• 75.

    מפלס המשטמה כמפלס המנדטים שצובר נתניהו-הכפשה צפויה! (ל''ת)

    קורן נאוה טבריה, 24/03/08 05:40

    הגב לתגובה זו

  • 74.

    עם ישראל מחכה לדיווח ההוצאות של עסקני אוסלו וה''בלייזרים'' של פרס! (ל''ת)

    קורן נאוה,טבריה, 24/03/08 05:37

    הגב לתגובה זו

  • 73.

    ...

    ירושלמית, 23/03/08 12:07

    זה לא רק הם עניים. יש עוד. כמוני ובני למשל....

    הגב לתגובה זו

  • 72.

    הבעיה אינה פערים, הבעיה היא עוני ושחיתות.

    ישעיהו, 23/03/08 10:10

    הבעיה של אולמרט אינה 2 הבתים שלו, אלא הדרך בה עו''ד בינוני ומטה הגיע לנכסים כלכך יקרים.

    האם העשירים חיים על חשבון העניים?
    בכלכלה המסורתית, העשירים מפרנסים את העניים, הרגולציות על השוק המסורתי מסיתות את ההון ממפעלים המייצרים מקומות עבודה לשוק הספקולטיבי. שם אנשים משקיעים כספים בתמורה לניירות שאחרים יהיו מוכנים לקנות כדי למכור אחר כך עד אין סוף.

    הגב לתגובה זו

  • 71.

    מציאות..מציאות

    לי, 23/03/08 07:11

    בה חיים רוב אזרחי ישראל שלא קרובים לח'ברה
    לענין ''הוא לא הוציא את הכסף ממשלם המסים'' המשפט הזה מקומם עד מאוד..י כאזרחית לא ממש מענין שמאין הוא הביא את הכסף...למרות שלדעתי צריך למנוע ''ממנהיגים'' לבקש נדבות למען עצמם...הענין הוא החמדנות של בני הזוג.שללא בושה חפשו להם מי שיממן את שהותם...וחגגו כאילו ואין מחר...בעיניי זה דבר דוחה ברמות ומראה על נהנתנות וחוסר רגישות מעצבן עד מאוד
    בזמן שאנחנו כאזרחים נאלצים לספור כל אגורה
    כשרבים מאיתנו נקלעים למערבולות קשות של בעיות פיננסיות..ראוי שיקום מנהיג אחד...שלפחות יוותר על מששהו קטן מהחיים הטובים ויתן לעם המסכן הזה תחושה שלמישהו בכלל אכפת ממנו
    עצוב לגלות שיש אנשים שאפילו מצדדים בבזבוז המקומם הזה של מי שרואה את עצמו כמנהיג בעתיד..אני מקווה למען העם..שיקום לנו מנהיג אחר..שונה ממה שהיו לנו בשנים האחרונות..ויגאל אותנו מסחיבת אפסונים חמדנים בריח נפטלין מבחיל

    הגב לתגובה זו

  • 70.

    ביבי הנהנתן לא השתנה ולא ישתנה.

    נתן.ש, 23/03/08 07:10

    לבאי ביתן 17 של מרכז הליכוד,לא יעזור לכם,המשיח אינו משיח,והעם אינו חמור.

    הגב לתגובה זו

  • 69.

    כמה ההוצאות של אולמרט על העניבות והחליפות של ארמני (ל''ת)

    לכו תיבדקו, 23/03/08 06:52

    הגב לתגובה זו

  • 68.

    כולם נופלים על ביבי - הוא לפחות הציל את המשק מקריסה

    שהמדינה על, 23/03/08 06:48

    כולם פונים. שנוח להם את הסירחון עליו זורקים. בכל כלכלה תמיד העניים משלמים. אף אחד עוד לא המציא כלכלה שהעשירים הכי משלמים כי הם יברחו מהמדינה בעל המאה הוא בעל הדיעה.

    הגב לתגובה זו

    • רק פתאים חסרי הבנה בחברה וכלכלה מאמינים לשטות הזאת, מה שהוא הציל זה

      איציק, 23/03/08 16:54

      הצמיחה המטאורית של אלה שממילא עשירים כקורח

      הגב לתגובה זו

      • אז תיפול קצת לצד של אולמרט ושאל אותו

        אם הוא כזה, 23/03/08 18:39

        לא מתקן את המעוות. כזכור לי ביבי כבר הרבה שנים לא שר אוצר. ומה עושים האחרים כלום.
        הזמן עובר ככה והאדמה נחה.
        אז מה אז מה אז ככה.

        הגב לתגובה זו

  • 67.

    דמגוגיה זולה הלועגת לאינטלגנציה של הקוראים

    הקורא הנבון, 23/03/08 03:05

    להשוות בין הוצאות שהות בעיר היקרה בעולם בשליחות הסברה למשכורם של כל הנדכאים בארץ זו דמגוגיה זולה ומטופשת...
    לנסות לחבר מקרים מעוררים הזדהות עם הוצאות גבוהות של אישיות אשר יש המעוניינים בהשחרת שמה.

    מספר שאלות:
    1. מה המקום להשוואה האם הוא לקח את הכסף מכיסם?
    2. האם עשיתם חשבון כזה גם לאולמרט שקנה ומכר דירות באמצעות חבריו המליונרים והכניס מליונים?
    3. האם זה רק מקרה שאין כל ביקורת על פגישתם של בוש אהוד ועליזה אולמרט בפגישה בשש עינים לעומת כל שיחת טלפון זניחה שעושה אשה בשם שרה ללשכת בעלה על מנת לברר מתי יגיע בערב הבייתה?

    הגב לתגובה זו

    • צודק 100% (ל''ת)

      אני איתך, 23/03/08 06:44

      הגב לתגובה זו

    • אחד נבלה ואחד טרפה

      לי, 23/03/08 07:14

      אני לא מבינה מה הקשר לאולמרט...מעשיו הנלוזים של האיש הזה או השני לא מכישרים את הדרך לשני...
      זה לא משנה ממי הוא ביקש נדבה לממן את שהותו..מה שמקומם הוא החמדנות והחזירות של לבזבז סכומי עתק )בעיניי האזרח הקטן( ולשים פס על כולם
      ואני חושבת שהגיע הזמן לעצור את החמדנים העלובים האלה מבזבוזים של כסםי משלם המסים..וגם מבקשות נדבה של מימון

      הגב לתגובה זו

    • ומי קנה בית בקיסריה בהנחה של 70% ?

      נתן.ש, 23/03/08 10:58

      אלילך הכוזב.

      הגב לתגובה זו

  • 66.

    2500 ש''ח ביום זה לא הרבה. אל תגזימו בבכינות. (ל''ת)

    הירשזון, 23/03/08 01:08

    הגב לתגובה זו

  • 65.

    ברצוני לומר דבר אחד לנהנתנים ששולטים בנו - זיכרו את המהפיכה הצרפתית (ל''ת)

    צרפת 1789, 22/03/08 23:38

    הגב לתגובה זו

    • זה לא מפחיד אותם הם מצפצפים על זה, עוד לא הבנת? (ל''ת)

      אבי, 23/03/08 16:55

      הגב לתגובה זו

  • 64.

    ביבי חיסל את החלשים כשהיה שר אוצר ויחסל את שיכבת הביניים

    אם ייבחר, 22/03/08 23:31

    אנשים תיזהרו!!!
    פעם גם אני הצבעתי לביבי והייתי חסיד שוטה שלו, עד שהוא הוריד אותי לקרשים.
    אנשים!!!
    אל תעשו ניסויים על עצמכם ועל ילדיכם.
    תהיו זהירים ואל תעשו שטויות.

    הגב לתגובה זו

    • תמיד יש תשלום בעד האגרה - אם יפגעו בעשירים

      הם יעברו לגור, 23/03/08 06:56

      ישלמו מיסים. ושהקופה היתה ריקה שכחתם. ובקרוב זה יקרה שוב עם הביזבוז הבלתי פוסק של הממשלה הזאת. יבזבזו ואח''כ יספרו לכם שהכל הלך על מיגון.

      הגב לתגובה זו

      • גם ככה הם משלמים פחות מיסים מפראיר בורגני ממוצע (ל''ת)

        די עם הנאיביות, 23/03/08 16:56

        הגב לתגובה זו

    • גם אולמרט יחסל את העם ברגע שיקים בתוכנו מדינה (ל''ת)

      פלסטינית, 23/03/08 06:59

      הגב לתגובה זו

    • ואם אולמרט כל כך טוב למה הוא לא דואג לעלות את הקיצבאות

      של הנכים, 23/03/08 07:00

      שאין להם ממה לחיות 2,100 שקל גם כלב לא מתקיים מזה. וכולם שותקים שימותו מה איכפת להם.

      הגב לתגובה זו

      • מביבי קבלתי 1784.00 ש''ח לחודש.

        נתן.ש, 23/03/08 10:56

        בכהונת הממשלה המכהנת קבלנו תוספת של למעלה מ 20%,אינך יודע כלל מהנעשה בתחום החברתי.אכן ביבי דאג לעשירונים העליונים.

        הגב לתגובה זו

    • שותף לדעותיך. (ל''ת)

      נתן.ש, 23/03/08 07:07

      הגב לתגובה זו

    • 64 אח שלי גם אני היתפכחתי מיזמן.ליכוד לעולם לא עוד

      איציק מ, 23/03/08 14:34

      רק שמאל סוציאליסטי

      הגב לתגובה זו

  • 63.

    כתבות דומות על אולמרט ברק ופרס יגבירו האמון (ל''ת)

    דני, 22/03/08 23:26

    הגב לתגובה זו

  • 62.

    ולמה אחים שלי

    דוד, 22/03/08 22:47

    כולכם מזרחיים?
    במקרה?

    הגב לתגובה זו

  • 61.

    כמה משפחות עשירות והיתר בני ערובה

    JIM BEAM, 22/03/08 22:34

    ישראל בת שישים,,מה קרה היזקנת? איפה הצדק החברתי איפה הכבוד האנושי לאדם,עד לפני 30 שנה עדיין היה טוב ,יש כאלה שיאמרו שאין בגלל שהכסף הולך לביטחון המדינה אבל גם ביטחון אין אז מה יש? מיסים בושה וחרפה,,קצת כבוד לאדם באשר הוא אדם ,, יבוא אך ורק על ידי צדק חברתי

    הגב לתגובה זו

  • 60.

    אח''כ שלא יתפלאו שכל הדור הצעיר בורח לחו''ל. ואולמרט ישאר כאן עם בני

    שי, 22/03/08 22:16

    גילו

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    היידה ביבי היידה שרה!!!!!

    עצוב, 22/03/08 21:45

    או כמו שנאמר...
    רק הליכוד יכול !!

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    לא הבנתי משהוא בקשר לכביסה...

    מיכאל, 22/03/08 21:11

    אני רוצה להבין משהוא בבקשה. 3500 ש''ח כביסה,עובדה, OK.

    משהוא מוכל להסביר לי כאן מה הטענה בדיוק?
    מה, כאילו הוא הביא איתו את כל החליפות המלוכלכות שלו מישראל כי הוא ידע שבלונדון משהוא ישלם לו על הניקוי???
    או שהוא היה צריך לסחוב איתו את ערימת החליפות המלוכלכות ב- Tube עד הכביסה של הסיני Wang-Fu ב-Edgeware כדי לחסוך 1,000 ש''ח במחיר???

    אתם עוד לא הבנתם שהחיים בלונדון עולים הון תועפות???!!! תחשבו קצט, אמצע חודש אוגוסט, רוב בתי המלון מלאים בשאייכים ערבים שיפוצצו את מלונם אם ביבי יעז להיכנס לשם???

    מה יש להשוות בין זה לבין משכורת נמוכה בארץ ומשפחה ברוכת ילדים??? לא נראה לכם שמחקים עם הרגשות שלכם עם הכתבה הזאת כדי להוריד כמה שיותר קולות מהליכוד בתבוסה הבאה של קדימה???

    ביבי נסע ללונדון כדי להסביר לאנגלים למה ישראל יצאה למלחמה.
    אם אנחנו לא רוצים שההסברה תעלה יותר משקל וחצי (גם אם זה לא על חשבון המדינה...), בפעם הבאה ביבי ייצא למסע הסברה בסומליה, שמה, בתי המלון זולים יותר ונוכל להגיד שהביקור של ביבי לא חרג מהמשכורת הישראלית הבינונית...

    עד היכן הטמטום יכול להגיע אלוהים אדירים!!!!!!

    עכשיו הכול ברור: אם כביסה עולה כל כך הרבה, תגזרו את המחירים של הדברים האחרים ותבינו שכל הסיפור הזה הוא רדיפה תקשורתית נטו!

    הגב לתגובה זו

    • מיכאל אתה ענק! כל מילה בסלע!

      אלברטו, 22/03/08 22:27

      הבנתם עכשיו?

      הגב לתגובה זו

    • צודק.מי שלא היה בלונדון לא יכול להבין

      ששון גבאי, 22/03/08 23:09

      כנסו למסעדה מזרחית בגולדרס גרין-רובע היהודים והישראלים. למשפחה בת 5 נפשות תשאירו שם משהו כמו 700-800 שקלים על ארוחה שבארץ היתה עולה בקושי 200. למי שלא זוכר - הליש''ט היתה אז משהו כמו 8.5 ש''ח לפאונד. מלון רגיל עולה בין 70 ל-100 פאונד ללילה לאדם.
      אבל כשרוצים למנוע מנתניהו בכל מחיר להיות ראש ממשלה - הכל כשר

      הגב לתגובה זו

      • אבל השטויות האלו עוד יעלו להם ביוקר!

        ליאון, 22/03/08 23:21

        האנשים פחות דבילים ממה שהתקשורת חושבת, וזה רק יגרום לעוד בוחרים להצטרף לליכוד!!!

        הגב לתגובה זו

  • 57.

    תסתכלו גם על השאר!

    חבר של נתניהו, 22/03/08 20:23

    בעוד נתניהו הוציא את 2500 ש''ח מכספו הפרטי! זהבה גלאון בזבזה 100 אלף ש''ח מכספי משלם המיסים בתירוץ של ''קשר עם הציבור''. וכל זה רק בשנת 2007! מדוע שח''כ מהמפלגה קטנה כ''כ תוציא את הסכום הגבוה ביותר מכל 120 ח''כ???
    באשר לשרי ממשלת ברק, בבדיקה שנערכה בתום 11 חודשים מתחילת כהונתה נספרו 847 ימי חו''ל לשריה, וזאת לעומת כל הקדנציה של נתניהו במלואה - 3 שנים היו 571 ימי חו''ל לשרי נתניהו. מה שאומר שבפחות משליש מהזמן, הצליחו שרי ברק לעבור את ימי חו''ל של שרי נתניהו ב48אחוז!!! וכל זאת ב196 טיסות אצל ברק לעומת 93 טיסות אצל נתניהו - גידול של כ-90 אחוזים!!!!!
    מצעד השרים:
    השר פרס: 83 ימים בחו''ל ב21 נסיעות!
    רן כהן: 70 ימים בחו''ל!
    מלכיאור המושחת יליד סקנדינביה ביקר 3 ביקורי מולדת בסקנדינביה בתוך השנה הראשונה למינויו כשר. מדוע המדינה צריכה לממן ביקורי מולדת???
    בן עמי: 16 יום בספרד ופלמה דה-מיורקה
    דליה איציק 54 ימים בחו''ל!
    פואד: 56 ימים בחו''ל!
    יולי תמיר: 44 ימים בחו''ל!
    רמון בעל הלשון הסתפק רק ב17 יום בחו''ל.

    הגב לתגובה זו

    • אתה כ''כ צודק ואיפה התקשורת - כמובן כולה על ביבי אין צדק !!! (ל''ת)

      תקשורת צבועה, 23/03/08 13:18

      הגב לתגובה זו

  • 56.

    תאמינו לי המשפחה מדימונה

    תולעת משי, 22/03/08 19:56

    עשירה יותר מכל היתר, אשרי האדם כי טוב לו, מסתפקים ממה ששיש להם,
    שיזכו לברכה בימנו אמן, מי שמחכה שהאחר יממן אותו התאכזב, ומי שמחכה שהשילטון יממן אותו חולם בהקיץ.

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    כמה עלה הבילוי של פרס במועדונים בפריס? (ל''ת)

    רק ביבי, 22/03/08 19:43

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    זה לא הכסף של ביבי ,42

    דוד, 22/03/08 19:22

    חברו המיליונר לא מממן לו את התענוגות סתם כך, אלא מצפה לתמורה והיה אם ביבי יהיה ראש ממשלה .בנוסף,הוא כופה את עצמו על ה''בונדס''. מגיע לפריס או לונדון למשא תענוגות ודורש שיסדרו לו הופעה בפיני ציבור כזה או אחר ובכך הוא מטיל על ''המזמין'' את הוצאותיו ו הוצאות הגברת שלו. אכן אדם ''צנוע'', דוגמה להידוק החגורה.

    הגב לתגובה זו

    • הוא לא חבר שלו, הארגון שפועל לטובת ישראל מימן אותו, זה דמגוגיה זולה

      שי, 22/03/08 20:44

      הבנודס הוא שהזמין את נתניהו והוא זה שבחר את המלון והוא זה שקבע את מסלול ההסברה.
      לא רוצים? לא צריך, פעם הבאה תשלחו איזה מתלמד שיבזבז פחות כסף כי הוא לא יידע מה לעשות בכלל, עם מי לדבר וכו.
      ותהיו מרוצים מהתוצאה, אני בטוח

      הגב לתגובה זו

  • 53.

    אפשר לחשוב שאולמרט ואשתו לא מסתפרים ב-2,500 ש''ח.................... (ל''ת)

    קקקקקקקקקקקקקקק, 22/03/08 19:21

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    המדינה רקובה ואף אחד לא יוכל להצילה (ל''ת)

    א., 22/03/08 19:09

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    ברזילי החוצפן!!

    רועי, 22/03/08 19:03

    נוסע לאומן פעם בשנה!!!ומציג עצמו כעני!חוצפן !! ואגב זה עולה יותר מ400 דולר

    הגב לתגובה זו

    • בדיוק מה שרציתי להגיד...

      שפוי, 23/03/08 00:22

      אם היו לי ילדים והייתה לי אפשרות או לצאת לחו''ל אני לבד או לתת לילדים שלי העשרה פעם בשבוע הייתי בוחר בהשערה וגם אפילו אני אגיד שהייתי מוכן לקצץ את האוכל שלי בחצי העיקר שלילדים שלי יהיה משהו שהם יועשרו איתו...

      הגב לתגובה זו

  • 50.

    אני בעיסקי נדל''ן - קונה בשליש ממחיר השוק

    אולמרט, 22/03/08 19:02

    חחחחח...........

    וגם משלם לבן שלי 2500$ בחודש מכספי מדינה כדי ש''יעזור'' בחו''ל.

    אני גדול מהמציאות..

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    הביזבוז מאפיין את כל המנהיגים שלנו (ל''ת)

    לא רק ביבי!, 22/03/08 19:00

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    וזה יפריע לביבונים להניף זנב בגאווה ולשאוג:היידה שרה, היידה ביבי? (ל''ת)

    יגאל כהן, 22/03/08 18:52

    הגב לתגובה זו

    • זה בטח יעיר את היגאל כהנים, שאין להם נושא אמיתי שהם יכולים להתווכח

      שי, 22/03/08 20:46

      עם נתניהו, אז הם יורדים לרכילות זולה

      הגב לתגובה זו

      • לא , כהן ער בגלל שלא מכבים את האור במחלקה הסגורה ...

        בר ששת, 23/03/08 01:10

        גם משמיעים להם כל הלילה מוסיקה מרגיעה של ריי קוניף.

        הגב לתגובה זו

  • 47.

    מהפכה נוסך צרפת

    david, 22/03/08 18:50

    רק מהפכה כללית זריקת כל הנוכלים לכלא פירוק הממשלה הקמת מדינה חדשה כל רכושו של העם נמכר בפרוטות לאנשי שלומם החוה של שרוון נגנבה מהעם בנק הפועלים נמכר עבור שיר וריקוד די הגיע היום למרד הגדול נגד העיתונות המכורה לממשל המשטרה ששומרת על הפושעים הצבא שאינו מגן על העם די נמאס תן לי חרות או תן לי מות

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    כסף פרטי

    פירפק, 22/03/08 18:47

    שיוציאו פי 10 על כל המותרות שבעולם הבעייה שהכסף מושג בקומבינות מסריחות של הון ושילטון. זה איננו מקרי שיש מלחמה ממש על כל תפקיד ציבורי או חברות בדירקטוריון שלא משולם בגינם כסף גדול אבל הקשרים,הקומבינות,וההתחכחות מביאים את הכסף בעתיד.

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    כמה עולה שעת טיסה במטוס פנימי בתוך יפן לעליזה ולצוות השגרירות!!!

    אחד, 22/03/08 18:43

    שלא יעבדו עליכם הצבועים

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    בלונדון פאונד אחד שווה 8 שקל!! ולכן הפריזורה שווה

    אחד, 22/03/08 18:42

    בדיוק 300 שקל, ממש כמו ברמלה/נתניה/אשדוד וכו'.

    הצביעות לעומת זאת = התקף לב בגיל צעיר ובחריות מוקדמות בהן יעלה נהנתניהו בבונים שמאלניים.

    אולמרט המושחת בשלטון 3 שנים אז טענות /מענות להפנות לקואליציה ולא לאופוזיציה. השתבשה עליכם דעתכם.

    אם יש עניים אחרי 3 שנות אולמרט (מי אמר 450 מיליון לש''ס) זו בעייתכם וכל זה בלי להתייחס לכזבים המתוארים בכתבה על המשפחות הממוצעות (ביחוד זו מדימונה) שחיים מ 2500 בלופים בחודש

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    37 צודק אנחנו פריירים ושולחים את אהוביינו למות בשבים העשירים (ל''ת)

    אבי, 22/03/08 18:29

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    אני לא מבין מה הקטע. זה כסף של ביבי שיעשה איתו מה שהוא רוצה

    ירון, 22/03/08 18:17

    למה אתם מתערבים. זה לא כספי מדינה זה כסף שלו. די תפסיקו להיות כאלה צרי עין. זה סתם קמפין עכשיו נגד ביבי

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    סיפורים כואבים

    שירלי, 22/03/08 18:15

    אין לי בעיה שלביבי/אולמרט/ברק וחבריהם יש כסף,להפך אני מאחלת לכל עם ישראל שיהיה לו כסף אבל המציאות היום היא כזו שבאמת יש 2 מדינות,מדינה של עשירים ומדינה של עניים. הח'ברה שאנחנו בוחרים לכנסת כבר שכחו מה זו צניעות,זה בסדר שיש להם אבל הם צריכים לזכור שיש כאלו שאין להם אז למה לנקר עיניים??? אין לי בעיה שביבי שילם על עצמו יש לי בעיה שבתור איש ציבור הוא מרשה לעצמו לנפנף בעושר שלו ולא חושב על אלו שאין להם. הם מקצצים תקציבים וממשיכים לחיות את החיים הטובים שכולם יראו ויקנאו,למה? אם אתם חיים ככה גם לעם מגיע אז תפסיקו לקצץ בתקציבים של אלו שבאמת צריכים אותם.

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    המסקנות המתבקשות:

    רועי, 22/03/08 17:59

    שוק חופשי הוא עדיין חשוב ומתבקש במשק הישראלי אך לא קפיטליזם פראי אלא עם מספר סייגים:
    1.דאגה לחסרי ישע ואנשים שלא מסוגלים לפרנס את עצמם משלל סיבות: נכים, קשישים וכו'.
    2.שיוויון הזדמנויות בין עשירים ועניים, ייתן לנו כעם הרבה יותר ממה שאנו חושבים.
    3.עיגון זכויות עובדים אמיתיות בחוק: לשים סוף למושג ''עובדי קבלן'' וכו' וקביעת חוקי עבודה בסטנדרטים מערב-אירופיים.
    4.קביעת קידום החינוך כמטרה מס' 1 במדינה, דבר שיביא לשיפור עצום בכל תחומי החיים, השמת דגש לא רק על חינוך מקצועי (דבר החשוב בפני עצמו) אלא גם על השכלה כללית.

    אני באמת ובתמים חושב שניתן לבצע זאת, אך יש צורך באנשים מתאימים, לנו הכח לקבוע מי יהיו האנשים האלו.

    הגב לתגובה זו

    • רועי מה שאמרתה ניקרא רגולציה.

      איציק מ, 22/03/08 18:58

      שנים שצועקים את מה שאתה אומר.
      אבל אבירי ביבי הקפיטליזים החזירי בהדרכת פקידוני האוצר שמים פס על כל העם.למרות שבבחירות האחרונות העם בחר בדרך סוציאליסטית

      הגב לתגובה זו

      • העם לא בדיוק בחר בדרך סוציאליסטית

        יאיר, 22/03/08 19:49

        מפלגת העבודה + מרצ + הגימלאים =
        31 מנדטים
        נניח שתוסיף לזה את ש''ס ואגודה למרות שלדעתי הם רק הורסים את החברה במדינה - עוד 17 מנדטים - יוצא 48

        הליכוד + קדימה + ישראל ביתנו = 53 מנדטים של קפיטליזם.
        אני לא אומר שצריך לנהוג בדרך קפיטליסטית חזירית, ובעד חוקים עבור העובדים, אבל מי שהיה נאיבי לחשוב שמצב החברה מעניין את פרץ - אני מקווה שלא יהיה נאיבי יותר.

        הגב לתגובה זו

        • טמבל, אם פרץ כל כך רמאי אז איך לא הצליחו להדביק לו שחיתות? (ל''ת)

          איציק, 22/03/08 23:59

          הגב לתגובה זו

        • יאיר העם כן בחר בדרך סוציאליסטית.קדימה היתחפשה לסוציאליסטית

          איציק מ, 23/03/08 14:38

          והעם מטומטם והעם משלם.
          אולמרט הבטיח דרך כלכלית שונה ולקח את כל קולות הליכוד.ושיקר

          הגב לתגובה זו

    • אני אולטרא קפיטליסט ומסכים איתך לגמרי

      יאיר, 22/03/08 19:42

      אני בעד הפרטות רבות יותר ממה שיש כיום במדינת ישראל, אבל בעד לשמור על כבוד האדם, ובעד לחייב בחוק את כל המעסיקים במשק לשלם גם שכר מינימום וגם תנאים סוציאליים.
      היום חשבתי על הנושא, והגעתי למסקנה שאחת הסיבות שחברות עושקות את העובדים שלהן זה הרצון הרצחני של המנהלים שלהן להראות עוד ועוד רווחים למשקיעים, הרי חברה חייבת להגדיל את רווחיה כל שנה, כי המשקיעים רוצים להגדיל את השווי של כספם.
      אז מה צריך לעשות? פשוט מאוד, להגדיל את הקנסות להיקפים כאלה עצומים, שעושק עובדים פשוט לא ישתלם כלכלית.
      ודרך אגב, אני כמובן גם מתכוון לעושק של צרכנים (כל מיני הטעיות במחירי מזון ודברים כאלה).
      אני לצערי איבדתי את התמימות ולא מאמין שמישהו מנבחרי הציבור יכול לעשות משהו בנושא.

      הגב לתגובה זו

  • 39.

    נעבעאך - שיק. NEBECH SHIK

    היחצ''ן, 22/03/08 17:56

    מעניין איזה יחצ''ן רוצה לשווק לנו מנהיגים חדשים בנוסח נעבעך-שיק סטייל צנועים ועניים?

    ואיפה היחצ''ן הזה היה בבחירות האחרונות? הרי הממשלה שלנו מורכבת ממיליונרים, אותם שיווקו לנו בבחירות האחרונות אותם יחצנים מוצצי דם שמנסים להשפיע עלינו עכשיו.

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    יש לי שכנים ''עניים'' אבל אולי לא???

    דפנה, 22/03/08 17:41

    יש לי שכנים '' עניים'' :
    הם רשומים בכל מקום שניתן לקבל מימנו מזון , רהיטים ובגדים בחינם.
    הם לא קונים דבר לבית הכל תרומות ממוסדות ומהשכנים.
    הם לא משלמים ארנונה כי הם עניים.
    הם לא משלמים לועד הבית כי הם עניים.
    הם לא משלמים דבר לבית הספר כי הם עניים.
    אבל בראש השנה הם עשו טיול לרוסיה עם כל המשפחה למרות שהם עניים.
    לאחרונה האישה הוציאה רישיון נהיגה כדי שתוכל לטייל בשבת עם הילדים במכונית החדשה שהם מחזיקים למרות שהם עניים.
    לאחרונה התחילו להגיע אליהם מנות מזון מארגון חרדי כי הם עניים ואין להם מספיק כסף למזון.
    אבל במקביל לכך הם מחפשים לקנות דירה במחיר של 220 אלף דולר.
    אז תגידו אתם האם הם באמת עניים או שלהיות עני הפך בישראל למקצוע???

    הגב לתגובה זו

    • גם לי יש שכן כזה אבל הם נסעו לאיול במרוקו (ל''ת)

      ניר, 22/03/08 18:35

      הגב לתגובה זו

      • גם לי יש שכנים כאלה שגם נסעו לטיול ברוסיה (ל''ת)

        גיא, 23/03/08 00:01

        הגב לתגובה זו

    • אנשים כאלה הם פושעים.

      אבי, 22/03/08 19:26

      וצריכים לשבת בכלא על כך שהם פוגעים במאבק הצודק של מאות אלפי נזקקים אמיתיים.

      הגב לתגובה זו

    • לפני 3 שנים התנדבתי לחלק מזון לנצרכים לקראת חג הפסח דרך מוסד מסויים

      ש. כ., 22/03/08 23:50

      אין לי ספק שרוב האנשים שהגיעו לקבל את מנות המזון, היו באמת נצרכים.
      חוץ מאחד, שהגיע לאיזור החלוקה עם מכונית אמריקאית חדשה ומפוארת, לקח מנת מזון (היה לו אישור מתאים מהרווחה), צחק לכולם בפרצוף ונסע משם בפראות.
      יש גם כאלה, אבל הם אינם מעידים על הכלל.

      הגב לתגובה זו

  • 37.

    והפריירים שולחים את ילדיהם לצבא-טוב למות בשביל עשיריינו

    ירון מתגיבס, 22/03/08 17:30

    ובנו של אולמרט מקבל ממנו 2000 דולר לחודש עזרה בחו''ל
    לא בצבא לא במדינה -והעניים אכלו אותה

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    המגיבים כאן- קנאים ועצלנים!!! קראו!!!

    הילה, 22/03/08 17:23

    אתם כאילה עצלנים. כל היום מגרבצים מול המחשב וכותבים טוקבקים..

    לכו לעבוד
    לכו ונסו להיות יצירתיים ואולי גם אתם תרוויחו טוב ויפסיק לכאוב לכם הלב על אנשים עשירים...

    נכון, המשפחה מדימונה מסכנים...
    א-מ-מ-ה
    שני בני הזוג לא שאפתנים ולא הכי חרוצים.
    וראבק... הבחורה התחתנה בגיל 20...
    לכי ללמוד...
    לכי לעבוד...
    תגשימי עצמך במקום לחיות על כספי המיסים (הרבים) שאני וה''עשירים'' שבהם אתם מקנאים- משלמים!
    אני לא רואה עצמי מלייאנית, אבל חייה טוב. ''מעל הממוצע''.
    כל החיים עבדתי קשה.
    מימנתי לימודים גבוהים מכיסי, ומעולם מעולם מעולם לא חתמתי אבטלה! גם כשהייתי ''זכאית''..
    על מנת להצליח- צריך להיות חרוץ!

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    איך האב מדימונה עובד 9.5 שעות ביום

    אחד ששואל, 22/03/08 17:23

    ומרוויח 2590 ש''ח? הוא עובד יותר שעות ממשרה מלאה ומרוויח הרבה פחות משכר מינימום (3800) אז איך זה יכול להיות? כבר עדיף לו לעבוד במכולת או בכל מקום אחר כי פחות אי אפשר להרוויח על משרה יותר ממלאה.

    הגב לתגובה זו

    • זה מאוד יכול להיות

      יאיר, 22/03/08 19:52

      א. יכול להיות שהוא התבלבל ואמר כמה הוא מרוויח בנטו (אין לי מושג כמה זה יוצא בברוטו, אבל יותר מ2590 מן הסתם).
      ב. יש המון מעסיקים שמצפצפים על חוקי העבודה ומעסיקים אנשים מתחת לשכר מינימום. שכר מינימום הוא גם שכר לפי שעה - כשמתמחה מועסק במשרד עו''ד 12 שעות ביום תמורת 4000 שח ברוטו (גג 5000) זה לא יוצא מתחת לשכר מינימום?

      הגיע הזמן להעניש בצורה כואבת את כל העושקים, הבעיה היא שאולמרטברקיהו (שלישיית הנהנתים) הם חברים יותר מדי טובים של כל מיני בעלי משרדים של עורכי דין ורואי חשבון, בעלי רשתות שיווק וכדומה. אין סיכוי שתבוא הישועה מאף אחת מהמפלגות שלהם.
      ועמיר פרץ? וסילבן שלום? תנו להם את התפקידים הבכירים ביותר שהם יכולים להוציא ולעזאזל הכרטיס החברתי שבשמו הם נבחרו לכנסת.

      הגב לתגובה זו

    • האמת שזה עניין אותי גם

      גל, 23/03/08 01:24

      וחיפשתי את שמו בגוגל
      ומהתוצאות,באתר של דימונה שם הוא כותב ,נראה באופן קבוע, הבנאדם מוכשר,כותב בצורה מקסימה,חבל שהוא לא יכול להשתלב בצורה יותר טובה בתקשורת..
      בכל מקרה לשאלתך, אני מוריד בפני הבנאדם את הכובע רק בגלל שיש לו את הוובוס להמשיך לעשות משהו שהוא אוהב למרות שיש לו משפחה ושזה לא מכניס לו שקל..וכן הוא היה יכול באותה מידה למצוא כל עבודה אחרת שתהיה אותו דבר.
      נראת משפחה מקסימה הלוואי ויהיה להם רק טוב!

      הגב לתגובה זו

  • 34.

    עניים

    לא משנה, 22/03/08 17:06

    ביבי תתרום להם במקום לבלות אם אשתך במלונות יוקרה תאמין לי ישאר לך הרבה עודף מהמשכורת השמנה שאתה מקבל

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    למה תמיד נתניהו ? איפה ברק ופרס ?? (ל''ת)

    מיקי, 22/03/08 17:04

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    שבר לי את הלב לקרוא על המשפחה מדימונה

    יותר לא יכולתי, 22/03/08 16:55

    לקרוא....

    הגב לתגובה זו

    • מסכים איתך !! הרסנו את במדינה ב 60 שנה!!

      יוסי, 22/03/08 17:13

      לא מגיעה לנו מדינה

      הגב לתגובה זו

    • דווקא הזדהיתי עם המשפחה מדימונה

      אזרחית גאה, 22/03/08 17:26

      הוריי גם נהגו כבני הזוג בר-אבי והשקיעו הכול בילדים. על פיצה פעם בחודש יכולנו רק לחלום.
      הוריי לא חשבו מעולם ש''מגיע להם'', למדו להסתדר עם מה שיש - והיה מעט מאד.
      תודות להם - היום גם אני יכולה להרשות לעצמי פריזורה (מה זה?!) באלפי שקלים.

      הגב לתגובה זו

      • מסכים עם האזרחית, כנסו

        יאיר, 22/03/08 19:34

        אני בן לשני הורים מורים שנפרדו כשהייתי בכיתה א.
        לשני ההורים שלי היה הכי חשוב החינוך של הילדים שלהם, וזה על חשבון כל מיני חגיגות מטופשות ומפוארות וריקניות של בר/בת מצווה, חתונה מפוארת לאחותי, קניות מיותרות, אחזקת רכב (אמא שלי הוציאה רשיון רק בגיל 50 פלוס ולאבא שלי אין רשיון עד היום) וכדומה.
        התוצאות:
        אחותי בעלת תואר שני בהנדסת חשמל ואלקטרוניקה בהצטיינות. עובדת מעל 12 שנה באחת מחברות ההיטק המובילות. אמא ל4 ילדים, נשואה באושר וגרה בבית פרטי יפה באיזור המרכז.
        אני סיימתי תואר ראשון במדעי המחשב מהטכניון, שירתתי בצבא באחת מיחידות המחשב הטובות יותר שישנן, ועובד בחברת סטרטאפ, חי כרגע בתל אביב עם חברתי וחוסך כסף לעתיד.
        אני יכול להגיד לכם שאני אימצתי את המודל של הוריי בהקשר הזה. לצערי החינוך הציבורי פשט את הרגל, אבל יש אלרטנטיבות אחרות שהן מעולות , אך יקרות יותר . אני החלטתי שאת ילדיי העתידיים אשלח למוסדות האלה.
        זה אומר שלא אוכל כנראה לקנות דירה באיזור המרכז (ולצערי הרב בעקבות כך חברתי לא תוכל לגור קרוב למשפחתה כמו שרצתה), ושאצטרך לוותר על כמה מהיעדים בעולם שתמיד רציתי לראות (עד גיל הפנסיה :) ), אבל אני לפחות יודע שככה אוכל לתת לילדיי העתידיים את העתיד הטוב שמגיע להם.
        ולכן - למשפחה מדימונה שמשקיעה בילדים - אתם אולי סובלים עכשיו, אבל אתם עושים צעד חכם ביותר, עלו והצליחו!!

        הגב לתגובה זו

  • 31.

    תשובה= ליהודים אסור מדינה!

    אוראל, 22/03/08 16:54

    נכון,זה נשמע קיצוני...אבל מה שקורה כאן נותן לי להבין למה באמת אף פעם ליהודים לא היית מדינה?למה? כי התשובה נמצאת כאן בארץ ה''קודש''! ניצולי שואה שכספם נגנב ע''י ממשלת ישראל,אלימות נפשית מצד המנהיגים,פשע ששולט בכל במשחק כאן. והצבא שמטשתש את השחיתות , ומשקר מהי באמת האמת כאן. אתה יכול להגיד שאת היהודים שונאים סתם... ואתה יכול להיות כנה עם עצמך ולהגיד ששונאים את היהודים כי הם שונאים כל מה שזז, ורוצים לקחת את כל מה שקיים!

    הגב לתגובה זו

    • תפסיקו עם השטויות האלו!!!

      כן יהיה רצון, 22/03/08 21:42

      בכיינים!
      לא מגיע לנו מדינה!
      הרסנו הכל!
      ממש.....
      בקושי קיבלנו שממה נטולת כל ותראו מה יצא! מדינה מדהימה, עם מוחות שרודפים אחריהם בכל העולם, עם מוסר ומסר המצאות וחידושים, כולם מעורבים ובכלל:
      ישראל מדינה מדהימה!!!!
      אל תשכחו אנחנו פה ר-ק 60 שנה!
      לוקח זמן לבנות מדינה, לוקח זמן להפוך אותה למקום נהדר ומושלם בעיקר בגלל שאנחנו עסוקים בלריב עם ה''שכנים ''שלנו כל הזמן!
      אל תדאגו ואל תתיאשו! בעוד 60 שנה נעמוד בראשו של העולם מערבי!

      הגב לתגובה זו

  • 30.

    אבל אני מניחה שמשפחות אלה הם בודאי מצביעי ליכוד

    לא חשוב, 22/03/08 16:52

    מצביעי ליכוד גאים

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    ביבי אינו האופציה הכי טובה

    אחת, 22/03/08 16:52

    אבל הוא האופציה הכי פחות גרועה.

    ולמען האמת, נמאס כבר מהלינץ' התקשורתי שעושים לביבי. לא הוא השטן שאשם בכל הצרות של העניים. באמת הייתם רוצים שהיה מתייצב למסע ההסברה בסנדלים, חליפה בלויה ותסרוקת מבישה? למה נציג המדינה צריך להרגיש אשם בנוגע לכל הוצאה?

    קצת לא נעים לי לומר את זה לאנשים שחיים משכר רעב בדירת עמידר, אבל זו עובדה שניתן לשפר את המצב. אנשים כבר עשו את זה.

    דבר אחד אינני מבינה: לכל המשפחות שבכתבה היו לפחות שני ילדים. זה המון הוצאות. האם זה כל כך נורא להסתפק בילד אחד כל עוד המצב הכלכלי קשה?

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    לא לא שאלתם את שרי אריסון על צבע ותספורת?

    ב.ק., 22/03/08 16:48

    2500 שקל זה רק הטיפ שהיא נותנת לזאת שחופפת לה את הראש.

    הגב לתגובה זו

    • שרי אריסון לא ניבחרת ציבור... ביבי כן (ל''ת)

      איציק מ, 22/03/08 17:12

      הגב לתגובה זו

      • שתי מדינות לשני עמים

        דניאל, 22/03/08 18:17

        שרי אריסון חיה על חשבונה, ואינה אמורה לתת דין וחשבון לאף אחד, ביבי חי על חשבונינו, אל תשכחו שהוא היה מוכר בחנות רים, מזה הוא בטח לא היה יכול לממן לאשתו 2,500 ש''ח על תספורת. הצרה היום היא שגם מי שעובד, ועובד במשרה מלאה אינו יכול לפרנס את עצמו. יש פערים כלכליים ההופכים את ארצנו למדינת עולם שלישי. הצפייה מ''המנהיגים'' או ליתר דיוק ''הטפילים'' לקצת ענווה , במקומה. טוב עשו ערוץ 10 שפרסמו את הכתבה שנדע... במי לא לבחור בבחירות הבאות.

        הגב לתגובה זו

        • יופי אייל ארד. ומה עם עליזה ואהוד אולמרט? הם לא חיים כמו נתניהו? (ל''ת)

          ואהוד ברק עם, 22/03/08 19:23

          הגב לתגובה זו

  • 27.

    הוצאות לתספורת של נתניהו

    ראובן, 22/03/08 16:45

    אחד שקיזז לקשישים וילדים ואינו
    יודע גבול בהוצאותיו הוא, אינו ראוי
    להיות ראש ממשלה ואפילו לא שר
    זוטר. בושה ! ! !

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    לא מתומכי נתניהו הנלהבים אבל הכתבה מגנתית ושיקרית

    אבי, 22/03/08 16:42

    כישראלי שחי בלונדון הוצאותיו הן לא בגדר גרנדיוזיות אז תפסיקו לבלבל תמוח.
    לונדון כעיר השניה היקרה בעולם עם המטבע החזק בעולם. פאונד = 7+
    אם מישהו הולך הוא ומשפחתו למספרה זה לא זול אבל לא כל כך יקר להוציא 300 פאונד שווה ערך לבריטי כמו 400 ש''ח.
    וכן מישהו שמתארך במלון וצריך לשלוח את החליפות לניקוי וכו, וכו ...
    לא אגיד שלא היו אלטרנטיבות זולות יותר אבל בתור אישיות מכובדת שמייצגת את המדינה הוא לא צריך ללכת על הזול ביותר
    אז תפסיקו לזרוק מספרים, להפוך כל דבר לשקלים ולבלבל לאנשים תמוח.
    גם ליטר דלק עולה 10שח בלונדון את זה גם זכרתם להזכיר ????

    הגב לתגובה זו

    • אבי - 26 אתה קשקשן או סתם בדאי

      אורי בן, 22/03/08 18:53

      או גרופי אהבל של ביבי.
      300 פאונד הם בשביל לונדוני כמו 400 שקל בארץ ? - ממש ...

      הגב לתגובה זו

  • 25.

    ביבי מספיק ממך- הביתה

    משה יצחקי, 22/03/08 16:41

    נוסף לכל ביבי שקרן ~ הידעתםשהבונדס היא חברה ממשלתית המוכרת אג''ח של מדינת ישראל למשקיעים ותורמים בחו''ל, אז לבוא ולטעוןש- 130000 ש''ח לא היו ע''ח מדינת ישראל? אלא על חשבון מי? ביבי אתה ורעיתך שקרנים. נמאס מכם. לזכותכם- האחרים לא הרבה יותר טובים מכם.

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    דמגוגיה (ל''ת)

    ניצן, 22/03/08 16:37

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    ביבי הקרוק שוטה משטה בכם שוטים (ל''ת)

    יגאל כהן2, 22/03/08 16:33

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    ביבי תמיד היה נהנתן אבל בתנאי שזה על חשבון

    מרכס, 22/03/08 16:23

    אחרים

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    צדיק ורע לו רשע וטוב לו (ל''ת)

    אזרחית, 22/03/08 16:18

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    השבע לא מבין את הרעב (ל''ת)

    אזרחית, 22/03/08 16:15

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    אם אתה עובד עני שומר מאבטח או סתם אחד עובד קבלן.

    איציק מ, 22/03/08 15:44

    בבקשה נא להצביע ביבי בבחירות הקרובות .תבינו הבן אדם יסודי הוא מת ליגמור את העבודה לזמר אתכם ולהפוך אתכם עבדים נירצעים של בעלי ההון.
    ולא אולמרט לא יותר טוב?
    וגם לא ברק?ברק לצערי ברירת מחדל.

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    עם ביזבוז כזה של הממשלה שכל הזמן ממגנים לא ישאר שקל

    ואז יבכו לביבי, 22/03/08 15:34

    הקופה. ככה שהוא ישאר הרע והם הטובים. את מיצבור הכסף שביבי אסף הם מבזבזים. לפני שיעופו הביתה.

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    אני רוצה לעבור למדינת העושר ואושר - איך עושים (ל''ת)

    את זה, 22/03/08 15:33

    הגב לתגובה זו

    • אחת הדרכים...

      שלמה, 22/03/08 16:47

      יש ספר שנקרא, ''אבא עשיר אבא עני''...

      תקרא את הספר(תשתדל לא לקנות), ותראה איזה עשיר המחבר... :)

      הגב לתגובה זו

  • 16.

    עוני הוא לא חוסר!! חוסר זאת פוזיציה. עוני, מחלה!! (ל''ת)

    אילן, 22/03/08 15:27

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    בינתיים אולמרט וברק מחלקים מדינה אחת ל-3 עמים ישראל פאתח וחמאס ! (ל''ת)

    טיטוס, 22/03/08 15:27

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    הלו !!! תתעורר !! ימי הקומוניזם חלפו מזמן מהעולם !

    ישמעאל, 22/03/08 15:25

    קח לדוגמא את תשובה . לפני חמישים שנה הוא היה במצב של 2750 ש''ח לחודש ותראה לאן הוא הגיע . הכל בזכות היוזמה החופשית . בבקשה תפסיק לבלבל אותנו בנתונים של אי שיוויון . מי שייזום , יעז ,יסתכן וישקיע בחוכמה יצליח .

    הגב לתגובה זו

    • משאלת לב ואשלייה הן לא מציאות

      עובד ומשקיע, 22/03/08 16:29

      אם תצליח לוכיח שכל מי שהשקיע מאמצים וסיכן את השקעתו, הצליח והגיע לרמות המרכזיות של הכלכלה, אז הצדק עמך. אבל האמת היא שהדוגמה היא למועטים בלבד. רוב האנשים, ולא רק האי-יוצליחם, אין להם יכולת ונתונים כדי להגיע שם. מה עוד שכדי להגיע שם, מישהו צריך להיות למטה, ועל זה השיטה מתבססת. אמנם הקומוניזם מת והוא היה דוגמה רעה של שיתוף ורמות יותר אנושיוןת של שוויון אבל תחת משטר רודני ובלתי אפשרי מבחינה אנושית. אבל הרצון לעזור אחד לשני ולתרום לזולת לא נעלם, רק הוסתר זמנית עקב ההתפתחויות. הרעב שיש בעולם לא נובע מעצלנות של העניים אלא מהגניבה רשמית של העשירים, שלפעמים מרוויחים בעזרת הכידונים והחוקים המתאימים להם ולא לעובדים הפשוטוים.
      האמונה שלך בסיפורי העשירים היא נאיבית מאד. החלוקה היא מאד לא צודקת, וכל פעם יותר...השיטה הקפיטלחיסטית יודעת אולימ לייצר הרבה, אך היא לא יודעת לחלק בצורה אנושית. הפתרון כנראה הוא באמצע. קצת דומה למה שהמדינות הסקנדינביות עושות, אבל מותאם לעם הישראלי... לזה נדרשת תנועה אזרחית אמיצה וארצינית, שתוכל לשכנע אנשים כמוך שהדרך שאתה מאמין בה היא רק אשלייה ומתבססת יותר על משאלת לב מאשר על עובדות ממשידות של הכלכלה העולמית

      הגב לתגובה זו

      • תראה מה קרה בקיבוצים עם הרצון לשיוויון . (ל''ת)

        ישמעאל, 22/03/08 17:45

        הגב לתגובה זו

      • הדוגמה הסקנדינבית

        פינקי, 22/03/08 18:31

        באקצות סקנדינביה כוח העבודה הוא מעל 70% מהאוכלוסיה בגיל העבודה, בזמן שאצלנו רק 55% לכן גם אם נתעלם מהמגרעות של השיטה הזאת,שהסקנדינבים עצמם מנסים לסגת ממנה הא בכלל לא ישימה אצלנו בגלל הטעמים שהזכרתי.אין מתכוני פלא ,אי אפשר לברוח מהמציאות.הדרך שהתוה נתניהו:הגברת התחרות,הורדת מסים, הפעלת אמצעים להצטרפות לכוח העבודה,רפורמה יסודית בחינוך,הפרטה וצמצום חלקה שלה ממשלה בתוצר הם אבני דרך לשיפור מצבם של ציבור העובדים ולא כל מיני רעיונות לא ריאליים.

        הגב לתגובה זו

        • ולמה אצלנו כח העבודה הוא רק 55 אחוז?

          יאיר, 22/03/08 22:23

          בארצות סקנדינביה מדיניות חלוקת הקצבאות נדיבה יותר ממה שקורה במדינה, אז כנראה שהבעיה היא לא רק בקצבאות.
          הבעיה טמונה גם בכך שיש כאן אוכלוסיות שלפי הגדרה פשוט לא הולכות לעבוד, ואפילו מקבלות מימון המדינה - אני מדבר על כל מיני אברכים ומשפחות חרדיות בהן רק האישה עובדת.
          והבעל, אם עובד, אז בשחור. העיקר שהם חיים על תרומות של אחרים ובעיקר על קצבאות מהמדינה. אחוז האברכים במדינה גבוה יותר מאחוז הסטודנטים לתארים מתקדמים (שגם מועילים למדינה) במדינות סקנדינביה שמקבלים תמיכה מהמדינה.
          אז אולי הבעיה היא גם שם.

          הגב לתגובה זו

      • לדעתי מה שצריך להתקיים זה אחד משני הדברים:

        יאיר, 22/03/08 19:37

        א. או שבאמת, אבל באמת נהיה כמו סקנדינביה, נשלם 70 אחוז מס, אבל נקבל הרבה מאוד. לצערי הרב, זה לא יקרה, כי תקציב הבטחון שלנו הוא גבוה מאוד וכי עקב השחיתות הגבוהה במדינה, הכסף לא יגיע למקום הנכון
        ב. נשלם מס נמוך יחסית כמו בארה''ב. ורצוי גם מס אחיד. יש מספר דוגמאות בעולם (אסטוניה למשל) שבה שיעור מס אחיד הוביל לצמיחה כלכלית.
        הבעיה שגם זה לא יקרה - גם בגלל תקציב הבטחון הגבוה, וגם כי המגזרים הלא יצרניים במשק עולים יותר מדי לציבור.

        בקיצור, אכלנו אותה

        הגב לתגובה זו

  • 13.

    התנהגות נהנתנית ההורסת את הבסיס ללכידות חברתית ולאומית

    דור רביעי, 22/03/08 15:14

    ישראל אינה מדינה ככל המדינות,אין מדינה בעולם ששאלת קיומה תלוייה ועומדת בכל רגע נתון מאז הקמתה.

    אויביה מבית ואויביה מהמדינות הסובבות אותה במעגל הראשון השני והשלישי מחכים לשעת הכושר המתאימה ובוחנים את כושר עמידתנוו בתדירות של אחת לכמה שנים בדרך זאת או אחרת.

    יסוד היסודות של מדינת ישראל הוא בית לאומי ליהודים בעולם על גווני אמונתם מחרדים ועד לחילונים.בית לאומי בטוח מאנטישמיות ומהפליות על רקע יהדותנו.אקספרימנט היסטורי יוצא דופן בכל קנה מידה בהיסטוריה האנושית.מדינה המבוססת על צדק חברתי,כבוד לאדם ,זכות להקים משפחה לבנות בית ולנטוע עץ..ולחנך את ילדיך בשפה העברית לאהבת הארץ...כך חונכנו כל חינכנו את ילדינו.

    ניהול כלכלה חופשית וקפיטליסטית היא הכרח הנובע מטבע האדם באשר הוא אך לכלכלה קפיטלסטית יש גוונים שונים מהדגם הסקנדינבי והקנדי המאפשר מרווח מחייה לכל האזרחים בכבוד ובתחושה שרק כישוריהם ומאמציהם ישפיעו על רמת חייהם לבין הדגם האמריקאי שהוא האכזר מכולם אך גם הוא מאפשר גם לעניים מרווח מחייה בכבוד.

    הקפיטליזם הישראלי הוא האכזר מכולם מבין המדינות המפותחות.הוא היחיד בעולם המערבי שאין בו דיור ציבורי הוגן הפתוח לחסרי היכולת,הוא היחיד שהעביר מאות אלפי עובדים למעמד של עובדי קבלן מנוצלים ע''י כמה עשרות משפחות המקורבות לשלטון לעבודה בתת תנאים.ועוד היבטים שקצרה היריעה מלפרטם.

    כאשר החומרנות ורדיפת בצע הפכה להיות ערך עליון בחברה הישראלית ואנשים נמדדים לפי מקום מגוריהם,מכוניתם ראוותנות סגנון חייהם ויכולתם''להתברג'' למעלה ע''מ לחיות ע''ח הציבור לא כשליחי ציבור בעלי מסר ערכי לאומי אלא כקרדום לחפור בו על מנת לעשות עושר לביתם...כאן זאת התחלת הסוף...
    הבסיס הערכי מוסרי של ישות מדינית יהודית מתערער.

    המלך חוסין ז''ל כבר איבחן את התופעה לפני שנים ואמר שהחברה הישראלית כבר אינה מה שהייתה..
    חאלד משעל, הנבזה אך לא טיפש, בדמשק לפני מספר שבועות אמר:''דעו לכם ישראל אינה מה שהייתה''
    גם הוא כמו רבים בתוכנו ובעולם מבינים שישראל עברה שינוי קיצוני ב30 השנים האחרונות מבחינות רבות שהם כל הזמן בכיוון אחד: אובדן החוסן הלאומי!!! אובדן הלכידות החברתית!
    הנהגה נהנתנית שאינה נותנת דוגמא אישית בשום תחום ובמיוחד לא באורחות חייה הפרטיים.והדברים נכונים לכל הזרמים הפוליטים ללא הבדל של ימין ושמאל.דתיים או חילונים כולם חמדנים חסרי בושה המציגים ''פוזות''שקריות לציבור.

    הנושא הוא כבד,טוב תעשה התקשורת
    אם לא תניח לנושא ותעשה תחקירים השוואתיים בין נוהגיהם ואורח חייהם של מנהיגי מדינות כיום בעולם באירופה אסיה אפריקהאוסטרליה ניו זילנד לאלה של מנהיגי ישראל..
    השוואהשתהיה מאירת עיניים בתדהמה שתיפול על כולנו כאשר ייחשפו הנתונים.

    מי שלא מבין את הקשר בין התנהגות הממשלה בעת מלחמת לבנון השנייה,חוסר האיכפתיות מעבר למילים של הממשלה כלפי תושבי הדרום, ומערכת חייהם הפרטיות ותנאי חייהם האישית של אלה העומדים בראש לא מבין את המשמעות כלל של לכידות חברתית.
    הסלחנות של מערכת המשפט כלפי אלה מהם שסרחו ונתפסו אין לה אך ורע בכל מדינה בעולם...אז מה לנו כי נלין????

    הגב לתגובה זו

    • regarding your reaction

      ervin, 22/03/08 17:21

      i'm an israeli living in sydney for years. and i identify alot with what you said.
      but i maily wanted to command you on how well it was put and written.

      הגב לתגובה זו

    • Well said - how can we help

      aric, 22/03/08 20:21

      The respond of Dor Reviei is well said. He is right. I think that some of the Israelis who are better off would like to help especially to a family where 500 shekels can make a difference. I suggest that we start to adopt a specific family and try to help them over a period of time. Once you give to Amutot , you do not know where the money goes to.

      הגב לתגובה זו

  • 12.

    נשיא חוגג על 3 בחורות ומודח, שר אוצר חוגג על עם שלם וממונה לרה''מ (ל''ת)

    אחד העם, 22/03/08 15:07

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    יש יותר מידי בבונים במדינה שלנו בעלי זכות הצבעה.

    איציק מ, 22/03/08 15:06

    מי מצביע לביבי.?ליפני 5 שנים צמד הסטנדאפיסטים שי ודרור הציגו יפה את מצביעי הליכוד.
    במערכון הוצגה אז ויקי כנפו צועדת לירושליים אם הדגל והשדר באולפן שואל אותה מה דעתך על ביבי ואז היא גידפה אותו.
    בשאלה השנייה שאל אותה אז למה היצבעת ליכוד ואזויקי כנפו עונה רק ליכוד ליכוד ביבי למה קיצצתה אבל רק ליכוד.
    כמה שזה הייה מצחיק אבל אמיתי וקולעה .אשכרה סינדרום האישה המוכה.אלה הבבונים שעוצרים את הקידמה

    הגב לתגובה זו

    • חמור שמדבר על בבונים? (ל''ת)

      חצץ בן שחץ, 23/03/08 00:13

      הגב לתגובה זו

      • לתת לבבונים בננות אולי ירגעו? (ל''ת)

        איציק מ, 23/03/08 16:49

        הגב לתגובה זו

    • בלי האשכנזים בהנהגה, אבות השחיתות והשקר, המצב לא היה מגיע לזה בכלל (ל''ת)

      אלי, 23/03/08 00:15

      הגב לתגובה זו

  • 10.

    מגיב 3 צודק הירשזון ''עבד'' על נ.השואה וזכה בהכול (ל''ת)

    וגם ללא משפט, 22/03/08 15:03

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    רק ביבי הפתרון לעלוקות ההון פושטי עור הציבור (ל''ת)

    רק ביבי!, 22/03/08 15:00

    הגב לתגובה זו

    • נכון,גם לימין לא יעזור כלום.נתניהו(כב2003-5)יפנה יושבי יש''ע במסווה (ל''ת)

      של ''מייצגם''.והם, 24/03/08 11:01

      הגב לתגובה זו

  • 8.

    ארצי יקרה וחשובה לי

    ילד, 22/03/08 14:53

    אבל, אנחנו הישראלים המטומטמים, העמסנו את משרדי השליטים בנוכלים, ברמאים ובשופטים שמתמנים ללא בחינות ובדיקות ועובדים לפי מכסות.

    כל זה כתוב בספר המקודש לרוב תושבי העולם:

    הֵן לֹא קָצְרָה יַד יְהוָה מֵהוֹשִׁיעַ
    וְלֹא כָבְדָה אָזְנוֹ מִשְּׁמוֹעַ.

    כִּי אִם עֲוֹנֹתֵיכֶם הָיוּ מַבְדִּלִים
    בֵּינֵכֶם לְבֵין אֱלֹהֵיכֶם
    וְחַטֹּאותֵיכֶם ?
    הִסְתִּירוּ פָנִים מִכֶּם מִשְּׁמוֹעַ .

    כִּי כַפֵּיכֶם נְגֹאֲלוּ בַדָּם
    וְאֶצְבְּעוֹתֵיכֶם בֶּעָוֹן
    שִׂפְתוֹתֵיכֶם דִּבְּרוּ שֶׁקֶר
    לְשׁוֹנְכֶם עַוְלָה תֶהְגֶּה

    אֵין קֹרֵא בְצֶדֶק
    וְאֵין נִשְׁפָּט בֶּאֱמוּנָה
    בָּטוֹחַ עַל תֹּהוּ וְדַבֶּר שָׁוְא
    הָרוֹ עָמָל וְהוֹלֵיד אָוֶן .

    בֵּיצֵי צִפְעוֹנִי בִּקֵּעוּ
    וְקוּרֵי עַכָּבִישׁ יֶאֱרֹגוּ
    הָאֹכֵל מִבֵּיצֵיהֶם יָמוּת
    וְהַזּוּרֶה תִּבָּקַע אֶפְעֶה .

    } קוּרֵיהֶם לֹא יִהְיוּ לְבֶגֶד
    וְלֹא יִתְכַּסּוּ בְּמַעֲשֵׂיהֶם
    מַעֲשֵׂיהֶם מַעֲשֵׂי אָוֶן
    וּפֹעַל חָמָס בְּכַפֵּיהֶם .

    רַגְלֵיהֶם לָרַע יָרֻצוּ
    וִימַהֲרוּ לִשְׁפֹּךְ דָּם נָקִי
    מַחְשְׁבוֹתֵיהֶם מַחְשְׁבוֹת אָוֶן
    שׁוֹד וָשֶׁבֶר בִּמְסִלּוֹתָם.

    דֶּרֶךְ שָׁלוֹם לֹא יָדָעוּ
    וְאֵין מִשְׁפָּט בְּמַעְגְּלוֹתָם
    נְתִיבוֹתֵיהֶם עִקְּשׁוּ לָהֶם
    כֹּל דֹּרֵךְ בָּהּ לֹא יָדַע שָׁלוֹם.

    הגב לתגובה זו

    • לצערי אתה במיעוט החילוני! (ל''ת)

      אברהם, 22/03/08 15:18

      הגב לתגובה זו

  • 7.

    ביבי נגד כל ההון שבשמאל ובעיקר התקשורת (ל''ת)

    אלפסי, 22/03/08 14:48

    הגב לתגובה זו

    • איך ביבי לא מתביש , גנב תפנסיות ועכשיו סיגארים ובתי מלון (ל''ת)

      זוזו שדרות, 22/03/08 15:37

      הגב לתגובה זו

  • 6.

    לקדימה מהשמאל הקיצון החלופה היא רק ביבי 1 גדול (ל''ת)

    מתעשרים בעליון, 22/03/08 14:46

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    מדוע משלמים מיליון ₪ על קרחת לכלומניקים? זאת ישראל כיום! (ל''ת)

    אברהם, 22/03/08 14:31

    הגב לתגובה זו

    • לפחות זה כסף פרטי שהולך למישהי מהפריפריה לשם שינוי ולא לדוגמניות

      איציק, 23/03/08 00:18

      אשכנזיות מסביון כרגיל..
      או כסף ציבורי לקידום מקורבים מהקליקה הצפונבונית

      הגב לתגובה זו

  • 4.

    השאילה היא: מי מתעשר? רופאים? מורים? עובדי יצור ? לא ולא!

    אברהם, 22/03/08 14:28

    בנקים, חברי ממשלה וקרוביהם, רמאים, משתמטים למיניהם ומפיות !
    באיזה שורה אתם מעדיפים להיות?

    הגב לתגובה זו

    • רוב העם רוצה שורה 2 ! יש !!! (ל''ת)

      בבר, 22/03/08 14:59

      הגב לתגובה זו

    • lama koasim al ayordim? (ל''ת)

      shela????, 22/03/08 19:05

      הגב לתגובה זו

  • 3.

    חנטרישים

    שמעון שמוקלר, 22/03/08 14:28

    כל אלה שמתראיינים כאן, ואלה שיכלו להתראיין במקומם, הרי ישימו בסוף בקלפי, ביום הבחירות, ליכוד. ליכוד בראשות הנהנתן הזה, ביבי. אז מה להם כי ילינו? אתם רוצים שינוי? התרבות הנהנתנית הזאת לא מקובלת עליכם? אז תצביעו למי שיוצא נגדה, ועל מנת שדבריי יישארו נקיים לא אומר ולא אציע למי להצביע. אבל אנחנו כבר מכירים אתכם, חנטרישים, מערכות הבחירות שהיו כאן כבר לימדו אותנו שאת הלקח אתם אף פעם לא לומדים. בקיצור, אתם רוצים משהו אחר? נורמות אחרות? אז תצביעו בשביל הנורמות האלה ולא בשביל ביבי והתרבות שהוא מייצג

    הגב לתגובה זו

    • מי רוצה להיבחר ואינו נהנתן?

      שמוקלר, 22/03/08 14:45

      נתניהו?
      ברק?
      אולמרט?
      מי?

      הגב לתגובה זו

    • נכון ביבי ומה עם ברק ואולמרט?

      רק אמת, 22/03/08 14:46

      כשהיה מחסור כולנו קיצצנו,

      היום כשיש עודף, פותחים את החגורה רק לעשירים

      הגב לתגובה זו

  • 2.

    נמאס כבר מהקטנוניות. תעבדו קשה

    יהיה לכם כסף, 22/03/08 14:24

    כל אזרח במדינה שישקיע כמה שנים בעבודה ובלימודים יכול להסתדר בחיים. כל הבטלנים שרוצים להמשיך לחיות על חשבון אחרים יכולים להמשיך לבכות עד מחר. נמאס לנו לממן אתכם פרזיטים. מי שבאמת לא יכול, מגיע לו שיקבל, נכים, חולים וכדומה. כל יתר הבכיינים, כמו יגאל כהן הפרזיט, שילכו לעבוד ויסתמו את הג'ורה שלהם. ויגאל, לא יעזור לך, לא נחזיר לך את הקצבאות גם אם תמציאו עוד מאה עלילות נגד ביבי. נגמר העידן הזה שעסקנים עלובים מעיריית חדרה יחיו על החשבון שלנו, כשנעיף את קדימה והכנופיה של בר און מהשלטון תוכל לשבת עם עוד כמה מהחבירם שלך ולהתביין כמה שאתם רוצים.

    הגב לתגובה זו

    • מיספר 2 . איזה גיבוב של שטויות.

      איציק מ, 22/03/08 14:49

      40% מהמישפחות בישראל עובדים.
      כמו המישפחה שבכתבה.
      ביבי הוא נהנתן שלא סופר את העובדים ואת זכויותיהם.אם עובדות אי אפשר להיתוכח.
      ביבי בישבילי הוא לא מנהיג אלה חברם של בעלי ההון שרוצה להיות ראש ממשלה כדי להעשירם.

      הגב לתגובה זו

      • אם יש מישהו בצמרת המדינית שאיננו חבר של בעלי ההון, זה ביבי (ל''ת)

        אורן, 22/03/08 16:37

        הגב לתגובה זו

        • תמשיך לחלום (ל''ת)

          אבי, 23/03/08 00:21

          הגב לתגובה זו

    • אני מסכים עם 2

      יודע, 22/03/08 19:25

      תעבדו קשה... מה אתם חושבים שלכולם בניו יורק או לונדון הכסף צומח על הידיים? אנשים שם קורעים עצמם ורצים בין עבודות. תעבדו קשה, תלמדו הכשרה בעוד מקצוע, אל תבכו ואל תקבעו את עצמכם בstate of mind של ''אנחנו עניים, יש לנו רק 3000 ש''ח וזה מעט''

      הגב לתגובה זו

      • תעבדו קשה והקפיטליזם ידאג שתשארו עם פחות! אלה שמשלמים לכם הם גם אלה

        איציק, 23/03/08 00:26

        שמוכרים לכם שירותים וסחורות, והאינטרס שלהם פשוט - מקסימום רווח.

        כלומר, צמצום שכר(החלפת עובדים אקדמאים ותיקים יקרים בצעירים זולים) וזכויות סוצאיליות והעלאת מחירים מתמדת (שוק חופשי זה בלוף כי התחרות מחו''ל נמצאת בשליטה שלהם בגלל קשרי הון שלטון)

        הגב לתגובה זו

    • למגיב מספר 2 - תגובה הגיונית כנס

      יאיר, 22/03/08 19:27

      1. חברה שלי היא עורכת דין מתחילה מבחינת הנסיון שלה. עורך דין לומד 3.5 שנים השכלה אקדמאית ועוד שנה סטאז' ועוד כמה חודשים התכוננות לבחינות לשכה. רוב עורכי הדין המתחילים מרוויחים סכומים מגוחכים יחסית לכמות שנות הלימוד שלהם, הרבה פחות מהשכר הממוצע במשק. אתה בטח מציע לחברה שלי לפתוח משרד. אז בוא נגיד ככה - הסיכוי להצליח עם משרד עצמאי נמוך יותר מהסיכוי של סטרטאפ להגיע לאקזיט, השוק מוצף במשרדים ובעורכי דין.
      דרך אגב, המצב הוא כזה לא רק אצל עורכי דין. אנשים עם תואר שני בתקשורת מרוויחים סכומים מגוחכים (ואני מדבר על כאלה שעובדים במקצוע). אתה בטח חושב שכל כותבי הטורים באתרים/עיתונים הגדולים מרוויחים הרבה - אני יכול להגיד לך מידע אישי שרק חלק מהם מרוויח סכומים יפים.
      מורים עם תואר שני במקצועות טכנולוגיים ומדעיים (פיזיקה, מדעי המחשב, מתמטיקה, כימיה) מרוויחים סכומים עלובים והם אלו שאמורים להכשיר את דור העתיד של המדינה. ומה לגבי שכר הרופאים? גם הם לא למדו?
      2. אני לא מאשים את ביבי. אני אפילו מסכים עם המדיניות הכלכלית שלו בגדול, אבל ביבי היה צריך לפעול בעוד כמה מישורים, שבהם אני ספק אם יש לו אומץ לפעול:
      א. הגברת האכיפה של מסים - עונשים כבדים למי שעובד בשחור (כן, זה גם כולל את התקליטנים בבר מצוות, אינסטלטורים ובעלי מקצוע אחרים), ושאותם בעלי מקצועות לא יאיימו עלינו שהם יעלו מחירים - רבים מהם מרוויחים יפה מאוד, ויש תחרות במשק, תמיד נוכל למצוא מישהו שיעשה עבודה טובה בפחות מחיר. כמו כן, אכיפת מסים רחבה יותר במגזר הערבי - אבל כאן אנחנו מסתכנים כבר בסיכון חייהם של אנשי אגף המסים. האם לביבי יש אומץ לשלוח אותם לחזית?
      ב. קיצוץ קצבאות למי שלא שרתו בצבא ולא תורמים למדינה ולא קיצוץ קצבאות דרקוני לכולם. מי שהיה בצבא ונלחם למען המדינה, מגיע לו מאשר למי שלא היה.
      ג. קיצוץ במספר משרדי הממשלה ובכפל התפקידים שבהם.
      ד. עידוד השכבות הנמוכות לצאת לרכוש השכלה גבוהה - שמעתי על מקרים שבהם אנשים איבדו הבטחת הכנסה כי הלכו ללמוד, ולכן ויתרו על הלימודים שלהם. אסור שמצב כזה יקרה.
      בקיצור, הבעיה הכלכלית יותר חמורה , וזו לא רק בעיה של בטלנים ושל אנשים עובדים שמממנים אותם.

      הגב לתגובה זו

  • 1.

    ובסוף כולם ישימו בקלפי:

    רועי, 22/03/08 14:10

    ביבי

    הגב לתגובה זו

    • בסוף כולם ישימו בקפי ביבי כי אין משהו יותר חכם ממנו

      שימשי, 22/03/08 14:39

      שנית הוא למד לקח על הגזרות שעשה בשביל להציל את הכלכלה של המדינה . והוא שילם על זה
      ואולמרט שקתף את הפרות של הכלכלה שעשה ביבי .
      לצערי אולמרט לא הטיב עם העם למרות הרזרבות שנשארו כתוצאה מהמדניות הכלכלי של ביבי .
      אוליי עכשיו ביבי יהיה ראש ממשלה הבא ויתיב עם העם ויבטל את כל הגזרות שעשה בזמנו
      שימשי

      הגב לתגובה זו

      • לשימשי ,טוקבקיסט בשכר שכמוך...

        אבי, 22/03/08 15:11

        אני נעל אם אתה באמת סתם עילג עם הרבה טעויות כתיב,נמאס לנו ממגיבים בשכר,אני מריח אותכם מקילומטר....ולעניין:ביבי זימבר את החלשים,זאת עובדה.
        אולמרט לא יותר טוב ממנו.
        מה שנשאר ואולי בהם טמונה איזשהי תקווה: ש''ס,מרצ,חד''ש.

        איש איש לפי טעמו.

        הגב לתגובה זו

        • גם אני טוקבקיסט בשכר נמוך, זיהית אותי???

          ירחי, 22/03/08 17:53

          חחח, אלק מריח מקילומטר.
          אתה כנראה לא מבין באמת איך עובדים כאלה שכותבים טוקבקים בשכר..
          יש בזה המון לוגיקה שאחד כמוך לא יכול להבין.
          רק על איך לגרום לך לחשוב שאתה מזהה אפשר לכתוב דוקטורט.

          הגב לתגובה זו

          • לירחי,אחרי שתסיים את הדוקטורט....

            אבי, 22/03/08 18:58

            אל תשכח לקחת את כל התרופות,הרי לא נרצה שתיפול מהאגו טריפ חלילה.

            הגב לתגובה זו

            • ביבי מתאים להיות בכיר באוצר,אולי?!אך מעליו שר אוצר מייצג בני אדם (ל''ת)

              מפסיפס-ישראליות, 24/03/08 08:47

              הגב לתגובה זו

      • מי שמאמין לביבי הוא פטי טיפש ובעולם וירטואלי כמו פרס (ל''ת)

        פנסיונר, 22/03/08 15:40

        הגב לתגובה זו

        • ביבי היה גזבר של שרון ולא נבחר ציבור/שר-אוצר.איך יהיה רה''מ?!ואת מי (ל''ת)

          BB מייצג ?! את, 24/03/08 08:41

          הגב לתגובה זו

    • כי שרון/ביבי חיזרו ב2003-5אחרי 15 מנדטים של שינוי/לפיד. (ל''ת)

      כעת ביבי מחזר א, 24/03/08 08:37

      הגב לתגובה זו