• 34.

    אטימותץ הלב היא הסכנה הגדולה ביותר לקיומנו, לא חזבאאללה ולא חמאס. (ל''ת)

    עמיחי, 31/03/08 01:09

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    לכל שונאי הנכים

    חברי הבית, 30/03/08 18:33

    אנחנו מאחלים לכם שלא תגיעו למצבנו ולעולם לא תבינו מה אנחנו עוברים.
    איחולינו
    מחברי בית הגלגלים

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    אני נכה מבית הגלגלים

    דודי, 30/03/08 18:28

    אני חושב שמי ששרף את המועדון צריך לשבת בבית-סוהר הרבה זמן ולעשות עבודות שרות עם נכים.

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    האם אלהים של החב''דניקים הוא הלובביץ שאמר להם להתנגד להחזרת

    האם יש להם, 29/03/08 08:00

    שטחים ובכך הפך אותם ללאומנים ימנים קיצונים תיאופשיסטים אשר לא רק שלא מסכנים את חייהם מאחר והם לא משרתים בצה''ל הם גם מתנגדים לכל תוכנית שלום שבבסיסה יש פשרות טריטוריאליות כי הרי אין ולא יהיה כיבוש מושלם לנצח.התנגדות קיצונית ולא פשרנית כמו שלהם יכולה להביא עלינו מלחמה שבה הם לא יפגעו.

    הגב לתגובה זו

    • אין בליבם אלוהים,הם מסיונרים ועלוקות. (ל''ת)

      נתן.ש, 29/03/08 11:00

      הגב לתגובה זו

  • 30.

    הכל יחסי

    אלברט איינשטיין, 29/03/08 00:16

    יש מקומות שאין בהם מה לאכול ותינוקות גוועים ברעב.
    יש מקומות שאנשים נרצחים כל דקה.
    יש מקומות שתינוקות נאנסים.
    ויש...
    אם בית הגלגלים נשרף סימן שהיה בית גלגלים! מספיק מטורף אחד להרוס-אבל בנו ויבנו עשרות.
    יש מקומות שאין בהם בתי גלגלים-יש מקומות שנכים עדיין הולכים עם קביים כי אין להם אפשרות להשיג כסא גלגלים.
    אם בית זקנים נשרף-היה בית זקנים!
    היו חוגים! היה אכפת.
    מדינת היהודים היא הזהות שלנו, השורשים שלנו. כשלא היתה לא היה למיליוני בני אדם מקום אחד בעולם שירצה להגן על שלומם.
    פשעים ופושעים יש בכל העולם.
    לפעמים צריך להתאמץ לראות את התמונה בכלולותה-ואז רואים את הטוב.

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    זהבי והטקסטים הלעוסים

    חיה, 28/03/08 23:52

    כותב כל כך גרוע...חוזר כל פעם על אותם מנטרות..והכל בגלל חוסר כשרון כתיבה משווע...יש לך מזל שאתה בישראל מקום שאומנות במקום אחרון אחרת היית היום עם בקבוק אבסולט ברחובות..כמו שאתה רגיל

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    על החברה הנהדרים של בית הגלגלים

    אלישע, 28/03/08 22:10

    אתר המדריכים של בית הגלגלים-
    http://www.orianit.edu-negev.gov.il/galgalim/
    ליואב, למדריכים ולחניכים-
    אל תיפול רוחכם. עשייתכם היא מלאכת קודש. עוצמתה תגבר בסופו של יום על כל המכשלות והמכשילים שבדרך.
    אלישע

    הגב לתגובה זו

    • ועוד דבר...

      אלישע, 28/03/08 22:39

      אם יש סיבות לא להסכים עם המסקנות הנחרצות של נתן זהבי, פעילותם המופלאה של מדריכי בית הגלגלים היא הראשונה שבהם. מצטרפים אילהם כל הנרתמים ללא היסוס לתיקון תוצאות המעשה הנורא.
      אלישע

      הגב לתגובה זו

  • 27.

    נתן אתה טועה,כדי לגרום נזק מספיק מעט

    חומי, 28/03/08 22:10

    אנשיםמ דפוקים בראש,תראה כמה אנשים וגופים אתה מנית שמוכנים ורוצים לעזור!

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    נתן, מה היה לך רע בקזינו בלונדון? (ל''ת)

    ז'יטונים צועקים, 28/03/08 22:03

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    30שנות שילטון ליכוד\\קדימה+דתיים+חרדים סידרו לנו מדינה מגעילה.הדתיים (ל''ת)

    יובילו גם חורבן, 28/03/08 22:02

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    הלובביץ לא בא לארץ כי הוא לא רצה לטמא אותה ואני מעריך אותו

    תגובה ל-14, 28/03/08 22:00

    עד עצם היום על זה שהצפיע הזה לא בא לארץ.

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    לא עם סגולה ולא נעליים. פה ושם צדיקים וצדיקות שמאירים וזהו (ל''ת)

    מית נמש, 28/03/08 20:39

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    נתן-שכחת להוסיף גם

    בטטה, 28/03/08 19:59

    בוסים מתעללים קמצנים ורשעים שיש היום כמעט בכל מקומות העבודה

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    חבל שגם פה הפוליטיקה נכנסת

    רוני, 28/03/08 18:39

    אולי כדאי להתיחס רק לשריפה ולהשלכות ולא לכל דברי יפי הנפש שאתם מתיחסים....

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    חברים יקרים. ההתנתקות כלל אינה קשורה לדברים שצויינו בכתבה. אז גם אם

    שי, 28/03/08 17:53

    היא הייתה טעות או לא- זה לא רלוונטי למעשים המחרידים שאנחנו עדים להם.

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    הכי פחות בטוח - רק בגלל ההתנתקות שזהבי תמך בה. (ל''ת)

    נמאס מהטרחן, 28/03/08 17:04

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    מזל שהשמאל מנהל את המדינה ולא הימין ה''קיצוני''-בראשות הרב וולפא!? (ל''ת)

    זעקי ארץ טבריה, 28/03/08 17:01

    הגב לתגובה זו

    • מפלגות מרכז מנהלות את המדינה.

      נתן.ש, 29/03/08 11:04

      אוי לנו מדמויות הזויות כוולפא וחבריו ,מקהילת הזויי הסנהדרין.

      הגב לתגובה זו

  • 17.

    באידיש אומרים - אויב ראדאן איז ה פאחה די ביסט א מיליונר

    ברוריה מהקריות, 28/03/08 16:26

    ובהקבלה: אם להגזים היה מקצוע אתה היית מיליארדר, זהבי.

    לגופו של ענין: כמה שזה לא יהיה , כדבריך, רע ומר בארץ (שזה לא כך לדעתי) אלמלא המדינה הייתה קיימת הייינ שוב עומדים בפני או אחרי שואה נוספת. אל תשלה את עצמך, זהבי, המדינה הזאת מצילה מה שעוד נותר מן העם היהוי.

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    כמה יהודים נרצחו ברחבי העולם מאז אוסלו??????????????????

    פושעי אוסלו, 28/03/08 16:08

    אפס
    ובישראל 1500 הרוגים
    תחליטו בעצמכם איפה יותר מסוכן ליהודים

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    שטויות

    Leibovitz, 28/03/08 15:13

    נכון שזהבי מתאר פשעים נגד האנושות, אבל האנושות כאן יכולה להגיב ולתקן. כמו כן, כל מקרה עוולה שיקרה כאן יקרה כי נעשה ע''י יהודי או שכוון כנגד יהודים, כי יהודים כאן זה כ-80% מהאוכלוסיה.

    אבל העוולות והמסוכנות הגדולות יותר ליהודים הוא באירופה שם הם נרדפים מימין, משמאל ומהמוסלמים. ושם היהודים הם פחות מפרומיל באוכלוסיה.

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    המשיח המנוח הלובביץ אמר שהמקום הבטוח ביותר ליהודי העולם

    זהבי אתה טועה, 28/03/08 15:12

    הוא בא''י ואי אפשר לחלוק על דברי משיח המכהן בתפקידו מאז מותו בשנת 1993.משיח לא יכול לטעות גם אם הוא מעלה רימה ותולעה!!!

    הגב לתגובה זו

    • חי וקיים ז''ל אמר מברוקלין שאף יהודי לא ישאר בגלות דהיינו אף יהודי

      עוד אמר המשיח, 28/03/08 16:06

      לא ישאר בחו''ל.למותר לציין שמשיח השקר של החב''דניקים מעולם לא עלה מהגלות לארץ.......

      הגב לתגובה זו

    • אין דבר כזה ''המשיח המנוח''..!?

      ש, 28/03/08 20:47

      לא שייכת מיתה במשיח..ועל אחת כמה וכמה ''רימה ותולעה'' רחמנה ליצלן כמו שהוזכר..
      משיח דורש מאיתנו את האמונה הכי ''בלתי אפשרית שאפשר''-לראות ולא להאמין ולהמשיך וללכת בדרכה של האמונה למרות שאתה שומע, רואה ומרגיש דבר אחד - אתה נדרש להאמין בהיפוכו הגמור!
      לכן הרבי לא מת ולא שייכת בו מיתה רימה או תולעה חס ושלום.
      ואגב הוא אמר '' ארץ אשר עיני השם אלוקיך בה - מראשית השנה ועד אחרית השנה''..
      ארץ אשר ההשגחה הפרטית בה היא מדוייקת ומכוונת במיוחד.

      הגב לתגובה זו

    • המשיח אינו משיח והעם אינו חמור. (ל''ת)

      נתן.ש, 29/03/08 11:05

      הגב לתגובה זו

  • 13.

    כל הזוי השמאל שתמכו בהתנתקות באים לומר לנו עתה שהמצב הפך להיות יותר

    למי פתרונים, 28/03/08 15:01

    מסוכן.

    הזויים כבר אמרנו?!

    ומה הפתרון שלהם ? אין להם . או אולי עוד ניסוי מסוכן שיחמיר את המצב?

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    אכיפה !!!!!!!!! (ל''ת)

    מישהו, 28/03/08 14:48

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    נתן לצערנו עם ממשלה דפוקה משטרה שלא מתפקדת

    נ, 28/03/08 14:35

    ופרקליטות שנותנת לכל פושע עיסקות טיעון מגוחכות ביותר ועונשים קלים מאוד אם בכלל,וחינך שפשט את הרגל לא פלא שהמדינה נראית כמו שהיא נראית.
    בגלל זה אמרתי לך, רוץ לראשות הממשלה אני מוכנה להיות מתנדבת אצלך.
    תהיה בריא

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    מה לחילוני ולתביעות מוסריות?

    מוזר, 28/03/08 14:34

    מה המאסה של ''מוסר''? כמה מקום היא תופסת במרחב? המושג ''מוסר'' בר חלוקה?

    במילים אחרות, עד שאתה מתיגע להטיף להתנהגות מוסרית, עדיף שתסביר ראשית מה לשימפנזה מפותחת - שאינה יותר מאשר אוסף סתמי וחסר משמעות של מולקולות חומריות - ולמושג המאוד לא חומרי ''מוסר''.

    אשמח לקבל תגובה ענינית.

    הגב לתגובה זו

    • האדם ממוצא...

      יהודי שפוי, 28/03/08 15:19

      האדם הוא שייךלמשפחת הפרימיטים
      או בשפה העממית הוא שייך למשפחת הגורילות והשינפנזות
      אם תרצה או לא תרצה זו עובדה
      מדעית

      הגב לתגובה זו

      • קשקשן בריבוע (ל''ת)

        פרימאט, 28/03/08 19:11

        הגב לתגובה זו

    • אינכם ראויים אפילו לתגובה הזויים. (ל''ת)

      נתן.ש, 29/03/08 11:07

      הגב לתגובה זו

  • 9.

    אין היום אידיאלים אלא

    תנאים אידיאליים, 28/03/08 14:30

    מבין את ההבדל?!

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    באין חזון יפרע עם

    ואתה מתפלא?, 28/03/08 14:26

    בבית הספר למדו אותי שהעקרון המנחה את התפתחות העולם הוא הברירה הטבעית לפיה החזק הוא המוצלח ולכן רק לו הזכות לשרוד.

    כך שאני באמת ובתמים מתקשה להבין על מה אתה מתקומם. הנסיון שלך לאנוס את הטבע לפעול לפי צווים מוסריים יכשל כשלון חרוץ ולא רק שלא תועיל במאומה להתפתחותו התקינה של העולם אלא רק תפריע.

    מי שמזדעזע למקרא הדברים מן הראוי שיואיל בטובו להקדיש מעט מחשבה לעקרונות האבולוציוניים המנהלים את העולם.

    הקומוניזם נפח את נשמתו ממזמן והמילה ''מוסר'' יפה אולי לשיחות סלון אבל באופן מתבקש והגיוני אין היא באה לידי ביטוי מחוץ לו.

    בקיצור, אל תפריע לטבע לעשות את שלו.

    הגב לתגובה זו

    • ומי אמר שמוסר הוא הצד החלש ? (ל''ת)

      ליאור, 28/03/08 18:14

      הגב לתגובה זו

    • השקפתך המעוותת היא לא דבר חדש

      ה.ב, 05/04/08 20:29

      להשקפה שלך קוראים דרוויניזם חברתי והיא מתעלמת מזה שאת רוב ההבדלים בין אנשים חזקים לחלשים האדם יצר ולא הטבע. ואם נדבר על חלשים שנולדו כך- כמו נכים - יש לך שותפים היסטוריים נפלאים לראיית עולם הדוחה שלך - חפש תחת הערך ''נאצים''. מקווה שתדע נכות מהי ואז נראה אותך מקשקש על אבולוציה.

      הגב לתגובה זו

  • 7.

    לא חידשתה כלום וגם בעוד 10 שנים (ל''ת)

    צחי, 28/03/08 13:03

    הגב לתגובה זו

    • חידשת זה בלי האות ה בסוף (ל''ת)

      ב, 28/03/08 19:01

      הגב לתגובה זו

  • 6.

    ואולי כאן טוב להזכיר שלא באנו לכאן בגלל בטחון...

    אושרי, 28/03/08 12:50

    ודיי לכחימה ברמיזה...

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    עם כל הכבוד

    מוטי, 28/03/08 12:48

    נכון זהבי, כל התופעות שהזכרת מגעילות, מכוערות, מביישות את החברה והעם ומשקפות חוליים שלנו, אולם חד משמעית לא משקפות את החברה כולה. הכל היה גם בעבר הקרוב והרחוק יותר, רק שאז היה ערוץ טלויזיה אחד ממלכתי ו-2 תחנות רדיו שלא כמו היום - כמה תחנות טלויזיה, עשרות ערוצי רדיו ומאות אתרי אינטרנט שמתחרים ביניהם מי יביא את הכותרות והסיפורים הכי קשים (כי הם אלו שנותנים רייטינג).
    נכון, בכל אלה צריך לטפל ומייד ומכאן להשליך לגבי מדינת היהודים וכו' .. נו , סתם התלהמות שגובלת בדמגוגיה והסתה.
    תמיד הדשא של השכן ירוק יותר, רק שכחנו שאין טעם להשוות לחצי ממדינות העולם הכוללות מדינות ערב ודיקטטורות למיניהן ואפילו לא לאירופה המערבית שם השתוללו לפני כשנה במשך חודש שלם צעירי בפרברי פריז ושרפו מכל הבא לידי או לקופנהאגן שם במהומות לפני כחודש שרפו מכוניות ובתי עסק ברחובות הראשיים בגלל שינוי חוק. ומה עם ארה''ב ? מספיק לעשות סריקת כותרות של החודש האחרות כדי לראות כמה מקרי ירי והרוגים היו במוסדות שונים אוניברסיטאות וכו', הורים ששחטו את כל משפחתם, אבא שבישל את תינורו במיקרוגל אתמול וכו'... אז גם המדינות האלה לא שומרות על אזרחיהן?
    אין מה לעשות, מטורפים, חולי נפש ומשוגעים שונים, פשיעה, כתות וכו' יש בכל מקום - צריך להילחם בתופעות ולצמצמן עד כמה שאפשר.

    הגב לתגובה זו

    • אמת,מוטי. הכנסת דברים לפרופורציה. (ל''ת)

      דוד, 28/03/08 14:00

      הגב לתגובה זו

      • אפרופו פרופורציה

        Moises, 28/03/08 14:14

        כל המקרים הארה''ב יחסית לגודל האוכלוסיה, בטלים בשישים לעומת מה שמתרחש בישראל. כאן זה זוועה, סדום ועמורה, עם משטרה אימפוטנטית, ושופטים רחמנים שמאפשרים לפושעים להשתחרר לאחר מעצר סמלי.
        צאו וראו איזה עונשים מחמירים מטילים בארה''ב, וכשמקלים עם פדופילים, ביל אוריילי מפוקס ניוז ממרר את החיים לשופטים, ומסכל את סיכוייהם לבחירה חוזרת.

        הגב לתגובה זו

        • שטויות

          Leibovitz, 28/03/08 15:17

          תקשיב לתקשורת שלך, תיכנס לאתרי פשע ופלילים ותראה שאין יום באמריקה ללא רצח מסמר שיער של ביריון או חולה נפש שרוצח ילדים, תלמידים או סתם אנשים כי בא לו. אין יום ללא אונס ורצח ברוטליים, אין יום ללא קריסת גשר, מנוף או בניין. אצל האמריקאים הכל בגדול!

          הגב לתגובה זו

        • בוא נחזור לפרופורציות

          מוטי, 28/03/08 15:27

          המקרים שקורים בארה''ב ושעליהם אנו שומעים כאן הן שיעור אפסי מהכמות האמיתית (מן הסתם לא על כל מקרה אונס/פדופיליה או הקאת זקנים באיזו עיר באריזונה או פנסילבניה יהיה פרסום בארץ). בתכלס, כידוע לך,רמת הפשיעה בארה''ב היא מהגבוהות בעולם, בין היתר כתוצאה מיכולת חוקית של כל אזרח כמעט להחזיק נשק. מספר מקרי האלימות ביחס ל-1000 תושבים הוא אולי הגבוה בעולם. בדוק ומפורסם בכל מקום. ככה שלא רק שלא בטל בשישים לעומת הארץ אלא ממש להיפך.

          הגב לתגובה זו

          • אדב,מוטי הוא מהעיר שלי (ל''ת)

            באר שבעי, 28/03/08 17:46

            הגב לתגובה זו

        • אולי הבעיה היא שלישראל אין ''פוקס''

          רון הכחול, 29/03/08 07:26

          התקשורת כולה שמאלנית-ליברלית ומייצגת אולי 10% מהאזרחים. אין מי שייצג עמדה שמרנית שפויה.

          הגב לתגובה זו

    • מוטי כל הכבוד לך (ל''ת)

      ברוריה מקרית חי, 28/03/08 19:33

      הגב לתגובה זו

  • 4.

    אני כבר אדאג שמישהו מהשכונה ילשין

    תושב השכונה, 28/03/08 12:37

    אל דאגה עניין של זמן עד שיעצרו את הזבלונים.

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    כואב שבא לבכות

    מירי סלם, 28/03/08 12:22

    כאמא לנער נכה בוגר בית הגלגלים בהרצליה כואב לשמוע על הוונדליזם שנעשים לאנשים נכים פגועי שיתוק מוחין. בני פגוע עם שיתוק מוחין נכה 100% והוא מתנייד בכסא גלגלים. כאשר הוא היה צעיר יותר היה כל הזמן נוסע עם ההסעה של בית הגלגלים לסופי שבוע בדירה בהרצליה והיה חוזר משם מאושר שאין כמותו. עכשיו הוא בן 28 והוא נמצא כרגע במעון לנכים של אילן בחיפה בבית קסלר.אני הייתי רוצה מאד שיבנו לכל ילדי המרכז מעון לנכים כמו בחיפה אבל שישרת את ילדי המרכז ויבנו אותו במרכז הנסיעה מאד מעייפת את הילדים כאשר הם באים לסופי שבוע הביתה.מכיוון שיש הרבה נערים ונערות במרכז הנסיעה הביתה אורכת קרוב ל-4 שעות הלוך ו-4 שעות חזור. בראשון לציון ישנם שטחים רקים במערב ואני הייתי רוצה שיבנו לנערים והנערות הללו מעון במרכז כמו בחיפה. אתה בזמנו עזרת לי להכניס את בני לחיפה שלא יהיה בודד בביתו ושלחת אלי את הכתבים שלך וצלמים שצילמו אותו בביתו איך הוא נעזר בי בכל דבר, בלבוש בהאכלה וכו'' והלוואי ותוכל לעזור לבני ולעוד ילדי המרכז ללחוץ על הרשויות המתאימות לבנות להם במרכז בשיתוף ''אילן'' וככה נוכל לבקר אותם יותר הרבה והם ירגישו קרוב לבית. ונהיה מעורבים יותר בתפקוד היום יומי שלהם. יישר כוח נתן אני מקווה שתוכל לעזור אפילו במעט למען אותם נכים ומוגבלים אשר אינם יכולים לעזור לעצמם. כאמא שעדיין כוחי בי אני מתכוונת לפעול למען הקמת מעון לנכים במרכז.

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    עולם III זה פה - רק עיוור לא רואה את זה

    יובל, 28/03/08 12:21

    איך שאשתי מקבלת דרכון הונגרי (תהליך שייקח לפחות עוד שנה לצערי) אנחנו עולים מכאן על מטוס כיוון אחד - נחזור לבקר בחגים ובחופשות.

    הגב לתגובה זו

    • אז תחזרו לבקר. (ל''ת)

      אאא, 28/03/08 13:04

      הגב לתגובה זו

    • למר אאא

      ישראלי, 28/03/08 13:31

      אני מוכן לתת לך את האזרחות האמריקאית שלי.. סדר לי איזו פינה קטנה בתל אביב מקום הולדתי.. מסכים ???

      הגב לתגובה זו

    • ליובל היקר

      צביקה, 28/03/08 17:14

      טוב שאתה מזכיר לנו את הונגריה. אח, איזו מדינת עולם ראשון. יש שם הכל, פשוט ארץ האפשרויות הבלתי מוגבלות. תבלה וד''ש לבנות ממצלצלים

      הגב לתגובה זו

    • יובל אני בבודפשט כבר יותר מ-6 שנים ונהדר פה

      אורן, 28/03/08 19:25

      תכתוב לאימייל שלי ENCORUS@GMAIL.COM
      אני אשמח להפגש איתכם

      הגב לתגובה זו

      • הונגריה? ד''ש ממפלגת צלב החץ

        פרנץ סלשי, 28/03/08 22:54

        ואם אתה לא יודע מה זה, תחפש בויקיפדיה

        הגב לתגובה זו

  • 1.

    ממשלת ישראל מפקירה את היהודים לחסדי האוייב הערבי !

    הגלגל החוזר, 28/03/08 11:48

    אפילו בגולה יהודים מקבלים הגנה מהשלטונות יותר מפה !
    גטאות,פוגרומים,רדיפת יהודים...זה לא בגולה זה פה בישראל !
    השמאלנים מקימים לנו שואה בקרוב כאשר ישלימו גם את חיסול המרכז והעברתו לידי החמאס !
    נשק,שריוניות לאוייב ,תמיכה ברוצחי יהודים ! זה פה בישראל!
    שמיזמן כבר לא בית לעם היהודי אלה בית לעם הערבי ותומכיו משמאל !

    הגב לתגובה זו