• 87.

    סיפורים פה שלום אדון ינשוף,הם רצחו אותו בכוונה תחילה (ל''ת)

    מאסר עולם לרוצח, 17/03/08 21:05

    הגב לתגובה זו

    • באמת סיפורים פה!!!יימח שמם מאסר עולם ללא חנינה (ל''ת)

      עונש מוות, 18/03/08 13:22

      הגב לתגובה זו

  • 86.

    בדרך לעוד עסקת טעון

    אבי, 16/03/08 14:55

    סטיקר כזה צריך כל תובע להדביק על רכבו

    הגב לתגובה זו

  • 85.

    פרידמן הצל אותנו ממבול עסקאות הטיעון! (ל''ת)

    רוני, 16/03/08 09:02

    הגב לתגובה זו

  • 84.

    לא לוותר להם! מספיק עם עסקאות טיעון! (ל''ת)

    ענת, 16/03/08 09:01

    הגב לתגובה זו

  • 83.

    רישיון להרוג

    יוסי, 15/03/08 21:48

    אני היתי נותן פעמים מאסר עולם

    הגב לתגובה זו

  • 82.

    הסיבה לעצימת העיניים

    יצחק, 15/03/08 21:15

    הנה הפזילה הפושעת של מפלגות העבודה וקדימה לקולות הערביים ולבדואים.
    שימו לב - הערבים הם אלה בהעלו את ברק והורידו את פרץ.
    ברק יעשה ככל יכולתו כדי שהממשלה לא תטפל בבעיה הבדואית, בגנבות, תסרס את חוק דרומי, ותלחם בניסיונותיו של שר המשפטים לצמצם את הממלכה המופקרת של בית המשפט העליון.

    הגב לתגובה זו

  • 81.

    יש לחסל פושעים ולתת הגנה לשוטרים (ל''ת)

    חוק דורמי כהן, 15/03/08 19:31

    הגב לתגובה זו

  • 80.

    תארו לעצמכם שהשוטר היה מחסל את הבדואי היה נכנס לכלא (ל''ת)

    מדינת טמטום, 15/03/08 19:30

    הגב לתגובה זו

  • 79.

    יש לתת הוראה לשוטרים לחסל כל מי שמאיים על חיי השוטרים ערבים ויהודים (ל''ת)

    י סאל מיל, 15/03/08 19:25

    הגב לתגובה זו

  • 78.

    לו השוטר היה יורה בבדואי ח''כ הסנע היה משתולל שיורים על הערבים (ל''ת)

    מה היה קורה?, 15/03/08 19:24

    הגב לתגובה זו

  • 77.

    תוצאות עבודתו של דיכטר בשב''כ וכישלונו בכל מקום ניכרים היטב. (ל''ת)

    טורונטו טורונטו, 15/03/08 18:54

    הגב לתגובה זו

  • 76.

    לצערי , אין שום הצדקה למחסומי משטרה במצפה רמון

    ראובן סמי, 15/03/08 11:55

    סתם בכביש שלו, ששוטרים נותנים דוחות על חגורה ,או איתות ,ושמים לכודת מהירות , רק על מנת לשדוד כסף, כשאין שום סבה .
    אז קורה דבר כזה.
    במצפה רמון אין הצדקה לרושמי הדוחות. ומצד שני המשטרה לא פועלת נגד הגנבים שממררים שם את החיים.
    אז שמנכ''ל המשטרה , יפעיל את המשטרה כמו שצריך

    הגב לתגובה זו

    • ודאי וודאי שיש הצדקה למחסומים-כנסו

      נילי, 18/03/08 13:26

      עובדה יש פה הרבה בדואים סביבנו עם רמת פשיעה מאוד גדולה,הם הרי גנבו מתכות וכשראו אותו במחסום נכנסו בו וגררו אותו עוד 200 מטר.
      כשיש מחסומים זה מפחיד את הפושעים ורמת הפשיעה יורדת.
      חבל שיש בדוואים סביבינו זה נכון אבל טוב שיש מחסומים

      הגב לתגובה זו

  • 75.

    הבדואים מנקנקים אותנו והמשטרה לא עושה כלום (ל''ת)

    בושה למשטרה, 15/03/08 10:42

    הגב לתגובה זו

  • 74.

    לברוח להתלהמות

    מרחב, 15/03/08 09:50

    הכי קל זה לברוח להתלהמות - אז לא צריך לבדוק מה באמת היה שם - ממעללי הסירת הירוקה שהיו בושה למדינה ולאדם ועד היום עברנו דרך ערוכה והתקדמנו מעט חיבים להשקיע במגזר הבדוואי יותר כספים לחינוך . לבריאות . במקביל להשלטת חוק וסדר כמובן . ההשכלה היא המפתח בכול מקום בעולם בורות והזנחה = פשע ואנרכיה

    הגב לתגובה זו

    • אתה מתחיל להאמין לשקרים של עצמך

      יצחק, 15/03/08 21:50

      אין כל מתאם שלילי בין השכלה לבין אלימות חברתית-פוליטית-לאומית.
      המתאבדים במטוסי התאומים, אנשי באדר-מיינהוף, הצבא האדום האיטלקי, יוכיחו.

      הגב לתגובה זו

  • 73.

    זהו משפט דרייפוס טיפוסי

    יהודי מציאותי, 15/03/08 09:13

    עוד יתברר שהם קורבן לינץ' של החברה היהודית בישראל שאיבדה צלם אנוש

    הגב לתגובה זו

  • 72.

    הבת של צפורה ורפי לוי[תושבת לשעבר]

    גילה ויוסי, 15/03/08 09:02

    זקלין איזק ושאר
    משפחת כהן העקרה
    שלא תדעו יותר אבל
    תנחמו משמים

    הגב לתגובה זו

  • 71.

    mazpim im akirkas ashoter ashem ki kafas la kvish (ל''ת)

    turko, 15/03/08 00:03

    הגב לתגובה זו

  • 70.

    גנבים ערבים רצחו שוטר יהודי

    מזרחן, 14/03/08 22:46

    צריך לטרנספר את החלאות - אין להם מקום ביננו.

    הגב לתגובה זו

  • 69.

    אם הנהג לא ראה את השוטר-למה המשיך ונסע עוד 100 מטר אחרי הפגיעה ??

    אלי גל, 14/03/08 22:21

    ברור שהיתה פגיעה מכוונת- כי אם הנהג היה אומר את האמת -היה עוצר מיד לאחר שהרגיש בפגיעה ולא היה גורר את השוטר האומלל 100 מטרים אחרי הפגיעה !

    הגב לתגובה זו

  • 68.

    מוות

    אורי, 14/03/08 21:05

    רק המוות יגאל את העולם מעונשם של בני עוולה כאלה.ערבים כיהודים.

    הגב לתגובה זו

  • 67.

    רצח השוטר

    אילנה, 14/03/08 20:39

    משתתפת בצערכם את חייבת להיות חזקה כמו לביאה למען הילדים היקרים שלכם

    הגב לתגובה זו

  • 66.

    להלן תוצאות החקירה והמשפט , בכל תרועה הודיעו על אישום ברצח ,

    אבו יסמין, 14/03/08 19:57

    זה ירד להריגה, ובסיום , בעיסקת טיעון יואשם ברשלנות .

    הגב לתגובה זו

    • ואללה כמה שאתה צודק !!! (ל''ת)

      מיטלק, 15/03/08 05:07

      הגב לתגובה זו

    • אמן ! אמן כי יהי רצון (ל''ת)

      מישהו, 15/03/08 09:14

      הגב לתגובה זו

  • 65.

    המדינה חיבת להחיל משטר צבאי או משטרתי באופן שכל בניה,עברה או פח''ע (ל''ת)

    בפזורה יפסק!, 14/03/08 19:32

    הגב לתגובה זו

  • 64.

    עובדה!העברינים הבדואים פשוט שולטים בשטח כאילו אין חוק וסדר מי שחי (ל''ת)

    בדרום יודע., 14/03/08 19:29

    הגב לתגובה זו

  • 63.

    חזרתי מהלוויה של חבר. יגאל.

    חבר, 14/03/08 18:30

    היית חבר טוב ושוטר טוב. מסור , נאמן, טוב לב, איכפתי.
    הסיפור שמספר הדם על הכביש, הזכוכיות השבורות , המספרים של מז''פ בגיר על הכביש, כולם מספרים את הסיפור. כל זה 200 מטר מאיפה שקברנו אותך.
    הם ראו אותך, האיצו, וגם שניסית להתחמק לא ויתרו. רצח.
    פשוט רצח.
    אבל לא רצח פשוט.המקרה שלך מייצג נאמנה את אובדן הריבונות של המדינה באזור ובכלל .מקומם.
    בני משפחת טאמטווי ואל קשחר לא רק אותך רצחו אלא גם את סמל שלטון של המדינה.
    כל זה עם רכוש גנוב בתוך רכב גנוב.
    ומה עכשיו ? כולם ישכחו.
    אבל אנחנו לא נשכח.

    תהא נשמתך צרורה בצרור החיים ושאלוהים יעזור לכולנו. י

    הגב לתגובה זו

    • על תיתבכיין,גם השוטרים פושעים (ל''ת)

      רולטה, 15/03/08 00:01

      הגב לתגובה זו

  • 62.

    שאלה....

    לא מבינה, 14/03/08 18:06

    שאלה, ואני שואלת בזהירות- האם הסיבה שכבר החליטו לגבי הנהגים שזה היה רצח קשורה לעובדה שהם בדואים וזה נוח? ואני באמת שואלת בזהירות... לא הבנתי איך ידעו בדיוק שהשוטר המסכן זכרונו לברכה הבחין במכונית ואותת לה לעצור... איך גבו עדות מאדם מת?

    הגב לתגובה זו

  • 61.

    יגאל

    חסוי, 14/03/08 17:33

    אני מכיר את השוטר הזה כבר כמה שנים....זה לא היה מגיע לו....
    ואני לא מאמין שדברים כאלה באמת קורים....יגאל כהן אנחנו חזקים בשבילך.

    הגב לתגובה זו

  • 60.

    זה פיגוע לאומני לכל דבר. חלק ממלחמת העצמאות שלנו, מערכה שניה! אז

    פיגוע לאומני, 14/03/08 17:20

    הפעם לא לחזור על שגיאות. כל הערבים החוצה!

    הגב לתגובה זו

    • אני אתך,מוכן לקרב (ל''ת)

      יהודי שפוי, 14/03/08 19:25

      הגב לתגובה זו

  • 59.

    ועוד איך התכוונתנ

    ינוסף סגל יוסקה, 14/03/08 17:12

    אתה עוד איך התכוונת להרוג את השוטר כמו כל חבריך מהפרוטקשן.
    אין דבר יבוא יום שיהיו שופטים בארץ אז אתם תלמדו להתנהג אחרת
    למי היו מיועדים הברזלים וכל יתר הדברים שנגנבו ככל הנראה שם בדרום
    לג''יהאד או לועדות העממיות??? שנמצאו ברכב שלכם???

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    מקרה שני שרוצחים שוטר. למצות את הדין עם הרוצח

    די לסלחנות כלפי, 14/03/08 16:19

    סולחים לרוצחים והשוטר, אבי המשפחה, נמצא בקבר כי עשה את עבודתו.

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    כשמציבים מחסום ובטח בלילה

    Avi Ecuador, 14/03/08 16:18

    יש לסמן אותו מאות מטרים לפני המחסום עם חיצים מוארים ועם שלטי אזהרה בכדי לתת זמן לכל נהג רציונלי להיות יותר ערני ולהתכונן לעצירה מוחלטת ולהיזהר, יש לבדוק את השילוט ואת צעדי הזהירות שלקח השוטר לצערי.
    יכל לקרוא לא ''רק'' לבדווי.
    השוטר כנראה לקח סיכונים מיותרים שאחד ששומר על נפשו לא ייקח, אולי בקלות הדעת ואולי רוע הגורל ואולי גם בכוונת תחילה הנהג אבל קשה לי להאמין לאפשרות האחרונה במקרה זה.

    הגב לתגובה זו

    • והרכוש הגנוב ברכב שלהם?

      דני, 14/03/08 16:57

      במקרה אחר אולי, במקרה שמדובר באנשים עם רכוש גנוב ברכב שהייתה להם סיבה טובה לברוח - לא מאמין להם.

      הגב לתגובה זו

      • כולנו נוכל להיות יותר חכמים כשיש לנו יותר עובדות (ל''ת)

        Avi Ecuador, 14/03/08 17:16

        הגב לתגובה זו

    • גם לי זה קרה

      אלמוג, 14/03/08 17:18

      עומד שוטר, לילה , חושך, בלי וסט, פתאום יוצא משום מקום וקופץ לכביש וחושב שאני יכול לעצור על המקום ב 80 קמש, והחוצפן עוד מתעצבן עלי למה אני עוצר 50 מטר אחריו ועל זה הוא נותן לי דוח, אז אחר כך אל תגידו הרגו אותנו, השוטרים משחקים רולטה רוסית ואחר כך בוכים - הכתובת היתה על הקיר רק יצא שאלו ערבים, זה יכול לקרות לכל אחד

      הגב לתגובה זו

      • בטח רעדת לך והודת על התשלום הקטן שיצא לך ''לשלום''

        Avi Ecuador, 14/03/08 17:47

        תאר לעצמך שחס וחלילה היית דורס את השוטר, אני אם היה קורה לי דבר כזה הייתי כמו שלך הייתי משותק למשך זמן מה.
        דרך אגב, בארצות הברית קרה לי משהו דומה אבל ביום, הולך לו בן אדם וחוצה את הכביש ואני כמעט לידו ופתאום הוא מסתובב וחוזר לאחור, כנרראה שכח משהו הטמבל או נזכר במשהו.
        באנסטינקט ובלי מחשבה שברתי לצד השני וניצלתי מתאונה שבטח הייתי הורג אותו.
        עצרתי אחרי מספר עשרות מטרים בכדי להרגע.

        הגב לתגובה זו

      • צודק ב 10000000% אין להם שיקול דעת שוטרי התנועה (ל''ת)

        אזרח תמים, 14/03/08 17:57

        הגב לתגובה זו

    • בעיה גדולה בדרום

      תושב אלמוני, 28/03/08 12:32

      אני פונה למשטרת ישראל בבקשה לפנות לשר התשתיות ולומר שיגיע הזמן שגם הדרום הרחוק יזכה לתאורה ולכבישים חד סיטרים כמו מצפון ב''ש כביש 40 , הנהיגה בעלטה מוחלטת היא מאוד מסוכנת ומסכנת גם את התושבים באיזור ואת הבדואים ואת בע''ח (ויש המון כאלה במרחב הנגב...)
      אנא מכם אשמח אם יאושר תקציב לשיפור הנגב מבחינת ראות לילית.
      ונומר די לצרותינו הלך לנו אדם יקר (פרח בנגב) .

      הגב לתגובה זו

  • 56.

    ''יגאל כהן ז''ל נדרס למוות בעת שעמד על משמרתו בשער העיר, ושמר עליה מפ

    מישהו, 14/03/08 16:09

    איזה שמר ואיזה שער?
    הבן אדם היה עוסק בנתינת קנסות לאזרחים תמימים אשר מחרפים את נפשם יום יום במלחמה בכלכלית אשר נכפתה עליהם.
    ארור אותו שומר ורורים משלחיו

    הגב לתגובה זו

    • הוא עשה את עבודתו ושני בני בליעל רצחו אותו

      שני רוצחים, 14/03/08 16:17

      השוטר עבד לפי ההוראות שנתנו לו ושני בני עוולה רצחו אותו.

      הגב לתגובה זו

      • תפקידו היה לגרום רע לאזרחים פשוטים ועל כך ארור הוא

        מישהו, 14/03/08 16:25

        בשעת בוקר לעמוד ולרשום דוחות בכביש שומם.
        איך הוא לא התבייש?איך הוא לא ריחם על פשוטי העם?
        מגיע לשוטר הזה כל עונש שבעולם

        הגב לתגובה זו

        • איך אפשר לדבר ככה?

          בושה, 14/03/08 17:11

          חלוקת דוחות יותר מעילה ממזיקה. זה אתה צריך לשלם פעם ב250 שקל על לשים חגורה, או פרסה לא חוקית ייתכן והיו מצילים את חייך ברגע של תאונה.
          כשיש אזרחים ששמים זין על חוקי התעבורה והשמטרה מענישה אותם בחומרה זה לא בסדר? האם נעשה להם עוול?

          השנאה העיוורת לשוטרים הזאת מגעילה, יש חלק רעים ויש חלק טובים, אבל להגיד שמערכת הדוחות היא בשביל לרושש אנשים מהכסף שלהם זה לא נכון בהכרח. יש אמת בחלק מהדברים, אבל אל תשכח שכנראה אלפים ניצלו כי שמו חגורת בטיחות כי לארצו לקבל דוח, הוא תאונות שנעשו יכלו להסתיים גרוע יותר כי אנשים פחדו לעבור את המהירות המותרת, או חציית פס לבן לעקיפה.

          שפכת את דמו ופגעת בכבוד המת. אני בטוח שאתה בחיים לא כזה אדם טוב אם אתה כותב ככה על אזרח בן המדינה.

          הגב לתגובה זו

  • 55.

    להאשימם ברצח בכוונה תחילה - ולדונם

    ד''ר אמריך, 14/03/08 16:09

    בגלל שאין כאן פסק דין מוות [וחבל שאין לרוצחים מתועבים] לשפטם למאסר עולם ללא קצובה. עד יום מותם.

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    מביע צער למשפחת השוטר

    Avi Ecuador, 14/03/08 16:01

    אבל ממבט ראשון נראה שהתאונה לא היה בכוונת תחילה, הנהג לא ברח וחיכה למשטרה, היה חשוך ויכל להיות גם בהסיח הדעת, בכל מקרה הוא הרג וכאן יש בעיה למשפחת ההרוג ולנהג שהרג שיש להבהיר אותה.

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    ''בחקירתם טענו שני הצעירים כי בשל החושך הכבד הם לא הבחינו בשוטר''?? (ל''ת)

    אז מה זה, 14/03/08 15:50

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    אני לא רוצה להגיב

    קורן, 14/03/08 15:07

    זה רצח

    הגב לתגובה זו

    • אני גר במצפה

      קורן, 14/03/08 21:09

      אני גר כבר בערך 10 שנים במצפה לא הי שום מקרה כזה אני בטח יודע .
      אבל חברה הוא הי שוטר רע מאוד הוא היה מחלק שתם דו''ח אבל לא משנה עכשיו הוא הי שוטר טוב מואוד ואני בטוח זה רצח בכוונה תחילה

      הגב לתגובה זו

  • 51.

    הבדואים איום מס' 1 על ישראל!!!!

    אלי ת''א, 14/03/08 15:01

    הם בוכים כל הזמן....
    מקטרים על הקיפוח שלהם.....
    הם חיים באוהל שבפנים מאובזר כמו ארמון המלך.
    הגניבה היא שפתם, והפשע דרך חיים.
    הם מסוכנים למדינה יותר מערביי המרכז.
    טיפול חזק ומיידי בבדואים ויפה שעה אחת קודם....

    הגב לתגובה זו

    • לכל מקיזי דמם של הבדואים

      להשכלה כללית, 14/03/08 19:18

      לפני שאתם ממהרים להשוות בינם לבין ערביי ישראל/השטחים,אל תשכחו כמה עובדות-
      הבדואים הם אזרחי ישראל והם משרתים בצה''ל,מה שלצערנו לא נכון לגבי לא מעט ישראלים יהודים ... הבדואים אינם ערבים-הם בדואים!!! וההבדל הוא עצום! ערביי ישראל נאמנים לרשות יותר מאשר למדינת ישראל,בזמן שהבדואים,בדיוק כמו הדרוזים,נאמנים לאדמה עליה הם יושבים. לא צריך לערב עבירות פליליות עם נקודות מבט גזעניות ולאומניות שנובעות מבורות. גנב מתכות הוא עדיין לא אויב ישראל... ויש הבדל אקוטי בין ערביי ישראל, לבין בני מיעוטים אחרים כמו בדואים,דרוזים,צ'רקסים,שומרונים ואחרים שנאמנותם למדינה לא נמוכה משלנו...

      הגב לתגובה זו

      • בור ועם הארץ!

        מדרוב, 15/03/08 10:33

        הבדואים אינם ערבים הם בדואים,איפה נולדת בשוויץ.הבדואים הם ערבים מוסלמים בדיוק כמו ערביי הגליל והמשולש,רק שאלה נקראים בדואים בשל כך שהם נודדים והים כבר הרבה פחות.הבדואים נחשבים הערבים הטהורים ביותר שהגיעו מערב הסעודית לעומת ערביי הגליל למשל שחלקם התערבבו עם הצלבנים ורואים זאת גם בכך שרבים מהם בהירים עם עיניים כחולות.

        הגב לתגובה זו

        • מדרוב יקר!

          שוויצרי..., 16/03/08 01:09

          כמה ערבים מהגליל ומהמשולש אתה מכיר שמשרתים בצה''ל??? שעושים לינץ' בעובדי עירייה כמו במזרח ירושלים??? שמביעים תמיכה בארגוני טרור כמו במשולש??? הבדואים הם אולי גנבי מכוניות,גנבי מתכות,גובי פרוטקשן,מבריחי סמים וזונות ומה שאתה רק רוצה-אבל הם לא דומים אפילו לערביי ישראל,שבכל הזדמנות ימחקו אותי ואותך מהמפה... ומה לעזאזל הקשר עכשיו לאלה עם העיניים הבהירות?!? חיפשת דרך להפגין ידע למרות שזה לא קשור לכלום???

          הגב לתגובה זו

  • 50.

    לכל המתלהמים: תתביישו

    בדואי, 14/03/08 15:00

    בראש ובראשונה תנחומים צודקים למשפחה האבלה.
    שנית, רדידות התגובות שלכם מראה על רמת מחשבה שטחית והתלהמות טפשית.
    שלישית, האם אתם זוכרים את הבחור זרגיריאן מאור עקיבא שבמקרה היה ''יהודי'' ודרס שוטר בנסיבות הרבה יותר חמורות בכך שעשה הכל להעלים ראיות לאחר שהפקיר את השוטר מדמם עד מוות במחלף נתניה. כאן לםחות מהכתבה ניתן להבין שהמשטרה הגיעה למקום ועצרה את החשודים במקום האירוע, דהיינו הם נשארו במקום האירוע ולא ניסו לברוח או להעלים ראיות וסביר להניח כי ניסו לתת עזרה לשוטר.
    חבל חבל מאוד על השוטר, ואל לשכוח כי הבדואים, ברוב רובם הם אחראים ותמיד היו אזרחים למופת גם בתקופות הכי קשות שהיו למדינה.

    הגב לתגובה זו

    • אל תבלבל במוח. אצלנו זה נדיר ואצלכם תדיר. (ל''ת)

      ד''ר א''י כהן, 14/03/08 15:16

      הגב לתגובה זו

    • עזרה!? הם ברחו והתהפכו עם רכבם!!!

      אלי, 14/03/08 15:21

      מה אתה מטיף מוסר?
      הרי הבדואים תמיד מערבים לאומנות עם פשע פלילי רגיל.
      הם ברחו עם הרכב לאחר שדרסו אותו בכוונה, התהפכו לתעלה ואז נתפשו.
      אל תייפה את המציאות... היא מכוערת בגלל הפשעים המרובים שלכם...

      הגב לתגובה זו

    • יש תופעת גניבות ענק ע''י בדואים (ל''ת)

      בגניבות הברזל-, 14/03/08 15:43

      הגב לתגובה זו

    • תגובתך ענינית אך אתה כבדואי צפוני לא מודע למתרחש במגזר שלך בדרום..

      עדינה, השרון, 14/03/08 16:23

      כדאי היה שבאמת תבקש לקבל מידע מדויק על חלקם של בני עדתך הדרומיים בעבירות רכוש, הברחות ממצרים, גניבות של מתכות מאנדרטות של חללי צה''ל כולל בדואים, המסירים את שמות הנופלים מהאנדרטות, נהיגה פרועה ללא רשיונות נהיגה בתוקף. אולי מספרם אינו רב אך הוא גדול מספיק כדי להפיל פחד על הישובים בדרום, מהנגב הצפני עד אילת.

      הגב לתגובה זו

  • 49.

    הבדואים בנגב וערביי הגליל הם האיום

    מספר 1 על, 14/03/08 14:26

    הגיעה הזמן שהמשטרה תפסיק לפחד מהם, שבתי המשפט יתחילו העניש והכנסת תחוקק חוקים שיאפשרו להתמודד עם הבריונות שלהם!

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    הרצח בכבישים לא יפסק כי

    דוד לריאה, 14/03/08 14:08

    לא מחרימים לרוצחים את הנשק לצמיתות. כי התובעים הם ללא ניסיון, ללא מוטיבציה,
    אבל עם פזילה לעבר המשרדים המפוארים של הסנגורים מדושני העונג, שעומדים מולם ומשמינים מדם הנרצחים בכבישים.
    כי השופטים שלנו לא עובדים בשביל הכסף הרב שהם מקבלים אלא הוזים בשביל הכסף....

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    לטפל בהם מהר במלוא העונש - מאסר עולם (ל''ת)

    עידו, 14/03/08 13:53

    הגב לתגובה זו

    • השוטר ננדרס

      י.ג - מתנדב, 14/03/08 17:39

      ל -47 עידו.. אני מתפלא עליך!!!! מאסר עולם יעלה לך ולכל עם ישראל הרבה כסף והשקעה של משאבים עצומים והגנה על הרוצח הנבל. מה דעתך שנזריק לו ציאניד ופתרנו את הבעיה מיידית וגם הרווחנו פחות רוצח מתועב לא צריך עו''ד שיציע מייד ''עיסקת טיעון'' ונחסוך המון כסף וזמן.
      דרך אגב, עו''ד=פושע מתוחכם ברישיון.
      חומר למחשבה...

      הגב לתגובה זו

  • 46.

    מחזקים אתכם שוטרי תחנת זבולון

    שוטרת, 14/03/08 13:44

    תנחומים למשפחת השוטר שנרצח מי ידע ולא תדעו עוד צער לשוטרים של הנגב חיזקו ואימצו אנחנו מחזקים את ידכים

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    הבדואים לעזה (ל''ת)

    יהודי, 14/03/08 13:30

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    שוב הפרקליטות מטפסת גבוה

    אחד שיודע, 14/03/08 13:19

    בשביל רצח בכוונת תחילה צריך להוכיח תכנון מראש , כוונה והכל בהסתברות מעל לכל ספק וזה משהו שבחיים לא יצליחו להוכיח, כל שבסוף בשביל להגיע לאיזו הרשעה יהיה צריך להפחית את סעיף האשמה.

    עם כל הצער למשפחה, השוטרים בארץ טיפשים, לי קרה יותר ממקרה אחד ששוטר קפץ מאחורי שיח, תלולית עפר או מסתור אחר וכמעט גרם לתאונה.

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    לא מספיק הקאסמים בדרום עכשיו גם פיגוע (ל''ת)

    רוצים ביטחון, 14/03/08 13:18

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    מנוולים הבדואים האלה מזמן צריך חוק (ל''ת)

    עדה, 14/03/08 13:16

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    האוייב הבא זה הבדווים ראו הוזהרתם (ל''ת)

    יוסי, 14/03/08 13:15

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    כשנשלטים על ידי חונטה נירפית

    sailor, 14/03/08 13:06

    ערבים טוב מריחים חולשה!מבריכה מלבנון היתחילה היתפרקות לאומית ''תחת יד '' מנצחת של סמאל מטורף החדור הרגשת כזמן לעשות ''עליהום'' עם ממשלות שכסא הוא האידיאולוגיה,החזון הכל הציונות המודרנית ''אהבת המולדת'' אז בא הגירוש,סיסמאות כמו ''איפוק הוא כח'' לאחר רצח בדולפינריום,עמונה,מלחמת לבנון,קסאמים.ערבים הם בעלי חוש ריח מפותח לדם והם דורשים אותו יש לתת להם-אבל את דמם!

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    עיסקת טיעון 12 חודש עבודות שרות לא לדאוג יש בתי משפט (ל''ת)

    תל אביבית, 14/03/08 13:05

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    IM Shotim kaaelu

    ephi, 14/03/08 13:00

    yekablu al tnay

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    לפחות שבוע על תנאי על עבירה דומה (ל''ת)

    שופט, 14/03/08 12:56

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    יורקים עלינו ואנחנו אומרים שזה גשם (ל''ת)

    מיכל, 14/03/08 12:53

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    זה עורבא פרח גמור, ה''רצח בכוונה תחילה'' הזה.

    חן, 14/03/08 12:52

    מדובר בקשקוש עיתונאי/משטרתי מהזן הנחות ביותר, מסוג הכתבות ש''מתלבשות'' על הטרגדיה של מישהו ועושות באירוע כבשלהן - מותחות אותו לפה, מקמטות אותו לשם, משחקות קצת במציאות ומעצבות לנו תיאוריה חסרת ביסוס, מופקרת ומרושעת עד כמה שהדמיון העיתונאי/משטרתי מסוגל להמציא. ה''מציאות'' הזאת, שתדעו לכם, לא נעצרת פה, והנהג הזה, שתדעו לכם, שהיה יכול להיות כל אחד מכם, כל אחד מהוריכם, כל אחד מילדיכם, מובל עכשיו ממדור אחד של הגיהנום למשנהו ברגליים אזוקות כאילו איים לרצוח כל אחד בטווח של קילומטר, מתעללים בו ומתאנים אליו ומחבלים בו, ובסופו של דבר, אחרי שנות סיוט שלא ייאמן, *בהחלט* יכול להיות - כמו שכבר קרה בעבר בלא מעט מקרים - שמדובר בשוטר לא מיומן שעמד באיזו עקומה או במקום אדיוטי אחר או עמד בחושך מצרים לצד הדרך וזינק לתוך קו הנסיעה של מישהו בחדווה של צייד-אדם מיומן, וגרם לתאונה הנוראה הזאת במו ידיו, ברשלנות פשוטה שעלתה למשפחתו באובדן בעל ואב ובן אהוב.
    אל תמהרו לקפוץ למסקנות, אל תמהרו להיות חבורת שופטי לינץ' חורצת גורלות, אין לכם כל מושג מה היה או לא היה שם, וכאמור - היום זה הוא, מחר זה אתם! קצת אנושיות עוד לא הזיקה לאף אחד.

    הגב לתגובה זו

    • דריסת השוטר

      ירון, 14/03/08 13:38

      אתה פשוט אידיוט....אין מילה אחרת.

      הגב לתגובה זו

      • רק בדיקה מדוקדקת וקפדנית תתן תשובה אמיתית. (ל''ת)

        נורית, 14/03/08 14:39

        הגב לתגובה זו

    • לא צריך להיות נביא

      egalam, 14/03/08 15:13

      גם אם לא היו כותבים בכתבה שהחשודים הם בדואים הדבר היה ברור ב-100 אחוז למי שנסע ולו פעם אחת בכבישי הנגב והדרום.

      הגב לתגובה זו

    • לחן המתייפיף

      עודד ב, 14/03/08 16:19

      בוא ונעשה ניסיון השאר את רכבך האיזור למשך כמה שעות ללא השגחה , או נסה לנסוע באיזור בשעות הלילה כאשר השאבב האלה משתוללים באיזור.או נסה לבנות בית ותקבל הצעה שלא תוכל לסרב לה בדרישה לדמי חסות . ואחר כך נראה מה תכתוב

      הגב לתגובה זו

  • 34.

    למה אומרים על הבדואים שהם גנבים ושודדים ?

    כאלב א סנעה, 14/03/08 12:38

    הם גם רוצחים.

    הגב לתגובה זו

    • בגלל מגיבים מופקרים כמוך ורוצחים כמו שי דרומי.

      אור ל., 14/03/08 12:53

      אבל נחמד שאתה שואל.

      הגב לתגובה זו

      • דווקא היה לי הרושם שאתה הוא המופקר. מה אני אומר '' רושם'' ?

        א לגויים, 15/03/08 00:52

        אני קובע שאתה לא ממש מבין מה קורה סביבך. החוליה החלשה במחננו.

        הגב לתגובה זו

    • כל כך נכון,הערבים עושים טרור פשיעה בישראל (ל''ת)

      ג, 14/03/08 13:19

      הגב לתגובה זו

  • 33.

    תנחומיםלמשפחה להורים לאשה והילדים

    דרור דבש, 14/03/08 12:34

    שוטר למופת שנפל במילוי תפקידו. הצומת מוארת וברורה והוא נהג לפי כל הכללים והחוקים. הוא יחסר למשפחתו ולתושבי מצפה רמון. יהי זכרו ברוך.

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    חברה אינתיפאדה (ל''ת)

    אורן, 14/03/08 12:17

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    עדיף שאנחנו נירה לעצמנו בראש ודי!

    ציון, 14/03/08 12:13

    עדיף שאנחנו נירה לעצמנו בראש ודי!
    ומה עם השוטר שעדיין מחוסר הכרה?
    השוטר ההוא ניסה לעצור בדואים שגנבו מכונית מאיזור רחובות ונדקר בראשו (במוחו) במברג.
    ובכלל, למה לעבור את הסבל בכל מקום ולתת לערבים/ בדואים להקיז את דמינו טיפין טיפין.
    רשימה חלקית:
    שדרות, אשקלון, עוטף עזה, ואדי ערה, גליל, ירושלים, דימונה, מצפה רמון.
    או שאנחנו מגיבים כראוי או מתאבדים במהירות. למעשה, חוסר תגובה ממשלתית הולמת לכל האירועים הללו כמוהו כהתאבדות לאומית.!!!

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    in the usa

    paul, 14/03/08 12:12

    who kills a cop pays by his life

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    רוצים משיח עכשיו!!! (ל''ת)

    נון, 14/03/08 12:11

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    עוד 4 שנים פחות שליש הם בחוץ

    ננ, 14/03/08 12:11

    יש תקדים הדורס מאור עקיבה.

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    הם עיבדו את הפחד - נדרש גזר דין מוות. (ל''ת)

    DUKE, 14/03/08 12:07

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    תגיד לי מי השוטרים האלו?חזקים על חלשים לכו לעמונה לשבור רגליים (ל''ת)

    avnerb, 14/03/08 12:07

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    יום עצוב למשטרת מרחב הגנב???המגיבים לא קוראים את הכתבה

    מילה אחרונה בכת, 14/03/08 12:01

    מרחב הנגב ולא מרחב הגנב

    הגב לתגובה זו

    • לי נראה שהשם ניתן בכוונה ולא בטעות

      עומרי, 14/03/08 13:06

      המרחב מבית קמה ודרומה יכול להקרא בהחלט ''מרחב הגנב'' . כינוי זה הולם הייטב את האיזור הזה בו הבדואים שולטים ביד רמה ועוסקים בשוד קרקעות, הברחות, גניבה ופרוטקשן לפרנסתם. אין בכך לקבוע דיעה על כלל הבדואים בנגב אבל הנגב הוא איזור ללא חוק בעיקר כתוצאה מפעילותם הפושעת של חלק מהבדואים. המקרה המתואר בכתבה זאת יכול, בהחלט, להחשב מקרה אפייני למה שקורה יום יום בנגב. גנבים בדואים עוסקים בגניבות, נוסעים תוך התעלמות מוחלטת מחוקי התנועה ומסכנים את כלל הציבור ובעיקר את שומרי החוק.
      יש לקבל החלטה בענין זה ולהגדיר את הנגב כאיזור עדיפות לאומית להחזרת שילטון החוק. בשלב הבא יש לפעול באיזור הגליל.

      הגב לתגובה זו

      • מסכים אתך, אוזלת היד של המשטרה הביא לרצח הזה (ל''ת)

        ירחמיאל, 14/03/08 15:20

        הגב לתגובה זו

  • 24.

    בגלל ההפגנות של הערבים בצפון שוכחים את אלו של הדרום

    אייל, 14/03/08 11:55

    הפשע המשתולל בדרום ע''י הבדואים הוא מכת מדינה לכל דבר. גונבים, נוסעים בפראות בדרכים, פורצים לבתים ולמשקים (ע''ע שי דרומי), בונים באופן בלתי-חוקי והמדינה מעלימה עין.
    רק על היהודים יודעים לעשות שריר!

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    אין במדינה מערכת משפט

    יעקב ק, 14/03/08 11:55

    שופטינו הרחמנים,יעשו עסקת טיעון,יקבל שנה בפועל. זה יהיה העונש המצחיק שיקבלו הרוצחים המתועבים האלה. הכנסת חייבת ומיד לקחת מהשופטים את שיקול הדעת לגבי חומרת העונשים שמוטללים על הביריונים המסתובבים ברחובותינו,ולקבוע עונשי מינימום של לפחות 10 שנים לכל בריון,אנס,תוקף זקנים,נשים,פדופיל,וכ''ו. רק כך יהיה מורא מפני החוק. היום אין דין ואין דיין

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    תתחילו לרסן את הבדואים.מכת מדינה (ל''ת)

    שפירא, 14/03/08 11:54

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    יגאל כהן אדם גדול

    קובי, 14/03/08 11:53

    מהכרות וחברות עם יגאל הוא האיש שהיה אכפת לו ודאג לבצע את עבודתו נאמנה עזר למי שיכל לעזור כאב לב לאבד אדם כזה מצפה רמון כולה אבלה תנחומי למשפחה

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    זה לא דמוקראטיה ,זה אנרכיה.

    א, 14/03/08 11:50

    בני מיעוטים רבים מידי לא רק שעוינים
    את המדינה היהודית, הם גם מיסתובבים בישובים יהודיים במטרה
    מופגנת להתגרות בעוברים ושבים!

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    עצוב,ככה זה כשמשטרת ישראל פוחדת להיכנס לתוך ישובי המעוטים

    אלי גל, 14/03/08 11:48

    למה המשטרה לא פועלת בישובים הערבים והבדווים ??
    למה המשטרה פוחדת להכנס לאום אל פחם לשפרעם או לרהט ?
    משטרת ישראל לא יודעת להתמודד מול הפשיעה הגואה שבסיסיה נמצאים בכפרים הערבים.

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    זה לא פוליטיקלי קורקט לומר בדואים הם בטח ''שוודים''... (ל''ת)

    מאיר, 14/03/08 11:44

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    אל תדאגו השופטים יאשימו את השוטר על

    שפיצר, 14/03/08 11:35

    גרימת נזק למכונית הבדואים

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    שיעשו איתם עסקת טיעון

    שוש, 14/03/08 11:27

    כדי שלא ישוחררו.

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    אלה החברים של טלאב באסנה!!!! (ל''ת)

    רוקי, 14/03/08 11:27

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    בעיית הבדוים הברברים רק הולכת וגדלה ואין פוצה פה ומצפצף

    ברק, 14/03/08 11:27

     

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    אנחנו מדינה מתאבדת....

    ניר, 14/03/08 11:25

    לא רוצים ללמוד כלום מהנסיון.
    ההתנהגות הפחדנית והלקקנית לבני המיעוטים הורגת אותנו.

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    השניים- עבריינים בדואים. יש להתמודד עם הבעיה ולא לעצום עיניים (ל''ת)

    אפוליטקלי קורקט, 14/03/08 11:23

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    השניים- עבריינים בדואים. יש להתמודד עם הבעיה ולא לעצום עיניים (ל''ת)

    אפוליטקלי קורקט, 14/03/08 11:23

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    למה לא חיסלו אותם במקום ? (ל''ת)

    טיטוס, 14/03/08 11:17

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    50 שנה בכלא

    מני, 14/03/08 11:16

    זה גם לומני וגם פלילי.הבדואים פתחו במערכה לחיסול מדינת היהודים.

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    אל תדאגו יא שבאב , עורכי דין ישראלים ושופטים יחלצו לעזרתכם !

    מחמוד אחמד, 14/03/08 11:16

    תכונה יהודית להרס עצמי

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    בדואים? לא יכול להיות,או שאולי זו מחאה לגיטימית כנגד הכיבוש (ל''ת)

    אהוד, 14/03/08 11:08

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    בטוח בני מעוטים

    יהודי, 14/03/08 11:08

    בטוח בדואים ,זה עוד פשע על רקע לאומני. חייבים למגר אותם!!!

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    הטמטום של המשטרה

    נהג, 14/03/08 11:07

    תנחומי למשפחת השוטר.

    די נמאס כבר המהמשטרה הנייחת הזו שבמקום לסוע בכבישים ותפוס את הנהגים המשתוללים עוקפים ומשני הנתיב מעדיפה לעמוד המקום נייח שבו אין סכנה ולתפוס את אלו שנוסעים מהר.

    המהירות היא לא הבעיה במקומות שבהם אפשר לנהוג מהר.

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    יכול להיות שזה...בדואים???! (ל''ת)

    לא מה פתאום, 14/03/08 11:07

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    האם זה יגאל כהן המגיב הבכיר...??

    נאור חציר, 14/03/08 11:06

    .

    הגב לתגובה זו

    • לא . זה עוד יחיה שנים רבות. הוא פשוט הורג את מי שמסביבו מתשישות.

      בר ששת, 14/03/08 12:41

      אפילו גרושתו היתה צריכה להתאשפז אחרי הפרידה ממנו.
      שתה את דמה.
      אמו מופקרת ואחותו שירכה דרכיה.

      הגב לתגובה זו

      • תתבייש זה לשון הרע וברבים !! תתנצל לפני שתקבל עונש גדול משמים !! (ל''ת)

        למה מפרסמים, 14/03/08 16:12

        הגב לתגובה זו

      • אתה לא מיתביש בר ששת אתה אפס מאופס..... (ל''ת)

        תושב מיצפה רמון, 18/03/08 01:22

        הגב לתגובה זו

  • 2.

    על המשטרה לא להפוך זאת למסע נקמה באזרחים. שיקבלו משפט צודק, בטרם (ל''ת)

    יורשעו ברצח., 14/03/08 11:04

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    עדיף שאני לא אכתוב את המילים שיש לי להגיד על העבריינים הסדרתייים

    מיכל, 14/03/08 11:04

    האלה. אולי שמישהו סוף סוף יתעורר במערכת החוק ויטפל בתופעה הזו? גם גונבים, גם נוהגים בפראות ועכשיו גם רוצחים. נהדר מה שהולך פה!

    הגב לתגובה זו

    • גם סוחרי סמים

      אניטה, 14/03/08 12:10

      ומבריחים של המהגרים וזונות לישראל

      הגב לתגובה זו

    • מדינה חלשה אזרחיה ישלמו את המחיר

      מוטי, 14/03/08 12:30

      הבעיה עם חוסר האכיפה ידועה שנים כל הזמן מסתירים מצפים ומקוים שייעלם מדינה שלא מסוגלת לפתור בעיית קסמים או התפרעות פראית בכפרי הערבים סופה להיעלם לצערי זו המציאות

      הגב לתגובה זו

    • שקרנית אחת (ל''ת)

      לממזרה, 15/03/08 09:11

      הגב לתגובה זו