• 38.

    אולי ש''הכתבים'' ילכו בדרך הרופא. (ל''ת)

    אלעד, 04/04/08 01:13

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    טופלתי במרפאה

    מ, 03/04/08 21:50

    אני אמור לחשוש לפחד או שאני יכול להיות רגוע כי אני ממש לא

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    הפסק זמן שלקח מהרגע שסיפר ועד ההחלטה שקיבל לא הוסיפו לו נק'זכות

    נ.כהן, 03/04/08 16:44

    הוא הבין שגורלו נחרץ לשבט ולא לזכות ולכן ההחטלה שלו היתה החלטית חבל על כך שהתבונה לא הקדימה את הטיפשות.

    הגב לתגובה זו

    • הכרתי אותו אישית

      אורית, 03/04/08 17:33

      לפני שאתם תתחילו לשפות אותו או את מישהו אחר תחשבו טוב טוב! אני הכרתי אותו, הוא היה בן אדם נפלה, 30 שנה שהוא עבד לא היית לו אף טעות. כל אחד יכול לטעות לא משנה במה, רק שלא ישפתו אותכם אחר כך!

      הגב לתגובה זו

  • 35.

    חסכון בהוצאות על חשמל ומים

    עמליה, 03/04/08 15:11

    יש רופאי שניים שמשתדלים לחסוך בחשמל ובמים, כי תהליך העיקור של הכלים כרוך בהפעלת מכשיר. אז מה עושים? רק מחטאים כלומר מנקים אותם תחת מי הברז עם חומר מחטא. אני יודעת את זה ממקור ראשון; עבדתי פעם אצל רופא שניים כסייעת, וכשהייתי מעקרת את הכלים, הוא היה כועס עלי, ואומר, שאת העיקור עושים רק בסוף היום, ובמהלך היום רק מנקים-מחטאים וזהו. רופאי השניים צריכים לחסוך בהוצאות.

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    התאבדותו מעידה כי היה אדם חסר אחריות לחלוטין. (ל''ת)

    מעשים פזיזים, 03/04/08 12:10

    הגב לתגובה זו

    • ואתה אדם אומלל ובודד. (ל''ת)

      אלעד, 04/04/08 01:13

      הגב לתגובה זו

  • 33.

    התקשורת חיה מדם של אחרים (ל''ת)

    מושון, 03/04/08 08:29

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    מחובתם של רופאי השיניים לדאוג גם לבריאות המטופל ולא רק לכסף הרב שהם (ל''ת)

    גובים בעד טיפול, 03/04/08 07:55

    הגב לתגובה זו

    • צודק. (ל''ת)

      מסכימה, 03/04/08 20:01

      הגב לתגובה זו

  • 31.

    לו היה מתנהג כפי שרופא שיניים צריך לנהוג, היה היום בחיים. (ל''ת)

    רשלנות לשמה, 03/04/08 07:55

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    ערוץ 2 מתפרנס(רייטינג) מרשע רוע לב ומעלילות דם (ל''ת)

    אלעד, 03/04/08 05:53

    הגב לתגובה זו

    • לו היה מדובר בבתך או באשתך, גם היית חושב אותו דבר? (ל''ת)

      די לצביעות, 03/04/08 07:56

      הגב לתגובה זו

      • לו היה מדובר באבא שלך היית.... (ל''ת)

        מהמ, 03/04/08 12:38

        הגב לתגובה זו

  • 29.

    אולי שהעיתונאים יהיו זהירים יותר בפרסומים שלהם

    קרן, 02/04/08 23:45

    יש לאנשים לב שאתם שוברים בקלות.

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    לינץ על ידי העתונות

    Moshe, 02/04/08 23:33

    בארץ ישנה תופעה של לינץ עתונאי.
    כאשר כתב כל שהוא מריח ''סיפור'' הוא רץ לספר לחברה, בלי לבדוק דברים לאשורם. בלי לבדוק איך הפירסום יכול להשפיע על הנחקר או על בני משפחתו.

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    רוצחים!! זה מה שאתם!

    אני, 02/04/08 23:25

    למרות שליבי ע הנערה ומשפחתה, לא הגיע לו על כך עונש מוות!

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    רשלנות

    אסף, 02/04/08 23:10

    היה על חולת האיידס לומר בפה שהיא חולה ולא מספיק לכתוב בטפסים מצטער מאוד על הרופא

    הגב לתגובה זו

    • לפי דבריך היה עליה להשאיל מפרץ את הרמקול שלו ולהכריז בראש חוצות. (ל''ת)

      הרופא התרשל, 03/04/08 12:12

      הגב לתגובה זו

  • 25.

    חובת נשאי האיידס

    מרגולה, 02/04/08 22:38

    ליידע בצורה ברורה ולא באיזה טופס סטנדרטי שהם נשאים.
    לו החולה היתה אומרת לרופא במפורש שהיא נשאית זה לא היה מתגלה אחרי 3 ימים.
    כן, הרופא פישל, אבל הנשאית לא עשתה די כדי לא להזהיר.
    תארו לכם אותה, ממלאת את הטופס, מניחה אותו בשקט על הדלפק ומתיישבת לטיפול ללא מילה.
    וכן, אני יודעת שנשאי איידס הם פרות קדושות.

    הגב לתגובה זו

    • מה רצית שהם ינופפו בדגל זוהר? איזו אטימות. את מכריזה על כל מחלה שלך (ל''ת)

      המומה מהשטויות, 03/04/08 07:54

      הגב לתגובה זו

    • פרות קדושות?!

      כככ, 03/04/08 17:38

      אלוהים, את כל כך אטומה ורשעית. הם מתביישים וחרדים לתגובות של אנשים כמוך.

      הגב לתגובה זו

  • 24.

    3 מתוך 1000 זה לא סיכוי כ''כ נמוך (ל''ת)

    סטטיסטיקאי, 02/04/08 22:36

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    רשלנות ברברנות נבלה טרפהבריא כשר (ל''ת)

    תלמוד, 02/04/08 21:59

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    כשהולכים לרופא שיניים יש לשים לב..

    אבי לביא, 02/04/08 21:05

    שהוא מעקר במכשיר אוטוקלב את הכלים בהם הוא משתמש. העיקור צריך להתבצע ביןי מטופל למטופל כך שלא ישארו חיידקים ו/או שאריות דם, בשר, רוק וכו' אשר יכולות להכיל חיידקים נגועים.
    אני תמיד בודק (שואל) לפני הטיפול אם הכלים עוקרו. וגם אם אחליף רופא - זה הדבר הראשון שאדאג לו.
    לא שווה לאבד את חיי בשביל רשלנות של מישהו שלא איכפת לו ממני. ובחיים לא משחקים!

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    ערוץ 2 - ערוץ הרשע ! (ל''ת)

    אחד, 02/04/08 19:58

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    צריך להזהר לא להתמקר ל''סושי'' כי אז נדבקים גם ''ערכי תרבות יפניים'' (ל''ת)

    ''מיקדו'' ספוקו ה, 02/04/08 19:53

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    לא התקשורת אשמה, אלא ההסטריה.

    דחילקום, 02/04/08 19:38

    מכיון שהתקשורת לא פרסמה את שמו, למה עושים עליהום על התקשורת? שוב כולם בפניקה, אחרי שכולם נכנסו להסטריה. הישראלי הממוצע הוא דמות הסטרית לגמרי, שיכולה תוך שניה לאבד את הצפון ובלי שום סיבה. תתחילו להרגיע כבר! האיש נכנס ללחץ, אבל מה אשמה התקשורת שאפילו לא פרסמה את שמו?? קצת שפיות, רבאק! לא יזיק גם לכם לצאת מההסטריה שלכם, לפני שעוד מישהו יחליט פה לקפוץ מהגג. אוף.

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    אבל לא פרסמו את שמו,אז למה? (ל''ת)

    ארקדי, 02/04/08 19:28

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    התקשורת מעל החוק, נמאס! (ל''ת)

    עודד, 02/04/08 19:05

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    התקשורת צריכה לעבור חיטוי - לא הכלים של הרופא

    קצת הגיון, 02/04/08 18:57

    התקשורת חולה במחלה קשה - מחלת הריייטינג.

    שופטים אדם עוד לפני שביררו אם בכלל נגרם נזק.

    רדיפת רייטינג, במסווה של כלב השמירה.
    צבועים!

    הגב לתגובה זו

    • ל 16 קצת היגיון

      נח, 02/04/08 19:24

      תאמר לי בבקשה אם יכתבו עליך שגרמת לתאונה קטלנית שבה נהרגו בו נניח 5 אנשים.נו אז תקום ותתאבד?בואדי שלא.אתה תתבע את העיתון על הוצאת דיבה ותדרוש פיצוי מתאים.או אולי אני טועה?????

      הגב לתגובה זו

  • 15.

    אח''כ ישאלו העיתונאים בתמימות למה בכל דבר מאשימים אותם (ל''ת)

    די, 02/04/08 18:55

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    מה שבטוח זה שלא נראה אף כתב של ערוץ 2 מתאבד (ל''ת)

    בושה, 02/04/08 18:44

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    התקשורת נהפכה להרסנית למען רייטינג יהיו מוכנים להרוג (ל''ת)

    שושנה, 02/04/08 18:40

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    למה עשה את זה? הרי לא פרסמו את שמו

    יעל, 02/04/08 18:40

    ובכלל לא בטוח שהנערה המסכנה נדבקה.

    כנראה מרוב דאגה איבד את שפיותו לרגע. חבל שלא ביקש עזרה.

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    את נתניהו והימין התקשורת רוצחת מידי יום.... (ל''ת)

    יהי זכרו ברוך, 02/04/08 18:25

    הגב לתגובה זו

    • ביבי ימכור את כולנו!רק לא ביבי ושרה ולימור וסילבן ורובי ופייגלין וש

      רוני, 02/04/08 19:10

      טייניץ ומרכז הליכוק אוי אוי אוי רק גירשנו אותם וכבר שכחתם???????????

      הגב לתגובה זו

      • רוני לא יעזור לך ביבי רהמ הבא (ל''ת)

        רטרט, 03/04/08 12:42

        הגב לתגובה זו

    • זה לא רצח, זו המתת חסד! (ל''ת)

      נס 2008, 03/04/08 08:21

      הגב לתגובה זו

  • 10.

    בהתאבדותו העלה רופא השיניים את הרייטינג החי על הדם

    גדעון לוי, 02/04/08 18:21

    בהתאבדותו העלה רופא השיניים את הרייטינג החי על הדם

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    נראה שגם הוא איבד אמון במערכת המשפט

    שקולניק, 02/04/08 18:20

    אם נכון הוא שטעות כזו שלפי הפרסום, קרתה לו.
    סיכוייה להדביק אחרים הינה קלושה,
    כי אז לא ברור מה גרם לו להתאבד,
    דומה שגם הוא כמו רוב הציבור בארץ, אינו מאמין לבתי המשפט שיעשו צדק,
    כמו אותו רופא מביה''ח בצפת ועוד..
    הוא החליט כנראה שאין טעם אפילו לנסות,
    רק אתמול פורסם הנתון הבלתי אפשרי שרוב הציבור אינו מאמין לבתי המשפט, אבל חייב להזקק לשרותיו,
    אנא שופטים/ות הזהרו בפסקי דינכם.

    הגב לתגובה זו

    • סליחה על הבורות

      סעדיה, 03/04/08 00:07

      אבל מה היה הסיפור של הרופא מצפת?

      הגב לתגובה זו

  • 8.

    זק''א? זה עוד קיים?

    המטיף בשער, 02/04/08 18:18

    יש מד''א, אז בשביל מה צריך אותם? כפל מיותר.

    הגב לתגובה זו

    • צריך אותם בכדי שיאספו אותך בהקדם (ל''ת)

      החוזה, 02/04/08 19:09

      הגב לתגובה זו

  • 7.

    לערוץ 2

    אורן, 02/04/08 18:11

    לא היה כדאי לחכות לראות אם הצעירה נדבקה?
    ה 0.1% רייטינג שווה חיי אדם?
    איך מרגיש הכתב/ת ו/או העורך.... לא נראה לי שהם מאבדים שינה בלילה
    התקשורת הצהובה בארץ מעוררת בחילה. טפו עליכם

    הגב לתגובה זו

    • לא צריך להאשים את התקשורת בהכל!!!

      איריס, 02/04/08 18:24

      קיימת חשיבות ציבורית לפרסם כתבות כאלו - ואני בטוחה שדווקא פרסומים כאלו ייגרמו לרופאי השיניים לשים לב להבא !!!

      הגב לתגובה זו

      • קצת רגישות

        יעל, 02/04/08 19:40

        לכל בעלי המוסר המפותח, שימו את עצמכם בנעליו של אדם מן הישוב אשר מעד ושגה (כמו כולנו לפעמים) באופן אנושי לחלוטין. חשבו על משפחתו - אשתו, ילדיו - איך הייתם חשים לו חשפו את שגיאותיכם ברבים ומכפישים את שמכם? העיתונות על נגזרותיה איננה מערכת המשפט. אין זה מקומה ואין זה תפקידה. הבלבול הזה עלה היום בחיי אדם.

        הגב לתגובה זו

        • נכון שהתקשורת אינה מערכת המשפט, אבל התקשורת

          סמביטמוסר, 02/04/08 22:08

          לבד מתחקרים ,מדווחת און טיים,דיווחי שטח. תתפלאי לדעת כמו שרבים מאיתנו יודעים, התקשורת מדווחת מהשטח משהו וכעבור מספר שעות תדווח אחרת כולל תמונות תוך התעלמות מוחלטת משאלת מצא את ההבדלים . ברור שנוצרת סימביוזה
          בינהם.במקרה ה''טוב ''הסימביוזה נקודתית, במקרה הגרוע הסימביוזה היא תשרת את הרע מכל- ראי ערך מציאות המדינה היום תוצר הסימביוזה.

          הגב לתגובה זו

        • קצת רגישות תבקשי מעצמך-חסרת מוסר. (ל''ת)

          ליטל, 02/04/08 22:10

          הגב לתגובה זו

      • רופאים חיים את זה יום יום

        אורן, 02/04/08 19:57

        מודעים לזה יום יום. הם לא צריכים ''כותרת'' כזאת כדי לדאוג לחיים שלהם. כולם מכירים את סיפור רופא השיניים והחולה מפלורידה.
        במקרה הזה יש טענות קשות על אי קבלת תגובה מאוזנת מצד הרופא ועל זה שלא חיכו (כולה שבוע!!!) עד לסגירת מעגל של בדיקת האיידס. עד היום אין להם את האומץ/עניין לפרסם את תוצאות הבדיקה. עשו סערה, העיקר שתפסו אותנו במסך לעוד כמה דקות של רייטינג.

        היחס לתקשורת לא נולד ממקרה אחד אלא מחוסר אחריות מתמשכת, חוסר ערכים, חוסר כבוד למאוריאנים והתחסדות מגעילה
        אם רק להזכיר את הוועדה הפנימית של ערוץ 10 ומנכ''ל הערוץ שהתפעלו כל כך מתפקודם במלחמה. וזאת למרות 30000 איומים שהם קיבלו מאזרחים. מצידי המקרה הכי מרתיח היה הדיווחים החיים שלהם מכפר גילעדי - מיקום מדויק, העובדה שיש שם 2 משאיות תחמושת ללא נהגים, המון קצינים גבוהים. בקיצור הזמנה ל''רייטינג חלומי''. עד היום אני לא מבין איך אף אחד לא נכנס לכלא על פגיעה בבטחון המדינה במקרה הספציפי הזה. פושעים.

        הגב לתגובה זו

    • שאלה לשופטים ולעיתונאים

      כנניהו המיסר, 02/04/08 18:27

      איך אתם ישנים בלילה?

      הגב לתגובה זו

    • לא בדיוק. זה גם תמרור אזהרה לשאר הרופאים שיזהרו. (ל''ת)

      יעל, 02/04/08 18:41

      הגב לתגובה זו

    • ערוץ2 הצבועה לעינינים אשר משרתים

      בוודאות !, 02/04/08 19:36

      אותם, מידי המושחתים הפוליטיקאים, הם כן ימהרו ואף ישתתפו במערך החיפוי ,דיווחים כוזבים, פלסטיות של דיווחים וחינגת הרישעות לשמה.

      ולכן את ''יושרתה'' של התקשורת ,ניתן למצא כביכול בהיטפלותההנקודתית '' בחלשים''- במי שמוסריותו גבוה ובכך מנסה התקשורת כביכול ל''אזן ''את מעשי רשעותה שלרוב היכן שהיא משתפת
      פעולה בקלות הדבר משפיע על הכל!

      התקשורת מוכנה לעשות הכל לקידומה, אפילו על חשבון קידום המצב הקשה ,שיחזור אליה כבומרנג אחד אחד מהם.!-חד משמעי.!

      הגב לתגובה זו

  • 6.

    מה זה השטויות האלה?! הבן-אדם כנראה היה מטורף.. מסכנה החולה שנדבקה (ל''ת)

    מוני, 02/04/08 17:59

    הגב לתגובה זו

    • לא שטויות בכלל, אתה נשמע פו^ חסר רגישות (ל''ת)

      דפנה, 02/04/08 18:11

      הגב לתגובה זו

  • 5.

    בסוף יתברר שהיא לא נדבקה ... (ל''ת)

    רופא, 02/04/08 17:58

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    טרגדיה

    א, 02/04/08 17:57

    אני יודע מניסיון, איך התקשורת יכולה לסלף פרטים לחלוטין, ולהרוס לאדם את החיים.

    הגב לתגובה זו

    • גם אני (ל''ת)

      מישהו, 02/04/08 18:12

      הגב לתגובה זו

    • גם אני. (ל''ת)

      פגוע, 02/04/08 18:27

      הגב לתגובה זו

    • אני לא (ל''ת)

      נינוח, 02/04/08 23:06

      הגב לתגובה זו

  • 3.

    בבנק הדם של מד''א יש בדיקה חדשנית שבוע אחרי המקרה אפשר לדעת תשובות

    פרופ' שנער, 02/04/08 17:57

    בבנק הדם של מד''א יש בדיקה חדשנית שבוע אחרי המקרה אפשר לדעת תשובות סופיות, לא צריך לחכות 3 חודשים.

    בדיקת NAT

    הגב לתגובה זו

    • ל 3 פרופ` שנער מנהלת

      נח, 02/04/08 19:56

      יופי שמצאת לנכון לפרסם זאת.אבל שכחת להוסיף שאת זה כל אחד שעוסק ברפואה או רפואת שיניים חייכ,חייב,חייב לדעת.בנוסף לזה חייב גם לדעת את הסכוי הנמוך להדבק אצל רופא שיניים ,בזמן טיפול שניים!
      וכמובן חייב לנקוט בצעדים המתאימים
      מיד ברגע שחושב שמקרה הדבקה עלול היה לקרות גם אם הסבירות נמוכה!

      הגב לתגובה זו

  • 2.

    אם כל הצער ליבי קודם כל אם הנערה הזאת

    גיא, 02/04/08 17:53

    יש סיכוי ממשי שחייה נהרסו, אבל הלוואי והכל יעבור לה בשלום!
    הרי הוא יכול היה להודיע לה תוך שלושה ימים ולשלוח אותה להתחסן!
    הרופא עשה טעות חמורה ביותר.
    התקשורת כרגיל חתכה אותו לחתיכות!

    הגב לתגובה זו

    • הייתי מצפה מכמה שרים שבגללם מתו חיילים לשווא בלבנון לעשות אותו דבר

      גקר, 02/04/08 18:12

      אבל אין סיכוי.
      צר לי על הרופא הזה, חולת האיידס תוכל לחיות שנים ארוכות

      הגב לתגובה זו

      • מקווה שהנערה לא נדבקה.

        היפיפיה הנרדמת, 03/04/08 00:12

        ואם חס וחלילה היא נדבקה, תסכים איתי שחייה כבר לא יהיו חיים.

        הגב לתגובה זו

    • להתחסן ?

      מחפש חיסון, 03/04/08 00:23

      אתה יודע משהו ששאר העולם לא יודע?

      הגב לתגובה זו

  • 1.

    פחד אלוהים

    No, 02/04/08 17:51

    אני מקווה שגילו את זה בזמן ונתנו לה טיפול, אם מגלים את ההדבקה מוקדם מספיק, תוך יום-יומיים, אפשר לתת טיפול שמדביר את המחלה בסיכוי גבוה. זה אגב, סוד רפואי שלא אוהבים לחשוף, כי העלות של הטיפול הזה גבוהה מאוד. פעם היו נותנים את זה רק לרופאים שהיו נדבקים מחולים, אני חושב שהיום נותנים את זה גם לנאנסות.

    הגב לתגובה זו