• 75.

    שטויות - שום מלחמה לא תעזור - עשיו שונא ליעקב'' הלכה מאז נולדו כנסו

    שירה, 15/03/08 19:14

    שני התאומים יעקב ועשיו (ראה ספר בראשית ) ואנו רואים זאת לאורך כל ההסטוריה ועם הלכה אלוקית אין להתווכח. מליון מסבירנים לא יעזרו. רק השם יתברך, שעומד להתגלות כל רגע ולהביא את משיח צדקנו ישנה אורחות עולם שנקבעו בתורה וזה יהייה רק בימות המשיח הקרובים מאד. המדינה נמצאת בבור תחתיות - יהודים יקרים אל תאמינו לאף אחד - אין להו על מי להשען אלא על אבינו שבשמיים.

    הגב לתגובה זו

  • 74.

    למה לא לצלם אותם בעצמנו?

    טובי, 15/03/08 17:51

    ואני שואלת למה שאנחנו לא נצלם בחשאי איך הם יורים מתוך בתים של אזרחים? ונראה לעולם בתמונות את פרצופם המכוער והמתחסד? למה לא לצלם בחשאי כמובן את הבונקרים, ועמדות ירי שלהם בלב האוכלוסיייה האזרחית הרבה יותר טוב מדיבורים!

    הגב לתגובה זו

    • נכון! תמונה טובה מאלף מילים

      יוסף, 21/03/08 12:37

      יש לפתח תעשית ''צילום חודר''. היא לא פחות חשובה, ואולי יותר,מתעשיית נשק. אם אפשר להחדיר למעי גלולה שמצלמת ומגלה פתולוגיה אי אפשר להסכים עם מחדל אי פיתוח אמצעים דומים לזיהוי המתרחש בתוככי מבנים ותעלות של האוייב המתחזה ומפיץ שקרים. יש לפתוח תחנת שידור מיוחדת להפרכת שקרים. ויש עוד אמצעים. נו!!!

      הגב לתגובה זו

  • 73.

    רק כשנוכיח שלא איכפת לנו מה העולם חושב, העולם יתייחס ברצינות.

    גל, 15/03/08 17:18

    עובדה שהעולם שותק כשמצרים, ירדן וסוריה טובחות בפשיסטינאים בעשרות ובאלפים.
    אבל איך אפשר לא לשים לב שהממסד שלנו ,למעשה, תומך בעמדת ובצדקת האויב?
    למה צה''ל צריך לעשות את העבודה של משרד החוץ? כי זה מלא באנשים שמאל קיצוני תומכי אויב?

    הגב לתגובה זו

  • 72.

    חדל קשקשת

    רציו, 15/03/08 14:11

    זו אינה לוחמה - בקושי אולי מגננה - ואין בה כל פסיכולוגיה, אפילו לא בגרוש.

    הגב לתגובה זו

  • 71.

    טוב שהתעוררתם מפגרים

    לי, 15/03/08 10:03

    זה כל הסוד שלהם.הסברה נכונה ומכל פיפס קטן הם זועקים לכל העולם
    וזה מה שאנחנו צריכים לעשותתתתתתתתתתתתתתתת

    הגב לתגובה זו

    • ריפאנו הרבה עזתים על חשבון הישראלים. מזכ''ל האו''ם גינה אותנו אח''כ

      נשמע שלא, 15/03/08 12:20

      כל התרוצים שאנחנו מעבירים חולים לישראל נראים כמו מבצעי תעמולה.
      אחרי כל ההסברה מזכ''ל האום אמר שהפעולות שלנו לא מידתיות וגינה את ישראל.
      נשמע שלא למדנו מהכשלונות שלנו ואנחנו ממשיכים שולחים בכירים לטייל בחול ולחשוב שזאת הסברה.

      הגב לתגובה זו

  • 70.

    לבנות את תחנת הכח ומפעלי המזון שמספקים לעזה בשדרות!

    אריק דורון, 15/03/08 00:38

    גם תהיה הרבה עבודה לתושבים! וגם אם המטומטמים יירו טילים ויהרסו את המפעלים. אזי הם במו ידיהם יביאו להפסקת חשמל/מזון לתושבי עזה!

    הגב לתגובה זו

  • 69.

    נו באמת..על זה נאמר '' לשכנע את המשוכנעים''

    יאיר, 15/03/08 00:02

    אדם שהולך להסביר ולהרצות בפני כל מיני גופים פוליטים בכלל, אמריקאים בפרט, לא ישנה לעולם את התמונה,
    כי ההסברים שלו באים לשכנע את המשוכנעים,
    אם רוצים לשכנע צריכים לשכנע את ההמונים, את העם, את האנשים שיושבים בבית אחרי המרקע, את הקהל!!!
    ולא את המנהלים, המנכלים, המנהיגים,

    מי שמכתיב את הלך הרוח הוא הרחוב, במיוחד בעולם הערבי שצמא לדם, שם הכל מתנהל כמו זירת גלדיאטורים, מאן דאלים גבר, וככל שיש יותר התלהמות יש יותר נסחפים ויותר מוטיבציה,
    צר לי לבשר לצהל,
    תחזרו להתכונן למלחמה ותפסיקו לבלבל את המוח על חשבון משלמי המיסים,\\
    נו במאת.. שלחו ''קולונל'' לשכנע את המשוכנעים.. עלוב!

    הגב לתגובה זו

  • 68.

    תדרשו ממצרים לטפל בעזתים בבתי החולים שלהם?למה אצלנו?

    אין כסף בסל, 14/03/08 23:44

    טיפול שורש היה דורש לא לטפל בחולים מעזה בבתי החולים שלנו ושולח אותם למדינות אחרות.
    לחולים שלנו אין כסף אבל לחולים מעזה יש כסף? בושה למדינת ישראל שהיא לא דורשת ממדינות אחרות לטפל באזרחי עזה והיה פותר את הבעיה מהשורש.

    הגב לתגובה זו

  • 67.

    ביזבוז זמן

    יקי, 14/03/08 23:42

    אם העולם הנהור והחופשי אחרי כל כך הרבה שנים עדין לא מפוכח ומבין שמהצד השני של הגבול חיים חיות בר שכל משאביו הולכים רק לחיסול מדינת ישראל אז לא צריך יותר הסברה כי הם חלק מהבעיה.

    הגב לתגובה זו

  • 66.

    ללמוד מהערבים איך מנצחים בהסברה. להתקיף ולא להתגונן בסיפורים. (ל''ת)

    ההגנה הטובה, 14/03/08 23:38

    הגב לתגובה זו

  • 65.

    אנחנו שולחים להסברה אנשים ''מעולים''.

    הצלחות הצלחות, 14/03/08 23:14

    משרד החוץ האחראי על ההסברה שולח אנשים על פי קשריהם ולא כישוריהם. דוגמא: סילבן שלום פיטר איש הסברה מעולה כמו אלון פנקס (היה הקונסול ב-NY) ורדף עוד איש הסברה מעולה כמו איילון (היה השגריר בוושינגטון).
    נתניהו שהוא מסביר מעולה מתנהג (כרגיל) כמו פרימדונה ומוציא 130 אלף שקלים על 6 ימי הסברה בלונדון.

    הגב לתגובה זו

    • כסילבן באמת פרימדונה ופיטר 2 שגרירים מעולים (ל''ת)

      צודק, 15/03/08 14:31

      הגב לתגובה זו

      • כסילבן-פרימדונה מלוכלך.יחי נתניהו וליברמן מלכי ישראל לנצח (ל''ת)

        כנסו,כנסו, 15/03/08 15:52

        הגב לתגובה זו

  • 64.

    לא ידעתי שמשרד החוץ יודעים לחשוב מחוץ לקופסה

    שמח שיש פעילות, 14/03/08 23:01

    שמחתי לקרוא את הכתבה. אמיר בוחבוט תמיד מביא את הסיפורים המעניינים של הצבא מכיוונים חדשים. כל הכבוד. אני מבין שחלק מפעילות ההסברתית זה גם להוציא את זה בתקשורת הישראלית. יפה מאוד, דובר צה''ל הצליחו להשחיל את זה גם. טוב נו, לפעמים החברה האלה גם פוגעים. כל הכבוד לצה''ל.

    הגב לתגובה זו

  • 63.

    אשכנזי והספינים-עד מתי חושב שיסתיר את בורותו בתורת המערכה? (ל''ת)

    אחד שיודע, 14/03/08 22:41

    הגב לתגובה זו

  • 62.

    המתנחלים כל הזמן מייצרים בעיות לצה''ל שאינו יכול להתפנות בגללם

    אשמת המתנחלים, 14/03/08 21:39

    לאימונים ומוכנות למשימה האמיתית שלו ולכן אני מטיל על המתנחלים גם מהאשמה על כישלון מלחמת לבנון השניה וגם על כך שצה''ל כל כך עסוק בשמירה שלהם עד כדי כך שאין לו זמן וראש להסברה ושאר עניינים בוערים וחשובים.אפשר לסכם בקצרה את המחיר של השטחים הכבושים בכך שצה''ל החליד שם והוא בעצם נקרא צבא השמירה למתנחלים.

    הגב לתגובה זו

    • יאללה, יהודים כבר הפסיקו לקנות את ססמאות הזבל שלכם בגרוש

      Avi Ecuador, 14/03/08 22:40

      אפילו את השמאלנים האידיוטים שלנו התחלתם לעצבן, תיזהרו מהם, מאחרי הפנים ''היפות'' שלהם מסתתר ארופאי עם פתרונות סופיים עמוק בפנים.

      הגב לתגובה זו

    • אתה אדיוט, אין אין עליך... (ל''ת)

      שרית, 15/03/08 12:37

      הגב לתגובה זו

    • תגובה ענינית אחמד-לפני שנתיים תגובתך יכלה להתסיס

      יהודיה, 15/03/08 23:29

      היום אתה אחמד

      הגב לתגובה זו

  • 61.

    התקפות לא מגננות

    אורי, 14/03/08 20:59

    ישראל המטומטמת כתמיד עוסקת במגננות . לו הנציגים בתקשורת הבינלאומית היו נציגים תוקפניים , מליטנטיים בתגובותיהם כנגד שאלות וקולניים לא מעט.לו היו הנציגים הישראלים מציגים את תמונות הזוועה של תוצאות פיגועים למיניהם (מתאבד,פצצה,קסאם,קטיושה או פצמ''ר) על האיברים המרוסקים והקטועים והדם השפוך והפזור בכתמיו . לו נציגים אלה היו יותר ''צבעוניים'' בהמחזותיהם בתקשורת העולמית . סביר להניח שישראל הייתה מקבלת יותר הבנה ויותר רייטינג . כדאי מאד שישראל תלמד משהו בתחום זה מן הערבים.כדאי מאד שישראל תתחיל להציג עצמה כמדינה מזרח תיכונית ולא מדינה סקנדינבית.כדאי מאד שישראל תתחיל להיות אקטיביסטית בתחום התעמולה.כדאי מאד לגלות תוקפנות ול התגוננות.כדאי מאד לישראל להיות ''ארץ-ישראלית'' ולא יהודונית.

    הגב לתגובה זו

  • 60.

    אמיר, אתה תותח! (ל''ת)

    חנן ומיטל, 14/03/08 20:42

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    לא מספיק

    גילי, 14/03/08 19:57

    זה אולי משהו אבל לא מספיק, עיקר ההסברה צריכה להיעשות דווקא באירופה שם דעת הקהל אנטי ישראלית קיצונית. צריך דוברים רהוטים שלא יעשו הנחות למראיינים שברור שהם פרו פלשתינים, ולא כל מיני גמגמנים כמו גדעון קוטס למשל (מאיפה המציאו את הגמגמן הזה?) שרק עושים לנו נזק עצום.

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    חוסר הבנה איך עובדת תקשורת. תמונה אחת שווה 100 נאומים שלו

    הפסד בטוח, 14/03/08 19:47

    אלמ פרס אדם נחמד אבל יכשל כרגיל בחזית ההסברה. בצהל לא למדו איך מסבירים והחמאס ימשיך לנצח.
    תמונה אחת וסיפור טוב מנצחים יותר מ100 נאומים עם אלמ שמסביר.

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    Chaval you ignored it till now. It is of high precedence of

    PUBLIC RELATION, 14/03/08 19:44

    Better later than never.

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    הצרה במ.החוץ להשיב ב''אש הסברתית'' (ל''ת)

    עצוב ולא מצחיק, 14/03/08 18:45

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    דמוקרטיה ניכרת ב-300% תקשורת-שמאל (ל''ת)

    בה רק השמאל, 14/03/08 18:43

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    מגיבי שמאל-חמאס באתר זה מנצחים (ל''ת)

    אין פרסום לכל, 14/03/08 18:40

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    כשל הממשלה סופני ומוגמר הם מגרילים מי יכבה האור (ל''ת)

    ברק או אולמרט, 14/03/08 18:38

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    יש שימוש נרחב ב-youtube (ל''ת)

    משם, 14/03/08 17:58

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    משרד החוץ..התעורר...ישן מאז 1993...!!!

    אברום, 14/03/08 17:57

    משרד החוץ..התעורר...ישן מאז 1993...!!!...האסלם הקיצוני החזבאללה...החמאס...יתר ארגוני הטרור ניצחו בכל אמצעי התקשורת...ואנחנו עוד אומרים...שישראל מדינת הייטק...התקשורת...עם מוחות...איפה הם...פשוט נרדמו בשמירה...הנזק לישראל נגרם...ושום אלוף משנה...לא יעזור...הפסדנו בקרב...במלחמה ההסברתית והממשלה ממשיכה להיות מטומטמת...ואינה מפעילה את ''המוח היהודי'' בעוצמה עם תקציבים ולא רק ספינים בשליחת אלוף משנה להסברה נקודתית...זה בזיון.

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    זה שהוא מתנצל זה כבר מזיק להסברה

    ירון, 14/03/08 17:39

    זה שהוא מתנצל זה כבר מזיק להסברה.
    היתה התנתקות. יהודים גורשו מעזה.
    אנחנו לא חייבים לספק להם שרותי רפואה.
    לא חייבים להם חשמל דלק מים ושקלים.
    גם לא בלונים צעצועים ולחם.
    שיפנו אל אחיהם במצרים.

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    לוחמה פסיכולוגית

    יוסף, 14/03/08 17:33

    שיפור משמעותי ביותר חייב לחול
    ביכולת הלוחמה הפסיכולוגית של ישראל .חיוני שתושבי הרצועה יטילו
    ספק ב'צידקת הדרך' של החמס.שיטילו ספק בתועלת שהחמס
    מביא לתושבי הרצועה.
    זה בנוסף להסברה בעולם.
    לדעתי , ישראל מפגרת בתחום הלוחמה הפסיכולולית.

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    לא ספין ולא נעליים. בתים הרוסים וגופות ילדים ,זו עזה שישראל יצרה

    Yossi V, 14/03/08 17:32

    ישראל יכולה לשלוח כמה 'פרסים' שהיא רוצה לטייל קצת ברחבי העולם ולמכור שקרים שהחושך הוא לא חושך, שהרעב אינו רעב, וגופות הילדים אינן גופות. כבר הוכח שלשקר הישראלי אין זמן חיים ארוך.
    ישראל מבצעת טיהור אתני בכל רחבי הגדה המערבית, רצועת עזה וירושלים המזרחית. כבר רואים סימנים ראשונים של פעולות טיהור בתוך גבולות המדינה עצמה.

    מי שמרגיש עצמו חזק מוסרית לא צריך לשלוח שליחי הסברה המגלגלים עייני צדקנים וקורבנות.

    אלף האשמות השמאל לא יביאו את המזור למילטנטיות הישראלית הימנית והמשיחית. דעות השמאל לא יחריבו את המדינה, פעולות הפשעים כנגד האנושות, אותן מבצעת ישראל, יחריבו גם יחריבו.

    על פשעים אי אפשר לקיים ריבונות. ככה חוסלו להן מלכויות ישראל, וכך באו לעם ישראל השואות והפרעות גם כשהיה חסר ריבונות.

    הגב לתגובה זו

    • על ישראל להיות יותר הומנים ולא להפוך חיילים לקלגסים!

      Avi Ecuador, 14/03/08 17:58

      יש לתת אולטימטום ל 48 שעות לפנות את עזה ולהפוך אותה לסדום, מקסימום שבועיים, לא משאירים אפילו ארכיאולוגיה.
      אודרוב אודרוב יא סדאם, חחח; אולמרט.
      הרבה יותר הומני.
      בונים עיר יהודית או שמורת טבע או אולי מטעים לירקות.

      הגב לתגובה זו

      • ערבים יכולים להיות זבל טוב למטעי עגבניות (ל''ת)

        יוסי, 14/03/08 21:47

        הגב לתגובה זו

    • החושך לא היה חושך והרעב לא רעב (ל''ת)

      ספין בריבוע, 14/03/08 18:12

      הגב לתגובה זו

    • 60 שנה 3 דורות שהשכנים לא נותנים אזרחות לפליטים בעיקר כדי לשלוט ...

      יהודי ציוני חרד, 14/03/08 19:22

      בגובה הלהבות.ישראל היא עובדה קימת ששכנינו מסרבים לקבל למרות שבקלות ניתן היה לפתור הבעיה כי יש להם שטחים גדולים פי מליון מישראל הקטנה וכנראה השבררית.בלי מאמץ גדול מצרים היתה בולעת את עזה וירדן שיש בה 80%פלשתינים היא בעצם פלשתינית.עכשיו הפרסים מסיבות שלהם שולטים כאן בלהבות ולנו אין כל סכסוך אתם הם אומנם מוסלמים אבל לנו סכסוך עם הערבים.

      הגב לתגובה זו

    • If it talks, walks, quacks like an arab, it is an arab

      Yussuf abu Yuss, 14/03/08 19:39

      ou try to inflict guilt feelings, but thanks no thanks. Your Egypt abandoned you, nor did he care about your choshech or hunger nor anything else, till Greater Isreal liberated these territories. Eat it pal, this is reality, you live by the sword, you die by the sword, many more coming.

      הגב לתגובה זו

    • ישראל כנראה עושה עבודה גרועה במיוחד

      טלי פחימה, 14/03/08 22:30

      אם ישראל מבצעת טיהור אתני כבר 60 שנה ועדיין יש כ''כ הרבה ערבים מישהו כנראה לא עושה את העבודה כמו שצריך.
      איזה מין טיהור אתני זה אם אנחנו נותנים להם אוכל חשמל דלק תרופות והם גומלים לנו בטילים.
      אתה באמת מאמין לשקרים שיוצאים
      לך מהפה.

      הגב לתגובה זו

  • 47.

    נכון! אנחנו עם מאות מטוסים, טנקים, מזל''טים וטילים חכמים ה''דוד''

    עמנואל, 14/03/08 17:21

    והם, עם טילי הקסאם שהם הצליחו בעזרת אלפים מהם שנורו במשך השנים להרוג פחות מ-10 איש, הם הגולית.

    ולא משנה שרק בפספוסים של הסיכולים הרגנו יותר אנשים משנהרגו מכל הקסאמים ב 7 השנים האחורנות.

    איך לא רואים את זה בעולם?

    הגב לתגובה זו

    • עמנו - אני מאחל לך שתזכה לחיות איתם שנים רבות

      ירון, 14/03/08 17:34

      עמנו - אני מאחל לך שתזכה לחיות איתם שנים רבות.

      הגב לתגובה זו

    • לעמנואל, אתה מנסה בכוח לקחת מעם ישראל את היותו הקורבן האולטימטיבי.

      יוסי, 14/03/08 17:44

      ללא המסכנות, האנטישמיות (תוצרת בית) והיותו קורבן לדורותיו אין זכות קיום לעם ישראל.
      העובדות שאתה מביא, קצת מבלבלות אותנו אך לא יקחו מאיתנו את המסכנות.

      הגב לתגובה זו

      • אם יש לישראל מטוסים, מותר לפלסט' לירות קבוע על שדרות (ל''ת)

        הגיון ברזל, 14/03/08 18:05

        הגב לתגובה זו

    • מבזבזים עליהם כסף. היה צריך לירות מרגמות על בית חאנון (ל''ת)

      גם אני רוצה, 14/03/08 18:01

      הגב לתגובה זו

    • אתה לא יוסי V?

      לאומי ירוק, 15/03/08 10:45

      אותו סגנון, אותו טמטום.

      תחליט כבר על שם אחד, לא יפה ככה להחליף זהויות.

      הגב לתגובה זו

  • 46.

    בכל הסברה נקודתית

    1, 14/03/08 17:13

    יש לשלב את אמירת הרקע-בסיס של צידקת קיום המדינה היהודית בארץ ישראל, וזכות כל אדם להתקבל ככזה. אחרת כל התחשבות מצידנו נבלעת בפסילה העקרונית שמפעילים נגדנו הפלשתינאים על גבי המסורת האנטישמית.

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    את עזה כבשנו ממצרים לכן עזה הבעיה שלהם. הגדה נכבשה מירדן וצריך

    להדבר איתם או.., 14/03/08 16:58

    לשלוח אליהם באותה חבילה את ערביי הגדה יחד עם השסניקים שלא שותפים לבניית המדינה.

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    יש להמשיך בהסברה מול התעמולה

    דן גשש, 14/03/08 16:48

    יש כל כך הרבה משרדי פרסום מצליחים בישראל אשר יודעים לפעול מול התקשורת ויש לגייס אותם למאבק

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    להפסיק לאלתר כל קשר עם עזה והחמאס.

    ד''ר אמריך, 14/03/08 16:14

    לא לקבל חולים ומסכנים - זה לא עסקנו יותר מאשר מסכני תימן ואומללי צ'ד.להפסיק כל השטויות האלה.לא 'הומני' ולא כלכלי.

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    הצעירים של היום לא הכירו את ימי הזוהר וההערצה של המדינה-אז היינו

    עדינה, השרון, 14/03/08 16:05

    נחושים, אמיצים וגבורים. והיום אנחנו עסוקים בריצה אחר צבירת ממון,מקובלות בחברה והעיקר להיות סלבריטי. זוכרים את הסגידה לעגל הזהב ומה היה אחר כך??זה מה שצפוי לנו.

    הגב לתגובה זו

    • איך אפשר להעריץ יש כאן מליון וחצי שסניקים ומליון וחצי ערבים שמשתפים

      מפשוטי העם., 14/03/08 17:01

      פעולה באיך לדפוק את המדינה השסניקים אפילו שהם יהודים לא משרתים והערבים לא עושים שום שרות אזרחי כי יש להם ממי ללמוד.

      הגב לתגובה זו

  • 41.

    מדוע אנחנו טובים בלתת עצות לאחרים, וכשזה מגיע לעתידנו, אנחנו נאלמים

    עדינה, השרון, 14/03/08 16:01

    ועסוקים כל הזמן בהלקאות עצמיות ובנהרות של התנצלויות בפני כל העולם על עצם קיומינו.

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    מליון וחצי שסניקים חיים בקרבנו הם לא משרתים ולא עובדים הם כבוגדים (ל''ת)

    במדינת היהודים, 14/03/08 16:01

    הגב לתגובה זו

    • כמספר הזה אם לא יותר, ישנם בארץ שמאלנים בוגדים

      ציון, 14/03/08 16:32

       שתמורת בצע כסף/טיפשות, רוצחים את עתיד קיום המדינה היהודית וגוזרים גזר דין מוות על כשישה מליון תושבים, אם לא יותר.

      הגב לתגובה זו

      • השמולנים משרתים נהרגו ונהרגים השסניקים משתמטים והם נחשבים לימניים (ל''ת)

        בפועל הם בוגדים, 14/03/08 17:05

        הגב לתגובה זו

  • 39.

    תרבות השליפות של אשכנזי-זבנג הסברה וגמרנו?...לא נראה לי (ל''ת)

    רעות, 14/03/08 16:00

    הגב לתגובה זו

    • להתאמן כול הזמן

      מוחתו, 14/03/08 17:12

      אשכנזי אם לא תתכונן טוב תמצא את עצמך בועדת חקירה אשכנזית

      הגב לתגובה זו

  • 38.

    קחו את מויאל

    לין, 14/03/08 15:57

    מויאל אמר מילים כדורבנות לכתבת מחו''ל....על העיוות של התקשורת מחו''ל מול המציאות הקשה.
    מבחינתי היעזרו בו....

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    לכל המתלהמים - 10 נקודות למחשבה.

    לא מתלהם, 14/03/08 15:54

    1. מה כל כך קשה לפרגן?
    2. נראה לכם באמת שזה כל פעילות ההבסרה שמתקיימת?
    3. אל''מ פרס הביא את ניסיונו, הידע שלו מההיכרות עם השטח לאחד המקומות הקשים ביותר להסברה הישראלית. האו''מ - להזכירכם במהלך ''חורף חם'', ממש בימים שהיה שם פרס, הייתה הצעת גינוי כנגד ישראל על השולחן.
    4. אין ספק שצריך לעשות הרבה יותר ואין להסתמך רק על קצינים בתפקידי ''שליחים'', אך זה טוב להביא אנשים מהשטח שיסבירו מה עושים באמת ובמטרה שלא יסתמכו רק על התעמולה הפלסטינית.
    5. לכל המתלהמים - מדינת ישראל בד''כ לא עושה הסברה בשביל הרוב המכריע של עם ישראל - צופי ערוץ 2.
    6. פתאום כל דביל שרואה טלוויזיה חושב שהוא מבין מה זה הסברה.
    7. אתה כן אתה הישראלי המכוער שנוסע לחו''ל, גונב את הברזים בבית המלון, אתה שנוהג גם בארץ כמו פרא אדם, אתה שחושב שכל העולם מסתובב סביבך, איפה האחריות שלך על התדמית של מדינת ישראל? מי אמר מדינת וולגריה?
    8. למאמץ ההסברתי הלאומי רצוי בהחלט להקים תחנת לווין שתשדר לשכנינו (לא רק הפלסטינים) בערבית.
    9. המשך הכנסת סיוע לרצות עזה ממחישה את היותנו ''אור לגויים''... צריך להמשיך את זה.
    10. כל הכבוד לאל''מ פרס - תודה שייצגת אותי.

    הגב לתגובה זו

    • עם דרך החשיבה הזאת כמו שהפסדנו עד עכשיו בהסברה נמשיך להפסיד

      חייל, 14/03/08 23:35

      חושבים שאנחנו עוזרים אחרי שרצחנו אלפים והרעבנו את המיליונים בעזה.
      מבצעים הומניטריים לא מנצחים בהסברה.

      הגב לתגובה זו

  • 36.

    הסברה פשוטה- מי שיש לו עודף כסף לקנות נשק ולייצר טילים לא רעב באמת. (ל''ת)

    המטיף, 14/03/08 15:53

    הגב לתגובה זו

    • אם ההגיון היה עובד, לא היתה בעייה

      זה כל העניין, 14/03/08 16:19

      אם כי יש לחזור ולחזור גם על עובדות פשוטות כמו שציינת.
      (כולל מראה עיניים-הרי ראו תמונות למכביר ואף אחד לא נראה ''רעב'' או אפילו לא לבוש כהלכה.
      אבל מול המלל שאומר אחרת ממה שאפילו רואים-צריך להגיב במלל חוזר על עצמו נגדי,וזה מאוד מעייף ולא יושב טבעי אצלנו..)

      הגב לתגובה זו

    • סוף סוף הגיע הזמן

      שרה, 14/03/08 16:44

      מזמן זה היה צריך להתרחש., להתעצם בהסברה, זה להראות ולהציף את העולם בתמונות הזוועה שהמרצחים הפלסטינים עשו לנו. תראו את כל הזוועה, תראיינו אזרחים, תראו הריסות של בתים ואוטובוסים, רק כך זה עובד בעולם. תראו תמונות של חברי כנסת ערבים שמסיתים כנגד המדינה, אין להם חסינות כנגד בגידה במדינה שבה הם חברי כנסת. לפעול במלוא המרץ אך לא רק בתחום ההסברה, לפעול גם כנגד משפחות הרוצחים שתומכות בהם, לבטל להם ביטוח לאומי, לשלול מהם תעודת זהות ישראלית ולהפסיק את פעילות איחוד המשפחות, מי שמתחתן עם תושבת שטחים שהוא ילך לשם. מדינת ישראל קיימת עבור אוהבי חיים ולא עבור רוצחים שפלים.

      הגב לתגובה זו

    • תגובה ל-36

      שרה, 14/03/08 16:46

      אתה בהחלט צודק, והגיע הזמן להפסיק לרחם על רוצחים שפלים ואוהדיהם.

      הגב לתגובה זו

  • 35.

    תמיד היינו טובים רק בזבנג וגמרנו... (ל''ת)

    ירון, 14/03/08 15:51

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    זו בדיחה או מה?!

    לאומי ירוק, 14/03/08 15:25

    לשלוח אלוף משנה אחד לכמה קהילות בארצות הברית לכמה שבועות, זה נקרא הסברה??!!

    מה הבדיחה הזו?!

    הסברה זה להרים תקשורת פרו-ישראלית ואנטי-איסלמית (כן, אי אפשר להיות פרו ישראלי בלי להיות אנטי-איסלמי, אין קסם כזה, וכדאי שההסברה שלנו תפנים את העובדה הזו).

    הסברה זה להלחם באקדמיה הפרו-ערבית. ב'פרופסורים' בגרוש שמפרסמים כל מיני מחקרים הזויים פרו-איסלמים ואנטי-ישראליים ומערביים. להעמיד אותם אל עמוד הקלון בארצותיהם.

    הסברה נעשית בכל העולם, לא רק בארצות הברית.

    בהסברה אמיתית יש גדודים של מסבירים.

    מזעזע שלטיול הקטן של אל''מ פרס צה''ל קורא הסברה.

    הגב לתגובה זו

    • התשובה הנכונה היא באמת להפסיק להם את החשמל וכל עזרה אחרת- כשיהיו

      המטיף, 14/03/08 15:52

      עסוקים בהישרדות באמת לא יהיה להם זמן לשטויות ולטילים.

      הגב לתגובה זו

    • read between the lines

      Itzik, 14/03/08 16:01

      it's not a joke it's coruption.
      they just need a job for him for extra money nothing for israel

      הגב לתגובה זו

      • לצערי, כנראה שאתה צודק.

        לאומי ירוק, 14/03/08 16:22

        שחיתות ובוגדנות הולכות יד ביד.

        הגב לתגובה זו

        • לצערי, כנראה שאתה מסכן ומתוסכל.

          ניר, 14/03/08 19:46

          עליבות כללית וטוקבקים מרירים הולכים יד ביד, כידוע.

          הגב לתגובה זו

      • אתה לא מתבייש? נראה לך שהוא מקבל על תוספת משכורת?

        ניר, 14/03/08 19:45

        אתה יושב ומטקבק שטויות מאמריקה בזמן שאנשים כמוהו נותנים את החיים שלהם למדינה. תתבייש, איש קטן.

        הגב לתגובה זו

  • 33.

    הברזל תמיד חם

    ברוך הבין, 14/03/08 15:22

    לעולם, כפי שיהודים חזו על בשרם לדורות, יש דעה על יהודים. כל מה שהם צריכים זה חיזוק לדעות, ואת זה הפלסטינים מספקים.

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    ''שליפות'' זה לא מספיק

    עמית, 14/03/08 15:14

    המאמץ ההסברתי צריך להיות מתמשך ואינטנסיבי.

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    ההסברה נדושה ולא יעילה, הפתרון.....

    חיים בר, 14/03/08 15:11

    תקציב הפרסום של תחתוני לו'גיה.... מיליונים
    תקציב פרסום לנייר טואלט לילי . מיליוני שקלים
    משרד ההסברה הישראלי = 2 מליון
    מטוס קרב 1 = 300 מליון
    כל פעולה צבאית נבלמת על ידי דעת הקהל בעולם ובבית מול מערכת הסברה ערבית משומנת מתוחכמת ויעילה !
    בספרד מדווחים על הטבח בעזה אף מילה על שדרות כתבת הבי.בי.סי שואלת את חיים מויאל בכעס מדוע אתם עדיין לא עוזבים את שדרות בגללכם נמשכים הקרבות.....
    כבר ישראלים נוער ומבוגרים שמאמצים נתונים שקריים על ההיסטוריה העובדתית אין מושג על אוכלוסיות הערבים בארץ ומוצאם, שרובם הגיעו לכאן בגלל העבודה שהתאפשרה עם הפיתוח הציוני וכ''ד

    ואת מי להאשים ? רק אותנו אין שום הסברה בספרדית, צרפתית, ערבית, רק באנגלית של פוליטיקאים מנומנמים יוצאי משרד החוץ מהדור הישן
    פיתרון ?
    להזרים משאבים רבים ומשמעותיים ( במקום עוד מטוס אחד)לבחור פסיכולוגים אנשי תקשורת צעירים מיומנים ודוברי שפות ולבנות אסטרטגיה נכונה

    העולם הופך לאנטישמי וסיפור השואה יחזור כשנהפוך ללא ליגיטימים אם לא נתעורר מהר ולא נפסיד בקרב הכולל למרות חוזקנו הצבאי

    ולסיום מכתב מהעבר
    נכתב לפני 38 שנים !!
    מי זוכר את אריק הופר? אריק הופר היה פילוסוף חברתי,אמריקאי ל א יהודי.
    כתב טורים בעיתונים וכמה ספרים. נולד ב-1902 ומת ב-1983.
    השאיר אחריו תשעה ספרים וקיבל את אות הנשיא למען החירות. ספרו הראשון, ''המאמין האמיתי'' זכה להכרה כקלאסיקה. לימד באוניברסיטת קולומביה בלוס אנג'לס.
    המאמר נכתב לפני 38 שנים!! משנת 1968 יש אמיתות שלעולם לא משתנות.
    מעמדה יוצא הדופן של ישראל
    מאת אריק הופר
    לוס אנג'לס טיימס, 26.5.68
    היהודים הם עם יוצא דופן: מה שמותר לאומות אחרות אסור על היהודים.
    אומות אחרות מגרשות מאות, אפילו מיליוני אנשים, ואין בעיית פליטים. רוסיה עשתה זאת, פולין וצ'כוסלובקיה עשו זאת, תורכיה זרקה מיליון יוונים, ואלג'יריה – מיליון צרפתים. אינדונזיה זרקה השד-יודע-כמה סינים – ואיש לא מדבר על פליטים. אבל במקרה של ישראל, הערבים העקורים נעשו לפליטים נצחיים.
    כולם מתעקשים שישראל חייבת לקבל חזרה כל ערבי וערבי. ארנולד טוינבי מודיע, שגירוש הערבים הוא אסון גדול יותר ממה שעשו הנאצים. מדינות אחרות, כשהן מנצחות בשדה הקרב, הן מכתיבות את תנאי השלום. אבל כשישראל מנצחת היא חייבת להתחנן כדי לזכות בשלום.
    כל אחד מצפה מהיהודים להיות הנוצרים האמיתיים היחידים בעולם הזה. מדינות אחרות כשהן מובסות שורדות ומשתקמות, אבל אם ישראל תובס היא תוחרב.
    אילו נאסר ניצח ביוני האחרון [1967] הוא היה מוחה את ישראל מהמפה, ואיש לא היה נוקף אצבע להציל את היהודים.
    אין מחויבות אחת ליהודים מצד כל ממשלה שהיא, שתהיה שווה את הנייר שעליו היא כתובה.
    בכל העולם זועקים וזועמים כשאנשים מתים בוייטנאם או כששני שחורים נהרגים ברודזיה. אבל כשהיטלר טבח ביהודים איש לא מחה נגדו. השוודים, שמוכנים עכשיו לבטל את היחסים הדיפלומטיים עם אמריקה בגלל מה שאנו עושים בוייטנאם, לא השמיעו ציוץ כשהיטלר רצח יהודים. הם שלחו להיטלר מחצבי ברזל וכדורים מיסביים, ונתנו שירותים לרכבות החיילים שלו בדרך לנורבגיה.
    היהודים הם עם מבודד בעולם.
    אם ישראל תשרוד זה יהיה אך ורק בזכות מאמצים יהודיים. ומשאבים יהודיים.
    ברגע זה ישראל היא בן הברית היחיד המהימן וללא תנאי. אנחנו יכולים לסמוך על ישראל יותר מאשר ישראל יכולה לסמוך עלינו.
    צריך רק לדמיין מה היה קורה בקיץ האחרון [1967] אילו הערבים ותומכיהם הרוסים ניצחו במלחמה, כדי להבין כמה הישרדותה של ישראל חיונית לאמריקה ולמערב בכלל.
    יש לי תחושה שלא עוזבת אותי ; מה שיקרה לישראל יקרה לכולנו. אם ישראל תיספה השואה תהיה עלינו .

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    מדוע עושים פועלות חד פעמיות

    דן, 14/03/08 15:07

    מדוע אין קבוצת מומחים קבועה שמתמחה בנושא ומפעילה את אנשי השטח.
    מתי יעמוד בראש משרד החוץ אדם מוכשר שמבין איך מנהלים מערכת?

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    אין שום אפשרות לנצח בחזית ההסברה

    אבי, 14/03/08 15:04

    זאת משום שיש כאן בראש ובראשונה הבדל בדתות.דת האיסלם והטקטיקה של צילומי גופות,להבדיל מהיהדות,מתירה צילומי גופות,וכניסת מצלמות לתוך בתי החולים,אז כבר הפסדנו פה.בנוסף,יכולים הפלסתינאים ולבטח גם מבצעים בשטח,לקחת גופות של אנשים שמתו מוות טבעי,לרטש אותן במאות כדורים ולכסותן בדם בעלי חיים,כן עדיםות לידים,והרי לכם תמונות זוועה היישר לאירופה.אין,אין גבול לדמיון כשמדובר במטרה.ביהדות ,הדבר הזה לא הולך.בנוסף,תפאורה מהסוג הנחות הנ''ל,לא תוכל להתבצע אצלנו -נקודה.באיסלם,ואצל הפלסתינאים בפרט,הכל מותר,כשהמטרה היא חיסול ישראל.כמובן שהפלסתינאים משופעים במליוני דולרים שמגיעים אליהם מאיראן,ומסעודיה,והם יכולים וגם עושים זאת בשטח,לשלם כסף רב,לארגוני שמאל,על מנת שאלו יפגינו נגד ישראל.כך שלא יעזור לנו אפילו מאה נתניהו.פה אנו מפסידים ובגדול.

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    העולם שונא בכיינים ואוהב גיבורים תתחילו להיות גיבורים וממלא העולם (ל''ת)

    ישלים ויקבל, 14/03/08 15:01

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    הדרך הטובה להילחם בשקר של אחר היא בשקר שלך (ל''ת)

    שקר שקר תרדוף, 14/03/08 14:58

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    אז צה''ל החליט לשבור את המראה? לצבא הזה רועדות הביצים, שיודה באמת! (ל''ת)

    דוב הקוטב, 14/03/08 14:56

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    הטעות היא שלנו

    מומחה תדמית, 14/03/08 14:43

    כאשר יצאו הפלסטינים עם התמונות היה צריך לצאת עם תמונות נוספות המראות מה באמת קורה ועם ראיונות עם אנשים מהרחוב בשעות רגיעה. לוא הייתם שומעים מה הם אומרים בעצמם על שקרי החמאס הייתם פשוט מרוצים אבל שכשעוצמים את העיניים ואוטמים את האוזניים מה הפלא שלא יודעים לדבר?

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    ולמה אין יחידת הסברה של אנשי מילואים מחברות פרטיות ??? (ל''ת)

    אזרחית, 14/03/08 14:42

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    הדרך היחידה למנוע את השקר הפלסטינאי הוא הכרעה מהירה של המלחמה

    בכל הכוח, 14/03/08 14:10

    אחרי זה הם לא יוכלו לייצר שקר הסברתי בנוגע למה שישראל עושה כי ישראל לא תצתרך לעשות כלום.
    במצב הקיים ב-8 שנים האחרונות הם ממציאים תמונות ורעיונות שניקלטים בקלות בקרקע הפוריה של העולם הנוצרי האנטישמי והתיקשורת העולמית שבבעלותו.
    אין שום אפשרות להתמודד עם זה האנטישמים הנוצרים מהעולם המערבי חברו לטרור הערבי.
    ממציאים ומפיצים,מה הבעיה,זה רץ.

    ישראל חייבת להכריע את המילחמה בכל האמצעים,ההסתה נגדנו נימשכת עם או בלי שאנחנו עושים את זה.
    ההסתה השיקרית הזאת היא באותה דרגה שתהיה כאשר נשמיד בכל הכוח את אירגוני הטרור,כך שמבחינה הסברתית אין הבדל בין כשאנחנו באמת נילחמים לבין כשאנחנו מוותרים לטרור כמו שאנחנו עושים ב-8 שנים האחרונות.
    אנחנו בעצמנו אחראיים על ההסתה נגד ישראל בעולם ,בזה שאנחנו לא מכריעים את המלחמה.
    אי אפשר להכריע מלחמה במהלך שני,
    חייבים להעביר למהלך חמישי ולשים פול גז,לרמוס ולהשמיד את האוייב ולסיים את המלחמה הזאת.
    ולא ! ההסתה נגדנו תמשך והשינאה למדינת היהודים על כל הניגזרות מממנה תמשך ותישחוק את המדינה עד העצם(יתחילו להתנהג אלינו כמו לדרום אפריקה ויגמרו אותנו,אין לנו את הרזרבות בשביל זה ועדיף להשמיד את האוייב כשאתה חזק ולפתור את כל הבעיה)
    חבל שאין לנו מנהיגים שמסוגלים לעשות מה שצריך בריגעי משבר,כמו בששת הימים למשל.

    הגב לתגובה זו

    • אנחנו האויב מס' 1 שלנו - לדוגמה ראו בלעין במבזקים

      Ibni Hani, 14/03/08 14:57

      אין לנו אויב יותר גרוע מעצמינו.
      וכל עוד אנחנו לא מפסיקים כל בגידות אלה באותה צורה שבין-גוריון ז''ל ידע לעשות אין לנו זכות קיום וכל הצרות שלנו מגיעות לנו.

      הגב לתגובה זו

      • בן-גוריון ידע מאיפה הוא בה ומשום כך ידע גם

        מה צריך לעשות, 15/03/08 13:29

        ''המנהיגים'' שלנו כיום לא יודעים מאיפה הם באו,הם גדלו עם כפית של לבן בפה בארץ ישראל שהוקמה כבר והוגשה להם על מגש כסף.
        הם כניראה גם לא תרחו ללמוד הסטוריה כמו שצריך.

        הגב לתגובה זו

  • 22.

    כוס רוח למת! שלום עכשיו כרגיל ילשין ל האג.

    אברהם, 14/03/08 14:03

    הערבים ימשיכו לשקר ולהאמין שהשקרים אמת!
    אירופה, מה איכפת לה ? העיקר להאשים את ישראל!
    סיכום: להשיב אש למקורות הירי ולא חשוב מי נמצא בסביבה.
    אנחנו נלחמים בבהמות.
    להחליף דיסקט!!!

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    ההסברה הערבית רובה דמגוגית! אסור להתגונן מולה!

    אריק דורון, 14/03/08 13:56

    התעמולה הערבית נוקטת בדמגוגיה באופן שוטף. הם לא נותנים לעובדות ולמציאות לבלבל אותם. אסור ואי אפשר לנקוט בקו של התגוננות ו/או לנסות להסביר או להפריך את טענותיהם. צריך לנקוט בקו שלהם! לתאר אותם כל הזמן, כטרוריסטים צמאי דם שאינם חסים על נשים וילדים אצלם ואצלנו. להשתמש שוב ושוב בתיאורים דמוניים של אנשי החמאס והחיזבאללה. כל ירי להגדיר כפשע נגד האנושות וניסיון לטבוח אזרחים! מספיק כבר עם השפה הרפה של הדוברים ואנשי השלטון שלנו. מנהיגים ערבים לא מהססים להשתמש בשפה קשה מולנו, מדוע שלא נעשה כמותם! לקרוא להם השטן המוסלמי שמאיים על כל העולם וייפגע גם באירופה שם הוא תפס נחלה נכבדה!

    הגב לתגובה זו

    • לעיניין!!! (ל''ת)

      NY, 14/03/08 14:45

      הגב לתגובה זו

    • תגובה נכונה

      חיים בר, 14/03/08 15:14

      אצלנו מאיישים את משרד החוץ אנשים קטנים ועיפים ואין לישראל משרד הסברה פרס סגר אותו בזמנו כדי שלא יפריע למזרח התיכון החדש

      הגב לתגובה זו

    • בדיוק! לנסות להפריך בעובדות כמעט(כמעט) אין טעם.

      צריך קונטרה, 14/03/08 16:31

      וצבעונית, דרמתית, מתלהמת.

      לתקוע מסרים חד משמעיים קליטים שמשחירים אותם (עם שמות תואר) ומלבינים אותנו (עם שמות תואר בהתאם).
      תיאור קיטשי חד צדדי-זה הקטע.

      הגב לתגובה זו

  • 20.

    אל''מ ניר פרס החתיך!!!!!!

    מעריצה, 14/03/08 13:53

    כפרה עליו

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    תראו לעולם איך החמושים שלהם משתמשים בילדים כמחסה,

    האויב הציוני, 14/03/08 13:47

    הציגו לעולם את תכנית הלימודים בבי''הס ובמחנות הקיץ שלהם ואת המצע של ארגון החמאס שנבחר ע''י העם הפלשטינאי המסכן ברוב מוחץ. לא צריך ללכת רחוק, צריך בסך הכל להיות קצת פחות טיפשים.

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    100 הרוגים בשבוע הם ספין??? (ל''ת)

    המגיב, 14/03/08 13:37

    הגב לתגובה זו

    • כן. מאה הרוגים במלחמה, שרובם חמושים שמשתמשים באזרחים כמגן -זה ספין. (ל''ת)

      לשאלתך, 14/03/08 14:14

      הגב לתגובה זו

    • עליך יעבוד כל ספין ערבי בגלל שאתה טמבל (ל''ת)

      ל-18, 14/03/08 14:43

      הגב לתגובה זו

    • 100 הרוגים זה ספין מליון הרוגים זה נצחון (ל''ת)

      אורח פורח, 14/03/08 16:34

      הגב לתגובה זו

    • איך אמר החמאס בהפיכה(130 פלסט' בחצי שבוע!) (ל''ת)

      לא היתה ברירה, 14/03/08 18:08

      הגב לתגובה זו

  • 17.

    עד שלא נפרסם תמונות קורבנותינו לא יעזור דבר! (ל''ת)

    nir, 14/03/08 13:32

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    אם זה נכון...

    מוטי קליפורניה, 14/03/08 13:32

    אם זה נכון שהחמאס טוב בהסברה אז יש להכות אותו באותו מטבע,ולתת לו להסביר מדוע ירי טילים הוא תוקפנות.
    ואף מעבר לזה, ירי זה מאלץ תושבים בדרום ובצפון שגרו תחת גגות רעפים להתמגן בגגות בטון ורעידות האדמה לאורך השבר הסורי אפריקאי לא רואות שינוי זה בעין יפה.
    כמה בסולם ריכטר היה היום ביון?
    -אין עוד מלבדו.

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    קיבינימאט, זו העבודה של משרד החוץ ולא של צה''ל !

    הרשל'ה, 14/03/08 13:21

    וחוץ מזה אתה סיימת את הכתבה בכמה קישקושים שאין לי כח לחזור עליהם

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    This is a drop in a bucket

    raquel, 14/03/08 13:18

    How can a single Israeli colonel sent to the U.S. for a short period undo the damage done on a daily basis by Al Jazeera? Israel needs its own satellite broadcasts in real time, and not only to the Western world, but to hundreds of millions of muslims around the world. Israel cannot expect to counteract the constant barrage of negative propaganda hitting the world media about Israel by sending occasional speakers to the U.S.. Had those speakers been shown on Al Jazeera, things would have been different. It is regrettable that Rashut Hashidur does not have the means to provide a true alternative to Al Jazeera, and in Arabic, of course. Instead of allocating the funds for this purpose, Israel is fighting a losing battle with Qatar to present a more “balanced” picture. Good luck indeed!. The sooner the State of Israel recognizes that Al Jazeera has more power than Hamas or Hizballah, and that SUBSTANTIAL funds need to be allocated to target both the Arab and world media, the better.

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    אי אפשר להתחרות בזה רציונאלית. הם בנויים ככה,נושמים את זה-

    מנטלית ותרבותית, 14/03/08 13:11

    ושותפים לזה האיש ברחוב, ההנהגה, ה''עיתונות''.

    קצת יעזור- פשוט בוטות צבעונית והשתלחויות נגד, בשטף בוטח חד צדדי.-אבל מי פה בנוי לזה.

    בקשה מהתקשורת שלנו-אל תהיו כמו התקשורת הערבית, אבל לפחות תצביעו (מדי פעם לפחות)על פאקים עיתונאיים שם, ועל צורת העמדת העניינים ע''י הפלסטינים.

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    הבעיה היא שה''מנהיגות'' והרבה מאנשי ההסברה מרגישים צורך להתנצל

    מאיר, 14/03/08 13:04

    על עצם קיומנו.

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    הסברה זה לא לחובבנים, זה למקצוענים

    מעט מידי, 14/03/08 12:53

    צריך להקים צוות חשיבה ותגובה מהירה, מומחים ללוחמה פסיכולוגית שיגדיר מטרות, יקבל תקציב יכין תגובות, יכין ספינים, יכין שורות מחץ, יקיעקע את ה''אמינות'' המדומה של נסראללה ודוברי החמאס, יטווה וינחה את הדוברים השונים שימנעו מאמירות שטוטיות כמו '' נסראללה אמין'' או ''אם הוא אמר זה כנראה נכון'' אנחנו במו פינו בונים מפלצות

    צריך מ ק צ ו ע נ י ם ותקציב, זה כל כך פשוט

    הגב לתגובה זו

    • נכון!

      והערה-, 14/03/08 13:20

      מדי פעם שמתראיינים אצלנו אנשים ממשרד החוץ או ''מומחי הסברה'' כביכול- הם מדברים על (!) ההסברה ואיך הם נערכים וכו'---במקום לתת את ההסברה עצמה!!

      כל כך אבסורדי ועלוב.
      במקום ישר לתת לשומע (בעצם לכפות עליו..)משפטים משלהם, את המסרים עצמם שלהם -מדברים מסביב,חוזרים על מסרים של הצד השני והשומע לא מקבל מסרים אחרים כתחליף.

      הגב לתגובה זו

      • בסך הכל צריך לקרא מה שמבקר המדינה כתב בנושא..

        חבל, 14/03/08 14:02

        ...בדוח הקודם התריע משרד מבקר המדינה על הליקויים החמורים הקיימים בפעילות ההסברה הממלכתית זה עשרות שנים; המשרד הצביע על הצורך לקבוע תפיסת הסברה כוללת בנושאי חוץ וביטחון ברמה הלאומית ולגזור ממנה את המבנה והארגון הראויים של מערך ההסברה הלאומי בנושאים אלה ואת המשאבים הדרושים לו ובראש ובראשונה - את גורם-העל שינחה אותו ויתאם את פעולותיו וייצגו ליד שולחן הממשלה והקבינט המדיני-ביטחוני.

        כל מילה נוספת מיותרת.
        הדו''ח פורסם לפני מלחמת לבנון השניה.
        ומאז כמעט שום התקדמות משמעותית...

        הגב לתגובה זו

  • 10.

    הסברה

    אזרח, 14/03/08 12:53

    60 שנה חלפו ואין למדינת ישראל הסברה רצינית ומשכנעת בחו''ל.
    הסברה וייצוג של מדינה זה דבר רציני רק אנשים בעלי ידע רב ויכולת לא שיגרתית מתאימים ליצג את מדינת ישראל .
    זה הזמן שהממשל ייזום הקמת חברה שתפקידה המרכזי הוא הופעה פומבית בכל מקום בעולם .לתת מענה מיידי ואמיתי לכל מעשה התרמית של חלק ממדינות ערב ושל אויבי ישראל בעולם.
    שבת שלום.

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    כל הגישה הזאת שצריך להסביר למי שכביכול לא מבין מה קורה שגויה מאוד.

    עודד יערי, 14/03/08 12:53

    מי ש''לא מבין''את זכותה של ישראל להתגונן ממטחי טילים נגדה,ממילא ''לא יבין''גם אם יתאמצו בהסברה ל''הוכיח לו''
    ישראל לא צריכה להתאמץ כדי להוכיח לנבלות שונאי ישראל מה נכון ולא נכון.
    זאת מלחמה אבודה מראש זה כמו להתמודד מול האנטישמיות ולנסות להסביר שזה לא יפה...
    ישראל צריכה לנקוט בשיטות דרסטיות מול התקשורת הזרה ואף השמאלנית ישראלית.
    ישראל צריכה ראשית להחרים וכמו את אל-ג'זירה עתונאים שמטים את ידיעותיהם כשגרה נגד ישראל וגם אם זה יגיע לסגירת תחנותיהם בישראל ולביטול רשיונותיהם לעבוד בישראל.להאשים אותם בבתי משפט ישראלים בהוצאת דיבתה של המדינה.

    צריך לפעול בצורה דומה מול ישראלים גם ולעשות להם משפטים על הוצאת דיבתה של המדינה ולהגיע עד לביטול רשיונות עתונאי גם להם.

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    יפפיי נפש יושבים גם בהסברה העלובה שלנו

    אלוני, 14/03/08 12:41

    שנים אני טוען:
    המלחמה במחבלים היא המלחמה המשנית!!
    המלחמה הראשונה היא ההסברתית!!
    עדיף להשקיע בהסברה מאשר בכלי נשק מתוחכמים.
    הסברה יעילה תחסוך לנו והרוגים ונפגעים, וכסף .
    יש בישראל כ''כ הרבה כשרון רק צריך להשקיע כסף והכול יעבוד יותר טוב.
    במקום שני מטוסים לשלם למטה עצמאי יעני חברת פרסום שיוטלו עליה משימות
    להציף אותה בתקציבים ולהעמיד את טובי בעלי המקצוע לפקח עליהם.
    מאיש הסברה אנמי כמו מר פרס הנחמד לא יצא כלום!!!!!!

    הגב לתגובה זו

    • אתה צודק (ל''ת)

      כתב זר, 14/03/08 12:52

      הגב לתגובה זו

    • סוף סוף משהו שמבין מה הוא אומר !!! (ל''ת)

      יובל המבולבל, 15/03/08 14:01

      הגב לתגובה זו

    • רבותי הפוליטיקאים נא לקרוא ולהפנים (ל''ת)

      יואב, 15/03/08 14:03

      הגב לתגובה זו

  • 7.

    הכלי היחיד של צבא זה מלחמה בכל הדרכים כדי להשמיד למגר להרוס להכניע (ל''ת)

    חי, 14/03/08 12:37

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    תגובה הולמת

    שש, 14/03/08 12:33

    לפני מספר ימים קיבלתי במייל צילום ריאלי של ''ההצגה של חושך'' בעזה בה רואים חדרים מוארים בנרות וברקע את הוילונות המוסטים כדי למנוע כניסת אור מבחוץ. אך למרות הכל חודרות קרני השמש מבעד ומצידי הוילונות. גם העזתים וגם תיקשורת מגמתית משתפים פעולה עם מצגי שוא כאלה. וכמו במיקרה '' הילד אל דורא''. ראוי שיתפרסם אתר רישמי אליו יהיה ניתן להעביר צילומים מסוג זה על מנת להדוף ולתקוף את השקרים שמפיצים גופי התקשורת הערבים ( כולל אל ג'זירה) ודומיהם. אנחנו מחפשים אמת וצדק והערבים והשותפים שלהם בעולם ובארץ אינם רואים בשקר וסילוף עובדות דבר מגונה כל עוד זה משרת את מטרותים להכפשת ישראל .

    הגב לתגובה זו

    • נו... ומה עשית עם הצילום....? (ל''ת)

      אל תתלונן- תעשה, 14/03/08 14:06

      הגב לתגובה זו

      • תגובה לתגובה

        שש, 14/03/08 16:58

        אכן לא עשיתי עם זה דבר חוץ מלהעביר מידע זה בין מכותבי הדואר האלקטרוני שלי. שזה שווה ערך '' לשיחות ליל שישי בין חברים'' אם לא הבנת הצעתי היתה שתהיה כתובת ממלכתית שניתן יהיה להעביר לה תמונות כאלה ולא להניעם במעגל סגור. ראוי שאנשי מקצוע יטפלו ברמה הממלכתית ולא אזרחים כמוני ללא ידע מקצועי בנושא תקשורת בינלאומית וספינים מוכוונים.ולהעתך לא התלוננתי - הצעתי-
        תודה על תגובתך.

        הגב לתגובה זו

  • 5.

    עם כל הכבוד לאל''מ פרס, לוחמה פסיכולוגית כזו לא עוזרת.

    אסתר, 14/03/08 12:27

    כשאתה מסייע לאויב שלך, אתה מתנהג בצורה לא נורמלית, ומשדר לעולם שאין לך מקום כאן.
    אם אתה סוגר בקסאם הראשון את כל המעברים, ומודיע שלא תהיה מציאות חיים נורמלית בעזה עד שבשדרות יחיו בביטחון, אתה מבהיר שאתה בטוח בצדקתך.

    ברגע שאת מגמגם ועוזר לאויב שלך, כנראה שהמצפון שלך מלוכלך, כנראה שהאויב שלך צודק במלחמתו בך. ואז- לא יעזרו מצגות והופעה פוטוגנית, העולם יהיה נגדך.

    הגיון פשוט, זה מה שחסר פה.

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    להראות לאמריקאים את ילדי אשקלון מתחת לשולחנות הלימוד כפי שהם עשו

    מקיאוולי, 14/03/08 12:24

    בשנות ה30

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    אלופי השקרים!

    שושי, 14/03/08 12:24

    שקרנים אין להם גבולות בשקרים שלהם.. איזה יצר מזעזע הערבים האלו הם נוצרו עם רוע לב רצח בעיניים ויעשו הכל על מנת ללכלך לנו ולהרוס לנו את כבודינו... לא יעזור להם אנחנו עם עם נשמה אנחנו עם שמזרים אנושיות לכל ערב.. ואנחנו גם את זה נעבור.. לא יתכן שהערבים ינסו למכור לוקשים לעולם ולהפוך אותנו לרעים הם מקנאים בנו הם מפחדים מאיתנו ולא רחוק היום שעוד נשב בתוך עזה וכל הרוצחים והטרוריסטים עוד ישלמו על העוול שהם יוצרים בשקרייהם וברציחות מיותרות וטילים לכל עבר... אנחנו עוד נעשהה מה שצריך לעשות השם איתנו.. ולכל עם ישראל באשר הוא.. אושר בריאות אריכות ימים לכל אחיי ואחיותיי עם ישראל חי לנצח נצחים שבת שלום ומבורך!!!

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    קודם צריך לטפל בשמאל פה שנותן לחלאות את הגיבוי

    דודו, 14/03/08 12:20

    להמשיך ולתקוף אותנו בכל המישורים
    גם יחסית קל לטפל בשמאל שלנו , הם הרי נמושות שמרביתם גם לא שירת בצה''ל סמרטוטים חסרי עמוד שדרה.

    הגב לתגובה זו

    • דודו,בא נתערב...

      ניר, 14/03/08 13:06

      שאתה משוחרר על 21

      הגב לתגובה זו

      • נראה לי שדווקא אתה 21

        רמבו, 14/03/08 13:30

        לא?!

        הגב לתגובה זו

      • נירצ'וקי , תנגב את החלב מהשפתיים וכשתגדל תבין (ל''ת)

        לא לילדים, 14/03/08 14:07

        הגב לתגובה זו

  • 1.

    ירי רקטות הקסאם הוא פשע כפול נגד האנושות

    עודד לוין, 14/03/08 12:13

    החמאס ושאר יורי הקסאמים והפצמרי''ם מרצועת עזה על אזרחי ישראל מבצעים פשע כפול נגד האנושות: פעם אחת עקב ירי ספוראדי ויום-יומי של פצצות קטלניות על אוכלוסיה אזרחית גדולה ואילוצה לחיות בפחד מתמיד במשך שנים רבות, ופעם שניה בביצוע הירי הזה מאתרים הנמצאים בקרבת אוכלוסיה פלשתינית אזרחית, כדי שהתגובה הלגיטימית שלנו נגד מקורות הירי (בהתאם לחוק הבינלאומי) תתפרש כירי על אוכלוסיה אזרחית, ובכך היורים מסכנים גם את חיי אחיהם האזרחים. יש להדגיש כי אין מדינה בעולם שהיתה עוברת בשתיקה על תוקפנות גסה כזאת נגד אזרחיה !

    תזכורת: לאחר שפינינו בכאבי התנתקות קשים את כל שטח רצועת עזה באוגוסט 2005, במקום להבין נכון את המחווה שלנו ולצעוד עימנו בדרך אל השלום, העדיף העם הפלשתיני לבחור לשלטון את ארגון החמאס, שהוא ארגון טרור אשר כלל אינו מכיר במדינת ישראל וחרת על דגלו להילחם עד השמדתה ח''ו. רצועת עזה הפכה לבסיס טרור רצחני, ממנו משוגרות מדי יום ביומו פצצות רצחניות על אזרחינו בעיר שדרות ושאר היישובים האזרחיים בשטח מדינת ישראל המקיפים את הרצועה.

    הצגת רק הצד הפלשתיני של המשוואה היא חטא גדול לאמת, ועל ההסברה הישראלית להוקיע זאת שוב ושוב. יש להדגיש במיוחד, שאם נפגעים ילדים פלשתיניים, הסיבה היא שהם מוחזקים בסמוך למבצעי הירי, מתוך כוונה זדונית שהאשמה בהריגתם כתוצאה מהתגובה הישראלית הלגיטימית (המכוונת אל מקורות הירי) תוטל על ישראל, וזהו פשע חמור מאין כמותו נגד האנושות. לעומת זאת, הירי הפלשתיני מכוון מראש ובמזיד נגד אזרחים חפים מפשע.

    ואם לא די בכך, מוסיפים הפלשתינים חטא על פשע ומאשימים את ישראל ב''ניהול מלחמה נגד אזרחים תמימים'' (יורי הקסאמים אינם ''אזרחים תמימים''), וכן בביצוע ''רצח עם'', כאשר כל מה שקרה הוא שאחרי שנים רבות של הבלגה כואבת, צה''ל הרג 100 פלשתינים, שרובם היו פעילי טרור מוגי-לב, שהסתתרו מאחורי אזרחים חפים מפשע.

    רק הסברה נכונה ועיקשת תגרום לעולם החופשי להבין כי יש לגנות את התוקפן, ולא את המתגונן כחוק.

    הגב לתגובה זו

    • עודד תסביר למטומטמים שפצצות אינם חפצים מעופפים וללא שמאסמים

      חי, 14/03/08 12:40

      גם לא ארוחות על חשבון הציבור כשלבושים בפאפיונים לצד נערות שמבליטות חמוקיהן ואינן מחוייבות למסגרת שלתוכה נולדו תזכיר זאת להוזה הסניל מהמזרח התיכון החדש

      הגב לתגובה זו

    • הבעת תודה

      אזרח, 14/03/08 13:04

      עודד לוין .
      תודה על הכתבה והצגת הנושא בצורה מענינת ומשכנעת.

      הגב לתגובה זו