• 105.

    לעם ישראל נקעה נפשו מהעונשים המגוחכיםהמוטלים על עבריני

    פקק תנועה, 16/03/08 09:59

    ישראל ופורעי החוק הישראלים המצויים

    הגב לתגובה זו

  • 104.

    השופטת בייניש חורגת לתחום הפוליטי כשהיא מבקרת את שר המשפטים ולכן

    דוד מלכי, 12/03/08 07:42

    אל לה להתלונן כשמעבירים ביקורת על יכולת השיפוט שלה כשופט. אין במערכת דמוקרטיתמצב שבו אח משלשת הרשויות פטורה מביקורת. זה ביסודות הדמוקרטיה.

    הגב לתגובה זו

  • 103.

    היא פשוט קאפי די טוטי קאפי - חד וחלק (ל''ת)

    ראש הסוס בדרך, 12/03/08 03:21

    הגב לתגובה זו

  • 102.

    פחות קל להיות אזרח במדינה שאת שופטת עליונה בה (ל''ת)

    חוצפנית, 12/03/08 02:08

    הגב לתגובה זו

  • 101.

    זה שהעובודות שאותם השר מעלה לא נוחות לה, אינם סיבה (ל''ת)

    לסתימת פיות., 12/03/08 00:58

    הגב לתגובה זו

  • 100.

    מָה עוֹד צָפוּי לנו כאן בִּפְרוֹס התשס''ח (בְּלִי כסת''ח) ?

    תמרה, 11/03/08 23:44

    אָז מָה, בְּעֶצֶם, עוֹד צָפוּי לָנוּ כָּאן, בַּחֶבְרָה וּבַּמְדִינָה, בִּפְרוֹס השָנָה החֲדָשָה, התשס''ח (בְּלִי כסת''ח)?
    נָשִיא אוֹנֵס ?
    ראש-מַכְשֵלָה חוֹמֵס וְרוֹפֵס.
    שִלְטוֹן מְפַרְכֵּס וְגוֹסֵס.
    עֶבֶד כִּי יִמְלוֹך אֲשֶר יוֹשֵב לוֹ כְּמוֹ מֶלֶך עַל כֵּס.
    עַם מִתְלַבֵּט, מִתְחַבֵּט, מִסְתַלְבֵּט. עַם עָלוּב, אוּמְלָל, דַל, מוּשְפָּל, מִתְרַפֵּס.
    עַם מְנוּוָן, מְנוּמְנָם, אָדִיש, שַתְקָן, אָטוּם, שָאֲנָן, מְתוּסְכָּל, מְהַסֵס.
    אֵם וְאָב שַכּוּלִים אֲשֶר בְּעִקְבוֹת מִלְחָמָה, אֶת צִיפּוֹרְנֵי אֶצְבְּעוֹתֵיהֶם נֶאֱלָצִים לְכּוֹסֵס.
    וִינוֹגְרָד מִתְמוֹסֵס.
    שְלוּמִיאֵל-לֵיצָן-מוּקְיוֹן-טְרָאגִי אֲשֶר אֶת עַצְמוֹ וְאֶת עַמוֹ בְּלִי-הֶפְסֵק מְקַרְקֵס.
    אֶת שִלְטוֹנוֹ, חֵרֶף וְלַמְרוֹת תְהוֹם חִידְלוֹנוֹ ומֵימַדֵי כִּישְלוֹנוֹ, אַט-אַט מְבַסֵס.
    נָבָל אֲשֶר מַמְשִיך לְהַחֲזִיק בְּקַרְנוֹת הַמִזְבֵּחַ. בִּשְרָרָה, כּוֹח, הוֹן וְשִלְטוֹן אֶת ידָיו מְכַּבֵּס.
    חִינוּך, מוּסָר, עֲרָכִים, אֵמוּן, אֱמוּנָה, צֶדֶק, חוֹק ומִשְפָּט בַּמְדִינָתֵנו מִתְמוֹטֵט וְקוֹרֵס.
    רְחוֹב וְשוּק הוֹמֶה, פוֹרֵח, שוֹקֵק וְתוֹסֵס.
    אֶזְרָח קָטָן אַשֶר בְּקוֹשִי מוֹצִיא אֶת לַחֲמוֹ. לא גוֹמֵר חוֹדֶש. בְּדוֹחַק רַב מִתְפַּרְנֵס.
    מְדִינָה אֲשֶר פּוֹעֶלֶת בְּלִי טִיפַּת הִגָיוֹן ושֵכֶל - סוֹמֶכֶת רַק וּבִּלְבָד עַל נֵס !
    עַם אֲשֶר בְּמַחֲדַלָיו, אָדִישוּתוֹ, רִיפְיוֹנוֹ, רָפְסוּתוֹ, מֵי-מַדְמֵנָתוֹ, בִּיצָתוֹ, מִתְבּוֹסֵס.
    אוֹבְדוֹנֵר-אָסוֹנֵר-הַסְסוֹנֵר-אָפְסוֹנֵר-כִּישְלוֹנֵר-מוּקְיוֹנֵר-קִיקְיוֹנֵר-זִיגְזוֹנֵר
    בְּנִסָּיוֹן אַחֲרוֹן לִשְמוֹר עַל מִשְטָרוֹ הַגוֹסֵס עַל עֵצִים, נִתְמָך בְּשִיחִים (Bush) מְטַפֵּס.
    קָלִיקֶר נָפוּח וְנוד, אֲשֶר בְּכָּל מְאוֹדוֹ, אֶת הַמְצִיאוּת בְּצֶבַע וָרוֹד, מְנַסֶה-מִשְתַּדֵל בְּתְכִיפוּת לְרַסֵס.
    ראש מכשלה לא-מוּצְלַח, לא-יוּצְלַח, אֲשֶר אֶת סַבְלָנוּתוֹ הַפוֹקַעַת שֶל עַמוֹ מְמוֹסֵס.
    לקְצִיצוֹת קְטַנּוֹת-קְטַנְטַנוֹת קוֹצֵץ, לפְּרוּסוֹת דְקִיקוֹת חוֹתֵך וּפּוֹרֵס.
    ...אֵיזֶה Mess !

    הגב לתגובה זו

  • 99.

    חֲנוּת מַכּוֹלֶת

    תמרה, 11/03/08 23:34

    מְנַהֲלִים הֵם אֶת מְדִינָתֵנוּ הקְטַנְטוֹנֶת, בָּבַת-עֵינֵינוּ, אֶת אַרְצֵנוּ הַפִּיצְפּוֹנֶת
    כְּמוֹ אֶת מֶמְשָלְתָם-מַכְשֵלְתָּם-מַכְשֵלְתֵּנוּ
    מָשָל וּכְּאִילוּ הָיְתָה זוֹ חֲנוּת מַכּוֹלֶת
    חֲנוּת פְּרָטִית, מִשְפַּחְתִית, פִּינָתִית, שְכוּנָתִית,
    יוֹם סְגוּרָה, יוֹם פְּתוּחָה,
    יוֹם יֵש, יוֹם אֵין, קֶמָח, אוֹרֶז או סוֹלֶת.
    חֲנוּת מַכּוֹלֶת בָּה אֶפְשָר, לְעִיתִּים, מִפַּעַם לְפַּעַם, לִמְכּוֹר אַף פְּסוֹלֶת.
    תַּרְנגוֹל גָדוֹל פוֹסֵעַ-טוֹפֵף בַּחֲזִית חֲנוּת המַכּוֹלֶת,
    צוֹעֵד הֲלוֹך וחֲזוֹר כְּשוֹמֵר-סַף, שְמַר-טַף
    תַּרְנגוֹל אָדוֹם גָדוֹל, תַּרְנגוֹל מְגוּנְדָר, תַּרְנגוֹל צִבְעוֹנִי בַּעַל כַּרְבּוֹלֶת
    מִדֵי פַּעַם התַּרְנגוֹל עוֹצֵר, מְנַקֵר, בּוֹלֵעַ גַרְגֵר חִטָה אוֹ שִיבּוֹלֶת.
    הַאִם יַצְלִיחַ תַּרְנגוֹל זֶה לְבַדּוֹ, בְּעַצְמוֹ, לִשְמוֹר אֶת חֲנוּת המַכּוֹלֶת ?
    לְהַבְטִיח אֶת חֲנוּת המַכּוֹלֶת מִפְנֵי סְגִירָה ?
    טַלְטֵלָה ? נְעִילָה ? לְהַצִילָה מִמַפּוֹלֶת ?
    לְהַגֵן עַל חֲנוּת המַכּוֹלֶת מִפְּנֵי מְעַרְבּוֹלֶת ?

    הגב לתגובה זו

  • 98.

    מֶמְשָלָה גוֹסֶסֶת... כְּנֶסֶת רוֹפֶסֶת... מְדִינָה מְפַרְכֶּסֶת...

    דורי, 11/03/08 23:30

    מֶמְשָלָה מוּבֶסֶת. מֶמְשָלָה בִּלְתִּי-מְאוּפֶּסֶת. כְּנֶסֶת רוֹפֶסֶת. מְדִינָה מְפַרְכֶּסֶת.
    מְאִי-נְטִילַת, אִי-לְקִיחַת, אִי-נְשִיאָה בְּאַחֲרָיוּת אִישִית-מְדִינִית-פּוֹלִיטִית, נִיזוֹנָה-מֶמְשָלָה, מִתְפַּרְנֶסֶת.
    מֶמְשָלָה בָּזָה, מְבוּזָה, מִתְבָּזָה, מְאוּסָה, מְקוֹמֶמֶת, מִתְנַווֶנֶת, נִרְגֶנֶת, מְשוּעַמֶמֶת, חוֹמֶסֶת, מְקָרְקֶסֶת, מְקוּרְקֶסֶת, מוֹאֶסֶת, מְבוֹאֶסֶת.
    אַתָּה מַרְגִיש אֶת נְשִימוֹתֶיהָ הקְצוּבוֹת, האַחֲרוֹנוֹת,
    שֶל מֶמְשָלָה יְהִירָה, יוֹמְרָנִית, הַרְסָנִית, רַשְלָנִית, חוֹבְבָנִית, שְלוּמִיאֵלִית, רוֹמֶסֶת, גוֹרֶסֶת, הורסת. דוֹרֶסֶת.
    חָש וְרוֹאֶה אֵיך וְכֵּיצַד, אֶל מוּל, לְנוֹכַח, לְנֶגֶד עֵינֶיך, מֶמְשָלָה-מַכְשֵלָה זוֹ אַט-אַט גוֹסֶסֶת.
    בְּמֵי-מַדְמֵנַת מֶחדְלֵיה שוֹקַעַת יֵישוּתָה, נְמַסָּה-מִתְמוֹסֶסֶת-מִתְבּוֹסֶסֶת-קוֹרֶסֶת.
    כָּל הַעַם, לא רַק אַתָּה, עֵדִים לַמִתְרַחֵש, צוֹפִים בַּמִתְחוֹלֵל,
    מִתְבּוֹנְנִים בַּתַהֲלִיך - לא מִתוֹך תְחוּשָה שֶל חֵן, רַחֲמִים וחֶסֶד.
    חֵרֶף רְצוֹנָם נוֹכְחִים בְּכָּך אֲפִילוּ ''נְצִיגֵינוּ'', ''נִבְחרֵינוּ'' בַּכְּנֶסֶת.
    בִּיְהִירוּתָה-רְהֲבתָנוּתָה-גַאֲוְותָנוּתָה-רַאֲוְותָנוּתָה מֶמְשָלְתֵּנוּ אינה מִתְרַפֶּסֶת.
    אַך יוֹדַעַת-מוּדַעַת מֶמְשָלָה כִּי חָלַף זְמַנָה. תָּם קוֹרְבָּנָה.
    מֶמְשָלָה עֵצָה מְטַכֵּסֶת. מֶמְשָלָה עַל עֵצִים מְטַפֶּסֶת. מֶמְשָלָה אֶת צִיפּוֹרְנֶיהָ כּוֹסֶסֶת.
    מי יְתַאֵר עַתָּה את רוּח הַתְקוּפָה ? מִי יִכְתוֹב אֶת תוֹלְדוֹת הַכִּשָלוֹן ? הֵיקֵף הַחִידָלוֹן ? האֲבַדּוֹן ?
    עוֹמֶק הַקֶרַע ? חוּמְרַת הַשֶסַע ? גוֹדֶל הַשֶבֶר ? מֵימַדֵי האֶסוֹן ? עוֹצְמַת היָגוֹן ?
    מִי יְתַּעֵד עַתָּה אֶת דִבְרֵי הימִים ?
    אַף אִם יֵש מְלָאי לְמַכְבִּיר שֶל דְיוֹ בַּקֶסֶת ?

    כל מילה נכונה, אין לי מה להוסיף, רק להתפלל שנמשיך להתקיים. ל''ת אמיר ברד, צפון, 14/05/07 11:16

    כל מילה מדוייקת. ל''ת אני, 19/05/07 12:34

    שיר מגניב. ל''ת לאה, 19/05/07 23:15

    עצוב. יותר ממה שזה מרגיז זה עצוב. ל''ת מיכל כהן, 21/05/07 22:44

    כואב אבל מקסים ל''ת עוד אחת, 22/05/07 10:42

    הגב לתגובה זו

  • 97.

    כאשר כבוד השופטת דורית בייניש אומרת ש''זה לא קל לעבוד עם פרידמן'' היא

    אלכס, 11/03/08 23:29

    וודאי נוקטת בלשון המעטה. בכל מקרה, אם עלי לאחל למישהו מבין שניהם הצלחה, הריני מאחל אותה לגב' בייניש ולבית המשפט העליון.
    אבל על מנת להצליח צריך לדעת גם לשנות גישה ולהשתנות.

    הגב לתגובה זו

    • אלכס אתה סחבה. ''צריך לדעת להשתנות'' זאצ אומרת שהקיים הוא זבל. אז

      טורונטו טורונטו, 12/03/08 04:29

      מדוע אתה תומך הזבל.

      הגב לתגובה זו

  • 96.

    מדוע שיהיה קל,? הימים העליזים חלפו. (ל''ת)

    נתן.ש, 11/03/08 21:30

    הגב לתגובה זו

  • 95.

    ולעם ישראל לא קל לקבל פסק דין של שופטים פושעים (ל''ת)

    טורונטו טורונטו, 11/03/08 21:01

    הגב לתגובה זו

  • 94.

    המשך לרסק ולפורר העליון,עוד מעט בחירות,אין זמן,שלך (ל''ת)

    הכנופיה השלטת, 11/03/08 19:42

    הגב לתגובה זו

  • 93.

    מינויי קרובים במערכת המשפט, בפני שר המשפטים פרופ דניאל פרידמן. צפוף

    YOU, 11/03/08 18:35

    בעקבות ההאשמות על מינוי מקורבים בקרב הדיינים החדשים, קיימה ועדת החוקה של הכנסת דיון בנוכחות שר המשפטים פרופ` דניאל פרידמן. המשתתפים בדיון, בראשם ח''כ זהבה גלאון, תקפו בחריפות את הוועדה למינוי דיינים, על חשש לנפוטיזם, וציינו כי רק 17% מבין הדיינים הינם ציוניים דתיים.
    הדיינים החדשים:
    בין הדיינים החדשים שנבחרו לכהן בבתי הדין הרבניים: אחיו של השר אריאל אטיאס, קרוב של הרב עובדיה יוסף-ואפילו הבן של רופאו האישי בשס: מדובר בתלמידי חכמים שעמדו בכל המבחנים

    בעקבות הדברים, ביקש ח''כ משה גפני לחרוג מהנהלים, והקריא שורה ארוכה של שופטים ופרש בפני חברי הוועדה את קשריהם המשפחתיים והמקצועיים, שלכאורה, נופלים באותה קטגוריה של נפוטיזם.
    להלן הרשימה אותה הציג ח''כ הרב גפני לשר המשפטים בוועדת החוקה:

    אהרון ברק: לשעבר נשיא בית המשפט העליון

    אשתו, אלישבע ברק, סגנית נשיא בית הדין הארצי לעבודה, כפופה לסמכותה הערעורית של הערכאה שבעלה עומד בראשה. את ההתמחות שלה עשתה בשנים 78-77 בפרקליטות מחוז ירושלים ואצל נשיא בית המשפט העליון יואל זוסמן,
    בעת שבעלה היה יועץ משפטי לממשלה (78-75). בשנים 87-78 היתה עוזרת משפטית של נשיא בית המשפט העליון מאיר שמגר, כשבעלה היה שופט בבית המשפט העליון. מ-1987 מכהנת בתפקידי שיפוט בבית הדין לעבודה.


    מני מזוז: היועץ המשפטי לממשלה.

    אחותו, ימימה מזוז, כפופה לו מקצועית בהיותה יועצת משפטית של משרד האוצר. אשתו, אלינער מזוז, כפופה לו מקצועית בהיותה המשנה ליועץ המשפטי של משטרת ישראל.

    דורית בייניש: שופטת בית המשפט העליון

    בתה, דניאלה בייניש, התמחתה אצל נאוה בן-אור, מבכירי פרקליטות המדינה (שפרשה באחרונה). לאחר מכן היתה בן-אור ממונה על דניאלה ביניש ובאותה עת הופיעה לפני אמה, השופטת דורית בייניש. דניאלה בייניש עובדת עדיין בפרקליטות המדינה בירושלים ומופיעה לפני עמיתיה של אמה, שופטי בית המשפט העליון, בהם חברתה הטובה עדנה ארבל.

    הגב לתגובה זו

  • 92.

    וכן הדיבורים שבייניש פועלת מאינטרסים אישיים, זה ממש מתקבל על הדעת..

    אבי 101, 11/03/08 18:18

     

    הגב לתגובה זו

  • 91.

    רק בייניש היא מקצועינית

    ירון, 11/03/08 18:08

    כלומר קומבינטורית מקצוענית.
    דואגת מצוין לאנשי שלומה.

    הגב לתגובה זו

  • 90.

    ''קשוט עצמך ואחר כך קשוט אחרים''

    אזרח מודאג, 11/03/08 17:57

    בייניש היקרה !

    כדאי מאד שתתחילי בבדיקה מקיפה בתוך בית המשפט ורק לאחר מכן תקום לך הזכות לצאת בביקורת על שר המשפטים.

    כמו בפרשת קו 300 בה רדפת אחרי אי סדרים בשב''כ. כך את מוצאת עצמך ''נרדפת'' אחרי אנשים חכמים ( על זה אי אפשר להתווכח ) שטוענים שצריך לעשות בדק בית בבית המשפט.

    ראוי אפוא לומר לך :''קשוט עצמך ואחר כך קשוט אחרים''.

    הגב לתגובה זו

    • בלעם

      אילן חטאב, 25/03/08 20:08

      יש לי לא מעט ביקורת על הגברת ביניש ואני לגמרי תומך בפרידמן בעניין הרפורמות שהוא מנסה להחיל

      אולם:''מרדף אחר אי סדרים בשב''כ''[כמו בכל מוסדות המדינה] הוא דוקא לשבחה של דורית ביניש
      ולא לגנותה

      כמו בלעם:רציתה לקלל ונמצאתה מברך

      הגב לתגובה זו

  • 89.

    ביניש לא קל להיות ישראלי עם בגץ פרו פלסטינאי (ל''ת)

    מרץ, 11/03/08 17:51

    הגב לתגובה זו

  • 88.

    תראו את תגובה 18

    רוני, 11/03/08 17:49

    תגובה אחת חכמה ולא מתלהמת.

    הגב לתגובה זו

  • 87.

    תודה לשר,שהפר את נוהל שמירת האג'נדה

    נתן.ש, 11/03/08 17:48

    ברור שקשה לנשיאה בייניש,לפני בואו של השר פרידמן הם שלטו בנו .

    הגב לתגובה זו

  • 86.

    את אחראית על 8000 ילדי קטיף 200000 ילדי אותף עזה אשקלון אשדוד ועוד (ל''ת)

    גלדיס, 11/03/08 17:46

    הגב לתגובה זו

  • 85.

    בייניש וה-SMALL

    יהודי, 11/03/08 17:44

    לשחרר אותנו מעונשה של בייניש וחונטת ה-SMALL המכרסמת בחוסנו של העם
    חונטה הביתה

    הגב לתגובה זו

  • 84.

    הסתה של כבוד השופטת עלולה להניא איזה מוטרף שמאלני לנסות לפגוע בשר

    כבשה חוששת, 11/03/08 17:41

    על גורמי בטחון להגביר השמירה עליו. ''ההם'' הרי מומחים בסילוק מכשולים בפני ''שלטוןהחוק''.

    הגב לתגובה זו

    • היא הרי כבר הפעילה בעבר איזה שמפניה. נקווה שלא תפעיל שמפניה נגד

      שלא תפגע בפרידמ, 11/03/08 17:52

      פרידמן.

      האישה הזאת לא בחלה בתפירת תיקים וטקטיקות איומות אחרות.

      הגב לתגובה זו

  • 83.

    ההגמונית מכה שוב...

    א., 11/03/08 17:39

    הרצאות מלומדות - אין לה
    ראיונות מעניינים - אין לה
    תובנות מחכימות - אין לה
    נתוח מבריק של סוגיה משפטית - אין לה.
    מה נשאר לה ? רק קיטורים ויילולים ונוסטלגיה לימי ברק העליזים.

    הגב לתגובה זו

  • 82.

    בייניש, הַפְנִימִי, העם מעדיף אותו עליך.

    דגדג, 11/03/08 17:36

    כן, אני יודע מה שתעני, הבג''ץ איננו נבחר ע''י העם. אבל זה טיפוסי לך. את מתנהגת כמי שחיה בפלנטה אחרת ומה שהעם מרגיש וחושב, נוגע לך לקצה הציפורן של הבהן הקטנה ברגל שמאל.

    אני מציע לך להתפטר במהרה. אם תעשי זאת תוכלי לְשַמֵּר את מעט הכבוד שעדיין רוחשים לך. אחרת, תיעלמי במהרה בתהום הנשיה.

    הגב לתגובה זו

    • אדון נכבד. מי מינה אותך כדובר של העם הזה?

      אלי, 11/03/08 17:50

      מר דגדג הדר במרתף, העם הזה יותר חכם מ85 האחוזים של המגיבים העצבניים שכל דבר שיש בו תבונה או שיקול הדורש מאמץ מחשבתי מוציא אותם משיווי משקל ומביא אותם לחשוב שהם מדברים בשם העם. אני לא מדבר בשם העם ואתה בוודאי שלא. אז תדבר בשם עצמך ותגיד איזה בית משפט חלופי אתה רוצה? מקצועי או לא? תלוי או בלתי תלוי? המגן על הפרט והמיעוטים או מתעלם מפגיעה בזכויותיהם? יש לנו את מערכת המשפט הטובה ביותר בעולם. וכשאתה תיזדקק לה תבין.

      הגב לתגובה זו

      • כנראה שאינך מסתובב מספיק ברחובות.

        דגדג, 11/03/08 18:11

        כמובן, אם חייך מסתובבים בין החווילה הממוזגת בעומר ישר לתוך המכונית המצויידת במיטב האביזרים ומשם למעלית במגדלי עזריאלי שתוביל אותך למשרדך במרומי הקומה ה 40, אינך מסוגל לדעת מה חושב העם. אלו שגרים במרתפים, נוסעים באוטובוסים, לשוק, אינם שולחים את הפיליפינית וקונים רק מה שהכיס הריק יכול להרשות.

        ידידי אלי, החי חיים של עושר וכבוד, רד אל העם ותווכח שצדקתי (אתה לא צריך לבקש מחילה על החֲרַפוֹת).

        הגב לתגובה זו

      • מקווה שאתה צודק

        עבדיאל, 11/03/08 18:34

        זהו אמנם עם סגולה, אך מאז ומתמיד הוא היה קשה עורף. נקווה שבמאבק הקיומי הזה על דמותה של המדינה הוא באמת יגלה גדלות...

        הגב לתגובה זו

      • ''יש לנו את מערכת המשפט הטובה בעולם''

        אתה גאון, 12/03/08 02:17

        מה יש להוסיף? מלבד אולי ציטוט של עו''ד הפלילי מס' 1 בארץ אביגדור פלדמן: ''(עם 90% הרשעות) עדיף לבטל את מערכת המשפט ולזרוק מטבע''.

        http://www.keshet-tv.com/vod/vod.aspx?id=4511&article=145172&GroupID=4803

        יש לנו מערכת משפט שהיא חרפה; אין אדם שילמד עליה סנגוריה, מלבד עו''ד המושחתים שמוציאים ממנה את לחמם, או איזה גנב בדואי/נשיא אנס/בעל מכה (ורוצח לעתיד) שהיא משלחת לחופשי מדי פעם. מעניין מי מהם זה אתה?

        הגב לתגובה זו

  • 81.

    בטח לא קל התרגלת להפקרות עד שמישהו הגיע לעשות סדר.

    יצחק, 11/03/08 17:36

    מערכת משפט מושחטת עד היסוד.

    הגב לתגובה זו

  • 80.

    חסידות הבג''צ מכה שוב! האדמורית בפעולה (ל''ת)

    משקל כבד, 11/03/08 17:34

    הגב לתגובה זו

  • 79.

    אין דבר, גם את לא משהו... (ל''ת)

    שופט בדימוס, 11/03/08 17:33

    הגב לתגובה זו

  • 78.

    הבג''צ- שמאל אבל קיצוני.וזה גרוע לדעת כולם!

    אייל, 11/03/08 17:31

     

    הגב לתגובה זו

  • 77.

    הביניש מנפנפת בחרב, והפרידמן מתקפל (ל''ת)

    נצחון לפמניסטית, 11/03/08 17:30

    הגב לתגובה זו

  • 76.

    הבג''צ איבד כל אמון

    יוס, 11/03/08 17:29

     ברגע שכל פסיקה נבחנת על פי תגובות האו''ם העולם מדינות אירופה וכו', אז איזה יושר יכול להיות לשופטים השמאלנים שלנו בעיני הציבור בארץ. ביהמש גייס חמישי בתוכנו. תשאלו מה הכתובת של חכי''ם ערבים,כשקשה להם,והם צריכים עזרה.

    הגב לתגובה זו

  • 75.

    הדיבורים שבייניש מושחתת מוסרית וערכית לא נראים לי המצאה דמיונית

    נאורי, 11/03/08 17:25

    הגברת בייניש היא ראש הנחש של ''כנופיית שלטון החוק'' המנהלת את כל המדינה מאחורי הקלעים, ללא סמכות דמוקרטית בלי בחירה של העם ובמינויים לכל החיים.

    בייניש וחבריה שולטים בפרקליטות, במינויים במשטרה, במינויים בכנסת ובממשלה, שולטים במידע המגיע לתקשורת ובמינוי מקורבים למערכת אכיפת החוק ועמדות מפתח במדינת ישראל.
    מאפייה!

    הגב לתגובה זו

  • 74.

    אני שומיע ברשת ב שגיוס הכללי החל לטובת החונטה (ל''ת)

    סלסלה, 11/03/08 17:24

    הגב לתגובה זו

  • 73.

    אני מציע לעשות משאל עם ולראות ש90% מהעם לא מאמין בבג''צ השמאלני הזה (ל''ת)

    הרצל, 11/03/08 17:22

    הגב לתגובה זו

  • 72.

    אחרי 3 שנים הילדים עדיין גרים ברגזים ההם? ראיתי אותם לפני שנתיים . (ל''ת)

    שרה כהן, 11/03/08 17:22

    הגב לתגובה זו

  • 71.

    אין 10 איש בעם הזה שרוצה או לא שונא את הבג''ץ הזה

    צ'יפופו וקופיקו, 11/03/08 17:15

    אז בשביל מה צריך אותו ?
    הרי הבית משפט הזה אמור היה במקור לשרת את העם ואת זה הוא כבר מזמן מזמן הפסיק לעשות.

    הגב לתגובה זו

  • 70.

    אז לכי הביתה..

    די לשררה שלך, 11/03/08 17:12

    את לא חייבת לעבוד איתו..
    את בהחלט יכולה ללכת הביתה,
    וזה אף רצוי ..
    לא תמצאי רבים שיקראו לך לחזור..
    כי אם לא שמת לב, רוב העם איבד את האמון בשופטים/ות הרבה לפני פרידמן..
    ואם טיפת אמת זרה לך,
    מקל וחומר שאת לא במקום הנכון..

    הגב לתגובה זו

  • 69.

    נכנסתם פעם לבית המקדש של הבגץ?יש יותר שיש מבכל שדרות!! (ל''ת)

    עבד, 11/03/08 17:12

    הגב לתגובה זו

  • 68.

    השופטים צריכים להיות מוך העם ולא מתון בועה שמאלנית קיצונית (ל''ת)

    יוש, 11/03/08 17:11

    הגב לתגובה זו

  • 67.

    בייניש נציגת החונטה המשפטית

    צריך שינוי, 11/03/08 17:11

    איך אפשר להאמין לשופטת שנבחרה לכל חייה בלי זכות ערעור של הציבור? איך אפשר להאמין למי שנבחרה לנשיאה מהסיבה התמוהה שהיא ותיקת שופטי העליון?
    מה זה השטויות האלה, מה זה הקליקה ששולטת בנו ומגייסת לשורותייה את אהרון ברק, שמגר ושאר המלכים הקדמונים.
    תנו לנו לשפוט מי ישפוט, תעשו רוטציות, תרעננו. תחנכו שופטים להיות פחות יהירים וחסרי סבלנות, תחנכו אותם לתקתק תיקים ולא לסחוב אותם שנים. תגבילו שנות פעילות של כל שופט, תפעילו מנגנוני בקרה ציבוריים על שופטים ולא רק של מערכת הביקורת הפנימית של מערכת המשפט. והעיקר, תלמדו לקבל ביקורת. לא יתכן שהכל שפיט חוץ מהתנהלותם של השופטים

    הגב לתגובה זו

  • 66.

    לא קל לגור ברגזים בגללכם. אין אוכל אין בית יש משכנתא (ל''ת)

    מגורשת, 11/03/08 17:08

    הגב לתגובה זו

  • 65.

    בייניש - אבל איך נבחר רה''מ הבא- (ל''ת)

    זבליון, 11/03/08 17:08

    הגב לתגובה זו

  • 64.

    אבל 8000 ילדים גרים במדבר בארגזים בגלל הבגצ הקדוש (ל''ת)

    רחמנות על ילדים, 11/03/08 17:07

    הגב לתגובה זו

  • 63.

    החונטה וחברותיה בבג''ץ צריכות לעוף-ויפה שעה אחת קודם (ל''ת)

    יפית.ד, 11/03/08 17:06

    הגב לתגובה זו

  • 62.

    השופטים - משפחתינו צריכים ג'ובים ושוחד! (ל''ת)

    עליון?, 11/03/08 17:06

    הגב לתגובה זו

  • 61.

    גברתי היקרה - מה יש - לא מוותרים מספיק מהר ליאסר שלך? (ל''ת)

    בייניש_לפחזבל, 11/03/08 17:03

    הגב לתגובה זו

  • 60.

    אף אחד בעם לא סובל את בייניש

    רחל, 11/03/08 17:02

    תתפטרי כבר וזהו.

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    דיקטטורת בגץ חייבת להיפסק!!! (ל''ת)

    רעות, 11/03/08 17:02

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    כבוד השר העם מצפה ממן שתיבדוק למה לא הוגש כתב אישום נגד בעלה (ל''ת)

    צדיק, 11/03/08 17:00

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    בייניש הזו בושה למערכת המשפט (ל''ת)

    דביר, 11/03/08 16:57

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    כל עוד העם לא יצא בהמונים לרחובות החונטה בבג''צ תמשיך לשלוט (ל''ת)

    שרה, 11/03/08 16:57

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    ברוך יהיה זה שבחר את פרידמן לתפקיד (ל''ת)

    ברוך ג'מילי, 11/03/08 16:56

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    לעם נמאס מהפרוטקציות והשחיתות של בייניש וחבריה.

    בן ארי, 11/03/08 16:53

    מושחתים נמאסתם!

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    שתי הנחשות בייניש וארבל כל היום בוחשות בג'ובים ועושות פרוטקציות (ל''ת)

    סינדי קרופורד, 11/03/08 16:52

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    ''מבנה המערכת בנוי על ניהול משותף'' של ברק שלך ושל חיישין (ל''ת)

    כך תמיד עבד, 11/03/08 16:52

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    אללה יסתור, איזו רכלנית הבייניש הזו,גועל נפש (ל''ת)

    מזל כוניפה, 11/03/08 16:51

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    בייניש רק מלכלכת ומשמיצה כל הזמן (ל''ת)

    ציפי, 11/03/08 16:51

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    לפטר אותה מייד (ל''ת)

    אזרח, 11/03/08 16:50

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    חבורת הבגץ איבדה את התמיכה עם ''הכל שפיט''נוהל שכן''

    שירה, 11/03/08 16:50

    פסילת חוקים
    עיכוב הגדר
    קשירת ידי הצבא
    ועם היותה פלג של השמאל במסווה של הומניות
    ועוד ועוד תקצר היריעה

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    בייניש היא המתנה הטובה של כל מתנגדי בג''ץ (ל''ת)

    אסון מהלך, 11/03/08 16:49

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    בגלל טיפוסים כמו דורית בייניש, אהרון ברק ומישאל חשין

    דפני, 11/03/08 16:49

    איבדתי את האמון בבית המשפט העליון.
    מישהו צריך להבהיר לטיפוסים האלה שבית המשפט העליון, הוא שלנו ובשבילנו, ולא של האבא של השופט חשין, או הסבתא של בייניש, שכלל לא ברור לי איך היא הגיעה לאן שהגיעה.

    דפני

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    כך מתנהגת נשיאת בית משפט עליון? (ל''ת)

    דמוקרט חרד!, 11/03/08 16:48

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    כמה חיילים נהרגו!!! בגלל גב' ''נוהל שכן?! (ל''ת)

    רק זאת ספרי, 11/03/08 16:48

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    בייניש DEAR , לך אין שום דבר אישי?? אפילו לא להוציא את בעלך זכאי?

    הכל אישי..., 11/03/08 16:47

    שישאר מחוץ לכלא ויחמם אותך בלילות הקרים....

    את רואה - הכל אישי , ובעיקר בשביל ''כנופיית שלטון החוק''- שלהם החוק עצמו הוא רק אמצעי לאינטריגות אישיות.

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    בעלה יחזקאל לעולם לא יועמד לדין חרף כל הפלילים (ל''ת)

    זה אתם אמרתם, 11/03/08 16:46

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    נשמה שלנו תספרי על 8000 ילדים יהודים שגרשתם מבתיהם לפני שנתיים (ל''ת)

    דניאל, 11/03/08 16:43

    הגב לתגובה זו

    • מה הקשר?!

      עבדיאל, 11/03/08 16:50

      צר עולמך כעולם נמלה...

      הגב לתגובה זו

    • שקרן אין 8000ילדים.יש 10000נפשות שהבנקים מפנים כל שנה מבתיהם כי

      הכסף הולך......, 11/03/08 17:03

      לשסניקים, למתנחלים,ולשיקום המפונים שמקבלים ומקבלים ומקבלים................

      הגב לתגובה זו

    • ולמה ההורים שלהם לא קנו בית?

      אילן חטאב, 25/03/08 20:48

      הרי הם קיבלו פיצויים יפים
      אה...כי אין וילה על שפת הים שניתן לרכוש במחיר דירת חדר ברמת גן? ועוד להנות מפטור ממיסים

      די לדמגוגיה :יש אלפי דירות לא מאוכלסות בכל הארץ

      נכון שזה לא נעים לעבור דירה,אך בניגוד לאחרים הם קיבלו מחיר טוב על הבית[ששני שלישים ממנו נרכש בכספי משלם המיסים] מבלי להתמקח,וקיבלו פיצוי נוסף על עצם העובדה שנאלצו להתפנות[מה שלאחרים אין ממי לדרוש]
      אז די לסיפורי הארגזים-יש עוד אופציות בין ארגזים לוילה על שפת הים[לא מאמינים?תשאלו את תושבי הקו הירוק] וגם חברים אפשר למצא חדשים[לא חייבים לחיות בקומונה]

      וחוץ מזה בייניש לא פינתה אותכם אלא ממשלת שרון עם רוב עצום בכנסת-אי אפשר מחד להאשים את בג''ץ בהתערבות יתר ומאידך להאשים אותו באי התערבות בשאלה פוליטית\\בטחונית טהורה
      למי שלא הבין,ברפורמה של פרידמן,ההתנתקות זה לא שפיט

      הגב לתגובה זו

  • 40.

    פרידמן: דרוזים שומרים עלינו טפל בבעיה בצפון

    דוד, 11/03/08 16:40

    שמעתי באבא שבנה חדר לבנו שמשרת שומר עלינו ועל המדינה - בהמ''ש קנס אותו כי בנה חדר לבנו - מדובר באנשים כלכלתם דלה ומצבם קשה הם אחינו חיבים לחתיחס לבעיותיהם בצפון ירקה בישוב דרוזי כמו-כן המצב שם בכי רע הגיע זמן שהמדינה תפגין אחריאות

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    פרידמן: דרוזים שומרים עלינו טפל בבעיה בצפון

    דוד, 11/03/08 16:39

    שמעתי באבא שבנה חדר לבנו שמשרת שומר עלינו ועל המדינה - בהמ''ש קנס אותו כי בנה חדר לבנו - מדובר באנשים כלכלתם דלה ומצבם קשה הם אחינו חיבים לחתיחס לבעיותיהם בצפון ירקה בישוב דרוזי כמו-כן המצב שם בכי רע הגיע זמן שהמדינה תפגין אחריאות

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    המערכת המשפטית - עסק משפחתי !!! (ל''ת)

    אמוץ, 11/03/08 16:39

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    מתי תלמדי להגיב לגופו של ענין ולא לגופו של פרידמן??? (ל''ת)

    טלי, 11/03/08 16:37

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    דמגוגיה זולה זאת הרמה של האולגרכיה הפושעת של שופטי בגץ (ל''ת)

    reality check, 11/03/08 16:35

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    גב' בייניש עכשיו תרגישי איך זה שמתערבים לך בכל דבר קטן (ל''ת)

    מאיר, 11/03/08 16:34

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    עזרה

    לילך, 11/03/08 16:33

    שלום אולי מישהו יוכל לעזור לי בבקשה...
    אני עושה עבודה בנושא המחלוקת בין פרידמן ובינייש ועליי להדגים איך הנושא הזה משפיע לרעה על זכויות מיעוטים , זכויות האדם, הכלה, הדרה , ושסעים חברתיים ...
    תודה
    יום טוב

    הגב לתגובה זו

    • את לא מספיק ספיצפית

      אילן חטאב, 26/03/08 00:21

      ישנם מספר מחלוקות
      אני מניח שאת מתכוונת למחלוקת העיקרית שהיא למעשה בין ברק לפרידמן[ביניש היא תלמידה של ברק לצורך העניין] בעניין היקף הנושאים השפיטים וכפועל יוצא חלוקת הסמכויות בי שלושת הרשויות במדינה

      לא ברור איזה עזרה את מבקשת ועד כמה אפשר לתת לך אותה באמצעות האנטרנט

      אם את מעוניינת ללמוד יותר את הנושא , אני ממליץ לקרא את המאמרים של בן דרור ימיני באתר זה-למרות שהוא חד צדדי אובסיסיבי אפילו לצד של פרידמן[הוא אף מרחיק לכת מפרידמן]
      ימיני מרבה לכתוב בנושא ובמאמריו את גם יכולה למצא הפניות לרקע עיוני מקצועי[גם כזה שנוגד את השקפתו] וכן בין הטוקבקים את יכולה למצא מספר תגובות מלמדות
      [לצד ארבה מתלהמות או סתמיות]

      ימיני גם נוהג לא אחת להתעמת עם מאמרים אחרים ובכך יש לך מאמרים הנוגדים את השקפתו לצורך האיזון שודאי נדרש לעבודתך

      לילך:הלואי שנתתי לך כיוון[לא מתיימר ליותר]

      הגב לתגובה זו

  • 33.

    פרידמן מינוי של אולמרט המגה חשוד בשחיתות ושל העבריין רמון שהתקשורת

    טיפחה והוא =0, 11/03/08 16:32

    בריבוע.

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    תרגום: לא קל להמשיך להיות מושחתת ולסדר ג'ובים כשפרידמן בסביבה

    תרגום, 11/03/08 16:27

    וגם לא קל לתפור תיקים כמו פעם, או לסגור תיקים ליחזקאל ושאר קרובי המשפחה.

    לא קל, ככה להמשיך בזה כשפרידמן מתבונן. היה יותר קל עם שרים כמו טומי לפיד ואחרים שהיו קלים לכיפוף ולא עבדו.

    הגב לתגובה זו

    • כמה שאתה צודק

      מסכים איתך, 11/03/08 16:35

      לא קל לגור במדינה שבו שופטים לא נבחרים מנהלים לנו את החים, ומסייעים בעיקר לרוצחינו ואויבינו.

      הגב לתגובה זו

    • השפן שכתב את זה כדאי שיזדהה

      יואב, 11/03/08 16:37

      ביניש מושחתת?פרידמן כשהוא יושב עם שרי הממשלה ויביט ימינה וששמאלה ויראה איפה המושחתים

      הגב לתגובה זו

      • למה שיזדהה? בשביל שיתפרו לו תיק כי אמר את האמת?

        נו באמת, 11/03/08 17:16

        הרי הם המושחתים הכי גדולים עם התיקים של יחזקאל וכל הג'ובים והמכרזים שהם מסדרים.

        הגב לתגובה זו

  • 31.

    בית המשפט

    שלום, 11/03/08 16:26

    כל הכבוד לשר המשפטים שעושה עבודה חשובה. טוב שבבית המשפט יהיו אנשים עם דעות שונות, ולא רק חברים במועדון סגור. בית המשפט חייב לייצג את כל עם ישראל. אני לא מרגיש שמייצגים אותי שם. אני לא מבין את כל ההחלטות שלהם. חלק מההחלטות הגיוניות, אבל הרבה מהן לא. בייניש צודקת. חייב להיות בית משפט חזק. אבל זה שיכניסו דתיים וספרדים, לא יחליש אותו. בייניש לא צריכה לפחד מהדעות של פרידמן. הוא יביא תועלת ויעשה רק טוב. שמעתי את השר מתראיין ברדיו והוא הרשים אותי. הוא איש טוב ורציני וצריך לתת לו לעבוד בשקט.

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    מישהי יודעת אם פרידמן פנוי? (ל''ת)

    מירי, 11/03/08 16:22

    הגב לתגובה זו

    • למה את שואלת רק בנות?

      אילן חטאב, 25/03/08 21:39

      עדיף לך לשאול בנים
      כי מישיהי תיקח לעצמה ולא תגיד לך

      הגב לתגובה זו

  • 29.

    בייניש=גלאון=מר''ץ (ל''ת)

    דני מ, 11/03/08 16:19

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    she is right (ל''ת)

    Itai, 11/03/08 16:18

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    רצתה לאמר שלא קל לעבוד על פרידמן (ל''ת)

    ג, 11/03/08 16:15

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    אופציית ההתפטרות

    יעקב אריאל, 11/03/08 16:12

    המעשים של השר פרידמן אינם חורגים גבולות החוק והדמוקרטיה. במידה והשופטת בייניש לא משלימה עם מציאות שלא נוחה לה, קיימת לפניה תמיד האופציה להתפטר.

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    פרידמן, כולנו יודעים איזו נחשה בייניש, תהיה חזק

    לדניאל פרידמן, 11/03/08 16:09

    שתי הנחשות בייניש וארבל כל היום בוחשות בג'ובים ועושות פרוטקציות בשלושת המוסדות:

    פרקליטות, מערכת בתי המשפט והאקדמיה.

    לעם נמאס מהפרוטקציות והשחיתות של בייניש וחבריה. הם צריכים ללכת הביתה כמו כל המושחתים האחרים.

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    פרידמן משקף את רצון העם (ל''ת)

    איציק, 11/03/08 16:05

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    מגעילה השופטת בניש; ושופטי העליון לא מספיקים לפשוע (ל''ת)

    צבילי, 11/03/08 16:03

    הגב לתגובה זו

    • מצאנו את ראשי הפשע.....

      יואב, 11/03/08 16:39

      אני קורא התגובות ומגיע למסקנה שהעם הזה ירד מהפסים לגמרי

      הגב לתגובה זו

  • 22.

    גברת ביניש לא קל להיות אזרח במדינת אולמרט.

    מוסא קאראף, 11/03/08 16:02

    מבין לליבך,אך עם עזיבתו של אולמרט את הנוף הפוליטי תרגישי בנוח יתר.בקרוב ביותר נחוש ניסים ונפלאות.החזיקי מעמד.

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    בייניש-התעסקי נא בשפיטה ולא

    חבר מפלגת העבוד, 11/03/08 16:01

    בפוליטיקה, עסקנות, ומלחמות כוח

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    בייניש-נקעה נפשי מלשמוע אותך !

    pini-1, 11/03/08 16:01

    כאשר נגמרים לנשיאה תשובות רציונליות היא פותחת את פיה ומדברת שטויות.
    אגב, אם היום היה ברק עדיין הנשיא בבית המשפט העליון - גם הוא היה חוטף.
    פרופ' ברק הוא אם כל חטאת !
    ברק ארגן לעצמו יחידה 101 אשר כולם הם שיבוט של ברק עצמו ( רק פחות חכמים ) והוא חשב שיש לו מונופול על השכל.
    עד שהגיע פרידמן - ברוך יהיה זה שבחרו לתפקיד.

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    רק השמצות וללא נימוקים (ל''ת)

    אופייני לבייניש, 11/03/08 15:57

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    צודקת אבל לא פועלת בחוכמה

    עבדיאל, 11/03/08 15:56

    השר פרידמן גורם נזק קשה ביותר למערכת המשפט ולדמוקרטיה הישראלית, יהיו מניעיו אשר יהיו. את ההרס שהוא זורע (בעידוד ובסיוע של כוחות אפלים רבי עוצמה) יהיה כמעט בלתי אפשרי לתקן. אם השר פרידמן יצבור עוד כוח, הוא יהפוך להיות איום קיומי חמור על מדינת ישראל, כפי שהוקמה במגילת העצמאות.
    אך ריאיונות כגון זה שהעניקה כבוד הנשיאה ביניש אינם פותרים את הבעייה או מקלים מעול רעות פרידמן. הציבור הישראלי לא מבין, לפי שעה, את גודל האיום הנשקף מפרידמן, וההתכתשות הנמשכת פוגעת דווקא בבית המשפט. המשך העיסוק התקשורתי הרדוד בנושא משרת דווקא את פרידמן.
    לשמחתנו, הדמוקרטיה הישראלית מגלה למרות הכל מידה לא מבוטלת של חוסן. פרידמן מצליח אמנם להסב למערכת נזקים לא מבוטלים, אך כרגע אין בכוחו להוציא אל הפועל את החורבן המלא והשיטתי שהוא מתכנן.
    בשעה קשה זו ראוי שהנשיאה ביניש תותיר את הזירה התקשורתית לאחרים ותמשיך לעשות את מלאכתה (שיפוט וניהול המערכת) נאמנה.
    מתוך אמונה בערכי הדמוקרטיה, במעלות האדם ובצור ישראל אייחל למפלת פרידמן ולביצוע רפורמה אמיתית (שמטרתה לתקן ולבנות- ולא להשמיד) במערכת המשפט בישראל.

    הגב לתגובה זו

    • צודק בגדול

      יואב, 11/03/08 16:30

      פרידמן כבר הורס אבל כבוד השופטת לא צריכה לדבר בתקשורת

      הגב לתגובה זו

    • אבל מה לעשות שמדובר בקצ'קה זקנה וקשקשנית, מלאת כבוד עצמי ופאסון.

      בועז, 11/03/08 17:05

      והשילוב שלה (אישית) ביחד עם רפורמה שחיונית כמו אויר לנשימה - נותן לפרידמן רוח גבית בעוצמה של הוריקן.
      לא הכל שפיט!!!!!!!!!!!!!!!!
      וההצהרה המסוכנת והבעייתית של אהרון ברק מתנפצת לרסיסים עם אחת כמו בינייש.

      הגב לתגובה זו

    • כל מילה בסלע

      סיוון, 11/03/08 18:32

      הלוואי שכל חברי הכנסת היו כמוך

      הגב לתגובה זו

    • עבדיניש, מתגובתך ניכר בך...

      ישראל צור אדם, 11/03/08 19:49

      ניכר בך שאתה שמאלני, כנראה תומך מרץ. אתה מיעוט שבמיעוט.

      אין בדבריך שום הגיון מלבד תמיכה עיוורת בביניש ודחיה חסרת בסיס של פרידמן.

      אבל מה שאני אומר לך מדבר בעד עצמו:

      פסקי הדין של בייניש ושל זה שמינה אותה ליורשתו הם מגמתיים, תומכים באג'נדה שמאלנית מובהקת, מעדיפים באופן מוצהר ערבים על יהודים. ודי להזכר באיסור להפגין שהם כפו על מתנחלי גוש קטיף והפשרת קרקעות קק''ל לערבים. דוגמא קטנה זו מני רבות לא תספיק לך. גם אלף לא תספקנה וזה מכיוון שאתה קשור לבייניש בקשר סימביוטי. אבל לקורא התמים, אוכל להביא עוד עשרות של דוגמאות.

      הגב לתגובה זו

      • מסית ומדיח

        עבדיאל, 12/03/08 00:56

        תגובתך אינה אלא חזרה על סיסמאות ההסתה הנבובות. איך הבנת מתגובתי, שאני שמאלן תומך מר''צ?! לא היה לכך כל רמז בתגובה...
        גם הדוגמות הסתמיות שלך אכן מדברות בעד עצמן ומוכיחות את רדידות טיעוניך. אתה מביא דוגמאות לכאורה לפסיקות ששירתו אינטרסים של קבוצות שמאלניות. אפשר להביא כנגד לא פחות פסיקות נגד מר''ץ ונגד גורמים המקורבים אליה (קיבוצי השומר הצעיר, למשל). אבל הדבר נובע מעמידתו של ביהמ''ש על החוק. ביהמ''ש העליון ממלא את תפקידו, לפי הקבוע בחוק יסוד: השפיטה.
        אם אתה מנסה להראות אג'נדה פוליטית של ביהמ''ש (וודאי שלא תצליח בכך- כי אין דבר כזה) עליך להראות כי בית המשפט פוסק דבר מה לטובת השמאל בהסתמך על עיקרון/שיטה מסויימים ולאחר מכן פוסק לרעת הימין בניגוד לאותו עיקרון שהוא עצמו קבע.
        דרך אגב, לתמיכה בדמוקרטיה אין קשר לעמדה פוליטית, ואישי ימין בולטים הם, לדעתי, דמוקרטים גדולים בהרבה מחלק מנבחרי השמאל. אבל אם אתה מאוד רוצה לדעת- אני מודיע לך שתפישת עולמי היא ימינה ממר''צ. זה מרגיע אותך?

        הגב לתגובה זו

      • עבדיאל:אתה ארבה ימינה ממרץ

        אילן חטאב, 25/03/08 22:31

        ואני מסתמך על תגובותיך במאמרים אחרים
        העובדה שאתה ימני שלא תומך אוטומטית בפרידמן מוכיחה שאתה שוקל ומגיב לגופו של עניין וזה לזכותך

        אבל לחובתך:אתה טוען שפרידמן הוא אסון,מסוכן..אצטרה אצטרה אך אומר זאת כאילו ו עובדה שאינה חייבת הוכחה
        אין שום נימוק בטענותיך:למשל מדוע אתה מצדיק הרחבת נושאי השפיטה לבלי גבולות מבית היוצר של אהרון ברק שמשמעותה נטילת סמכויות מהרשות המחוקקת והגבלה חמורה של הרשות המבצעת

        למשל מדוע אתה תומך במינוי השופטים את עצמם-מה שמשמעותו הגמוניה בהרכב השופטים שלמעשה מהווה פולטיזציה של מערכת המשפט

        המניע האישי של פרידמן עליו מדברת ביניש הוא ראוי גם אם הוא אישי היות והוא נבע מלכתחילה מהגמוניה אג'נדטית של המערכת: ביניש מתכוונת לאי מינוייה של השופטת רות גביזון [כן זאת מוינוגרד] לעליון למרות שגם מתנגדיה מודים שהיא עילוי[רות היא ידידה קרובה של פרידמן ומכאן העניין האישי] ומדוע לא מונתה? כי האג'נדה שלה דומה לזו של פרידמן דהיינו לא הכל שפיט[לעניות דעתי הרוב לא שפיט] -ברק ופרידמן עמדו על רגליהם האחוריות כדי למנוע את מינוייה עם אמתלות שונות ומשונות[כמו למשל .היא אקדמאית מדי]
        אז יש מניע אישי המתאים למניע העקרוני ז''א שזה רק מגביר את המוטיוציה של השר לקדם תפישת עולמו ובכך אין פסול -זה היה פסול אילו בגלל מניע אישי היה פועל נגד תפישת עולמו

        כמו כן עבדיאל, לא התייסתה כלל לטיעון שהרחבת מעגל השפיטים מגדילה באופן ניכר את הסחבת בהכרעות הדין הגבוהה ממילא

        בקיצור תגובתך אינה מנומקת וסתמית

        הגב לתגובה זו

  • 17.

    תראו איך היא מדברת, זה בושה שככה מדברת נשיאת בית משפט

    עושה בושות, 11/03/08 15:50

    איזה בושות היא עושה הבייניש הזאת.
    כל הזמן התככים והנסיונות להשחיר אנשים.

    די. זאת היתה טעות ענקית למנות אותה.
    וזה בלי לדבר על התיק הפלילי של בעלה יחזקאל וכל הסיפור עם הכספים של התזמורת של רשות השידור.

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    פרופ' פרידמן הוא ההצדקה היחידה להמשך קיומה של ממשלת הדמים המושחתת

    דרור מרמת גן, 11/03/08 15:49

    הזו.

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    פרידמן עצור את שלטון האייטולות של בג''צ לפני שיהיה מאוחר מדאי

    דוד, 11/03/08 15:49

    אתם רואים את העליון כנחלה משפחתית. הבאתם את חבריכם לאג'נדה, שישתתפו אתכם בחפלה ודחיתם אחרים, בתואנה שהם כביכול בעלי אג'נדה. אמצתם לכם דוקטורינה שהכל שפיט ופלשתם לתחום הרשות המבצעת. נטלתם לעצמכם את החרות לבטל חוקים בצורה שרירותית ובזאת פלשתם לתחום הרשות המחוקקת. איזו עזות מצח שאתם האוליגרכים הדיקטטוריים עוד מתימרים להתחזות כמגיני הדמוקרטיה.
    הפכתם את העליון לסניף של מר''ץ-העבודה. פסיקותיכם הן בעלות צחנה פוליטית כה בולטת, שרק טטרן יוכל לעבור עליהן בשוויון נפש (אתה רוצה דוגמאות?).

    כבר מזמן לא הסתובבת בשוק לדבר עם עמך ברחוב, הגאווה וגסות הרוח שלך לא מרשה לך להתאבק בעפר עם הארץ. אבל אילו תטרח, תגלה שרוב רובו של העם מצדד עם פרידמן למרות שכולנו יודעים ששרותיו נשכרו למען הריהביליטציה של אדונו אולמרט...
    השד שלכם הוא הרבה יותר גרוע!!!

    הגב לתגובה זו

    • איזו ריהבליטציה

      אילן חטאב, 25/03/08 23:30

      יכול פרידמן להקנות לאולמרט[אם כוונתך שמינויו מעלה את הרמה של הממשלה אז לחיי הריהבליטציה]

      כל הפרשיות בהם נחשד אולמרט הנם פרשיות שוחד וכולם נמצאים בשלב זה או אחר של חקירה
      לשר המשפטים אין יד ורגל בחקירות,ההכרעות בין אם העמדה לדין או פתיחת חקירה הם בסמכותו הבלעדית של היועץ המשפטי לממשלה
      אין ברפורמות שפרידמן מקדם,דבר מה המקל על עברייני שוחד
      מעבר לזאת ,פרידמן לא זקוק לשררה-הוא מגדולי המשפטנים בארץ ולכן קשה להניח שיסכן את שמו הטוב בשביל התחת של אולמרט

      מותר להניח שאולמרט מינה אותו כי הוא מאמין באג'נדה שהוא מקדם[הראייה שקודם מינה את רמון שניסה לקדם רפורמה דומה] וכן שאולמרט מעוניין בצמצום התערבותו של העליון ברשות המבצעת שהוא עומד בראשה[מעניין מדוע רבין לא חשב על המינוי הזה]
      אולמרט ראוי לשבח על המינוי הזה:
      שר מקצוען ואמיץ,מקדיש את מיטב זמנו לטיפול בנושאים שבאחריותו[בניגוד ליתר השרים משאיר את הטיפול בקסאמים למי שאמון על כך] -לא זכור לי מינוי טוב יותר בכל ממשלות ישראל לדורותיהם
      שר שבשבילו המציאו את המשפט ''ולתפארת מדינת ישראל''

      הגב לתגובה זו

  • 14.

    אף פעם לא קל לעבוד תחת ביקורת של עיין פקוחה על מעשייך !

    ישמעאל, 11/03/08 15:45

    כל זמן שהייתם ללא פיקוח ועשיתם ככל העולה על רוחכם , היה לך נוח . היום כשאת פועלת תחת ביקורת ציבורית וביקורת שר , פתאום זה לא נוח לך .

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    הוא ראה שאתם המשפטנים מתנהגים באופן לא אחראי ושרירותי (ל''ת)

    נ.כהן, 11/03/08 15:45

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    תן גז,פרופ' פרידמן, תן גז!! העם איתך, החונטה השמאלנית נגדך. רפורמה

    דרור מרמת גן, 11/03/08 15:45

    כזו לא יכולה לעבור על מי מנוחות. הבייניש לא תוותר בקלות על הכח השלטוני שבידיה.
    אז תן גז, העם איתך!!

    הגב לתגובה זו

    • הוא גם שייך לשמאל! אך השפוי! לשימחתינו יש גם כאלה! (ל''ת)

      נ.כהן, 11/03/08 16:28

      הגב לתגובה זו

  • 11.

    תתחילי להרגיש מה שהעם מרגיש איתכם שיהנכם פועלים כסניפי מרצ ולא כשופ

    ג'ינג'י, 11/03/08 15:45

    כשופטים של כל העם!!! כל הכבוד לפרידמן שמקצץ לכם בכנפיים!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    הגברת במעמדה הרם עוסקת בהשמצות. בושה (ל''ת)

    אין כבוד לעם, 11/03/08 15:44

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    לביניש.

    צ, 11/03/08 15:44

    הכל {מבחינתך} נאמר ונעשה מתוך שינאה ונקמה.

    תתחילו שם בבתי המשפט לשפוט מהשכל ולא מהרגל.

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    פרידמן יישר כח. בייניש מביישת את בית המשפט (ל''ת)

    א.י., 11/03/08 15:43

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    הפגיעה בשופטי העליון בגלל החונטה

    אזרח, 11/03/08 15:43

    כנראה שישנם הרבה נפגעים בגלל שפיטת החונטה כנגד לא מקורבים אולי תחשבי על הצד שכנגד כי לא רק השופטים בני אדם,ציטוט מדבריך.ישנם הרבה דוגמאות אתן 1 פסיקת סגן הנשיאה לטובת מחותנו ושותפו של ברק וזמיר השופט לשעבר ועבריין נמלט דן כהן.באם היה שופט שלא מקורב התוצאה יכלה להיות שונה......וכו.

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    דיטטורה של בגצ עם הפודל אולמארט.אין טעם לבחור. (ל''ת)

    דיקטטורה שיפוטי, 11/03/08 15:42

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    בשביל מה שמים בתפקיד מישהי שבכלל לא עובדת בעבודה שלה

    רוית, 11/03/08 15:40

    מתי היא בכלל עוברת על התיקים שמחכים שנים להכרעה שלה?

    היא כל הזמן עסוקה בלרקוח מזימות, להפגש עם שגרירים, עם חברי כנסת, להשמיץ, לסדר ג'ובים לכל החברים והמשפחה.

    די שתלך הביתה. אנחנו צריכים שופטים שיעבדו, ולא יתעסקו כל הזמן בפוליטיקה פנימית.

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    בגצ הרסו את המדינה. המחבלים חוגגים, העברינים עליזים והעם בוכה. (ל''ת)

    העם, 11/03/08 15:39

    הגב לתגובה זו

    • הם גם הכניסו המון פלשתינאים ומחבלים הודות לאיחוד המשפחות שלהם

      נכון, 11/03/08 15:48

      ואחר כך אם תהיה מלחמה, הלך עלינו. כבר עכשיו האנשים שהם הכניסו פעילים בטרור.

      הגב לתגובה זו

  • 3.

    הפוסלת במומה פוסלת: היא פועלת ממניעים אישיים: תיק יחזקאל בייניש

    בייניש הביתה!, 11/03/08 15:32

    כל הנפוטיזם והשחיתות של בייניש וחבריה לכס השיפוט והפרקליטות נמאסתם לגמרי.

    סוף סוף שר משפטים עם עמוד שידרה שפועל למען האינטרס הציבורי!

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    גם את לבני היא לא סבלה, לנאמן ורמון תפרה תיקים ועכשיו היא מסמנת את

    מדהים, 11/03/08 15:31

    אין גבול למתפרת התיקים שעובדת במלוא המרץ.

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    בייניש, הפכת למאוסה כל כך, התפטרי! (ל''ת)

    דליה, 11/03/08 15:29

    הגב לתגובה זו

    • גב' בייניש - העם מתעב את ביהמ''ש העליון ובצדק

      זכיתם בכך במעשה, 11/03/08 18:04

      בהיותכם פוליטיים ובעלי אג'נדה מסויימת מאוד,
      בהיותכם מסואבים ומגינים אחד על השני גם בעת שחיתויות (ראי מקרה בעלך),
      בשימכם עצמכם ל''ממשלת על'' המעדיפה את רווחת צרינו הפלסתינים על בטחון היהודים,
      בדונכם בעתירות הפלסתינים כנגד מפקדי הצבא,
      בקיצור - בצדק נקעה נפשנו.

      הגב לתגובה זו