• 45.

    ראו איזה ''ארסנל'' יש להם! טוב שלא העברנו להם טנקים! (ל''ת)

    אררהם, 13/03/08 15:22

    הגב לתגובה זו

    • לעולם לא העבירו נשק מישראל לפלסטינאים רק אישרו את הקיים, שדרך אגב..

      עוד מתלהם ימני, 16/03/08 21:53

      עבר רובו בימי שמיר וממשלות הימין דרך הברחות ומינהרות.
      קשה לקבל את זה אתה חי אומנם בדיסונאנס מסכן שלי אבל זו המציאות

      הגב לתגובה זו

  • 44.

    מחוסל ילך ויבוא מחוסל אחר (ל''ת)

    פקק תנועה, 13/03/08 12:28

    הגב לתגובה זו

    • אבל אחרי הפקק לא יבוא שום פקק.

      מחסל, 13/03/08 16:39

      נמאס מהפקקים.

      הגב לתגובה זו

  • 43.

    כל הכבוד לצה''ל חיסולים זה הפיתרון (ל''ת)

    הידדד, 13/03/08 08:03

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    כל הכבוד לצה''ל!! תחזקנה ידנו... (ל''ת)

    סרז'יו קונסטנטה, 13/03/08 07:12

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    ברק מחפש רק רוח גבית לבחירות - הוא טוען שתוך שנה

    הם התקיימו, 13/03/08 07:00

    הוא רוצה שיזכרו אותו כאחד שנילחם בטרור. אחד שבימקום להביא לרגיעה שהצד השני מאותת. במקום לדבר נחייה על מלחמה כל חיינו. תעצרו את הטירוף.

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    זה כמו בומרנג יחזור אלינו - מה החוכמה הגדולה (ל''ת)

    די עם החיסולים, 13/03/08 06:31

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    נו - אז יקומו טרוריסטים חדשים אז מה השגנו פה (ל''ת)

    ?, 13/03/08 06:23

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    אני רואה את כל הפעולות הנקודתיות של צה''ל כברכה לבטלה

    Avi Ecuador, 13/03/08 01:53

    ואולי יותר נכון לומר כקללה!
    למה?
    לפי דרך מחשבתי והבנתי (אני לא טועה!) המחבלים ובכלל האינתיפאדה שלהם היא הרע במיעוטו וגם האינתיפאדה שלהם תוכלו לקרוא נס, אם הערבים היו סומכים על השמאל הם היו משיגים את כל שאיפותיהם בקלי קלות, ''מזל'' ששאיפותיהם והתיאבון שלהם רק מתחיל בישראל ואפילו אין לו קשר למדינה פלסטינית, בקיצור ז'יהאד שנגמר בכל העולם.
    הבעיה של ישראל היא חברת רשע עמלק, ישראל למעשה מנסה לפתור להם אנרכיה ולעשות את העבודה שהם היו צריכים לעשות לעצמם בכדי להיות חברה שהופכת לחברת בני אדם שמבוססת על אמון ושלום, זו חברה שחונכה דורות לחוסר סובלנות ולחוסר אפשרות לחיות איתם והם כחברה שחיה עם עצמה בשלום, פשוט זה לא עובד, כמו שמשה רבינו הבין שחברת דור עבדים אי אפשר איתם לכבוש את ארץ ישראל ואי אפשר לחנך ולשנות, שיש לקבור את כל הדור במדבר וממנו ובזמן שמחנכים את הדור עושים זאת צוות של מחנכים שלא מאפשרים לדור הרקוב לחנך ממנו חיות, סליחה, עבדים חדשים או שמאלנים אידיוטים להבדיל.
    אי אפשר לעשות שלום בין הרשעים האידיוטים השמאלנים והיהודים, פשוט צריך חינוך מחדש, ישראל לא יכולה וזה גם לא תפקידה. הניסיונות שלה בדרך השמאל ששולט ומניע את צבא הכנה לפלסטין של היום שעושה פעולות נקודתיות מועד לכישלון חרוץ ולחזרה מתמדת על אותם השגיאות ועל אותם הכישלונות ועל אותם הקרבנות שחוזרים ונשנים בצורה דומה כל פעם מחדש ללא תכלית ללא כיוון וללא תוצאות חיוביות.
    לדעתי ישראל אם הייתה פועלת עם חזון ועם רצון לפתור לעצמה את הבעיה ולא לפתור לחברת חיות את רצונם להשמיד את ישראל ולקבל תמיכה ורוח גבית לחיסולה של ישראל על ידי חברת רשעים זו, הייתה צריכה להבין שהטיפול הנקודתי והניסיון לפתירת אנרכיה במקום לפתור את הבעיה רק מעצים אותה ומביא את ישראל לנקודת שבירה וחוסר מוצא שבעתיד כבר לא יהיה לה את הכוח או בכלל הרצון או היכולת לפתור את הבעיה, ישראל פשוט תהיה כזאת מפוררת וכזאת חסרת כיוון שבלבול החושים שלה יביא באופן טבעי לביטולה או חיסולה על ידי אומות העולם שיום אחד יחשבו שהפיכת ישראל לצ'כוסלובקיה חדשה או שמורת טבע לדת עולמית עשוי לפתור להם בתשלום זול יחסית את בעייתם, כמובן שזו תהיה טעות מצידם אבל זה אפשרי שהם יגיעו לנקודת מחשבה זו...
    לדעתי ישראל לא צריכה לפגוע בשרצים שבצמרת, היא צריכה לדעתי לשמר אותם ולדאוג לזה שמעשיהם יצאו לאור ולהסביר בעזרת שרצים אלה את ההיגיון בטרנספר ובמדינה אתנית רק של יהודים, פשוט להסביר שישראל לא תהיה מוכנה להמר על עתידה עם חברת אספסוף של חמי מוח חסרי שליטה ובקרה. ישראל צריכה להוציא תכנית מגרה לחלק את השטחים ל 20 אזורים מיועדים לפינוי (כל ערביי השטחים) ועוד 2 שטחים בקו הירוק (כל ערביי הקו הירוק ללא יוצאים מהכלל) ובשלב ראשון לעשות טרנספר לכל ערביי השטחים ובהמשך לערביי הקו הירוק שיתמרדו ויש לנצל...
    לאן טרנספר, גם לזה יש לי פתרון אבל קצת גדול בכדי להסביר בתגובה אחת.

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    אני רואה את כל הפעולות הנקודתיות של צה''ל כברכה לבטלה

    Avi Ecuador, 13/03/08 01:44

    ואולי יותר נכון לומר כקללה!
    למה?
    לפי דרך מחשבתי והבנתי (אני לא טועה!) המחבלים ובכלל האינתיפאדה שלהם היא הרע במיעוטו וגם האינתיפאדה שלהם תוכלו לקרוא נס, עם השמאל הערבים היו סומכים עליו הם היו משיגים את כל שאיפותיהם בקלי קלות, ''מזל'' ששאיפותיהם והתיאבון שלהם רק מתחיל בישראל ואפילו אין לו קשר למדינה פלסטינית, בקיצור ז'יהאד.
    הבעיה של ישראל היא חברת רשע עמלק, ישראל למעשה מנסה לפתור להם אנרכיה ולעשות את העבודה שהם היו צריכים לעשות לעצמם בכדי להיות חברה שהופכת לחברת בני אדם שמבוססת על אמון ושלום, זו חברה שחונכה דורות לחוסר סובלנות ולחוסר אפשרות לחיות איתם והם כחברה שחיה עם עצמם בשלום, פשוט זה לא עובד, כמו שמשה רבינו הבין שחברת דור עבדים אי אפשר איתם לכבוש את ארץ ישראל ואי אפשר לחנך ולשנות, שיש לקבור את כל הדור במדבר וממנו ובזמן שמחנכים את הדור עושים זאת צוות של חינוך שלא מאפשרים לדור הרקוב לחנך ממנו חיות, סליחה, עבדים חדשים או שמאלנים אידיוטים להבדיל.
    אי אפשר לעשות שלום בין הרשעים האידיוטים השמאלנים והיהודים, פשוט צריך חינוך מחדש, ישראל לא יכולה וזה גם לא תפקידה. הניסיונות שלה בדרך השמאל ששולט ומניע את צבא הכנה לפלסטין של היום שעושה פעולות נקודתיות נועד לכישלון חרוץ ולחזרה מתמדת על אותם השגיאות ועל אותם הכישלונות ועל אותם הקרבנות שחוזרים ונשנים בצורה דומה כל פעם מחדש ללא תכלית ללא כיוון וללא תוצאות חיוביות.
    לדעתי ישראל אם הייתה פועלת עם חזון ועם רצון לפתור לעצמה את הבעיה ולא לפתור לחברת חיות את רצונם להשמיד את ישראל ולקבל תמיכה ורוח גבית לחיסולה של ישראל על ידי חברת רשעים זו, הייתה צריכה להבין שהטיפול הנקודתי והניסיון לפתירת אנרכיה במקום לפתור את הבעיה רק מעצים אותה ומביא את ישראל לנקודת שבירה וחוסר מוצא שבעתיד כבר לא יהיה לה את הכוח או בכלל הרצון או היכולת לפתור את הבעיה, ישראל פשוט תהיה כזאת מפוררת וכזאת חסרת כיוון שבלבול החושים שלה יביא באופן טבעי לביטולה או חיסולה על ידי אומות העולם שיום אחד יחשבו שהפיכת ישראל לצ'כוסלובקיה חדשה עשוי לפתור להם בתשלום זול יחסית את בעייתם, כמובן שזו תהיה טעות מצידם אבל זה אפשרי שהם יגיעו לנקודת מחשבה זו...
    לדעתי ישראל לא צריכה לפגוע בשרצים שבצמרת, היא צריכה לדעתי לשמר אותם ולדאוג לזה שמעשיהם יצאו לאור ולהסביר בעזרת שרצים אלה את ההיגיון בטרנספר ובמדינה אתנית רק של יהודים, פשוט להסביר שישראל לא תהיה מוכנה להמר על עתידה עם חברת אספסוף של חמי מוח חסרי שליטה ובקרה. ישראל צריכה להוציא תכנית מגרה לחלק את השטחים ל 20 אזורים מיועדים לפינוי (כל ערביי השטחים) ועוד 2 שטחים בקו הירוק (כל ערביי הקו הירוק ללא יוצאים מהכלל) ובשלב ראשון לעשות טרנספר לכל ערביי השטחים ובהמשך לערביי הקו הירוק שיתמרדו ויש לנצל...
    לאן טרנספר, גם לזה יש לי פתרון אבל קצת גדול בכדי להסביר בתגובה אחת.

    הגב לתגובה זו

    • אני רואה את כל הפעולות הנקודתיות של צה''ל כברכה לבטלה

      me, 14/03/08 04:43

      I would love to see HOW you would do this

      הגב לתגובה זו

  • 36.

    תמשיכו כך

    ל''שחרר'' מבוקשים, 13/03/08 01:01

    יש הרבה מבוקשים בבתי הכלא.

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    לא רע, וטלי פחימה שוב התחמקה? (ל''ת)

    וואללה, 13/03/08 00:54

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    היידד!!! מה זה חשוב ימ''מ שמ''ם העיקר שחוסלו עוד כמה נבלות! יש! (ל''ת)

    שולה אלוני, 13/03/08 00:47

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    תיקון טעות לא חוסלו 4 מחבלים - נירצחו ארבעה פלשתינים כבושים (ל''ת)

    אשר, 13/03/08 00:34

    הגב לתגובה זו

    • תיקון טעות, הועלו בדרגה מחיות לשאהידים

      אבּו בּרָאהִים, 13/03/08 16:48

      הם צריכים להודות לימ''ם על הכל, חוץ מתנור 7 ומהבתולות הזקנות והשעירות.

      הגב לתגובה זו

    • amazing!! ARE you serious

      me, 14/03/08 04:35

      The article says
      ארבעה בכירים בג'יהאד האיסלאמי ובפת''ח שהיו מעורבים בהוצאת פיגועים קטלניים בישראל ביוני 2001 וכן בינואר 2004. are you saying that these butchers are ''concurred murdered'' ?? If so then you are either a Israeli traitor, an Arab pretending to be Israeli, or simply STUPID! Because no one would call these murderers who were responsible for butchery and have been on the wanted list for seven years anything BUT murderes

      הגב לתגובה זו

  • 32.

    אכלו אותה (ל''ת)

    ניגבו חומוס, 12/03/08 23:38

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    כל הכבוד לצ.ה.ל ...ימ''מ...ושב''כ....עלו והצליחו.

    א.ב.ס.ט, 12/03/08 23:17

    מוות למחבלים...לסייעניהם...מבית ומחוץ.

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    ברק ואשכנזי איזה צמד מדהים !! לאומת פרץ וחלוץ הלוזרים

    אזרח, 12/03/08 22:58

    וביבי המדליף וגנב הפנסיות

    הגב לתגובה זו

    • לעומת (ל''ת)

      ביבי, 13/03/08 06:12

      הגב לתגובה זו

  • 29.

    הצבא מעצב את המציאות באופן לוטומטי

    יחיאל, 12/03/08 22:54

    בישראל כבר אין ממשלה, רק צבא המגיב פאבלובית לכל גירוי וממשלה וירטואלית שאין לה לא כושר שיפוט, לא מדיניות מושכלת ולא יכולת לכפות מדיניות כלשהיא על גופי ביצוע.

    הגב לתגובה זו

    • ואני חושב שאתה טועה ובגדול (ל''ת)

      מיקלוש נמט, 12/03/08 23:11

      הגב לתגובה זו

    • תודה לאל על הצבא לפחות (ל''ת)

      פבלובסקיה, 13/03/08 00:50

      הגב לתגובה זו

    • אתה צודק בגדול- זה כמו בומרנג יחזור אלינו (ל''ת)

      צריך להביא, 13/03/08 06:29

      הגב לתגובה זו

  • 28.

    21 התגובה וההסבר למגיב הקופץ ממש תענוג (ל''ת)

    אייל, רעננה, 12/03/08 22:52

    הגב לתגובה זו

    • 21 התגובה וההסבר למגיב הקופץ ממש תענוג

      me, 14/03/08 04:21

      That is only because you are easily amused with nonsense, which indicates YOUR low level of understanding

      הגב לתגובה זו

  • 27.

    השאלה שאף אחד נמנע לשאול אותה : מי ישלם את מחיר הדמים האלה ?

    מי ישלם ?, 12/03/08 22:51

    מי ישלם את מחיר הדמים האלה בישראל ?

    והאם הפעולה לא באה כדי לרצות את עסקני הדת והמתנחבלים ?

    ימים יגידו !

    הגב לתגובה זו

    • אתה, אני מקווה. (ל''ת)

      ישראל, 12/03/08 23:53

      הגב לתגובה זו

  • 26.

    מעניין איך המחבלים השיגו את האמלח הנ''ל ?..

    דן, 12/03/08 22:27

    אני לא התפלא אם הוא היה באחד ממשלוחים
    האחרונים שהשמאל הקיצוני שלח לפלשטינים.
    עצוב אבל השמאלנים לא לומדים מטעויות העבר. הנשק שישראל מעבירה לפלסטינים בסופו של דבר מופנה נגדנו.

    אסור להעביר לפלסטינים נשק או כל סיועה שהוא. הדרך היחידה להגיע לשלום היא דרך ריסוק הטרור השמדת המחבלים. וגרוש תומכי הטרור מתוך שטחי ישראל ויהודה ושומרון ועזה לירדן.

    הגב לתגובה זו

    • בטח מתנחלים מכרו להם.

      אל תתנו להם, 12/03/08 23:05

      כמו במקרה אדורה.

      הגב לתגובה זו

  • 25.

    פעולה מוצלחת!! נקווה רק שיהיו בתדירות גבוהה מול אוייבי העם. (ל''ת)

    דודי, 12/03/08 22:25

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    עוזר כמו כוסות רוח למת!,במקום לטפל ביורי הקסאמים. (ל''ת)

    עמי, 12/03/08 22:00

    הגב לתגובה זו

    • ששש....... (ל''ת)

      שקט, 12/03/08 22:35

      הגב לתגובה זו

      • עבדתם עלינו מספיק, הגיע הזמן לשינוי מהותי! (ל''ת)

        ישראל, 13/03/08 00:13

        הגב לתגובה זו

      • אולמרט ועבודה,לא הולך ביחד. (ל''ת)

        חחחח..., 13/03/08 02:10

        הגב לתגובה זו

  • 23.

    מזל שאולמרט לא הצליח לחבל גם בחיסול הזה

    שלום ירושלמי, 12/03/08 21:50

    אולמרט מצליח בשיטתיות להרוס כל דבר טוב במדינה.
    למזלינו הפעם הוא כשל והחיסול יצא לפועל.
    למרות אולמרט ולא בגללו.

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    נו כשרוצים אפשר אה?

    א, 12/03/08 21:48

    אבל דגלי החיזבללה ממשפחת הרוצח לא תקחו

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    בתחבולות תעשה לך מלחמה...ככה נלחמים בטרור!!

    אבנר , חיפה, 12/03/08 21:19

    כשיש לנו שר בטחון שהוא אבי אבות הלוחמה בטרור במזרח התיכון, היה לוחם ומפקד סיירת מטכ''ל שהיא ללא ספק יחידה מהטובות בעולם . כשהוא מביא את דרך חשיבתו המבצעית שהיא תמיד היתה נועזת ושונה מכולם. אז הנה התוצאות לא מאחרות להגיע. חשוב מאוד שתדעו שלא רק מה שמפורסם זה מה שוקרה בפועל. יש הרבה דברים יפים מאוד ונועזים ממש מעבר לכל דמיון שמתבצעים כל יום וטוב מאוד שנשארים חסויים ושקטים. אני מקווה מאוד שמי שאחראי לפעולות האלה ימשיך בקו הזה , אנחנו חייבים לערער את בטחונם שהם לא ידעו מאיפה תגיע המכה הבאה , ובעיקר שכל מכה תהיה חזקה וקשה מקודמתה. יישר כוח ימ''מניקים כל העם איתכם.

    הגב לתגובה זו

    • קשקוש בלבוש

      ד, 12/03/08 21:47

      ארה''ב לא הכניעה את יפן בתחבולות אלא בפצצה שהרגה הרבה חפים מפשע.

      הגב לתגובה זו

      • אני עונה לך אז תקרא ותלמד..!

        אבנר ,חיפה, 12/03/08 22:13

        יפן היא מדינה מוכרת באו''ם היא לא ארגון טרור שמתחבא בתוך אוכלוסיה. היא לא יורה קסאמים מתוך גניי ילדים כי היא יודעת שהמדינה שעומדת מולה היא מדינה בעלת מוסר גבוה שלא תשיב אש לתוך גן ילדים ובכך תגרום למותם של עשרות ילדים חפים מפשע. יפן נלחמה בארה''ב מלחמה לכל דבר כמו שסוריה תילחם בנו אז יש לנו את כל האפשרויות לתגובה כולל ירי של טילים לתוך סוריה כי היא מדינה עם צבא. אבל כאן יושבים כמה פחדנים עלובים בתוך אוכלוסיה שלא כולה רוצה להילחם אבל אם מישהי יגיד שהוא לא מוכן שיירו קסאם מתוך חצר ביתו הוא ישר ייחשב כמשת''פ ויוצא להורג ללא משפט . אז עכשיו כשאתה יודע את ההבדל בין מלחמה לבין מלחמה בטרור אני מקווה שלא תקפוץ להגיב כמו שעשית כאן !!

        הגב לתגובה זו

        • הוא יקפוץ, הוא יקפוץ

          עמית, 12/03/08 22:37

          אתה צריך להבין שגם אצלנו יש כאלה.

          הגב לתגובה זו

        • אני עונה לך אז תקרא ותלמד..!

          me, 14/03/08 04:13

          These are very nice words but contradictory and nonsensical: Yes, Japan IS a country and yes, it was not a terrorist organization hiding within a civilian population in schools and and behind women and children and yet, WE (the United States) DID in fact dropped a bomb on each of two MAJOR cities killing over 150,000 people including women and children. and I for one believe that it was the RIGHT THING TO DO because it ENDED the war a saved MILLIONS of lives!! Do you understand that?? IF you do then you also MUST understand that the only way to stop the terror is to hit them where it hurts most: WHERE they are hiding! And IF children get killed it is THEIR fault, not yours; THEY chose to hide there. And if you think that the rest are innocent then tell me WHY do they DANCE in the streets when Americans and innocent JEWS are murdered, why do they celebrate and call the murderers heroes, why do they continue to back them up?? and my last question is to YOU: WHY are you supporting YOUR enemies??? This makes no sense

          הגב לתגובה זו

  • 20.

    אהוד ברק + גבי אשכנזי = שילוב מנצח וסיפור הצלחה (ל''ת)

    ירושלמי ותיק, 12/03/08 20:48

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    ארבע שלוש שתיים אחד אפסססס. אבל למה לא מחסלים את ראשי החמס?

    הכל חרטה בלי, 12/03/08 20:41

    כל דבר ללא חיסול ראשי הטרור באופן קבוע ורציף הוא עבודה בעיניים על עם ישראל ותיזוז כוחות הביטחון לחינם.
    ראשי הטרור הם בעלי הבית של הטרור וכל עוד הם נישארים בחיים חופשיים לעבודדדד
    העבודה שלהם היא הטרור
    אז הם יעבדו ויפתחו את הטרור כמו כל בעל מיקצוע שמשתפר עם הזמן ומשתכלל ומעצים את העסק שלו.

    הגב לתגובה זו

    • Savlanut (ל''ת)

      Dan, 12/03/08 20:59

      הגב לתגובה זו

  • 18.

    מה אם הבית של אולמרט ??? (ל''ת)

    מה, 12/03/08 20:27

    הגב לתגובה זו

    • גם אליו נגיע

      מירו, 12/03/08 23:13

      תביא לנו כתובת.....

      הגב לתגובה זו

  • 17.

    עלו והצליחו

    יניב, 12/03/08 20:25

    לכול זרועות הביטחון באשר הם ישר כוח

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    הימ''מ היחידה הטובה בעולם (ל''ת)

    אחד העם, 12/03/08 20:14

    הגב לתגובה זו

    • מה שנכון נכון - כל אחד שם גבר גבר (ל''ת)

      יאמר לזכותם, 13/03/08 06:14

      הגב לתגובה זו

  • 15.

    כן ירבו מחוסלים, כן יאבדו האויבים (ל''ת)

    ציון אשכנזי, 12/03/08 20:11

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    אולמרט בן של לוחם חירות ישראל ותקומת עם ישראל בארצו (ל''ת)

    מויאל, 12/03/08 19:56

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    לכל המגיבים שלא חושבים קדימה

    ג, 12/03/08 19:50

    המלחמה בטרור לא נפסקת כאשר המחבלים עוצרים לרגע כדי להתארגן מחדש.

    לפי המחשבה שלכם - אם לכם לא פרצו לבית אז אין סיבה שהמשטרה תעצור פושעים כדי לא להרגיז אותם חלילה?

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    אני אוהב את צה''ל

    חץ-מזרחי, 12/03/08 19:49

    רק ביד חזקה,,,וללא מורך לב ננצח את אוייבנו,,,,אני מת על צה''ל,,,

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    2 אבי אקוואדור דברים שרואים מכאן לא רואים משם (ל''ת)

    עוז, 12/03/08 19:36

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    תגובה לאבי 2

    אריאלה, 12/03/08 19:33

    אני מאוד מקווה שאני לוקה בהבנתי ואתה סתם ציני.
    אם לא אז אומר רק שאנחנו מאוד משתדלים שלא להרגיז אף פלסטיני כל שכן לא להוציא מדעת את עוכרנו ושונאינו מבית ומבחוץ הבעיה הקטנה היא שאנחנו עברנו דירה ואנחנו לא גרים בקנדה או באירופה אבל אנחנו ממשיכים לחשוב כמוהם.
    ה ת ע ו ר ר ו !!! כאן זה המזרח התיכון. עוכרנו ושונאנו ממש לא מתרגשים ממעשינו כי אנחנו לא מבינים שהם פשוט בחרו החלטה מודעת ואסטרטגית המלאה בשנאה המעוורת את הדרך והיא לאסלם את האדמה עליה יושבים אלו שאינם מוסלמים, ואם אפשר גם להשמיד את היהודים בדרך - למה לא.
    די לנאיביות, היא עולה בחיים אמיתיים!

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    יש לנו ראש ממשלה מצויין. קדימה אולמרט! (ל''ת)

    תומכת נלהבת, 12/03/08 19:29

    הגב לתגובה זו

    • עוד ח''כ שמפחדת על הכיסא בבחירות הקרבות .. (ל''ת)

      פחחח, 12/03/08 20:25

      הגב לתגובה זו

    • גם אני רוצה להגיב בתשלום לאולמרט וקדימה. איך משיגים את זה? (ל''ת)

      סטודנט, 12/03/08 20:55

      הגב לתגובה זו

  • 8.

    תנו לאולמרט להנהיג כמו שהוא יודע

    אלפי, 12/03/08 19:28

    ושישבו בשקט, בעיקר הכיפות הסרוחות המלהמות, שרוה'מ ממש לא זקוק לעזרתם

    הגב לתגובה זו

    • הכיפות הסרוגות הן מלח הארץ. אתה מגיב בתשלום? (ל''ת)

      כ, 12/03/08 23:21

      הגב לתגובה זו

  • 7.

    אולמרט איש של מעשים. כל הכבוד! (ל''ת)

    ג'ינג'ית, 12/03/08 19:26

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    בושה שאולמרט נתן לפעולה זו אישור

    רינה, 12/03/08 19:23

    בושה שאולמרט נתן לפעולה זו אישור
    הרי כול פעולה מביא איתה פעולת נקם.וחוזר חלילה.

    הגב לתגובה זו

    • ראי את תגובתי ל- 2, ערב שקט!!! (ל''ת)

      אריאלה, 12/03/08 19:50

      הגב לתגובה זו

    • בזכותך לא יהיו הלילה גראדים על אופקים

      הנייה, 12/03/08 22:52

      את צדיקה.....

      הגב לתגובה זו

    • צודק -וחבל מאוד על כל קורבן מצידנו (ל''ת)

      יואל, 12/03/08 22:53

      הגב לתגובה זו

  • 5.

    כן ירבו!כל הכבוד לצה''ל! (ל''ת)

    אהרון, 12/03/08 19:17

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    תודה לכם,וגאה בכם.ברכת אל עליכם. (ל''ת)

    נתן.ש, 12/03/08 19:15

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    ברוכים הבאים (ל''ת)

    דומה, 12/03/08 19:13

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    חיסול מיותר. היה לנו שקט כמה ימים,

    Avi Ecuador, 12/03/08 19:13

    ולא היה צריך להרגיז את הפלסטינים.

    הגב לתגובה זו

    • פרובוקטור בשקל (ל''ת)

      כ, 12/03/08 19:26

      הגב לתגובה זו

      • המתחזה אפילו שקל לא שווה (ל''ת)

        Avi Ecuador, 13/03/08 03:10

        הגב לתגובה זו

    • איזה מוג לב...רוצחים אותנו ואתה מפחד להגיב (ל''ת)

      גלעד, 12/03/08 19:43

      הגב לתגובה זו

    • נכון שאתה לא רציני, ורק רוצה למשוך תגובות? או שאתה סתם טיפש? (ל''ת)

      א, 12/03/08 19:44

      הגב לתגובה זו

    • נכון מאוד - עכשיו שוב יתחדשו הגראדים

      שמעוני ,ר, 12/03/08 22:48

      איזה באסה - שוב מקלטים

      מתי תבינו הששים לקרב שזה חרב פיפיות ? אה ?

      הגב לתגובה זו

      • אה? חרב פיפיות?

        מילי, 12/03/08 23:15

        אתה בטוח שאתה משדרות? אני ממש לא, לדעתי אתה מטייבה.

        הגב לתגובה זו

    • נכון, היו צריכים לחסל את כל עזה... (ל''ת)

      נכון, 13/03/08 03:11

      הגב לתגובה זו

    • צודק - בשיטה הזאת השתמשו פעם - וככה זה לא יגמר

      לעולם, 13/03/08 06:17

      כי זה יהיה פעם הם פעם אנחנו. צריך להביא לרגיעה.

      הגב לתגובה זו

  • 1.

    כל הכבוד לפעולה נקייה ללא נפגעים (ל''ת)

    רוני, 12/03/08 19:07

    הגב לתגובה זו

    • ללא נפגעים ? את זה נראה בימים הקרובים

      אהרוני , ג, 12/03/08 22:55

      ואז ניווכח כולנו ונהיה חכמים
      בתקווה שלא יהיו !

      הגב לתגובה זו

      • אתה בטח שלא תהיה

        מקרוב, 12/03/08 23:15

        חכם.!

        הגב לתגובה זו

      • תמיד יהיו, אבל פחות מאשר אם תחכה (ל''ת)

        עבדוליהוד, 13/03/08 00:53

        הגב לתגובה זו