• 127.

    גדול הכוח של לשון הרע.

    , 18/02/16 17:52

    גר בחווה קרוב לחצי שנה ועובד עם קבוצת נערים. את 'השמועות' כמובן ששמעתי עוד לפני שהגעתי לחווה. את מקורם והדמויות שמאחורה לא מצאתי, אבל מצאתי קבוצה כ''כ גדולה, ערכית ואנושית, שמספרים כל כך הפוך.
    לבנות קשה. להרוס קל. הייתי מכנה אותם 'בוגדי שדה בר'.

    IP: 85.250.188.175דווח על תגובה זו

  • 126.

    חווה

    ישראל פנטה בוגר חווה משנת 95, 16/02/10 21:58

    יוסי אהנחנו אוהבים אותך... ועומדים מאחוריך תמיד ישראל פנטה וכל שדה בר....

    IP: 77.124.57.202דווח על תגובה זו

  • 125.

    חוות שדה בר

    ישראל פנטה, 13/02/10 20:03

    אוהבים אותך יוסי

    IP: 77.124.57.202דווח על תגובה זו

  • 124.

    הייתי אצל יוסי עוד משנת 1994 - תגובה מהראש והלב - כנסו

    עמית, 16/10/09 18:50

    חייתי עם הנערים, שהגיעו לחווה כשהיו בגילאי 13, 14 או 16, כל אחד והסיפור הקשה שלו. מצבם הביא אותם להתנהג כבוגרים כבר בגיל צעיר ולפסוח על גיל ההתבגרות הנורמטיבי, אך לאחר שנים רבות, מרד הנעורים מבעבע בבודדים מהם. מספר בודד של נערים, שקיבלו בית, משפחה חמה, לימודים, שהתגייסו ליחידות קרביות ומובחרות לאור החינוך בחווה ולמעשה הועלו על מסלול לחיים נורמטיביים, החליטו למרוד. למרוד ביוסי שהיה להם כאבא, למרוד בחווה שהייתה להם כבית ולמרוד באחיהם. מרד הנעורים הגיע מאוחר וכמו מרד נעורים הוא התפרץ בעקבות סיבות אישיות וקטנוניות, כמו בכל משפחה נורמטיבית. הנקמנות האישית הקטנונית הניעה את אותם בודדים לנפח פרשה שפגעה בעבר ותפגע שוב באותם הנערים שעוברים כעת תהליך שיקום.
    את כל חייו הקדיש יוסי שדה לנערים, אצל חלקם פצעי הנפש לא הגלידו גם אחרי שנים רבות. צריך לחיות במקום כזה כדי להבין את העניין, לחוות את התהליך שעובר על הנערים ואת ההשקעה של יוסי שדה בנערים ובשיקומם, לא כולם משתקמים כפי שאפשר להיווכח מהכתבה.

    IP: 79.178.18.39דווח על תגובה זו

  • 123.

    תראו פסק דין - האם זה האיש?

    agam, 04/05/08 13:22

    ''האיומים התבטאו בכך שהמשיב הפיץ את העובדה שהוא והמבקש היו בני זוג וכי במהלך הקשר המבקש אנס אותו יחד עם אחרים. המשיב יצר קשר עם עיתונאי ופרסם כתבת ענק שחושפת את המבקש. כן שלח המשיב פקס לכל עובדי ה--- על אודות הכתבה. ''

    http://elyon1.court.gov.il/heb/dover/3979576.doc

    IP: 79.182.132.82דווח על תגובה זו

  • 122.

    אני מרחם על האומלל הזה שעושה מעשים אפלים

    אברימישה, 20/04/08 22:36

    חזור בתשובה

    IP: 82.81.3.159דווח על תגובה זו

    • חזר בתשובה, עכשיו תורם.

      , 18/02/16 17:26

      עכשיו תורם של מפיצי השמועות, מלאי נפח ורוח, אך חסרי תוכן, לחזור בתשובה. להכיר טובה למי שברא אותם והאמין בהם, ולמי שגידל אותם והאמין בהם.

      IP: 85.250.188.175 דווח על תגובה זו

  • 121.

    אוי ואבוי אם הוא ידליק

    ורד, 09/04/08 01:06

    משואה.
    איש כמוהו צריך לשבת בכלא.
    בושה למדינה אם הוא ידליק משואה.
    בושה למי שיבחר אותו לעשות כזה דבר!
    אסור לו לייצג את המדינה

    IP: 77.126.186.69דווח על תגובה זו

  • 120.

    פתאוםם כולם פה גדלו בחווה

    מתן, 30/03/08 13:37

    סתם קצת חומר למחשבהה..

    IP: 84.228.130.246דווח על תגובה זו

    • אני אמנם ילד שמנת...אבל לא נורא (ל''ת)

      מתן, 31/03/08 12:05


      IP: 79.180.0.61 דווח על תגובה זו

  • 119.

    בן אדם חולני

    טל, 30/03/08 10:40

    ומי שיוצא להגנתו , שיסביר למה הוא לא עשה בדיקת פוליגרף, יש לו מה להסתיר, בושה שיש אנשים כאלה, לא פלא שהמדינה נראית כמו שהיא נראית

    IP: 77.127.174.76דווח על תגובה זו

  • 118.

    קראתי את הכתבה במלואה - הרבה שמועות בלי ראיות

    קורא נלהב, 30/03/08 08:34

    הכתבה הכילה הרבה סיפורים מלפני שנת 98.
    בשנת 98 ה''פרשה'' יצאה לאור בחסות עיתון כל העיר ולה גרמה להדים משמעותיים.

    אחד הנערים התאבד בשנת 2003 - וזה אחרי כחמש שנים שלא היה בחווה.

    ורק ביום חמישי אחד של שנת 2008 מתנוססת לה כתבת שער במוסף מרכזי.

    כתבת השער הופיעה לא בעלל התלונה במשטרה, לא בגלל ההתאבדות לפני יותר מחמש שנים אלא בגלל עניין המשואה.

    אם היו קצת יותר ראיות ופחות ''חששות'' ו''תחושות בטן'' של כל מני גורמים בעריית ירושלים
    (תחושות בטן שלא הובילו לשום בדיקה נורמלית) אולי היה יותר קל להאמין לכתוב.

    אני די בטוח שהכתבה בסופו של דבר השיגה את שלה ועם זאת תעלם כמו שבאה

    IP: 212.179.71.70דווח על תגובה זו

  • 117.

    אחד שגדל בחווה! כנסו!

    אבי, 30/03/08 03:58

    אני יודע כמה יוסי עשה בשביל הנערים שגדלו שם הוא איש נפלא. אני ננטשתי על ידי הורי בגיל 14 ולא היה לי מקום לישון אף לא פרוסת לחם לאכול היתי ישן בתחנות אוטובוס והגרוע מכל היתי נרקומן. ויוסי אמר לי בוא תגור בחווה תעבוד תקבל חדר ואוכל כסף בקיצור כל מה שאתה צריך. וכך היה והוא הוא האיש שהוציא אותי מהסמים ומכל הזבל ועשה אותי לבן אדם המאושר בחיי... הוא האדם שראוי לקדליק משואה... יוסי עלה והצלח ואל תתרגש מכל זבוב...

    IP: 89.139.191.25דווח על תגובה זו

  • 116.

    ליוסי ולחבר'ה באהבה

    שירה פוגל (דומב, 28/03/08 12:59

    הייתי החברה של אחד הנערים בחווה, עד היום יוסי הוא אחד האנשים שאני מעריכה אין לי מילים לעשייה שלו, השינויי שהיה בחבר שלי היו כ''כ גדולים ובזכותו! היום אני עוקבת אחרי החווה מרחוק ולעולם לא אשכח את התקופה שהיית שם (תקופה לא קצרה בכלל) אני עד היום מתגעגעת להווי שהיה שם. אי אפשר למצוא אנשים כ''כ טובים אוהבי א''י ובע''ח שחיים בפשטות ושמחת חיים...
    יוסי- איתך לאורך כל הדרך מעריכה ואוהבת
    חברה שדה בר- שתדעו שאני מתגעגת... שירה פוגל (דומב לשעבר)

    IP: 77.125.121.20דווח על תגובה זו

  • 115.

    החווה רק תתחזק מכל הסיפור - אנשים שחיזקו אותם בעבר יחזקו בהווה (ל''ת)

    דוד, 28/03/08 09:58


    IP: 212.179.71.70דווח על תגובה זו

  • 114.

    יוסי יקר

    אמא מוקירת תודה, 27/03/08 17:52

    מאז הצלת את בני ומכאן שגם את משפחתי, חיפשתי דרך ראויה להודות לך. נראה לי - שזה הרגע וזה המקום!!!
    רוצה אני לזעוק את חפותך...להפיץ את תורתך...ולספר בצעקה על מסירותך המיוחדת לילדים.
    כאם - הפקדתי מתוך בחירה את היקר לי מכל, ומעולם לא הצטערתי!!!
    יש בליבי רק ברכה ותודה לך ואין ראוי ממך להדליק משואה שאורה יזהר ויאיר למרחוק!
    הייה חזק! בחיבוק ובתמיכה אין קץ-
    אם החבה לך את משפחתה

    IP: 89.139.156.72דווח על תגובה זו

    • תגידי אמא יקרה ''קוראים לך יוסי במקרה?

      הורדוס, 27/03/08 19:47

      נראה לי שסוטה המין הזה מעסיק מישהו במשרה מלאה לטוקבקים...

      IP: 89.139.229.132 דווח על תגובה זו

      • נראה לכם מצחיק להרוס חיים של אדם שכל רצונו לתרום,בקלות כל כך נסבלת?

        שמואל יעקובוביץ, 27/03/08 20:46

        אני אישית לא חושב שבחיי ראיתי כל כך הרבה אנשים עומדים לצד איש אחד יקר,וצועקים את מה שעל ליבם..זה אמור לגרום לאנשים,המאמינים בהאשמות חסרות שחר,להבין שלא היו דברים מעולם.

        IP: 217.132.24.193 דווח על תגובה זו

      • הורדוס לא יקר כנס ותלמד משהו על החיים

        ישראל, 27/03/08 21:02

        בתור אחד שמכיר את החווה ואת האנשים שם, ובמיוחד את ''הסוטה מין'' ,אף אחד לא מקבל כסף בשביל לישמור על הבית שלו .אני מכיר את כל המגיבים , ויותר מזה הם לא מיתייחסים לשטותניקים כמוך שהם נאיבים ומאמינים לכול מה שהתקשורת מוכרת להם בישביל אינטרסים אישיים.
        ישראל ליזמי ילד חווה

        IP: 89.139.19.150 דווח על תגובה זו

      • הורדוס -אתה ממש לא מבין. תברר בעצמך במקום להאמין למילים ריקניות

        רן לוי, 28/03/08 09:50

        הסיבה שיש כל כך הרבה תגובות אוהדות היא שהחווה באמת בונה ומצילה חיים.

        אני מסכים שהשורות הכתובות מעוררות לא מעט רגשות. אני מזמין אותך לבדוק בדיקה מעט רצינית יותר על החווה ועל הבוגרים לפני שאתה זורק האשמות על בית שנותן לנערים אבודים את הזכות להשתכם.

        קל להאמין למילים ריקות בלי לבדוק, אני מקווה שיש לך משהו קצת יותר רציני בקופסה, משהו שיגרום לך לפקפק בידיעה שאין לה בסיס. אל תלך כמו צאן - תשתמש במה שיש לך בראש כדי לבחון ברצינות את הכתוב.

        תשאל קצת בקריית ארבע על המפעל שהאדם הגדול הזה הרים.

        הבעיה היא שרוב הקוראים שלא מכירים את החווה מעדיפים להאמין לסיפור פיקנטי. אין לי ספק שהמפעל הזה ימשיך לתקן את מה שהמדינה לא מצליחה, ימשיך לעזור להרים על הרגליים את אלה שלא מעניינים אף אחד.

        יוסי, הלוואי ונמשיך לראות אנשים שכל כך חשוב להם לעזור לחלש.
        תודה

        IP: 212.179.71.70 דווח על תגובה זו

        • הדלקת המשואה

          אזרחית, 02/04/08 11:36

          מדוע אינו מוכן לבדיקת פוליגרף?
          אדם שנוי במחלוקת אינו צריך להדליק משואה

          IP: 212.117.151.230 דווח על תגובה זו

  • 113.

    יוסי היקר, זכור את דבריו של יאנוש קורצ'ק

    חננאל שאר ישוב, 27/03/08 16:15

    יוסי היקר, כאחד אשר ליווה את מפעל חייך במשך שנים רבות וכמי שמכיר אישית אנשים שהיו איתך מהרגע הראשון אני יודע כי מדובר בעלילה בזויה.
    הבחירה בחינוך כדרך חיים צופנת בחובה לא מעט רגעים של אושר וסיפוק אך הרבה יותר מצבים מתסכלים וכפיות טובה. ככל שההשקעה וההקרבה רבים יותר כך כפיות הטובה גדולה יותר. זכור את דבריו של יאנוש קורצ'ק : ''אינני קיים כדי שיאהבוני ויוקירו אותי, אלא כדי שאפעל אני ואוהב. אין הסביבה חייבת לעזור לי אלא אני חייב לדאוג לעולם - לאדם.''
    אשריך שזכית לדאוג לדורות ולחנך אנשים.
    נ.ב. שמחתי לשמוע שאוריאל מגיע לארץ (תקפוץ לבקר)

    IP: 132.64.42.190דווח על תגובה זו

  • 112.

    גרתי 5 וחצי שנים בשדה בר פרח בלב מידבר

    ישראל ליזמי, 27/03/08 16:12

    לכל המשמיצים שלום, שמי ישראל ליזמי ואני הגעתי לחווה ממוסדות, פנימיות, ומבית מפורק לגמרי. לא ידעתי מה זה לסמוך על אנשים או לתת אמון. הייתי לבד, נזרקתי ממקום למקום בלי רצון לחיות, עד שפגשתי את יוסי שדה שלקח אותי וגידל אותי כמו בן ונתן לי חום אהבה מישפחה חמה והכי חשוב אכפתיות. בזכות החווה לי ולמישפחה שלי יש עוד סיכוי לחיים טובים ונורמלים, ובתור אחד שגדל שם 5 וחצי שנים אני יכול להעיד על עוד אלפי אנשים שניצלו בזכות כל החווה ובזכות יוסי והכי חשוב בזכות החבר'ה. אז תנו להם להמשיך לעשות את מה שהם יודיעים לעשות הכי טוב וזה להציל אנשים ממוות. לכל החבר'ה בחווה אני אוהב אותכם ומיתגעגע מאוד תיהיו חזקים ותימסרו ליוסי את אהבתי.

    IP: 89.139.19.150דווח על תגובה זו

    • ישראל, ד''ש לרחלי

      בוגר, 27/03/08 16:17

      אוהבים אותך

      IP: 79.177.16.148 דווח על תגובה זו

    • שרוליק אתה חמוד!

      אוריאל קרמר, 27/03/08 17:00

      אל תתרגש חמוד...
      זו לא פעם ראשונה ולא אחרונה...

      IP: 72.243.173.171 דווח על תגובה זו

      • אוריאל

        ישראל, 27/03/08 17:39

        מה הקטע הם נזכרו להתנפל שוב על יוסי? אין להם יותר מה לעשות?

        IP: 89.139.19.150 דווח על תגובה זו

        • לאיזה אוריאל אתה מתכוון?!?!?! דיי כבר עם משחק השמות!

          אוריאל הקטן!, 27/03/08 19:53

          סתםםםםםםם.

          מניינים שרוליק?
          עזוב אותך, זה רק בגלל הדלקת המשואה. הם מקנאים.

          IP: 217.132.36.135 דווח על תגובה זו

    • שרול ואוריאל אתם מדהימים!

      שני, 27/03/08 17:40

      שרול ואוריאל וכל המגיבים המדהימים!

      ריגשתם אותי כל כך, ואני בטוחה שגם את כל מי שקרא את כל התגובות המדהימות שנכתבו עד פה. אני בטוחה שגם אם היה מי שהאמין בעיניים עצומות למה שנכתב בכתבה, אחרי כמות התגובות האלו הוא מבין כבר שהסיפור הזה מורכב הרבה יותר.

      מי שלא מכיר את החווה כמוכם (וכמוני) לא יוכל לעולם להבין מה זה המקום הזה ואיך הוא שינה את החיים של כולנו. ויש רק אדם אחד בעולם שהצליח לעשות את זה וזה יוסי שדה. ואת זה ''זר לא יבין''.

      אני לא מכירה את המרואיינים בכתבה ואני גם לא מכירה את הסיפור, אבל אין לי ספק שלאדם שהצליח להפוך אתכם לאנשים שאתם היום, מגיע יותר מהקרקס המטורף הזה!

      נשיקות לכולכם!

      IP: 79.179.110.11 דווח על תגובה זו

      • הלו.... שינשיניות, עכשיו רק חסר את התגובה של אורטל

        אוריאל קרמר, 27/03/08 18:33

        גילי גם הגיבה, חמודות אתם.
        אה, ותבואו לבקר, אני חוזר לארץ ביום שלישי

        IP: 72.243.173.171 דווח על תגובה זו

        • אוריאל בוא הביתה, קח רכבת קח אוירון!

          שני, 27/03/08 21:38

          מותק!

          קצת כבוד לגדולים! אתה תבוא אלי ;)

          מתה כבר לראות אותך!

          IP: 79.179.120.253 דווח על תגובה זו

      • ישראל

        ישראל, 27/03/08 18:37

        דבר ראשון אנחנו רק אומרים את האמת דבר שני את יכולה להגיד מי את?

        IP: 89.139.19.150 דווח על תגובה זו

        • שרול, אל תתחצף! (ל''ת)

          שני שינשינית, 27/03/08 21:47


          IP: 79.179.120.253 דווח על תגובה זו

    • יוסי שדה זה מה שנקרא לתפארת מדינת ישראל

      אלונה, 31/03/08 09:58

      רק זה שלמעלה אם יכול היה לדבר אז המדינה הייתה מבינה כמה היא חייבת לך יוסי שדה יישר כח הלאה אין ראוי ממך לתפקיד הזה

      IP: 89.138.254.195 דווח על תגובה זו

  • 111.

    מלאך או שטן?

    כוכי, 27/03/08 12:04

    קראתי את רוב התגובות. ויצאתי מבולבלת. יש בשביל זה מקצוענים שיבדקו. אם יש אמת במה שנכתב אז הוא בן זנונים שצריך לכלוא לנצח. אבל אם זה שקר שיתבע על הוצאת דיבה. בכסף יוכל להחזיק את החווה עם עזרה ולהנות מהחיים.

    IP: 79.177.164.158דווח על תגובה זו

    • כבר בדקו, ב1999 הכל התברר כעורבא פרח (ל''ת)

      צבי, 27/03/08 14:33


      IP: 79.177.16.148 דווח על תגובה זו

    • מלאך (ל''ת)

      רעות כהן, 30/03/08 20:14


      IP: 213.151.32.59 דווח על תגובה זו

  • 110.

    שדה הוא מינפולטיבי

    יעל, 27/03/08 11:48

    למה כל חסידו יוצאים להגנתו ?הוא לא כזה איש חינוך כמו שהוא מציג את עצמו ,בזמן הקראוון נעשו מעשים חמורים ביותר .........אם לא היה אמת בדבר היוסי שדה הזה היה מסכים להבדק בפוליגרף ,אנשים בחור התאבד תקלטו הכי קל להגיד שהוא מעורר בנפשו

    IP: 132.64.208.159דווח על תגובה זו

    • למה לדבר בלי ביסוס???

      יעל, 27/03/08 14:46

      כשמדובר בנושא כ''כ רציני וחשוב אני חושבת שעל כולנו לעשות בדק בית. אני מציעה שאם את לא מעורה בפרטים ורק ניזונה מהשקרים שהופצו בתקשורת אל תגיבי!!!
      אחרי הכל גם ככה חרצו את דינו ואת דינם של עשרות נערים הגרים בחווה ללא כל ביסוס.
      יוסי עושה עבודת קודש שאינך יכולה לדמיין אז בבקשה... תתחילו לקחת אחריות לדברים שאתם אומרים \\ כותבים ונתחיל בך!!!!

      IP: 217.132.24.193 דווח על תגובה זו

    • הוא נבדק

      יודע, 27/03/08 14:48

      יוסי שדה עבר בדיקת פוליגרף בזמנו ויצא דובר אמת...ובנוגע לבחור שהתאבד....תחליטו אתם אם בן אדם שמסתובב בכותל המערבי עם טלית על הראש וצועק שהוא המשיח מעורר בנפשו או לא

      IP: 89.138.247.71 דווח על תגובה זו

    • על סמך מה?

      שמואל יעקובוביץ, 27/03/08 15:08

      את אומרת דבר כזה,בלי שבדקת באמת..אמנם העיתון טוען שמר יוסי שדה לא היה מוכן לגשת לפוליגרף,אבל אם מישהו היה מאשים אותך בדבר כזה,הסבירות היא שגם את היית נפגעת עד עמקי נשמתך,אז למה להרוס את שמו הטוב של אדם שתרם כל כך הרבה.

      IP: 217.132.24.193 דווח על תגובה זו

    • בולשיט

      ישראל, 27/03/08 17:46

      כל חסידיו יןצאים להגנתו כי הוא הציל לנו את החיים ואומר לך את זה אחד שעזב את החווה נכון החווה לא מושלמת אבל מתפלים באנשים שמישרד החינוך התיאש ורצא ליזרוק למוסדות שרק אלוהים יודע מה קורא שם ולהם אתם שותקים שחלק מהחינוך שלהם זה מים קפואים באמצע הלילה ועוד דברים של פשוט ליבכןת אז תעזבי את יוסי בשקט באמא שלך

      IP: 89.139.19.150 דווח על תגובה זו

    • מכירה וזה נכון

      יעל, 29/03/08 23:44

      אני לצערי מכירה וזה נכון אנשים חים שם בהכחשה ,זה כת

      IP: 212.150.167.101 דווח על תגובה זו

  • 109.

    לשדה בר תהיו חזקים,- צוותי עורב צנחנים במילואים

    עורב צנחנים, 27/03/08 09:18

    אתם מהווים דוגמה ומופת.

    בל ניתן לאנשים קטנים לפגוע במלאכת הקודש.

    IP: 79.177.16.148דווח על תגובה זו

  • 108.

    ליוסי וכל החבר'ה בחווה

    גילי, שינשינית, 27/03/08 07:35

    אוהבת אתכם, ומחזקת אתכם ברגעים הקשים.

    IP: 89.139.19.150דווח על תגובה זו

  • 107.

    יוסי אוהבים אותך, תהיה חזק! (ל''ת)

    אורן, 27/03/08 07:04


    IP: 89.138.178.222דווח על תגובה זו

  • 106.

    אילו חבש כיפה לא היה מדליק משואה-וללא ספק! (ל''ת)

    קורן נאוה טבריה, 27/03/08 05:33


    IP: 84.228.160.78דווח על תגובה זו

    • מה הקשר? את בכלל מקירה את המקום? (ל''ת)

      בגוש עציון, 27/03/08 09:10


      IP: 79.177.16.148 דווח על תגובה זו

  • 105.

    איש טוב עם מעשים פוגעים

    יצחק מנדלסון, 26/03/08 23:02

    אני מחייב את התגובות התומכות מוכירות תודה ומגנות על יוסי. מיפעלו חשוב, תרומתן למספר גדוך של ילדים חשובה וההרצה עליה זוכה מבוססת. יחד עם זאת, לאדם טוב יש גם מעשים מבישים, חסרי שליטה ואף מובנים בעיקר עם הסטוריה אישית מכירת סבל כמו ההסטוריה של יוסי. מן הראוי שכל תומכיו יתמכו בגילוי הצצדים החשוכים שיש לכל אדם. מן הראוי שיתמכו בו גם בהכרת מעשיו החשובים וגם בלקיחת אחריות על מעשיו. גילוי הפרשה מביא מזור לאלה שנפגעו ממנו. הגילוי מוציא את אלה שסבלו ממנו מהבדידיות של קורבן בדממהת הסוד. אין להאשים את יוסי על ההתאבדות אך יש לבקש ממנו שבשם ערכים מסוימים שדוגל בהם ימנע מלהפוך את אלה שנפגעו ממנו לאותן חיות שיש להתאכזר אליהן כדי ללמוד אומץ לב ונועזות. כוחותיו של יוסי רבים, וללא ספק שנאה וזעם יכולים להפוך מקור של עומצה, אך ברגעי אמת כאלה עליו לערוך חשבון נפש ולהיות מודל חינוכי המסוגל לחבר את מעשיו המרשימים עם מעשיו המבישים. אל לתומכיו להחליש את יוסי האיש בתמיכתם להשפיך את מי שסבל ממנו. ליוסי הכוח והיכולת לסגור חשבון עם עצמו ולהודות על גילוי הפרשה כך שגם הוא כמחולל טוב ורע יוכל לסיים עם חלק עצוב זה בביוגרפיה שלו. אנא תנו לו את הכוח לאפשר מזור עמזכרונות עבר שללא ספק מקננים בתוכו. כל אוהביו צריכים לתחוך בו כך שיוכל אף הוא לסגור פרשה זו ולהקדיש את מאמציו לטוב מחוזק בלקיחת אחריות על מעשים עלובים של איש היודע גם לעשות טוב.

    IP: 89.139.20.232דווח על תגובה זו

    • אין בדבריך כלום...

      שי, 27/03/08 02:26

      הם רחוקים מהאמת, חשבון נפש עושים על דברים רעים. יוסי הוא לא כזה...

      IP: 87.69.70.43 דווח על תגובה זו

      • זה לא מספיק לקחת אחריות

        נשר, 27/03/08 09:15

        הנושא חייב להגיע לבית משפט, זה לא יכול להסתכם בלקיחת אחריות רישמית של שדה. הנושא חייב להיחקר - הפעם כמו שצריך. ולהגיע לבית משפט

        IP: 89.0.7.194 דווח על תגובה זו

        • מי אתה שתקבע לפתוח תיק מחדש?!?

          אוריאל הקטן!, 27/03/08 11:00

          מי אתה שתקבע שהתיק נחקר ''לא כמו שצריך?!? הא?
          דברי הבל

          IP: 217.132.36.135 דווח על תגובה זו

    • אני גרתי עם יוסי ועם אחד מהאחים המתלוננים באותו הקרוואן

      בוגר נשוי, 27/03/08 09:05

      זה היה עוד לפנח הקמת החווה, האח שהתאבד כלל לא היה בחווה מעולם והגיע רק לבקר וגרם נזקים לנערים אחרים.

      הכל שקרים שהופרחו כבר בחקירת משטרה בשנת 1999.

      IP: 79.177.16.148 דווח על תגובה זו

  • 104.

    יוסי שדה התעלל מינית בנערות חסרות ישע. אני יודעת. מכירה את החווה מק

    g, 26/03/08 22:47

    מקרוב. הדברים שכתובים בכתבה הם קטנים ופעוטים לעומת הדברים הנוראיים שקרו בשדה בר תחת חסותו של יוסי שדה.
    ניצול מיני מזוויע של נערות בנות 13 ו-14.
    וזה רק קצה הקרחון.
    ואני יודעת את זה. הייתי שם.
    היום הזה הוא יום גדול.
    אני חיכיתי המון שנים שלמישהו שיצא מהזוועה הזאת יהיה את הכח לקום ולצעוק את האמת. והדבר הכי נורא הוא שקרו שם זוועות במסווה של גן עדן.

    IP: 77.125.108.37דווח על תגובה זו

    • את שקרנית גרועה, אין בנות 13-14 בחוות שדה-בר (ל''ת)

      אוריאל קרמר, 27/03/08 02:36


      IP: 72.154.2.58 דווח על תגובה זו

    • החווה היא חווה לנערים!! אין שם נערות (ל''ת)

      שקרנית, 27/03/08 09:06


      IP: 79.177.16.148 דווח על תגובה זו

      • בטח שיש נערות בחווה- יש לי אפילו תמונות!!! (ל''ת)

        מכיר מקרוב, 27/03/08 19:52


        IP: 89.139.229.132 דווח על תגובה זו

        • בקושי עזים יש שם, איזה נערות?

          שריק, 28/03/08 19:21

          זו חווה לנערים, אין שם בנות. ההאשמה הזו מוכיחה שאנשים נכנסים לפה על מנת להכפיש, בלי שום קשר קלוש למציאות.

          ואילו היה בכל הסיפור האידיוטי הזה משהו , אפשר היה לחקור במשטרה

          IP: 79.180.17.12 דווח על תגובה זו

          • יש שם נערות כמה שקרים?

            יעקב, 29/03/08 23:46

            שקרן יש שם נערות כמה עוד תשקרו?

            IP: 212.150.167.101 דווח על תגובה זו

    • על סמך מה את אומרת דבר כזה?

      שמואל יעקובוביץ, 27/03/08 13:07

      את חוזרת ואומרת שהיית שם,אבל אין ספק שלא ראית את הדברים במו עינייך..שמעת את הדברים ממקורות שונים,עיוות המציאות...חבל שמאמינים ככה לשמועות..

      IP: 217.132.24.193 דווח על תגובה זו

    • בוגר החווה!

      אבי, 30/03/08 03:42

      אני גדלתי במקום ואני יודע שאין שם בנות ובטח לא בגיל 13-14 יש שם רק בנות שעושות שירות לאומי ואת יכולה לקרוא בעצמך מה שהם אומרות שאף אחד לא הטריד אותם ובטח שלא יוסי... אז בקיצור את שקרנית.

      IP: 89.139.191.25 דווח על תגובה זו

    • כל הכבוד על האומץ (ל''ת)

      לg היי חזקה וגם, 01/04/08 19:50


      IP: 217.132.25.10 דווח על תגובה זו

  • 103.

    שורף על העוול שורף על כל הסיפור

    שורף לנו בפנים, 26/03/08 22:39

    יוסיל'ה יהיה טוב אח יקר אנחנו איתך

    IP: 80.230.27.131דווח על תגובה זו

  • 102.

    האם למשהו יש מושג האם

    גיא, 26/03/08 21:50

    התובעים אותו מסכימים להחשף בשמם המלא?

    IP: 84.228.233.129דווח על תגובה זו

    • הם לא. היום בערוץ 2 אחד מהשלושה התראיין בטישטוש ועילום שם, לעומתו

      כנס, 26/03/08 22:16

      התראיין אחד מבוגרי החווה מבלי להסתתר....


      וככה כל שאר , עשרות בוגרי שדה בר מוכנים לעשות.

      גם בראיון אצל יעל דן התקאיין אחד מהשלושה בעילום שם, מולו התראיין אחד משדה בר בשמו המלא, סיפר על החווה ונותק ע''י אנשי יעל דן.

      האמת איתנו ואנחנו לא מפחדיםלהיחשף, הם העלילו עלילה ומסתתרים מאחורי שמות בדויים וטשטוש.

      IP: 89.138.175.59 דווח על תגובה זו

    • זהותם של התובעים ידועה

      חד וחלק, 26/03/08 23:46

      אך הם אינם מוכנים להחשף בציבור!מפתיע?לא
      נמצאת בידי יוסי שדה הקלטה של אותו מתלונן מספר שנים לאחר סגירתה של החקירה ובה נשמע המתלונן מתנצל בפני יוסי על העלילות שהמציא נגדו
      ב''ה ההקלטה הזו תתפרסם בכל כלי התקשורת וכך סופ סוף יעזבו בשקט את הבן אדם שאת כל חייו הקדיש בהצלת חיים

      IP: 89.138.247.71 דווח על תגובה זו

    • התביעה הינה ציבורית

      רלוונטי, 31/03/08 14:33

      זאת הסיבה שאין שמות

      IP: 84.110.239.225 דווח על תגובה זו

  • 101.

    מצער שתגובות החניכים אינן מופיעות בגוף הכתבה

    עמית ברק, 26/03/08 21:47

    העובדה שבכתבה לא הובאו תגובות מעשרות בוגרי החווה, שמנהלים היום אורח חיים תקין, לאחר ששירתו בצבא כלוחמים, חלקם קצינים בעלי צלשי''ם, לאחר שסיימו לימודים גבוהים ולאחר שחלקם כבר הקימו משפחות עם ילדים (ומוכנים לדבר)מצביעה על מגמתיות מכוונת, חד צדדית וחוסר מקצועיות מצד העיתונאים ששגו, ופגעו קשות בנערי החווה, בבוגרים, ביוסי שדה ובאנשים כדוגמת יוסי שדה אשר מקריבים את הכל למען אחרים, למען חלשים ולמען חברה בריאה יותר במדינה.

    מספיק שתקראו את התגובות של אוריאל קרמר, קותי, ענבל, ל.פ. ועוד כדי לקבל את התמונה האמיתית רק על חלק מהעשייה החשובה לאין שיעור, המצילה חיים שנעשית בחווה, התמונה שהעיתונאים העדיפו להעלים אותה מעיניכם.

    הפרשה הזאת שכבר הופיעה בער גורמת נזק בשנית, בזכות העיתונאים.

    יוסי אנחנו מאחרויך וכולנו נעבור את זה ונמשיך ביחד את העבודה הקשה והחשובה, את מפעל החיים הזה שאין כדוגמתו.

    עמית ברק

    אני מקווה שאנשי האתר יהיו כנים מספיק כדי לפרסם תגובה זו

    IP: 89.138.175.59דווח על תגובה זו

  • 100.

    ליוסי ולעם ישראל

    יוסי, 26/03/08 21:45

    אני מבין הילדים הראשונים שיוסי הכיר ,יוסי היה לי כאב בתקופת ילדותי ,כאח בתקופת התבגרותי ,וכחבר כיום .קשה ליקרוא את הכתבה הזאות בלי להיות בהלם ולהזדעזע .מיום הראשון שהכרתי את יוסי שאלתי אותו למה הוא מקדיש את חייו לילדים כמונו והוא אנה לי ,כשהוא היה בגילי הוא היה לבד וברחובות עד שמישפחה אימצה אותו .בימים שלאחרי הוא נדר לעצמו נדר שכל עוד הוא חי הוא ישתדל שילדי ישראל לא יעברו את מה שהוא עבר .מיומי הראשון 16 שנה אחורה היה לו חזון להקים בית ולא מוסד לילדים שלא היתה להם הזדמנות, אני מכיר מאוד מקרוב את העלילה הזאות ולא מבין אך אפשר ליכתוב כתבה כזואת על אדם כזה .
    אני עזרתי לו להרים את החווה מיספר שנים אני גם הייתי הרבה לפני החווה ואת כל העלילות השקר אני מוכן להעיד לטובת יוסי ויודע ומכיר את האנשים שהתלננו מגיל אפס הם היו חברי ילדות שלי שבעו מימישפחות לא יציבות ובמקום להגיד תודה על הדאגה ומסירות שיוסי העניק להם הם החליטו להעליל עלילה מתוך יצר נקמנות על שלא השיגו דבר בחייהם ומתוך תחושת הקורבן שעופפת אותם מתקופת ילדותם ומה עוד שבעודם קטנים היו מיתעללים בבעלי חיים ועוד הרבה דברים שעיתון קטן מלהכיל .
    אני אישית הייתי שם הרבה בתקופה הזאות ואני הכרתי מקרוב את האח שהתאבד הוא בכלל לא היה שם איתנו הוא בא פעם בה לבקר היה לו הפרעות מגיל קטן הוא היה בנאדם שדרש הרבה תצומת לב עובדה עוד לפני תקופת יוסי הוא יצא בכתבה במעריב לנוער על דרכו של חוזר בשאלה הוא אף פעם לא יסתדר במיסגרת בגלל זה הוא לא המשיך במקום שאימץ אותו וכמו הרבה מיקרים מצערים על נערים שהתאבדו והאשימו את ההורים הכי קרובים להם בחוסר תשומת לב .לגבי הפוליגרף יוסי עבר בדיקת פוליגרף בפעם הראשונה שיצאה העלילה הזאות ויצא דובר אמת .
    עם ישראל מדוע לא מספרים לנו על השקמות בזריחה בחורף כדי שיהיה לילדים האלה דיסה חמהלפני הבית ספר ?ועוד אלפי סיפורים אחרים של מאות ילדים שחייבים את חייהם ליוסי.

    IP: 75.4.0.50דווח על תגובה זו

    • מי אתה יוסי? ארצות הברית?

      מני תקוע, 26/03/08 21:55

      סתאם אח יקר שלי כולנו פה כואבים עם יוסי ונעשה הכל בכדי לעצור את שטף המזימות הזה ונצא הרבה יותר חזקים ...
      מתגעגע ואוהב מני

      IP: 80.230.27.131 דווח על תגובה זו

    • סקולניק? (ל''ת)

      פישמן, 26/03/08 22:07


      IP: 84.108.93.236 דווח על תגובה זו

      • יאיר מה שלומך ? חמוד.

        שני הסקולניק, 26/03/08 22:20

        זה מני אנו ננצח אל תדאג!!!!!
        האמת תצא לאור

        IP: 80.230.27.131 דווח על תגובה זו

  • 99.

    האם אתם שמים לב

    ירון, 26/03/08 21:43

    איך שכל הנוהים אחריו לא יכולים לסבול שיהרסו להם את התמונה האידילית שהם ציירו לעצמם בראש.הם כולם מגיבים פה באופן שלי יש הרושם שהם בהיסטריה.אם הכל נקי וצח מה יש לפחד מחקירה.אמנם מי שלא עושה לא טועה,אך פה יש חשדות לדברים מצמררים אשר חייבים לחקור אותם עד תום,עם כל הכאב ולמרות כל הדברים הטובים שיוסי כן עשה.

    IP: 84.228.233.129דווח על תגובה זו

    • זאת רעות וערבות, לך כנראה זה לא מופיע בלקסיקון (ל''ת)

      לוחם בוגר שדהבר, 26/03/08 22:18


      IP: 89.138.175.59 דווח על תגובה זו

    • ה''נוהים'' אחריו זה ילדים שהוא הציל, שמסוגלים היום להשתמש במחשב (ל''ת)

      תתביש לך, 26/03/08 22:23


      IP: 89.138.175.59 דווח על תגובה זו

    • לירון היקר

      יוסי, 26/03/08 22:40

      לירון היקר
      תנסה לדמיין שאתה אב לילדים שכל חייך הקדשתה להם בחינוך באהבה בלימודים בלתרום לחברה באהבת האדמה באהבת הזולת בהצבת מטרות וגולים אישיים כל כולך גאה בילדים שגידלתה ושאתה ממשיך לגדל ,ופתאום מישהו מעליל עליך עלילה כזאות .
      עכשיו תגיד לי אך אתה מגיב?בשתיקה ?אולי אבל מה אם שאר הילדים שעדין קטנים או הגדולים הילדים שאבא יותר טוב מי זה הם בחיים לא היו מוצאים, מה הייתה עושה בתור אחד מהילדים שותק?

      IP: 75.4.0.50 דווח על תגובה זו

    • כואב לי לראות

      אחחח, 26/03/08 23:34

      תגובות כאלו!הרי אתה לא מבין שהסיבה היחידה שבגללה נוצרת ההיסטריה הזו היא בגלל שמעלילים עלילות על הבן אדם שהרבה מהמגיבים פה חבים לו את חייהם...אם לא יותר!! ולא צריכה להתנהל חקירה כיוון שחקירה כבר התנהלה לפני 9 שנים!!והוא זוכה מחוסר אשמה!!לא חוסר ראיות!לא חוסר עניין הציבור! חוסר אשמה!
      אין חשדות לדברים מצמררים!ישנם רק אנשים קטנים ואומללים שמחפשים את מי להאשים בכשלונם האישי!!!ואין מה לחקור כי זה כבר נחקר!!!

      IP: 89.138.247.71 דווח על תגובה זו

  • 98.

    להלן העובדות:

    בוגר החווה, 26/03/08 21:43

    אני הייתי בחווה לפני כעשר שנים. המשטרה חקרה את כל הנערים בחווה כולל אותי. המשטרה הגיע מספר פעמים לחווה ואף זימנה חלק גדול מהנערים לחקירה בתחנת המשטרה.

    אירוע זה גרם לכאב לב עצום ליוסי ולבושה ובלבול לרבים מהחבר'ה. לאחר חקירה מקיפה הוחלט לסגור את התיק מחוסר אשמה. זה כמובן לא מנע מהצהובון ''כל העיר'' לכתוב כתבה על העניין.

    העניין היחיד שיש פה בסיפור הזה הוא נקמה אישית של נערים נגד יוסי. הנערים הבינו שהנזק הכי גדול ייגרם ליוסי על-ידי הפצת שמועות על עניינים מיניים.

    כל כך קל היום להכפיש כל אדם. תחשבו רגע לעצמכם איך תרגישו אם מחר מישהו או מישהי יחליטו להכפיש אתכם. איך תוכיחו ''שאין לכם אחות''? הרי גם אם המשטרה תבדוק ותחליט שהסיפור מצוץ מהאצבע זה לא יעזור לכם! תמיד יהיה עיתונאי שיכתוב על הסיפור. ואתם תישארו לבד במערכה על השם הטוב שלכם, שלעולם כבר לא יהיה טוב...

    קצת עובדות לא יזיקו:
    הבחור שהתאבד עשה זאת מספר שנים אחרי חקירת המשטרה! אני מכיר את הבחור ואין לי צל של ספק שהוא התאבד בגלל סיבות שלא קשורות כלל ליוסי או לחווה. הבחור היה מתוסבך. נקודה. הכעס שלו על יוסי היה בגלל שיוסי סירב לקבל אותו לחווה! אני יכול להעיד על כך. הבחור מתואר כאילו היה מחניכי החווה. צר לי לאכזב אתכם. הוא אף פעם לא היה חניך בחווה. דרך אגב, זאת עובדה שניתן כמובן לאמת אותה מול משרד העבודה והרווחה....

    ''פולחן של הרג אכזרי של בעלי חיים''? הצחקם אותי! אני אישית ראיתי איך יוסי מטפל במסירות מדהימה בכלב חולה. איך הוא מוציא לו את התולעים (רימות) אחת אחת בעדינות וברגישות. דרך אגב, גם על זה השוטרים שאלו אותי! זה פשוט מגוחך!

    אז מה יש לנו פה?
    כלום.

    אבל להכפיש בן אדם שהקדיש את חייו למען אחרים? למה לא?

    האם שאלתם את עצמכם מדוע היו אנשים שחשבו שהוא ראוי להדליק את המשואה? אני יכול להגיד לכם למה. יוסי הציל חיים של מאות נערים. זה למה.

    אני חושב שזה פשוט לא פייר ולא אנושי כלפי הבן-אדם לפתוח לו את הפצע הזה שוב ושוב אחרי שהוא כבר הגליד.

    IP: 217.132.97.32דווח על תגובה זו

    • מסכים להכל מוכן להעיד מוכן לפוליגרף!!!! (ל''ת)

      מסכים להכל!, 26/03/08 21:58


      IP: 80.230.27.131 דווח על תגובה זו

    • בוגר יקר- אתה שקרן (ל''ת)

      נשר, 27/03/08 08:59


      IP: 89.0.7.194 דווח על תגובה זו

  • 97.

    חחחחחחחחחחחח מחר כולם ישכחו את זה, והעיתונות תחפש את ''המטריד'' הבא,

    ניקו, 26/03/08 21:34

    במדינה שלנו אם מאשימים אותך בהטרדה, זה סימן שהצלחת, ואנשים מקנאים בך \\ סוחטים אותך, כל שנה יש אלף הכפשות כאלו בעיתונות, אין מה להתרגש מהם, אם היינו אוספים את כל ההיסטוריה של ההכפשות שיש בעיתונות על אנשים, אפשר לעשות מיזה אנציקלופדיה של 2000 כרכים, לעולם לא אשכח את הנתינה של יוסי שדה, הייתי ילד בן 15 עזבתי את העולם החרדי, אחרי שהתגלגלתי ברחובות, ואף אחד לא השתין לכיוון שלי, יוסי שדה אסף אותי לקרוואן בגבעת החרסינה, ובתקופה הקצרה שהייתי אצלו, הוא השריש בי כלים להתמודדות בחיים, אלף פעמים זין על הקנאי העלוב שליכלך עליו,

    IP: 82.81.5.55דווח על תגובה זו

  • 96.

    איך אתה ישן בלילה אחרי שפיכת הדם

    נח מירושלים, 26/03/08 21:20

    איך בהינף קולמוס היעזת פנים -עתונאי -ולפני שביססת את טענותיך הנוראיות יצאת לפגוע במפעל של הצלת נפשות?האם חשבת לרגע על תוצאת המעשה שלך?

    IP: 80.230.192.42דווח על תגובה זו

    • בלבולי שכל

      הכל השמצות, 27/03/08 15:57

      צודק ב100%

      IP: 212.235.40.177 דווח על תגובה זו

  • 95.

    לחקור שוב אותו ואת הטוענים מחשש של הפרד ומשול (ל''ת)

    עומר, 26/03/08 21:19


    IP: 68.5.141.137דווח על תגובה זו

    • האמת חייבת לצאת לאור

      גיא, 27/03/08 00:14

      האמת חייבת לצאת לאור. אין לי שום ספק שבעולם שיוסי שדה התעלל מינית ופגע נפשית בילדים. זה הרי ברור לגמרי. אם הוא טוען שהוא חף מפשע - למה הוא לא מוכן להיבחן בפוליגרף?

      IP: 84.95.125.168 דווח על תגובה זו

      • למה להיבחן, החקירה כבר נסגרה מחוסר אשמה ב-199 (ל''ת)

        1999, 27/03/08 09:09


        IP: 79.177.16.148 דווח על תגובה זו

  • 94.

    מקריאה ושמיעה על הנושא,תחושתי אינה נוחה .יש ניסיון ברור להשתקה

    קשישה, 26/03/08 21:01

    ואני מקווה שהאמת תצא לאור.
    על ידי ,חקירה רצינית.

    התרשמותי התחזקה עוד יותר לאחר קריאת התגובות .

    IP: 77.125.32.132דווח על תגובה זו

    • חקירה כבר הייתה...נסגרה מחוסר אשמה

      שוטר, 26/03/08 22:21

      כשסוגרים תיק מחוסר אשמה, זה לא מחוסר ראיות...אלא פשוט כי אין אשמה, נקודה.

      היוסי הזה יצא נקי, כי הוא באמת לא אשם.

      בד''כ לא סוגרים תיקים מחוסר אשמה!!

      IP: 89.138.175.59 דווח על תגובה זו

    • ולמה התיק נעלם? (ל''ת)

      גי, 27/03/08 11:24


      IP: 192.114.2.42 דווח על תגובה זו

  • 93.

    יוסי שדה עזר לי פעם, ואני מעיד שכל מה שנכתב עליו זה עלילה מטומטמת,

    ניקו, 26/03/08 20:16

    אני בטוח שהוא שם אלף פעמים זין על הסיפור המעפן הזה,

    IP: 82.81.5.55דווח על תגובה זו

    • חחחחחחחחחחחחחחחחח

      אוריאל הקטן!, 26/03/08 20:44

      אני מסכים! חחחחחחח

      IP: 217.132.36.135 דווח על תגובה זו

  • 92.

    אני לא מבינה למה כל המצדדים ...

    עדי, 26/03/08 19:59

    ביוסי כל כך נלחצים ממה שמתואר. אם יתברר בבית משפט שזה נכון ואכן הוא עשה את הדברים הנתעבים הללו, אז עם כל הכאב על התנפצות החלום הם יצטרכו להתמודד ''כמו גברים''(כפי שלמדו אצל יוסי) עם העובדות הנל .אי אפשר לטאטא מתחת השטיח את הטענות של התובעים אותו אלא יש סוף סוף לחקור זאת עד תום.מדובר בדברים חמורים ביותר.אני תוהה אם הוא כל כך בטוח בצדקתו למה הוא ממאן להבדק בפולגרף ולנקות את שמו?

    IP: 84.228.233.129דווח על תגובה זו

    • מה שלא הבנת, זה שהוא כבר נמצא חף מפשע.

      אוריאל הקטן!, 26/03/08 20:25

      אז אין מה לברר, פה מנסים רק להכפיש את שמו.....
      וכאן נכנס הגורם של התקשורת.
      זה עובד ככה הכי טוב.
      הם מנסים לפתוח צלקות מהעבר ולפגוע כיוון שיוסי קיבל את הזכות להדליק משואה על פועלו והאנשים הרעים פשוט לא יודעים איך לאכול את זה.

      מקווה שכולם יקראו ויבינו טוב טוב..

      יוסי כבר נמצא חף משע!!!

      זהו רק ניסיון לפגוע!

      אלוהים ישמור.

      IP: 217.132.36.135 דווח על תגובה זו

  • 91.

    מכיר את יוסי ואת החווה כנסו חשוב מאוד!!!

    קותי, 26/03/08 19:37

    גם אני גדלתי בחווה. כמוני גם עשרות נערים אחרים. הייתי שם כשהכל התחיל כאשר יוסי חלק את הדירה הקטנה שלו עם 12 ילדים ונערים שאם לא היו אצלו הם היו חולקים את התא שלהם עם 12 אסירים. היינו שם 12 בדירה קטנה שיוסי מפרנס את כולם לבד. אז הוא לא היה מוכר רישמית אף גוף לא הכיר בו, פשוט התנדבות בצורה הכי יפה שיכולה להיות. כולנו הלכנו לצבא אני אישית שירתתי בצנחנים וחברי ביחידות דומות ויחידות סיור מהמובחרות ביותר. מלבנון עזה ועוד חזרנו עייפים ומותשים לדירה הקטנה ושם חיכתה לנו ארוחה חמה. היינו משפחה, ומאז אני עוקב ארחי החווה היא כבר מוכרת ועדיין משפחה חמה ומדהימה לילדים וכל המסגרות הממשלתיות הרימו ידים וזה בלשון המעטה. אני גם זוכר את הסיפור שהתפרסם. המשטרה בדקה היטב ומצאה שאין כל אשמה. תבינו וקראים יקרים כאשר עשרות נערים בסיכון גבוה מטופלים זה שאחד מהם התאבד זה יותר מטבעי כי מהכרותי את חלק מהנערים הם היו בדרך להתאבדות אפילו יותר מפעם אחת. וככה יכול כתה לרצוח אופי של אדם שנתן את כולו ואת כל הונו למען החברה ועשה את הדבר הנכון במקום רק הוא (ועוד אחד בשם מיכאל) הצליח. והשטויות כאילו הייתה התעללות מינית בנערים היא לא יותר ממזימה שפילה ואני יודע מי הם המאשימים וגם המשטרה יודעת ולכן גם סגרה את התיק.

    תודה לך יוסי. בחיבוק מכאן לך ולאישה ולילדות

    IP: 83.76.252.164דווח על תגובה זו

  • 90.

    אתם חייבים לקרוא

    משי, 26/03/08 19:24

    מוזר את יוסי שדה לא הכרתי ולא שמעתי עליו עד לפני שבועיים כאשר אחד מחניכיו ''גנב'' לבני את הטלפון הנייד הגעתי ליוסי שדה בעקבות טלפונים שנעשו מהמכשיר ומיד כשסיפרתי לו את סיפור ''הגניבה'' שלח לי הודעת פקס על התנצלות ומחויבות לפיצוי וכך היה ולכן קשה לי מאוד להאמין לכל הסיפור עליו ועל כן נראה לי שהכל עלילה.....

    IP: 79.182.148.131דווח על תגובה זו

    • אין קשר בין הדברים

      שלומית, 26/03/08 23:50

      בן אדם יכול להיות ישר, נחמד וכו' ובכל זאת בחדרי חדרים הוא יכול להיות מפלצת.

      IP: 213.151.60.88 דווח על תגובה זו

      • בפרט עכשיו כשכל העינים עליו (ל''ת)

        א., 31/03/08 14:57


        IP: 84.110.239.225 דווח על תגובה זו

    • למשי מרחובות: לא הבנת את העניין

      רחי, 27/03/08 11:27

      הרי כל העניין זה שהוא אדם שעוזר והוא נבחר להדליק משואה כמחנך - אבל כאן התעוררה בעיה כי חלק מהחניכים סיפרו שהיו לו גם ערכים מאוד שליליים!

      IP: 192.114.2.42 דווח על תגובה זו

  • 89.

    כולם חייבים להגיד לו תודה

    רעות, 26/03/08 18:35

    כשעושים לכם טובה אתם אומרים תודה...
    האדם הזה הציל את אחים שלכם ואתם עושים לו רע...
    כולנו יודעים שזה לא נכון. אז יש לי שאלה לאותם האנשים שעשו לו זאת: למה?????? אתם יכולים לחשוב איזה עוגמת נפש עוללתם? כועסת נורא, רעות.

    IP: 213.151.32.60דווח על תגובה זו

  • 88.

    התקשורת לוקחת את החוק לידיים!

    עומר, 26/03/08 17:43

    התקשורת לוקחת את החוק לידיים! ברגע שיוצא פירסום מסוג זה, האדם מורשע, לא משנה מה יהיו תוצאות החקירה בסופו של דבר. במקרה הזה המשטרה חקרה וקבעה את הדין, ואל לה לתקשורת להתערב. יוסי הוא אדם משכמו ומעלה ומגיע לו הכבוד שהועידו לו, הלוואי ונתברך בעוד אנשי מעשה כמותו.

    IP: 132.72.171.19דווח על תגובה זו

    • שום חוק לא נילקח כאן לידיים! אנחנו פשוט לא חיים במשטר אפל שמטאטא כל (ל''ת)

      מיני גילויים!, 26/03/08 18:01


      IP: 89.138.3.83 דווח על תגובה זו

  • 87.

    נראה שקל לחרוץ דין

    איתן, 26/03/08 17:06

    ... אבל צריך לחקור את העניין לעומק. להבין לא רק מי ה''נאשם'', אלא גם מי המאשימים ולמה.
    ובאשר לפוליגרף - לא בכדי מדובר בכלי שאיננו קביל בביהמ''ש - הדבר רחוק מלהיות מדע מדויק. חפותו של אדם לא יכולה לקום וליפול על בסיס רעוע שכזה!
    עלה והצלח יוסי!

    IP: 212.179.71.70דווח על תגובה זו

  • 86.

    זה פשוט לא נכון!!!

    דנית, 26/03/08 17:02

    אבל אני ממליצה ליוסי לעבור פוליגרף, אם זה שקר זה יתגלה!

    IP: 134.191.254.38דווח על תגובה זו

    • פוליגרף זה בולשיט (ל''ת)

      יוסי, 26/03/08 20:03


      IP: 217.132.55.158 דווח על תגובה זו

    • כבר הוכח ב-1999 שזה שקר (ל''ת)

      עלילת דם, 26/03/08 21:33


      IP: 89.138.175.59 דווח על תגובה זו

  • 85.

    עובר אורח

    לא חשוב, 26/03/08 16:56

    כמי שמכיר את יוסי והחווה (ואינו קשור לחווה) ברצוני לציין כי:
    1- מהיכרותי עם יוסי לעולם לא נתקלתי ולו ברמז להתנהלות לא תקינה.
    2- החווה עזרה למספר רב של ילדים להפוך מנערי שוליים במשפחות הרוסות לאזרחים למופת התורמים לחברה
    3- יוסי עושה מעל ומעבר, תוך הקרבה עצמית רבה כדי לעזור לילדים

    לגבי ההאשמות בתחקיר (כפי שקראתי ושמעתי בגל''ץ):
    1- נכון להיום יוסי זוכה מכל אשמה (ולכן חף מכל מפשע לפי החוק בישראל)
    2- הנזק שנעשה ליוסי מהכתבה עצום גם אם יוכח שוב שהינו חף מפשע (כדאי לעיתונאים לחשוב גם על זה לפני שמעלילים על אדם)

    IP: 212.179.140.133דווח על תגובה זו

  • 84.

    לא מפחד מדרך ארוכה

    עם ישראל, 26/03/08 16:45

    יוסי אוהבים אותך

    IP: 84.108.93.236דווח על תגובה זו

  • 83.

    בתקופה שכל אחד חושב על הכיס שלו אנשים כמו יוסי הם יחידי סגולה

    עדי, 26/03/08 16:39

    רק תעיפו מבט בתגובות כדי לראות כמה הסיפור מצוץ מהאצבע.

    IP: 212.179.71.70דווח על תגובה זו

  • 82.

    לשקר אין רגליים - ההאשמות יעלמו באותו אופן שהגיעו משום מקום !!!

    ערן איתן, 26/03/08 16:36

    סופם של ''ידיעות'' כאלה הוא להעלם.
    אני מקווה שהילדים בחווה לא מאמינים לשקרים.

    IP: 212.179.71.70דווח על תגובה זו

    • יוסי? אתה אבא שלנו!

      ל, 26/03/08 17:17

      אנחנו ממש לא מאמינים לשטויות האלה יוסי הוא כמו האבא שלנו ואנחנו פשוט בשוק אחרי עלילות שווא כאלה.
      פשוט לא יאמן איך התקשורת יכולה להרוס בן אדם פשוט לא יאמן
      יוסי אתה יותר מאבא בשבילי ואני אוהב אותך ולא יעזור שום דבר!

      IP: 89.138.247.71 דווח על תגובה זו

  • 81.

    האנשים הרמאים סופם רע.

    אוריאל הקטן!, 26/03/08 16:26

    הקב''ה ימצה איתם את הדין, גם כאן על הארץ וגם למעלה.
    אני יודע שבסופו של דבר יוסי הציל נפשות רבות מישראל.
    הכתבה הזו לצערי עוסקת ביוסי (ובשקרים המופצים עליו ע''י גורמים שונים ומשונים) ולא בעבודת הקודש שהוא עושה.

    יוסי, וכל משפחת שדה בר הגדולה, אין להתייחס לדברי ההבל הללו, כיוון שאנו יודעים מה נכון.

    נתראה ביום שישי בחווה.

    IP: 217.132.36.135דווח על תגובה זו

  • 80.

    העם עם יוסי - אנחנו חזקים איתך (ל''ת)

    חיים, 26/03/08 16:26


    IP: 212.179.71.70דווח על תגובה זו

  • 79.

    מה קורה פה?!

    אזרחית מודאגת, 26/03/08 16:24

    איך זה קרה שמדינה שמציינת 60 שנה נותנת לאדם שיש כלפיו כאלה טענות חמורות להדליק משואה? יכול להיות שהכל שקר, זוהי אופציה אפשרית, אבל יש לבדוק את זה לעומק. לא ניתן לתת לאדם זה להדליק משואה עד שלא הוכח מכל ספק שהוא אינו אשם. אם , רק חלק מהדברים האלה נכונים זה מטורף לתת לו להיות חופשי בככל שלא נדבר על הדלקת משואה. איפה המשטרה, איפה משרד החינוך הרי זהו מוסד חינוכי? באמת עד איפה אנחנו יכולים לרדת במדינה הזאת, זה מתסכל.........

    IP: 80.179.203.131דווח על תגובה זו

    • תיקון טעות

      מכיר, 26/03/08 16:41

      הפרשה נחקרה, וכפי שנכתב בכתבה-המשטרה והפרקליטות חקרו את החשדות והטענות האלה, בפניהם (בניגוד למה שנאמר כאן) ניתנה התמונה המלאה, הגיעו לכלל מסקנה שיש לסגור תיק זה מחוסר אשמה. הכל שקר, יודע הייתי שם גדלתי שם ויודע על כל מקרה שנכתב כאן. הכל עיוות של המצב. מה קרה לעם ישראל שאפילו שכבר יש משהו טוב אנחנו לא רואים אותו?!

      IP: 212.143.156.15 דווח על תגובה זו

    • יוסי שדה הוא האדם הראוי ביותר להדליק את המשואה

      שמואל יעקובוביץ, 27/03/08 15:43

      חשוב שתדעו,שאין איש יותר ראוי מיוסי שדה להדליק את המשואה.. הוועדה בחרה את יוסי שדה כי הם ידעו להעריך את המאמצים שיוסי נתן כדי לעזור למספר הרב ביותר של נערים שהוא יכל,כנגד כל הסיכויים.. יוסי,שאוהב כל כך את ארץ ישראל,ומלמד אנשים לאהוב את הארץ הנפלאה הזאת,הוא האדם הראוי ביותר...זה שעיתון מעריב החליט לקחת עלילת דם נגד יוסי ולפרסם את,זה מעשה נתעב. אני מקווה שמי שאחראי לזה יעשה חושבים,ויראה את המציאות כמו שהיא,ויכתוב על המציאות כמו שהיא..

      IP: 217.132.24.193 דווח על תגובה זו

  • 78.

    יוסי אנחנו איתך - סתם עוד סקוף רעוע

    רן לוי, 26/03/08 16:16

    כן ירבו אזרחים כמוך במדינה שלנו

    IP: 212.179.71.70דווח על תגובה זו

  • 77.

    יוסי. אתה חזק מהשפלים האלו

    לוחם ביחידה, 26/03/08 16:00

    כחניך לשעבר, ובן אהוב עד עצם היום הזה, יוסי היה ויהיה לי כאבא. אותם פחדנים, שקרנים ומתועבים, דינם שייתלו בכיכר העיר.
    יוסי הציל חיים של עשרות אבודים לשעבר כמוני. היום אני קצין ביחידה מובחרת, אלך אחריו, תחת האלונקה ואגן עליו בגופי.
    תתביישו.

    IP: 87.69.70.43דווח על תגובה זו

  • 76.

    למה מכפישים את אחד הצדיקים שנשארו בעולם???

    ענבל, 26/03/08 15:58

    כמי שמכירה את יוסי כבר שנים, ויכולה לערוב ליושרו ולמידת גדולתו, כואב לי לראות שבעולם של היום, בו כל אחד דואג לעצמו ורק לעצמו, צולבים את היחידים שעוד אכפת להם גם מאחרים.כל השקרים והכזבים שנכתבו בכתבה זו, לא רק שאינם נכונים, מסולפים ואין קשר קלוש בינם לבין המציאות שאכן היתה, אלא פוגעים ופוצעים בנפשות צעירות שעברו כל כך הרבה סבל בעולם הזה, ובשעת מצוקתם, יוסי עם משפחתו המורחבת היו אלה שבאו לעזרתם!

    IP: 212.179.71.70דווח על תגובה זו

  • 75.

    זה כו''כ מתבקש שחברים יגוננו על מעשים שכאלו. (ל''ת)

    המשוחדים., 26/03/08 15:51


    IP: 89.138.236.196דווח על תגובה זו

    • פשוט מי שמכיר מקרוב ורואה את העוולה שנעשית על איש יקר

      אבי, 26/03/08 19:03

      רואה לנכון לנסות ולתת לציבור מבט אישי. ולא כרוב האנשים שכל מה שיש בידם הוא טור בעיתון מסחרי. כמה קל במחי יד לקבור עשרות שנים של נתינה אישית זה לא מטריד אותך?

      לאחר שקראתי את תגובות החניכים במיוחד של אריאל ראי למעלה. הבנתי שיש כאן בעיה.

      לי אין מקורות ועדיפים עלי אלו עדויות החניכים.מיד ראשונה.

      IP: 212.143.147.188 דווח על תגובה זו

  • 74.

    יוסי-עלה והצלח (ל''ת)

    נדב, 26/03/08 15:48


    IP: 79.182.164.34דווח על תגובה זו

  • 73.

    מדובר בעלילה מהסוג השפל ביותר (ל''ת)

    אורית, 26/03/08 15:47


    IP: 79.182.164.34דווח על תגובה זו

  • 72.

    צו גיוס !!!

    יאיר, 26/03/08 15:38

    שלום חברים אחים ואחיות.
    אין מילים לתאר את הנאמר במעריב היום.
    כידוע לכולנו בדיברי שקר של אנשים חולים בנפשם .
    ולכול אחד מיהתנו יוסי הציל את החיים בצורה זו או אחרת . לא וויתר מעולם ואנחנו ההוכחה לזה .
    אנחנו וביתנו היפה שבנה לנו הוא ולא אחר.
    זו השעה שבה אנו חייבים להיות מאוחדים והפעם הטור שלנו לשם שינוי שאנחנו נעמוד מאחוריו בכול מקום ובכול זמן.
    יוסי אוהב אותך ותודה על הכול

    IP: 84.108.93.236דווח על תגובה זו

  • 71.

    יוסי הציל את בני ואת משפחתי

    ל. פ., 26/03/08 15:29

    אני ל. אמא של י. . לבני היו קשיים רבים, ראיתי איך הוא מתדרדר ולאחר הרבה שנים של התמודדות הבנתי שאני לא מצליחה להגן עליו . ראיתי איך הוא נופל לחברה לא נכונה ואיך הוא הורס את עצמו והמשפחה כולה בעקבותיו. שרותי הרווחה המליצו להעביר אותו למסגרת תומכת הוא היה בן 15. הוא ביקש שיהיו סוסים. אצל יוסי הוא מצא סוסים , הוא קיבל כלב לטיפולו ולאחריותו, הוא מצא דמות אבאית מגינה, חזקה ותומכת. יוסי ידע גם לשמור על קשר תקין איתי למרות שלא היו הרבה הורים מעורבים בחיי הילדים שבטיפולו. אני סמכתי עליו ומודה לו גם היום , 8 שנים אחרי: הוא הציל את בני ואת משפחתי! אני פחדתי שלא ירצו לגייס את בני , בזכות יוסי בני שירת בצנחנים וכן ... צנח והיה קרבי! לאחר תקופת ניתוק ביני לבין בני , קיבלתי אותו בחזרה כשהוא אומר לי ''תודה '' ו''סליחה'' והוא משלים בגרויות ועובד לפרנסתו!
    אני מוכנה להעיד ככל שידרש וגם בני איתי . יוסי, ''תודה'' זה באמת לא מספיק ...

    IP: 84.108.94.169דווח על תגובה זו

    • איפה הייתי ואיפה היום

      הבן, 26/03/08 16:14

      עד גיל 15 סתם היסתובבתי ברחובות . מי חשב ללכלת לבית ספר . יושב על הברזלים אם חבורה של ''חברים'' . רוב אותם חברים היום בכלא , מתו מסמים , או עדין על הברזלים .
      תודה יוסי שלא וויתרתה על הפעם הראשונה , שניה , ושלישית +.
      תודה על התמיכה החום והחיים שהשתנו והסתדרו .
      איתך לאורך כול הדרך

      IP: 84.108.93.236 דווח על תגובה זו

    • עובדי חינוך

      ל.פ., 26/03/08 16:40

      רק רציתי להוסיף , כעובדת חינוך (ממשרד החינוך) , אני יודעת שהמתלוננים הם בדרך כלל אלה שקשה להם להתמודד עם הבעיות שלהם ומחפשים להטיל את האשמה על מי שמנסה לעזור.... הרי זה הכי קל ! ... עצוב לראות כל פעם מחדש כמה קל להתלוננן וללכלך שם של מחנך גדול... וכמה קשה לנקות את הליכלוך הזה ולנסות לחזור לשגרה.
      כמה חבל שיוסי צריך לבזבז אנרגיות בהגנה נגד סיפור שקרי ומלוכלך הזה במקום להשקיע את מאמציו בילדים שכל כך זקוקים לו.

      IP: 84.108.94.169 דווח על תגובה זו

  • 70.

    גם ב facebook

    חבר, 26/03/08 15:08

    חוות שדה בר - לחברים

    IP: 84.108.93.236דווח על תגובה זו

  • 69.

    יוסי שדה אוהבים אותך!

    ראומה, 26/03/08 14:57

    לכל משפחת החווה הנפלאים וליוסי היקר מחזקים את ידכם

    IP: 77.127.89.27דווח על תגובה זו

  • 68.

    יש פה בעיתיות, מצד אחד יש פה המון תגובות טובות

    נ, 26/03/08 14:19

    מצד שני, הוא לא הסכים להבדק במכונת אמת, מה שמדליק נורה אדומה.
    יוסי - אם אתה חף מפשע - הבדק בפוליגרף. ושהמשטרה תחקור אם זה נכון או לא.
    עד אז, הוא לא יכול להדליק משואה.

    IP: 194.90.65.2דווח על תגובה זו

    • הוצאת לי את המילים מהפה. פעולה פשוטה בתכלית, שהוא ממאן לה. (ל''ת)

      מחשיד משהוא., 26/03/08 15:54


      IP: 89.138.236.196 דווח על תגובה זו

      • מי שחף מפשע לא צריך להוכיח כלום.

        אוריאל הקטן!, 26/03/08 16:30

        הדבר היחידי שיוסי צריך לעשות זה לתבוע לכל מי שהשתתף בשקר הזה.

        ואנו כל המשפחה, נעזור.

        IP: 217.132.36.135 דווח על תגובה זו

    • מי אמר שזה נכון שהוא לא הסכים להבדק

      דן, 26/03/08 21:04

      כמו שישנם עלילות שווא בתיקשורת וכמו שאחרי שכבר הוכחה חפותו מעריב ברוב חוצפתם העיזו לפרסם בשנית את עלילת הדם הזו -אותו דבר הם גם יכולים להפיץ שקרים נתעבים כמו שהוא לא הסכים להבדק וכמו שהמאשימים נבדקו ונמצאו דוברי אמת -אני רוצה לראות את הפוליגרף הזה וגם את המכון שבדק אותם.

      IP: 77.125.56.96 דווח על תגובה זו

  • 67.

    הסיפור התפרסם לפני 10שנים

    אייל, 26/03/08 14:18

    נפתחה חקירה ויוסי זוכה מכל אשמה. אז מה עכשיו? למעריב אין חומר לכתבות במערכת? נטפלים לאיש שכל חטאו היה שסייע לילדים. ילדים שתקעו לו סכין בגב והעלילו עליו עלילה שפלה במיוחד.

    IP: 77.127.89.27דווח על תגובה זו

  • 66.

    מכיר מקרוב ורוצה לומר ש...

    אוריה, 26/03/08 14:16

    אני פגשתי את יוסי ואת החבר'ה לפני 14 שנה עוד לפני הקמת החווה.
    בתור אחד שמכיר את כל הבוגרים הוותיקים של החווה וכן את יוסי אני יכול לספר שמדובר בנערים- כל אחד וסיפורו הקשה הוא, הגיעו אל יוסי כדי לקבל תמיכה ועזרה. יוסי נתן הרבה מחייו וניסיונו והשקיע את כולו במטרה לשבץ את הנערים בחברה בצורה עצמאית. לאורך הדרך ראיתי רק טוב ואבא דואג לילדים. וכמו כל ילד בגיל ההתבגרות מורד. וכשמדובר בילדים מיוחדים-המרידה קיצונית ואכזרית
    אני מקווה שמבקשי האמת יתאמצו ויבואו לבקר את המפעל האדיר והיחודי וישמעו את סיפורם של עשרות נערים שמעריכים את יוסי כאבא .

    IP: 89.139.222.16דווח על תגובה זו

  • 65.

    ''הפך עבריינים לטייסים ונתן מאונו,,,לנערים (ל''ת)

    זאת כתב חבר, 26/03/08 14:13


    IP: 84.229.150.127דווח על תגובה זו

    • זה שאתה מפרש את הדברים בצורה כזאת, (ל''ת)

      מעיד על עצמך, 26/03/08 14:48


      IP: 79.177.16.148 דווח על תגובה זו

      • ציטוט נטו משלך ולי אין דבר להוסיף (ל''ת)

        מביא דברים, 26/03/08 15:05


        IP: 84.229.150.127 דווח על תגובה זו

  • 64.

    גם עלי העלילו עלילה מרושעת

    שלומי, 26/03/08 14:06

    כשהדרכתי בפנימיה. העלילו עלי שאני מתעסק עם חניכים.
    ברגע שהתחילה החקירה, מהר מאד גילו שהכל שטויות, והעלילה היתה כנקמה של חניך שכעס עלי.
    אז מי יודע? אולי הוא חף מפשע?
    אם הוא חף מפשע, ליבי ליבי עליו, זו תחושה איומה לעמוד מול עלילה כזאת כשאתה יודע שלא עשית כלום.
    אני זוכר שאמרתי לאשתי: אז עכשיו אני צריך להוכיח שאין לי אחות?
    בזכותה עברתי את הימים הרעים.
    היום כחמש שנים אחרי העלילה השפלה הזאת, אני מצטער שלא הגשתי תלונה נגד המעליל. שהיה לומד את הלקח וגם למען יראו ויראו.
    אז לפני שאתם תולים את האיש הזה שאין לי מושג מיהו, תחכו. מהר מאד שפכתם את דמו פה בתגובות.

    IP: 213.151.32.60דווח על תגובה זו

  • 63.

    שדה בר בויקיפדיה, תסתכלו

    כנסו, 26/03/08 14:02

    אתר שדה בר

    שדה-בר.אורג.אייאל

    IP: 79.177.16.148דווח על תגובה זו

  • 62.

    שקר וכזב!

    בוגר החווה, 26/03/08 14:02

    העלילות הללו לא היו ולא נבראו מעולם!זה הכל עלילה של כמה אנשים קטנים ומתוסכלים מהחיים שלהם שמחפשים אשמים במה שקרה להם ....הההתאבדות...מות אביהם וכו'...צריך לבדוק את כל הצדדים של הסיפור לפני שאתם שופטים!בושה וחרפה לעשות רצח אופי לבן אדם שהשקיע את כל חייו בעזרה לנערים שאף אחד לא ידע לעזור להם!יוסי שדה ביטל את עצמו לחלוטין כדי להקדיש את עצמו למטרה נעלה אחת...והיא קידום חברתי!!
    יוסי אנחנו מאחוריך...אוהבים אותך

    IP: 89.138.247.71דווח על תגובה זו

  • 61.

    מכיר את יוסי שדה 25 שנה.....

    בני כהן, 26/03/08 14:00

    הכל שטויות במיץ עגבניות. בחור מדהים מלח הארץ שהקדיש חייו לשיקום נערים במצוקה. הפך עבריינים לטייסים ומפקדים בסיירות וביחידות הכי מובחרות. האיש צריך להיות מינימום ראש הממשלה. יש לו אישה מקסימה ו 2 בנות מדהימות. נותן מהונו אונו וזיעתו לנערים. אין לו חיים משלו. כל חייו זה עשיית טוב צדקה וחסד. האיש צדיק אמיתי. עזר אישית רבות ללא קבלת תמורה. הכל הכפשות מתועבות . אם היו 10 יהודים כמוהו בארץ היה בא המשיח מזמן. יוסי ודורית אוהבים ומאמינים בכם. תמשיכו במלאכת הקודש עד 120. הלוואי יהי חלקי עמכם.

    IP: 212.143.221.150דווח על תגובה זו

  • 60.

    כמי שהכיר את יוסי לפני הקמת החווה

    יונתן, 26/03/08 13:27

    כשהיה עוזר לאנשים לבד ובצורה עצמאית מארח עוזר ומסייע לכל אחד.
    לב גדול,הקים את החווה רק בשביל לעזור לילדים. הכתבה הזו היא ממש דמיונית.
    לא היו דברים מעולם,מה לעשות שעוזרים למסכנים יש כמה שהם חולי נפש שמדמיינים דברים.ליוסי. אל תשבר המשך במעשיך הנשגבים לעזור לנוער.
    אני מכיר כמה ילדים שהיום הם קצינים בצה''ל שחייבים לך את החיים שלהם.אחרת היו נרקומנים עד סוף חייהם

    IP: 212.235.22.136דווח על תגובה זו

  • 59.

    הדלקת השואה

    יענקץ, 26/03/08 13:23

    אם חברי הכנסת בחרו בנשיא בעל קופת שרצים כזו רק ממניעים פוליטיים
    ולא עיניניים אז הוא יכל להדליק משואה שהרי יש דימיון בין השניים

    IP: 81.5.31.228דווח על תגובה זו

    • אולי תבדוק לפני שאתה פותח את הפה

      דן, 26/03/08 18:41

      לפמי כל תגובה , לבדוק !!!!!!

      IP: 72.243.173.171 דווח על תגובה זו

  • 58.

    יש עשן בלי אש? (ל''ת)

    ?, 26/03/08 13:19


    IP: 77.125.55.93דווח על תגובה זו

    • לפעמים עשן הוא רק עשן (ל''ת)

      או קיטור, 26/03/08 13:59


      IP: 79.177.16.148 דווח על תגובה זו

      • מה הזה הקישקוש הזה? (ל''ת)

        ח., 26/03/08 14:49


        IP: 89.138.236.196 דווח על תגובה זו

    • כן ! בטח שיש עשן בלי אש.

      יניב, 26/03/08 14:41

      אולי לא במיקרה הספציפי הזה, אבל בטח שיש.

      IP: 84.109.65.69 דווח על תגובה זו

  • 57.

    יוסי אנחנו מאחוריך!!! מחזקים ומעודדים (ל''ת)

    משפחת ברק, 26/03/08 13:04


    IP: 79.177.16.148דווח על תגובה זו

  • 56.

    גועל נפש! ולזה עוד נותנים להדליק משואה???? שיתבייש (ל''ת)

    מדינת חלם, 26/03/08 12:50


    IP: 212.199.0.167דווח על תגובה זו

    • תשובה

      יויו, 26/03/08 14:12

      מכיוון שיש כל כך הרבה תגובות חיוביות זה חייב להעלות סימני שאלה לאנשים שלא מכירים את הסיפור.
      מניסיון למדתי שאי אפשר להאמין למה שכותבים. אני יודעת שאני אדבר עם אנשים שגרו שם ומכירים את הסיפור כדי לדעת את העובדות ולא סתם להאמין למה שמכניסים כאן. אני לא אתן יד להרס חיים של אדם שאולי הוא בסה''כ אשם בכך שניסה לעזור לבחור בעל בעיות נפשיות קשות מדי.

      IP: 212.143.156.15 דווח על תגובה זו

    • גועל נפש למי שנותן את החוק לידי התקשורת (ל''ת)

      יוסי, 26/03/08 20:07


      IP: 217.132.55.158 דווח על תגובה זו

  • 55.

    דווקה נראה לי מתאים שהוא ידליק משואה. הוא מתאים לאיך (ל''ת)

    שהמדינה, 26/03/08 12:38


    IP: 217.132.103.177דווח על תגובה זו

    • מדינה שהולכת מדחי אל דחי? (ל''ת)

      חני., 26/03/08 13:09


      IP: 89.139.96.217 דווח על תגובה זו

    • נכון מאוד! (ל''ת)

      זה המצב!, 26/03/08 13:17


      IP: 77.125.55.93 דווח על תגובה זו

  • 54.

    יוסי - החיים מאחורי

    ליהו, 26/03/08 12:37

    יוסי הציל עשרות נערים שהגיעו או היו מגיעים לרחוב. איפשר להם לגדול בביטחה ואושר. נער אחד שהתחרפן הצליח לפני שנים להמציא סיפור שלם. הוכח לבסוף שהכל שקר. למה לא יוצרים קשר עם נערים שגדלו שם והכירו את הסיפור מקרוב רק כדי לגלות את האמת בסיפור.
    יוסי שדה, זה יהיה לנו לכבוד שתדליק את המשואה ותוכיח לכולם שאדם אחד לא יכול להרוס את כל העבודה והמעשים שעשית. תודה.

    IP: 212.143.156.15דווח על תגובה זו

  • 53.

    אם יש ספק אסור לו !!!!! להדליק משואה

    לימור, 26/03/08 12:28

    ולהיות לתפארת מדינת ישראל.

    IP: 91.199.69.254דווח על תגובה זו

    • איזו תפארת יש למדינת ישראל?-איזו בדיוק?! (ל''ת)

      הכל משוקץ!, 26/03/08 14:30


      IP: 77.127.154.81 דווח על תגובה זו

  • 52.

    הנשיא הבא

    אבי, 26/03/08 12:09

    יוסי שדה, לדעתי, הוא ורק הוא מתאים להיות הנשיא הבא של המדינה, עם נסיון כה רב אין אדם יותר מתאים ממנו ''בהצלחה מר שדה''.

    IP: 83.40.83.209דווח על תגובה זו

  • 51.

    יוסי אוהבים אותך!! (ל''ת)

    טל אדם, 26/03/08 12:00


    IP: 84.228.84.241דווח על תגובה זו

    • אחלה! תבואו לישון איתי הלילה! נהרוג כמה ציפורים לפני זה! (ל''ת)

      יוסי, 26/03/08 13:17


      IP: 85.250.69.176 דווח על תגובה זו

      • דברים כאלה ממש לא מצחיקים!!! תתבגר! (ל''ת)

        טל, 26/03/08 14:53


        IP: 84.228.84.241 דווח על תגובה זו

      • אין עלייך יוסי!!!

        אתה נורמאלי??, 28/03/08 14:36

        הבן אדם הכי טוב בארץ ובעולם!!

        IP: 89.139.6.169 דווח על תגובה זו

  • 50.

    האים הסיפורים הללו הם מיקרים דימיונים של מישהו ??? (ל''ת)

    פקק תנועה, 26/03/08 11:59


    IP: 132.68.4.44דווח על תגובה זו

    • נדפק לך השכל מרוב שאתה תקוע בפקק ועוד (ל''ת)

      בק. ביאליק פחחח, 26/03/08 12:10


      IP: 217.132.182.121 דווח על תגובה זו

      • חחחחח..... (ל''ת)

        ......, 26/03/08 12:29


        IP: 89.139.96.217 דווח על תגובה זו

      • אים שמתה לב אני היחידי שמעורר ספקות בקשר לסיפור הזה

        פקק תנועה, 26/03/08 13:31

        אני חושב שאן להשמיץ סתם מישהו ללא הוכחות מוצקות של מעשה כל שהוא של מישהו שמעורב בפרשה כזו או אחרת

        IP: 132.68.4.44 דווח על תגובה זו

        • זו רק כתבת תחקיר וכל אחד יכול לפרש זאת כראות עיניו, אם לא שמת (ל''ת)

          לב לכך., 26/03/08 14:58


          IP: 89.138.236.196 דווח על תגובה זו

          • במיקרה ושמתה לב יש המשך לבעיה זו

            פקק תנועה, 27/03/08 09:15

            וכניראה שהיא לא מצוצה מהאצבע. של מישהו. יתכן מאוד שחוגים מסוימים בחברה הישראלית. חושבים שכך צריך להיתנהג. ראה תרבות הסקס הסמים והרוקנרול וכולי מסיבות שתייה ועוד ..אבל ברור לכולנו שזו. לא היתנהגות נורמלית. יש במדינה הרבה אנשים מכובדים. שיאה לנו שהם. יהיו נציגנו במעמד כזה.. אולי בשנה הבאה הם יציבו. למעמד זה דוגמנית או מלכת יופי.

            IP: 132.68.4.44 דווח על תגובה זו

  • 49.

    יוסי-האיש והאגדה

    טל אדם, 26/03/08 11:52

    אני מכירה את יוסי כבר כמה שנים טובות בשבילי הוא האבא השני שלי הוא פועל למען כל אלו שנזרקו מכל מסגרת ומשקם אותם אני הייתי שם ואני מבקרת בכל הזדמנות שיש לי כי המקום הזה פשוט קסום!יש שם אוירה טובה וילדים מקסימים! אני יכולה לחתום שלא היו דברים מעולם ושהציבור צריך לפרגן ולא להאמין לעיתונאות כי אין הרבה אנשים כמו יוסי!

    IP: 84.228.84.241דווח על תגובה זו

  • 48.

    כבר היינו בסרט הזה? עדיין משעמם להם?

    בוגר החווה, 26/03/08 11:51

    לשלושת האחים והמשוגע הרביעי?

    IP: 79.177.16.148דווח על תגובה זו

    • אם היית באמת בוגר החווה היית יודע שאין שלושת אחים

      אלכס, 26/03/08 12:10

      פעם היו שלושה. היום נותרו שניים...

      IP: 10.1.9.6 דווח על תגובה זו

      • נכון, אבל הם ממציאים דברים בשם השלושה (ל''ת)

        אלכס,נדבר בחווה, 26/03/08 13:08


        IP: 79.177.16.148 דווח על תגובה זו

  • 47.

    הוא תיגמל את עצמו ע''י לקיחת טובות הנאה תרתי משמע גועל נפש!! (ל''ת)

    נ.כהן, 26/03/08 11:45


    IP: 89.0.53.44דווח על תגובה זו

    • למה אתה קורא טובות הנאה??

      שמואל יעקובוביץ, 27/03/08 15:25

      לזה שבן אדם צדיק כמו יוסי שדה,שנותן את כל חייו בשביל הנערים שצריכים את העזרה שלו יותר מכל דבר אחר? אתם מכפישים בקלות בלתי נסבלת אדם נעלה,שכל פשעו היה לנסות לעזור לנער שסבל מהפרעות נפשיות,שעכשיו גם מפנה אצבע מאשימה כלפי האדם שניסה לעזור לו יותר מכל דבר..אני מציע שתעשו חושבים עם עצמכם,ותבחרו באיזה צד אתם רוצים להיות,כי ממש חבל אם זה יהיה בצד שהורס לאנשים כמו יוסי שדה את השם הטוב.יוסי שדה הוא אדם שהלוואי ולכל אחד היה אדם כזה שיעזור לו בחייו,אז די,תרדו לו מהגב...

      IP: 217.132.24.193 דווח על תגובה זו

  • 46.

    איך מכפישים את שמו של אדם צדיק שהציל את חייהם של עשרות נערים?

    מאמינה ליוסי, 26/03/08 11:40

    מכירה אותו, מכירה את המקום. יוסי שדה הקים חווה נפלאה ועזר לכ''כ הרבה נערים לשקם את חייהם אחרי שעברו דברים נוראיים. האיש הזה ראוי לשבחים ולהערכה שלנו ולא להכפשה ע''י עיתונאים שאין להם בעיה לרדת לרמה הכי שפלה שיש.

    IP: 194.90.238.226דווח על תגובה זו

    • הציל את חייהם?

      איציק, 26/03/08 12:37

      שכנעת אותי שההאשמות נכונות

      IP: 217.132.103.177 דווח על תגובה זו

  • 45.

    כל הגברים סוטים, עוד לא הבנתם את זה?

    חני, 26/03/08 11:36

    99%. יש יוצאים מן הכללף אבל הם כנראה מאד מאד בודדים.

    IP: 192.117.120.1דווח על תגובה זו

    • חחח את לא סטטיסטיקאית במקרה ?

      No, 26/03/08 14:06

      אם 98% מתנהגים באופן מסוים ורק 2% מתנהגים באופן אחר, אז ה-2% האלה הם הסוטים...

      IP: 10.236.11.247 דווח על תגובה זו

  • 44.

    מה רע באהבת נערים?שאישה מקיימת מגע עם נער זה חוקי! די לרדיפת גברים (ל''ת)

    סוקרטס, 26/03/08 11:30


    IP: 77.127.133.188דווח על תגובה זו

  • 43.

    הלוואי וכל המגיבים היום מקדישים חמישית מחייהם

    חומר למחשבה, 26/03/08 11:24

    כמו ההקרבה שיוסי שדה הקריב, א באמת המדינה הייתה נראית יותר טוב.

    מפעל חיים למען אחרים, על חשבון חייו האישיים.

    ויש המון קבלות, בדקו בויקיפדיה ובאתר החווה. שדה-בר.אורג.אייאל
    (באנגלית כמובן).

    בכל מקום טוב תמצאו אינטרסנטים, צרי עין, מכפישים ומחפשי טובות...

    IP: 79.179.106.86דווח על תגובה זו

  • 42.

    למשל בחווה שני בוגרים עם צלשי''ם - ספרו על זה (ל''ת)

    לוחם, 26/03/08 11:21


    IP: 79.179.106.86דווח על תגובה זו

  • 41.

    כ''כ סימבולי שעבריין (מין) מדליק משואה (ל''ת)

    המדינה בקנטים, 26/03/08 10:58


    IP: 80.179.11.45דווח על תגובה זו

    • כל כך סימבולי עלילת דם (ל''ת)

      מראה, 26/03/08 11:30


      IP: 79.179.106.86 דווח על תגובה זו

      • גם אם זו עלילת דם.. זה מראה את המצב הירוד בו אנו נמצאים (ל''ת)

        איתמר, 26/03/08 11:54


        IP: 80.179.11.45 דווח על תגובה זו

        • המצב הירוד של התקשורת....

          לימון, 26/03/08 22:56

          הם מאשימים אותו אז שיביאו הוכחות,
          הם באמת חושבים שרק בגלל שבא להם אז עשר שנים אחרי שקבעו שהוא זכאי הוא ירוץ להיבדק. חובת ההוכחה היא על מעריב שסותר את המשטרה.

          IP: 89.0.29.43 דווח על תגובה זו

  • 40.

    יוסי הציל את חיי... כנסו

    חניך לשעבר, 26/03/08 10:57

    לכול צמאי הדם המרושעים, יוסי שדה, הציל את חיי ואת חיי כל חניכי החווה. היו איתי חבר'ה מעורערים בנפשם שהם ומשפחותיהם מנסים להחפיש את שמו. מלבד שניים או שלושה חניכים שחברו לאותה דיבה, לא תמצאו אחד שיאמר עליו דברים רעים.
    יוסי- אוהבים אותך! אבוא להעיד בעדך, חב לך את חיי.
    ואתם- אטומי לב, טוקבקיסטים מתלהמים, האם תעמדו לצידו שיתבררו השקרים?

    IP: 87.69.70.43דווח על תגובה זו

    • היו איתך מעורערים בנפשם..אז גם אתה מעורער בנפשך אז למה להאמין לך? (ל''ת)

      עודד יערי, 26/03/08 11:33


      IP: 192.117.42.229 דווח על תגובה זו

      • כמה טיפשות במשפט אחד (ל''ת)

        דיקידק, 26/03/08 12:43


        IP: 147.237.70.104 דווח על תגובה זו

      • המעורערים בנפשם העלילו את העלילה (ל''ת)

        פקק תנועה, 26/03/08 20:09


        IP: 217.132.55.158 דווח על תגובה זו

  • 39.

    אני מבקשת לדעת אחת ולתמיד מה ההגד רה של מלח הארץ בימינו? (ל''ת)

    *, 26/03/08 10:51


    IP: 89.138.218.185דווח על תגובה זו

    • ההגדרה של מלח הארץ זה ראש ממשלה שמן כמו חזיר (ל''ת)

      ובתרדמת, 26/03/08 12:14


      IP: 217.132.182.121 דווח על תגובה זו

    • אדם שחייו אהבת ישראל עשייה ישראלית תרבות ישראלית

      עידן, 26/03/08 12:18

      ילדי הגבעות כמשל הם ארץ ישראל בתיעוב ובוז חוסר הערכה וכבוד לעם בישראל. כתוצאה מחינוך קלוקל מוטה וחסר בכל הקשור למפעל הציוני.

      אתה מבין שקר הוא שקר ויש מחיר.

      IP: 212.143.147.188 דווח על תגובה זו

  • 38.

    אחיין שלי היה חניך שלו וההאשמות אמת

    יוני, 26/03/08 10:40

    אחיין שלי היה חניך של יוסי שדה, והסיפורים ששמעתי עליו, צמררו אותי, וטענתי שהוא מטורף. במו עיני שמעתי טלפונים וראיתי מיילים שהוא כתב, ולא האמנתי למראה עיני בבוטות ובביטוי. טענתי בתוקף שהוא משוגע לגמרי, גאון משוגע ומטורף. הוא עושה גם דברים נפלאים אבל בדך חינוכית אסורה.

    IP: 217.132.69.139דווח על תגובה זו

    • הקלות הבלתי ניסבלת של נבחרי העם. (ל''ת)

      דור הולך ופוחת?, 26/03/08 10:48


      IP: 89.138.218.185 דווח על תגובה זו

    • מיילים? מחשב לא היה שם בכלל בתקופה המדוברת (ל''ת)

      גם לא פלפון, 26/03/08 11:15


      IP: 79.179.106.86 דווח על תגובה זו

      • איפה אתה חי? (ל''ת)

        על אי בודד ?, 26/03/08 11:26


        IP: 89.138.218.185 דווח על תגובה זו

    • אם זה אמת - למה לא פנית למשטרה?

      אחד שיודע, 26/03/08 13:36

      או שאתה קשקשן או שאתה פחדן.

      IP: 212.235.22.136 דווח על תגובה זו

      • אם הוא פחדן, או מבליגן אז הוא צריך לעמוד לדין? (ל''ת)

        ?, 26/03/08 14:59


        IP: 89.138.236.196 דווח על תגובה זו

      • גם את משפחות נפגעי האונס שואלים לא פעם שאלות שכאלה... (ל''ת)

        ., 26/03/08 16:12


        IP: 89.138.236.196 דווח על תגובה זו

  • 37.

    הקים לעצמו סטאלאג אי שם במדבר ואף אחד אין חשק להגיע לשם לבדוק מה

    הוא עושה שם, 26/03/08 10:24

    אני נוטה להאמין לנערים ואני כולי תקווה שיבטלו את הדלקת המשואה שלו. יש אנשים ראויים באמת לעשות זאת.

    IP: 192.117.160.217דווח על תגובה זו

  • 36.

    אז תאמינו לדבר הבא: מי שעומדת בראש מערכת החינוך

    פתח תקווה..., 26/03/08 10:10

    לא ראויה כלל וכלל........... וממשיכה בתפקידה ללא בושה ומורא ..אז מה הפלא שהנגזרות של נימי השטח כאלה.....................ומה הפלא שמתגמלים מלמטה את המושחתים ועווני המעשים?.........זאת לתת המשך גושפנקא עד למעלה..................

    IP: 77.127.154.81דווח על תגובה זו

  • 35.

    קלמן ליבסקינד, ממך היינו מצפים למקצועיות

    תומכי אומ''ץ, 26/03/08 10:09

    פגעת בעצמך, ביושרך , באמינותך ובמקצועיותך

    IP: 79.179.106.86דווח על תגובה זו

    • מי זה הנ''ל? (ל''ת)

      ???, 26/03/08 10:25


      IP: 89.138.218.185 דווח על תגובה זו

    • גם הטובים נופלים. או שיש לבדוק את כל כתבותיו (ל''ת)

      אם אמינות הן, 26/03/08 10:33


      IP: 79.179.106.86 דווח על תגובה זו

      • זה מתאים גם לנושא הכתבה... (ל''ת)

        ., 26/03/08 10:55


        IP: 89.138.218.185 דווח על תגובה זו

  • 34.

    הייתי שם שהם הרגו את הכלב

    חבר, 26/03/08 10:07

    הכלב היה של הבחור שהתאבד (הוא התאבד הרבה שנים אחרי ה , כשהיה כבר חייל מוחרר אחרי שרות כלוחם בני''ל), הוא החליט שהוא לא מקדיש מספיק תשומת לב לכלב וביקש מאחיו שיהרוג אותו. אחיו הרג אותו...עם טוריה.

    רק מה? יוסי שדה בכלל לא היה באזר כשזה קרה.
    אני הייתי אתם....

    IP: 79.179.106.86דווח על תגובה זו

    • ומה לגבי הרג בעלי חיים אחרים בכלל?! זו מורשת שראוי להוריש לחניכים? (ל''ת)

      ?, 26/03/08 10:24


      IP: 89.138.218.185 דווח על תגובה זו

      • לשפוט את זה שהרג את הכלב (ל''ת)

        אני, 26/03/08 11:15


        IP: 79.179.106.86 דווח על תגובה זו

    • חווה

      ישראל, 16/02/10 22:01

      תפסיק לשקר חסר עמוד שדרה

      IP: 77.124.57.202 דווח על תגובה זו

  • 33.

    אסופה של שקרים ולשון הרע

    איתן צ., 26/03/08 09:57

    מי שמכיר את האיש יודע שהן אדם תרם את חייו להצלת חייהם של ילדים שאיבדו את דרכם בחיים. אין לי ספק שכל מה שכתוב בכתבה הזו מקורה ברשעות וצרות עין של אנשים שלא יודעים לפרגן

    IP: 192.117.255.220דווח על תגובה זו

    • לא בטוח... (ל''ת)

      למטבע שני צדדים, 26/03/08 10:25


      IP: 89.138.218.185 דווח על תגובה זו

    • האיש מפלצת ועל כך יעידו כל אותם הילדים שסבלו ממנו (ל''ת)

      תמי, 26/03/08 12:10


      IP: 89.1.183.108 דווח על תגובה זו

      • כל אותם הילדים?

        אבוי לתמימות, 27/03/08 15:21

        על איזה כל אותם הילדים?!על שלושת האחים שאחד מהם התאבד ללא קשר ושני האחרים שמחפשים את מה להרוס כנקמה על כשלונם האישי?

        IP: 89.138.247.71 דווח על תגובה זו

      • שדה בר

        ישראל, 16/02/10 22:06

        תמי תפסיקי לשקר אין לך חוצפה שאני יסכיר לך כמה כסף היית מבקשת לקנות אוכל שתיה סיגריות פשוט עניה.........

        IP: 77.124.57.202 דווח על תגובה זו

  • 32.

    אהבתי את השנינות של הכתבים! (ל''ת)

    ., 26/03/08 09:46


    IP: 89.138.218.185דווח על תגובה זו

  • 31.

    איכס, פשוט דוחה (ל''ת)

    נטלי, 26/03/08 09:44


    IP: 62.90.76.236דווח על תגובה זו

  • 30.

    מצטערת. מאמינה לילדים. (ל''ת)

    סורי, 26/03/08 09:42


    IP: 217.132.224.155דווח על תגובה זו

    • סורי שאת פתייה.

      אוריאל הקטן!, 26/03/08 16:48

      מה זה השטויות הללו?!?!

      IP: 217.132.36.135 דווח על תגובה זו

  • 29.

    למה אתם בטוחים שהוא אשם?

    שיר, 26/03/08 09:40

    יכול להיות שסתם מעלילים עליו?
    דבר כזה יכול להרוס בן אדם

    IP: 213.151.48.226דווח על תגובה זו

    • צודקת, אבל יכול להיות שהילדים צודקים? מה עושים? פשוט בודקים! (ל''ת)

      אבל ברצינות., 26/03/08 10:19


      IP: 89.138.218.185 דווח על תגובה זו

  • 28.

    רגיל להחזיק לפידים

    עמי, 26/03/08 09:37

    שערוריה

    IP: 79.177.104.95דווח על תגובה זו

    • ענק!!! (ל''ת)

      ..., 26/03/08 10:30


      IP: 192.117.160.217 דווח על תגובה זו

    • השערוריה היחידה היא שנותנים לאנשים (ל''ת)

      כמוך להגיב, 27/03/08 15:22


      IP: 89.138.247.71 דווח על תגובה זו

  • 27.

    אני מכיר את החבר'ה האלו

    יוני, 26/03/08 09:36

    יוסי שדה הקים את החווה עבור נערים חרדים שעזבו את בית ההורים וחזרו בשאלה. בחווה יש עד היום נערים ונערות שיוסי אסף מהרחוב ושיקם אותם. החבר'ה מתגייסים ליחידות מובחרות (היה איתי בצוות אחד משם לכן אני מכיר).
    ישנם גורמים חרדיים שרוצים להכפיש אותו בגלל שהוא עוזר לחוזרים בשאלה.
    זה כל הסיפור.

    IP: 84.109.99.7דווח על תגובה זו

  • 26.

    לעוד מידע בויקיפדיה: שדה בר (ל''ת)

    הבוחן, 26/03/08 09:34


    IP: 79.179.106.86דווח על תגובה זו

  • 25.

    הבחור שהתאבד היה קוקו לגמרי הוא לא התאבד בגלל שדה בר (ל''ת)

    שמוליק, 26/03/08 09:32


    IP: 79.179.106.86דווח על תגובה זו

    • לא נראה לי שהוא היה קוקו-הוא היה עדין ופגיע והמעשים היו חזקים ממנו (ל''ת)

      לא כל אחד שמתאב, 26/03/08 10:59


      IP: 192.117.160.217 דווח על תגובה זו

      • אני הכרתי את הבחור שהתאבד והוא היה בחור מקסים

        חי, 26/03/08 12:09

        אני הכרתי את הבחור שהתאבד והוא היה בחור מקסים שהיה רדוף ממעשיו שלהמפלצת, יוסי שדה. אסור לשתוק ואסור לשבת בחיבוק ידיים. יוסי שדה הוא עבריין שצריך לשבת בכלא עד יום מותו.

        IP: 89.1.183.108 דווח על תגובה זו

        • יודי אינו מפלצת אלא אנשים המנסים להפיש את שמו.

          אוריאל הקטן!, 26/03/08 23:32

          ''החושד בכשרים לוקה בגופו''

          IP: 217.132.36.135 דווח על תגובה זו

        • מי אתה? (ל''ת)

          0, 18/04/08 13:33


          IP: 79.181.252.69 דווח על תגובה זו

  • 24.

    רבותיי, הסבר חשוב מאוד. כנסו !

    אל תעבדו עליי, 26/03/08 09:29

    סגירת תיק מ''חוסר אשמה'' היא עניין נדיר ביותר. זו עילה שכמעט לא משתמשים בה. זה תמיד ''חוסר ראיות'' או ''חוסר עניין לציבור''. המקרים בהם סוגרים תיק מחוסר אשמה אלה הם מקרים מובהקים שברור לגמרי שמה שטוענים שקרה לא קרה (ולא שיש ספק אם קרה- כמו בחוסר ראיות). הפרקליטות נוהגת שלא לקחת סיכון ולקבוע אם היה או לא היה וכמעט תמיד עילת הסגירה היא ''חוסר ראיות''.
    אם היו מוכנים לסגור ולקבוע ''חוסר אשמה'', כנראה התגלה שהמתלוננים שיקרו וכי יש כאן יותר ממה שנגלה לעין בכתבה.
    חייבים לקחת את זה בחשבון לפני שמתנפלים על האיש הזה. ההאשמות נגדו מסמרות שיער, אך אולי יש משהו במה שהוא אומר.

    IP: 84.229.195.177דווח על תגובה זו

  • 23.

    אל תאמינו למיחזור שקרים

    רפי, 26/03/08 09:29

    אני מכיר את יוסי אישית ומלווה שנים את החווה. השקרים המתואירם בכתבה שנאמרו ע''י ילד מסכן שהחליט לנקום ביוסי ע''י עלילה שפלה. יוסי נשוי (לאישה) באושר+ 2. המקום מדהים, יוסי עושה עבודה מדהימה עם הנוער, ומגיע לו פרס ישראל.

    IP: 62.219.228.157דווח על תגובה זו

    • גם קצב נשוי עם ילדים ונכדים-זה הפריע לו? (ל''ת)

      ממש לא, 26/03/08 10:28


      IP: 192.117.160.217 דווח על תגובה זו

    • מה שנקרה אוי אוי אוי ... שילך למכונת אמת ויוכיח (ל''ת)

      gg, 26/03/08 11:30


      IP: 62.219.187.70 דווח על תגובה זו

  • 22.

    לבטל את הדלקת המשואה מיידית!!!

    דניאל, 26/03/08 09:28

    עד שיוכח מעבר לכל ספק כי הנ''ל צדיק בדורו.

    IP: 192.114.36.2דווח על תגובה זו

    • יש אתר נהדר לחוות שדה בר, שם האמת

      כנסו, 26/03/08 09:49

      הקליקו באנגלית

      שדה מקף בר . אורג. איי אל

      IP: 79.179.106.86 דווח על תגובה זו

    • אז אולי לבטל את הדלקת המשואות השנה בכלל? (ל''ת)

      ?, 26/03/08 10:57


      IP: 89.138.218.185 דווח על תגובה זו

    • בדיוק ! שיוותר על הזכות להדליק משואה (ל''ת)

      gg, 26/03/08 11:32


      IP: 62.219.187.70 דווח על תגובה זו

  • 21.

    המעלילים רצו לרשום את החווה בטאבו על שמם...

    אחד מהמפשחה, 26/03/08 09:23

    ומאחר שהדבר בלתי אפשרי הם החלו להכפיש ולהסית נגד יוסי בהנהגתו של אדם אחר,

    IP: 79.179.106.86דווח על תגובה זו

    • לאסור את הפושע הניבזי הזה.. אלוהים ינקום את דמו של הילד המסכן הזה (ל''ת)

      הילה, 26/03/08 09:59


      IP: 62.219.225.96 דווח על תגובה זו

      • אלוהים בצד שלנו, אלוהים תמיד איתנו. כיוון שאנו הטובים! (ל''ת)

        אוריאל הקטן!, 27/03/08 00:18


        IP: 217.132.36.135 דווח על תגובה זו

    • ומאחר שזה בלתי אפשרי לרשום על שמו הנער גם התאבד אה? (ל''ת)

      עודד יערי, 26/03/08 10:55


      IP: 192.117.42.229 דווח על תגובה זו

  • 20.

    עד היכן הגענו האם לסדום היינו ומה עם העדויות נגדו????...

    נ.כהן, 26/03/08 09:20

    איך אפשר להתעלם מהוכחות כל כך חותכות נגדו סולם הערכים שלנו יורד מדחי לדחי מתעלמים במודע מעברו ומהתאבדות הנער ונותנים לו כבוד שלא מגיע לו!!!!! בושה וחרפה

    IP: 89.0.197.36דווח על תגובה זו

    • הבחור שהתאבד כבר לא היה נער אלא חייל משוחרר

      מילואימניק, 26/03/08 09:44

      והוא היה פסיכי

      IP: 79.179.106.86 דווח על תגובה זו

      • לפי הציטוטים של המכתבים שלו הוא היה בעל נפש רכה ופגיעה ולא פסיכי

        הבנת הנקרא, 26/03/08 10:58

        שנוצל כהלכה על ידי היוסי שדה כי היה קל לניצול

        IP: 192.117.160.217 דווח על תגובה זו

        • ואם הוא היה תשוש נפש על אחת כמה וכמה שהוא שימש מטרה לניצול (ל''ת)

          נ.כהן, 26/03/08 11:37


          IP: 89.0.53.44 דווח על תגובה זו

      • מאיפה אתה יודע שהוא היה פסיכי?תוכיח !!תוכיח שגם אתה לא פסיכי!!! (ל''ת)

        עודד יערי, 26/03/08 11:39


        IP: 192.117.42.229 דווח על תגובה זו

  • 19.

    רק הכפשות ללא בסיס, לא כתבתם כמה מאות נפשות האיש הציל

    עמית ברק, 26/03/08 09:20

    לא כתבתם על המקום, על בוגריו שמשרתים כקצינים וחיילים ביחידות הכי מובחרות, על נערים שבגרו, התגייסו, למדו , הקימו משפחה.

    אני מכיר אישית את המכפישים, את הבדייה שהמציאו וזאת לאחר משצאו להם ''גורו'' חדש....

    להכפיש זה הדבר הכי קל לתקשורת

    IP: 79.179.106.86דווח על תגובה זו

    • מסכימה עם עמית

      יפעת, 26/03/08 11:45

      אומנם מכירה את החווה מעט מאוד
      אבל מכירה טוב כמה אנשים שגדלו ועובדים בה והם בהחלט לתפארת המדינה והרבה בזכות יוסי שדה. לפעמים עשן הוא רק עשן.

      IP: 62.219.246.2 דווח על תגובה זו

  • 18.

    ה- ביזיון של חגיגות השנה ה-60 (ל''ת)

    עדיין אפשר לתקן, 26/03/08 09:17


    IP: 91.198.205.31דווח על תגובה זו

  • 17.

    ארס פואטי... (ל''ת)

    ., 26/03/08 09:12


    IP: 89.138.160.47דווח על תגובה זו

  • 16.

    למה אני לא מאמין לו ? לא מופתע גם שהוא מקבל כבוד מהמדינה (ל''ת)

    יוסי, 26/03/08 09:12


    IP: 134.191.254.38דווח על תגובה זו

  • 15.

    חגיגות ה-60 למדינה הופכות להיות נילעגות יותר ויותר. כל הכבוד לבחירה (ל''ת)

    *, 26/03/08 09:11


    IP: 89.138.160.47דווח על תגובה זו

  • 14.

    לבטל את השתתפותו בטקס!!!

    גיא, 26/03/08 09:11

    איך מתכוונים לתת לבן אדם כזה להדליק משואה?
    איש חינוך אומרים?
    פשוט מזוויע....

    IP: 217.132.250.35דווח על תגובה זו

  • 13.

    קורבנות חלשים פוגעים בו? מילא אם היה מדובר באנשים כוחניים. (ל''ת)

    יש לו קשרים..., 26/03/08 09:10


    IP: 89.138.160.47דווח על תגובה זו

    • כנמשך לנערים יצר לו ''גן עדן'' משלו. בחר נערים חלשים חייהם תלויים בו

      דויד, 26/03/08 09:47

      אם האיש נמשך לנערים הוא יצר לא גן עדן משלו, חיי הנערים תלויים בו.ף חסרי מגן. נערים נוטים להעריץ אנשי צבא מהוללים. לי נראה שהילדים מדברים אמת אין שום סיבה מבחינתם לקשור עצמם למעשים מיניים עם האיש. מוטב לו שירחיק ידיו מהלפיד. שיודה לאלוהים ולאלוף אודי אדם בטוח שהאיש מקושר היטב
      וזה מייצר תמונה מוסרית חולנית.

      ראבק מדובר בילדים !!

      IP: 212.143.147.188 דווח על תגובה זו

      • גן עדן סגור ומרוחק מכל מקום יישוב - אין מוצלח מזה לחובב נערים סוטה (ל''ת)

        לא מלח הארץ, 26/03/08 10:26


        IP: 192.117.160.217 דווח על תגובה זו

  • 12.

    מה שגרוע יותר הוא שאף אחד לא מופתע מכך שמכבדים אנשים כמותו. (ל''ת)

    שיגרתי כאילו., 26/03/08 09:04


    IP: 89.138.160.47דווח על תגובה זו

  • 11.

    מכל המדינה רק אותו מצאתם??? (ל''ת)

    זאב, 26/03/08 09:03


    IP: 80.230.221.105דווח על תגובה זו

  • 10.

    נשיא כמו קצב ,ומשנה ראש ממשלה קלון

    אחד העם, 26/03/08 08:58

    מדינה בה שר אוצר הירשנזון גנב ,ראש ממשלה מושחת ,הנשיא הוא קצב ,משנה ראש ממשלה הוא רמון קלון , אז אין מתאים ממדליק משואת יום העצמאות ,סוטה ופדופיל . '' כסדום היינ ו , כעמורה דמינ ו '' למה יש לי תחושת בטן קשה שהעם היהודי זקוק לעוד 2000 שנות גלות ,כדי להצדיק את מתת האלוהים שקיבל בדמותה של מדינה חופשית דמוקראטית ונאורה שקיבל ,ואותה הורס במו ידיו .

    IP: 91.198.205.31דווח על תגובה זו

    • מסכים. ואל תשכח זיהום אוויר כל שני וחמישי (ל''ת)

      שמעון מזרחי, 26/03/08 11:11


      IP: 87.68.27.220 דווח על תגובה זו

  • 9.

    שמח במטה ההסברה

    חנה, 26/03/08 08:55

    כל שנה אותו סיפור! מתי תשכילו למצוא מועמדים שעברם נקי מכל רבב?
    חשוב לבדוק את הנושא לעומק ולמנוע ממנו להדליק משואה אם יש נגדו חשדות.
    מדליקי המשואות צריכים להיות צחורים!

    IP: 192.168.100.201דווח על תגובה זו

    • יש חיה כזאת? (ל''ת)

      ?, 26/03/08 09:47


      IP: 89.138.218.185 דווח על תגובה זו

  • 8.

    נו, אז באמת למה לא בודקים?! (ל''ת)

    שיהנה מהספק?, 26/03/08 08:51


    IP: 89.138.160.47דווח על תגובה זו

  • 7.

    אוף זה כל כך מסובך! (ל''ת)

    יעקב, 26/03/08 08:48


    IP: 79.182.133.131דווח על תגובה זו

  • 6.

    אחרי נשיא אנס הכל אפשרי (ל''ת)

    חה חה., 26/03/08 08:45


    IP: 84.95.191.103דווח על תגובה זו

    • כן, אם בארזים נפלה שלהבת, מה יגידו אזובי הקיר? (ל''ת)

      יש משהוא..., 26/03/08 09:05


      IP: 89.138.160.47 דווח על תגובה זו

    • ומשנה ראש ממשלה סוטה עם קלון (ל''ת)

      איש, 26/03/08 09:08


      IP: 91.198.205.31 דווח על תגובה זו

      • לא קלון ולא סוטה.נקודה. הכותב/ת בטוח דתי

        עמוס, 26/03/08 09:42

        אוהב אלוהים שוכח תורתו ושונא אדם.

        איך זה שהדתיים הכי מזלזלים במיצוות התורה?

        IP: 212.143.147.188 דווח על תגובה זו

        • אתה טועה מאוד באבחנה שאני דתי

          לעמוס מאשדוד, 26/03/08 10:35

          אתה ממש ממש טועה באבחנה לגבאי שאני אדם דתי ,ועל הנחה מוטעית וחסרת בסיס זאת אתה בונה תילי תילים ,ומגדלים באוויר . אני אדם שעובד מהבוקר עד חשיכה .ואת הדשה שלי אני מתפנה לכסח בשבת ,אז אני עושה את כל עבודות החצר , טוב שאתה לא רופא אחרת היית סכנה לציבור עם הדיאגנוזות שלך . ובנחמת ציון תנוחם .

          IP: 91.198.205.31 דווח על תגובה זו

  • 5.

    כל שר בממשלה גרוע ממנו פי 1000 - אז לא נורא (ל''ת)

    לא נעים לא נורא, 26/03/08 08:41


    IP: 85.250.186.70דווח על תגובה זו

  • 4.

    למה לא מפתיע שונא ערבים פסיכופט שמתעלל בבעלי חיים וילדים (ל''ת)

    אדום, 26/03/08 08:37


    IP: 77.127.133.188דווח על תגובה זו

    • מה שעצוב ולא מפתיע

      ף, 26/03/08 08:54

      זה שבהחלט אדם כזה נחשב למלח הארץ!

      IP: 89.139.107.163 דווח על תגובה זו

      • מה שעצוב ולא מפתיע שהוא מנהל את המקום שנים בלי שאף אחד בדק מה הוא (ל''ת)

        עושה שם בדיוק, 26/03/08 10:21


        IP: 192.117.160.217 דווח על תגובה זו

        • כן בדקו!!!! (ל''ת)

          טל, 26/03/08 11:58


          IP: 84.228.84.241 דווח על תגובה זו

    • שונא ערבים

      זאב, 26/03/08 11:23

      אינני שמעתי את שמו של שדה.. אני לא בא לשפוט אם הוא עשה מעשה זה או לא.. אבל שימו לב על ההדגשה ... שונא ערבים....לא אהיה מופתע אם זה אחת מרבי ציד המכשפות של השמאל הקיצוני.. ביני ובינכם מי אוהב ערבים?? אפילו השמאל הקיצוני המשועומם לא אוהב אותם.. נסו להכנים דייר ערבי לבנין של שמאלנים וניראה את שמחתם הגדולה...בישראל קודם מכפישים את שם האדם אחרי זאת דנים אותו.

      IP: 76.1.185.77 דווח על תגובה זו

  • 3.

    מדיה הדוגלת ב: צדיק ורע לו רשע וטוב לו, (ל''ת)

    חן, 26/03/08 08:32


    IP: 207.232.35.59דווח על תגובה זו

  • 2.

    אם הוא מסתמך על משטרת הפושעים במדים והעורך דין של השטן הפרקליטות...

    עודד יערי, 26/03/08 08:30

    הוא במיליון אחוז אשם...חוץ מזה אין עשן בלי אש ואם התלוננו עליו כמה איזה הסבר יש לפושעים מהמשטרה והפרקליטות על סגירת התיק נגדו?וביחוד לאור האשמות שוא שהם משתמשים אל מול קצב במתלוננות מפוקפקות ונפקניות.

    IP: 192.117.42.33דווח על תגובה זו

    • נו, זה מטיל כתם גם על אלה שבחרו בו, והם ממש לא צריכים את הכבוד (ל''ת)

      המפוקפק הזה..., 26/03/08 09:06


      IP: 89.138.160.47 דווח על תגובה זו

  • 1.

    אם סתם מעלילים עליך

    לא מאמינה לך, 26/03/08 08:24

    נקה את עצמך בבדיקת פוליגרף!!

    עד אז אין לך זכות להדליק משואה.

    IP: 79.180.238.202דווח על תגובה זו

    • פוליגרף הוא ממש לא

      אסף, 26/03/08 08:40

      מאה אחוז!

      IP: 212.199.225.39 דווח על תגובה זו

      • במצב שבו בדיקת פוליגרף מוצאת מספר מתלוננים דוברי אמת

        המלכה האם, 26/03/08 08:59

        הסיכוי שהם כולם דוברי שקר הינו זעום ביותר.

        IP: 84.228.181.32 דווח על תגובה זו

        • חובה להצמד לעובדות.נער מתאבד ומשאיר מכתב ומאידך מהחקירות הרבות שנעש (ל''ת)

          הוחלט להאשימו, 27/03/08 12:24


          IP: 147.234.2.5 דווח על תגובה זו

      • יש משהוא כאן שהוא כן 100%? (ל''ת)

        ., 26/03/08 12:12


        IP: 89.139.96.217 דווח על תגובה זו

    • פוליגרף זה לא דבר אמין ועובדה שלכן הוא איננו מהווה ראיה במשפט (ל''ת)

      עודד יערי, 26/03/08 08:53


      IP: 192.117.42.33 דווח על תגובה זו

      • פוליגרף אמין ב100%

        פולי, 26/03/08 09:33

        הסיבה היחידה שהוא לא קביל בבתי המשפט היא בגלל לחץ של עורכי דין, שהמכשיר יהפוך את שקריהם למיותרים ואותם למובטלים.

        IP: 77.125.111.15 דווח על תגובה זו

        • עובדה שבמשפט הנשיא היה לפוליגרף משקל בהחלט. (ל''ת)

          מה רע בפוליגרף?, 26/03/08 09:51


          IP: 89.138.218.185 דווח על תגובה זו

        • הנה ההוכחה..מה שאמרת על 100% זה שקר מוחלט אבל תצליח לעבור בפוליגרף. (ל''ת)

          עודד יערי, 26/03/08 10:33


          IP: 192.117.42.229 דווח על תגובה זו

        • פוליגרף טוב במציאת שקרים, פחות במציאת אמת

          No, 26/03/08 14:51

          אם הפוליגרף קובע ששיקרת יש סיכוי גובה שאכן כך, אבל שקרנים מקצוענים עוברים את הפוליגרף בלי בעיות.

          IP: 10.236.11.247 דווח על תגובה זו

    • פוליגרף זה בולשיט (ל''ת)

      פקק תנועה, 26/03/08 20:11


      IP: 217.132.55.158 דווח על תגובה זו