• 54.

    מצא מין את מינו

    ישדאל, 26/04/08 15:52

    מה?השתגעת שעמוס שוקן יצר את צעדיו של ברעם? היכן אתה חי?
    גם הסבא שלו לא השתוקק למדינה יהודיתו

    IP: 85.65.1.150דווח על תגובה זו

  • 53.

    כרגיל הכול נכון אך המשפט האחרון שלך מקומם אותי.

    אלוני, 26/03/08 16:53

    נגמרו הימם שנלחמים למען זכותם של אנשים שפלים להתבטא.
    כיום זכות הביטוי הוא הכלי המסוכן ביותר הקיים והוא מפיל עשרות אלפי קורבנות ברחבי העולם החופשי.
    לצערי אין לנו זכות יותר להגן עליה כשהיא גורמת לסבלכ''כ גדול. ומאיימת למוטת את הליברליזם עצמו.
    כל זמן שיש לנו יכולת (ואני לא בטוח שיש לנו אותה כבר) חייבים להשליט את מרות מדינה על זכות הדיבור.
    אני לא יודע מי יקבע אך אני בטוח שיש מספיק מקרים שהם ללא ספק חד משמעית מערערים את יסודות הדמוקרטיה ולכן יש למנוע אותם.

    IP: 212.179.131.126דווח על תגובה זו

    • נכון מאוד (ל''ת)

      רקפת, 27/03/08 15:44


      IP: 212.179.131.126 דווח על תגובה זו

  • 52.

    Yemini is right

    David Moonshine, 24/03/08 22:45

    Baram is just a joke. He is an extreme MArxist and has no regard to private property unless he owns real estate.

    IP: 198.83.30.82דווח על תגובה זו

  • 51.

    לבן דרור ימיני,תודה על הכתבה. (ל''ת)

    נתן.ש, 24/03/08 10:05


    IP: 77.126.202.167דווח על תגובה זו

  • 50.

    תעזו אותך מברעם השולי שבשוליים.הבעיה זה 1.5מליון שסניקים לא מתגיסים

    לא עובדים....., 23/03/08 19:42

    הם לא חלק ממדינת היהודים יחד עם הערבים הפכו את ירושלים למקום מגעיל.

    IP: 79.182.250.183דווח על תגובה זו

  • 49.

    גם אני חושב שצריך לפטר אותך כי,

    יריב, 23/03/08 01:19

    מעולם לא כתבת דבר שהיה 100% נכון. תמיד השתמשת, ועדיין משתמש בחצאי אמת כי החצי שאתה מסתיר בדרך כלל סותר את כל המסר שאתה מנסה להעביר..
    לדוגמה, אין לי כל ספק שלא קראת את ספרו של זנד ואם אני במקומו הייתי דורש ממך התנצלות על שכתבת דברים שזנד לא כתב. זה אפילו גובל בלשון הרע.
    ואיך אתה כאקדמאי מעיז לכנות אקדמאי אחר כ''ג'יהדיסט אקדמאי'' רק בגלל שאינך מסכים למסקנותיו?
    איזה מחקרים עשית אתה שסותרים את מסקנותיו של זנד? ואם אתה מציין שאחרים יותר מוסמכים ממנו כתבו אחרת, הרי ההגינות האקדמאית מחייבת שתציין את שמם ואת שם פרסומיהם. אבל זה לדרוש יותר מדי מכותב בצורה כזו דמגוגית.

    IP: 74.13.108.2דווח על תגובה זו

    • "יריב" תכתוב באתרים של המגזר . אצלכם במדינות ערב גם זה לא היית יכול (ל''ת)

      למתחזה, 15/10/14 09:29


      IP: 109.186.23.191 דווח על תגובה זו

  • 48.

    עדות המזרח זה ערבים ואשכנזים זה כוזרים

    רוסיה והמזה''ת, 22/03/08 18:52

    הלכנו על קטן מדי, א''י..

    IP: 79.177.135.236דווח על תגובה זו

  • 47.

    זה לא קצת דמאגוגי לעשות סימטריה‏ כזו?

    חילוני בודק, 22/03/08 18:00

    אני לקחתי על עצמי להשניא את הנרצחים.‏
    בשיטת ''אין עשן בלי אש'' - אם רצחו אותם כנראה שמגיע להם!!‏
    הם הרי יהודים. ולא סתם. יהודים פנאטיים. ג'יהאדיסטים. עובדה - הם הרי סיימו את חייהם הקצרים עם ‏ספר גמרא ביד. זה לא ג'יהאד?! ומה זה כל הנאמנות שלהם למולדת ולעם שלהם, אם לא ג'יהאד?!! מה ‏כל הרצון הזה להקריב את עצמם בצה''ל אם לא ג'יהאד?‏
    וזה נכון ומוכח, כי הרי אני - הממונה על עיצוב דעת הקהל - אומר את זה!! ובעיתונות הכתובה אין תגובות ‏ובאינטרנט אנחנו מסננים. אז תדעו שזה סגור.‏
    מישהו צריך להוכיח משהו? אני יושב על ברז התקשורת. אני מעצב דעת קהל. לי מותר. אני נמצא מעל ‏המוסר והצדק והחוק ווהאמת!!‏

    IP: 212.143.119.130דווח על תגובה זו

    • לא קצת דמגוגי להתעלם מהסכנה הלאומית שיצרו המתנחלים הפאנטים-לא בגלל

      Ehad Haam-Zioni, 22/03/08 18:46

      טרור איום וארור של הגיהדיסטים האיסלמיים-אלא בגלל תערובת של משיחיות לאומנית וחמדנות לגזילת שטחים מבעליהם.

      לא קצת דמגוגי להתעלם מרצח עשרות מתפללים עם ספרי קודש בידיהם (הן במלון פארק ובישיבת הרב-והן במסגד הנמצא במערת המכפלה...ומאות אלפי\\מליוני המעריצים של ברוך הגבר)

      לא קצת דמגוגי להתעלם מרצח פאשיסטי של ראש ממשלה על ידי אדם דתי פאנאטי ולאומני אסוני (ומאות אלפי מעריצי ''פועלו'')

      IP: 68.163.217.173 דווח על תגובה זו

  • 46.

    הסילופים של ימיני:

    סקופ ג'קסון, 22/03/08 15:33

    1.הימין הקיצוני דתי מאופיין בלאומנות לא במיליטנטיות דתית אוניברסלית!אנשיי הג'יהאד והחמאס מייחסים אותה חשיבות למאבק בקריקטורות של מוחמד כמו למאבק בעזה,בעוד שהיהודים מגבילים עצמם למלחמה מקומית ולא למלחמת דת עולמית!.
    2.אין מקום להשוואה בהסתה על רקע דתית וגזענית כמו זו בתקשורת הערבית והמוסלמית לזו שבישראלית/יהודית.
    3.הפונדמנטליזם המוסלמי מקדש את המוות בעוד שהקיצוניים הדתיים היהודים חיים ונלחמים לשם הגשמת האידאלים שלהם.
    4.עצם העובדה שבשני הצדדים אין נכונות לפשרה לא הופכת את ההשוואה ללגיטימית.בצרפת וארה''ב ישנם בקהילות היהודיות קיצוניים יהודיים שלא מהווים איום על המשטר במדינות אלה.הקיצוניים האיסלמיים במדינות המערב מאיימים על המדינות בהן הם חיים!

    IP: 84.95.103.48דווח על תגובה זו

    • ממתי נדל''ן זה אידאלים

      אילן חטאב, 22/03/08 17:48

      שוב ושוב מזבלים לנו במוח אנשי א''י השלמה על אידאלים
      זאת כאשר הם נלחמים על קרקע-נדל''ן בשפת העסקים
      הם לא נלחמים על זכויות הפרט או על חופש הביטוי או על שויון הזדמניות או על הקטנת הפערים בחברה אפילו על צביון יהודי הם הפסיקו להלחם

      זה שלנו הם אומרים אלוהים הבטיח לנו[מוזר למה צריך לההרג כדי שהאל יוכל לקיים את הבטחתו-לתומי חשבתי שהוא כל יכול]
      הם נלחמים על נדל''ן שכבשנו בכח הזרוע וקוראים לזה אידיאלים

      IP: 79.180.63.129 דווח על תגובה זו

  • 45.

    אין חיה כזו ג'יהאד יהודי ועצם ההשוואה מקוממת ומקטבת, זו למעשה הסתה.

    לירון, 22/03/08 12:59

    תהום פעורה בין מאות המתאבדים הערבים, שלא היססו לבצע ווידוא הריגה בנשים וטף (חטואל),לירות בנשק צלפים בראשה של תינוקת (שלהבת פס) לרצוח אזרחים בבתי קפה ואוטובוסים, לרצוח נערים בדיסקוטק (דולפינריום) לרצוח אזרחים בכבישים, לרצוח מטיילים בשבילי ארצנו, לרצוח משפחות שלמות בערב ליל הסדר, לרצוח משפחות שלמות סביב שולחן השבת(גביש), לרצוח תלמידי ישיבה בספרייה, ולהציג לראווה חלקי גופות של חיילינו. לבין אנשי ימין שזרקו אבנים באיזה כפר.

    IP: 85.250.213.69דווח על תגובה זו

    • תהום פעורה, אבל היהודים הללו מסכנים אותנו!

      ליכודניק שפוי, 22/03/08 15:48

      ימיני לא השווה אותם לג'יהאד המוסלמי. הוא רק אומר שמלחמת הג'יהאד שלהם מסכנת את הקיום הישראלי משום שהם מסרבים לציית לחוק וגוררים את כולם להרפתקאה האידיאולוגית שלהם.
      מי שרוצה מדינה יהודית צריך לחשוב על התוצאות של המעשים שלו והם לא חושבים.

      IP: 84.229.145.93 דווח על תגובה זו

      • הבהרת לעניין! (ל''ת)

        יפה מאוד, 22/03/08 18:44


        IP: 79.177.135.236 דווח על תגובה זו

    • מה שאתה מצביע עליו

      אילן חטאב, 22/03/08 16:25

      אינו הבדל בין קצוניויות אלא הבדל בין תרבויות
      בתרבות הערבית רצח נשים וילדים הנו כלי לגיטימי בכל מאבק-לאוו דוקא נגד הציונים
      ראה למשל את המאבק שהיה בזמנו בין הפלשתינאים והנוצרים בלבנון בו בוצע טבח בכל הזדמנות[כן לסברה ושתילה קדמו מספר מעשי טבח משני הצדדים] ראה למשל את ספטמבר השחור בירדן או הטיפול שנתן אסאד האב לפלשתינאים בחמה
      אפשר להצר על כך שבחרנו לבנות מדינה דוקא בחבל ארץ זה

      אין בכך דבר וחצי דבר בכדי לסתור את ההשוואה בין הקיצוניים בשני הצדדים
      שניהם אכן מובילים למדינה אחת ולאלימות נצחית

      IP: 79.180.63.129 דווח על תגובה זו

      • התבלבלה עליך דעתך, אילן

        אבי, 22/03/08 22:05

        השוואות בין קיצוניות אפשר לעשות מכל צד. אפשר למשל לומר, שאנשי ה''מרכז'' הפוליטי שלנו הם הקיצוניים האמיתיים, כי הם מנציחים את האלימות והטילים כאן בהסכמים ובנסיגות מטומטמים, ובכך הם שווים לחמאס, שגם הם מנציחים את האלימות, תומכים בנסיגות ומביאים את שני הצדדים למצב ביטחוני בלתי אפשרי.
        ואין כמו ''ההבדל בין התרבויות'' שאתה מדבר עליהם כמו נציג האו''ם למזרח התיכון כדי להראות עד כמה קיצונים ומסוכנים נהייתם, אנשי ''המרכז''. (כאילו אין קשר בין תרבות לקיצוניות, שהאחת מביאה את האחרת...) אגב, לפי דבריך, השואה לא היתה חריגה בקיצוניות שלה, כי היא היתה פועל יוצא של תרבות מסוימת.

        IP: 84.228.110.5 דווח על תגובה זו

        • השואה אינה פועל יוצא של תרבות מסוימת

          אילן חטאב, 23/03/08 10:51

          מקסימום ניתן לאמר כי המנעות העם הגרמני מלעלות על ברגדות על מנת להעיף את הרייך השלישי מהשלטון היא פועל יוצא של הצייתנות הגרמנית
          דוקא הדבר הכי מדהים בשואה שהיא בוצעה במדינה שנחשבה אז כערש התרבות ולכן היא סופר קיצונית ובלתי נתפשת-לא בכדי מתביישת גרמניה עד היום בתקופה חשוכה זו-היא לא היתה מתביישת אילו זה היה פועל יוצא של תרבותה כמו שהערבים לא עושים עניין מרצח של נשים וילדים[למעט שימוש תעמולתי במלחמה שלהם נגדנו] -גם מי שמתנגד לפיגועים כמו אבו מאזן מתנגד משיקולים תועלתיים ולא כפרנציפ

          אני לא מהאום[שבניגוד לגולדה האיפנטילית לא חושב שהוא שמום אלא מוסד ראוי שבין היתר אפשר את מדינתנו] ואני לא מצדיק את התרבות הערבית אבל זה מה יש והיינו צריכים לחשוב על זה קודם שבנינו מדינה כאן ולא בסקנדינביה

          אפשר להתווכח על מהלך זה או אחר אפשר גם לאמר בדיעבד כי פינוי ציר פילדלפי[בניגוד להתנתנתקות] היה טעות -אך מה לזה ולהתיישבות בלב הפלשתינאים מה לזה ולמדינה דו לאומית שאיליה מוליכים אותנו הג'ידהיסטים משני הצדדים

          אתה מבלבל בין ג'יהאד שמשמעותו יש ציוי אלוהי ולעזזאל ההגיון וזה משותף לחמאס ולאנשי א''י השלמה[אני מודע לכך שאני מרחיב את המעגל מעבר לכתבה]
          לבין אכזריות במלחמה שבה החמאס אגב אינו שונה מיתר הערבים
          הוא שונה בכך שכמו הג'ידהיסטים היהודים אינו מוכן לשום פשרה של היפרדות ובכך הופך למשוט בסירה החותרת למדינה אחת -המשוט השני..ניחשתה נכון אלו ה'ידהיסטים היהודים

          IP: 79.180.63.129 דווח על תגובה זו

      • הבדל דק עד בלתי נבדק

        למען האמת, 23/03/08 01:58

        אלה רוצחים, ואלה, נעבך, לא. מעבר לכך- הם תאומים סיאמים.

        IP: 85.250.155.87 דווח על תגובה זו

  • 44.

    הדחף הבלתי נשלט להשוות בין הקיצונים שלהם ושלנו...

    דקל, 22/03/08 12:54

    כל כך רחוק מהאמת ומי שנזקק לכתוב הרבה את המילה
    ג'יהאדיסטים יהודים ,מצביע על חולשת הטיעונים.

    IP: 84.229.207.180דווח על תגובה זו

    • לצערי הינך טועה,בן דרור ימיני צודק. (ל''ת)

      נתן.ש, 24/03/08 09:03


      IP: 77.126.202.167 דווח על תגובה זו

  • 43.

    העולם הוא בעד ה''פשיזם'' של קפריסין - בגלל שהוא המפתח לשלום

    אפרים, 22/03/08 12:16

    קפריסין לא היתה מתקבל לאיחוד האירופאי אם היו בה טורקיים המרגישים כמו שהערבים מרגישים בארץ (אזרחים מסוג ב').
    גרוש הטורקים צפונה וגרוש היוונים דרומה + הסתגלות למצב החדש במשך כמעט 35 שנה - הם המפתח לשלום.
    ואכן, השיחות שהחלו בין המנהיגים של שני חלקי האי - יובילו לשלום.

    בישראל לעולם לא יהיה שלום על בסיס גירוש יהודים משיטחי הרשות הפלסטינית, ואי גירושם של ה ערבים ממדינת ישראל.
    העולם לא יקבל את קיומה של מדינת ישראל - כל עוד חיים בה ערבים המוגדרים באופן רישמי כאזרחים מסוג ב' (כאשר מתן שיוויון לערבים, מוגדר כסכנה לחיסולה של מדינת ישראל).

    IP: 86.135.207.133דווח על תגובה זו

    • לא ישראל-לא העולם-ולא בני תרבות מקבלת את הפאשיזם של אפרים-והגיהדיסט (ל''ת)

      Ehad Haam-Zioni, 22/03/08 15:33


      IP: 68.163.217.173 דווח על תגובה זו

      • העולם שקיבל את קפריסין (וזאת עובדה) - יקבל גם את ישראל (ל''ת)

        אפרים, 23/03/08 02:50


        IP: 86.135.207.133 דווח על תגובה זו

        • לא רק שהעולם לא יקבל

          אילן חטאב, 23/03/08 13:22

          אלא שצעד כזה יגרור בהכרח גם את מדינות ערב המתונות -כולל מצריים וירדן -בניגוד לרצונם למלחמה כוללת בישראל ואפילו אמריקה לא תעמוד לצדנו
          יחד עם זאת:אם במדינה הפלשינאית שתקום תהייה רמת חיים סבירה,סביר להניח שעם הזמן יהגרו איליה חלק נכבד מערביי ישראל שירצו לחיות במדינה שבה המושג ''עבודה ערבית'' לא יהווה גנאי

          IP: 79.180.63.129 דווח על תגובה זו

          • צר לי על התמימות שלך - אף ערבי ישראלי לא יעזוב את ביתו

            אפרים, 23/03/08 22:55

            150 אלף ערביי 1949 - מספרם גדל ל- 1.2 מיליון ו- 70 אלף ערביי מזרח ירושלים שסופחה ב- 1967 - מספרם גדל ל- 250 אלף, כך שבסך הכל יש לנו כיום 1.45 מיליון ערבים. בעוד 60 שנה יהיו כאן לפחות 11 מיליון אזרחים נאמנים לבני עמם ולבני משפחותיהם המגורשים.
            מענין מה יהיה מספרם של היהודים הישראלים בלוס אנג'לס, ניו יורק, טורונטו, לונדון, פריס וסידני, וכמה יצטרפו לילדיו של אחד העם בבוסטון.

            לסיכום, לילדיך או לכדיך (תלוי בגילך) כבר לא תהיה מדינה.

            אף ערבי לא יעזוב מרצונו הטוב, ומי שיעשה את זה יקבל כדור בראש.

            IP: 86.135.207.133 דווח על תגובה זו

            • סיפוח ערביי מזרח ירושליים היה טעות

              אילן חטאב, 01/04/08 11:41

              שלא לאמר איוולת ואני רוצה להאמין שבהסדר הקבע תמצא הדרך לביטול הסיפוח -מה שמחייב כמובן שמזרח ירושליים תהייה בריבונות המדינה הפלשתינאית שתקום[נראה גם שנצטרך לפצותם בסכומים לא קטנים בגין קצבאות הביטוח הלאומי שייפסקו-איוולת כבר אמרנו?]

              גם אם אני נאיבי ואף ערבי ישראלי לא יעזוב כדבריך,הרי בתנאי רוגע,יגדל במידה ניכרת מספר העולים לישראל מה שיהווה משקל נגד להתרבות הטבעית של הערבים ובכך ישמר האיזון הדמוגרפי לטווח הנראה לעיין

              גם אם לא ניתן למנוע רוב ערבי בטווח הרחוק אני עדיין איני רואה כיצד מדינה דמוקרטית ושומרת חוק מגרשת אזרחים שווי זכויות -ורק שלא יקפצו כל הדמגוגים עם ההתנתקות כי זה אפילו לא מתחיל להיות דומה:בהתנתקות הכנסנו אזרחים אל הגבולות הלגיטמים של מדינת ישראל ופיצנו אותם ביד נדיבה ,ואילו אתה מציע לגרש אזרחים אל מחוץ לגבולות המדינה ולפוך אותם למעשה לפליטים
              יכולתי להסכים לחלוקה מחדש של הארץ[כולה ישראל והשטחים] אילו חשבתי שיש סיכוי שהערבים יקבלו זאת-מכל מקום סיטואצייה זו תגדיל מאוד את שטח המדינה הפלשתינאית שתקום
              קשה להאמין שאזרחי ישראל הערבים יוותרו על זכויותיהם בארץ מפותחת וללכת אל הבלתי נודע[לא ניתן לכפות זאת עליהם],אולי ירצו בכך אחרי שנים בהם המדינה הפלשתינאית תעמוד על רגליים כלכליות איתנות ותקנה לאזרחיהה זכויות סוציליות הדומות למה שיש להם עכשיו
              אולי אז ניתן יהייה לפתוח ההסכמים מחדש ולחלק מחדש את הארץ ואת המשאבים לפי מפתח לאומי ורצף טריטוריאלי לשני הלאומים-[מה שיחייב טרנספר דו צדדי והגדלת השטח בשליטה פלשתינאית] אולם זה עניין לעוד מאה שנה אם בכלל כמו שנאמר ''עוד חזון למועד''

              IP: 79.180.140.196 דווח על תגובה זו

    • היכן מוגד שוויון

      אילן חטאב, 22/03/08 16:10

      לערביי ישראל כסכנה לקיום המדינה
      יתכן ואתה חושב כך
      אך תסלח לי אם אומר לך שאין הגדרה כזו בשום מקום

      IP: 79.180.63.129 דווח על תגובה זו

      • אפרים בונה לו תיאוריות ספרטיסטיות ודמוגרפיות אבסורדיות-מטרתו גירושם

        Ehad Haam-Zioni, 22/03/08 16:30

        של ערביי ישראל (למעשה הוא רוצה להעביר את מרכז הגליל(עד נצרת ושפרעם וצפונה מהם)-ואת צפון מזרח הנגב-למדינה הפלשתינאית (שהוא רואה אותה כקולונית נתינים פלשתינאים כנועים עד סוף הדורות)-תוך יצירת ''שירשורים'' ו''אצבעות סיפוח'' שיכילו את כל ההתנחלויות בתחום ישראל

        IP: 68.163.217.173 דווח על תגובה זו

      • ערבי ישראלי לא יכול להתחתן ולהקים בית בישראל - עם ערבייה לא ישראלית

        אפרים, 23/03/08 02:45

        בגלל שזה נחשב לזכות השיבה בדלת האחורית, וזכות השיבה משמעותה חיסול מדינת ישראל.

        הבנת?

        IP: 86.135.207.133 דווח על תגובה זו

        • זה יוצא מן הכלל שאינו מעיד על הכלל

          אילן חטאב, 23/03/08 12:50

          א-זה חוק ולא הגדרה
          אכן החוק מנוגד לשויון-ניתן לאמר שבחוק זה נקבע למעשה כי עיקרון הרוב היהודי חזק מעיקרון השויון
          ניתן להצביע על חוקים נוספים המנוגדים לעיקרון השויון כמו למשל היעדר חובת גיוס לצה''ל של ערביי ישראל שכאן הועדף ביטחון המדינה על שויון
          אך מכאן ועד לאמירה שהערבים אינם שווים בהגדרה הדרך ארוכה
          [אם כי בפועל אכן לא מתקיים שויון כי הרוב היהודי לא מתייחס לערבים כאל אזרחים שווי זכויות]
          דומני[אם כי איני מוכן להשבע על כך] שבמגילת העצמאות נכתב כי לכל אזרחי המדינה זכויות שוות

          IP: 79.180.63.129 דווח על תגובה זו

        • זה נצחון הדמגוגיה של אפרים וליברמן-לגופו של ענין הטענה היא אבסורדית

          Ehad Haam-Zioni, 23/03/08 17:37

          אין כאן ''זכות שיבה'' לא דרך הדלת או החלון-מדובר בכמות קטנטנה וההתעללות בבני האדם (ועוד בטענה שיקרית של בטחון) היא מגעילה ''ולתפארת מנטליות אירן''

          IP: 68.163.217.173 דווח על תגובה זו

  • 42.

    עומד על קצה אצבעותיו

    קורא, 22/03/08 11:52

    הדמגוג הזה נוקט בשיטה הידועה, קודם כל למקם את עצמו ''במקום טוב באמצע''.
    לצורך זה הוא מתקיף את הימין הקיצוני שהקים ''מאחזים ג'יהאדיסטים יהודים בלב האוכלוסייה הערבית''. לא כל ממשלות ישראל הם שהזרימו מיליארדים לאותה מטרה, מניעת הסיכוי למדינה פלסטינית.
    עכשיו הוא מתפנה לעיקר המטרה האהובה עליו, לתקוף את השמאל הרדיקלי ''החום אדום''. לצורך זה עומד הגמד הזה על קצה אצבעותיו כדי לנגח את חיים ברעם בקרסוליו. ממש פתאטי

    IP: 79.179.250.35דווח על תגובה זו

    • כל מילה במאמר משקפת מציאות ואמת. (ל''ת)

      נתן.ש, 24/03/08 09:05


      IP: 77.126.202.167 דווח על תגובה זו

  • 41.

    ללא היאחזויות יהודיות בארץ בקום המדינה , היא כלל לא היתה קמה .

    ישמעאל, 22/03/08 11:21

    אני מתפלא על בן דרור . ציונות אמיתית מכונה אצלו ג'יהאד יהודי כאילו , כל הקיבוצים וההתיישבות היהודית מאז קום המדינה לא קמו בלב אוכלוסייה ערבית עויינת . לולא אותם חלוצים , היתה מדינת ישראל משתרעת { וכלל לא לבטח } על פני מרחב גוש דן וצפון תל אביב { לא כולל את יפו } .

    IP: 79.182.115.86דווח על תגובה זו

    • כל דבר נכון לזמנו (ל''ת)

      יוני, 22/03/08 12:49


      IP: 84.229.191.123 דווח על תגובה זו

      • ומי הסמיך אותכם לקבוע מתי הוא הזמן הנכון ? (ל''ת)

        ישמעאל, 22/03/08 14:48


        IP: 79.182.115.86 דווח על תגובה זו

    • הג'יהאד היהודי

      אילן חטאב, 22/03/08 16:02

      היה נחוץ כל עוד לא היתה מדינה ולא הסכמה בינלאומית למדינה
      מרגע שקמה המדינה או די בזאת שנוצרו התנאים וההסכמה הבינלאומית להקמתה,הפך אותו הג'האד למיותר ומזיק

      IP: 79.180.63.129 דווח על תגובה זו

  • 40.

    4000 שנה היהודים האלה חושבים שהם עם,האחרים חושבים שהם עם (ל''ת)

    אבל למה מיהם, 22/03/08 11:03


    IP: 79.177.135.236דווח על תגובה זו

  • 39.

    אנקדותה לפורים עמלק בגימטריה= ספק

    רותם, 22/03/08 10:42

    הספק הוא האויב שעלינו למחות, הספק באשר לצדקת דרכנו. לפלסטינים יש מדינה, קוראים לה ירדן וגם היא נגזלה מהשטח שהוקצה לבית הלאומי היהודי ע''י ממשלת בריטניה. כל שנדרש הוא להוסיף כוכב לדגל הפלשתיני ולבצע מבצע נרחב לאיחוד משפחות מגדת הירדן המערבית למזרחית, זה הפיתרון היחיד. כל תם יודע שמדינה פלשתינית בהרים שמעל תל אביב תהפוך חיש מהר לדרום לבנון עם רקטות גראד לנתניה ותל אביב מאזור טול כרם, גראד לעפולה ועמק יזרעאל מצפון השומרון וגראד לבית שאן מהבקעה שדרך אגב תהפוך לציר פילדלפי ממערב.

    IP: 85.250.213.69דווח על תגובה זו

  • 38.

    הערונת: גם הנוצרים הגדירו עצמם ה''יהודים האמיתיים'' (ל''ת)

    בעצם נובע מאותו, 22/03/08 10:08


    IP: 79.177.135.236דווח על תגובה זו

  • 37.

    קודם ניקח את כוזריה- אח''כ את שנגרילה!

    על אטלנטיס, 22/03/08 10:05

    על אלדורדו אני עדיין לא סגור.

    IP: 79.177.135.236דווח על תגובה זו

  • 36.

    דוקא רעיון. הבה נתבע זכויות על כוזריה (ל''ת)

    לפחות איזה, 22/03/08 10:00


    IP: 79.177.135.236דווח על תגובה זו

  • 35.

    אנחנו ערבים?לא. אנחנו מוסלמים?לא. אנחנו פלסטינים?לא.אנחנו נוצרים?לא

    אז אנחנו רוצים, 22/03/08 09:55

    מחוץ למעגל ערבי/מוסלמי/נוצרי/פלסטיני.
    ok ?
    כלומר זה כזה בולשיט להתעסק עם השטויות הזנדיות ושות', שאפשר לעצור את כבר בשלב הזה..

    IP: 79.177.135.236דווח על תגובה זו

  • 34.

    מלאכת הרמייה של השמאל האקדמי

    רותם, 22/03/08 09:29

    מעניין, שרובם ככולם של אנשי האקדמיה מן השמאל הסהרורי שייכים למגזר של מדעי החברה. שלא כעמיתיהם במדעים המדוייקים, הם אינם מחוייבים (לפחות בעיני עצמם...), לגבות את ''מחקריהם'' בעובדות , הוכחות ודיוק מדעי. כך שכל איש אקדמיה המשתייך לתחום מדעי החברה, ומשתייך לשמאל הקיצוני, רשאי (בעיני עצמו לפחות...) לפרסם כל מיני היפותזות פרובוקטיביות להכעיס, מנבכי מוחו הקודח, כאשר חובת ההוכחה והדיוק המדעי אינה חלה עליהן...
    כך למשל, יכול פרופ' זאנד הנתעב, לערוך ''מחקר'' הקובע שאין דבר כזה הנקרא - עם יהודי...כאשר כל מטרתו לזנב במדינה ולהפריך את זכות קיומה... אם ''איש הרוח'' הסהרורי הנ''ל, קובע בנחרצות שאין עם יהודי, אז שיואיל המתועב הנ''ל, להסביר לנו ההדיוטות, מה דמותו של העם היהודי, האם הוא כת, שבט, גזע, או כנראה, דבר לא מוגדר שאין לו כל זכות קיום עצמאית, בהתאם למוחו הקודח...

    IP: 89.1.184.225דווח על תגובה זו

    • שנאה תהומית גורמת למוח לקדוח וזה כן מדעי... (ל''ת)

      צבי, 22/03/08 12:18


      IP: 62.56.252.179 דווח על תגובה זו

      • איך היית מגיב על ''אין עם פלסטיני'' במחקר אקדמי? (ל''ת)

        עוד קשקשן, 22/03/08 12:47


        IP: 79.177.135.236 דווח על תגובה זו

        • באמת שלא היה עם פלאשטיני.

          THE DICTATOR, 23/03/08 07:59

          מה ההיסטוריה שלו? מה היו גבולות ארצו? מי היו ראשיו, מלכיו? איזה צבא היה לו?

          IP: 207.200.116.204 דווח על תגובה זו

          • ולמה זה רלוונטי מה היה? (ל''ת)

            אילן חטאב, 23/03/08 13:27


            IP: 79.180.63.129 דווח על תגובה זו

            • רלוונטי לפטרון ''הכיבוש''.לדעת מי האבא של הילד.

              THE DICTATOR, 25/03/08 12:36

              כבשנו ממצרים ומירדן. ובהסכימי השלום איתם טמנו לנו פח. בעזבם לנו שטחים. ובהסכימים הכושל'ם איתם הידביקו לנו את האחריות להקמת פאלסטין.
              למה? למה שנסכים לזה?
              [מי הנבונים שהסכמו לזה]
              בעזבם את האדמות ואת האנשים אשר היה למצרים ולירדן ריבונות עליהם הם יצרו את מצוקת עמם.
              נחזיר למצרים את השטחים שכבשנו ממצרים ולירדן את השטחים שכבשנו מירדן, ושהם יקימו את מדינת פאלסטין כרצונם וכהבנתם.
              ואנחנו ניתנתק ניתוק מוחלת.
              ואם הם יפילו גדרות רצוי שלא 'בנו בחזרה. אה, ולמה לא עשו את זה קודם? למה הידביקו לנו את בעיית פאלסטין? לטמון לנו פח לדמם אותנו.
              הגיע זמו לתקן מעוות.
              כי אם תסמוך על איזה מפת דרכים, תגיע לאיזה בור סתום וקר. התעוררת? או עוד לא?

              IP: 207.200.116.68 דווח על תגובה זו

  • 33.

    רוב העם הוא ימני בן דת משה. (ל''ת)

    מוטי, 22/03/08 09:12


    IP: 79.178.149.205דווח על תגובה זו

  • 32.

    ימיני, אתה פשוט אדיר. חבל שאתה לא ראש הממשלה שלנו. (ל''ת)

    ברק, 22/03/08 08:57


    IP: 89.1.51.17דווח על תגובה זו

    • לא האמנתי שאכתוב כך, אבל בפאם הראשונה הבינותי שיש ''מועמד'' אחד נחות (ל''ת)

      מאולמרט, 22/03/08 12:33


      IP: 89.1.164.113 דווח על תגובה זו

  • 31.

    לדידי אין הבדל בין המסתים מהתנועה האיסלמית והחב''דניקים אשר אלה גם

    החב''דניקים, 22/03/08 08:41

    אלה חותרים תחת המדינה,מסיתים נגדה,כופרים בסמכות בתי המשפט שלה ופוגעים בלגטימיות של השלטון.אני בכלל לאור מעשה העשווים והאגגים החב''דניקים הקיצונים ימנים מציע להם שלוחה באום אל-פאחם וככה יוכלו לאחד את הכוחות האידיאולוגים המשותפים.

    IP: 89.0.183.153דווח על תגובה זו

  • 30.

    שטויות

    י.ש, 22/03/08 08:24

    ידידי.אתה ושכמותך,הם אסון לעם ישראל.תמיכתך בהסכמי אוסלו ובהתנתקות,הביאה אסון על עםישראל.אני היתי מציע שתעבור על מאמריך מאז הסכמי אוסלו,ואולי תקבל תובנות חדשות.

    IP: 79.179.135.12דווח על תגובה זו

  • 29.

    ימיני אתה עושה מלאכת קודש!! עד מתי נביאי שקר

    מה יהיה, 22/03/08 02:06

    יעכרו את ישראל?! האקדמיה הפכה למדמנה ארסית בעלת שנאה עצמית ועיוות מחשבתי קיצוני וקטלני!

    IP: 65.190.193.246דווח על תגובה זו

  • 28.

    הפלשתינים אויב הדתיים והחרדים סרטן.1.5השסניקים+1.5מליון ערבים=אסון (ל''ת)

    למדינת היהודים, 22/03/08 01:13


    IP: 79.181.255.90דווח על תגובה זו

  • 27.

    כאשר המשפט ,הצבא, המשטרה ואוצר נגדך אז אפשר להגיד שהמדינה נגדך

    סופר, 22/03/08 00:16

    אני מבין ללבם של אלה שאומרים שישראל היא אויב בישבלם
    המשטרה מתעמרת בהם ומכה בהם
    הצבא מגרש אותם
    מערכת המשפט דומה לסדום ועמורה
    כל יום יש עליהם גזרות חדשות משר כזה או אחר
    אתה באמת מצפה שהם ירגישו פטריוטיות

    מבחינתם הם לא רוצים להיות חלק מהמדינה והם צודקים

    זה לא הפעם הראשונה שהעם נשבר לשניים

    IP: 89.139.232.195דווח על תגובה זו

    • מי שלא רוצה להיות חלק מהמדינה שיהגר (ל''ת)

      נתן.ש, 24/03/08 09:08


      IP: 77.126.202.167 דווח על תגובה זו

  • 26.

    ימנמני - כל-כך קל לסתור את ''העובדות'' שלך...

    ביילין צדק, 22/03/08 00:14

    ''הסינים, ככל הידוע, לא הכריזו אף פעם על כך שהם מוכנים לעצמאות בטיבט'' - גם ישראל מעולם לא הצהירה שהיא מוכנה לעצמאות של פלסטין.

    ''ישראל הציעה לפלשתינים הכל'' - שקר וכזב, ישראל הציעה לפלסטינאים אוטונומיה וקנטונים.

    ''יש ויכוח אם מדובר היה ב-92 או ב-95 אחוז. נתפשר על 90 אחוז'' - ישראל הציעה לפלסטינאים 22% מפלסטין ההסטורית. הפלסטינאים הסכימו לוותר על מה שהפסידו, באשמתם ב-48. ישראל רצתה שיוותרו גם על חלק ממה שנכבש בגנבה ובניגוד לחוק, ב-67.

    ''הפלשתינים אמרו לא'' - ישראל הרחיבה את מפעל ההתנחלויות וביססה את האחזותה בגדה המערבית. בכך היא הפרה הן את הסכם אוסלו והן את החוק הבינלאומי.
    גם ישראל אמרה ''לא''.

    ''הם רוצים את חיסול ישראל'' - להזכירך, זו ישראל שמחסלת את פלסטין.

    IP: 77.127.109.172דווח על תגובה זו

    • כמה בורות בתגובה קצרה

      ליאור, 22/03/08 04:54

      קרא את ספרו של קלינטון.
      קרא את מפת הדרכים.
      קרא את חזון בוש, עם תמיכת ישראל.
      קרא את מצע קדימה.

      IP: 82.241.126.124 דווח על תגובה זו

    • ברגע שאתה מתחיל להמציא ''עובדות'' אז אתה יכול ''לסתור'' הכול

      עם ישראל חי, 22/03/08 05:01

      אתה מזכיר לי את הפלסטינאים שהתמחו בשיחזור ההיסטוריה של האזור.

      אז יאללה ביילין לא לשכוח לקחת את התרופות

      IP: 71.251.138.210 דווח על תגובה זו

    • כמו תמיד - השמאל לא נותן לעובדות להטעות אותו.

      dkfir, 22/03/08 08:22

      ''גם ישראל מעולם לא הצהירה שהיא מוכנה לעצמאות של פלסטין'' - מצוטט ממצע קדימה ''עקרונות לניהול תהליך השלום:
      האינטרס בקיום ישראל כמדינת לאום יהודית מחייב לקבל את העיקרון שסיום הסכסוך יהיה בקיומן של שתי מדינות לאום על בסיס המציאות הדמוגרפית, שיחיו בשלום ובביטחון זו לצד זו.''

      ''שקר וכזב, ישראל הציעה לפלסטינאים אוטונומיה וקנטונים.'' - לפי מצע קדימה (דיברי פרס, שרון, אולמרט) ומהמצוטט למעלה אתה רושם שטויות.

      ''ישראל הציעה לפלסטינאים 22% מפלסטין ההסטורית. הפלסטינאים הסכימו לוותר על מה שהפסידו, באשמתם ב-48. ישראל רצתה שיוותרו גם על חלק ממה שנכבש בגנבה ובניגוד לחוק, ב-67.
      '' - אם אתה יצא מנקודת הנחה שכל שטח ישראל היא פלשטין ההיסטורית, אז אתה צודק, אבל בגלל שכל נקודת היחוס תמיד מיתכוונת לגבולות 67' (אני באמת לא מבין למה הקיבוע הזה דווקה למילחמה ההיא), אז לפי כל מקורות הידע המערביים (תרשה לי לסמוך עליהם קצת יותר משל הערבים) ברק הציע לערפת 92% מהשטחים, כולל חצי מירושלים וכולל פתרון מסויים לבעיית הפליטים.

      ''שראל הרחיבה את מפעל ההתנחלויות וביססה את האחזותה בגדה המערבית. בכך היא הפרה הן את הסכם אוסלו והן את החוק הבינלאומי. גם ישראל אמרה ''לא''.
      לצערי הרב, פה יש חצי אמת. אתה חייב לקחת בחשבון שהפיגועים לא פסקו אפילו לדקה אחת וגם התקופה הכי שקטה ניגרמה לא מחוסר רצון שלהם להרוג כמה שיותר אזרחים, אלא מחוסר היכולת שלהם להוציא פיגועים. ניראה לי שההיתנחלויות היו מעיין תשובה אזרחית לפיגועים.

      ''להזכירך, זו ישראל שמחסלת את פלסטין'' - איך בדיוק אתה קורה למצע החמאס ??? יכל ליהיות שאתה עד כדי כך עוור מהשינאה ???

      IP: 84.108.253.214 דווח על תגובה זו

      • ''התנחלויות כתשובה אזרחית לפיגועים''

        אילן חטאב, 22/03/08 15:44

        תשובה מטומטמת
        כי היא רק מגבירה את המוטיוציה לפיגועים

        IP: 79.180.63.129 דווח על תגובה זו

  • 25.

    הג'יהאדיסטים היהודים הם המדיה השמאלנית שעורפת את ראשי הימין הציוני

    לייביש א., 22/03/08 00:11

    ימי מדבר על ''הג'יהאדיסטים היהודים'' ואני חושב לעצמי מי הם אותם הג'יהאדיסטים היהודים? הגעתי למסקנה שהם בעצם אנשים כמו דרור ימיני שהורסים לעם ישראל במדינת ישראל את כל זכות הקיום שלה בכך שהם מאשימים את הימין השקול והמתון שיש בתוכו ימין קיצוני מחתרתי כביכול. להזכירכם, השבוע השב''כ הודה שאין כל זכר למחתרת יהודיתאולם ימיני לא מאמין לשב''כ הוא מאמין לאויבי ישראל לאנשי הג'יהאד המוסלמי וחבריהם החמאסניקים... כמו נאמר: ''מצא מין את מינו''

    IP: 87.69.71.244דווח על תגובה זו

  • 24.

    אולמרט מעביר 25 שיריוניות לפתאח'. מה זה לדעתך?

    יהודי מפוחד, 21/03/08 23:53

    למה בדיוק ישתמשו בשריוניות?
    ואם יהיה טבח מפלוגת שריוניות, מה אז תגיד על הרב וולפא או על אלו שמחו על טבח מרכז הרב?
    ולמה אתה חושב שרוב המתנחלים ילכו כצאן לטבח, ראשונים לפני המחנה? (כי ברור לך מי הבא בתור) - כמו האוסט-יודן ?

    IP: 212.143.119.130דווח על תגובה זו

  • 23.

    נמאס מהצנזורה של ימיני המקרתאיסט לכותבים הערות עניניות לדמגוגיה שלו

    EHAD HAAM-ZIONI, 21/03/08 23:44

    .תיאוריה של ''ישראלים'' עבריים'' זה דבר אחד.......ובן דרורנו קופץ מהן ל''חיסול ממוקד'' ו''אין זכות קיום למדינת ישראל''-דבר שלא בועז עברון או שלמה זנד אמרו (וגם לא חיים ברעם בנו של שר בישראל ואחיו של שר בישראל שגם בנו דוגל בדעות דומות וכתב זאת ביחד עם שלמה זנד במאמר מקיף במעריב)

    אני כציוני אינני מסכים עם דעותיהם הפילוסופיות ובוודאי גישתם שצריך כעת מדינה את של ''ישראלים''(יהודים וערבים בני הארץ)-ואני דוגל בחלוקה על בסיס 67 עם תיקונים הדדיים, כאשר ישראל היא מדינת הלאום היהודי ודמוקרטיה לכל אזרחיה.

    אך זהו זינוק דמגוגי אדיר בין אי קבלת גישתם הפילוסופית או ההיסטורית שהישראלים\\עבריים הם בני משפחה של העם היהודי אך הם שונים מהמקור ועד האשמת השוא שלהם על ידי ימיני כאילו הם אומרים ''שאין זכות קיום למדינת ישראל'' קפיצת הדרך גדולה לתפארת הדמגוגיה הבן-דרורית.

    IP: 68.163.217.173דווח על תגובה זו

    • זה ידוע שהשמאל לא תומך בדמוקרטיה

      חוקר דמוקרטי, 22/03/08 03:29

      ראה קובה, רוסיה, צפון קוריאה, סין וונצואלה, שאמשיך?

      IP: 67.101.255.51 דווח על תגובה זו

      • כלל לא התחלת-מה עם בריטניה, צרפת, ארצות סקנדינביה, ארהב....וישראל??

        Ehad Haam-Zioni, 22/03/08 05:16

        בכולם היו ממשלים סוציאל דמוקרטים(או דמוקרטים-ליברלים בארהב) יעילים ושומרי שלטון חוק

        IP: 68.163.217.173 דווח על תגובה זו

    • אין פה שום מקרטיזם. האנשים האלה

      ברוך, 22/03/08 05:20

      פועלים במודע לטובם האויב. אתה אולי מכיר את האנשים האלה. הם מרויחים הזמנות לכנסים, ציתותים ומוניטין אצל שמאל אירופאי על חשבון היהודים.

      IP: 59.115.229.49 דווח על תגובה זו

      • ?????????????? (ל''ת)

        Ehad Haam-Zioni, 22/03/08 16:35


        IP: 68.163.217.173 דווח על תגובה זו

    • מקראטיזים זה לפטר מהעבודה על דעות פוליטיות

      אליוי, 22/03/08 12:14

      מי שקרא לפטר את ימיני הוא האבא של מקראתי ...
      לא שמעתי אותך אף פעם מגנה מקראתיזים וגזענות אצל אנשים המזוהים עם השמאל ?

      כיום איש שמאל חייב לשלול את הציונות לתמוך בפלשתינים ולהכחיש את השואה
      פינקלקראוט חזה זאת לפני 30 שנה
      משום שזה נובע מהתיאוריה של השמאל
      מה הקשר לזה וליחוס המשפחתי ?

      IP: 84.94.147.72 דווח על תגובה זו

  • 22.

    הרב זלמן מלמד ורבנים אחרים פסקו שחיילי צה''ל יסרבו פקודה אם היא

    אויבי המדינה, 21/03/08 23:28

    נוגדת את התורה.נשאלת מה זה נוגדת את התורה?למישהוא יש הסבר לכך? פסיקות הרבנים זה מרד נגד המדינה ואם זה היה תלוי בי הייתי מכניס את המסית המופתי מלמד לכלא למאסר ממושך.

    IP: 89.0.61.39דווח על תגובה זו

    • מסכים איתך,מרוע הם מקבלים משכותם מהמדינה ? (ל''ת)

      נתן.ש, 24/03/08 09:10


      IP: 77.126.202.167 דווח על תגובה זו

  • 21.

    השוואה אווילית

    רותם, 21/03/08 23:16

    ושוב, חוזר בן דרור ימיני על ההשוואה החביבה עליו בין השמאל הקיצוני השולל את קיומה של מדינת ישראל, לבין הימין הקיצוני, שמה לעשות אינו שולל את זכות קיומה של מדינת ישראל... השוואה נואלת נוספת, החביבה על בן דרור ימיני, היא בין הג'יהד המוסלמי לימין הקיצוני שנקרא על ידו - הג'יהד היהודי (או הג'יהד בן דת משה ר''ל...).
    מידת הנזק שגורם הימין הקיצוני למדינת ישראל ולמעמדה בעולם, בטל בששים לעומת הנזק שגורם השמאל הסהרורי למדינת ישראל, הן ברצותו להביא לדימורליזציה ורפיון ידיים במדינה, והן ברצונו להשחיר את פני המדינה בעולם...
    ולגבי ההשוואה בין הג'יהד האיסלמי לג'יהד היהודי כביכול, עדיין לא מצינו יהודים שהלכו להתפוצץ בקרב אוכלוסיה מוסלמית, (למעט אי אלו חריגים דוגמת גולדשטיין במערת המכפלה). וודאי ש''הג'יהד בן דת משה'', אינו שואף להשמיד את העם הפלשתיני (אם קיים...) , או העם הערבי, או העם האיסלמי...
    דומה ,שבן ימיני, על אף דעותיו האמיצות, חושש להיות ''מחוסל'' או ''שרוף'' לחלוטין ע''י השמאל הקיצוני, ומדי פעם הוא זורק לסהרורים מהשמאל עצם בדמות ה''ג'יהד בן דת משה'' , כביכול...

    IP: 89.1.184.225דווח על תגובה זו

    • רותם-עם יד על הלב: כמה עשרות אחוזים בארץ מעריצים את ברוך הגבר??????

      Ehad Haam-Zioni, 22/03/08 05:21

      וזה הנזק האמיתי שגורמים עשרות אלפי המופרעים המשיחיים ומאות אלפי תומכיהם: יותר ויותר בעולם מתיאשים מישראל ושכינותיה ורואים בקיצוניים הדתיים את שני צדדיו השחורים של אותו מטבע.

      IP: 68.163.217.173 דווח על תגובה זו

      • אולי 1% בקושי יפדגוג שקרן

        רואה, 22/03/08 11:09

        וגם אותו 1% בנתיים לא עושה מעשים שלא כמו 90% מהפלסטינים שבחרו בחמס הארור ובמעשי הטרור שלהם.

        IP: 71.125.148.120 דווח על תגובה זו

        • וה- 10% הנותרים בחרו בטרור של ערפאת/אבו מאזן

          אפרים, 22/03/08 11:57

          ו- 100% של הפלסטינים שולחים את ילדיהם לבתי ספר של מערכת החינוך הממלכתית-שאהידית.

          IP: 86.135.207.133 דווח על תגובה זו

  • 20.

    אני מסכים עם רוב הדברים

    מיכאל, 21/03/08 23:16

    דבר אחד אני לא מסכים לו נוער הגבעות וחבריהם הם אנשים נהדרים שהקצינו בשנים האחרונות צריך לשאול איפה אנחנו טעינו ועדיין טועים והתשובה ברורה כשמש בכך שאנו לא הורסים את בית המחבל בג'אבל מחבלי כאבר ובעוד אקטים הלוזיים שכאלה נוצרת תסיסה אצל כולם כולל אצלי אנשים מקצינים וכך בסוף אנשים מאבדים תקווה וקוראים קריאות מרושעות כמו של וולפה
    אני שוב חוזר וקורא לא להתנתק מהאנשים האלה ולהחזיר אותם לקירבנו

    IP: 77.127.79.142דווח על תגובה זו

  • 19.

    אני מסכים עם רוב הדברים

    מיכאל, 21/03/08 23:13

    דבר אחד אני לא מסכים לו נוער הגבעות וחבריהם הם אנשים נהדרים שהקצינו בשנים האחרונות צריך לשאול איפה אנחנו טעינו ועדיין טועים והתשובה ברורה כשמש בכך שאנו לא הורסים את בית המחבל בג'אבל מחבלי כאבר ובעוד אקטים הלוזיים שכאלה נוצרת תסיסה אצל כולם כולל אצלי אנשים מקצינים וכך בסוף אנשים מאבדים תקווה וקוראים קריאות מרושעות כמו של וולפה
    אני שוב חוזר וקורא לא להתנתק מהאנשים האלה ולהחזיר אותם לקירבנו

    IP: 77.127.79.142דווח על תגובה זו

  • 18.

    אחינו היהודים הפכים להיות דומים לנו בדעות עד כדי כך שאני מתבלבל ולא

    האימם עלי, 21/03/08 23:07

    יודע האם הפאתווה היא של מופתי או רב.

    IP: 89.0.61.39דווח על תגובה זו

  • 17.

    הג'יהאד היהודי מסוכן הרבה יותר מהג'יהאד האקדמי

    ציון הציוני, 21/03/08 23:00

    מדובר לא רק באנשים הקיצוניים ביותר שמצהירים בגלוי שהם ''נגד המדינה'' וצוטטו כאן, אלא במחנה פוליטי שלם שמיוצג גם פה באנ.אר.ג'י יהדות. הם מונהגים בין השאר ע''י דמויות כמו ראש ישיבת ''מרכז הרב'' יעקב שפירא שהצהיר שמקום הערבים לא בישראל, דב ליאור שקרא לא להעסיק והשכיר דירות לערבים, והרבנים שהלכו בראש הפוגרום בג'בל מוכבר.

    ההשוואה בין אלו לבין הקומץ מבחינה אלקטורלית שמהווה השמאל הקיצוני חסרת פרופורציה.

    הראשונים ללא שום ספק מקוממים את העולם כלפינו בצורה הרבה יותר אפקטיבית, כפי אפשר לראות בקטע הוידאו הבא:
    http://www.youtube.com/watch?v=hefIti-uFUo

    IP: 84.228.93.82דווח על תגובה זו

  • 16.

    רוצים מדינה קפיטליסטית חופשית וחילונית! (ל''ת)

    אלון, 21/03/08 22:12


    IP: 84.109.124.165דווח על תגובה זו

    • יש כבר כמה כאלו בעולם. מה אתה רוצה מהמזרח התיכון? (ל''ת)

      רון, 22/03/08 03:52


      IP: 58.106.252.70 דווח על תגובה זו

  • 15.

    אין בעיה למשתמטים החב''דניקים להלחם עד טיפת דמם האחרונה של חיילי

    ''פטריוטים'', 21/03/08 21:56

    צה''ל.החב''דניקים הם מהמסוכנים באוייבי השלום והם קידשו במצוות רבם המשיח המנוח יבדל''א חי וקיים ז''ל את האדמה יותר מדם אדם.הם לא מוכנים להחזיר שום שטח לשם פשרה מדינית.

    IP: 89.0.61.39דווח על תגובה זו

  • 14.

    היכן ''מאיר עוזיאל''? היכן ''דן מרגלית?''

    אנא לא לצנזר, 21/03/08 21:42

    שני כותבים אלו שהיו חביבים מאוד במעריב בעבר נעלמו.
    חדדו את מחשבתכם וחישבו מדוע?
    יותר מכך איני כיכול לפרט כי אצונזר פה.

    IP: 84.229.100.132דווח על תגובה זו

    • אחד במקור ראשון אחד בישראל היום

      צפי רויאל, 22/03/08 00:25

      כי רוב העם ימני.
      לאט לאט יבינו זאת גם העתונים האחרים. הרייטינג ירד.

      IP: 79.178.112.91 דווח על תגובה זו

  • 13.

    וולפא החב''דניק לא היה מבייש אף איש אל קעידה עם דעותיו הקיצוניות

    משומד ומומר, 21/03/08 21:34

    למשל להעלות לגרדום את אולמרט לגרדום ושמדינת ישראל היא מדינת אוייב. עם ''יהודים'' כאלה מדינת ישראל לא צריכה אוייבים.

    IP: 89.0.61.39דווח על תגובה זו

    • וולפא אויב המדינה. (ל''ת)

      נתן.ש, 24/03/08 09:12


      IP: 77.126.202.167 דווח על תגובה זו

  • 12.

    המדינה בשל הריבוי הדמוגרפי של הדתיים בכלל והחרדים בפרט צועדת

    טאליבאנים, 21/03/08 21:28

    בעקבות האיסלם הקיצוני והם רוצים מדינת שריעה=הלכה מפגרת,נחשלת,ענייה בקיצור מדינה של עגלות וחמורים שלא תשרוד אפילו דקה.זו היהדות שיש אומרים שהיא אור? לגויים.

    IP: 89.0.61.39דווח על תגובה זו

  • 11.

    קואליצית מונעי השלום הם החב''דניקים,החרדים,הש''סניקים,הברסלבים

    מי הם אוייבי, 21/03/08 21:19

    המתנחלים ושאר המינים הדתיים.מה שמזעזע בכל זה הוא שרק המתנחלים ברובם משרתים בצבא ואילו כל אלה שמתנגדים לכל פשרה מדינית ישלחו את חיילי צה''ל להילחם ולהרג כשהם או בניהם לא יסכנו כלל וכלל את חייהם.מדינה משוגעת.....מי שמחרחר מלחמות הוא זה שלא ישתתף בהן.

    IP: 89.0.61.39דווח על תגובה זו

    • רק המוסלמים שעל פי דתם מצווים להרוג את כל הכופרים מונעים שלום

      ג'יהאד עולמי, 21/03/08 21:28

      תשאל את החמאס, תשאל את אל קעידה, תשאל את איראן.
      בעצם תשאל גם את אבו מאזן או כל מוסלמי שהוא.

      IP: 79.178.112.91 דווח על תגובה זו

      • ביהדות יש התרים הלכתיים לרצוח חילונים או כל מי

        גם ביהדות, 21/03/08 21:43

        שירצה לעשות שלום.את רבין הי''ד רוצח דתי המגובה בפאתוות בשם הדת רצח והשמירה על אולמרט,פרס וכל מי שיעז להתחיל תהליך שלום מתוגברת.ההבדל בין האיסלם ליהדות מצטמצם בהדרגה.

        IP: 89.0.61.39 דווח על תגובה זו

        • זו לא יהדות

          ליאור, 21/03/08 22:52

          זו עבודת אלילים בבלית.

          IP: 84.108.199.72 דווח על תגובה זו

        • אולי תקח את כל התרופות שלך ותלך לישון, כדי שהסעיף- (ל''ת)

          שלך יירגע., 22/03/08 12:40


          IP: 89.1.164.113 דווח על תגובה זו

  • 10.

    דמגוגי

    אייל, 21/03/08 21:02

    ''שלילת זכותו של העם היהודי להגדרה עצמית, שהיא למעשה שלילת זכות קיומה של מדינת ישראל''
    בתור מישהו שעדיין מגדיר עצמו ציוני , המשפט הזה הוא דמגוגיה ציונית מיותרת שמונעת מישראל להיות חברה אזרחית נורמלית . זכות קיומה של מדינת ישראל נובע מהחלטת האומות המאוחדות על מתן מדינה ליישוב הבמקרה (לצורך העניין) יהודי בא''י . הערבים היו צריכים לכבד את ההחלטה , הם הימרו הפוך והפסידו , טיבה של היסטוריה אכזרית . עברו 60 שנה , הלאום היהודי- ישראלי-עברי התגבש (ואין פה קשר לשאלה האם היהודים הם לאום עוד מלפני ) ואין זכות לקחת ממנו את מדינתו עבור לאום מתחרה עויין ואלים המנוכר לתפיסות האזרחיות האוטפיסטיות של השמאל הרדיקלי . .
    זה הכל , מכאן נשאבת הזכות! השאלות האם קיים לאום יהודי והאם הציונות בדיעבד הייתה פתרון נכון למצבו , הם שאלות פנים יהודיות\\ישראליות שלא רלוונטיות לזכותה של ישראל להתקיים במתכונתה הנוכחית (דמוקרטיה עם סממנים לאומים יהודיים\\עבריים ).

    IP: 84.110.221.106דווח על תגובה זו

  • 9.

    שטויות אין ימין קיצוני.

    טופוגרפיה, 21/03/08 20:57

    יש מתישבים יהודים, יש כאלה שסתם מבלבלים את הביצים, ויש שמאל קיצוני מעופף נודניק.

    IP: 68.188.85.161דווח על תגובה זו

  • 8.

    יש קשר הדוק בין הדתיות לשימוש באלימות ולא,לא מדובר על מוסלמים אלא

    קורלציה ברורה, 21/03/08 20:51

    על יהודים דתיים קיצונים ימנים או חמאסניקים חרדים.משתי קבוצות ג'יהדיסטיות אלו תפתח הרעה מבית.

    IP: 89.0.61.39דווח על תגובה זו

    • רק מהשמאל הקיצוני העולמי ובת בריתו האיסלאם (ל''ת)

      פרופסור, 21/03/08 21:29


      IP: 79.178.112.91 דווח על תגובה זו

      • גם ימין קיצוני וגם שמאל קיצוני

        ליאור, 21/03/08 22:54

        אלו עובדי אלילים ואלו שונאי ישראל.
        יש קשר הדוק בין קיצוניות לקיצוניות וצריך להעיף את שני החוגים הללו.

        IP: 84.108.199.72 דווח על תגובה זו

  • 7.

    הכל נכון, רק עם זנד, עשית לעצמך הנחות גדולות מדי.

    יגאל כהן, 21/03/08 20:48

    פסלת את זנד, בלי להתמודד עם האמיתות שלו.
    כוזרים עושים פוגרומים בפלשתינאים שהם בעלי הדם היהודי היחידים.
    לא מפריע לך, שכוזרים עושים פוגרים בספק יהודים?
    למשל.
    חוץ מזה, אתה מגדלור.

    IP: 89.139.84.153דווח על תגובה זו

    • כוזרים אנו? תוכיח! (ל''ת)

      בבה-בובה, 21/03/08 21:12


      IP: 84.229.228.169 דווח על תגובה זו

    • בואנה השמאל בישראל השתגע טוטאלית (ל''ת)

      סופי, 21/03/08 21:30


      IP: 79.178.112.91 דווח על תגובה זו

    • ה ''כוזרים'' הקימו את המדינה

      ליאור, 21/03/08 22:57

      ו ''המגדלור'' לא התייחס לדם יהודי אלא לזהות יהודית.

      עם הספר אבל לקרוא אתה לא ממש יודע. כנראה שאין לך את זה הגנים.

      IP: 84.108.199.72 דווח על תגובה זו

    • איזה חומר לקחת יגאל ?

      דימיטרי בוזגלו, 22/03/08 11:37

      גם אני רוצה

      IP: 89.1.14.93 דווח על תגובה זו

    • אני מודה שלא קראתי את זנד

      אילן חטאב, 23/03/08 16:23

      אבל בן דרור הבטיח להתעמת אתו במאמר מנומק
      אז אולי פשוט להמתין?

      IP: 79.180.63.129 דווח על תגובה זו

      • אם הוא הבטיח אז אני לוקח את דברי בחזרה וממתין ביחד אתך.

        יגאל כהן, 24/03/08 15:33

        שלא יהיה ספק, בן דרור ימיני זכאי לפחות לפוליצר.
        הוא מגדלור.

        IP: 217.132.55.107 דווח על תגובה זו

  • 6.

    הבילוי השבועי הקבוע למוח שלי,מודיק,חד,אפילו מהנה(גם אם עצוב לפעמים) (ל''ת)

    תל אביבית, 21/03/08 19:41


    IP: 77.125.173.141דווח על תגובה זו

  • 5.

    האופציה הירדנית

    שחר, 21/03/08 18:58

    המסקנה ההגיונית, שניתן להסיק מכך שהפלסטינים לא רוצים את פיתרון שתי המדינות ואופציה של מדינה דו לאומית היא אסונית , היא שהופצי הירדנית מצרית היא היחידה המציאותית.
    האינטרס של המצרים והירדנים לשלוט בגדה ובעזה הוא בדיוק מה שכתבת עליו לפני שבועיים, האומה האיסלמית.
    הרי ברור שהשלב הבא אחרי השתלטות החמאס על הגדה יהיה השתלטות האחים המוסלמים על מצרים והחמאס על ירדן לכן רק שלטון כוחני (בלי בג''ץ בלי ''בצלם'' ובלי ה''דמוקרטיזציה'' של קונדוליסה רייס) יוכל להבטיח את השארות המשטרים הלאומיים הערבים הללו וכ ןגם קצת שפיות לאזור.

    IP: 84.110.212.253דווח על תגובה זו

  • 4.

    מענין איפה הסטוריון פרו-איסלמי מלמד?

    ברוך, 21/03/08 18:30

    האם הוא מקבל תמיכה מהמדינה?

    IP: 59.115.229.49דווח על תגובה זו

    • אוניב' ת''א בואכה שייך מוניס.

      בבה-בובה, 21/03/08 19:06

      אם אני לא תועה.

      IP: 84.229.228.169 דווח על תגובה זו

      • תודה. זה עוזר לו לקבל תמיכה

        ברוך, 22/03/08 05:43

        משמאל אירופאי השולט על הזמנות לכנסים, כתבי עת...

        IP: 59.115.229.49 דווח על תגובה זו

  • 3.

    ארי שביט

    זהבה, 21/03/08 18:16

    לזכור: ראש ממשלת ישראל אהוד אולמרט נחקר כעת בפרשת כרמייה, בפרשת מרכז ההשקעות ובפרשת המינויים ברשות לעסקים קטנים. התקשורת הישראלית ממעטת לדווח על פרשות אלה. הבון טון התקשורתי הוא שנמאס. לא רוצים לחטט עוד בקרביו של האתרוג שלנו. לא רוצים לשמוע, לא רוצים לדעת. על כן מעלימים עין מהעטים שאותם אולמרט קיבל מבעלי הון.

    על כן מתעלמים מן העובדה שראש הממשלה עמד למכור בנק גדול לחבר טוב באמצעות חברה טובה. אבל לעומת זאת רוקעים רגליים כיוון ששרה כיבסה כביסה, כיוון שמשפחת נתניהו כשלה בתחום הטעם הטוב וההתנהגות הציבורית הנאותה.

    תפקיד התקשורת בדמוקרטיה הוא לבקר את המערכת הפוליטית כולה, ממשלה כאופוזיציה. ואולם, במדינות מתוקנות התקשורת מגינה על החופש בכך שהיא מכוונת את עיקר כוח האש שלה כנגד השלטון. במדינות פחות מתוקנות התקשורת משרתת את השלטון בכך שהיא מכוונת את עיקר כוח האש שלה כנגד האופוזיציה. תקשורת שכזאת אינה מקיימת את התהליך הדמוקרטי הראוי, אלא מסכנת אותו.

    IP: 77.126.7.63דווח על תגובה זו

    • בסלע! (ל''ת)

      רמי, 21/03/08 20:33


      IP: 212.99.255.43 דווח על תגובה זו

      • לא סלע ואפילו לא גרגר חול

        אילן חטאב, 22/03/08 15:14

        אין כמעט יום שעובר מבלי שמתפרסם מאמר כלשהו הדן באחת מהפרשיות שהוזכרו לעיל
        בעניין הבנק הפרשה נחקרה במשטרה ונמצא שאין בסיס לכתב אישום[אך למה שזוטות יעניינו את הגברת זהבה והחוצבים בסלעים]
        יתר הפרשיות נחקרות גם הן
        ובכלל מהיכן אתם יודעים על קיומם אם התקשורת מסתירה?אולי גלאנט ברקוביץ התקשרה אליכם באופן אישי[אוף שכחתי היא כבר לא בפרקליטות]
        הבעייה שלכם זה לא האיתרוג של אולמרט אלא העובדה שלא אתרגו את הגורו שלכם נתניהו לא יתכן הרי שאיזה מליונר עלום מימן אותו מימון שמריח שוחד לא יכול להיות גורו הוא הרי תמיד מושלם נכון חברים?

        IP: 79.180.63.129 דווח על תגובה זו

  • 2.

    צודק! (ל''ת)

    ונאמר אמן, 21/03/08 18:12


    IP: 83.130.182.103דווח על תגובה זו

  • 1.

    אוי אתה גדול, שנון, מהנה, מדויק גם אם לפעמים טועה

    ביזי, 21/03/08 18:03

    ממשלות ישראל האחרונות רמסו ברגל גסה את כבודם של מתיישבים חלוציים. חיילי צה''ל גויסו כנגד חלק חשוב בעם. הפרקליטות כבר שנים נגדם. גם לאחר הגירוש לא טופלו כראוי. מאיימים על רבים אחרים ב''פינוי פיצוי'', ''התכנסות'' ושאר באושים.

    ולמה ניתן לצפות בתוך מסכת כזו ?

    גם אני הייתי כועס ורותח על המדינה ואולי פשוט נוטש. שום דבר דמוקרטי לא היה במהלך ההוא ולכן לא ניתן לצפות מהנפגעים להתנהג באופן דמוקרטי.

    ובכל זאת הם יישרו קו עם העם בעת צרה.

    IP: 82.166.135.99דווח על תגובה זו

    • Agree 100%. (ל''ת)

      Gabriel Angel, 21/03/08 19:24


      IP: 209.2.30.98 דווח על תגובה זו

    • לא נכון ואפילו גרוע

      ליאור, 21/03/08 23:06

      המתישבים ברצועת עזה הוצאו משם משום שלא היה פיתרון להגן אליהם.

      שרון, שלמד אסטרטגיה ידע שכשצריך לסגת, נסוגים!

      אם אתה מחפש אשם טכני פנה לתעשיה הצבאית שטירפידה ואיבסה עשרות פרייקטים שיכול לפתטור גם את הקטיושות בשנות השמונים.

      אם אתה מחפש אשם אידאולוגי הסתכל בראי.
      כשירו על אבא שלי מהמשטרה הירדנית הוא דרך את הסטרן שלו וירה חזרה. אם אם היתם מגיבים נגד הפלסטינאים במקום להעסיק אותם ולפנות נגדנו הייתם נשארים שם.

      אבל אתם התנתקתם... .

      IP: 84.108.199.72 דווח על תגובה זו