• 16.

    צודקת!!!! (ל''ת)

    סימה, 31/03/08 22:55

    הגב לתגובה זו

    • גם את צודקת ;-) (ל''ת)

      אני, 06/04/08 15:50

      הגב לתגובה זו

  • 15.

    יפה (פעם ראשונה). בעצם, החוק הישראלי מחייב לשמור על דיני ייחוד

    ביני כפיר, 31/03/08 14:24

    לא בצורה ישירה, אבל בצורה עקיפה.
    שהרי, אם אפשר להאשים אדם בתקיפה בחדר סגור ללא ראיות, ורק על פי האשמה של אשה, כאשר המצב הוא מילה שלו מול מילה שלה, אז בעצם החוק מטיל את האחריות על הגבר שלא להיכנס לסיטואציה כזו (וזה גם ההיגיון היחיד לחוק)

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    רעיון טוב... (ל''ת)

    הדר, 31/03/08 11:09

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    יפה כתבת.

    החברה מדרדרת, 31/03/08 09:45

    ובהחלט צריכות נשים להתלבש קצת יותר צנוע, לכבד את עצמן.
    כאשה, איני מעוניינת לראות לא את החריץ הקידמי ואף לא את האחורי של נשים אחרות.

    הגב לתגובה זו

    • וכגבר, אין לי שום בעיה עם העניין (ל''ת)

      אחלה גבר, 03/04/08 00:58

      הגב לתגובה זו

  • 12.

    מסכימה עם הרוב

    :::::::::::::::, 31/03/08 00:57

    קודם כל, אם ישמרו את דיני יחוד זה יעזור מאד וגם יהיו עדים למקרה והם לא עזרו. דבר שני, אשה שמראה את איבר מינה זה לא פחות ואף יותר הטרדה מינית מאשר גבר שמראה את איבר מינו. (אני כותבת את זה בתור אישה). הגבר צריך לשמור על עצמו אבל גם האשה לא צריכה לגרות ואז להתלונן.

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    אולי באמת כדי להחיל את ההלכה החשובה הזאת...גם בבני עקיבא!!!! (ל''ת)

    ציוני טהור!!!, 30/03/08 22:18

    הגב לתגובה זו

    • נכון מאוד - אבל לא סותר (ל''ת)

      א., 31/03/08 12:49

      הגב לתגובה זו

  • 10.

    אכן

    אני, 30/03/08 21:55

    אכן, תו חברתי כזה שיתייחס לכבוד האשה באמת יכול לשפר את היחס לנשים!

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    ואיפה ההגנה לגברים מעלילות שווא ?

    מוטרד, 30/03/08 20:01

    הרי היום ברור לכל של א' היה רומן עם קצב והיא בעצם סתם כלבה נקמנית .
    חצי מהתלונות שנשים מגישות למשטרה על גברים הן תלונות שווא נקמניות בגלל שהגבר עזב אותן או לא קידם אותן וכולי ...
    ובכלל כשעובדת באה עם כל הציצי בחוץ ''ובתמימות'' רוכנת כלפי הבוס רק בכדי למצוא חן בעיניו כדי להשיג את מטרותיה יהיו אשר יהיו , זו לא הטרדה מינית ?
    אם גבר יחשוף בפני אישה את הבייצים שלו זו תהיה הטרדה,אבל אישה שחושפת כימעט את כל שדייה חוץ מהפיטמות זה לא נחשב הטרדה ?

    הגב לתגובה זו

    • זאת בדיוק תהיה ההגנה גם לגברים

      אסף, 30/03/08 23:24

      אם גבר לא יסתגר עם אשה לבד בחדר לא יוכלו להעליל עליו דבריםולא יהיו שמועות ורכילויות

      הגב לתגובה זו

  • 8.

    קודם יש להגדיר איפה מתחילה ההטרדה

    נח, 30/03/08 18:36

    אם אישה הולכת עם חצי השדיים בחוץ ,זאת כמובן עדיין לא הטרדה.
    כשגבר ילך עם חצי עבר המין בחוץ,או רק יקח עבר מין כלשהוא בפיו .זאת כמובן הטרדה קלאסית.
    האם קיימת בכלל הטרדה מילולית?
    אם כן מהיא?

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    זה רק מקומם לא להעסיק נשים - מטרד למעסיק

    גבר, 30/03/08 18:00

    שיבואו רק בקוד לבוש תקני ויתנהגו כראוי לעובדת - למה את זה לא דרשו מהן ?

    הגב לתגובה זו

    • קוד לבוש

      שרה, 30/03/08 21:52

      אפשר להחליט על קוד לבוש מכובד וזה באמת יעזור להציב גבולות. כמו שנהגי אגד לובשים עתה חולצה מכופתרת ועניבה וכמו שמאבטחים, מלצרים ואחרים.

      הגב לתגובה זו

    • אדרבא

      ר., 30/03/08 21:57

      אדרבא שידרשו! זה לא סותר!

      הגב לתגובה זו

  • 6.

    הקפדה על דיני יחוד תפתור את רוב הבעיות

    איכפתי, 30/03/08 17:44

    גם אם תפתור 40% מהבעיות, תבורכי.

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    ואת, מקפידה על דיני ייחוד?

    שלומי, 30/03/08 17:23

    כי על הלכות כיסוי ראש לא כל כך....

    הגב לתגובה זו

    • אוי אתה פוץ (ל''ת)

      פוצי, 30/03/08 17:58

      הגב לתגובה זו

      • החוכמה ממך והלאה (ל''ת)

        א., 31/03/08 12:48

        הגב לתגובה זו

    • עיין כאן

      יוסף משאש (ז''ל), 30/03/08 21:14

      http://www.mashash.co.nr/

      הגב לתגובה זו

      • זו דעה שלא נפסקה להלכה

        חיים, 30/03/08 23:21

        זה דבר ראשון. דבר שני גם רב משאש בעצמו כתב אותה בלשון דיעבדי מאד ולא לכתחילה. תראה הניסוח למה הוא בכלל צריך לחפש פתח. דבר שלישי - הוא לא פירסם את התשובה בשו''ת שלו כי לא סבר שיש לנהוג כפי שכתב, אלא הוא בא להציל משפחה וכידוע בשביל שלום בית הקב''ה מתיר אפילו למחוק את שמו.
        למסקנה - לתשובה זאת אין שום חשיבות הלכתית ואי אפשר לסמוך עליה להלכה.

        הגב לתגובה זו

        • תשובה מוזרה בלשון המעטה.. (ל''ת)

          לענ''ד, 01/04/08 02:29

          הגב לתגובה זו

  • 4.

    האשמה היחידה בהטרדה מינית היא רק האשה (ל''ת)

    א, 30/03/08 17:11

    הגב לתגובה זו

    • זה כולל את אמא שלך? (ל''ת)

      ב', 31/03/08 22:05

      הגב לתגובה זו

  • 3.

    זו הפעם הראשונה

    ראובן, 30/03/08 17:04

    שאני תופס אותך כותבת דברים שאפשר למצוא בהם טעם.
    תיזהרי שזה לא יהפוך להרגל.

    הגב לתגובה זו

    • זו הפעם השנייה

      רובי, 30/03/08 17:47

      שאתה מגיב את התגובה הזו. תיזהרי שזה לא יהפוך להרגל.

      הגב לתגובה זו

      • זו הפעם השלישית

        רבין, 30/03/08 21:07

        בלה בלה בלה

        הגב לתגובה זו

  • 2.

    זו הפעם הראשונה

    ראובן, 30/03/08 17:04

    שאני תופס אותך כותבת דברים שאפשר למצוא בהם טעם.
    תיזהרי שזה לא יהפוך להרגל.

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    זהו תו תקן פמיניסטי ותו לא

    י, 30/03/08 16:56

    הנשים הפמיניסטיות תופסות את עצמן כהתגלמות האלוהים. בגלל זה הן מופתעות כל פעם מחדש בבתי המשפט.

    הגב לתגובה זו