• 88.

    ברור שצריך להעיף אותו אבל יש גם להכניס אותו לכלא על ביזוי ערכי צה''ל

    ירושלמי, 01/04/08 21:14

    אני מאחל למב''ס הזה את כל הרע שבעולם, אני מקווה שהוא ישלם מחיר יקר בעולם הזה ובעולם הבא על חוצפתו, אין מחילה ואין סליחה על מה שהוא עשה - זה ביזוי כבוד האדם, כבוד החייל. בושה למדינת ישראל ולצה''ל שאדם כזה לובש את מדיו ואת דרגותיו. בושה וכלימה, אני מאדים מרוב כעס ובושה. אני מצפה מהמערכת לא לוותר, ומהחיילים ללכת עד הסוף עם התלונה.

    הגב לתגובה זו

  • 87.

    שבוע תורנות מטבח למפקד האידיוט (ל''ת)

    רונן, 01/04/08 21:13

    הגב לתגובה זו

  • 86.

    1 באפריל יקרועי

    1 באפריל יקרועי, 01/04/08 15:27

    1 באפריל יקרועי

    הגב לתגובה זו

  • 85.

    שיעיפו אותו גם בשביל להעביר מסר (ל''ת)

    נגד בדימוס, 01/04/08 14:49

    הגב לתגובה זו

  • 84.

    שיעיפו אותו גם בשביל להעביר מסר (ל''ת)

    נגד בדימוס, 01/04/08 14:45

    הגב לתגובה זו

  • 83.

    רבותי רבע מיצהל כבר מופרט ושלא יבלבלו אותכם

    איציק מ, 01/04/08 14:30

    רוב חדרי האוכל בצבא הופרטו.
    זה התוצאה .תדע כל אם עיברייה היצחקתם אותי?
    תודה לביבי.
    תודה לנמושות מיצהל שגרמו לזה ליקרות צהל זה הקו האדום של החברה הישראלית.
    כשהקו הזה נחצה צהל הוא כבר לא צבא העם .
    אלה תאגיד כלכלי לכל דבר.

    הגב לתגובה זו

  • 82.

    עדיף לזרוק אותו לא ארוחה של חיילים (ל''ת)

    לזרוק אותו, 01/04/08 14:12

    הגב לתגובה זו

  • 81.

    גדוד 202 זה לא חדש לי (ל''ת)

    משה, 01/04/08 14:05

    הגב לתגובה זו

  • 80.

    מרוב נהלים ובירוקרטיה בצבא שכחו להיות בני אדם!

    אין על מי, 01/04/08 12:15

    אם ככה מתנהג הצבא אחרי פאדיחת לבנון, אנחנו אבודים.
    גם אשכנזי לא עזר.
    אולי צריך להעביר את ראש המוסד לפקד על הצבא?

    הגב לתגובה זו

  • 79.

    זה צה''ל זה?! לפטר את ה''קצין עלק''. (ל''ת)

    חוצפן, 01/04/08 12:12

    הגב לתגובה זו

  • 78.

    גועל נפש. זה מרגיז ועצוב.

    מולי, 01/04/08 11:51

    מפקד הבסיס הזה יכל להגיד להם ולמי שצריך שבפעם הבאה הוא לא יתן להם להכנס, אם לא ישולם הכסף.
    אחרי שהם כבר התיישבו לאכול זה ממש מגעיל לקחת להם את האוכל ולזרוק על הריצפה.
    לדעתי הוא צריך להענש באופן הכי קשה שאפשר.
    אם זה היה תלוי בי, הוא היה מסולק מהצבא.

    הגב לתגובה זו

  • 77.

    התלהמות בוטה.

    טים תם, 01/04/08 11:30

    אינני בן דוד של המפקד, ואפילו לא מכיר אותו. אבל, מתחת להררי ההתלהמות, אני מנסה להבין, איך פתאום אדם מתחיל להשתולל. כולם בסדר, אוכלים בשקט, ואז מגיע מישהו עם הפרעה נפשית ומשתולל. וכנראה, שכמו תמיד, יש גם צד שני למטבע. הצד של אנשים הנכנסים לאכול בלי לברר, בלי לתאם ובלי לנסות וליישב את ההדורים. עלק ''אני יושב, מה תעשה לי?'' ואם תעשה לי, אז אני מה זה ילכלך עליך בתקשורת. הברוטליות הישראלית עולה ופורחת בחסות הברוטליות התקשורתית.
    כמו שאומר הפתגם: ''אין ארוחות חינם''. אני מכיר אוכלוסיות רעבות יותר מחיילי חייל אויר, שלו היו נכנסות ואוכלות ללא רשות היו מושלכות לכלא.

    הגב לתגובה זו

    • שטויות ! ואני אגיד לך למה.

      מולי, 01/04/08 11:57

      אף אחד לא היה מעיז להגיד למפקד הבסיס ''מה תעשה לי ? כבר ישבתי.''
      זה היה מפקד הבסיס ולא חייל פשוט מהמטבח.
      בחיל האוויר יש משמעת קשה והם האחרונים שידברו בגסות.
      גם לחייל רגיל הם לא היו מדברים בגסות.

      הגב לתגובה זו

  • 76.

    לא נורא

    א'(אחד שהיה שם), 01/04/08 11:19

    האוכל נראה סתם מגעיל - חרא של יונים

    הגב לתגובה זו

  • 75.

    מעניין מאיזה עדה ה-''מפקד''..... (ל''ת)

    יעקב, 01/04/08 11:19

    הגב לתגובה זו

  • 74.

    אל דאגה, הוא יקבל פנסיה ענקית + מענק.... (ל''ת)

    יוסי, 01/04/08 11:17

    הגב לתגובה זו

  • 73.

    לאסכלציה

    א'(אחד שהיה שם), 01/04/08 11:16

    מזל שלחיילים היה מועדון של החיל (מישהו יודע איך קרוי?)

    הגב לתגובה זו

  • 72.

    לפני שנים במילואים, כשאיבטחנו את הקיבוץ העשיר אפיקים, גם אותנו (ל''ת)

    זרקו מחדר האוכל, 01/04/08 11:14

    הגב לתגובה זו

  • 71.

    שיתוף פעולה כחול ירוק

    רב טבח, 01/04/08 11:05

    רק ביום שישי פרסמתם שהכחולים עושים ''על האש'' עם הירוקים. מה השתנה ?
    שהרבני, קח פיקוד.

    הגב לתגובה זו

  • 70.

    רציתם התייעלות וחסכון??רציתם קיצוצים ? אז עכשיו

    א, 01/04/08 10:47

    תקציבים ועלויות זה הדבר היחיד שמעניין מפקדים כי על כל חריגה של שקל הם צריכים לתת הסברים ולהסתבך. ככה מגיעים למקרים כאלה...

    הגב לתגובה זו

  • 69.

    אין חדש מתחת לשמש

    יעקב הלל, 01/04/08 10:47

    הכרתי צהל לפני 40 שנה ושום דבר לא השתנה

    הגב לתגובה זו

  • 68.

    בבסיס שלי, לפני כמה שנים קרה דבר דומה

    Stout Viking, 01/04/08 10:46

    אצלינו פשוט, היה תור נפרד לאוכל לחוגרים ולאנשי קבע ואזרחים עובדים על צה''ל.
    פעם אחת החליטו לאחד את התורים, ואז האזרחים עובדים על צה''ל, אלו שמקבלים משכורת מופקעת ותנאים, התלוננו למפקד הבסיס שהחיילים החוצפנים אוכלים להם את כל האוכל (!!!). במקום להגיד לבטטות הללו ללכת לעשות דייטה, או ללכת העירה ולקנות מנה שווארמה - כי יש להם משכורת, לחיילים יש דמי כיס - הפרידו שוב את התור, והפעם, בעמדת החיילים הגישו רק חלק מן האוכל שהוגש לאנשי קבע ואזרחים עובדים על צה''ל, ועוד בפיתות עם תאריך תפוגה מאד קצר.
    הצבא הזה לא יודע איך עוד אפשר להתעלל בחיילים שלו.

    הגב לתגובה זו

  • 67.

    איזה פאדיחה

    שמעיה, 01/04/08 10:24

    מה זה משנה אם החיילים עשו פעילות חשובה או לא. חיילים הגיעו לבסיס שלא על דעת עצמם, את מי זה צריך לעניין כן העבירו כסף או לא. ובכלל למה זה משנה אם הם ממודיעין חה''א או עובדי רס''ר של בסיס נידח באמצע תל אביב.
    בושה וחרפה.
    אני לא מתפלא אם מחר יחליט מפקד גזרה שאינו מחזיר אש למקום הירי כי לא העבירו לו את התשלום מראש עבור התחמושת. משהו כאן מטורף לגמרי. אם היינו צריכים להקים היום את מדינת ישראל - היינו נשארים בגלות עוד 2000 שנה.
    אין יותר הפתעות?

    הגב לתגובה זו

  • 66.

    מתיחה ל1 באפריל?לצה'ל הרבה כסף לקמפיין ''משתמטים''!ישראלי שפוי משתמ

    ציקי סלע/א שטרן, 01/04/08 10:22

    נשמע כמו בדיחה גרועה?
    לא בטוח!
    צה'ל זה פרה קדושה שצורכת המון כסף למטרות נעלות וקדושות.
    במסיבות הבזבזניות של חילופי פיקוד למשל,נזרק המון אוכל מיותר.

    ולמי לא נותר? לחפ'ש הקטן

    הגב לתגובה זו

  • 65.

    לא פעם ראשונה..

    דודי, 01/04/08 10:19

    לפני שנים לא רבות שירתתי כקצין בחה''א. בתפקיד הראשון שלי, שירתתי בבסיס קל''ב. לפי נהלי הבסיס לא היה מגיע לנו ארוחת בוקר. ההסעה לבסיס היתה מגיעה בסביבות שעה 07:00 ובכ''ז היינו נכנסים לחדר אוכל אשר היה שולחנותיו היו עמוס לעייפה באוכל. קצין התזונה היה מאיים, צועק ובאחת מהפעמים הוא לקח את האוכל מידיו של חבר שלי (גם הוא קצין) ושפך אותו עליו ועל החולצה. נשמע הזוי וקיצוני ? אמת לאמיתה. מיותר לציין כי בסוף כל ארוחה כמויות האוכל הנזרקות היו אסטרונומיות. רק שחס ושלום לא תגענה לפיות של חיילים אשר ''לא זכאים להם''. גם לחה''א יש מסורת להתגאות בה.

    הגב לתגובה זו

    • ראינו זאת על המפקד הקודם שנזרק מצה''ל

      ש., 01/04/08 10:27

      בעקבות מסקנות מלחמת לבנון 2
      זה מתחיל מהראש!

      הגב לתגובה זו

  • 64.

    זה היה קורה המון

    123, 01/04/08 10:18

    המון פעמים נתקלתי במצב דומה כאשר היינו מסתובבים בין בסיסים לביצוע פעולות שונות (אשר כמובן תואמו מראש) ולא היו נותנים לנו לאכול בחדרי האוכל של הצבא.

    למזלנו תמיד יש קיבוצים בסביבה אשר היו מזמינים אותנו לאכול בחדר האוכל שלהם ואם לא אז שישיות.

    כבר אז המצב נראה לנו מופרע במיוחד אך לא נראה שזה הזיז למישהו.

    הגב לתגובה זו

  • 63.

    חייל מסכן ורעב רץ לאמא ולאבא

    אלי, 01/04/08 10:11

    איזה ספור טפשי!!! חייל מסכן לא אכל צהריים.רץ בבכי לספר לאמא ולאבא. חוץ מזה שהיה רעב מסתבר שהוא מגיע הביתה רק פעם בשבועיים!!איום ונורא ממש.
    המפקד אכן טעה בשיקול דעת אז מה?לעשות מזה ענין? זה ספור לעתונים?מה שצריך לעשות זה לקחת את החייל המסכן הזה המתלונן ולהעביר אותו ליחידת חי''ר בגבעתי שם הוא לא יהיה רעב אבל יקבל פרופורציות.

    הגב לתגובה זו

    • מסכים עם כל מילה (ל''ת)

      דוד, 01/04/08 12:57

      הגב לתגובה זו

    • איזה קשקשן אתה

      אוכל חינם, 01/04/08 13:12

      לא מדובר בחיילים בשרות חובה שעושים טירונות או מסלול. וגם בגבעתי היום יחס כזה לא היה עובר בשקט. ככל הנראה מדובר כאן באנשי קבע שעושים עבודה מיקצועית וזכאים לתנאים ויחס של כל עובד במקום עבודה אחר. אם אני הייתי זוכה ליחס כזה במקום העבודה שלי, כבר היו שומעים מעו''ד.

      הגב לתגובה זו

    • עצוב שיש אנשים כמוך (ל''ת)

      שם: לא עניינכם, 01/04/08 18:32

      הגב לתגובה זו

    • ואהבתך לרעך כמוך

      רעות, 02/04/08 13:33

      אלי חמוד
      במקרה אחותי היא קצינה של חיל אויר בבסיס הזה ואני מכירה את הפרטים קצת יותר לעומק.
      זה לא מקרה חד פעמי שהחיילים של חיל אוויר לא מרשים להיכנס לחדר אוכל. במקרה לפני שבועיים כאשר אחותי נשארה שבת בבסיס נסעתי בעצמי מהמרכז לכיוון מפרשית וקניתי לה אוכל שיהיה לה מה לאכול. הח'ברה שם עושים עבודת קודש ועל מנת שאתה תוכל להמשיך בחייך הסדירים ואוכל זה צורך בסיסי לאדם בשביל לתפקד אז פעם הבאה שאתה מגיב ככה לחיילים תחשוב פעמיים...

      הגב לתגובה זו

  • 62.

    בושה וכלימה

    חיים, 01/04/08 10:11

    בושה וכלימה .צריך להכניס את
    את הקצין למעצר ולא לספק לו אוכל
    ויש לנזוף בו קשות .

    הגב לתגובה זו

  • 61.

    המפקד לכלא ומייד (ל''ת)

    ליאור, 01/04/08 10:10

    הגב לתגובה זו

  • 60.

    אפשר לחשוב שקרה אסון. הוא רצה פרובוקציה קטנה וקיבל.

    אלון, 01/04/08 10:06

    אל תעשו מכל זבוב פיל.

    כולם אכלו בסופו של דבר ואני מניח גם שהיחידה העבירה את התשלום.

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    הבעיה מוכרת

    דנין, 01/04/08 10:05

    אחי משרת בדרום ביחידה קטנה.

    עד לפני זמן מה נשלחו חיילי היחידה המעטים, לאכול בחדר אוכל של בסיס סמוך מחייל אחר.

    כשעבר הבסיס הסמוך להגשת קייטרינג, טלפן שליש היחידה לחיילים האלה והסביר להם שהוא לא יכול לאפשר להם לאכול בגלל ספירת מנות הקייטרינג (מה זה ?) ונתן להם עד סוף החודש לחפש להם חדר אוכל אחר.

    מפקד יחידתם פתר את הבעיה בקלות ואישר להם דמי כלכלה.

    אמנם הסכום מכסה פלאפל ושתיה, אבל זה פתרון מכובד.

    פשוט מפקדי היחידות שבידיעה, לא יודעים לאלתר פתרון שהוא גם כסת''ח ?

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    מסר מול מסר

    גידי, 01/04/08 10:04

    קראתי את הכתבה וסירבתי להאמין!!!
    נזכרתי באימרה המפורסמת של דוד בן גוריון: '' תדע כל אם עיבריה....''
    לדעתי ,חייב הגורם הבכיר ביותר בצה''ל , קרי: הרמטכ''ל לזמן אליו את הקצין הבכיר לשימוע ,שלאחריו יחליט על המשך דרכו בצבא.
    מול המסר הפסול והבזוי שניסה הקצין להעביר במעשיו, על הצבא להעביר מסר ברור וחד - משמעי : למפקדים שנוהגים באופן שבו נהג הקצין אין מקום בצה''ל !!

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    קחו את היום בסבבה! היום זה יום של צחוקים (ל''ת)

    והרבה מתיחות!, 01/04/08 10:04

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    ''הנושא ייבדק''????!!!

    אזרח כועס., 01/04/08 10:04

    זהו? זה הכול?!

    זה צהל??????!!!!!!!!!!!!!

    זוהי חוצפה להלין על השתמטות מצהל,אם דברים כאלה מתרחשים בבסיסיו!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    שלטון החשבים

    מושיק דובר, 01/04/08 10:02

    זה מה שקורה כאשר הצבא נדבק בנגע שפשה ברשויות השלטון: ''שלטון החשבים'' - אותם אנשים קטנים שלא מסוגלים לראות מטר מעבר לחור שבגרוש, הצליחו לגרום גם לצבא לאבד פרופורציות. בושה!

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    בושה (ל''ת)

    אמיר, 01/04/08 10:01

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    בטוח שזה מתיחה של 1 באפריל............. (ל''ת)

    לא יתכן אחרת!, 01/04/08 09:58

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    בוקר טוב ישראל

    אורן, 01/04/08 09:57

    מישהו כאן מופתע?
    כש 38% מהכלכלה הישראלית מוחזקת ע''י 19 משפחות ומריצה קרטלים מוגנים בחוק
    כשראש ממשלה מוכר את אמא שלו בשביל לשרוד בקואליציה והורס את כל היתרונות הכלכליים שנבנו בהקרבה לא קלה
    כששנאת האחים הגיעה למצב אל-חזור
    בוקר טוב ישראל.

    הגב לתגובה זו

    • בקר טוב אורן, תחשוב טוב - יהי'ה טוב!

      חיובית אחת, 01/04/08 10:02

      מחשבה יכולה לשנות את המציאות! תאר לך* ש-כו-ל-נו *נחשב רק חיובי?!
      הרי הבעיות יתהלכו על פניהם?!!!!!
      וחוץ מזה היום 1 באפריל... יום של צחוקים. כך את היום בסבבה!

      הגב לתגובה זו

  • 51.

    בושה וחרפה

    אלי, 01/04/08 09:54

    אני קורא לרמטכ''ל להדיח לאלתר את אותו מפקד בין אם הוא נגד או קצין , חוצפה .

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    לאן היגענו , לאן?! רישעות ואטימות לב!!! (ל''ת)

    ועוד של מפקד, 01/04/08 09:44

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    חברה מה קורה עם התאריך היום ? למה הוא לא זז (ל''ת)

    חחחחחחחחחחחחחחח, 01/04/08 09:41

    הגב לתגובה זו

    • מה זה לדעתך מתיחה של ראשון באפריל?! (ל''ת)

      הלואי!!!!!!!!!!, 01/04/08 09:46

      הגב לתגובה זו

  • 48.

    איזו רמה נמוכה, המפקד התנהג כמו תגרן בשוק (ל''ת)

    רומח, 01/04/08 09:40

    הגב לתגובה זו

    • לא ''כמו''

      חנית, 01/04/08 10:08

      אני בטוח שאותו ''מפקד בסיס'',מאופיין באופן מובהק בתכונות ורקע סוציולוגי של תגרן בשוק.
      רק חבל שצהל נותן לחומר אנושי כזה להגיע לדרגה שהיא מעל לרב''ט....

      הגב לתגובה זו

  • 47.

    זו לא הפעם הראשונה

    נגד לשעבר, 01/04/08 09:38

    גם אני, בתור חייל ואפילו בתור נגד, חוויתי כאלו חוויות זהות בשירות שלי כשבצבא, כמו בצבא, רבות הבעיות הבירוקרטיות, ולעיתים קרובות מאוד יחידת האם שלך לא מעבירה צו סיפוח ליחידה המארחת, ובעקבות כך התשלום עבור המזון לא מועבר והחייל, פשוטו כמשמעו לא זכאי לקבל מזון ביחידה הזמנית שבה הוא נמצא. זה קורה המון בקורסים קצרים ובביקורים מקצועיים בבסיסים אחרים.
    נורא כמו שזה נשמע.

    הגב לתגובה זו

    • המשך...

      נגד לשעבר, 01/04/08 09:47

      לא פלא שהצבא הגיב ביובש שהנושא נבדק, מכיוון שהם ערים לבעיה ומכיוון שלבעיה אין פתרון כשלכל יחידה יש את התקציב שלה...

      הגב לתגובה זו

  • 46.

    10 חיילם כפול 15 ש''ח שווה 150 ש''ח

    אבא ללוחם, 01/04/08 09:37

    מפקד ראוי היה מוציא מכיסו סכום זה, אבל כניראה אינו ראוי להקרא מפקד בצה''ל, להדיחו לאלתר.

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    להדיח את המפקד לאלתר

    אם מודאגת, 01/04/08 09:37

    אין מקום בצבא שלנו למפקדים שכאלה, אני ממש בושה וניכלמת בצבא, שבו ישנם מפקדים כאלה, הם אמורים להוות דוגמא לבנינו. נימאס ממלחמות הקצינים זה בזה או ממלחמות האגפים השונים זה בזה אם בגלל אגו או בגלל משהו אחר, הגיע הזמן שהם יבינו שהם אמורים לשרת את המדינה, ולא את עצמם - הם הורסים כל חלקה טובה במערת שממילא יש בה המון בעיות, והורסת את המוטיבציה לחיילים לשרתותרום - כאן צריך להיכנס הרמטכ''ל ולהדיח אותו קצין למען יראו ויראו. לא הייתי רןצה שבני ישרת בצבא כזה, ואני בטוחה שאינני היחידה.

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    דובר צהל: הם היו בכירים בחמאס

    תא''ל כסת''ח, 01/04/08 09:31

    מה, הפעם זה לא עובד ?

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    המידית של החיילים:לרוקן את פח האשפה על שולחנו של המפקד הג'ובניק.

    היכן התגובה?!, 01/04/08 09:30

    ותיקו!!! איש לא יעז להגיש נגדם תלונה

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    על אשכנזי להשעות אותו מיידית ללא דיחוי.

    מאיר, 01/04/08 09:29

    בא לי להקיא על הקצין שבמעשיו המחפיר ביזה לא רק את החיילים אלה את צה''ל כולו אני מיתייבש במעשיו וקורא לאשכנזי להשעותו לאלתר מצה''ל ולא זה יהיה כתם שחור לעולמים ואין להשלים עם מעשים אלו.

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    עוד לא הבנתם...

    אא, 01/04/08 09:27

    שזו מתיחה של 1 באפריל????? נו באמת...

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    או שזה אחד באפריל או שמדינתי מתפוררת ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, (ל''ת)

    ישראל,,,,,,,,,,, 01/04/08 09:25

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    לשלוח אותו לאלף עזאזל (ל''ת)

    מוקי, 01/04/08 09:18

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    למה הקצין האידיוט הזה עדיין בצבא שלי ????????????

    hartk'''''''''', 01/04/08 09:17

    זה לא קצין זה סמרטוט ריצפה מתפורר, נ ק ו ד ה..........

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    צריך למצוא דרך לפצות את החיילים המובכים והמושפלים הוא רמס אותם ברגל

    לא יאומן כי יסו, 01/04/08 09:17

    אני הייתי מביאה להם את האוכל שלי הפרטי וגם אם זה הייה האוכל האחרון על שולחני.
    ואם היו עושים כך לבן שלו? מה הייה אז חושב אותו מפקד הדיוט?
    קשה לי להאמין לידיעה המאוסה , אלא אם כן שתלו אותה לכבוד האחד באפריל.
    ואם כל זה אמת - אזי צריך לטפל במפקד הזה בצורה יסודית.

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    לפטר אותו מהצבא .נקודה.

    גידי ששון, 01/04/08 09:14

    לפטר ומהר .כי מפקד הוא לא יכול להיות ולא חשוב מהיא תרומתו לצבא תמיד יש מחליף .

    הגב לתגובה זו

    • התנהגות מכוערת

      אזרח, 01/04/08 09:35

      לפי הכתבה יש מקום לבדיקה של משטרה צבאית.
      נא להציג את תוצאות החקירה .
      יום נעים.

      הגב לתגובה זו

  • 35.

    להעביר מסר למי ? מה מסכנים אשמים החיילים ? (ל''ת)

    תיק תק, 01/04/08 09:13

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    אם זה נקרא מפקד

    לביאה, 01/04/08 09:13

    זה מביש ועצוב.

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    הבעיה היותר גדולה הוא בתגובת ''הגורם הצבאי'' , כאילו מצדיק המעשה. (ל''ת)

    09, 01/04/08 09:13

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    לא מסוגלת להאמין לידיעה הזו וכולי תקוה שזו סתם בדייה של האחד באפריל

    אמא לחייל קרבי, 01/04/08 09:13

    ואם זו תתברר כנכונה , אזי המפקד הזה חולה ולוקה בנפשו , התנהגותו מבישה ומשפילה.
    אפשר לחשוב שהם באו לביתו הפרטי לאכול? הרבה שאלות יש לי לאותו מפקד דפוק.

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    זה עוד חלק מתהליך ההתבהמות בחברה . (ל''ת)

    שי, 01/04/08 09:12

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    נדמה לי ש 51 מיליארד שקל תקציב ביטחון היו אמורים להספיק לזה לא ? (ל''ת)

    כג, 01/04/08 09:11

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    איך הרוע מתחיל לתפוס שורשים בחברה ובצבא. (ל''ת)

    כככ, 01/04/08 09:10

    הגב לתגובה זו

    • לא רוע אלא טפשות. (ל''ת)

      זז, 01/04/08 09:24

      הגב לתגובה זו

      • זה כן רוע עם ים טפשות

        עין, 01/04/08 10:55

        ויש הרבה שנאת חנם בחברה שלנו. סתם.
        קצין בצבא לעולם ישמש דוגמא.
        ולא, יודח לאלתר !!!
        אפילו קורס מ''כים הוא לא היה מסיים.

        הגב לתגובה זו

  • 28.

    קצין כזה בושה לצה''ל יאני מוכן להיות

    הקורא בנקרא, 01/04/08 09:10

    השופט, אצלי הוא קיבל בליינד 42
    יום מחבוש עם אפשרות הארכה זה
    הצבה של הפרינקאפס שימון
    9. גדול נשיאי ישראל בעצמו לא היה
    בצבא מעודו, את המישרה הוא קיבל
    אחרי שהלך וילל
    14.לא מדובר בכסף מדובר באנושיות
    הקקצין הנ''ל טיפוס מתנשא

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    מםקד כזה= חרפה לסביבתו.

    שש, 01/04/08 09:10

    לא תעזור כל מכבסת המילים של ''מחאת המפקד בדרך פרובוקטיבית'' . האיש פסיכופט במלוא מובן המילה שאינו יודע מהי אחריות מפקד. וחייב לשלם על מעשיו מחיר יקר.

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    ואני חוזר ואומר : פרייר מי שמתגייס לצבא .........פרייר !!!!!!!! (ל''ת)

    אני לא פרייר, 01/04/08 09:10

    הגב לתגובה זו

    • אתה לא פרייר - אתה נמושה. (ל''ת)

      שש, 01/04/08 10:21

      הגב לתגובה זו

  • 25.

    מה חשבתם , שהצבא הולך ומשתפר ? זה הולך ומזוויע. (ל''ת)

    123, 01/04/08 09:10

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    להפריט את צה''ל!!!מזמן הגיע הזמן!!! (ל''ת)

    מדינה בהפרעה!!!, 01/04/08 09:07

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    בושה - לזרוק אותו מידית מהתפקיד (ל''ת)

    מיכל, 01/04/08 09:07

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    כשזה קורה אצלנו אין כותרות בעיתונים....

    חירניק, 01/04/08 09:05

    ברור שההתנהגות של המפקד קיצונית, אבל מה קדם לה? אם הוא אמר להם לצאת והם לא יצאו? אם זה קרה מספר פעמים ואיש לא עשה דבר? אם הם התחצפו אליו, מעודדים מהקהל התומך מסביבם בחדר האוכל? אז לכל המתחסדים- בחדר אוכל צבאי אוכלים רק חיילי היחידה!!! אני קצין במילואים, ולא מכניסים אותי לחדרי אוכל אם היחידה שלי לא נמצאת באותו בסיס, אם לא הוסדר העניין והאוכל שמגיע ליחידה שלי מגיע לחדר האוכל הספציפי הזה, וגם אם היחידה שלי לא נתנה תורני מטבח באותו בוקר- אז כנראה שלהורים של החיילים יש קשרים טובים, אבל תבדקו מה באמת היה שם.......צר לי שאני לא נסחף אחר הכותרת הפופוליסטית

    הגב לתגובה זו

    • אז תן לי להבין

      פסימיסט, 01/04/08 09:15

      יצא לך בתור מילואימניק להישאר רעב בזמן שמסביבך כולם שבעים, בגלל בעיות ביורוקטיה ?

      הגב לתגובה זו

      • כשנשארנו בחוץ נאלצנו להסדיר העניינים

        חירניק, 01/04/08 09:41

        לא נשארתי רעב אף פעם, כמו שאני מאמין שאם החיילים האלה, שביניהם היו גם קצינים, היו מנסים לטפל בבעיה, היו נותנים להם לאכול. תמיד יש מישהו שעושה שרירים בחדר אוכל, כמו שיש כאלה שמנסים להתחמק, ולהתעלם מ''רס''ר המטבח הדפוק'', במקום להקשיב ולטפל בבעיה. וכן, לפעמים גדוד שלם קיבל אוכל מאולתר כי הייתה בעיה של חוסר תאום מול היחידה המארחת.

        הגב לתגובה זו

    • בבסיס שלי אין בכלל חד''א

      אורן, 01/04/08 10:58

      המשטרה מביאה לנו מנות קרב למחסום.. מי שלא עולה משמרת יאכל אותה..

      הגב לתגובה זו

  • 21.

    השפעה ישירה של שיטת ההפרטה

    קרל, 01/04/08 09:05

    הכל כסף

    טלפנו לאירנים , תגידו להם שנגמר פה והם יכולים כבר לבוא

    הגב לתגובה זו

    • צודק

      אלי, 01/04/08 10:15

      איי איי איי כמה אתה צודק

      הגב לתגובה זו

  • 20.

    סערה בכוס תה

    ירון, 01/04/08 09:04

    מצד אחד - באמת התנהגות מבישה של המב''ס. יש דרכים להעביר את המסר לגורמים הרלוונטיים. כנראה שזו לא הפעם הראשונה, והוא הרגיש שמזלזלים בו (ובצדק), ועדיין אין שום סיבה בעולם להעניש את החיילים עצמם.

    מצד שני - בחייכם. מדובר בחיילים שלא קיבלו ארוחת צהרים. אנשים פה מדברים על 10 שנים בצינוק, הסתכלות פסיכיאטרית - קצת פרופורציות. מעבר לכך, יש בעייתיות גדולה מאד בריצה של ההורים לעיתונות, ובפרסום של ידיעה כזאת בכותרת ראשית (אגב, מישהו בדק שזה בסדר מבחינת בטחון שדה לפרסם שחיילי חה''א משרתים בבסיס מודיעין?).

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    אני רואה פה קבילה לפנים!

    חייל, 01/04/08 09:03

     

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    הכל מתדרדר במדינה ולא רואים את הסוף (ל''ת)

    א., 01/04/08 09:03

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    גועל נפש מעורר חלחלה

    תומר, 01/04/08 09:01

    נמאס מהבירוקרטיה המטומטמת כבר של צה''ל.הדבר רק מביא לעוד פרשיות מגעילות כאלה.נמאס עוד משכרון הכוח של המפקדים הבכירים שחושבים שאם הם המפקדים של הבסיס אז מותר להם לעשות הכל.העונש ל''מפקד'' צריך להיות חד משמעי ולא להסכים לעוד כיסתוחים מבית היוצר של דובר צה''ל וחבריו.המפקד הזה צריך לעוף מהבסיס הזה מיד ולרדת בדרגה אם צריך.מעניין אם איזה צאצא הגזע הארי היה עושה זאת לאיזה חייל,מה היינו אומרים אז .אז נכון שלא צריך להזכיר את השואה בכל מקרה,אך פשוט אין השוואה יותר יותר טובה.אני בטוח שאיכשהו ייצא הש''ג אשם כי הוא הכניס אותם לבסיס מבלי לבדוק אם העבירו מנות

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    מפקד הבסיס צודק

    דני צור, 01/04/08 08:54

    שנים קיטרו כולם על זה שבצה''ל זורקים אוכל. זה קרה כי זה לא יצא מתקציב היחידה. סוף סוף עשו סדר, אבל חיל האוויר עדיין חושב שהוא יכול לתפוס טרמפ על מישהו אחר. מי שאשם זה אותו קצין בחיל האויר שלא התייחס לדרישת התשלום לחיל המודיעין. אותו צריך להעיף...

    הגב לתגובה זו

    • תשובה ילדותית

      דוד, 01/04/08 09:12

      מפקד הבסיס צריך לסגור ענינים עם המפקד המקביל של ח''א ולא על גב החיילים הרעבים.

      הגב לתגובה זו

      • ואם הוא לא מצליח

        דני צור, 01/04/08 09:26

        כי הוא יודע שמפקד הבסיס חושש מכל התגובות הפולניות המופיעות כאן...

        הגב לתגובה זו

        • דני צור - מידת החסד שלך מראה שאתה פולני בעצמך! (ל''ת)

          פולה, 01/04/08 09:41

          הגב לתגובה זו

    • מעשה פסול! שיואיל המפקד הג'ובניק להשליך את האכל של מפקד חיל האוויר. (ל''ת)

      אבל?!, 01/04/08 09:26

      הגב לתגובה זו

  • 15.

    לממשלה כזו מתאימים קצינים כאלה. (ל''ת)

    פאזליס, 01/04/08 08:48

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    להכניס את המפקד הבסיס למחבוש ומיד למען יראו ויראו

    ככ, 01/04/08 08:48

    חוצפה כזאת, ובסוף הכול מדובר רק בכסף . והכול בגלל שלא העבירו כסף בין יחידה ליחידה . תתעוררו איפה אתם אנשי הצבא

    הגב לתגובה זו

    • למחבוש של חיל האויר (ל''ת)

      רפאל, 01/04/08 08:57

      הגב לתגובה זו

  • 13.

    אים בזמן רגיעה מפקד מאבד את עשתונותיו

    פקק תנועה, 01/04/08 08:46

    ביגלל אוכל ביחידה מובחרת זה אומר דרשני ומה יקרה בזמן מלחמה לאותו מפקד גם אז יסבול מהיתמוטטות עצבים ???

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    איזה מין שיקול דעת זה?

    ישראלה, 01/04/08 08:46

    מעניין אותי לדעת מה יהיה בבירור, בטח יעשו נו נו נו וילכו לאכול ארוחה מלאה על חשבון הצבא. המדינה מידרדרת והגיע הזמן להבהיר לכולם שיש כללי התנהגות וצריך לחשוב לפני שפועלים אחרת אין לה זכות קיום

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    חייכו, אכלתם אותה ! זו היתה מתיחה של 1 באפריל, רק שהמפקד טעה ביום!

    יגאל שילון, 01/04/08 08:44

    בושה שמפקד בסיס מודיעין בצה''ל לא יודע שבחודש מרץ יש 31 יום.
    איך האנשים הנחותים אינטלקטואלית האלה מגיעים לעמדות בכירות בצבא ?
    מפקד חיל האוויר מתכוון ליזום פעולת תגמול מהאוויר על מפקד הבסיס העויין?
    לו ''חלוץ הגבר'' היה מפקד החיל עכשיו, פצצה במשקל טון היתה כבר בדרך למטה, עם מכה קלה בכנף וגזים מסריחים בתא הטייס.

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    קדימה-אוכל

    אבי, 01/04/08 08:42

    נחמד שהתקשורת מנפחת-ככה יותר מעניין

    הגב לתגובה זו

    • אבל אותנו בשדרות שוכחים ! (ל''ת)

      יאיר , שדרות, 01/04/08 11:44

      הגב לתגובה זו

  • 9.

    ישראל הופרטה

    ree, 01/04/08 08:37

    האוכל בצה''ל הופרט.
    גם מערכת המשפט הכי טובה בעולם - הופרטה
    לכן היא משרתת בעלי ממון.
    מבתי הכלא המופרטים, ישלחו יהודים לעבודה כעובדי כפיה אצל בעלי ממון.

    רק לילדנו המשרתים בצה''ל לא תנתן תמורה הולמת, למרות שגדול נשיאי ישראל קרא להם לגנות את המשתמטים.

    מי זה רקק ?
    האם המילה הזאת תהיה שכיחה בעתיד בישראל ?

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    אשפה של מפקדים ומי שנותן להם גיבוי (ל''ת)

    אזרח, 01/04/08 08:37

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    ומי שילם למודיעין על האוכל שנזרק לפח?

    אלדו, 01/04/08 08:36

    זה נקרא מעשי ברברי , לראות חייל רעב ? לא לתת לו אוכל ? זה חמור לכל אזרח במדינה .
    אבל בצבא ? ריבונו של עולם להכניס את מפקד הבסיס הזה ל-10 שנות צינוק . למה האוכל מהבית של אמא שלו ? מי הוא בכלל ?
    אני מתבייש שיש אנשים כאלו בצבא הגנה לישראל . צבא העם עאלק .
    מחר הבן שלי מתגייס ואם הוא היה מונע מהבן שלי אוכל הייתי שוחט אותו מפקד בסיס זבל.

    הגב לתגובה זו

    • על חשבון הברון - זאת אומרת משלם המיסים שזה גם אתה. (ל''ת)

      איש, 01/04/08 09:12

      הגב לתגובה זו

  • 6.

    תדע כל אמא עברייה..שעם מפקדים כאלה מזל שיש טלפונים ניידים (ל''ת)

    בן-גוריון, 01/04/08 08:29

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    להוריד את אותו מפקד לדרגת טוראי על חוסר יכולת להפעיל שיקול דעת.

    אייל, 01/04/08 08:23

    מדובר בקצין? לקצין אמורה לכל הפחות להיות תכונת היכולת להפעיל שיקול דעת? אין לו. בהזדמנות אחרת הוא גם יגרום לתאונה או תקלה מבצעית חמורה. אין לו מה לחפש מעל דרגת טוראי, ועדיף אולי לשלוח אותו להסתכלות פסיכיאטרית כדי לבדוק עם נשק בידיו לא מהווה סיכון לסובבים אותו.

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    פשוט בושה

    לימור, 01/04/08 08:19

    נעלבתי בשם החיילים!

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    לא להאמין שזרקו את החיילם מחדר האוכל ולא נתנו להם לאכול (ל''ת)

    פשוט מזעזע, 01/04/08 08:14

    הגב לתגובה זו

    • עם מפקדים כאלה ברק מאיים על האויב (ל''ת)

      נביל, 01/04/08 14:30

      הגב לתגובה זו

  • 2.

    אוכל צהל''י

    דודיק, 01/04/08 08:14

    אני זוכר מקרים דומים.כגון אי מתן עניסה לחדר האוכל בהיותך ניספח למקום אחר.

    הגב לתגובה זו

    • אבל אם נכנסת וישבת לאכול - אף אחד לא זרק אותך החוצה ואת המזון לאשפה (ל''ת)

      בושה וחרפה !, 01/04/08 11:42

      הגב לתגובה זו

  • 1.

    תת רמה של התנהגות - חוצפה שלא תיאמן (ל''ת)

    שככה צה''ל, 01/04/08 08:12

    הגב לתגובה זו

    • הוצאת לי המילים מהפה (ל''ת)

      אנג'ל, 01/04/08 09:09

      הגב לתגובה זו

      • זו תת-רמה של מפקד ! החייל לעולם לא אשם ! ובכל מקרה לא נוגעים במזון (ל''ת)

        סא''ל במיל., 01/04/08 11:41

        הגב לתגובה זו