• 91.

    אפילו אוהדיו ואוהביו סותרים עצמם

    רינת, 28/04/08 21:04

    לדוגמא-מכחישים שהיו בנות אצלו בחווה ומצד שני ידוע שיש אצלו בנות ויש שממספרות שנפגעו על ידו
    גם בכתבה בעיתון יש עדות על כך
    אז או שהם מעריצים עיורים או שמשקרים או שהוא עושה בסתר או או שזו תסמונת ''שטוקהולם'' או משהוא כזה שחטוף מזדהה עם חוטפיו
    די לטיוח

  • 90.

    תודה על הכל

    דורון ולצ'ר, 26/04/08 21:53

    בהמשך לתגובה הראשונה

    הייתי נער שחוות שדה בר עזרה לו מאוד במובן הצר של המילה
    ללא יוסי שדה הייתי נחשב כאדם מת כי כך ראיתי את החיים. יוסי הראה לי שיש לחיים מה להציע ושאני לא שום דבר בחיים שלי, ושיש לי מה לתרום ושהחיים נפלאים כל מי שמכיר את יוסי יודע איזה אדם נפלא וענק מהחיים הוא אני מקווה שכל האנשים שלא מכירים אותו ואומרים שילך לכלא שיבינו דבר חשוב שללא הוא הרבה מאוד חברה באמת היו הולכים לכלא יוסי הציל אותם והציל אותי ואין מילים שיכולים לתאר את תחושת ההערכה שלי לאדם הענק הזה.

    • אז מה אתה רוצה שמדי פעם הוא יפגע בילדים

      דבר לעיניין, 28/04/08 20:50

      וכולנו נסלח לו כי עוזר לאחרים?
      גם הנשיא קצב היה רוב הזמן נשיא וקצת אונס אולי אז נסלח לו גם?

  • 89.

    יוסי שדה צריך לשבת בכלא

    מכרה של החווה, 24/04/08 12:55

    אני עדה לכמה מקרים מזעזעים שקרו בחווה של היתעללות נפשית פיזית ומינית אני עדה ליתעללויות בחיות בהרג אכזרי של בעלי חיים ודיבור מלוכלך כלפי נערות בחווה יוסי בן אדם אכזרי שלא מענין אותו שום ילד בעולם רק הכסף והערצה. יוסי נותן לילדים בחווה הרגשה שבלעדיו הם לא יגיעו לשום מקום שאם הם יעזבו אותו יהיה להם את אותם חיים שהיה להם קודם אני חושבת שיוסי שדה צריך לשבת הרבה הרבה שנים בכלא הוא עשה מספיק רע בעולם הזה וחבל שיש עוד ילדים שנמצאים היום בסכנה.

  • 88.

    מזעזע שאדם כזה חי בתוכינו

    נוני, 22/04/08 13:48

    צריך להוקיע אותו מהחברה

  • 87.

    להעמיד לדין את החלאה הזה, ככה לעשות לילדים ?

    משה הלוי, 19/04/08 00:05

    אין לו רחמים לאיש הזה ,

    בושה

  • 86.

    אל מול הגורמים החזקים

    רחל, 30/03/08 21:55

    אני מקווה שזה לא דוגמא נוספת להתנהלות בלתי צודקת כלפי אלה שסובלים מהכוח שמפעילים אנשים מסוימים.מה יכולה להיות הסיבה לתלונה אם לא הארועים עצמם? הרי דרך הייסורים המצפה למתלונן במצבים אלה ידועה לכל. אנו יודעים מה ה''קשרים הנכונים'' לעשות. אני מקווה, בשביל כולנו, שהפעם הצדק יגבר. אני יודעת שהמתלוננים דוברי אמת.

    • אטימות

      רונית, 06/04/08 23:56

      כולנו אטומים,מסכימה לכל מילה , איזה טינטרס יש להתלונן כשכל העולם עומד מולך וזה ברור מראש ואנחנו כחברה נותנים לזה יד ומצקצקים בלשוננו בהתחסדות

  • 85.

    יש אנשים נפלאים ש...

    שלומית, 30/03/08 17:59

    שבוחרים מישהו, ובחושך, בשקט בשקט, הם עושים לו מעשים שפלים ואיומים.
    ובחוץ? הם מדהימים, מקסימים.....

    • צודקת שזה עצוב (ל''ת)

      האלופה, 06/04/08 23:53

  • 84.

    במצב רגיש כזה...

    אהרון, 30/03/08 16:01

    עליך לוותר על הדלקת המשואה עד שתתברר האמת לאמיתה.אם יתברר שאתה נקי ללא רבב תדליק בעתיד.זה יכבד אותך הרבה יותר מאשר המצב עכשיו.''תנהג כמו גבר'' זה הרי המוטו שלך.לא?

  • 83.

    אם הוא כזה איש ענק הוא צריך לוותר על ההדלקה למען שלום בית (ל''ת)

    מאיר, 30/03/08 13:30

  • 82.

    שאלה פשוטה:

    מינה, 30/03/08 12:22

    האם יתכן שכל המסכת המפורטת של מעללי יוסי שדה, לכאורה, נטוותה, פרט לפרט, על-ידי נערים שחפצים להעליל עליו מתוך.......(מתוך מה בדיוק? יצר נקמנות? שנאה? רצון להכשיל? סתם רוע?).
    במילים אחרות: למה שיעלילו עליו? ושימו לב - אין מדובר בנער אחד, ואין מדובר רק במקרה אחד ויחיד שמיוחס לו, אלא בכל מיני אפיזודות!
    ולכל התומכים ביוסי שדה: זה טוב ויפה שאתם מעריצים אותו בעיוורון וטוענים בלהט ש''לא יתכן שהוא נהג כך, אדם דגול מרבבה שכמותו'', כי הרי אינכם יודעים באמת כיצד נהג עם אותם נערים, לא שמעתם, לא ראיתם ולא נכחתם בכל אותם מקרים, כך שלגופו של עניין אינכם יכולים לסתור את מה שנטען!!

    • אני הייתי שם כל הזמן ולא היה כלום היו עוד 10 חברים למה לא שואלים א (ל''ת)

      ב.מ, 01/04/08 11:47

  • 81.

    עמותו הע''ח: אנא הגישו תלונה. חזק על חסרי אונים (ל''ת)

    כלא ולא משואה, 30/03/08 08:44

    • כלא ומיד ויפה שעה אחת קודם (ל''ת)

      ח.ב., 06/04/08 23:57

  • 80.

    רשמים מטיול לשדה בר

    ציוני, 29/03/08 22:22

    לפני כמה חודשים קבעתי עם חבר מצור הדסה ליום עבודה בחוות הסוסים באזור כדי לרענן את ידיעותי בתחום, איך שעולים על הרכב אני מוצא את עצמי נוסע בכביש המנהרות בואכה גוש עציון.
    ''מה, לאן נוסעים''''
    ''לחוות שדה בר, רבע שעה מכאן''
    ''בוהנה, תראה את ההרודיון הוא מתקרב''
    ''כן נוסעים לשם, אל תדאג הכל בטוח''
    אני מתכווץ בכסא, מתפלל שלא יקרה משהו הרי אני לא אמור להיות שם
    חוות שדה בר הוקמה על יוסי שדה ומשמשת מקלט לשיקום נוער עברייני, דמויות החיילים הקרביים שיוצאים מהמקום וחזרתם להקים משפחה ולעבוד באזור הם ביטוי להצלחתו של יוסי.

  • 79.

    לשדה בר - רצינו להגיד תודה על האירוח שנתתם לנו בימינו הקשים

    נוער גוש קטיף, 29/03/08 21:54

    אנחנו מחזקים אתכם.

  • 78.

    להעמיד אותו לדין!

    עדי, 29/03/08 17:47

    ובטח שלא לתת לבנאדם מעוות ומעורער כמוהו להדליק משואה!
    אני מאמינה למתלוננים (כל הכבוד על האומץ להחשף) והגיע הזמן שהחלאה הזה יעמוד לדין=מאסר עולם!
    די לטיוח! ובחיאת, די עם כל התגובות מטעם...הבנו שמשלמים לכם.

    • עוד אחד עם שם בדוי שמשקר ומעליל (ל''ת)

      עמית, 29/03/08 19:03

      • המשטרה כבר חקרה

        יונה, 29/03/08 20:34

        למה אנשים ישר מאמינים לכל דבר שכתוב בעיתון? המשטרה כבר חקרה ואין שום דבר נכון בכתבה. יוסי הוא צדיק וזאת הדרך שאתם אומרים לו תודה? זו ארץ אוכלת יושביה

        • חקר או שאלו?

          יעל, 29/03/08 23:30

          לא חקרו שאלו

        • יונה, אני איתך!

          j.j, 30/03/08 10:30

          אנשים קוראים שקרים ומאמינים להם, רק כי הם כתובים בעיתון, יוסי הוא לא צדיק, הוא מלאך!!!

    • מה זה השטויות האלה?

      בוערת, 31/03/08 05:57

      מי החליט שהוא צריך להדליק משואה ולכבוד מה? איזה מדינה!!!!!!!!

  • 77.

    למה יוסי מסרב לבדיקת פוליגרף פשוטה

    דנה להב, 29/03/08 13:37

    הרי הוא יכול להוכיח בקלות שהוא צדיק.
    לתת לו להדליק משואה,זה המשך של לתת לרמון להיות שר בכיר בממשלה

    • כי הוא נבדק כבר והתיק נסגר מחוסר אשמה (ל''ת)

      זה למה, 29/03/08 15:03

  • 76.

    ביקרתי בחווה לפני כשנתיים

    ערן, 29/03/08 10:06

    הייתי בחווה. מקום מקסים ומלא באנשים טובים. אל תשכחו שכל המתלהמים מעולם לא היו בחווה ולא פגשו את הבוגרים, כשיפגשו דעתם תשתנה. אני משוכנע בחפותו של יוסי. תהיו חזקים

  • 75.

    אל תתבישו, תחשפו הכל!

    אודי, 29/03/08 04:48

    לכל מי שהיה בחוה או במקומות אחרים שבהם יוסי הפעיל במרכאות חינוך לנערים וגם הם רוצים לחשוף את האמת. מוזמנים לכתוב גם לאתר

  • 74.

    כמה שאלות ועוד עובדה!

    שלומי, 29/03/08 04:45

    נפתח בעובדה, חדי העין שביננו ישימו לב כי בחלק מטוקבקי ה-''בעד יוסי'' יש שגיאה דומה שחוזרת על עצמה בניסוחים שונים מספר פעמים תחת שם שונה... (מיתנקלים, ניתפלים ועוד ועוד...) אולי זה אותו בן אדם שכותב את אותם תגובות? מבולבלים? -גם אנחנו!
    יוסי שדה - מדוע אתה מסרב לעשות פוליגרף? אם אכן אתה נקי מרבב היבדק בפוליגרף ותבע את אלה שמתנכלים אליך בתביעת הוצאת דיבה... אתה לא עושה את זה, הא? מעניין... אולי יש לך סיבה טובה.
    אני מאמין וחושב גם שרוב הציבור יסכים איתי (למעט חבריך ואנשי הטוקבקים שאתה מעסיק) בנושא הזה.

    • 8 חודשים ארכה החקירה ונסגרה מחוסר אשמה (ל''ת)

      זאת התשובה, 29/03/08 10:55

      • חבר'ה, היום המצב קצת שונה...

        שלומי, 29/03/08 14:08

        ונראה לי שפיספסתם את הנקודה. יוסי שדה אמור להדליק משואה לתפארת מדינת ישראל. אנשים במעמד שכזה חייבים להיות נקיים מכל רבב מכיוון שהם הדוגמה של הדורות הבאים. לא יתכן שנעלה על נס כאלה שיש חשדות לכאורה נגדם. אם אכן האיש צדיק נקי וטהור מה מונע ממנו לנקות את שמו בעזרת בדיקת פוליגרף פשוטה (שעתיים שלוש נוספות שיקדיש לעניין הזה לא יזיקו לו - ולהפך רק יועילו לו!).

        אני אישית מאמין כי אין עשן בלי אש ובמיוחד לנוכח התעקשותו לא לעבור בדיקה נוספת!

    • אם קוראים אז עד הסוף

      מיכל, 29/03/08 11:06

      אם קראת את כל הטוקבקים, איך זה שלא הבחנת בזה שיוסי כבר עבר בדיקת פוליגרף עם חקירת התלונה המופרכת על ידי המשטרה לפני 10 שנים ונמצא דובר אמת!!!

      מתגובתך עולה ריח של רעל ומגמתיות. תתבייש לך.

  • 73.

    כנסו כל משמיצי יוסי

    ישראל, 29/03/08 01:23

    אני רק רוצה לאחל לכולכם, מי ייתן ותיזרקו מהבית, ורק אחרי יסורים קשים וחודשים של קור ברחוב, שהחימום היחיד שלכם זה לחבק כלב, תבואו ליוסי על 4 ותיתחננו שיעזור לכם, כי אלוהים לא יעזור לכם יותר.

  • 72.

    גם את לאה קיכלר-זילברמן רבים ניסו להכשיל

    ולא הצליחו, 29/03/08 00:44

    חרף עבודת הקודש שעשתה.

    גם את יוסי שדה מנסים להכשיל.

    זה לא יצליח.

    לא מכשילים בשקרים.

    • לנה (ל''ת)

      תיקון טעות, 29/03/08 10:53

  • 71.

    בני סלע ידליק משואה בשנה הבאה

    אודי, 29/03/08 00:37

    תחשבו כמה נשים ניצלו מאז שהוא בכלא

  • 70.

    חבר'ה אני הולך בבית אם מכנס קצר תקשרו למשטרה (ל''ת)

    ישראל, 29/03/08 00:14

  • 69.

    לפי העדויות, הוא פדופיל הומוסקסואל חובב נערים. איך מתאפשר לו לחנכם? (ל''ת)

    +, 28/03/08 22:58

    • נער חווה לשעבר

      ישראל, 29/03/08 00:02

      יש לי תשובה בישבילך. אם הוא באמת היה הומו פדופיל, אנס וסוטה מין, ניראה לך הגיוני שהוא עד עכשיו לא בכלא, וגרוע מזה אם הילדים שהוא כיביכול אונס מידי לילה, בלי השגחה ובלי שמירה, משהו לא מיסתדר בסיפור הזה נכון? אני גרתי בחווה 5 וחצי שנים, אני מכיר את יוסי מכיר את החווה, זה הנפצה חסרת שחר והיתנקלות שטותית.

      • נער חווה

        חסיו, 02/04/08 23:02

        באיזה שניים היתה בחווה

  • 68.

    בן אדם זהב!!! הכל שטויות אל תאמינו!

    שמנדריק השמן, 28/03/08 22:18

    הוא בן אדם זהב! שיתביישו הקנאים האלה

  • 67.

    זכור את דבריו של יאנוש קורצ'ק :

    תהיה חזק, 28/03/08 22:01

    יוסי היקר, כאחד אשר ליווה את מפעל חייך במשך שנים רבות וכמי שמכיר אישית אנשים שהיו איתך מהרגע הראשון אני יודע כי מדובר בעלילה בזויה.
    הבחירה בחינוך כדרך חיים צופנת בחובה לא מעט רגעים של אושר וסיפוק אך הרבה יותר מצבים מתסכלים וכפיות טובה. ככל שההשקעה וההקרבה רבים יותר כך כפיות הטובה גדולה יותר. זכור את דבריו של יאנוש קורצ'ק : ''אינני קיים כדי שיאהבוני ויוקירו אותי, אלא כדי שאפעל אני ואוהב. אין הסביבה חייבת לעזור לי אלא אני חייב לדאוג לעולם - לאדם.''
    אשריך שזכית לדאוג לדורות ולחנך אנשים.
    נ.ב. שמחתי לשמוע שאוריאל מגיע לארץ (תקפוץ לבקר)

  • 66.

    ליוסי שדה מכל בניך

    ישראל, 28/03/08 18:31

    יוסי היקר רק רציתי להגיד לך שאנחנו אוהבים אותך וכמו שאתה דואג לנו אנחנו דואגים לך בזמנים קשים בישביל זה יש מישפחה לא? אל תתיאש אחרי הכל יש לך מישפחה חמה ילדים אוהבים מה אתה יכול לבקש יותר מזה ואלה שניתפלים אליך ישמו את הדין לבורא עולם אוהבים אותך ולכול מי שקורא את זה תחזרו לכל האמת ואל תיקנו לוקשים זולים

    • אתה דוחה יותר ממנו (ל''ת)

      איכס, 28/03/08 19:54

      • אני דוחה אתם דוחים אם ההיתנהגות שלכם

        ישראל, 28/03/08 21:09

        תתביישו לכם ככה ללכלך על אנשים שלא עוול בכפם בלי להכיר בלי לדעת על מי ועל מה מדובר אני מרחם עליכם ואני מקווה שאלוהים יסלח לכם ויתן לכם שכל להבין את כל הסיפור הזה ואגב כל הסיפור הזה מדור על יותר מ9 שנים את זה לא פירסמו לכם לא שזה משנה יותר מידי אבל תיראו כמה התיקשורת מפברגת ועושה אם השכל הקטן שלכם מה שהיא רוצה.

  • 65.

    עד מתיייי

    ישראל ליזמי, 28/03/08 18:12

    די לחפור אף אחד ממכם לא יודע מה באמת קורא שם ''דברים שרואים משם לא רואים מכאן'' אתם לא מבינים מה האינטרסים האמיתיים מאחורי כל הפרשייה הזאת אתם פשוט משרתים אינטרסים אישיים של גורמים מאוד מפוקפקים אז צאן מהסרט אתם פשוט ניתפלים לצדיקם ואלוהים משלם לכולם ''מישהו דואג לי שם למעלה''

  • 64.

    יוסי שדה - מלאך יפה עיניים וטוב לב

    ירמיהו, 28/03/08 17:45

    כמי שמכיר את יוסי מספר שנים מנסיון אישי. אני רוצה להעלות על נס את פעילותו החינוכית המעולה, את טוב ליבו ללא גבולות (חוץ ממגבלות הזמן שאין לו) הוא פשוט בן אדם מדהים. שירבו כמותו בישראל.
    יוסי חזק ואמץ כולנו איתך

    • כולנו חייבים ליוסי בגדול

      יונה, 29/03/08 20:37

      מסכימה עם כל מילה שנכתבה פה ועדיין אי אפשר לתאר במילים את העבודה החשובה שיוסי עושה בשדה בר. כולנו חייבים להגיד ליוסי תודה .

  • 63.

    פתרון פשוט

    שלמה, 28/03/08 17:35

    להתנות את הדלקת המשואה בבדיקות פוליגרף. נקודה. מסרב? -לא מדליק! אם אשם - לטפל בו. אם לא אשם - לטפל בחומרה במעלילים עליו!!!

    • לא אפשרי מבחינה חוקית וזאת מכיוון שהתיק נסגר מחוסר אשמה

      כנס, 28/03/08 21:24

      ולכן לא ניתן חוקית להציב תנאי כזה

      • לא רק שלא אפשרי מבחינה חוקית

        משה, 30/03/08 02:16

        לא רק שלא אפשרי מבחינה חוקית - אלא שגם אין בכך היגיון.
        משטרת ישראל חקה את הנושא - במשך 8 חודשים - לעומק, והתיק נסגר מחוסר אשמה.
        לא מחוסר ראיות, אלא מחוסר אשמה.

        האם אתה בדיקת פוליגרף (שאפילו אינה תקפה בבית משפט, כידוע) נראית לך יותר אמינה משטרת ישראל והפרקליטות?

        הגורמים הממשלתיים שאמורים לבדוק את הנושא כבר בדקו אותו, וקבעו נחרצות: לא היו דברים מעולם.

        (אה, ודרך אגב, יוסי שדה כן עבר בדיקת פוליגרף לפני 10 שנים, בתחילת ההאשמה כנגדו. אבל את זה כתב מעריב לא יטרח לפרסם כי זה יהרוס לו את הכתבה הצהובה.

  • 62.

    לאור הסתירות שהועלו בין חניכים המצדדים בו לבין חניכים המאשימים אותו

    ???, 28/03/08 17:33

    ולאור היותו איש חינוך המועמד ודאית להדליק משואה ביום העצמאות, האם לא רצוי שהעניין יבדק עד תום ע''י חברי הוועדה הציבורית לבחירת מדליקי המשואות?

  • 61.

    עפ''י התומכים - ילד המצביע על פדופיל אסור לו להאמין (ל''ת)

    כי זו רק ''עלילה, 28/03/08 17:31

    • זה נראה לך ילד??? מאיפה באת? (ל''ת)

      א, 28/03/08 22:39

  • 60.

    בואו נגיע לפשרה ונעניק להירשזון את התשורה (ל''ת)

    וגם לעו''ד שגנב, 28/03/08 17:27

  • 59.

    למה עכשיו ,כאשר שמעו שהשדה מדליק

    יניב, 28/03/08 17:14

    את המשואה ? מי מקנא ? למי זה כואב ?
    לא מאמין ,לא מאמין לנערים ..

    • זה שהעלימו עין!!! אינו המתכון לפרס במשורה (ל''ת)

      הנה דברי הנערים, 28/03/08 17:29

    • תודה אח שלי סוף סוף בן אדם שפוי (ל''ת)

      ישראל, 28/03/08 18:13

  • 58.

    כל המלעיזים ''מפספסים'' פרט קטן...

    ל, 28/03/08 16:52

    בשם הרייטינג ולשם הכתבה ה''עסיסית'' נוח לכותבים, לעורכים ולעיתון להצניע ולהדחיק את העובדה שעובדות המקרה כבר התבררו ונחקרו במסגרת חקירה שניהלה המשטרה שבסופו הוחלט כי התיק ייסגר מחוסר אשמה (!!). שוב, חוסר אשמה. לא חוסר עניין לציבור, לא העדר ראיות אלא חוסר אשמה.

    משמעות סגירת תיק מחוסר אשמה הנה כי התובע השתכנע, לאחר עיון בתיק החקירה, כי כלל לא בוצעה עבירה באותו עניין או כי אין שמץ (!!!) של ראיות לביצוע העבירה על ידי מי שהוגשה נגדו התלונה.
    מאידך, רק על מנת להשלים את התמונה, כשתיק נסגר מחוסר ראיות, המשמעות הנה כי הראיות בתיק משאירות ספק בנוגע לחפותו של מי שהוגשה נגדו תלונה. כלומר, בעניינו של יוסי, לא היה אפילו בדל של ספק בנוגע לחפותו ולפיכך התיק נסגר מחוסר אשמה.

    עניין לנו כאן בהתנכלות נבזית באדם ממניעי נקם קרים ורעים. התנכלות שמחירה כה יקר - ראשית, פגיעה בשמו ויושרו של יוסי אך גם פגיעה בשמה של המשפחה שמעולם לא הייתה לכל אותם ילדים בחוות שדה בר.

    הבחירה של אותם גורמים שמאחורי התחקיר לפנות לתקשורת, מקום בו התיק כבר נסגר מחוסר אשמה - מעידה על עצמה ועל נבזותה ובעיקר - על היותה מופרכת כשכל תכליתה לפגוע ביוסי ובחווה. התהדרות בעילות של רדיפת צדק ויושר אינה אלא בגדר הרצחת וגם ירשת.

    יוס'לה, אוהבים אותך מאמינים בך ושמחים כי נפל בחלקנו להכיר אותך ולהיות חלק ממשפחת שדה בר. ובעיקר, גאים בך, במשפחה המדהימה שיצרת, במסירותך המדהימה ובכלל על כל מי שאתה.

    • גם בשרון ואולמרט התובע השתכנע ולא מצא אף קלון (ל''ת)

      ולראייה רמון, 28/03/08 17:02

    • גם בענין גלעד שרון שקיבל מיליונים כ''משכורת'' עבור גלישה באינטרנט (ל''ת)

      כולם ''החליטו'', 28/03/08 17:20

    • יוסי הוא מלאך

      ש, 28/03/08 18:20

      הלוואי והיו עוד קצת יוסים כאלה בארץ ,המצב היה נראה אחרת מבחינה חברתית וחינוכית. יוסי חזק ואמץ.

  • 57.

    אמליץ לא לצפות בשערוריה זו,

    אלי א, 28/03/08 15:26

    אם כל הצער למרות שמלאו לי את שנות המדינה בימים אלה .לאחר קריאת כתבה זו אחרים ואמליץ לחברי שלא לצפות בטלוויזיה .זה המעט שאני יכול דרכו למחות נגד מחזה מביש זה,

  • 56.

    במדינה שבה עבריין מין מורשע יכול לשמש סגן ראש ממשלה, גם יוסי שדה (ל''ת)

    יכול, 28/03/08 15:23

    • שכחת: וזאב שטרנהאל יכול לקבל פרס ישראל ...

      דני, 28/03/08 15:35

      למרות שהסית את המחבלים ללכת ולפגוע ביהודים.

  • 55.

    שדה והציונות ראויים זה לזה!

    שלו, 28/03/08 15:07

    גם אם זה סימלי! מלח הארץ והנארטיב הציוני ראויים זה לזה!

  • 54.

    צריך לוודא שיוסי שדה ישפט!

    מיכל, 28/03/08 15:01

    תמיד טענתי כי מי שמתעלל בבע''ח יתעלל בבני אדם. אני מאמינה לכל מילה שיצאה מפיהם של הקורבנות, משום שאין סיבה בעולם, שבגינה הם יעידו כי התעללו בהם מינית וכן, העובדה שהם עברו בדיקת פוליגרף בהצלחה מאמתת את סיפורם ומציגה את יוסי שדה באור שלילי ביותר, במיוחד לאור העובדה שאינו מוכן לעבור בדיקת פוליגרף.
    אני מקווה שה' יעניש אותו על מעשיו, הרי המדינה שלנו לא בדיוק תעשה זאת (אני מניחה שהוא יצטרך לחכות לעולם הבא כדי לקבל את ה''הפתעה''שלו).

    • יש סיבה וסיבה מוצדקת למה הם יעשו את זה

      ישראל, 28/03/08 17:20

      והסיבה היא כזאת, שכל מי שבא לחווה מיתאהב בה במקום, ואם פולטים אותך משם זה צריך להיות כי עשית משהו קיצוני. אם זה קרה, הבן אדם ניפגע מאוד קשה, כי בחווה אתה מתרגל למשפחתיות שלרוב לא היה שם לחבר'ה, או לאהבה שלא היתה. דואגים לך, ופתאום בגלל המעשה הזה מנתקים אותך מהחווה לגמרי ואתה רק מחפש נקמה. אני יודע כי 2 אחים שלי ניזרקו משם. אני בקשר עם עוד הרבה אנשים שניזרקו משם וגם כאלה שעדיין שם. אני מכיר את כל הצדדים.

      • איזה אח אתה?

        לישראל, 29/03/08 23:34

        אני במקומך אם אחים שלי היו נזרקים הייתי עוזב ,אחים זה יותר חשוב רק כנראה שטפו לך את המח

    • המתלוננים התעללו בכלבם שלהם יוסי לא היה שם (ל''ת)

      אני גרתי איתם, 28/03/08 21:25

  • 53.

    ''אני, יוסי שדה, מדליק משואה זו - לכבוד הכיבוש שהביא השחתה מוסרית

    עמנואל, 28/03/08 15:00

    על מדינת ישראל, לכבוד שנאת הערבים שמובילה לאיבוד המצפון, ולכבוד ההלהמות הלאומנית שמשמשת עלה תאנה לכל פשע ותואבה.

    לכבוד הנשיא משה קצב, מעלליו, ניסיונות הטיוח, וההאשמות של מאשימותיו.

    ולתפארת מדינת ישראל!''

    • מה כל דבר צריך לערבב את הכיבוש? (ל''ת)

      יוסי, 28/03/08 16:02

    • תהיה רציני ותעשה מחקר באיזה צד של הקו הירוק קורים דברים כאלה יותר (ל''ת)

      והצג לפנינו, 28/03/08 16:39

      • בכפרים הערביים האחוזים הגבוהים ביותר!!

        רצח על חילול, 28/03/08 21:52

        כבוד המשפחה

    • חבר יקר, מבחינת הערבים כל ישראל היא כיבוש. הבנת? (ל''ת)

      שייח מוניס ת''א, 28/03/08 16:46

    • כל הכבוד!!! ככה בדיוק הולך להראות הטקס (ל''ת)

      שוש, 29/03/08 23:41

  • 52.

    למה הוא לא מוכן להבדק בפוליגרף?!!!!

    נ, 28/03/08 14:19

    זה מעורר חשד!
    אני מאמינה לנערים!
    לא רוצה שחלאה כזה ידליק משואה!

    • שלי יחימוביץ' כבר פסקה ... (ל''ת)

      ב, 28/03/08 19:33

    • יוסי נבדק בפוליגרף ע''י המשטרה ונמצא דובר אמת (ל''ת)

      א, 28/03/08 19:48

  • 51.

    בואו נארגן הפגנת נגד השיחתות (ל''ת)

    בזמן הדלקת, 28/03/08 13:58

  • 50.

    חבורת שקרנים בזויה

    תקראו את, 28/03/08 13:52

    ותבינו שהכל בולשיט של אנשים חסרי חיים וחסרי מצפון שמאשימים אחרים באפסותם שלהם.
    https://www.makorrishon.co.il/nrg/online/1/ART1/715/222.html

    • בדקתי זו סתם כתובת מתחיל לחשוב שהערפל שמפזרים באמת מנסה להסתיר משהו (ל''ת)

      בודק, 29/03/08 22:22

  • 49.

    ההיתנהגות שלו עדיפה על זו של חברי הכנסת שלנו (ל''ת)

    דודו, 28/03/08 13:47

  • 48.

    בגלל דברים כאלה ועוד אני לא רוצה שהילדים שלי ילחמו למען המדינה.

    עושה הכל להגר., 28/03/08 13:37

    המדינה רקובה זו עובדה. כשההורים נלחמו כדי לחיות במדינת ''היהודים'' .
    היום אני שואלת את עצמי אם זה היה שווה את כל זה. אם כדאי למות למען מדינה ''יהודית''. בקיצור הכל תאוות בצע, כולם נימכרים תמורת כסף.
    כולם שם למעלה מושחטים.
    ויום אחד נגלה שהמדינה שנלחמנו עליה נמכרה ע''י ''היהודים''.
    בוקר טוב ישראל.

    • אתה רוצה להגר? הכרטיס שלך עלי מתנה

      פילטר זבל, 28/03/08 14:42

      צור קשר כרטיס מתנה אתה חותם על התחייבות לא לחזור לארץ 12 שנים.
      leavealready@gmail.com

      • חלק מהכרטיס עלי (ל''ת)

        נפולת נמושות, 28/03/08 15:21

    • בוגרי שדה בר הלוחמים יילחמו, אל תדאגי

      יש קישור, 28/03/08 21:54

      https://www.makorrishon.co.il/nrg/online/1/ART1/715/222.html

  • 47.

    הכל שקרים!!!

    שרון, 28/03/08 13:22

    מכירה מקרוב את הבנאדם, לא היה ולא נברא!!!

    • אתה לא מתבייש להתחפש לנו לבחורה עכשיו ? (ל''ת)

      נו באמת יוסי, 28/03/08 16:11

    • מניין לך? היית שם בזמן אמת?

      רם, 30/03/08 12:24

      העיקר שתכף קופצים ואומרים: ''לא היה ולא נברא, הכל קשקוש''. אולי באמת יש אמת בדברים?

  • 46.

    צריך להיות ללא רבב.

    cinege, 28/03/08 12:53

    משתתפי הטקס צריכים להיות ללא רבב. עצם קיום העדויות מעלה ספק בקיום תנאי זה ולכן אין מקומו בין מדליקי המשועות.

  • 45.

    מה קורה במדינה הזאת?

    אאא, 28/03/08 12:52

    כל יום כל שעה. להעמיד את הפושע לדין כלא לכל החיים שלא יראה אור יום

  • 44.

    אני זועקת

    אאא, 28/03/08 12:47

    קודם כל להשעות אותו לאלתר מלהשתתף בטקס הזה.היכן הגברת יולי תמיר?איפה רוחמה אברהם?בושה וחרפה מערכת מקולקלת

  • 43.

    חולה נפש

    אאא, 28/03/08 12:45

    כמה חולה יכול להיות האדם?תקשיבו טוב ילדים לא משקרים ואת החיה הזאת צריך לסגור מאחורי סורג ובריח .בושה וחרפה שאחד כזה ידליק משואה

    • שקרים!

      תמר, 28/03/08 13:44

      תתפלאו!!!! אני מכירה את יוסי את החווה ואת הילדים היטב! ואלה שקרים מאנשים כפויי טובה ודגש על חולי רוח שלא יודעים לראות את העזרה שיוסי הציע להם ויודעים היטב לעוות את המציאות כיאה לאנשים החולים בנפשם! אז כן... ילדים כן משקרים! פשוט התקשורת יודעת להראות את מה שמוכר יותר ואין דבר שמוכר יותר מאשר אדם ש''מתעלל'' מינית בילדים.
      יוסי תהיה חזק!! האמת עוד תצא לאור ותראו כי נשארו עוד אנשים טובים בעולם ואין ראוי ממנו שידליק משואה...!

  • 42.

    חבל שלא נותנים לנשיא המדינה לשעבר להדליק משואה

    רחב, 28/03/08 12:43

    מדינה של מושחתים!
    אין דין ואין דיין!
    אנשים תתעוררו, אנחנו מאבדים את עצמנו לדעת!

  • 41.

    לא מאמין להם בשקל מה קרה ניזכרו עכשיו (ל''ת)

    סתם, 28/03/08 12:43

  • 40.

    שקר וכזב

    רועי, 28/03/08 12:18

    גדול ישראל

  • 39.

    אוף, כל יום , שעה, דקה ובכלל פרשיה חדשה על סוטה זה או אחר! (ל''ת)

    נ מ א ס ! ! !, 28/03/08 12:05

  • 38.

    אנשים תחפשו חיים

    ישראל ליזמי, 28/03/08 12:04

    אני ישראל ליזמי חייל בצבא בחייל יחש''ם, ''חניך'' לשעבר בחווה. אני רוצה לתמצת לכם את הסיפור שלי אולי ככה תבינו מה זה החווה. אני באתי מבית הרוס, אבא נרקומן אמא שניפטרה ואחות שהתאבדה. התגלגלתי במוסדות ופנימיות כל החיים שלי, איבדתי רצון לחיות ולהקים מישפחה. לא היה לי כבר סיבה לשום דבר בחיים עד שפגשתי את יוסי שלימד אותי מזה אהבה בלי תנאים, לימד אותי שמשפחה לא חייבת להיות הדם או הבשר שלך. הוא לימד אותי כמו שמלמדים תינוק ללכת. בחיים שלי לא חשבתי שאני אגיע לאן שהגעתי היום - חייל בצבא לפני שחרור בעל רצון להקים בית ורצון לחיות, וכל זה בזכות ''הסוטה מין''. אז אנשים תפסיקו לחפש רשע איפה שיש צדק. החווה מצילה חיים.

  • 37.

    החרמת הטקס....

    נטע, 28/03/08 11:58

    אני מציעה לכל בית ישראל להחרים את הטקס ואולי אף להציג טקס אלטרנטיבי במידה וחולה המין הזה ידליק שואה..וסביר להניח שזה יקרה הרי אלו פני הממשל בישראל

    • נטע יקרה

      ר, 28/03/08 19:55

      עצוב לשמוע אזרחים כמוך ששופטים איש ענק בגלל כתבה חסרת אחריות
      מציעה לך להגיע לחוות שדה בר לאחר שתראי את המקום והלדים המדהימים שבו לא תוכלי לישון בלילה מהבושה

  • 36.

    לתת לקצב ולהירשזון להדליק משואה יחד איתו לתפארת מדינת ישראל (ל''ת)

    Arik, 28/03/08 11:53

    • על מה אתה מדבר????

      יעל חן, 28/03/08 18:35

      אם אינך מכיר את המקום, האישיות והנערים, אלא ניזון רק מתקשורת שיקרית ( לפחות במקרה הזה ) אז חבל מאוד ו... לעולם לא מאוחר לעשות חשבון נפש עם עצמך ולדבר רק לאור ידע וביסוס!!!
      יוסי אני בטוחה שהאמת תצא לאור אנו אוהבים אותך ומחזקים את ידך ברגעים קשים אלו.

  • 35.

    דווקא ההכחשה הגורפת של

    סטיב, 28/03/08 11:52

    המצדדים בנאשם נראית כמו התנהגות של כת . כנראה שהם עברו שטיפת מוח ולא מסוגלים להבין את החומרה של מה שנעשה להם . או שמא זאת הבושה שאחרים ייחשפו לאורח חייהם בחווה .

    • כנראה שראית יתר מדי סרטים (ל''ת)

      צא להפסקה, 28/03/08 21:41

      • חחחחחחחחח חזק כמ השאתה צודק צא להפסקה (ל''ת)

        ישראל, 29/03/08 01:07

  • 34.

    צריך לעשות בדק בית שלא יהיה כמו נשיא מדינת ישראל (ל''ת)

    סלע, 28/03/08 11:51

  • 33.

    אני לא מכיר אותו אישית

    אשר, 28/03/08 11:44

    אבל הכרתי בחורים שהוא הציל אותם נממש מפי התהום .
    לכל אחד אולי יש כמה קטעים אפלים מהעבר אבל צריך לבדוק אם זה נשאר בעבר
    בכל מקרה אף אחד לא יכול לקחת ממנו את העשיה ואת הקרדיט

  • 32.

    איך תחקיר? בתחקיר מביאים גם את הצד השני (ל''ת)

    דובר בגוף ציבור, 28/03/08 11:43

  • 31.

    בושה

    אלמוני, 28/03/08 11:31

    אני בוש ונכלם מהעדויות המצמררות.אני ממש לא מבין איך אדם שנוי במחלוקת הולך להדליק משואה לתפארת מדינת ישראל?או שהמדינה פשוט הפכה פניה והיום לא צריך להיות איש חינוך מבריק אלא אנס ומתעלל בבעלי-חיים על מנת להדליק משואה?אני לא מצפה מההנהגה שתעניש אותו כיוון שהיא נגועה בעצמה בהטרדות מיניות אלא אני פונה לציבור השפוי במדינת ישראל שלא יתנו לאידיוט הזה להדליק משואה בבקשה.כך לפחות נמנע בושה למדינה שכולנו אוהבים ומערצים.תודה.

    • אם היו מעלילים עליך אותו דבר?

      שפוי, 28/03/08 11:43

      שמעתה את הצד השני ?
      אתה מכיר את הסיפור שאתה בוש ונכלם כל כך מהר?
      אני לא מבין איפה השפיות שלך לשמוע צד אחד ולהגיד שאתה בוש ונכלם?
      תשמע את הצד השני ותגיב

      • תגובה

        אלמוני, 28/03/08 14:09

        בגלל השפיות שלי ושלך אני יגיד לך משהו-אתה מכיר את המשפט אין אש בלי עשן.אז מה חבר יקר סתם קמים בחורים תמימים ומחליטים להכפיש את שמו של מר יוסי שדה?אני לא חושב.אני יגיד לך עוד משהו שמעתי את הדברים יום חמישי בגלי צהל וניסיתי לקרוא בין השורות וכן הגעתי למסקנה שיש דברים בגו.

        • מי אמר שהם תמימים? (ל''ת)

          Ron, 28/03/08 15:32

          • בדיוק מה שאני חושב... (ל''ת)

            אא, 28/03/08 22:31

        • הביטוי הוא: אין עשן בלי אש... (ל''ת)

          אהוד, 28/03/08 16:03

  • 30.

    להחרים אם טכס הדלקת המשואות

    א, 28/03/08 11:28

    כמו שיש המחרימים את טכס הדלקת המשואה האולימפית.

    • נו באמת (ל''ת)

      -, 28/03/08 12:49

  • 29.

    כל יום סיפור חדש...

    שמוקלר, 28/03/08 11:28

    נמאס כבר מכל החרה הזה.
    תנו לעובדי בנק ישראל להדליק את המשואות.
    להם הכי מגיע, יש להם תקציב.

  • 28.

    הכי פשוט. איזה אינטרס יש לילדים להשמיץ אותו בצורה כל כך בוטה. (ל''ת)

    הוא שיקר משקר, 28/03/08 11:20

  • 27.

    למה לא נותנים לנו להגיב?

    תגובה, 28/03/08 11:16

    למה אנחנו שרוצים להגיב על כל הנאמר ואנחנו מעורבים בסיפור הזה עד הצוואר למה לא נתנו לנו להגיב?
    למה מה יש צד אחד בסיפור הזה?
    למה קוראים לזה תחקיר?
    שאין שני צדדים וזה מאוזן?
    למה אני אישית שהייצי בצד שלהם בדקתי ודיברתי ולא נותר לי אלא לראות שאין כלום במקרה הזה?
    אני מקווה שיכניסו את התגובה הזאת לפחות

  • 26.

    jחבורת שקרנים עלובים. (ל''ת)

    איל, 28/03/08 11:13

  • 25.

    לתפארת מדינת ישראל? (ל''ת)

    אזרחית, 28/03/08 11:10

  • 24.

    בכיינים

    שי, 28/03/08 11:10

    איפה אתם הייתם בזמן שכל זה קרה לכאורה? לא הייתם חלק מזה? למה אז לא התלוננתם?

  • 23.

    הכל עלילת דם,

    מכירה את יוסי, 28/03/08 11:04

    אני מכירה את יוסי מאז שאני ילדה קטנה, הוא היה בן בית אצלינו,
    יוסי הוא בנאדם מדהים, ההפך הגמור ממה שכתוב כאן, יוסי הוא בעצמו פליט של החברה החרדית, וכל מה שכתוב כאן הוא שקר מאז שהיה בחור הוא חיפש רק לעזור ולתמוך,
    תתבישו לכם....

  • 22.

    אסור שהאיש הסוטה והעבריין הזה (על פי החשד) ידליק משואה

    דבורה, 28/03/08 10:49

    שיפתחו בחקירת משטרה נגדו.
    אם יתברר שהכל עלילה, שידליק בשנה הבאה.
    זה נראה מבוסס מדי ופשוט מבחיל.

    • שמעת את הצד השני ,את עשרות אם לא מאות

      מבוסס על מה?, 28/03/08 10:56

      הבוגרים אחרים שמוכנים ללכת בחירוף נפש למענו?
      מה לפתוח בחקירה כשהחקירה נסגרה מחוסר אשמה? דבר נדיר במחוזותינו?

      • מאות??? שקר!!! נראה שבן אדם אחד כותב כאן את כל התגובות בעדו!!!

        בועז, 28/03/08 11:43

        פשוט לא יאמן!!
        הסיפורים הללו ממש מסמרי שיער!
        לקחת את היוסי הזה ולהשליך אותו לכלא, ויפה שעה אחת קודם!!!

  • 21.

    ביזיון למדינת ישראל.

    ענת, 28/03/08 10:47

    שילך להדליק משואות בכלא.

    • מדינה ?

      גיגו, 30/03/08 04:25

      זה מדינה בכלל

  • 20.

    לדליה איציק: תבדקו ב 7 עיניים לפני ההחלטה לתת לו להדליק משואה! (ל''ת)

    זהירה, 28/03/08 10:47

  • 19.

    בתור אחד שגדל אצלו ועפ משם כך שאין לי אינטרס הכל שקר ועללית דם

    חסוי, 28/03/08 10:47

    מדובר באדם משכמו ומעלה ומי שמספר את סיפורים זה שלושה אחים שמחפשים להתנקם אני נחקרתי במשטרה ויוסי נחקר כבר לפני עשר שנים ונסגר התיק בושה למעריב שפריסם את זה

  • 18.

    העניין מצריך חקירת משטרה מיידית! (ל''ת)

    המום, 28/03/08 10:46

    • החקירה כבר הייתה בשנת 1999 נסגרה מחוסר אשמה!!חוסר אשמה זאת אומרת

      שוטר, 28/03/08 11:43

      חפותו הוכחה והוא נקי ללא רבב

  • 17.

    אני מאמינה לנערים ולא מוכנה ששדה ידליק משואה

    מורייה, 28/03/08 10:46

    אני מקשיבה וקוראת את תיאורי הנערים,גם שמעתי ברדיו ונחשפתי לגרסאות הסותרות והמבולבלות שהציג שדה.
    לדעתי מדובר בסוציופט שצריך לשבת בכלא ,אולי אחרי שהוא יהיה ''מזרון שכבתי'' באיזה כלא שכוח אל,יהיה לו יותר קל ''להתחבר ממקום אותנטי'' לנערים שניצל והרס.

    • סליחה, אבל אפילו את שמך את לא מסוגלת לכתוב ללא שגיאות?

      רוקו, 28/03/08 13:15

      מה רע ביו''ד אחת??

      • רוקו אתה תותח (ל''ת)

        סיפרדי, 28/03/08 16:23

  • 16.

    אן עשן בלי אש

    יוסי כהן, 28/03/08 10:45

    לפי דעתי על הוועדה לשקול שנית בכובד ראש אם יוסי שדה ראוי להיות בן מדלקי המשואה לנוכח העדויות החד משמעותיות שהיה בכתבה המחרידה .אני מישתומם מדוע יוסי היתנגד לבדיקת פוליגרף כדי להוכיח את צידקתו וחפותו כנראה יש דברים בגו . המישטרה חייבת ליבדוק שנית אם אכן קרו המיקרים עלהם מדובר לא יתכן לעבור על כך לסדר היום

    • בטח זה המשפט היחידי שאתה יודע

      אלעד, 28/03/08 17:09

      אז רק שתדע ,הרבה פעמים יש העשן ,והרבה עשן בלי אש ,עשן שחור שיוצא שבודים של אנשים רעים ומוגי לב .אז בדיוק הם גם רוצים שאומלל כמוך יחשוב שאין עשן בלי אש.

  • 15.

    אם המשטרה והפקליטות זה האליבי שלך

    דודו, 28/03/08 10:42

    אז חבל לך על הזמן כי הציבור כבר לא מאמין שלני הגורמים המושחטים והפוליטים האלו.
    ולכן טני מאמין נערים.

    • אות שמוכנים להעיד

      מאמין לעשרות ומ, 28/03/08 10:47

      מאמין לעצמי שהייתי שם והכל מצוץ מהאצבע!
      מאמין לכל הנערים ובכללם אני שעברתי התעללות מינית בבית ועד עשרות כמוני שבאו לחווה לתיקון ,הייתי נותן שזה יקרה?

    • מאות מוכנים להעיד לטובת יוסי. כתב ''התחקיר'' לא מאפשר (ל''ת)

      בדיחה של תחקיר, 28/03/08 11:47

    • אנחנו לא צרכים שתאמינו

      ישראל, 28/03/08 17:32

      אנחנו רק צריכם להביא לכם את כל האמת לא רק צד אחד אנחנו לא שולטים על מה אנשים חושבים אנחנו רק יכולים לעזור להם לראות מה באמת קורא והאמת היא שאלפי ילדים בעייתים יצאו משם לוחמי סיירות ויחידות מובחרות מאות נערים יצאו משם אם חברות בין המובילות בארץ זה כל האמת.

  • 14.

    אכן לתפארת מדינת ישראל והעם הנבחר (ל''ת)

    אנטי דת, 28/03/08 10:41

  • 13.

    רבותי זה פשוט לא יאמן !

    לא מעריץ את, 28/03/08 10:37

    אם נעקוב אחרי הדברים והשמות הבדויים הכל משתנה מיום ליום,
    רפאל של היום הוא שלו מחר והוא יהיה מחר יוסי,
    הבחור שטוען שהייתה לא זכות לישון עם יוסי טען בעבר שישן עשרות פעמים עם יוסי מה קורה סתירה בין הראיונות לכתבה ולמה שטענו לפני 10שנים , רבותי הכל בלוף אחד ,
    הייתי שם מכיר את הסיפור .
    רבותי זה כל ההבדל ביננו לבינם אנחנו טוענים את מה שטענו לפני 10 שנים ואילו הם משנים גירסה לפי הכתבה הנוכחית.

  • 12.

    מה עוד צריך לקרות!!! לאור העדויות המצמררות האם המשטרה תמשיך להתעלם (ל''ת)

    נ.כהן, 28/03/08 10:32

    • תירגע. מדובר בעלילה (ל''ת)

      נח, 28/03/08 12:48

    • המשטרה והפרקליטות חקרו כבר במשך 8 חודשים (ל''ת)

      מושפע, 28/03/08 22:12

  • 11.

    שאלנו הבוקר את הגננת לדעתה

    ילד, 28/03/08 10:20

    היא טוענת שעל המדינה היה לבדוק ביסודיות את המועמד.

    אם כל אלה שקרים, להעמיד לדין את השקרנים.

    אם זה אמת, לא לעשותו למדליק משואה.

    אמרנו לגננת שחלק מפקידי ישראל נבחרו לפי פתק ואינם מסוגלים להתעמק בנושאים שבטיפולם.

    לא כולם כמובן יש גם עובדי ציבור טובים, ישרים, הגונים ובעלי יכולת חשיבה וריכוז.

  • 10.

    יוסי שדה מאסר-עולם (ל''ת)

    לכלוא את, 28/03/08 10:19

  • 9.

    במדינה שביבי יכול להיות ראש ממשלה,והנשיא אונס...

    מיואש, 28/03/08 10:18

    שדה יכול להדליק משואה :-(

    • תגובה של מנוול אמיתי. לא להסכים פוליטית לא אומר שהאיש עבריין

      ביבי אינו קצב, 28/03/08 10:40

      מעניין שעל חיים רמון לא כתבת כלום, על החשדות נגד אולמרט (בהשוואה: נגד נתניהו זה אפילו לא חשדות, רק תחקיר עתונאי) אפילו לא רמז, ושמעון פרס הנשיא, שקיבל מאות אלפי דולרים שאף אחד לא יודע לאן הלכו - אפילו לא בסקאלה שלך. יודע מה, אולי אתה צודק: עם אנשים כמוך, צבועים באצטלה של צדיקים, באמת לא כדאי להיות.

      • ביבי יותר גרוע מקצב

        יוסי, 28/03/08 11:28

        קצב אדיוט, ולכן לא מסוכן.
        ביבי לעומת זאת, מאוד מסוכן.

        • האחד נבלה ,השני טרפה. (ל''ת)

          cinege, 28/03/08 12:47

          • והמגיבים פה צריכים לעמוד בתור לכלא

            ירדן, 28/03/08 13:14

            אחד אחד.

        • והשמאלנים גרועים מהחמ''ס (ל''ת)

          יוספה, 28/03/08 13:48

      • סליחה.... שכחתי את ליברמן, ואת דוגמני ורסאצ'ה - המכובדים מש''ס! (ל''ת)

        מיואש, 28/03/08 11:44

        • מיואש מצבך חסר תיקון תנוח על משכבך בשלום לא יעזור לך (ל''ת)

          שמאל הזוי, 28/03/08 12:29

        • וגם את חיים רמון, איציק מרדכי...

          נמרוד, 28/03/08 14:14

          ועוד כמה שמאלנים טובים שקנו את המחילה על אונס , הטרדה מינית וגניבות באידיאולוגיה פוליטית שמתאימה לעתונות האולטרא- שמאלנית שלנו.

          מספיק היה לי לקרוא שחלק מ''ההאשמות'' הן שהוא ימני, כדי להבין איזה קשקוש כל המאמר הזה.

    • במדינה ש-*אולמרט* יכול להיות התכוונת.... הלוואי עלינו ביבי. (ל''ת)

      גידי, 28/03/08 18:02

  • 8.

    אם אמת אז לכלא! ואם שקר אקספרס לפרס (ל''ת)

    בערוץ 2 דווח, 28/03/08 10:17

  • 7.

    לא אמין? אנשים לדעתכם נהנים לספר שהתעללו בהם מינית? (ל''ת)

    אריק, 28/03/08 10:13

  • 6.

    וועדה צריכה לבדוק דחוף אמיתות הדברים (ל''ת)

    יוסי, 28/03/08 10:06

  • 5.

    למה איש כזה שנוי במחלוקת צריך להדליק משואה ? נגמרו הטובים ? (ל''ת)

    גיגי, 28/03/08 10:04

    • אין שום מחלוקת

      ישראל, 28/03/08 17:27

      אתם מעוררים מחלוקת. וחץ מזה מה אתם משחקים אותה כולה משואה. איך עד עכשין אף אחד לא דיבר, מה קרה עכשיו הם ניזקרו תחשבו על זה.

  • 4.

    יש עליו שמועות כבר הרבה מאוד זמן

    מוטי, 28/03/08 09:58

    וכולם טורחים לטייח את זה כדי שלא תפגע חלילה התדמית ה''טהורה'' של הציבור הדתי לאומי.

    • הוא לא דתי והחווה הזאת לא מקום דתי!

      מה הקשר לדתי?, 28/03/08 10:32

      לפני שאתה מדבר שטויות תתיכס לעובדות!

    • זה לא מקום דתי!!! (ל''ת)

      אנשיפ פתאים, 28/03/08 11:41

  • 3.

    אנשים, אין להאמין לכתוב.

    אוריאל הקטן!, 28/03/08 09:50

    זוהי רדיפה.

    • רדיפה? אתה דפוק (ל''ת)

      אורן, 28/03/08 11:01

    • אוריאל מה המצב אח שלי?

      ישראל, 28/03/08 17:24

      מה אתה אומר על כל החרתה הזה?ישראל

  • 2.

    לגבי המין נשמע לא אמין ,לגבי רצח בע''ח

    אלכס, 28/03/08 09:35

    נשמע אמין

    • מענין איך לגברים התעללות מינית לא נשמעת אמינה במיוחד שיש הקשר הומוא (ל''ת)

      עצוב ופאטתי, 28/03/08 10:03

    • הכל נישמע אמין מאוד!!!!!!!

      נישמע אמין, 28/03/08 10:25

      שלא נדע מצרות,הגענו לזמן שבו המעורערים הופכים דוגמא???

    • נו.. ואיך אתה יודע מה אמין ומה לא.....

      גידי, 28/03/08 13:16

      כל אחד נהיה חוקר משטרה, בלי לקרוא את הכתבה עד הסוף אפילו.

  • 1.

    במדינת סדום ועמורה ראוי שאדם כזה ידליק משואה. הדלקת המשואה תהווה

    אזרח, 28/03/08 09:33

    ביטוי של בוז כלפי המדינה ואל ערכיה.

    • גם חיים רמון והירשנזון ידליקו משואה

      אהוד, 29/03/08 01:30

      רק בישראל אתה שולח חיילים למות בלבנון,ובאותו זמן אתה עושה מעשה נבזי,וחוזר להיות שר בכיר.
      ''פרצופה של המדינה''

    • ואל תשכחו את קצב, שידליק גם משואה

      יוהו, 31/03/08 05:59

      לכבוד הבושה והחרפה!!!!!!!!!