• 178.

    האמת על יאיר לפיד

    עיתונאי, 01/04/08 12:50

    מדובר בבדרן סוג ג', עיתונאי סוג ב', סופר סוג ד', מגיש סוג ה', שחקן סוג ו' בעל מדור סוג ז', עם אינטליגנציה בינונית והשכלה נמוכה.

    אבל מה - חנפן, דביק, צבוע, גזען ואנטישמי (חרדים) סוג א'

    סוף סוף נחשף הבלוף הכי גדול בתולדות התקשורת בישראל

    • צודק אבל לא לשכוח שהוא הבו של טומי הגזען (ל''ת)

      אהוד, 02/04/08 21:08

  • 177.

    הכל צפוי והרשות נתונה

    www, 01/04/08 08:59

    הכל הרי היה צפוי מראש. לפיד לא הגיע לערוץ כדי לעשות יומן טוב יותר. הוא הגיע כדי להעלות את הרייטינג. אבל קהל הצופים לא מטומטם כפי שחושבים היועצים השונים. אם אינך בא לעשות שידור טוב באמת עם אמת פנימית צרופה הבלוף מתגלה מהר מאד. ובערוץ 2 כמו בערוץ 2 זה ממש לא חשוב. ראה כוכב נולד וכל שאר הנולדים. זה ממש לצחוק לנו הצופים בפרצוף. אין לי כלום נגד לפיד ההפך הוא נכון סיימתי לקרוא את ספרו האחרון ואני מודה לו על החוויה הנפלאה. אבל הוא לא איש חדשות הוא הרבה מעבר לזה ונדמה לי שזה פשוט לא מעניין אותו. שימו לב ללהט של שלח ודרוקר. ומצד שני ברור כי אף אחד משניהם לא היה מומיא מתחת ידו ספר כפי שעשה זאת לפיד. אני חושבת לפיד שתניח לאולפן שישי הרי ממילא אמרת שאם לא ילך אז לא יקרה שום דבר נורא.ואין לך שום בעיה לפנות את הכסא. רק למענך עשה זאת.

  • 176.

    אין כמו המהדורה של ערוץ 1 וגאולה אבן

    י, 31/03/08 13:32

    מהדורה רצינית שמוגשת בצורה נעימה וגם התוכניות שאחרי המהדורה ממש טובות!!!
    נמאס מהערוצים הרדודים (2 ו-10)
    גריז ודוגמניות בערב שישי זו בושה

    • כל החבריה בבית אבות ''אחוזת עתיקים'' איתך! (ל''ת)

      אברשה, 31/03/08 16:55

      • לידיעתך: מה שיותר עתיק יותר שווה

        אספנית, 01/04/08 00:22

        לעתיקות יש ערך גבוה!

    • יש משהו בזה

      יוסי, 23/05/08 21:26

      למען האמת, יומן בערוץ 1 משתפר מיום ליום, כמו גם כל שאר התוכניות בערוץ זה במיוחד אחרי האולפן החדש וההפסקה של העתיקות. בנוסף לכך, באולפן שישי אין כלום יותר באולפן יפה ביום שישי וכתבה מעניינת פעם בחודש. הם גם מושכים את התכנית לדברים מעצבנים כגון פרשנים שרק הם עצמם מבינים את עצמם.

  • 175.

    הם חושבים שהעם טיפש ושניתן למכור לו לוקשים. אך העם אומר את דברו קצנ (ל''ת)

    ברנעית, 31/03/08 13:07

  • 174.

    זה לא רק לפיד - זה גם אבי וייס

    Z, 31/03/08 12:36

    אין ספק שלפיד לא מתאים. האם מישהו חשב אחרת לפני שהוא נבחר לתפקיד? ההחלטה היתה תמוהה מיסודה.
    בנוסף, הארכת התכנית לזמן שידור של שעה וחצי (לפחות) גם היא החלטה תמוהה. ברור שלרשת זה טוב שמישהו אחר ''שורף'' להם את הזמן, אבל זה מתכון לבינוניות ולמהדורה מבולבלת (אלא אם כן יביאו מישהו שיודע לערוך).
    ושוב חברת החדשות מתקפלת מול הזכייניות !!

  • 173.

    קשה לי לראות אותו בחדשות...

    שירי, 31/03/08 01:13

    אני מרגישה שהחדשות נהפכה לתוכנית בידור וזה צועק באוזני וכנראה באוזני רבים על מצבה העגום של החברה.

    יאיר נפלא, אבל זאת לא המשבצת שלו, חבל.

  • 172.

    אלוהים כמה כסף המשפחה הזו צריכה משפ' ל פ י ד ................. (ל''ת)

    ארנון, 31/03/08 01:00

    • כמה שיותר כסף צריך שיהיה הרבה לחיי מותרות והנאה שאין לאחרים (ל''ת)

      ה לנה, 02/04/08 21:12

  • 171.

    טומי מה שלום יאיר וליהיא הם בטח בגנקי אצל שרוף (ל''ת)

    הלנה, 30/03/08 15:33

  • 170.

    מובטלי ערוץ האגרה מובטלים ולכן כאן הם מגיבים (ל''ת)

    שלמו אגרה, 30/03/08 13:08

    • עובדי ערוץ 1 הם החרוצים והמקצועיים ביותר במדיה (ל''ת)

      מציאותי, 30/03/08 15:39

  • 169.

    אומנם אני משוחדת.... אבל

    ליהי לפיד, 30/03/08 13:07

    אוי ערוץ 2 הגיע הזמן שתפנימו שכמות ה IQ של אודי סגל, רינה מצליח ורוני דניאל שווה לכמות הרייטינג.. לא פלא שהמבריקים אברמוביץ ויערי נעים באי נוחות כל אימת ששלושת הליצנים פותחים את הפה... לחתוך אותם דחוף

  • 168.

    לא צופה בערוץ 1 מלבד יומן שישי!!!

    עדי, 30/03/08 12:22

    גאולה עושה עבודה מצויינת ואיתה - כל הצוות. אין ספק שיאיר לפיד צריך לחזור לז'אנר אליו הוא מתאים.

  • 167.

    גם מהדורת מבט רצינית יותר ונראית מעולה! (ל''ת)

    ארנון, 30/03/08 09:44

    • כן, בטח נראית מעולה. יחסית לחדשות ''צ'צ'ניה היום'' (ל''ת)

      שמעון, 30/03/08 11:26

  • 166.

    רק גאולה אבן!!! ואל תבכו על כמה פרוטות

    חזרתי ל1, 30/03/08 03:06

    על הכבלים - אתם משלמים כל חודש מה שאתם משלמים לאגרה לכל השנה!

  • 165.

    תחזרו לערוץ 1 , אין כמו גאולה!!!! (ל''ת)

    אני חזרתי, 30/03/08 00:10

    • האמת, אני נוטה להסכים

      אילנית, 30/03/08 09:55

      יומן חדשותי עם כתבות ברמה.
      יש לציין שגם המהדורה של ערוץ 10 נשכנית וטובה.
      כנראה שערוץ 2 יצטרכו למשוך חזרה את רותי יובל אם הם רוצים להשיב את היוקרה של אולפן שישי המתדרדרת.

      • אינני יודע עם ערוץ 1 הוא הבחירה הראשונה. מה שבטוח...

        גדעון, 30/03/08 11:54

        שערוץ 2 עם יאיר לפיד לא י כ ו ל להיות מגזין חדשות ראוי.
        יאיר לפיד הוא הרבה דברים . אבל הוא איננו עתונאי,הוא איננו רציני. הוא איננו יישר דרך. [האמת הוא שמה שהוא כן--פשוט מגעיל!].

  • 164.

    מוקף צוות של תכנית האירוח שלו- טעות! כנסו כנסו

    רננה, 30/03/08 00:07

    ככה זה שחושבים שנועץ
    סלב' כמו אסף גרינבוים מסוגל להכין כתבות לאולפן שישי- האלו- פה זה לא גיא פינס- תתעוררו- בושה

  • 163.

    יאיר לפיד לא עיתונאי

    האשמים הם אלה, 29/03/08 23:09

    זה כל הסיפור.
    כשנתנו לבדרן-דוגמן שפירסם את אחד הגופים החזקים במדינה, איש ללא רקע בעיתונות חדשות, להגיש מהדורת חדשות, גזרו עליה את מותה.
    האשמה היא של המיליונרים שמנהלים את הערוץ השני.
    ניסו לשים מישהו משלהם.
    הציניות שלהם נכשלה.

    • נכון מאוד !!! (ל''ת)

      Z, 31/03/08 11:59

  • 162.

    אולפן שישי

    מאיר, 29/03/08 22:51

    הוא פשוט לא מתאים מהתחלה יש להחליפו מיד

  • 161.

    אני מאלו שחושבים שיש תמורה לאגרה ושצריך להעלות אותה

    בני, 29/03/08 22:23

    וכך להעלות את הרמה של הדור הבא שהתרגל לראות תת-רמה של תכניות בערוצים 2 ו 10.מבלי לשים לב,אנחנו מגדלים פה דור שהתרבות ממנו והלאה.כוכב נולד,רקדן נולד והישרדות,עם כל הכבוד,אינן מביאות תרבות.הן גורמות לנסיגה בתרבות.

  • 160.

    ערוץ 1 הוא רק לאנשי תרבות.השאר רואים את הזבל המסחרי. (ל''ת)

    אדם, 29/03/08 22:19

  • 159.

    אני צופה באדיקות בערוץ 1.יש מה לראות!!! (ל''ת)

    צופה נלהב, 29/03/08 22:10

  • 158.

    הכי טוב ערוץ 1

    שורדת, 29/03/08 21:02

    ביום שישי צופים בערוץ 1

  • 157.

    הכי טוב יומן עם גאולה אבן בערוץ 1 (ל''ת)

    אורן, 29/03/08 21:01

  • 156.

    לדעתי המצב נוצר משילוב של שני דברים

    כדאי לקרוא, 29/03/08 20:41

    1-שילוב של תוכניות בעלי רייטינג נמוך לפני ואחרי המהדורה.
    2-צורת ההנחיה של יאיר לפיד מלווה ספק במכוון ספק לא בסוג של התנשאות מול האנשים שאיתו יושבים,
    הוא משדר אוירה לעיתונאים שיושבים איתו של ''יאללה תסיימו לדבר אני בנתיים יהרהר לי ...''

  • 155.

    להחזיר את ארהלה ברנע בכל מחיר!

    גלעד, 29/03/08 20:36

    הוא הרבה יותר מתאים מיאיר לפיד. מה קשור להביא איש בידור כמו לפיד לתוכנית אקטואליה רצינית???!!!

  • 154.

    להחזיר את ארהלה ברנע בכל מחיר!

    גלעד, 29/03/08 20:35

    הוא הרבה יותר מתאים מיאיר לפיד. מה קשור להביא איש בידור כמו לפיד לתוכנית אקטואליה רצינית???!!!

  • 153.

    האמת ....הוא לא מתאים - אני אישית הפסקתי לראות 2 מאז שהגיע !!! (ל''ת)

    ישראל, 29/03/08 20:32

  • 152.

    חם מהתנור רייטינג אולפש האחרון 13 אחוז !!!!!!! (ל''ת)

    ארון, 29/03/08 18:45

  • 151.

    יאיר לפיד ? בחדשות ? מה הקשר - נראה ממש לא מתאים - עברתי ל10

    אביב, 29/03/08 18:26

    ראיתי פה ושם את יאיר לפיד בחדשות - נתתי צ'אנס - אבל זה לא זה .

  • 150.

    תחזירו את אהרל'ה בכל מחיר יאיר לא מתאים תחזור לגנקי (ל''ת)

    אורן, 29/03/08 18:01

  • 149.

    יאיר טומי וליהיא מי אתם בכלל קניתם את המדינה נמאסתם חברים של שרוף (ל''ת)

    צילה, 29/03/08 17:59

    • כל מילה בסלע יאיר והסיגרים המשובחים ועינת שרוף ותמיר

      אביב, 30/03/08 15:28

      חבורה של נהנתנים רוקדים על השולחנות ושותים ויסקי בגנקי של שרופית של תמיר

  • 148.

    האמת היא

    אני, 29/03/08 16:59

    שמאז שיאיר לפיד מנחה את החדשות - אני לא רואה אותן.
    זאת לא הנישה שלו.

  • 147.

    הבלאגן רק מתחיל: אתמול רק 12.9 ליאיר

    ד'ר רייטינג, 29/03/08 15:55

     

    • איך אתה יודע? אם אכן, זה יהיה הרבה יותר מהיר. (ל''ת)

      עדנה. דיים עדנה, 29/03/08 16:38

    • זה בטח רק בגלל גריז... אין סיבה אחרת... (ל''ת)

      אהרל'ה, 29/03/08 16:39

    • זה מעט מפתיע. כי הרעש היה אמור להעלותו. ומוזר שגם זה לא השפיע (ל''ת)

      ירח, 29/03/08 16:43

  • 146.

    יאיר הוא אחלה הכתבות משעממות

    גולדה, 29/03/08 15:25

    יאיר הוא אחלה הכתבות משעממות ואני רואה את התוכנית בעיקר בגללו.
    הכתבה על ברונה??כבר ראיתי אותה לפני שנים..עוד פעם לשים??

    יאיר הוא אחלה.
    אולי גברים לא אוהבים מגיש חתיך בערב שבת...יוחזר ברנע הסטנסרטי?? או גבר מכוער אחר???

  • 145.

    האב הבן ורוח השחיתות ......... (ל''ת)

    גד, 29/03/08 14:57

    • טומי ויאיר חברים של אהוד ועליזה זה לא הוגן (ל''ת)

      גד, 29/03/08 18:02

      • יאיר וטומי הם המאמי של אהוד ועליזה (ל''ת)

        ביבי, 30/03/08 15:29

  • 144.

    יאיר הלפיד

    חיים, 29/03/08 14:40

    אני חושב שזה ממש לא בסדר שיאיר לפיד מתאגרף כושל בעבר בעל מזג חם במיוחד בלשון המעטה ,נשוי פעם שנייה ,עברו הינו בעיה קשה ללא אבא שלו הוא היה היום במקום אחר ,משום כל אלו אסור להראות אותו בשום תוכנית כי הוא לא מודל לחיקוי

  • 143.

    לפיד הוא שומר הסף של הממשלה הדפוקה הזאת (ל''ת)

    השפוי, 29/03/08 14:06

  • 142.

    תפסת מרובה לא תפסה הבנת את זה ברוך!!!

    נ.כהן, 29/03/08 13:46

    חבל שעזבת את הנישה שכל כך מוכרת לך שם היה לך הרבה צחוקים וצחקוקים ולא ביקשו ממך להמציא את עצמך בכל פעם מחדש. מה יש לך בחדשות הכל אותו דבר בקיצור משעמם וכך זה נראה!!!

    • מצוין

      leo, 29/03/08 14:28

      תמשיך אתא מעביר מסרים מצוין כולם מהלא מפרגנים מקנים

  • 141.

    זה מה שקורה כשעושים תכנית על חווה אלברשטיין הבוגדנית

    אלי קרן, 29/03/08 13:27

    התכנית הפכה לשופר שמאלני קיצוני הזוי ומשעמם ויאיר עדיף שיחזור לספר בדיחות קרש בתכנית אירוח עם אבו אולמרט (טומי)

    • נכון מאוד חווה תחזרי ללונדון מה זה יאיר חבר שלך (ל''ת)

      אסי, 29/03/08 18:10

  • 140.

    היומן עם גאולה אבן הכי טוב. תנסו פעם ללחוץ 11

    דורית, 29/03/08 13:10

    11 בשלט ותראו. היא עיתונאית מדהימה והכתבות כל כך מעניינות וחודרות. היא לא מוותרת לאף אחד. בערוץ 10 זה מופע ליצנות. וחוץ מזה אפשר לזפזפ, לא חייבים להיתקע עם תוכנית אחת. יש כתבות מעניינות בשלושת הערוצים.

    • טוב גאולה,נשתדל לראות אותך....

      גוזי, 29/03/08 13:29

      רק תורידי את האגרה

      • האגרה - אפילו לא 1/10 מעלות הכבלים! (ל''ת)

        היגיון, 30/03/08 00:12

        • ועדיין זה לא משתלם. לא מדהים? (ל''ת)

          אין תמורה, 30/03/08 11:28

    • נסטלבאום כותב טוקבקים (ל''ת)

      ענת, 29/03/08 18:16

    • גאולה והפוני הקצר.

      ספר צמרת, 30/03/08 23:23

      כל מה שנחמד בגאולה אבן זה הפוני המתוק שלה שעוקף בהרבה את הפוני המתוקשר של נינט. נינט גם לא התמידה בפוני שלה ואילו גאולה מתמידה כל פעם לשמור על קו אחיד ומרתק. הפוני שלה מאוד מיוחד. הוא פוני קצר, נעצר בחיתוך מדויק מעל קו העיניים ושומר על רציפותו מלאת הברק ובכך משדר חוצפנות ומיניות עצורה תחת מעטה אינטלקטואלי ישיר. קו החיתוך המדויק מעל העיניים מדגיש את הפן המיני של גאולה אבן אשר מתגרה בצופה בנונשלנטיות, כאילו אין כל יחס או כוונה לגרום לגירוי. הדבר לקוח מתספורת הקארה הצרפתית שגם שם הפוני נחתך מעל קו העין והוא חלק, מבריק וחצוף כפי האישה הצרפתיה, המתגרה בגבר אך מציבה לו אתגר. העקרון הנ''ל עומד בניגוד לפוני אשר גולש על קו העין (פוני ארוך) ומתאים יותר למנטליות במזרח התיכון, הידוע בחום המזג ובאי ההקפדה על קוי חיתוך בסרגל. פוני קצר מאפיין גם את האוכלוסיה ממוצא רוסי-אוקראיני, אבל בבסיסו הוא שונה גם אם דומה- ההתגרות המינית זהה אבל הנגישות זמינה יותר. כמו כן אופי השער אצל נשים ממוצא מזרח-אירופאי מאפשר פוני קצר שהינו סמיך וחצוף לעומת נשים ממוצא ספרדי-מזרחי שהנן בעלות שיער קשה יותר ומיני יותר ולכן פוני ארוך מתאים לו יותר, מה גם שהוא מתאים למזג חם יותר, כי במהותו משדר הפוני הארוך זמינות חברתית ויצירת קשרים מהירה וקולחת.

  • 139.

    שיצבע לסגול. זה יעשה באזז מטורף. (ל''ת)

    טלפלא, 29/03/08 13:00

  • 138.

    למה לראות את לפיד כשיש את שלח ודרוקר

    שרון, 29/03/08 12:51

    המעולים.
    אין עליהם!

    • באמת המהדורה של ערוץ 10 הכי מענינת (ל''ת)

      אסף, 29/03/08 13:39

  • 137.

    גם אני עברתי לדרוקר בגלל לפיד

    העובר ל 10, 29/03/08 12:46

    לפיד לא מתאים לחדשות הוא מתאים לבידור קליל וחנפני

  • 136.

    פשוט צריך לרענן!!!

    זה ממש מיושן, 29/03/08 12:34

    צריך פנים חדשות בפאנל הגברי.
    למה רק בטחוני וצבאי? צריך נושאים חברתיים ופלילים. זה מה שמעניין

  • 135.

    עאלק ''משקי הבית היהודיים''. רובם בכלל לא מדליקים טלויזיה.

    אני, 29/03/08 12:14

    אולי 15% מהישראלים בעלי תעודת זהות כחולה שאינם ערבים, בדווים, דרוזים, שב''חים, עובדים זרים וסודנים וגם נטורי קרתא, חרדים, דתיים לייט ושומרי מסורת

  • 134.

    העם יצביע נגד אולמרט בכל חזית שיזהה אותו-גם כאן (ל''ת)

    תנו כבר בחירות, 29/03/08 12:07

  • 133.

    גיא זוהר מתאים לחלוטין. אך כנראה לא יסכים. (ל''ת)

    המבולבלת, 29/03/08 12:05

  • 132.

    זנ מה שקורה כשמנסים ''למכור'' חדשות במקום לדווח

    אפריים, 29/03/08 12:00

    כאשר 80 אחוז מן המשק הפרטי נמצאים בידיים של 18 משפחות, וכאשר רובם במכריע של כלי התקשורת נמצא בבעלות צולבת של חלק מאותן משפחות; מטרתם העיקרית והראשונה (גם אם אינה מוצהרת) של כלי התקשורת היא כסף. עתונאות טובה, חדשות אמינות ואמת בתקשורת נדחקות מן הסתם, למקומות נמוכים יותר.

    למן הקמתה של הרשות השניה, המרשם הזה ממשיך להצליח ואנחנו משלמים בתודעה לאומית, שעיקרה טמטום, הסחת דעת וחוסר ידיעה אשר מתחילים בהפנמה מוגברת של ערכים מפוקפקים מתוכניות ריאליטי ומסתיימים בבחירת מטומטמים אמיתיים ו/או חסרי מצפון לכנסת ולראשות המפלגות.

    לפחות במקרה של אולפן ששי, השיטה נסדקת; במדינת ישראל, יש כנראה, משהו במושג ''חדשות'', שגם לקלגסי ערוץ 2 קשה לקעקע וכך מוצא עצמו הפרה החולבת התורנית - יאיר לפיד - בבעיה כאשר הוא צריך לדווח וכל מה שהוא יודע לעשות זה למכור.

    • ממש, גריז נמוך? הוא עדיין חושב שאנו אידיוטים

      גריזית, 29/03/08 12:12

      האיש משעמם, יחצ''ני, רדוד ורחוק מלהיות איש חדשות. בחירה בו היתה תמוהה ועלובה ומשמח לראות שהקהל לא מוכן שימכרו לו כל קשקוש כאילו שהוא שיא האינטלגנציה. מגיע לכם 2 - התחילו להתייחס אלינו ברצינות

  • 131.

    זה עניין לחודש-חודשיים. לא יותר. הוא יוצר אנטי, וזה לא ניתן לשינוי (ל''ת)

    עדן, 29/03/08 11:55

  • 130.

    נכון!!!

    ירושלמית, 29/03/08 11:50

    נהגתי לצפות באופן קבוע באולפן שישי.
    מאז שיאיר לפיד קיבל את התפקיד אני לא צופה, פרט לתקציר החדשות.
    לדעתי, הוא אינו מתאים לתפקיד.

  • 129.

    יאיר נראה כמי שאחזו פיק ברכיים מעצם הישיבה עם אנשי הפאנל. (ל''ת)

    אורן, 29/03/08 11:48

    • נכון. בתכנית הראשונה לא היה פאנל, אלא הוא שוחח עימם באחד על אחד. (ל''ת)

      ורדה, 29/03/08 12:01

  • 128.

    פשוט נמאס באופן טוטאלי ממשפחת לפיד שמזה שנים משתלטת על התקשורת. (ל''ת)

    נמאס ובגדול!!, 29/03/08 11:48

    • צודקת מאוד הון ושילטון יאיר לא מתאים (ל''ת)

      ורדה, 29/03/08 18:04

  • 127.

    הסיבות לנפילת אולפן שישי הן:

    יהורם, 29/03/08 11:33

    פרסומות ארוכות מדי
    ערוץ עשר פשוט מצויין ביום שישי
    אין קשר ליאיר לפיד. הוא לא ברמה של דרוקר ושלח וגם לא יהיה אף פעם. הפסקות הפרסומות ארוכות מדי ומייאשות

  • 126.

    מה לעשות, האיש לא מתאים לסוג כזה של

    אפרים, 29/03/08 11:27

    תכנית. בגללו נאלתי לעבור לערוץ 10 ששני הליצנים שם עולים עליו אם כי גם הם לא משהו. אז אם הוא לא אתרוג (כמו אולמרט למשל)
    אפשר להעיף אותו ולהציל את התוכנית.

  • 125.

    יאיר לפיד יחסן פלצן קשקשן ובלשטן

    שולית הקוסם, 29/03/08 11:26

    תביאו מי שהוא אחר במקומו אזזזז
    לא תרדו ברייטינג, הוא בטח המלצה
    או של יעקב פרי, או של טדי הפקות

    • או של אהוד חבר של טומי (ל''ת)

      צילה, 30/03/08 15:35

  • 124.

    יאיר לפיד איש לא אמין בעיני! (ל''ת)

    אורנה, 29/03/08 10:55

  • 123.

    הביאו לנו מראיין יפיוף לתכנית המרכזית

    שמאלני רעדיקאלי, 29/03/08 10:45

    הוא יושב שם ומראיין: ''מה אתה חושב על זה?'' ו- ''מה לדעתך הם יעשו?'' ''האם נראה לך שהחמאס מעונין בהפסקת אש?'' ''ולך זה
    נראה?'' ''ואולי לך שם בפינה השניה זה נראה''
    הם איפרו את היפיוף הזה מכל הצדדים, חשבו שזה ישפיע עלינו (חחח).
    הנשים כל כך אוהבות אותו...שיתנו לו להגיש תכנית על ביגוד תחתון וחזיות (חחח). במחשבה שניה אולי זה היה שווה צפייה.

  • 122.

    כל כך טוב לדעת שאני לא לבד...

    וישנו, 29/03/08 10:32

    שנים אני מתהלך בתחושה שרק אני לא מתחבר ליאיר לפיד. לשמחתי, מסתבר שלא.
    הוא עושה רושם של בחור מקסים, אך לצערי לעולם לא הרשים אותי ביכולותיו האינטלקטואליות (בלשון המעטה), בהיותו 'טאלנט' (אלוהים אדירים, כמה שהמילה הזו, בימים אלה, הפכה למאוסה), ובגישה הזחוחה והמתחנפת שלו.
    שלא לדבר על כך שהוא איבד את זכותו להתעטף במחצלות עיתונאי מרגע שבו השתתף בפרסומת הראשונה.
    ולא, לצערי הרב, גם אהרון ברנע לא מספק את הסחורה והרמה הנדרשת. ככלל, זו בעיה יסודית של ערוץ 2. כמו שאחד ציין פה, אנחנו לא מחפשים חדשות בטעם בידור.
    לעומת זו, כל כך כיף שיש לנו את שלח ודרוקר. מבריקים פשוט מבריקים. למרות שלעיתים (רחוקות) אני לא מסכים לדעתם, הם פשוט הופכים את ערב שישי לתענוג צרוף.
    ולבסוף, תחינה קטנה. ערוץ 10, החזירו בבקשה את רפי רשף לערוץ המתאים לו! תודה.

  • 121.

    יאללה, נקסט! תחזירו את העורך ותביאו את נינט שתגיש! (ל''ת)

    רונן, 29/03/08 10:22

  • 120.

    צריך להראות גם את החיובי במדינה, חשוב האיזון (ל''ת)

    רינה, 29/03/08 10:18

    • תסביר לי משהו אחד.

      רונן, 29/03/08 13:07

      מה הקשר בין ''אדם טוב אחד'' לבין פנסיונרית שכדי להפיג את השעמום הולכת פעם פעמיים בשבוע לשחק עם ילדים בגן ילדים. לא שיש לי בעיה איתה, אבל זה לא שיש פה איזו תרומה לחברה. אפילו לא היה מדובר באיזה גן לילדים מוגבלים, או משהו כזה. סתם פנסיונרית שהולכת לשחק עם ילדים שלא חסר להם כלום. זה לא מצדיק כתבה בכלל, ובטח שלא על ''אדם טוב אחד''.

  • 119.

    יאיר לפיד גבר מבריק פשוט הכל קנאה (ל''ת)

    ת, 29/03/08 10:17

  • 118.

    די! רוצים לראות פנים חדשות לתוכנית החדשות.

    אתי, 29/03/08 10:14

    וגם בפנל לזרוק את אברמוביץ מצליח ורוני ואודי חמודי הם כל כך טיפשים חושבים שהם עובדים עלנו.
    עברתי לראות ערוץ 1 גאולה בנתיים מעבירה את החדשות באמינות טוב ומעניין.
    אם תתחיל לפזול לתחום הפוליטי הלך עליה.

  • 117.

    זוהי דוגמא לאנשים שרוצים לבלוע את כל העולם

    -------------, 29/03/08 10:04

    לפיד רוצה גם לערוך את התכנית וגם להגיש וגם לכתוב בעיתון וגם לכתוב ספר וגם לכתוב תסריטים ועוד ועוד.לבלוע את העולם(גם מבחינה כלכלית).לאנשים האלה אין גבולות והעבודה שלהם בעצם מושתתת על ניצול,כן ניצול,ואני חוזר ואומר,ניצול של אחרים.שאחרים יישבו בחדרי העריכה מבלי לקבל הוראות ברורות ,ושאותם עבדים ינסו להשיג את הפרימדונה ולעולם לא יצליחו.וזה תוקע את עבודתם ואת מקצועיותם.זה לא פלא שהם רוצים לברוח משם.הצרה היא שלפיד אינו היחיד.השתרשה לה מין נורמה בזויה שככל שאתה עסוק ובלתי זמין,אתה שווה יותר.אני בז לאנשים האלה ורוצה להזכיר להם שהעולם עגול והם יפלו למטה יותר מהר ממה שהם מתארים לעצמם.מי שלא רוצה שזה יקרה לו,שיקדיש את עצמו לעבודה ויתרכז בה במקום להתפרש על יותר מדי פרוייקטים על חשבונם של אחרים.
    יש גבול למה שאנשים מוכנים לסבול.
    יש גבול לכל דבר והחכמה היא לדעת היכן הוא עובר.

    • כ''כ מדוייק. כאחת שקיבלה תפקיד ניהולי בשנה האחרונה אני רואה עד כמה מ

      נונה, 29/03/08 16:25

      מנהלים לשעבר היו בטלנים ועושי פוזה. כאלה שלא ניתן להשיג אותם ושהם תמיד נורא נורא עסוקים. אני עושה השנה פי שלוש מהם אם לא יותר ותמיד זמינה ותמיד בישיבות ותמיד מספיקה ועומדת בלוחות זמנים. אז מה לעזזאל הם עשו לפני- הרבה רוח כנראה בלי כיסוי. ממש מרגיז ומאכזב.

    • צודק כמה כסף ומה הם מוכנים לעשות למענו ליהיא מתכונים שאספה בספר

      תמיר, 03/04/08 23:52

      בושה וכלימה שבו קצת בבית לגדל את הילדים שזלכם או לכו לבקר את טומי

  • 116.

    שלח ודרוקר בהרבה יותר כריזמטיים,

    לימור, 29/03/08 10:03

    והכתבות שלהם בהרבה יותר מענינות. לכן זאת הסיבה.

  • 115.

    תנו פינה לעדי אשכנזי ויחזור הריטינג! (ל''ת)

    סמי בלי סוסו, 29/03/08 09:51

  • 114.

    אין כמו אהרלה ברנע

    ש, 29/03/08 09:47

    נהניתי ואפילו חיכיתי כל יום שישי לאולפן שישי, עכשיו יאיר לפיד הורס הכל, הוא חושב שהוא מגיש איזו תוכנית בידור, עדיף לראות את רביב דרוקר או גאולה אבן, הרבה יותר נעים
    בכלל מאז שהוא מגיש את אולפן שישי נדמה כאילו הוא נעשה פלצן יותר,דווקא אהבתי את תוכניות הבידור שלו.

    • אהרלה ברנע הוא אנטיפאט !

      דובי, 29/03/08 11:51

      ההגשה שלו יבשה, מורגשת הנטיה השמאלנית שלו ועכשיו רואים כמה הוא רדוד בשידוריו מארה''ב.

      • אתה אניפאט - עובדה היה רייטינג בתקופתו (ל''ת)

        תמיר, 29/03/08 12:05

        • אין קשר בין רייטינג לבין איכות שידור

          אליטיסט, 29/03/08 14:15

          גם הרייטינג של ''כוכב נולד'' ו- ''מונית הכסף'' מאוד גבוה

        • רייטיג שמיטינג הוא רק הביע את הדעות האישיות שלו שמאל והלאה (ל''ת)

          נ.כהן, 29/03/08 15:31

  • 113.

    הסיבה לחוסר שהמהדורה פחות נשכנית היא לא האופי הנפלא ליאיר לפיד אלא

    ניר, 29/03/08 09:43

    שאבא שלו חבר קרוב של אולמרט. וזה מה שקורה כמחברים הון-שילטון עם תקשורת.

    אבל באופן אישי אני לא ראיתי אף מהדורה מאז הוא מגיש אותה בגלל הדברים לעיל ומשום שלא רוצה להחשף לעיתונות שמוגשת ע''י בדרן.

    • צודק.

      יעל, 29/03/08 10:25

      אני מעדיפה את החדשות שלי בידי מקצוענים. ערוץ עשר טוב דיו עבורי.

  • 112.

    צופה ב1 ו10 (ל''ת)

    שי, 29/03/08 09:42

  • 111.

    אם חדשות=דיווחים שליליים=רייטיינג, תשאירו את לפיד.=איזון

    אר, 29/03/08 09:26

    מה רוצים ??
    שוטפים לכולם את המח עם דיווחים שליליים, ביקורתיים, רעים, תרבות של אסונות, כולם מכורים.

    עכשיו מגיע יאיר לפיד עם גישה קצת יותר מאוזנת - וכולם יגמלו לאט לאט.

  • 110.

    טמבלים ערוץ 2 - היה להם סוס מנצח והם ויתרו עליו !

    אסף, 29/03/08 09:21

    מודה - אני לא סובל את לפיד הגמד עם כל השחצנות, הבטחון העצמי המזיוף והתנועות הבלתי רצוניות שלו עם הראש, הכתף, המרפק וכו'. אני צופה כבר שנתיים בהדיקות בחדשות ערוץ 10 ורק בימי שישי בערוץ 2 שהיתה מהדורה מעולה עם ברנע והפאנל. מאז שהגיע השחצן הנ''ל אני העברתי גם את יום שישי לערוץ 10. ערוץ 2 אתם טמבלים - היה לכם סוס מנצח ואתם ויתרתם עליו !!! אני לא נותן ללפיד אפילו עוד חודש אחד בתפקיד שממש לא מתאים לו.

  • 109.

    המהדורה היתה מעניינת עם יאיר (ל''ת)

    צופה, 29/03/08 04:15

    • הכתבות כן מעניינות!!!

      הצופה, 29/03/08 14:56

      כל מי שראה את מהדורת שישי שבוע שעבר, ודאי שם לב לצבע החדש שחדר פנימה למה שהייתה קודם מהדורה אפורה. שוב פעם קסאמים?? עוד פעם אולמרט הסתבך?? אולי די עם זה. אולי הצופים מעוניינים בדברים אחרים ואמיתיים שקורים בארץ הזאת. כתבות בנוסח אדם אחד טוב, הן כתבות מחממות לב ומרתקות על אנשים שקצת שונים מהישראלי הממוצע והאטום. סוף סוף אנשים טובים שחיים פה ומשנים את האווירה לכולנו, נחשפים במלוא אנושיותם. כנ''ל הכתבה על מכבי יפו, שחשפה אנשים של פעם (לא הייטקיסטים מנוכרים אלא בולגרים!). הכתבה על הלווינים החגים למעלה הייתה מדהימה ביותר וגם הכתבה על ההתרמה למען צה''ל, שחשפה את אחת הסיבות לכך שצה''ל צבא חזק גם בעיני יהודי אמריקה, שמהם אנו אוהבים להתעלם. בקיצור-- כתבות מעניינות, לא קלילות בכלל אבל מכניסות צבע מהחדגוניות בה הורגלנו ומהדרמות שהתקשורת יוצרת. לצערנו הדרמה מוכרת מה גם שהישראלי הממוצע לא הפך לצרכן תקשורת מתוחכם יותר. יאיר לפיד בסדר, יותר טוב מאהרון ברנע הקפוא.

  • 108.

    בדיוק ההפך! גריז סובלת מרייטינג נמוך של החדשות..

    רותי, 29/03/08 02:49

    אם החדשות היו חזקות, אז הפרסומות של גריז במהלכן היו יותר מחלחלות..

  • 107.

    הלפיד הוא עירום

    במבי קוך, 29/03/08 02:38

    יאיר לפיד היה ונותר אפס, מתחנחן, רדוד וחנפן לקהל ובעיקר למרואייניו.
    אלא שכעת יצא המרצע מהשק, וכמו אנשי תקשורת אחרים מסוגו (דן שילון), הוא מתגלה במעורמיו, בשיטחיותו ובהיעדר הכישורים שהוא מייצג. אפשר לרמות חלק מאנשים חלק מהזמן אבל לא את כל האנשים - כלהזמן.
    הדיע שעתו של לפיד להסתלק מעל הבמה...!

  • 106.

    עברתי לגאולה אבן בערוץ 1, היא רצינית.

    STONE, 29/03/08 01:43

     

    • אין כמו גאולה!!!!!! (ל''ת)

      מעריץ, 30/03/08 00:14

  • 105.

    אהרלה ברנע היה הכי טוב. נקודה.

    STONE, 29/03/08 01:36

     

  • 104.

    זו לא מהדורת חדשות

    ליבי, 29/03/08 01:35

    אנשים שרואים את מהדורת החדשות ביום שישי מצפים לחדשות.
    לא לערב טוב עם גיא פינס
    אי אפשר שמהדורת חדשות תתעסק עם דוגמנית זו או אחרת או נינט או כל לוזר אחר שכל עיסוקו הוא להיות סלברטי.

    די נמאס שבמהדורות חדשות יש רכילות.

    אנשים לא מטומטמים כמו שאתם חושבים. אנשים רוצים רצינות ביום שישי אז תספקו את הסחורה ונחזור אליכם. לא משנה מי מגיש.
    זה שיאיר חובש חליפה לא אומר שמעכשיו זו מהדורת חדשות רצינית .

  • 103.

    כשלון ידוע מראש...פשוט לא מתאים - חד וחלק!!!!! (ל''ת)

    אלון, 29/03/08 00:13

  • 102.

    אם במקום יאיר לפיד יישב שם מייקל לואיס- אף אחד לא יחוש בהבדל (ל''ת)

    תגובבית, 28/03/08 23:49

    • חחחחח (ל''ת)

      חחחח, 29/03/08 09:10

    • אמרה החכמה באדם וניערה את האייקיו הבודד שבמוחה המתוסכל והקודח. (ל''ת)

      ארז, 29/03/08 16:21

  • 101.

    יאיר לפיד - תקרא דחוף... וכולכם גם

    ליאת, 28/03/08 23:30

    שימותו הקנאים. זה שאנשים רוצים להתחכך בו בשביל להגיד שהם דיברו או נפגשו עם יאיר זה פאטתי בעיני. שהכתבים יעשו את העבודה בינתיים הוא הביא במהדורה כתבות מדהימות וידוע לי ממקור מאד בכיר בערוץ שברור שהתוכנית לפניו היא נוראית והתוכנית אחריו זוועה. זה לא הימים שארהל'ה היה מפנה את התוכנית לארץ נהדרת והרייטינג היה מושפע מארץ נהדרת. אלה ימים שלפני האולפן ואחריו אין מה לראות... זה מה שזה אומר. יאיר - אל תתרגש. אתה בן אדם ציוני עם נשמה ומי שאומר אחרת - פשוט אדם קטן. עלה והצלח.

    • זהו שאין מה לקנא באדם שהוא כלי ריק

      שמח ומאושר, 28/03/08 23:48

      ושהיומרנות שלו עומדת ביחס הפוך לכישורים האינטלקטואליים האמיתיים שלו

      • ''כישורים אינטלקטואלי'' ???????

        לא הזמת????, 29/03/08 11:04

        ליאיר לפיד???????

        • למדתי יותר מידי מדעים מדוייקים באוניברסיטה

          שמח ומאושר, 29/03/08 16:46

          במשוואות בפיזיקה גם לאפס יש ערך פיזיקלי , ולכן כישורים אינטלקטואליים הם כישורים גם כשהם אפס :-)

    • כל מי שמביע דעה שלילית הוא אדם קטן?

      שחר, 28/03/08 23:56

      מעניין למה לאהר'לה ברנע למשל לא היתה לציבור בעיה לפרגן? למה חיים יבין וגאולה אבן לא מוציאים כאלו קיתונות של רעל מטוקבקיסטים? כנראה שאם יאיר מעצבן כל כך הרבה אנשים, ובכללם אני, יש לזה סיבה.

    • מה זה קשור לציוני עם נשמה? גם אני ציוני עם נשמה -

      עמית, 29/03/08 01:36

      אז אני יכול להנחות את מהדורת יום שישי?הציבור פשוט אינטיליגנטי יותר ממה שחושבים ולא מוכן לקבל חדשות בטעם בידור. הציבור רוצה חדשות בטעם חדשות, רציניות, אובייקטיביות, ואת הפובליציסטיקה יש לשמור למקום אחר. הוא רוצה להיות כתב? בבקשה, זה משהו אחר.

  • 100.

    אתם רואים את ג'יי לנו מגיש חדשות ?

    תמרה, 28/03/08 22:35

    קצת צניעות.
    אדם אחד חובש יותר מידי כובעים ותדמיות.
    דוגמן משדר מול האותנטיות של רביב דרוקר או הרצינות של גאולה אבן.
    ליהוק מוזר ביותר.

    • לפיד = ג'יי לנו? זו עילה לתביעת דיבה מצד לנו! (ל''ת)

      קרלה ברוני, 29/03/08 14:21

  • 99.

    עודד בן עמי טוב..

    בן, 28/03/08 22:17

    עודד בן עמי הוא חלופה טובה הבעיה שהוא היחיד שמגיש את ''שש'' בצורה הכי טובה.

    • הבעיה שאת הכל הוא עושה בצורה הכי טובה (ל''ת)

      Z, 31/03/08 12:12

  • 98.

    תחזירו את ארלה ברנע דחוף! (ל''ת)

    ששון, 28/03/08 22:09

  • 97.

    מה כולם שחים, מה זה משנה כולם שמאלנים משוחדים בתקשורת.

    אבי, 28/03/08 22:02

    יש להקים ערוץ חדש שישקף את הלכי הרוב של הרוב המוחלט בעם הזה.
    זה שמאס בתקשורת הצהובה שאוהבת להתעסק בחשבון הכביסה של שרה רק בי בעלה מאיים על הפודלים שהם רוצים לראות כראשי המדינה הזו.

    שמאלנים הביתה.
    תקימו לכם עיתונות משלכם שתתמקד באיזור צפון תל אביב ותעזבו את המדינה הזו בשקט.

  • 96.

    צ'טערת. אבל יאיר היה צרוד הערב. והפאנל נשאר לתמוך בלפיד... (ל''ת)

    עדנה, 28/03/08 21:47

  • 95.

    מאז שהדביל הזה מגיש אני לא פותח את הערוץ השני (ל''ת)

    חץ, 28/03/08 20:53

  • 94.

    הוא לא מתאים להנחיית תוכנית בסגנון הזה לטעמי (ל''ת)

    גל, 28/03/08 20:35

  • 93.

    לפיד ? בלי אש!!!

    דן בן אמיץ, 28/03/08 20:29

    אולפן שישי של לפיד הפכה לתכנית מאד אנמית. חבל. לאחרונה יותר קל לי לעבור לערוץ אחר בלי חשש שאני מפספס דבר מה! יאיר לפיד פשוט לא עובר !
    לפיד בלי אש! חוסר אנרגיה מוחלט לפעמים נותן הרגשה שהוא יושב שם בגלל שהוא כבול! אין ברק בעיניים ובמבט שלו אנרגיה אפס. כצופה מארה''ב הצמא לתכנית אקטואליה מענינת עם חדשות הוא רב מאד, ולפיד פשוט לא עושה זאת

    • נכון מאד : אין ללפיד את ה''אש''

      מישהי מכאן, 29/03/08 11:09

      שמדליקה מהדורות....
      ואף פעם לא היתה לו ...בשום תחום שהוא נגע בו

  • 92.

    אני זוכר ימים טובים יותר

    עופריקו, 28/03/08 19:45

    כשאהרלה ברנע, שאין מתאים ממנו, הפך את התכנית לחובה.
    כל המשפחה שלנו סיימה את ארוחת השבת בדיוק בשניה שהחלה התכנית.
    יאיר לפיד הצליח בתוך שבועות בודדים להפוך את התכנית לסתם עוד מהדורת חדשות.
    הכי מרגיז זה שכולם ידעו את זה, חוץ מכמה סתומים בערוץ שתיים, שהשד יודע למה דווקא הם יושבים בכסא מקבלי ההחלטות.

  • 91.

    די ליחצן את צה''ל לפיד

    צופה מאוכזב, 28/03/08 19:07

    יש כ''כ הרבה שחיתות בצה''ל - תתעסק במשכורות של אנשי הקבע ולא בכתבות יח''צון שמספרות כמה צה''ל נפלא.
    ארגון שמגן על החזקים וזורק את החלשים.
    אחרת איבדת את האמון שלך בציבור.
    תראה מה הציבור היום חושב על הכתבות של רוני דניאל ותבין

    • ישלך צה''ל אחר טיפש? אתה כמו הפרצוף של התקשורת בארץ (ל''ת)

      RT, 28/03/08 19:48

  • 90.

    אני רק שאלה...מי זה יאיר לפיד קיבינימט??? (ל''ת)

    תמהה אלמוני, 28/03/08 18:58

    • העיקר שלטומי וליאיר ולליהיא תמיד מסדרים עבודות חברים של אולמרט (ל''ת)

      מיואשים ומובטלי, 03/04/08 23:55

  • 89.

    צודקים! למרות העניבה הוא לא שווה!!! (ל''ת)

    ליהיא, 28/03/08 18:54

  • 88.

    לפיד פשוט גרוע להחליפו לאלתר (ל''ת)

    ברני, 28/03/08 18:45

  • 87.

    יאיר לפיד לא מתאים (ל''ת)

    sbhtk, 28/03/08 18:39

  • 86.

    מי שהולך לישון עם לפידים, יקום בבוקר עם פישפשים

    שולה גלעדי, 28/03/08 18:37

    (ולא שלפיד אינו פישפש פלצני בעצמו)

    • שולה, את ממש צודקת! (ל''ת)

      יוסלה למפל, 30/03/08 00:35

  • 85.

    ויוחנן צנגן חושב שהוא מבריק...

    חנוך דאון, 28/03/08 18:32

    כנראה שממש לא.

  • 84.

    פשוט צריך תחקירים

    צופה, 28/03/08 18:16

    בעיקר כתבות פלילים שחסרות...

    • תחקירים על מה..? המצב במדינה מצוין. (ל''ת)

      בטטת כורסא, 28/03/08 18:26

      • גם אני חושב שצריך תחקיר (ל''ת)

        רוצה תחקירים, 28/03/08 21:11

  • 83.

    ב 2 חשבו שלפיד יביא שינוי. מתברר שהבן למד מאביו איך הורסים את שינוי (ל''ת)

    אולפן שישי יוק, 28/03/08 18:13

    • תגובה לעניין (ל''ת)

      מיטל, 28/03/08 18:47

  • 82.

    פחות פרסומות, יותר רייטינג.

    cinege, 28/03/08 18:11

    תפחיתו את הפירxומות ואז אולי מחזור אליכם. אתם ערוץ בירידה עם כל תכניות הזבל שאתם משדרים דוגמת גריז ,נולד.... וכו'.
    גם לראות זבל וגם לסבול את הפרסומות האינסופית ובמיוחד את פרצופה המאוס של ג' יפית ,זה יותר מדי.

  • 81.

    לפיד מזדקן. חושב זקן, מתנהג זקן ומתבדח כמו זקנה. נמאסת!!! (ל''ת)

    עידית, 28/03/08 18:05

    • הגדרה בול !!!! (ל''ת)

      יפית, 29/03/08 11:11

  • 80.

    ערוץ 2

    אלי, 28/03/08 18:04

    כתור צופה קבוע באולפן שישי לפידי ממש לא מתאים להנחות את היומן טוב שיש אלטרנטיבה

  • 79.

    גריז מפריעה לרייטינג של אולפן שישי? חחח..איזה טיעון מגוחך. מה קרה? (ל''ת)

    השלטים התקלקלו?, 28/03/08 18:02

  • 78.

    יאיר לפיד הפך את ''אולפן ששי'' לרדיו מצולם (ל''ת)

    ככה לא מגישים, 28/03/08 17:55

  • 77.

    יאיר לא מתאים לחדשות! רק אהר'לה רק שעכשיו הוא בחו''ל

    נ, 28/03/08 17:54

    לצערנו - איזה טעות!

    יאיר מתאים לתוכנית מגזינית ל-א לחדשות! ובטח ובטח לא כמגיש ראשי!
    זה לא נראה כמו חדשות אלא כמגזין קליל.
    יאיר לא מתאים!

  • 76.

    אחי. אסוף הפקלאות ורד מטיסת הניסוי. חבל על אנשי החדשות. (ל''ת)

    מייברג, 28/03/08 17:49

  • 75.

    טיעון מגוחך ואבסורדי, שגריז תשפיע על תכנית חדשות שמשודרת כשעה ורבע

    עדנה. דיים עדנה, 28/03/08 17:47

    לפניה.

  • 74.

    וכתף שמאל שלו?

    שכל הזמן זזה, 28/03/08 17:45

    נמאס כבר לצפות במהדורת חדשות בערב שבת עם המגיש שמשוכנע שזו תכנית אירוח, עם אותן עוויתו נטולת חן אך מלאות פוזה. כל הזמן כתף שמאל שלו זזה כאילו הוא לחוץ. שילמד משלח ודרוקר איך משדרים נינוחות. או שפשוט יעוף לנו כבר מהמסך.

    • כמו במערכון על חידון התנ''ך העולמי. עם המתמודד שמוכן לשלוח סנוקרת בכ

      אריק איינשטיין, 28/03/08 17:59

      בכל רגע...

  • 73.

    ומיברג אמר שיש ללפיד כוונה להיות רוה''מ. שיתחיל קודם בועד הבית... (ל''ת)

    לנה, 28/03/08 17:42

    • אני--גם לוועד הבית לא הייתי בוחר בו... (ל''ת)

      גדעון, 28/03/08 18:39

      • לועד הבית ניקח את ליהיא הצלמת כן כן (ל''ת)

        לנה, 30/03/08 15:37

  • 72.

    דרוש עיתונאי רציני ומקצועי

    יוליה, 28/03/08 17:41

    התוכניות שאהבתי הולכות ונעלמות.פעם היה נעים בערב שבת להתיישב מול הטלוויזייה ולשכוח לכמה דקות את כל הזבל שכבש את המסך.אז בא יאיר לפיד הרס את כל הקסם שב''אולפן שישי'' ,ההרגשה שלי שבן אדם יחיד שאוהב את יאיר זה יאיר עצמו ועוד אבא שלו וביחד הם שני אנשים בודדים שלאולם לא הייתי רוצה לראות ולשמוע אותם. אולי הם יודעים לעשות כסף אבל לא טלוויזייה. ולא הם אשמים אלא מי שהביא אותם על המסך.הרי זה הייה ידוע מראש שהוא -----לגמרי----לא מתאים!!!

  • 71.

    לא נורא. ''שישי'' בערוץ 10 היא חלופה טובה (ל''ת)

    יהודה, 28/03/08 17:40

  • 70.

    צריך שינוי

    רון, 28/03/08 17:26

    אולי עוד פעם את התוכנית שהיתה ליאיר לפיד במקום חדשות.
    יאיא לפיד לא נתפס אם חדשות.

    • אולי יאיר ילך לרוקדים עם כוכבים יחד עם שרוף עינת (ל''ת)

      סבטלנה, 30/03/08 15:38

  • 69.

    שלח ודרוקר יוכלו בלי מלח את ערוץ 2 (ל''ת)

    גל, 28/03/08 17:25

    • יאכלו התכוונת בטח... (ל''ת)

      א.קור, 29/03/08 10:46

  • 68.

    ככה זה כשרוצים לחנך אותנו שהכל בסדר!

    אוביו''ס, 28/03/08 17:25

    יאיר לפיד שבע!!!

    הזמן של הבחור במעיל עור שנושך אנשים בערוץ 1 עבר מזמן.

    מליונים של שקלים ילמדו אותך איך ללבוש חליפה לחייך ולהגיד ש-''הכל טוב תפסיקו להתלונן''...!!!

    אבל הם לא משכיחים ממך את היכולת לרקוד על שולחנות לצלילי קולות שרוף.

  • 67.

    לפיד כבוי !!!!!!!!!!!!!!!!!!

    בני, 28/03/08 17:22

    בעצם בלפיד הזה מעולם לא בערה אש.

    • צודק. זה ג-ד-ו-ל עליו. בכמה מס' (ל''ת)

      אסף, 28/03/08 17:43

  • 66.

    רגע אחד אתה למעלה למעלה ורגע אחר

    אני,אנוכי ועצמי, 28/03/08 17:20

    אתה למטה למטה.צריך לדעת לבחור את הבחירות הנכונות בחיים.
    ללפיד הציעו להגיש את החדשות והוא בחר ללכת על זה.מעניין מה ילד יום בהמשך.או שהיתרגלו אליו ואפילו יתחילו להנות מההגשה שלו.או שההיתדרדרות תחמיר,ויגידו לו שלום שלום,או שהוא יחליט להגיד שלום שלום.---המשך יבוא

  • 65.

    תודה ליאיר לפיד בזכותו חזרתי

    בני, 28/03/08 17:18

    לערוץ הראשון.
    המהדורה שם מוגשת בצורה האמינה והטובה ביותר.
    יאיר יש בך משהו מדושן שחצני ובלתי אמין.
    אתה גם מזדקן בצורה שאינה מעוררת כבוד.
    די כבר נימאסת!!!!!!!!!!!

    • גם טני צופה בערוץ הראשון ואומר זאת בגאווה רבה! (ל''ת)

      צופה, 29/03/08 10:09

  • 64.

    לאנשים נמאס משטיפות המוח השמאלניות (ל''ת)

    הימין זה השפיות, 28/03/08 17:16

    • משפחת יאיר כולל ליהיא בכל פינה נמאסתם (ל''ת)

      ליאורה, 30/03/08 15:40

  • 63.

    שלום,קוראים לי יאיר,ויש לי עניבה.

    ליאור לפיד, 28/03/08 17:14

    ולכם מה יש? המון מרמור ותסכול בחיים,שמביא אותכם להוציא את הרוע שלכם על מישהו שלעולם לא עשה לכם רע,אתם יהודים רעים.

    • אתה הבן שלו? מסכן.

      שי, 31/03/08 12:06

      תגיד לאבא שאם הוא לא קורא טוקבקים כי יש לו חיים, אז שלא ישלח גם את הבן שלו לקרוא אותם.
      אה, ותגיד לו גם שיתפטר. זה בסדר חמוד, אתה לא תמות ברעב.

  • 62.

    בכל הכבוד, יאיר לפיד מעולה!!! (ל''ת)

    עדי, 28/03/08 17:09

  • 61.

    זמנך עבר

    יאיר היהיר תעיר, 28/03/08 17:03

    יהיר הלפיד הולך בדרכם של דודו טופז,דן שילון ,יצפאן המעאפן דהיינו לפח הזבל של הלשעבר זמנם ובטל קורבנם.

  • 60.

    מי שחשב/חושב שליצן יכול להגיש חדשות--שיישלם !! (ל''ת)

    גדעון, 28/03/08 17:01

    • צודק. אתה פשוט צודק. (ל''ת)

      ריקי, 28/03/08 17:51

  • 59.

    צודקים על מה הם חשבו???מגיש עלוב (ל''ת)

    יוסי, 28/03/08 16:56

  • 58.

    לו שאלתם את הצופים מראש הייתם חוסכים הרבה כסף! (ל''ת)

    עמי שראל, 28/03/08 16:54

  • 57.

    צודק במאה אחוז

    מאור, 28/03/08 16:49

    אני לא מת על יאיר לפיד אבל הוא צודק במאה אחוז,
    אם היה אחריו ''ארץ הדרת'' הוא היה עם רייטינג הרבה יותר גבוה.

  • 56.

    יאיר לפיד אינו הבעיה האמיתית

    מהות, 28/03/08 16:44

    אלא העובדה שלעשות טלוויזיה היום זה בעיקר עניין של כסף גדול בהרבה ממה שזה אמור היה להיות פרופורציונלית לעשייה. אז זה שאנשי המדיה מצאו לעצמם דרך לשכנע אותנו לצרוך מוצר מפוקפק ולהתמכר לו, יכול להחשב להישג לא מבוטל מבחינתם,אך מה איתנו?! מדוע אנחנו משחקים איתם את המשחק המתעתע שמדובר פה בשאלת חיים האם לפיד הוא האיש או שמא יש להחליפו מיד ולהציל את הפלנטה...אף אחד פה לא מרגיש שקברניטי רשת ודומיהם מנסים לדייק בסם שיסמם אותנו בצורה הטובה ביותר...?

    • קלעת בול! (ל''ת)

      גלעד, 28/03/08 22:55

  • 55.

    חבר של עינת שרוף לא מתאים למשבצת אולפן שישי

    צביקה, 28/03/08 16:44

    אני בכלל לא אוהב את משפחת לפיד טומי גזען מספר 1; בעולם ויאיר אוהב נשים מתהולל חבר של עינת שרוף

    • שיגיש ב''גנקי'' - זו הרמה שלו (ל''ת)

      אלי לוזון, 30/03/08 00:16

  • 54.

    זרוק את החליפה לעזאזל חזור לחולצות כמו שבתמונה ככה מתאים לך ספורטי (ל''ת)

    V, 28/03/08 16:43

  • 53.

    דוגמן פרסומות לא יכול להיחשב לעיתונאי רציני. זה כל הסיפור. (ל''ת)

    קינן, 28/03/08 16:41

  • 52.

    אני באופן כללי לא אוהב אותו ולכן הפסקתי לצפות בחדשות שישי בערוץ 2

    ליאור, 28/03/08 16:40

    יכול להיות שיש עוד כמוני ?

    • יש עוד המון כמוך (ל''ת)

      גלית, 28/03/08 17:21

    • בוודאי שיש, אני למשל

      דויד, 28/03/08 17:43

      לא מסוגל לסבול את האיש המלוקק הזה

  • 51.

    נזק בלתי הפיך

    טכנאי טלביזיה, 28/03/08 16:36

    אזהרה---יאיר לפיד הוא נופת צופים מהול בסיליקון דביק, שגורם נזק למסך פלזמה,

  • 50.

    הכל נעוץ באיכות הכתבות !!!

    צופה לשעבר של 2, 28/03/08 16:34

    אין הבדל גדול בין הערוצים בחדשות עצמן ובדיון סביבם - הבעיה היא שחלה נסיגה גדולה באיכות ובעניין של הכתבות עצמן. אין להן שום שייכות ליומן שישי והן יכלו להופיע בקטגוריות אחרות לחלוטין.
    הפתרון: לקחת את הנושאים המעניינים באמת, שעומדים במרכז החדשות ולעשות סביבם כתבות מעמיקות, ולא לקחת נושאים איזוטריים ולעשות סביבן כתבות שיכולות להתחרות בגיא פינס ביום טוב.

  • 49.

    סיבות רבות לירידה - הבעיה אינה במגיש (ל''ת)

    א., 28/03/08 16:27

    • למה לא המשכת את קו המחשבה? זה לא מספיק לירות ולברוח (ל''ת)

      ארגנטינאי, 28/03/08 17:48

      • לא היתה סיבה לברוח - לא יריה מהמותן

        א., 29/03/08 13:53

        אילו תקפתי את לפיד ותולה בו אשם - הייתי צריך לנמק ולהסביר ואז הצדק היה איתך.
        מאחר והאשימו את לפיד כגורם
        לירידת הרייטינג - יש מרכיבים רבים שיוצרים אותו וזו הרצאה שלמה
        שאיני מתיימר ללמד את המקצוענים
        בנושא. נכון שאחד הגורמים לצפייה
        הוא גם המגיש אך לא הגורם הבלעדי
        ולכן אין לתלות בו את עניין ירידת הרייטינג ובמיוחד בהגשת חדשות
        שאינה תוכנית אישית .

  • 48.

    די לבכות ולרוץ לתקשורת!!

    לבועז סטמבללר, 28/03/08 16:26

    יאיר לא רצה אותך, וזהו....אז די לבכיינות!

  • 47.

    יאיר ל

    לי, 28/03/08 16:25

    לא- כל נעל מתאימה לכל אירוע.

  • 46.

    לא בנוי להגיש חדשות

    צופית, 28/03/08 16:23

    מהיום שהוא מגיש אולפן שישי אי אפשר לצפות בחדשות

  • 45.

    די עבר זמנו לא רוצים אותו יותר בשום תוכנית

    יהיר לפיד, 28/03/08 16:23

    יהיר לפיד יהיר לפיד יהיר לפיד
    הביתה לך ועזוב את עם ישראל בשקט!

  • 44.

    יאיר לפיד לא מתאים לאולפן שישי. נקודה. (ל''ת)

    חכם, 28/03/08 16:23

  • 43.

    ידעתי שזה מה שיקרה, ידעתי,ידעתי, ידעתי, הכי ביום שישי הערוץ הראשון

    עדינה, השרון,, 28/03/08 16:16

    תנסו ותהנו. מבטיחה לכם.

    • הערוץ הראשון הוא הכי לא רק ביום שישי (ל''ת)

      ערוץ ראשון, 29/03/08 10:11

  • 42.

    אחריות,בתנועה,רמז, העוצמה בשידור

    דוד, 28/03/08 16:14

    בערץ1 גאולה התעלמה מציבור,יחסה ודברייה הביא תלונות קיבלה פינה מתאימה.- אותו עיתונאי וביקורת לתרומת 45מיליון הלך למקום אחר בגלל רשלנות- שניה של כדור סלן וטייס חשוב כמו השידור- ברוסייה השידור עשה את השחור ללבן .הכח יכול להיות גדול כמו אצל פלשטינים אתה תהיה 10 יעשו אותך ל-0 שורה אחרונה שלי נכון צריך בידור מדינה כמו שלנו הכל דורש בדיקה יסודי ואחראי הריטין זה שולי חייבים לזכור איפה אנחנו ! ישראל או אירופה

    • תגיד לי דוד אתה משוגע, או מה?

      לא מבינה, 28/03/08 16:45

      מה אתה רוצה לומר? הרי שום מילה לא מתחברת אחת לשניה, שום משפט לא הגיוני,
      הלו עורכים, נרדמתם במשמרת?

  • 41.

    ששש לא להפריע אנחנו פה כדי לשמור על אולמרט...

    דקל, 28/03/08 16:13

    אברמוביץ,סגל,מצליח והכח החדש יאיר לפיד.
    צפוף מאוד בחצר,נכון חבר'ה ?

    • יאיר לפיד חבר שלי תבואו לגנקי לשיר ולשתות ולעשן סיגרים משובחים אית (ל''ת)

      עינת שרוף, 28/03/08 16:48

    • איזה מהסגלים של ערוץ 2? (ל''ת)

      רוחמהה, 28/03/08 17:16

      • זה ששמו הפרטי כשמו של אולמרט (ל''ת)

        ממש קשה לנחש, 28/03/08 17:24

  • 40.

    לפיד הוא האיש המנותק ביותר מההוויה הישראלית

    אורן, 28/03/08 16:12

    ואצלהם ניתוק זה בגנים.

    • וואלה, כמה נכון (ל''ת)

      אין נגיעה, 29/03/08 11:14

    • חבר על עופר גלזר מהגנקי (ל''ת)

      צופיה, 30/03/08 15:44

  • 39.

    לא הבנתם תספין????

    שושי, 28/03/08 16:09

    אולמרט וטומי לפיד חברים.ערוץ2 זה הבית השני של אולמרט מה שהוא רוצה עושים מסלפים בחדשות לטובתו משקרים למענו תומכים בערבים בשבילו.. אז איך יאיר לפיד לא ישדר את מהדורת השבת של ארלה ברנע שחבל מאוד שעזב... אז זה הספין.. אגב יאיר לפיד אתה ממש לא מתאים לך תדגמן תחתוני גברים אוליי זה באמת יהפוך אותך שוב לנערץ... אמממ אולמרט גם תטלויזיה הרסת לנו...

  • 38.

    חדשות הן חדשות הן חדשות, אולי הרייטינג נמוך בגלל ששלח ודרוקר

    יותר מעניינים?, 28/03/08 16:09

    לא מבינה את התנהלות ערוץ החדשות, הוא כולו מין ג'יי לנו או דויד לטרמן,מגיש תוכנית אירוח, אתם לא רואים אותם מגישים את מהדורת החדשות המרכזית בערוץ שבו הם משדרים.

    מי החליט שהוא מתאים ולמה?

  • 37.

    יאיר ל

    לי, 28/03/08 16:06

    יש להבין את העניין האיש לא מתאים .להחליף את המגיש מהר מאוד.

  • 36.

    גם וגם וגם....

    גמגומי, 28/03/08 16:06

    הוא כל כך מלא מעצמו,המולטי טלאנט,המגיש,הזמר,הבדרן,השחקן,
    העורך ,הבמאי,המחזאי,התסריטאי,
    הסופר,הסלבריטאי,הבעל של,החבר של...
    אני ,שבא אלי פועל ואומר לי שהוא גם טפסן וגם בנאי וגם רצף וגם טייח-אני אומר לו מייד שגם אני לא צריך פועל שכמותו.אתם הבנתם את זה שמה בטלויזיה.חה חה חה...

    • תגובה לגם וגם

      דפנה, 28/03/08 16:12

      אתה ענק!

    • כמה נכון

      אורי, 28/03/08 16:13

      בתקופה של התמחות המרחות זה למות

    • צודק

      יעל, 28/03/08 16:14

      תגיד אתה קבלן שלד אופילוסוף.בכל מקרה אתה צודק.

    • הלפיד כנינט

      ליקוי מאורות, 28/03/08 16:18

      גם נינט חשבה שאין עליה ואין כמותה והפכה לשנואת כולם.המאמי נהייתה יאמי ויהודה לוי יתעורר ויזרוק אותה.

    • חלף זמנם

      נביא הזעם, 28/03/08 16:23

      רפי גינת,ארץ נהדרת,יצפאן,ארז טל,לפיד,צביקה הדר-כולם זמנם עבר
      למרות תעלולי והתערבות ההפקה שפגעו בהשרדות מדובר בעשיה טלוויזיונית שהרגה את ערוץ 2 וחשפה את ערוותו ומערומיו.אם הבעלים של הערוץ לא יפנימו ומהר הם יהפכו לדינוזאור מחליף לערוץ 1

    • ועל זה נאמר:''תפסת מרובה -לא תפסת'' מתאים בול למקרה (ל''ת)

      בוער, 29/03/08 10:13

  • 35.

    הכול התחיל כשיאיר לפיד אמר

    גלעד, 28/03/08 16:01

    על בריטני שהיא דפוקה וירד עליה בידיעה שהיא לוקה בסוג של סכיזופרניה ובעיית קוטביות ובכך ירד על כל קהילת החולים בישראל, זה היה ממש מעצבן, חסר טקט ובעיקר מאוד מעליב.בעיקרון, זה שורש הבעיה - הוא לא קולט שזה לא כתבה בעיתון שם הוא יכול להגיד את דעתו על הכול, כתב טוב יודע גם להיות אוביקטיבי ולא לקחת עמדה, לא איכפת לנו מה אתה חושב לעזאזל!!!! אח''כ הוא המשיך בקו ה''אני יודע טוב יותר'' עם החיוך הזחוח שלו והישיבה המוזרה שלו כאילו הוא חושב שהוא עדיין בתוכנית הקודמת שלו. צריך להעיף אותו לאלתר ולשים מישהו שאשכרה מבין משהו בחדשות....אהרלה ברנע, תחזווווווור!!!!

  • 34.

    פשוט מגעיל לראות אותו בגלל כל מה שהוא מייצג

    נועם, 28/03/08 15:51

    יכול להיות שהוא דווקא מגיש חדשות טוב. אני לא יכול לדעת כי מהיום שהוא עבר להגיש את המהדורה פשוט הפסקתי לצפות בה. הוא מגעיל אותי, עם כל מה שהוא מייצג. לא יכול להסתכל עליו.

  • 33.

    מה יש לצפות מלקקני פינכה של אולמרט

    אבי, 28/03/08 15:49

    אברמוביץ סגל מצליח מזמן הפסיקו להיות פרשנים אלה לקקנים קטנים בישבנו של אולמרט

  • 32.

    עיתונאי שפרסם בנק , לא אמין בעיני הציבור. (ל''ת)

    דן, 28/03/08 15:45

    • עברתי לערוץ 10 ו11 תחזירו את אהרון ברנע (ל''ת)

      דן, 29/03/08 18:08

  • 31.

    מה אמרתי לכם ....אולי יצפאן כבר עבודה יותר טובה ..נו באמת (ל''ת)

    כל אחד במקומו, 28/03/08 15:35

  • 30.

    הבחור לא אוטוריטה. משעשעים התירוצים של סוכנו... (ל''ת)

    אדי, 28/03/08 15:33

  • 29.

    רפי מראיין מעולה. אבל התכנים גמרו את התכנית. נהיה מצ'עמם. (ל''ת)

    דן, 28/03/08 15:27

  • 28.

    בדיוק כך ..עופר שלח והחרטה שלידו.... (ל''ת)

    ממש כך, 28/03/08 15:25

  • 27.

    תירוצים, תירוצים. גריז לא אשמים.

    מאיר מצית, 28/03/08 15:22

    החדשות של יום שישי בערוץ 2 זה רייטינג במתנה: ליותר מחצי מדינה יש את ההרגל הקבוע הזה של חדשות סוף השבוע. בלי קשר לגריז או לכל תוכנית אחרת לפני, מי שרוצה לראות חדשות פשוט יפתח את המקלט בשעה המיועדת. כך אני עושה עם כל תוכנית שאני אוהב. להאשים את גריז... נו באמת.

  • 26.

    לפיד יהיר מדי לאקטואליה בארץ

    ערן, 28/03/08 15:18

    יהיר לפיד אינו מתאים להגשת חדשות, האמת האי שלא אהבתי אותו גם בתוכניות אירוח..הזיוף נוטף ממנו.

  • 25.

    שלח ודרוקר בשישי

    רוני, 28/03/08 15:17

    שמים את ערוץ 2 בכיס הקטן

  • 24.

    לפיד אדם מוכשר אבל בחדשות הללו נראה לחוץ

    מורה, 28/03/08 15:15

    נראה כאילו הגשת החדשות מלחיצה את יאיר לפיד הוא נראה קצת לחוץ וחיוור מגיש צריך להיות יותר נינוח כפי שבתוכניות אירוח שלו לפיד יותר נינוח .. נראה לי שהגשת חדשות קצת חדשה ללפיד ומלחיצה אותו הוא נראה פתאום יותר מבוגר .. בקשר לאדם טוב אחד זה רעיון מעולה הלוואי שתפרסמו את כל הסיפורים יחד כדי שנוכל ללמד עליהם בכתה

  • 23.

    אני כבר מזמן מעדיף את דרוקר את שלח או אפילו את גאולה! (ל''ת)

    רק לא יאיר!, 28/03/08 15:14

  • 22.

    אשריכם ישראל

    דג, 28/03/08 15:13

    ב''ה העם התחיל לשמור שבת פשוט לא צופים
    אשריכם ישראל

  • 21.

    הוא בסדר

    יעקב, 28/03/08 15:10

    מה הם רוצים ממנו הוא מעביר את החדשות בסדר גמור.

  • 20.

    נקעה נפשו של העם מהשמאל הקיצוני של ערוץ 2! (ל''ת)

    זאת האמת!, 28/03/08 15:09

  • 19.

    העם מוחה נגד 'קול אולמרט לציון' המזויף והמתחנחן (ל''ת)

    ישראלי אסלי, 28/03/08 15:05

  • 18.

    יאיר לפיד דוחה. אני לא רואה רק בגללו. (ל''ת)

    ערן, 28/03/08 15:04

  • 17.

    יאיר גדול ומוכשר מהמקטרגים 'החברים' שלו בערוץ 2

    גלית, 28/03/08 15:02

    הוא לא מגרד ביצים - גם לא של הכתבים שלו. ושנאת חינם תיכרה לכם בעצמכם בור.תשתדרגו בבקשה.

  • 16.

    עכשיו זה הקטע שכולם משחיזים בו את סכיניהם?

    כחדלגדכדג, 28/03/08 15:01

    האמת - מגיע לו. הוא זכאי לזה בדין.

    • כבר מס' שבועות שמועלות טענות, כדוגמת 15 ו 16... (ל''ת)

      יאיר, 28/03/08 15:32

  • 15.

    חפשו מגיש אחר , הבחור לא מתאים (ל''ת)

    זה לא זה, 28/03/08 14:57

  • 14.

    העף עייף מרמאים תומכי אולמרט (ל''ת)

    מבין, 28/03/08 14:53

  • 13.

    מי יאמין לעיתונאי של אולמרט?

    יש גבול, 28/03/08 14:52

    לכל תעלול יש גבול

  • 12.

    הפסקתי לראות את מהדורת ערוץ 2 ביום שישי ועברתי לגאולה אבן בערוץ 1 (ל''ת)

    צר לי, 28/03/08 14:52

  • 11.

    לא , זה לא בגלל גריז. וחוץ מזה גריז יצא מהאף מזמן. (ל''ת)

    איש, 28/03/08 14:51

  • 10.

    סלקוהו מהר

    רינה בראון, 28/03/08 14:51

    יהיר לפיד (זו לא שגיאת כתיב) גורם לי לעבור ערוץ כי דמותו הזכוחה מאוסה בעיני .
    לא מבינה למה חשבו בבנק הפועלים כי נרוץ אליהם בגלל הנפוח הזה?

  • 9.

    החבר'ה של ערוץ 10 יותר ביקורתיים ושואלים שאלות לא פופולריות ...

    98, 28/03/08 14:51

    ובגלל זה אני צופה בהם. כי הגיע הזמן שיפסיקו ללקק לפוליטיקאים ולכל מיני אנשים , ויגישו מהדורה עיתונאית ולא מהדורה של פרסומת או ''הכל בסדר''
    עופר שלח ודרוקר מבריקים , וזו מהדורה שמגישה את המציאות הישראלית כפי שהיא, קשה אבל כפי שהיא. ולא איזה הצגה כאילו אנחנו חיים כאן באמצע שוויץ.

    • 10 צריכים לקבל מדליה דווקא בגלל התרגיל המסריח של

      מביט מהצד, 29/03/08 22:39

      דובר צה''ל . וערוץ 2 צריך להתבייש. 10 לא מלקקים לאף אחד. אי אפשר לסמוך על האמינות של ערוץ 2 בשום דבר.

  • 8.

    שילך לשיר בגנקי ...לא יכולים לראות אותו (ל''ת)

    מכור לחדשות, 28/03/08 14:50

  • 7.

    נקודת התורפה היא לפיד עצמו

    אחד, 28/03/08 14:47

    כשצפיתי בתכנית הראשונה, הזדעזעתי לראות כיצד לפיד מתייחס אל צופיו כמו אל חבורת מטומטמים ומוריד את רמת התכנית לגובה דשא.

    זה נראה יותר כמו מוצר של מחלקת שיווק ופרסום מאשר מהדורת חדשות מרכזית.

    נדרתי נדר לא לצפות עוד בתכנית הרדודה הזאת וחזרתי לערוץ 10.
    מה שטוב לתכנית ארוח, התברר כפלופ במימדים קולוסאליים למהדורת חדשות.

    ערוץ 2 יורה לעצמו ברגל כל עוד הוא מתעקש להחזיק בלפיד ובקו האנטי עיתונאי שהוא נוקט.

  • 6.

    הוא תמיד נראה זחוח ומלא בעצמו

    צ'ימי, 28/03/08 14:47

    אני אישית צופה בערוץ 10 ביום שישי עד שמתחיל הדוגמניות אז אני מקלל ועובר לאחד מערוצי הסרטים בלווין .

  • 5.

    העונש של טומי - שהבן שלו מתפרנס מליקוק וחנופה (ל''ת)

    אחד מהברנז'ה, 28/03/08 14:46

    • כמה צודק אתה בא לי להגיד לך תודה על הארת האמת טומי ויאיר וליהיא (ל''ת)

      אחת מהברנג'ה, 31/03/08 00:55

  • 4.

    יאללה דרוקר ושלח!!!!

    גלית, 28/03/08 14:43

    שהלפיד יכבה וכמה שיותר מהר יותר טוב.
    נמאס מאיזה צפונבון שהחליט שעכשיו בא לו להיות עיתונאי...
    תחזור לשאול את השאלון הקצר שלך יא שמאלן מעצבן שכמותך.

    טוב שהעם לא כזה טיפש ויודע לבחור עם השלט!

  • 3.

    מה זה השטויות האלה? יאיר לפיד מגיש חדשות??

    מה זה השטויות א, 28/03/08 14:40

    נאובאמת חבר'ה....בן ציון? בועז? מה עובר עליכם? ידעתם שהוא יורדרד את כל האקטואליה למסטיק מתוק ושגם אם תיפול פצצת אטום הג'ל בשיער לא יזוז לו מילימטר. תקראו את המדור הענק של ''אפעס'' בידיעות ותבינו שזו לא בדיחה זה הוא.
    (חבל רק על אברבוביץ ודניאל וכל החבר'ה...העיתונאים...איך לומר שנותרו בערוץ הבידור 2)

  • 2.

    כאילו עופר שלח והחננה שלידו יותר טובים. (ל''ת)

    מיכל, 28/03/08 14:37

    • הם לא יותר טובים. הם מ צ ו י נ י ם!!! (ל''ת)

      שיר, 28/03/08 18:56

    • תתפלא, כן! הם מצויינים! אלטרנטיבה מעולה לערוץ 2 המשמים. (ל''ת)

      רוני, 29/03/08 02:53

    • הם הרבה יותר גרועים

      דוד, 29/03/08 15:03

      לא מצאתי עוד ערוץ (ולא נראה לי שיהיה) שהוא לא אובייקטיבי והצמד חמד ממש מגעילים אותי

  • 1.

    הסבר פשוט-לעם נמאס מהזיוף,השחיתות והגועל

    נמאסתם, 28/03/08 14:33

    לא פלא שאבא של לפיד הוא החבר הכי טוב של אולמרט.

    הגיע הזמן שהחבורה הזאת תקלוט כבר - העם רובו ככולו פשוט שונא אותכם. אולי חוץ מכל האינטרסנטים מחברת החשמל,אגד,הנמלים וכל הדומים להם שלא ממש מזיז להם כל עוד דואגים להם.

    • צודק/ת בהחלט

      כרמית, 28/03/08 16:43

      ממש מה שרציתי לומר.
      גם חברת החדשות לא נקייה משחיתות, היו הרבה טענות עליהם בסיקור הבחירות שהיו מוטות לכיוון אולמרט, אז מה הפלא שבחרו ביאיר לפיד הבן-של טומי המקורב-של?!

      • יפה אמרת, מתאר ת'מצב בדייקנות (ל''ת)

        מנש קומבינה, 29/03/08 10:27

      • כרמית כמה את צודקת משפחת לפיד מושחתת ולקקנית (ל''ת)

        עדי, 31/03/08 00:58