• 117.

    להפרד מהשסנקים והנקראים דתיים הם לא באמת יהודים הם סוג של עלוקות (ל''ת)

    שמחפשים כותרת, 04/04/08 10:08

    הגב לתגובה זו

  • 116.

    שןפטי אשפה עלינו לטענתה ניתן לעשות מין בחנויות לא פומבי פני הדור כ

    אזרח, 04/04/08 08:38

    רוצה תשןמת לב

    הגב לתגובה זו

  • 115.

    עובדה:השסניקים הביאו עלינו רק מושחתים הורים המתעללים בילדיהם וכו'

    השרים שלהם....., 04/04/08 08:29

    ובני משפחותיהם חיים מצויין ומסודרים לכל החיים מהקופה הציבורית.

    הגב לתגובה זו

  • 114.

    בהסתמך על פסיקת בית המשפח שמסעדה היא מקום פרטי

    חילוני, 04/04/08 06:45

    אני קורא לחרדים להגיע בפסח הקרוב בהמוניהם למסעדות בכל רחבי הארץ, ולעשן.
    אני חילוני גמור ולבי נחמץ כשאני רואה איך מדינת היהודים מאבדת את צביונה היהודי.
    אם נהיה עם ככל העמים, לא נתקיים!!!

    הגב לתגובה זו

    • אין לי מילה אחרת , צודק!!!! (ל''ת)

      מפוכח, 04/04/08 07:05

      הגב לתגובה זו

  • 113.

    זו מדינה יהודית?

    אנחנו נאכל אותה, 04/04/08 06:25

    כדי להשלים את התמונה, אני מציע שבפסח הקרוב יצעד עוד ''מצעד גאווה'' בירושלים וכל ''גאה'' יחזיק בידו פיתה.

    הגב לתגובה זו

  • 112.

    אולי מספיק להתעסק בשטויות (ל''ת)

    להלהלנד, 04/04/08 01:22

    הגב לתגובה זו

  • 111.

    אין לנו מדינה יהודית אחרת, מי שלא רוצה יהדות שיעוף מכאן

    עברנו את פרעה, 04/04/08 00:21

    גם ככה מי שמביא את המדינה לאבדון ומסיר מחסומים וכורע ומשתחווה לפלסטינאים הם כמעט כולם חילונים וכופרים

    מי צריך אותכם בכלל?!

    לכו מכאן...

    אנחנו נסתדר לבד כמו שתמיד הסתדרנו בעזרת ה'

    נקים צבא חדש כמו בימי יהושע בנון נכונן מדינה יהודית עם משטר מלך-סנהדרין כמו בימים הטובים

    נחזיר את הגאווה היהודית!

    נרים את הראש!

    נראה לכולם מיהו היהודי האמיתי!
    היהודי הגיבור! החזק! המאמין בצדקת דרכו! זה שלא נותן את הלחי השניה! זה ששומר על הצדק האמיתי!

    נפגש בימים טובים יותר ונראה מי צדק...

    עד עכשיו כל מדיניות שהכתיבו החילונים הכופרים והשמאלנים הביאו אותנו לאבדון


    המהפך יבוא!
    ויותר קרוב ממה שחשבתם

    הגב לתגובה זו

    • אני אתיאיסט

      א.ק., 04/04/08 07:48

      מה שאני אוכל או לא אוכל זה עניני בלבד. אכן גרמתם להרבה יהודים טובים לברוח מהארץ אותם הם בנו. לא הדוסים בנו אותה, אלא החילונים. החילונים הם אלה שמחרפים נפשם עליה בעוד שאתם גיבורים גדולים נגד נשים וילדים פלשתינאים. אתם פרזיטים על חשבון החילוניים בלעדיינו פשוט תמותו ברעב כי לעבוד זה לא בדיוק מה שאתם אוהבים. אתם תהיו הראשונים להשחט אם אנחנו החילוניים לא נגן עליכם. אבל בסופו של דבר איש לא יוציא אותנו מראצינו, לא הפלשתינאים, לא השמאלנים וגם לא אתם אנשי האלוקים

      הגב לתגובה זו

  • 110.

    50000שסניקים בגילים18-21רשומים בישיבות לא משרתים ועסוקים בחיי נוחות (ל''ת)

    מי צריך אותם?!, 04/04/08 00:12

    הגב לתגובה זו

    • 100גופים שנותנים כשרויות=הכל מסחרה שנועדה לסחוט כספים=עלובים הדתיים (ל''ת)

      המגעילים ., 04/04/08 11:02

      הגב לתגובה זו

  • 109.

    תודה לבר-צבן שאישרה שמסעדה היא לא מקום ציבורי. אפשר לעשן בשקט!!! (ל''ת)

    אזרחית גאה, 03/04/08 21:43

    הגב לתגובה זו

    • עישון זה לא אנטי-יהדות, הפסק הזה הוא אנטי יהודי נטו (ל''ת)

      פורמלין, 04/04/08 01:30

      הגב לתגובה זו

  • 108.

    לפרידמן תמשיך להאבק למען היהדות ומסורת ישראל

    niikel, 03/04/08 20:34

    אסור לתת להם להחליט בנושא כה רגיש שהוא כמו הלב של העם ישראל
    אל תשכחו שכל הדורות היהודים מסרו את עצמם למען קיום המצוות
    אז כאן במדינת היהודים שיתירו חמץ בפסח - כרת

    הגב לתגובה זו

    • אתה נאיבי ? פרידמן שונא דת מהגדולים (ל''ת)

      מפוכח, 04/04/08 07:06

      הגב לתגובה זו

  • 107.

    הקמנו מדינה לעם היהודי כי לא היו כאן דתיים וחרדים עכשיו השסניקים

    יובילו לחורבן 3, 03/04/08 19:48

    ולהם אפילו לא איכפת העיקר שההנהגה שלהם חייה חיים מצוינים.

    הגב לתגובה זו

    • הבט..אני לא דתי..אך מן הראוי שתלמד קצת על העליה ה-1 (ל''ת)

      והשניה..וה-3, 03/04/08 21:54

      הגב לתגובה זו

  • 106.

    גם את יום כיפור יבטלו בקרוב

    בושה, 03/04/08 17:54

    יש אנשים שמנסים לקעקע את סממניה היהודים של ישראל !

    הגב לתגובה זו

    • מה הבושה?אף אחד לא מפריע לך לצום,להתפללאז אל תפריע לאחרים ההתנהגותם (ל''ת)

      קפיש?, 03/04/08 19:38

      הגב לתגובה זו

  • 105.

    שיעור בדמוקרטיה: חוק עובר ברוב דרוש בכנסת מעוקר מתוכן ע''י בית המשפט

    מדאיג, 03/04/08 17:37

    באיזה מדינה זה יכול לקרות:
    1 ישראל
    2 מצרים
    3 אירן
    4 דנמרק

    הגב לתגובה זו

  • 104.

    מה קורה?זה שר זה,או משגיח כשרות?

    מחפשים משרות, 03/04/08 17:31

    מה קורה?זה שר זה,או משגיח כשרות?לא רחוק היום שהוא יבדוק בבתיינו ויפשפש בציציותינו,מה אנחנו מבשלים,מה אוכלים ועם מי ישנים!
    הגזימו בסחטנות.רוצים כשרות,שיאכלו כשר, שישנו כשר אבל הכל אצלם בבית עכשיו יקימו ששרד לאינרנט כשר,מחר לאויר כשר.העיקר שיהיו משרות למקורבים.אז כמה זה יעלה לנו אדוני השר המשגיח יד ימינו של אלוהים, השם ישתבח ויתברך.

    הגב לתגובה זו

  • 103.

    זהו זמן הבירור..שכל אחד יחליט למי הוא שייך (ל''ת)

    שמע ישראל, 03/04/08 17:22

    הגב לתגובה זו

    • אני שייכת למחנה השפויים

      שפוייה, 03/04/08 17:31

      אתה, מן הסתם, שייך למחנה ה''צדיקים'', יחד עם האימהות מבית שמש, ירושלים ונתיבות.

      יופי לך.

      הגב לתגובה זו

      • מחנה השפויים זה כל האנסים והפדופילים והעבריינים והרוצחים?

        שונא, 03/04/08 19:50

        כי אם הצדיקים זה אלו שמואשמים בהתעללות בילדים. אז כנראה השפויים זה כל השאר שאפילו לא טורחים לעשות כתבה על כל אחד מרוב שהם מרובים.

        הגב לתגובה זו

  • 102.

    לשמור על הסטטוס קוו

    אורי, 03/04/08 17:21

    סה''כ מדובר על שמירת המסורתהחשובה אף לרוב הציבור החילוני ולא רק לדתיים שבינינו. לידיעתך גברת בר צבן, בתי עסק הפתוחים לכלל הציבור אשר לא הושכרו לאירוע פרטי נחשבים למקומות ציבור. יש לשמור על הסטטוס קוו הקיים ולא להעמיק את הפילוג בעם ע''י נושא כה רגיש כמו חוק החמץ.

    הגב לתגובה זו

  • 101.

    מר''ן לבייניש ''כמה מיליונים ונסגור עיניינים'' (ל''ת)

    ש''ס רק כסף, 03/04/08 17:08

    הגב לתגובה זו

  • 100.

    לשמור על הסטטוס קוו

    אורי, 03/04/08 17:08

    סה''כ מדובר על שמירת המסורתהחשובה אף לרוב הציבור החילוני ולא רק לדתיים שבינינו. לידיעתך גברת בר צבן, בתי עסק הפתוחים לכלל הציבור אשר לא הושכרו לאירוע פרטי נחשבים למקומות ציבור. יש לשמור על הסטטוס קוו הקיים ולא להעמיק את הפילוג בעם ע''י נושא כה רגיש כמו חוק החמץ.

    הגב לתגובה זו

    • אמנם אני מקפיד לא לאכול חמץ בפסח..

      אחד, 04/04/08 08:59

      בשביל לא לפגוע ברגשות אימי, שכן אני עדיין גר עם ההורים אבל! מי שלא שומר על הסטטוס קוו, הם דווקא הדתיים.

      קח למשל את החוק צנזורה על התכנים למבוגרים בכבלים ובלוויין, שלא נדבר על הנסיון של הדתיים לצנזר לנו את האינטרנט.

      הסטטוס קוו מת מזמן.

      הגב לתגובה זו

  • 99.

    ש''ס השניאו את הדת יותר מכל חילוני אחר (ל''ת)

    7 שרים/ח''כ, 03/04/08 17:05

    הגב לתגובה זו

  • 98.

    מעניין, בבגץ אלייקים ומצא וה-2 לא. חילונים (ל''ת)

    מה לא עושים, 03/04/08 17:01

    הגב לתגובה זו

  • 97.

    אתם הובלתם את הפסק

    יהודיה, 03/04/08 16:59

    במו ידכם גרמתם שיפסיקו להאמין בדת לאחר שהשחתתם כל חלקה טובה עבור בצע כסף , סחיטה על כל גווניה אין לכם שום בושה כל הרבנים ומובילי הדרך הכסף סימא אותכם העם לא אדיוט הם אוהבים את היהדות אך לא דרככם יש אלפי זוגות שלא מתחתנים ברבנות ,בריתות זה עבר סוף סוף לרופאים אמיתיים ועכשיו הגיע גם החמץ בפסח והכל בזכותכם וזה כולם אשכנזים,ספרדים
    זה לא משנה הכסף הראה לכם מאיפה משתין הדג והעם רואה ושומע ומתבייש בכם .אז היום מאוחר מידי ואל תאיימו לעשות כך או אחרת לכו הביתה בשקט ובבושה

    הגב לתגובה זו

    • תגובה מעולה (ל''ת)

      מסכימה, 03/04/08 17:03

      הגב לתגובה זו

    • כל הכבוד!! (ל''ת)

      אדולף, 03/04/08 17:12

      הגב לתגובה זו

  • 96.

    לפי השר כהן רק ''רצוי'' משמע לא חובה ומותר הכל (ל''ת)

    רצוי גם שלא, 03/04/08 16:59

    הגב לתגובה זו

  • 95.

    this is DEMOCRESY (ל''ת)

    jojo, 03/04/08 16:53

    הגב לתגובה זו

  • 94.

    אני אטאיסט גמור

    אבי, 03/04/08 16:52

    למי שלא בדיוק מבין - אני בכלל לא מאמין בקיומה של ישות שבני אדם קוראים לה אלהים. אבל כיוון שנולדתי להורים יהודיים אני יהודי. מה שמטריד אותי אצל כל הליצנים ה''חילוניים'' שהם די טיפשים. כי רובם יהיו מוכנים לעלות על בריקדות לו איזה שופט היה פוסק נגד הערבים והאיסלם, (אולי כי זה הופך אותם בעיני עצמם לליברלים), אבל נוטים ליחס לכל מה שנודף ממנו קשר יהודי כפיה. היי, הטענות שלכם מוזרות, מישהו מפריע לכם לאכול לחם ופיתות בפסח? יש בעיה שתסעו למאפיות בישובים ערביים ותקנו שם? מה אתם מבלבלים את המוח? להסתכל לכם בצלחת? הבעיה העיקרית של היהודונים היא שהם אנשים חסרי כבוד מינימלי. תאכלו מה שאתם רוצים עם טיפה צינעה, ועל תאלצו את האחרים לקבל את דעתכם. אגב גם רוב החילונים לא בדיוק חושבים כמוכם, כי רובם מבינים שללא אופי יהודי למדינת ישראל, אין שום סיבה שבמקומה לא תהיה כאן מדינה שנקראת פלשתין, ואז תצטרכו בהכנעה רבה אם תהיו כאן לקבל את חוקי האיסלם!!!

    הגב לתגובה זו

    • חזק! כל הכבוד! (ל''ת)

      xx, 03/04/08 17:05

      הגב לתגובה זו

      • אברשה- גם אני לא רוצה כפיה!!

        אתה, 04/04/08 08:32

        חילונית, כן יש דבר כזה כפיה חילונית...

        אז אולי תתן לי לחגוג חג כהלכתו??

        הגב לתגובה זו

    • הדבר היחיד שאתה זה אנלפבית שלא יודע אפילו לכתוב עברית (ל''ת)

      עוד דתי בלאי, 03/04/08 17:22

      הגב לתגובה זו

    • הנשיא קנדי

      דני, 03/04/08 17:26

      הנשיא קנדי אמר עם שלא זוכר את עברו אין לו עתיד גם אני איטאיסט מוחלט

      הגב לתגובה זו

    • אבי,שוב מתחזה לחילוני?

      אברשה, 03/04/08 17:44

      לא כל אלה שלא דתיים ולא מסורתיים שייכים לשמאל או מתלהבים מפיתות.אני שייך ל''מגזר'' כמו שנהוג לקרוא במקומותינו שאין לו כל זיקה ליהדות או לדת וגם לא מעונין לחפש פיתןת בארצות רחוקות.אני רוצה שכל המעדניות ימשיכו למכור לחם שיפון ומזון לא כשר אחר כמו שנהוג היום ולא יוציאו צווי הגבלה על מנת ליצר מקומות עבודה לפקחים,משגיחים ושרים מיותרים.פשוט תנו לנו חופש ותפסיקו לסחוט את המדינה.לשון מוזניים יעני.
      קפיש?
      ואל תפחיד אותנו עם האסלם,אנחנו ילדים גדולים אבל פשוט לא רוצים כפיה לא דתי ולא מתחכמת כמו שלך.

      הגב לתגובה זו

  • 93.

    תגובה להודעת שר הדתות

    גדעון, 03/04/08 16:52

    לא זכור לי שהסמכתי אותך או מישהו אחר בקשר לשמירת החמץ, או כשומר החוק בשמי.
    בעתיד דבר בשמך בלבד או מימחברך שיסיכים לדבריך

    הגב לתגובה זו

  • 92.

    עם מי אתם מתנצחים? עם אלוהים!!! ויום הדין?!!! (ל''ת)

    לא חילונים אלא, 03/04/08 16:41

    הגב לתגובה זו

  • 91.

    אני לא מחסידי אולמרט, באמת...אבל משהו מטריד אותי.

    סקרן, 03/04/08 16:40

    את חברי-הכנסת, ושרי הממשלה - אנשים ש-א-נ-ח-נ-ו ב-ח-ר-נ-ו - כל אחד משמיץ. העתונות מפשפשת במעשיהם. המשטרה חוקרת. בקיצור: חגיגה. אבל אנשי המערכת המשפטית: קציני-משטרה בכירים, פרקליטים ושופטים מקבלים טיפול-אפס...אסור להשמיץ פן תועמד לדין, העתונות לא מעיזה לחקור - ויש הרבה מה לחקור, כמו שכל עיתונאי יודע...המשטרה לא חוקרת...אז למרות שאולמרט לא צדיק, מה עם האנשים במערכת המשפטית? מדוע הם חסינים מביקורת?

    דוגמה: הייתי רוצה לדעת איך מתפרנסים בני-משפחות שופטים...

    הגב לתגובה זו

    • תחקור אם זה כל כך חשוב

      אלון, 03/04/08 16:52

      רק לפני שבוע הודיע היועץ המשפטי לממשלה שהוא מתכוון להגיש כתה אישום (בכפוף לשימוע) נגד שופטת ששרכה.

      הגב לתגובה זו

    • להרבה מהם יש משרד עורכי-דין. כמובן שיש פרנסה, כי רצוי להשתמש בשרותי

      פרוטקציה, 03/04/08 16:59

      עו''ד שיש לו, ''משוס מה'', סיכויים לזכות...

      הגב לתגובה זו

      • מעניין לבדוק מי עורכי הדין שמקבלים מינוי לכונסי-נכסים, או את תיקי

        פרוטקציה, 03/04/08 17:09

        הבוררות...שם כל הכסף!

        הגב לתגובה זו

  • 90.

    ימי הביניים ?

    - חילוני -, 03/04/08 16:34

    אני מכבד את הציבור הדתי ואת אמונתם - כי בעצם אין לי ברירה - זו מדינה דמוקרטית.

    אך כחילוני (משרת בצבא, משלם מיסים, שומר על החוק, לא מקבל קצבאות ולא מנשק מזוזות) דורש את זכותי לנהוג על פי חוסר האמונה שלי מבלי שיפשפשו לי בתחתונים או יסתכלו לי בתוך הצלחת.

    אני דוחה מכל וכל את הניסיונות החוזרים
    לכפות על כלל הציבור את הגזרות הפגאניות.

    מה זה פה ?! אירן ? אפגניסטן ?

    הגב לתגובה זו

    • תראה, אני נגד ''חוק החמץ'' אבל

      אלון, 03/04/08 16:55

      שלפחות התלונה שלך נגד הדתיים תהיה מעוגנת במציאות החוק לא אוסר עליך לאכול אלא אוסר להציג ולמכור. ד''א רק על יהודים ולכן הוא מפלה לרעה

      הגב לתגובה זו

  • 89.

    ההחלטה היא חג לדנוקרטיה, לחירות האדם ולחופש הביטוי היהודי מקדמת דנא

    נעמן, 03/04/08 16:33

    לא יעזור לכל הדוסים הקיצוניים, מיליוני פיצות ייאכלו בחג הפסח הבעל''ט.

    הגיע הזמן שהחרדים יבינו חירות מהי.

    הגב לתגובה זו

    • אפילו בנושא שאני מסכים איתך התגובה שלך

      אלון, 03/04/08 16:57

      לא לענין ולא חכמה, אבל תמשיך להגיב נהנה מאתנחתא קומית

      הגב לתגובה זו

    • אני אוכל חמץ.לט צם ביום כיפור.בועל נידות..אבל אתה..אתה מגעיל אותי! (ל''ת)

      סתם אחד, 03/04/08 17:25

      הגב לתגובה זו

  • 88.

    שס אל תיתנו לזה לקרות אסור שיקרה דבר כזה.מי שרוצה לאכול שילך לחפש מ

    רמי, 03/04/08 16:33

    מדינה אחרת לא פה.

    לא בארץ הקודש.

    הגב לתגובה זו

    • מה עם יפו

      אלון, 03/04/08 17:00

      מה עם מי שלא מרגיש יהודי או עם יהודי שלמרות האיסור המפורש מאמין שמותר לאכול חמץ בפסח למי יש את הזכות לפרש את הכתוב

      הגב לתגובה זו

  • 87.

    לא היה ולא היה דבר כזה אנכנו מדינה יהודית אנכנו נשמור על המסורת תית

    רוני, 03/04/08 16:32

    תיתבישו

    הגב לתגובה זו

    • מי זה אנכנו (ל''ת)

      אלון, 03/04/08 17:00

      הגב לתגובה זו

      • ''חלי'' מ''בת ים'', מן הסתם (ל''ת)

        בתגובה 86, 03/04/08 17:05

        הגב לתגובה זו

  • 86.

    איפו המסורת ? תיתבישו לכם מה אנכנו גויים ?

    חלי, 03/04/08 16:30

    אוי לנו ועל החיים שלנו אם באמת ככה המדינה מוכרת את הדת שלה גועל נפש תיתבישו לכם

    הגב לתגובה זו

  • 85.

    ח''כ פינס- כשמו כן הוא. וכל המתלהמים שצווחים כפייה דתית שיכנסו

    איתמר, 03/04/08 16:30

    אנשים לא מבינים שבלי יהדות אין להם תוקף חוקי להיות כאן. אם אנו מסתמכים על כך שהם היהודי היה פה לפני אלפי שנים- צריך להראות ששומרים על מסורת היהדות. בחקיקת חוקים שמפוררים את הקשר ליהדות- אנו תוקעים מסמרים בארון קבורה של מדינת ישראל. אלו שטוענים שהם ישראלים ולא יהודים הריהם כתיירים בלבד.

    הגב לתגובה זו

    • למי יש זכות לפרש את הדת

      אלון, 03/04/08 17:03

      ממתי המדינה היא שמסמיכה לגוף אחר לפרש את הכתוב

      הגב לתגובה זו

  • 84.

    למה הם מדברים בשם העם?

    יעל, 03/04/08 16:25

    גם אני חלק מהעם, לא? ואני נגד החוק.

    הגב לתגובה זו

  • 83.

    מה קרה לכם !!!!!!

    משה צור, 03/04/08 16:25

    מה קרה לכם מי שרוצה שיאכל חמץ בבית ( כמוני ) למה לנקר עיניים ??
    אני לא שומר אבל לא אקנה בפומבי כי יש לכבד שבוע בשנה את הדתיים. ולכם הדתיים תעברו לחקיקה לי זה לא יפריע.

    הגב לתגובה זו

    • אני כמוך אבל למה לערבי מותר למכור

      אלון, 03/04/08 17:04

      וליהודי אסור

      הגב לתגובה זו

  • 82.

    כחילוני ימני, איבדתי מזמן את האמון בבתי המשפט בישראל. (ל''ת)

    זיגי אמסלם, 03/04/08 16:24

    הגב לתגובה זו

    • למה - החופש (חירות?) של כל אחד לא מעניינך? (ל''ת)

      מתי, 03/04/08 16:36

      הגב לתגובה זו

      • שאלה של זמן ותיגדע ידו יבטלו בחוק את ליל הסדר (ל''ת)

        דני, 03/04/08 17:30

        הגב לתגובה זו

    • ואני בכלל לא ימני וגם אני איבדתי בהם אמון (ל''ת)

      שרעבי, 03/04/08 16:38

      הגב לתגובה זו

  • 81.

    חכו חכו, עוד כמה שנים נהיה פה הרוב... (ל''ת)

    יואב, 03/04/08 16:18

    הגב לתגובה זו

    • יש כבר רוב בבתי הספר היסודיים! (ל''ת)

      יובל, 03/04/08 16:26

      הגב לתגובה זו

    • יש לנו סבלנות למה לכם אין (ל''ת)

      אלון, 03/04/08 17:05

      הגב לתגובה זו

  • 80.

    בושה וחרפה, אנחנו במדינת ישראל! מדינה יהודית! (ל''ת)

    אסף, 03/04/08 16:18

    הגב לתגובה זו

    • מוזר... בכל הנסיבות האחרות אתם צועקים ''אנחנו עוד בגולה''... (ל''ת)

      אוכלי חינם, 03/04/08 17:06

      הגב לתגובה זו

    • נכון שזו בושה

      אלון, 03/04/08 17:06

      לדעתי כדאי לך לעבור למדינה אחרת שם לא תצטרך להתביש

      הגב לתגובה זו

  • 79.

    שר הדתות-אתה מבזה את הנאורות! (ל''ת)

    תל אביבית, 03/04/08 16:16

    הגב לתגובה זו

  • 78.

    מספיק עם הכפייה הדתית (ל''ת)

    שפוי, 03/04/08 16:15

    הגב לתגובה זו

    • חמץ בפסח זו כפייה חילונית!

      אסף, 03/04/08 16:57

      ליהודי יש איסור של בל יראה ובל ימצא, בחוק זה יש כפייה חילונית!

      הגב לתגובה זו

      • אולי כדאי שתחפש את המילה ''כפייה'' במילון, בור חרדי (ל''ת)

        אדם חופשי, 03/04/08 17:07

        הגב לתגובה זו

        • אוו האדם החופשי מדבר

          אמרו לא, 04/04/08 08:36

          אמא שלי יודעת את המילון יותר טוב ממך,
          משום מה אתה והדמוקרטיה שלך מציגים את עצמם בתור ה''חופש'' האולטימטיבי ומצד שני מי שלא מקיים אותו צריך להיענש...

          מישהו אמר כפייה??

          הגב לתגובה זו

  • 77.

    בניזרי לא אוכל חמץ בפסח ואני כן

    יהודי חילוני, 03/04/08 16:10

    מי משנינו בן אדם יותר טוב?

    הגב לתגובה זו

    • גדול. פשוט גדול. התגובה כי ענקית (ל''ת)

      נאור ציון, 03/04/08 16:20

      הגב לתגובה זו

    • הוא נבלה ואתה טריפה (ל''ת)

      אבי, 03/04/08 16:56

      הגב לתגובה זו

      • WONDERFUL!!!! (ל''ת)

        MADE MY DAY, 03/04/08 21:22

        הגב לתגובה זו

  • 76.

    הוא לא חשוד בשוחד?

    גל, 03/04/08 16:09

    אה, עוד לא...

    הגב לתגובה זו

  • 75.

    כל הכבוד

    ארז, 03/04/08 16:07

    כל הכבוד לשופטת !!!! נמאס מהכפיה הדתית

    הגב לתגובה זו

  • 74.

    אם בית עסק מכולת או מסעדה

    המעשנת, 03/04/08 16:07

    אינם מקום ציבורי, מדוע אסור לעשן שם?

    הגב לתגובה זו

    • צודקת במאה אחוז (ל''ת)

      בימ''ש בזיון, 03/04/08 16:46

      הגב לתגובה זו

    • בחוק כתוב ''פומבי'' (ל''ת)

      יעל, 03/04/08 16:58

      הגב לתגובה זו

    • התבלבלת במונחים הבנת הנקרא

      אלון, 03/04/08 17:13

      אסור לעשן במקום ציבורי, אבל אסור למכור ולהציג חמץ במקום פומבי. השופטת פירשה את המילה פומבי בצורה שאינה מתיחסת למקומות מסחר פרטיים (למרות שהם ציבוריים) בכזה פילפול שגורם לדתיים להרגיש שהיא ''באה עם הפסיקה מהבית''

      הגב לתגובה זו

  • 73.

    מעניין...

    מעניין מאוד, 03/04/08 16:05

    איך החרדים מדגישים את היותנו במדינה יהודית כשהם רוצים לכפות את מנהגיהם על כולם, אבל בכל הנושאים האחרים הם מתכחשים למדינה לחלוטין ומצהירים שהם עדיין בגולה.

    הגב לתגובה זו

  • 72.

    עדיף ששר הדתות יעשה ביעור חמץ

    דודי, 03/04/08 16:04

    בחברה החרדית שבה כל יום מתפרסמים סיפורי התעללות בילדים ותינוקות.הגיע הזמן למחוק את הפסוק ''חוסך שבטו שונא בנו'' הגיע הזמן לעצור את הטירוף של הרבנים הללו שאינם ראויים להתהדר בתואר רב

    הגב לתגובה זו

  • 71.

    הלאה הדוסיאדה

    משה, 03/04/08 16:03

    נמאס כבר מכל הדוסים הצבועים והדפוקים בשכל!!

    לכו לאיראן או מקום דומה לזה!!

    שם מועצה עליונה של ''חכמי הדת'' קובעת לכלם מה אסור ומה מותר ואוי למי שלא מציית . אצלנו ''ברוך השם'' זה לא קיים עדיין ונקווה שכך ישאר!!!

    הגב לתגובה זו

  • 70.

    החרדים הם ''חמץ בעיני העם''. לא אף אחד אחר. (ל''ת)

    אני, 03/04/08 16:02

    הגב לתגובה זו

    • כל אחד יודע לדבר בשם העם (ל''ת)

      אלון, 03/04/08 17:14

      הגב לתגובה זו

      • הרוב במדינה חילוני. רוב העם=עם (ל''ת)

        חילוני, 03/04/08 17:33

        הגב לתגובה זו

  • 69.

    ביעור חמץ מהחרדים ''לכו קודם לצבא''

    yoni, 03/04/08 16:02

    טוב מאוד זו מדינת שומריה ותורמיה ומשלמי מס הכנסה. החרדים שיחיו בגטו יאכלו מעמל כפיהם והם גם יכולים לבחור לגור בנגב או בברוקלין ממילא הם מיותרים

    הגב לתגובה זו

    • אני את חלקי תרמתי למדינה, למה לעשות דברים נגד היהדות??? (ל''ת)

      נכה צה''ל, 03/04/08 16:21

      הגב לתגובה זו

  • 68.

    פסיקה ראויה - כל הכבוד לבית המשפט!!!

    עמית, 03/04/08 16:00

    לשרי ש''ס - קודם עשו ביעור חמץ-פשע, אצלכם בבית אח''כ תטיפו לאחרים.

    הגב לתגובה זו

  • 67.

    להפריד דת ומדינה, ללא מפלגות גזעניות.

    אאא, 03/04/08 15:58

    גם לא עובדים, גם לא תורמים לעול המדינה, משתמשים בכספי הציבור,
    ומרוב שיעמום מציקים לנו.
    הבטלה אם כל החטאה.

    הגב לתגובה זו

  • 66.

    מסתמן: ר' עובדיה יעלים עין עבור 300 מיליון(שח לא $) (ל''ת)

    אלפסי, 03/04/08 15:57

    הגב לתגובה זו

    • אנטישמיות (ל''ת)

      אסף, 03/04/08 16:21

      הגב לתגובה זו

  • 65.

    לאכול חמץ אסור להתעלל בילדים מותר

    דנקנר, 03/04/08 15:56

    זה העולם החרדי המעוות

    הגב לתגובה זו

  • 64.

    יותר ברור מזה לא יכול להיות - כמובן למי שהוא יהודי אמיתי

    משיח, 03/04/08 15:56

    יט שִׁבְעַת יָמִים--שְׂאֹר, לֹא יִמָּצֵא בְּבָתֵּיכֶם: כִּי כָּל-אֹכֵל מַחְמֶצֶת, וְנִכְרְתָה הַנֶּפֶשׁ הַהִוא מֵעֲדַת יִשְׂרָאֵל--בַּגֵּר, וּבְאֶזְרַח הָאָרֶץ. כ כָּל-מַחְמֶצֶת, לֹא תֹאכֵלוּ; בְּכֹל, מוֹשְׁבֹתֵיכֶם, תֹּאכְלוּ, מַצּוֹת. {פ}

    הגב לתגובה זו

  • 63.

    בכל יום המערכת המשפטית מגיעה

    וואשו, 03/04/08 15:55

    לשפל חדש. אינני אדם דתי.
    אבל למה לפגוע ברגשותם של צבור גדול
    בעם? למה ? חבורה של מטומטמים
    אטומים שכל קשר בינם לבין הגיון מיקרי
    בלבד. שופטים שמוצאים אנסים ורוצחים
    ושודדי קשישים בעונשים סימליים
    אינם ראויים לשום כבוד. ובטח שאינם מורמים מעם כפי שראוי שיהיו.

    הגב לתגובה זו

  • 62.

    ח''כים דוסים יקרים, אל תשכחו מי משלם לכם משכורת

    אלון, 03/04/08 15:51

    מה התלהבו כל כך מההחלטה.
    תלכו לכינרת בכל יום כיפור תראו את המנגלים בוערים יומם וליל.
    אז...
    צאו לנו מהפיתה, לחמניה והצלחת!

    הגב לתגובה זו

  • 61.

    די לכפיה, בבתכם עשו כרצונכם זו לא

    אדם באמונתו יחי, 03/04/08 15:50

    מדינת הלכה,גם חיים על חשבוננו וגם
    מנהלים אותנו. יאללה די כבר נמאסתם. אדם באמונתו יחיה.

    הגב לתגובה זו

    • הפס' הוא ''צדיק באמונתו יחיה'' (ל''ת)

      אסף, 03/04/08 16:20

      הגב לתגובה זו

      • תגיד את זה לילדיה של ה''צדיקה'' מבית שמש (ל''ת)

        אני, 03/04/08 17:09

        הגב לתגובה זו

        • לא, עדיף שאני יאמר

          להכליל, 04/04/08 08:38

          את זה לכל האנסים,גנסים,רוצחים,
          שרים וחברי כנסת החילוניים...
          נכון?

          הגב לתגובה זו

  • 60.

    הגיע הזמן!!!!!!!!!!יישר כח לשופטת!!!! (ל''ת)

    אבי דמרי, 03/04/08 15:49

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    כל ההבדל - תמיד בבית אכלו חמץ ומעכשיו גם בפרהס (ל''ת)

    ''ניצחון'' מדהים, 03/04/08 15:49

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    צריך לבער את בג''צ והשמאל בתאי שריפה. (ל''ת)

    ישורון, 03/04/08 15:49

    הגב לתגובה זו

    • חז''ל קבעו

      אלון, 03/04/08 17:26

      אוי לו לדור ששופט את שופטיו

      הגב לתגובה זו

  • 57.

    כל הדוסים שמגיבים פה

    בן מוחא, 03/04/08 15:49

    האינטרנט זה לא בשבילכם. הרבנים שלכם לא מרשים םלכם לגלוש. אתם צריכים לחזור לתקופת האבן.

    הגב לתגובה זו

    • יפה אמרת (ל''ת)

      הם עדיין שם, 03/04/08 17:34

      הגב לתגובה זו

  • 56.

    פרס ישראל לשופטת צבן

    שמרלינג, 03/04/08 15:48

    אשת חיל מי ימצא. די לטליבן החרדי!

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    מתי המשפט רק מממשים את המדיניות הרשמית

    אייל, 03/04/08 15:46

    לצערנו מדינת ישראל היא מדינה יהודית רק בשם. לאט לאט נחסר עוד נדבך ועוד נדבך מהסממנים והזהות היהודית שלה. האמת שזה לא ממש פלא לאחר יבוא הגויים הגדול מרוסיה ושאר המדינות כדי שתופסי השררה היושבים בממשלה יוכלו להמשיך ולקבל תמיכה להתנהגותם האנטי-יהודית.
    גועל נפש ובושה שהגענו למצב הזה.

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    נמאס מההתנכרות ממה שמריח יהודי

    מיקה, 03/04/08 15:46

    זה מבזה את כולנו חילוניין ודתיים.

    הגב לתגובה זו

    • הבעיה שמה שקשור לדת מסריח

      מושיק, 03/04/08 16:06

      הדתיים הפכו את הדת למשהו מפלצתי ומפחיד. בימי סבא וסבתא שלי זה לא היה כך. יהודי דתי היה יהודי דתי לעצמו ולא לסביבתו. נתן לחיות וחי באמונתו. היום זה הכל תעשיית של הפחדה וכפיה וסחטנות

      הגב לתגובה זו

      • אם אתה מרגיש שיש כפיה תחזור למקום שממנו סבא וסבתא שלך הגיעו (ל''ת)

        מושיקו, 03/04/08 17:35

        הגב לתגובה זו

  • 53.

    חה חה חה חה זה סוף לכפיה הדתית

    מושקו, 03/04/08 15:45

    המיעוט החרדי דתי בעם רוצה לכפות עלינו לחיות כמו באיראן. תסתכלו איך הם מתלבשים ואיך הם נראים - יש הבדל ביניהם לבין האיטולות או החזבאללה?

    הגב לתגובה זו

    • לא יודע, תשאל את הגרמנים! (ל''ת)

      אסף, 03/04/08 16:19

      הגב לתגובה זו

  • 52.

    דו-סטרי גם דת תמאס בעם! וסופו מי ישורנו? (ל''ת)

    למלחמה באלוהים, 03/04/08 15:45

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    בגץ שונאי ישראל ! עוד הוכחה !!!!

    שונא שמאלנים, 03/04/08 15:44

    כמובן אם היו מוכרים חזיר בחנות ערבית זאת היתה ''פגיעה ברגשי הדת'' אבל לפגוע ביהודים מותר !
    כי ככה זה שמאלנים !שונאי ישראל !
    מזוזה,ספר תורה,ותפילין הם קמעות פרמיטיביות ...
    קוראן הוא ספר קדוש לדת ויש לכבדו ולא לפגוע ברגשות הערבים.....

    הגב לתגובה זו

    • חז''ל אמרו: אוי לו לדור השופט את שופטיו (ל''ת)

      אלון, 03/04/08 17:30

      הגב לתגובה זו

  • 50.

    יש אלוהים!

    גרי לבנה, 03/04/08 15:44

    מישהו יכול לתת לי כתובות של מאפיות שפתוחות בפסח?

    הגב לתגובה זו

    • אני אתן לך כרטיס לכיוון אחד לאחים שלך בעזה (ל''ת)

      מגיב, 03/04/08 17:34

      הגב לתגובה זו

  • 49.

    לכן בתי משפט לא לגיטימיים

    אבי, 03/04/08 15:42

    בעיני רבים בציבור

    הגב לתגובה זו

    • תלמד סטטיסטיקה

      ללי, 03/04/08 16:07

      בתי המשפט לא לגיטימיים רק בעיני מיעוט הזוי וצווחני.

      הגב לתגובה זו

  • 48.

    כמו שהחוק הצרפתי אינו מאפשר לכנסיה לקבוע את הכללים לצרפתים ,

    ברוך שפינוזה, 03/04/08 15:40

    שבמקרה רובם נולדו נוצרים (פעילים או סבילים) מה יהיה להם בצלחת או במרכול כולל ב40 ימי איסור בשר לפני הפסחא.

    כך אין לאפשר לרבנות להתערב בעניני הרבה מאזרחי המדינה -שרק טכנית נולדו לאם יהודיה- מה יש בצלחתם או בעגלת הקניות שלהם!

    לאירן היינו לחומייני דמינו !

    הגב לתגובה זו

    • מעדיף איראן מאשר את המגינה בשיא מערומיה (ל''ת)

      שיפנוזה החכם, 03/04/08 17:33

      הגב לתגובה זו

  • 47.

    ככה גם התנהגה יהדות אירופה החילונית ערב השואה

    יצחק, 03/04/08 15:37

    ולא רחק הזמן והזכירו לה לאן היא שייכת ומה היא חייבת.

    בושה של בית משפט.
    היא זה היה חג מוסלמי לא הייתם מעיזים לפסוק פסק הלכה כזה.

    הגב לתגובה זו

    • אל תזכיר את השואה חצוף

      נוביכר, 03/04/08 15:54

      אם כבר אתה מדבר תזכור שמי שסמך על אלהים מת ונשרף באושוויץ. מי שלקח נשק ביד וברח ליערות נשאר בחיים. היו רבנים בגולה שקראו לתלמידיהם לא להעלות לארץ ישראל אלא להשאר בגולה ולהתפלל והם מתו במחנות

      הגב לתגובה זו

      • הבורות חגגה פעם..

        את..., 04/04/08 08:40

        אבל הדת תמיד אמרה
        ''אין לסמוך על הנס''

        וחובה לעשות השתדלות בכל דבר...
        אז אל תתלי את עניין מוות היהודים לאלוקים.

        הגב לתגובה זו

  • 46.

    מעניין! פוסק הדור מר''ן לגמרי שאנן ולא מתלונן (ל''ת)

    מועלם, 03/04/08 15:36

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    ביהמ''ש מחליש ופוגע בעם ומפלג אותו ,אני לא מבין מה לביהמ''ש ולחמץ לא

    להתיחס לביהמש, 03/04/08 15:34

    עכשיו העם מסוכסך ,מי הטמבל שהחליט לגרום לזה,ביהמ''ש תשב במקומך ואל תפרוץ למקומות לו לך

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    small but important step

    doug, 03/04/08 15:33

    in a country full of primitive dark age religious minds

    הגב לתגובה זו

    • הכל ברור מלבד השם הנכון הוא dog וזה ההבדל (ל''ת)

      אנגלית צחה, 03/04/08 15:51

      הגב לתגובה זו

      • typical chajchaj reply, not surprising (ל''ת)

        doug, 03/04/08 17:44

        הגב לתגובה זו

  • 43.

    צריך לעשות ביעור חמץ בש''ס וממשלת קדימה המושחתים (ל''ת)

    לירון דיין, 03/04/08 15:31

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    ''ויעשו הרע בעיני ה' ויקצוף וימגר רשע עם צדיק'' (ל''ת)

    איראן סוריה, 03/04/08 15:25

    הגב לתגובה זו

    • אחלה ציטוט. מאיפה בדיוק? (ל''ת)

      מתחזה מתחיל, 03/04/08 15:39

      הגב לתגובה זו

      • כאשר על בשרך תחוש תדע בדיוק את המקור (ל''ת)

        ע''ע יד ושם, 03/04/08 15:53

        הגב לתגובה זו

    • אתה בטח מתכוון לאימהות הצדיקות מבית שמש ומירושלים (ל''ת)

      אני, 03/04/08 16:08

      הגב לתגובה זו

  • 41.

    אז מה?מי שמסורתי,הוא תומך אל-קעידה ותומך בשילטונות חשוכים? (ל''ת)

    מוטי, 03/04/08 15:24

    הגב לתגובה זו

    • כן, סופסוף הבנת... אלוהים של היהדות והיסלאם הוא אותו אל מומצא (ל''ת)

      אתאיסט, 03/04/08 15:49

      הגב לתגובה זו

  • 40.

    בשעה טובה! חג שמח! (ל''ת)

    ד''ר נו, 03/04/08 15:23

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    הנימוק ''לא פומבי'' מסעדה חנות בית מאפה (ל''ת)

    דהיינו מותר שם, 03/04/08 15:22

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    לעשן בעסק אסור לו, אבל למכור חמץ בפסח כן?. (ל''ת)

    איזה אבדן ערכים, 03/04/08 15:22

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    אם לא היה חוק אף אחד לא היה מוכר חמץ

    amir, 03/04/08 15:21

    פעם לא מכרו חמץ בתל אביב
    התחילו למכור כמחאה על הכפייה הדתית בשנות השמונים ועכשיו קשה להחזיר את הגלגל לאחור.
    אבל העסקנים הדתיים לא לומדים לקח. אף אחד לא נעשה יהודי יותר בכפייה.
    נסו בדרכי נועם

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    כנופיית החוק מציגה: הפסק דין הכי חשוב בשנים האחרונות!!!

    יהושע פרוע, 03/04/08 15:21

    מפני שלראשונה בתולדות המדינה הצהירה מערכת המשפט בגלוי שהחוקים שמחוקקים בכנסת אינם מעניינה והיא תנהל את המדינה בדיוק כפי שהיא מוצאת לנכון.
    הרי לא יעלה על הדעת שאיזו כנופיית פרימיטיבים חרדית -דתית תחוקק חוקים רק בגלל שהציבור בחר בה .

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    אחרי ההתעללויות בילדים

    קךו, 03/04/08 15:20

    בעולם החרדי איזה זכות יש להם לדבר בכלל .
    שיטמנו ראשם בעולם התורה ויתנו לנו לחיות קצת בשקט .
    ב ב ק ש ה !!!!!!!!

    הגב לתגובה זו

    • מצטרפת לתחינה (ל''ת)

      ל, 03/04/08 16:09

      הגב לתגובה זו

    • קשטי את עצמך לפני שאת מקשטת אחרים (ל''ת)

      חרדי, 03/04/08 17:31

      הגב לתגובה זו

  • 34.

    חילונים קיצוניים מוזמנים לחזור לאירופה! הכרטיס עלי. (ל''ת)

    מחלק מתנות, 03/04/08 15:19

    הגב לתגובה זו

    • חרדים עכו''מ מוזמנים להגר לאירן. את הכסף לכרטיס כבר גנבתם. (ל''ת)

      DDT, 03/04/08 15:44

      הגב לתגובה זו

      • מזרח התיכון זה לא מקום לקולוניאליסטים חילונים אירופאים (ל''ת)

        כובשים החוצה, 03/04/08 16:09

        הגב לתגובה זו

      • גם אני אתרום כרטיס (ל''ת)

        :-), 03/04/08 16:11

        הגב לתגובה זו

    • ויהודים שתיים מוזמנים לטיסה כיוון אחד לטהרן (ל''ת)

      אתאיסט, 03/04/08 15:50

      הגב לתגובה זו

    • וגם דתיים קיצוניים שיצטרפו לאחיהם באמריקה. (ל''ת)

      אה, שם צריך, 03/04/08 15:52

      הגב לתגובה זו

    • דתיים קיצוניים עדיין נמצאים שם

      אני, 03/04/08 16:10

      עוד לא הפנימו את העובדה שהם חיים בארץ ישראל - בעיניהם הם עדיין בגלות, שונאים את המדינה ולא תורמים לה דבר, אבל נזכרים בה רק כשבא להם לכפות את מנהגיהם על הרוב.

      הגב לתגובה זו

      • מעדיף מדינת הלכה מאשר ההפקרות שמתרחשת במדינה כיום (ל''ת)

        חילוני, 03/04/08 17:30

        הגב לתגובה זו

  • 33.

    איש בהעדר אמונתו יחיה גם בחמץ וגם בחזיר (ל''ת)

    על השואה!!!!, 03/04/08 15:19

    הגב לתגובה זו

    • י' בטבת (ל''ת)

      ., 03/04/08 15:40

      הגב לתגובה זו

    • אבל על גדליה , הו הו, תענית. (ל''ת)

      אאא, 03/04/08 15:53

      הגב לתגובה זו

    • יפה אמרת

      נכון, 03/04/08 16:12

      אנשים שאכפת להם רק ממה שקרה לעם היהודי לפני 5,000 שנה ומתעלמים לגמרי ממה שקרה ב-2,000 שנה האחרונות.

      הגב לתגובה זו

  • 32.

    מי שרוצה לאכול חמץ.פיגולים וכו'

    שפוי, 03/04/08 15:18

    שיעשה את זה בביתו. אנחנו רוצים להתקדש לפני הקדוש ברוך הוא ולא להיות כמו גויים סרוחים ששנאו .שונאים וישנאו אותנו,רק בגלל קנאתם לעם המובחר והנבחר. מי שלא מרגיש את עוצמתו היהודית ורוצה להתחנף לגוים יתגעגע לנשמתו המיוחדת אותה מכר בזול,אחרי לכתו לעולמו.

    הגב לתגובה זו

    • ''תתקדש'' בבית שלך, שונא אדם

      גועל נפש, 03/04/08 16:14

      אני בטוחה שהאם המפלצתית מבית שמש וגם זו מירושלים מרגישות מאוד את ''עוצמתן היהודית'' עם הנשמה המיוחדת שלהן...

      הגב לתגובה זו

  • 31.

    יוצא לפי הפסק המטומטם הזה

    אבי, 03/04/08 15:18

    שמותר להתפשט במסעדה,זה הרי לא מקום פומבי,חה חה חה

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    מכאן שקיום יחסי מין בסופרמרקט או במסעדה איננו עבירה!!

    דרור מרמת גן, 03/04/08 15:17

    זו לא עבירה של ביצוע מעשה מגונה, או התנהגות בלתי ראוייה בפומבי, או בפרהסיה.
    להדיח מייד את השופטת המטורפת,השמאלנית והאנטי יהודית.

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    מדינה יהודית זה קודם כל ביעור כל הערב רב האולמרטי ומערכת המשפח (ל''ת)

    העמלקית, 03/04/08 15:15

    הגב לתגובה זו

    • יישר כח!!! (ל''ת)

      דני, 03/04/08 15:20

      הגב לתגובה זו

    • כן כן שלא לדבר על ש''ס המושחתים מחלקי ירושלים בירתנו החוקית (ל''ת)

      שמאלן שפוי, 03/04/08 15:33

      הגב לתגובה זו

  • 28.

    דוסים תהיו דתיים בבית לא ברחוב

    שוקי נגלברג, 03/04/08 15:15

    אל תהפכו אותנו לאיראן

    הגב לתגובה זו

    • תחזור לאירופה, מה אתה עושה במזרח התיכון? (ל''ת)

      חילוניות, 03/04/08 15:21

      הגב לתגובה זו

      • תחזור למרוקו

        בולגרי, 03/04/08 15:41

        למה אתה רוצה להפוך אותנו לעוד מדינה ערבית. יש מספיק!!!!!

        הגב לתגובה זו

      • אנחנו כבשנו את המדינה הזו

        ''אירופאי'', 03/04/08 15:50

        לא אתם.
        אם תגזימו נעשה לכם ''נכבא'' חזרה לבבל.
        חבורת עובדי אלילים.

        הגב לתגובה זו

      • ומה שעשיתם מהדת? הפרעה נפשית. (ל''ת)

        אדם באמונתו, 03/04/08 15:54

        הגב לתגובה זו

    • תלכו לעזאזל חומניסטים מסריחים (ל''ת)

      עמי, 03/04/08 15:38

      הגב לתגובה זו

    • I'm shocked !!!l Stumim...l

      meir, 04/04/08 00:35

      You bunch of losers ! without all the religios people in Israel it won't be a jewish country for jewish people as it was supose to be from it beginning

      הגב לתגובה זו

  • 27.

    עדות המזרח אוכלים גרעינים בפסח

    שווינגר, 03/04/08 15:14

    זה חמץ. איך הם לא מתביישים?

    הגב לתגובה זו

    • אשכנזים אוכלים חזיר תאכלו בבית לא בעיר (ל''ת)

      זה טמא איך!!!, 03/04/08 15:28

      הגב לתגובה זו

  • 26.

    בית משפט של גויים-בושה וחרפה

    גבריאל, 03/04/08 15:13

    פשוט בושה וחרפה שבית משפט במדינת ישראל פוסק כנגד דת ישראל ועם ישראל שבתוכם הוא יושב ומכוחם הוקמה מדינת ישראל.
    לכל השופטים והשמאלנים שבאמת שכחו או שמא מעולם לא ידעו מה זה להיות יהודי בושו והיכלמו והסירו ידיכם הטמאות מקודשי ישראל.
    השם יתברך יזכנו בקרוב ממש למשיח צדקנו שיגאלו מאותם רשעים ויילחם את מלחמות השם.
    ''אין שופטים בירושלים''

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    נמאס משלטון האייטולות!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    חושחש הנחש, 03/04/08 15:13

    הגב לתגובה זו

    • תזחל מהר למאורה שלך נחש עלוב (ל''ת)

      חושחש, 03/04/08 17:25

      הגב לתגובה זו

  • 24.

    האם יחסי מין בתוך חנות אינם הפרעה לציבור?

    רמי, 03/04/08 15:11

    לפי הבנתי את פסיקתה של השופטת המבריקה, מכיון שחנות אינה מקום פומבי, הרי יחסי מין בתוך חנות, מכולת וכו' הינם מותרים ואינם פגיעה ברגשות הציבור.

    הגב לתגובה זו

    • מה עם יחסי מין בתוך המשפחה?

      חרדים..., 03/04/08 16:15

      כמו במשפחות של היהודיות הצדיקות בבית שמש ובנתיבות?

      הגב לתגובה זו

      • זה אולי קורה אצלך בבית ולא אצל החרדים (ל''ת)

        מגיב, 03/04/08 17:24

        הגב לתגובה זו

  • 23.

    סוף סוף פיתות טריות בחג ולא קפואות

    נדלר, 03/04/08 15:11

    אכלה. אני עושה בפסח על האש בכל יום וזה כיף יהיה לאכול פיתות טריות. שהחרדים יוכלו מצות.

    הגב לתגובה זו

    • מצידי תצטרף לאחים שלך בעזה ותאכל איתם פיתות (ל''ת)

      מגיב, 03/04/08 17:23

      הגב לתגובה זו

  • 22.

    עצוב... איפה הזהות של המדינה הזאת? נעלמה בהיי טק (ל''ת)

    איתמר, 03/04/08 15:09

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    4. מה את מבינה

    דני, 03/04/08 15:08

    איזה מאה 21 ואיזה בטיח. הפקרות היתה בעולם אלף שנה לפני שירדה התורה ומבהמות לימדנו את העולם קצת מוסר וערכים. אז לאיזה מאה את מתקדמת בדיוק? הפסיקו לספק את התאוות שלכם תתחילו לרסן אותם בדרכי התורה הקדושה

    הגב לתגובה זו

    • לך לאיראן או לבית שמש (ל''ת)

      שרעבי יוסי, 03/04/08 15:12

      הגב לתגובה זו

      • שרעבי. אתה לא מתבייש? הסבים שלך היו שומרי מצוות

        דני, 03/04/08 15:23

        עדות המזרח היו אנשים טהורים ברובם. לא לתגובה כזו הם יחלו ממך

        הגב לתגובה זו

        • בטח הם ייחלו לחרדים עם רעלות

          שערבי, 03/04/08 15:42

          הפכתם לכת משיחית הזויה. אתם חוזרים לתקופת האבן ומנסים לגרור את כל העם אתכם. תארו לכם שכל המדינה היו חרדים היינו המדינה הכי מפגרת בעולם כמו אפנגנטיסטן

          הגב לתגובה זו

        • לדני הזועם

          זאביק השועל, 03/04/08 15:44

          זה שהסבים שלי היו אידיוטים וקנאים
          לא מחייב גם אותי להיות אידיוט וקנאי. בדרך כלל תכונות אלה לא עוברות בגנים. (טוב, אני יודע שאצלך דווקא כן, אבל אתה לא דוגמא)

          הגב לתגובה זו

          • בגלל זה אתה שועל והוא אדם (ל''ת)

            אדם, 03/04/08 17:22

            הגב לתגובה זו

        • אך לא היו קיצוניים, הם פירנסו את ביתם (ל''ת)

          אין קמח אין, 03/04/08 15:55

          הגב לתגובה זו

      • באיראן לא רוצחים זקנים ברחובות (ל''ת)

        חרשנדתא, 03/04/08 15:41

        הגב לתגובה זו

      • שערבי כל הכבוד לך

        דני מדמוני, 03/04/08 16:18

        אצלנו התימנים מעולם לא היה העניין הזה של כפיה. אצלנו הכל בדרכי נועם. מה לנו ולתרבות האשכנזית הקיצונית והפנטית. האשכנזים החרדים מתלבשים כמו הגויים באירופה. כל הבגדים שלהם זה מ נהג הגויים.

        הגב לתגובה זו

  • 20.

    תחי הקדמה הנאורות והחופש

    זרח בן יפונה, 03/04/08 15:07

    די לכפיה הדתית

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    ילדיו של כהן לא משרתים בצהל בזמן שילדינו משרתים ועובדים כדי לפרנס (ל''ת)

    את הפרזיטים., 03/04/08 15:07

    הגב לתגובה זו

    • מה הקשר לצבא יא דפוק אחד (ל''ת)

      ינון, 03/04/08 15:20

      הגב לתגובה זו

    • השמאלנים משתמטים או שמשרתים.. בפתח (ל''ת)

      אל אקצא, 03/04/08 15:41

      הגב לתגובה זו

      • השמלאנים משרתים וגם נהרגים בזמן שהשסניקים גדלים כחזרזירים.הם נטל (ל''ת)

        מיותר על העם, 03/04/08 15:57

        הגב לתגובה זו

  • 18.

    פסק דין מטומטם

    ארז, 03/04/08 15:06

    דבר אחד הוא להתיר מכירת חמץ בפסח.
    דבר אחר לגמרי הוא עיוות החוק ומציאת כל תירוץ, ולו הבלתי הגיוני ביותר, כדי לעשות זאת, רק כדי לקדם את האג'נדה של המיעוט האנטי-יהודי.

    חנות, הפתוחה לכל, וכל אדם יכול להיכנס ולשוטט בה, אינה מקום פומבי???

    הגב לתגובה זו

    • הרוב הוא חילוני

      שמשון דרנר, 03/04/08 15:13

      המיעוט הדתוסי חרדי מנסה להשתלט על חיינו. לא תצליחו.

      הגב לתגובה זו

    • החרדים הם המיעוט (ל''ת)

      עוד לא הפנמתם, 03/04/08 16:17

      הגב לתגובה זו

  • 17.

    ילמדני בבקשה כבוד שר הדתות:: האם

    כיפה, 03/04/08 15:05

    אורז הוא חמץ כן או לא. סבתא שלי הקפידה מאד ולא הכניסה אורז הביתה בפסח. אימא שלי לעומת זאת הקלה - וכן הכינה מאכלי אורז בפסח.
    על פי החוק הקיים לפי הפרוש שלך ושל הרב גפני את מי אמורים להכניס לכלא את אימא שלי או את הסבתא שלי לו קנו אורז בפסח...???

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    כמו שלא כופים ברית מילה לא צריך לכפות חמץ

    רובינגר, 03/04/08 15:02

    אם הדתיים יכנסו לנו יותר מדי לנשמה החילוניים ימאסו בכל דבר שקשור לדת היהודית

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    תחילת הסוף של מדינת ההלכה (ל''ת)

    פריצקר, 03/04/08 15:00

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    מאז שש''ס חברה למרצ והביאה את אוסלו אין לה זכות דיבור על כלום. (ל''ת)

    גידי, 03/04/08 14:57

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    חמץ זה טעים! (ל''ת)

    הגשש החיוור, 03/04/08 14:55

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    מי שמאמין מספיק יסתדר

    יוסף, 03/04/08 14:53

    אדם שרוצה לשמור שישמור וכזה שלא אז לא
    ולח''כ מש''ס עדיף וחשוב לשמור על עשרת הדיברות שהם תורת השם כמו ''לא תגנוב'' ואחרי זה את מצוות המצות הרי אי אפשר לעשות מה שרוצים הייתי שמח לראות איך עושים ביעור חמץ אצל עובדיה וחבריו

    הגב לתגובה זו

    • כשהם חיים באמריקה הם שומרים יפה (ל''ת)

      ללא כפיה, שם, 03/04/08 15:56

      הגב לתגובה זו

  • 11.

    מה יקרה אם שבוע שימו לכם פיתות במקפיא! קשה להבין ביהמ''ש!!! (ל''ת)

    אני חילוני, 03/04/08 14:52

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    עדיין לא הבנתי

    נפש יהודי פנימה, 03/04/08 14:49

    איך במדינה המתימרת להיות הדמוקרטיה היחידה במזה''ת, אפשר לחוקק חוקים המכתיבים לאוכלוסיה מתי לאכול מה, מטעמי דת. אולי הפרמטר מזה''ת מסביר זאת?

    הגב לתגובה זו

    • למה איני יכול להתחתן עם שתי נשים?

      רמי, 03/04/08 15:22

      הסבר נא לי אדוני הדמוקרט המהולל,
      מדוע איני יכול להתחתן עם יותר מאישה אחת אם זה נעשה בהסכמה.
      האם, רחמנא ליצלן, יש כאן כפיה חילונית?????

      הגב לתגובה זו

      • אם אתה תימני זה אפשרי (ל''ת)

        ציון, 03/04/08 15:43

        הגב לתגובה זו

      • I sincerely doubt

        US, 03/04/08 15:59

        That you deserve one

        הגב לתגובה זו

      • לרמי''הגאון'' ! זו תקנה של רבנו גרשום לפני כ 950 שנה ולא מבית המשפט,

        כיום שראבי אלק, 03/04/08 20:07

        או חקיקה מאוחרת בימינו.

        הגב לתגובה זו

  • 9.

    זה לא שמאל ולא ימין - זה מי בנה את המדינה ומי לא

    ירמיהו, 03/04/08 14:49

    יש פה ריח של גזענות, אבל אני מבקש סליחה מראש. עד שנות ה-90 לא היתה בעיה. היה סטטוס קוו והדתיים והחילוניים למדו לשמור עליו יפה מאד. היום יש 3 בעיות מרכזיות שבעטין קרס הסטטוס קוו בכל תחומי החיים במירקם שבין דתיים לחילוניים:
    1. גל של חזרה בתשובה - החוזרים בתשובה הופכים קיצוניים ומנסים לתקן את כל העולם, רק הם לא למדו מהחכם באדם ''דרכיה דרכי נועם וכל נתיבותיה שלום''.
    2. הופעתה של ש''ס במחוזותינו- הספרדים הש''סניקים לא מספיק חכמים ולא מספי ממלכתיים כמו אחיהם האשכנזים מיהדות התורה. הם פרובוקטיביים וכמו אחינו החוזרים בתשובה ייכנסו לכל בית, לכל מטבח ולכל צלחת.
    3. העליה מרוסיה - דיללה את מס' היהודים הישראליים ובעטיה נפרצו גדרות רבים, כמו עסקים בשבת, חמץ בפסח ונסיעה ביום כיפור.

    הגב לתגובה זו

    • סעיף שלוש זה הבעיה (ל''ת)

      לב, 03/04/08 15:04

      הגב לתגובה זו

    • Exactly !!!l

      Meir, 04/04/08 00:22

      it is 100% correct. I think that the russians had too much of effect when they came . They didn't need to adjust, we adjusted to them. mentality !l

      הגב לתגובה זו

  • 8.

    ואח''כ יטען ברק שהשופטים נטולי פניות וענייניים

    אבי, 03/04/08 14:45

    כאשר פסק דין כמו זה, הנו חד משמעית בניגוד לכוונת המחוקק והפרשנות המעוותת של השופטת בולטת מכל שורה של אותו פסק דין מגוחך.
    צודק פרופ' פרידמן שמערכת המשפט (סליחה המשפח) חורגת מסמכותה ויש להעמידה במקומה.

    הגב לתגובה זו

    • ישר כח (ל''ת)

      ישר כח, 03/04/08 15:02

      הגב לתגובה זו

    • במיגוד לכוונת בהמחוקק? בכל מקרה אין לחוקק חוקי מגבילים בשם הדת ! (ל''ת)

      ס''ט ספרדי טרוד, 03/04/08 15:44

      הגב לתגובה זו

  • 7.

    כל הכבוד לבית המשפט

    המבין, 03/04/08 14:45

    הדבר היחיד שמגן עלינו ממדינת הלכה

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    כבוד שר הדתות

    אזרח בישראל, 03/04/08 14:45

    נראה לי שתגובת השר בעניין פסק הדין מוגזמת .
    שבת שלום.

    הגב לתגובה זו

    • התגובות בכלל לא מוגזמות (ל''ת)

      אזרח, 03/04/08 17:18

      הגב לתגובה זו

  • 5.

    ''רקה'' כותבים ב''ק'', לא ב-''כ''. (ל''ת)

    איתן, 03/04/08 14:43

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    הגיע הזמן! עוד צעד לכיוון המאה 21

    חילונית דתית, 03/04/08 14:40

    הגיע הזמן שיצאו לנו מהצלחת.
    כל אחד שיאכל מה שמתאים לו, מה שטעים לו ומה שנכון לו, על פי טעמו / דתו והשקפת עולמו.
    נמאס מהכפייה שהשתרשה והפכה ל''קונצנזוס''.
    אני רוצה לקנות לחם גם בפסח, ואין שום סיבה שאצטרך להתגנב ליפו כמו גנב בלילה. זכותי לאכול מה שבא לי לאכול כמו שזכותם של כולם - דתיים, חילוניים, ואנשי כל העמים והדתות לאכול מה שבא להם.

    מזל שעדיין יש בית משפט שפוי במדינה הזאת. גם זה כנראה לא להרבה זמן...

    הגב לתגובה זו

    • זה מה יש ואם לא נאה לך תשתי מצידי את הים של עזה (ל''ת)

      תגובה, 03/04/08 17:17

      הגב לתגובה זו

    • רפואה שלימה! (ל''ת)

      ., 03/04/08 17:22

      הגב לתגובה זו

  • 3.

    לצאת מהממשלה מיד !!! בעור חמץ בתוך ש''ס !!! (ל''ת)

    די לצביעות !!!, 03/04/08 14:33

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    מדוע לא לכבד את ההסטוריה של עם ישראל וחגיו ???

    פקק תנועה, 03/04/08 14:26

    בית המישפט לא מכבד גם את מישפחות הקורבנות של האלימות שפושה בחברה הישראלית חג הפסח וההסטוריה שלו עלו לנו ולעם ישראל במאמצים רבים למי שיודע וזוכר ממקורות שונים

    הגב לתגובה זו

    • לא לכולם

      לשופטים, 03/04/08 15:04

      אבדה הדרך
      ואם אין דרך ברורה אין היסטוריה

      הגב לתגובה זו

  • 1.

    מערכת המשפח של חבר מביא חבר של השמאל העמלקי (ל''ת)

    לבער אותם, 03/04/08 14:22

    הגב לתגובה זו

    • אתה שייך לאל קעידה? (ל''ת)

      דרור 888, 03/04/08 15:14

      הגב לתגובה זו

      • אכן אלקעידה בעברית הבסיס ואתה? (ל''ת)

        אבי, 03/04/08 15:43

        הגב לתגובה זו