• 76.

    אחי, עובר עליך מה שהוא לא טוב בזמן האחרון.

    יגאל כהן, 14/03/08 01:20

    ההתנפלות החדשה שלך על אולמרט מוזרה ביותר.
    דוקא כשהגל נעלם אצלך השיגעון עלה.
    לא מובן לי.
    למה אתה עושה לאולמרט פולסא דנורא בזמן האחרון?
    אחרי שכולם כבר התייאשו.
    מוזר.

    הגב לתגובה זו

  • 75.

    חלומות באספמיא

    ישראל, 13/03/08 09:10

    חבל, אתה חולם לשוא . ערבי נשאר ערבי ולא יעזור כלום!

    הגב לתגובה זו

  • 74.

    בן אתה צודק צודק צודק וצודק

    מאמינה בשלום, 12/03/08 07:54

    ואת זה אני אומרת כתושבת רמת הגולן, צריך לעשות שלום צריך לשנות את העתיד שלנו

    הגב לתגובה זו

  • 73.

    השמאל ההזוי ממשיך. כמה דם שילמנו על החלומות של פרס (ל''ת)

    יהודי אמיתי, 12/03/08 07:45

    הגב לתגובה זו

  • 72.

    מישהו כאן חושב...

    יונתן בן צבי, 12/03/08 05:26

    שבן כספית קורא את התגובות?
    כי לא נראה לי...
    הרי יותר משמונים אחוז מהתגובות הם הפוכות מדעתו של הכותב.
    אז מישהו מוכן להסביר לי איפה הוא חי בדיוק?
    מי הקהל שלו? ואת מי היא בדיוק מנסה לשכנע בטיעונים שבאים מתוך רפיסות מחשבתית?
    אני יודע איפה הבעיה.
    הבעיה היא שאנו עוד קוראים את ה
    כתבות המגוכחות שלו.
    אם לא היינו קוראים אותם אז כמה תגובות היו שם?
    2,3 תגובות?
    אתה מגוחך בטענות הפרימיטיביות שלך.
    אתה מתעקש לעשות ''שלום'' עם בהמות ורוצחים. ולא אני לא חושב שכולם כאלה. רק אלה שבן כספית מציע לדבר איתם.
    בן. תתעורר. עזוב אל תתעורר. לא ענייני מה אתה עושה בכלל.
    הפסדת היום עוד קורא.

    הגב לתגובה זו

  • 71.

    huila hasera

    Haim, 12/03/08 03:35

    Mea achuz zodek

    הגב לתגובה זו

  • 70.

    נסיגה=טרור!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    יוני יוסף, 12/03/08 03:35

    הגב לתגובה זו

  • 69.

    ואיך היו נראים הדברים אם ''סוריה היתה עושה שלום עם ישראל''? בן כספית. (ל''ת)

    ישראל, 12/03/08 02:52

    הגב לתגובה זו

  • 68.

    תגיד בן, באיזה פלנטה אתה חי - הם פשוט לא רוצים שלום!!!

    גדי, 12/03/08 02:48

    למה אתה וחבריך לא מבינים את זה!!

    אתה חושב לרגע אחד שלאולמרט שלא אכפת לו בכלל מלהחזיר את ירושלים אכפת לו מהגולן, זה נראה לך הגיוני. הוא היה מת, מת להחזיר את הגולן... הסיבה היחידה שמונעת ממנו ללקק לאסד זה שארה''ב וצרפת ממש כועסים כרגע על סוריה. אבל גם בלי זה חייבים להבין - אסד לא רוצה שלום, ואם כן אז שלום נוסח ערפאת.

    כל החיים שלכם אתם פה, לא הבנתם הם לא רוצים שלום,
    לא ערפאת ולא אבו מאזן ולא הנייה
    גם מובארק לא רוצה שלום איתנו וגם הירדנים לא. גם לבנון לא רוצה.

    הם רק רוצים שנעוף מפה קיבינמט והם יעשו כל מה שהם יכולים (כולל הסכמים שאין להם שום כוונה לקיים) על מנת להחליש אותנו.

    זו המציאות.

    כל הדברים שאתה תמכת בהם: ועדית קמפ דייויד, הנסיגה מלבנון, מפת הדרכים, אוסלו, ההתנתקות וכו כולם התפוצצו לנו בפרצוף. כל מה שאתה אומר קורה ההיהפך.

    הרי אמרת שניסגה מעזה תעזור לנו בעולם, תעודד את המתונים ושאם נותקף הפעם נוכל להגיב בעוצמה כזו (עם תמיכת העולם) כך שבטוח ייפסק ירי הקאסם לאחר ההתנתקות - אופס! קרה בדיוק ההיפך??!!

    לא הגיע הזמן קצת להתחבר לעולם הזה שנקרא מציאות??!!

    הגב לתגובה זו

  • 67.

    הסורים היו עכשיו על גדותיה של הכנרת

    ניר, 12/03/08 01:59

    תאר לך שהסורים היו עכשיו על גדותיה של הכנרת( אסד רוצה זכויות דייג בכנרת) וכמו המצרים רק מאפשרים לטרוריסטים ואמל''ח לעבור?

    הגב לתגובה זו

  • 66.

    ''אני שלום, וכי אדבר- המה למלחמה'' (ל''ת)

    תהילים, 12/03/08 00:41

    הגב לתגובה זו

  • 65.

    בן בספית

    קובי, 12/03/08 00:29

    חושב שהחיים שלנו הם הימור .בקיצור דם יהודי שווה קזינו .ריבונות יהודית גם שווה קזינו .עד מתי נענש מאדריכלי אוסלו ?המאמר הזה שבר את כל גבולות המצפון היושר וההגינות .החיים שלנו הם הימור קזינו....אין לנו לא מסורת לא צדק לא זהות......נתחיל להמר לשתות משקאות חריפים זה הולך עם הימורים.כך יוכלו ליבש לנו את המוח לגמרי אנשי השילטון וחברי החצר .

    הגב לתגובה זו

    • מסכים.

      עמרי, 12/03/08 04:18

      בן ריק מתנ''ך וקשה לפספס.

      הגב לתגובה זו

  • 64.

    האם מצריים שיש איתה חוזה שלום לא מחמשת את החמאס? (ל''ת)

    טל, 11/03/08 23:45

    הגב לתגובה זו

  • 63.

    סליחה בוגי נגד ירידה בגולן-נקודה!!

    איל, 11/03/08 23:37

    הוא נאם בחיפה אל תצטט בשמו דברים לא נכונים!

    הגב לתגובה זו

  • 62.

    בן כספית טיפש או תמים

    איש, 11/03/08 23:32

    הסורים מעוניינים רק ברמת הגולן ולא בשלום ולכן לאחר שהם יקבלו את הגולן הם ימשיכו את תמיכתם בחיזבאלה ואנו נותר בלי הגולן וסוריה תמשיך לעודד את הטרור נגדינו.

    הגב לתגובה זו

    • בן כספית לא תמים (ל''ת)

      אודי, 12/03/08 02:54

      הגב לתגובה זו

  • 61.

    ועד תובנה קטנה:בהסיתו לפגיעה בריבונות ישראל-כספית עובר על החוק.

    כבשה פועה, 11/03/08 23:22

    סתם נקודה למחשבה של ימני חשוך ופרימיטיבי.
    וכן, מיותר להתייחס לבליל ההבלים המקושקש ..

    הגב לתגובה זו

  • 60.

    מתי כבר אולמרט ישלם? אבוי לי אנו בדרך לאסון (ל''ת)

    מית נמש, 11/03/08 23:14

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    בן כספית מנסה כהרגלו לפתוח חזית נוספת של ''שלום'' נוטף מדם.

    בני, 11/03/08 22:53

    בן כספית, מאדריכלי נבואות ה''שלום'' מימי אוסלו נטופי הדם, הבריחה מלבנון שעלתה במאות חיילים ובשיתוק הצפון, וההתנתקות שהביאה אותנו הלום, ממשיך לברבר במקלדת שלו נבואות ''שלום'' שמתפוצצות לכולנו בפנים.
    האיש טעה בענק, טועה בענק, וממשיך לטעות בענק.
    אבל מקלדתו המשתוללת אינה עוצרת לרגע, הוא ממשיך להשפריץ את משנתו ותמיכתו ודעתו והירהוריו שאם רק, אם רק היינו נותנים רק עוד קצת היה השלום מגיע אלינו בקולות של ריקודים ושמחה.
    בן ספית, די, מספיק הקרבנו מדמינו בעבור תמיכתך ותמיכת חבריך בכל הסיכונים אותם לקחו מנהיגים שנהנו מרוח גבית של להיות ''IN'' ולהיות ''נערץ'' אצל עיתונאי ה''שלום עכשיו''.
    תעצור לרגע וחשוב שוב ושוב האם הצד השני רוצה שלום ?
    עד היום הם ענו לנו (לא לך) ברובים, סכינים, מטענים, קסאמים, ועוד מכל הבא ליד.
    איזו תשובה אתה מחפש אצלינו ?

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    כל מילה נכונה (ל''ת)

    יהלי, 11/03/08 22:51

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    השמאל הקיצוני הסהרורי תמיד יאשים את מדינת היהודים,ולא את אויביה,

    דרור מרמת גן, 11/03/08 22:15

    במצב המלחמה.

    הגב לתגובה זו

    • ואז שלום אוסלו של המתאבדים היה מלווה בטילים על טבריה (ל''ת)

      רעיון גאוני, 11/03/08 22:49

      הגב לתגובה זו

  • 56.

    כניעה לאוייב הסורי ומסירת הגולן,היא פשע נגד העם היהודי בישראל

    דרור מרמת גן, 11/03/08 22:12

    וטוב עשו המנהיגים שנרתעו ברגע האחרון מהבוגדנות הזו.

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    לא נמאס לך מהסיסמה ''שטחים תמורת שלום''?

    יצחק, 11/03/08 21:54

    אין שום בעיה לכרות הסכם שלום עם סוריה: הסכם שלום עושים בלי תנאים! תמורת שלום - נותנים שלום. פשוט. ואם הצד השני לא מסכים? שלא יסכים. אז לא. כי בדרישות להחזרת הגולן מוכיח המשטר הסורי שלא שלום מעניין אותו, אלא קבלת טריטוריב תמורת פיסת נייר!

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    שמענו גם מה אמרת על לבנון.... אמנם זו פרנסתך והנייר סובל הכל

    Eחד, 11/03/08 21:52

    אבל האם לא הגיע שתכתוב על בסיס עובדתי ולא מהרהורי לבך?

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    בן, גם בזמן אוסלו חשבת שיהיה כאן נפלא (ל''ת)

    לילו, 11/03/08 20:48

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    רק תחשוב איזה נפלא ירגיש העם בישראל אחרי עוד טרנספר

    JDH, 11/03/08 20:32

    תחשוב כמה כוח יהיה למתנחיל הגולן ללכת לצבא, לבנות עוד ישובים פורחים

    תחשוב כמה דמורליזציה העם הזה יעבור בתמורה לכך שנתת לרשע מרושע חסר זכויות אדם (מה אכפת לך הרי בלי בגץ ובלי בצלם הםשולטים באחיהם וזה לא מזיז לך)

    ורק תחשוב על הקטע הזה.

    סוריה תהיה מחויבת לשלום של אמיצים בו היא תתחמש בנשק אמריקאי מתקדם. תוך כדי היא תתן למליציות שונות ומשונות להתחיל להפחיד את ישובי הצפון תוך כדי גיוניים בחצי פה והסברה שזה צעד לגיטימי על כך שירושלים עדיין לא ביד הפלסטינים

    אולמרט יגיע לגליל להסביר שאין מה לעשות אואין פתרון צבאי לשום דבר בטח לא לפדאיון מהגולן. מלא אנשים יהרסו את משפחותיהם ואת בריאותם - העולם יגיד שזה צעד בכוון אבל כל עוד הפליטים ברצותיהם זה לא ממש מספיק

    והאמת אולי זה יעבוד ואולי לא

    ואם לא - מה תעשה אז?(תכנס בהם בכל הכוח - בלעדי - שלח את הילדים של אולמרט)

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    ההוכחה לדבריך

    אתה, 11/03/08 19:30

    ש 'הם מתכננים לשבור את רוחה של ישראל '- ומצליחים.
    הגיע זמן שגם שמאלנים מושבעים ילמדו משהו מן הערבים: שלום אינה (תמיד) מטרה, היא משרתת בית (לדידם אולי בית איסלאמי עולמי)מקום לחיות בו נכון.
    ואם תחתום עם עיתון אחד, לא תהיה מסוגל להפיק שום כתבה טובה עד שתחתום עם כל השאר?

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    מוכן לשלום עם סוריה בתנאי שיקימו מדינה דרוזית ב:ג''בל דרוז

    שלמה נהלוני-רמ, 11/03/08 19:16

    וכמובן שקו הגבול יהיה משותף לישראל מדינת הדרוזים וסוריה-וימשך בקו ישר מהר הדרוזים לדמשק ולמוצא הליטני

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    אתה מדבר כאילו יש עם מי לדבר ורק הבעיה אצלנו!!!

    נ.כהן, 11/03/08 18:58

    הערבים יודעים שאנחנו נמצאים במצב של אובדן הדרך. האויבים שלנו שופטים אותנו עפ''י הערכה העצמית שלנו .האם דמם של יקירנו נשפך לשאוו???? אויבנו הגיע הזמן שיפנימו שאין להם דרך אחרת אלה דרך משא ומתן לא רק מתן!!!!!!!! ללא תמורה מה שהם התרגלו עד עכשיו!! ברק התחיל עם זה! שברח מלבנון באישון לילה כמו שהוא יודע לברוח מכל מקום לשיטתך

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    רודף שלום לא יראה שלום...

    xx, 11/03/08 18:35

    רדיפת השלום תביא עלינו אסונות נוספים!

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    הגולן חלק בלתי נפרד מישראל

    משה, 11/03/08 18:15

    אם הסורים ירצו שלום יקבלו מאיתנו שלום.זו הנוסחה היחידה שתביא שלום.

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    אתה צודק, אבל מתנחלי הגולן מסרבים לעבור דירה

    גילה, 11/03/08 17:18

    הם רוצים שנמשיך להרוג ולההרג בשבילם, העיקר שישארו בווילות שלהם.

    הגב לתגובה זו

    • ומה עם מתנחלי דימונה??

      שחר ישראלי, 11/03/08 18:18

      את יודעת שבעיני הערבים דימונה הוא שטח כבוש כמו הגולן, יהודה, שומרון, השרון ושאר שטחי ארץ ישראל.

      הגב לתגובה זו

    • יש הבדל בין מתיישבים ולמתנחלים.

      נתן.ש, 11/03/08 18:58

      מוסדות המדינה שלחה ליישב את רמת הגולן והראשונים היו בני קיבוצים ומושבים.אי לכך לכנות את מתיישבי רמת הגולן מתנחלים,לא מדוייק.כבן הארץ יוצא קיבוץ מגבול הצפון,הסורים ביושבם בצוקים מעל הכנרת,הפגיזו קרוב ל20 שנה את הקיבוצים.מהיכן הביטחון שלא יחזרו על כך.?

      הגב לתגובה זו

      • גם את המתנחלים המדינה שלחה.

        !, 11/03/08 20:13

        אז מה ההבדל?
        שהמתנחלים הם לא קיבוצניקים?
        טוב, לא ציפיתי ממך ליותר.

        הגב לתגובה זו

      • כל ההגדרות שנתת למתנחלי הגולן מתאימים גם למתנחלי קטיף

        יעקב, 11/03/08 20:22

        גם שם הממשלה יישבה, גם שם היו טילים וטרור,ובכל זאת אתה מבדיל? הכיצד?

        הגב לתגובה זו

      • עוד תובנה חשובה

        נתן שש, 11/03/08 22:25

        מאז ההחלטה האסטרטגית בסניף הפונקציונרים של קדימה, יש המגיבים ללא הרף

        הגב לתגובה זו

  • 45.

    ''ת'ליך שלום ת'ליך שלום'' רק זאת כספית מפרס למד (ל''ת)

    כ-3000 נרצחים, 11/03/08 16:31

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    ב-''כיבוש דו קיום אחווה ושלום'' הגענו עד הלום (ל''ת)

    שמאל היא מחלה, 11/03/08 16:30

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    60 שנות טרור והשמאל לא למד דבר וחצי דבר (ל''ת)

    מופגז באשקלון, 11/03/08 16:28

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    לא!!!!!!!!! רק לא שלום!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ידינו מושטת!, 11/03/08 16:27

    אל אל ישראל. מדינה אחת לשני עמים. אדם אחד=קול אחד. שתי גדות לירדן, זו שלנו זו גם כן. לה לה לה.

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    זאת לא החוליה הנכונה

    שי, 11/03/08 16:17

    ציר הרשע לא היה עם היו פשוט מחליטים להוציא את ערביי ישראל וערביי הגדה (כולל עזה) לארצות ערב אחרות.

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    לא לתת את הגולן !!!

    שאולי, 11/03/08 15:51

    הגולן היה סורי פחות שנים ממה שהוא נמצא תחת שלטון ישראלי.
    בגולן הסורי היו מעט מאוד מתיישבים יחסית לתקופה שהגולן בשליטתנו.
    הגולן אף פעם לא היה ממש סורי, הרצון היחיד של הסורים הוא לקבל אדמה שנלקחה להם בגלל שהם רצו להשמידנו.
    הסיבה היחידה שהסורים לא עושים היום דבר היא בגלל שהגולן בשליטתנו.

    שלום זה חלום, מלחמה תהיה המציאות אם ימסרו את הגולן לסורים.

    הגב לתגובה זו

    • אין לי כוח לכל הויכוח, אבל איזה ''רצו להשמידנו''?

      אמת מארץ תצמח, 11/03/08 18:37

      לך ובדוק מה קרה בצפון בין 48 ל 67, את הפרובוקציות ההדדיות (דיין מעיד על-כך שהתגרינו בהם, לא רק שמאלנים חננות), ואיך וכיצד נכבש הגולן בששת הימים (רמז: אלוף פיקוד צפון דדו רטן יומיים שאין אצלו אקשן, ושלח המתיישבים ללחוץ על הממשלה כי מלחמה בלעדיו זה מה-זה-מבאס...)

      הגב לתגובה זו

  • 39.

    וויתור

    גדי דורלכר, 11/03/08 15:38

    הנני מוכן לוותר על רמת הגולן תמורת שלום עם סוריה.עדיף שלום אמיתי על המצב הנוכחי

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    התגובות כאן מסבירות למה לא נעשה שלום עם סוריה

    שמאלן, 11/03/08 15:34

    מי שהפך לסרבן שלום כפייתי ב30 השנה האחרונות זה העם בישראל, במיוחד החלק המזרחי ודתי שבו. הערבים כבר ממלחמת ששת הימים השלימו שישראל חזקה מהם, וגם אם לא מאהבה, משיקולים רציונליים הם רוצים ''שלום של אמיצים'' אתנו. מה לעשות שכשאצלם התהפך הדיסקט לטובה, אצלנו הוא התהפך לרעה. בגין כפה על מעריציו שלום עם מצריים - סביר שאם היו יודעים זאת מראש, הוא לא היה נבחר. לגבי שרון וההתנתקות, זה נעשה ממש כפעולת הסחה, לקחת קולות מהימין ולתקוע להם נסיגה בגרון. אם הציבןר הוא אספסוף שואף התאבדות, כנראה לטובתו צריכים לקחת ממנו את הזכות להחליט על מלחמותיו, ולתת למנהיג חיצוני (אולי הילרי קלינטון), שיביא לכאן שלום למרות ההתנגדות הגורפת בציבור הישראלי. מאולמרט שהבטיח התכנסות אבל פתח במלחמת בררה מול לבנון יש פחות ציפיות מאשר מביבי או ליברמן.

    הגב לתגובה זו

    • למה אתה מתכוון כשאתה מדבר על שלום?

      י, 11/03/08 17:55

      האם השלום עם סוריה יהיה שונה במשהו מהמצב היום?
      האם השלום עם מצרים זה מה שהתכוונו אליו?
      האם תהליך אוסלו הוא דוגמא לעם וממשלה סרבני שלום?
      האם הנסיגה מלבנון היא דוגמא לעם וממשלה סרבני שלום?
      האם היחסים עם ירדן הם דוגמא לעם וממשלה סרבני שלום?
      האם יש לך נוסחא לשלום עם איראן ואל-קעידה?
      האם יש לך נוסחא לשלום עם היטלר?
      האם הייתה קונה הסכם שלום משומש מצ'מברליין?

      הגב לתגובה זו

    • אתה מחשיב את עצמך עלאק נ-אור האמת שגדלת בחושך תרתי משמע!

      נ.כהן, 11/03/08 19:14

      דבריך מתאימים לסוג של אנשים שגדלו בגולה החשוכה, עם דעות פסולות ומלאי בוז כלפי השונה והאחר. הרקע שבו גדלת לימד אותך ערכים שליליים ומתנשאים. אנו יוצאי עדות המזרח והדתיים מ-ר-ח-מ-י-ם עליך ועל שכמותך. השבח לאל על כך שלא גידלו אותנו כמוכם.

      הגב לתגובה זו

  • 37.

    השמאל והתקשורת הסהרורים לא מבינים שדיבורים על ויתורים מדרבנים טרור

    הפסיקו לשפוך את, 11/03/08 15:30

    נותנים כוח למחבלים ולמדינות תומכות טרור.

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    בשמאל כבר אין מחשבה.

    עידו, 11/03/08 15:17

    רק מנטרות:
    להחזיר, לתת, ויתורים כואבים, שלום צודק, כיבוש אכזר.
    גם כשכל תפיסת העולם שלו מתמוטטת לו מול העיניים הוא אינו מרפה מהן. נחוש בדעתו שהאויב הערבי אינו אויב אלא אוהב ורק רוצה שלום. המלחמות שהכריזו עלינו עד היום? הן רק בגלל הכיבוש! כן, גם מלחמת העצמאות, גם מלחמת ששת הימים ואפילו הפרעות מלפני קום המדינה.
    סם השלום דפק לו את המוח לחלוטין.

    הגב לתגובה זו

    • מפני שזו לא תפיסת עולם.זו דת.

      אאא, 11/03/08 15:41

      הדת הליברלית.

      הגב לתגובה זו

  • 35.

    למה?

    Darth Mohl, 11/03/08 14:56

    למה צריך לוותר על חבל ארץ משגשג, יפה ומוצלח לארץ אלימה, אכזרית ונתעבת כסוריה? למה לתת לתוקפנות פרס, ואח''כ להכשיר את הדרך לתוקפנות נוספת? למה להפוך את כל צפון הארץ לבת ערובה של הרוצחים הללו? כספית, אתה שוגה באשליות שווא, אשליות שאדם בוגר ובעל נסיון צריך היה כבר ללמוד כי אסור ליפול בשביים. אשליות של הסכם - שאינו שווה את מחיר הנייר שעליו הוא כתוב.

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    אתה רוצה לחמם עכשיו גם את הגבול הסורי?

    תרנגול, 11/03/08 14:46

    אפילו תרנגולת לומדת מן הנסיון.
    נתנו להם את עזה, פינו אלפי משפחות מקטיף, פינו את לבנון והציעו להם 95% מיו''ש, האם הקאסמים הפסיקו? האם אין יותר פיגועים ? אני רוצה להזכירך שעד שפרס ורמון התחילו עם יוזמותיהם המטופשות שהביאו לנו את אוסלו והנסיגה מעזה, היה דווקא שקט יחסי .

    דווקא הגבול הסורי הוא השקט ביותר ואתה יודע למה? בגלל ששם אין כניעה ואין פיוסים, אלא יד חזקה.

    אתה רוצה לחמם עכשיו גם את הגבול הסורי?

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    בן כספית חושב שפייסנות וויתורים ישנו את האיסלם! (ל''ת)

    הטמטום חוגג!, 11/03/08 14:07

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    אחרי החזרת הגולן - הטרור ישאר במקומו

    ישי, 11/03/08 14:06

    וכל מה שרשמת לעיל ישוב ויקרה.

    ישראל תמצא את עצמה חיש קל באותו מצב .

    הפעם - ללא הגולן ועם הסורים על מי הכנרת ובפאתי קרית שמונה וטבריה .

    קצנו בויתורים ובפשרות .

    תשאל את הטורקים מה הם עשו עם חבל אלכסנדרטה?

    והם ישיבו לך מה עלינו לעשות עם הגולן !

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    למה לכרות שלום כשאפשר לכרות זיתים ולהעליל על הכתומים ?

    יואל מרשק, 11/03/08 12:40

    זה עובד הרבה יותר טוב על דעת הקהל.

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    אסאד לא הצליח להחליט מה הוא רוצה, בסוף פנה לאיראן (ל''ת)

    לא הכל תלוי בנו, 11/03/08 12:35

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    הטיעון הליברלי הקלאסי

    אאא, 11/03/08 12:34

    קיומה של ישראל וחוסר נכונותה של ארה''ב להיות הסמרטוט של האיסלם,הם המקור לכל הבעיות.
    חשבתי שרק האדונים שלכם מהחוף המזרחי והאיחוד האירופי מחזיקים בדעות האלה,אבל אני רואה שזה חילחל גם לפה.

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    הגולן לעולם ישאר בידיים ישראליות !

    דן, 11/03/08 12:17

    אם הסורים רוצים, אז רק שלום תמורת שלום.

    הגב לתגובה זו

    • זה בדיוק מה שדיין אמר על שארם א-שייך, ומה שבגין אמר על נצרים

      גידי, 11/03/08 17:21

      תמשיכו לחלום, אבל אל תבואו בתלונות כשיעירו אתכם מהחלום המתוק.

      הגב לתגובה זו

  • 27.

    לו קיבלנו את עצתו של בישארה למדינת כל אזרחיה...

    טלי, 11/03/08 12:16

    המאמר הזה , ספק אם היה נכתב.

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    הוא צודק. כל ראשי הצבא תמכו במו''מ עם סוריה. (ל''ת)

    זו עובדה, 11/03/08 12:10

    הגב לתגובה זו

    • ליפקין שחק זה לא כולם. זה אפילו לא מרכז המפה הפוליטית.... (ל''ת)

      יוסי פלד, 11/03/08 12:22

      הגב לתגובה זו

  • 25.

    הוא צודק. כל ראשי הצבא תמכו במו''מ עם סוריה. (ל''ת)

    זו עובדה, 11/03/08 12:08

    הגב לתגובה זו

    • ראשית,למרביתם יש שאיפות פוליטיות

      אאא, 11/03/08 12:35

      ושנית,מאז הסכמי אוסלו למדנו כולם מה שווה שיקול הדעת של הגנרלים,השופטים,אנשי האקדמיה,הפרשנים בתקשורת ושאר חכמי האוליגרכיה המדושנים והנפוחים מחשיבות עצמית.

      הגב לתגובה זו

  • 24.

    שוב הפנטזיות המשיחיות על המזרח

    אאא, 11/03/08 12:06

    התיכון החדש.
    שכחת את החומוס בדמשק.

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    יש עוד כמה אלופים שלא מנית , ולא במקרה....

    כרכשתא, 11/03/08 11:56

    מעניין מה יוסי פלד היה אומר על הספין שלך...
    מה זהבה גלאון היתה אומרת , ניתן לנחש.

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    לו הייתם מסכימים להסכם אוסלו ולזכות השיבה, היה מצבנו נפלא. (ל''ת)

    אבנרי, 11/03/08 11:50

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    אילו נעתרתם להפצרות השפויים והייתם יוצאים מלבנון - היה מצבנו...

    ארבע אמהות, 11/03/08 11:50

    טוב בהרבה.

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    אבל מה לעשות שרק אנחנו רודפי שלום והם רודפי מלחמה וג'יהאד

    זאת המציאות, 11/03/08 11:49

    אם רק הם היו מוכנים לשלום, היה כאן שלום, אבל הם רוצים להשמיד אותנו כבר יותר מששים שנה.

    בוקר טוב, אליהו.

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    לו היתה התנתקות , כפי שרצו אנשי החזון. היה מצבנו נפלא.... (ל''ת)

    גושקה טיף, 11/03/08 11:49

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    ויתור על רמת הגולן סיכון גבוה מדי

    יונתן בוקסמן, 11/03/08 11:17

    ויתור על רמת הגולן יצריך אותנו להחזיק יותר כוחות זמינים, יעלה הון תועפות ויסכן משמעותית את מאגרי המים שלנו. בנוסף, הוא ייצור נקודות חיכוך ישירות עם סוריה (מים, אוכלוסיה שתתיישב מחדש בגולן, תצפיות מהמצוקים...) שעשויות לגרום ליותר מתיחות והסלמה. ועוד לא דיברנו על הסכנה של רקטות קצרות טווח בהן לא יוכל חיל האוויר לטפל (וכוחות יבשה יאלצו להתנפל על המצוקים כדי להוריד אותם).

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    אולי נדמיין מה היה קורה אם לא היו מחזירים את סיני?

    בוב, 11/03/08 11:15

    לא היו הברחות נשק,גראד וקסאם.

    בכל פעם שהפקדנו את בטחוננו בידי אויבינו שילמנו על כך מחיר כבד.

    למה שהפעם המצב יהיה שונה?

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    אין לסורים אינטרס אמיתי לעשות שלום עם ישראל

    גולש הכסף, 11/03/08 10:55

    כי מה ירוויחו מכך? שימור מצב המלחמה עם ישראל משמר את המשטר העלווים בסוריה ומעניק להם תמיכה כספית וצבאית בלתי מבוטלת מהאיראנים ומגורמים אחרים. כולם בארץ אוהבים לקשקש ולהתפלסף בלא כל שקר עם המציאות כולל בן כספית שמשנה את דעותיו לבקרים. האמת היא שגם לנו אין שום אינטרס אמימתי לעשות שלום עם סוריה כמו שלא היה לנו שום אינטרס לעשות שלום עם מצרים, ורק לחץ אמריקני ברוטאלי הביא להסכם שלום בו ישראל ויתרה על כל נכסיה וקיבלה פיסת ניר שאינה שווה דבר.

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    עוד הזוי שמאלני

    יעקב, 11/03/08 10:43

    תגיד , משעמם לך ? לא נמאס לך ולכול השמאל לוותר ולתת כול פיסת אדמה מהארץ .
    כול הוויתורים האחרונים רק מולידים עוד מלחמות ועוד אסונות ואיומים . אתם פשוט מתעקשים להוביל אותנו לתהום . רמת הגולן נמצאת בידנו כבר למעלה מארבעים שנה ומיושבת בלא מעט אוכלוסיה ישראלית ואין שם ממש אוכלוסיה עוינת ( הדרוזים רואים את הלך הרוח ולכן חלקם בוחרים בסורים ) . הגולן הוא אזור שמגן על צפון מדינת ישראל . איך ניתן תמורת פיסת נייר צילומים וחיוכים להפקיר את בטחון המדינה בידי מדינה רשע דיקטטורית ? כנראה למר כספי הפתרון . נמאס לי לשמוע כול יום על עוד אציל נפש שמוכן לוותר על הגולן וכול זה בשביל כותרת בעיתון , בושה וחרפה .

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    וכיצד הסכם ''שלום'' עם סוריה...

    ארז, 11/03/08 10:25

    שבמסגרתו תקבל סוריה את כל הגולן, עד השעל האחרון (על פחות הסורים אפילו לא ידברו, כידוע לך), יסייע לנתק את סוריה מאירן?
    אם חלילה נעשה ''שלום'' עם סוריה, נקבל בסיס אירני על שפת הכינרת, ואת מחבלי החיזבאללה על גדרות דן ודפנה ועל הצוקים המשקיפים על חמת גדר.

    האם העלית פעם בדעתך, שהפעם הגיע הזמן לצעד בונה אמון מצידם של הסורים?
    אולי איזושהי מחווה קטנה, כמו סילוק מפקדות הטרור ובסיסיהם מסוריה, אולי הפסקת התמיכה בחיזבאללה, אתה יודע, מחוות מהסוג שנדרשות, משום מה, רק מישראל, למרות שאיננה הצד התוקפן ומעולם לא היתה.
    מדוע שנרוץ לעשות ''שלום'' עם הסורים, בשעה שהסורים אינם מעוניינים, כך נראה, בשלום?
    חובת ההוכחה היא עליהם. עד שלא יוכיחו את רצונם הכנה בשלום אמיתי, אין כל סיבה שנדבר איתם או שבכלל נתייחס אליהם.

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    למה אתה משקר בקשר לנתניהו?

    שי, 11/03/08 10:10

    נתניהו אפילו לא היה כוונה להסכם
    רק מסר אחד שנשלח מאסד

    הגב לתגובה זו

    • נו באמת!

      תומר, 11/03/08 11:26

      זה ידוע שביבי רצה להחזיר את הגולן
      ממש כמו ברק ורבין, אל תשכתב את ההיסטוריה.

      הגב לתגובה זו

      • לשי 13,מי מסר את חברון ?.

        נתן.ש, 11/03/08 12:11

        מי לחץ ידו של עראפת ? לא ירדנו אתמול מהמטוס,אני בן הארץ לפני שביבי נולד.תקן את עצמך,אלילך אל אכזב וכוזב.

        הגב לתגובה זו

        • כמה קל להתעלם מהעובדות

          ארז, 11/03/08 13:10

          ומי חתם על הסכמי אוסלו?
          מי נתן לגיטימציה בינ''ל לארגון טרור?
          מי מסר לאוייב שטחי מולדת?
          מי הכניס צבא מחבלים לארץ?
          מי מסר נשק לאוייב?
          מי אישר לאוייב לרצוח יהודים?

          רמז: האליל שלכם.

          הגב לתגובה זו

          • ארז-הסכם אוסלו היה היסטורי במהותו-הדרך לשלום והשלמה בין שני העמים..

            Ehad Haam-Zioni, 11/03/08 14:58

            רבין רצה בכנות לקדם אותו(אחרי שהגיע לתובנה שאותה הבין מחנה השלום מיד אחרי ששת הימים ובוודאי אחרי יום כיפור-אין כיבוש ''נאור'').....ונתניהו רצה לטרפד אותו (והצליח ביחד עם חזית הסירוב שלהם)

            למעשה, ועם מאמץ מתאים מהצד הישראלי, אפשר היה להשיג שלום זה עוד ב1983-אך בגין שחתר לשלום עם מצרים עשה כל מאמץ לטרפד שלום עם הפלשתינאים(מסיבות אידיאולוגיות מוטעות)

            ....ורוב השאלות הרטוריות שלך הן פשוט דמגוגיה(אישר לאוייב לרצוח יהודים???להקיא מהדמגוגיה)

            הגב לתגובה זו

            • אחד העם, האם כבר הגשת את המנחה לפסלון של סיינט רבין?

              של, 11/03/08 18:32

              או שהתחלת בכתיבת טוקבקים קודם?

              הגב לתגובה זו

            • תודה רבה על המידע פשוט עד היום הייתי בטוח שבגלל ערפאת אין שלום... (ל''ת)

              לאחד העם, 11/03/08 21:35

              הגב לתגובה זו

    • שי: מציע לך להתחיל לקרוא וללמוד את העובדות. דבר עם רון לאודר

      לבדוק לפני.., 11/03/08 12:09

      תתחיל בספר של דניס רוס. שם כתוב בדיוק מה ביבי הציע לסורים.

      הגב לתגובה זו

  • 12.

    מחבב ומוקיר את בן-כספית.

    נתן.ש, 11/03/08 09:59

    אך מה לעשות קיימת מציאות פוליטית בארצינו הקטנה ברוכת המפלגות,ובטוחני כי בן-כספית מודע לזאת.הסורים רוצים לשקשק רגליהם בכנרת.מי לא ניסה לדבר איתם,אפילו ביבי ניהל שיחות דרך ידידו רון לאודר.ולא היה חסר הרבה שביבי יסכם עם הסורים.

    הגב לתגובה זו

    • לא כל דבר שטות צריך לגרום להם לשקשק....

      ביצי יען, 11/03/08 12:14

      היה גבר , נתן !
      אל תתן לכל תועמלן לגרום לך לאבדן עשתונות ודרך...

      הגב לתגובה זו

      • אכן אין לי ביצי יען,עבורי הגולן ישראל. (ל''ת)

        נתן.ש, 11/03/08 19:03

        הגב לתגובה זו

  • 11.

    כספית תבין לעולם לא נוותר על הגולן

    ציון, 11/03/08 09:49

    לא שווה לוותר על הגולן,הגולן נכס ביטחוני ממדרגה ראשונה.

    הגב לתגובה זו

    • הגולן כנכס אסטרטגי?

      יריב, 11/03/08 22:18

      הצחקת אותי. בנכס אסטרטגי לא בונים ערים וישובים אזרחיים. במקום שצריך להגן עלינו לא בונים יקבים ואזורי סקי.
      הנכס הסטרטגי הזה גרם לצה:ל כמעט להפסיד את המדינה ב 73 כי היו צריכים קודם כל לפנות את הישובים משם. בגלל לעזור בעצירת האויב, כוחות רבים הוסטו מהקרבות לתפקידי פינוי.

      הגב לתגובה זו

  • 10.

    יש בי את תחושת הלב שנתניהו יוותר על הגולן תמורת הסדר עם הסורים

    benzi. a, 11/03/08 09:43

    הוא אכן יוותר תמורת הסדר אבל לא תמורת שלום. .

    הגב לתגובה זו

    • חשבתי שלבך נתון לי ולי לבדי. בוגדן . (ל''ת)

      ציפיטפוט, 11/03/08 11:47

      הגב לתגובה זו

    • נתניהו חסר חוט שידרה

      אאא, 11/03/08 12:38

      ויעשה כל מה שיורו לו הסקרים.מאחר והמיעוט הסמולני הלבן שולט במכוני הסקרים ובתקשורת,הוא שולט במה אנשים חושבים.
      הפתרון איננו נתניהו אלא מלחמת אזרחים בהקף מלא במטרה לרסק את השלטון הצלבני-פיאודלי של המיעוט הסמולני הלבן.

      משטרי אריסטוקרטיה פיאודליים לא ניתן להוריד בכלים דמוקרטיים.

      הגב לתגובה זו

  • 9.

    התייבשו לך הרעיונות, אין מה לכתוב, אין יצרתיות.

    כל הכבוד, 11/03/08 09:40

    מחפש דרך לפרוץ ולהתבלט.....או קי נו פרובלם...אבל קצת הגיון...או בעברית...
    קצת קומון סנס....

    אההה...? מה אתה אומר...

    וואט דו יו סיי?

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    שלום עם אירן היה אפילו יותר עדיף!!!!

    אלכס טוקבק, 11/03/08 09:37

    אבל מה לעשות שהם לא רוצים שלום, אלא
    רוצים להשמיד אותנו.
    גם סוריה לא רוצה שלום, סוריה רוצה את הגולן.
    הם אפילו יהיו מוכנים לחתום על איזה נייר בישביל הגולן, כמו שערפאת חתם על אוסלו.
    אבל רגע הרי השמאל ההזוי עדין חושב שאוסלו
    היה הסכם מצויין ושערפאת היה פרטנר ואיש שלום אמיץ.

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    אתה בטח גם סברת שאוסלו וההתנתקות

    ..., 11/03/08 09:19

    ישפרו את המציאות.
    זה רק מראה איך צריך להתייחס למה שאתה חושב.

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    זה אותו אחד שמכר לנו את ההתנתקות (ל''ת)

    יוני, 11/03/08 09:04

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    מטופש! החזרת הגולן תגרום שיוכלו לנצחנו במלחמה!

    רוני, 11/03/08 08:49

    למה הערבים התייאשו מלנצח אותנו במלחמה ישירה?

    כי הם הבינו שאין להם סיכוי.

    אם נמסור את רמת הגולן ואת כל שטחי יו''ש, בעוד כמה שנים אחרי שהם יתארגנו הם כן יצליחו לנצח אותנו! כל הדמגוגיה שנכתב למעלה היא רק בגלל שלא החזרנו את הגולן ויו''ש!

    מה עדיף:
    מלחמה ישירה בה ניתן להשמידנו סופית, או מתקפת טילים שהיא נוראה אך לא מאיימת על עצם קיומנו (עד שהגרעין הארני יגיע...).

    הגב לתגובה זו

    • אנא הסבר איך בדיוק הם ינצחו את צה''ל בהתקפה ישירה

      יריב, 11/03/08 22:14

      לא הבנתי בדיוק מאיפה הגעת למסקנה שבעוד כמה שנים, אם נחזיר לסוריה את הגולן, הם ישמידן אותנו בהתקפה חזיתית. האם לא ברור לך שבכל הסכם עם סוריה הגולן יהיה אזור מפורז?
      ובכלל, כישראלי איך זה שאתה משקשק במכנסיך, ואולי גם מרטיבם, מפחד התקפה חזיתית של סןריה, משהו השתבש בתודעה שלך ואחרים לגבי חוזק צה''ל.

      הגב לתגובה זו

      • אם הנהגה כזו צה''ל לא מסוגל לכבוש גבעה

        גדי, 12/03/08 02:51

        ואת זה ראינו במלחמה.

        זה לא עוזר יש לך חיילים טובים, נשק מתקדם ואויב חלש אם אתה לא מכן להשתמש בהם, הם לא שווים כלום

        הגב לתגובה זו

  • 4.

    ''עייפה נפשי בכל המעל והטפש הזה!'' אצ''ג (ל''ת)

    זעקי ארץ,טבריה!, 11/03/08 08:44

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    כמה פאטטי והזוי.כמו שאם היתה מדינה פלסטינית ערביי א''י היו מתגיירים. (ל''ת)

    משה, 11/03/08 08:18

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    נמאס מחלומות אנשי אוסלו.

    יריב, 11/03/08 08:00

    שאלה: אם מצרים יש שלום?
    אם כן:
    למה מוברק נתן להעביר נשק דרך פילדלפי?
    למה מוברק לא עוזר לאחים שלו בעזה ומפיל הכל על ישראל?
    למה מוברק רוצה לשנות מהסכמי קמפ-דיויד ולהוסיף כוחות בסיני?
    ולמה מצרים כל הזמן תוקפנית כלפי ישראל?
    האם יש לך תשובה מר כספית?
    אם עדיין לא התעוררת מאוסלו אני אנסה לעזור לך:
    כל תהליכי השלום הם אסטרטגיה להמשך (הודנה),כלומר ביום שתיהיה הזדמנות מחסלים את ישראל.
    ולסיום אתה יכול לחתום לי על כך שאם חלילה תיפתח מערכה נגד ישראל מצרים לא תיצטרף?, האם אתה רוצה אותו מצב עם סוריה ללא הגולן?

    הגב לתגובה זו

    • הם חולמים על מצודה צלבנית

      אאא, 11/03/08 12:40

      מערב אירופאית,קוסמופוליטית,ליברלית,אנטישמית ומולטי אתנית בגבולות 49 פלוס מינוס.
      החלום המשיחי-קולוניאליסטי הזה תלוש מהמציאות והוא זה שעומד מאחורי השיטה של מכירת המדינה לאויביה,פרוסה אחר פרוסה כמו נקניק סלמי,בעבור ערמה של כסף,נשק לצורכי תצוגה,כיבודים וג'ובים לאוליגרכיה הסמולנית הלבנה וצאצאיה.

      הגב לתגובה זו

  • 1.

    נמאס מחלומות אנשי אוסלו.

    יריב, 11/03/08 08:00

    שאלה: אם מצרים יש שלום?
    אם כן:
    למה מוברק נתן להעביר נשק דרך פילדלפי?
    למה מוברק לא עוזר לאחים שלו בעזה ומפיל הכל על ישראל?
    למה מוברק רוצה לשנות מהסכמי קמפ-דיויד ולהוסיף כוחות בסיני?
    ולמה מצרים כל הזמן תוקפנית כלפי ישראל?
    האם יש לך תשובה מר כספית?
    אם עדיין לא התעוררת מאוסלו אני אנסה לעזור לך:
    כל תהליכי השלום הם אסטרטגיה להמשך (הודנה),כלומר ביום שתיהיה הזדמנות מחסלים את ישראל.
    ולסיום אתה יכול לחתום לי על כך שאם חלילה תיפתח מערכה נגד ישראל מצרים לא תיצטרף?, האם אתה רוצה אותו מצב עם סוריה ללא הגולן?

    הגב לתגובה זו

    • 30 שנים בלי מלחמה בגבול מצרים לא מספק אןתך?

      יריב, 11/03/08 22:07

      גם ב 78 דיברו על הסכנה בחתימת חוזה שלום עם מצרים. המצרים לא הפרו את ההסכם ב 1982 כשפלשנו ללבנון והגענו עד ביירות. הם לא הפרו את ההסכם באינתיפדה הראשונה וגם לא בשניה וגם לא ביולי 2006 כשתקפנו שוב את לבנון.
      אנשים כמוך כמהים ומתפללים שמצרים תפר את ההסכם כי זה בוער בעצמותיכם שיש דרך אחרת.
      אז תתחיל להיות עוד יותר מדואג. הרוב בישראל עומד לוותר על כל השטחים כולל הגולן ומזרח ירושלים.ומה אתה תעשה? תמשיך להאמין במלחמות כפתרון?
      אוסלו הציל אותנו מהאינתיפדה הראשונה. הסכם אוסלו יצר תקווה שהשלום קרוב. אוסלו נרצח עם מותו של רבין. אבל למדנו מזה שנצטרך להילחם באנשים (בכל האמצעים החוקיים) כמוך אם נרצה לחיות פה בשקט.

      הגב לתגובה זו

      • ובגלל אנשים כמוך...

        יריב, 11/03/08 23:10

        נופלים קאסמים בשדרות,באשקלון וכבר מודיעים לנו שההמשך באשדוד!
        מה שאתה אומר גם אמרו על גבול הצפון:''תראה כמה שנים שהוא שקט, עד שהפסיק להיות שקט''(אגב,היום חיזבללה הודיע שהוא מוכן למלחמה נוספת עם ישראל).
        ותפסיק לספר לנו שרוב העם רוצה שלום עם פינויים(גירושים),אחרי עזה אתה וחבר מרעיך לא עובדים יותר על אף אחד.

        הגב לתגובה זו