• 42.

    פרברטית (ל''ת)

    המרקיז דה סאד, 25/04/08 21:41

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    בילי מוסקונה לכנסת

    טליק, 19/03/08 20:14

    שוחחתי עם כמה מחברי וחברותיי,וכולם הסכימו.
    למה בעצם,
    שלא תרוצי לכנסת?
    זקוקים לקול צלול חריף ונון קונפורמי
    כמו שלך...

    כל הכבוד!!!!!!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    יש עניין של מידתיות וצניעות ובהם כשל

    עזרא, 19/03/08 03:47

    כשיסע לחופשה משפחתית ישתדל שלא לשלב הרצאות או ההפך כשיתן הרצאות אל יהפוך זאת לחופשה משפחתית. זה כל העניין.

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    נבלה טרפה נבלה טרפה (ל''ת)

    אוכל כשר, 18/03/08 23:17

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    בילי מוסקונה כנראה עיורת על עין אחת

    ברוך, 18/03/08 22:41

    הכל פולטיקה מוסקונה
    כי הזנות העיקרית של עיתונאים
    שהם מקבלים לטיפות ותמיכות
    מבעלי ענין שיש להם ענין להפיל
    את נתניהו ואם מחפשים את גועל-
    הנפש אז תסתכלי במראה חבובה

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    יש נשים שסטירה על הבוקר

    אאא, 18/03/08 21:24

    עושה להן רק טוב.
    שרה נתניהו היא דוגמא טובה.

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    כאשר נטפלים בשרה זה מראה כמה הם חלשים שאינם סומכים על עצמם!!!

    נ.כהן, 18/03/08 19:19

    ככה השתמשו בשרה בזמנו ועשו עליה עלהום נגד ביבי לקחו את שרה כשעיר לעזאזל שיחדו אנשים להעליל עליה כל מיני דברים הזויים זו דרכם של חלשים ורפי שכל שאינם סומכים על עצמם.

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    מה עם עליזה שמוכרת ציורים למקורבים בעלי ממון בחסות מדינת ישראל? (ל''ת)

    רות, 18/03/08 14:41

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    שרה,זה מה שמגיע לו

    אלונה, 18/03/08 14:37

    כמה פעמים אדם מהישוב יכול להינשא?אצל ביבי זאת הפעם השלישית.מלכתחילה כנראה שהבחירות שלו שגויות. הוא בגד בה בעבר וגם פה הוא נכשל. מסכן בסך הכל.

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    שניים לטנגו

    לבילי, 18/03/08 14:09

    בילי,אולי מבחינה פיזית את אשה אבל אין לך צל של מושג מי הן הנשים ומה כוחן.הגב' נתניהו רוקדת טנגו לבד.

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    אנשים במדינה מחטטים בזבל והזוג נהנתניהו מכתתים רגליים בחו''ל ונהנים

    מחלקה ראשונה, 18/03/08 14:02

    שניהם אשמים!!!!

    הגב לתגובה זו

    • הלוואי והיו מכתתים! ישר עוצרים מונית ספיישל , או רכב שרד צמוד!! (ל''ת)

      כתיתה וינאית, 18/03/08 19:02

      הגב לתגובה זו

    • כשהכלכלה מתפקדת

      אאא, 18/03/08 21:27

      יש בזבל מספיק שאריות בשביל כל החתולים וכל ההומלסים.
      כשכלכלת הסמול מיושמת,אפילו החתולים מתים מרעב.

      הגב לתגובה זו

  • 31.

    הוא שאמרתי, ביבי= עז עוורת (ל''ת)

    ירחמיאל, 18/03/08 13:37

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    אז, בילי, את מי את מציעה?

    כרמית, 18/03/08 13:10

    אני מסכימה עם מה שכתבת כאן, אבל האם ביבי שונה? בשבוע שבו ראש ממשלה מוצא זמן לפגוש את כוכב ''נמלטים'', או איך שקוראים לזה, כאילו הגענו לחזון אחרית הימים והשבויים חזרו ויש זמן לטפל בזוטות.
    שיבוא אחד שיאמר ''את כספי קמפיין הבחירות שלי אני תורם למטרה זו וזו...''; שיבוא אחר ויאמר:'' איני מסוגל לאכול במסעדת יוקרה בשעה שלניצולי שואה אין מה לאכול''.

    שיבוא. רק שיבוא.

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    בטח אולמרט וברק צמים מרוב דאגה לעניים (ל''ת)

    את מקשקשת, 18/03/08 13:10

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    פשוט צודקת (ולו בתימה המרכזית)

    איס, 18/03/08 13:04

    נדיר שאני מסכים עם הכותבת. אך היא צודקת בתימה המרכזית, לפיה טועה ומטעה מי שחושב שאדם בוגר פועל כנגזרת אגו של אדם אחר

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    חבל שביבי הציל את המשק, היינו צריכים שאנשים ימותו מרעב ברחובות. (ל''ת)

    אבי, 18/03/08 13:03

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    לכאורה מתנגדת לכספית, למעשה חלק מאותו הספין

    דבורה, 18/03/08 12:40

    הכותבת, לכאורה, מביאה עמדה מנוגדת לזו של כספית. איזה אתר מאוזן. בפועל חוברת אליו בהתקפה חסרת הגינות על משפחת נתניהו.
    והציבור רואה ומבין, ומתעלם מתקשורת לא הגונה ולא מאוזנת!

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    פיגגלין לא יבבגוד בכם !!!!!!!!! ביבי אולמרט ברק כן (ל''ת)

    תמורת מזומן, 18/03/08 12:02

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    אין דבר שביבי לא אשם בו

    איציק, 18/03/08 11:54

    אף אחד לא תמיד כדי לחשוב שיש מי שהולך לפוליטיקה מטעמים אלטרואיסטים או אידיאולוגים, ולאיש לא היה מפריע מסע התענוגות של ביבי בלונדון בעיצומה של המלחמה אלמלא העובדה שהוא האיש שאחראי לדרדור של אלפים רבים למעגל העוני בישראל.

    זה בכלל לא משנה אם איזה פריץ, שחפץ ביקרה של מדינת ישראל או ביקרו של השוק הפיננסי בישראל, ''מימן'' לביבי את הוצאות הביקור או שביבי הוציא את הכסף מכיסו הפרטי. העובדה היא שהכסף שהיה יכול לדאוג להרבה משפחות בוזבז לצורך האדרת הכרס של מר נתניהו ולהרחבת הישבן של הגברת נתניהו.

    אבל כל זה לא מעניין את נתניהו שמשוכנע שרודפים אותו ורק אותו, מה שכמובן לא נכון שהרי דיברו גם על אולמרט וגם על ברק בעניינים דומים. אבל נתניהו צודק מאוד: אין מי שראוי שיפשפשו בכיסיו יותר ממנו.

    הגב לתגובה זו

    • ביבי אשם בהכל ונח לו שהזרקורים יופנו לאשתו בהאשמות

      הילארי קלינטון, 18/03/08 12:03

      מסכנה שרה שזהו בעלה.

      הגב לתגובה זו

  • 23.

    עליזה אולמרט אכן כמו שתיארת כנראה שאת לא מכירה את שרה (ל''ת)

    שנאה חינם, 18/03/08 11:54

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    מאחורי כל ביבי קטן עומדת שרה גדולה (ל''ת)

    גלית, 18/03/08 11:24

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    אמאל'ה, לא רוצה את שרה ראש ממשלה! (ל''ת)

    אליה, 18/03/08 11:14

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    מציגים את שרה נתניהו כ''מכשפה'' ש''גוררת'' את ביבי

    עם מי יודע איזה, 18/03/08 11:04

    זה שטויות!

    וכדי לחזק את הטיעונים מביאים כל מיני עדויות/רכילויות על אופיה הבעייתי וכו'.

    אופי לא נעים,או טיפשות, עדיין לא אומר שיש לה איזה כוחות כמו באיזה חצר מלך צרפתי מהמאה ה16 !
    פשוט אידיוטי

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    האחריות הציבורית על ביבי בלבד!!בלבד!

    כל הריקנות, 18/03/08 11:00

    שייכים לביבי.
    אם שרה שותפה לו-מה זה מעניין?
    מה זה מעניין או ענייני להתייחס לשרה?
    מאיפה השיגעון הזה?

    בניתוח סוציולוגי דברו על בת הזוג(ואז אולי תביאו את שרה כאחת הדוגמאות.אחת מהן. בלי קשר ל''כשירות לר''מ'')-מבחינה פוליטית עניינית-מה זה השטויות האלה??

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    למה שרה מעניינת? היא בעייה של ביבי ותו לא (אם היא בעייתית) (ל''ת)

    מנפחים פה, 18/03/08 10:51

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    אהוד ברק צנוע ועניו ואולמרט גם (ל''ת)

    אמיתי, 18/03/08 10:46

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    צודקת ב-100%

    נירית, 18/03/08 10:37

    מה שברור הוא : באם בני הזוג הנכבד היה צריך להוציא מכיסו הפרטי ולשלם עבור ההוצאות השערורתיות הם היו חושבים פעמיים לפני......
    ומה שמדאיג שרוב הציבור חושב שנתניהו שוב פעם נופל קורבן לרדיפת התקשורת .

    נתניהו אדם מסוכן ואכזר ואבוי לנו באם יבחר לראש ממשלה !!!!!!!!!!

    הגב לתגובה זו

    • אבל הוא כן שילם !!!

      אסף, 18/03/08 11:11

      זה בדיוק השקר בכל הפרשה. נתניהו כן שילם את הוצאותיו הפרטיות מכיסות מבלי לחשוב פעמיים. הוא היה בסדר גמור ובכל זאת משמיצים אותו.

      הגב לתגובה זו

      • אסף, אתה טועה בעובדות

        שרה, 18/03/08 12:53

        ביבי לא שילם כלום מכיסו הפרטי.
        את כל הוצאות משפחת נתניהו שילם כנראה אותו מליונר יהודי מלונדון.
        כנראה שזה לא עלה כלום למשלם המיסים, אבל מדובר כאן על שחיתות נהנתנית, בעוד מלחמה מתרחשת במדינת ישראל. האיש הנבוב , המסכסך, הנהנתן הזה לא מתבייש במעשיו, הוא ''משתין'' על כולם מהמקפצה. כל הכבוד על פעילות ההסברה שלו, אבל לעבודת ''מילואים'' מתישה לא לוקחים את המשפחה. כאשר אני יוצאת לעבודה מחוץ לבית אני לוקחת את בעלי והילדים. זה רק מפריע לעבודה. מכאן שביבי גם נסע לחופשה משפחתית בזמן מלחמה. שלא לדבר על ההוצאות צורמות העין של כביסה למשל, האיש נסע לשבוע ימים איזה כביסה יש לעשות???? שיקנה תחתונים חדשים (מכיסו) הרבה יותר זול ונקי.

        הגב לתגובה זו

        • לשרה - אני דוקא צודק

          אסף, 18/03/08 14:27

          נתניהו שילם את כל הוצאותיו הפרטיות. למשל התיאטרון לו למשפחתו ולמאבטחיו !!. הכביסה והמספרה היא ענינו הפרטי וגם הן שולמו מכיסו. אלו הן עובדות. יכול להיות שהוא הזמין גם סרט במלון על חשבונו. מה זה ענינך, זה הכסף שלו.

          את צודקת בכך שמסע ההסברה לא עלה דבר לקופת המדינה. ומה רע בכך.הוא נתבקש על ידי יו''ר הכנסת (היא אישרה זו) לנסוע למסע ההסברה באמצע המלחמה והוא מומן על ידי הקהילה היהודית שם ועשה עבודה מצוינת. ששים ראיונות בשישה ימים. אם נניח שעה לראיון והתארגנות אליו מדובר בעשר שעות עבודה ביום, לא בדיוק חופשה משפחתית...

          לפי העובדות את יכולה לכל היותר לטעון שמדובר בנהנתנות אבל לא בשחיתות. אין פה שום דבר לא תקין ולכן הפרסום הוא לא ראוי ולכן הוא גם יזכה בתביעת הדיבה. הייתי מבין אם הוא היה חורג ממה שנהוג לאנשים במעמדו כמו אולמרט ברק ופרס אבל הוא כנראה מוציא הרבה פחות מהם. אולמרט למשל מסרב להוזיל את הטיסות שלו לחו''ל ומיקר אותן ב1.5 מליון ש''ח בשנה.

          נתניהו הוא ראש ממשלה לשעבר ויו''ר אופוזיציה ויכול לקחת את אשתו לנסיעות שלו. הוא גם טס במחלקה ראשונה כמו כל ראשי הממשלה לשעבר ומתאכסן במלונות ברמה גבוהה ולא במוטלים. אגב, זה דבר ידוע שלמטרות הסברה וראיונות עורכים מפגשים במלונות מכובדים מאוד. אני מכיר את זה מתחום ההיטק. פגישות עסקיות כדאי לנהל במלונות טובים ולא עלובים. אני מניח שהוא גם אירח לארוחות פוליטיקאים, אנשי מדיה ומנהיגי קהילה ובניגוד לציפיה בארץ זה לא היה במקדונלד.

          אלו העובדות. אפשר לחשוב שהאיש הוא מסכסך כדבריך. אבל לא נעשה שום דבר יוצא דופן במסע הזה. להיפך, הוא נסע למסע הסברה במלחמה שאם הייתה עולה יפה היה אולמרט יריבו המושבע קוטף את השבחים והוא הלך לעזור בלי להניד עפעף. בעיני זהו מעשה פטריוטי וראוי וזה נורא בעיני שמוקיעים אדם שפעל ביושר למען המדינה.

          הגב לתגובה זו

    • ואולמרט וברק לא מסוכנים ?

      No, 18/03/08 11:17

      נתניהו מבזבז שקלים (שלא שייכים למדינה, למרות הדמגוגיה של בילי) אולמרט מבזבז חיי אדם וברק בורח ומפקיר אותם. מי באמת יותר מסוכן ?

      הלוואי והיה מישהו עם תפיסת העולם של ביבי אבל עם קצת פחות שקרים, מניירות ונהנתנות. לצערנו היום יש שניים שהם הרבה יותר נהנתנים, שקרנים ותחמנים לא פחות שתפיסת העולם שלהם היא מסוכנת, ואנחנו רואים את זה דה-פאקטו בחיילים ואזרחים מתים, ועוד מבקשים מאיתנו ''להתרגל'' לטרור. אז מי באמת יותר מסוכן ?

      הגב לתגובה זו

  • 15.

    נכנסת לכיס של חברי הממשלה המושחתים

    מרדכי היהודי, 18/03/08 10:31

    כשהם יוצאים עם משפחותיהם על חשבון משלמי המיסים ולא תורמים כלום להסברה שהמדינה תממן לו גם את ההוצאות הפרטיות שלו כי הוא צריך לתקן את כל העיוותים וההרס שזורים ממשלה עקורה, אינפנטילית ללא חזון וללא כוח חוץ מלחזור על המנטרה הישראלית!

    ביבי שווה הדבילית: 2 מדינות ל 2 עמים.

    חלאס שמאל. נמאסתם!

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    ג

    א, 18/03/08 10:29

    בעעעעעע

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    אשתו של קצב......לא נשכחה (ל''ת)

    דליה, 18/03/08 10:11

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    זהירות תעמולת שמאל!!!

    אסף, 18/03/08 10:10

    שני מאמרי דעות מתוך שלושה תוקפים את נתניהו על התנהגות למופת. הוא הסביר את ישראל בזמן מלחמה שלא על חשבון המדינה. הוא שילם את הוצאותיו הפרטיות מכיסו שלו. זה מספיק כדי להצדיק את חיסולו הפוליטי בעיני אנשי השמאל ''האוביקטיבים''. זו פעם ראשונה בהיסטוריה שאדם שנוהג ביושר לפי כל החוקים והכללים מואשם בשחיתות. שאלת תם. אם היה מושחת היה זוכה בצל''ש מהתקשורת?

    אני גם מבין שהגברת לרמן אינה מבינה גדולה בכלכלה. מדיניותו הכלכלית של נתניהו עשתה בדיוק ההיפך ממה שהיא טוענת. היא הביאה שגשוג ופריחה, הקטינה את האבטלה ואת מספר הילדים הרעבים. הדבר מגובה במספרים קשים.

    אז!!! שלא יעבדו עליכם!!!

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    שרה תפיל בסופו של דבר את ביבי!!!

    אייל, 18/03/08 10:03

    האישה הזו כבר גרמה לו כל כך הרבה נזק שממש לא ברור למה הוא לא מרסן אותה.
    ייתכן שהיא מחזיקה אותו בביצים עם הסיפור של הקלטת הלוהטת!!

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    האשה שאיתו

    תמר, 18/03/08 10:02

    הכותבת מתעלמת מהעובדה ששרה הוכיחה לכל אורך הקריירה של ביבי שהיא עושה צרות מקצועית . העובדה שהיא אשתו מעוררת שאלה מה הוא מוצא בה ולכן גם תמיהה על שיקול דעתו שכשל בענ יני מדינה בעבר ויש לראות בו תמרור אזהרה לעתיד.

    הגב לתגובה זו

    • וכפי שהיא מתעקשת שיקראו לה

      שרה, 18/03/08 12:54

      גברת שרה!!!!

      הגב לתגובה זו

  • 9.

    זהו שאמרנו,השמאל פוחד אימים מעלייתו הוודאית של ביבי,התקשורת משקשקת (ל''ת)

    ולא יעזור לה, 18/03/08 09:40

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    שרה וביבי

    אייל, 18/03/08 09:37

    לא יעזור לכם תקשורת שמלאנית,
    ביבי יהיה ראש הממשלה הבא.
    השמאל רק גורם נזק

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    מה זה ''לנהל את אישתו'' מה היא מכונית? בוז לך!!! (ל''ת)

    פמיניסטית, 18/03/08 09:10

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    במקום הגברת קראו לה המרה. (ל''ת)

    זאב, 18/03/08 08:52

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    צודקת במאה אחוז!!!!!@@@@@ (ל''ת)

    ע., 18/03/08 08:45

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    עליזה ''מתנדבת'' לעזור לילדים ב 20000 ש''ח לרבע משרה בקושי לחודש (ל''ת)

    טובי הלב, 18/03/08 08:25

    הגב לתגובה זו

    • אכן לשקר יש רגליים,אך כאלה ארוכות ? (ל''ת)

      נתן.ש, 18/03/08 09:32

      הגב לתגובה זו

    • יחצנות יכולה לסדר גם לשרה התנדבות

      לא קונה, 18/03/08 13:13

      עליזה מנהלת את אולמרט פי אלף יותר ממה ששרה את ביבי
      והתקשורת היתה יכולה לשחוט את סוניה שלא גרה עם בעלה בבית הנשיא
      כבר לא מדברת על לאה רבין שהיתה האמא של הקלפת'ס

      הגב לתגובה זו

  • 3.

    אין לקשור את שרה לביבי,הם זוג נשוי.

    נתן.ש, 18/03/08 08:05

    הבקורת שלי מופנת אך ורק לביבי,מהתנהגותו בעבר בהווה ובטוחני שלא ישתנה לטובה גם בעתיד.אוי לנו השכבות החלשות,באם חלילה יחזור לשלטון.סבלנו ממנו בכל גיגוליו הקודמים,ואינני מאמין שרוב העם ישכח מעלליו.בן -כספית תיאר את תגובת הנכתב עליווגם כותבת הכתבה והן בן-כספית אהודים עלי.

    הגב לתגובה זו

    • השכבות החלשות ימשיכו לסבול עד שלא תהיה רפורמה בחינוך

      No, 18/03/08 11:32

      מעבר לכך, שרי אוצר לא יכולים להשפיע באופן מהותי על מצבן. ביבי הצליח להקטין את המגזר הציבורי (שגדל מאז), להוריד את האבטלה והקצבאות ולעודד אנשים לצאת לעבודה. בכל זה הוא הצליח וזה מתבטא בכל הפרמטרים. הוא הצליח לייצר יותר הזדמנויות למשק, וזה תפקידו החשוב של שר האוצר. לדאוג לרווחת עניים בטווח הקצר זה תפקידו של משרד הרווחה, כאשר הדרך היחידה לחלץ אדם מעוני בטווח הארוך היא לתת לו השכלה שתתן לו מקצוע, וזה תפקידו של משרד החינוך, ובשניהם לא שלט ביבי.

      בכלכלה טובה יש הרבה הזדמנויות, וביבי הגדיל אותן. ה''צרה'' היא שעל כל הזדמנות שנפתחת יש קופצים, ומי שלא יודע לקפוץ על הזדמנויות, כי לא לימדו אותו איך, לא יעזור לו שגדל מספר ההזדמנויות במשק.

      כולם שוכחים שלפני שביבי נכנס לתפקידו היה בנק בישראל שעמד לפני קריסה, והמצב היה דומה יותר למצב בארה''ב היום. מאז הבורסה פרחה, המטבע התחזק, האבטלה ירדה ודירוג האשראי של ישראל עלה. אלה דברים שישפיעו על החיים בישראל לטווח ארוך, וזה הודות לביבי.

      הגב לתגובה זו

      • אבל מה עוזרת השכלה

        קלקלן, 18/03/08 12:35

        אם ברוב המקצועות במשק (כמובן ללא הייטק ופיננסים) אקדמאים (גם בעלי תואר שני) מרוויחים לא רחוק משכר מינימום?
        הבעיה הגדולה כאן זה ההפרטות והפערים ההולכים ומתרחבים, וביבי רק עזר כאן לבעלי ההון, בסה''כ 19 משפחות כאן צריכות להודות לו...

        הגב לתגובה זו

      • ואז יהיו לנו עניים משכילים.

        Shitaka, 18/03/08 14:21

        אז יופי. אני בעד שלפחות יהיו משכילים. אבל זה לא פותר את הבעיה. אתה באמת חושב שאם כולם יהיו משכילים אז כולם יהיו מנכ''לים? זה לא יקרה. אם תשקיע בחינוך של ילד אחד הוא יצבור יתרון ויהיה מנכ''ל עם משכורת גדולה. אבל כשכולם צוברים את אותו יתרון בו זמנית אף אחד לא צובר אותו. ואז מה עשינו? אז יופי, חינוך זה טוב, השכלה זה תמיד טוב, ועדיין, זה לא פותר את בעיית העוני.

        הגב לתגובה זו

      • חומת מגן היה פקטור לא קטן בהתאוששות

        וצעדי ביבי-, 18/03/08 15:13

        שאולי היו הכרחיים, נעשו בצורה הכי ''גרזנית'' -פשוט קיצוצי העברה (רווחה,חינוך,בריאות).
        קיצוצי הרווחה היו אכזריים במיוחד, ועל ההשלכות בחינוך מיותר להרחיב.

        שוב, יתכן וזה היה כורח השעה, מצד שני זה הפתרון הכי נגיש וקל.

        הגב לתגובה זו

  • 2.

    גב' לרמן נפלה למלכודת ה-''בומרנג'' כמו כל השמאל (ל''ת)

    מנדטים לביבי, 18/03/08 06:51

    הגב לתגובה זו

    • החוקרת המהוללת לא תספר לכם

      נביל, 19/03/08 00:54

      שהבנקים בעולם עמדו להוריד את דרגת האשראי לישראל לרמה שהיתה מביאה למיתון קשה, לאבטלה המונית ולקריסה כלכלית טוטאלית.

      איך זה לא קרה? בזכות מדיניות גאונית של נתניהו. השמאלנים בעם הזה הם בוגדים וכפויי טובה וטוב נעשה באם נתכנן צעדים בכדי לסלקם מכאן... עדיף לותר על 5% מהאוכלוסיה במדינה מאשר לאבד את המדינה עצמה.

      הגב לתגובה זו

      • אין דבר את המיתון הזה תרגיש הגב' לרמן עכשיו

        כשביבי כבר 3, 19/03/08 04:17

        עגל הזהב של השמאל ושל לרמן קרס. הבורסה התפוצצה להם בפרצוף. בדיוק כמו הגירוש.
        הם יתחננו שביבי יחזור.
        רק נתניהו יוציא אותנו מהיאוש.
        זה כתוב בחותם מלפני 3000 שנה.

        הגב לתגובה זו

  • 1.

    אין טרור אין חמאס אין אחמדינג'אד ואין נסרללה יש רק ביבי ושרה?חאלס! (ל''ת)

    זעקי ארץ,טבריה, 18/03/08 06:35

    הגב לתגובה זו

    • ביום שראש הממשלה ביבי ינהל שיחות עם החמאס

      ליצן קטן שלי, 18/03/08 10:42

      ביום שביבי יבחר לראשות הממשלה,
      ינהל שיחות עם החמאס,
      יפנה ישובים ויקרא לזה ''פעימה'',
      מה יגידו כל אלו שהצביעו בשבילו?
      ''היידה שרה''...

      הגב לתגובה זו