• 53.

    בן ימיני אני מעריך אותך אבל

    ציוני, 18/03/08 21:46

    ירושלים זה כבר נושא אחר.
    הפרדה צריך, בהחלט.
    אבל ירושלים חייבת להשאר מאוחדת כבירת ישראל כבירת העם היהודי.. וזה לא שולל את ההפרדה, גם ככה תושבי מזרח ירושלים מוגדרים כתושבים ולא כאזרחים ולא יהוו אסון דמוגרפי
    וירושלים חשובה לעם היהודי מ1001 בחינות אני בטוח שאתה יודע את זה ולכן אסור לנו לתת אותה.

    IP: 82.81.128.184דווח על תגובה זו

  • 52.

    זו דווקא נשמעת עמותה מרתקת

    מיכאלי, 17/03/08 18:48

    בלי שום קשר לימין או לשמאל, ב-1948 וגם ב-1967 נערך פה טיהור אתני, וראוי שאירגון ישראלי ינחיל את המודעות לנושא.

    IP: 84.229.125.210דווח על תגובה זו

    • כןןןןן, בלי שום קשר לימין או שמאל, ברוווור (ל''ת)

      צפוני, 19/03/08 17:04


      IP: 62.219.245.34 דווח על תגובה זו

  • 51.

    השמאל התנתק מהערים היהודים בעזרת הרבנים במרץ והתיקשורת (ל''ת)

    אלון, 15/03/08 22:15


    IP: 79.176.110.89דווח על תגובה זו

  • 50.

    דרור ימיני אחד ,שתי דעות ,וסתירות רבות

    שופט, 15/03/08 21:44

    הזיגזג הרעיוני כפי שמובע במאמר לגבי רוב הנושאים המועלים דומה להפליא להתבטאויות שרי הממשלה המושמצים בו (ואגב בצדר רב). הראש היהודי חולה , מה אנחנו חייבים למען השם להוכיח לעולם? התורה שלנו קדמה לכל תורות האמונות המונותיאסיסטיות ומוס ראיננו צריכים ללמוד מהעולם המערבי בעל מוסר צבוע לרוב. אבל גם ''העולם'' דורש מאתנו רמת מוסר בלחימה (שהם לא חולמים לקיים בעצמם), היות ומציון תצא תורה המוסר היהודי האמיתי הטבוע בנו כעם הוא זה שצריך לשמש כדוגמא לעולם. כשאנחנו מתרפסים בפ ני הטרור כל העולם סובל מהתחזקות כח ההרסונפוץ אמות מידה מוסריות. ישראל צריכה להתחזק בארצה ולהכניע את הטרור בלי מצמוץ. הרוע שמתגלה בטרור הערבי אינו ראוי להתקים לא רק בארצנו הקטנה והיחידה, אלא להמחק מעל פני כדור הארץ.אנשי הדמים הארורים משחיתים י, אין לאידאולוגית הטרור האשפי מקום בחברה האנושית כולה ובודאי שלא בישראל שלנו

    IP: 80.230.23.137דווח על תגובה זו

  • 49.

    אתה צודק כ''כ שבא לבכות

    הרשל'ה, 15/03/08 19:28

    ובקשר לעמותת זוכרות - בעיני זה כבר עניין לטיפול פסיכיאטרי אינטנסיבי.

    IP: 89.139.46.82דווח על תגובה זו

    • GET OLMART-BARAK -LIVNI-NICE HOUSES IN SDEROT-SEE THE REACTION (ל''ת)

      avi, 15/03/08 20:32


      IP: 71.107.250.71 דווח על תגובה זו

  • 48.

    הדימורטיה המורחבת ,בסוף תחריב את המדינה היהודית (ל''ת)

    שוש, 15/03/08 17:25


    IP: 79.176.110.89דווח על תגובה זו

  • 47.

    רק נתניהו (ל''ת)

    המבין יבין, 15/03/08 16:24


    IP: 79.177.145.127דווח על תגובה זו

    • BIBI,COME BACK--WE NEED ONE WITH BALLS (ל''ת)

      avi, 15/03/08 20:30


      IP: 71.107.250.71 דווח על תגובה זו

  • 46.

    רוב המגיבים דומים לערבים שגם הם רוצים למחוק את הציונות

    ציוני, 15/03/08 14:57

    מדינת ישראל קמה בצדק כמקלט לעם היהודי,אך אין זה אומר שהיא לא עשתה עוולות קשות וממשיכה בכך גם היום.
    רוב המגיבים,כמו רוב הישראלים מבססים את הדעה שלהם על ססמאות ועל הפחד הדמוני מהערבים ולא על הכרת העובדות. הנסיון ליצור היסטוריה ציונית בלבד לארץ הזו לא יצלח וכמו במקומות אחרים העבר יצוץ מעצמו ובשנאה גדולה.מי שדורש מחיקה,בעצם פועל כמו הערבים שטוענים שאין עם יהודי וההתיישבות הייתה צורה של קולוניאליזם. בסופו של דבר הפטריוטים שלנו ושלהם מוצאים שפה משותפת של מחיקת האחר והגברת השנאה.

    IP: 77.124.25.105דווח על תגובה זו

    • מה ההתישבות האירופאית כאן לא היתה (ל''ת)

      קולוניאליזם?, 17/03/08 12:46


      IP: 85.250.89.10 דווח על תגובה זו

  • 45.

    תראו מי מדבר על עיוותים

    טובה, 15/03/08 14:39

    כל פעם אתה שובר את השיא של עיוות העובדות במאמר אחד. הפעם ממש התעלת על עצמך.
    אפשר להתווכח עם עמותת זוכרות,אך הצורך הפבלובי שלך להתנפל על כל מי שרוצה להזכיר לחברה הישראלית שפעם חיו פה ערבים,הוא עוד ביטוי ללאומנות הבוטה שלך שאותה אתה מנסה לעטוף בנייר דמוקרטי. לגבי ערביי ארצות ערב,מה לעשות והם חיו בכלל לא רע עד הקמת המדינה ועובדה היא שלא היו עליות גדולות משם קודם לכן ויהודי מרוקו עלו ברובם רק בשנות ה-60.הציונות לא הציגה את זה אז כחילופי אוכלוסין אלא כשיבת ציון וחבל שאתה מטמע את עליית יהודי המזרח בצורך שלך להוכיח שאתה לא רק עיתונאי קטן אלא היסטוריון עוד יותר קטן.זה עוד ביטוי לדרך שלך לכופף את העובדות לצרכים הפוליטיים-לאומניים שלך.
    וכך גם בנוגע להפרות הפסקת האש. רובן נעשו על ידי ישראל ולשם כך לא צריך לטרוח ולקרוא ספרי היסטוריה,מספיק לעלעל בעיתוני מעריב מהשנים האחרונות.

    IP: 77.124.25.105דווח על תגובה זו

    • לא לקרוא, את התגובה למעלה, היא מפגרת שבא לי להקיא. (ל''ת)

      אייל, 15/03/08 20:30


      IP: 89.138.49.180 דווח על תגובה זו

    • צריך קצת להכיר ערבים

      מאוס, 15/03/08 20:41

      כדי לדעת למה הם מתכוונים ב ''הפסקת אש''.. החמאס לא מפר הפסקות אש, הוא פשוט לא מבצע אותם מרגע שנקבעו אלא מפסיק כשהוא קצת תשוש.

      ותראו באמת מי מעוות את העובדות.
      מאז שהמדינה הוקמה, הערבים חיים יותר טוב ממה שיכלו לצפות, פריחה כלכלית, תנאים ..
      רק אחרי כל אינטיפדה, מצבם התדרדר, וכנראה גם ימשיך להתדרדר...

      צריך להזכיר לך את הפליטים מאירופה? וכל הצרות מהמזרח שהפכו את היהודים לפליטים? לפחות היה חזון.

      החזון הערבי, הוא להשאיר את הפלסטינים במעמד פליט כדי שיהיה ככידון המכוון כנגד ישראל כל הזמן. בכל מקום אחר בעולם, נקלטים פליטים כי יש סוכנות שמטפלת בהם.
      פה יש את אונרא שהתפקיד שלה הוא לשמר את המצב הקיים תוך כדי מתן סטיסטיקות על המצב הקיים...

      אבל שוב, לא לתת לעובדות לבלבל אותך

      IP: 79.180.0.91 דווח על תגובה זו

    • נחמד שאת זוכרת את הפליטים הערבים. התוכלי לזכור את סבי, יהודי שאבד

      פליטי 48 יהודים, 15/03/08 20:47

      את ביתו ברובע היהודי בירושלים כששכניו הערבים צרו עליו?
      תודה מראש.
      צאצאית יהודייה לפליט 48

      IP: 79.183.100.166 דווח על תגובה זו

    • השאלה היחידה היא האם את צדקנית מגעילה או מטומטמת חסרת תוחלת? (ל''ת)

      לרעה, 15/03/08 22:57


      IP: 84.109.89.58 דווח על תגובה זו

    • אל תזכירו את השואה (היהודית והערבית)

      Nיכאלי, 17/03/08 18:49

      זה לא שייך כאן ההשוואה. ואלי בעצם כן.

      IP: 84.229.125.210 דווח על תגובה זו

    • תגובה

      גיא, 23/11/12 20:47

      הבעיה עם זוכרות היא שצריך לקרוא להם ''זוכרות רק מה שמתאים לנו''.אין לי בעיה עם דעות מנוגדות לשלי אך אני לא תומך בעיוות העובדות כדי להתאים לאידאולוגיה.מבחינת זוכרות רק יהודים גירשו ערבים והם לא ברחו מפחד או בהמלצת מנהיגיהם ויהודים לא נרצחו וגורשו מארצות ערב.ההזויים שם טוענים שכמיעוט במדינה ערבית היהודים יחיו פה בגן עדן ושוכחים פרט אחד קטן:יש הרבה מדינות בעולם עם כמה קבוצות אוכלוסיה ובהן הסכסוכים לא מפסיקים כמו בלגיה,קפריסין,יוגוסלביה, בעיראק,סרי-לנקה ועוד.דרך אגב,מייסד העמותה הוא פרופסור והוא לא לומד לקח מההיסטוריה?

      IP: 84.229.152.2 דווח על תגובה זו

  • 44.

    מבקש 1 מ-6 מליון להסביר כיצד אולמרט היה לר''מ? (ל''ת)

    איך כתב במחנה, 15/03/08 13:57


    IP: 83.130.61.202דווח על תגובה זו

  • 43.

    הפתרון:להעביר את אולמרט וממשלתו וחברי הכנסת לשדרות-שיתרגלו הם

    הפתרון האמיתי, 15/03/08 13:18

    יבוא פתרון מהיר מאד בעקבות החלטה שכזו.

    IP: 80.230.122.80דווח על תגובה זו

    • שר הביטחון הקודם גר שם

      סבא של יריב, 15/03/08 23:07

      לא נראה לי שזה פתר את הבעיה

      IP: 89.139.62.155 דווח על תגובה זו

  • 42.

    עם אולמרט זו רק התחלה

    bob, 15/03/08 12:19

    הצרות שיביא עלינו יהיו גדולות הרבה יותר. האיש לא יצליח בכלום- לא שלום לא מלחמה לא רגיעה. אין שום טיפת הגיון בממשלה שלו. לדעתי אולמרט פשוט הוזה פאטולוגי והוא חייב לפנות את מקומו למישהו אחר ולא חשוב מי. הבעיה המרכזית היא כיצד מעיפים אותו. התקשורת אינה עוזרת בענין והמצב רק יחמיר. זמנו עבר. נקודה. להכריז עליו כעל בלתי כשיר רק בגלל הדברים שאמר באשקלון ובשדרות... תתרגלו לקאסמים ולגראד.

    IP: 66.130.198.140דווח על תגובה זו

  • 41.

    התבןסתנות של אולמרט מובילה לחורבן וגורמת לי לשקול ולעזוב את הארץ

    זאב, 15/03/08 12:14

    התבןסתנות של אולמרט מובילה לחורבן וגורמת לי לשקול ולעזוב את הארץ

    IP: 84.110.199.149דווח על תגובה זו

  • 40.

    בראבו לבן דרור ימיני (ל''ת)

    elie, 15/03/08 11:55


    IP: 213.39.178.18דווח על תגובה זו

  • 39.

    שיטת ''צבירת נקודות'' פשטה רגל מזמן

    גל, 15/03/08 11:37

    ומייצגת מחשבה גלותית , שעל היהודי לשפוך את דמו, ולהסכים למות בשקט וללא מחאה, כדי לזכות באהדה זמנית של העולם.
    יש לנו משרד חוץ שהאוכלס על גדותיו בתומכי אויב ומסכימים עם עמדותיו, וכך נראית ההסברה שלנו בעולם.
    מישהו באמת מאמין שאחרי 60 שנה לא מצאנו דרך לשים בארצות אירופה דוברים רהוטים שיתחרו בדוברים הפשיסטינאים?
    זו הדרך לזכות בנקודות.

    IP: 79.180.68.203דווח על תגובה זו

    • מי שחושב שהכל זו הסברה,תמיד יצא מאוכזב

      טובה, 15/03/08 14:44

      תמיד היו בימין שהאמינו שרק אם נגיד את הדבר הנכון,העניינים יסתדרו. היום הבון טון הוא אילו הייתה לנו הסברה נכונה,האמת הייתה יוצאת לאור והעולם היה מבין שאין צדיקים מישראל.
      חבל רק שהמציאות מפריעה לפרשנות. העולם המערבי לא מתלהב מהפלסתינאים או מהטרור שלהם,הוא רואה רק את הקונטקסט הרחב,את הכיבוש,הדיכוי,ההתנחלויות שלך הן נראות כמעשי צדקה.

      IP: 77.124.25.105 דווח על תגובה זו

      • מעניין שגם מי שתומך בפיתרון מדיני נחשב כיום לימני

        גל, 15/03/08 23:18

        אבל זה לא מפתיע; אני מגיע למסקנה שאני לא היימנתי, פשוט השמאל ברח לי כל כך, שזה כבר נחשב ל''מרכז'' לתמוך במדינת כל אזרחיה, ולהיות שמאלי היום תובע פינוי מסודר של כל היהודים בחזרה לאירופה.
        מוזר גם, שזה שהפלשטינאים מצליחים לשכנע את העולם שלרצוח יהודים זה טוב, מקבל אצל מה שנחשב כיום לשמאל צידוק. אצלם זה עובד, אבל לנו אסור.
        שרשרת של סינדולים עצמיים, שכל מטרתם היא לשכנע את הפשיסטינאי הממוצע שהוא יכול לנצח את המלחמה הזו, שלא יעשה שלום עם ישראל. ומי מפסיד? כן, גם אנחנו, אבל בעיקר אלה שהשמאל מתיימר לדאוג לזכויותיו.

        IP: 79.180.68.203 דווח על תגובה זו

      • הקונטקסט הרחב הוא קיום של מדינת לאום ליהודים במזה''ת

        כל היתר-תירוצים, 16/03/08 10:47

        בלי שום התיחסויות לסיבה ומסובב ותיאורים דרמטיים צבעוניים כאילו ישראל משחקת לבד ופעל בשרירות נטולת הקשר.

        הוכחה פשוטה-אם לא כך היה, הפלסטינים/הערבים מזמן היו אומרים לישראל-צאו מהשטחים, נקים מדינה פלסטינית, סבבה לכולם...

        גם בקשר להסברה יש הסבר, אבל זה לא הנושא ככרגע.
        רק בקיצור-כדי ל''השתוות'' להסברה הפלסטינית אנחנו צריכים להיות לגמרי אחרים או ''לשחק'' מה שבא אצלם טבעי.
        בעייה

        אני, אגב, בעד פשרה על הקו הירוק-לא לקפוץ.

        IP: 79.180.55.67 דווח על תגובה זו

  • 38.

    אול-מרט יורה לעצמו ברגליו תוך כדי ריצהת אמוק! (ל''ת)

    נ.כהן, 15/03/08 11:19


    IP: 89.0.53.181דווח על תגובה זו

  • 37.

    בכל עם קיים אויב משלו והם מטפלים בהם בדרך אחרת משלנו (ל''ת)

    צחי, 15/03/08 11:06


    IP: 79.176.110.89דווח על תגובה זו

  • 36.

    אין לנו היום מנהיג אמיתי כולם נגועים בנגע היוהרה ומכשילים את עצמם (ל''ת)

    נ.כהן, 15/03/08 11:04


    IP: 89.0.53.181דווח על תגובה זו

  • 35.

    אם חלילה נאבד את המדינה השמאל הרידקלי שחי על חשבון המדינה המפסיד

    דרור, 15/03/08 11:01

    העיקרי עדות המיזרח גם היום יכל לחזור ולחיות עים הערבים גם כך אין לו הרבה מלהפסיד

    IP: 79.176.110.89דווח על תגובה זו

  • 34.

    בג''צ והתיקשורת סיירת מטכ''ל להחזרת המדינה לערבים (ל''ת)

    סלסלה, 15/03/08 10:50


    IP: 79.176.110.89דווח על תגובה זו

  • 33.

    רק שלא נתרגל לאולמרטיזם (ל''ת)

    יוסי, 15/03/08 10:42


    IP: 217.132.195.42דווח על תגובה זו

  • 32.

    שכחת צד נוסף

    רני, 15/03/08 10:33

    הסרוב של הממשלה להודות בכך שיש הסכם רגיעה היא פוליטיקה פנימית.
    בצורה כזו ממשלות העולם מכירות ברצון ישראל ''לא להרוג ילדים פלישתינים'' ומצד שני הציבור הישראלי המחפש לטבוח בחמאס'' לא צועק על חולשת הממשלה.
    לא מושלם, אבל כנראה הבחינה הנכונה.

    מרוב ביקורת אנחנו שוכחים ש''מה שרואים משם לא בהכרח רואים מכאן''

    IP: 80.74.108.213דווח על תגובה זו

    • איזה סיבה יש לפעול בעזה בלי קסאמים?? (ל''ת)

      אולי תחשוב קצת, 15/03/08 10:53


      IP: 82.81.128.132 דווח על תגובה זו

  • 31.

    אני בדרך כלל מסכים עם ימיני אבל ההגנה שלו על ציפי לבני הכושלת מקומם (ל''ת)

    סקופ ג'קסון, 15/03/08 09:47


    IP: 77.127.122.137דווח על תגובה זו

  • 30.

    מליון וחצי שסניקים שלא משרתים ולא עטבדים עם מליון וחצי הערבים =מסכן (ל''ת)

    מדינת היהודים!!, 15/03/08 08:46


    IP: 79.181.254.107דווח על תגובה זו

    • החילים שמצבעים ש''ס הרבה יותר, מהחילים שמצביעים במרץ שמאלנים קיצ (ל''ת)

      יוש, 15/03/08 10:56


      IP: 79.176.110.89 דווח על תגובה זו

  • 29.

    'זוכרות' נתמכת ע''י ה'קרן החדשה לישראל'

    להתחיל לחקור!, 15/03/08 08:06

    ואין פוצה פה ומצפצף. האם יש התארגנות מבית לחיסולה העקבי של מדינת היהודים ע''י 'ליברלים' בשם עצמם שקבוצת ההתייחסות שלהם היא גורמי שמאל בחו''ל? האם לא הגיע הזמן לעשות בדק בית ותחקיר שיטתי מי הם הגורמים בארץ המקדמים את דיעותיהם המסוכנות אף יותר מאלה של ה'משיחיסטים' היהודים נגדם הם יוצאים בשצף קצף?
    אני קוראת לכל העיתונאים שגורלה של ישראל יקר להם להתחיל לחקור בענין מתוך היושר האינטלקטואלי המתבקש.

    IP: 83.130.44.225דווח על תגובה זו

  • 28.

    לא קשור למאמר שלבן-דרור אבל קשור

    נפיח, 15/03/08 08:06

    למעריב-עתון שאני מעריך-ששניים מהפוליציסטים שלו (כספית-שלח)פתחו בקמפיין לנהול מו'מ עם סוריה.אז אני רוצה לרענן את זכרונם:ראשי הממשלה שהסכימו לרדת מהגולן חשבו שהענין קל והגיוני
    ובאמת על פניו הוא קל והגיוני.יש גבול בינלאומי שנקבע עי המעצמות הקולניאליות אנגליה וצרפת עוד ב-1922 (הגבולות האלה הוכרו ע'י הקהילה הבינלאומית ובית המשפט בהאג-ראה פרשת טאבה והנסיגה מלבנון).מנהלים מו'מ על בסיס אותו הגבול מחליפים את מובלעת אלחמה
    שנמצאת בתחום ישראל בכמה מאות מטרים לאורך חוף הכנרת ובא שלום על ישראל וסוריה.אמא מה-הסורים דורשים את קו 67 שמשקף שטחים שהם כבשו בתוך ישראל פרופר כולל מובלעת אלחמה.הסכמה של ישראל לסגת לגבול 67 אומרת שמה שהערבים כובשים בכוח הזרוע זה כשר ומה שישראל כובשת צריך להחזיר ומייד.מי שדורש דרישה כזאת לא כעמדת מקוח אלא כדרישה אולטמטיבית בפרוש לא רוצה שלום.אז לפני שמתלהבים מ''שלום עם סוריה''צריך לחשוב גם על זה.

    IP: 79.180.66.252דווח על תגובה זו

  • 27.

    ימיני - למה לא תוביל עתון רציני?

    ברוך, 15/03/08 06:17

    אינפורמציה מאד מענינת שלא נמצאת אצל פרשנים של הקליקה.

    IP: 59.115.237.102דווח על תגובה זו

  • 26.

    עשרות מליוני םליטים ערבים? אז אתה אומר שחיו פה עשרות מליוני ערבים (ל''ת)

    לפני 48'? חחח, 15/03/08 05:10


    IP: 79.180.42.20דווח על תגובה זו

    • היכנס, הנה ההסבר

      דמוגראף, 15/03/08 08:29

      כל אדם, שאר אחד משני הוריו חי בארץ ישראל בין 1946 ל-1948 הוא פליט.
      ואם אדם זה נשוי ללבנונית, גם הילדים שלו פליטים.
      כלומר אם לאדם יש ארבעה סבים וסבתות, יש לו שמונה סבא-רבא וסבתא-רבא. מספיק שאחד מבין ה-8 היה בארץ ישראל ב-1948, אפילו אם כל ה-7 האחרים מעולם לא דרכו בארץ ישראל, אזי אונרא סופרת את הדור הרביעי כפליט.
      לכן 350,000 הערבים שעזבו את ישראל ב-48 הפכו ל-9 מליון או 15 מליון ''פליטים'' כעבור 60 שנה.

      IP: 87.68.0.64 דווח על תגובה זו

      • מעניין, בדיוק כמו חוק השבות ליהודים (ל''ת)

        ה, 18/03/08 07:03


        IP: 132.64.44.207 דווח על תגובה זו

    • החיבור בין הלאומנות הערבית והאנטי ציונות השסניקית=יחד 3 מליון .....

      יהודי ציוני חרד, 15/03/08 09:35

      אזרחים שמבקשים לחסל את המדינה הציונית.צעירים מוכשרים בגילים23-33 מבינים ועוזבים די להביט בנתונים של הלשכה לסטטיסטיקה כדי להבין דיבר על זה ליברמן שהבין.הוא לא מצביע על ש''ס כגורם העיקרי למצב.אבל כן ש''ס והאינטרס האנטי ציוני של יובילו לחיסול המדינה היהודית היחידה בעולם.

      IP: 79.181.254.107 דווח על תגובה זו

      • אהבת הארץ והעם בש''ס עים שורשים.הבעיה ציונות בנוסח מרץ (ל''ת)

        דוד, 15/03/08 11:30


        IP: 79.176.110.89 דווח על תגובה זו

        • הם שורשיים כי הפרירים של מרץ נהרגים עבורם וממנים אותם. לש''ס והערבים (ל''ת)

          אינטרס משותף!!!, 15/03/08 19:06


          IP: 79.179.243.17 דווח על תגובה זו

          • במקום לההרג, הם מגיבים בטוקבקים..

            קורא נכוחה, 15/03/08 20:24

            נערי מר''ץ.

            IP: 89.139.191.35 דווח על תגובה זו

      • אם מרץ זה הציונות שלך אז המדינה בתוך 10 שנים תוחזר לערבים (ל''ת)

        סלסלה, 15/03/08 11:41


        IP: 79.176.110.89 דווח על תגובה זו

      • מרוב חרדות הזויות אין להבין מה שכתבת (ל''ת)

        מ, 15/03/08 20:25


        IP: 89.139.191.35 דווח על תגובה זו

  • 25.

    זה אותו אולמרט שאמר התעייפנו

    ראש הממשלה, 15/03/08 03:28

    אבל לא מפנה את מקומו לביבי.
    אולי העם יתעורר הפעם לפני המפלה הבאה?

    IP: 67.101.193.143דווח על תגובה זו

  • 24.

    א.אבן: ממשלות עושות את הדבר הנכון-אחרי שמיצו את כל האפשרויות האחרות (ל''ת)

    Ehad Haam-Zioni, 15/03/08 03:04


    IP: 68.163.217.173דווח על תגובה זו

    • צודק בהחלט הפעם לא נחזור על הטעות של מלחמת העצמאות

      , 15/03/08 03:31

      וששת הימים ונחזיר את כל הערבים בחזרה למדינות הערביות שמהם הם פלשו לישראל.
      הם לא שייכים לפה ומעולם לא חיו פה !!
      הטעות ההיסטורית של בן גוריון ומשה דיין היא בכייה לדורות, בפעם הבאה נדע לעשות את המעשה הנכון והצודק.

      IP: 67.101.193.143 דווח על תגובה זו

  • 23.

    אתה העתונאי הכי ישר בתקשורת אבל....

    הגיון, 15/03/08 00:43

    ישראל לא חייבת להוכיח שום דבר.
    כשנצא מהמחשבה שאנחנו חייבים קודם לעולם ואחר כך לעצמנו
    ננצח את הגראד את הקסאם את החמאס ואת הנסראללה

    IP: 85.250.51.179דווח על תגובה זו

    • זה הגיון? תשובה למס' 23 :

      נד בראשו, 15/03/08 06:22

      הרי הגישה המטומטמת הזו שישראל לא צריכה להוכיח דבר, היא אבי אבות כישלון ההסברה, וניצחון התעמולה הזדונית והשיקרית של הערבים. בגלל הגאווה או הנאיביות הזו לא טרחנו ''להוכיח'', והשארנו את שדה הקרב הפסיכולוגי תעמולתי פרוץ לאוייב שאמנם ניצח במלחמה החשובה הזו על דעת הקהל העולמית.

      IP: 24.91.111.73 דווח על תגובה זו

  • 22.

    דווקא צריך לפרסם היכן היו הכפרים הערביים שננטשו

    אחד העם, 15/03/08 00:06

    מציע לך לחשוב מחדש על הביקורת בענין השילוט של הכפרים שננטשו. קודם כל הוצאת דברים מהקשרם. קק''ל פרסמו במקומות מסוימים (פארק קנדה למשל) שלטים שמפרטים את כל ההיסטוריה של המקום מתקופת האבן ועד ימינו ורק מחקו את החלק של הכפר הערבי. מה שכפו עליהם זה כשהם מחליטים לפרסם היסטוריה של מקום זה לעשות את זה בצורה מקצועית.
    ושנית, אני חושב שצריך ללמד כל תלמיד ישראלי על כל הכפרים הללו שהיו וננטשו על מנת להבין כמה היינו ברי מזל בתום מלחמת העצמאות. רק אי הידיעה הזו הופכת אותנו לבורים ותומכי התנחלויות במקום להבין שצריך להסתפק בחלק מא''י המערבית עם מינימום ערבים.

    IP: 18.51.6.75דווח על תגובה זו

    • כל ''הכפרים הערבים'' הם שמות של יישובים יהודים מאז ומעולם

      שולט בתנ''ך, 15/03/08 03:33

      הם בסך הכול עיוות של שמות המקומות היהודים מהתנ''ך

      IP: 67.101.193.143 דווח על תגובה זו

      • נכון

        ליאור, 15/03/08 13:51

        ובשל כך צריך ללמד את העיוות הערבי.

        IP: 84.108.199.72 דווח על תגובה זו

      • נכון, אבל זה לא שולל את העובדה שחיו שם אנשים מאות שנים

        אחד העם, 19/03/08 23:07

        חשוב להצביע על מקור השמות הערביים שלרוב מקורו בשם קדום הנזכר במקורות (לאו דווקא יהודי-קיסריה). אבל אין להעלים את ההיסטוריה של הדורות האחרונים. לא צריך לפחד מהעובדות. משטרים שמסתירים עובדות מאזרחיהם נמצאים במקום של סוריה.

        IP: 18.97.6.225 דווח על תגובה זו

  • 21.

    לא מפרסמים את תגובתי

    קובי, 15/03/08 00:04

    אנסה שוב .אתה מתיחס לימין הקיצוני ולאלי ישי .ומשוה ביניהם ולחמס .בנתים החמס כמעט ירט מסוק .ויש לי שאלה מה הבדל בין ימין ליהודי ?האם מישהו יכול לענות ולגופו של עניין כולל כותב המאמר?האם במידה ונדבר עם החמס עם סוריה ונוותר על זהותינו יהיה שלום ?איך אפשר לעשות שלום עם אסלם בעוד אנחנו פוגעים בדתינו ?האם אתם חושבים שהם יסכימו למדינה אטאיסטית ? ושאלה אחרונה אתם מדברים כאילו אנחנו שולטים בהם ומכתיבים את המזרח התיכון החדש.....אבל זה בדיוק ההפך .אז איך תביאו את השלום לעם ישראל עם טישטוש הזהות הערכים ויתורים על שטחים יהודים הסטורית שמסמלים את הזהות שלנו ?עם ללא עבר אין הווה ועתיד הוא יצור לא מזוהה שקל להשמידו. והצד הערבי מבין זאת טוב ופועל לפי כללים אלה ועד עכשיו הם אלה שידם על העליונה .

    IP: 200.124.2.84דווח על תגובה זו

  • 20.

    שגב מקבל משכורת משוקן

    מכאן כתיבתו, 14/03/08 22:59

    הסוד: אין להתקפל בפני המו''ל.

    IP: 80.230.167.235דווח על תגובה זו

  • 19.

    יש לנו בחירה בשתי אפשרויות גרועות והן:חמאסניקים חרדים

    זה נבלה וזה, 14/03/08 21:34

    מבית שכוחם מתעצם ועולה או חמאסניקים מחוץ לבית שגם הם מתחזקים ואני כבר לא יודע מה גרוע יותר מאלה המתחזים ליהודים ומצהירים בריש גלי שהם רוצים בסופה של המדינה.

    IP: 217.132.255.206דווח על תגובה זו

  • 18.

    זה בסדר ימיני, אנחנו נושמים עמוק ומתאפקים ועוד שנתיים בבחירות

    דוב הקוטב, 14/03/08 21:01

    נאמר לקדימה, למפלגת העבודה ושאר ירקות רקובים ביי ביי.

    IP: 79.176.115.19דווח על תגובה זו

    • מאד קשה לי להתאפק

      פוסט שמאלני, 14/03/08 22:42

      בתור מצביע שמאל לשעבר אני לא יכול לחכות כבר לעבור את הקו ולהצביע לימין (עדיין לא החלטתי כמה ימין)
      אני רק מקווה שתשאר מדינה עד הבחירות הבאות

      IP: 85.65.37.54 דווח על תגובה זו

      • לא מחכים, דורשים בחירות עכשיו! אין אפשרותא אחרת (ל''ת)

        ישראל, 14/03/08 23:06


        IP: 79.177.145.127 דווח על תגובה זו

      • עם ימנים אכן יש מקום לדאגה לקיום המדינה (ל''ת)

        שמאלן תמיד, 15/03/08 15:51


        IP: 77.124.25.105 דווח על תגובה זו

  • 17.

    דמוקרטיה מתאבדת!!!

    ישראלי שפוי, 14/03/08 20:56

    אתה כל כך צודק שזה עצוב.

    IP: 89.1.13.24דווח על תגובה זו

  • 16.

    בן דרור, אשמח אם תתייחס

    אורי, 14/03/08 20:52

    ''גוף ציבורי בישראל לא יעז לשתף פעולה עם שום גוף כהניסטי. וטוב שכך. גם לא עם גופים אחרים בימין הקיצוני''
    ואללה, אני מניח שעמותת אלעד וישיבת עטרת כהנים הם אנשי שלום עכשיו. אחרת קשה להבין את ההתחלקות שלך. העמותות הנ''ל שהפקיעו לעצמם את המונופול על אתר ''עיר דויד'' (גן לאומי מוכרז באחריות רשות העתיקות) מונופול על התצוגה, על תוכן המצגות, ההדרכות ומדריכים. זה הרבה יותר עמוק ומשמעותי מהמעורבות של עמותת ''זוכרות'' בתערוכה היפה על עברה של יפו. אני אגב רחוק מאוד בלתמוך באג'נדה הפוסט ציונית של ''זוכרות'' (וגם לא באג'נדה הפוסט ציונית של ''אלעד''). באותה מידה איני חושש להכיר את העבר הפלשתינאי של הארץ, זה לא הכרת ההיסטוריה אינה מאיימת עלי, מחיקתה דווקא כן.

    IP: 85.250.138.118דווח על תגובה זו

    • היסטוריה

      ביזי, 15/03/08 08:19

      הבעיה עם הזכרת ההיסטוריה היא שההיסטוריה של השמאל הישראלי נמתחת רק 60 שנה אחורה. אם מדברים על היסטוריה אמיתית, עובדתית ולא מניפולטיבית- בבקשה. הערבים לא יסכימו לכך והם יודעים למה.

      IP: 82.166.135.99 דווח על תגובה זו

  • 15.

    שריפה, אחים, שריפה

    Yaniv, 14/03/08 20:45

    שריפה, אחים, שריפה
    ,עיירתנו בוערה כולה
    בה רוחות שחורות ,יסערו
    ,להבות חורבן יבערו
    ,עקבותיה לא נשארו
    .היא עולה באש
    ואתם חובקים ידיים
    ,בלי הושיט עזרה
    בלי כבות את אש הלהב
    .אש העיירה

    IP: 88.134.19.138דווח על תגובה זו

  • 14.

    להראות למי ימיני? לBBC? לגארדיאן? הם לא ישדרו את האיפוק

    C-cyclist, 14/03/08 19:34

    הבלגה ישראלית אינה סיפור. יכול להיות שמרדוק יכריח איזה כתב לכסות את זה בסקאיי או פוקס, אבל מבחינת רוב התקשורת בעולם זה לא סיפור.

    ומבחינת קהל היעד שאתה רוצה לשכנע בחו''ל - כלי התקשורת האהובים אליהם - הBBC והגארדיאן לא ישימו מילה אחת על ההבלגה, וברגע שישראל תגיב לתקיפה פלשתינית הם יכריזו ש''ישראל תקפה פלשתינים''.

    במצב כזה שבו אין את מי לשכנע צריך לעשות מעשה. פעולה נגד החמאס תמנע יותר נזק לאזרחי ישראל מנסיון נואל לרכוש את אהדתם של גורמי תקשורת שפועלים נגדה בכל הזדמנות אפשרית.

    IP: 79.144.73.201דווח על תגובה זו

  • 13.

    ימיני. גם כשאני לא מסכים איתך, אתה שווה יותר מכולם (ל''ת)

    למדני, 14/03/08 19:25


    IP: 87.91.16.160דווח על תגובה זו

  • 12.

    באמת יש חזית של שמאל וימין קיצוני

    שפוי ציוני, 14/03/08 19:23

    אלי ישי והשמאל הקיצוני ונוער המאחזים עובדים על אותו פתרון של מדינה אחת

    IP: 87.91.16.160דווח על תגובה זו

  • 11.

    איך נפלת בפח של טענת החמאס על טרפוד השיחות - נעשה הכל ההפך?

    אורי, 14/03/08 19:19

    אם הם יגידו אל תקפצו מהגגות אז לא הקפוץ כדי לעצבן אותם.

    הרי יש אבסורד עצום שדווקא אדם כמוך אמור להבין:
    הפתח ''המתון יחסית'' למרות שהוא רוצה להשמיד את מדינת ישראל ולמרות שהיו''ר מטיח בנו איומים שקריים בוקר וערב - צריך להידבר איתו על החזרת הפליטים ירושלים והפקדה של כל בטחוננו בידם כי היריבים שלהם מהחמאס עוד פחות נחמדים.
    אתה הבנת את זה ימיני.
    זה כמו להגיד בוא נשלם פרוטקשן לכנופיה הזו בגלל שהם יריבים של הכנופיה היותר אלימה ההיא.

    המו''מ עם אבו מאזן ייכשל, לא בגלל החמאס ולא בגלל חוסר מוכנות ישראלית לויתורים קולאסלים. הוא ייכשל כי אבו מאזן אין לו שום כוח, הוא יודע את זה ואנחנו יודעים את זה. אם זה יבשיל להסכם (שבוא החמאס יראה שהוא ויתר על פה ושם) הוא יחוסל. הוא יודע את זה ולכן הוא לא יעז להגיע להסכם הוא רק מנסה ללכת בין הטיפות.

    אז מה אנחנו צריכים לעשות? להמשיך במשחק המטופש הזה בגלל שהחמאס אמר משהו??

    ציפיתי ממך ליותר

    IP: 12.40.240.34דווח על תגובה זו

  • 10.

    הפסק להיות גלותי ולחשוש תמיד איך אנו נראים.

    יהודי, 14/03/08 19:00

    אתה מזכיר לי את את שכנתי, בחורה נאה ומלאה שדואגת תמיד שהיא נראית גרוע, למרות שלדעת כולם, היא יפיפיה ונראית מצויין...

    אם אינך מסוגל להתגבר על התסביך, אז דע לך שאתם נראים מצויין דווקא כשאתם מגיבים. וגרוע מאד כשאתם נמנעים מתגובה ונסוגים. המהומה על לא מאומה, היא היסטריה של השמאל ומס השפתיים של ''הנאורים''.

    הבט מה עושה הצבא האמריקאי בעיראק והצבא הרוסי בצ'צ'ניה. כך צריכים להראות.

    IP: 99.238.64.226דווח על תגובה זו

    • GET OLMART-BARAK -LIVNI-NICE HOUSES IN SDEROT-SEE THE REACTION (ל''ת)

      avi, 14/03/08 19:17


      IP: 71.107.250.71 דווח על תגובה זו

  • 9.

    צה''ל אמור להקריב, כדי לשמור על האזרחים, ולא להיפך

    yaron, 14/03/08 18:48

    צה''ל אמור להקריב, כדי לשמור על האזרחים, ולא להיפך. והנה, שנה וחצי אחרי, עם דו''ח להפקת לקחים והבטחות אינסוף שכל הלקחים נלמדו והופקו, ושוב, האזרחים מוכים, וצה''ל ממתין. העורף הוא החזית, והחזית היא עורף! אם כך הוא המצב, עדיף לחלק את 50 מליארד השקלים בשנה לכל אזרח ואזרח, לפחות מישהו יהנה מהכסף.

    IP: 84.108.149.131דווח על תגובה זו

  • 8.

    לשם שינוי אין מדובר בספין

    מקיאוילי, 14/03/08 18:43

    אין אני מחסידיו של אולמרט, אולם במקרה זה הוא אכן דיבר אמת.
    אם כי היה עדיף להתנסח בצורה אחרת,
    ולאמר לעם היושב בציון שאנו למעשה במלחמה, ושעלינו להיות חזקים.
    אמנם אין אני מצפה מאולמרט לנאום דם יזע ודמעות,
    אבל בהזדמנות זו שקאסמים ממשיכים ליפל (בינתיים) רק בדרום ,
    כדאי להזכר בנאומו של משה דיין שנאמר על קברו של רועי רוטברג שנרצח על ידי פדאינים בשנת 1956.
    בנאומו שראוי שילמד בכל בתי הספר קבע דיין שללא חרב בידנו יכרתו חיינו.
    ואכן שום דבר לא השתנה מאז שנת 1956(חוץ מטיפוח אשליות)

    IP: 84.228.47.94דווח על תגובה זו

  • 7.

    מה יותר הגון?

    רות, 14/03/08 18:24

    אין פתרון מיידי לקסאם ויהיו עוד קסאמים גם באשקלון. זה המסר שהבנתי מראש הממשלה . כואב, מרגיז אבל אמיתי. אני שוקלת בליבי מה עדיף , הצהרות שוא כמו ''שום קטיושה לא תיפול על קרית שמונה'' (אפרופו יום השנה למות בגין ז''ל) , או אמת כואבת בפנים. פעם היו רוצחים שליח שהביא בשורת איוב...זה אף פעם לא עשה את המצב טוב יותר.

    IP: 83.228.135.59דווח על תגובה זו

    • אולמרט יכול היה להגיד:''נעשה הכל אבל הכל כדי שאזרחינו יחיו בשקט.''

      דקל, 14/03/08 18:39

      וזו תפקידה הראשוני של כל ממשלה.

      IP: 84.229.126.77 דווח על תגובה זו

      • את זה הוא מבצע בפועל

        אילן חטאב, 15/03/08 00:24

        וגם אמר לא מעט פעמים
        מותר וצריך לומר לעם את האמת גם כשהיא כואבת
        וראש הממשלה הזה מוכיח כל פעם מחדש כי הוא גם אמיץ יותר גם שקול יותר ובעיקר חכם יותר מכל קודמיו ואני מתכוון לכולם ללא יוצא מן הכלל

        IP: 79.180.63.129 דווח על תגובה זו

      • הוא אומר את זה כל הזמן (ל''ת)

        רות, 15/03/08 00:44


        IP: 83.228.135.59 דווח על תגובה זו

  • 6.

    קיצוני X (ימין + שמאל + איסלאם)

    ליאור, 14/03/08 18:03

    כל שבוע אנחנו מנתחים איך אחד או יותר מזרועות התמנון הורגים אותנו.

    למה לא לפעול נגדם ?
    למה לא לנפנף את שניהם מהתרבות, מהכלכלה ובסוף מהחיים בארץ ?

    כל אחד מהם מסרטן את המדינה. עם האמונות התפלות, האידאולוגיה המעוותת והמעשים השפלים.

    אז או שהרוב השפוי יברח ויהיה כאן גיהנום, או שהרוב השפוי נשאר ונעשה לנו גן עדן.

    IP: 84.108.199.72דווח על תגובה זו

  • 5.

    ללא הגיבוי התקשורתי אולמרט לא היה מעז להגיד''תתרגלו''.

    דקל, 14/03/08 17:44

    אבל אולמרט יכול להיות סמוך ובטוח שהחבר'ה
    מהתקשורת יסבירו לנו כל מהלך שלו(''רה''מ אמר לתושבי אשקלון את האמת הקשה שאין מה לעשות נגד הגרדים'').
    לו היה זה רה''מ אחר(ביבי למשל) היו קורעים לו
    את הצורה.

    IP: 84.229.126.77דווח על תגובה זו

    • פשוט נכון (ל''ת)

      אמיר, 14/03/08 20:34


      IP: 79.182.168.113 דווח על תגובה זו

  • 4.

    מה הבעיה בליבנות בדיוק?

    יצחק, 14/03/08 17:29

    אני משער שאתה מבין שאין לנו סיכוי להיתקבל למועדון של העולם הערבי במזרח התיכון פשוט אין סיכוי לא מכירים בקיומנו ז''א שעדין לא שיכנענו את שכנינו שזהו ביתנו לעד .אם כך הדבר מדוע לא ניבנה? מדוע לא ניתן להם להבין שכן נבנה את ביתנו?ישנם אנשים בארץ ששולטים על מוקדי הכוח, הכסף האמריקאי ונוח להם לישמור על המצב בלי להרגיז את האמריקאים.חצי מדינה חייה בחרדה .
    מצד אחד אתה מלין על עמותות ועל סופרים ומצד שני אתה מלין על הבניה,איפה בדיוק אתה במפה ? אם אתה באמצע זה הכי גרוע כי הרי אמרנו שלא ניתקבל למועדון הערבי אמצע אומר להמשיך בסטטוס קוו להשמין מהתקציב האמריקאי ולחכות בסובלנות להשמדתנו.

    IP: 74.13.215.212דווח על תגובה זו

  • 3.

    ימיני כותב נהדר, חוץ מכאשר הוא מתעסק בבתי המשפט

    אמנון, 14/03/08 17:24

    אל תתייאש ימיני, דע לך שליברלים וחילונים רבים מעריכים את הטור שלך
    רק תעזוב את בג''ץ בשקט, כיה וא מציל אותנו מלהפוך את מדינת ישראל למדינת הלכה נבערת שתזכיר מאוד את כל אותן מדינות שמקיפות אותנו
    ותיזהר כשאתה כותב על אלי ישי, כי עובדיה יוסף עוד עלול לקלל אותך...

    IP: 89.1.162.130דווח על תגובה זו

    • בג''ץ מוציא שם רע לחילוניות וליברליות

      יוסף, 14/03/08 19:09

      בגלל היהירות, ההומוגניות, הצביעות והרמה הנמוכה. זוהי הסיבה שבג''ץ מותקף על-ידי כל בר דעת, גם חילוני וליברלי. מי שחרד לשלטון חוק ולאופי המשטר בישראל צריך לבקש הרבה יותר מאשר שופטים כמו בייניש וחיישין ואליוקים, המייצגים רק את בני המעמד שלהם. ימיני ניחן בצלילות דעת והוא אינו שבוי של שום מחנה. הוא עיתונאי עצמאי אמיתי, ולכן יש להקשיב למה שהוא אומר. בעוד חמש שנים, גם קרמניצר עשוי לומר אותם דברים.

      IP: 77.125.46.227 דווח על תגובה זו

      • כל מילה בסלע! (ל''ת)

        ורד, 15/03/08 00:00


        IP: 84.110.227.161 דווח על תגובה זו

    • בג''צ סניף של מרץ עים חיילים בתיקשורת חוון פרו ארגנטינה (ל''ת)

      חוון פרו, 15/03/08 11:16


      IP: 79.176.110.89 דווח על תגובה זו

  • 2.

    אכן ניתוח מדוייק של המצב המדיני - בטחוני

    מוטי, 14/03/08 17:23

    כנראה שנחטוף עוד המון טילים עקב אוזלת ידו של השילטון.
    נקווה שנצליח לשרוד עד הבחירות, אני בטוח שאולמרט יעוף כמו טיל לאחר הבחירות הללו. בסופו של דבר, לדעתי (ולדעת רבים מחבריי) הוא ראש הממשלה הגרוע ביותר בתולדות מדינתנו.

    IP: 89.0.83.92דווח על תגובה זו

  • 1.

    אתה כל כך צודק, עצוב להודות. (ל''ת)

    ברק, 14/03/08 17:06


    IP: 89.0.83.92דווח על תגובה זו