/08 12:28

            הגב לתגובה זו

          • אתה צריך להבין את הפסיכולוגיה

            אבי, 04/04/08 13:47

            מאחורי הרעיון הזה.
            מרוקאים כל מה שמעניין אותם זה הדעווינים שכולם ידעו שיש לו כסף. גם אם יש לו מינוס של 10000 שקל הוא יקנה אוטו חדש רק כדי שכולם יראו. אצל התימנים והאשכנזים אין את המשחק הזה. הם משקיעים יותר בחינוך של הילדים שלהם, ולא לחינם כמעט בכל כיתה שלימדתי הילדים התימנים הם הכי ממולחים ופיקחים.
            זה לא ענין של קמצנות זה ענין של במה נכון להשקיע את הכסף.

            הגב לתגובה זו

      • לאלי ירושלים

        מוטי קליפורניה, 04/04/08 11:31

        קל מאד ללמוד את ההגיה התימנית
        שבאה להבדיל בין סימני הניקוד.
        לדוגמא: ההבדל בין קמץ לפתח יהיה
        שהקמץ מבוטא כ-או והפתח כ-אה.
        ישנן קהילות שגם מבטאות חולם מלא או חולם חסר בצורה שונה.
        גם יש הבדל בין הגיית הצירה לבין הגיית הסגול.
        מכאן אתה מבין שכאשר נתנו להם מטלות דקדוקיות של ניקוד עברי
        על אף שחלקם כלל לא ידע את הכללים לניקוד מכל מקום ידעו לנקד את האותיות על סמך ההגייה.
        גם בכתיבת ספרי תורה ותפילין התמחו והכירו התגים שבאותיות וכו'.
        התימנים שנולדו בארץ בערים לא יודעים מאומה מעברם למעט מעטים שזכו להגיע למורי ללימודי קודש ושנולדו לקהילות חרדיות .
        95 אחוזים מהדור השני הם כגויים
        ולא יודעים דבר מעברם.
        בתימן חיו בעיקר בכפרים חיי צניעות
        והיו גדולים בתורה ובמדרש.
        צורת החיים בכפר בה יש לך חלקת אדמה דיר כבשים ותרנגולות ומספר עצים לקיים אורח חיים פשוט,כאשר היו מקדישים רוב זמנם ללימוד התורה.
        ומעט מזמנם לעבודות צורפות זהב וכסף לצורך השלמת הכנסה ולקניית אותם מוצרי מזון שחסרו.
        מכאן אתה מבין שזה אסון גדול עבורם
        שהוציאו אותם מהכפרים.
        אם מדינת ישראל היתה באמת רוצה לעזור להם אז היתה צריכה ליבא סחורה חקלאית מתימן.
        אתרוגים ולולבים והדסים לחגים וירקות בשנת שמיטה...וכו'
        בצורה זו היו יכולים להמשיך ולקיים
        את אורח החיים הפשוט ולהקדיש עצמם לתורה ולאלוהים.
        המוסלמים לא איימו על חייהם של היהודים בני דת הנביא משה ,ואף ההיפך מזה לדברי סבתי שבאה מתימן הם נהגו לעזור ליהודים לקיים את השבת.
        אני מניח שמי שמאיים על חייהם הם טרוריסטים שביניהם לבין אלוהים אין דבר וחצי דבר כיון שהם מהשטן ועושים מעשיו,הם לא מוסלמים ואסור להם להחזיק ספר קוראן בידם.
        אם עושים רעה ליהודים עושים רעה לעצמם.
        יש לטפל בארגון הטרור הזה ביד קשה.
        -אין עוד מלבדו.

        הגב לתגובה זו

        • מוטי

          ד''ר יגאל, 05/04/08 01:25

          מהיכן אתה בקליפורניה?? אני גר בוואלי, צור קשר נלעס גאת ביחד

          הגב לתגובה זו

    • תן פרטים

      דניאל (אחר), 04/04/08 10:22

      הנושא הזה נחקר ע''י נועם שריף לפני שנים, והוא הגיע למסקנה המרתקת שאם ''מגרדים'' מהתפילה האשכנזית, הספרדית , ואפילו השומרונית, את ההשפעות שספגו מהסביבה (והוא הוכיח שזה אפשרי), ניתן לשחזר את המוזיקה המקורית שהיתה משותפת לכל עם ישראל. אשמח לקבל את שמו של החבר שלך והפנייה לפירסומים שלו אם יש לו.

      הגב לתגובה זו

    • אין ספק. גם הג'חנון הוא כמו בימי דוד ממש (ל''ת)

      ילד תימני, 04/04/08 11:06

      הגב לתגובה זו

    • מענין, אף פעם לא חשבתי על זה. (ל''ת)

      בנימין אלנבאום, 04/04/08 13:59

      הגב לתגובה זו

  • 8.

    במסוקים וארטילריה לא הצליחו ...

    נח, 04/04/08 09:44

    צריך רק להסתכל ''על הצבא החזק ביותר באיזור,לפי יודעי דבר''
    וליספור את ההצלחות במיגור החמאס,עם מסוקים,ארטילריה,מטוסי קרב,חייל ים,ודאוינים למינהם.
    או ''מיגור החיזבללה '',במלחמת לבנון 2 .אז בואו ונישאר על קרקע המציאות
    ולא לפתח פנטזיות,כמו אחרי לקיחת מנה של ח...
    אני מקוה שהשיקולים יהיו בהתאם.

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    בכל מה שקשור להתייחסות למיעוטים ישראל צריכה לסתום את הפה. (ל''ת)

    אחמד, 04/04/08 09:34

    הגב לתגובה זו

    • למה? באיזה מדינה ערבית כותבים

      טוקבקים כמו שלך, 04/04/08 10:17

      כל פעם שאתה מתלונן על יחס ישראל למיעוטים, תיזכר מה מרשים לעצמם או לא מיעוטים במדינות ערב..

      מה היה קורה למשל ליהודי מרוקו,תימן או איראן אם היו מעיזים לדבר או להתנהג כמו הערבים בישראל.

      הגב לתגובה זו

  • 6.

    ל4 הגזען: שתיפול בידי חמאס אמן (ל''ת)

    יוסף הכנעני, 04/04/08 09:14

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    שרק לא יגיעו לארץ

    דב רוזנברג, 04/04/08 09:10

    כי כאן יעברו את משרפות הכפירה של המדינה החילונית, יאלצו אותם לגור ליד פיצה שמוכרת חמץ בפסח, לראות חילולי שבת בפרהסיא וכו'.... שם אשפר להשאר יהודים בין גויים, כאן הופכים להיות גויים בין גויים

    הגב לתגובה זו

    • באמת רק שלא יגיעו לארץ

      חיים, 04/04/08 10:05

      יש לנו כבר די והותר בטלנים שחיים לפי חוקי ימי הביניים שלא עושים כלום חוץ מלהתפלל כל היום.

      אולי אפשר לשלוח אליהם כמה משלנו?

      הגב לתגובה זו

      • הם לא יסכימו כי בארץ יותר משתלם להיות בטלן. (ל''ת)

        מנחם, 04/04/08 11:01

        הגב לתגובה זו

  • 4.

    רק שלא יגיעו לארץ (ל''ת)

    גזען, 04/04/08 08:45

    הגב לתגובה זו

    • תשמע - אתה ממש אידיוט

      ., 04/04/08 11:23

      אבל ממש.

      הגב לתגובה זו

  • 3.

    איזה אנשים יפים

    Human Being, 04/04/08 08:28

    כל הכבוד לממשלת תימן והשבט השכן

    הגב לתגובה זו

    • בכלל לא יפים אבל אתה ''גאון''

      הם לא יפים, 04/04/08 10:18

      הם חייםבפחד ודיכוי

      הגב לתגובה זו

      • צריך להגיד את האמת בפרצוף. הם מכוערים. ומזכירים את זכריה זביידי. (ל''ת)

        ישר ולעניין., 04/04/08 11:48

        הגב לתגובה זו

        • תשלח תמונה שלך ... (ל''ת)

          משה, 04/04/08 14:43

          הגב לתגובה זו

        • מזכיר לי את גרמניה של מלחמת (ל''ת)

          העולם, 04/04/08 14:49

          הגב לתגובה זו

    • באמת כל הכבוד. כל יום שומעים על דברים כאלה (ל''ת)

      בעולם נורמלי.., 04/04/08 10:46

      הגב לתגובה זו

  • 2.

    כאן האישור כי כהן יגאל ממש התחרפן(בל.המעטה) (ל''ת)

    ובבון עבורו ממש, 04/04/08 08:24

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    יחליילכו יה ערב.

    יגאל כהן, 04/04/08 08:12

    סהדי במרומים שהשלטונות בתימן,
    התנהגו ומתנהגים אל יהודי תימן, הרבה,
    יותר טוב ממה שהשלטון שלנו מתייחס כאל לבדואים, או לערבים או ליהודי תימן.
    בתימן הם לא אזרחים סוג ב' כמו בארץ.
    יחליילכו יה ערב(כמה מתוקים אתם, ערבים).

    הגב לתגובה זו

    • ליגאל היקר!

      עמנואל יוסף, 04/04/08 08:34

      ליגאל טם אתה מרגיש סוג ב' או שתלך לפסכולוג שיטפל לך בבעיה או שתעזוב את הארץ אם הערבים כל כך טובים תעשה טובה גם ליהודים בארץ וגם לערבים בארץ. ואל תדאג אם תצא לתימן תגלה עד כמה המוות קרוב לך ואיך תגיע לחתונת בנתך עם איזה שייך מקומי

      הגב לתגובה זו

      • צודק (ל''ת)

        יגאל כהן צודק!, 04/04/08 09:18

        הגב לתגובה זו

      • ל 1 עמנואל

        נח, 04/04/08 09:35

        את העצות היפות שלך,בקשר לפסיכולוג או לעזוב את הארץ,תועיל לתת לחברה שלך,אם יש לך.כי אתה טיפוס בלתי נסבל בהתאם לתגובות שלך.וטוב תעשה אם אתה תקח תור אצל פסיכיאטר ואל תשכח לומר שמדובר בשיחהארוכה ,ושנית ,אולי ידןע לך כמה יהודים נהרגו בתימן בשנה האחרונה,וכמה בישראל?
        אני מקוה שהבנת את הרמז?!

        הגב לתגובה זו

        • מה עניין מחט לתחת?

          הדסה, 04/04/08 11:48

          היהודים בתימן נקראים לצבא? מגינים על ארצם? מאיפה השאלה המטומטמת הזו? אם כל כך טוב במדינות ערב - למה אתם לא שם? כאן זו מדינה גזענית שקוראת לעצמה יהודית ולא מדינת כל אזרחיה. לכו למדינות ערב, שם תוכלו לחיות במדינת דמוקרטית של כל אזרחיה כמו שאתם אוהכים. רק כדאי שתהיו גברים כי נשים לא חיות שם משהו.

          הגב לתגובה זו

    • מתייחסים אליהם נהדר. אז למה סילקו אותם מהכפר?

      חיים, 04/04/08 10:04

      המשטר האדיב סילק הסכים עם זה שהיהודים יגורשו מהכפר ומשלם להם ''פינוי פיצוי'' בסך 25 דולר לאדם לחודש.

      25 דולר כפול 400 = 100,00.
      זה גירוש היהודים הזול בהסטוריה.

      הגב לתגובה זו

    • אתה צוחק?

      עולם אחר, 04/04/08 10:25

      הועברו למקום עם גדר גבוהה ושומרים, אין אפילו מאיפה להתחיל להשוות.

      אגב, שמעתי פעם שבתימן השתמר דוקא איזה זיכרון (פה ושם)שיהודים היו שם לפני הערבים , לא שייך לעניין, סתם נזכרתי.

      הגב לתגובה זו