• 83.

    איפה התשובה לקרא

    רחמים, 11/03/08 14:17

    מחכה לקרוא את תשובתך לפרשן המשפטי, קרא.

    הגב לתגובה זו

  • 82.

    ראו את תגובתו של ישעיהו (45) (ל''ת)

    יואב, 11/03/08 07:51

    הגב לתגובה זו

  • 81.

    איראן=חיזבאללה=חמאס=תנועה איסלאמית בישראל (ל''ת)

    מכיר, 11/03/08 04:15

    הגב לתגובה זו

  • 80.

    מה לכם אצל ימיני, שהלכה כמותו בכל מקום. (ל''ת)

    יגאל כהן, 11/03/08 00:32

    הגב לתגובה זו

  • 79.

    קוצר ראיה מוכח

    אורי, 10/03/08 23:06

    הכתב בטוח סובל מקוצר ראיה .
    נדמה לי שבשנת 1965 בוטל הממשל הצבאי.מאז כיהנו בכנסת מכח השוויון בפני החוק כמה וכמה ח''כים ערבים.היו ויש עוד ערכים דמוקרטיים שהמדינה העניקה לאזרחיה הערבים.
    ע''פ כל שהתרחש מצידם של הערבים בישראל.הם ניצלו צינית את החופש והשוויון לצורך ניגוח ופגיעה באלה שנתנו להם חופש ושוויון אלה.הכתב עצמו מציין זאת כעובדה . אבל מבכר את המספרים התיאורטיים כעובדה כבדת משקל רבה יותר .
    כתב לא יקר ! שימפנזה . גם אם תלביש אותה בשמלת סאטן , היא לא תהפוך לליידי .

    הגב לתגובה זו

  • 78.

    מהו שוויון אמיתי לערביי ישראל

    עודד לוין, 10/03/08 23:03

    בן-דרור ימיני קובע בסיום מאמרו כי אין סיכוי ש''מישהו למעלה'' יאמץ גישה לשיפור השוויון ולמניעת אפליה של הציבור הערבי בישראל. בהתאם לדבריו בגוף המאמר, כוונתו לשיוויון אזרחי, ולא לאומי. אך, מי יטרח לדייק כאשר יצטט את הדברים האלה ? כדי למנוע שהדברים ישמשו כרוח גבית להשמצות נוספות של ערביי ישראל נגד מדינתנו ''הגזענית'' (בפיהם), מן הראוי היה להדגיש בבירור כי שוויון אמיתי צריך לקחת בחשבון את המצב הדואלי שנוצר בארץ בעקבות הקמתן של שתי המדינות-האחיות בארץ-ישראל, היהודית והפלשתינית, עפ''י החלטת החלוקה של עצרת האו''ם מנובמבר 1947, שהיא חלוקה אתנית הוגנת וצודקת של הארץ בין שני העמים המגדירים אותה כמולדתם, ועליה מבוססת הקמת המדינה בהתאם למגילת העצמאות.

    משתמע מהחלוקה הזאת שהמדינה היהודית תהיה תמיד יהודית, כמו שהמדינה הפלשתינית תהיה תמיד ערבית, ואת שתיהן לא ניתן להגדיר כ''גזעניות'' וכד'. על ערביי ישראל להכיר בעובדה שהם חיים במדינה יהודית לעד, ולא לפתח ציפיות להפיכת ישראל ל''מדינת כל אזרחיה'', שזה בניגוד להחלטת החלוקה.

    הגב לתגובה זו

  • 77.

    רק אלוהים יודע מה בדיוק הקו הבסיסי שלך לגבי הסיכסוך יוהודי ערבי . (ל''ת)

    אליצור, 10/03/08 22:00

    הגב לתגובה זו

  • 76.

    השינאההעזה לערבים אינה תוצאה של הסתה , אלא התנהגותם

    אבו יסמין, 10/03/08 21:57

    עם העויינות למדינה הוא הגורם לשינאה וחוסר האמון .

    הגב לתגובה זו

  • 75.

    הם יישמחו לשחוט אותך רק תראה להם שאתה חלש !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    אולמרט מסייע, 10/03/08 21:03

    הגב לתגובה זו

  • 74.

    אף פעם הם לא יהיו אתך !!!! הם האוייב שלך עד שיגיע הרגע שתהיה חלש (ל''ת)

    ויישחטו אותך, 10/03/08 21:02

    הגב לתגובה זו

  • 73.

    שקרן נאלח !!!!! מאות אירועים של סייענות לאוייב (ל''ת)

    גייס חמישי, 10/03/08 21:01

    הגב לתגובה זו

  • 72.

    יש לך, ימיני, שאלות הפוטטיות ומורפלות.

    בוריס ד, 10/03/08 20:21

    ייתכן שהרוב בצד שלו. אבל המיעוט האלים מצליח להשתיק את הרוב.
    ייתכן מה? הפגנות לאומיות נגד ממשלת ישראל וצבא? מעות או רוב.

    הגב לתגובה זו

  • 71.

    מה זה הדיכאונות הזאת?

    בוחצ'בסקי, 10/03/08 19:10

    אני אשמח לאבד את ''ערביי ישראל''. איזה שטויות.

    הגב לתגובה זו

  • 70.

    ערביי/יהודי ישראל

    שלו, 10/03/08 19:00

    לא מדובר בערבים ,כי אם בצאיצאי יהודי בית שני,שנשארו בארץ ישראל אחרי החורבן,וקיבלו עליהם את האסלאם בסביבות המאה השישית
    אלו המכונים ערביי ישראל הם למעשי אדוני הארץ הזאת ולכן חייבים לקבל זכויות שוות

    הגב לתגובה זו

  • 69.

    The Solution

    Abi, 10/03/08 18:27

    We have to separate the Tax & Social Security system between the Arabs and the Jews in Israel. So,each Nation will PAY its own-and,will BENEFIT from its own. It means WELFARE payments
    will be divided between the two nations...and each Nation will benefit from its own resources

    הגב לתגובה זו

  • 68.

    אשנב לימיני נפתח - ולתגובה צלח (לא להאמין!!!) (ל''ת)

    מה קרה לשמאל?, 10/03/08 17:33

    הגב לתגובה זו

  • 67.

    הצפון לחסדי נסראללה מופקר - והדרום לחסדי הנייה גם (ל''ת)

    וזמן ה-''בועה'', 10/03/08 17:28

    הגב לתגובה זו

  • 66.

    60 שנה השמאל איסלאם לא למד! ובכך רק בעם בגד (ל''ת)

    פרס ומז. ת.חדש, 10/03/08 17:13

    הגב לתגובה זו

  • 65.

    דו-קיום אחווה ושלום - עבורם זה חולשה וחידלון (ל''ת)

    מנטליות להבין, 10/03/08 17:08

    הגב לתגובה זו

  • 64.

    מדינה יהודית

    אביה גלס, 10/03/08 17:06

    צריך פשוט להגדיר את מדינת ישראל כמדינה יהודית - בתחום הפרטי יהיה שויון זכויות בתחום הלאומי זו מדינה הידוהית - מי שאינו מקבל זאת תשלל אזרחותו - אין פתרון אחר

    הגב לתגובה זו

  • 63.

    ב-נאורות שפיות כיבוש ושלום'' ובטילים עד אשקלון (ל''ת)

    התפכח עיתונאי, 10/03/08 17:00

    הגב לתגובה זו

  • 62.

    תתעורר...''ערבי ישראל''..מזמן לא אתך..הם עם חמס ג'יהד וחיזבאללה .

    א.ב.ס.ט, 10/03/08 16:59

    הם הסכנה הגדולה ביותר לעתיד ישראל.

    הגב לתגובה זו

  • 61.

    מה עם הלחי השניה? תגיש ימיני בשנית! נא אל תמעיט!! (ל''ת)

    נא שדר חולשה, 10/03/08 16:56

    הגב לתגובה זו

  • 60.

    מדינה ב-''מקרם פרופסורים'' הביאונו עד הלום (ל''ת)

    איוולת השמאל, 10/03/08 16:53

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    Arabs in Israel

    Lonnie Abramov, 10/03/08 16:47

    We should all wake up - the sooner the better . Jews in Israel - Arabs in Palestine

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    כי מדינה רב לאומית מצליחה בכל מקום?

    גל, 10/03/08 16:34

    נגיד, יוגוסלביה? או קפריסין?
    אפילו סקוטלנד מתעוררת. אבל האוטופיסטים ואנשי ''מזהת חדש עכשיו'' חושבים שהם יכפו על כוווולם את דעתם ורצונם, ועוד להיחשב ליבראלים ודמוקרטים.
    רק בברית המועצות, השמאל שלנו היה נחשב לדמוקרטי.

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    בנאכבה הבאה צריך לעשות עבודה טובה יותר (ל''ת)

    קרל גוסטב, 10/03/08 16:30

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    ימיני, אל תאמין לסקרים ובמיוחד בישראל. עוד לא למדת? (ל''ת)

    לייביש ארליך, 10/03/08 16:30

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    ''עדיין לא מאוחר'' ימיני להתפכחות טרם ''כיבוי האור'' (ל''ת)

    אם לא תתעור, 10/03/08 16:26

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    אוקטובר 2000 רק דוגמית - למה שיתחולל כאן בעתיד (ל''ת)

    טמון ראש בחול, 10/03/08 16:22

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    בדלנות גוררת בדלנות

    טובה, 10/03/08 16:15

    אי אפשר לפטור את הערבים מעונשם של מנהיגיהם.הם בחרו בהם והם מייצגים חלק מהם.
    אך לנו יש חלק לא קטן במצב ההולך ומתדרדר ומספיק לקרוא את רצף התגובות ספוגות השנאה כדי להבין את עומק הבעיה.אנו רגישים ובצדק לרטוריקה המתלהמת של המנהיגים הערבים,אך רבים מהנהנים לאות הסכמה כששומעים את ליברמן ושות' מדברים כמו לאומנים פשיסטים נוסח אירופה.כל עוד נמשיך במדיניות הבדלנות שנותנת עדיפות ברורה לרוב היהודי ומדירה את הערבים כמעט מכל תחום,הבדלנות הערבית רק תגדל. רק שלוב הערבים ברוב תחומי החיים ויחס של שותפים יביא לעצירת התהליך המסוכן שבו אנו נתונים.

    הגב לתגובה זו

    • אם לא אכפת לך...

      ארז, 10/03/08 16:34

      מדינת ישראל הוקמה כמדינה יהודית, כלומר, כמדינתו של העם היהודי, ולא כמדינת כל אזרחיה או כמדינה דו לאומית.
      ערביי ישראל חייבים לקבל את העובדה שהם חיים במדינה יהודית, על כל המשתמע מכך - או לחפש להם מקום אחר לחיות בו.

      הגב לתגובה זו

      • השאלה מהי מדינה יהודית

        טובה, 11/03/08 11:29

        אין ספק שישראל צריכה להמשיך ולהתקיים כמדינה יהודית.השאלה היא האם זה אומר אפליה מובנית של המיעוט הערבי? ישראל היא יהודית מבחינת הרוב שבה,סמליה והיותה מקלט ליהודים. בכל שאר התחומים היא צריכה להבטיח שוויון זכויות והשתלבות של הערבים במדינה. כל דבר אחר רק יוביל להקצנה ולהתגברות השנאה והאמירה שיחפשו להם מקום אחר היא אולי עושה את חייך נוחים יותר,אך אין להקשר למציאות והיא עוד פנטזיה של הימין בדבר טיהור המדינה מכל יסוד לא יהודי,כולל כנראה שמאלנים.

        הגב לתגובה זו

    • ליברמן הוא לא הבון טון בציבוריות הישראלית-

      להבדיל מההנהגה, 10/03/08 16:40

      בציבור הערבי.

      בחברה הישראלית היהודית על האינטיליגנציה שלה ,קולות מתונים במספר ובמשקל שאין להם מקבילה בקרב ערביי ישראל.

      הערבים כן מעוניינים בבדלנות לאומית בתוך מדינת ישראל, לכן בו זמנית להתלונן על הדרה--קצת יותר מדי סכיזופרני.
      זו סתירה מובנית.
      מאחר שביטוי מדיני לאומי נראה להם טבעי ולגיטימי בקשר לערבים-אין סיבה שינסו לשלול זאת מיהודים בשם כביכול הדמוקרטיה.

      אדרבא-יתכבדו נא ויציעו כיצד 2 העמים , בין הירדן לים, יוכלו להביא לידי ביטוי רצונות לאומיים מדיניים והגדרה עצמית.
      רק שהפלא ופלא- הם פתאום ממש מקדשים את הקו הירוק-אין בלתו!

      הגב לתגובה זו

  • 52.

    המילכוד של הערבים הישראלים

    א. זרח, 10/03/08 16:12

    מזהים את עצמם כפלסטינים , שאיפתם להשמיד את מדינת ישראל , אולי גם את היהודים.
    ונניח שיצליחו - תסתכלו סביב - הארץ הזו תהיה כמו ירדן וסוריה - חורבן כלכלי ואנושי.

    מזכיר שוב את סיפור העקרב והצפרדע

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    מזלך בו-דרור כי מגינך הצנזר מונע ממך כל בושה (ל''ת)

    כאן אתה ודומיך, 10/03/08 16:05

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    ''ערביי ישראל סובלים מאפליה'' תן להם רק הזדמנות (ל''ת)

    לערוף ראשך, 10/03/08 16:01

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    להעמיק

    אור', 10/03/08 15:33

    וזהו מאבק חיוני שצריך להיות שגור עלינו- את ההכרה וההסברה (שבעצם כל העולם מצפה לה) שזה מקומנו הלאומי הטבעי- הסטורית ותרבותית והתפתחותית, ומכאן נובע שהציונות היא ביטויו.
    תמיד היו כאן תושבים/אזרחים זרים/גרים, אלא שלא השתמשו בדמוקרטיה כמסווה לערעור הריבונות.
    בהתנהלות נחושה וחברתית נכונה, נתקבל כאן- על הגשר הגיאוגרפי בין מזרח ומערב- בין נצרות ואיסלם.

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    לא רק ערבים

    מתנחל, 10/03/08 15:26

    יודעים לזרוק אבנים

    נראה אותם עורכים את הלוויה של המחבל..

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    2 הערות:

    האסטרטג, 10/03/08 15:08

    1. מאמציו של ראאד סאלח לגזור הון פוליטי מפרשת שער המוגרבים לא עלו יפה. הראייה לכך, היא דווקא מספרם הזעום של התומכים שהצליח לגייס.
    2. ההנהגה הפוליטית אינה מצדיקה טרור. היא רק טוענת שהסיבה לפעולות הטרור הינה הכיבוש הישראלי בשטחים.

    הגב לתגובה זו

    • ימיני מציג ציטוט מדויק. מה יש לך לומר על כך?

      אוביקטיבי, 10/03/08 15:23

      או שבכלל לא קראת והגבת כמו אוטומט.

      הגב לתגובה זו

      • לאובייקטיבי:

        האסטרטג, 10/03/08 17:30

        בהחלט קראתי. אולם מניסיוני עם מאמריו של ימיני ומהיכרותי את התבטאויותיו של אחמד טיבי, אין לי ספק שימיני מסלף את הדברים שנאמרו.

        הגב לתגובה זו

        • דברי טיבי לא מסולפים (ל''ת)

          דיבר בשבח, 10/03/08 17:55

          הגב לתגובה זו

        • כעת הבהרתה הכול: אתה פשוט מעדיף את האמת של הערבים . ומספיק לבלבל (ל''ת)

          לנו את הביצים, 10/03/08 19:20

          הגב לתגובה זו

    • כן ?! והרי תמיד עולה השאלה,למה לפני 67' היה גם היה טרור ? (ל''ת)

      ''אסטרטג'' אמרת ?, 10/03/08 15:33

      הגב לתגובה זו

      • לא הבנת מה שכתבתי:

        האסטרטג, 10/03/08 17:31

        לא אמרתי שהכיבוש הוא הגורם לטרור, אלא ציינתי שזוהי טענתם של הח''כים הערבים.

        הגב לתגובה זו

        • תמיד אפשר למצא ''סיבה''

          לכל דבר, 10/03/08 17:53

          השאלה אם מגנים משהו, או לא ממש..

          הגב לתגובה זו

    • נחמת מזניחנים (ל''ת)

      מורפין, 10/03/08 15:41

      הגב לתגובה זו

    • נו, אז במילים אחרות הם מכירים בטרור כדרך פעולה לגיטימית. (ל''ת)

      מכבסת מילים., 10/03/08 16:13

      הגב לתגובה זו

    • כל כפלי הלשון והטריקים הלשוניים

      כבר די, 10/03/08 17:02

      שמעת מישהו מההנהגה הערבית שמפריך את את ראאד סלאח שכל הזמן מתחזק את ''אל אקצה בסכנה מול מזימה ציונית''?
      גם תמיכה פאסיבית זה תמיכה.
      לעתים קרובות זוכה גם לתמיכה אקטיבית בקטע הזה.

      ''מגנים'' טירור?
      שמענו אותם מגנים באמת כל מיני דברים.
      נשמע שונה לגמרי..

      נניח כיבוש ושטחים.
      למה לתמוך בחיזבאללה?
      יש איזה ערבי במדינה שלא תומך בכל מי ומה שנלחם בישראל?

      הגב לתגובה זו

    • החיים טובים בת''א . משם הכול נראה ורוד.(ביחוד כשאתה מסטול) (ל''ת)

      אלוני, 10/03/08 19:17

      הגב לתגובה זו

  • 46.

    אדוני, ספר את זה לשנות ה-80...עבורם דבריך רלבנטיים. (ל''ת)

    ד''ש משנות ה2000, 10/03/08 14:47

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    אחרי כל מסית עומדים אלפי תומכים!!!

    חיים, 10/03/08 14:45

    המסית הראשי, אחמד-נאצי-טיבי, שטוען שה''מוקוואמה''(ההתנגדות המזויינת) היא חובה וזכות. אליו מצטרפים כל החכ''ים הערבים והשייח ראד סאלח...בנוסף, מאזן גאנים יו''ר סכנין ''הניצחון על בית''ר'' זה ניצחון על אוייבי האיסלם ואללה''. הקהלים של סכנין ונצרת (אלפי אנשים), תומכי חמאס וסאלח, שהפגינו באום אל פאחם(עשרות אלפי אנשים), עושה הלינץ' בי-ם, ומיידי האבנים בגליל. ערביי ישראל רוקדים על 2 חתונות רוצחים ועושקים, מחריבים וגונבים. אחרי כל עושה מעשה יש מאות תומכים ועשרות מפגעים בפוטנציה. הערבים הם תושבי ארצות ערב-באיזור המפרץ, שיחזרו לשם !!!

    הגב לתגובה זו

    • צודק, לכל תלמיד יש מורה, הורים ואחים

      מבין עניין !!!, 10/03/08 16:17

      חבל שיש מדיניות בת יענה...

      הגב לתגובה זו

  • 44.

    חוק יסוד ''המדינה היהודית''

    ישעיהו, 10/03/08 14:43

    המציאות המטורפת לפיה אויבי ישראל משתמשים בכלי האזרחות על מנת לפגוע במדינתנו צריכה להיפסק.

    ערביי ישראל מאז ומעולם נאבקו במדינה, ושללו את זכותה להתקיים.
    כיום בסיוע בג''ץ הם מחפשים דרכים דמו-קרטיות כדי לחסל את המדינה כמדינה יהודית ובכלל.

    לפיכך יש לחתור לחקיקתו של ''חוק יסוד המדינה היהודית'' שעניינו קביעה קטגורית שהריבון במדינה הוא העם היהודי.
    במסגרת קביעה זו ינתנו למיעוטים זכויות להתקיים בכבוד, אך בכפוף לקבלת העיקרון שזו היא מדינת העם היהודי ולא מדינתם.
    (בתודעה דומה חיים יהודי מדינות ערב וכנראה רובה המוחלט של יהדות אירופה דהיום.)

    התאגדות שתחתור לנשל את ביתו הלאומי של העם היהודי מבעליו תאסר! ,תביא לאיבוד אזרחותם של חבריה כבוגדים וכמורדים, ותאלצם להגשים את מאווייהם במדינות אחרות או מאחורי סורג ובריח.

    הגב לתגובה זו

    • עוד שמן על מדורת השנאה

      טובה, 10/03/08 16:06

      אתה לא רק קורא את המציאות,אלא יוצר אותה ומה שאתה יוצר זו מציאות של עוד שנאה ועוד בדלנות שרק תוליד תגובת יתר קיצונית מהצד השני. הערבים חיים כאן ושום פטנט חוקתי או אחר לא ישנה מציאות זו.כל הנסיונות להגדיל את הבדלנות שלנו,לגרש אותם תודעתית לא יועילו אלא רק יחמירו את המצב.

      הגב לתגובה זו

      • ככל שערביי ישראל יותר שולבו-ביחס הפוך בדלנותם הלאומית/לאומנית גברה

        לא ההיפך, 10/03/08 16:53

        כולל התיישרותם האוטומטית עם כל מי שנלחם מבחוץ בישראל ( למשל חיזבאללה, שאין לו כל סיבה אפילו כתירוץ לאחר שבין ישראל ולבנון חוצץ הגבול הבינלאומי-לפי סימון האו''ם).

        ההקצנה הבדלנית של ערביי ישראל על רקע לאומני-לא סוציולוגי.
        מי ש''משתלב'' באמת ,נקרא כיום משת''פ בקרב הציבור הערבי.
        אם זה בצבא, במשטרה, במוסדות ממשלה,באומנות,בעיתונות.
        משת''פ !

        הגב לתגובה זו

        • כמו תמיד אנו לא אחראים למה שקורה

          טובה, 11/03/08 11:38

          מספיק שתקרא את רצף התגובות כאן כדי שתבין שאנו לא רוצים לשלב אותם כאזרחים אלא הם תמיד מבחינת חשודים וזרים שאנו עושים להם טובה שנותנים להם לחיות כאן.
          אחוז הערבים במוסדות ציבוריים הוא נמוך מאוד(משטרה,משרדי ממשלה)וכך גם מספר הערבים בממפעלים כלכליים שיודעים להדיר את הערבים מתוכם בדרכים חוקיות.עובדה היא שישנם הרבה בוגרי אוניברסיטה ערבים שאינם מוצאים עבודה במפעלים ובמשרדי ממשלה,כך שאתה מתבסס על עובדות שגויות כדי להוכיח שוב עד כמה ידינו מושטת לשלום והיא נדחית שוב ושוב על ידי שכנינו.
          אין ספק שיש הקצנה בקרב הערבים שאינה קשורה רק למציאות בישראל,אך המציאות כאן מגבירה את ההקצנה והופכת האופציה של התבדלנות לאופציה סבירה שרק תפגע בנו.זה דומה לספור שלנו עם עזה: גם שם ישנן סיבות שלא קשורות דווקא בנו שמלבותאת האלימות,אך אנו מוסיפים עוד שמן למדורה במעשינו.העיקר שנרגיש צודקים וטובים.

          הגב לתגובה זו

  • 43.

    טרנספר ! (ל''ת)

    דורון, 10/03/08 14:23

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    שקרן! אולי תביא את הסקר לפיו 90% מערביי ישראל רואים עצמם פלשתינים?

    משה אופניק, 10/03/08 14:16

    ומה עם הסקר לפיו 70% מערביי ישראל תומכים בהתנגדות חמושה? או שאתה מביא רק את הסקרים שנוחים לך?

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    ההגיון העקום של חסידיו השוטים של הקו הירוק ימיני ושות' נאמני הערבים (ל''ת)

    משה, 10/03/08 14:10

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    מאוחר מדי. אין מקום לעארבים באמדינת ישראל. 60 שנה מוכיחות זאת.

    ארנון, 10/03/08 13:51

    לא נהיה יגוסלביה.

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    טיבי, בשארה וזחאלקה ממומנים על ידי איראן

    חסוי, 10/03/08 13:43

    ערביי ישראל הם מטומטמים שנותנים לאינטרס האיראני ולסוכניו להוליך אותם ביגון שאולה.

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    חברי הכנסת הערבים מייצגים את הרוב המוחלט של ערביי ישראל

    מושון גלובלי, 10/03/08 13:17

    אף לא אחד מהם גינה את הפיגוע, כלומר הם תומכים במפגעים.
    לומר שזה רק קומץ זה פשוט שקר.

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    אנחנו פה והם שם ושלום על ישראל

    תמשיך לחלום :-), 10/03/08 13:11

    אין דרך אחרת.
    השאלה מתי תתעוררו...

    הגב לתגובה זו

    • ערבים לערב (ל''ת)

      יהודי, 10/03/08 16:33

      הגב לתגובה זו

  • 36.

    אנחנו פה והם שם ושלום על ישראל

    תמשיך לחלום :-), 10/03/08 13:11

    אין דרך אחרת.
    השאלה מתי תתעוררו...

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    אנחנו פה והם שם ושלום על ישראל

    תמשיך לחלום :-), 10/03/08 13:11

    אין דרך אחרת.
    השאלה מתי תתעוררו...

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    אתה כדרכך בחול! מסרב לנקוט עמדה חד משמעית (ל''ת)

    נ.כהן, 10/03/08 13:09

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    אירופה כמשל

    מוישי, 10/03/08 12:59

    בעניין השוויון כפתרון ללאומנות אני חולק עליך. באירופה המוסלמים נהנים משוויון יחסי ותנאי מחיה נוחים ביותר. הצפי היה שהדבר יגרום לחילון בקרב המוסלמים המהגרים במערב אירופה. זה לא שהתופעה לא קיימת, אך נראה שהמגמה של הרוב הדומם לא באה לידי ביטוי, וגם שם מיעוט רועש וקיצוני מביא את האיסלמיסטים ללב ליבה של מערב אירופה.
    אם באירופה בה אין לערבים טענות מדיניות כבדות משקל כנגד השלטון, ששם אין הפליה כמו בישראל, וששם תנאי המחיה נוחים פי כמה וכמה - האיסלמיסטים זוקפים ראש, אז בישראל על אחת כמה וכמה שהפחתת האי שוויון לא תעזור בכך.

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    להפסיק לפרנס את הישובים הערבים שמהם זורקים אבנים

    ברקו, 10/03/08 12:52

    לא להכנס לישובים ולקנות אפילו כוס מים לא לפרנס אותם שילמדו לכבד את המדינה בה הם חיים
    מי שלא טוב לו שילך לעזה

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    רוצים מדינה איסלמית עכשיו! (ל''ת)

    שלום עכשיו., 10/03/08 12:46

    הגב לתגובה זו

    • מי מונע בעדכם לעשות מדינה איסלמית בכל מקום בעולם !

      א, 10/03/08 13:44

      אך לא בישראל, כי ישראל היא מדינת היהודים ! ומי שלא נוח/טוב לו שילך לעזה, הדרך כל כך קצרה, שלא תספיקו להגיד ג'ק רובינסון ואתם כבר בעזה!

      הגב לתגובה זו

  • 30.

    וזאת מתוך הנחה שאי פעם ניתן היה להגיד שערביי ישראל בצד שלנו.

    אייל, 10/03/08 12:45

    הטענה הזו, שלא ''נאבד'' את ערביי ישראל, היא בדיחה עלובה ופתטית. את האמת אנחנו רואים מידי פעם, כשנדמה להם שהגיע הזמן לצאת מהארון. דוגמה בולטת הייתה באוקטובר 2000.

    ערביי ישראל הם ברובם המכריע תומכים שקטים של הטרור נגדנו. הם ''משחקים את המשחק'' כי רובם מבינים באיזה צד של הלחם מרוחה החמאה, אבל אין שום דבר שניתן לעשות כדי לגרום להם לא לשנוא אותנו, היהודים, ולצפות ליום בו הבטחת החמאס ואיראן מתגשמות - אפילו אם מדובר מכל הבחינות בכריטת הענף עליו הם יושבים. את זה הם לא רואים דרך ערפל השנאה.

    מה שכן צריך לעשות, ובהקדם, זה לחוקק חוק המחייב כל אזרח ישראלי לסור לבית משפט או משרד הפנים (מה שיותר הגיוני) ולהצהיר באופן פורמלי ובשבועה עם יד על ספר תורת דתו, על אמונים למדינת ישראל יהודית ודמוקרטית. המעמד הזה ייצור באחת מסננת דרכה יעברו רק נאמנים למדינה וכאלו שאין להם בעיה עם שבועת שקר.

    ההצהרה הזו תיתן שני תוצרים. אלו שהצהירו ובצורה כלשהי בגדו, יאבדו את אזרחותם ויהפכו לתושבים. אלו שלא הצהירו יהפכו מייד לתושבים. לאותם תושבים לא תהיה זכות הצבעה לכנסת, וברגע שיעברו עבירה נוספת כלשהי נגד ביטחון המדינה, יהיו מועמדים לגירוש לצמיתות, לאחר ריצוי עונשם.

    הגב לתגובה זו

    • לא לחם וחמאה ולא נעליים. ''תפקידם הלאומי''(הערבי) לדאוג מבפנים

      שישראל תחדל, 10/03/08 13:08

      כך הם רואים את התנהלותם.

      להביא מבפנים את פירוק מדינת ישראל כמדינת הלאום היהודי.
      מי ש''חי'' מבחינתם עם ישראל כפי שהיא היום-הוא משת''פ.
      מילים שלהם.

      זה היה עד לא מזמן סמוי--הפך לגלוי.

      מפה התעקשותם להישאר במסגרת מדינת ישראל-יש להם ''שליחות''..
      שליחות לאומנית ערבית.

      הגב לתגובה זו

    • בהחלט יש מה לעשות כדי למנוע את השנאה

      י, 10/03/08 14:05

      פשוט מאד - להוציא את האיסלאם מחוץ לחוק. למנוע כל הסתה וחינוך לשנאה, במסגדים, בעצרות ובבתי הספר.להרחיק את המסיתים ולסתום את פיהם בכל דרך. לסגור את המסיתים מאחורי סורגים וגדרות. תוך דור אחד נמצא כאן ציבור הגון, ערכי וראי לשותפות אמת.

      הגב לתגובה זו

  • 29.

    נכון, באמת עוד אירוע חריג ו...עוד אירוע חריג ו...עוד אירוע חריג ו.. (ל''ת)

    עוד אירוע חריג!, 10/03/08 12:43

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    ותפסיקו לשחק אותה אידיוטים. הם לא רוצים להשאר אצלנו דוקא בגלל הבטוח

    הרואה נכוחה, 10/03/08 12:40

    הלאומי. אלא כדי ''להשפיע מבפנים''.

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    צעיר ערבי משכיל מסתכל בעיניים..עניתי לירושלים!!!! (ל''ת)

    צריך להקשיב, 10/03/08 12:39

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    טרנספר עכשיו (ל''ת)

    אורן, 10/03/08 12:39

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    לידיעתך, משפחת בן לאדן היא אחת המשפחות העשירות ביותר בסעודיה (ל''ת)

    דני, 10/03/08 12:04

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    בין לאדן סבל מעוני, אפליה קיפוח ... (ל''ת)

    יאיר ל, 10/03/08 11:17

    הגב לתגובה זו

    • ולכן הוא דתי קיצוני? ומה עם אותם דתיים קיצוניים עשירים? (ל''ת)

      אבי, 10/03/08 11:49

      הגב לתגובה זו

      • no

        no, 10/03/08 11:57

        בן לאדן הוא מליונר מלידה ובן למשפחת אצולה שלא סבלה מעודה משום אפליה או מחסורץ אך הוא היה סוכן לאמריקנים שטוענים כי הוא פרש מעבודתו לטובת האמריקנים. אך למרבה האירוניה התנהגותו משרתת יותר מכולם את האנטרסים האמריקנים.

        הגב לתגובה זו

        • יאיר כתב בציניות, אבל שכח לשים '':-)'' כדי שיהיה ברור

          דובב, 10/03/08 16:31

          אבל מסתבר שיש אנשים שמאמינים לאגדות כאלה!

          הגב לתגובה זו

  • 23.

    ''קיצוניים'', ''עשבים שוטים'' ודומיהם

    העין הרואה הכל, 10/03/08 11:08

    הם רק ניסיון להתעלם מהבעיה.
    הערבים בישראל מתעבים את המדינה הזו ואת היהודים שבתוכה.
    זה לא מיעוט וזה לא קיצוני.
    הם הרוב והם אויב.

    שלא תגידו שלא אמרנו לכם.

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    תקראו את הסאב טקסט ימיני רומז שערביי ישראל זה מצב אבוד... (ל''ת)

    סקופ ג'קסון, 10/03/08 11:03

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    מה אם תרגום לאנגלית

    שבתאי צבי, 10/03/08 11:02

    מר ימיני היקר,
    אני ממש נהנה לקרוא את מאמריך.
    אני בקשר אם אנשים מרחבי העולם והייתי רוצה לשלוח להם מאמרים שלך באנגלית.
    האם יש לך תרגום לאנגלית?
    אם לא כדאי שתתחיל...

    הגב לתגובה זו

    • יש תרגומים לחלק מהמאמרים באתר שלו

      יודע, 10/03/08 12:50

      תקיש בגוגל ימיני תמצא

      הגב לתגובה זו

      • תודה

        שבתאי צבי, 10/03/08 14:35

        אכן מצאתי:
        http://www.geocities.com/byemini/yemini.html

        הגב לתגובה זו

  • 20.

    בן דרור לא רואה לעיתים את המציאות. חבל

    ציוני, 10/03/08 10:52

    חבל כי בן דרור ניחן בפיכחון. ולגבי ערביי ישראל הוא בוחר בהזייה, וחבל.

    רק מיעוט מתוכם הוא באמת ערבי בעל זות ישראלית. רובם סופרים את השניות שהיהודים יעניקו להם את פלסטין ב-48' על מגש של כסף. בייחוד בזכות מלל הזכויות והושוויון העקר. השיקרי והזויף. מי שתורם מי שמשלפם מיסים יזכה לכל כאן ובייחוד מי שנאמן. מי שלא, שייפגעו בכיסו ובזכויותיו.

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    הרי אינך תמים.שום שיוויון ואפילו העדפה לא יעזרו !

    ישמעאל, 10/03/08 10:50

    האיסלם והמוסלמים מצווים להתנגד לכל יישות שאינה מוסלמית.לא חשוב כמה תשמן אותם , לא יעזור לך .המוח המזרחי עובד אחרת מאשר המוח האירופי או המערבי ולא יעזור כלום !או שנחיה על חרבנו { בשמירת העליונות הצבאית באזור } או שחרבם תשיגנו . אין אפשרויות אחרות .

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    צודק לגמרי

    שי, 10/03/08 10:45

    בן דרור ימיני צודק, כרגיל. לדעתי הוא אחד האנשים המפוכחים ביותר שהיו לנו מאז הרצל

    הגב לתגובה זו

    • like herzel

      eli, 10/03/08 16:52

      and right you are! with all the good herzel did, he did toy with the idea of uganda as the jewish ''homeland''. the main argument here is - is israel most and foremost a jewish state or a state for all it's citizens?! in my humble opinion, if we do not make it clear, mainly legally, that israel is at first a homeland of the jewish people, we are asking for trouble. my secere hope is that we are not too late.

      הגב לתגובה זו

  • 17.

    ''חוק יסוד המדינה היהודית''.

    ישעיהו, 10/03/08 10:17

    יש לחתור לחקיקתו של ''חוק יסוד המדינה היהודית'' שעניינו קביעה קטגורית שהריבון במדינה הוא העם היהודי.
    במסגרת קביעה זו ינתנו למיעוטים זכויות להתקיים בכבוד, אך בכפוף לקבלת העיקרון שזו היא מדינת העם היהודי ולא מדינתם.
    (בתודעה דומה חיים יהודי מדינות ערב וכנראה רובה המוחלט של יהדות אירופה דהיום.)

    התאגדות שתחתור לנשל את ביתו הלאומי של העם היהודי מבעליו תאסר!
    תביא לאיבוד אזרחותם של חבריה כבוגדים וכמורדים, ותאלצם להגשים את מאווייהם במדינות אחרות.

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    מבחן פשוט לגבולות מדינת ישראל

    איל ע., 10/03/08 09:54

    כל ישוב שבו יכול שוטר חייל או כבאי ישראלי יחיד במדים ללכת מקצה הישוב לבדו לקצה השני והוא לא יותקף - ישוב זה שייך למדינת ישראל.

    כל השאר צריכים לעבור לרש''פ

    הגב לתגובה זו

    • התושבים יעברו לרש''פ, לא השטחים.

      ..., 10/03/08 11:09

      אין סיבה לתת להם פרס.

      הגב לתגובה זו

    • לפי זה גם נתניה ברש''פ...... (ל''ת)

      עודד מכנס, 10/03/08 11:58

      הגב לתגובה זו

      • זה עודד מכנס הכדורגלן?.

        אילן חטאב, 11/03/08 00:36

        או שניכסתה לך את השם?

        הגב לתגובה זו

  • 15.

    למה אתה מתעקש על שוויון, הרי אתה יודע שאי אפשר ביחד !!

    ארז צ'חנוביץ, 10/03/08 09:42

    מצד אחד אפשר לומר שאתה די נבון ורואה את הדברים נכוחה, אבל למה ההיתעקשות הזאת על שוויון.

    כדי לקבל שוויון צריך להיות ראוי לו.

    והם לא ראוים,

    רק שלא תיפול לידיהם כשאתה לבד לאלה שאתה מבקש שוויון.

    האמן לי זה מאוד מאוד לא נעים כשכורתים את הראש.

    הם שם ואנחנו כאן !!!

    הם שיכנען אותי !!!!

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    כל דחיה של היפרדות העמים,תמשיך את מרחצי הדמים ביניהם-וברמות אלימות

    עולות וגבהות, 10/03/08 09:25

    ערביי ישראל-פלשתינאים לכל דבר ועניין,בהיזדמנות הראשונה בה יחושו כי ''הגיע הזמן'' - יצרפו את כוחם לאחיהם כנגדינו,ראינו מה עשו אנשי חאמס בעזה לאחיהם-בשר מבשרם-אנשי פתח בעזה אך לפני שנה,מה,נראה לכם שאנו נזכה ליחס טוב מזה ?! ''הים אותו ים,הערבים אותם ערבים'' והפלשתינאים אותם פלשתינאים אך עם ''טורבו''.... מה שלא ייעשה בקרוב בטוב,ייעשה בעתיד בפחות טוב ובמחיר כבד...

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    בגלל אפליה ??? אפילו הערבים לא מתלוננים על-כך . הם בפירוש

    אתה עתיק, 10/03/08 09:23

    טוענים שהסיבה לכך היא ...לאומנית .
    תראה לי מקום אחד בעולם ,שיש טירור כזה בגלל אפליה .

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    ''שלא נאבד ? ''

    רבי יוסי הגלילי, 10/03/08 09:20

    מה בדיוק תלוי בנו ? אנחנו מלבים שנאה ? אנחנו יורקים אש במסגדים ? אנו מבזים דקות דומיה על עוללים שנרצחו ? אבל אומר לך מה אנחנו כן עושים : אנחנו מאפשרים למשפחת הרוצח סוכת אבלים , אנחנו כל הזמן מתנצלים שאנו מתגוננים ומחזירים .
    את מי לא תאבד ? הם אבודים עבורך מאז ומעולם ואין שום דרך לרצותם כי הם כמו ''אחיהם'' הטרוריסטים רוצים באובדנך , פשוט כך.

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    אתה מעודד אינתיפאדה וטירור של פלסטינים עם תעודה כחולה . (ל''ת)

    תחליף את השם, 10/03/08 09:09

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    איך בדיוק נעשה איתם שיויון אם איננו סומכים עליהם ?

    ירון, 10/03/08 09:08

    הרי כל ארגון שרוצה לשמור על הקולגיליות של חבריו לא יכול להכניס אנשים שהם עלולים לבגוד בו.
    סתם כדוגמא קיצונית:
    אם היינו נותנים לערבים להיכנס למוסד, האם היינו ישנים טוב בלילה ולא דואגים שחלקם ינצל זאת נגדנו ?

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    להיפך, רצוי שנאבד אותם

    ארז, 10/03/08 09:06

    רצוי שנקיא מתוכנו את המיעוט העויין, האירידנטי, הזה. הם אלו שלא מעוניינים בדו קיום, שלא מעוניינים לחיות במדינה יהודית.
    אם כך, שיחפשו להם מקום אחר לחיות בו.

    הגב לתגובה זו

    • זו לא מריבה בגן

      גננת, 10/03/08 16:20

      ברור,הם אשמים ופשוט נודיע להם שהם יכולים לחפש מקום אחר ועד מחר ב-12 הבעיה תיפתר.
      אם לא,נעמיד אותם בפינה.

      הגב לתגובה זו

      • כך בדיוק

        ארז, 10/03/08 16:39

        אם הם לא יכירו בישראל כבמדינה יהודית, עם כל המשתמע מכך, הם ייאלצו - בטוב או ברע - למצוא להם מקום אחר לחיות בו.
        הפתרון הוא הפרדה גיאוגרפית - טרנספר - והוא אומץ ע''י מדינות רבות בהיסטוריה.
        מדוע לא גם ישראל?

        הגב לתגובה זו

  • 8.

    פרשנות ל ''שלא נאבד''

    י, 10/03/08 09:02

    שהעבודה \\קדימה \\ מרץ , לא יאבדו את הקול הערבי...

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    יפה, ראיה שקולה ראויה לברכה

    שרה, 10/03/08 08:30

    בכל זאת האיש הקטן ברחוב רוצה לחיות.

    מחד, קיום הוא עובדה קימת.
    ואולי הערבים היו מעדיפים ארץ איסלאמית, אבל גם אנחנו עובדה קימת.

    המפתח הוא שיויון זכויות וחובות.

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    בן-דרור רואוי אתה למלקות ארבעים (ל''ת)

    המורי, 10/03/08 08:21

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    הכל היה יכול להיות נכון, אלמלא עובדה אחת פשוטה:

    נעמה, 10/03/08 08:09

    ערביי ישראל בוחרים לעצמם, בבחירות דמוקרטיות חופשיות, מנהיגות קיצונית ביותר, מסיתה לאלימות באופן שיטתי, ששוללת בבוטות את מדינת ישראל וערכיה.
    המגמה הזאת רק מתחזקת מידי מערכת בחירות.
    אין לזה שום קשר עם ''אפליה''. המיגזר הערבי אינו מקופח יותר מדימונה, ירוחם, אופקים, ועוד.
    כספים ותקציבים אין ספור מועברים לרשויות הערביות, ופשוט, סליחה, נגנבים. כן, הם מועברים מייעדיהם המקוריים לכל מיני כיסים וחובות שרק ראשי הרשויות יודעים את רזיהם.
    הנושא מוכר לי היטב באופן אישי. אני לא רואה כאן מהרהורי ליבי.
    אם לא נתעשת כולנו, ולא נראה את האמת המרה הצועקת לנו בפרצוף, יהיה רע.

    הגב לתגובה זו

    • נכון מאוד,ח''כ המתבטא בקיצוניות ונבחר שוב ושוב מוכיח בעליל את....... (ל''ת)

      הסכמת בוחריו עם, 10/03/08 09:12

      הגב לתגובה זו

      • לא רק הנבחרים שלהם קיצונים.

        שירה, 10/03/08 11:00

        מה עם ערבי ישראל שרצחו על רקע לאומני? מה עם הסייענים למיניהם? מה עם הפגנות המוניות בעלי אלימות מילולית ואלימות פיזית. והייתי רוצה להיות זבוב על הקיר בכתות בית הספר שלהם.
        לא צריך להיות גאון הדור כדי לראות מה מתרחש סביבנו.

        הגב לתגובה זו

  • 4.

    מה ''שלא נאבד''? הם אף פעם לא היו אתך

    הפרשן., 10/03/08 07:21

    הם לא אתך, ולעולם, גם עם שוויונים והעדפות בלי סוף, הם לא יהיו אתך.
    הם רק ינצלו את המענקים שלך להשמיד אותך. אם אפילו אתה לא למדת את אז....אבוד לנו. ואכן מצבנו אנוש.

    הגב לתגובה זו

    • הם לא משלימים עם קיום מדינה יהודית ורוצים בהריסתה.

      מה לא ברור?, 10/03/08 11:44

      אי אפשר להגיע איתם להסדר כי המכסימום שנוכל לתת הוא פחות ממה שהם רוצים לקבל / לקחת.

      אנחנו מתדיינים עם עצמנו כבר 60 שנה. אנחנו יכולים להעלות רעיונות עד אין סוף. דבר לא יניח את דעתם לבד ממדינה ערבית שהם יהיו בה הרוב השולט ואנחנו נהיה מיעוט נרדף או, במקרה הטוב, נסבל.

      הגב לתגובה זו

  • 3.

    בן-דרור יקר,הם בחרו לעצמם את המנהיגות

    נתן.ש, 10/03/08 07:16

    ורוב ערביי ישראל,הצלילים שמשמיעים להם מנהיגיהם הנבחרים נקלטים אצלהם בשמחה.מה שלא ניתן להם,אנו כאן בעיניהם נטע זר.והלואי והייתה נוסחה לשנות מציאות עצובה זו.שמענו את דברי שר התרבות והספורט בקשר לפעולת צה''ל בעזה.

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    יש לנו אוצר יקר, אסור לאבד אותו. (ל''ת)

    האוצר יברח., 10/03/08 06:43

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    האם סוכת האבלים עדיין עומדת על תילה?

    גרשון, 10/03/08 06:03

    האם סוכת האבלים עדיין עומדת על תילה? האם בשעה זו מתנופפים דגלי חמאס וחיזבאללה לעין כל בירושלים המשוחררת?

    אם כן, אז איחרנו את הרכבת.

    הגב לתגובה זו