• 39.

    לכל הלא מבינים במסיון !

    המומחה, 17/03/08 18:33

    אז ככה ש''ס או חב''ד לא מבצעים פעילות מסיון וזה ע''פ הגדרה מילונית, אז את בורותם של המתלהמים שמרו בביתכן! עכשיו לגבי פעילות המסיון הנוצרי בישראל מדובר בעיקר בפעילות של כתות, כדוגמת ''היהודים המשיחיים'' ועדי ה' - שהן נמצאות תחת ההגדרה של כתות טוטאליות וזאת ע''פ מחקר. לגבי אלו היושבים במשרד המשפטים ומערערים על החוק נאמר כי הנסיון שלהם להיראות נאורים היא פאתטית ומשקפת בורות וסתירה עצמית! נכון שאויב כדגומת החמאס נראה הרבה יותר פיזי נגיש ומסוכן ומי שחושב כך שרוי באותה קונספציה מוטעית נטולת הבנה וידע מינימלי לגבי שאיפותיו השגיו והאידיאולוגיה של הקבוצות המסיונריות. (ומי שחושב שקבוצה יהודית היא מסיון זה אפשרי רק אם הוא לא יהודי- ומישהו השפיע עליו להתגייר)

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    מסיונריות ש'סניקית

    מסיונר חילוני, 16/03/08 17:32

    מה חושב הרב מרגי על איסור סגידה מסיונרית לרב עובדיה יוסף ???

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    איפה היו הנוצרים בשואה שיתבישו להם

    נוני, 16/03/08 17:16

    הם יכלו להציל המון יהודים אבל העדיפו להתעלם פתאום הם ניזכרו בנו תעשו לנו טובה ותעופו לנו מהעיניים
    למה תמיד ש''ס איפה שאר המפלגות

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    לפעמים צריך להודות ש''ס צודקת ב100%

    רון, 16/03/08 16:23

    הנוצרים שונאים אותנו לכן הם מחפשים כל דרך איך לעשות שיהיו פחות יהודים בעולם זה לא בא מאהבה וגם אם זה מאהבה אנחנו לא מעונינים מה רע בלהיות יהודי

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    לש''ס בהצלחה מכל הלב (ל''ת)

    גורי, 16/03/08 16:16

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    כל הכבוד לש''ס צריך לשמור על עם ישראל

    דני, 16/03/08 16:13

    עם ישראל מאבד כל שנה אלפי יהודים וזה פוגע בחוסנה של המדינה אני איתכם

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    פעילי יד לאחים הם חרדים המשתמטים משירות צבאי אבל זה לא הפריע לרמאים

    נוכלי יד לאחים, 16/03/08 15:54

    הללו לתלות מודעות בגנות עדי יהווה בגלל שהם מתנגדים לשירות צבאי.הבנתם את הנוכלות והגועל נפש המתועב החרדי שיעשה הכל גם בספינים וטיעונים שהם בעצמם בעדם.........

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    אני תומך

    חילוני, דמוקרט, 16/03/08 15:53

    גם טומי לפיד תמך בהעצת חוק דומה ב-99

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    עוד צעד בדרך לאיראן

    הדת אופיום לעם, 16/03/08 15:53

    למה שנת מאסר? לא עדיף סקילה למוות או שריפה על מוקד?
    הפחת הורג אותם, את החראדים. כנראה שהאמונה לא כל כך חזקה והם לא סומכים על צאן מרעיתם ששטיפת מוחם הייתה סופית.
    הח''כים האלה של ש''ס צריך לסדר להם מקום של כבוד בפרלמנט של הטאליבן, כי כל מדינה נאורה אמורה להקיא אותם מקרבה.

    הגב לתגובה זו

    • אם קבוצת חרדים היתה עוברת בין אוכלוסיות חלשות,

      יהודיה, 16/03/08 16:33

      עוברת ביישובים ובערים ושמה לה למטרה להחזיר את כולם בתשובה. היא לא היתה בוחלת בשום אמצעי, היתה משלמת כסף ומשחדת אנשים, האם גם אז היית מגיב ככה???
      המסיונרים פועלים במקומות שונים בארץ לאו דווקא אצל חרדים. מטרתם להעביר על דתם יהודים ובטווח הרחוק להביא למחיקת העם היהודי בדרכי נועם (לעומת העבר שהשתמשו באלימות ורצח). בתור יהודי אני מבינה מדבריך שאתה מעדיף זאת על פני הצרת צעדיהם?!

      הגב לתגובה זו

  • 30.

    בש''ס יודעים כנראה שבשוק החופשי של הדעות אין להם יכולת להתחרות.

    אמנון יצחק, 16/03/08 15:52

    מה יש להם כרגע להציע חוץ ממחזירי-תשובה עילגים שמסתמכים על הבורות של קהל היעד?

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    המיסיונרים היהודים מחבלים בכלכלת המדינה ובחוסנה הצבאי ולכן הם

    מיסיונרים, 16/03/08 15:46

    מסוכנים יותר למדינה מאשר מיסיונרים נוצרים לדוגמא.אלה שניתפסים ברישתם של המיסיונרים היהודים מפסיקים לעבוד ומפסיקים לשרת בצה''ל אז תגידו לי אתם מי מזיק יותר?.............

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    אני בעד איסור מוחלט גם לאמנון נאסראללה,לחב''דניקים המשתמטים ושאר

    שיהיה איסור, 16/03/08 15:42

    המינים המיסיונרים.אני בעד איסור גורף גם ליהודים וגם לאלה שאינם יהודים.אם כבר אז כבר.

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    הדתיים יודעים שהיהדות זו סחורה עבשה,ארכאית,מאובנת,גזענית ומאובקת

    ביזיון של דת, 16/03/08 15:40

    שאין קופצים עליה כי פשוט נס ליחה ומהפחד הם רוצים למנוע מדתות אטרקטיביות יותר וטובות יותר להתחרות איתה.אין סיכוי ליהדות במתכונתה הנוכחית!!!

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    תגובה ל11

    אשדוד, 16/03/08 15:32

     אין במדינת ישראל הפרדת רשויות. יש רק רשות אחת ששולטת כאן - העליטות השמאלניות והאוליגארכים.

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    אם מיסיונריות אסורה בארץ,

    חסון, 16/03/08 15:32

    יהיה צידוק מסויים לאסור בחו''ל קיומם של בתי-כנסת.
    וחוץ מזה : יש לאסור מיסיונריות יהודית שרוצה להחזיר בתשובה חילוניים-חופשיים. כן, חילוניות היא גם-כן מן דת.

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    אני מסכים ובתנאי...

    יוסי, 16/03/08 15:29

    שגם פעילות להחזרה בתשובה תחשב לפעולה מסיונרית, משום שהיא טומנת בחובה סכנה ממשית, שחילוניים על השקפת עולמם ותרבותם, יקבלו על עצמם עול תרבות של ימי הביניים....

    הגב לתגובה זו

    • מסיונריות זה המרת דת ולא הזכרת דת

      הרצל המטביל, 16/03/08 16:07

      החזרה בתשובה זה להזכיר לך שאתה יהודי ,אתה יכול ללמוד בדרך הקלה ולשמוע ליהודים שרוצים בטובתך ,או בדרך הקשה כמו שהיטלר הזכיר ליהודים שהם יהודים אפילו מומרים 5 דורות .

      הגב לתגובה זו

  • 23.

    צודק, הם מנצלים את התמימות של העולים החדשים (ל''ת)

    אלמוג, 16/03/08 15:27

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    והאיסור על יהודים לא להתפלל בהר הבית לא פוגעת ביסודות הדמוקרטיה? (ל''ת)

    משה, 16/03/08 15:24

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    גם החבדניקים הקוראים להניח תפילין הם מיסיונרים (ל''ת)

    גיא, 16/03/08 15:14

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    אין קשר הנצרות לשלום. זוהי מדינה יהודית ועליה להישאר כזאת! (ל''ת)

    ציונית, 16/03/08 15:12

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    אשמח לקבל אנשים ליהדות .גם את ש''ס . ש''ס הי לא רוח היהדות (ל''ת)

    זרובבל, 16/03/08 15:07

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    בשם הדמוקרטיה הכל מותר

    מרדכי היהודי, 16/03/08 15:07

    להחריב רכוש פרטי של יהודים ולנשל אותם מאדמתם, להמיר את דת היהודים על פיסת הארץ הקטנה שלהם, להושיב קטינות בנות 12 במשך חודשים ארוכים בכלא כאשר נתח גדול של הממשלה ה''דמוקרטית'' עברה פשעים חמורים של רמאות, גניבה והונאה.
    סגן ראש ממשלה עבריין מין ברשות הדמוקרטיה
    ראש ממשלה עם עשרות תיקים פלילים עם בנים משתמטים, בת ואישה פעילות שמאל קיצוני המעורבות במעשי בבגידה חמורים נגד מדינת ישראל
    שר אוצר לשעבר וחבר קרוב של ראש ממשלה הרקוב, שגנב מיליונים מניצולי שואה ומונה על ידי ראש ממשלה מושחת ורקוב לשבת על קופת מדינת ישראל ושאף על פי שנמצא אשם, לא ישב אפילו שנייה בכלא.
    יחי הדמוקרטיה! חלאות אדם - רק להקיא מכם!

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    מגיע לנו !!!!!!! (ל''ת)

    שיבולת, 16/03/08 15:06

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    תשובה ל - 8

    מאיר, 16/03/08 15:02

    מסיונריות היא פעילות למען המרת דת. מחזיר בתשובה אינו פועל להמרת דתו של אדם , אלא מקרב יהודי לדתו.אל נשכח שיהודי גם אם הוא חילוני הוא יהודי ובסך הכל מקרב אותו ליהדות . כגון מלמד אותו תנ''ך , גמרא. הלכות וכו' וכו'

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    בזה אני מיישרת קו עם מרגי (ל''ת)

    טלי, 16/03/08 14:53

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    מיסיונרים אצלנו בארץ = בתי חב''ד בחו''ל (ל''ת)

    אלמוני פלוני, 16/03/08 14:51

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    ח''כ מרגי רק אתה יכול

    יונתן, 16/03/08 14:51

    לח''כ מרגי אשריך שאתה חושב על המסיונרים זהו פגם בעם ישראל לדורותיו וחבל שלא קמים איתך כל חברי הכנסת

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    היא פוגעת בדיקטטורה השמאלנית (ל''ת)

    היא לא פוגעת, 16/03/08 14:50

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    שאלה מה זאת אומרת משרד המשפטים מתנגד??

    דמו חרטא, 16/03/08 14:49

    חוקי המדינה זה מונופול ששל פקידים?
    חשבתי שיש פה דמוקרטיה יצוגית שבה הכנסת מחוקקת חוקים ובמשרד המשפטים מבצעים
    נו כנראה שטעיתי

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    ישוע הוא המלך המשיח

    אלקנה הנצרתי, 16/03/08 14:48

    ישוע הוא המלך המשיח: ''ואתה בית לחם אפרתה צעיר להיות באלפי יהודה ממך לי יצא להיות מושל בישראל ומוצאותיו מקדם מימי עולם, (מיכה ה:1)
    ''לכן יתן אדני הוא לכם אות הנה עלמה הרה וילדת בן וקראת שמו עמנו אל'' (ישעיהו ז:14)

    הגב לתגובה זו

    • סילוף פסוקים ועובדות...

      אור, 16/03/08 20:42

      כשאני קורא את סילופי הפסוקים שלך אני מבין מדוע אנחנו זקוקים לחוק שיאסור עליכם להטיף....

      הגב לתגובה זו

  • 9.

    אני מוכן להתנצר בכדי לא להיות שייך לדת שש''ס שייכת! (ל''ת)

    עמיר, 16/03/08 14:45

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    אם כך.. לאסור גם על מחזירים בתשובה לפעול.

    יוני, 16/03/08 14:34

    זו המרה לדת... !

    הגב לתגובה זו

    • החלוניות זה דת? (ל''ת)

      השואל, 16/03/08 14:47

      הגב לתגובה זו

    • הסברה לאנשים שלא מבינים.

      oou, 16/03/08 15:07

      מסיונריות זה להעביר את האדם לדת אחרת-
      ההיסטריה של המיסיונריות בישראל היא בד''כ
      מיסיונרים שמציעים עזרה כלכלית לעניים-ותוך כדי עושים שטיפת מוח-מאד קשה לסרב.
      לעומת זאת- מחזירים בתשובה רוצים להחזיר את האדם לדתו שלו.זוהי אינה מסיונריות.
      הם אינם משתמשים במצבי לחץ.
      הם פונים למי שרוצה-לא משנה מצבו החברתי\\כלכלי.
      מקווה שהועלתי.

      הגב לתגובה זו

    • אתה צודק ! זהו צדק לכל ! (ל''ת)

      עדי, 16/03/08 15:18

      הגב לתגובה זו

    • חזרה לדת תתקן (ל''ת)

      חיים, 16/03/08 16:06

      הגב לתגובה זו

  • 7.

    הרצל זבוטינסקי ארלוזרוב ודומיהם ''מתהפכים בקברם'' (ל''ת)

    יהויכין, 16/03/08 14:33

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    מה אומר החוק

    אורן, 16/03/08 14:32

    על החסידים שרודפים אחרי באבן גבירול שאני אשים תפילין, שמים את היד על הראש שלי, ו''מברכים'' אותי, בלי לשאול את רשותי. זה ימשיך להיות חוקי?
    ומה עם אסיפות הרבנית מטבריה בנוקיה, זה מיסיונרי?
    מה עם כל גיור יוצאי חבר העמים?
    השתגעתם?

    הגב לתגובה זו

    • אורן צודק ! (ל''ת)

      חסון, 16/03/08 15:17

      הגב לתגובה זו

  • 5.

    מסיונריות בקרב בוגרים אחראיים כן, אבל לא בקרב ילדים! (ל''ת)

    רועי, 16/03/08 14:30

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    מדוע מפחדים היהודים מהנצרות ? את םפחדם מהאסלאם אנו יכולים

    משרד הפנים, 16/03/08 14:29

    איך שהוא להבין אך מהנצרות ? הרי לולא המדינות הנוצריות - לא היינו קיימים בכלל !

    הניסיון לשכנע אדם ואף לעודדו להמיר את דתו הוא ניסיון לגיטימי וראוי להגנה בחברה דמוקרטית



    נמשיך לסרס כל ניסיון אפל של ארגונים ועסקנים דתיים יהודים מלמרר לנו את החיים

    הגב לתגובה זו

    • כי הוצרים משתמשים בתנ''ך וזה מבלבל, העקרונות שלהם דומים לשלנו.

      א, 16/03/08 15:00

      וזה יכול להטעות אנשים שאינם בקיאים דיים בתנ''ך, וכך מבלי לשים לב הם מתנצרים.
      גם כך העם היהודי, בגלל הרדיפות וההתבוללות, הוא העם הכי קטן בעולם ועוד להוציא ממנו אנשים במרמה ? זה כבר יותר מדי.

      הגב לתגובה זו

  • 3.

    העם היהודי צריך לקבל בזרעות פתוחות

    פקק תנועה, 16/03/08 14:19

    כול אחד שרוצה לבוא בשערי היהדות .וזו זכותו המלאה וגם אים הוא יצא קצת יהודי עקום זה באמת לא כול כך נורא .ביגלל העקשנות הזו והויכוחים והסיכסוכים להן ספור בדת היהודית נוצר ישו ועים הזמן גם הדת הנוצרית

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    הנצרות חייבת להתפשט כאן בשל יכולתה להביא שלום על שני העמים

    אנטי פנאטית, 16/03/08 14:11

    יישו הביא לעולם את בשורת השלום - והשלום כנראה שהורג את ש''ס והימין בכלל

    כל הכבוד על טירפוד קולות הנקם והמלחמה שמקורה בימין המצורע

    הגב לתגובה זו

    • אני גם חושב שאת צודקת (ל''ת)

      שוורץ ג,, 16/03/08 14:24

      הגב לתגובה זו

    • לכי לכנסיה ועזבי אותנו בשקט (ל''ת)

      יהודי, 16/03/08 14:24

      הגב לתגובה זו

    • הדת הכי דוגלת בשלום היא הנצרות - ואותה מבקשים בימין להגביל (ל''ת)

      יהודי נוצרי, 16/03/08 14:25

      הגב לתגובה זו

      • מסעות הצלב היו אקט של שלום? צבועים

        אסתר, 16/03/08 14:31

        קשקושי ביצים

        הגב לתגובה זו

        • גברת אסתר, תביני פעם ולתמיד :

          אריה, 16/03/08 15:15

          ישוע והאמונה הנוצרית היא דבר אחד (או שניים, אולי ), אבל התנהגותם ופשעייהם של נוצרים מסויימים ( גם אם חשובים ) --- היא דבר אחר.
          גם בניי עמנו וכוהנייהם עשו כנראה, מדיי פעם, דברים רעים בהיסטוריה. את בטח לא רוצה שישפטו את דתך על-סמך דברים אלה.
          הדת הנוצרית היא דת של שלום וכבוד לזולת, שגם-כן משקף את פני-האל. הדת היא נעלה חרף פשעי כוהנייה.
          גם את היהדות לא צריך לשפוט על-סמך הזוהמה המוסרית של רבים מבנייה.
          דוקטרינה יש לשפוט לגופו של עניין.
          אגב, להבנתי, היהדות לא ממש הדת הכי-סובלנית לאחר ולשונה --- גם אם הוא לא עושה לך רע.

          הגב לתגובה זו

      • הדת הכי אדומה מדם(חייב לקרוא)

        שעייה, 16/03/08 14:58

        אין כמו הדת הנוצרית ששפכו דמינו זה אלפיים שנה,קדמה לשואה שנשענה על הנצרות ,האינקבזיציה הארורה,מסעי הצלב, עלילות הדם,חשבון הדמים בין היהודים לנצרות ארוכה מיני ים ,ורק ה' יקום דמם ,אין בידי בן אנוש לנקום מותם של מאות אלפים שנהרגו נשרפו נחנקו,בכל מיני מיתות משונות,אם הנצרות לא הייתה הורגת בנו הרי עמינו היה מונה היום לפחות 150 מליון נפש,מתחת לגלימה של הכומר מסתתר שד איום,ואילו במשרד המשפטים היהודי דוגלים בדיעה שהדמוקרטיה צריכה להגן על הטפה הנוצרית להמרה לדתם הזוועתית???כמה נהרגו עקב סירובם להמר דתם,ע''י האינקווזיציה, ומסעי הצלב,
        אני לא יודע מה העו''ד יריב דקל יודע אבל הסטוריית ימי הבניים יהודית הוא לא יודע, אם היה יודע משהו לא היה מסוגל להוציעאמתחת לעיטו המלומד כתב הגנה על הנצרות,שהשקה את כל אירופה בדם ילדים נשים וזקנים מעמינו,והדם עדיין רותח וצועק מן האדמה.ואחד הדברים שהם צועקים''אידין נ ק מ ה '' ולפחות לא הכרה והגנה,

        הגב לתגובה זו

        • מר שעייה,

          אריק, 16/03/08 15:37

          השואה הייתה פרי הגזענות האתיאיסטית שרדפה את הנוצרים האמיתיים. תלמד היסטוריה.
          אל תבלבל בין פשעיי הכנסייות הנוצריות כממסד לבין האמונה והדת הנוצרית האמיתית יותר, אותה אתה יכול להבין מחקר פילוסופי-תיאולוגי-היסטורי של אישיותו הנעלה של ישוע.
          אני גם-כן משתדל לא לשפוט את היהדות על-פי הטמטום והרוע של רבים מרבנייה.
          אולי תנסה גם אתה פעם ?..

          הגב לתגובה זו

    • יישר כוחך, אנטי פאנאטית, את צודקת מאד ! (ל''ת)

      אריה, 16/03/08 14:26

      הגב לתגובה זו

    • תקלטו שהנצרות היא:

      oou, 16/03/08 15:11

      לא שלום!
      כן אינקוויזיצה (כפיית דת בעינויים ורצח)
      כן מסעי צלב (הריגת עשרות אלפי חפים מפשע,פוגרומים וכו').
      כנ''ל המוסלמים- רק בדרכים אחרות.

      הגב לתגובה זו

  • 1.

    ''אנו מכריזים בזאת על הקמת המדינה היהודית''

    בן גוריון, 16/03/08 14:10

    הקמת מדינת ישראל היא האסון הגדול ביותר לעמנו מאז חורבן בית המקדש השני.
    כן ליהדות. לא לציונות.
    הלא זה דברי הצעיר מעפר דל קטונתי איני כדאי

    הגב לתגובה זו