• 62.

    זו לא גזענות אלא הגנה עצמית

    amir, 20/03/08 00:39

    לאהוב את השונא שלך זו מחלת רוח שמאלנית שאנחנו מחלימים ממנה

    הגב לתגובה זו

  • 61.

    ולמה יש גזענות נגד ערבים?

    תחשבו, 19/03/08 21:48

    אולי זה בגלל תמיכתם של רובם באוייבי המדינה?

    אני שולל גזענות בכל צורה שהיא, אבל שיזכרו שהם הגזענים הראשונים, כי הם! כן, כן!! שונאים את היהודים.

    בכל מקרה, טוב יעשה הציבור הערבי אם יחליף את המנהיגים שלו. אולי יימנע אפילו את אירועי אוקטובר הבאים.

    הגב לתגובה זו

  • 60.

    אנא קרא, אפי איתם

    רפי כהן, 19/03/08 21:28

    הבעיה שלנו היא לא הערבים באשר הם. הבעיה האמיתי שלנו היא התקשורת שהחליטה מאז רצח רבין להמליך ולהוריד ממשלות. לתקשורת יש מטרות ברורות. אחת מהמטרות היא להפוך את מדינת ישראל למדינה ללא צביון וסממן יהודי בכלל. לכן התקשורת נטפלת למתנחלים, לדתיים ולכל ימני שלא מסכים עם דעותיה האנטי דתיים. אני מופתע שאנשי ימין לא מעודדים הפיכה בהתנהלות התקשורת.

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    האם קיים בעולם חבר פרלמנט יהודי שידבר עברית בפרלמנט של מדינתו?? (ל''ת)

    רק בישראל, 19/03/08 20:10

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    מר איתם קום והלחם עזוב את האשמות...........

    שאול קאופמן, 19/03/08 19:19

    מר איתם, אל תאשים את ח''כ הערבים.לדעתי הם גלויים יותר מבעבר,הם חושבים,אומרים ואם יכלו גם היו מבצעים פשעים נגד המדינה.

    ברור להם שרק במדינה דמוקרטית,אנרכיסטית כמו ישראל הם יכולים לקבל משכורת ובמקביל להשפיל ולשנוא את המדינה. זה עוזר להם הרבה ומחזק אותם ,הם לא משתפי פעולה הם פשוט אנטי ישראל.

    אל לך להאשים אותם,אשם את עצמך את הממשלה שלא מנהלת מדיניות תואמת לשטח,מדיניות של ארץ ישראל היהודית.

    למה במשך 60 שנה לא השכילו היהודים הדתיים להתאחד להקים מפלגה חזקה מובילה,במקום לבזבז זמן יקר בתפילות,באמונות שווא, ולצפות לעזרה משמים שלעולם לא תגיע.

    תקומו תחזקו את הצבא ואת המדינה ואל תיפלו על קידוש השם.

    אתה הייתה פייטר גדול,תמשיך כך ולך בדרך זו ותצליח יותר.

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    מר איתם קום והלחם עזוב את האשמות...........

    שאול קאופמן, 19/03/08 19:18

    מר איתם, אל תאשים את ח''כ הערבים.לדעתי הם גלויים יותר מבעבר,הם חושבים,אומרים ואם יכלו גם היו מבצעים פשעים נגד המדינה.

    ברור להם שרק במדינה דמוקרטית,אנרכיסטית כמו ישראל הם יכולים לקבל משכורת ובמקביל להשפיל ולשנוא את המדינה. זה עוזר להם הרבה ומחזק אותם ,הם לא משתפי פעולה הם פשוט אנטי ישראל.

    אל לך להאשים אותם,אשם את עצמך את הממשלה שלא מנהלת מדיניות תואמת לשטח,מדיניות של ארץ ישראל היהודית.

    למה במשך 60 שנה לא השכילו היהודים הדתיים להתאחד להקים מפלגה חזקה מובילה,במקום לבזבז זמן יקר בתפילות,באמונות שווא, ולצפות לעזרה משמים שלעולם לא תגיע.

    תקומו תחזקו את הצבא ואת המדינה ואל תיפלו על קידוש השם.

    אתה הייתה פייטר גדול,תמשיך כך ולך בדרך זו ותצליח יותר.

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    אין ערבים החפצים בקיום המדינה, אין !!!

    יהב, 19/03/08 19:16

    אח''כ הם בוכים שהם מסכנים ורופקים אותנו גם כלכלית !!!

    הגב לתגובה זו

    • למה לא ? הנה אחד

      ערבי, 19/03/08 21:38

      הנה יצא לך ערבי אחד שהוא אפילו נותן משלו למען קיום המדינה וביטחונה . אחד שברגע שאתה ישן הוא דואג להרבה אנשים כמוך.
      אחד שאת משפחתו חודשים כבר לא ראה !

      והוא ערבי בסוף אזרח מדינת ישראל ויש ברבה כמוהו תאמין !

      הגב לתגובה זו

  • 55.

    החכ''ים הערבים יילחמו עד לפלסטינאי האחרון ! העיקר הכיסא !

    אברהם, 19/03/08 18:53

    חשיבות הכיסא למדו מהיהודים!

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    בכל שנות שלטונו לא ניסה הימין הרופס לאכוף את החוק

    דרור מרמת גן, 19/03/08 17:31

    על החתרנים הפלשתינאים, ועכשיו הם מתרעמים על כך שההסתה נושאת פירות.
    אחרת את המועד, ח''כ איתם היקר. המצב רק יילך ויחמיר, ורק אחרי הפיצוץ הגדול יהייה סיכוי לשנות את המצב לטובה

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    האם החכים הערבים מייצגים את ערביי ישראל?

    אלברט שאלתיאל, 19/03/08 16:53

    למיטב הבנתי אף מדינה בעולם לא הייתה מאפשרת לחברי פרלמנט שלה לייצג אינטרסים של האוייבים שלה, רק ישראל יצאת דופן בעניין זה

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    אסון לאומי

    א ר, 19/03/08 16:52

    נכון שחברי הכנסת הערבים חלקם אסון לערביי ישראל,אבל צריך גם לאמר את האמת שחברי כנסת כמו ח'כ איתם וזאב ניסים ואחרים שדעותיהם דומות, הם אסון גדול ליהודים במדינת ישראל ...

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    כשנתנו לפלסטינים רשות לבחור הם בחרו בחמאס

    דוד, 19/03/08 16:35

    על אותו קו היגיון הערבים בחרו במי שמייצג אותם ואת דעותיהם
    חבל לי שאדם מכובד כמו אפי איתם אומר משהו בסגנון:
    הם לא אשמים זה רק המנהיגים שלהם

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    צודק איתם- בשל התבטאויות של

    שראלי, 19/03/08 16:27

    מנהיגי הערבים משייכים זאת לכלל האוכלוסיה הערבית שכן קולה נשמע נגד התבטאיות אלה, וכך מתקבת בציבור היהודי שזאת דעת כולם. אז שלא ילינו עלינו על גזענות. חפצי חיים אנחנו ואין ברצוננו להעסיק שונאים ובוגדים

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    לא מסכים,,,,

    גוגי, 19/03/08 16:27

    זה לא רק המנהיגים,זה רוב הציבור הערבי ששלח לכנסת את מנהיגיו,
    האמת היא שהערבים די נהנים לחיות במדינה שלנו

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    כשמציעים להם חילופי שטחים פתאום הם ציונים מובהקים הדואגים לדמוקרטיה (ל''ת)

    אריק, 19/03/08 16:14

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    אפי ראש הממשלה הבא ,,,, ,,,, (ל''ת)

    עדי, 19/03/08 16:13

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    המטודיקה:

    עם ישראל, 19/03/08 16:07

    הסטה, תמיכה בטרור, קבלת ביקורת (מהימין), עשיית פרצוף של מסכנים, קבלת חמלה מהשמאל וזכויות יתר ממדינת השמאלנים ושוב הסתה...

    לא יעזור-זאת מדינת היהודים, הקדוש ברוך הוא הבטיח לנו, אז מי זה אהרון ברק, שריד או אולמרט שיערערו על ההחלטה?!

    הגב לתגובה זו

    • צודק 100000000000000%

      מבין, 19/03/08 16:17

      ואני גדלתי בקיבוץ....

      הגב לתגובה זו

      • איזה? חפץ חיים? (ל''ת)

        אריק, 19/03/08 22:36

        הגב לתגובה זו

  • 45.

    הערבים מפלים את היהודי לרעה - שימו לב!!!

    יהודי, 19/03/08 16:05

    למשל,
    ערבים בחברת יהודים מופלים לרעה וזוכים לקריאות גנאי...
    הם גם זוכים לאפליה ע''י חברי כנסת מהימין...

    יהודים בחברת ערבים, נהרגים ונרצחים!!!!!


    וחברי הכנסת הערבים ממש נחמדים.....

    והערבים בוכים....

    תתעוררו!!!!

    דמיינו שיש לערבים את האפשרות לבצע את מה שהם באמת רוצים...

    התוצאה היא סוף לגיזענות...
    אחרי שיהרגו אותנו יהיה כאן רק גזע אחד..

    שמאלנים - בפעם הבאה שתפגינו לטובתם, תזכרו שאתכם הם יהרגו ראשונים!!!

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    הערבים תמיד יקטרו ויירצו לערער על קיומנו הצרה שהתיקשורת שנשלטת על

    יהודונים קפו, 19/03/08 16:02

    ידי השמאל הקיצוני מתוך שינאה עצמית עוזרת להם

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    ל- 22

    יהודה, 19/03/08 15:58

    לא כל הח''כים הערביים עובדים בשביל הפת''ח ישנם גם כאלה שמופעלים וממומנים ע''י החיזבאלה, החמאס, וסוריה.

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    חברי הכנסת הערבים, הם לא רק גיס חמישי, אלא נציגים רשמיים של ארגוני

    חברי הכנסת הערב, 19/03/08 15:55

    חברי הכנסת הערבים, הם לא רק גיס חמישי, אלא נציגים רשמיים של ארגוני

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    דוח גזענות ערבית

    גז, 19/03/08 15:52

    מה עם דו''ח על הגזענות האנטי יהודית אצל הערבים?

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    ליהודים היה רע, אז הקימו מדינה משלהם,אש שהערבים יבנו מדינה בעזה,,,, (ל''ת)

    ויהיה להם טוב, 19/03/08 15:49

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    גם מנהיגי הימין הקיצוני כמו ח''כ איתם הביאו אסון על הציבור היהודי פה (ל''ת)

    EDUARDO, 19/03/08 15:48

    הגב לתגובה זו

    • שמאלנים בתחפושת של ימנים

      כי זה היה, 19/03/08 16:16

      ''הליכוד'' הם השמאלנים הכי גדולים, רק חזית יהודית לאומית זה ימין אמיתי...

      הגב לתגובה זו

    • שטויות

      גד, 19/03/08 16:23

      אינני נמנה על הימין אבל בראיה מפוקחת דיברי איתם צודקים.
      מנהיגי הערבים מנסים לדחות שנים את מוערבותם של הציבור בשרות הלאומי ובכל דבר הקשור בשילובם להיות ישראלים כמו היהודים. הם שמחים עם כל פיגוע ולא מגנים אותו בצורה נחרצת. אז שלא יתפלאו שרואים בהם גיס חמישי ובערבים גורם הרוצה להשמידנו.

      הגב לתגובה זו

  • 38.

    המפגינים בחיפה צודקים לגמרי! כל הכבוד!!

    אית, 19/03/08 15:46

    ליברמן ואיתם הם פאשיסטים פושטי רגל שמבססים את הקריירה הפוליטית השוקעת שלהם על שנאה וגזענות.

    הגב לתגובה זו

    • קריירה שוקעת???

      NY, 19/03/08 16:47

      רוב הציבור תומך בפילוסופיה ''השוקעת'' הזאת. זו לא גזענות זו המציאות. אתה רואה את המכסיקנים דורשים עצמאות בתוך קליפורניה? או הישראלים בניו ג'רזי רוצים עצמאות וזכויות יתר? או הקובנים בפלורידה רוצים לייסד את הוואנה הקטנה?
      רק אצלנו כל מיעוט חושב שיוכל לשנות את הרוב. מספיק שהם מקבלים תנאים סוציאלים מועדפים בגלל כמות הילדים שלהם בלי שום חובות. הם מעלימים מיסים, לא משרתים בצבא ונגד שירות לאומי. הם תומכים בגלוי בטרור ובאלה שאחראים לטרור, אז על מה תלין???

      הגב לתגובה זו

  • 37.

    האשמה בכלל חברי כנסת מהיימין שלא דואגים להשטלט על התיקשורת העויינת (ל''ת)

    סלסלה, 19/03/08 15:44

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    אוניברסיטת חיפה

    שיש, 19/03/08 15:43

    כבר מזמן היה צריך להסב את שמה של אונ. חיפה ל''אוניברסיטה הערבית חיפה'', וזאת בעקבות האירועים הפרו פלשתינאים והאנטי ישראלים הרבים המתרחשים במוסד זה.אירועים אלה קורים לא מעט בסיועם הפעיל והנמרץ של סטודנטים יהודים אובדי דרך; ולעיתים גם בעזרת סיוע פסיבי של חלק מהמרצים והסגל.
    ובקשר לקיטורם של אנשי ''המגזר'' על אפליה, גזענות וכד' מצד ישראל -- אין לי אלא להצביע על מדינה ''מפגרת'' בשם ארה''ב של אמריקה אשר הטילה פיקוח חמור על אזרחים ממוצע יפני בזמן מלחמת העולם השניה.והלא אנחנו נמצאים במלחמה מתמשכת עם הפלשתינאים, ובעקיפין, לצערנו, גם עם אחיהם תושבי ישראל ובראשם עסקניהם ח ''כיהם ומסיתים אחרים כדוגמת ראאד סאלח.כל זאת בניגוד לאשליה המפומפמת לציבור בדבר ה''דו-קיום'' בין שני העמים. פתרון הסיכסוך בין שני העמים יגיע רק כאשר יכון שיתוף פעולה אמיתיביניהם לטובת מדינת ישראל. דבר כזה יתאפשר רק אם ישכילו ערביי המדינה להעמיד בראשם הנהגה פרו ישראלית.

    הגב לתגובה זו

    • צודק ב 100% (ל''ת)

      גד, 19/03/08 16:24

      הגב לתגובה זו

    • צרין לבדוק אם ההנהלה מתייחסת בסלחנת לאוייב אם אין עבירה פלילית (ל''ת)

      מודאג, 19/03/08 16:36

      הגב לתגובה זו

    • א. חיפה = האוניברסיטה הערבית הטובה במזה''ת (ל''ת)

      פרופסור, 19/03/08 20:10

      הגב לתגובה זו

  • 35.

    קריאה לפעולות חבלה נגד ישראל

    אייל, 19/03/08 15:43

    תליית דגלי חיזבאללה וחמאס בידי ''ערביי ישראל'', הצהרות על כך שהם בעצם ''פלסטינים'' ועלייה במעורבות בפיגועים זה לא גזענות...
    רק היהודים אשמים.
    כרגיל.

    הגב לתגובה זו

    • האמת היא

      ניר, 19/03/08 21:09

      שהיום היהודים במדינת ישראל לא נותנים מעצמם מודל ראוי להערכה - והסביבה מגיבה בהתאם. בעיקר לא בתחום המוסר וזו גם הסיבה שאינם ראויים לנצח!

      הגב לתגובה זו

  • 34.

    ההסברה צריכה להיות שיש לשמור על המיעוט האתני היהודי מפני הכחדה

    Avi Ecuador, 19/03/08 15:42

    והם צריכים לעוף מארץ ישראל ממערבית לירדן כולם.
    שום הצטדקות!
    רשעים בני רשעים שרק זוממים ומשמשים כקרדום להשמדת ישראל.
    בלי חשבון, אם היו מנצחים לא היו משאירים מיהודים ושמאלנים זכר!

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    צודק!!

    כאן נולדתי, 19/03/08 15:42

    הח''כים הערבים עושים את כל שביכולתם עך מנת לסכל התקדמות של המגזר הערבי בחברה הישראלית. הם עושים זאת על-ידי מסרים של שנאה, הסתה ויצירת תחושות של אנטגוניזם.

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    מה שנכון נכון. (ל''ת)

    אלי, 19/03/08 15:39

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    אמת ויציב! חייבים להעיף גם את החכי''ם ואת הציבור שלהם מהמדינה

    ג'ינג'י, 19/03/08 15:39

    ולאלתר!!!

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    הוא צודק, ואני בכלל שמאלני

    גלעד, 19/03/08 15:38

    גם לשמאל נמאס מחה''כ הערבים ואם הציבור שלהם לא מבין את ההשלכות הקשות של העובדה הזאת אז נכונה להם עוד ''נכבה''

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    מצחיק: הגזענים מוציאים דו''ח על ''גזענות'' (ל''ת)

    שמאלן שהתפכח, 19/03/08 15:38

    הגב לתגובה זו

    • הערבים מצאו את השיטה,הם משחקים עם המילים,נותנים הפוך על הפוך.

      וזה עובד, 19/03/08 17:03

      מתייחסים למשחקים שלהם ברצינות בעולם.
      זאת פרופוגנדה נטו.
      אבל הדת המוסלמית בנויה על פרופוגנדה(המועזין ששוטף את המוח כל שבוע לכל הסביבה,זאת השיטה המוסלמית)יש להם הרבה ניסיון בזה.

      הגב לתגובה זו

  • 28.

    החכ''ים הערבים הביאו אסון גם לציבור היהודי.

    חחחה, 19/03/08 15:38

    אין דו קיום עם ערבים- הם רוצחים גונבים ולא משלמים מיסים.( שלא נדבר על השמאל הבוגדני)..

    הגב לתגובה זו

    • הם גם מסרבים בתוקף שהציבור שלהם יעשו שירות לאומי בקהילה שלהם (ל''ת)

      דבר גורר דבר, 19/03/08 16:02

      הגב לתגובה זו

  • 27.

    כל זמן שהשמאל הקיצני שולט בבג''צ ובתיקשורת סכנה למדינה (ל''ת)

    והיימין מאונן, 19/03/08 15:37

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    אפילו בשדות התעופה מציקים לנו?! יא אללה? למה!!? (ל''ת)

    מוחמד עטא, 19/03/08 15:34

    הגב לתגובה זו

    • מוחמד עתא

      רב עם כולם, 19/03/08 15:49

      שאלות כאלה שואלים בפסח.אני אגיד לך למה,כי זו שאלה רטורית

      הגב לתגובה זו

    • אני חותם על כך שלא יציקו לכם אם תצטיידו בכרטיס ביוון אחד - החוצה!!! (ל''ת)

      דוד, 19/03/08 15:56

      הגב לתגובה זו

  • 25.

    אני קורא לסגור את אונברסיטת אל אקצא בחיפה -חרא אוניברסיטה (ל''ת)

    נציג הטכניון, 19/03/08 15:30

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    הערבים לא אשמים כרגיל

    Darth Mohl, 19/03/08 15:29

    הערבים לא יאשימו עצמם בכלום - היהודים מאשימים עצמם בכול

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    חברי כנסת הערבים סכנה לציבור הערבי והיהודי

    אזרח מודאג, 19/03/08 15:26

    למישהו מכם בכלל יש ספק? אתם יכולים לקרוא לליברמן ואיתם פשיסטים עד מחר, אך הם פשוט אומרים את האמת לאמיתה - חברי הכנסת הערבים עושים עוול גדול לציבור רחב של ערבים וגרמים לתסיסה והסתה חמורה . אתם מתפלאים למה הם חיים בביוב?! נורא פשוט ההנהגה שהם בוחרים במקום לטפל בבעיות היום יום שלהם מתעסקים בסוגייה הפלסטינית. לאחמד טיבי וטאלב א סענא לא אכפת כהוא זה מהציבור הערבי הישראלי, הם רוצים נקודות ברחוב הפלסטיני. הם חבורת משוחתים, שמתנגדים לעצם קיומה של מדינת ישראל כמדינתו של העם היהודי. הגיע הזמן שנתפקח ונפעל נגד כאלה אנשים. למיעוט יש זכויות אומנם אבל יש לו גם חובות והם כבר מזמן עברו את הגבול .

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    החכי''ם הערבים עובדים מטעם אירגון הטרור פת''ח.

    הבוס שלהם ערפאת, 19/03/08 15:25

    ברגע שהכניסו את אירגון הטרור של הפת''ח לתוך ישראל הוא השתלט על מנהיגי ערביי ישראל,זה אירגון טרור,זה כמו מאפייה,הם שולטים עליהם ועל ערביי השטחים.
    רק ישראל היא האחראית והאשמה שהכניסה בעצמה אירגון טרור לתוך מדינתה ונותנת לו לשלוט בערביי השטחים המסכנים,והוא שלח את זרועותיו גם לערביי ישראל במטרה לפגוע בישראל ובישראלים.

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    להגדיר גזענות לחשש של יהודים מטרור ערבי שנמשך יותר

    ערן, 19/03/08 15:22

    ממאה שנה , זה שיא התיפיפות והפוליטקלי קורקט.רוב היהודים שחיו בארופה עשו הכל כדי להשתלב באוכלוסיות המקומיות וגם מי שהתבדל לא חתר להפיל את השלטון המקומי ועדיין טבחו בהם בלי סיבה. ברונו קרייסקי היה הקנצלר האוסטרי הכי עויין לישראל. הערבים הרוויחו ביושר את הרצון של הרוב היהודי להפרד מהם.
    ומוטב שעה אחת קודם!

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    הבכיינות כאידיאולוגיה

    ע. מיכאלי, 19/03/08 15:21

    במקום להתבכיין,להטיף לשנאה ושקיעה בחלומות שוא על העלמות היהודים ,הגיע הזמן שערביי ישראל יפסיקו ללככת כמו עדר אחרי מנהיגיהם שעושים קופה על הגב שלהם. בבכיינות ומסכנות לא תגיעו לשום מקום ותמשיכו לדרוך במקום מזה 200 שנה.בתוך תוככם אתם יודעים שאני צודק ,אבל הבושה ממה יגידו עליכם המפגרים שסביבכם משתקת אתכם !! על אומץ לב שמעתם ??

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    מי שלא מקבל מרות של השילטון הישראלי

    תמרית, 19/03/08 15:20

    ומתנער מחובותיו כאזרח ,שלא יצפה ליחס שיווני .

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    ערביי א''י=פלסטינאים=החלפת הזהות=החלפת שטחים1 (ל''ת)

    יניב, 19/03/08 15:18

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    מתי כבר תבינו זאת

    רפי, 19/03/08 15:17

    מתי כבר תבינו זאת , הערבים לא רוצים אותנו פה ולא יעזור כלום , וברגע שהם יהיו פה הרוב אז זה יהיה סופנו .

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    לצערי הרב....הוא צודק

    נוצרי, 19/03/08 15:16

    לצערי הוא מאוד צודק. הח''כים הערבים מזיקים לציבור הערבי בצורה בלתי הפיכה! אני לא יכול להתנער מהם כי הם לא מייצגים אותי, נקודה. המדינה זאת שצריכה לטפל באנשים כאלה כיוון שהם לא מייצגים את המדינה ומתבטאים בבירור כנגד המדינה. בנוסף לכך הם לא מנסים לשפר את מצבם של ציבור המצביעים שלהם אלה הם דואגים יותר לאלה שיושבים במדינות אחרות, אזרחים אחרים שלא הצביעו עבורם אפילו.

    הגב לתגובה זו

    • זה לא רק המנהיגים שלכם. שכחת משהו.

      מיקי, 19/03/08 17:40

      מה עם הסטודנטים הערבים בכל האוניברסיטאות שמנפנפים דגלי חמאס וחיזבאללה?
      ומה עם כנופיות הקטינים הערבים שבעד כסף זורקים אבנים בכל כבישי הארץ?
      ומה עם הסירוב לשרת שרות לאומי?
      ומה עם התוקפנות בכל כפר ערבי, כשהמשטרה נכנסת לבצע מעצר חשוד, או כשמכבי אש מגיעים בגלל אזעקת שוא?
      מתחיל להיראות כאילו רוב ערביי ישראל כבר החליטו להתחיל במרד נגד מדינת ישראל. כל זה גורם להסתייגות ולסלידה מכל ערבי ישראלי, וחובת ההוכחה עליכם שאתם רוצים לחיות במדינת ישראל על פי חוקיה ולהיות אזרחים שווי חובות.
      ולארגון מוסאווא יש עוד טענות על אפליה וקיפוח?

      הגב לתגובה זו

  • 15.

    דו''ח גזעני

    No, 19/03/08 15:16

    כל עוד הדו''ח לא מתייחס לגילויי גזענות* בכלל החברה הישראלית, כלפי כלל החברה הישראלית - יהודים, ערבים, אתיופים, חרדים, דתיים וכו' אז מדובר בדו''ח גזעני שלא ניתן להתייחס אליו ברצינות.

    * לפני שתתקנו אותי שחרדים זה לא גזע וכו', המילה גזענות משמשת בעברית מדוברת כתרגום למילה האנגלית Biggotism - כלומר חוסר סובלנות כלפי השונה, לאו דווקא אמונה בתורת הגזע.

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    מה אתה דואג לערבים?

    י, 19/03/08 15:13

    שיביאו לערבים אסון אחרי אסון ושלא יערבו אותנו.

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    אם כל כך רע לערבי ישראל, אז למה שלא יקימו אוטונומיה עצמאית ??? (ל''ת)

    צ, 19/03/08 15:11

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    עצוב לומר אבל-אפי איתם צודק ב100% (ל''ת)

    סתם אחד, 19/03/08 15:10

    הגב לתגובה זו

    • למה עצוב? כי יותר קל לקפץ מרצ.....מאסון לאסון בדרך לאבדון (ל''ת)

      חיים אורון, 19/03/08 15:59

      הגב לתגובה זו

  • 11.

    אין צודק יותר מ-5. נקודה. (ל''ת)

    איתמר, 19/03/08 15:09

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    לא ללכת ללמוד באונ חיפה!! (ל''ת)

    דניאל, 19/03/08 15:05

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    הוא צודק. ההנהגה הערבית הובילה את צבורה שלל (ל''ת)

    אחד שיודע, 19/03/08 15:04

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    ליברמן

    אבי, 19/03/08 15:04

    הוא עוד יפתיע--ובגדול
    זה הרגשתי-נימאס מיפי הנפש

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    אני לא מפרנס יותר ערבים!!!

    שי, 19/03/08 15:00

    שנים שאנו נותנים להם פרנסה,נכנסים למסעדות שלהם,למוסכים,זהו נגמר אני קורה לכל האנשים השפויים במדינת היהודים לחדול לפרנס אותם, אין לנו אופציה אחרת,אין להם שום חובות אבל הם דורשים את כל הזכויות,לפרנס רק יהודים!!! גם אם זה יותר יקר!! ופשוט להתעורר ולהבין שהשמאל נכשל בדרכו ולקח אותנו לפי התהום,אני אישית נשבע שאני מצביע ליברמן,ניסיתי את קדימה ואין ברירה אחרת!!

    הגב לתגובה זו

    • גדול בדיבורים ליברמן

      No, 19/03/08 15:49

      מעשים ? נאדה. היה שותף לממשלת הרשע והפשע של אולמרט, מבחינתי הוא מחוק.

      הגב לתגובה זו

      • מבחינת ליברמן אתה מחוק. (ל''ת)

        יעקב, 19/03/08 16:32

        הגב לתגובה זו

  • 6.

    איתם גם יחליט מי טוב לערבים? הרי הוא עצמו רוצה את רעתם! (ל''ת)

    גזענים החוצה!, 19/03/08 14:57

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    אין יותר פשיסטים וגזענים מערבים ... (ל''ת)

    אין יותר, 19/03/08 14:57

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    חברי הכנסת הערביים בהחלט מתסיסים את האוכלוסיה הערבית בישראל (ל''ת)

    פקק תנועה, 19/03/08 14:56

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    שיפסיקו לרצוח-פיגועי דריסה ע''י ערבים קורים כל הזמן (ל''ת)

    שיפסיקו לרצוח, 19/03/08 14:56

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    באוניברסיטת חיפה לא נתנו להניף דגל ישראל לפני מספר שנים- ביר זית 2. (ל''ת)

    המטיף, 19/03/08 14:53

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    מסכנות כדרך חיים

    ארז, 19/03/08 14:52

    זו דרכם של הערבים - גם אם הם חיים בחברה מערבית מתקדמת, ברמת חיים מערבית, עם כל השירותים שמדינה מערבית מעניקה לאזרחיה (וללא רוב החובות שמדינה מערבית משיתה על אזרחיה!), הם עדיין זועקים לקיפוח, לאפליה, לגזענות.
    הם כנראה לא יכולים בלי זה - הם לא יכולים לקחת את גורלם בידיהם. תמיד מישהו אחר אשם במצבם, לעולם לא הם.
    זהו הדיסוננס המובנה בערבי ובמוסלמי, שלא יכול לקבל שהאחר מתקדם ממנו, מצליח יותר ממנו, טוב יותר, בכל מובן, ממנו.

    הגב לתגובה זו

    • מסכנות כדרך חיים

      ארז בן יעקב, 19/03/08 15:22

      ברור שהבכיינות על קפוח כביכול היא אצל הערביםכלי כדי לנצל ככל יכולתם את הרוב, והם מקצינים את השיטה כי יש מספיק שוטים יהודים שחושבים שרק אם נפייס אותם הם יהיו אזרחים טובים, וזאת טעות עצומה עריהם וכפריהם לא נראים טוב חיצונית כי זוהי תפקידה של הרשות המקומית ולא של הממשלה, הם לא גובים ארנונה ולא מטפחים את חוצותיהם וחושבים שמספיק לצעוק גזענים ומיד יקבלו כסף ממשלתי לתוך הבור ללא תחתית.איפה ראית ציבור שלא מבקש להתאחד עם אחיו הפלסטינים?רק לילל על קיפוח ואפליה. אין שום פתרון אלא חילופי שטחים ואוכלוסין כולל במזרח ירושלים

      הגב לתגובה זו

    • לא חדש. הקנאה היא אחת הסיבות לאי יציבות ואלימות בחברה שיש בה שכבות (ל''ת)

      פרימיטיביות, 19/03/08 15:27

      הגב לתגובה זו

    • אתה גזען !!!

      התגובה הצפויה, 19/03/08 15:27

      איך אתה מנתח זאת על ''הערבים''?

      כל מי שמתייחס לאוכלוסיה ככלל (ובמיוחד שהאוכלוסיה מגדירה את עצמה כ''גזע'' ערבי - ד''א הפרדה כזו יש גם בכלבים וסוסים מגזע ''ערבי'') הוא גזען.

      תעביר את הדעות שלך מהכלל אל כל פרט ופרט באופן ספציפי.

      הגב לתגובה זו

    • אחד מהם יהיה אולי נשיא ארה''ב !בראק חוסיין אובאמה-אוסאמה! (ל''ת)

      מכיר אותם טוב, 19/03/08 15:32

      הגב לתגובה זו

    • התיאור הזה שהצגת מתאים גם ל.....

      גולדפיל, 19/03/08 16:26

      יהודים ממוצא מרוקאי!!!

      הגב לתגובה זו