• 130.

    כל מה שנשאר זה רק ללחוץ על ההדק - ובא לציון גואל (ל''ת)

    משה, 03/04/08 15:16

    הגב לתגובה זו

    • BOOM....THE END!

      BOOM, 04/04/08 20:20

      BOOM......THE END!

      הגב לתגובה זו

  • 129.

    יש לנו בישראל רשות שופטת,ישרה והגיונית האומנם?

    אבי, 03/04/08 08:32

    הרי הרשות הזו נגוכה בכל חולי שהיא זועקת נגדו כלפי אחרים,אך לא כלפי עצמה. נפוטיזם,חבר מביא חבר ועוד.

    אחד התורמים הגדולים לריקבון של מערכת המשפט (סליחה המשפח) הוא ברק.
    על כן,נאמר לך כמו בעגה הצבאית: חדל קשקשת. תיהנה מהפנסיה הגבוהה שאתה מקבל על לא עוול בכפך ובכפנו, והנח לפרופ' פרידמן לנסות ולתקן ולו במעט את העוולות הרבות שאתה ןבית המשפח במדינת ישראל עושים יום יום ושעה שעה.

    הגב לתגובה זו

  • 128.

    חברי הגילדה משוכנעים שהם בני אלים (ל''ת)

    m-16, 03/04/08 07:59

    הגב לתגובה זו

  • 127.

    איפוא חשין שייגדע כמה ידיים כשצריך אותו (ל''ת)

    המשפחה במצוקה, 03/04/08 07:48

    הגב לתגובה זו

  • 126.

    הפרופסור פרידמן הוא חתן פרס ישראל למשפט. שלטון החוק יקר לו דברי ברק (ל''ת)

    הם הבל מוכר, 03/04/08 07:40

    הגב לתגובה זו

  • 125.

    את ברק מתעבים יותר מאולמרט !! קשה אבל אפשר (ל''ת)

    נבלה וטריפה, 03/04/08 07:30

    הגב לתגובה זו

  • 124.

    אחי ואחיותיי למשפחת הפשע יש לחסום את היהודים מגישה לרשות השופטת !!! (ל''ת)

    לקדם רק בני, 03/04/08 07:28

    הגב לתגובה זו

  • 123.

    לא מפריעים לכם לשפוט - מפריעים לחבר מביא חבר (ל''ת)

    יופיטר, 03/04/08 07:23

    הגב לתגובה זו

  • 122.

    כבודו - הכל שפיט? אי לכך - גם בית המשפט העליון

    יופיטר, 03/04/08 07:16

    בית המישפט אומנם דואג לאזרח הקטן - אבל לפעמים שוכח שבכך הוא פוגע בציבור - ראה נוהל שכן -

    הגב לתגובה זו

  • 121.

    האדון המכובד אהרון ברק הביא זאת על השופטות הישראלית .

    ישמעאל, 03/04/08 05:27

    הוא שטבע את הסיסמא של הכל שפיט כאילו הוא מלך העולם ונטל לעצמו ולבית המשפט סמכויות לא לו .פולטיקאים נתונים לביקורת ציבורית היום הם מלכי העולם ומחר מעלים אותם המיבור כלא היו . לא כן השופטים שמתמנים למעשה לכל חייהם עד גיל פנסיה .

    הגב לתגובה זו

  • 120.

    ברק אני מבין את זעם הציבור, נסה לקרוא בפסקי דין חבריך ותבין..

    ל. ורבורג, 03/04/08 03:58

    מר ברק.
    למה לתקוף את פרידמן או את כל מה שזז , אם אתה יכול ללמוד מפסקי דין מעוותים ומהחלטות שופטים פוגעניות ומרושעות, את הסיבה לזעמו של העם,
    ולא, לא מדובר בדעת הדתיים,
    קח לדוגמא את אותה שופטת מחוזית בחיפה המורה שלא לשחרר מכונית שנגנבה לאישה, ושבאמצעותה בוצע פשע, מעל שנתיים עמדה המכונית במגרש המשטרה, עד שתוכנית התחקירים של אמנון לוי הצילה לגברת את מכוניתה..
    או את החלטת אותה שופטת עצמה, שמשכה דיון במזונותיה של ילדה מעל לחמש שנים! שלסופן קבעה שגם עם צודק חבר קיבוץ בתביעתו, הרי חלפו חמש שנים... ומשכך כבר אי אפשר לחייב את הקיבוץ לשלם מזונות..
    שיפנה לבטוח לאומי לנסות שם קבעה..
    ומה אכלה הילדה חמש שנים..? בעיה שלה..
    או את אותה שופטת שוב..
    הפעם עם עניינה של עובדת זרה שנעצרה לקראת דיון לגרושה מהארץ, ולה בת שנולדה בארץ,
    חשבה השופטת וחשבה..
    ומצאה שטוב יהיה לילדה בת 4 שנים לשהות במעצר עד לברור העניין של האם..
    אפילו רשות ההגירה סלדה מהחלטת השופטת ומיד שחררה את האם כדי שהילדה תצא מבית הסוהר..
    אז למה לך מר ברק להשתלח בפרידמן..? מי כמוך יבין שעדיף לבדוק את מחדלי שופטי העם,
    אין לך מה לחפש במקום אחר...

    הגב לתגובה זו

  • 119.

    ברק אתה הוזה ומטעה - קרא למה שונאים את בתי המשפט

    דליק, 03/04/08 03:17

    נכון שמפסקי דינו של ברק אתה למד שהוא רגיש חכם ואנושי,
    אבל..
    כשרבים מדי הם השופטים והשופטות שאינם ראויים לשבת שם תופסים את מקומם של שופטים ראויים,
    מתקבלת תמונה עגומה ומדאיגה,
    שרוב הציבור חייב להידרש למערכת שהוא אינו מאמין לשופטיה,
    כשרבים סוברים ששוחד הוא שם המשחק שם.. זה מזעזע.. נראה שהציבור חש או יודע על מה הוא שח,
    מדאיג במיוחד הוא, שבמקום לנקוט בצעדים אמיצים ומיידים,
    בבחינת הטלת עוצר על התנהלות המערכת הזו,
    נוקטים בשיטת חיסול השליח.
    לידיעתך מר ברק, בכל אשר תפנה תשמע שהמערכת הזו רקובה,
    שהיא משרתת את החזקים,
    שאי האמון הופך במהירות לשנאה.
    ואין עוצר,

    הגב לתגובה זו

  • 118.

    תחליטו !! האם אתם עם בית משפט העליון ,או עם אולמרט המושחת...פרידמן

    זיו, 03/04/08 02:55

    פרידמן הוא עושה דברו של אולמרט..

    הגב לתגובה זו

  • 117.

    כה אמר ברק לאחיו ואחיותיו.. אבל הם לא שמעו..

    ברקת, 03/04/08 02:51

    ''הבטיחו שוויון בין כל אזרחי המדינה הזו; הבטיחו את כבודו של כל אדם באשר הוא אדם; אזנו כבעבר באופן ראוי בין צרכי הכלל לחירות הפרט''.
    מילים יפות..
    ולמרות חובתם של השופטים לנהוג כך
    הם נוהגים הפוך, צריך לקרוא פסקי דין,
    צריך לראות כיצד ממש נאבקים לא מעט שופטים כדי ליישם את ההיפך מדברי ברק,
    אז במקום לתקן, מתקיפים את העם..?
    פרידמן הרי לא היה כשאי האמון החל להפוך לשנאה את בית המשפט,
    ולא, אי אפשר לייחס את זה גם לדתיים כי הם מיעוט בציבור,
    ואת אי האמון במערכת המשפט מביע רוב העם..
    ומכאן הדאגה
    אין כבוד לאדם הקטן

    הגב לתגובה זו

  • 116.

    למען הסר ספק, מוסכם כי מערכת המישפט

    בעל דין, 03/04/08 02:19

    בישראל חייבת לנהוג בהגינות וביושר כלפי כל אזרחיה, אלא מהי? שבתי המישפט בכלל ובגץ בפרט נוהגים איפה ואיפה דהיינו בעל דין שהוא בעל שררה וממון אינו שווה לבעל דין שהוא דל באמצעים כדי לממן עו'ד מפורס. הסיפורים על סיוע משפטי שהמדינה ממנה עו'ד מטעמה כדי לסייע לאותו אזרח תפרן אינו אלא ספור כסתכי. מתי לאחרונה הנהלות בתי המישפט עשו בדק בית כדי לבדוק כמה מבעלי השררה יצאו או זכאים או עם עונש קל וכמה בעלי דין דלי אמצעים יצאו זכאים(אם בכלל) או עם עונש קל והכל כששני בעלי הדין עברו את אותה עברה?

    הגב לתגובה זו

  • 115.

    מחקתם תגובתי וכל הלילה אזקק לשמוע קיטורי ברק?! איזה עונש? (ל''ת)

    נתנייתי מנתניה, 03/04/08 02:11

    הגב לתגובה זו

  • 114.

    אין גבול לדמגוגיה

    יעקב, 03/04/08 01:56

    מר ברק הנכבד!
    מי שגרם לפגיעה הנמשכת בקרנו של בית המשפט הוא אתה ולא מישהו אחר. שיטת ''הכל שפיט'' אין לה אח ורע בעולם הדמוקרטי בצורה בה יישמת אותה, והיא זו שגרמה להסטת תיפקודו של בית המשפט לנושאים שהוא אינו אמור לעסוק בהם ולירידת האמון בו. זו האמת ודי ברור שקשה לך להכיר בה.

    הגב לתגובה זו

  • 113.

    אהרון ברק הרס את מערכת המשפט, פרידמן מתקן

    אלון, 03/04/08 01:45

    אהרון ברק הרס את מערכת המשפט שעסקה פעם בשיפוט, והפך את בג''ץ לגנון שלא מאפשר לממשלה לעבוד ומכניס אידיאולוגיה שמאלנית קיצונית לתוך פסקי הדין.

    התפקיד של בית המשפט הוא לשפוט על פי החוק, לא לחוקק.

    הגב לתגובה זו

  • 112.

    מר ברק תפנים חבורת הלצנים נכסו לעצמם את ביהמ''ש כרכושם הפרטי ומי שיר

    משה, 03/04/08 01:40

    ים יד על ,,, אגדע את ידו ,
    חבורת החבובות תתחילו לעבוד
    מרוב כבוד הוד והדר ,,,,
    בקיצור אגו נפוח
    נשכח הצדק !
    פרידמן צודק עד כאן,
    הכלבים ינבחו והשיירה לא תעבור ,

    הגב לתגובה זו

  • 111.

    חייבים להציל את המדינה מהבג''צ של ברק!

    עו''ד מודאג, 03/04/08 01:29

    הצילו!

    הגב לתגובה זו

  • 110.

    הדמוקרטיה - זה אנחנו!!?? - אתם לא!!

    יודע מה טוב, 03/04/08 01:27

    זעקותיו של ברק מרקיעות שחקים.
    איפה היה הוא כשאחרים זעקו? -
    נגד הדיקטטורה השיפוטית שבנה?
    ישב לו באולמות השן מצופי השיש והמזוגגים וסירב לפתוח חלון לזעקת הנחמסים. רק ה''אג'נדה שלו'' היתה חשובה לו.
    בלב אבן, עקר אלפי אזרחים מבתיהם החוקיים. עקר מתיהם. החריב בתיהם. החריב מערכות חייהם ופרנסתם. החריב בתי הכנסת שלהם.
    והכל למען ''כבוד האדם וחירותו''???
    הכיר וקיבל את עוולות השילטון. כשהלזה שיקר ורימה והוליך שולל את האזרח במצח נחושה??? אבל...
    הוא הדמוקרטיה. העם לא.
    הוא יודע מה טוב. העם לא.

    הגב לתגובה זו

  • 109.

    ברק? עוד קוזק נגזל. בושה! (ל''ת)

    אלימר, 03/04/08 01:24

    הגב לתגובה זו

  • 108.

    עבדיאל ''המתרומם'' מיעוט קולני המייצג את אותו אחוז בציבור (ל''ת)

    שלום שלום, 03/04/08 01:23

    הגב לתגובה זו

  • 107.

    ''נכס של העם''?????

    יוחאי, 03/04/08 01:23

    דמגוגיה עלובה. פרידמן עושה עבודת קודש. אתם הרסתם את המדינה.

    הגב לתגובה זו

  • 106.

    שנים בגץ חינך אותנו! עכשיו מחנכים אותו (ל''ת)

    דניאל, 03/04/08 00:56

    הגב לתגובה זו

    • horim shhorim... balonim...balonim

      horim shhorim, 03/04/08 03:01

      ba,,lonim, balonim... ba...lonim... ba..lonim. balonim... balonim. horim shhorim. hor barosh... kadur barosh. ve gamarnu. boom ba..lonim, ba...lonim RIVKA MICHAELI.

      הגב לתגובה זו

  • 105.

    השתן עלה להם לראש

    דניאל, 03/04/08 00:22

    לא כבוד השופט אתם הסכנה לצדק וסכנה לדמוקרטיה .

    הגב לתגובה זו

    • ורק בגלל שהשתן עלה אל על לא הוגש כתב אשום נגד יחזקאל בייניש

      משה, 03/04/08 01:52

      חונטה אליטה דיקטטורית

      חוק אנטי דמוקרטית .

      מר פרידמן אג'נדה לא נילי כהן,

      הגב לתגובה זו

  • 104.

    מגיבים הזויים... (ל''ת)

    דוד, 03/04/08 00:20

    הגב לתגובה זו

  • 103.

    אהרון ברק (ודומיו) מזכירים ברבורים מפוטמים (ל''ת)

    חכמניהו, 02/04/08 23:57

    הגב לתגובה זו

  • 102.

    מי שטיפש אוכל חרא.

    שוקי, 02/04/08 23:44

    ומדינה שלמה של טיפשים, גם תאכל חרא וגם תחשוב שזה מעדן..

    קדימה, תבטלו את בית המשפט.
    תתנו לפוליטיקאים שאתם כל כך אוהבים ומעריכים לקבוע גם מי יהיו השופטים, ואחר כך לא תבינו מה קרה ולאיפה נעלם הכסף שלכם..

    בהצלחה.

    הגב לתגובה זו

  • 101.

    שאלה עניינית: את מי בג''צ באמת מייצג? (ל''ת)

    כל אדם?, 02/04/08 23:34

    הגב לתגובה זו

  • 100.

    ברק לממשלה ברק לביטחון ברק לנשיאות ומלאה הארץ ברקים! (ל''ת)

    יהודה ברקן, 02/04/08 23:01

    הגב לתגובה זו

  • 99.

    פרס תפס לברק את המקום !תנו לברק את הנשיאות עכשיו! (ל''ת)

    מעריץ ברקים, 02/04/08 22:59

    הגב לתגובה זו

  • 98.

    בגץ שומר עלינו?????? (ל''ת)

    קטעים איתך, הא?, 02/04/08 22:49

    הגב לתגובה זו

  • 97.

    כמה מהעומדים למשפט מעונינים בהחלשתו

    זעם על מטומטמים, 02/04/08 22:46

    כמה מהפוליטיקאים העומדים למשפט ובמיוחד אלה שיש להם סיכוי טוב להגיע למשפט פתחו במערכה להחלשת בית המשפט ולהפכו לחלק מהפוליטיקה. פרידמן התמים הפוליטי משחק לידיהם של אנשים שלא חלם להיות משרתם. וההמון, כן ההמון מטומטם כרגיל ואינו מבין שבית המשפט הוא מעוזו היחיד כנגד עריצות השלטון. לאחר שיוחלש בית המשפט תהיה סיבה טובה לכולם להצטער על מה שנעשה ואז יהיה זה מאוחר מדי. המנגנון הפוליטי המושחת ישלוט לא רק בבית המחוקקים ובממשלה אלא גם בבית המשפט. ולמי נפנה אז ? למי נפנה ? טמבלים !!

    הגב לתגובה זו

    • חמוד: יותר גרוע כבר לא יכול להיות, כי הגרועה מכול

      אליקים, 03/04/08 00:37

      הנה הצביעות, ושטיפת המוח שמייצג הבג''צ, זהו בית משפט מטעם פוליטיקאים ושאר בעלי שררה- ''הצד הנכון'' הם מחשיבים את עצמם.
      כבר עדיף מדינת עולם שלישי בה משלמים שוחד לשופט, וכולם יודעים מיהו ומהו, מאשר 'שופטי צווארון לבן''.

      הגב לתגובה זו

    • הציבור מטומטם, כמובן חוץ ממך. והציבור מוכן לשלם. (ל''ת)

      איך זה?, 03/04/08 11:17

      הגב לתגובה זו

  • 96.

    משפט שלי לקח 8 שנים!!!!!!!!!!

    מור, 02/04/08 22:43

    תביעה שלי נגד עירית הרצליה לקח 8 שנים בגלל בתי המשפט העלובים. מר ברק!!! מה יש לך להגיד על זה.

    הגב לתגובה זו

    • הגב' אלישבע ברק

      עינוי דין, 03/04/08 18:56

      אשתו של סגנית נשיא בית הדין לעבודה השהתה פסק דין 17 שנה?

      הגב לתגובה זו

  • 95.

    על שלושה פשעי המערכת השיפוטית...

    זיגי אמסלם, 02/04/08 22:34

    נפוטיזם משתולל...
    מינויים ''רק לאנשי-שלומנו''...
    חריגות מסמכות של בג''צ...

    ברק: המדינה לא שלך, ולא של משפחת חשין...הגיע הזמן להחזיר את השלטון לעם!

    הגב לתגובה זו

    • לאפשר ליועמ''ש להגיש תביעות אזרחיות בשם המדינה

      עבדיאל, 02/04/08 22:44

      השופטים כנציגי ציבור לא יכולים מבחינה מעשית לתבוע אותך תביעת דיבה על השקרים נוטפי הארס שאתה מפיץ ברשת. יש לאפשר ליועמ''ש לתבוע בשמם פיצויים שיוכנסו לקופת המדינה.
      כך מסיתים ומדיחים כמוך יחשבו פעמיים לפני שימרידו ברשת נגד המדינה היהודית והדמוקרטית שלנו.
      אכן, המדינה איננה של פרופ' ברק וגם לא של משפחת ד''ר חשין. על כן חשוב לכולנו שביהמ''ש העליון ימשיך למלא את תפקידו בנאמנות, ללא משוא פנים וללא מורא רוח פרידמן המרחפת על פני המים.

      הגב לתגובה זו

      • יאללה עבדאל לך לך לארץ החופש והשוויון -הרשות הפלסטינית ואותנו עזוב (ל''ת)

        חיים, 03/04/08 01:19

        הגב לתגובה זו

      • עבדיאל תפסיק להלך עלינו אימים זה אותו

        אפי, 03/04/08 02:48

        בג''צ שפימפם אותנו עם חופש הדיבור ובמיוחד שזה בא מהצד השמאלני הנכון כולל ג'ניו ג'ינין וכ''ו. עכשיו הגולם קם על יוצרו מי אתה ומי שמך להפחיד אותנו . אתה והבג''צ שלך פיפי ולישון

        הגב לתגובה זו

  • 94.

    אוי לבושה שירגישו על בשרם כל אנשי

    יהודי, 02/04/08 22:31

    השמאל הנאור ברשות ברק בבוא יום המשיח!!!

    רחמנות עליכם.

    הגב לתגובה זו

  • 93.

    הדמוקרטיה בסופו של דבר תנצח את הפטרנליזם? (ל''ת)

    ?, 02/04/08 22:31

    הגב לתגובה זו

  • 92.

    תן גז, פרופ' פרידמן, תן גז!! ככל שתגבר הסתת השמאל הקיצוני נגדך,כך

    דרור מרמת גן, 02/04/08 22:31

    תדע שאתה בדרך הנכונה.
    רוב הציבור היהודי, הציוני והשפוי עומד לצדך, ומייחל שתצליח במקום שהממסד ''הימני'' הרופס לא ניסה אפילו לערוך רפורמות.
    השמאל הקיצוני נחרד, ובצדק, כי הוא מבין ששליטתו רבת השנים במדינה, למרות היותו מיעוט,באמצעות כנופיית הבג''ץ השמאלנית, עומדת להשמט מציפורניו. אז תן גז, שר המשפטים, תן גז!!

    הגב לתגובה זו

  • 91.

    פרופ` פרידמן הוא ההצדקה היחידה להמשך קיומה של ממשלת הדמים השמאלנית

    דרור מרמת גן, 02/04/08 22:30

    הזו.

    הגב לתגובה זו

  • 90.

    זה השופט שאיפשר למשתפי''ם לגור בשכונות של יהודים בלוד היהודית לשעבר? (ל''ת)

    שלומי, 02/04/08 22:28

    הגב לתגובה זו

  • 89.

    20 שנה חירבנתה עלינו+יריתה עם הרובה על אזרחים תמימים (ל''ת)

    ברק אתה, 02/04/08 22:27

    הגב לתגובה זו

  • 88.

    אהרון ברק - מי זה בכלל?

    מאיר, 02/04/08 22:27

    אהרון ברק - מי זה בכלל?

    תקלוט מר ברק הנכבד - אתה כבר לא ראש החונטה. עכשו אתה סתם אזרח ודעתך חשובה כדעתי או כדעתו של כל נגר סנדלר ואופה.

    הגב לתגובה זו

    • ומי זה מאיר מירושלים? (ל''ת)

      .., 02/04/08 23:29

      הגב לתגובה זו

      • בדיוק כמו אהרן ברק - סתם אזרח (ל''ת)

        האזרח הנוסף, 03/04/08 01:28

        הגב לתגובה זו

        • AARON BARAK niches leatzmo 17 BATIM

          lehavdil, 04/04/08 00:22

          neged hachok! ha ezrach MEIR lo avar al hachok! laatzor et BARAK AVARYAN haCHUKIM haSIDRATI! kadur barosh ysasim ketz la shchitut shel ha NOCHEL ha Yadua KVAR BE kol HA olam.KE''rodan naor''! shded yam! mesukan le kol HAtzibur BA OLAM!

          הגב לתגובה זו

  • 87.

    נמאס מהדיקטטורה השיפוטית שלך , לך אהרון לך , ואל תחזור. (ל''ת)

    משה, 02/04/08 22:27

    הגב לתגובה זו

  • 86.

    הלו ברק....אתה כבר לא אלוהים.......

    נעמן המטורלל, 02/04/08 22:23

    ילה גבר לך הביתה אתה כבר לא מענין.....................

    הגב לתגובה זו

  • 85.

    פרידמן העם איתך !! תציל אותנו מהבג''צ !!! (ל''ת)

    שלומי, 02/04/08 22:19

    הגב לתגובה זו

  • 84.

    היום פורסם בישראל, היום! ש-50% מתנגדים לשינויים של פרידמן.

    התוהה, 02/04/08 22:18

    חינמון שיקרי ועלוב. לפי התגובות כאן התמיכה בפרידמן למעלה משמונים אחוז.

    הלאה בית הפשע והרשע!

    הגב לתגובה זו

  • 83.

    מה זה השימוש המאיים במטאפורות שכאלה? (ל''ת)

    ?, 02/04/08 22:16

    הגב לתגובה זו

  • 82.

    פרידמן המושיע

    האזרח הפשוט, 02/04/08 22:16

    אנחנו איתך בנסיונך להציל את המדינה מאימי הבג''צ של ברק!

    הגב לתגובה זו

  • 81.

    שעם ישראל יתחזק את סניף מרץ ?????? (ל''ת)

    אהבל שיפוטי, 02/04/08 22:15

    הגב לתגובה זו

  • 80.

    ''נכס של העם''?????? נכס של החונטה והאוליגרכים השולטים! (ל''ת)

    העם, 02/04/08 22:10

    הגב לתגובה זו

  • 79.

    אהרון ברק מוביל פוטש נגד בית המחוקקים. לא ניתן לזה לקרות! (ל''ת)

    כבשה פועה, 02/04/08 22:08

    הגב לתגובה זו

  • 78.

    השופט ברק הוא השופט הכי טוב ששפט בישראל !

    Avi Ecuador, 02/04/08 22:06

    בזכותו פחתו ארגוני הימין הקיצוני.

    הגב לתגובה זו

    • מסכים עם כל מילה! בזכותו הנאורים שולטים ברוב החשוכים והסומים

      יאיר הניצוץ, 02/04/08 22:49

      שלא מבינים את מהפכת החופש השלום והצדק לכול!
      שמובילים תנועות החופש והדמוקרטיה!....
      עוד נזכה לראות את הימים הטובים שהדגל האדום שוב יתונפף אל-על אל מול פני הבורגנים החשוכים !
      קדימה הפרולטריון!

      הגב לתגובה זו

    • buuu,shomrim al aam? matay (ל''ת)

      lo huneta, 02/04/08 23:16

      הגב לתגובה זו

    • לעומת זאת התרבו 'חכמים' כמוך. (ל''ת)

      המצליף הימני, 02/04/08 23:48

      הגב לתגובה זו

    • לאבי מאקוודור

      זאב, 03/04/08 00:36

      מר אבי.. אני חי במיאמי 43 שנה.. ואני לא מרגיש שיש לי זכות להישתתף בתגובותי מפני שאינני חי בישראל לכן אני שם את כתובתי ישראל או תל אביב מקום הולדתי.. עשה טובה לבריות ..עשה כמוני כתוב ישראל מפני שלי ולך אין את הזכות של החברה היושבים בישראל

      הגב לתגובה זו

      • לזאב, כל עוד שיחקת אם כיפה אדומה נחשבת לחכם על ילדות

        טורונטו טורונטו, 03/04/08 05:46

        כמה שאתה לא מבריק, יראל צריכה כל פיסת חיזוק מכל יהודי בעולם, וכל יהודי בעולם הוא קודם ישראלי, חובתנו להגיב בשם שדרות ואחרים נגד כל חולי וכל פגיעת השלטון באזרח

        הגב לתגובה זו

  • 77.

    אבוי

    לימור, 02/04/08 21:58

    אבוי ברק. מי יגן עלינו מעצמינו, מבורותנו וטיפשותנו - קרא את התגובות והווכח שעם זה, יתכן וראוי למצפה לו. אין גבול לתרומתך למהותו ואופיו של המשפט בישראל, אך הנה,ראה, איננו ראויים.

    הגב לתגובה זו

    • הטיפש הגדול הוא ברק שבטפשוטו חושב שהיום יש צדק

      כנניהו המיסר, 02/04/08 22:18

      כל הזמן מכרו לנו שהוא גאון. נו שוין. עכשיו אני מבין למה פסיקותיו הם עקלקליים. לתומי חשבתי שזה נובע ממציאת הגיון נפתל לשגיונות הפוליטיים שלו.

      למעשה - מתברר שהוא פשוט טיפש ואי העקהיות שלו נובעת פשוט מטפשות.

      הגב לתגובה זו

      • BUL LAMATARA. GAM tipesh GADOL! VEGAM NOCHEL SHE NICHES LEATZMO 17

        BUL LAMATARA, 04/04/08 00:35

        KOL OD NISHTOK , VLO NIDROSH ET KOL HA RECHUSH HAGANUV, HAZARA, ...HANOCEL, YAMSHICH, LITON SHE HA''am'' HA ''tan'' SHE HU TZOCHEK ALAV, GAM KAN BA ''mishpaTETET, HA ETUPESHET SHE AFA BARUACH, BE''MISCHAKEY MILIM'' /Pozner/

        הגב לתגובה זו

    • תודה על שהארת את עיני הציבור. (ל''ת)

      כיבשה תמימה., 03/04/08 11:19

      הגב לתגובה זו

  • 76.

    חונטת השמאל הקיצוני

    רון, 02/04/08 21:57

    לבחור אותם כפי שבוחרים נציגי ציבור אי אפשר, כי הם בוחרים את עצמם. לבקש מהם לרשום פרוטוקולים לישיבות בית המשפט הגבוה לצדק, כפי שנהוג בכל חברה ציבורית, אי אפשר - כי הם מורמים מכל אדם ! לבקש מהם ליצור חוקים לגירוש יהודים מבתיהם, אפשר גם אפשר - כי הם שייכים לעולם האומות הנאור ולא לעם היהודי, ולכן יקבעו כי חוק כבוד האדם לא חל על יהודי מתנחל.

    הגב לתגובה זו

    • אם מישהו אחראי לגירוש אנשים מבתיהם- אלה אתה וחבריך

      עבדיאל, 02/04/08 22:14

      שמתפרקים מכל הערכים, סבורים שהאמת המוחלטת נמצאת בגרונכם ולא בוחלים באף אמצעי כדי לסלק מתנגדים. בשבילך המטרה מקדשת את האמצעים. אם בית המשפט שומר על הדמוקרטיה, והדמוקרטיה לא מרשה להרוג כל אדם, שפשע בהיותו ערבי, אין לך כל בעיה להרוג את הדמוקרטיה על ידי הרס בית המשפט.
      לגופו של עניין, כל הטענות שבית המשפט מקדם עמדות פוליטיות אינן אלא הסתה זולה חסרת כל בסיס. היא מתבססת על בורותם של אנשים, אשר לא מכירים את בית המשפט ואת פסיקותיו, ועלולים לקבל את ההונאה הזאת.
      את השופטים לא בוחרים, משום שהם אינם נבחרי ציבור אלא אנשי מקצוע.
      השופטים לא ממנים את עצמם. בועדה לבחירת שופטים יש רק 3 שופטים מתוך 9 חברים- רק שלישי מחברי הוועדה הם שופטים. בראשה, דרך אגב, עומד שר המשפטים.
      גם ההאשמות לגבי אישור תכנית ההתנתקות חסרות כל שחר. בית המשפט העליון אינו ערכאת ערעור על החלטות הכנסת. כל שהוא נדרש לקבוע הוא האם חוק ההתנתקות הפר את חוק היסוד, ולכן בטל. פסיקתו הוא משפטית-מקצועית. מכיוון חוק ההתנתקות היה חוקתי (למעט פגיעה קטנה שתוקנה על ידי ביהמ''ש), לא הייתה עילה להתערבות ביהמ''ש, והוא דחה את העתירה.

      הגב לתגובה זו

      • יש לי משהו חשוב לומר לך

        משה, 02/04/08 22:53

        תקרא את סיפרה של נעמי לויצקי '' העליונים'' ( דרך אגב היא שמאלנית ואינה חשודה באהדת הימין) ותבין על מה האנטי הגדול כנגד ברק וחבר מרעיו.
        על זה נאמר''שרייך חבר סוררים , כולו רודף שוחד ושלמונים''

        הגב לתגובה זו

  • 75.

    פרידמן הינו קבלן הריסות של בית המשפט העליון.

    יובל, 02/04/08 21:57

    עלינו לחזור לקודים של הגינות, של נאורות, של חברה שבה בית המשפט יכובד ופוליטיקאים לא יוכלו להכפיף אותו לגחמותיהם, חברה שזכויות האדם כאדם, כל אדם, יעוגנו בה.

    הגב לתגובה זו

  • 74.

    נכס של העם - אבל של איזה עם? (ל''ת)

    אודי, 02/04/08 21:56

    הגב לתגובה זו

  • 73.

    בית המשפט הוא נכס של מפלגת מרצ ושל הערבים הוא לא של היהודים!!!

    ג'ינג'י, 02/04/08 21:55

    אנחנו היהודים רוצים בית משפט שמחובר לעם ומנותק והפוליטיקה! לכן
    פרידמן חייב לבצע רפורמות עם צמצום סמכויות כי אתם סכנה לעם היהודי ולמדינת ישראל!!!

    הגב לתגובה זו

  • 72.

    אהרון בריק

    מנחם, 02/04/08 21:52

    חזור לליטא

    הגב לתגובה זו

  • 71.

    להיפך,הוא מכוון אקדח לרקה שלנו! (ל''ת)

    שלמה, 02/04/08 21:49

    הגב לתגובה זו

    • מעניין, אז בעצם מילותיו הם שיקוף של מה שהוא ושכמותו עשו לעם עד כה? (ל''ת)

      ?, 02/04/08 23:26

      הגב לתגובה זו

  • 70.

    ברק בקש לשמש דוגמא שלאחר מותו ישרפו את גופתו

    ישורון, 02/04/08 21:46

    ברק רוצה מדינה שלא תזכר יהודית אלא אירופאית.
    מדינה לא שורשים אלא עוד מדינה מחבר העמים הנוצרי.

    הגב לתגובה זו

    • בג''צ הוציא את השליטה על קרקעות המדינה שהערבים ישטלטו עלהם (ל''ת)

      וגא האירנים, 02/04/08 23:39

      הגב לתגובה זו

  • 69.

    ברק ברח לך לחו''ל יש לך שם משפט נוכרי בכמויות - פה רוצים משפט יהודי (ל''ת)

    שני, 02/04/08 21:43

    הגב לתגובה זו

  • 68.

    פרידמן מסיר את אקדח בג''צ מרקתם של ובטחון המדינה

    ישורון, 02/04/08 21:36

    בג''צ הוא ממשלה על ממשלה.
    בג''צ מתערב בעיניינים לא.
    פוגע בבטחון המדינה, הפך פה לאומות העולם נגד מדינת ישראל.הפך להיות נציג החמאס .
    עושה מניפולציות בבחירת שופטים מתוך אינטרסים אישיים ולא משפטיים חבר מביא חבר.
    כמו בייניש את ארבל.
    מניעה משופטים כמו גביזון להכנס לבית המשפט העליון.
    למרות שדעתי היא שצריך משפט עברי וזרוק את בג''צ לאירופה.
    אבל אני רואה דברים ממבט צופה מהצד.

    הגב לתגובה זו

  • 67.

    פרידמן עולה 100 שרגות בחריפותו על הברק החיוור יציר תקשורת רקובה

    פרופ' פוזנר, 02/04/08 21:34

    פרופ' ריצ'רד פוזנר, שופט בבית המשפט הפדרלי לערעורים בשיקגו ואחד המשפטנים החשובים בארה''ב, ממשיך לתקוף את נשיא בית המשפט העליון בדימוס, אהרן ברק. בריאיון שיתפרסם בסוף השבוע במוסף הארץ אומר פוזנר כי התנהלותו של ברק, שאינו מוכן לקבל הגבלות כלשהן על כוחו השיפוטי, היו נתפשות בארה''ב כ''עריצות שיפוטית''. עוד טוען פוזנר כי: ''פסיקתם של שופטים מושפעת מהערכים שלהם, מהאידיאולוגיה שלהם, וזה מוביל למסקנה שהמערכת השיפוטית צריכה להיות מאוד ענווה: ברק חושב שלשופטים יש תפיסות והבחנות עמוקות בנוגע לערכים של צדק - אני חושב שזה לא נכון. שופטים הם פחות או יותר אנשים רגילים, שההחלטות שלהם מושפעות מהניסיון האישי והמקצועי שלהם בחיים''.

    ''אני לא מרגיש שיש לנו גישה מיוחדת לערכי מוסר. ברק תומך בגישת המשפט הטבעי, הוא מאמין שיש קריטריונים אוניוורסליים ששופט צריך לאכוף, גם אם הם לא נקבעו בחוק. זו תפיסה נוצרית בעיקרה, שאומרת שהמשפט הטבעי, שאלוהים נתן לנו, גובר על החוק שהאדם יצר. גם בארצות הברית יש שופטים רבים שמאמינים בכך. ברק הוא דובר של המסורת הזאת'', אומר פוזנר.

    אין זו הפעם הראשונה שבה הוא תוקף את ברק. הוא עשה זאת כבר באפריל האחרון כשפרסם בשבועון ''ניו ריפבליק'' ביקורת קטלנית על ספרו של ברק, שיצא לאור באנגלית '' A Judge in a Democracy'' (''שופט בחברה דמוקרטית''). פוזנר כתב שם, בין השאר, כי ברק הוא ''פיראט משפטי, השובר את השיא העולמי ביוהרה שיפוטית''.

    בראיון מתייחס פוזנר לפסיקת בית המשפט העליון, שאותה הוביל השופט אהרן ברק, שאסרה ב-1999 על השב''כ לענות ולטלטל עצורים פלסטינים. בשבוע שעבר אמר לו אחד מהפרופסורים הישראלים, מומחה למשפט בינלאומי, שהנורמות המשפטיות מחייבות לשמור על זכויות האדם. פוזנר איבד את שלוותו. ''הגישה שלך מייצגת תפיסה אליטיסטית. לרוב האנשים העיקר הוא לא זכויות אדם, אלא הצורך לשמור על הביטחון האישי, וזה תפקידה העיקרי של המדינה''. משפטן ישראלי אחר אמר לו ש''בעוד 50 שנה יתברר שכל הסיפור של הטרור והאיום בטרור היה מעין מעשה כשפים מבחינת השפעתו על דעת הקהל בישראל, ושהטרור הוא מקסם שווא''. פוזנר הזדעזע: ''אנחנו נמצאים כמה עשרות מטרים מהקפטריה שנהרגו בה אנשים בפיגוע טרור. עם כל החופש האקדמי, איך יכול להיות שפרופסור למשפטים יאמר דבר כזה בסמינר אקדמי בישראל?''

    הגב לתגובה זו

  • 66.

    ואיפוא צנח ברק אחרי העליון ? במרכז הבינתחומי להון שלטון (ל''ת)

    זה מקומו הטבעי, 02/04/08 21:32

    הגב לתגובה זו

  • 65.

    בג''צ מנותק מהעם כבר ...60 שנה? (ל''ת)

    ?, 02/04/08 21:32

    הגב לתגובה זו

  • 64.

    בית-המשפט העליון הוא כן נכס של מפלגה........

    הפרשן, 02/04/08 21:30

    ... של מפלגת מר''צ. וזאת בדיוק הבעיה של הדמוקרטיה הישראלית.

    הגב לתגובה זו

  • 63.

    The Israeli public is responding in a natural and healthy manner to

    Jeremiah, 02/04/08 21:26

    the court's usurpation of power. The method of statutory (and even contractual!) interpretation that Mr. Justice Barak formulated and implemented in Israel has no equal in the western world and gives the courts an essentially unlimited ability to dictate its views to Israeli society. It is paternalism on a scale previously attempted only in totalitarian regimes. The linchpin of this method is the lack of checks and balances on the power of the courts in the Israeli constitutional system. The Israeli public is merely using its inherent power to rectify that - thereby showing sound democratic instincts.  

    הגב לתגובה זו

  • 62.

    בארץ נגמר הצדק זה התחיל מברק ועבר לנשיאה!!!!!!

    צדיק, 02/04/08 21:19

    אל תקשקש יותר מדי על צדק
    אין בארץ צדק
    יש שווים פחות ויש שווים יותר
    בבתי המשפט בארץ נגמר הצדק!!!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 61.

    צודק בהחלט (ל''ת)

    גיא, 02/04/08 21:10

    הגב לתגובה זו

  • 60.

    ההתקפה על בג''צ היא התקפה על הדמוקרטיה כולה

    אורי, 02/04/08 21:07

    חבל שיש מי שמתוך שנאת שווא לערבים/הומואים/שמאלנים , לא מצליחים להבין זאת..

    בגצ ממלא את תפקידו- מגן על זכויות המיעוט מול שרירות ליבו של השלטון.
    זה שכביכול נראה כי בגצ מתערב הרבה (מה שגם לא נכון אם נבדוק בפועל), זה רק מעיד שהשלטון מפעיל את שרירות ליבו הרבה.

    הגב לתגובה זו

    • ביום שתבינו שזכויות אדם יש לכולם - כן, כן, גם לימניים

      דוב הקוטב, 02/04/08 21:44

      זה יהיה היום בו תפתר הבעיה.

      הגב לתגובה זו

      • ביום שבו תעקוב אחרי פסיקת בית המשפט העליון

        עבדיאל, 02/04/08 22:17

        תגלה שהוא מגן על זכויות הימניים בדוקנות ובקנאות, על פי אמות המידההמשפטיות שנקבעו על ידיו.
        אתה מוזמן לקרוא את פסקי הדין בעניין כהנא, פדרמן, בן גביר ואחרים.
        מקווה שתניח לעובדות לבלבל אותך...

        הגב לתגובה זו

        • מה לגבי זכויות המגורשים מגוש קטיף?

          יוסי, 03/04/08 01:17

          זכויותיהם הפוליטיות לבחור בממשלה שתקיים את שהבטיחה?
          זכויותיהם להכרעת העם בטרם גירוש?
          זכויות הקנין שלהם על בתיהם, רכושם ופרנסתם?

          הגב לתגובה זו

        • מה קורה לכם?זה לא הנושא

          אילן חטאב, 03/04/08 04:24

          השאלה אינה אם בג''צ מגן על הזכויות
          אלא מי קובע את הזכויות?
          תפקידו של בג''צ להגן על הזכויות לא לקבוע אותם וזה עיקר ההבדל בין ברק לפרידמן
          מה פירוש לבדוק חוקיותם של חוקים?
          ז''א חוק עובר קריאה ראשונה,שנייה,ושלישית זה לא מספיק -קריאה רביעית בבית המשפט היא זו שתכריע
          אמנם בישראל חסרה חוקה ולכן ניתן היה לקבל התערבות לעיתים נדירות כאשר רמיסת החוק את הצדק בולטת מאוד לעיין[בדומה לסירוב פקודה ''שהדגל האדום מתנופף עליה] אך זה חייב להיות בבחינת יוצא מן הכלל שאינו מעיד על הכלל
          ואכן היו חריגים כאלו גם לפני המהפיכה החוקתית של ברק-אך הדגש על חריגים
          הבעייה אינה ימין ושמאל-הבעייה שרוב מכריע של השופטים נוטה לכיוון פוליטי מסוים נובעת מהרעה השנייה אותה פרידמן רוצה לשנות והיא מינוי השופטים את חבריהם[ובני משפחתם]

          הכל שפיט??? אולי אתה רוצה לשפוט קפוא או חייל שנכנס להלם באמצע קרב או החלטה של ראש ממשלה על חילופי שבויים??

          לעניות דעתי הרוב לא שפיט!!

          הגב לתגובה זו

      • אתה כנראה באמת חי בקוטב..

        יוסי, 02/04/08 23:40

        כי אין לך מושג מה קורה כאן מבחינה שיפוטית.

        הגב לתגובה זו

    • אני לא רואה כיצד מתקיימת הצהרת זכויות האדם של האו''ם בין אם הוא ימני (ל''ת)

      או שמאלני בבג''צ, 02/04/08 23:29

      הגב לתגובה זו

  • 59.

    מי שפגע בבהמ''ש העליון זה אהרון ברק...........

    הפרשן, 02/04/08 21:07

    ...וחבריו מהאליטה המשפטית השלטת. הם התנהגו בבית המשפט העליון כפילים בחנות חרסינה. עשו מה שבא להם תוך ציפצוף על הכנסת ועל כוונות המחוקק. הם ציפצפו על הערכים החשובים לרוב העם וכפו עליו את הערכים הפרטיים שלהם מהבית ומבית-מדרשו של המיעוט הכוחני בישראל.

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    צדק ברק שפנה לאחיו ואחיותיו, כולם שם משפחה אחת אחים דודים קרובים של

    טורונטו טורונטו, 02/04/08 21:05

    בושה אחת גדולה של העם היהודי.

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    אדון ברק אתה משווה את ערכו של הבג''צ לשבת, אתה ביזיון אחד גדול כולל

    טורונטו טורונטו, 02/04/08 21:02

    הבג''צ שהשארת אחריך. תתבייש לך כאשר אתה משתמש במשפט המקדש את השבת לצורך ההדרה של מערכת בזויה,

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    פסק דין קעדן (הישוב חריש) שנתן ברק מסמן את סוף הישיבה היהודית

    יהודית, 02/04/08 21:02

    במדינת ישראל וקנייתנו החוצה על ידי הערבים מסעודיה ומנסיכויות המפרץ.
    ליהודים אסור לקנות אדמה במדינות מוסלמיות וכאן בישראל ערבי שימכור חיהודי דינו נגזר.
    ברק רוקן את תפקידה העיקרי של הקרן הקיימת בשמירה על מדינת ישראל כמדינה יהודית והפך אותנו טרף קל לפטרו דולרים

    הגב לתגובה זו

    • צודקת! ידעתי מה עומד לקרות ובגללו לא קניתי! פס''ד אסון! (ל''ת)

      רציתי לחריש, 03/04/08 02:10

      הגב לתגובה זו

  • 55.

    שופט שמאלני מביא שופט שמאלני

    דמו קרטיה, 02/04/08 21:00

    הכי טוב זה שועדה תמליץ והנבחרים יצביעו.

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    בית המשפט כבר מזמן הצמיד אקדח לרקתו של הציבור . (ל''ת)

    אליצור, 02/04/08 21:00

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    כואב לך, אהרון?

    אופיר, 02/04/08 21:00

    כל דיקטטורה, כל שלטון המבוסס על יחידים, חזק ככל שיהיה, סופו להתפוגג ולהתפורר.
    היית מאוד מוכשר בליצור דיקטטורה שיפוטית, ולעשות מה בא לך.
    מבלי להכנס לתוכן השינויים שמוצעים, אני שמח רק על הטלטלה של אלו שמרגישים שמגדל השן שלהם כבר לא כל כך חסין.

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    קורא את התגובות המלומדות ומגיע למסקנה: אפשר כבר לפרק את הבאסטה

    Yossi V, 02/04/08 20:58

    הלכה המדינה, ואולי טוב שכך. היהודים אינם ראויים לנהל מדינה ריבונית ואינם מסוגלים.

    הגב לתגובה זו

    • יוסוף, אנחנו מסתכלים על 22 השבטים הערבים שהקימו 22 מדינות

      דובר המחלקה, 02/04/08 21:28

      מה נגיד לך, לא פאר היצירה הציוליזציונית.

      הגב לתגובה זו

      • יוסי אינו עויין אלא שופך את מר ליבו מהנעשה במדינה , ובכל התחומים ,

        אליצור, 02/04/08 22:31

        אני מסכים עם מסקנותיו כי המדינה מראה סימני התפוררות מבפנים , יוסי אינו יוסוף כשם שאני אלי ולא עלי , הגנתך על המצב הינה השלמה עם הנעשה ודוקא יוסי עם הבעת תחושותיו מביע דאגה רבה , אמנם הביע באופן ציני אך ניכרת איפתיות ולא זילזול או שימחה לאד , ואגב אני לא אטול חלק בפירוק הבסטה מכיוון שהיא מתפרקת בעצמה , מאחל לך המשך נעים .

        הגב לתגובה זו

  • 51.

    אם בג''ץ שייך לעם אז אולי שבג''ץ יגן עליו ?במקום להגן רק על הערבים (ל''ת)

    אופיר, 02/04/08 20:54

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    בג"ץ מסכן יהודים !!!! בייניש הביתה (ל''ת)

    חיים, 02/04/08 20:53

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    בגץ == כנופית מושחתים חבר מביא חבר (ל''ת)

    רוני ארגמן, 02/04/08 20:51

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    תודה לברק ששמר עלינו מפני המדברים בשם אלוהים (ל''ת)

    אתאיסט, 02/04/08 20:51

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    אולי 60 שנה יותר מדי. ולא תמיד ממניעים לא טהורים. (ל''ת)

    הכל פוליטי., 02/04/08 20:50

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    מר ברק. בית המשפט הוא לא נכס של העם אלא

    מ.ב.ע., 02/04/08 20:49

    זה נכס של השמאל ההזוי, של בצלם, של שלום אך שוא. ושל העם הפלסטיני. אני לא שייך לעם הזה שאתה מדבר עליו

    הגב לתגובה זו

    • הוא אמר נכס של העם - אבל לא הסביר איזה עם (ל''ת)

      מוטי, 02/04/08 21:58

      הגב לתגובה זו

  • 45.

    בית המשפט כבר מזמן לא שומר עלינו .... לידיעתך (ל''ת)

    נפגע ת.ד., 02/04/08 20:49

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    פרופסור ריצ'רד פוזנר שופט עליון בארה''ב קבע כי ברק הוא שודד ים משפטי

    משפטנית, 02/04/08 20:47

    פוזנר, אחד המשפטנים האמריקאים החשובים בדורנו קבע לאחרונה
    כי:'' ברק שובר את השיא העולמי בהיבריס(יוהרה) שיפוטי''. ברק הוא מעין שודד ים משפטי אשר יצר עוצמה שיפוטית שעליה לא חלמו אפילו שופטי העליון האגרסיבים ביותר בארה''ב. הדבר הזכיר לו את נפוליאון אשר לקח את כתר המלכות מידי האפיפיור והניח אותו על ראשו בעצמו.

    הגיעה העת שברק יפשוט את גלימת שודד הים ויניח לפרידמן לתקן את הקילקולים להם גרם בתקופת כהונתו

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    ברק עזוב אותנו במנוחה- אתה בפנסיה

    צביקה, 02/04/08 20:44

    ברק קלקל הרבה והוא יודע את זה
    ''הכל שפיט'' לפי שיטתו ויודע שזה
    אסון למדינה.כמו כן ''נחה דעתינו''
    מעיקרי משנתו של ברק פשט את הרגל.

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    נכס לאומי ? של איזה עם ???? (ל''ת)

    מועדון חברים, 02/04/08 20:43

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    לא נכס של העם אלא של האליטות האשכנזיות השמאלניות. (ל''ת)

    עו''ד רועי, 02/04/08 20:42

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    איפה חשין ?

    דינו, 02/04/08 20:42

    אומרים שהדינוזאורים המשפטיים של מדינת החיתות רוצים לחתוך משהו לפרידמן ?

    המדינה הזאת היא לא רק שחיתות אלאג ם בדיחה עצובה וכואבת.

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    ברק חושב שהוא זה המדינה

    ברק המושחת, 02/04/08 20:41

    ולכן הוא חושב שהמדינה מאבדת את הבג''ץ.
    מר ברק
    המדינה לא של אבא שלך, והמדינה עומדת להשיב לעצמה את הבג''ץ.
    הרעם

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    פרידמן תחזיק מעמד מול המאפיה!!

    שלומי, 02/04/08 20:39

    כל מאפיה מושחתת ולא מוסרית של חבר מביא חבר סופה להתבטל. תחזיר את בית המשפט לעם והאליטה האשכנזית-חילונית -שמאלנית הזו תצטרך לקבל יחס כמו כל אזרח אחר במדינה דמוקרטית.

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    טעות-פרידמן המצנח לתחת של אולמרט (ל''ת)

    דני, 02/04/08 20:39

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    חוקי קדימה: יש לבעלי הון זכות לעשוק עד העצם כל האזרחים

    הספר הלבן, 02/04/08 20:37

    זה מה שקדימה מנסים לעשות לנו האזרחים

    מדינת עבדים ללא כל זכות אדם וקניין - שבה בעלי ההון מנצלים עד העצם ומעבירים לעצמם כל הרכוש שבידי כלל הציבור!!!!

    היום כבר 70% !!!!!!!!!!!
    בידי 19 משפחות

    אולמרט וכנופייתו רוצה שזה יהיה 100%!!!!

    הגב לתגובה זו

    • וכל זה קרה במשך 20 שנות שלטונו של ברק (ל''ת)

      אבי, 02/04/08 22:00

      הגב לתגובה זו

  • 35.

    האיש שמאלני בוגדני - אבל כאל הוא צודק - קדימה רוצים מדינה ללא חוק (ל''ת)

    ימני, 02/04/08 20:36

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    מה עם עינוי הדין הטיית משפט ל

    אזרח, 02/04/08 20:35

    לטובת מקורבים הנשכרים רק לצורך ערעור בעליון , כמו בנך והבן של זמיר שהם שותפים עם השופט בדימוס דן כהן שהוא מחותנך וגם מבוקש ע''י משטרת ישראל כחשוד בקבלת שוחד במאות מיליונים.והבן שלך וזמיר שותפים איתו לעסקים. איזה הרגשה צריכה להיות לעומד מולם?אני אומר לך בקצה המזלג, קודם עינוי הדין והטיית משפט כעס לא נשלט הגובל באי שפיות. אותנו לא מעניין הפוליטיקאים הם כמוכם מסתדרים. הבנת . נמאס לנו מכם.

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    קדימה זה ארגון פשע - כל מעשיה הם לפגיעה בכלל האזרחים (ל''ת)

    קל להבין, 02/04/08 20:35

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    הכנסת חייבת לפטר את בית המשפט העליון ולמנות שופטים לא פוליטיים. (ל''ת)

    ביה''מ של ברק זו, 02/04/08 20:33

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    לך הביתה ושב בשקט!!! די לנו ממך (ל''ת)

    ב.נ, 02/04/08 20:32

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    נכס של פושעים לא של עם ישראל

    דיין, 02/04/08 20:31

    בית משפט עלוב. כל משפט לוקח שנים על גבי שנים. קרימינלים יוצאים בלי שום עונש כל יום שני וחמישי. זה מה שמענין את העם. לא מלחמת הדמגוגיה בין בגץ לפרידמן.

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    מעוז האוייב !! כן כן מעוז האוייב שמחייב חיסול (ל''ת)

    ובנייה מחדש, 02/04/08 20:29

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    מה שמראה לברק, שלעם יש דווקא זיכרון ארוך טווח שזוכר את כל העוולות (ל''ת)

    שנעשו בשם החוק, 02/04/08 20:29

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    בית המשפט הוא נכס של העבריינים ועורכי הדין המושחתים! (ל''ת)

    צדק ישר, 02/04/08 20:27

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    ברק הסורים מחפשים מישהוא שיחזק אותם ויש מישרה פנויה אז סע (ל''ת)

    המסרס הלאומי, 02/04/08 20:27

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    הפוגרום בעמונה לפי פסיקת זבלני העליון זו הגנה על העם ? (ל''ת)

    העם הפלסטיני ?, 02/04/08 20:26

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    ''להניח אקדח לרקתו'' - האם לא מדובר בהסתה?

    דובי הכתום, 02/04/08 20:26

    נניח שלבג''ץ היה מגיע איש ימין שהיה אומר שראש הממשלה מניח אקדח לרקתם של המתנחלים (ע''י חלוקת הנשק למחבלים), מה היה פסוק מר ברק אז?

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    השופטים מעודדים את הפשע בישראל

    אזרח הגון, 02/04/08 20:26

    אדון ברק תתביש לפתוח את הפה
    סיגנון העבודה של השופטים גורם לפשע לחגוג,ונראה שאתם מרוצים מהפשע כי יש הרבה עבודה ואתם דורשים עוד ועוד שכר.
    אתם משתדלים לתת עונשים מצחיקים בשביל לעודד את הפשע.

    הגב לתגובה זו

    • כמה שאתה צודק (ל''ת)

      רחמים, 02/04/08 21:47

      הגב לתגובה זו

  • 22.

    עצירת אוטובוסים של מפגיני ימין זו דימוקטיה במיטבה ????????? (ל''ת)

    זבלן עליון, 02/04/08 20:26

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    אוי, מבטלים את מועדון החברים שהוא אכן נכס של החברים בו. למי יש (ל''ת)

    כרטיס מועדון?, 02/04/08 20:24

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    דיי מספיק!!!

    רועי, 02/04/08 20:24

    בג''צ אולי שכח מה הוא. שהוא לא בדיוק מייצג את העם!!!!!
    נראה לי שעמדת הכוח בה מצויים שופטי בית הדין העליון קצת השפיע עליהם!!! איך בדיוק הם מייצגים את העם אם בהוראתם הורו על הפסקת נוהל שכן בשטחים ובכך הם מסכנים את חיי חיילי צה''ל?? איך הם מייצגים את העם אם בהוראתם הופסקה בנייתה של גדר ההפרדה ובכך הם מסכנים וכבר הוכך שאפילו יותר מכך את אזרחי ישראל????? אז הגיע הזמן לשינוי דיי לבג''צ!!!!!!!!!!!!!
    דרך אגב אני לא ימני או משהו כזה פשוט בן אדם עם קצת הגיון בריא!!!
    המדינה מעל הכל!!! ובראשה צה''ל!!

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    אין אף מדינה בעולם בעולם אם בימ''ש חזק ודורסני כלכך כמו אצלנו

    אורי, 02/04/08 20:22

    שיפסיק עם הצגת ה''קוזאק הנגזל'' שלו.
    פרידמן לא רוצה לצמצם את זכות העמידה אלא שבג''ץ יתחשב כפי שהחוק קובע.
    פרידמן לא רוצה לפגוע בעצמואת בית המשפט אלא להפוך אותו ממעדון אלטיסטי של חבר מביא חבר לממסד שבחרים אליו בעקיפין דרך העם - בכל מדינה בעולם המערבי שופטים מתמנים על ידי נבחרי ציבור, בחירות וכו - העצמאות לא נובעת מהמינוי שלהם אלא מכך שלא ניתן להדיח אותם. רק בארץ אפקטיבית שופטים ממנים את עצמם.

    פרידמן לא רוצה להחליש את הפרדת הרשויות אלא לחזק אותן - הכנסת תתעסק בחקיקה הממשלה במדיניות ובית המשפט בשפיטה שזה עיקר תפקידו למרות שכיום הוא הפך לפוסק האחרון בחקיקה ומדיניות.

    פרידמן רוצה להפוך את השפיטה בארץ למשהו שיותר דומה למערב אירופה ואילו ברק מנסה שזה ידמה יותר לאיראן (שם מועצות החכמים הלא נחברים הם בעלי סמכות לבטל החלטות של המוסדות הנבחרים).

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    ביהמ''ש בתקופתו של ברק הפסיק להיות של העם והפך למוציא דברם של מיעוט (ל''ת)

    השיבה שופטינו, 02/04/08 20:21

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    כבוד השופט ברק

    אורי, 02/04/08 20:20

    מנסה לשמור על הדיקטטורה של מיעוט אשכנזי, חילוני ושמאלני - זה לא יעזור לך, זמנך עבר!

    הגב לתגובה זו

    • איך אומרים WASP בעברית?

      אצבעוני, 02/04/08 21:04

      א שכנזי י הודי ח ילוני ס מולני ובראשי תיבות...

      הגב לתגובה זו

  • 16.

    כבוד הנשיא לשעבר ברק אולי תקרא..!

    אזרח מודאג,חיפה, 02/04/08 20:19

    אני כותב אליך אחרי שנחשפתי לכמה מהדברים הקשים ביותר שיכולתי לדמיין שקורים בבית משפט בישראל, אני כותב אליך אחרי שהבנתי שבית המשפט בישראל הוא לא אחר מאשר בית המזלות או בית הימורים . אני כותב את הדברים וליבי נחמץ , איך יכול לקרות מקרה שאדם נשפט מול שופט בבית משפט שלום בחדרה על 13 עבירות רכוש האדם ללא כל עבר פלילי עם תסקיר לעונש שממליץ על החזרתו לחברה ועל עונש של חצי שנה עבודות שירות . מגיע מול השופט ומקבל ממנו 5 שנות מאסר בפועל, כשבועיים לאחר מכן מגיעה מול אותו השופט בדיוק אישה שנותנת את הדין על 18 עבירות רכוש כשלחובתה 4 הרשעות קודמות ועוד 18 חודשיי מאסר בפועל שחובה להפעיל , תסקיר שירות המבחן לא ממליץ על עונש כלשהוא וכבוד השופט אהוד קפלן שולח אותה ל15 חודשים בפועל..!!!. האם זה בית המשפט שאתה מדבר עליו כבודו ? האם ככה מערכת המשפט שומרת על אמון הציבור בה? האם כל אדם שמגיע לבית המשפט צריך רק מזל ותו לא? האם יכול שופט להתעלם התעלמות מוחלטת מנתותיו של אדם ולשלוח אותו ל5 שנות מאסר בעוד את העבריינית המועדת הוא מצ'פר בעונש שהוא בדיחה ? אני חושב שאם יש דבר אחד שנחוץ ודחוף מאוד לשנות בבית המשפט בישראל זה את נושא הענישה. כבר אמר היועמ''ש מזוז שאין אחידות ענישה בבתיי המשפט בישראל וזה לא תקין, אבל אף אחד לא עושה עם זה כלום עונשים ממשיכים לגרום להרמת גבה ולפליאה על קולת העונש או על חומרתו תוך התעלמות מוחלטת מכל דבר שאמור להנחות את השופט בבואו לגזור את העונש. אז אולי זה הדבר הראשון שצריך להשריש במערכת המשפט שלנו, כולם שווים בפניי החוק ואין הפליות לא לטובה ולא לרעה.

    הגב לתגובה זו

    • כל כך נכון ומדוייק שאני מקווה מאוד שמישהו קורא את זה. (ל''ת)

      אתי, י-ם, 02/04/08 23:26

      הגב לתגובה זו

  • 15.

    בית משפט לא צריך לגלוש לעניינים פוליטיים!!

    היהודי, 02/04/08 20:18

    הגיע הזמן שנבחרי הציבור ינהיגו את את העם, ולא כנופיית שופטים שמאלנים - ''בשם הצדק''.

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    לשלטון השמאל הוא התכוון

    בז להם, 02/04/08 20:18

    עוד נקיא אתכם עד האחרון

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    שמישהו ייקח יוזמה ויירה עם האקדח במערכת המשפח הפושעת נגד העם היהודי (ל''ת)

    בית המשפח, 02/04/08 20:17

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    בית המשפט הוא נכס לפלסטינים ולחייבים בדין...

    עו''ד, 02/04/08 20:17

    לקרבנות , הוא ממש נטל , וליהודים שאינם מצבעים מר''ץ הוא לא משהו שכדאי לשמר...

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    Total disconnection between Barak and the people

    Eitan, 02/04/08 20:16

    No one has ever seen the Bagatz a a represetative of the people. In the contarary, Bagatz was always a stick in the country wheels. Barak was described by one of the most respected judges in the US as a ''legal gagnster'' as he has been agressively taken authority which does not belong to the court (on the count of the people and the elected government)

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    ביהמ''ש הוא נכס של העם - של איזה עם? הפלסטיני? (ל''ת)

    דוב הקוטב, 02/04/08 20:15

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    רב נציבור חושב שהמערכת המשפטית מושחתת ובצדק (ל''ת)

    י, 02/04/08 20:15

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    אל תשכח שאתה הגורם לזה (ל''ת)

    jaky, 02/04/08 20:13

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    מתעב את ברק יותר מאולמרט !! קשה אבל אפשר

    רק לקרוא, 02/04/08 20:13

    פרופ' ריצ'רד פוזנר, שופט בבית המשפט הפדרלי לערעורים בשיקגו ואחד המשפטנים החשובים בארה''ב, ממשיך לתקוף את נשיא בית המשפט העליון בדימוס, אהרן ברק. בריאיון שיתפרסם בסוף השבוע במוסף הארץ אומר פוזנר כי התנהלותו של ברק, שאינו מוכן לקבל הגבלות כלשהן על כוחו השיפוטי, היו נתפשות בארה''ב כ''עריצות שיפוטית''. עוד טוען פוזנר כי: ''פסיקתם של שופטים מושפעת מהערכים שלהם, מהאידיאולוגיה שלהם, וזה מוביל למסקנה שהמערכת השיפוטית צריכה להיות מאוד ענווה: ברק חושב שלשופטים יש תפיסות והבחנות עמוקות בנוגע לערכים של צדק - אני חושב שזה לא נכון. שופטים הם פחות או יותר אנשים רגילים, שההחלטות שלהם מושפעות מהניסיון האישי והמקצועי שלהם בחיים''.

    ''אני לא מרגיש שיש לנו גישה מיוחדת לערכי מוסר. ברק תומך בגישת המשפט הטבעי, הוא מאמין שיש קריטריונים אוניוורסליים ששופט צריך לאכוף, גם אם הם לא נקבעו בחוק. זו תפיסה נוצרית בעיקרה, שאומרת שהמשפט הטבעי, שאלוהים נתן לנו, גובר על החוק שהאדם יצר. גם בארצות הברית יש שופטים רבים שמאמינים בכך. ברק הוא דובר של המסורת הזאת'', אומר פוזנר.

    אין זו הפעם הראשונה שבה הוא תוקף את ברק. הוא עשה זאת כבר באפריל האחרון כשפרסם בשבועון ''ניו ריפבליק'' ביקורת קטלנית על ספרו של ברק, שיצא לאור באנגלית '' A Judge in a Democracy'' (''שופט בחברה דמוקרטית''). פוזנר כתב שם, בין השאר, כי ברק הוא ''פיראט משפטי, השובר את השיא העולמי ביוהרה שיפוטית''.

    בראיון מתייחס פוזנר לפסיקת בית המשפט העליון, שאותה הוביל השופט אהרן ברק, שאסרה ב-1999 על השב''כ לענות ולטלטל עצורים פלסטינים. בשבוע שעבר אמר לו אחד מהפרופסורים הישראלים, מומחה למשפט בינלאומי, שהנורמות המשפטיות מחייבות לשמור על זכויות האדם. פוזנר איבד את שלוותו. ''הגישה שלך מייצגת תפיסה אליטיסטית. לרוב האנשים העיקר הוא לא זכויות אדם, אלא הצורך לשמור על הביטחון האישי, וזה תפקידה העיקרי של המדינה''. משפטן ישראלי אחר אמר לו ש''בעוד 50 שנה יתברר שכל הסיפור של הטרור והאיום בטרור היה מעין מעשה כשפים מבחינת השפעתו על דעת הקהל בישראל, ושהטרור הוא מקסם שווא''. פוזנר הזדעזע: ''אנחנו נמצאים כמה עשרות מטרים מהקפטריה שנהרגו בה אנשים בפיגוע טרור. עם כל החופש האקדמי, איך יכול להיות שפרופסור למשפטים יאמר דבר כזה בסמינר אקדמי בישראל?''

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    צא מאיתנו, איש רע. 20 שנה ניצלת מעמדך

    מזכיר, 02/04/08 20:13

    להשתלט עלינו במסווה של בית משפט.
    הערכים הפרטיים שלך וקומץ חבריך, אינם מעניינים את תושבי המדינה.
    לא ייבחרו יותר שופטים בשיטה
    המושחתת של חבר מביא חבר ומביא
    בני משפחה.
    זה לא יעזור לך. נגמרו השיטות
    המושחתות.
    זמנך עבר.
    צא מאיתנו.

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    לרסק את הרשות המתעללת ביהודים

    קדימה פרידמן, 02/04/08 20:13

    פרופ' ריצ'רד פוזנר, שופט בבית המשפט הפדרלי לערעורים בשיקגו ואחד המשפטנים החשובים בארה''ב, ממשיך לתקוף את נשיא בית המשפט העליון בדימוס, אהרן ברק. בריאיון שיתפרסם בסוף השבוע במוסף הארץ אומר פוזנר כי התנהלותו של ברק, שאינו מוכן לקבל הגבלות כלשהן על כוחו השיפוטי, היו נתפשות בארה''ב כ''עריצות שיפוטית''. עוד טוען פוזנר כי: ''פסיקתם של שופטים מושפעת מהערכים שלהם, מהאידיאולוגיה שלהם, וזה מוביל למסקנה שהמערכת השיפוטית צריכה להיות מאוד ענווה: ברק חושב שלשופטים יש תפיסות והבחנות עמוקות בנוגע לערכים של צדק - אני חושב שזה לא נכון. שופטים הם פחות או יותר אנשים רגילים, שההחלטות שלהם מושפעות מהניסיון האישי והמקצועי שלהם בחיים''.

    ''אני לא מרגיש שיש לנו גישה מיוחדת לערכי מוסר. ברק תומך בגישת המשפט הטבעי, הוא מאמין שיש קריטריונים אוניוורסליים ששופט צריך לאכוף, גם אם הם לא נקבעו בחוק. זו תפיסה נוצרית בעיקרה, שאומרת שהמשפט הטבעי, שאלוהים נתן לנו, גובר על החוק שהאדם יצר. גם בארצות הברית יש שופטים רבים שמאמינים בכך. ברק הוא דובר של המסורת הזאת'', אומר פוזנר.

    אין זו הפעם הראשונה שבה הוא תוקף את ברק. הוא עשה זאת כבר באפריל האחרון כשפרסם בשבועון ''ניו ריפבליק'' ביקורת קטלנית על ספרו של ברק, שיצא לאור באנגלית '' A Judge in a Democracy'' (''שופט בחברה דמוקרטית''). פוזנר כתב שם, בין השאר, כי ברק הוא ''פיראט משפטי, השובר את השיא העולמי ביוהרה שיפוטית''.

    בראיון מתייחס פוזנר לפסיקת בית המשפט העליון, שאותה הוביל השופט אהרן ברק, שאסרה ב-1999 על השב''כ לענות ולטלטל עצורים פלסטינים. בשבוע שעבר אמר לו אחד מהפרופסורים הישראלים, מומחה למשפט בינלאומי, שהנורמות המשפטיות מחייבות לשמור על זכויות האדם. פוזנר איבד את שלוותו. ''הגישה שלך מייצגת תפיסה אליטיסטית. לרוב האנשים העיקר הוא לא זכויות אדם, אלא הצורך לשמור על הביטחון האישי, וזה תפקידה העיקרי של המדינה''. משפטן ישראלי אחר אמר לו ש''בעוד 50 שנה יתברר שכל הסיפור של הטרור והאיום בטרור היה מעין מעשה כשפים מבחינת השפעתו על דעת הקהל בישראל, ושהטרור הוא מקסם שווא''. פוזנר הזדעזע: ''אנחנו נמצאים כמה עשרות מטרים מהקפטריה שנהרגו בה אנשים בפיגוע טרור. עם כל החופש האקדמי, איך יכול להיות שפרופסור למשפטים יאמר דבר כזה בסמינר אקדמי בישראל?''

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    פיראט בגלימה של שופט ששדד לעצמו סמכויות

    משה כגן, עו''ד, 02/04/08 20:12

    ועכשיו כשהכנסת מנסה להחזיר לעצמה את כוחה, הוא טוען שלוקחים לו את הצעצוע.
    חצוף!

    הגב לתגובה זו

    • כישלון של מבחני הלשכה

      עבדיאל, 02/04/08 20:41

      עם עורך דין מוסמך הוא כה בור, יהיר וגס רוח, הרי שיש כאן כישלון חמור של לשכת עורכי הדין.
      תיתן ועדת האתיקה המחוזית, האם עורך הדין הנחזה עבר על סעיף 61(3) לחוק לשכת עורכי הדין.
      מדובר בנשיא בית המשפט העליון לשעבר, בפרופסור פורה, בגאון משפט בקנה מידה יוצא דופן. ניתן, כמובן, לחלוק על פסיקותיו, אבל התבטאות בצורה כזאת אינה הולמת עורך דין.

      הגב לתגובה זו

      • עבדיאל, העבד האל ברק הנך ? (ל''ת)

        עבדי הפרעה, 03/04/08 00:38

        הגב לתגובה זו

  • 3.

    ביהמ''ש הוא נכס של העם הפלסטיני

    מנחם בראל, 02/04/08 20:10

    אך לא של העם היהודי והישראלי.

    הגב לתגובה זו

    • ולכן צריך לשמור עליו מכל משמר... (ל''ת)

      ., 02/04/08 20:22

      הגב לתגובה זו

    • הוצאת לי המילים מהמקלדת

      יונתן, 02/04/08 20:27

      בדיוק כך! ראית את הפרצוף של ברק! בוא הנה נראה לך שהוא שופט? מזכיר לי שחקן קולנוע צרפתי! שמעתי שהדוד שלו היה קאפו בשואה?!!!!

      הגב לתגובה זו

  • 2.

    דיקטטורה שיפוטית

    פרופ' פוזנר, 02/04/08 20:10

    פרופ' ריצ'רד פוזנר, שופט בבית המשפט הפדרלי לערעורים בשיקגו ואחד המשפטנים החשובים בארה''ב, ממשיך לתקוף את נשיא בית המשפט העליון בדימוס, אהרן ברק. בריאיון שיתפרסם בסוף השבוע במוסף הארץ אומר פוזנר כי התנהלותו של ברק, שאינו מוכן לקבל הגבלות כלשהן על כוחו השיפוטי, היו נתפשות בארה''ב כ''עריצות שיפוטית''. עוד טוען פוזנר כי: ''פסיקתם של שופטים מושפעת מהערכים שלהם, מהאידיאולוגיה שלהם, וזה מוביל למסקנה שהמערכת השיפוטית צריכה להיות מאוד ענווה: ברק חושב שלשופטים יש תפיסות והבחנות עמוקות בנוגע לערכים של צדק - אני חושב שזה לא נכון. שופטים הם פחות או יותר אנשים רגילים, שההחלטות שלהם מושפעות מהניסיון האישי והמקצועי שלהם בחיים''.

    ''אני לא מרגיש שיש לנו גישה מיוחדת לערכי מוסר. ברק תומך בגישת המשפט הטבעי, הוא מאמין שיש קריטריונים אוניוורסליים ששופט צריך לאכוף, גם אם הם לא נקבעו בחוק. זו תפיסה נוצרית בעיקרה, שאומרת שהמשפט הטבעי, שאלוהים נתן לנו, גובר על החוק שהאדם יצר. גם בארצות הברית יש שופטים רבים שמאמינים בכך. ברק הוא דובר של המסורת הזאת'', אומר פוזנר.

    אין זו הפעם הראשונה שבה הוא תוקף את ברק. הוא עשה זאת כבר באפריל האחרון כשפרסם בשבועון ''ניו ריפבליק'' ביקורת קטלנית על ספרו של ברק, שיצא לאור באנגלית '' A Judge in a Democracy'' (''שופט בחברה דמוקרטית''). פוזנר כתב שם, בין השאר, כי ברק הוא ''פיראט משפטי, השובר את השיא העולמי ביוהרה שיפוטית''.

    בראיון מתייחס פוזנר לפסיקת בית המשפט העליון, שאותה הוביל השופט אהרן ברק, שאסרה ב-1999 על השב''כ לענות ולטלטל עצורים פלסטינים. בשבוע שעבר אמר לו אחד מהפרופסורים הישראלים, מומחה למשפט בינלאומי, שהנורמות המשפטיות מחייבות לשמור על זכויות האדם. פוזנר איבד את שלוותו. ''הגישה שלך מייצגת תפיסה אליטיסטית. לרוב האנשים העיקר הוא לא זכויות אדם, אלא הצורך לשמור על הביטחון האישי, וזה תפקידה העיקרי של המדינה''. משפטן ישראלי אחר אמר לו ש''בעוד 50 שנה יתברר שכל הסיפור של הטרור והאיום בטרור היה מעין מעשה כשפים מבחינת השפעתו על דעת הקהל בישראל, ושהטרור הוא מקסם שווא''. פוזנר הזדעזע: ''אנחנו נמצאים כמה עשרות מטרים מהקפטריה שנהרגו בה אנשים בפיגוע טרור. עם כל החופש האקדמי, איך יכול להיות שפרופסור למשפטים יאמר דבר כזה בסמינר אקדמי בישראל?''

    הגב לתגובה זו

    • קודם כל תודה ענקית על המידע, וצריך להביא את השופט האמריקאי כמו

      משפטנים ישראלים, 02/04/08 20:25

      שהבאנו את סטנלי פישר.

      הגב לתגובה זו

    • עדיף על תיאוקרטיה

      ירמיהו, 02/04/08 20:50

      דמוקרטיה היא שלטון רע
      שילך פוזנר ויסתכל בארצו הוא - כדי להיבחר לנשיא (_או לכל משרה) חייבים לקחת שוחד מכל האליטה התורמת, וכל זאת כדי להעמיד קמפיין ראוי, זו א מוקרטיה, זה שלטון האליטות!
      ומה קורה בטורקיה? שם הצבא שומר על הדמוקרטיה מפני האיסלם
      דמוקרטיה היא שלאון גרוע מפני שלדתות וארגונים פשיסטיים קל מאוד לנצל אותו
      לכן הדמוקרטיה זקוקה להגנה צמודה וקשוחה שיכולה לבוא רק מידי מ ישהו מבחוץ, מישהו שלא נבחר עי העם, שלצערי הוא לא כ''כ חכם וכל ספין תקשורתי עובד עליו
      לצורך כך קיים בארץ בג''ץ, ובינתיים הוא מציל אותנו מכפייה של מיעוט דתי קיצוני
      יש מדינה אחת, בה מיעוט פנאטי הצליח לנצל את הכבוד שלצערי רוב בני האדם רוחשים לדתות ולאלוהים, לבצע בה הפיכה ולהכפיך את כולם לשלטון הדת, קוראים לה אירן, אם בג''ץ לא מוצא חן בעינייך - את הופוזנר מוזמנים לעבור לשם

      הגב לתגובה זו

      • ערכים נוצריים אתה מעדיף ?? (ל''ת)

        זבלן, 02/04/08 21:34

        הגב לתגובה זו

  • 1.

    כשגירשתם יהודים עם שרון זו הייתה דימוקרטיה ? הגנה על העם ? (ל''ת)

    על האליטה, 02/04/08 20:08

    הגב לתגובה זו