• 90.

    עדיין יותר מביך להיות שוטר/ת במשטרת ישראל

    ומה אתם משתפים, 06/04/08 21:32

    באיזו זכות לעזאזל הם מדליפים את פרטיה? בביצה הישראלית הקטנה להגיד רופאת משפחה ועור מהדרום זה כמו להגיד את שמה. אני רוצה לראות שידליפו את התיקים הרפואיים של השוטרים שעוסקים בתיק הזה - מעניין איך הם ירגישו

    הגב לתגובה זו

  • 89.

    תודה למפקדי במישטרת ישראל בזחותם יש לי 20 אלף בחודש (ל''ת)

    זונה בלילה, 05/04/08 01:30

    הגב לתגובה זו

  • 88.

    למה השוטרים לא עצרים קודם את הקולאגות שעובדות בזונות בתחנה+ניידת (ל''ת)

    אינסטלתור, 05/04/08 01:24

    הגב לתגובה זו

  • 87.

    ''לקצין הבכיר'' למה אצוב לך כי מקבלת 15 אלף ש''ח לחודש ואתה פחות? (ל''ת)

    המפקד, 05/04/08 01:20

    הגב לתגובה זו

  • 86.

    לשוטרים:תפסיקו לעשות קותרת בשי אחרת אני הפרסם שמות של לקוחות השוטרי (ל''ת)

    רופאה+זונה, 05/04/08 01:16

    הגב לתגובה זו

  • 85.

    זה באמת מוזר שהרופאת עור של בעלי מקבלת אותו ערב ערב עד שעה 2300 ...

    הילה, 03/04/08 16:57

    והוא תמיד חוזר עם וזלין בכל מיני מקומות.

    הגב לתגובה זו

  • 84.

    מותר להיות רשום במשרד הבריאות וגם במשטרה.

    ד''ר טיבי, 03/04/08 16:50

    אני רשום גם במישטרה , גם במשרד הבריאות , גם במשרד הפנים ,
    גם בשב''כ , גם בועדת המעקב , גם במפלגה וגם בחיזבאללה.
    זה לא פשע.
    אגב , נטפלים אליה מסיבות גזעניות.

    הגב לתגובה זו

  • 83.

    אסור לשדל לזנות , אבל לשדל לאנטיביוטיקה , מותר ? (ל''ת)

    ברטה, 03/04/08 16:47

    הגב לתגובה זו

  • 82.

    מסירותה ופעילותה לקירוב לבבות ולבריאות גלובלית...

    יולי תכולת העין, 03/04/08 16:31

    ...מזכים אותה , לעניות דעתי , במועמדות לפרס ישראל בשנת ה60 למדינה.
    כפי שגרסתי בעניינו של הפרופסור שטרנהאל ובעניין הצייר גרשוני ,אסור לו לאדם שיהיה שקוע אך ורק בד' אמותיו המקצועיות , אלא ראוי לו לאיש איכותי לעסוק בעניינים שעניינם חברתי וציבורי ויפעיל את כישוריו וכשרונותיו למען הרבות שמחה בסביבתו ללא הבדל דת גזע או מין.

    תרומתה לפיתוח כלכלת שוק , השפעת הידע שהרעיפה על איכות החיים בסביבתה הקרובה והרחוקה מזכות אותה , ואפילו יותר מאשר את הפרופ' שטרנהאל, מיודענו, בפרס היוקרתי.

    הגב לתגובה זו

    • גדול , אהבתי (ל''ת)

      רוני, 04/04/08 05:29

      הגב לתגובה זו

  • 81.

    כמו מחזה של חנוך לוין , רק בלי הלוזר. (ל''ת)

    עדנה מאזיא, 03/04/08 16:18

    הגב לתגובה זו

  • 80.

    אני מכיר אותה מ''רופאים בלי גבולות'' ומ''עדאללה''.

    תיאודור, 03/04/08 16:12

    תמיד עשתה רושם של אחת שיודעת יותר ממה שהיא מספרת...
    חשבנו שהיא מהשב''כ.

    הגב לתגובה זו

  • 79.

    אשה אינטילגנטית. היתה ב''ארבע אמהות'' כמתנדבת.

    פרנקנטהאל, 03/04/08 16:05

    שמחתי להכירה אישית.
    זה היה לפני כמה שנים טובות , אבל אנחנו שומרים על קשר.

    הגב לתגובה זו

  • 78.

    אני בטוח שהיא היתה שם במקרה. רק כדי לקרוא את האימייל שלה.

    יגאל כהן, 03/04/08 15:48

    גם לי זה קרה פעם ב''שלוותה'' שחשבו שאני רופאה שעובדת במשהו מלוכלך ומקבלת שוחד ואתנן מקבלנים ועסקנים פוליטיים.
    בסוף הכל הסתדר כשראו שאני שייך ונתנו לי כדור הרגעה.

    הגב לתגובה זו

  • 77.

    לחברת ''כביש 6'' יש יעוץ משפטי ורישומים מסודרים.

    אליהו פודמניצקי, 03/04/08 15:39

    אין אצלנו הפקרות.

    הגב לתגובה זו

    • מה זה שייך ? מה אתה קופץ ?

      לבאייב, 03/04/08 16:16

      מישהו אמר שהיא עבדה בכביש 6 ?

      הגב לתגובה זו

  • 76.

    שערוריה. אין סוף להפקרות.

    שלמה בניזרי, 03/04/08 15:35

    אגב , מצאו אצלה רשימת לקוחות ?
    נמאס לי שנטפלים אלי.

    הגב לתגובה זו

  • 75.

    היא רופאת משפחה ? (ל''ת)

    חמולת אגבריה, 03/04/08 15:28

    הגב לתגובה זו

  • 74.

    אני מקווה שלא מצאו אצלה פינקסים , ושמורידים לה מס בריאות כנדרש בחוק (ל''ת)

    בר און, 03/04/08 15:26

    הגב לתגובה זו

  • 73.

    אני לא מבינה איך רופאה יכולה להתנהג כאילו היתה פושעת.

    תמי ובעז יונה, 03/04/08 15:09

    מחריד.
    ועוד בתוך דירה רשומה בטאבו.

    הגב לתגובה זו

  • 72.

    מצאו גם שתייה חריפה ? (ל''ת)

    נתן ז, 03/04/08 14:49

    הגב לתגובה זו

  • 71.

    במקומות כאלה , אני מסיים תמיד את ענייני מהר ויוצא בריצה...

    אורי וייס, 03/04/08 14:43

    אני כבר מתקלח בבית .

    הגב לתגובה זו

    • מתי ? כשהרופאה הולכת ?

      מתעניינת, 03/04/08 16:41

      יש לך עוד בעיות שכדאי לך לשתף אותנו בהן ?

      הגב לתגובה זו

  • 70.

    כשד''ר חבש , אללה ירחמו , היה עדיין בחיים - הוא ידע להיזהר מהמשטרה.

    זחאלקה, 03/04/08 13:57

    היה מקיים מגעים , אפילו עם אבו-עמאר , אבל , יעני , בשקט ובלי משטרה בכלל.
    מספיק שומרי ראש.

    הגב לתגובה זו

  • 69.

    בקרוב מחקר : מדוע חיילים ישראלים לא הולכים לזונות ולא לפלסטיניות.

    טלי ניצן, 03/04/08 13:53

    מתקיימים מגעים עם הגב' עדנה לומסקי -פדר כדי ללטש את הניסוחים הסופיים , ע''מ שיהיו מוסכמים גם על ועדת זכויות האדם של האו''מ , על ''בצלם'' ועל הפרופ' המכובדים ה' חיים בראשית , סטיבן רוז ,נועם חומסקי , אילן פאפה ועורך הדין מחובר.
    הגב' מרי רובינסון , הנשיא לשעבר מר ג'ימי קרטר ומר קן ליוינגסטון הסכימו לכתוב הקדמה שתוקדש לתנועת הסרבנים.

    הגב לתגובה זו

  • 68.

    יש הנחות לפרסונל , וקבלה ללא טופס 17.

    ד''ר חורש, 03/04/08 13:46

    בתנאי שבמכתב השחרור נכתב שהתהליך איננו אלקטיבי.

    הגב לתגובה זו

  • 67.

    לא צריך להיות רופאה כדי לאהוב את הפרוצדורה. (ל''ת)

    איה, 03/04/08 13:42

    הגב לתגובה זו

  • 66.

    במסגד , משטרה אף פם לא נכנסת. זה הכי בתוח. (ל''ת)

    אליאס שאקור, 03/04/08 12:51

    הגב לתגובה זו

  • 65.

    מי אמר שלרופאים אסור ללכת למקומות כאלה בשביל להתפלל ?

    ד''ר אסאד, 03/04/08 12:48

    היה שם שטיח בשביל תפילה וגם מים לרחוץ רגליים וידיים.
    מה עושה בכלל משטרה במקום קדוש ?

    הגב לתגובה זו

  • 64.

    החווה של זלמן אלפרון זה בכלל בגבעת שמואל.

    יעקב, 03/04/08 12:32

    זה לא באחריות של משטרת זבולון.

    הגב לתגובה זו

  • 63.

    אם הייתי יכול גם הייתי עובד לפרנסה

    נהג, 03/04/08 12:30

    מה צריך לעשות נהג מקצועי ששללו ממנו את הרשיון בגלל נקודות
    חבל שאני לא יכול לעבוד בזנות

    הגב לתגובה זו

    • אתה נהגת על אוטומטי ? כי יש לי רעיון. (ל''ת)

      רני, 03/04/08 12:55

      הגב לתגובה זו

    • ומה שלום הגיברת ? (ל''ת)

      שרה, 03/04/08 13:03

      הגב לתגובה זו

  • 62.

    דודה עדה בכלל גרה באיטליה והרמיזות שלכם מקוממות. (ל''ת)

    הירשזון, 03/04/08 12:23

    הגב לתגובה זו

  • 61.

    אם היא סגורה בשבת , אין פה בעייה הלכתית. (ל''ת)

    אויערבאך, 03/04/08 12:21

    הגב לתגובה זו

  • 60.

    השתגעתי להיראות במקום נורא כזה ?

    גלזר, 03/04/08 12:19

    אני מזמין רופאות ואחיות לביקור בית.
    זה הרבה יותר דיסקרטי , נקי ומקובל בחוגים חברתיים מכובדים.

    הגב לתגובה זו

    • הכי טוב זה בנמיביה. שם זה בזול ורופאות עור יודעות להשאר בריאות.

      רני, 03/04/08 12:54

      גם באיי מארשאל , אבל שם יש כל מיני אנשים שמציצים ונותנים ציונים על ביצועים.
      זה מביך.

      הגב לתגובה זו

      • זה קרה לי גם בהוואנה.

        ניצן האזניון, 03/04/08 15:20

        באסה.
        ...התלבשתי וביקשתי מהרופא שהיה איתי , ד''ר חמון אל פוארקו שירשום לי אקאמול , יעני , שלא ידעו....
        זה לא עזר.

        למחרת הייתי צריך לעשות את זה עוד פעם עם ראול ופידל בתור צופים.

        במסגרת מאמצי לשחרור אינגריד בטאנקור קרה לי דבר מביך יותר עם הוגו צ'אבס , אבל על זה בפעם אחרת...

        הגב לתגובה זו

  • 59.

    נערה עובדת אמרה בטלויזיה .שרובם של

    פקק תנועה, 03/04/08 12:18

    הקליינטים שלה. מורכבים מרופאים ופסכיאטרים ופסיכולוגים.ו לאור מצבו ומצבה הקשה של החברה הישראלית. ועם ישראל. אן פלא או בקיצור. אים מליון איש עוסקים בדבר. זה ולא רק על ידי הליכה לנערה עובדת. אלה גם בדרכים אחרות. אז זה ברור שזו תרבות הסקס הסמים והרוקנרול .

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    העבודה הזו מצאה חן בעניה (ל''ת)

    פקק תנועה, 03/04/08 12:11

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    אז מה הקשר בינה לבין פרופסור שטרנהאל ? מה זה שייך ? (ל''ת)

    לא מבין, 03/04/08 11:49

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    עורכות דין שהן זונות ? לא שמעתי על כזה דבר שערורייתי. (ל''ת)

    טליה ששון, 03/04/08 11:48

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    זה עברה קלה. חסר לה שתתפס נוסעת 110 בכביש מס'' 1.

    רס''ב אפי, 03/04/08 11:47

    ותפריע למפכ''ל לעקוף ב180 קמ''ש.
    על זה היא כבר תשלם ביוקר.

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    כסף קל קיים רק בסרטים בפנטזיות ולעיתים גם (ל''ת)

    בעולם, 03/04/08 11:45

    הגב לתגובה זו

    • גם בקבלנות יש כסף קל והכי הרבה יש בהפרטות. (ל''ת)

      עוזי, 03/04/08 13:05

      הגב לתגובה זו

  • 53.

    אמרו לי שזה קופת חולים שם. בגלל זה באתי - לקחת מספר. (ל''ת)

    ישורון, 03/04/08 11:43

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    היא לא עובדת אצלי. אתם סתם אומרים. (ל''ת)

    אברהים סרסור, 03/04/08 11:42

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    די להשמצות. אני נכנסתי לשם רק כדי לשאול משהו... (ל''ת)

    ניסו שחם, 03/04/08 11:39

    הגב לתגובה זו

    • לא מאמינים לאף מילה שלך , אבל ב''התנתקות'' עשית עבודה טובה.

      שפוי, 03/04/08 12:14

      כל הכבוד לך ולשוטריך האמיצים והרגישים.

      הגב לתגובה זו

  • 50.

    i think she like ............ (ל''ת)

    miki, 03/04/08 11:29

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    אני כתבתי עליה שיר. האהבה אינה נחלת הצעירים בלבד. (ל''ת)

    אהרון שבתאי, 03/04/08 11:26

    הגב לתגובה זו

    • זה השיר עם הסוסה ? שיר נפלא.

      שירה, 03/04/08 12:11

      חשבתי שהוא על מישהי שמתה כבר...

      הגב לתגובה זו

  • 48.

    רופאה בתפקיד

    עמי, 03/04/08 10:53

    מה הפלא ? אולי טיפלה בלקוחות עם חוסר אונות .

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    זה בגלל בלשר

    א, 03/04/08 10:37

    יו''ר ההסתדרות הרפואית אחראי לבוררות כושלת בין האוצר לרופאים המתקיימת מזה שמונה שנים. כך הפכו להם חלק מהרופאים לזונות של חברות התרופות, וחלק אחר למשלימי הכנסה בקריית ים.

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    נשמע כמו ''השלמת הכנסה''

    דוקטור צ'יפס, 03/04/08 10:35

    תדע כל חכי''ת עבריה ופמניסטית שתויה - הזנות מקצוע עתיק וישאר כך גם בעתיד.
    לא נעים להגיד אבל ישנן כאלה שקיבלו חריץ ועשו ממנו קופה, גם כהשלמת הכנסה.

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    ראוי לכל אדם בוגר ואחראי שיהיה לו תחום תחביבי בו יעסוק...

    שולה א, 03/04/08 10:31

    תרבות שעות הפנאי איננה נחלתם של בני הגיל הראשון והשני בלבד.
    זכותם של אנשים בני הגיל השלישי לעסוק בתחביבים ללא מורא וללא לחץ חברתי.

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    ולאף אחד, לא בא הרעיון

    נח, 03/04/08 09:43

    שזו יכולה להיות גם מחלה?אולי מישהוא בכל זאת שמע ,את המילה נימפומניה?זה חולי כמו כל מחלת נפש אחרת!!!
    ואין מקום ,להיות ציני !גם רופא(ה)יכולים לחלות בכל מחלה,כמו יתר ה- (א)נשים.

    הגב לתגובה זו

    • אין דבר כזה בכלל

      צנצנת, 03/04/08 14:05

      ואם אמצא אהיה מאושר עלי אדמה

      הגב לתגובה זו

    • נח-אתה חולה בטפשות! לכל אשה יש זכות לחיות כרצונה ואין לה שום מחלה!

      רופא, 04/04/08 18:30

      בבקשה לפרסם

      הגב לתגובה זו

      • ל 44 רופא

        נח, 06/04/08 01:12

        לפי כשר הביטאוי שלך .או שאתה החולה שבו היא מטפלת ,או אתה סתם הקליינט שלה.בשני המקרים לא לא צריך להתביש. זה קצת לא הוגן לנצל חברה למקצוע הרפואה
        ואם אתה באמת רופא ,אז חבל שהוריך הוציאו עליך כסף בחינם,כי הרבה לא למדת!

        הגב לתגובה זו

        • נח-כושר הביטוי שלך מלא שגיאות כתיב והרבה טיפשות! (ל''ת)

          סטודנט, 06/04/08 04:35

          הגב לתגובה זו

  • 43.

    למה עוצרים אותן? (ל''ת)

    ?, 03/04/08 09:36

    הגב לתגובה זו

    • מה אתה רוצה ? מכות ? שישימו להם סטירות ומכות יבשות ?

      ג'וליאנו מר, 03/04/08 13:07

      אולי שיבואו עליהם עם סוסים ויהרסו להם את הבית וישברו להם עצמות עם אלות ?

      הגב לתגובה זו

      • אידיוט! הלוואי שיתנו לך מכות וסטירות! אין שום היגיון לעצור זונות! (ל''ת)

        הבז לך ולשוטרים, 06/04/08 02:41

        הגב לתגובה זו

  • 42.

    זה מה ששוטרים עושים כיום? חותרים למגע בבתי בושת? (ל''ת)

    בושה., 03/04/08 09:34

    הגב לתגובה זו

    • קיום מגעים עם הפלסטינים - הכרחי לתהליך השלום. (ל''ת)

      זהבה, 03/04/08 13:43

      הגב לתגובה זו

  • 41.

    אין חוק נגד זנות אז למה עוצרים אותה?

    קוסם, 03/04/08 09:32

    אולי עכשיו שתדע האפס הזו גלאון מדוע צריך למסד את הזנות ושבכלל הזונות אינן קשורות לסחר בנשים.

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    שמעתי גם על פוליטיקאים שעוסקים בזנות

    מזרחן, 03/04/08 09:04

    קשה להאמין.

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    פעם רופאה - תמיד רופאה (ל''ת)

    GAD, 03/04/08 08:58

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    רופאה רוה''מ שוטר עו''ד שופט ''ביום''

    סתם, 03/04/08 08:54

    ומה עושים כל גדולי האומה המשכילים בלילה? רק שלא היתפרסמו או שמרחו וד''ל

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    בטח רופאה רוסיה - להם יש נטיה להשיג כסף קל (ל''ת)

    בלי להתאמץ, 03/04/08 08:41

    הגב לתגובה זו

    • תתבייש. בעצם, אני מתבייש בשכמוך (ל''ת)

      פרופסור קתרוס, 03/04/08 10:37

      הגב לתגובה זו

    • שטויות. יש המון זונות שלא יודעות רוסית בכלל , אבל מוכנות ללמוד...

      האסיר מאזבקן, 03/04/08 13:10

      אבל הלקוחות בד''כ מדברים ערבית או עברית עם ''ח''' ו''ע''...

      הגב לתגובה זו

  • 36.

    יכלה למצוא תוספת הכנסה בניקוי בתים - אבל מחפשת כסף קל

    לא יותר מזה, 03/04/08 08:32

    לא משה רופאה או לא. אם לא היתה לה נשמה זנותית היתה מחפשת אלטרנטיבה אחרת. להיות זונה זה אופי. לא כל אחת מסוגלת גם עם תמות מרעב.

    הגב לתגובה זו

    • להיות טיפש או טיפשה כמוך, זה פשוט מוח רקוב!

      פמיניסטית, 06/04/08 04:42

      מה פתאם שתגיד/י למישהי איך להתפרנס? לשם מה ההתערבות המטופשת הזאת בחיי אחרים?
      אין לך כבר על מה לחשוב???

      הגב לתגובה זו

  • 35.

    זונה זה לא מיקצוע - זונה זה אופי (ל''ת)

    ש. כ., 03/04/08 08:31

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    היא שיחקה עם הלקוחות ברופאה וחולה? (ל''ת)

    הלימור, 03/04/08 08:20

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    מגיב 28,30 כנראה מאותו ה-''מין'' רק ממין זכר (ל''ת)

    אחרת אין להבין, 03/04/08 08:12

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    עד כמה שידוע לי

    מרק, 03/04/08 08:09

    העיסוק בזנות הוא חוקי במדינת ישראל. לאומת זאת הסרסרות אסורה. ומה אני קורא? הזונות נעצרו , על הסרסורים אף מילה. כלומר את את מי שלא עובר על החוק עוצרים ואת מי שעובר לא. איך לקרוא לזה? מדינת משטרה? מדינת חלם? לא , זה סתם מדינת ישראל.

    הגב לתגובה זו

    • אסור לעסוק בזנות בתוך בית

      יעל, 03/04/08 12:00

      מותר בצידי הכביש. לא בתוך בית.

      הגב לתגובה זו

      • גם בסוכת אבלים אפשר , ולמסגדים המשטרה אף פעם לא נכנסת. (ל''ת)

        טלי, 03/04/08 12:31

        הגב לתגובה זו

  • 31.

    אם מליון ישראלים הולכים לזונה פעם

    הסרסור, 03/04/08 08:04

    בחודש (נכתב בעבר בעיתון ישראלי מכובד)אז מה הסיכוי באחוזים שהשוטר או השופט שמטפלים בנושא הפלילי היו בבדיקה אצל
    הרופאה-זונה שלא לצורך רפואי???
    1 לכמה מעניין,
    יש מצב שנדע את הסבירות???
    אם הסבירות גבוהה מה יהיה???
    ואם הסבירות נמוכה אז לאן נעלמו 12המליונים שמבקרים כל שנה את הרופאות הנ''ל???
    בתור סרסור כדאי לדעת אם הביזנעס משתלם אם לא ניפשוט לכולם את הרגליים!!!
    והיידה לעבודה...

    הגב לתגובה זו

    • בתור חברה פרטית שאיננה נסחרת בבורסה - אינני חייב בדווחים.

      אברהים סרסור, 03/04/08 14:16

      שאלות בנושאים סטוטוריים ומדיניותי הפיסקאלית - נא לפנות לעדאללה ולצבי ריש.

      הגב לתגובה זו

  • 30.

    למה חשוב לכם לזלל בהחלטות שלה??????????????????????????????????????

    מלאך, 03/04/08 08:01

    העיקר שרצים לספר לכל העולם,
    מוזר שלא העניקו צל''ש לשוטר שחשף אותה.

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    מילא עורכות דין אבל רופא ? (ל''ת)

    קרל, 03/04/08 07:57

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    ככה זה נראה על הפנים,ה' יעזור לנו. (ל''ת)

    השכלה גבוהה, 03/04/08 07:49

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    מי אותה הכשיר? ''לחגוג'' בפריפריה ובכל ובעיר (ל''ת)

    דיקן הפקולטה, 03/04/08 07:48

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    למה חשוב לכם לזלל בהחלטות שלה??????????????????????????????????????

    מלאך, 03/04/08 07:46

    העיקר שרצים לספר לכל העולם,
    מוזר שלא העניקו צל''ש לשוטר שחשף אותה.

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    עצוב אבל מה הקשר

    tova, 03/04/08 07:33

    יכול להיות שכאשת מקצוע היא מעולה. מה שהיא עושה ביתרת יומה זו בחירה שלה.

    הגב לתגובה זו

    • אין קשר?!

      חיה, 03/04/08 08:02

      אני לא הייתי רוצה שרופאה כזו תטפל בי או בקרובים לי.
      משהו דפוק באישיות שלה. אי אפשר להפריד התנהלות של בן אדם כדי להתייחס לכל חלק בנפרד. אדם אינו מכונה. הןא אישיות מגובשת המקרינה לכל תחום ועניין.אולי היא לא הצליחה להתפרנס מרפואה כי היא גרועה?

      הגב לתגובה זו

  • 24.

    זונה עם תואר אקדמי -לשיא גינס ממש לגטימי (ל''ת)

    פרופסורית חסרה, 03/04/08 07:26

    הגב לתגובה זו

    • לא חסרות נפקות בין 120 ש''בהיכל הירושלמי'' יש גם כהלו (ל''ת)

      ברישניקוב יבגני, 03/04/08 08:09

      הגב לתגובה זו

    • אידיוטים כמוך לצערי לא חסרים! מה ההתערבות המטופשת בחיים הפרטיים? (ל''ת)

      שונאי טימטום, 06/04/08 22:00

      הגב לתגובה זו

  • 23.

    שיתפסו את הלקוחות נראה אותם -בלעדיהם לא יהיו זונות (ל''ת)

    יופיטר, 03/04/08 07:06

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    יומית של כ-3000 ש''ח הכנסה לא רעה כלל (ל''ת)

    א.ש, 03/04/08 07:04

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    בבית הנבחרים יש את המיטב וכולן ממין זכר (ל''ת)

    יקי, 03/04/08 07:01

    הגב לתגובה זו

    • מספיק עם השוביניזם. רק על גברים אתה חושב. (ל''ת)

      שלי, 03/04/08 14:45

      הגב לתגובה זו

  • 20.

    מה הפלא

    שלום, 03/04/08 06:59

    הרי ידוע שכל הסדוטנדים להשכלה גבוהה זו הדרך כדי לממן את שכר הלימודים שלהן . אז מה הפלא שהן יחזרו למקצוע העתיק

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    נו באמת!!!

    כאן, 03/04/08 06:52

    ממש גאונים! איזה משפת חזק ''שעלה החשד כי מתקיימת בהם תעשיית זנות''. איך עליתם על זה? חשדתם? כבוד!

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    זנות מותרת בחלל ? הרי אין אסור על זנות

    חמי, 03/04/08 06:44

    למי זה מפריע כל זמן שאין סחר

    הגב לתגובה זו

    • בחלל זה מותר אבל קצת צפוף ואי אפשר להתקלח אחרי.

      טרשקובה, 03/04/08 12:36

      חוץ מזה שהכל משפריץ ומרחף ככה סתם באמצע התא.
      לקוסמונאוטים הרוסים זה לא הפריע , אבל האמריקאים יותר רגישים ללכלוך...

      הגב לתגובה זו

  • 17.

    הרופאה לא עסקה בזנות זה היה לשם

    הריאליסט, 03/04/08 05:49

    מחקר רפואי מחד, ומאבת המקצוע
    מאידך, גם מחקר רפואי וגם הנאה

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    רפואה שלמה לרופאה (ל''ת)

    אשמדאי, 03/04/08 05:21

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    אולי רצתה second opinion? (ל''ת)

    גיל רונן, 03/04/08 04:59

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    אח איזה משטרה. איזה גיבורים!

    אחד העם, 03/04/08 04:48

    גיבורים על חלשים. לכו על העבריינים הכבדים אם אתם כאלו גיבורים. מתי יבוא כבר מפכ''ל או שר שיחזק את המשטרה? אנחנו משלמים די והותר מיסים כדי להיות זבאים למשטרה טובה

    הגב לתגובה זו

    • כי זאת המשטרה שלנו

      דפוקים, 03/04/08 07:45

      חכמים על חלשים

      הגב לתגובה זו

  • 13.

    למה בעצם עוצרים זונות?

    אאא, 03/04/08 02:57

    למי זה מפריע?

    הגב לתגובה זו

    • כי מפושעים אמיתיים השוטרים פוחדים (ל''ת)

      הבנת?, 03/04/08 07:08

      הגב לתגובה זו

      • הם צריכים להראות לכולם שהם ''עובדים'' ולא רק משחקים שש-בש

        רועי, 03/04/08 11:07

        אוכלים סופגניות, מגרבצים, תוקעים גרעפס ומחטטים באף.

        הגב לתגובה זו

    • גם אני שאלתי את אותה שאלה.

      מלאך פחימה, 03/04/08 12:08

      בג'נין למשל , שזה בשטחי מדינת פלסטין , זונות מסתובבות חופשי ואפילו עובדות בסוכות אבלים.
      המדינה הציונית הזמנית, היא מדינה חשוכה שמתעללת בנשים ובבני מיעוטים.

      הגב לתגובה זו

    • זהו , שעוצרים רק ספרדיות בגלל אפליה.

      ישורון, 03/04/08 12:37

      המיעוט הצלבני הלבן , משתמש , מנצל וזורק לכלבים.

      הגב לתגובה זו

  • 12.

    רופאה עוד לא ניסיתי (ל''ת)

    מושל ניו יורק, 03/04/08 02:54

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    לשוטרים השוטים! תנו לה להיות היכן שהיא רוצה! ישראל מדינה דמוקרטית!

    אזרחים(ות), 03/04/08 02:48

    או שאנו טועים? כי רק לאידיוטים גמורים מפריע שמישהי רוצה להיות בבית בושת מרצונה החופשי!

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    עזבו אותה היא כנראה אוהבת את זה..

    די לחלמאות, 03/04/08 02:43

    הגברת גם אוהבת פלאפל עם הרבה טחינה וחריף..
    אז מה.. תעצרו אותה ..?
    מי שעושה את מה שהוא/היא אוהב/ת, ואינו מזיק לאחר
    (אולי להיפך..)
    מה לכם כי תרדפו אותו..?

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    הכנסה צדדית

    איסי, 03/04/08 02:34

    הכנסה צדדית תרתי משמע

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    ''קצין בכיר'' מי צריך לדעת את דעתך העלובה

    אלעד, 03/04/08 02:31

    עצוב או לא עצוב ,אף אחד לא שאל אותך ..גם אותי לא שאלו אבל אני חושב שהמקצוע שלך יותר גרוע יותר גרוע מזונה.

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    למי הם הפריעו? לכו טפלו בפשע המאורגן, אם כבר

    קחי אותי שרון, 03/04/08 02:21

    אבל לא - כאן אתם חסרי אונים, ואולי גם מפחדים. גיבורים על חלשים. פחחח

    הגב לתגובה זו

    • נכון. זאת מישטרת ישראל (ל''ת)

      מממ, 03/04/08 07:47

      הגב לתגובה זו

  • 6.

    מדוע המשטרה המטופשת עוצרת זונות במקום לעצור סוחרי נשים?

    שונאי טימטום, 03/04/08 02:19

    למי זה מפריע שהרופאה או כל אשה אחרת מתעסקת בזנות מרצונה החופשי??? מה הצביעות המטופשת הזאת? למשטרה כבר אין את מי לעצור? מה עם סוחרי נשים, תוקפי קשישים וסרסורים?
    רק אידיוטים יתנגדו לתגובתי!
    בבקשה לפרסם!

    הגב לתגובה זו

    • תראו את התגובות נגד המשטרה העלובה (ל''ת)

      חכם גדול הג'מאל, 03/04/08 07:48

      הגב לתגובה זו

    • אנחנו בדרך לכוון ערב הסעודית או אירן (ל''ת)

      סתם אחד, 03/04/08 15:59

      הגב לתגובה זו

  • 5.

    מדוע לפגוע בזונות?!? הן קלות לתפיסה? תפסו הסרסורים ולכלא!!! (ל''ת)

    והסרסורים, 03/04/08 02:14

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    אז מה רופאה

    עו''דזונ, 03/04/08 02:05

    במדינת ישראל אין חוק נגד זנות. יש חוק נגד החזקת מקום לשם זנות ונגד סרסרות.
    תפסיקו להטריד אותה.
    רופאות ועו''ד ונשים בכלל פונות לזנות בגלל שהממימסד שודד את כולם במדיניות הכלכלית שלו.

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    תעודת עניות לחברה ולרשויות הרווחה

    רפי, 03/04/08 02:01

    אנני יודע מה מצבה הנפשי של האישה הזו אבל בחברה מתוקנת אסור היה לה או לכל אישה אחרת להגיע למצב זה כדי'' להשלים הכנסה''

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    מדוע המישטרה פועלת נגד הזנות ?

    שפוי, 03/04/08 02:01

    בכל העולם זה קיים ....זנות זה המקצוע העתיק ביותר .....מה אנחנו במדינת איסלם ?! נשים רוצות לעסוק בזנות זה זכותן !!! מדוע אנחנו טומנים את הראש בחול ....לפי נתונים סטאטיסטים 1000000 (מיליון ) איש בישראל הולכים לזונות כל שנה !! זאת אומרת שיש צרכים !!! ורק במדינות חשוכות מונעים את המקצוע הזה !!! בהולנד בלגיה אוסטריה גרמניה הונגריה וכו מבינים את צורך האדם !! וכל עוד זה לא נעשה בכפיה זה בסדר וזה חוקי !!!! מה יעשה גבר שאוהב את אישתו ויש לה בעיה בקיום יחסי מין ??? מה יעשה גבר שאין ביכולתו למצא אישה ?? לגבר יש צרכים !!! מי לא מבין את זה ??!!!

    הגב לתגובה זו

    • כי בשאר המגזרים המשטרה נכשלה (ל''ת)

      זה למה, 03/04/08 06:49

      הגב לתגובה זו

    • הידעת?

      שלומית, 03/04/08 08:37

      אחוז ההתאבדויות הכי גבוה הוא אצל זונות.
      זונה נאנסת בממוצע 6 פעמים בשנה.(אשה שנאנסת פעם בחיים זה זוועתי, אז 6 פעמים בשנה זה...מפלצתי או גרוע מכך).
      הן חוות השפלות מילוליות, פיסיות, רגשיות.
      אין זונה שעובדת מרצונה. אף אשה לא חולמת בילדותה להיות זונה. אלה הן נשים או שסחרו בהן או נשים שעברו התעללות מינית קשה מאד בילדותן והן כאילו מגיעות מרצונן. אז זה לא בדיוק רצון זה נובע מבעיה רגשית ונפשית קשה.
      הרופאה הזאת לא נהנית מזה, שום אשה לא נהנית מזה כולל נשים המוגדרות נימפומניות שזו מחלה נפשית הקשורה למה שמכונה הפרעות אישייות(לא מלשון אישי, פרטי אלא מלשון אישיותי).
      על פי המחקרים, איו זונה שלא השתמשה בסמים, לרוב הסרסור או חברה זונה ותיקה נותנים לה בהתחלה כדי להקהות את החושים, לטשטש את ההרגשה המגעילה והנוראית, כי גם שזה ''מרצון'' אח''כ יש תחושה נוראית, על פי דיווחן ההרגשה כמי שנאנסה. אז מתחילים עם סמים כדי לא להרגיש ואז מתמכרים והכסף לא רק הולך לסרסור אלא גם לסמים.
      סיפרה לי נערת ליווי שעובדת עצמאית בבתי מלון ומרוויחה הון תועפות, שהרבה כסף בסוף לא נשאר כי הרבה הולך על סמים ואלכוהול. שאלתי אותה:למה סמים ואלכוהול? היא ענתה לי: אני כמו השיכור בנסיך הקטן: שותה בשביל לשכוח את חרפת השתיה.
      היא אמרה לי: את יכולה לתאר לעצמך שכל מיני אנשים זרים עושים בגופך כבשלהם? את יכולה לדמיין לעצמך שאחרי שהוא נעלם מחייך את נשארת עם ההפרשות שלו עלייך, הריחות שלו בכל פינה וחור בגופך? אז נכון שהוא משלם לי אבל הגוף והנפש סובלים ולהם אין מחיר....
      בכל מקרה, ליבי ליבי על אותן נשים המגיעות למצב הזה.

      הגב לתגובה זו

      • לשלומית: מישהו עשה לך שטיפת מוח

        קוסם, 03/04/08 09:45

        כל הנתונים שהבאת מצוצים מהאצבע ונועדו להפחדה על מנת להשיג הישגים תועלתיים ופוליטים. נראה שיש לך חסך ביחסים מינים תקינים אם זו השקפת עולמך.
        מישהו במדינה הזו, כנראה מתוך 100 החמורים שבאורווה הרעיל לך את המוח. רובם לא נאנסות ולא סמים ולא אלימות אלו הסיבות. המחסור הכלכלי הוא הגורם מספר אחד. ודרך אגב, דוקא זונה אם וכאשר נאנסת היא נפגעת פחות מתוך היותה מורגלת ביחסי מין אקראיים מאשר בחורה תמימה הנופלת קרבן. לזונה אונס הוא אובדן הכנסה לאישה אחרת זו צלקת נפשית.
        וכל החרטה על נערת הליווי זה בלוף אחד גדול. זה בדיוק כמו לעשות סקס בבית אבל רק אם מישהו אחר.

        הגב לתגובה זו

        • צריך לשטוף. אחרת יכול להיות פפילומה. הכי טוב זה ''אינטימה''. (ל''ת)

          ד''ר א טיבי, 03/04/08 12:57

          הגב לתגובה זו

      • מיידלה, רואים שלא היית אף פעם במכון

        סתם אחד, 03/04/08 15:55

        תשאלי עובדת במכון בריאות אם היא מעדיפה תמורת 100 שקל לעשות מסג חצי שעה, או לקיים יחסים במקום זה. 99% יעדיפו לקיים יחסים ולא לעשות מסג, למרות שמסג זו עבודה כמו אחות בקופת חולים, רק עם שכר הרבה יותר גבוה. אלהים נתן לנשים יתרון, וחלק בוחרות לעשות מזה בית חרושת.

        הגב לתגובה זו

    • איגן. אז למה שאדוני לא יגור בבודפשט ? (ל''ת)

      בלה פרנצוורוש, 03/04/08 12:09

      הגב לתגובה זו

    • כי זה בדיוק אתגר שמתאים למשטרת ישראל

      שמים את המטרה, 06/04/08 21:28

      דרך אגב, הזנות היא חוקית בארץ; רק הסרסור אינו חוקי. במקרה זה שגם ברור שהיא לא הוברחה לארץ אני לא מבין למה גוררים אותה לתחנת המשטרה ובאיזה זכות מדליפים את המקצוע שלה. משטרת ישראל עוסקת במרץ בנסיקה לשפלים חדשים - הם לא ינוחו עד שהם לא ידיעו לתחתית הבור, ואז ימשיכו עוד קצת

      הגב לתגובה זו

  • 1.

    למה הם צריכים להאמין? ולמה הם צריכים לפרסם את עצמם על חשבונה?

    הם שוטרים, 03/04/08 02:00

    מישהו מינה את השוטרים האלה מ''תחנת זבולון'' או איך שלא נקרא החור שהם משרתים בו, להאמין לפרטיהן האישיים של נשים שהם עוצרים? הם כלים של החוק או שהם אנשי תקשורת? מי בכלל נתן זכות למשטרת ישראל לפרסם את פרטיהם של אנשים שהם עוצרים? ולמה העיתונות שלנו משתפת פעולה באופן מבחיל כל כך עם נטיית ''המשטרה החדשה'' לעשות לנו סטריפטיז בטלוויזיה ובאינטרנט?
    אני, את השוטרים שאני משלם על השכלתם, אחזקתם ופעולותיהם, רוצה עושים את העבודה שלהם. אני לא רוצה אותם בתחת שלי, ואני לא רוצה אותם בתחת של אף אחד אחר. אם הם יעשו את העבודה שלהם בשקט ובמסירות, לא יהיה להם שום צורך לדאוג ליחסי ציבור באופן כל כך מפוקפק. אם הם לא עושים את העבודה שלהם, זה הסוף - שהם מתפרסמים על גב דלת העם שהם אמורים להגן עליה.
    וכן, אגב, גם על האישה הזאת הם אמורים להגן. הם אמורים להגן עליה בגופם מפני צלמים, כתבים, ויצורים מרושעים אחרים שמוצצים ממנה את חמש עשרה הדקות של עצמם. לא לשתף איתם פעולה, ובוודאי שלא למסור אותה בידיהם.

    הגב לתגובה זו

    • משטרת דמיקולו (ל''ת)

      צודק ועוד איך, 03/04/08 07:51

      הגב לתגובה זו

      • יש כאלה שיש להם יצר מיני מטורף

        ליאור, 03/04/08 09:13

        ועוסקים בזנות
        דבר ידוע
        ויש כאלה שאוהבים\\צריכים כסף
        או בעלי סטיות שעוסקים בזה

        הגב לתגובה זו

        • מספיק עם זה. אתה מסבך אותי עם אביגדור פלדמן.

          משה, 03/04/08 13:02

          ובעת ההיא כל המשכיל יידום.

          הגב לתגובה זו

        • ויש סתם מטומטמים כמוך (ל''ת)

          לך תגיב ב-YNET, 06/04/08 21:24

          הגב לתגובה זו