• 45.

    נס גדול לתינוק רפואה שלימה

    ליאת, 06/04/08 00:50

    אני קוראת את הכתבה וקשה לי שלא להגיב על הכתבה עם דמעות בעיניים אני מאחלת שיהייה נס ושהילד יתעורר ויהיה בריא ומאושר אנא ממכם קראו תהילים לרפואתו

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    בכל אשמים בתי המשפט

    א., 31/03/08 11:35

    חיי אדם אינם נחשבים במדינת היהודים

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    רוח רעה מיסתובבת במדינה (ל''ת)

    פקק תנועה, 19/03/08 14:36

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    איפו הרבנים איכן אלוהים לאן נעלמו ראשי הקהילה

    דש, 19/03/08 14:30

    עד שלא יכירו בדת כמחלת נפש,ששרותי הבריאות חייב למצוא לזה מענה ימשיכו להתעלל הציבור הזה בילדהם ,עם בצורה פיזית,או בצורה נפשית,

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    ששלטונות ישראל ישלחו כוחות לאוטונמיה החרדית שם כנראה מתעללים בילדים (ל''ת)

    שופט חוקר., 19/03/08 09:10

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    למה המדינה מתערבת במה שקורה במגזר החרדי...?

    עינת, 19/03/08 03:23

    אההה...אלוהים לא מטפל בהם!!!
    מוזר ...אני תמיד חשבתי שהחינוך החרדי הוא הכי טוב....

    הגב לתגובה זו

    • Idiot (ל''ת)

      a, 19/03/08 05:26

      הגב לתגובה זו

    • זה בכלל לא מצחיק שהילד הקטן נמצא בקומה

      ויש להגן על, 19/03/08 06:44

      המיגזרים.

      הגב לתגובה זו

  • 39.

    תנו הסברים- מי ההורים האלו בכלל??? (ל''ת)

    רותי, 18/03/08 23:30

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    תמשיכו להביא למדינה סחורה של זבאלה

    רוסקובית, 18/03/08 23:10

    ממדינות חבר העמים.....אלאק

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    לרופא האם גם אצל אריאל שרון

    דביר, 18/03/08 22:49

    מענין למה אצל שרון כן נתתה תקווה

    הגב לתגובה זו

    • מפני שאצל שרון יש פנסיה שמנה כל חודש ושווה לבניו להחזיקו חי (ל''ת)

      טורונטו טורונטו, 19/03/08 00:00

      הגב לתגובה זו

  • 36.

    עונש תליה

    אלה רבין, 18/03/08 22:41

    צריך לתלות את האישה (היא לא ראויה לתואר ''אם'') על עץגבוה בכיכר המדינה!!!! מי שמתעלל בילדים חסרי ישע אין לו זכות קיום!!!!! רפואה שלימה לילדים המסכנים - למרות שנראה לי שאחרי כזו ילדות טוב מותם מחיהם...

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    עונש מוות לא יועיל כאן

    נוסטרדאמוס, 18/03/08 19:02

    אבל אשפוז בבית חולים לחולי נפש לשארית חייה ללא אפשרות שחרור, טיפולים בחשמל, תרופות פסיכוטיות ואולי אף עינויים פיזיים ייעשו גם ייעשו. אותה אם (אם אפשר לקרוא לה אם לחלאה הזו) תבלה את שארית חייה במצב שבו היא תתחרט על היום בו היא נולדה ותבקש שיהרגו אותה. אני מאחל לך גיהנום עד היום בו תחזירי את נפשך לבורא. שבטח מצטער שיצר אותך

    הגב לתגובה זו

    • מסכימה עם כל מילה. (ל''ת)

      אלה רבין, 18/03/08 22:45

      הגב לתגובה זו

  • 34.

    מה זה זכות השתיקה? איזה זכויות יש להם? (ל''ת)

    ריטה, 18/03/08 18:59

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    שנאת חינם

    חנוך, 18/03/08 18:53

    חבל לראות שמה שיש לחלק מהאנשים להגיד זה רק נגד רוסים וחרדים. אני לא בן העדה הרוסית ולא חרדי אבל אאני לא רואה את האשמה בציבור שלהם. אולי השנאה שלנו כלפי הציבורים האלה היא שמגדילה את חוסר האכפתיות שלהם כלפינו ואת העובדה שהם מסרבים לשתף פעולה. ההורים וכל המעורבים במעשה צריכים לעמוד לדין על רצח, אך החברה שלהם אינה אשמה במעשיהם

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    הפשעים התרחשו כי אין עונש מות

    מלאיו, 18/03/08 17:54

    שמונהג כאן. אין הרתעה.

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    להאשים את האם ברצח ולקחת ממנה הילדים (ל''ת)

    שושפרי, 18/03/08 17:51

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    לאסור על האם להיות בחברת ילדים לעולם (ל''ת)

    מיכל, 18/03/08 17:41

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    למאסר עולם!! כלבים בני כלבים!! (ל''ת)

    אורית, 18/03/08 17:35

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    אין אלוהים,

    חכם מימון, 18/03/08 17:17

    יש להעמיד את ההורים לדין על רצח,

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    לסרס !! לסרס מייד !!

    רום, 18/03/08 17:14

    הלא אם היה מדובר באב החשוד במעשים מסוג זה היתה מתעוררת פה מייד מקהלת הששים לסרס !!

    ומה אם מדובר באם , אישה ?

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    למה אין דרישה להרוס את בית האם? רק משום שהיא ''יהודיה''?!

    שמאלנית יהודייה, 18/03/08 17:08

    היכן כל ה''מאמינים'', ה''לאומיים'' והימנים בכלל? למה הם משתוללים רק כאשר הרשע הוא ערבי? האם רשע יהודי מכאיב פחות?
    התשובה כמובן ברורה. כאשר הרשע יהודי הוא מכאיב הרבה יותר. אלא שכל הנ''ל הם גזענים שאין להם דבר וחצי דבר עם מוסר.

    הגב לתגובה זו

    • תגידי מה עובר עלייך?

      בהלם, 18/03/08 17:47

      את בטוחה שאת בכלל יהודיה?
      תבדקי את זה דחוף.
      בנושא של יהודים מתעללים אנו נטפל בתוך עמנו , אך את חברייך אנו רוצים להקיא מתוכנו.

      הגב לתגובה זו

    • מה הקשר בין מקרה מזעזע זה ובין מקרה

      שמוליק, 18/03/08 18:01

      של מחבלים ?? האם הורסים בתי ערבים כאשר יש התעללות ?? לא חסרים מקרים של רצח בכוונה תחילה על כבוד המשפחה, האם גם שם תבקשי הריסת הבית ? הרי כולם תמכו ברצח.

      הגב לתגובה זו

    • את מטומטמת (ל''ת)

      מיקי, 18/03/08 18:17

      הגב לתגובה זו

    • You and your like are screwed up to eternity (ל''ת)

      Z, 19/03/08 03:38

      הגב לתגובה זו

  • 25.

    לקשור את האמא לאוטו של הזבל

    עירית ירושלים, 18/03/08 17:05

    עם חבל...עד שתיפח נשמתה ותדע בדיוק היכן מקומה, בזבל !!!

    חלאה

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    ''הידיד''

    שלומית, 18/03/08 16:59

    עצם העובדה שהמבוגרים בתמונה הזו שומרים על זכות השתיקה, רק מחריפה את חומרת המעשה. יש לחייב אותם למסור פרטים, הם משת''פים והעבירה שלהם חמורה לא פחות מההורים עלובי הנפש שפשעו כך בילדיהם.

    הגב לתגובה זו

    • את כל כך צודקת! איך לא מטפלים

      אורלי, 18/03/08 18:23

      גם בהם בחומרה???? כנראה שהחוק חל רק על מגזרים מסויימים- ויש מי מעל החוק

      הגב לתגובה זו

  • 23.

    שאלה שמעסיקה אותי-תורתנו

    שאלה חשובה, 18/03/08 16:58

    מצווה על כיבוד הורים.
    מה קורה כאשר הורה מתעלל בילדו במשך שנים, האם גם במקרה זה הילד או אותו אדם שהתבגר מצווה בכיבוד הורה, או האם הוא פטור...

    הגב לתגובה זו

    • מה קורה עם מצוות כיבוד האדם

      שמוליק, 18/03/08 18:03

      באשר הוא אדם ?? גם ילד הוא אדם על פי כל דין.

      הגב לתגובה זו

      • צודק-אך השאלה היא

        שאלה חשובה, 18/03/08 19:34

        האם יש פטור ממצוות כיבוד הורים.
        לדעתי זה מצב אבסורדי- האם ילד שנולד להורה המתעלל בו פטור ממצווה זו.
        מה עליו לעשות...
        ירחם השם-
        אכן...?

        הגב לתגובה זו

    • יש שאלה בכלל? אני חושב שאסור לו גם לסלוח (ל''ת)

      ד''ר א''י כהן, 19/03/08 00:40

      הגב לתגובה זו

    • שאלה מצויינת, התשובה היא

      שלמה, 19/03/08 05:16

      כן! עד כמה שזה נשמע מוזר... ההלכה אומרת שהחיוב בכיבוד הורים אינו תלוי בטיבם או התנהגותם. כיבוד הורים הוא פונקציה בלעדית של עצם היותם הורים. חשוב לדעת שבהחלט אין כל חיוב לשהות בנוכחותם של הורים שפוגעים בך. ע''פ ההלכה מותר לתבוע לדין הורים שפוגעים פיזית או נפשית ואפילו רק מעליבים מדי פעם! כיצד מביאים לידי ביטוי את הכבוד? דאגה לצרכים, יחס לבבי (למרות חוסר ההדדיות!) ותמיד כדאי לעשות שאלת רב.

      הגב לתגובה זו

      • מר. שלמה -תודה על תשובתך היפה. (ל''ת)

        שאלה חשובה, 19/03/08 12:05

        הגב לתגובה זו

      • תשובה חסרת דעת

        אביטל, 08/04/08 16:12

        כאשר הורה גורם למוות מוחי של ילדו, אין שום מצווה לכבדו!
        התורה אומרת אפילו - הקם להורגך השכם להורגו!
        מר שלמה, תפקח את העיניים שלך ותראה על מה דובר, הם אמנם ההורים, אבל סכנת חיים לילדים שלהם!!
        האם הזו רצחה את הבן שלה - שמוגדר כצמח
        ורצחה את הנפש של שאר ילדיה, שכבר לעולם לא יהיו בריאים בנפשם.
        את התשובה הזו היית עונה לילד של אם מקוללת כזו?
        אם כן, אתה מסוכן לציבור, כמעט כמוה

        הגב לתגובה זו

  • 22.

    איפה חזקת הזכאות?

    אייל, 18/03/08 16:37

    איך כבר מאשימים?
    אולי יש פה הזנחה ולא התעללות?
    מדוע זכות השתיקה מפלילה? נהפוך הוא!!

    הגב לתגובה זו

    • נו באמת!

      מרב, 18/03/08 17:10

      אתה צודק, מרוב הזנחה נשפכו מים רותחים והתעופפו סיגריות בוערות על הרגליים של הילדים.
      זכות השתיקה לא מפלילה, רק מחזקת את ההשערה ההגיונית שאין עוד הסבר חוץ מהתעללות.
      אולי מספיק עם השטויות?

      הגב לתגובה זו

    • מה אתה מבלבל במוח? (ל''ת)

      תות, 18/03/08 17:40

      הגב לתגובה זו

  • 21.

    אם זה לא רצח? מה זה כן?

    גיל ד, 18/03/08 16:37

    זה היה רצח בכוונה תחילה.
    לא פחות מזה!
    זה שהצליחו להוציא אותו מסכנת חיים, אך למעשה, הוא מת.

    מזעזע!

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    מזעזע ביותר. אני מזועזעת ! (ל''ת)

    טליה, 18/03/08 16:29

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    אלוהים ישמור! איפה הוא שיכה בכולירעות יראיי שמים (ל''ת)

    שלא נדע!, 18/03/08 16:27

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    שנאה של ילד השטן לא ברא

    שושנה ברוך, 18/03/08 16:27

    שנאה של ילד השטן לא ברא

    הגב לתגובה זו

    • והשם ברא? ולמה? שאלה!!! תג' 23 (ל''ת)

      שאלה חשובה, 18/03/08 19:59

      הגב לתגובה זו

  • 17.

    היא כנראה תקבל שבוע עבודות שרות בגן ילדים (ל''ת)

    מיואש מבתי משפט, 18/03/08 16:24

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    אין מילים (ל''ת)

    לילך, 18/03/08 16:24

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    מכיוון שהמבוגרים המעורבים בענין הם כמו טרוריסטים,ויש להרוס את ביתם

    טורקמדה הי''ו, 18/03/08 16:23

    אך הפרדוקס הוא שמיכיוון שיתרת בני המשפחה=הילדים חפים מפשע , הם יפגעו לשווא מענישה זאת.

    לכן צריך לשלוח את האמא לאחר ואם תמצא אשמה ,למרתפי האינקוויזיציה.

    כמו כן לאיתן מגיב 8 .
    כתוב בעברית או אל תתערב לנו בנושאים בארץ דוברי העברית

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    רפואה שלמה - מתפללים לנס

    מנוי וגמור, 18/03/08 16:23

    רחמים על הקטנים הללו.

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    איפה היו השכנים

    הצופה, 18/03/08 16:19

    איפה היתה הקהילה החרדית?אף אחד לא ראה ולא שמע?

    הגב לתגובה זו

    • ילדים מוכים

      חנה מ, 04/04/08 08:59

      גם אני שואלת היכן היו השכניים ??
      לתחקר ולהמיד לדין שכנים שלא רצו לראות ולשמוע - !!!!!!

      הגב לתגובה זו

  • 12.

    רופא,תפסיק לקשקש.

    רותי, 18/03/08 16:18

    אין סיבה או הצדקה לקשקש על עתיד הילד. העתיד לא ידוע גם לנו הרופאים ואין וודאות. ציון פרטים גם של הרופא הפטפטן, באם נמסרו בידיעתו: חמור. הסודיות הרפואית של הילד בתוקף,ויש לחשוף מינימום. חשיפת שם הרופא הינה חשיפת הילד. מלבד זאת, תמיד מטפל צוות רפואי וסעודי, והרופא עושה לעצמו כאן יחסי ציבור. התנהגות לא אתית ואולי אף פלילית.

    הגב לתגובה זו

    • חוץ מכעס, הקשבת לפרטים שהביאו למסקנה? (ל''ת)

      מה לעשות?...מה, 18/03/08 16:28

      הגב לתגובה זו

    • קשקשנית

      0z, 18/03/08 16:39

      על סמך מה את תוקפת את הרופא? האם יש לך נסיון רפואי? האם טיפלת כמוהו בנפגעים כאלה? הרופא נשאל והשיב כמו שהיה צריך להשיב. כמו שאמר ''לעתים יש נסים''. גם אצל אריק שרון מצפים לנסים, אך האם יבואו?
      את כנראה מהאמאמינים בקב''ה שיביא מזור, אך אל תשכחי שקרוב לודאי שמי שגרם לילדים המסכן להגיע למצבו הם אנשים מאמינים!

      הגב לתגובה זו

    • תגובה

      דני, 18/03/08 16:42

      תגובתך פשוט היסטרית ומראה על בורות. אם היה לך ולו שמץ של הבנה ברפואה, היית מבינה שממצב של דימום נרחב במוח כמו שהילד המסכן הזה סובל- סיכויי ההחלמה אפסיים.

      הגב לתגובה זו

    • מדובר ברופא המקדיש חייו להצלת ילדים

      אור, 18/03/08 16:59

      לו היית יודעת במי מדובר היית מבינה, שמדובר ברופא נטול אגו שעושה הכל למען מטופליו, לא למען רדיפת ''פרסום'', כדבריך, אלא מתוך תחושת שליחות אמיתית. כמה מיהרת להטיל בו ספק בלי לברר את העובדות לאשורן..הוא הציל את בתי ואני חבים לו לנצח על כך

      הגב לתגובה זו

    • תפסיקי לכתוב שטויות

      יואב רופא, 18/03/08 17:28

      התגובה שלך מראה על בורות. כאשר נוצר במוח מצב הנקרא classic internal hemoragy נפגעות במוח נקודות מאוד חשובות כמו ה internal capsula (ראי שרון) ובד''כ עם סיכויי התעוררות אפסיים. עם הטכנולוגיות הקיימות היום (נמר, סיטי) ניתן לראות בברור את החלקים במח שנפגעו ולתת פרוגנוזה דיי ודאית. בדיקת EEG פשוטה יכולה להראות אי פעילות של תאי המוח וכהגדרת הרופא צמח.אני משוכנע שדבריו של הרופא מבוססים על בדיקות אלה ועל סימנים נוירולוגים נוספים...ואם זה כך בהתבסס על סטיסטיקה רפואית הוא לא ייתעורר. וכן...לפעמים יש ניסים

      הגב לתגובה זו

  • 11.

    נקמת ילד קטן

    כפיר כהן, 18/03/08 16:14

    אלו בדיוק המקרים בהם עלינו להלין על כך שעונש המוות אינו מושתת בחוק, איזו זכות חיים וקיום יש למפלצות האדם הללו, שמסוגלים לעולל לבריה זכה, לפעוטות את המעשים הללו ועוד לילדיהם שלהם, בשר מבשרם. אין רחמים ואין זכויות לאנשים כאלו. דינם להימחות ויפה שעה אחת קודם

    הגב לתגובה זו

    • עונש מוות!לא פחות!! (ל''ת)

      מזועזעת, 18/03/08 16:40

      הגב לתגובה זו

  • 10.

    זה ברסלבים חקדים קיצוניים שגיהצו את ילדיהם עד אובדן הכרה (ל''ת)

    רן, 18/03/08 16:13

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    צריך לציין בפשקולים שאלה ילדים של משפחה חרדית.כמה כאלה עוד יש?! (ל''ת)

    להוריד המסכות!!, 18/03/08 16:11

    הגב לתגובה זו

    • החרדים הם חרפה לעם היהודי.מדובר באסירים לכל החיים. (ל''ת)

      חוזר בשאלה., 18/03/08 16:15

      הגב לתגובה זו

      • כמה שנאה יש לכם אם היה מדובר בחילוני

        לירן, 18/03/08 16:34

        ולצערנו לא חסר גם הייתם מגיבים ככה עדיף לשתוק

        הגב לתגובה זו

  • 8.

    Murder

    Eitan, 18/03/08 16:10

    This should be considered an attempt for murder and the parents should spensd the next twenty years in jail.

    הגב לתגובה זו

    • אמן (ל''ת)

      לצינוק מיד, 18/03/08 16:33

      הגב לתגובה זו

  • 7.

    משפחת אדאמס הירושלמית (ל''ת)

    אלי, 18/03/08 16:07

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    ד''ר עידו יציב רופא מדהים

    רש, 18/03/08 16:05

    עצוב מאוד כל הפרשה. איך אפשר להתעלל בילדים שלך....איך זה בכלל אפשרי.

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    אם זה לא עונש מוות אני לא יודע מה כן...

    ציקו, 18/03/08 16:04

    בא לי לבכות לאיזה מצב הגענו.
    אמא ששוחטת את בניה כאילו הם תרנגולות ראויה לכסא החשמלי הרבה יותר ממחבל שלפחות משוכנע בצדקת דרכו עד כמה מטורפת שלא תהיה.

    הגב לתגובה זו

    • לצערי אתה צודק (ל''ת)

      שמע ישראל, 18/03/08 16:31

      הגב לתגובה זו

  • 4.

    מכנה משותף בין רוסים לחרדים?????

    kiti, 18/03/08 16:01

    אוי לנו שכך רואות עיינינו

    הגב לתגובה זו

    • את\\ה אידיוט חסר השכלה מינימלית!

      גיא, 18/03/08 16:14

      יום טוב

      הגב לתגובה זו

    • kiti / אם החוכמה הייתה שווה כסף היית עניה מרודה!

      חדדוב ''סרטי טבע, 18/03/08 18:57

      איך את מכלילה במחי מילה אחת את יוצאי חבר המדינות שכאילו כולם רוסים וההפך!
      האם למדת פעם גיאוגרפיה והעסטוריה וקראת שיש שוני במנטליות שבין הרוסים (מוסקבה וסנקט פטרבורג) ושאר מדינות ה''טטרים'' במזרח - קוקז, ארצות ה....סטן ,אוסטיה חבל החוטבלים ושאר הצצנים!

      הגב לתגובה זו

  • 3.

    יש לקשור את האם באזיקים ליד מטת הילד עד שיתעורר (ל''ת)

    אריה, 18/03/08 16:01

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    לשחרר את האם מייד ! (ל''ת)

    רחל מוזס, 18/03/08 16:00

    הגב לתגובה זו

    • הילד שלה ימות בגללה, טיפשה

      גלית, 18/03/08 16:27

      באיזה סרט את חיה, האמא שרפה את הילד שלה, את קולטת כמה שזה חמור, או שגם את אחת כזאת מרשעת וחסרת לב, תתביישי ,סתומה

      הגב לתגובה זו

    • אנשים לא שפויים

      אלה, 18/03/08 16:27

      את צודקת,צריך לשחרר את האמא כדי שתתעלל גם בשאר הילדים שלה, וגם שתביא עוד ילדים להתעלל גם בהם וכמובן צריך גם לתת לה את פרס אם השנה

      הגב לתגובה זו

    • סליחה???????????? (ל''ת)

      את משוגעת, 18/03/08 16:32

      הגב לתגובה זו

    • מאיזו סיבה ךשחרר אותה? (ל''ת)

      שי, 18/03/08 16:34

      הגב לתגובה זו

    • מיד משחררים אותה

      מזועזעת, 18/03/08 16:35

      ישלחו אותה ישירות אליך לפאריס

      הגב לתגובה זו

    • תגידי את בסדר?רק המוות ישחרר אותה כי האמא הזו חסרת מצפון ממש אסון

      תגובה ל-2, 18/03/08 18:10

      אין יותר מזעזע מהמקרה הזה, זה אנורמלי איך אפשר בשם השפיות להתעלל בשניים שהם יוצאי חלצייך? איך ? אפילו בחייה לא מתעללים בצורה הזו קל וחומר בשניי ילדים .
      לאמא ולשותפים שלה אין הגיון ואין להם רחמים.
      להושיב את האמא על יד הילד שתראה את מה שעוללו לו.
      זוועה שאין השכל יכול להבין?
      גדול הפסיכיאטרים לא יצליחו לפענח התנהגות חולנית מעין זו.

      הגב לתגובה זו

  • 1.

    לשחרר את האם מייד ! (ל''ת)

    רחל מוזס, 18/03/08 16:00

    הגב לתגובה זו

    • לשחרר? גם את צריכה ללכת לכלא

      malo, 18/03/08 16:23

      לרחל, אם את חושבת שצריך לשחרר את האם המטורפת איזה מין בן אדם את?

      הגב לתגובה זו

      • Do you mean to release her from this life??? (ל''ת)

        Ari, 18/03/08 16:29

        הגב לתגובה זו

      • שתשוחרר כדי להפוך אותך לצמח גם (ל''ת)

        זמירוש, 19/03/08 14:17

        הגב לתגובה זו

    • זו תגובה פרובוקטיבית לשם הפרובוקציה בלבד

      גלי, 18/03/08 16:51

      מה אתם מתרגשים
      אם היתה לה סיבה לרחל מוזס ז''ל לטעון כזה דבר היא היתה מוסיפה אותה.
      תמשיכו הלאה

      הגב לתגובה זו